• 66.

    יצחק

    חסוי, 30/04/10 09:36

    משהו חשב על המשפחה שלו ועל ילדים מה הכתבה השיגה שיחפשו קצת שחיתות אמיתית!!!!1

  • 65.

    אין בקשת הסגרה חתומה ולמדינה לא איכפת (ל''ת)

    תופרים להם תיק, 12/08/09 00:31

  • 64.

    זו באמת פרובואציה של המשטרה (ל''ת)

    זיו הלוי, 02/07/09 13:25

  • 63.

    בואנה, הוא מכוער ! (ל''ת)

    בלה בלה בלה, 11/06/09 06:36

  • 62.

    חף מפשעעע

    אילתי ם תחשוב טוב תידע מי רשם, 16/02/09 22:20

    יצחק אוהבים אותך אתה ומאיר תיצו בעזרת השם תמשיך לחייך אחי הצדק יצה לאור אמןן

  • 61.

    אבל למה שהמשטרה תתפור להם תיק? הרי חסר פושעים? חסר פשע

    לא ברור לי, 15/01/09 12:11

    המדינה מלאה. למה דווקא הם נשאלת השאלה.
    ואתם רוצים להגיד שאין להם קשרים במשטרה?
    אני לא מאמין.
    נכון שקשה למשטרה להוכיח אבל זה לא אומר בהכרח שפשע לא נעשה, המשטרה צריכה לעבוד קשה יותר גם בגלל חפרפרת בתוכה וגם בגלל ארגון ממודר.
    אבל בסופו של דבר רק בית משפט יכריע ונקווה שרק בצדק ולא בשום דרך אחרת.

  • 60.

    יצחק

    דודו, 11/01/09 17:57

    מתוסבך על החיים

  • 59.

    פשוט חלאות אדם

    א, 10/01/09 17:30

    אנשים בלי רמה עבריינים ופושטקים לא יודעת מה יש לנשים לעשות איתו ממש מכוער ברמות קשות

    • לכריזמה וקסם אישי אין קשר ליופי.

      סתם תגובה, 14/01/09 20:22

      בדיוק כמו שעבריינות וטוב יכולים לבוא במקביל. אתה יכול להיות טוב לב מלא נשמה לחברים, למשפחה למי שאתה רוצה ועדיין לעסוק בדברים לא חוקיים.וגם להיות רע לאחרים.
      אין סתירה.

  • 58.

    כדאי שתבין, שמי שבעד אברג'יל הוא לא חזק על קטנים

    אני, 11/12/08 15:25

    מי שמכיר אותו יודע שהוא לא אחד שייקח דמי חסות מעסקים, למרות שיכול להיות שיש אנשים שמשתמשים בשם שלו למטרות כאלה, וגם אם הוא יחליט כן לגבות ממישהו, זה לא יהיה בשביל הכסף ולא בשביל עצמו. הבנאדם רובין הוד של ממש, חבל שמכפישים אותו ככה, כל כך הרבה מעלות יש בו, שבאמת קצרה היריעה, ואני מבטיח לך שאם היית מכיר אותו היית חושב אחרת, תשאל אנשים מסכנים שהוא עזר להם בעיות קטנות וגדולות, שהמשטרה ובתי המשפט לא ספרו אותם ממטר בגלל שאין להם כסף או לשון חלקה מספיק, או שמצבם לא מעניין את החוק הנגוע. מרוב שהוא נדיב וטוב אנשים מסתכלים עליו ורואים רק כסף, אבל מי שמכיר אותו יודע שנשמה כזאת באה אחת לדור, וכל התרגילים של המשטרה (שהשתיקה יפה להם) כדי להכפיש אותו ואת משפחתו רק מראים מאיזה חומר היא קורצה, תאמינו או לא אבל זאת האמת ואין לי שום אינטרס לגביה. שתבינו, אברג'יל הוא לא כמו העבריינים שאוהבים לעשות רעש ומתחנפים לתקשורת ולמשטרה, אצלו הכבוד בא ממקום של הגיון ואמת, ולא ממשיכה לכסף. ב''ה ישתחרר בקרוב והאמת תצא לאור. הבזיון, אזרח יקר, הוא של המערכת, וזה מה שכואב באמת.

    • יצחק אברגל

      ניסים ורסנו, 18/12/08 21:26

      בחור טוב

  • 57.

    חינוך

    אזרח שאכפת לו, 10/12/08 00:07

    לכל החכמולוגים שבעדם ונגד המשטרה כל הכבוד למשטרה כל המטרה זה להציק להם. כמה שיותר מעצרים ולשבש להם את החיים .הכסף שלהם לא כשר סחיטות רציחות איומים אלימות .על מה נשמות טובות שכמוכם כואב לכם על הצדיקים האלא .בן אדם פותח עסק יורק דם עובד כמו חמור משקיע כספים עובד 18 שעות ביום והצדיקים באים ביום אחד באים ונעשים שוטפים ומה התגובות שלכם .ביזיוןןןןןןןןןןןןןן

  • 56.

    חח

    סטני, 08/11/08 19:07

    פייטר הבחור תעשו כבוד בכול זאת או אירגון משהו שהרבה היו רוצים בחיים והוא עושה כסף שזה אחי חשוב

  • 55.

    יצחק

    נילס, 11/10/08 11:04

    עזבו אותכם אנשימס יצחק תמיד ימשיך לצחוק והכל יהיה בסדר כמו תמיד הוא ישוחרר מה אתם מבינים בכלל אחלה יצחק הבנאדם תילתן , יצחק אני איתך גם אני שם את הביצים שלי על המשטרה תמשיך לחייך. . .

  • 54.

    יצחק

    נילס, 11/10/08 11:00

    עזבו אותכם אנשימס יצחק תמיד ימשיך לצחוק והכל יהיה בסדר כמו תמיד הוא ישוחרר מה אתם מבינים בכלל אחלה יצחק הבנאדם תילתן , יצחק אני איתך גם אני שם את הביצים שלי על המשטרה תמשיך לחייך. . .

  • 53.

    איך הנשים שלהם ישנות איתם בלילה.?

    לונה, 22/09/08 20:52

    איכס בטח מגעילות כמוהם.ישנות עם רוצחים ואוכלות מדם על הידיים.

  • 52.

    איך הנשים שלהם ישנות איתם בלילה.?

    לונה, 22/09/08 20:52

    איכס בטח מגעילות כמוהם.ישנות עם רוצחים ואוכלות מדם על הידיים.

  • 51.

    חסוי

    סמי, 15/09/08 09:21

    מה אתם משחקים אותה מבינים על בתי סוהר הבתי סוהר בארץ קשים

    אתם סתם ילדי שמנת שאוהבים לדבר לכו תתעסקו בדברים שלכם

    יצחק הוא אחלה של בן אדם והוא נקי שיצא בבעזרת ה'

  • 50.

    חסוי

    חסוייי, 15/09/08 09:15

    מה כל אחד משחק אותה מבין על בתיסוהר הבית סוהר פה בישראל הוא קשה אתם לא יודעים אל תתדברו סתם יילדי שמנתתת

    הייתם מתים להגיע לרבע ממה שהוא הגיע הוא אחלה של בן אדם והלוואי שיהיה עוד הרבה כמוהו

    יצחק אוהבים אותך תהיה חזק עוד מעט תישתחרר בעזרת ה'

    • על מה אתה מדבר הוא רצח ויבא סמים

      אלעד החסוי, 21/12/08 02:48

      מי שרוצח בשביל לחייך שימות אמן

      ותמות אתה גם

  • 49.

    אברג'יל הוא לא יהודי מבחינתי (ל''ת)

    תגובה ל 41, 28/08/08 00:57

  • 48.

    ל 47 ולכל מי שחושב כמוהו

    לא להסגיר יהודי, 27/08/08 17:40

    לא אני לא מעולם הפשע ואיך אתה יכול לומר לא יהודים שום דבר שאדם עושה לא יבטל את זה שהוא יהודי (אלא אם כן לא עשה ברית מילה) ובכלל אתה אומר מה שאתה אומר כי אתה ו ''רוב העם'' ש''מקווה ומצפה שהדין ימוצה'' ניזון מהתקשורת למרות שאתה לא יודע כלום - אז שוב אני אומרת איך אתה יכול לשפוט מישהו שאתה לא מכיר? ועוד להחליט אם הוא יהודי או לא שזאת בכלל החלטה של לא אחר מה'. אתה אומר נבלים על אנשים שגם אם עשו מעשים רעים, עשו יותר מעשים טובים בחייהם מרוב האנשים במדינה הזאת. לכמה אנשים אתה עזרת?? תחשבו לעומק, די לשטחיות המאוסה.

    • ל-48 מתעניינת !!!!!!!!!

      שריקה, 01/09/08 13:44

      היית רוצה לדעת למה התכוונת שיצחק אברג'יל(החתיך אם יורשה לי) עשה מעשים טובים..
      תודה : )

      • הוא הציל הרבה נפשות ומכוון אנשים אפילו בשיחה הוא

        48, 16/09/08 03:00

        יכול לשנות את דרך החיים של אדם. הוא מקרין טוב לב ואמת, עזר לחולי נפש, והחזיר תקווה לאנשים שכמעט איבדו את צלמם, וזה רק מה שאני יודעת. הוא אופטימי ופתוח, אפשר ללמוד ממנו. אדם יחיד ומיוחד במינו כן ירבו.

        • מי הוא יהודי

          לכי ללמוד יהדות, 09/12/08 23:59

          48 מה הקטע שלך את מהמשפחה שלהם אני דתי ועושה מצוות בלי לרצוח ולסחוט ואין לי 8 שומרי ראש ומענין למה 8שומרי ראש ולגבי יהודי גם ישמעאל עשה ברית מי שלא עשה ברית עבר על לאו אם אמא שלו יהודיה אז הוא יהודי ומי שמחלל שבת חייב מיתה הוא לא יהודי? ומה לגבי מצוות שבאות בעברות על מה ירבו כמותם שיעשו תשובה על הצדקות האלא נאמר אתנן זונה וכלב לא תביא

        • הצלת נפשות

          תנא רבי יצחק בר כפרא, 10/12/08 01:02

          מה קורה לאנשים השתגעתם הציל נפשות מענין אם הוא גם זה שהציל את יעקב הלפרון נראה שהוא המשיח אנחנו פשוט לא יודעים זאת

          • אולי באמת אתם פשוט לא יודעים אז למה אתם מדברים על מי שאתם לא מכירים?

            אולי באמת, 12/12/08 05:44

            אם הייתם יודעים ומכירים את האמת הייתי מוכנה להקשיב לכל מילה שלכם אבל עובדה היא שאתם לא יודעים ולא מכירים לכן הדעה שלכם בנושא היא ק צ ת לא רלוונטית. וזה שהציע ללכת ללמוד יהדות - גם למלכים היו שומרי ראש וגם הם שלחו להרוג, ואתה קורא כל יום את מילות החכמה שלהם. פשוט אנחנו בעידננו נותנים שם אחר לצדק וצורה אחרת לשלטון, תחשבו על זה

  • 47.

    מס' 41 - ברור שאתה חלק מעולם הפשע. רוב העם מקווה ומצפה שהדין ימוצה

    גליל, 27/08/08 13:22

    הנבלים האלו חייבים לתת את הדין על מעשיהם ויפה שעה אחת קודם. חייבים - אבל חייבים - לשלוח אותם לכלא בארה''ב. אלה לא יהודים בעיני. אלה סוחרי סמים, עבריינים ורוצחים בדם קר. אסור לרחם עליהם.

  • 46.

    לאברגיל אין מה לחייך.

    סוצליסט לאומי, 27/08/08 12:51

    שילמד איך ארצות הברית הרגה את אסקובר מלך קולמביה.
    כנראה שאברגיל מסכן את מדינת ישראל וזאת פגיעה ישירה באינטרס של ארצות הברית.
    ארצות הברית חיסלה הרבה אירגוני פשע. המפאיה האיטלקית , אסקובר מלך הקריסטל , שליט פנמה ועוד רבים ואחרים.
    לארצות הברית לקח בערך 50 שנה להכיר בפשע המאורגן. ולאחר שהכירה בו היא עבדה נגדו כמו נגד כול ארגון חטרני שהגזים.

  • 45.

    חסוי

    חסוי, 27/08/08 03:48

    יצחק גם את זה תעבור ...

  • 44.

    אין מה לדאוג חברה...

    ליה הרין, 27/08/08 03:41

    הרי ברור שהפדיחה של משטרת ישראל ורוזנשטיין תחזור על עצמה (להזכירכם, הרבה רעש וטררם מתישהו ב 2006, על הסגרתו של רוזנשטיין לארה''ב, רק כדי שיועבר חזרה לישראל לכלא עם תנאי מלון 5 כוכבים, ואוטוטו ישוחרר על התנהגות טובה).
    אני לא מבינה למה מבזבזים כזפי ציבור על בולשיט של המשטרה. הרי ברור שכל ההצגה הזו תפקידה כדי להראות שמשטרת ישראל ''עושה תפקידה''.

  • 43.

    נראה מה יש לכם לומר על זה זאת האמת

    לא להסגיר יהודי, 27/08/08 03:38

    לכל השמחים לאידו - בכל ימי חייכם לא תגיעו ולא יהיה לכם אומץ לעשות עשירית ממה שהוא עושה בחייו, ובטח שאין לכם אלפית מהשכל והשלווה שיש בו, לטוב ולרע כי אין אור בלי חושך מה לעשות את זה אפילו ה' לא ישנה לעולם. אז תסתכלו על עצמכם לפני שאתם שופטים מישהו שאתם לא מכירים למה אתם בטח כאלה צדיקים שהשמש זורחת לכם אתם יודעים מאיפה. ותאמינו לי לאף אחד מכם אין אומץ לומר לו בפנים מה שהוא חושב והשקרן שיעיז לומר שכן שיבוא איתי לדיון הבא ויצעק לו בפנים מה שהוא חושב אני מורידה יד או רגל מה שתחליטו אז יאללה יותר טוב שתכניסו את הראש מתחת לשמיכה ולא תוציאו למה אתם פשוט צריכים להתבייש, בתוככם אתם יודעים שאני צודקת. וחוצמזה - חלילה ליהודים להסגיר יהודי לאמריקאים ה' שומר אותך יצחק

    • ל-43 ולכולכככככככם

      חלי, 01/09/08 13:34

      אתה צודקק !!!
      בלי קשר , איזה חתיך הוא נכון ?!?!
      איזה חיוך יש לווו יווארדיי מהמם

  • 42.

    let them rot in a cell

    Avi, 27/08/08 01:52

    let these scumbags rot in a jail cell in the USA. They will get what they deserve, tough love and humiliation

  • 41.

    תגיבו לזה בוא נראה מה יש לכם לומר חכמים

    לא להסגיר יהודי, 27/08/08 01:38

    ואללה אמרתי לעצמי אני לא ייכנס לטוקבקים אבל חלאס, לכל השמחים לאידו - בכל ימי חייכם לא תגיעו ולא יהיה לכם אומץ לעשות עשירית ממה שהוא עושה בחייו וגם לא לאלפית מהשכל שיש לו, כן כן גם לטוב וגם לרע כי בתוככם הייתם מתים לכוח שלו ולשלווה שלו. אז תעשו לעצמכם טובה ותסתכלו על עצמכם לפני שאתם שופטים מישהו שאתם לא מכירים, כאילו שבנעליו היה יוצא מכם משהו יותר טוב, אז יאאללה כאילו שלכם זורחת השמש מהתחת אתם בטח צדיקים אש מגיל שש אה?? וחוצמזה - לא להסגיר יהודי לאמריקה ה' שמור עליו.

    • אכפת לך מיהדות בכלל?

      חסוי, 13/09/08 13:55

      תתבייש לך, איך שאתה מעריץ פשע והופך את האנשים האלה למושא הערצה. אבל כשנהרגים אנשים חפים מפשע על הדרך,על זה לא כואב לך. תתבייש לך, כנראה אתה גם חייל בארגון פשע.
      הלוואי ויישבו בכלא באמריקה,איפה שכלא זה כלא, כי הכלא כאן בארץ זה בית הבראה שלא מגיע להם.אתה אידיוט שפרסמת כזה טוקבק.

      • כן

        41, 16/09/08 08:56

        התגובה מנוסחת בלשון זכר אך מיועדת לשני המינים:
        ואתה אידיוט שאתה מאמין לכל מה שמכתיבים לך, ועל זה שאתה חושב שאני בארגון פשע, ועל זה שאתה חושב שדברים חיצוניים ישנו את מהלכי נפש האדם ואת הדברים שהיא נמשכת אליהם, ובטח מעוד כמה סיבות שאני כבר לא רוצה לדעת. הערכה אמיתית לאדם לעולם לא תנבע מהגדרות כמו - פושע, רב, נשיא, מורה וכו', זאת תהיה הערכה עיורת ופסולה. היא תגיע רק מהאישיות של אותו אדם - המעריך והמוערך. אני בטוחה שפגשת בחייך איזשהו טיפוס שהיו לך דעות קדומות עליו וגילית שהוא בנאדם בדיוק כמוך, או חלילה, אפילו גילית אדם משכמו ומעלה, ואם זה לא קרה למישהו בעל דעות קדומות שכמותך, כנראה שבאמת אתה רובוט חסר רגשות, כמו שחשדתי מלכתחילה. אל תהיה פתי, הצטרף למועדון החשיבה העצמאית, אז אולי גם תבין, ככה על הדרך, שהכלא הוא פתרון חסר תועלת נגד פשיעה, בכל מדינה, כמעט אפשר לקרוא לו גחמה, והתומכים בכליאה ועינוי (להבדיל מהמבצעים, שהם בסך הכל חלק מהמשחק, וגם בניהם יש רחומים, אכזרים ורובוטים) הם אלה שלא כואב להם, ומחליטים להתעלם מטבע האדם, ולהדחיק את רגשותיהם כדי שלא להתמודד עם אכזריות החלטותיהם, אז לא רק שאתה אדיוט, אתה גם בעל לב אכזר אני מקווה שאין מישהו שנתון למרותך, ואתה יכול לקוות שלא ישפטו אותך כחומרת שיפוטך ועל פי דעתך, אם פתאום דעותיך ומעשיך או היעדר צדקתם לא ימצאו חן בעיני בעל שררה!

      • גם אם יוסגרו וגם אם יורשעו יחזרו לארץ. זו לא אופציה מאסר בארה''ב (ל''ת)

        כי זה חוק ההסגרה בארץ, 14/01/09 20:32

    • אין לך מושג מה זה יהודי לך ללמוד הלכות ילקוט יוסף (ל''ת)

      לך תקנה דבק 3 שניות תבדוק איפה הסריטה אצלך, 10/12/08 00:10

    • למה אתה חושב שאנשים שמחים לאידם? נראה לי שרק רוצים צדק

      רק הצדק צריך להראות, 14/01/09 20:34

      שעם הסטוריה כזו ארוכה של מעשים פליליים אנשים כבר לא מאמינים שהם צדיקים כמו שאתם מעידים עליהם. בעיניכם הם תמיד ישארו טובי לב אבל מה עם האמת?? היא תברר בבית משפט ואני מקווה רק האמת ולא תפירת תיקים ולא כלום.

      • תסתכל על הטוקבקים ותבין למה אני חושב ככה

        יאללה אחרון ודי, 15/01/09 02:33

        קודם כל על ההיסטוריה של המעשים שלהם הם כבר נשפטו ושילמו את חובם לחברה, וכל עוד אין ראיות למשטרה במיוחד על מקרה לאוטין שניסו להלביש עליו ולא הצליחו אז פנו לאמריקאים כי לא יכלו לסבול את תקיפות הקהל שרצה לתלות מישהו בלי שיהיה אכפת אם הוא אשם או לא. ממש ציד מכשפות קיצר נמאס לי לנסות להסביר יאללה הבן אדם נשמה טהורה, וזה כבר ממש לא מעניין אם אתם מאמינים לזה או מה אתם חושבים, זה כמו שישאלו אותי מה אני חושבת על קוקו ג'מבו, ואללה מאיפה אני יודעת מי הוא ומה הוא - מספרים עליו מלא דברים אבל אני לא יודעת מה אמת ומה לא כי אני ל א מ כ י ר ה א ו ת ו !!!!
        אז דברו איתי אחרי שתכירו אותו טוףףףף??

        • את טועה החקירה בארה''ב התחילה לפני 6 שנים ולא ברצח לאוטין ז''ל

          המשטרה החלה אז בשיתוף פעולה, 15/01/09 11:59

          זה נכון שהאנשים נזונים מהתקשורת, אבל לתקשורת יש חובת דווח אמת.
          אין דבר כזה שלמו חובם לחברה , הם נענשו על המעשים זה נכון אבל שום חוב לא שולם לחברה זה סתם ביטוי טיפשי בכלל שמקשרים אותו למאסר.
          ארה''ב זרועה ארוכה וטיפולה בפשע בלתי יסולא בפז. זה בגלל שיש שם כ''כ הרבה פשע. וזה כולל כל מקום בעולם אם יש קשר לארה''ב - נתפסים. הבעייה עם עבריינות שהיא דרך חיים ואין שום קשר לטוב ליבם.

          • בוא אני אסביר לך אולי לא הבנת

            *** יצחק היקר~~~, 15/01/09 18:54

            מדוע השחירו את שמם בדיוק לפני הגשת בקשת ההסגרה? כדי להשניא אותם על הציבור למרותתתת שלא נמצא שום קשר ביניהם למקרה, ויצחק השתחרר. גם כתב ההסגרה שקראתי אותו אין בו שום ראיה שקושרת אותם למעשים ועובדה שניסו לשחד עדים (זה פורסם). העד היחיד שהסכים להעיד נגדם הוא זה שהודה בשליחת הרוצחים ובאחריות לרצח סוחר הסמים וזאת בתמורה להגנה ולביטול עונשו, ומה עדותו? שיצחק ''הסכים'' לרצח - נו באמת.. אז תעשה לי טובה תתמקד בעובדות ולא בדיעות. ןחוצמזה הצחקת אותי חחחחחח חובת דיווח אמת?? על זה באמת אין לי מה לומר לך חחח חח ח ואי הרסת אותי לפחות חוש הומור יש לך. כמו שדיווחו את האמת על פולארד המסכן וכשאשתו התראיינה בערוץ עשר העידה בעצמה שכאשר התחילה לומר דברים אמיתיים שלא רצו לשמוע שמעה ישירות את הבמאי אומר תוציאו אותה מהר חחח חובת דיווח אינטרס נשמע לי יותר מדויק. תפנים חביבי התקשורת מלאה באינטרסיייםםם נקודה.
            אני לא אומרת שהם לא עבריינים אבל כולם יודעים שהעבריינים הכי גדולים נמצאים בממשלה ובמשטרה ובעוד כמה מקומות - אליהם אף אחד לא מעז לנקוף אצבע ולמה?? כי יש להם יותר מידי כוח וזה הכל, מי שיש לו הרבה כוח מפחד שמישהו אחר יתעצם ויאיים עליו. ההבדל בין עבריינים כמו אברג'יל לבין עבריינים מושחתים שאין להם אלוהים הוא בדיוק זה - לו יש אלוהים, הוא בנאדם רחמן ואוהב שלום שפוגע ברעים ועוזר לחלשים, ההיפך מהאלה שנגדו שהם פוגעים בחלשים ועוזרים לרעים. ויש עוד אנשים כמו אברג'יל, אבל נדירים, כמוהו, שלא ייסטו מהאמת שלהם ויהי מה, תאמין לי שאם היה הולך נגד העקרונות שלו משטרת ישראל לא היתה מתקרבת אליו, הוא היה ''מוגן מהדרגים הבכירים'' אבל הוא מעדיף להיות מוגן ע''י היחיד שיושב למעלה שאף אחד לא יכול עליו, גם אם זה יעלה לו בכלא הוא יודע שהנשמה שלו תישאר שלמה כי הוא צדיק אמיתי!

            • תגובה

              אני לא מתנצח רק מתעניין, 16/01/09 17:12

              תראה אני לא חושב שהציבור רובו בעדם לפי מה שהציבור יודע עליהם עד כה בכל מקרה, מהעבר הרחוק בלי שום קשר לאירועים עכשיו.
              תראה מאיר אמר שהוא עזב את הפשע לפני 20 שנה ורק לפני כמה שנים נשפט על סמים בגרמניה אתה חושב שהציבור יכול להאמין שהאדם עזב את הפשע?
              אם אין ראיות אז או שהם לא יוסגרו או שבמשפט הם יצאו זכאים.

              לגבי הטענה על התקשורת בסדר מקובל התקשורת עובדת עם מי שהיא רוצה.אבל אל תגזים התקשורת לא מסלפת דברים עד כדי כך ראה מלחמת לבנון השנייה..(בזמן המלחמה התקשורת יצאה נגדו)
              נכון שבממשלה יש פושעים אבל אם אתה מדבר על זה ששופטים אותם לפני המשפט זה לא מה שעשו לאולמרט? זה מה שעושים לכולם (אני לא חושב שזה בסדר אבל אין שליטה על זה) וברור שאנשי ציבור צריכים לקבל עונש ואני אומר לך הרשזון חייב מבחינתי ללכת לכלא ל20 שנה!
              אתה רוצה להגיד שאין לאברג'ילים קשרים במשטרה??? אומרים שלכולם יש לכולם.
              לפי מה שאתה אומר הוא מעין קדוש מעונה
              למי זה טוב? ''לשבת גם אם לא מגיע לו??
              אני יכול להאמין שהאם אנשים גם טובים וגם עוזרים וגם חכמים וגם הרבה דברים...
              אני מקווה למשפט צדק לא יותר לא פחות.
              רק הזמן יוכיח...........

              • רוב הדברים שאמרת אתה צודק

                האמת נמצאת אי שם..., 17/01/09 17:42

                אני מדברת רק על יצחק (כי אני לא מכירה את אחיו ואין לי מושג מי הוא ומה הוא). זה שרוב הציבור לא בעדו זה ברור, אבל זה לא רלוונטי לגביו גם בגלל הפירסומים האחרונים על מרגריטה לאוטין ז''ל שהתגלו כשקריים, ועוד חושבים שהוא התחמק אז פחות מסמפטים אותו (אחרי שעושים לאיש רצח אופי הוא בכל מקרה מפסיד למרות שלא הואשם - אבסורד). על העבר הרחוק הוא נשפט על רצח וריצה את ענשו.
                לגבי התקשורת אם לא מספיק לך שלא סיפרו את האמת על שאירע בעכו בליל יום כיפור אז אני לא יודעת מה לומר. מה שבטוח גם לגבי מלחמת לבנון זה שהאח הגדול עינו פקוחה, ונדיר שיוצא פרסום בעל עניין רב לציבור שיהיה חף מאינטרסים, גם אם אנו לא יודעים מה האינטרס באמת, וזה בדוק ללא ספק קל שבקלים.
                מה גם שיצחק לא מחפש את התקשורת, התקשורת מחפשת אותו.
                לגבי אנשים אחרים שפושעים, לא מעניין אותי מי הם ומה השמות שלהם, ואם כבר להיכנס לזה אני בטוחה שהירשזון הוא ממש קטן על המושחתים הגדולים, כי עליהם לא תשמע אף פעם... שוב - יש להם יותר מידי כוח.
                לבסוף אני לא יודעת אם יש לו קשרים במשטרה ובכל מקרה לא לזה התכוונתי כשאמרתי שהוא הולך עם האמת שלו - ''הדרגים הבכירים'' הם לטעמי אנשים שיותר חזקים מהמשטרה (אותם אלה שלא תשמע עליהם אף פעם..), אך הוא לא יצטרף אליהם כי אי אפשר לסמוך עליהם, אז הוא סומך על עצמו, על חבריו האמיתיים, ומאמין בה' ובדרכו, ומשתדל לעשות זאת בצורה הכי טובה שהוא יודע. אמרתי שהוא צדיק בגלל המעשים שלו ואיך שהוא נוהג בענייניו ובהבנתו, ובגלל טוב ליבו, ובגלל שהוא לא ישים יד אחת עם אנשים שהוא לא מאמין בהם בשביל להציל את עצמו, גם אם בית המשפט חושב שמגיע לו עונש. לדעתי זה יותר איך עשית ולא רק מה עשית, אני מקווה שירדת לסוף דעתי.
                הוא לא קדוש מעונה, אבל הוא איש טוב שמועיל הרבה יותר ממה שאנשים יכולים לתאר לעצמם, בין אם זה בתחום האישי בין משפחה וחברים, (ואפילו עם אנשים שהוא נתקל בהם לרגע, הוא תמיד יודע לכבד וקורא את הבנאדם כמו ספר פתוח זה פשוט מדהים) ובין בתחום החברתי שהוא לא מעז להתרברב בתרומותיו, אבל אם רק הייתם יודעים - באמת הייתם מתרגשים - כי הוא עושה את הדברים מכל הלב, לאנשים שהכי מגיע להם, ואפילו לאנשים שעל פניו נראה שלא כל כך מגיע להם, עד כדי כך ליבו רחב והוא ממאן לשפוט לרעה.
                אם מישהו פגע בו אישית ויש לו חשבון איתו, זו זכותו לא לערב את המשטרה ולסדר את העניינים שלו בעצמו ואף אחד לא צריך להתערב. החיים לימדו אותו שלא מלשינים ועל זה רוצים לשפוט אותו, וזה עצוב מאוד לכל מי שמכיר את הנשמה הגדולה והמיוחדת הזאת.

                מהות ההמושג משפט מודרני היא חוסר צודק בכל מקרה, אני מבינה שכוונותיך טובות, אבל אתה תמים מאוד, כי אם היו רוצים משפט צדק היו מעמידים את כל המעשים הטובים שלו אל מול הרעים אז אולי בית המשפט היה יוצא חייב על שהטריד איש צדק. אני מקווה שהזמן יוכיח שכולנו בני אדם ואין לאף אחד שלא פגענו בו אישית זכות לשפוט אותנו.

                ולכל מי שתוהה אני לא משפחה שלו ולא עורך דין שלו. יש מספיק אנשים שאוהבים אותו בזכות מי שהוא.

  • 40.

    OHLMERT TAKE NOTES. TALANSKY AND THE FBI ARE WATING FOR YOU. (ל''ת)

    THE BIG A, 27/08/08 00:49

  • 39.

    אברג'יל כפרה את צודק הכל שטויות אחרי 30 שנה תתרגל =הנה יתרונות.

    סיסו אח של מירו, 26/08/08 23:27

    יהיה לך זמן לנוח בלי כאב הראש של המניאקים שסרבו לשלם פרוטקשן.אגב שנתיים אתה בבידוד כך שבכלל יהיה לך שקט .אחר כך אם תתנהג יפה תראה אור שמש לשעה בחצר.
    תכיר הרבה תרבויות חדשות=שחורים,היספאנים,נוצרים ,ומוסלמים,לבנונים ,וסתם אמריקאים לבנים.
    מהר מאוד תלמד אנגלית של כלא אמריקאי.
    האוכל שם מגוון בדרך כלל בצורת נוזל ומקבלים אותו על הרצפה שהיא מאוד נקייה שם.כיפה לבנה לא תועיל לך שם,מידי פעם תזכה לכיפה אדומה.
    בקיצור יותר נעים מהקייטנה אצל טויזר בבאר שבע.

    • אל תשמח בנפול אויביך

      רוב, 27/08/08 03:15

      כבוד למשטרה זה בלי קשר

      • אויבים של מי? לרוב הציבור הם לא אוייבים. מקסימום פליליסטיים (ל''ת)

        לא יותר מזה, 16/01/09 17:13

  • 38.

    מסכנים צדיקים ....

    קאמורה, 26/08/08 23:10

    שלא יישכחו לעלות על תלבושת אחידה , כיפה ,ציצית וגידול זקן

  • 37.

    ואללה מכוער ברמות שחזקות ת'תאוריה מוצא האברג'יל מהקוף. (ל''ת)

    פרוטרט, 26/08/08 22:43

  • 36.

    איציק, תהיה חזק. אוהבים אותך יא עיוני (ל''ת)

    גלבוע, 26/08/08 22:40

  • 35.

    למה לא האריכו את המעצר ב 20 שנים? (ל''ת)

    גד, 26/08/08 22:24

  • 34.

    רק לי נמאס?

    מישהו, 26/08/08 22:04

    רק לי נמאס לראות את הפרצוף המכוער שלו בכל העתונים ומהדורות החדשות? עוד גנגסטר בגרוש, זרקו אותו לכלא ותאבדו את המפתח, אבל הכי חשוב... די לדבר עליו

  • 33.

    מדינת היהודים הפכה למדינת שחיתות פשע ואלימות היום מכובד יותר להיות (ל''ת)

    חייל במשפחת עברינים מלשרת בצהל או המשטרה=התפוררות, 26/08/08 20:27

  • 32.

    אני לא מאמין

    יצחקיטו, 26/08/08 20:20

    מפחיד

  • 31.

    להחרים את הרכוש של המנוול ולשלוח אותו לכלא לכל ימי (ל''ת)

    בלי אפשרות שחרור כולל עבודת פרך, 26/08/08 20:12

  • 30.

    עוד מעט החיוך ימחק והגעגועים למלון של טויזר בבאר שבע יתגברו. (ל''ת)

    מובוטו, 26/08/08 20:08

    • נראה לי שוויזר עמוק בלב מה זה נצבט. כ''כ רצה להתגאות בו ..לא הצליח (ל''ת)

      לפעמים רק נדמה שאפשר לשנות, 14/01/09 20:36

  • 29.

    יאלה שייעלם כבר!! צריך להתנקש בהם (ל''ת)

    11, 26/08/08 19:06

  • 28.

    תלוי במדינה, אבל על רצח הוא יכול לקבל גם עונש מוות (ל''ת)

    ב, 26/08/08 18:53

    • גם אם יוסגר וגם אם יוכח שרצח לא נראה לי עונש מוות מאסר ממושך (ל''ת)

      שלא נדע איזה חיים אלו?, 14/01/09 20:37

  • 27.

    צוחק מי שצוחק אחרון , חייך אכלת אותה, הצחוק בריא לבריאות ... (ל''ת)

    כמה משפטים שנראים מתאימים, 26/08/08 18:49

  • 26.

    עד מתי פושעים יעלוזו

    מישהו, 26/08/08 18:43

    אם יש גן עדן אז הוא בארץ ישראל , ומפתחו הגיעו אנשי החמלה הלו הם משפחות הפשע , תומכים בחסרי ישע , תורמים למוסדות צדקה ובסופו של יום שודדים אותם מסממים לנו את הילדים , סוחטים אותנו כמו לימונים ובקליפה מכינים ריבה , ברגע המצוקה רע האמת מגיע המשכיל הלו הוא עורך הדין ומצילם מידי הרשעים הלו הם משטרת ישראל , וזוהיא שרשרת המזון האולטימטיבית לפושע השכת ולמד .

  • 25.

    הלוואי ויתקעו אותך למאסר של 50 שנה שם ורק שם (ל''ת)

    רונן, 26/08/08 18:06

  • 24.

    שיכניסו אותו לתא אחד עם כושי גדול-ירפא לו את הטחורים (ל''ת)

    צביקה, 26/08/08 17:53

    • רק יד קשה

      אהרון מב''ש, 26/08/08 18:10

      מאד מומלץ, רק זה מה שהם מבינים

    • אתה גם סוטה וגם ממורמר עד מוות

      רועי, 26/08/08 22:10

      אז אולי הטיפול שאתה מציע שייעשו לו - עדיף שייעשו לך, עשה טובה לך תגלוש באתרים שמתאימים לסטיות שלך. ותפנים טוב טוב יצחק חף מפשע. נקודה. סימן קריאה!

    • שטויות זה לא מפחיד שם בחו''ל אני מכיר אחד ילד טוב ירושלים שיש שם

      בתי הכלא מנוהלים שם פרפקט, 14/01/09 20:39

      מסכן על לא עוול בכפו (ויצא זכאי לחלוטין)
      ממש ילד טוב, ישב שם מעל שנה! ובנס יצא הכל בסדר, כלומר לא הזיקו לו ולא כלום..זה סתם המצאות ששם מפחיד, אבל זה בטח לא נעים כי זו ארץ זרה אין מה לעשות.

  • 23.

    החיוך נעלם-תודה לך אמריקה

    שוקי, 26/08/08 17:40

    אפשר למחוק גם את החיוך של פרנסואה ואסי אבוטבול, ריקו שירזי, אמיר מולנר משפ' אלפרון ודומיהם???

  • 22.

    ישראל גן עדן לפושעים וקרמינלים (ל''ת)

    אבי, 26/08/08 17:28

  • 21.

    פרנקו שראה כקצין מודיעין את כל העברינים מתפתחים שתק וקודם עכשיו מועמד (ל''ת)

    למפכל.פשוט מדינת חלם., 26/08/08 16:07

    • קשהשלא לחשוב על כמה מסכנים ובלתי מוגנים השוטרים בנהריה שלא קיבלו גב

      במלחמה בכנופיות הפשע.פיקוד המשטרה עסוק רק בקידום., 26/08/08 17:21

      הם לא עוסקים בכלל במיגור הפשע.הקצינים הבכחרים האלה דואגים רק לתנאי פרישתם והפשע חוגג בלי גבול.

      • בארה''ב עברינים מהסוג של אברגיל ורוזנשטיין לא מחיכים מקפיאים אותם (ל''ת)

        במינוס 20אחרי זה הם מזמרים חופשי.כאן שוטרים פחדנים, 26/08/08 17:57

      • צריך שר לבטחון פנים חזק, אמיץ, נחוש מאד שרואה כמטרה למגר את הפשע (ל''ת)

        ומוכן לעשות הכל !, 14/01/09 20:40

  • 20.

    אור לגויים?לצאת למחלמה בפושעים הם יותר מסוכנים מהאיום האירני. (ל''ת)

    פנס רחוב, 26/08/08 16:05

  • 19.

    משטרת הבובות שלנו לא אשמה בכלום פשוט חפה מכל מעשה !

    טוב שעברייננו עברו לייצוא (שם הבובות עובדות ) ..., 26/08/08 16:01

    כל עבריין שרצח והרעיל אנשים בסמים קיבל כבוד אצל דן שילטון ונהפך לראש ארגון פשע...
    קציני משטרה מעולים מתפטרים בגלל אנשים קטנים כדוגמת האין שר לבטחון(על) הפנים...

  • 18.

    מה אתם מחשבנים לו???? מי הוא בכלל?????

    איתן מיך, 26/08/08 15:44

    בעיני הוא כלום, אויר, אפס אפסים!!! התקשורת עשתה ממנו סלבריטי והוא בכלל לא שווה יריקה!!!! ממה אתה מבסוט מעצמך, יא איציק??? מזה שהרגת אנשים? מזה שאמללת משפחות? מזה שהכנסת ילדים לסמים? על מה יש לך להיות גאה בהישגים שלך? במקום להיות גאה שלמדת, שקיבלת ג'וב נחשק בחברה גדולה, במקום להיות חוקר או מדען, הפכת לעבריין ואתה גאה בעצמך???? אני במקומך הולך עם הראש באדמה ויוצא מהבית רק בחושך עם שק על הראש שלא יזהו אותי!!!!
    לתקשורת ולכל הציבור- תפסיקו להאדיר את איציק אברג'ל הכלומניק, הבטלן שלא עבד יום אחד בחיים שלו, לא תרם כלום לא למדינה ולא לחברה וכולו שקר, רמאות, נוכלות ונזק אחד גדול לציבור ולחברה.

    • 18 צודק בכל מילה

      רוני, 26/08/08 16:26

      מספיק לתת לפושעים זמן בתכניות אירוח,להפוך אותם למין גיבורי תרבות חדשים ולראות אותם כמי שיכלו למערכת.הם גנבים,רוצחים,מוכרי סמים ומקומם בכלא.יש להוקיע אותם.

      • 18 למה לכעוס? תן לשחורים בארה''ב לשמן להם ת'עסק.החיוך יהפך להם לסיוט. (ל''ת)

        מרגיע לאומי, 26/08/08 20:11

    • יאללה שתוק כבר !! (ל''ת)

      דינו, 27/08/08 03:25

    • דווקא הוא תרם יותר ממה שאתה תחלום אי פעם לתרום

      אתה האפס הגדול, 15/01/09 19:03

      ואני לא מדברת על כסף אפילו (שאם היה לך את הכסף שלו לא היית תורם חצי ממה שהוא תרם כספית). עזרה נפשית למסכנים וחולי נפש, הוציא אנשים מהסמים, עזר לכל מי שרק פנה אליו בכל בקשה שתהיה, מחזיק במספר תארים אקדמיים - אז יותר טוב שתשתוק יא עלוב באמת תנמיךך ומהרר, אפס אפסים תסתכל במראה.

  • 17.

    יש סיכוי שהוא ימחק את החיוך הדבילי הזה מהפרצוף ? אולי בכלא האמריקאי ? (ל''ת)

    ש, 26/08/08 15:39

  • 16.

    בזמנו, מנחם בגין התנגד להסגרת הפושע ויליאם נקש כיוון שהוא יהודי

    ריקי, 26/08/08 15:14

    מעניין מה היתה עמדתו של המנוח בעניינו של האציל דמיקולו - אברג'ל שהוא כידוע יהודי יקר. הלוואי שניתן היה לייצא את כל הסחי האנושי מישראל, למדינות אחרות בעולם. המדינה היתה יפה יותר ללט האבוטבולים, האבר'גלים, האלפרונים ועוד חלאות אחרות. אה, שכחתי את הסבא של רוז המסכנה. עוד יהודי יקר שמזהם את האוויר שאנחנו נושמים.

  • 15.

    למשפחת אברגיל

    אלכס, 26/08/08 15:02

    אמריקה זה לא ישראל
    שם אין קומבינות כמו כאן...
    הגיע הזמן שתיקברו עמוק בצינוק...

    • חבל,פשוט חבל הם צדיקים גמורים ,יראי שמים ועושי חסדים. (ל''ת)

      מולנר, 26/08/08 20:14

  • 14.

    יללה לכסא החשמלי האיש אוהב אקשן חם והוא יקבל (ל''ת)

    שלטר, 26/08/08 14:59

  • 13.

    בע''ה שזה יהיה סופם

    שלומי, 26/08/08 14:11

    של כל העבריינים בארץ...

  • 12.

    לא היו קרובים לזירת הפשע לא בבת ים ולא בארה''ב

    משרד עו''ד, 26/08/08 13:00

    אינטרס מדיני למיגור מקור פרנסתנו

    • Truthfulness

      LA, 26/08/08 22:43

      אתם צודקים בגדול אין לנו מושג לגבי משפחת אברגיל זאת פעם ראשונה אבל!!!!!!!!! בל המואשמים האחרים חפים מפשע ולא קשורים לגמרי לכל ההאשמות הנ''ל בושה למדינת ישראל לקחת אנשים תמימים ולשים אותם בחור שחור איזה מדינה מושחטת אמריקה אומרת ישראל מלקקת
      בושה ופשע למדינה שעושה עוול ולא מסוגלת לחקור בעצמה ולהגיע לתוצאות כולם פחדנים לכן הם מצייטים לארה''ב למרות שאנחנו מכאן אבל מדינת ישראל תמיד היתה ותמיד תהיה מדינה שקונים ומשלמים מתחת לשולחן בוששששה
      לפחות תשחררו למאסר בית אנשים שאין לכם שום ראיות עליהם אין להסתמך על תאוריות ישנות של משטרה זרה זהו אסון מקוים שיש אלוהים בשמים לשלם לכל הדוברי שקר תגובה זאת רק לגבי החשודים שהעיקר מבינהם הוא מלול
      מקוים שעו''ד נהרי היקר יעשה כל מאמץ לטהר ולתקן את הטעויות של משטרת ישראל
      WISH YOU THE BEST ON YOUR COURAGE PLEASE DO YOUR BEST GOD BLESS YOU
      BEST REGARD FROM LA

      • Wish you all the best and stay in LA for ever please

        ק', 27/08/08 00:53

        כי מי שגר כאן ובאמת אכפת לו ממה שקורה כאן רוצה את האנשים האלו מאחורי סורג ובריח ולא אכפת לנו של מי הסורג והבריח.

    • אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק. אל דאגה חבוב הפשע ענק מדרום ועד צפון (ל''ת)

      לצערנו הרב, 15/01/09 12:03

  • 11.

    כל הפשע הוא אסון למדינה

    sush, 26/08/08 12:53

    צריך החלטה גורפת של המחוקקים ושל כל גורמי אכיפת החוק למלחמת חורמה בכל סוגי הפשיעה בארץ בעיקר עברות של אלימות איומים רצח חבלה בנסיבות חמורות שוק אפור החזקת נשק חם וקר דמי חסות וכמובן שהציבור צריך לשתף פעולה ולא לפחד העבריינים צוברים כח וכסף מהעברות שהזכרתי ואז קשה להתמודד מולם חד משמעית צריכה להיות ענישה קשה על כל העברות שציינתי בקיצור אסור לתת תחושה שהפשע משתלם

  • 10.

    הכלא בארה''ב ממש לא מצחיק

    הדוד סם, 26/08/08 12:49

    האברג'ילים מבינים כי בית הכלא בארה''ב זאת לא הקייטנה שבישראל. רוזנשטיין יכול לספר להם!

    • 10 צודק-אם יכניסו את אברג'יל לתא עם שחור גדול-הוא יקרע אותו (ל''ת)

      ויחגוג עליו עד שימאס לו..., 26/08/08 15:16

  • 9.

    מדינה

    יציק, 26/08/08 11:55

    בושה למדינה שלנו לעשות דברריםכאלה אין צדק ,מישטרה לו יכולה עלהם ,ואז מנסה להעליל

    • ''ראו תמונתו.'' כמה גועל יש במיזרחי אחד...??? (ל''ת)

      נפתלי גירון, 26/08/08 12:32

      • ובאולמרט העבריין האשכנזי? (ל''ת)

        שגיב, 26/08/08 18:16

  • 8.

    למה גם אני מאמין שהם יצאו לחופשי...המממ (ל''ת)

    אזרח תמים, 26/08/08 11:31

    • שמע הכל אפשרי אבל יש לי תחושה שאת יצחק יסגירו יותר מדי אישומים

      הבעיה שאצלנו הכל מתנהל כמו שוק וזה רע מאד, 15/01/09 12:07

      בתכלס כל עוד לא הוכחה אשמתם...
      הדיון כרגע אם בכלל להסגיר אותם או לא וזה נמשך לטעמי יותר מדי זמן. צריך להחליט כן או לא ומשם להמשיך. גם אם יוסגרו זה עוד לא אומר שהם יואשמו יש משפט.

  • 7.

    כאילו ''אוי יו יוי'' עושים פרובוקציות לרוצח המונים- באמת לא יפה!!!

    לשנות את החוק- אז לא יצתרכו פרובוקציות, 26/08/08 11:30

    הגיע הזמן למחוק ת'חיוך לרוצחים המוניים והגמוני פשע!

    הדרך צריכה לעבור בחקיקה מנהלית ובדיני ראיות!

    מכיוון שברור שאי אפשר להביאם לדין במסגרת החקיקה והשיפוט הקימים יש לשנותם! בדיוק כמו בנושאי טרור!!

    למשל: עדויות יתקבלו בלי חשיפה
    עדות של אדם ש''נעלם'' תתפוס לאחר היעלמותו
    עדות של אדם שנרצח לאחר מתן העדות-תקבל חיזוק - כי ברור למה נרצח
    מעצרים מנהליים גם הם מבורכים- הרי המידע המודיעיני והציבורי גם אם אינו מתגבש למעל כל ספק פר מקרה - מצתבר לכתב אישום כללי של ארגוני פשע ורציחות וסחטנות וכדומה - מספיק כדי להושיב במעצר לכל החיים- מנהלי

    יש ליצור כח משטרתי שלא פוחד מהם (כמו ברוסיה) בעילום שם, ובאלימות וכלי עבודה ראויים
    יש להעיף שופטים שנאחזים בפלפולי דין ופחד אישי כדי לשחרר חלאות כאלה
    יש לבנות כלא שמור במיוחד-עם סוהרים אמיתיים בו יוחזקו הנבלות בבידוד
    יש להחרים רכוש של משפחות פשע ולבנות כלים חוקתיים בשביל זה
    יש לרדוף חילים של משפחות פשע ולהחרים גם את רכושם

    ניתן לבנות מערכת חוקים ייחודית בעבורם-לשעת חרום- זה נעשה בתחומים שונים (אפילו במשפט הבן לאומי- למשל הפסיקה באמנת האג אינה כפופה לדיני הראיה!)

    יש לראות בתופעת הפשע המאורגן-תופעה שמסכנת את האומה(עוד יותר מטרור)
    יש להעיז ולחדור אל מתחמי הפשע הסגורים-ולתת מאסרי עולם על החזקת נשק ואמצעי לחימה
    יש להגביל בזמן משפטים של משפחות פשע
    יש לבטל את זכות הענישה לפי חוקי ישראל והשהות בכלא בישראל (ר' רוזנשטיין) שייהנו מאירוח אמריקאי..שם יודעים לכלוא פושעים.

    יש להפעיל מס הכנסה במוא הרצינות כנגדם-שהרי מישהו משלם משכורות לעוכרי הדין היקרים-מה מקורם? מי המממן? מאיזה עסק חוקי מגיע המימון?

    בקיצור- זמן מלחמה!

    • תגובה יפה ונבונה

      דניאל, 26/08/08 22:05

      מסכים עם כל מילה.

    • וואי וואי איזו תגובה אתם חייבים לקרוא. נראה שאתה מבין מה שאתה כותב (ל''ת)

      שווה קריאה, 14/01/09 20:44

  • 6.

    דם קורבנותך זועק לשמיים. כול גנב סוף תליה! (ל''ת)

    יחזקאל, 26/08/08 11:21

  • 5.

    אמריקה - משחדים עדים כאילו אין מחר

    משה, 26/08/08 11:21

    כסף זה לא הכל בחיים, תמצאו ראיות אמיתיות, אתם יודעים כמה עדי מדינה עבדו עליכם וחיים על חשבונכם כמו מלכים, - טיפשים גדולים אתם, שלא להגיד פרייארים

    • מצידי שישחדו עדים, שימציאו ראיות, העיקר שישבו! (ל''ת)

      עזרא מנצור, 26/08/08 12:50

  • 4.

    החיוך נעלם-תודה אמריקה (ל''ת)

    שוקי, 26/08/08 11:19

  • 3.

    הוא צריך להבין שבנאדם פעם למעלה פעם למטה... (ל''ת)

    סיגל, 26/08/08 11:19

  • 2.

    קודם שימצאו שופט שיהיה מוכן לחתום על כתב ההסגרה!!! (ל''ת)

    להסגיר גם את עו''ד שלהם!!, 26/08/08 11:19

  • 1.

    איזה כבוד על למדינה! ישראלים סוחרי סמים ונוכלים.

    מיקי, 26/08/08 11:16

    זהב באולימפיאדת פשע מאורגן.

    • נו טופ!!!! לפחות בזה, אחרת במה נתפאר ( אולימפיאדה )

      JIM BEAM, 26/08/08 12:53

      או פשעי חברי הכנסת זה בטוח מדליית זהב