• 59.

    כל מי שכבר התפקד - לא לנוח ולשכנע עוד ועוד אנשים.

    דניאל, 29/08/08 15:52

    אני כבר עזרתי לשני אנשים להתפקד ודברתי עם רבים אחרים שגילו התעניינות רצינית.

    אפשר גם:
    -לנסות לארגן כנסים בשכונה ולהזמין את משה (תפנו לשי מלכה באתר של 'מנהיגות')
    -להדפיס חוברות מאולתרות עם מבחר של 10 מאמרים נבחרים (מהאתר או מהספר 'מלחמת החלומות') ולחלק לחברים + טופס התפקדות (אפשר להוריד באתר)

    יהודים!
    לא להתעצל!
    לקחת אחריות!
    זה החיים והמדינה שלנו!

  • 58.

    פייגלין--אולי תפסיק עם השטות שנכשלה ''מנהיגות בליכוד''-אתה רק מזיק (ל''ת)

    יצחק, 28/08/08 07:15

  • 57.

    תודה מר פייגלין

    דב, 25/08/08 10:14

    תודה לך על שאתה אומר את הדברים הנכונים , בסוף הם יחלחלו אל כל ישראלי ממוצע , דברי אמת אם אומרים אותם פעם אחר פעם אי אפשר לסרב להם,ולהעמיד להם פנים

  • 56.

    פייגלין לא יביא את הבשורה לעם ישראל.

    יהודי, 24/08/08 21:00

    הוא מפחד מהתקשורת ולכן לא מתאים להנהיג את מדינת ישראל. הוא מודע לכך שערביי ישראל מהווים איום על הישרדותה של מדינת ישראל,אך הוא מפחד להתבטא בצורה ברורה, שמא יוצג כקיצוני ע''י התקשורת. מנהיג לא צריך לפחד מהאמת: הדרך היחידה להמשך קיום העם היהודי היא לדכא את הערבים ולגרשם לארצות מוצאם. ישראל צריכה מנהיג אמיץ.

    • שטויות ברוטב סתירה פנימית

      מחל, 24/08/08 22:24

      פייגלין נושא בשורה לעם ישראל כבר למעלה מ12 שנה, מעגלי המקשיבים לדבריו הולכים ומתרחבים כותרת תגובתך - הזויה.פייגלין לא מפחד מהתקשורת אפשר לצפות ולהאזין לשורה ארוכה של ראיונות איתו ותכניות רדיו וטלויזיה בהן השתתף הכל נמצא באתר ''מנהיגות יהודית''.נכון שהוא לא מוכן להתראין שלא בשידור חי וזאת בגלל נסיון מר עם עורכים ששיקרו אותו.הוא בכל מקרה מוצג ע''י התשקורת כקיצוני ומתמודד מול זה בכבוד רב.איך אתה יודע שהוא ''מודע לכך שערביי ישראל מהווים איום...'' אם לא ע''י זה שהוא לא מפחד להתבטא בנושא? אתה חש בסתירה הפנימית בדבריך?האחרון שמפחד לומר את האמת שלו זה משה פייגלין שגם שילם על כך מחיר ולא נרתע להוכיח את שופטיו על העוול שהם גורמים, ראה סיפרו ''במקום שאין אנשים''. קיומו של העם היהודי אינו תלוי בפתרון בעיית הערבים היושבים בארץ ישראל [גם לזה יש לפייגלין פתרון] אלא במידה שבה יגשימו היהודים את יעודם כפי שנוסח בתפילת ''עלינו לשבח'' - ''לתקן עולם במלכות שדי''.

      • שאלתי אותו בהודעה מספר 16

        יהודי, 24/08/08 23:26

        אך הוא פתר את עצמו בתשובה מתחמקת. מי שלא רואה בערביי ישראל בעיה קיומית, כלומר ב''דו קיום'' כלשהו, קל וחומר שאינו ראוי להיות מנהיג, אני נותן לו קרדיט. אני מכבד אותו (וסביר להניח שאצביע לו, מחוסר אלטרנטיבה) אך לדעתי, גם אם הוא יבחר, הוא יחמם את הכסא ארבע שנים כמו קודמיו. הוא פוליטיקאי (= משנה את דבריו בהתאם לאינטרס הרצוי, ולא בהתאם לאמת), הוא לא מנהיג אמיתי.

        • מסקנתך נמהרת,

          מחל, 25/08/08 12:27

          המשפט האחרון בתשובתו [תגובה 16] ''למה ללכת רחוק - החוק הקיים נותן מרחב מספיק לטיפול אמיתי בבעיה אילו רק ייושם.'' מתחיל בהתיחסות להצעה שלו לפיתרון בעית הערבים בא''י [משני צידי הגבול] ''למה ללכת רחוק'' כלומר, יש פתרון עקרוני, יישומו מורכב והוא כבר התיחס אליו בהרחבה באחד ממאמריו הקודמים [''דובאי'']. לעומת פתרון זה, הטיפול בנאמנותם של אזרחי המדינה יכול להעשות באמצעות החוק הקיים. הביטוי הזה מתמצת את תשובות הפרקליטות לטענות על יחסם לאנשי הימין. החוק אינו שווה לכולם, כלומר הניסוח שלו הוא לכאורה שווה, אבל יישומו תלוי ברצון של רשויות החוק ,סגירת תיקים מ''חוסר עניין לציבור'' או ''הגברת אכיפת החוק'' מנוצלת לשימוש בלתי שווה בחוק. זה מה שכתוב בחלקו השני [והארוך] של המשפט שציטטתי. כמו החשש מפני הצפון בליבו של הכהן הגדול לפני שנכנס לקודש הקודשים, אי אפשר לדעת איך פייגלין יתנהג כשיהיה בעז''ה ראש הממשלה, אבל עד היום הוא עמד בדיבורו, והוא רחוק כמזרח ממערב מרמתם המוסרית של הפוליטיקאים האחרים השואפים להיות ראש ממשלה. הוא מציג מנהיגות מסוג אחר מזו המוצגת ע''י האחרים, וכמו שכבר כתבתי [איזו צניעות, לצטט את עצמי] הוא מציג יעוד לעם ישראל וחותר להגשמתו. אני אבחר בו לא מחוסר ברירה אלא מתוך אמון רב ביכולות ובנחישות להשגת המטרות.

          • אני עומד איתן בדעותי,

            יהודי, 25/08/08 18:36

            יש כאן עניין עקרוני, שהוא התחמק ממנו.
            תנסה לרדת לסוף דעתי ולהבין: השאלה היתה האם יש דרך אחרת מלבד דיכוי לפתור את הבעיה. (זוהי שאלה מכוונת), מתוך כך שאני מניח שהוא יודע את האמת. השאלה לא באה לבדוק אם הוא יודע את האמת, אלא אם יש לו אומץ להגיד אותה. ולא, אין לו אומץ. אני מייחל ליום שבו יקום כאן מנהיג בעל שיעור קומה, אשר אינו חושב על קריירה אישית, אלא על עתיד עם ישראל.

            • אז זו נקודת המחלוקת בינינו

              מחל, 25/08/08 22:57

              יש דרך אחרת מלבד דיכוי לפתור את הבעיה. ולכן קביעתך - שאם פייגלין אינו מוכן להודות בפה מלא שאין דרך אחרת, מוכיחה שאין לו אומץ הנדרש ממנהיג - איננה נכונה. פייגלין התבטא בצורות שונות ובכמה פעמים, שהפתרון לבעיות הנובעות מנוכחותם של הערבים בארץ ישראל [הבטחונית, הכלכלית, החברתית וכד'] הוא א. בשלילת זכויות אזרח תוך שמירה מוקפדת על זכויות אדם. ב. עידוד הגירה למקומות המעוניינים ב''ידיים עובדות'' [דובאי וקנדה]. לא מדובר בשימוש בכח ולא בדיכוי, מצבם של הערבים הנתונים תחת ה''כיבוש הישראלי'' טוב [מבחינת החופש האישי] פי כמה ממצבם של אזרחי המדינות הסובבות אותנו. אני מקווה שהפעם ירדתי לסוף דעתך.

              • יש לך מחלוקת בעיקר עם עצמך

                יהודי, 26/08/08 11:41

                אתה טוען שפייגלין רוצה לשלול אזרחות מערביי ישראל, ואתה נגד דיכוי? זה לא משנה איך תקרא לילד. העיקרון הברור הוא שאכיפת החוק ועידוד הגירה, יצמצמו את הבעיה, אך לא יפתרו אותה, חגיגות ה''דו קיום'' יימשכו כאן, עד אשר יקום מנהיג יהודי אמיתי.

                • שלילת אזרחות מאזרח הפועל כאויב המדינה איננה דיכוי

                  מחל, 26/08/08 14:26

                  ''הדמוקרטיה מגינה על עצמה בדרכים לא דמוקרטיות'' היתה הנימוק של האליטה השמאלנית לסתימת פיו של הרב כהנא שנבחר כחוק לכנסת. שלילת אזרחות ממשתפ''ים היא פעולה עדינה מול מה שהם עושים למשת''פים איתנו מביניהם. חוץ מתליה על עמודי חשמל הם גם מדליקים בקבוק פלסטיק ואת הטיפטוף מכוונים לגופו של המשת''פ. אחרי 4 שעות עינויים היה לו את הכח להגיע אל ישוב יהודי ולפנות לחיילי צה''ל, אני לא בטוח ש'המדינה' לא התנערה ממנו.

  • 55.

    כולכם חבורה של צבועים

    שגיב, 24/08/08 19:12

    העובדה שלציפי ליבני יש אופציה להיבחר ולמנהיג כזה אין מראה את הצביעות של אנשים. כולם יודעים לדבר אבל אף אחד לא הולך ומתפקד להצביע כדי לדאוג לעתיד ילדיו שאחרי הצבא חותכים לחו''ל כי אין להם מושג לאן המדינה הזאת הולכת! ''המתנחל הקיצוני'' הזה כבר לא נשמע כל כך קיצוני, הדעות שלנו נשמעות הגיוניות ולא מטורפות כמו שהשמאל הבוגדני ניסה להאכיל אותנו כל הזמן דרך התקשורת שהוא שולט עליה. כל הכבוד למעריב שנותן במה לאנשים עם דיעה שונה משל האליטה!

  • 54.

    לא ביבי רק פייגלין

    ליכודניק אמיתי, 24/08/08 18:40

    רק פייגלין מייצג את הליכוד האמיתי...ביבי הוא מתחזה שמאלן פחדן שברח בזמן מלחמה ללונדון. ויודע לנאום באמריקאית לאלפי יורדים מהארץ בחו'ל ..

    • מבחינים מיד ש''הליכודניק'' הוא מתחזה סמולני ופייגלין רצוי לו כדי להרוס א (ל''ת)

      יצחק, 28/08/08 07:18

  • 53.

    פייגלין לראשות הליכוד,ביבי ריסק את הליכוד. (ל''ת)

    ליכודניק, 24/08/08 18:03

  • 52.

    1.5מליון וחצי חרדים שסניקים ואשכנים שלא משרתים בצה''ל לא עובדים

    הם תאומי הפיגלינים ו''נוער הגבעות'' אסון לישראל...., 24/08/08 17:27

    =בדיקה חקירה ומחקר.

    • והילדים של אהוד משרתים? איפה ואת מי? (ל''ת)

      מצדיע ומעריץ את נוער הגבעות, 24/08/08 19:01

  • 51.

    שאלה נוספת למשה פייגלין:

    חיים, 24/08/08 16:20

    ראשית, אומר לך שהיכולת הרטורית שלך מרשימה, ובהיעדר דה-לגיטימציה תמשיך לסחוף עוד ועוד קהלים...

    שאלתי אינה נוגעת ישירות למאמר אלא יותר למפלגתך:

    כיצד אתה רואה את הצטרפות שני האחרונים לליכוד (אסף חפץ ועוזי דיין)?
    האם אתה רואה זאת כקריצה למצביעים פוטנציאליים במרכז, או אות וסימן לדרך בה נתניהו מתכוון להנהיג?

    תודה רבה מראש, וישר-כח על שאתה עונה לשאלות המגיבים!

    • חיים, מה בעיה שתיכנס לאתר מנהיגות.אורג (עוד חדשות) ותראה

      חיים פרידמן, 24/08/08 18:02

      ותראה שם הודעה לתקשורת בעניין עוזי דיין?

      חוץ מזה , אם תגלוש גם לאתר מפלגת התפנית, שעוזי דיין עומד בראשה - תראה שהאיש עוד רחוק מלהיות בליכוד.

      בהצלחה , תהיה חכם = תהיה חיים

  • 50.

    ''כולם מדברים על שלום - הוא היחיד שמדבר על הצדק'' (ל''ת)

    לאחד זה גן עדן, לשני גהינום, 24/08/08 15:38

  • 49.

    כרגיל צודק , צודק , צודק (ל''ת)

    ירושלמי, 24/08/08 15:07

  • 48.

    כל מילה בסלע

    ילד, 24/08/08 14:56

    הוגי דעות בתחילת ההסטוריה של התרבות הנוכחית, כבר הבינו, שכושר הרתעה ועוצמה צבאית הן פונקציות של מצב החברה ונקיון הכפיים של השלטון.

    ארכיאולוגים והסטוריונים, עוסקים כיום בלימוד תרבויות אדירות שחיו ביבשת אמריקה, כמו המאיה.

    הזכרתי את המאיה, כי לאלה היה גם ידע עצום בתחומי האסטרונומיה ומדעים אחרים.

    כל התרבויות האלה נכחדו, אבל כאן היריעה קצרה לזה.

    אני לא זקוק לניתוחים הסטורים מה ארע לאימפריה האצטקית. לי יש דת ותרבות להם יש פילוסופיה מיוחדת ומעשית.

    הוגי הדעות שלנו, הבינו, ששוחד, שחיתות, עושק החלשים, תרומות לא חוקיות, שלטון שמעודד עבדות, מערכת משפט לשירותם של עשירים ומקורבים, אלה ועוד, יפוררו את החברה, יחד עם העוצמה הצבאית וכושר ההרתעה.

    בספר דברים הוסבר לנו, שאם נניח לשחיתות ולרקב להשתלט עלינו, בקרך אחת נצא לקראת אוייב ובשבעה דרכים, נמלט מפניו.

  • 47.

    משה - נא להביא דברים בשם אומרם

    חטיבה יהודית, 24/08/08 14:44

    משה, זה ממש לא מצטייר טוב כשטועים בציטוטים.

    על ההמשלה (המוצלחת אגב) של מדינת ישראל למבנה של קורי עכביש חתום מנהיג חיזבאללה חסן נאסראללה, ולא נשיא אירן אחמדיניג'אד.

    צ'רצ'יל נקט בלשון מבריקה - ולא כפי שאתה מצטט אותו - כשאמר:
    ''עמדה לכם ברירה בין קלון למלחמה. בחרתם בקלון - ותקבלו מלחמה''

    • ולעניין?

      גל, 24/08/08 15:40

      או שאני אמור להבין שעם המהות אין לך שום מחלוקת?

      • כנראה שאין (ל''ת)

        דור, 24/08/08 17:15

  • 46.

    מצוין. חבל שמנהיגות יהודית רוצה להשאר בגודל של משפחה

    שאול כהן, 24/08/08 14:44

    לא ניתן לנצח רק ע''י כתיבת מאמרים מצוינים,
    צריך לכבוש את השטח.
    וזה אומר אנשי ארגון מצוינים שיודעים לעבוד ולהביא תוצאות: כסף, תמיכה ציבורית והתרחבות.

    • מהרסייך ומחריבייך.... (ל''ת)

      אחד מבפנים, 24/08/08 17:15

    • הלוואי עליי משפחה כזאת של לפחות 15 אלף איש, כשרובם מהנדסים

      אורי ח, 24/08/08 17:51

      חוץ מזה, מה רע בתוצאה של רבע ליכוד?

  • 45.

    מדוייק - מעולה ! (ל''ת)

    ron, 24/08/08 14:25

    • אז מה אם כתבת את הטוקבק הזה כבר 10 פעמים?

      מלחך פינכה, 24/08/08 15:25

      זה לא הופך את פייגלין לצודק, אבל אותך זה הופך לחסיד שוטה בריבוע. בריבוע כי פעם אחת אתה חושב שאנחנו לא מבחינים בזה, פעם שנייה כי אתה עובד בחינם עבור פוליטיקאי.

  • 44.

    פייגלין לראשות הממשלה (ל''ת)

    יעל, 24/08/08 14:07

  • 43.

    ל-42 - הצלחנו להגיע להישגים מזעריים רק בזכות אותם חובשי כיפה (ל''ת)

    תומר, 24/08/08 13:54

  • 42.

    הפסדנו את המלחמה האחרונה בגלל שחצי מהקצונה הקרבית בצבא חובשת כיפה

    כיפה חמוצה, 24/08/08 13:39

    סרוגה. לא אני אומר את זה, א-ת-ם אומרים את זה פעם אחרי פעם ופייגלין בראשכם.
    בכל המלחמות בעבר, שבהן ניצחנו כהלכה, לא היה אחוז כזה גבוה של חובשי כיפה סרוגה בקצונה הקרבית. מסקנה - כיפות סרוגות מכשילות את צה''ל!
    לא שבאמת הפסדנו בגלל זה, אבל כתבתי את זה רק כדי להדגים עד כמה חובשי כיפות סרוגות יכולים לשקר במצח נחושה. אני מציע לכולנו לא להאמין לכם כולל לפייגלין.

    • הסיבה להפסד קונצפציה שמאלנית שגורמת לרחם על האויב (ל''ת)

      אזרי, 24/08/08 14:11

    • כל מה שכתבת הוא כשל לוגי אחד גדול!

      נאור, 24/08/08 14:22

      בינינו, אתה לא חכם כמו שאתה חושב על עצמך...

      בוא נתחיל מהסוף של טיעונך:
      1. אתה מציע שלא להאמין לטענות שחצי מהקצונה בדרג הביניים היא חובשת כיפות סרוגות.
      2. טענתך היא שיש הרבה פחות כיפות סרוגות בקרב הקצונה.
      3. גם אתה מודה שהפסדנו במלחמת לבנון 2. אתה בעצמך כותב שלא הפסדנו בגלל נושא הכיפות הסרוגות, אלא כנראה בגלל משהו אחר.

      4. אם אנחנו מחברים את טיעוניך יוצא כך:
      א. צה''ל מכיל רק מספר קטן של קצינים בעלי כיפות סרוגות.
      ב. צה''ל הפסיד במלחמת לבנון 2.
      מסקנתך:
      צה''ל הפסיד במלחמת לבנון, אולי בגלל שיש בו מספר מועט של חובשי כיפות סרוגות...

      • נסה להבין מה כתבת ותראה את הכשל בדבריך

        חושם, 24/08/08 15:22

        א. לא הפסדנו במלחמה האחרונה
        ב. הדתיים משקרים כשהם טוענים שהם מהווים חצי מהקצינים בצה''ל.
        כל מי ששירת בצה''ל בעשר השנים האחרונות יודע את העובדות האלה. מה שלא ברור הוא למה דתיים משקרים כשהם טוענים טענה ב'.
        אם אתם נשקרים כאן, אין סיבה שלא תשקרו במקום אחר כי דינכם בעולם הבא - נחרץ!

    • הפסדנו במלחמה...

      ארז, 24/08/08 15:55

      בגלל שרק חצי מהקצונה בצבא חובשת כיפה...

      וברצינות - הפסדנו במלחמה כי בעשור וחצי האחרון הפסקנו להאמין בצדקתנו, ומי שאינו מאמין בצדקתו לא יכול לנצח (כי, מבחינתו, אין לו לגיטימציה לנצח).
      מרוב סיסמאות על ''מגבלות הכוח'' ועל ''הומאניות'' ו''מוסריות'' שכחנו את הדברים החשובים באמת - בטחון, קיום, ציונות. כשנחזור לעצמנו, נפסיק להפסיד.

  • 41.

    ניתוח מדויק ,וכל מילה בסלע! (ל''ת)

    ציוני, 24/08/08 13:32

  • 40.

    הצבא הישראלי קרס מול אויב בסדר גודל של חטיבה?

    חושב ברוורס, 24/08/08 13:25

    לא ידעתי שחטיבה מונה 10000 חיילים ושהיא מתוקצבת ב-15 מיליארד דולר (בין שליש לרבע תקציב הבטחון של ישראל כולה). כנראה שבצבא החיזבאללה לא יודעים לספור. הרגנו להם כ-600 מחבלים שזה בערך 50% מסד''כ חטיבה, כלומר השמדנו להם חצי מהצבא שלהם!
    אכן צה''ל קרס, רק שראש הממשלה הנוכחי והמח''ט של פייגלין מסתובבים בארץ ובעולם חופשי חופשי בעוד ראש הצבא ''שניצח'' מתחבא בבונקר בארצו שלו.
    אין בעיה לחשוב כמו פייגלין. כל מה שצריך זה להכניס לרוורס ולנסוע.

    • צה''ל נכשל והובס מול החיזבאללה

      ארז, 24/08/08 15:59

      צבא, המצוייד בכל שכלולי הטכנולוגיה, לא הצליח למנוע מארגון טרור לשגר קטיושות במשך 33 ימים - ואף להגביר את קצב הירי מיום ליום! ישראל לא השיגה דבר ב-33 ימים של הפגנת כוח ריקה מתוכן. כן, הלחנו להשמיד את הטילים ארוכי הטווח בהפצצה מדוייקת, וכוח קומנדו שלנו פשט על לב בעל בק ויצא בשלום - אבל, בשורה התחתונה, הפסדנו, כי לא ידענו מה אנחנו רוצים במלחמה הזו, ושכחנו איך בכלל מנהלים מלחמה (רמז: לא מהאוויר ולא ממסכי הפלזמה).

      • ואיך פייגלין הגאון לא חזה את זה מראש?

        ברז, 24/08/08 17:02

        הרי הוא היה בליכוד כל השנים האלה. אני לא זוכר שהוא כתב מאמר אחד, מילה אחת, נגד הקיצוץ בתקציב הבטחון, נגד ריקון הימ''חים, נגד בוגי יעלון שהביא את הפלזמות וז'רגון הדיבור המעורפל, נגד הפסקת האימונים החטיבתיים, וכו' וכו'. מדוע?
        האם זה בגלל שכשהחבר'ה שלו עושים את זה, אז זה בסדר?
        או שזה מפני שהוא באמת לא מבין בבטחון ומקשקש כמו מרבית תושבי ישראל על ריק?

        • כי זו לא היתה הסיבה לכישלון

          אין שכל אין דאגות, 24/08/08 19:23

          הימ''חים ותקציב הביטחון המקוצץ לא היו הסיבה לכישלון. אפשר ואפשר לנצח בתקציב מקוצץ ובלי ציוד , ואכן עשינו זאת לפני 60 שנה, כשהאמנו בצדקת דרכינו. בלי הצדק, אין ניצחון. ועל זה פייגלין כתב וכותב המון.

    • לא! הוא ניצח בגדול!!!

      מחל, 24/08/08 16:40

      למלחמה היו 4 מטרות:
      א. להכשיר את הקרקע לגירוש היהודים מיו''ש [התכנסות]
      ב. להחזיר את השבויים.
      ג. להכות מכה ניצחת בחיזבאלה.
      ד. להשיג הישג מדיני [שימנע טילים בעתיד].

      אף אחת מהמטרות לא הושגה. רה''מ וגם פייגלין התהלכו חופשיים גם לפני המלחמה והכי זבאללה היה בחורו גם כן לפני המלחמה.
      אחרי התפטרות הרמטכ''ל והקמת ועדת חקירה על המלחמה ותוצאותיה אל תיתן לעובדות לשנות את דעתך.
      גם חגיגות הנצחון שלהם עם שיחרור אנשיהם החיים מול מצב רוחם של תושבי המדינה עם החזרת הגופות של החטופים היא כנראה ביטוי לניצחון לפי דעתך?

  • 39.

    פייגלין צודק! לא צריך מטוסים, טנקים וצוללות

    יצרן רוגטקות, 24/08/08 13:18

    דוד המלך הוריד את גולית ברוגטקה. מה שהיה טוב פעם טוב תמיד ותחי מסורת ישראל הקפואה על שמריה כבר 3,000 שנה.

    • קלע (רוגטקה) ארוך מאוד וגם רחב (ל''ת)

      Vox Ami, 24/08/08 14:06

  • 38.

    מוישל'ה, אני עשית בדיוק מה שאמרת!

    ביבי, 24/08/08 13:15

    לא השקעתי בבטחון, אפילו קיצצתי (סגרתי את הנאוטילוס בדיוק כשהפכה למבצעית) ואני הרמתי את הסיסמה ''כלכלת הצימרים''.
    זה פעל יופי! רמת החיים בארץ עלתה, רמת הצבא ירדה, הערבים הבינו את זה והחליטו לחטוף חיילים ישראלים. את ההמשך אתה יודע!
    10 סוללות נאוטילוס (600 מיליון דולר) היו מפילות למעלה מ-90% מהקטיושות שנורו על ישראל, אבל מי סופר?
    מה שטוב זה שישראל מתפכחת כאובה ושותת דם מהאשליות שהאכלתי אותה ושאתה ממשיך להאכיל אותה. כעת שנוא נפשי אולמרט (יחד עם ברודט) פשוט מסתכלים מה אתה אומר ועושים בדיוק ההיפך.

    • קשקשן שקרן שלי

      קצת-בודק, 31/08/08 17:51

      ביבי לא סגר את הנאוטילוס כי ביבי לא היה ראש הממשלה או שר ביטחון כשהפרוייקט נסגר.

      הפרוייקט נסגר לאחר הבריחה הד צדדית של ברק מלבנון.

  • 37.

    לי כבר מזמן נפל האסימון

    יורם, שומרון, 24/08/08 13:04

    והתפקדתי למחנה של פייגלין

  • 36.

    מעולה

    ישראל, 24/08/08 12:43

    שוב אני נהנה מפרי עטו של משה פייגלין

    • לשון אינה תחליף למוח ופרי עטו של פייגלין הוא חומץ בן יין

      בוטניקאי, 24/08/08 13:44

      לקצץ בתקציב הבטחון היא אחת הדרישות הטפשיות ביותר שאפשר להציע ביחוד שנתיים בלבד אחרי מלחמה בה הוכחה תיאוריה זו כנוטפת דם יהודי.

      • הטענה היא: מה הטעם בצבא מפואר, אם אין נכונות להפעילו?

        גל, 24/08/08 15:45

        מה הטעם בצבא אדיר, אם הממשלה רק בולמת אותו?

        מה הטעם במחסנים מלאים, אם חושבים שאפשר להלחם מלחמות טהורות, ''מרחוק מהאויר'', ואז להיות מוכים על הקרקע?

        • פייגלין עילג? הוא צריך פרשנים?

          רשי, 24/08/08 19:04

          פייגלין כותב ברור מאד והוא לא צריך את הפרשנות היהודית המתחסדת של חסיד שוטה כדי לפרשן אותו. צאו כבר מההרגל המגונה הזה של לפרשן כל ''קדוש'' !
          ולגבי דבריך, ממשלה ניתן להפיל ולהחליף תוך שבועות ספורים. כשתקום ממשלה נחושה להילחם, לא יהיה לה צבא ראוי, אם נקשיב לפייגלין ''המקצץ''.
          שאר דבריך הם ניתוח אווילי למדי של טקטיקות המלחמה האחרונה, להן לא התייחס פייגלין ואתה גם לא ראוי לתגובה.

          • תרגיע עם הקפה

            גל, 25/08/08 23:43

            צר לי שיהדות מפחידה אוןתך (לא שכתבתי באופן ''יהודי''?)
            התוקפנות המטורפת שלך, היא זו שלא ראוייה לתגובה.

  • 35.

    תאוריית ''קורי עכביש'' היא של נסראללה

    תיקון טעות, 24/08/08 12:36

    צ'רצ'יל אמר דברים שהיו טובים לזמנו.

    עכשיו אפשר לומר ''ביקשת כבוד במקום שלום, תקבל קלון שאין בו אף שלום''

  • 34.

    אכן (ל''ת)

    רם עמית, 24/08/08 12:35

  • 33.

    בלי ייעוד, אין קיום. ופייגלין,הוא המנהיג היחיד שמייצג את הייעוד היהודי

    לב כל-רואה, 24/08/08 12:27

    כרגיל משה... מאמר מצויין. נהניתי לקרא :)

  • 32.

    ראיה חכמה-מי שמוקיר את האיש ותוכן דבריו שיפרסם לחבריו (ל''ת)

    יהודי ישראלי מהמרכז, 24/08/08 12:16

  • 31.

    הרעיון יפה במקרו, גרוע במיקרו. לא חשיבה של ראש ממשלה מקסימום נביא זעם

    ערן, 24/08/08 12:15

    הניתוח הוא יפה וברור שבסופו של דבר חוסננו החברתי והאמונה הם מה שמביא ניצחון.מכאן ועד למסקנה שאין צורך בהגדלת תקציב הבטחון מול כל האיומים, הדרך ארוכה מאוד.
    אם משה פייגלין היה שואף להיות סתם מוכיח בשער או מדריך בבני עקיבא הייתי מצדיע לו אך מכיון שאני מאמין שיש סיכוי כלשהו שיום אחד הוא יהיה ראש ממשלה אני קצת מודאג

    • לפחות השמאל מודה באפשרות המאוד ממשית

      אלי, 24/08/08 13:03

      שפייגלין יגיע לשלטון ויש להם סיבה לפחד! פייגלין הוא האנטיתזה לאידאולוגיה של השמאל והוא מתמודד איתם באופן שאף אחד לא ניסה לפני כן. והכי גרוע מבחינתם, הוא גם מראה סימנים של הצלחה.

    • לערן

      ידידיה, 29/10/08 18:10

      בסופו של דבר זהו מאמר פובלציסטי ולא עמדה רשמית
      וכמובן שא''א להשוות בין כתיבה בעיתון שמטבעה מקצינה, כדי לחדד את הנקודה שהיא מנסה להבהיר; לבין חלוקת אמת של המשאבים (בעברית: אין כאן תכנון תקציבי, אלא הפניית זרקור לפינה חשוכה) אז אין לך מה לדאוג בגלל המאמר הזה...
      בטח לא מול האלטרנטיבות...

  • 30.

    פייגלין תקשיב טוב. ביבי מרפד את סביבתו באנשי מפא''י ומר''ץ וזה אומר!

    אזרח הארץ, 24/08/08 12:13

    כשביבי יחלק את ירושלים ויעקור את המתיישבים ביו''ש ובגולן אתה פייגלין תהייה שם במיעוט מבוטל ובלתי חשוב. האנשים האלה שביבי אוגר סביבו כדי לתת להם תפיקידים בכירים. אלה שמפלגת העבודה דחתה אותם או שלא קיבלו מקומות ריאלים ברשימה לכנסת. ואתה פייגלין תשב בחברותה עם אותם האנשים שירצו למסור את הגולן לסורים ולסגת לגבולות 67 כולל ירושלים. עליך משה פייגלין לתת בהקדם את התשובה לציבור התומך בך

    • נכון, הסכנה שאתה מצביע עליה קיימת.

      מחל, 24/08/08 13:36

      האפשרות היחידה להתגבר עליה היא להתפקד ולפקוד אנשים נוספים לליכוד ולתמוך בפייגלין. כולה כ50 ש''ח לשנה לבן אדם.

  • 29.

    אוייבים כאלו ואחרים

    איש אחד מהירח, 24/08/08 12:09

    האוייב הערבי הוא אוייב שמעצם הגדרת דתו משול לחולה החולה בכלבת בשלבים סופניים-בהגדרה-מחלה מדבקת,אלימה,הלוקה בה-מת-וליפני כן יש סיכויי גבוה שידביק אחרים במחלתו והם ימותו גם כן-זו דת האיסלאם כרגע העודת מול ישראל.
    בל נערבב בין האיסלאם המטורף והדובים מרוסיה-אלו הם ברברים אינטיליגנטים-הם לומדים טקטיקות מלחמה ושלום באקדמיה לקצינים של צבא רוסיה וקגב בצורתו הנוכחית-כל מהלך שלהם מובנה ומורכב מתיכנון ארוך טווח כאשר איננו יודעים כלל לאן הם חותרים ומה מטרתם הסופית? הדבר היחידי שניתן לומר על השילטון בברית המועצות זה שהם מונעים מתאוות בצע ולכן יש להבטיח שכל נגיעה שלהם במיזרח התיכון תהיה מפלה פיננסית-לדוגמא ב1982 הפיל חיל האויר 86 מטוסים סוריים והשמיד את המערך הטילי בלבנון - צבא סוריה לא השתקם עד היום ושינה לחלוטין את הטקטיקה - אותה טקטיקה בה ניתקל צהל מול חיזבאללה-רמז לעתיד:בצהל לא שינו טקטיקות מעולם וזהו האסון הבא.

  • 28.

    קצר וקולע (ל''ת)

    עינת, ערד, 24/08/08 12:08

  • 27.

    אין על ברוך מרזל (ל''ת)

    כגכג, 24/08/08 12:02

  • 26.

    פעם מסלף, תמיד מסלף. פעם דמגוג,תמיד דמגוג.

    Vox Ami, 24/08/08 11:47

    ההיפך הוא הנכון. סוריה רוצה את עזרת רוסיה
    מאחר והיא (כמו שאר מדינות המזדח הקרוב והתיכון) מכירות את עצמת ישראל ופןחדות ממנה
    עצמת חיל האוויר הישראלי גדול מזה של בריטניה או צרפת. להוסיף את הטכנולוגיה הישראלית והשאר... כולם יודעים את זה .אפילו
    איראן שנובחת מפחד כרגיל במזרח.לכן אין צורך בחצאי אמת של פייגלין.

    • הגיון השמאל ''השפוי'', ''הצודק'' וה''הומניסטי''

      יאיר ל, 24/08/08 12:44

      בין לאדן מפחד מהמערב ומרוב פחד ביצע את פיגועי ה-11 בספטמבר. סוריה מפחדת מישראל ומרוב פחד היא מחזקת את החיזבאללה, תומכת בטרור ומתגרה בישראל. החאמאס מפחד מישראל לכן מרוב פחד הוא משגר רקטות קאסאם. ובכלל המוסלמים מפחדים ומרוב פחד הם מבצעים פיגועי התאבדות וכל מי שטוען אחרת ימני קיצוני המסלף את המציאות.

      • בין לאדן ועוד כמוהו פוחדים עד מות מ... תרבות המערב. (ל''ת)

        Vox Ami, 24/08/08 13:56

    • אם סוריה כ''כ מפחדת מישראל...

      ארז, 24/08/08 13:21

      היא יכולה לחתום כבר היום על הסכם שלום, לוותר על הגולן, והיא לא תצטרך לחשוש מישראל יותר. אבל האמת היא יותר מורכבת מכך - סוריה כבר לא חוששת מישראל (אחרי הפיאסקו של לבנון 2), ולכן היא מזמינה את הרוסים להתארח אצלה.
      ישראל היא החלשה, לא סוריה, וחולשה במזה''ת מזמינה מלחמה.

      • ישראל לא תותר על ירושלים וסוריה אינה מותרת על לבנון והגולן (ל''ת)

        Vox Ami, 24/08/08 13:58

        • מדוע ההתעקשות הזו על טריטוריה...

          ארז, 24/08/08 16:00

          בעידן הטילים? מה, הסורים לא יודעים שזה ממש פרימיטיבי לקדש אדמה?

          • מס. 22 Lebensraumמרחב תחיה זה לא מזכיר ךך מה שהוא (ל''ת)

            Vox Ami, 24/08/08 17:48

    • כולם רועדים מישראל כשבראשה אולמרט-ציפי-מופז (ל''ת)

      ההגיון מדבר, 24/08/08 13:35

      • ודאי שלא, מצה''ל הם פוחדים ועוד איך. (ל''ת)

        Vox Ami, 24/08/08 14:01

    • נו באמת. אף אחד לא מאמין שסוריה חוששת מהתקפה ישראלית

      גל, 24/08/08 15:48

      אבל אני משער שאתה טוען שישראל היא התוקפן ב 67 וב73 (כלפי סוריה).גם משתמע ממך שאתה תומך בזכותה לכבוש,למעשה, את לבנון.
      כל כך אופייני לשמאל - הערצה של דיקטטורים רצחניים, ושנאת הדמוקרטיה (בניגוד לדיבורים הגלויים והנשגבים שלכם).

    • אף אחד לא מסלף

      אלמוני, 03/09/08 15:22

      כמה אופייני, לקחת את האחריות מהתוקפן ולהעביר את האשמה על המותקף,לתפיסה הערבית מוסלמית א''א להשלים עם הקיום העצמאי שלנו, זאת פגיעה בעיקרון של עליונות האיסלאם והאומה הערבית על פני הכופרים, השלום איתנו נתפס בעינהם כברירת מחדל, למעשה הדרך היחידה שלנו לחזק את אבו מאזן היא לשחרר רוצחים אלא לחזק את כוח ההרתעה שלנו וממילא להציג את ההסכם העתידי בינינו ובין הראשות כהישיג מבחינתם, כל עוד אנו משדרים כוונה לפייסנות גם במחירים כואבים שהולכים ונעשים יותר ויותר כואבים אנו רק מעודדים אותם להכאיב לנו יותר יותר.
      ככל שניראה מרתיעים יותר ומפחידים כך נשפר את סיכויי השלום באזורינו.

  • 25.

    מדהים כתמיד

    יוסי, 24/08/08 11:47

    אני נפעם כל פעם מחדש מחדות המחשבה המקורית של משה פייגלין.
    מי ייתן ותהיה לנו מנהיגות כזו!

    • פשוט תתפקד לליכוד ותקרב בקצת את היום שבו תהיה כזאת מנהיגות. (ל''ת)

      דניאל, 26/08/08 21:58

  • 24.

    מצויין כרגיל. פייגלין תמשיך לכתוב אני מקווה לראות אותך כבר בכנסת. (ל''ת)

    תמיר, 24/08/08 11:28

  • 23.

    בעד פייגלין, הוא פשוט מדבר לעניין (ל''ת)

    נפגע מלחמת לבנון השניה, 24/08/08 11:25

  • 22.

    ישראל צריכה מרחב מחייה, ישראל צפופה מידי (ל''ת)

    ר, 24/08/08 11:25

  • 21.

    ניתוח מרשים! (ל''ת)

    מנת, 24/08/08 11:24

  • 20.

    מתי תהיה ראש ממשלה כבר! (ל''ת)

    שגיב, 24/08/08 11:22

    • כשהיהודים ישכילו להתפקד לליכוד,לצבור וותק, ולבחור בו בפריימריז.

      לב כל-רואה, 24/08/08 12:25

      ההנהגה שתביא ישועה לעם ישראל, תצמח אך ורק מהליכוד.

      זה או נתניהו או פייגלין.

      רק מתפקדי ליכוד שיש להם וותק חברות מינימלי של 16 חודשים בליכוד וששילמו כראוי דמי חברות שנתיים, רשאים לבחור בפריימריז את יו''ר המפלגה.

  • 19.

    פייגלין, אדם עם כתפיים, שרוף עליו... (ל''ת)

    גיא, 24/08/08 11:19

  • 18.

    אי אפשר שלא להתרשם מראיה חודרת כזאת (ל''ת)

    בני, 24/08/08 11:18

  • 17.

    הישראלים חייבים להחליף דיסקט

    אלטרנטיבי, 24/08/08 11:16

    וטוה מה שיותר מהר.
    כי בנפשנו הדבר.
    מהתרפסות ללקיחת המוסרות בידיים.
    וכנראה שאת זה עושה רק פייגלין.

  • 16.

    שאלה לפייגלין

    יהודי, 24/08/08 11:16

    אתה אדם חכם, תענה בבקשה לשאלה: בארץ ישראל קיימים מעל מליון ערבים אשר אינם נאמנים למדינה היהודית ואף מתנגדים לקיומה. האם אתה מאמין שניתן לפתור את הבעיה הזו שלא ע''י דיכוי וגירוש?

    • התייחסות לערביי ישראל

      משה פייגלין, 24/08/08 11:38

      תודה על המחמאה, מקווה שאתה צודק.

      לגבי הערבים, בוא נתחיל עם אכיפת החוק הקיים. בגין שריפת חמישה בתי יהודים, נענשו הערבים במשחק כדורגל מול נבחרת המשטרה. למה ללכת רחוק - החוק הקיים נותן מרחב מספיק לטיפול אמיתי בבעיה אילו רק ייושם.

      • אכיפת החוק איננה מספיקה,

        יהודי, 24/08/08 12:58

        אכיפת החוק תהפוך את מדינת ישראל מ''סופר גן עדן לערבים'' ל''סתם גן עדן לערבים'', אמנם אם נאכוף את החוק, המצב אכן ישתפר ותהיה הגירה מרצון של נניח כ-10% מהערבים, אך ישארו כ-מליון ... ובחזרה לשאלה הקודמת שעדין לא ענית עליה: האם אתה מאמין שניתן לפתור את הבעיה הזו שלא ע''י דיכוי וגירוש?

    • לפייגלין משנה סדורה בנושא, כנס!

      רועי, 24/08/08 11:51

      http://he.manhigut.org/content/view/3516/

      עיין בקישור זה בערך: דובאי

    • תן לערביי יש''ע כרטיס טיסה לדובאי, והם כבר ירוצו לנתב''ג (ל''ת)

      לב כל-רואה, 24/08/08 12:32

  • 15.

    התקציב לביטחון חשוב מאוד

    רונן, 24/08/08 11:11

    בלי להפחית מאום מנכונות המאמר. חשובה מאוד הרוח, אבל גם חשוב לאמן את הצבא וזה דורש המוווון כסף

  • 14.

    היום זה כבר לא שאלה של יהדות אלא שאלת קיום

    ריאלי, 24/08/08 11:09

    וממילא אם זה נעים פחות או נעים יותר אני מוכרח לשמוע לדבריו.
    וקבלו את האמת ממי שאמרה.

  • 13.

    מכל רבבות הקולמוסים שנשברו וימי הדיו שנשפכו על מלחמת רוסיה-גיאורגיה

    טלי, 24/08/08 11:07

    לראשונה אני קוראת מישהו שמעמיד ברצינות את מקומה של מדינת ישראל בכל הסיפור הזה.
    היה שווה לחכות.

  • 12.

    פשוט כדי לשרוד כאן אני חייב להודות - הוא צודק! (ל''ת)

    פיני, 24/08/08 11:05

  • 11.

    פייגלין מזכיר לי את המלכים האמיצים כמו דוד ושאול (ל''ת)

    בן אברהם יצחק ויעקב, 24/08/08 11:04

  • 10.

    לכן אין ברירה אלא להקים שלטון יהודי!

    יהודי, 24/08/08 11:02

    וזה מה שפייגלין בעצם עושה, הלוואי שיצליח.

    • תתפקד אחי, פשוט תתפקד (ל''ת)

      דניאל, 26/08/08 22:01

  • 9.

    ''נאום קורי העכביש'' הוא של נסראללה, לא של אחמדינג'אד. (ל''ת)

    יוסי, 24/08/08 11:01

  • 8.

    פייגלין מנהיג יהודי אמיתי! הוא יוכל על כולם! (ל''ת)

    עינת, 24/08/08 11:01

  • 7.

    מאמר עצום! (ל''ת)

    אורן, 24/08/08 10:59

  • 6.

    כל מילה בסלע! (ל''ת)

    רועי, 24/08/08 10:59

  • 5.

    עוד מאמר - מכה על הראש של הסתומים והאטומים!

    נאורי, 24/08/08 10:10

    חבל''ז!

  • 4.

    כרגיל צודק, תמשיך לצעוק פייגלין! הקול שלך חשוב! (ל''ת)

    ישי, 24/08/08 10:09

  • 3.

    צודק אבל עכשיוזה ישתפר - נהיה אופטימים (ל''ת)

    בתקווה, 24/08/08 10:07

  • 2.

    אבל במשרד החינוך שולטת יוליוס תמיר, אז תחשוב פעמיים איפוא לשים את הכסף (ל''ת)

    מיכה, החותרים, 24/08/08 10:07

  • 1.

    איזה הרתעה הייתה לישראל בשנות השבעים?

    מוטי, 24/08/08 09:58

    אם מר פייגלין לא זוכר, בשנת 1973 פתחו צבאות מצרים וסוריה במלחמה קטנה שעלתה לנו באלפי הרוגים.
    אני מוותר על ההרתעה שהייתה לנו אז.

    • תשובה למוטי

      משה פייגלין, 24/08/08 10:45

      שלום מוטי

      אתה מעלה נקודה חשובה למחשבה. אני מניח שגם אתה מסכים שההרתעה הישראלית כיום נמצאת במקום עלוב ביחס לעבר. אך שאלתך עדיין צריכה מענה. האמת היא שמאז מלחמת העצמאוןת - ישראל מעולם לא נצחה במלחמה אלא השאירה תמיד לאוייב ''חוטר'' להצמחת המלחמה הבאה. הסיבה היא מהותית - איננו יכולים לנצח את מי שאמור לתת לנו לגיטימציה שתשיבנו אל חיק הנורמליות. חשבת פעם מדוע הגדר על הירדן נמצאת בגדת ה''מנצחים'' ולא בגדת המובסים שאמורים היו לחשוש קצת יותר...
      לאחר ששת הימים היו כמה רגעים הסטוריים של תחושת תבוסה בצד המצרי. הקולות הראשונים שדיברו בישראל על נסיגה, הזמינו את ועידת ''חרטום'' (אם זכרוני אינו מטעני) ושבע הלאווים שלה. כלומר הערבים הבינו שהעצם לא הפסידו וממלחמה הם עלולים להפסיד רק חיילים, איש לא ינסה להפיל את המשטר שיפתח במלחמה - ולכן זו אכן הגיע.

      • אני רואה את הדברים קצת אחרת

        מוטי, 24/08/08 12:04

        כאשר מדברים על הרתעה צריך לבחון ראשית על הרתעה מול מי.
        ההרתעה של מדינת ישראל מול מדינות ערב, טובה היום בהרבה לעומת ההרתעה שהייתה לנו פעם.
        הדבר נובע בעיקר משתי סיבות: אחת-הפער הגדול באיכות הצבאות לטובתנו שנובע מנפילת ברה''מ ושנייה-הסכם השלום עם מצרים וירדן שהוציא אותן מהמשוואה.
        דוקא אחרי מלחמת ששת הימים היינו בטוחים בעצמנו ודחינו כל יוזמה לפשרה ואפשר לראות זאת בדברי דיין על טוב שארם א-שייך בלי שלום לעומת שלום בלי שארם א-שייך והתנגדות גולדה לכל יוזמה מדינית מול המצרים ולבטח מול הפלסטינים (אין כזה עם לדבריה) והירדנים.
        את המכה חטפנו ב1973 וזו ההוכחה שעמדות כאלה לא גורמות להרתעה.
        סוג נוסף של הרתעה הוא הרתעה מול ארגוני טרור וגם כאן יש כמה כאלה.
        אובדן ההרתעה שלנו מול החיזבאללה החל בתקופה שישבנו בתוך לבנון, החל מ-1984 והחיזבאללה תקף את חיילנו ועשה בהם שמות.
        לדעתי המלחמה האחרונה בלבנון עם כל כשלונותיה גרמה להרתעה טובה יותר מול החיזבאללה ואפילו הכלב-נסראללה אמר שאם היה יודע שכך תגיב ישראל הוא לא היה פותח בה.
        המקום היחיד שבו יש פגיעה בהרתעה של ישראל הוא מול החמאס ברצועת עזה ואני מחכה לממשלה שתציב סוללת תותחים מול רצועת עזה ותודיע שכל קסאם או מרגמה שיורה החמאס, יענה שאש תותחים לעבר מטרות הירי ללא שום בחינה של כמה אזרחים פלסטינים יפגעו.

        • מוטי,בנוגע לגולדה והיוזמות המדיניות

          אוקס, 24/08/08 12:50

          אכן, לא הייתה הסכמה לנסיגה מכל סיני בתקופה ההיא.

          מה שלא אוהבים לספר זה, שהמצרים עצמם לא היו בימים ההם מה שהיו בתקופת 1978. הם היו קיצוניים ובעלי דרישות גבוהות יותר ולכן הטענה שמשמיעים לעיתים לפיה ''יכולנו לקבל ב-71' מה שקיבלנו ב-78''' כלל וכלל איננה נכונה.
          המצרים ב-1971 למשל לא הסכימו לפירוז סיני, כפי שהסכימו בהמשך.
          במצרים ב-1971 דרשו תחת הסדר נסיגות ישראליות מיתר השטחים אשר לא קשורים למצרים כלל (מה שהם כלל וכלל לא דרשו ב-1978), המצרים דרשו כי הסדר ביניים שיפתח את תעלת סואץ מחדש (בריבונות מצרית כמובן) יהיה רק ע''ס התחייבות ישראלית לנסיגה מלאה מכל סיני (מה שהם לא דרשו בהסכמי הפרדת הכוחות והסכמי הביניים שהיו בהמשך לאחר המלחמה).
          המצרים התעלמו משיחות ודחו למעלה מ-10 קריאות של רה''מ גולה מאיר להפגש עימם (מה שלא היה ב-1978, אפילו לא בתקופות המשברים הגדולות ביותר לפני החתימה על הסכמי קמפפ דייויד).

          לסיכום-אין ספק שישראל הסכימה לוותר ב-1978 על מה שהיא לא הסכימה לוותר ב-1971 (ישראל הסכימה לנסיגה מרוב סיני אך השארת חלקים ממנו בשליטה ו/או בנוכחות ישראלית), אבל המצרים עצמם של 1971 לא היו אלו של אמצע ושל סוף אותו עשור. שני הצדדים לא היו בשלים לפני המלחמה להשיג את מה שהשיגו בתום העשור ההוא.

          • אוקס, מסכים איתך בכל מילה

            מוטי, 24/08/08 13:16

            וזה לא משנה את ראיית הדברים שלי בכלום.
            לא האשמתי את גולדה ודיין בדבר, רק טענתי שהעמדה שלהם כלפי המצרים ויתר שכנינו לא הביאה לשום הרתעה.

    • איפה פייגלין הזכיר את שנות השבעים? (ל''ת)

      יהודי, 24/08/08 11:01

      • במשפט האחרון במאמר (ל''ת)

        מוטי, 24/08/08 11:51

    • ההרתעה הישראלית נעלמה...

      ארז, 24/08/08 13:23

      ביום שבו הפרו המצרים את הפסקת האש (וקידמו את הטילים שלהם מזרחה בניגוד להסכם) וישראל לא הגיבה. באותו היום ניצחו המצרים במלחמת יום הכיפורים.

      • תזכורת.פייגלין עדיין חבר במפלגה שיו''ר שלה נתניהו נבחר בהליך דמוקרטי. (ל''ת)

        ''שלום-אכשיו'' !!. (פייגלין תחליט?!), 24/08/08 16:00

        • איך ביבי משאיר אדם שמצהיר נאמנות לא''י?!או שפיגלין רק מדבר ויצביע שונה? (ל''ת)

          2003-05ממשלת שרון/נתניהו=השארות באוצר ואח''כ לפרוש., 24/08/08 16:53