• 79.

    צביעות

    חיים, 28/05/10 23:09

    מעניין איך אותה פעילת שלום אמרקנית לא דואגת ולא עושה משטי שלום לאפגניסטן , פקיסטן, ועירק, הרי גם שם סובלים אזרחים רק שהיא יודעת שבמידה והיא תצא נגד המדיניות שארצה מפעילה היא תמצא את עצמה מהר מאוד בבית כלא וכמוה עוד רבים מחבריה הצבועים

  • 78.

    אתם לא קורבנות של מעשי פיראטי אתם קורבנות של המוח המוגבל שלכם. (ל''ת)

    טיפש לא יכול לנצח חכם., 28/05/10 20:28

  • 77.

    נמל חופשי למלא את עזה בטילים איראנים

    יוסי, 28/05/10 11:00

    אוכל לא חסר, חשמל ,מים,תרופות חופש תנועה הכל חופשי חסר להם טילים שיפגעו קשה בישובים אזרחיים אמצעי לחימה ובנית דויזיה איראנית

  • 76.

    רק השמאל ההזוי תומך בטמטום כזה (ל''ת)

    שמוליק, 28/05/10 10:00

  • 75.

    ישראל עושה להם בוונה גלים גבוהים ויהוי לא בחילות - איך לא חשבו על כדור (ל''ת)

    בררררררררררר, 28/05/10 07:49

  • 74.

    המשט לעזה לקצץ את המדחפים

    יעקב מ פתח תקווה, 26/05/10 12:34

    לקצץ בלילה את מדחפי הספינות בשקט
    להסיח את דעתם ולשלוח צוללנים שיחתכו את המדחפים בלי שירגישו
    ואז יצטרכו לגרור אותם לתיקון ויפרקו את את הסחורות וישלחו למעבר
    עזה כמו שהוצע להם ,ללא אלימות.
    יעקב מ פתח תקווה

  • 73.

    ומה ההבדל בן אז להיום (ל''ת)

    פקק תנועה, 26/05/10 11:16

  • 72.

    חבל שלא טבעטם

    ראייד סלח, 30/10/08 13:49

    למה הגוש שלום מבקש שספינות יגיעו לעזה כדי להבריח עוד נשק במסווה של שלום תודה על השירות שאתם עושים למען חמסטן השייח

  • 71.

    אז תרגישו איך חשו יהודים שהעפילו מאירופה שרצתה לרצוח אותם

    חניבעל, 24/08/08 10:52

    אותה אירופה שממנה אתם באים, לתמוך במשטר שרוצה לרצוח יהודים היום, מצא מין את מינו

  • 70.

    תומכי חמאס בתחפושות כבשים (ל''ת)

    טירוריסטים בגלימות, 24/08/08 10:34

  • 69.

    מישהו במקרה חשב על המצור שחמאס עושה על שדרות

    ציוני נורמלי, 24/08/08 04:51

    מ-2001?!
    מישהו חשב על זה שמ-2001 התושבים בשדרות
    חיים בתוך הבתים שלהם כמו אסירים ממחשבה שאולי יהיה להם מזל נאחס ואיך שפתאום הם סתם ייצאו לשאוף אוויר בגינה מחוץ לבית טיל קאסם יכול לבוא ולבקר ו''לסיים להם את הקריירה''?!?! מישהו מה''אנשים ההומאנים''
    האלו חשב על זה?! בחייאת ראבק חאלס כבר עם הצביעות הזאת... אם כבר בא לכם לעשות משטי הזדהות עם אנשים שנמצאים תחת מצור אז אתם יכולים ללכת קצת צפונה מעזה... שם נמצאים אנשים (שלהבדיל מהעזתים שהצביעו לחמאס למרות שהודענו שאנחנו לא נסתום את הפה שוב) שבאמת חיים תחת מצור מתמשך... הם המסכנים האמיתיים ולא העזתים שיורים עלינו קאסמים בזמן רגיעה!!!

  • 68.

    אפילו הכרישים לא יאכלו אותכם . כי הם ניגעלים מהריח . (ל''ת)

    גרגמל, 24/08/08 01:10

  • 67.

    ואיך בדיוק תמיכה באירגון טרור קשורה לשלום? (ל''ת)

    תומר, 24/08/08 01:00

  • 66.

    כמו שצריך... חבורת מחבלים מנוולים! עוכרי ישראל! (ל''ת)

    יאיא, 23/08/08 21:38

  • 65.

    פעילי טרור ולא פעילי שלום.

    לקרוא לפרה בשמה, 23/08/08 21:02

    ולא לעוות את המציאות.פעילי טרור ואו תומכי טרור.איך הפכתם את זה פיתאום לפעילי שמאל?תמיד זה היה פעילי טרור ושום דבר לא השתנה באירגוני הטרור ובאלה שתומכים בהם.

  • 64.

    ארורים תהיו סייעני הטרור שמאלנים אנטישמיים!!! (ל''ת)

    ג'ינג'י = ת''א, 23/08/08 20:43

  • 63.

    לשבור את ספינות המחאה

    לשבור את ספינות המחאה, 23/08/08 20:30

    לשבור את ספינות המחאה

    • אתה מתכוון בטח לספינות הפרובוקציה של אויבי ישראל. (ל''ת)

      רומאו, 26/05/10 11:49

  • 62.

    אולמרט ילוזר-יהודים גירשת,ובוגדים חתרנים הכנסת.

    ימני מאוכזב, 23/08/08 19:12

    לך תלמד מנסארללה כיצד מטביעים ספינות ימושחת.

  • 61.

    תשמעו..עוד יש תקווה

    ימאי דמיקולו, 23/08/08 18:27

    כבר תיכף שש וחצי והחלאות עדיין ''בלב ים''
    אולי סוף סוף הם טבעו?!

  • 60.

    ישראל גם אשמה במזג האויר, בגלים ובאוכל המקולקל

    חנה, 23/08/08 16:59

    כולם יודעים שהיהודים שולטים גם במזג האויר.

  • 59.

    באם הוכרז אכן מצור ימי על עזה

    יגאל, 23/08/08 16:47

    יש להקפיד עם כל סירה או ספינה.
    חוק זה חוק זה חוקן

  • 58.

    עזרה לעזה למי? לרוצחים נתעבים......

    שרה, 23/08/08 16:40

    במקום להגיע לעזה, תחפשו את האמת ותפעלו להפסיק את ירי הקסאמים הנמשכים מעל 7 שנים לעבר אזרחים חפים מפשע בישראל. במקום להגיע לעזה למקום ארור שבו החמאס רוצח אותנו ואת בני עמם, תפעלו להכניס בינה בראשם של מנהיגי החמאס שבגלל מעשיהם הנתעבים תושבי עזה סובלים.

  • 57.

    לישראלים-אין על מה להתגאות בפגיעה במשט שלום.

    גדי, 23/08/08 16:24

    האמת שאין כבר על מה להתגאות בארץ יותר.
    אני שגדלתי כאן גיליתי לחרדתי שאני גר במדינה שהיא בעצם בבואה של גרמניה,שהשתדלו ללמד אותי כמה היא נוראה וגזענית ועשתה פשעים נגד יהודים ואזרחים בכלל..
    היום אני יודע שאין הבדל גדול בין ישראל לגרמניה,זאת אותה הגזענות,אותן השיטות,ביטול הזהות של האויב (אין עם כזה פלסטיני..זוכרים),השפלתו,דחיסתו לגטאות (עזה),שלילה של מעמדו החברתי הפוליטי וגם הדתי,התנשאות על תרבותו אופן דיבורו ומראהו.ובמיוחד הצהרות פילוסופיות על זכותנו למרחב.
    ובכן רבותי,ישראלים גאים ונאורים,בשנות ה30 בגרמניה ,הרבה אנשים הרגישו כמוכם שהם צודקים,יפים וחכמים..וגם היום בישראל יש הרבה מאוד אנשים שמרגישים חכמים וצודקים,..מה שאומר שאין צדק מוחלט,נכדו של ניצול השואה מפולין יכול להיות הקלגס מעזה,כמו שנכדו של ניצול השואה מאוקראינה שביתו נשרף על יושביו ,יכול להיות עו''ד של המדינה שיבקש להרוס בתים ולזרוק זקנים ילדים וטף אל הרחוב..

    • תשמע. לא ברור לי מאיפה העתקת את הקטע..

      אנטי שמאלני, 23/08/08 17:41

      או מי כתב את זה עבורך, שורה תחתונה?
      לא ממש מענין.
      כן אנחנו גיזענים. כן אין עם פלסטיני ולא יהיה גם, הלוואי ויכולנו לדחוס גם את החלאות מהשומרון לגטאות, הייתי שולל לא רק את מעמדם הפוליטי של המחבלים הללו אלה אפילו את מעמדם כבני אדם כי הם לא, וכשבאים לדבר על ''בישראל יש הרבה מאוד אנשים שמרגישים חכמים וצודקים'' כהגדרתך..תשמע..אמרת שמאלנים אמרת הכל. תואם אחד לאחד להגדרה שלך.
      כשלא מתאים לכם שבעצם אף אחד כמעט לא דוגל בתורת הגזע שלכם (הלאה היהודים תחי מדינת פלסטין), אתם רצים להחליף את העם.
      בשתי מילים פשוטות..לך חפש!!!

      • ''הלוואי ויכולנו לדחוס גם את החלאות מהשומרון לגטאות'' -- מסכים לגמרי

        התכוונת למתנחלים לא, 23/08/08 19:15

        ''הייתי שולל לא רק את מעמדם הפוליטי של המחבלים הללו אלה אפילו את מעמדם כבני אדם כי הם לא,''

        מזמן לא שמעתי תיאור כלכך מדויק של המתנחלים מקריית ארבע וכל הגבעות.

        • צודק.הם יורים רקטות לעבר יישובים אזרחיים כדי להרוג כמה שיותר

          כאלה הם המתנחלים, כמובן, 26/05/10 17:47

          הם משקיעים את המיליארדים של סיוע בינלאומי, את המלט והברזל שנועדו לבנות בתי חולים ובתי מגורים לבניית בונקרים מבוצרים, לתעשיית רקטות ואמצעי לחימה.
          כאלה הם נוער הגבעות. כמובן.
          מה חשובות העובדות? הסיסמאות הן העיקר.
          לבריאות.

    • גדי תרגע.

      רגב איש הנגב, 23/08/08 18:02

      תרגע חמוד, נגב את הקצף מהשפתיים וקח את הכדורים ששכחת. לא נורא, קצת הגזמת וזה קורה בכל פע שאתה שוכח את הכדורים.

    • שמאלן חביב אתה מדבר על פלסינים שיורים פגזים במתכוון על אוכלוסיה יהודית

      גדי הם בעלי זהות אובדנית המקדש את מותך בשם הדת, 23/08/08 18:31

      הלו שמאלן תתפקח יום כיפור אחד כבר היה
      מה עוד מכינים לנו אחרי קונספציית אוסלו

      כולנו רוצים שלום ומוסר מוחלט
      אך קצנו ביום הלימודים וההימורים הארוך שלא נגמר באוסלו אלא בדם אזרחנו
      קצנו להיות חיות מעבדה של קונספציות שמאלניות
      כי הפקרת הביטחון בשם המוסר המוחלט זה אימוסרי בעליל
      את המוסר המושלם והעיוור שלך
      כלפי אזרחי מדינתך תבחן שוב

    • גדי ילד קטן נחמד

      גידי, 23/08/08 20:31

      לך תלמד מעט היסטוריה של האגן הקדוש
      או לקרוא לזה שטח ארץ ישראל.
      סבא שלי עלה לכאן בסף המאה ה-19.
      וכל חיין וחיי אבי ז''ל.
      היו אמורים לשמור על עצמם, הרוצחים הערבים
      ניסו בכל דרך, להרוג, לפצוע, לפגוע ברכוש.
      בקיצור לגרשם בכוח מארץ אבותינו.

      לך ילד נחמד תמד תלמד תיקרא את קורות
      מגשימי הציונות.

    • ל-57 אתה טועה ובגדול!

      חלעלךחיטגע, 23/08/08 23:13

      א. המצב הרע של הפלסטינים התחיל רק לאחר הגירוש.
      ב.המצב בשואה היתה שלא היה ליהודים אפשרות לברוח אך לפלסטינאצים יש להם לברוח להרבה מדינות.
      ג. אם הפלסטינים ישתדלו להביס את החמאס תאמין לי יישבר המצור.
      ד. לפלסטינים אין זכות לשבת באדמת א''י ואם ניתן להם אוכל נעבור על ''לא תכנם''.
      ה. ברצועת עזה יש שלטון נאצי(החמאס),תגיד לי היתה מביא לגרמניה אוכל מתי שהנאצים רוצחים יהודים!!!
      ו'.אם נעביר דלק לרצועת עזה רוב מוחלט של 95% של הדלק יגיע לחמאס להתחמשות וייצור טילים וקסמים.
      ז. הפלסטינים שגרים ברצועת עזה הם גרים שמה כדי להעיף אותנו מכאן אחרת הם היו גרים בגליל כערבי ישראל.
      אפילו אם תדחה סיבה אחת יישאר לך עוד 6 סיבות טובות לכך שהמצור על עזה צריך להמשך!!!

    • הטמטום שלך משווע לשמיים.

      שמוליק, 28/05/10 10:06

      כנראה אינך מבדיל בין דת ללאום. הפלסטינאים אכן לא קיימים, הם הגיעו לארץ מהארצות השכנות בעקבות עליית היהודים כדי לחפש עבודה ואילו אצל הגרמנים ניסו לחסל את הדת היהודית. אתה או שמאלני מפגר שמוכן לדרוס את מדינתו תמורת ליקוק תחת או נאצי שמסתתר תחת של ישראלי למנוע זהותך

    • שכחת לציין שהיהודים לא הכירו בזכותה של גרמניה למדינה וירו עליה קסאמים (ל''ת)

      אתה או טיפש או אכול שינאה כמו הגרמנים, 28/05/10 20:31

  • 56.

    וואלה : ממשלת ישראל הסכימה לסירות להיכנס לעזה !

    שמאלמרט, 23/08/08 16:24

    אם זה נכון זאת עוד יריקה בפני תושבי עוטף עזה ושדרות !
    ממשלת ישראל יורקת בפני עמה ומאפשרת תמיכה באירגון טרור ...אנחנו עוד ניראה בקרוב עוד הרבה ספינות שיכנסו לעזה !
    את המיחר ישלמו בקרוב תושבי האזור והמצתרפים החדשים אשדוד וקרית גת !

  • 55.

    ואני תוהה - אם כולם אומרים שאנחנו לא צודקים האם לא הגיע הזמן שנתחיל

    רות מאור, 23/08/08 16:12

    להרהר באפשרות שזה נכון?

    • ואני תוהה, האם השמאלן הקיצוני המצוי חושב שהאנטישמים צדקו לכל אורך

      דרור מרמת גן, 23/08/08 17:04

      ההסטוריה שלנו? הרי הם היו ''כולם''?

    • אני חושב שהיחידים שאומרים שאנחנו לא צודקים הם..

      יהודי גאה, 23/08/08 17:42

      ..הפתעה.. השמאלנים!!!
      אם היו לוקחים את כל השמאלנים ההזויים מהמדינה שלנו ומעלים אותם על חסקות לעזה, היה כאן כל כך הרבה יותר אוויר נקי

    • את חזיר בר עם פשפשים. כולם אומרים. יש להרהר באפשרות שזה נכון (ל''ת)

      בלטה אור, 23/08/08 17:44

    • מי זה בדיוק כולם ? מתי הם נשאלו? (ל''ת)

      מיכאל ב, 24/08/08 07:31

    • מי זה כולם ? (ל''ת)

      תוהה, 26/05/10 11:57

    • ואני תוהה אם כולם אומרים שהשמאל הזוי וגם ראינו זאת בבחירות

      שמוליק, 28/05/10 10:10

      אולי הגיע הזמן לשנות דעה?

  • 54.

    לא לתת להם לצאת מעזה שישארו עם חמאסטן האחים שלהם שם !

    ללא בושה, 23/08/08 16:00

    ישראל צריכה לומר במפורש כי לא תאופשר יציאה של תומכי הטרור מעזה כי אחרת לא נדע מי ברח מעזה ומה מבריחים לעזה !

    • מעניין אם הם גם יחזרו עם הספינות?

      דוד שם בדוי, 23/08/08 19:19

      כנראה שלא.
      ברגע שיגמרו את הפרובוקציה, הם יעזבו את עזה לחגוג על איזה ארוחה טובה בתל אביב.
      כי ברגע שנגמרת הפרובוקציה לא צריך להישאר בעזה עם הברברים.

  • 53.

    אכן (ל''ת)

    ש, 23/08/08 16:00

  • 52.

    פעילי שלום+חמאס+סוריה+הנאצים=חיסול מדינת ישראל (ל''ת)

    אורי, 23/08/08 16:00

  • 51.

    call lieberman to the flag (ל''ת)

    chedva, 23/08/08 15:55

  • 50.

    אם יתנו להם להיכנס זה יהפוך למשט קבוע לעזה !

    תומכי חמאסטן, 23/08/08 15:55

    ניראה את ממשלת ישראל הפעם !?
    אולי לא לתת להם לצאת מעזה הרבה זמן ולהשאירם עם אחיהם בחמאסטן הכבושה !

  • 49.

    דוברת הארגון האמריקני ''עזה חופשית'' בישראל, אנג'לה גודפרי-*גולדשטיין*

    שנאת השמאל היהודי לישראל, מדוע?, 23/08/08 15:55

    מסע השנאה הזה הוא חלק מהמלחמה שמנהל השמאל היהודי האמריקני נגד הגופים הנוצריים שם, ומאחר הנוצרים תומכים בישראל השמאל היהודי רואה בה אויב.

  • 48.

    אני מאשים!!! את מדינת ישראל....

    NY, 23/08/08 15:53

    1) בעננות הכבדה.
    2) שיש גלים של יותר מחצי מטר.
    3) שיצאנו ללא מערכות ניווט.
    4) שאין איש חיל הים על הספינה שיעזור לנו בשיט.
    5) ובזה שמספקים לנו סיבה להראות לעולם את הבעיות הנפשיות שלנו.

  • 47.

    איזה רוח היום-מחלת ים חופשי! כולם מקיאים! (ל''ת)

    אלוהים איתנו ונגד אויבנו !!!, 23/08/08 15:51

  • 46.

    פעילי השלום הגיבורים הוכיחו שיש אנשים עם לב בעולם (ל''ת)

    דוד אלחנטי, 23/08/08 15:45

    • הדבר היחידי שהוכח ב. ''משט'' הזה..

      פסיכיאטיר מחוזי, 23/08/08 17:44

      שיש חולי רוח לפחות כמו חולי הרוח השמאלנים שלנו תוצרת בית.:)
      לא יותר
      כל מה שהוכח ששמלאנים הם חולים אומללים שצריך לאשפז בכפיה וכמה שיותר מהר

    • מדובר בסהרורים משועממים נטולי תעסוקה כי שום אדם שפוי לא היה מתקרב למשט (ל''ת)

      הם מזכירים לי שמאלנים, 28/05/10 20:33

  • 45.

    תיזהרו שהבריטים לא יחזירו אתכם למחנות ההסגר בקפריסין !! (ל''ת)

    מעפיל ב '' אקסודוס '', 23/08/08 15:45

  • 44.

    אים הממשלה תאשר כניסה שלהם אני עוזב את המדינה (ל''ת)

    עמי, 23/08/08 15:44

    • ביי! (ל''ת)

      תמי, 23/08/08 19:16

  • 43.

    Captive Audience - Our side of the story

    Menachem, 23/08/08 15:42

    The occupants of the two boats need to be brought to (Israeli) shore, away from the media spot lights, once they enter our territorial water. They should be taken to Shderot, hear the story which is never told of the locals. See the damage and remains of hundreds of Kassam rockets fired on Shderot. Next they should be put on a 'non desireable person' list and expelled.

  • 42.

    גם לישראלים בארצם יש רגשי נחיתות

    שרה, 23/08/08 15:38

    כמובן שצהל יציל אותם את השונאים כדי להראות לעולם אנחנו בסדר ונהדרים והעולם כולו צוחק עלינו
    את הספינות צריך להטביע נ ק ו ד ה

    • בזה אתה צודק. צריך למתוח קו ולהסביר לעולם שקו זה

      שמוליק, 28/05/10 10:16

      מסוכן לעבור כי יש מוקשים ימיים. רצוי להוריד הספינה של זועבי וסלאח. זה רק יטיב איתנו. גם כך העולם לא תומך בנו, לפחות לתת להם סיבה.

  • 41.

    תומכי חמאסטן השמאלנים הגרועים שבגרועים !

    תושב שדרות, 23/08/08 15:36

    מפגיזים אותנו והם ממשיכים לתמוך בהם !

  • 40.

    מה זה ? עוד אחת ממסכת השקרים של אירגון זכויות החמאס ?

    אבנר, 23/08/08 15:34

    חבורה של סתומים שאפילו לא יודעת להחליף בטריות.תבדקו את עצמכם לפני שאתם קופצים לחפש אשמים. חצופים !!!

    • מטרתם לחסל את המדינה היהודית בישראל !

      שונא שמאלנים, 23/08/08 15:57

      מה ההבדל בין השמאל הקיצוני לחמאס,חיזבאלה ואיראן ????

  • 39.

    השמאל והחמאס מנסים בכול דרך לחסל את מדינת ישראל!!! (ל''ת)

    קרן, 23/08/08 15:27

    • שניהם רוצים לחסל את מדינת היהודים !

      מצא את ההבדלים, 23/08/08 15:54

      אז מה ההבדל ?
      אולי בדרך אבל לא במטרה !!!

  • 38.

    פרובוקטורים צריכים לקבל טיפול כפרובוקטורים (ל''ת)

    ל רפי, 23/08/08 15:25

  • 37.

    שטלי פחימה תעזור לכם יא חבורה של סתומים!!! (ל''ת)

    לילי, 23/08/08 15:19

  • 36.

    פעילי שלום מקומכם מתחת לאדמה חבורה של פושעים שנותנים עידוד לטרור (ל''ת)

    בני, 23/08/08 15:18

  • 35.

    במדינה שמכבדת את עצמה היו יורים בספינות האלה על פלישה לא חוקית למדינה (ל''ת)

    א, 23/08/08 15:15

  • 34.

    נמאס לשמוע על הפלסטינים כול הזמן יאללה הם לא מענינים יש דברים יותר חשו (ל''ת)

    שירן, 23/08/08 15:13

  • 33.

    אולמרט תלמד מהרוסים

    זאב, 23/08/08 15:13

    מענין למה לא ראינו נבלות כאלו בגורגיה? תשובה פשוטה לרוסים יש כבוד ולנו אין

  • 32.

    גם כן פעילי שלום שרק רואים את הסבל הערבי מתשובי שדרות מתעלמים. (ל''ת)

    יוסי, 23/08/08 15:09

  • 31.

    הנה למדו מהערבים להאשים את כולם חוץ מאת עצמם (ל''ת)

    לינוי, 23/08/08 15:08

  • 30.

    איך צה''ל קשור למים הסוערים תפסיקו להאשים את כולם חוץ מאת עצמכם. (ל''ת)

    אורי, 23/08/08 15:07

  • 29.

    ישראל

    ישראל, 23/08/08 15:04

    פעילי שלום? איזו ציניות. אלה פעילי שלום, כמו שישמעאל האניה הוא חסיד אומות העולם. שיגידו בצורה ברורה - הם בעד הטרור ונגד השלום; הם בעד חמאס ונגד קיומה של מדינת ישראל; כל חלאון מרושע מרשה לעצמו לשאת את שם השלום לשוא. פעילי שלום? הם ממומנים על ידי אירן והחמאס. זאבים ציניים מגעילים בעורות כבשים. לא להניח להם לעבור בשום אופן. יש להגיב בדיוק כמו שאירן היתה מגיבה אם ספינה ישראלית היתה חודרת לשיטחה בניגוד לאזהרה מפורשת.

    הם הודיעו על כוונתם להגיע לעזה, והם מצפים שלא נפגע בהם? זה בדיוק כמו שמחבל יודיע שהוא מתכוון לחדור לישראל וכי הוא מצפה שלא נפגע בו. לא די למנוע מהם כניסה. לא די לגרור אותם בחזרה. אנחנו לא המשרתים שלהם ולא צריכים לרקוד לפי החליל שלהם. יש להודיע להם לסוב מיד על עקבותיהם, שאם לא כן יועמדו לדין בפני בית משפט צבאי, וכי העונש על מעשיהם מסתכם בשנות מאסר רבות. אם לא יצייתו יש להעמידם למשפט צבאי ולהענישם לפי החוק. שאם לא כן יהיו פה מחר מאות ''פעילי שלום'' שמקבלים משכורת מן החמאס, ומחרתיים אלפים כאלה. יש לפעול מיד, בנחישות, ובלי רגישות. שיבינו שיש להם עסק עם עם נחוש.

    • תגובה יפה וצודקת ! (ל''ת)

      --, 23/08/08 15:31

  • 28.

    ציינתי כי מניעת הכניסה לעזה היא הוכחה כי הכיבוש עדיין תקף (ל''ת)

    למה צנזרתם?, 23/08/08 15:04

    • כיבוש כן מה שתגיד אנחנו מפוצצים אוטבוסים ודורסים עם טרקטורים אידיוט (ל''ת)

      דנה, 23/08/08 15:17

    • יש פה רמה מסויימת, מתחתיה המחשב מצנזר אותך מייד.

      מחשב, 23/08/08 15:40

      כנראה שאתה מתחת.

      • תגובה יפה, אהבתי אותה מאוד (ל''ת)

        אבי, ספרד, 23/08/08 17:21

    • אתה וודאי מתכוון לכיבוש הערבי בארץ ישאל, נכון? (ל''ת)

      הבהרה, 23/08/08 15:46

  • 27.

    משט רודפי השלום המזויפים

    גיורא, 23/08/08 15:03

    יש להודיע שכל כלי שיט שיתקרב יחשב עויין ויוטבע ולבצע ולהטביע.
    פעם אחת לעשות סדר.
    כל אלה היוצאים למשט וקוראים לעצמן אנשי שמאל או שלום אינם אנשי שמאל או שלום אלא תומכי הפשיזם הדתי החשוך.
    מה לשמאל ולחמס??

  • 26.

    הרי כל הזמן טוענים אצלנו שאזרחי עזה חופשיים מאז שנסוגנו.

    דני ב., 23/08/08 15:02

    אז אם יש בספינות הללו סיוע הומניטרי, למה להפריע להן להגיע לעזה?
    להיפך הייתי עוד מסייע ומאפשר להן מעבר מהיר ומברך אותן בברכת ברוך הבא , שכל העולם לא יחשוב שאנו רק יושבי מאחזים פרועים או יורים במפגינים.
    לא כולנו כאלה.

    • התמיכה בחמאסטן היא בגידה בבטחון מדינת היהודים שאותה רוצה השמאל לחסל ! (ל''ת)

      שונא שמאלנים, 23/08/08 15:53

    • הם היו חופשיים עד שהתחילו לירות עלינו

      אלי, 23/08/08 16:58

      ברגע שישות זרה יורה עלינו הם נושאים באחריות למצור עליהם.

    • אילו היו קצת פחות אנשים כמותך במדינה

      שגב, 23/08/08 18:01

      תוך שלושה ימים כל עניין הבלאגן בעזה והחזרת שליט היו מאחורינו.
      תראה את פוטין. הוא גבר. שלושה ימים וגיאורגיה ירדה על הברכיים בוא נחתום הסכם הפסקת אש
      בגלל השמאלנים אנחנו במצב הזה מלכתחילה.
      צריך לייצא את כל השמאלנים לעזה ואז הכל יסתדר היטב.

  • 25.

    מה אתם רוצים מאיתנו ? תשברו את הראש לבד בבעיות שאתם יוצרים לעצמכם (ל''ת)

    חולי נפש לאישפוז, 23/08/08 14:58

  • 24.

    כל הטריקים הטכנולוגיים שהצבא מפעיל רק מוכיח את טמטום הכיבוש

    המוכיח בשערי הכיבוש, 23/08/08 14:58

    היכולת הטכנית שצה''ל מגלה עכשיו מוכיחה שאין ל יכולות אחרות. בכך הוא נחות, אפילו מהחמאס! צבא שאינו מסוגל לחשוב, ולהכיר בחוקי העולם יביא עוד ועיוד כשלון.
    ולצבא הזה אתם רוצים להגדיל את התקציב - בושה!
    כבר אמרנו: ''אין פתרון צבאי לסכסוך'', וזה הוכח מאז ימי ה''חצציות'' - הפטֿנט שהמציא המוח הפגום של קציצוני הכיבוש.

    • יש פיתרון צבאי - פוטין הוכיח את זה - ליברמן יבצע. (ל''ת)

      גורגי, 23/08/08 15:06

      • פוטין הוכיח שהתוקפנות והכבוש אינם משתלמים, בוש וחבריו נמלטו כעכברים (ל''ת)

        מונגולי, 23/08/08 15:47

      • כל הכבוד

        ערן, 23/08/08 15:56

        כל הכבוד

    • LOL

      אסף, 23/08/08 15:13

      כולם אשמים - רק לא השמאלן הקיצוני. השמאלן הקיצוני הוא יצור זך וטהור שמציב את הסטנדרט לכוווווולם וכל מי ששונה ממנו צריך להבייש בעצמו וללכת ללמוד מוסר. ממי? כמובן! מהשמאלן הקיצוני, אלא מה??

      מה לעשות שאף אחד לא ממש שם על הארגון הקקיוני שהוציא את המשט (אם אפשר לקרוא לקשקוש הזה כך) על אף המאמצים לגרור פרסום (קרובת משפחה של מי שהיה ראש ממשלה של מעצמה בהחלט אמור להגביר רייטינג - כמו טלנובלה נחותה או לחילופין ריאליטי דביק ועלוב) ולכן הקשקשנים שאינם יודעים אחריות מה היא פונים לדבר היחיד אותו הם מכירים - בכיינות בסגנון שתו לי, אכלו לי, לקחו לי.


      תתבגרו בכיינים, תתבגרו...

      • אסף !!

        אזרח, 23/08/08 15:41

        אתה צודק.

    • הטריק הטכנולוגי הוא ''מוח של שמאלן'' בטח חיברו הפוך את החוטים ונשרף להם (ל''ת)

      הGPS., 23/08/08 15:57

    • אתה רק מוכיח שהיהודים השמאלנים קרובים לעקבים גם מנטלית, בשקרים

      ובפנטזיות, 23/08/08 15:58

      תלמד להפעיל GPS.

  • 23.

    סלקום איתך לאורך כל הדרך (ל''ת)

    אא, 23/08/08 14:58

  • 22.

    ישראל

    ישראל, 23/08/08 14:54

    פעילי שלום? איזו ציניות. אלה פעילי שלום, כמו שישמעאל האניה הוא חסיד אומות העולם. שיגידו בצורה ברורה - הם בעד הטרור ונגד השלום; הם בעד חמאס ונגד קיומה של מדינת ישראל; כל חלאון מרושע מרשה לעצמו לשאת את שם השלום לשוא. פעילי שלום? הם ממומנים על ידי אירן והחמאס. זאבים ציניים מגעילים בעורות כבשים. לא להניח להם לעבור בשום אופן. יש להגיב בדיוק כמו שאירן היתה מגיבה אם ספינה ישראלית היתה חודרת לשיטחה בניגוד לאזהרה מפורשת.

    הם הודיעו על כוונתם להגיע לעזה, והם מצפים שלא נפגע בהם? זה בדיוק כמו שמחבל יודיע שהוא מתכוון לחדור לישראל וכי הוא מצפה שלא נפגע בו. לא די למנוע מהם כניסה. לא די לגרור אותם בחזרה. אנחנו לא המשרתים שלהם ולא צריכים לרקוד לפי החליל שלהם. יש להודיע להם לסוב מיד על עקבותיהם, שאם לא כן יועמדו לדין בפני בית משפט צבאי, וכי העונש על מעשיהם מסתכם בשנות מאסר רבות. אם לא יצייתו יש להעמידם למשפט צבאי ולהענישם לפי החוק. שאם לא כן יהיו פה מחר מאות ''פעילי שלום'' שמקבלים משכורת מן החמאס, ומחרתיים אלפים כאלה. יש לפעול מיד, בנחישות, ובלי רגישות. שיבינו שיש להם עסק עם עם נחוש.

  • 21.

    הם מזמן איבדו הקשר לערכים ולמוסר !

    גלי, 23/08/08 14:51

    הם התחברו לטירור שנבחר ברוב גדול ע''י האוכלוסיה שעכשיו כביכול מרחמים עליה.
    נקווה שקאסמים בעתיד יפלו על אותם שליחי טירור כולל במדינותיהם ואז יפגינו גם למען השלום...

  • 20.

    צה''ל תהיו חזקים ואל תרחמו כמו תמיד.תהיו כמו הרוסים (ל''ת)

    roni, 23/08/08 14:50

  • 19.

    טוב מאוד, שיישארו בים שנתיים מצידי

    שלום, 23/08/08 14:47

    עלק פעילי שלום, פרובוקטורים יותר מדוייק.
    שיישבו שדרות כמה ימים במקום להטיף לישראל. חצופים.

  • 18.

    מסע כזה לגאורגיה נראה אתכם אנטישמים (ל''ת)

    אזרח גאורגי, 23/08/08 14:46

  • 17.

    שנאת קיצוני הימין לפעילי זכויות אדם מזכירה את שנאת הנאצים ליהודים

    לא למחבלים בשלום!, 23/08/08 14:45

    שנאת הימין הקיצוני הישראלי לפעילי זכויות האדם מזכירה את שנאת הנאצים ליהודים. זו שנאה עיוורת שאין לה מקום בקרב בני-אדם.

    • שפעילי השלום יעזרו גם לתושבי שדרות ולא לראות רק צד אחד (ל''ת)

      חיים, 23/08/08 15:02

    • בדיוק ההיפך: זה מזכיר את שנאת היהודים לגרמנים בשנות השלושים

      אלן, 23/08/08 15:03

      כי השמאל הקיצוני ההזוי מנסה לפגוע בקיומה של ישראל.

    • אתה מפספס את העיקר פה

      רותםן, 23/08/08 15:18

      אנחנו שונאים אתכם, השמאלנים הרבה יותר מאשר את המחבלים הפלסטינים.
      אותם לפחות אני מבין. הם ערבים הם מתים לזרוק אותי ואת הילדים שלי לים, אבל אתה?
      אותך קשה מאוד להבין שלא לדבר על לקבל.
      אז כן.שונאים אתכם לגמרי.

    • זו שינאה בריאה-הישרדותית-הרי הסמול תומך בקבוצה המסוכנת ביותר לכדור האר

      הם מקבלים בהבנה מעשים מפלצתיים-בסגנון חמאס-וההרס ה, 23/08/08 15:40

      ההרס העצמי של הסמול דוחף אותו-להחליש יותר את העם היהודי
      שסובל כ''כ ממפלצות האדם האלה!
      תמכתי פעם בסמול-היום אני שונא אותם יותר מכל דבר!
      מפני שהם לא סתם אויבים-אלה אויבים שבאים מתוכי!

      בלי שום קשר-כבר אין כמעט סמול בישראל-למעט בודדים סהרורים!

      לכן חזור לחור שיצאת ממנו סמולן קטן !!! הרוב כבר התפכחו!

      א.

    • מי אלו פעילי זכויות האדם ? החמאס שתולה אנשים על עמודי חשמל? (ל''ת)

      מת מצחוק, 28/05/10 20:35

  • 16.

    שיפליגו, שיבואו, שיפרצו, הפתטים האלה. שיעשו קצת שלום בשפיכות הדמים של

    נ., 23/08/08 14:45

    החמאס מול הפת''ח, (משפחה שלמה עדיין מאושפזת פה בבי''ח, אחרי הטילים שהם ירו על ביתה). אחרי שיסיימו את ההתססה והסכסכנות שלהם אצלנו, שיסעו גם לסודן, לאלג'יר לזימבבאה, העולם מלא דם שבדרך כלל המוסלמים שופכים. יש הרבה שמות לשנאת ישראל.''פעילי שלום'' הוא רק אחד מהם.

  • 15.

    אלה לא פעילי שלום אלא פעילי מלחמה המבקשים לחזק אירגון טרור

    ברני, 23/08/08 14:44

    הרי אם לא היה מצור ימי היו מוברחים כלי נשק באמצעות ספינות...קארין A זה קצה הקרחון. צריך להטביע אותם כי מדובר בחבורת הזויים שאף אחד לא סופר.

  • 14.

    משה [רבנו] לחם לחירות האדם. ואילו הימין ''שלנו'' מתנגד לזכות לחופש

    יהודי אמיתי, 23/08/08 14:39

    ולחירות של העם השכן, הפלסטינים.

    בכך הם מוכיחים שהם אינם יהודים, במלוא מובן המילה, אלא כובשים שמנסים לשעבד את שכניהם ולגזול את אדמתם.

    • וואלה, טוב שבאת. ואני חשבתי שיצאנו מעזה, ושהם בנו פארק מדע על גוש קטיף (ל''ת)

      נ., 23/08/08 14:53

    • אם אתה יהודי אני תרנגול כפרות...

      סתם יהודי, 23/08/08 15:17

      זה לא עם. זה אוסף של מחבלים. כולם. בלי יוצא מהכלל עד האחרון שבהם.
      זה לפעמים קצת, רק קצת, מתסכל לקרוא את השטויות של השמאלנים ההזויים כמותך.
      אנחנו לא בעזה. עקרנו מאות אלפי יהודים טובים (לא כמוך) כדי לתת לעזתים סיכוי למשהו משלהם ושמפגרים כמותך לא יוכלו לטעון שאנחנו כובשים את עזה.
      זה לא עזר. מצד שני, אמממ.בוא נראה. וואללה. לא ראיתי אותך מפגין או מארגן מסע לשדרות נכון?
      אתה חרא. איזו הפתעה

    • ואללה מצחיקים הסמולנים שנשארו-משווים מפלצות אדם סטייל חמאס-למשה רבינו! (ל''ת)

      אני חייב לנסות את החומר שלהם! טריפ הפוך !, 23/08/08 15:42

  • 13.

    ניסיתם לעשות ריסטארט? (ל''ת)

    תמיכה טכנית, 23/08/08 14:37

    • ניסינו. נפל עלינו תורן. הים סוער. משדד החוץ שם שדרים במים. (ל''ת)

      ציונה, 23/08/08 14:55

    • ניסינו. גם אנחנו המתנו 45 דקות לתמיכה מ 012

      הנזירה, 23/08/08 15:47

      אין לנו קשרים עם קיציס

    • הם לא לחצו על ON, או שהקפריסאים עבדו עליהם ומכרו להם מכשיר עם (ל''ת)

      קואורדינטות מזויפות, 23/08/08 16:00

  • 12.

    יש במשלחת ישראלי שהוא פדופיל שהורשע באינוס קטינה בנסיבות מחמירות (ל''ת)

    אורן, 23/08/08 14:37

  • 11.

    יש שם את הדגל של ההומואים או שזה רק אני?

    ציוני, 23/08/08 14:37

    אם זה הדגל הזה אני מקווה בשבילם שהם לא יצליחו להגיע לעזה.

    השמאל הקיצוני העולמי מאחד כוחות עם האיסלאם הפאשיסטי, איזה שילוב מתאים.

    • זה רק אתה (ל''ת)

      הכנס שם!, 23/08/08 14:47

      • זה לא רק הוא, זה גם אני ! והוא צודק !

        הומו, 23/08/08 15:45

        ציוני, מה אתה אומר ?
        יש מצב להתבלבל ?

    • הם לוחמים את מלחמתם כדי...

      סטרייט., 23/08/08 17:19

      שמנהיגים ערבים יכירו בהם כלוחמי חירות
      כמו כל הלוחמים על חרותם, ןחרותם של ההומואים הערבים שנידנים למאסרים או נידונים למוות.

  • 10.

    נמנעים מפרובוקציה ?

    ראובן - חולון, 23/08/08 14:35

    מי עושה את הפרובוקציה ?
    למה לא לפעול על מנת למנוע מהם להשיג את מטרתם.שיטבעו במים בינלאומיים
    העיקר לעזה שהם לא יגיעו.
    על הסיפון גם שני ישראלים שיש לעצור אותם באשמת הסתה ונסיון כניסה לאיזור סגור.

    • גבר גבר אתה.הלוואי שיאמצו מה שאמאת (ל''ת)

      מירה, 23/08/08 14:52

  • 9.

    חבל שחיבלו רק באמצעי הקשר (ל''ת)

    עיראקי חכם, 23/08/08 14:31

  • 8.

    אלה לא פעילי שלום אלה פושעים (ל''ת)

    לימונד, 23/08/08 14:29

    • הבוז לכבוש ולגזענים הפשיסטים שתומכים בו, הם הולידו לנו את החמאס (ל''ת)

      רפאל, 23/08/08 15:51

      • הבוז למשת''פים השמאלנים של הטרור הפלשתינאי. (ל''ת)

        דרור מרמת גן, 23/08/08 16:19

      • יצלבו ויסקלו כל פעילי השמאל הבוגדים (ל''ת)

        אלעד, 23/08/08 17:58

  • 7.

    להתנהג לפי החוק הבינלאומי

    ציוני, 23/08/08 14:26

    ברגע שהם נכנסים לשטח הטריטוריאלים לתת להם 3 אזהרות אם הם נותנים לעלות על הספינה אז לעלות על הספינה ולעצור אותם (כמובן אם הם מתנגדים לזה בצורה אלימה אז לעשות מה שצריך) ואם הם לא נותנים לעלות על הספינה אחרי ההזהרות לירות באוויר אם גם זה לא נותנים אז פשוט מאוד להטביע את הספינה.

    ואם מדינה כל שהיא מבקרת אותנו על זה אז לשלוח צי של ספינות שיחדרו למים הטריטוריאלים של אותה מדינה.

    • הם ייכנסו למים הטריטרוריאלים של עזה הכבושה - וזה לא ''ישראל''

      מומחה למשפט העמים, 23/08/08 14:44

      מועצת הביטחון של האו''ם קבעה מיספר פעמים שאיו להחיל את החוק הישראלי על השטחים שנכבשו על-ידי ישראל ב- 1967 ו- 1973!

      נוכחות ישראל בעזה אינה חוקית, וגם הפטרולים שמבצע חיל הים אינם חוקיים!

      • עזה זו לא מדינה אלא יישות טרור וככזאת אנחנו נהיה שם כמה שנרצה

        אלון, 23/08/08 15:04

        שמאלני עלוב.

      • צא מהסרט שאתה נמצא בו אין דבר כזה משפט בינ''ל

        ליאון, 23/08/08 15:15

        מדינות פועלות לפי מה שטוב ביניהם , מדינות חזקות מצפצפות על חוקים בינ''ל ,והחלשות נאלצות לשתף פעולה בכאילו כדי לא להיענש ע''י מדינות חזקות .

      • ואל קעידה זה חוקי?וקסאמים זה חוקי?ומחבלים מתאבדים זה חוקי! (ל''ת)

        הסמול לוקה בשנאת יהודים חמורה-שלא נראתה כמותה מ-35, 23/08/08 15:44

      • מומחה למים, אך לא טריטוריאליים

        ראובן - חולון, 23/08/08 16:00

        רק למדינות יש מים טריטוריאליים. מאחר שעזה אינה מדינה, אין לה מים טריטוריאליים. המרחב של עזה תחת חסות ישראלית, לכן אנו חייבים לספק להם מזון. אין צורך להטביע את הספינות, רק
        למנוע מהם להגיע לחוף. נראה אם ארה''ב תדאג ל''אזרחיה'' שעל הסיפונים ותשלח ספינות הצלה. הכל הצגה אחת גדולה.
        שום מדינה לא תתערב לטובת המסוממים האלה שעל הסיפונים.

    • מה זה שטח כבוש?

      רון סמואר, 23/08/08 15:38

      ארה''ב יושבת על שטח כבוש ממקסיקו.טקסס, קליפורניה,כל דרום ארצות הברית הם שטח כבוש.

      כל אירופה רואה איך חלקים ממנה שנכבשו במלחמת העולם השניה נשארו בידי כובשיהם.
      תפסיקו לבלבל את הביצים עם שטח כבוש. אם לא היו תוקפים אותנו הם לא היה נעשים שטח כבוש.

  • 6.

    ההבלגה וההפלגה היא כוח לא ניגרר לפרובוקציות

    מת למות 2, 23/08/08 14:23

    בכוחנו להבליג על הגעתם ואף אם יתברר שהספינות מכילות חומרי נפץ וחבלה יש בכוחנו להבליג אנו מעצמה בעלת כוח וכוחנו בהפלגה.

  • 5.

    אל תדאגו-אם תפלו למצולות-צהל יבוא לחלץ אותכם (ל''ת)

    אנחנו תמיד הומנים לשונאים אותנו, 23/08/08 14:18

  • 4.

    איש לא שמע,איש לא ראה,האם היו שם אנשי הדממה? (ל''ת)

    צפרדע, 23/08/08 14:07

  • 3.

    זכויות אדם מגיעות גם לתושבי שדרות לא? (ל''ת)

    מעיין, 23/08/08 14:07

    • נכון! צריכים לדאוג לזכויות שני העמים, וכל האזרחים - כאן ושם! (ל''ת)

      יהודי-לא פשיסט!, 23/08/08 14:48

      • אתה מפספס פה משהו מאוד עקרוני. לאט לאט שתבין הפעם

        גם כן לא פאשיסט, 23/08/08 15:14

        אנחנו לא בעזה. יצאנו משם. חטפו את גלעד שליט ועדיין עזה עומדת על תילה
        מה שהיה אמור לקרות במדינה נורמאלית זה בדיוק מה שקרה בגיאוגריה. לשטח את המקום עד שגילעד חוזר.
        אז תעשה לי טובה, דחוף לתחת את הערכיות המזוייפת שלך.

      • אז למה אתה לא פועל למען שדרות במקום לזבל בשכל?

        נהר, 23/08/08 15:25

        נכון, אתה יהודי לא פאשיסט, יותר גרוע, אתה אנטישמי!!!

  • 2.

    נזירה בת 81 באה לעשות הופעה לחמאסניקים... (ל''ת)

    אם זה לא היה מצחיק..., 23/08/08 14:06

    • תראה מה הייאוש יכול לעשות לזקנה משועממת שאין עליה קופצים. (ל''ת)

      מבין לריגשותיה, 28/05/10 20:36

  • 1.

    יש להניח שציפי-אולמרט יהיו מוכנים לספוג השפלה נוספת של מדינת ישראל,

    דרור מרמת גן, 23/08/08 14:01

    ויאפשרו לאנטישמים לחדור באופן בלתי חוקי לרצועת עזה.
    אלא אם כן צה''ל יצליח להפעיל טריקים טכנולוגיים למניעת הפלישה לרצועת עזה.
    כל שלטון של מדינה נורמלית היה מכריז, בלי גימגומים, כי ישראל תמנע בכל מחיר את הפלישה המתוכננת.

    • אתה מניח מראש הנחה שגויה

      תומר, 23/08/08 14:29

      שאנחנו מדינה נורמאלית עם שלטון (?!) נורמאלי
      אולמרט/ליבני זה שלטון(?!) נורמאלי?
      אולמרט/ליבני זה רפיסות ועליבות נפש שעוד לא היתה כמותה

    • כאשר מדינה כובשת את שכניה ולא נותנת להם לנשום, היא משפילה את עצמה (ל''ת)

      לדרור מהגנון, 23/08/08 14:51

      • כאשר בתוך מדינה יש גיס חמישי עלוב צריך לנקות את השורות. (ל''ת)

        פיליפו, 23/08/08 15:08

        • הבוגדים הם גזלני הכבוש שהביאו עלינו מלחמת נדלן לנצח (ל''ת)

          שעיה, 23/08/08 15:53

        • זה בדיוק מה שאמר אייכמן על היהודים [וגם אדולף הצורר] (ל''ת)

          יהודי-לא פשיסט!, 23/08/08 16:02

          • יש תיאוריה האומרת שאם הכנסת את הנאצים לדיון הפסדת. (ל''ת)

            מלולי, 23/08/08 16:15

          • מצטרף למה שאומרים קודמי פה.. אתה הפאשיסט

            יהודי גאה, 23/08/08 17:49

            חבל שאי אפשר לתת אתכם מתנה לראמדן הקרב ובא במקום לשחרר לאבו טיזי עוד 200 רוצחים.
            לא היה אכפת לי לארוז את כולכם ב''עטיפת מתנה'' ולשגר את כל השמאלנים המפגרים לעזה/שומרון

          • ומה אמר אייכמן על חמאס, ג'יחאד איסלאמי, חיזבאללה? (ל''ת)

            יהודי - פשיסט, 23/08/08 20:00

      • שכחת לציין-את שכניה שוחרי השלום וטובי הלב! (ל''ת)

        הסמול-במניה דיפרסיה !!!, 23/08/08 15:46

      • כל כך קשה להם לנשום שהם יורים קסאמים בשביל אוויר וזורקים מתנגדים (ל''ת)

        פוליטיים מהגגות בשביל קצת רוח, 23/08/08 16:02

      • מעוותי השמאל הקיצוני מניחים שהכיבוש הירדני היה נוח יותר לפלשתינאים. (ל''ת)

        דרור מרמת גן, 23/08/08 16:34