• 98.

    בנושא מספר חברי מועצה בנתניה. 'חצי התקפלות' יש בג''צ.

    על התקפלות שטרית., 28/08/08 01:14

    על הנושא אפשר לראות בכתבות מפרטות.

  • 97.

    ראו גם הכתבה כיצד העדיף! שטרית הדרוזים על גבי הצ'רקסים.

    לכל הנילהבים לתמוך בשטרית, 27/08/08 23:15

    קיראו היטב יש כתבה ניפרדת מה טוענים הצ'רקסים כלפי החלטה של מאיר שטרית לטובת הדרוזים . הצ'רקסים רואים בהחלטתו פגיעה חמורה ביותר בהם.

  • 96.

    קראו כתבה עכשווית ב'גלובס' על בלימת שטרית בגין:פינצי.

    למר שמר ו'שכירי העט' מטעם שטרית., 27/08/08 23:11

    קראו שתי הכתבות ב'גלובס' ופיקחו עיניים וראו לאן מובילה דרכו של שטרית. חבל מאד שכך. במקום למנף עצמו בהיתנהלות של יושרה הוא מכופף עצמו כאגמון לכל רוח מצוייה של מעשה חמור של כניעה לאינטרסים זרים ופגיעה במינהל התקין.

  • 95.

    קראו כתבה עכשווית ב'גלובס' על בלימת שטרית בגין:פינצי.

    למר שמר ו'שכירי העט' מטעם שטרית., 27/08/08 23:10

    קראו שתי הכתבות ב'גלובס' ופיקחו עיניים וראו לאן מובילה דרכו של שטרית. חבל מאד שכך. במקום למנף עצמו בהיתנהלות של יושרה הוא מכופף עצמו כאגמון לכל רוח מצוייה של מעשה חמור של כניעה לאינטרסים זרים ופגיעה במינהל התקין.

  • 94.

    מציע לך לקרוא הכתבה כיצד מתנהל שטרית כנגד רני פינצי!

    למר שמר הניכבד, 26/08/08 23:12

    הכתבה לפני ימים ב'גלובס'. אחרי שתקרא שם וגם בתגובות הקוראים ייתכו מאד ותשנה מיליותיך. אולי תגיד אז :'עם ליכלוכים' ?

  • 93.

    שיטרית ינצח בלי לכלוכים והתכתשויות. (ל''ת)

    שמר, 25/08/08 12:18

  • 92.

    טוב מאוד 88. מילים כדורבנות. (ל''ת)

    פנינה, 24/08/08 17:18

  • 91.

    דיכטר מופז וליבני יכולים להתחיל לקפל. יש תחושה טובה

    שלום, 24/08/08 16:28

    ששיטרית יקח את הפריימריז בקדימה. קראתי היום ברשת, לא זוכר היכן, שגם דיכטר וגם שיטרית שיפרו מאוד את מצבם, על חשבון ליבני ומופז. דיכטר קיבל 15% ושיטרית 14% בסקר כלשהו. זה אומר שעם עוד קצת מאמץ של שיטרית, הוא עובר את דיכטר ואחרי זה את מופז וליבני כבר יהיה קל יותר, כי עד הפריימריז הם יאכלו עד העצם האחד את השניה.

  • 90.

    85 נקעה נפשם של כל הקוראים כאן מההבלים שלך. מי מעסיק אותך?

    שילר, 24/08/08 16:25

    השרה ציפורה? השר דיכטר? או שמא זה השר מופז??

    • אולי על ראש מעסיקך בוער הכובע. היושרה -מעסיקה אותי. (ל''ת)

      לשילר מ 'רשות התעסוקה', 24/08/08 17:19

      • אינני יודע מי זה מעסיקו של זה שהגבת לו,

        ניסן, 24/08/08 17:50

        אבל מי שעל ראשו בוער הכובע, בודאי אינו מעמיד את עצמו למועמדות למשרת ראש מפלגה, או ראש ממשלה. אתה לא בכיוון.

  • 89.

    הצדק עם 86. שיטרית מועמד ודאי לנצחון. (ל''ת)

    לורנצו, 24/08/08 16:21

  • 88.

    ל85 הטרחן הבלתי נילאה, לדעתי אין לך מושג מה אתה רוצה. ועל מה

    בת שבע, 24/08/08 16:20

    אתה מלין. תה חושב שאתה מצליח לבלבל כאן מישהו, עם הניסיון העקר שלך לכתוב עברית רהוטה?? לא ולא יקירי. אתה רחוק מזה. אתה גורס שאם תצחצח פה ושם במילים, לא ניתן יהיה להבחין בעברית העילגת שלך נטולת התוכן??? אל תהיה ילד.
    אתם מתחכם, אבל אתה שקוף.
    אתה מתנשא, אבל אתה רדוד,
    אתה מתימר, אבל אתה עילג.
    אתה מעמיד פנים, אבל מומיך מאירים כמו מגדלור באפילה.
    מה בעצם, אתה רוצה??
    אין לך מושג בעצמך על מה ולמה אתה מלין.
    אז שב עם עצמך כמה שעות, ימים, שבועות, חשוב. העיקר לחשוב. זה חשוב מאוד. נסה לחשוב. גם אם קשה לך. נסה בכל זאת. בסוף תמצא את הפתרו ו''אאוריקה'', תהיה בידיך סיבת בלבולי המוח ופטפוטי הסרק הבלתי נילאים שלך כאן ואז נצא כולנו נישכרים.
    לפחות נדע על מה משחית בן אדם מן הישוב את זמנו היקר. או, שמא זמנו אינו יקר כלל ועיקר והוא בעצם מובטל, או בטלן כרוני.

    • אאורקה=מצאתי. אכן מצאתי את 'כתר הזהב המזוייף' של שטרית.

      ללשונאית והמדענית בת ארכימדס, 24/08/08 17:14

      לא אני האיש שמכתירו בתואר 'המלך המושיע'.

  • 87.

    כמה הם? מניין...האם השר שטרית מחפה על נוספים שבדרך...?

    לראשי הרשויות המקומיות הנחקרים, 24/08/08 16:09

    נכון מאד לא כולם קשורים לתקופת כהונתו כשר הפנים. אולי אתם יודעים האם היו עוד ראשי רשויות מיועדים לחקירות ושטרית טייח עבורם קירות הגנה ? נו לא יפה לחקור לפני בחירות...מה בוער...וודאי שלא אם הם גם תומכים במאיר שטרית.

  • 86.

    שיטרית ינצח. זה ברור. שאר המתמודדים כבר הפנימו זאת (ל''ת)

    שולמית, 24/08/08 15:23

    • חבל שלא שלחנו את שטרית לאולימפיאדה כך היפסדנו מדליה.

      לשולמית הנביאה האולימפית., 24/08/08 16:16

      אין בכלל ספק שזו תהיה מדליית זהב. היא תהיה התחליף הראוי למשמרות הזה''ב= הזהירות בדרכים ובמקום התקציבים לחינוך הבטיחותי ולמחסורים בתקציבי החינוך ברשויות המקומיות...

  • 85.

    תן לפחות הדרכה ל'שכירי העט' שלך. לעניין אינם כותבים כלל!

    אל מאיר שטרית, 24/08/08 14:46

    נראה שאתה עסוק למעלה ראש בישיבת הממשלה. חבל שאינך נותן תידרוך לכתבי החצר שיודעים לכתוב בקושי שורת תגובה.

    • היי בחור, למה אתה לא עובד?? אתה בטלן, מובטל, מה אתה?? (ל''ת)

      סימה, 24/08/08 16:12

  • 84.

    אני בעד שיטרית. הוא בהחלט עשוי להפתיע את כולנו. (ל''ת)

    לבון, 24/08/08 14:35

    • שטרית באמת הפתיע היום עדיין לא 'שלף' אמירה מחוכמתו. (ל''ת)

      לבון אתה צודק, 24/08/08 16:03

  • 83.

    אני מסכימה עם 80. (ל''ת)

    אלה, 24/08/08 13:29

  • 82.

    80 צודק. זו שיטה שמאלנית ידועה. להעליב את מי שלא חושב כמוך. (ל''ת)

    בנימיני, 24/08/08 12:29

  • 81.

    שיטרית היחיד אבל ממש היחיד שיכול להוליך את קדימה, קדימה. (ל''ת)

    אריקסון, 24/08/08 12:28

    • למה אתה חוזר פעמיים על המילים שכחת א-ח-ו-ר-ה ! (ל''ת)

      לאריקסון 'היחיד', 24/08/08 16:01

  • 80.

    79 מה שמצחיק אצל המתנגדים, זה שאם מישהו כותב משהו שהוא הפוך ממה

    ברוורמן, 24/08/08 11:38

    שהם חושבים וכותבים, מיד זה ''מגיבים בשכר''. יאללה תתבגרו כבר.לא כולם עוינם את כולם. תתביישו.

  • 79.

    שיטרית ומגיבים בשכר.

    ציפקה, 24/08/08 00:35

    שיטרית,כשהחלטת להעסיק טוקבקיסטים בשכר היית צריך להנחות אותם לטשטש קצת את העקבות.
    הרי כל אחד שיש לו קצת ניסיון רואה שבחור אחד כותב את רוב התגובות בעדך.
    זה ממש פתטי.

  • 78.

    משרד הפנים היתעלם באופן הבוטה ביותר מחוק 'חופש המידע'

    שטרית גדול המטייחים !, 23/08/08 18:20

    לפני כמה ימים התפרסמה הרשימה :'יש חוק אין מידע' שעניינה ביצוע 'חוק חופש המידע' ע''י משרדי הממשלה בישראל. משרד הפנים,כידוע לכל בראשו מכהן עתה מאיר שטרית, עומד במקום האחרון !! מבין -20 משרדי הממשלה שניבדקו. משרד הפנים שמתוקף תפקידו, כך בכתבה, המשרד אמור לפקח בין היתר על הבניה ,התקציבים והבחירות ברשויות המקומיות הוא המישרד שהיתעלם באופן הבוטה ביותר מהוראות החוק...

  • 77.

    71 סהרורי. (ל''ת)

    אור, 23/08/08 18:11

    • מה לעשות. אתה הוא 'החולם בהקיץ' אני לעומתך קורא בבג''צים.

      ל 'מוציא לאור ', 23/08/08 18:55

      ה 'מוציא לאור' קרא יקירי ויאורו עיניך ותבין מה אמר שופט אמריקאי ידוע בעבר על אור החמה ! כן האמת כואבת.

  • 76.

    שיטרית לא עושה מניפולציות, לא מבלבל את המוח, לא מקשקש,

    מנחם, 23/08/08 17:46

    לא סוחב עימוקופת שרצים ומאידך, יש לו ניסיון רב בתחומי עשייה מגוונים. עשוי להצליח.

    • קרא היטב גם בתגובות ותימצא גם 'קופות שרצים 'לסוגיהן. (ל''ת)

      למנחם אל תהיה כה מנוחם, 23/08/08 18:57

  • 75.

    שיטרית גבר ומסוגל בהחלט לנהל דברים גדולים. יש

    ניסימוב, 23/08/08 17:31

    לתת לו צ'אנס.

    • שכחת לכתוב :'גבר..גבר שבגברים' 'יפה' שצרפת נימוק שובניסטי (ל''ת)

      לניסימוב 'השובניסט'., 23/08/08 19:20

  • 74.

    ציפורה לא ראויה. דיכטר סתום אמיתי מופז סוחב

    מאירי, 23/08/08 17:30

    גיבנת של אי הכנת הצבא למלחמה ושיתוקו ולכן מי שנותר הוא שיטרית בלבד.

    • אתה מבין בעצמך שכנוייך שטויות.'סתום' ו'לא ראוייה'לא נימוקים.

      למאיר העיניים ובהיר ההסברים, 23/08/08 19:32

      דחילאק מאיר...נדרש קצת יותר בהיתבטאות עניינית ולא ילדותית. העיקר שתהיה בריא.

  • 73.

    71. אז מה? הוא שר. נגד כל מי שאחראי על משהו או מבצע

    לוין א., 23/08/08 17:23

    משהו יש בגצי''ם, לעומת זאת, נגד בטלנים שרק מקקשים מהבוקר עד הערב ברשת, אין בגצי''ם ואין בטיח, כי הם לא מבצעים כלום ולא מייצרים כלום ולא עושים כלום, כמו 71 למשל. זה כל הסיפור.

    • זה שטרית הוא 'הקשקשן' אצל כל שדר כתב צלם שלא עובד !

      ללוין.קלעת בול בתיאורך!, 23/08/08 18:01

      הבג''צים הם לא בגלל עשייתו. להיפך הם על מחדליו, הוראותיו, חוסר עשייתו בענייני מישרדו חוסר האיכפתיות הציפצוף על אדם ואזרח השר שטרית מאיר חסר ביקורת על החלטותיו הגרועות המסבכות אותו בבתי המישפט הוא אחראי למינוי בעלי תפקידים לא ראויים מישרדו נותן החלטות ותשובות מטומטמות המזיקות לרבים מהאזרחים. שטרית רשלן ולא מתאים להיותו שר.באשר לדברת הקשקשת והפטפטת הן תחומי ' ההיצטיינות' שלו שאל אתה כל כתב שדר וצלם...אתה כותב 'אז מה...' דע לך שאם היה צריך לשלם מכספו ואחריותו האישית על מעשיו היה נוהג אחרת. שטרית מנצל את תפקידו בשירות הציבורי זאת על גבינו סיבלנו וכיסינו האזרחים. נוסף יש לו בעברו מעשה שחיתות אישי וגם עשייה ציבורית מושחתת. במדינה אחרת ומתוקנת לא היה שטרית ממלא אף לא אחד התפקידים הציבוריים. שטרית יודע זאת לך ותשאל אותו ואל תהיה לוין אתה ל'מאמין מעריץ שוטה'. באשר לי איני מעמיד עצמי לתפקידים ששטרית שואף אליהם. עבודתי נעשית באחריות אמינות ושקיפות.באשר לבג''צים אל תתעצל לך קרא ולמד מהם על ומיהו שטרית !

      • אתה מדיח מסית מעליל עלילות שווא ומטיח רפש שגובל בלשון הרע. אם יש

        אשנבאך, 24/08/08 15:21

        יש לך צל צילו של חשד מבוסס, על מעשי שחיתות שלו, במדינה מתוקנת פונים למשטרה ומגישים תלונה, אז מדוע אינך עושה זאת ומערים כאן גיבובי מילךים חסרות בסיס ושחר. יש לך הוכחות לשחיתות? פנה למשטרה. הם ישמחו לטפל בזה. אני בטוח. אם אין לך, אמליץ שיגישו נגדך תביעת לשון הרע.

        • ברצוני לדעת מהיכן המידעים שלך ? (ל''ת)

          למר אשנבאך 'המאיים', 24/08/08 19:41

  • 72.

    למעט מופז וביבי . כולם ראויים ובעלי יכולת הנהגה . וציפי עולה על כולם. (ל''ת)

    benzi. a, 23/08/08 17:03

  • 71.

    מוזמן לקרוא בפירסומי הבג''צים. כל שבוע כמעט 1 או 2 נגדו.

    לרוצה להכיר את שטרית, 23/08/08 12:21

    זהו שר הפנים של מדינת ישראל .זו רמת עבודתו כשר במשרד הפנים. אתם מוזמנים לקרוא כל בג''צ ובג''צ וההחלטות וגם לעשות חישובים איזה וכמה נזקים הוא מביא לקופה הציבורית. מוטב שילך לעבוד באופן פרטי למשל אצל אחד ממקורביו כמו שטיינמץ.

  • 70.

    שיטרית לטעמי. אני בעדו. (ל''ת)

    טובה, 23/08/08 12:18

    • אנא הסבירי :'אני בעדו' האם מאיר שטרית משתתף ב'כוכב נולד' ? (ל''ת)

      טובה המשכנעת ומשוכנעת., 23/08/08 19:38

      • כן כוכב נולד, מה שתרצה. רק תשתוק. לוקה בשכלך (ל''ת)

        אנדה, 24/08/08 15:17

  • 69.

    הייתי מעניק לשיטרית הזדמנות. האלטרנטיבות ממש גרועות (ל''ת)

    אפרים א., 23/08/08 12:15

  • 68.

    65 אינני מכיר אותך אינני איש קדימה או תומך במי מהם, ברם, תגובותיך

    שבח, 23/08/08 12:14

    החוזרות ונישנות המעליבות את תומכי שיטרית או אחרים במפלגתו, מורידות את הרמה הכללית כאן למרות שהן נכתבות בשפה ראויה. חדל מכך, אתה מבייש את עצמך ואת שאר הקוראים.ואם יותר לי, מעבר ליבבות אודות רמת תגובותיהם של אנשי קדימה, לא קראתי שום דבר מאיר עינים מפרי עטך.

    • התגובות בנות השורה מ'חצרו' של שטרית הן 'מאירות עיניים.'

      לשבח 'הכנה והישר', 23/08/08 12:43

      בדוק מגיב יקר בכתבה זו ובנוספות מאז 'הכנס ההיסטורי' המשודרג ב'ממולאים' של שטרית לפני ימים ספורים בחולון את המלאכה השדופה והנבובה של כתב/י החצר של מאיר שטרית הפועלים וודאי מטעמו ולמד מכך מי האיש מה רמתו. אבל כאמור הייה אתה כנה עם עצמך ודבריך ישקפו אמת.

      • די כבר קירציה. למה אתה לא עובד?? (ל''ת)

        מיכה, 24/08/08 15:16

  • 67.

    יש!!! לכדתי אחד. 65 טרחן סידרתי. זהירות!! גם ליכודניק מאוס וגם טרחן?? (ל''ת)

    לוכד טרחנים, 23/08/08 12:12

    • עכשיו שפת המאפיונרים יוצאת החוצה.איש שטרית מאיים!

      ללוכד המיקצוען., 23/08/08 12:53

      כדאי שישימו לב ציבור הקוראים היותר רציני. 'המילה המנחה' בתגובה המאיימת מהי ? היא המילה 'לוכד' כלומר נעשה עמך חשבון עוד נבוא ונענישך...אכן מחנה היושרה והדרך הראוייה של אוגדת מאיר שטרית או/ו מי מטעמו.

      • אולי מבית היוצר של השר 'הממונה על השירותים החשאיים'.

        לעניין 'לוכד העבריינים וזהירות', 23/08/08 13:56

        לתשומת ליבך המגיב.

  • 66.

    65 הכסיל התעורר סוף סוף. בוקר טוב יקירי. כעת יהיה מענין. לקחת התרופה? (ל''ת)

    הצחקן, 23/08/08 12:11

    • זה כנראה אתה שטרית או מי המדבר מגרונך.המדינה לך:צחוק.

      אכן היצחקת אותי., 23/08/08 12:48

      ייתכן מאד ונזדקק לתרופות נגד הביאוס שהמחנה הקרוי'שטרית' הולך ומעלה לרמה נוספת כל שעה. יישר כוח לשיטרית. מגן השחיתות נראה בשני המישורים האישי והציבורי ו'הלוחם' לשידרוג עתידי.

  • 65.

    היכולת הרדודה נבובה בתגובותיכם לא השתפרה השבת וחבל.

    למאיר שטרית ו'טחי התפל', 23/08/08 12:02

    היות ומאיר שטרית מתעקש ללמדנו עד כמה הוא מנהיג וראוי. נמשיך ונצביע: מאיר שטרית אינו יכול להצביע על הישגים גם לא עתה בהיותו שר הפנים. שאם לא כן שירשום ויצהיר מה השיג ?

  • 64.

    נראה לי אכן כי הוא המתאים ביותר מבין המועמדים האחרים חסרי

    גרינברג, 23/08/08 11:18

    הניסיון והמפוחדים.

  • 63.

    שיטרית עשוי להזכר בתולדות העם כמנהיג מפתיע וראוי ביותר (ל''ת)

    בן מתיתיהו, 23/08/08 11:17

  • 62.

    שיטרית הוכיח שהוא בהחלט אדם ראוי בכל מדד וכי הוא

    ראובן, 23/08/08 07:27

    ממלא כל תפקיד בהצלחה רבה.

    • 'בכל מדד'...האיש שטרית אינו ראוי גם בשל שחיתות וטיוח.

      לראובן בהמשך לאילן, 23/08/08 12:12

      קרא בתגובות וראה מרכיביהן של השחיתות האישית הרמייה והטיוח. ב'כל מדד' כבר נאמר שבמדינה מתוקנת מי שעבר העבירה שצויינה לעיל לא היה ממלא אפילו לא את התפקיד הציבורי הנמוך ביותר.וכן...היו משליכים אותו מכל המדרגות ! בכל פרמטר נוסף לא השיג שטרית דבר !

  • 61.

    58 תרגיע אתה מגוחך פאתטי ומעורר רחמים. (ל''ת)

    אילן, 23/08/08 07:25

  • 60.

    עליכם נאמר :טחי תפל...חוזים שוא...כזב...הטעו את עמי...

    לכל 'מעודדי שטרית', 23/08/08 02:37

    האומר הוא הנביא יחזקאל בפרק יג. יש בפרק עוד דברים יישומיים במפורש לא הכל ! אבל כדאי שתצרפו יחדיו את כל האמירות בנות השורה בתגובות 'החכמות' = ל''ת חלקן יצאו מאותה מיקלדת...תיתכנסו לשיעור עם 'המייעד עצמו להיות גם שר החינוך' תקיימו יום עיון וקבוצות דיון, תזמינו כיבוד כמו 'הממולאים' בכנס שהיתקיים בחולון ובסיומו של יום אולי תגיעו לתובנות מעמיקות וראויות יותר.

  • 59.

    מאיר שטרית כיצד לא תבוש באוסף 'מיפקד המילים הריקות'.

    אל 'המעריצים הל''ת ', 23/08/08 02:11

    קרא ועיין בתגובות הריקות נוסח : 'שטרית הוא המלך מושיענו'. איך לא תבוש אתה שלא היצגת אף לא הישג משמעותי אחד. שאם לא כן מה מונע ממך לספר וליידע אותנו מה הישגת במישרד הפנים למשל ? חזרת אין סוף פעמים על המילה 'ניסיון' אכן יש לומדים ומחכימים מן הניסיון לנו ניראה שאצלך חל תהליך הפוך.במה אתה כשיר ומה המסוגלות שלך. הרי על גילויי שחיתות במישרדך העכשווי טייחת.אתה יודע היטב במי ובמה מדובר. איך לא תבוש מאיר שטרית ?

  • 58.

    יותר משורה אחת אין ביכולתכם לשרבט.

    לכל 'שכירי העט'., 23/08/08 00:42

    חוסר תוכן. העדר הבנה. שורה אינה עוצמה. השורה עדות לדלות הרוח.

  • 57.

    רק שיטרית כשיר ומסוגל. נקודה (ל''ת)

    אוריה, 22/08/08 21:54

  • 56.

    אולי די עם הלכלוכים המגעילים (ל''ת)

    דינה, 22/08/08 21:52

  • 55.

    שיטרית ינצח את כל המוקיונים ויזניק את ישראל קדימה (ל''ת)

    שמיל, 22/08/08 21:47

  • 54.

    שיטרית מעולה. הוא יהיה ראש ממשלה מצוין ר (ל''ת)

    שילר, 22/08/08 21:14

  • 53.

    קדימה שיטרית, קדימה!!! אתה חייב לנצח את כל הליצנים האחרים (ל''ת)

    זאבי, 22/08/08 21:12

  • 52.

    מצביעי הליכוד האפסים שמצביעים כאן בסיטונות, אתם זמן עבר (ל''ת)

    מישקה, 22/08/08 21:10

  • 51.

    'סרטים לך שולחת אמא בחבילה אותם אשימה צמח וגדל רב סמל

    למאיר שטרית : מכתב מאמא, 22/08/08 19:34

    אם חסרים לך מספריים נארגן ונכקש אותם מלישכתך במישרד הפנים. נא ספר לנו הצבעים היפים בעיניך שאם לא כן ניבחר מלוא הגוונים. אנחנו כבר מתחילים באימונים במתיחת הסרטים.צמח וגדל מאיר שטרית שלנו!

    • ניחומים לשטרית שלא הוזמן לגזירת הסרט בכביש -6. (ל''ת)

      המכתב מאמא, 22/08/08 20:00

  • 50.

    טיפשות או סתם טימטום

    א. פובליציסט, 22/08/08 19:00

    שיטרית הגאון המושחת עדין לא למד במשך כל עשרות שנותיו ''הפרלמנטיות'' בפוליטיקה.. שהמקצוע של פוליטיקאים הוא לדעת כל אזרחי ישראל, המקצוע הכי בזוי מכל המקצועות במדינה.ולכן אותם דיבורים מטופשים שלו על כישוריו הפרלמנטרים הם טיפשות או טמטום של פוליטרוק דמגוג קטן ונהנתן, שחי כעלוקה על צוואר הציבור..

  • 49.

    מזל שאין לנו ילדים בגיל בית הספר.

    הורים.על 'המחנך' הידוע., 22/08/08 17:57

    אמנם קראנו שיופיע כמנצח התזמורת הפילהרמונית בקונצרט דומני בפארק ושם יופיע 'בג'ינס'. אבל אנא עיזרו לנו למצוא שאר אמירותיו החינוכיות של מאיר שטרית. אמנם ייתכן ששר החינוך ירצה לשפר תדמית ולהחזיר קיצבות ותקציבים לחינוך. ציפור לוחשת באוזני שאת ילדי 'הפלאשמורה' לא מחבב מאיר שטרית במיוחד ומעדיף שיישארו באתיופיה. הוא דווקא חושב ש'בני המנשה' הם יהודים מקוריים. מי יודע צפונות שטרית. לקראת הראשון בספטמבר אנא הגש תוכנית עבודתך החינוכית.

  • 48.

    עבר עבירה בהעסיקו עובדת זרה לא חוקית. פסול לכל תפקיד !

    מה לא מספר שטרית, 22/08/08 17:11

    אני מדגיש לא מדובר בהעסקת העובדת הזרה באופן בלתי חוקי בתקופה של מחלת הבת. המדובר בהעסקה לא חוקית בתקופה שהיה חבר כנסת ! מאיר שטרית שבוודאי פתוח עירני ויודע מחדשות העולם מודע היטב לעובדה שבמדינה מתוקנת כפי שהיה באומות העולם ולא מזמן על עבירה זאת לא היה זוכה בשום תפקיד! בשירות הציבורי. לו לפחות היה שטרית אמין שקוף וישר והיה מיתנצל על כך..זה רף הציפיות המינימלי ממי שרואה עצמו מנהיג עתידי.

  • 47.

    האם 'העט להשכיר' בני שורת התגובה ואמירת המחץ. מתוגמלים ?

    על 'שכירי העט', 22/08/08 16:59

    על עבודה בשישי שבת יש תוספת מאמץ ?

  • 46.

    בעל 'החלומות באספמיה'.חזונך להיות שר חינוך נפול יפול.

    על שטרית, 22/08/08 16:57

    אילו כישורים והישגים מביאים אןתך לחשוב שאתה בכלל ראוי לתפקיד מיניסטריאלי ?

  • 45.

    שיטרית יקרקס את ברק וביבי בגדול ויקח את ראשות הממשלה (ל''ת)

    איתי, 22/08/08 15:35

  • 44.

    37 לוקה בשכלו. איזה טיפוסים מגיבים כאן. בררררר........ (ל''ת)

    זרח, 22/08/08 15:28

  • 43.

    אני עם שיטרית (ל''ת)

    לוינסקי, 22/08/08 15:27

  • 42.

    אמין, נאמן, חכם, מנחסה, שקול, מבין ענין. יצליח. (ל''ת)

    רותם, 22/08/08 15:17

    • לפני כמה ימים שיטרית חיה בעד להקים עיר ערביה :זה בסדד? (ל''ת)

      ארי, 23/08/08 19:18

  • 41.

    שיטרית גדול גדול. אתה תנצח בגדול. (ל''ת)

    מיקה, 22/08/08 15:16

  • 40.

    קדימה שיטרית לנצחון. (ל''ת)

    עירית, 22/08/08 15:13

  • 39.

    שיטרית = 10. כל הברברנים כאן יכולים להתפוצץ (ל''ת)

    כרובי, 22/08/08 15:08

  • 38.

    אהההם, חסרי נסיון אתה אומר ? אני אומר כלכם חסרי עמוד שידרה,

    אלי ב.ש, 22/08/08 14:50

    נסיון ? בגלל שלביבי יש נסיון אז צריך לתת לשרלטן הזה את ההגה ? או אולי לברק המניפולטור והמנעולן,

    שיטרית, הרי בחיים שלך לא עבדתה בשוק החופשי שאתה מטיף לו, מעולם לא עבדתה בעבודה הגונה, תמיד נסמכתה על שולחן הציבור, שנינו בני אותו הגיל ואני עולה עליך פי 100 בכישורי ויכולותי וגם בהשכלה, וגם אני מרוקאי ולא מאלו שראו את הישבן האשכנזי מולו. ולא את הגב של מישהוא, לפעמים רק את הלבן שבעינים.

    מדוע שלא תיקח לך פאוזה כמו שאמרת מכבת האורות מהמוסד, ותצא לשוק החופשי ונראה מה אתה שווה באמת ?

    רק שלא תצעק מגיע לי !!

  • 37.

    הוא בסה''כ המשך של הכלומניקים שדרדרו ומדרדריםאת העם הזה לאסון בלתי נמנע (ל''ת)

    המטומטם ראוי לעדר המטומטמים והם ראויים לו, 22/08/08 14:28

  • 36.

    ריקנות ערכית ואידיאולוגית מובילה בהכרח לאינטרסנטיות צרה (ל''ת)

    חכה שטרית, עוד יתחילו לנבור בעברך ולחשוף את פרצופך, 22/08/08 14:26

  • 35.

    טוב מאוד ''ראשי'' קדימה, המשיכו לחשוף בפני עמ''י המטומטם את הריקבון שלכם (ל''ת)

    רק להקיא מהצבועים הללו, 22/08/08 14:22

  • 34.

    אז מה אם יש לך נסיון בקומבינות פרלמנטריות? (ל''ת)

    יש לך מצע ''אידיאלוגי'' צבוע קטן?, 22/08/08 14:17

  • 33.

    אכן שיטרית , לא יוצלחים. ולכן לא נצביע קדימה. (ל''ת)

    ארז, 22/08/08 14:16

  • 32.

    השפוי היחיד מבין המועמדים. ביבי וברק מאוסים בעיני. (ל''ת)

    אוקלנד, 22/08/08 14:06

    • כלומניק לא יכול להנהיג על אף שהוא שפוי (ל''ת)

      אסונה של הדמוקרטיה שגם שוטים זכאים לבחור, 22/08/08 14:25

  • 31.

    הוא יזכה בראשות קדימה ובראשות הממשלה. כל הסימנים מורים על כך. (ל''ת)

    סמית ח., 22/08/08 14:05

  • 30.

    אני בעדו. הוא חושב נכון. (ל''ת)

    לוין, 22/08/08 14:05

  • 29.

    לעולם לא תצעד לבדך מאיר שיטרית !! (ל''ת)

    אורנה, 22/08/08 14:05

  • 28.

    שימו לב לסטטיסטיקה. מתוך 15 תגובות ברגע זה. איזה 13 עוינות וככל הנראה

    שפיגלמן, 22/08/08 14:04

    נכתבו על יד אותו אדם. כנראה ליכודניק מתוסכל מהתחזית של עוד שנות דור באופוזיציה. כעת, אם אני שיטרית וזו התוצאה, כלומר מכל קוראי מעריב ובכלל, בעת פרסום הכתבה, אם 13 תגובות עוינות שכולן מאדם אחד, זו המציאות... ווי ווי, פותח מיד שולחן חגיגי ומזעיק את כל החברים, כי מצבי איתן ובעצם יוצא כאן, שרק אחד כותב נגדו. מה רע?? הלוואי עלי.
    השר שיטרית, מילה מהלב, אתה נראה הרציני היחיד ובאמת אכן עם ניסיון. לי, באופן אישי שווה הניסיןן הזה של מאיר שיטרית ראש ממשלה, כי ראינו כבר מה הגנרלים למיניהם ועתירי העיטורים והקרבות ושאר ירקות מסוגלים לעשות. אני דווקא רוצה אותך בתור משב רוח מרענן בתוספת ערך מוסף רב, של כל הניסיון שיש לך.מתאים לי.
    בהצלחה!!!!

  • 27.

    נרא לי אחראי שקול ורציני ואכן עם הכי הרבה ניסיון. אתמוך בו. (ל''ת)

    לבנטל, 22/08/08 13:58

  • 26.

    ציפורה לא מתאימה. דיכטר סתום בלחץ. מופז סוחב גיבנת של אחריות

    ארז, 22/08/08 13:58

    על צבא לא מוכן למלחמה. ביבי לחיץ, לא אמין, לא מסוגל הוכיח זאת וברק מנותק סוציומט וגםהוא הוכיח איך נכשלים בתפקיד. אז מה רוצים? שיטרית בלבד.

  • 25.

    הכי נכון באמת שראש ממשלה יחזיק את תיק החינוך.מקובל עלי מאוד רעיון זה. (ל''ת)

    זוהר, 22/08/08 13:56

  • 24.

    כל מגיבי הליכוד ההיסטריים נא להרגע. ביבי מחוק. שיטרית רה''מ הבא. (ל''ת)

    מאירה, 22/08/08 13:55

  • 23.

    אין על ורסצה

    עופר, 22/08/08 13:55

    כשהיה שטרית שר אוצר הוא בא לאולפן טלןןזיה עם כלב עטוף בסודר ורסצה .
    אחלה פעילות עבור אשתו היחצנית של ורסצה באותם ימים .
    מתאים להיות ראש ממשלה ???.
    לא ספק אבל בקונגו או במיקרונזיה ושיקח איתו את גברת קלין שחושבת שאם היא הייתה שומרת על דירות ריקות של המוסד בחו''ל זה מקנה נסיון בטחוני .

  • 22.

    צודק מאה אחוז. חכם ביותר. אני בעדו. (ל''ת)

    דרור, 22/08/08 13:54

  • 21.

    קדימה עושה צחוק מעצמך הם לא יודעים שזה סוף של המפלגה מי ינקה אותם מן (ל''ת)

    שמואל, 22/08/08 13:45

  • 20.

    קדימה היא מפלגת ''פוליטיקאי נולד'' (ל''ת)

    תומר, 22/08/08 13:44

  • 19.

    ממשלת קדימה

    יעקב, 22/08/08 13:40

    זוהי ממשלה עם אוסף אנשים שאין להם דעה ושבגדו במפלגתם

  • 18.

    תפסיקו לשחק אותה כל אחד אבו עלי, ראינו את הכישלונות ואת האסונות שהבאתם

    ג'ינג'י = ת''א, 22/08/08 13:36

    עלינו עם הניסיונות המחורבנים שלכם!!! אתם סכנה לעם ולמדינה אתם סכנה במיוחד לירושלים ולגולן!!!

  • 17.

    הצל שלי ואני.

    איציק מ, 22/08/08 13:22

    הצל של בגין.
    הצל של שרון.
    של ביבי.
    של אולמרט.
    העבד רוצה למלוך.
    תסתכלו על הפנים של שיטרית,כשהו מדבר.מה אתם רואים??צבועעעעעעעעעעעעעעעע.
    שיטרית לך למרוקו שם יבחרו בך.
    אפילו האידיוטים של אופקים לא מאמינים לך,
    הם רק.ביבי ביבי ביבי ביבי.למה קיצצתה לנו תביטוח לאומי,ביבי ימח שימך.
    אבל רק ביבי ביבי ביבי ביבי.רק ליכוד ליכוד ליכוד.

  • 16.

    לבני,מופז,שטרית...קדימה אתם מפלגה עלובה ומסוכנת!!! (ל''ת)

    חבורת ליצני קדימה, 22/08/08 13:21

  • 15.

    נמאס לשמוע את ההתנצחויות בין המועמדים

    יהודי, 22/08/08 13:14

    מוטב שחבורת ה''מנהיגים'' לעתיד של מדינת כוכב נולד, יציגו בפני העם את האידיאולוגיה ואת החזון שלהם. במקום להכפיש אלו את אלו.

  • 14.

    שיטרית על לגזור סרט אתה מילל רק שאול מופז על הלבן בחוץ (ל''ת)

    שימשון, 22/08/08 13:08

  • 13.

    שטרית היקר גם ככה אין לך סיכוי לנצח אז אנא ממך פנה את מקומך ועוף מכאן. (ל''ת)

    יהודי, 22/08/08 13:01

  • 12.

    תמרחו עצמחם אם בוץ קדימה כבר לא מפלגה רק פלגים אין שום סיכוי יותר לקדד (ל''ת)

    שמואל, 22/08/08 12:58

  • 11.

    ניסיון פרלמנטרי משמעותו =שחיתות

    נפתלי, 22/08/08 12:45

    וזה עצם העיניין.

  • 10.

    אידיוט

    איציק מ, 22/08/08 12:44

    כל המרוקאים מתבקשים לעזוב את הפוליטיקה. וללכת לישטוף מכוניות!!!!

    • שיטרית

      קובי, 22/08/08 13:35

      צודק

  • 9.

    וותק בשחיתות פרלמנטרית שילטונית

    ד'ר תיכון--מתקן עיניים, 22/08/08 12:41

    צודק שיטרית,לא רק לגבי נסיון פרלמנטרי ,אלא גם המתמודדים מולו הם ללא השכלה גבוהה כמוהו,,,גם אני למדתי השכלה גבוהה בבית ספר עממי גבוה,בבנין בעל 4 קומות בקומה הרביעית !!

  • 8.

    אם כך הדבר תשאר חבר כנסת עם ניסיון פרלמנטרי, ראש ממשלה? לא ולא!!! (ל''ת)

    יוסי חולון, 22/08/08 12:39

  • 7.

    אם כך הדבר תשאר חבר כנסת עם ניסיון פרלמנטרי, ראש ממשלה? לא ולא!!! (ל''ת)

    יוסי חולון, 22/08/08 12:38

  • 6.

    שטרית - תותח על! ראש ממשלה ראוי ומנוסה. (ל''ת)

    אשכנזי גאה, 22/08/08 12:37

    • במה אתה גאה? ביכולת שלך להשפריץ הצהרות נבובות? (ל''ת)

      אשכנזי חרד, 22/08/08 14:18

  • 5.

    ''הם חסרי ניסיון פרלמנטרי'' - ושטרית? הוא מומחה לזגזוג ימינה ומרכזה

    אבחנתי, 22/08/08 12:19

    שיטרית הוא מזגזג שכיח בפוליטיקה הישראלית - זה כל נסיונו הפוליטי. הוא בעד ונגד - בדיוק כמו כל הקולגות.

  • 4.

    שיטרית=דוד לוי (ל''ת)

    ניר מרמת ישי, 22/08/08 12:19

  • 3.

    אני מקבל את הביקורת ל ראשי קדימה

    מ.ב.ע., 22/08/08 11:42

    אם מופז אומר שליבני לא כשירה להיות בראש קדימה. וליבני אומרת שמופז לא כשיר ושיטרית אומר שמופז וליבני לא כשירים אז הנוסחה הפשוטה ביותר היא על מנת להגיע לתוצאה הכי טובה. פשוטה מאוד.
    לא לבחור בשום אופן קדימה. כי כולם שם לא כשירים.
    כזאת מפלגה כושלת לא הייתה למדינת ישראל מימיה

  • 2.

    אין להם נסיון ולך יש נסיון בלעשות רק רע לאנשים נצרכים

    מרוקית בדם, 22/08/08 11:33

    אתה עבד כי ימלוך אתה פוגע באנשים הומללים וחסרי ישע לא נשקח לך את מה שעשיתה בתור שר האוצר עלה לך השתן לראוש

    • קצת עיברית

      מ.ב.ע., 22/08/08 11:47

      ככה כותבים
      אתה עבד כי ימלוך אתה פוגע באנשים אומללים וחסרי ישע לא נשכח לך את מה שעשית בתור שר האוצר עלה לך השתן לראש.
      שלא נדבר על דיקדוק
      שבת שלום

      • עזוב אותו מסכן, הוא עוד תוצר של מערכת החינוך האומללה של מדינת ישראל (ל''ת)

        מלמד זכות, 22/08/08 14:19

  • 1.

    מופז- מופז שוא

    יצחק יצחקלו, 22/08/08 11:22

    אז אולי שיט-ריט יצליח

    • עדיף אמין חסר ניסיון,ממאיר שטריק.שאומר לשומפלבי(ערוץ כנסת)שפעל נגד זרם (ל''ת)

      מצע חרות שנבחר בה כמה קדנציות והפר אמון בוחר?=חרפה, 24/08/08 17:03