• 89.

    חיזבלה=מרגישים מוזנחים=לא מתיחסים אליהם=מפזרים איומים=משעמם להם=אקשין (ל''ת)

    נ.כהן אסור לזלזל=יש להם צורך דחוף להרוס את לבנון!!, 19/09/09 12:33

  • 88.

    המילחמה קרובה מול לבנון הם יחטפו חייל בטוח

    222222222, 19/09/09 12:25

    המילחמה קרובה מול לבנון הם יחטפו חייל בטוח

  • 87.

    ובינתיים ? ישראל חוששת ומתחפרת, והחיזבאללה מתעצם! הפתעה ? (ל''ת)

    ABRAHAM, 28/08/08 14:55

  • 86.

    צריך להתכונן למלחמה הבאה

    יוסי, 24/08/08 18:50

    צריך להתכונן למלחמה הבאה כי את המלחמה הקודמת פספסנו בשתי דרכים 1. לא היינו מוכנים ומאורגנים כצבא ובזמן שהמלחמה התחילה היינו כבר בהתחלה של ההפסד 7 מתו מהאמרים שהותקפו כולל את החטופים שלנו ה' יקום דמם טייס בחיל האוויר מת מהתרסקות מטוס קרב בדרך ללבנון עוד 8 מתו בזמן שנכנסו עם טנק ללבנון וצה''ל היה צריך לנסות לחלץ את הגופות שלהם 2. בעיות מודעיניות והחלטות של ''המנהיגים'' ושל הקבינט שהיו שגיות הפעם צריכים להיות מוכנים כדי לצאת מוגניםםם.....

  • 85.

    ימיו של נסראללה ספורים הוא המחוסל הבא ובקרוב

    רון, 24/08/08 09:00

    זה לא יגרום לשום רעידת אדמה.

  • 84.

    ימיו של נסראללה ספורים הוא המחוסל הבא ובקרוב

    רון, 24/08/08 08:59

    זה לא יגרום לשום רעידת אדמה.

  • 83.

    אני מקווה מאוד שבקרוב מאוד תקום ממשלת ימין

    אייל, 24/08/08 08:24

    ולא ממשלה של יפי נפש שמנוהלת ע''י בג''צ.
    רק הרס מוחלט של כל דרום לבנון יביא שקט

  • 82.

    לא לדאוג אנחנו מוכנים

    מישהו מארגנטינה, 24/08/08 08:19

    אנחנו מוכנים ודרוכים

  • 81.

    אנחנו עיוורים מרצון

    גאקו, 23/08/08 17:14

    נסראללה מעוור אותנו, מאיים על פיגוע נקמה חושף את חולשותנו וממשיך במלא המרץ להתחמש ןהתכונן לעימות הבא, תזכרו הוא לוקח אותנו ברצינות וכעובדה מתחבא בבונקר, לעומתו אנחנו מזלזלים בם.
    תזכרו שהמצב היום חמור משהיה לפני לבנון 2 , למה אנחנו מחכים??????????????

    • יש אמת בדבריך

      ילד, 23/08/08 19:05

      אבל אצלנו למדו, שיש סיבות לכל ההתרחשויות.
      אעתיק את ההסבר מהמקור:

      וַיֹּאמֶר;
      לֵךְ וְאָמַרְתָּ לָעָם הַזֶּהף
      שִׁמְעוּ שָׁמוֹעַ וְאַל תָּבִינוּ
      וּרְאוּ רָאוֹ וְאַל תֵּדָעוּ.

      הַשְׁמֵן לֵב הָעָם הַזֶּה
      וְאָזְנָיו הַכְבֵּד
      וְעֵינָיו הָשַׁע
      פֶּן יִרְאֶה בְעֵינָיו
      וּבְאָזְנָיו יִשְׁמָע
      וּלְבָבוֹ יָבִין
      וָשָׁב וְרָפָא לוֹ.

      וָאֹמַר:
      עַד מָתַי אֲדֹנָי ?

      וַיֹּאמֶר:
      עַד אֲשֶׁר
      אִם שָׁאוּ עָרִים מֵאֵין יוֹשֵׁב
      וּבָתִּים מֵאֵין אָדָם
      וְהָאֲדָמָה תִּשָּׁאֶה שְׁמָמָה.

      בִּצְדָקָה תִּכּוֹנָנִי
      רַחֲקִי מֵעֹשֶׁק.
      כִּי לֹא תִירָאִי
      וּמִמְּחִתָּה כִּי לֹא תִקְרַב אֵלָיִךְ.

      הֵן גּוֹר יָגוּר אֶפֶס מֵאוֹתִי
      מִי גָר אִתָּךְ
      עָלַיִךְ יִפּוֹל.

      הִנֵּה אָנֹכִי
      בָּרָאתִי חָרָשׁ
      נֹפֵחַ בְּאֵשׁ פֶּחָם
      וּמוֹצִיא כְלִי לְמַעֲשֵׂהוּ.

      וְאָנֹכִי
      בָּרָאתִי מַשְׁחִית לְחַבֵּל.

  • 80.

    עם אולמרט לבני וברק, נסראללה יכול גם יכול כל מה שבא לו (ל''ת)

    להלן ה-''חלולים'', 23/08/08 06:35

  • 79.

    מעניין איך תגיב ממשלת הפחדים וצה''ל האנמי לפיגוע כזה. (ל''ת)

    עידן, 23/08/08 02:59

  • 78.

    כבר מזמן יכלנו לפתור את הבעיה הזאת בלבנון

    א.נ, יהודה, 23/08/08 00:31

    עוד בימי מלחמת שלום הגליל. ישראל יכלה אז לחסל את המחבלים ולהעמיד ממשלה לבנונית אוהדת ישראל. כרגיל ''השמאל'' הפריע.

    • המלחמה הייתה צריכה להיות בסוריה...

      Avi Ecuador, 23/08/08 05:22

      בטילים בקובה טיפלו האמריקאים ברוסים.

  • 77.

    נסראללה אדם הגון

    אזרחי, 22/08/08 23:53

    מזהיר אותנו: איך, מתי, היכן ועוד.

    כדי שנהיה מוכנים ונמנע את הפיגוע.

    ידו הארוכה של צה''ל תמנע את הפיגוע !

  • 76.

    לתקן את תגובתי!!!!!!!!!

    רונית, 22/08/08 23:40

    שיקום כבוד ראש הממשלה ויזהיר את החיזבאללה, שאם תורם אצבע על ישראלי,
    סופו כמורנייה.

  • 75.

    כנסו כולם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ליאור, 22/08/08 22:01

    לדעתי הם ינסו לפגוע בכלי שייט ישראלי בים התיכון או באזור ים סוף
    כלי שייט ישראלים
    להיזהר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 74.

    כן, זהו הטרור המוסלמי במיטבו, הם מדברים הרבה כי אין ברירה::

    אופיר, 22/08/08 19:36

    שוב, מראה שהמוסלמים פה לא שונים מאלו בסין או באפגניסטן.

    אם היה מתוכנן פיגוע או חטיפה כנקמה, היו שומרים על זה בשקט, בדיוק כמו שהיה לפני 11.9 או לפני חטיפת החיילים.
    לא צריך להיות חכם גדול כדי להבין שצריך לפעול בשקט כדי להסתתר מפני המודיעין הישראלי.

    אבל כיוון שנסראללה לא יכול להרשות לעצמו מלחמת לבנון 3, או כמו שהטרוריסטים המוסלמים בביג'ינג לא יכולים לבצע פיגוע נוכח הצבא הסיני העצום באולימפיאדה, כל מה שנשאר, הוא להפחיד עם קלטות וידאו או עם הצהרות למיניהן.
    טרור מוסלמי במיטבו.

  • 73.

    בלה בלה בלה בלה בלה מורניה בליה (ל''ת)

    רן, 22/08/08 17:49

  • 72.

    that should be the end at the north (ל''ת)

    david masica, 22/08/08 17:46

  • 71.

    הבא להורגך-השכם להורגו......למה מחכים אצלינו?? הם הרי מפחדים ויש להם

    עדינה, השרון, 22/08/08 16:05

    ממה.

  • 70.

    מה לא שומעים חדשות בחדרי חקירות? צריך לשנות את זה! (ל''ת)

    אלוני חיפה, 22/08/08 15:57

  • 69.

    מה הפלא התקשורת שלנו יוצרת את המצב היא מברברת כלמה שלא צריך תייבים צנ (ל''ת)

    רחלי, 22/08/08 15:09

  • 68.

    בתגובה לנקמה של החיזבאלה צריך יהיה להשמיד את הדחייה עוד פעם.

    אבל בלי פליירים, 22/08/08 14:31

    חלם זה פה,אבל אפשר לתת להם מכה נקודתית וניצחת שתשמיד את הדחייה על כל מישפחות החיזבאלה בתגובה לפגיעה בישראלים.זה דבר שהוא חובה,לייצר הרתעה,לגבות מחיר כבד,ללמד את האוייב שפגיעה שלהם בנו מייצרת פגיעה לא פורפורציונלית וכואבת מאוד בעצמם.אבל אם מפזרים להם פליירים והם במילא בורחים מהאזור בגלל זה,אז הם במילא לא ניפגעים,ואנחנו במילא לא מייצרים שום פגיעה אלה רק משמידים רכוש.חלם זה פה,ובדרך הזאת אי אפשר לייצר הרתעה ולמנוע פגיעות עתידיות בישראלים.עם ממשלה כזאת לא צריך אוייבים.

  • 67.

    למה לא יוצאת הכרזה של הממשלה שאומרת: ''פעולה של חיזבאללה = מלחמה כוללת

    רואה צאן, 22/08/08 14:08

    למה לא יוצאת הכרזה של הממשלה שאומרת: ''פעולה של חיזבאללה = מלחמה כוללת עם לבנון'' שתביא להשמדת מדינת הטרור הזו בצפון.
    רק הרס מוחלט של לבנון יזכיר לכל אוייבי ישראל מהי משמעות תקיפת ישראל.
    תקיפה = השמדת התוקף !!!!

    אני תמה למה הממשלה הרופסת שלנו לא מכריזה את זה?

    • בוא נתערב שאתה לא עושה מילואים (ל''ת)

      נועם פ''ת, 22/08/08 16:20

      • בוא נתערב שאתה מקבל 15000 ש''ח משכורת!!! (ל''ת)

        יצחק מעלה יצחק, 22/08/08 16:45

        • דרך אגב,לעושי המילואים אין בעיה לעשות מילואים ולצאת למלחמה כשנותנים

          להם להלחם בכל הכוח ובכל האמצעים שיש לצה''ל, 22/08/08 17:21

          ואז המלחמה ניגמרת מהר,מכריעים אותה מהר,עם מעט מאוד ניפגעים וחוזרים הביתה לשקט,לשלווה,כשהאוייב מלקק את פצעיו,ורועד רק מלחשוב על לעצבן אותנו עוד פעם.אבל כששולחים חיילים לקרב וקושרים להם יד ורגל מאחורי הגב,ונותנים להם הוראות להזהר לא לפגוע באזרחי האוייב,ולא נותנים להם להשתמש בכל ארסנל הנשק היקר (שאהוד ברק מדבר עכשיו שזה חשוב לחזק אותו,אבל הרי לא נותנים להשתמש בו)אז אי אפשר להכריע את המלחמה,ונימצאים מול האוייב בלא יכולת להכריע אותו,ואז ניפגעים ומתים לנו חיילים לחינם,שמכורח הוראות המלחמה עומדים מול האוייב וסופגים,כי אסור להם להכריע את האוייב,כי יש אזרחי אוייב לידו,ואסור לפגוע בהם.אז אנחנו ניפגעים,כי האוייב לא יושב בחיבוק ידיים,הוא יורה אש חייה.אולי עדיף שנותני ההוראות בממשלה יהיו אלה שעשו מילואים?שידעו על מה מדובר.פגיעה בחיילנו בחינם,פגיעה בהרתעה הישראלית בחינם,הכנת הקרקע למלחמה הבאה כתוצאה מאי יצירת ההרתעה בחינם,ורק כתוצאה מזה שאנשים שלא מבינים מנהלים את ההוראות לצבא.גם אהוד ברק לא מבין,למרות שהוא היה רמבו,אבל הוא כבר הוכיח נגד ערפאת שהוא לא מבין,הוא גם מוכיח עכשיו נגד החמס שהוא לא מבין.

          • צודק 100% (ל''ת)

            A, 22/08/08 19:22

          • מסכים עם כל מילה שלך! (ל''ת)

            ליאור, 04/09/08 21:40

        • יותר חביבי, יותר מ15K. אבל מה הקשר ? (ל''ת)

          רואה צאן, 22/08/08 21:28

      • עושה מילואים !! ולפני שנתייפ הייתי בכפר מרכבה ל''נופש'' בלי אקווה נובה.

        רואה צאן, 22/08/08 21:27

        עושה מילואים !! ולפני שנתייפ הייתי בכפר מרכבה ל''נופש'' בלי אקווה נובה.

    • רואה?! צאן (ל''ת)

      אבשלום קור כלבים, 22/08/08 17:20

      • רואה. רואה צאן!!! זה נקרא הומור . תבדוק במילון מה זה הומור.

        רואה צאן, 22/08/08 21:29

        רואה. רואה צאן!!! זה נקרא הומור . תבדוק במילון מה זה הומור.

  • 66.

    תגובה למאמר : נקמת רצח מורנייה בוא תבוא.

    רונית., 22/08/08 14:06

    מדוע מזהירים ומפחידים את הישראלים?
    מדוע לא קם אחד ''מגדולי הממשלה'' להזהיר את החיזבאללה ''שאם תורם אצבע קטנה על ישראלי כל שהוא תוחרב כל לבנון'' מה השקט הזהההההה

  • 65.

    ברגע שהשמאל התחיל עם אוסלו............נכנענו!!!!!!!!!! (ל''ת)

    שמאל=כניעה, 22/08/08 13:55

  • 64.

    ''בקרוב הנקמה''. ממש פרומו לסרט מטורלל (ל''ת)

    מה אתם משתפים פעולה עם זה??, 22/08/08 13:53

  • 63.

    אחרי יותר מ 60000000 יהודים שנרצחו אמרנו די!!! מה קורה פה? (ל''ת)

    למחוק אותם רק על האיום שלהם!!!!!!!!!!!!!, 22/08/08 13:51

  • 62.

    בא נקדים תרופה למכה ! נחסל את נאסראאלה !

    דיגי, 22/08/08 13:50

    כשתבוא המכה לפחות תהיה לה סיבה כפולה !
    ובא לציון גואל !

  • 61.

    צריך להפגי את לבנון ללא הבחנה- רק שהם יקברו אלפי הרוגים תחזור ההרתעה

    גד, 22/08/08 13:47

    צריך רק 3 ימים - לא נקודתי ולא טילים ממטוס אלא טילים ארוכיי טווח עם חומר נפץ גבוה כמו יריחו!
    שלבנון תבער כל תגובה אחרת לא תועיל

  • 60.

    איפוק זה כח???? לא ?? זה מה שסיפרו מאז אוסלו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    שמאל=כניעה, 22/08/08 13:45

  • 59.

    על ישראל ליגרום בדרום לבנון לא יתקיימו חיי אדם טוטלית (ל''ת)

    ישראלי, 22/08/08 12:57

    • התגובה הזאת היא עוד דוגמא להתקרנפות של הציבור (ל''ת)

      ישראלי אחר, 22/08/08 14:14

      • התקרנפות ? הלוואי שאתה תהיה הקורבן שעבורו תתחיל המלחמה הבאה (ל''ת)

        אלוני חיפה, 22/08/08 15:55

  • 58.

    צריך לחזור לימי ''אביב נעורים'' העליזים.

    ניר, 22/08/08 12:51

    מכיוון שכוחות הביטחון הישראלים לא מראים שום נכונות להרתיע את האויב, כנראה שהמטלה הזו תיפול על אזרחים מהשורה שצריכים לשקול אם כדאי לפגוע בגורמים לבנונים, סורים, איראנים או במסגדים ומוסדות בחו''ל כדי ליצור הרתעה. חבל שמערכת הביטחון הפקירה אותנו. מגייסי כספים של החיזבאללה מסתובבים בחופשיות בחו''ל השמות שלהם מתפרסמים פה בתקשורת אבל לאף אחד לא אכפת והם ממשיכים בשלהם.

  • 57.

    הכל זו מלחמה פסיכולוגית

    אבנר, 22/08/08 12:45

    אם היו רוצים לנקום היו עושים זאת בלי לדבר . עצם העובדה שהם מדברים על זה כל הזמן זה כדי ליצור אפקט של טרור ופחד אצלנו .
    נסראללה יודע טוב מאוד מה ההשלכות של פעולת טרור נגדנו ואיזה הרס צפוי לו וללבנון אם פעולה כזאת תתבצע , הוא כבר היה בסרט הזה והוא לא יחזור על אותה טעות פעמיים. ההרס הרב וכמות האבדות שנגרמו ללבנון ולחיזבאללה במלחמה האחרונה יצרו הרתעה וייקח להם עוד שנים כדי להשתקם.

  • 56.

    המצור האיראני כמעט מושלם !

    התמנון האיראני, 22/08/08 12:30

    נחכה רק שהגדה תעבור לחמאס וחמאסטן 2 תשב 5 ק''מ מפתח תקווה !

  • 55.

    יש להבהיר לחיות הללו את המחיר !!!!!!!!! (ל''ת)

    מני, 22/08/08 12:30

    • הם יודעים טוב מאוד מה המחיר

      אבנר, 22/08/08 12:49

      לכן נסראללה עדיין מתחבא בבונקר כבר יותר משנתיים

      • אבל שאר האירגון לא מתחבא ולא משלם שום מחיר - אין מחיר. (ל''ת)

        במדינת חלם, 22/08/08 17:26

  • 54.

    התחרות הנקמות הפכה לשיגרה אצלנו - אבל אין מקומה בסל התרופות

    צריך שלום - לא נקמות!, 22/08/08 12:30

    כל קודקוד ידע שחיסול עימאד מורנייה לא יביא רגיעה.

    אבל כל קודקוד רצה להצדיק את קיומו - כך בצה''ל, וכך גם בצבא החיזבאללה. והיום התבשרנו [איזה בשורה רעה] שבעוד רמת השכר בארץ בירידה - הקצינים יקבלו 17 אחוז כתוספת לשכרם. ולכן יהיו עוד נקמות, כדי להצדיק את מעמד הקצונה, שמביאה שכר ''הוגן'' - אבל לא ביטחון.

    • חיזבאללה מבהיר לקודקודי צה''ל שהם ישלמו ביוקר על הנקמה - יותר מ-17% (ל''ת)

      ממני, 22/08/08 14:13

    • המלחמה בטרור היא לחסל את מנהיגיו.

      חיסול חד פעמי לא עוזר -זה נכון, 22/08/08 17:33

      אבל העבודה שלנו היא לחסל את מנהיגי הטרור במהירות כזאת שתייצר תוצאות,שתהיה יותר מהירה מהנקמות שלהם.ואם היא באמת תהיה מהירה,זה יחסל את האירגון,פשוט לא ישאר אירגון.חיילי הטרור הם לא האירגון,הם לא יכולים לעשות כלום ללא ההנהגה,אין להם בכלל דבק,הם יתפזרו לכל רוח כאשר לא תישאר הנהגה כי היא תחוסל כולה.יעלו צעירים חסרי ניסיון וידע,שלא יכולים לנהל אירגון בחוכמה ומכורח זה שהם עולים להנהגה צריכים להיות מחוסלים בעצמם גם כן,כך שהם גם לא יהיו.זאת המלחמה בטרור שממשלת ישראל עוד לא התחילה לבצע ועם רמת האנשים שבתוכה גם לא תבצע לעולם.זאת הרמה של האנשים שאזרחי ישראל בוחרים ובשל כך הטרור חי וקיים ומתעצם ופוגע בישראלים שאחראיים על המצב.

  • 53.

    הימין הזה רק מפחיד אותנו מנסיגות והסכמים !

    חיזבאלנד, 22/08/08 12:29

    בעזה הנסיגה הצליחה...[לעלות את החמאס]
    בלבנון הנסיגה הצליחה ...[לחזק את חיזבאלה]
    הסכם הפסקת אש עם חיזבאלה מוצלח ביותר...גם הסכמי אוסלו...אבובה מאזן...עראפת...גם ההסכם עם סוריה הצליח יפה....?!

  • 52.

    יש להוציא אזהרה-שכל פעולה של חיזבאללה תוביל לחיסולה של לבנון. (ל''ת)

    אבנר, 22/08/08 12:19

    • כשמה כן היא. ליבני משורש.. ל ב ן. היא הראשונה להרים דגל לבן מול האויב (ל''ת)

      צורי באלאחסאן,סביון, 22/08/08 12:36

    • 52 לא פחות וללא רחמים (ל''ת)

      ישראלי, 22/08/08 12:59

  • 51.

    למה לאיים ? תפעלו אתם הרי תצליחו מול חבורת הרופסים היושבת בציון (ל''ת)

    י.א, 22/08/08 12:12

    • יו. אי. אתה לא בחול? (ל''ת)

      אלוני חיפה, 22/08/08 12:45

  • 50.

    נו, נקמה על מורניה צריכה להיות מופנית לסורים.. (ל''ת)

    נראה אותם !, 22/08/08 12:02

  • 49.

    **חזבללאה נוקם בעצם באירן***********

    **נסרראלה**, 22/08/08 11:57

    בעצם נסרראלה רוצה להפעיל נשק לא קונבנציונאלי נגד ישראל הכוונה שהוא נוקם באירן כי תגובת הנגד ההרסנית מצד ישרל תיהיה
    נגד אירן וסוריה שכנראה יחדלו מלהתקיים.

    השנאה של חזבבלה נגד אירן שלא באה לעזרתה במלחמת לבנון יותר גדולה משנאת חזבללה לישראל תחושת הבגידה גורמת לנסראללה להתאבד ביחד עם פטרוניו שיומתו עיי האוייב הציוני שישמיד את אירן וסוריה.

    כל הכוונה של החזבללה לגרום לישראל לעניש
    את אירן.

    • 49

      אזרח, 22/08/08 12:44

      הכתבה שלך היא משאלות לב.
      לא נראה לי שהעכבר המתחבא בבונקרים מסוגל לשנות סידרי עולם.
      אני ממליץ לישראלים לא ליחס חשיבות יתרה לדברי נסרראלה ובעיקר ''לרעיונות'' שלו על עתיד ישראל כפי שהופיעו בעבר בעיתונות .דבריו מזכירים לי שרלטנות של מגידי עתידות . לגבי איומים על הישראלים הם קיימים בכל רגע ובמידה ויוכלו לבצע יבצעו.
      שינאתם תהיה קבורתם.
      שבת שלום.

  • 48.

    אזהרה

    פז, 22/08/08 11:52

    אם יש כבוד למנהיגנו, אז שיצאו באזהרת נגד שבו רואה ישראל פיגוע ואו נסיון לפיגוע , פתיחה בתגובה נגדית להשמדת חיזבאללה ומנהיגיו.

  • 47.

    אני מקווה שהגבירו את האבטחה על השגרירויות. (ל''ת)

    דני, 22/08/08 11:49

  • 46.

    אילו ברק היה מקבל את הידיעה הזו בטלפון בשלש לפנות בוקר... (ל''ת)

    הוא היה עושה משהו., 22/08/08 11:44

    • למנות את פוטין לשר החוץ במקום הלייצנית הבלונדית [סיפי]...!! (ל''ת)

      נעמה בן זחוח - טירת הכרמל, 22/08/08 12:36

  • 45.

    חיזבאללה כבר שולט בלבנון - יש להפציץ את בירות ללא רחמים. (ל''ת)

    אורן, 22/08/08 11:34

    • פוטין חייב לשמש דוגמא להנהגה הישראלית הרופסת משהו... (ל''ת)

      ספיר מנדלוביץ'---רמות נפתלי., 22/08/08 12:37

  • 44.

    וברק עסוק עם הצרות שלו במפלגה!!!!! (ל''ת)

    גל, 22/08/08 11:24

  • 43.

    לאיים ולבצע!! נקמה מיידית שתתוכנן כעת!! ולא שישבו להחליט כשיקרה משהו (ל''ת)

    רוצים תוכנית מגירה לתגובה מיידית חזקה!!, 22/08/08 11:18

    • אכן !!!חצי שעה אחרי פעולת חיז-זבאללה התשובה חייבת להיות מוחצת! (ל''ת)

      גם במחיר מלחמה!!, 22/08/08 16:02

  • 42.

    רוצים מלחמה!!! עדיף המוות על חיי השפלה. מלחמה!!!! (ל''ת)

    מלחמה עכשיו!!, 22/08/08 11:15

    • נכוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      מדינה=מושפלת, 22/08/08 13:48

  • 41.

    להוציא הודעה לתקשורת העולמית...

    אבי, 22/08/08 11:07

    כי ישראל החלה לחמש את טילי היריחו בראשי נפץ גרעיניים ותשתמש בהם כנגד לבנון ברגע שחיזבללה יפגע בישראל... חייבים הרתעה אין מנוס מפעולה קיצונית ושהעולם יקפוץ לנו

    • אני לא יודע אם ''יריחו'' זה הפתרון אבל אתה כמובן צודק בעיקרון (ל''ת)

      יש לעשות להם סוף, 22/08/08 11:44

  • 40.

    ומה רע בלאיים חזרה בנשק שלא ידעו עד עכשיו .?

    Jaqueline, 22/08/08 11:07

    מה נעשה עם כל תכשיטינו המשפחתיים ? השקענו כל כך הרבה רק בנשקים לא קונוונציונלים רק כתכשיטים ? לפחות ''לאיים'' ולזרוק להם למטתם את כדור הדאגות

    • Best wise answer (ל''ת)

      Raul/Panama, 22/08/08 11:44

  • 39.

    כאילו שלחיזבלולה יש צל מושג בקשר לחיסול מוראניה

    חה חה, 22/08/08 10:54

    והם מפחדים להסתכל למציאות בעיניים-ככל הנראה סוריה הראתה להם מי באמת הבוס...

  • 38.

    אם זאת לא כתובת על הקיר אז מה זאת ?

    ששון, 22/08/08 10:52

    למה נסראללה עדיין חי?

    למה טלוויזית החיזבאללה עדיין משדרת?

    למה צה''ל לא כובש את ביירות?

  • 37.

    זה לא הממשלה - זה העם (ל''ת)

    ל15, 22/08/08 10:47

  • 36.

    אנחנו בבעיה

    ארז, 22/08/08 10:45

    האמת היא שנגד החיזבאללה אין לנו מענה איסטרטגי. אין לנו ברירה אלא לשתוק ולהאיץ את המחקר בנשק נגד טילים.
    ועד אז... להזהר לאסוף מודיעין ולהשתדל לעשות פעולות מדיניות בולמות.

  • 35.

    יש לקיים את דברי דוד לוי ''אדמת לבנון תרעד''

    י.ל., 22/08/08 10:44

    בזמנו זלזלתם וקראתם לו מתלהם, אבל היום אתה מגיעים לדבריו.

    • ל 35

      אזרח, 22/08/08 12:58

      אני זוכר היטב את דוד לווי.
      האיש חסר לי ולפוליטיקה הישראלית.ממנהיגי הדור הישן בעל תבונה,ידע וניסיון רב .
      וחשוב לי לציין שהצליח בכל התפקידים הממלכתיים שקיבל.הוא אדם ישר ובדרך קשה ומלאת מוקשים הגיע לצמרת ההנהגה בישראל.
      אני מלא תקווה שיקראו לדוד לווי לתפקיד ממלכתי .
      שבת שלום.

  • 34.

    חיזבאללה!?=נמר של נייר! (ל''ת)

    רוני, 22/08/08 10:30

  • 33.

    לצערי צריך להאמין למנוולים הם מאד אמינים ואנחנו מגלים חולשה (ל''ת)

    אייל משה, 22/08/08 10:28

  • 32.

    מלחמה כמו של אולמרט= בחירות אני מקווה שמנהיגי ישאל הבינו

    בני, 22/08/08 10:22

    למה שלחנו את אולמרט הביתה. כך שהמלחמה הבאה תהפוך את לבנון לבית הקברות הגדול בעןם בית הקברות על שם נסראללה.
    ומי שלא מבין שיסע לגרוזיה וילמד שמי שחזק צריך לנצח בצורה ברורה ואם לא אז הוא מפסיד.

  • 31.

    שמישהו ישלח להם פתק בבקשה שלא יתקיפו עד שאולמרט עוזב

    בן, 22/08/08 10:21

    למה לא בא לי (ואני בטוח שגם למדינה) עוד פעם להפסיד במלחמה, וזה מה שיקרה כל עוד אולמרט מכהן בתפקיד ראש הממשלה אז שמישהו יגיד להם שיחכו בבקשה עד ששאול מופז ייבחר ואז שיעשו מה שבראש שלהם

  • 30.

    והעם עוד יבחר קדימה או\\ עבודה וימשיך להיות נתון לשטיפת המח של התקשורת

    משה, 22/08/08 10:19

    והעם עוד יבחר קדימה או\\ עבודה וימשיך להיות נתון לשטיפת המח של התקשורת

  • 29.

    אני לא מאמין יותר למנהיגנו ההססנים והפחדנים ביותר

    יורם מאשקלון, 22/08/08 10:13

    אנו בפשיטת רגל טוטלית עים מנהיגנו המוגי לב מדינה כמו לבנון תאיים על מעצמה כמו ישראל לאן אנו הולכים לאבדון עים מנהיגים שדואגים שכיסם יהיה מלה כסף בושה בןשה בושה

  • 28.

    מכתב למר אולמרט היקר:

    הציוני הגאה, 22/08/08 10:12

    אדוני ראש הממשלה. אני קורא לך בשם אזרחי ישראל. אם יעזו החיזבאללה לפגוע בנו - לצאת למלחמה נוספת. כן. מלחמה נוספת. אתה היחידי שמסוגל ויודע (היום לאחר הפקת הלקחים) מה צריך לעשות. מלחמה בלתי מתפשרת שתחזיר את הצבע ללחיינו ואת הגאווה לחזנו.מלחמה שתראה לעולם כולו מי אלו אותם הישראלים של 1967 ומיהו צה''ל - הצבא החזק והאימתני במזרח התיכון. מלחמה שבסופה לא ישאר אף חיזבלון חי. כולל תמונות גופתו המרוטשת של בן הבליעל נסראללה ימח שמו. מלחמה כזו, תמצב אותך בין גדולי ראשי ממשלות ישראל וחתזיר את הביטחון והשלווה לכולנו. חזק ואמץ. הציוני הגאה.

  • 27.

    אחרי שנתנו להםפ ת קונטאר-הם הבינו שהישראלים עם של פחדנים ונשים מיללות (ל''ת)

    רענן, 22/08/08 10:12

  • 26.

    שני ארגזים נתנו לנסרלה את הכוח לנהל בך העם ניצח קיבל חמשה רוצחים (ל''ת)

    שמואל, 22/08/08 10:01

  • 25.

    הבא בתור זה השייך עצמו, כמו מורנייה , וכמו מס' 2 לאסאד! (ל''ת)

    והחיסול יהיה כואב מאד, 22/08/08 09:52

  • 24.

    גרילה

    1, 22/08/08 09:50

    במקום כותרות ראשיות בשם חיזבאללה ושאר משפחות פשע, שיתחילו העיתונאים לדרוש מהממשלה להלחם מלוכלך ולדבר יפה.יש מלא דוגמאות באולם הנעור- מרוסיה ועד ארה''ב דרך שכנותינו החביבות.

  • 23.

    לבנון=חזבאללה! זו הנוסחא שכל לבנונים צריכים להבין! ותגובתנו לכל פעולה

    דמיטרי, 22/08/08 09:46

    שלהם צריכה להיות הרבה יותר כואבת!

  • 22.

    לוחמה פסיכולוגית

    דניאלה, 22/08/08 09:43

    השאלה הנשאלת היא למה לכולם רועד הפופיק מכל פיפס שיוצא מפיו של איש חיזבאללה זה או אחר....האם חשבתם פעם שהתעלמות מוחלטת מהצד השני תביא למפלתו?

    • אחותי את מזה צודקת כנסי כנסי

      צדוק יחזקלי, 22/08/08 11:53

      שכחנו מה זו מלחמה פסיכולוגית והם עושים עלינו מה זה טוב .
      הם ממשתמשים בתקשורת שלנו ניגדינו יש עבודת דוקטורט של איש אחד מהי לוחמה פסיכןלוגית בבית שלך נגדך.

  • 21.

    הם ימהרו לנצל את תקופת אולמרט בשלטון כי הוא לא ייכנס בלבנון בכל הכוח (ל''ת)

    עכשיו הם הממשלה בפועל, 22/08/08 09:42

  • 20.

    כל החלטה של אולמרט תתפרש כחולשה-אם יחליט על

    יצחק, 22/08/08 09:40

    פעולה יאמרו שהוא מבקש לצאת בכבוד מן העולם הפוליטי,אם לא יגיב לכל התגרות ,יאמרו שהוא פחדן,טוב שהמגיבים לכתבה,אינם ראשי ממשלה הצריכים לקבל החלטות.

  • 19.

    לכל המגיבים תפסיקו להיות בכיינים

    מוטי, 22/08/08 09:40

    הם יודעים טוב מאוד שאם יקרה משהו הם יאכלו אותה חזק. יש לנו צבא טוב וחזק עוד מעט אולמרט הולך הבייתה,יהיה בסדר,אל תתנו להם לנצח פסיכולוגית.

    • שיסתלק כבר !סולחים לו על הכל !רק שילך !גמד המדינה בעיני העולם (ל''ת)

      Jaqueline, 22/08/08 11:58

    • צריך רק החלטה פוליטית להרוס חצי לבנון.

      חייל, 22/08/08 12:13

      את האמצעים יש ולא צריך אפילו להיכנס לשטח לבנון.
      צריך רק להחליט שהפעם אין בעייה לבצע פשעי מלחמה כי אחרת מדינת ישראל תיגמר.
      ולא לאפשר כיסוי עיתונאי משום צד.

      • אין דבר כזה פשעי מלחמה....תשים לב שפשעי מלחמה מבוצעים אך ורק ע''י הצד

        just me, 22/08/08 12:30

        שהפסיד במלחמה..

        לא ראיתי אף משפט לטייס מאנולה גיי שהשמיד עיר שלמה בעזרת פצצה אטומית...או לטייסים שהחריבו את דרזדן והרגו 60 אלף ילדים נשים וזקנים ...אבל משפטי נירנברג היו גם היו..

        אתם יודעים למה? כי גרמניה הפסידה.

        זה הכול.. הצד המפסיד מואשם בפשעי מלחמה והצד המנצח זוכה לאותות ומופתים על אותם ''פשעים'' בדיוק.

        בקיצור מי שמאמין שיש דבר כזה פשעי מלחמה הוא יצור חסר בינה.

        ולא אין מקום לוויכוח העובדות שהובאו כאן לא ניתן להפריכן לכן אל תתחילו אפילו...

  • 18.

    תגובת טרור צפויה אכן כן . אך מי הזמין זאת?? (ל''ת)

    הגשש, 22/08/08 09:40

  • 17.

    לא צריך לאיים צריך להסביר למי שצריך המחיר בלבנון יהיה הפעם אלפי הרוגים (ל''ת)

    גם אם העולם יכנס למיני סחרור.יש גבול להגבלות!!!, 22/08/08 09:32

  • 16.

    אם אולמרט עדיין ראש ממשלה אז כניראה שגם נפסיד במלחמה הזאת (ל''ת)

    יצחק, 22/08/08 09:29

    • תנו לנו את פוטין כראש ממשלה ,הוא יציל אותנו מאובדון...!! (ל''ת)

      נפתלי גירון, 22/08/08 10:34

  • 15.

    זה הזמן להכות בלבנון הבעיה יש לנו ממשלה של פחדנים (ל''ת)

    יהודי ציוני, 22/08/08 09:29

  • 14.

    אם הם יעשו משהו

    גבריאל, 22/08/08 09:27

    במקום 20 שנה אחורה, בבקשה תנו לנו להחזיר אותם לתקופת האבן!
    חייל מילואים קרבי

    • חיילצ'יק, תתעורר!

      עידו, 22/08/08 09:51

      בטח ידפיסו פליירים וישלחו אותך לחלק אותם בכפר לבנוני בלי נשק, אוכל או כל אספקה אחרת.

    • המלחמה האחרונה החזירה אותנו אחורה .....אותנו !!! שחכת שבמלחמה

      עזריאל, 22/08/08 10:34

      האחרונה ...בזמן שהמפקדים שלך ישבו בעורף ושיחקו במלחמה עם החיזבאלה דרך מסכי הפלאזמה - אתה ושאר חבריך המילואימניקים הקרביים הלכתם לרכוש ציוד מלחמה בחנויות קמפינג ...לא היה לכם מה לאכול .....
      בסופו של דבר - כוח ההרתעה שלנו ירד ...היכולות של החיזבאלה עלו ..צבאית וגם פוליטית - הם הפכו אותנו למדינה שמסמלת כניעה לטירור .

    • הuא כמו אמיר פרץ ,אשר לקח תפקיד חשוב ללא ניסיון אישי. (ל''ת)

      שרון שווילי,אשדוד, 22/08/08 10:37

      • הוא לא לקח , נתנו לו מתוך מהלך פוליטי (ל''ת)

        Jaqueline, 22/08/08 11:55

        • הוא יכל לסרב. (ל''ת)

          ., 22/08/08 12:30

  • 13.

    8 completley correct (ל''ת)

    nila, 22/08/08 09:25

  • 12.

    8 אל תהיה תמים, לאולמרט אכפת רק מאולמרט (ל''ת)

    מאיר, 22/08/08 09:23

    • אלומרוט עדיין המנהיג שלנו והוא יחליט. לא מופז הכלומניק. (ל''ת)

      ירחמיאל צוויג,סביון., 22/08/08 10:34

  • 11.

    לצאת מטורקיה לדעתי שם מאוד מאוד לא בטוח (ל''ת)

    יעקוב ארצי, 22/08/08 09:15

    • אתן לציפי דרכון פולני חינם אין כסף.......!! (ל''ת)

      אילנה בגין-נווה סביונים., 22/08/08 10:38

  • 10.

    בימקום לאיים על החיזבלונים בחזרה אנחנו ניכנסים לכוננות ספיגה ומוכנים (ל''ת)

    לקבל את המכה,מה קורה פה?, 22/08/08 09:15

    • p u t i n is my man...........!!!!!!!!!!!i (ל''ת)

      נאוה פירחי, 22/08/08 10:39

  • 9.

    היום לחיזבללה יש אחריות על לבנוון,הוא בממשלה..חבל שלבנון תהפוך גאורגיה (ל''ת)

    דודי, 22/08/08 09:13

  • 8.

    איפה התגובה של אולמרט: ''נשרוף את לבנון אם אזרחינו יאויימו בחו''ל''.

    Y, 22/08/08 09:06

    להיות אזרח ישראלי זה להיות חזרה בגיטו? כשכל קצין חיזבאללה יכול לשלוף את המאוזר שלו ולירות במי שמתחשק לו? בשביל מה יש לנו מדינה? בשביל מה הפספורט הישראלי? זה אישור להיהרג?

    אולמרט, אם אתה לא מבין ולא קורא את רחשי העם אז תדע לך שהעם הזה, חרף ואולי בגלל מה שקרה לפני שנתיים, ובגלל האיומים מאיראן, ובגלל שקצה נפשו באופן כללי להיות מין שק חבטות של הערבים, מוכן ורוצה ומייחל למלחמה שתשיב לנו את הכבוד ואת ההרתעה. אבל משהו רציני, לא כמו בפעם הקודמת. הרס אמיתי, רציני, עם אלפים רבים של הרוגים, עם מחיקת כפרים ולא ''כבשנו את הכפר'' ולמחרת ''אוי, הוא כב לא בידינו'' וככה יויו במשך שבועות.

    אולמרט, תציב את האולטימטום, תציב אותו ברור וחד, שכוווולם ישמעו וישמעו טוב טוב. ואז נפנה לחיסול הארגון הזה שנקרא חיזבאללה, וזה ידרוש מאיתנו הרוגים אבל בתנאי שנהרוג בהם אלפים ועשרות אלפים. העולם ''יזדעזע'' אבל למעשה יבין ויכיר שאנחנו רציניים לא פחות מהרוסים, ויותר ''משוגעים'' מהם. זה יבהיר לכל אחד באיזור שאם נצטרך להשתמש בגרעיני בבוא היום, אנחנו נשתמש בו כי מעצורים אין לנו. ובעיקר זה יבהיר לעולם שאושוויץ זה נגמר. הדרכון הישראלי הוא לא רשיוןם עבודה במטווח של לונה פארק.

    • תגובה ל-8.

      אלי, 22/08/08 10:32

      100% צודק,הגיעה הזמן שנחזיר לנו את כבודנו,וגאותינו.

    • מסכים עם כל מילה! ליישם! (ל''ת)

      יהודי ישראלי, 22/08/08 10:46

    • נכון,צודק,צודק!

      להתחיל מחדש, 22/08/08 13:40

      ולחנך את העם והשלטון לערכים:
      לא לשקר,לא לשנוא , לא לרמות,לא לתאוות בצע...
      בלעדיהם רק כשלון יושג!

    • מצדד את דבריך!

      פטריוט, 22/08/08 14:33

      זו הדרך! אין דרך אחרת! חיזבאללה, סוריה, לבנון, חמאס, איראן, וכל מי שמאיים בחיסול ישראל- מי שמצהיר יומיום על חיסול אזרחים ישראליים, חיסול המדינה שלנו- ישראל, וחיסול כל היישות הציונית, אין ברירה אחרת ולעזוב את דרכי הדיפלומטיה (''שאנחנו כלכך טובים בהם''), ולנקוט בדרך השנייה הכואבת ביותר, ולשחרר את המסר הבא-

      '' ישראל ת-ש-מ-י-ד את האויב שרוצה בחיסולנו!''

  • 7.

    אין מנוס

    חאלד, 22/08/08 09:03

    אין ספק שהמ כוח מכריע תשאלו את אולמרט ולבנןן זה חיזבאללה אז לעשות איתם שלום עכשיו

    • אתה נאיבי או חמור מזאת.החיזבאאלה הציב יעד -חיסול ישראל

      יחיאל כ''ץ, 22/08/08 09:58

      מי ישב איתך לשיחות שלום?. סיניורה או נסראאלה? . לבנון אינה מדינה ריבונית.היא גרורה של אירן בשליטת החיזבאאלה.
      הצהרת החיזבאאלה לחטוף ישראלים היא הכרזת מלחמה!!!!.

      • הנאיבי - הוא אתה יחיאל כ''ץ.

        אלכס, 22/08/08 18:28

        חאלד הוא ערבי, כנראה איש חיזבאללה מלבנון או מהשהידים של בל''ד. והוא אוייב שלך. ושלי. אין לך מה להתווכח איתו. לענות לו? רק ב5.56. או אולי עדיף ב- JDAM.

    • אולומראט ידידי,תילמד מפוטין איך מנהלים הגנה על המולדת...! (ל''ת)

      שניר מועלם - אור יהודה הירוקה., 22/08/08 10:41

  • 6.

    זו הכרזת מלחמה - יש למחוק את לבנון

    י.ל.צ., 22/08/08 08:58

    יש להחליץ לאלץתר את אולמרט ההססןולהציב מנהיג עם ביצים. יש ללמוד מרוסיה איך להגיב על התגרות.

    • רק חסר שגל הירש ייצג אותנו במיקצה הבא וגם שם נובס... (ל''ת)

      אביבה נאור,מודיעין, 22/08/08 10:42

  • 5.

    ואיפה האיום הנגדי של ישראל??????????

    יואב, 22/08/08 08:53

    על ישראל להגיב ומיד שבמידה ויפגע ישראלי אחד או אינטרס ישראלי כלשהו בחו''ל ,
    לבנון תספוג מכה כואבת כפי שלא ספגה מעולם,
    לבנון עם המנהיג הבכייני שלה שממשלת אולמרט לא השכילה להפילו היא למעשה אחראית לכל מה שקורה בשטחה,
    היא אינה מונעת הברחות נשק , אינה מונעת התחמשות של חיזבאללה, היא מאפשרת בניית בונקרים , מנהרות בדרום ומרכז לבנון, והיא זו שהכשירה את השרץ המכונה חיזבאללה והפכה אותו כגורם פוליטי לגיטימי בלבנון, ובכך למעשה היא הפכה להיות שותף מלא לטרור.
    ממשלת ישראל היתה צריכה כבר במלחמת לבנון השניה לפגוע קשה בסממני השלטון הלבנוני הכושל ולא לנסות לשמר את הכיין -סניורא.
    עכשיו ישראל צריכה להתריע בעולם ובאום שלבנון תוכה קשות בכל אירוע נגד אינטרים או אזרחים של מדינת ישראל,
    ואז ניראה את ''סניורא הבכיין'' ממשיך לצייץ, ושתהיה לו סיבה להתבכיין,
    הרי תוך שלושה ימים הצליחו אנשי חיזבאללה להראות לסניורא מה הוא שווה, ובעצם מה הוא לא שווה!!!!

  • 4.

    לבני 1701

    כבר אמרנו ?, 22/08/08 08:50

    צרת חוץ שכמוהה.

    די לשמאלנות.

    • הצרה היא אתה (ל''ת)

      דד, 22/08/08 14:08

  • 3.

    הפחד שאנו משדרים כלפי חוץ מזמין תגובה נגדנו.

    אילן, 22/08/08 08:48

    אין לנו מושג בפסיכולוגיה? אנחנו כל הזמן מדרים על תגובה קשה וכואבת שתגיע. א גם אם החיזבאללה היה רוצה לשכוח ולעבור לסדר היום הוא לא יכול. אנחנו שוב משחקים לידיהם ושופכים את דמינו. ישראל צריכה להזהיר ולעמוד מאחורי האזהר כי תפעל בנוקשות על כל פיגוע נגדה ולאחר פיגוע להעניש במלוא העוצמה.

    • נכון (ל''ת)

      ל רפי, 23/08/08 15:33

  • 2.

    אין בסיס ואין כלום

    רון, 22/08/08 08:47

    אחרי שישראל הכריזה על זה מה מצפים מחיזבאללה שיגידו לא נכון.
    אסור להעיר את האריה משינה.

    • הוא עדיף על אלומרוט............... (ל''ת)

      צבי מנוחין,קיסריה, 22/08/08 10:33

  • 1.

    כלב נובח לא נושך, שהחיזבאללה רוצים לחסל אותנו יודעים גם (ל''ת)

    לפני מורניה, 22/08/08 08:47