• 79.

    לאחי התאום,ההגיון מנצח ציפי ליבני הראויה מכולם לכהן כרה''מ הבא שלנו.

    נתן.ש מעלות., 23/08/08 07:38

    אך העיקר רק לא ביבי ושרה,ביבי אסון לשכבות החלשות ולמדינה.ביבי טוב לשכניו וידידיו בקיסריה ולעשירונים העליונים,העם מאס בביבי ובשקריו.אי לכך הביסו בקלפי פעמיים ויביסו בשלישית,לעולם לא עוד הפעם ביבי ושרה.לא נשרוד אותם פעם נוספת.

    • לנתן האמיתי, תן לי לומר לך משהו : גם ברוג-ברק יהיה רע ליהודים !

      נתן3, 23/08/08 21:02

      לכן אני גם בעד ציפי לבני בהנהגת המדינה, ומעדיף את מופז תחתיה. חבל שמופז נכשל כשר התחבורה. זה מוציא לי את כל החשק להצביע בעדו.

  • 78.

    לא הייתי ממהר להשמיץ את לבני במקומו. הרקורד שלו מלא עשייה ?

    נתן ש. המקורי, מעלות תרשיחא, 22/08/08 14:25

    בעד לבני ונפתלי לראשות קדימה ולהרכבת הממשלה הבאה לאחר מכן, בעזרת ה' !!

  • 77.

    זה ברור שלבני מטומטמת, לא צריך את מטה מופז בשביל זה (ל''ת)

    לא אחד ממטה מופז, 22/08/08 11:01

    • למשמיץ הפחדן, אפילו תחת ''ניק'' לא התחבאת. הנך קטן על לבני

      נתן ש. המקורי , מעלות תרשיחא, 22/08/08 18:26

      בעד לבני לראשות קדימה, בעד לבני להנהגת המדינה !

  • 76.

    לא לריב ילדים, מי התחיל? (ל''ת)

    גננת, 22/08/08 10:46

  • 75.

    מי היה רמטכל ושר ביטחון 8 שנים לפני לבנון2 ? (ל''ת)

    גל, 22/08/08 08:22

  • 74.

    מופז - אתה השאויש של שרון. רב אלוף הוויתורים ללא תמורה.

    רב אלוף המסירה, 21/08/08 23:54

    ''ישראל הולכת בנתיב מסוכן של ויתורים ללא תמורה, שמחזק את אויבינו..''
    אבל מופז, - אתה הוא השאויש של אריאל שרון שרץ בשטח והוציא לפועל את העקירה והגירוש החד צדדיים ביותר שניתן לתאר.
    איך יכול אתה עכשיו לבא ללבני בטענות?

  • 73.

    התלהמותו של מופז מחזקת בי את האמונה,ציפי ליבני רה''מ הבא שלנו.

    נתן.ש מעלות., 21/08/08 23:24

    והעיקר רק לא ביבי ושרה.

  • 72.

    לליבני ולמופז

    מוטי, 21/08/08 22:54

    העם לא רוצה שום משא ומתן עם הפלסטינים.להכות בהם חזק,להחזיר את כוח ההרתעה ואז אולי משא ומתן

  • 71.

    שאול מופז תגיב בלי רחמים חזק כל האפשר (ל''ת)

    אחרי לצנחנים, 21/08/08 22:05

  • 70.

    הפוסל במומו פוסל - גם לך מר מופז היו החלטות לא נכונות והרות אסון

    הרפתן מנהלל, 21/08/08 21:53

    תראו מי שמדבר אחד שהביא את מדחת יוסף לקבר ולא נקף אצבע בשבילו אחד שניהל את הצבא ברשלנות והתוצאות ניראו הייטב בגבול הצפון ובמלחמת לבנון השניה אחד שהיה הפודלה של שרון שהפך אותו לשר בטחון בעוד הוא שרון מנהל את הבטחון. אחד שהודיע בערב שהליכוד זה הבית שלו ובית לא עוזבים ובבוקר כמו עכבר עבר לקדימה , אחד שיושב בממשלה אחתץ עם אולמארט ועם ליבני ומלכלך עליהם השקם ולכלך אחד כזה אני לא הייתי נותן בו אימון בכלל .

  • 69.

    מופז למה הפקרת את חייל צהל מדחת יוסף למוות בשכם -תן תשובה (ל''ת)

    מופז אתה מפקיר חיילים בשדה הקרב למוות, 21/08/08 21:29

    • אף יהודי לא שפך דמו של מדחת יוסף. הולכנו שולל ע''י ג'בריל רג'וב !!

      מתנה ש. חצור הגלילית, 22/08/08 14:23

      ג'יבריל רג'וב הבטיח שאוטוטו הוא מחלץ הפצוע, ופשוט רימה אותנו. ללמדך איך העצמנו את ''מנהיגיהם'' וייחסנו להם תכונות על - בשורה התחתונה כולם שם יצאו חדלי אישים כולל אבו מאזן, שאולמרט מנשקו בכל פגישה....

  • 68.

    שאול מופז ואמינות

    לני, 21/08/08 21:27

    הייתי רוצה להזכיר לשאול מופז שהמוכנות למלחמת לבנון השניה ותוצאות מלחמה זו הן בעצם באשמתו. הוא זה שלא הכין את הצבא אך שמח לרקוד על הדם של אולמרט ופרץ.
    כעת יש לו כבר מה לומר על ציפי. אוי לנו אם נאמין לדבריו שלו על עצמו...

  • 67.

    קראתי ספר 1 על מל.לב.2 ומופז לא יוצא שם משהו. אז עם כל הכבוד-שישתוק (ל''ת)

    מתנה ש. חצור הגלילית, 21/08/08 21:21

  • 66.

    למופז עבר של נסיונות לא מוצלחים להתקבל לקורס קצינים (ל''ת)

    מבחן מופז, 21/08/08 20:50

  • 65.

    כבר בתקופת ביה''ס התיכון למדתי,

    ניסים, 21/08/08 20:41

    שהתלמידים החלשים שלא היו מסוגלים להתבלט בזכות כישוריהם ניסו כל הזמן להתבלט ע''י הנמכת והכפשת האחרים...
    אינני רוצה לטעון שמופז בסה''כ גמד מכל נקודת מבט, משום שהמערכת עלולה להימנע מלפרסם את תגובתי, רק אקבע, שלמיטב זכרוני וידיעתי, שום דבר טוב לא יצא עד כה ממופז.
    אם מישהו מהקוראים מסוגל להצביע כאן על איזו תרומה של למופז למשהו, הוא מוזמן בזאת לעשות זאת!

  • 64.

    ליבני באמת את לא מתאימה נכון יש לך קריזמה אז מה

    איקה מיעקובי, 21/08/08 20:27

    אני לו יכולה לחיות בהרגשה שאישה תנהל את המדינה מספיק סבאנו מגולדה מאיר שקמעט הרגה לנו את כל החיילים במלחמה של יום הקיפור.

    ליבני חפסי לך מסלול אחר של עניין או שתישארי מזכירה של ראש ממשלה בזא את יחולה להיות נהדרת

  • 63.

    בית לא עוזבים רק יורקים עליו בדרך לתפקיד עלוב של שר התאונות (ל''ת)

    ארור המפקיר הלאומי מופז מגרש היהודים, 21/08/08 20:11

  • 62.

    ממש בושה לא יפה.לצערי קבוצת קדימה יקבעו את גורל המדינה.לא מקובל (ל''ת)

    אייל משה, 21/08/08 20:06

  • 61.

    מופז טרם למדת מה שהיא שכחה (ל''ת)

    קדימאי, 21/08/08 19:52

  • 60.

    איפוא מדחת יוסף? לא נשכח לך את זה! (ל''ת)

    Jשט, 21/08/08 19:34

  • 59.

    שניכם לא ראויים=מי שעבר לקדימה גזר את דינו שאין לכם נולדתם בחט רות סוף (ל''ת)

    נ.כהן מוטב שתפנימו קדימה=יוק=אל תשלו את עצמכםםםםםם, 21/08/08 18:32

  • 58.

    mofaz

    zippi livni, 21/08/08 18:31

    I really am a proven smartut- and MOFAZ IS the man for the job

  • 57.

    מופז מהווה באישיותו פתרון מלא

    פלד, 21/08/08 18:28

    לשאלת ההחלטות השגויות: הוא לא מקבל החלטות כלל ולכן לא טועה.
    ה-''גבר-גבר'' קבל על עצמו את משרד התחבורה ולמעשה לא עשה דבר וחצי דבר! ראינו אותו בחיפה חונך את המטרונית שטרם עלתה על הכביש והיוזמה לה כלל לא באה ממנו... ראינו אותו עושה ''פתיחות'' נוספות לפרויקטים שנוזמו טרם זמנו ונבנו ללא כל זיקה אליו וכך הלאה. אז שלא יקשקש בסקומקום

    • וואללה!!! (ל''ת)

      יוסוף, 21/08/08 19:03

  • 56.

    אומנם לא העסק שלי.

    רון, 21/08/08 18:09

    אך מופז הוא שר בטחון רמטכל כושל.
    מופז עובד בשיטה של הליכוד הוא קונה שלטון בכסף.
    מופז הוא זה שלא ידע איך לאמן את צהל כדי להיות מוכן למלחמה.

  • 55.

    מופז--ליבני

    סרגיי, 21/08/08 18:08

    כל אחד שתוקף שלא לעניין מזיק רק לעצמו,תראה מופז מה קרה לברק.מה לעשות מופז שלבני ראויה הרבה יותר ממך להנהיג את קדימה ולהיות ראש ממשלה.

    • סרגיי ברוסיה הייתה פעם אישה לא אז למה אתה קופץ

      איקה מיעקובי, 21/08/08 20:29

      לך ללמד על גולדה מאור

  • 54.

    כל הכבוד ל''מעריב'' על דיווח עיתונאי הוגן

    א. ציוני, 21/08/08 18:05

    הדיווח בנושא של ''הארץ'' מוטה בבירור לטובת לבני: 80% מן הידיעה ממחזר ידיעה קודמת על מה שאמרה לבני,

    • מה אתם מזכירים לנו כל היום את הבלונדינית הכושלת !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      למה מי היא ? ציפיטפוט קשקשנית ולא יותר !!!!!!!!!!!, 21/08/08 20:53

      בכל המשרדים שהיא עברה - היא לא היגיעה לשום החלטה ושום הישג (תבדקו אותי ) !

  • 53.

    לא משנה מה מופז ואנשיו אומרים. ציפורה מקודמת ע''י התקשורת.

    סגב, 21/08/08 17:41

    גם כן דמוקרטיה.

  • 52.

    גבר גבר

    דני מור, 21/08/08 17:38

    ממתי נעשה מופז ''מנהיג חזק ומנוסה''?

    מופז תמיד היה בשוליים של העשייה. בחירתו של מופז לראשות קדימה ולראשות הממשלה תהיה במקרה הרע בזבוז זמן ובמקרה אחר ייגרם נזק למדינת ישראל.

    עם נזקים שראשי ממשלות עושים אנחנו יכולים להתמודד, אבל ''בזבוז זמן'' גורם לרבים מאיתנו להרים ידיים, להיות אדישים או לעזוב את הארץ.

  • 51.

    מופז את ההחלטה שלך להפקיר את מדחת יוסף למות! לא שכחנו!!!!!! (ל''ת)

    שרון קרן, 21/08/08 17:34

  • 50.

    מופז את ההחלטה שלך להפקיר את מדחת יוסף למות! לא שכחנו!!!!!! (ל''ת)

    שרון קרן, 21/08/08 17:33

  • 49.

    שניהם צודקים

    ירמי, 21/08/08 17:33

    לשניהם ציון נכשל בממשלה לכן ברירת המחדל
    מאיר שיטרית.

    • אתה צודק

      קרו מניון, 21/08/08 21:07

      אלה שהזכרת, כמו שארחבריהם בקואליציה, חושבים שכל אחד יכול לנהל מחסן עתיקות וכל אחד יכול להנהיג מדינה.

      לשר ההסטוריה סבלנות רבה, אך הפעם זמננו תם. השחיתות, השוחד, מערכת המשפט המתנשאת אך מנותקת, העבדות, הילדים הגדלים במשפחות מצוקה, עושק החלשים, שוד הזקנים, מינוי אנשים עלובים בגלל קשרים, אלה מקצת מהמעשים הנפשעים של שלטון לא ראוי.

      נראה ששר ההסטוריה, איבד את סבלנותו ויאפשר לתחזיתו הנכונה של ראש הממשלה להתגשם.

      המלחמה הבאה, תהיה מרחוב לרחוב ומבית לבית, אלא אם יחליט אחמדינג'אד לנסות את הנשק להשמדה המונית שצבר, אולי את ה-VX.

      נתנחם בעובדה, שגם סדום לא שרדה וגם לא עמורה.

      צר לי שדברי מרגיזים. אולי הרוגז הזה ידחוף אותנו לנסות להציל את ההזדמנות האחרונה לבית לאומי.

      ירמיהו, התיחס לנושא הזה בהרחבה.
      אפשר להתחיל בפרק ט'.

  • 48.

    רק לא מופז

    אלי, 21/08/08 17:31

    לא רוצים יותר ראשי ממשלה גנרלים לשעבר.
    לא רוצים ראש ממשלה פרסי. היה לנו כבר נשיא מדינה פרסי חולה מין ורמטכ''ל פרסי שהיה שבוי בקונצפציה מסוימת שעלתה לאלפי בתי אב בישראל שהפכו להורים ורעיות שכולות.

    ראשי הממשלה בישראל לא היו גנרלים . לא בן גוריון לא שרת לא אשכול לא פרס לא גולדה ולא נתניהו.

    מי אומר שחייב להיות ראש ממשלה גנרל לשעבר.

  • 47.

    אוונטי פופולו

    איסטרא בלגינה קיש קיש קריא, 21/08/08 17:29

    דבר אחד ברור מכל ההתקפות של ברק ומופז על ליבני: יש כאן קונספירציה של ברק ומופז לביא לבחירתה של ליבני לראש ממשלה. אין שום דרך אחרת להסביר את ההתקפות הילדותיות והעלובות האלה. לא שאני תומך בליבני - אין לי מושג אם היא מתאימה. אבל ברור שאנשים ברמה כל כך נמוכה, כל כך שיטחיים וטיפשים כמו ברק, מופז ונתניהו לא מתאימים. ספק אם הם מתאימים להיות שרים - בטוח לא מתאימים להיות ראש ממשלה. שניים מהם כבר הוכיחו שהם שם נרדף לכשלון. ההתקפות האחרונות על ליבני מוכיחות רק כמה ברק ומופז לא מתאימים.

  • 46.

    ואיזו אישיות יש למופז, אם בכלל? (ל''ת)

    ע''ש, 21/08/08 17:29

  • 45.

    שמופז יספר קודם היכן הוא הצליח,נכשל בכל תפקיד

    אחד מהעם, 21/08/08 17:28

    מופז נכשל כרמטכ''ל, כשר בטחון וכשר התחבורה,
    אוי לנו מה יהיה אם הוא יעמוד בראשות הממשלה,
    רק פה גדול יש לו, מאיים על איראן שיפציץ אותם,
    פחד אלוהים מהאיש הסהרורי הזה

  • 44.

    זוכרים איך מופז יצא מלבנון? (ל''ת)

    אחד שיודע, 21/08/08 17:24

  • 43.

    ''סוף מעשה - במחשבה תחילה''

    שאול א., 21/08/08 17:21

    אני מבין את הרקע לדבריך. מדובר במאבק של ''סכום אפס''. ניצחונו של האחד הוא בהכרח הפסדו האישי של האחר. מכאן באות על ההתבטאויות החריפות.

    יחד עם זאת עליך לזכור התבטאות קודמת שלך ביחס לליבני, שבמידה ותנצח יהיה לה מקום בצמרת הממשלה שתקים.

    אם כעת אתה טוען שהיא חלה עם רקורד של החלטות שגויות, דהיינו - חסרת שיקול דעת ויכולת, כיצד זה תציב אותה במעמד בכיר בממשלתך או במפלגה שתעמוד בראשה אם וכאשר תזכה במינוי?

    טוב תעשה, אם גם תחת הנסיבות הנוכחיות של מאבק על הבכורה, תחשוב על יום המחרת. וזאת כדי לא לאבד מאמינותך אם תאלץ או תבחר למנות אותה לתפקיד בכיר והשאלה עלולה להגיע במהרה - הכיצד אתה ממנה אדם עם רקורד של כשלונות והחלטות לא שקולות?

    אין באמור לעיל כדי לומר שטענתך אינה נכונה עובדתית. לשם שינוי, אני דווקא סבור שציפי לבני היא יותר תוצר של יחסי ציבור טובים מאשר עשייה ממשית.
    ובכל זאת אין זה סותר את אשר אמרתי. ולו משום שבישראל אין שום קשר בין הצלחה לתפקיד בין השגים לקידום. המינויים הם במסגרת ''חבר מביא חבר'' או במסגרת מינוים מאולצים הנכפים על ראשי מפלגות או ראשי ממשלה.

  • 42.

    רק נתניהו, הוא המנהיג הבא שלנו

    משה, 21/08/08 17:20

    לכל העיתונאים ואנשי התקשורת שמציעים הצעות ומזהירים מניצחונו של נתניהו כאילו שהרוע עומד מולם, אני מציע לכם להפסיק זאת כי הציבור בוחר והציבור אינו טיפש, הציבור יודע היום מה טוב בשבילו, וברור שכל בר דעת לא ייתן את קולו למפלגת העבודה כאשר בראשה עומד מפסידן שבורח. ובטח כל בר דעת לא ייתן את קולו למפלגה וירטואלית שמורכבת מכל הפליטים של המפלגות האחרות, ללא מצע, ללא אידיאולוגיה, עם הרבה מעורבות בשחיתות, עם חוסר ניסיון. אנשים אלה אינם מסוגלים ואפילו מהווים סכנה למדינת ישראל.
    ולכן רק הליכוד היום וגם מחר וגם מחרותים. כולנו בוחרים רק ליכוד שמעתם עיתונאים. אתם לא תצליחו לשכנע אותנו אחרת.

    • משה מדוע ביבי הובס פעמיים בקלפי,אם הוא כה מוצלח ?.

      נתן.ש מעלות., 22/08/08 05:58

      העם מאס בביבי ובשקריו ואכן יביסו גם בשלישית,ביבי אסון לשכבות החלשות ולמדינה.ביבי טוב לשכניו וידידיו בקיסריה ולעשירונים העליונים.

  • 41.

    קדימה, יאללה אחורה , מופז ליבני שטרית חבורת שמאלנים לוזרים!!

    מאיר טרייסטמן, 21/08/08 17:17

    מצחיק, לראות את כל הטירונים האלו מזיעים , אם ליבני תנצח אין ספק שכל השמאל הקלאסי ( לא הקיצוני , אלא צפון תל אביב הרצליה ושות' ) יצביעו לה , ואז ביבי יצטרך להזיע יותר וינצח בהפרש צר ,
    אבל אם מופז יעלה זה יראה ממש כמו ליכוד א' וליכוד ב'

    וכניראה שהליכוד המקורי ינצח וישר קואליציה עם כל פליטי הליכוד . מקדימה ....

  • 40.

    רק לפני יומיים העיר לברק והיום הוא מסכים על כל מילה שאמר על ציפורה (ל''ת)

    שרותי העמסה ''קדימה'', 21/08/08 17:17

  • 39.

    נמאס לנו מגנרלים.נסינו אותם.הללנו אותם.כבדנו אותם.די (ל''ת)

    סמית, 21/08/08 17:16

  • 38.

    תראו מי מדבר? לו היתה לו בושה לא היה מציב את מועמדותו! (ל''ת)

    חיפאי ותיק, 21/08/08 17:15

  • 37.

    אנחנו חייבים להבין, רק למאיר שטרית יש את הנסיון, תנו לו עד 2010 (ל''ת)

    סוף הדרך מופזיון ולבני ובטח שמיכטר קשקשנים!, 21/08/08 17:12

  • 36.

    livni is not on the list of war criminals. (ל''ת)

    didi, 21/08/08 17:12

  • 35.

    מופז -אדם לא חכם שנכשל

    יעקב כהן, 21/08/08 17:11

    מי הפקיר את מדחת יוסוף בקבר יוסף? מי פיקד על הבריחה המבוהלת מלבנון? מי נכשל כרמטכ''ל בפרוץ האינתיפדה השנייה? מי נכשל כשר בטחון באינתיפדה השנייה? מי מינה את דן חלוץ לרמטכ''ל? מי הפך את משרד התחבורה והנמלים לסניפי קדימה? מי ממנה אנשים שנפסלו?

  • 34.

    הוא חזק היא חלשה למי למצביאה זה היום התעמולה כך ירדנו (ל''ת)

    שמואל, 21/08/08 17:10

  • 33.

    הנסיון של מופז

    גידי כרמון, 21/08/08 17:09

    נכון, יש למופז אישיות ''חזקה'', יש למופז נסיון בהכרזות עקרות שמעלות את מחירי הנפט בעולם, יש לו נסיון צבאי ''עשיר'' שהביא לתוצאות העגומות של מלחמת לבנון השניה, יש לו גם נסיון ב''ניהול'' רכבת ישראל- שעומדת בלוח זמנים קפדני, בחריגות אסטרונומיות בביצוע פרוייקטים לאומיים ועוד כהנה וכהנה הצלחות מפוקפקות. קצה נפשנו בבעלי נסיון שכאלה.

  • 32.

    כל קדימה חייבת לעוף מהממשלה זו ממשלה שהורסת את המדינה

    אזרח, 21/08/08 17:09

    מענין כמה משלמים לכם בשביל מכירת חיסול המדינה ???????

  • 31.

    הדבר היחיד שלבני מופז וברק צודקים בו הוא ההשמצות ההדדיות (ל''ת)

    יוסי בכינור, 21/08/08 17:08

  • 30.

    קדימה והעבודה סכנה לירושלים ולגולן!! לכו הביתה גרמתם מספיק נזק לעם ולמ

    ג'ינג'י = ת''א, 21/08/08 17:04

    ולמדינה!!! המפיונר מבסוט מהמריבות שלכם ככה אתם מסיתים את התקשורת מתיקי השחיתויות שלו!!

    • משנתו של ביבי ואוהדיו המתלהמים,הם הסכנה לקיומה של המדינה.

      נתן.ש מעלות., 21/08/08 18:02

      העם מאס בביבי והביסו בקלפי פעמיים ויביסו בשלישית,ביבי אסון לשכבות החלשות ולמדינה.ביבי שלח אותנו לבתי תמחוי ולחטט בפחי אשפה,ביבי טוב לשכניו וידידיו בקיסריה ולעשירונים העליונים.לעולם לא עוד הפעם ביבי ושרה,לא נשרוד אותם פעם נוספת.

      • נתן ש. אני לא מתלהם או איך שאתה קורא לזה

        מוטי, 22/08/08 03:41

        אבל אתה פשוט בנאדם לא משכנע,נטול כריזמה וככל שאני קורא את התגובות שלך אני יותר אנטי ליבני.אין לך את זה כמו שלה אין

        • מוטי הרי דברי בקשר התנהלותו של ביבי,כלפי השכבות החלשות אמת.

          נתן.ש מעלות., 22/08/08 06:43

          דעותיך ידועות כדעותי,אך עם עובדות לא ניתן להתוכח.ביבי אכן שחט בנו השכבות החלשות ללא רחם.אי לכך רק לא ביבי ושרה.

  • 29.

    קדחמצה והעבודה סכנה לירושלים ולגולן!! לכו הביתה גרמתם מסיק נזקים!!

    ג'ינג'י = ת''א, 21/08/08 17:03

    המפיונר מבסוט מהמריבות שלכם ככה אתם מסיתים את התקשורת מתיקי השחיתות שלו!!

  • 28.

    הבעיה היא ששניהם צודקים ולכן חייבים ללכת תבחירות (ל''ת)

    אורי, 21/08/08 16:54

  • 27.

    איך הם מלכלכים אחד על השני ....בסוף הולכים לישון ביחד ..... (ל''ת)

    ---- גועליציה ............, 21/08/08 16:53

  • 26.

    מופז

    אריה, 21/08/08 16:52

    קומבינטור .גייס את ועדי העובדים הכפופים לו כשר התחבורה .מי שבוחר מופז מנציח את השחיתות בשילטון.

  • 25.

    על מי ניתן לסמוך ?

    ראובן - חולון, 21/08/08 16:49

    מטה מופז לא עשו שעורי בית כנראה.
    על מי ניתן לסמוך ? לבטח לא על מופז,
    שאין לו החלטות בכלל.
    נכשל בכל התפקידים אותם מילא.
    נוהג בשחיתות - בפקדו את נהגי מוניות תמורת הבטחות שוא שאינו מסוגל למלאותם.
    אם ישאלו מי הכי לא מתאים, הרי התשובה תהיה ''רק לא מופז''

  • 24.

    מופז מנהיג חלש וחסר תבונה

    מיכל, 21/08/08 16:48

    מינימלית, זגזגן... פוליטיקאי קטנטן
    אם ייבחר חלילה- קדימה מחוסלת
    מופז נכשל פעמיים במבדקי קצונה והשד יודע כיצד הגיע לרמטכ''לות

    מופז אסון למדינה!!!!

  • 23.

    תגידו, למי בכלל מבין המדינאים שלנו יש אישיות חזקה? (ל''ת)

    דניס, 21/08/08 16:47

  • 22.

    מופז לא מתאים בעליל (ל''ת)

    צביקה, 21/08/08 16:46

  • 21.

    מופז הכין את צה''ל למלחמת לבנון השניה ממש אבל ממש מעולה

    חכם מימון, 21/08/08 16:45

    כרמט''כל היה מופז כשלון
    כשר בטחון היה מופז כשלון
    כשר התחבורה מופז כשלון,
    מה הוא מבלבל את המוח,
    עכשיו יפתח תיק נגדו בגין תרומות מפרסים עשירים,
    בסוף עוד יתגלה כי אחמניגאד חבר שלו,
    אם הוא יבחר וחלילה יהיה ראש ממשלה אני יורד מהארץ ,

    • אתה כל כך צודק!!! (ל''ת)

      מיכל, 21/08/08 17:06

    • כן מענין רק איך אותו צבא נצח בחומת מגן

      תגובה הולמת, 21/08/08 17:34

      קשקשנים בגרוש מלמדים
      מה זה ביטחון
      מה היית טר''ש ?

  • 20.

    אהוד ברק - נסיון בטחוני ומדיני ורקורד צבאי ואקדמי מרשים .

    אלדד יאיר, 21/08/08 16:39

    לא צריך ברירות מחדל כמו מופז, שלעומת אהוד ברק הוא טירון.

    אם כבר ''גיבור ישראל'' - אז לאהוד ברק יש רקורד הרבה יותר מרשים!

  • 19.

    ליבני מועמדת שששורפת...! (ל''ת)

    גולש, 21/08/08 16:37

  • 18.

    זה הזמן ליבחור במאיר שטרית!לבני ומופז לא מתאימים ולמאיר יש ניסיון!עובד

    רוני, 21/08/08 16:36

    ה!

  • 17.

    לבני ומופז שני ליצנים עלובים...רק שעם ישראל יהיה אחראי ולא יצביע לכם

    לא מופז ולא לבני, 21/08/08 16:35

    לא משנה מי יהיה ראש קדימה,שהפעם עם ישראל יגלה אחריות ולא יביא מתלמד לנהל את המדינה...אולמרט הספיק לנו.

  • 16.

    אם מופז נבחר - אני לא טורח להגיע לקלפי ביום הבחירות

    דני, 21/08/08 16:35

    לא שציפי ליבני היא צ'רצ'יל, אבל אפילו ביבי עדיף על מופז. בכוונה אני אפילו לא סופר את ברק.

    • אל תדאג הגולם לא יבחר (ל''ת)

      יניב, 21/08/08 16:55

      • למי התה מתקוון הגולם??????

        איקה מיעקובי, 21/08/08 20:30

        לברק

  • 15.

    שר בטחון - כשלון, רמטכ''ל - כשלון, שר תחבורה - כשלון (ל''ת)

    מי זה מופז?, 21/08/08 16:34

  • 14.

    מופז: שבענו ממך, הנח לנו, אפילו לאויבינו לא מגיע אותך כעונש! (ל''ת)

    סע לטיול שורשים!!!, 21/08/08 16:32

  • 13.

    מופז לא מוצלח כשר תחבורה אז מדינה שלמה ?!

    אזרח מודאג, 21/08/08 16:30

    כל מה שקרה אחרי הנסיגה מלבנון בושל בתקופתך כרמטכ''ל אדון ביטחון ( תאוריית הטילים שיחלידו ).
    אני לא הייתי רוצה שיצלצלו אליך בשלוש בלילה .

  • 12.

    הבעיה היא ששניהם צודקים - שניהם לא מתאימים (ל''ת)

    משה, 21/08/08 16:28

    • כמה אתה צודק!!! (ל''ת)

      שלומי, 21/08/08 17:08

  • 11.

    ההחלטות של מופז מוצלחות יותר???

    תושב הצפון, 21/08/08 16:27

    יתכן מאד שמופז צודק כשהוא טוען שהחלטותיה של ליבני אינן מוצלחות. אבל זה אינו עושה אותו מולצח יותר.
    אנחנו זוכרים כמה החלטות ''מוצלחות'' של מופז!!
    (שנספור????
    1. הפקרתו של מדחאת יוסף בקבר יוסף והתחינות אצל ג'יבריל ראג'וב שיחלץ אותו!!
    2. החלטה מוצלחת מאד בעלת השלכות איסטרטגיות מרחיקות לכת היא ההחלטה להמציא את מיכל הפלסטיק לאיכסון מחסניות קראנו לזה א ''מופזית'' כלי הנשק הזה שינה אתפני החזית הלוחמה באוייב.
    3.הייתה אוגדונר באוגדת הגליל ( אחרי נחמיה תמרי ז''ל) השארת מורשת כל כך בעלת חותם שאפילו לא זוכרים שהיית שם!!
    4.מופז, אתה היית שהב''ט לפני אמיר פרץ!!!
    הם הירושה שהשארת לו במשרד (גם האופן בו העברת לו את התפקיד, ה''רעות'' ה''חברות'' ה''לויאליות'' כלפי המשרד והמדינה.
    כל אלה הם תוצאה של החלטות ראויות!!!
    כיצד היה על פרץ להכיר את המשרד לפני המלחמה שההיו רק חודשיים לשקם הריסות??

    להמשיך?? או שזה מספיק??
    יתכן שלבני אינה ראויה אבל זה אינו הופך אותך לראוי. מוטב שתנסה לשכנע אותנו שאתה מתאים בזכות עצמץ ולא בדריכה על ''גוויות''פוליטיות.
    אם אינך מבין שזה בדיוק ניקוי האורוות שהעם מצפה לו אז גם אם קיבלת מספר החלטות נבונות ( כמו לשתף את רעייתך במערכת הבחירות בטלויזיה אתמול) אזי לא מגיע לך להיות בתפקיד אחראי


    מופז ולא הזכרתי את התנהלותך במשרד התחבורה..

  • 10.

    החלטות לא מוצלחות?

    לא מופתע, 21/08/08 16:20

    אנחנו מדברים על אותו אדם שהיה רמטכל ושר ביטחון והכין את הצבא לאחת המלחמות הכושלות שידענו? אסור לנו לשכוח את האחריות לכישלון שהוא במומחיות מדהימה השליך על אחרים!!

    • נראה לי סתם בזבוז.. בכל מקרה הרי ביבי בסוף יהיה ראש הממשלה :) (ל''ת)

      אני, 21/08/08 16:32

      • ביבי פייגלין=אסון לאומי! (ל''ת)

        רוני, 21/08/08 16:58

      • למספר11 אתה בחרתה את ביבי הוא יותר גרוע מכולם מה טוב יצאה ממנו (ל''ת)

        שמואל, 21/08/08 17:14

  • 9.

    מופז מושחת ובעל עבר ביטחוני כושל-סוף פסוק! (ל''ת)

    שאול, 21/08/08 16:19

  • 8.

    כשיצלצל הטלפון ה''בטחוני'' ב-3 בלילה

    מני, 21/08/08 16:17

    ליבני תעשה במכנסיים.

    • לבני תעשה בכותונת הלילה (ל''ת)

      זוכמיר, 21/08/08 17:07

  • 7.

    והכי חשוב יציבות שילטונית

    מיקי, 21/08/08 16:15

    מה קרה ברח

  • 6.

    @@ יומייםלפני שחבר לקדימה - עוד שלח מכתבי בקשת תמיכה ממצביעי הליכוד @@ (ל''ת)

    הלזה תקראו מנהיג חזק ?, 21/08/08 16:14

    • כנראה שגעון גדלות (ל''ת)

      שבתאי, 21/08/08 16:58

  • 5.

    מופז חזק????? מי פירק את צהל כהיה רמטכל????? (ל''ת)

    ש.ז, 21/08/08 16:14

  • 4.

    כן מר מופז.. לך תהיה שר הכלכלה.. הרי אתה אלוף בלהעלות מחירי נפט... (ל''ת)

    אני, 21/08/08 16:13

  • 3.

    מי יצביע עבור השיעמום הזה שנקראה מופז? (ל''ת)

    RAN, 21/08/08 16:10

  • 2.

    מופז שובניסט שכנראה האגו שלו נפגע.

    רינה, 21/08/08 16:08

    שיראה את עצמו קודם בראי... ואז יראה אדם שבכלל לא מתאים להוביל את המדינה ,לשום מקום'' ! לא רק לראשות הממשלה. בכלל הוא לא מתאים להיות בין נבחרי העם.

  • 1.

    המצביע למופז מחזק את ביבי וברק,אי לכך רק לא ביבי ושרה. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 21/08/08 16:06

    • מופז

      אריה, 21/08/08 16:47

      ביבי לא מושלם אבל העם מעדף אותו על האחרים הכושלים .מדוע לתקוף את שרה?התנהגותכם רק מחזקת את ביבי .

      • מה אתה מכניס אותי לקלחת הזו? (ל''ת)

        שרה, 21/08/08 17:30

    • תשובה למספר 1

      שמואל, 21/08/08 17:23

      ל מספר 1 אתה רציני היידי שרה ביבי הם מפחדים הוא גמר אם הכול כסף לא חסר לו דעג לפנסיה גדולה ושמנה אל תדעגלו הוא יהיה מסודר שיפסיק למרוח כולם אם בוץ זה הוא יודעהוא הקים את קדימה אינני רואה בו שום דבר מחוץ שטנה על חבירים שלו

    • תגובתו של נתן.ש מקובלת עלי מילה במילה. (ל''ת)

      שלומי, 21/08/08 18:21