• 30.

    ובנתיים העם ממשיך בשלו ובהיתנהגותו הפרועה וחסרת הרסן (ל''ת)

    פקק תנועה קרית ביאליק, 20/08/08 08:46

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    לעצור אמא חד הורית בגלל חוב 14 שקלים-בזה המשטרה והשר מוצלחים (ל''ת)

    גנדי-אשקלון, 20/08/08 08:07

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    להפסיק נסיעות קצינים לכל רחבי תבל. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 20/08/08 07:34

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מופתע מרמתו הנמוכה של השר,עכשיו ברור לי מדוע הוא מקבל 4% בפריימריס (ל''ת)

    שאולי, 19/08/08 18:37

    הגב לתגובה זו

    • ''רמה נמוכה''??? אתה חושב שיש מספיק תקציב למשטרת ישראל...? (ל''ת)

      ציון, ירושלים, 19/08/08 23:57

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    הזדמנות לאולמרט לפטר אותו ולמנות שר מקצועי שיעשה סדר,נכשל טוטלית (ל''ת)

    פוטין, 19/08/08 18:20

    הגב לתגובה זו

    • לקח משטרה כושלת והצעיד אותה קדימה. את התוצאות תראה בתוך כמה שנים,בתנאי (ל''ת)

      שמשרד האוצר לא יעצור את התכנית הרב שנתית!, 19/08/08 23:59

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    מופתעת לטובה מדיכטר

    אולי בכל זאת יש תקווה, 19/08/08 15:03

    אולי בכל זאת יש תקווה ושרי קדימה לא יהיו בובות על החוט של אולמרט

    הגב לתגובה זו

    • דיכטר לוקח את התפקיד ברצינות,את הצלחתו נראה בעתיד. כולי תקווה שבתור (ל''ת)

      ראש הממשלה הבא., 19/08/08 23:39

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    הקדירה של קדימה חרוכה תאכלו את מה שבישלתם (ל''ת)

    מותר לברק וכל אחד להביע דעתו, 19/08/08 14:57

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    זה לא רק מה שברק חושב, זה גם מה שאנחנו העם חושב (ל''ת)

    קדימה חבר הפקרות, 19/08/08 14:53

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    קיצוץ במשטרה? חחח צריך להעיף את שר האוצר הזה עם ביעטה בתחת (ל''ת)

    חחח, 19/08/08 14:53

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אתם לא צריכים כסף במשטרה, אלא שכל, הגינות, הוגנות ויושר. אה, והשכלה (ל''ת)

    הציבור, 19/08/08 14:46

    הגב לתגובה זו

    • איך תביא למשטרה יותר שכל והשכלה ללא תקציב...?

      חכם ביום, 19/08/08 16:41

      בהתחשב במשכורות הדלות והשחיקה האדירה - נס שהם עדיין מתפקדים, ואפילו משתמן שיפור...

      הגב לתגובה זו

      • שכל לא קונים בכסף !

        לא ידעת?, 19/08/08 18:44

        ואנשים טובים לא יכנסו לזוהמה תמורת שום הון,יש להם את זה נקי במגזר הפרטי.ניקוי האורוות הוא הדבר היחיד שיכול להכניס אנשים טובים למערכת.או לחלופין,הקמת משטרה חדשה,ברמה,נקיה,מקבילה אבל מנותקת מהקיימת. וחלוקת הסמכויות בין שתי המשטרות.אבל בשביל זה צריך הנהגה חכמה שאכפת לה מהמדינה,ומצב ההנהגה הוא בדיוק כמו מצב המשטרה,כל המגזר הציבורי הוא באותו מצב,אז אין למה לצפות.

        הגב לתגובה זו

        • לא מאמין שכל השוטרים מושחתים! תקים משטרה חדשה, ואיבדת את הטובים בקיימת

          ציוני, 19/08/08 23:44

          אני חושב שבמצב הנוכחי, דיכטר עושה את המקסימום, מתוך איכפתיות. דברים כאלה לא עושים ביום אחד, וגם לא בשנה אחת. אם תבחן את הסטטיסטיקות, תראה שכבר יש שיפור (מסכים איתך, עדיין לא מורגש, אבל מזה מתחילים)
          אני לא מסכים איתך לגבי ''כל המגזר הציבורי'' - עובדי המדינה שאני מכיר (במערכת המשפט, בצבא, במערכת הבריאות, בחינוך) נמצאים במקומות אלה מתוך תחושת שליחות אמיתית - אין הרבה סיבות אחרות להיות שם תמורת המשכורות הנמוכות והתנאים הבינוניים ומטה.

          הגב לתגובה זו

  • 20.

    כל מפלגת קדימה נימסתם הביתה .

    איציק, 19/08/08 14:44

    הצביעו רק שס אין לנו על מי לסמוך אלה על אבינו שבשמים.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    יותר תקציב או פחות תקציב לא ישנה אצל מי שלא יודע לעבוד.

    את יכולת העבודה רואים בתוצאות בשטח, 19/08/08 14:32

    אירגוני הפשע חיים וקיימים ומשגשגים ושולטים ברחובות של מדינת היהודים.במדינה מתוקנת השר שלא יודע לעבוד היה הולך הביתה,אבל ברפובליקת הבננות של היהודים הוא רוצה לעלות דרגה ולהיות ראש ממשלה.ברפובליקת הבננות כל חבר כנסת יכול להתנחל למשך עשרות שנים בכנסת ומתוכה להשתחל לתקידי שר שונים ומשונים במשך שנים רבות ללא קשר ליכולתו ולהצלחותיו בתפקידיו השונים במשך השנים הרבות של ההתנחלות בכנסת.בנוסף לזה,כל חבר כנסת כזה ממנה את מקורביו לתפקידים שונים ומשונים בניהול המדינה.תגיד לי מי אתה ונגיד לך מי חבריך?וזאת הרמה שמנהלת את מדינת היהודים כיום,והתוצאות ניראות בשטח,חידלון כללי בכל תחום.כך שכל חבר כנסת חסר יכולת כזה מייצר הרבה יותר נזק ממה שחוסר יכולתו מייצרת בתפקידו.כמות הנזק שהוא מייצר חופפת לכמות המינויים של מקורביו שהוא מחדיר למערכת.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    לקצץ? בדיחה, ממה בדיוק? בעלי קונה עטים, ניירות למדפסת, קנה כיסא למשרד

    אשת שוטר, 19/08/08 14:23

    בדיחה טובה, הממשלה צריכה להכנס לתחנות ולראות איך עובדים בשיטות פרימיטביות, מכונת צילום משנת רפפו.

    בעלי עובד מצאת החמה עד צאת הנשמה

    כל הזמן יש מבצעים , השוטרים עובדים וסובלים

    צריך לבצע מהפך במשטרה, להגדיל כוחות, לתת למשטרה מה שעשו באמריקה -תראו את השוטרים שם,איזה כוח יש להם, איזה עצמה יש למשטרה שם.

    יש להגדיל לשבח ולהעצים את כוחות המשטרה.
    שוש

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    כדי להסגיר את דן כהן לא צריך תוספת תקציב. (ל''ת)

    אזרח מודאג ותמה, 19/08/08 14:18

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אתמול התנגד דיכטר לשחרור מחבלים עם דם על הידיים... ונשאר בממשלה...

    אלי.............., 19/08/08 14:03

    היום מתנגד דיכטר לתקציב... ונשאר בממשלה... הוא רק צריך לדעת,שהאחריות למחדלים ולכשלונות חלה גם על אלה שמתנגדים לכל אלה אך בו בזמן הם גם נשארים חברי ממשלה... הסברים ותירוצים לא יעזרו ב''יום הבוחר''....

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    איך זה שעדיין העיתונות חושבת שמה שאתה חושב זה מענין את הציבור? (ל''ת)

    לא ברור?, 19/08/08 14:03

    הגב לתגובה זו

    • דווקא מעניין אותי מאוד מה הוא חושב. (ל''ת)

      ציבור, 20/08/08 00:00

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    דיכטר כול הצרות עשה לנו ביבי והיום הוא רוצה להרוס כול היופי שיש לנו (ל''ת)

    שמואל, 19/08/08 13:57

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    קצבת ילדים רק עד הילד ה-3 =עודכמה מיליארד לתקציב,כל עבודות הסיעוד שנעש

    אני רק הצעה-כנסו, 19/08/08 13:52

    שנעשות היום ע'י פיליפיניות/רומנים ומתוקצבות ע'י הביטוח הלאומי תיעשנה אך ורק ע'י מי שבחר לא להתגייס (מיעוטים ודתיים)
    שיסעדו במשכורת של חייל בשירות סדיר!=חסכון נוסף של כמה מיליארדים,החזרת מע'מ לאילת=
    עוד כמה מאות מיליונים,ביטול משרד הדתות (הפעם על באמת ולא כאילו)והמועצות הדתיות=
    עוד כמה מאות מילונים,ביטול כל משרות הרבנים המעפנים בצבא ובמשטרה=עוד כמה מאות מילונים,סגירת כל (הכל,טוטאל)הישיבות והתלמודים בגדה המערבית(מי שרוצה ללמוד שיחזור הביתה.אם בחר להגר לגדה אנחנו לא משלמים בעד זה!כמו שאנו לא משלמים בעד לימודים באר'הב ובצרפת!)=עוד מאות מיליונים
    ופתאום יש הרבה מיליארדים לבטחון ולמשטרה
    ולחינוך ולקשישים ולנכים ולחד הוריות
    ולמוסדות לילדים מפגרים !
    ואם עובדיה לא מרוצה שיחזור לעירק להם יש מליאן כסף מהנפט!

    הגב לתגובה זו

    • שכחת את הג'קוזים! זה עוד הרבה מיליונים (ל''ת)

      יואל חזן ומתקן סורגים, 19/08/08 15:00

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    קיצוץ בפושעים

    ויקטור, 19/08/08 13:44

    גם ככה חסרים שוטרים והמון עוזבים עקב שכר נמוך ותנאים גרועים,אז במקום להוסיף ולשפר את המערכת החשובה מאד למדינה ולאזרחיה הם הורסים אותה.
    השוטרים לא יכולים לשבות ולצאת להפגנות,אנחנו האזרחים צרכים לצאת ולהפגין עבורם.
    זוהי חובתנו!!!!

    הגב לתגובה זו

    • אמון הציבור פוחת במשטרה פרקל' ועליון בזכות חוסר מעשיהם כנגד מקורבים כמ (ל''ת)

      דן כהן מחותנו של א. ברק., 19/08/08 14:27

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    השר הזה לא לוקח אחריות ומתפטר,פישל כראש שב''כ ברצח גנדי ולא התפטר (ל''ת)

    טוביה, 19/08/08 13:40

    הגב לתגובה זו

    • לשב''כ אחריות על רצח גנדי, אך להזכירך הוא היה מתחמק בקביעות ממאבטחיו... (ל''ת)

      פיל לעולם לא שוכח..., 19/08/08 23:45

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    מעניין שבקדימה סולדים מהשר ששלף סכינים נגד אולמרט כשנחלש ,חתרן (ל''ת)

    בלתי נלאה, 19/08/08 13:39

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    שר שר כושל ורב קשקשקת,בתקופתו חגגו וחוגגים משפחות הפשע חופשי חופשי (ל''ת)

    הנשר עסוק בפריימריס, 19/08/08 13:34

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אולמרט חושב על עצמו כדיקטטור למד מאריק שרון ונכשל

    תלם אהרון גבעתיים, 19/08/08 13:25

    אין מעטפות אז אין בשביל גמלאים אין בשביל יוצאי המחנות הריכוז אין בשביל כבישים אין בשביל ביטחון ,יש בשביל לרכוש מכוניות אאודי 600 +משכורות של 50.000 ש''חלחודש ועוד סכום כזה עבור הפנסיה ,מספיק כבר עפ השחיטויות בר--אןן חברון חוזר חלילה מי זה בר און ומי זה אולמרט בעוד חודש שניהם יהיו פסה לגמרי פסה.

    הגב לתגובה זו

    • שרון אוהב את המדינה את המולדת שלנו! מי עוד שם אוהב אותה כמוהו? (ל''ת)

      הלוואי והוא היה מנהיג אותנו!, 19/08/08 14:01

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק - צריך לקצץ להם ולבני דודים שלהם

      אמנון זאבי, 19/08/08 14:17

      תחילה, חוק שכר מקסימום לנבחרי הציבור.
      חברי כנסת בהגרלה לא יהיו פחות טובים למדינה מהנוכחיים. איך? ראה: www.Lazuz.org

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    צודק -צריכים יותר שוטרים ,האוכלוסיה גדלה ומספר השוטרים

    אני, 19/08/08 13:13

    לא גדל אולי מי שלא רוצה להיות בצבא שיידרש להיות שוטר 3 שנים

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    דיכטר יקירנו

    גדעון, 19/08/08 13:05

    כנראה שאתה איש ראוי,והרזומה שלך מעיד כי אכן עשית הרבה בשביל מדינה,אז איפה המילכוד?למה הציבור לא מעריך אותך?לדעתי בגלל שאתה השר של הארגון הכי כושל בארץ ,המשטרה

    הגב לתגובה זו

    • דיכטר היקר אתם עשירים רק מהדוחו''ת (ל''ת)

      יאיר נחום טבריא, 19/08/08 13:30

      הגב לתגובה זו

      • הדוחות הולכים לתקציב המדינה, לא לתקציב המשרד לבטחון פנים... (ל''ת)

        תזכורת זה, 20/08/08 00:31

        הגב לתגובה זו

    • משטרת ישראל - טוב שהיא עדיין מתפקדת עם התקציב שיש לה

      מגי ל., 19/08/08 14:39

      למר גדעון, אם האדון דיכטר היה נוהג כמו גוליאני בניו יורק, האמן לי שהכל היה נראה אחרת. יש הרבה כסף במדינה ובאוצר אך ברור לאן הוא מנותב - אז ברגע שיהיה יותר כסף ושוטר יוכל להתפרנס בכבוד יהיו יותר שוטרים . אין שום פטנט לעשות עוגה ללא מצרכים. כדי לקבל צריך להשקיע.
      האם יש לך מושג כמה שוטר שעובד כ-8 שנים ועובד שבתות וחגים ומעבר לשעות המשמרת וכל זאת ללא תגמול. אז קודם תברר ואחר כך תשמיץ כת הארגון הכי כושל לדבריך...

      הגב לתגובה זו

    • דיכטר לקח על עצמו תיק קשה: ניהול ארגון שהוזנח שנים. זו הוכחה לגדלותו!

      תשובה אפשרית לגדעון, 19/08/08 16:46

      כל אחד יכול לקחת את תיק החוץ ולהצליח בו, אבל העובדה שדיכטר לקח את התיק הקשה של בטחון הפנים מראה שכוונתו אכן לעשות למען המדינה ולא למען עצמו. מהנקודה בה נמצאה המשטרה דיכטר לא יכול היה להביא פתרון קסם. אני מאמין שנראה את השיפור ההדרגתי בשנים הקרובות, ומקווה שהציבור יידע להעריך זאת...

      הגב לתגובה זו

      • כל אחד יכול לקחת על עצמו את התיק הקשה ולא להצליח בו.

        חחחחחחח, 19/08/08 18:51

        אפשר אח''כ גם להתפאר בזה.כך שכל גולם יכול להיות גיבור לפי הפילוסופיה שלך.לא צריך בכלל להיות מוצלח,רק צריך לקחת תיק קשה.ככה ניראת המדינה,כי אנשים שלא מצליחים מנהלים אותה,וממשיכים לנהל אותה.לא רק 4 שנים,הם ממשיכים עוד ועוד.פלא שהפכנו לעולם שלישי?.יש ליקוי רציני בשיטה.אבל מי שמופקד על שינוי השיטה אלה אותם לא יוצלחים שמעוניינים להשאר במקומם,אז למה שישנו?

        הגב לתגובה זו

        • בשביל שינוי במערכת במצב כל כך קשה,צריך סבלנות! זה לא עובד בזבנג וגמרנו (ל''ת)

          עוד תשובה, 19/08/08 23:47

          הגב לתגובה זו

  • 5.

    אולי כדאי לסגור את המשטרה בכלל, לפי האוצר אין למשטרה שימוש. (ל''ת)

    שלמה, 19/08/08 13:04

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    הספינה טובעת .....והעכברים במנוסה ...... (ל''ת)

    ===== טיטניאק ................................., 19/08/08 12:49

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    דיכטר נגד המקצץ

    בבה, 19/08/08 12:42

    נכון הקיצוץ במשטרה וברווחה נעשה בלי התחשבות בחיי המדינה. העניים יתרבו הפשיעה תגבר ובראון ישפשף ידיים מנחת. הוא הרי לא בעשירון התחתון. לו יש מספיק לכלכל כמה וכמה משפחות. אז מה איכפת לו. אסור לאפשר לו להעביר תקציב גס כזה.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    דכטר אנחנו לא מעריכים אותך! (ל''ת)

    איך הרווחת את זה?, 19/08/08 12:41

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    התקציב הרשון במעלה צריך להיות מופנה לביטחון הכולל של תושבי ישראל .

    פקק תנועה קרית ביאליק, 19/08/08 12:19

    זאת אומרת מישטרה וצבא ביחד .

    הגב לתגובה זו

    • השוואת משכורות השוטרים לאנשי צבא הקבע

      רותי ק., 19/08/08 14:35

      קודם שישוו את המשכורות של השוטרים לאנשי צבא הקבע

      הגב לתגובה זו

      • לא רק זאת המישטרה צריכה להיות גוף יותר מאיים (ל''ת)

        פקק תנועה קרית ביאליק, 20/08/08 08:49

        הגב לתגובה זו