• 62.

    מסכנה

    משי לוי מאשקרלון, 22/08/08 20:05

    זאת פשוט רשלנות!!!

  • 61.

    משתתפת בצערכם

    חסוי, 20/08/08 13:44

    רשלנות של האחיות!

  • 60.

    לסטודנט החכמולוג מ-59

    אתה לא אלוקים, 20/08/08 06:31

    הפגנת הידע לא פותרת את הבעיה ואת רגישות הנושא. להתייחס לכולם כטמבלים מוכיחה שהינך קרוב יותר מכולם לעמדה זו.
    את הגבול במקרה זה ובמקרים אחרים לא אתה ושכמותך קובעים ובטוח שלא על פי הספרות הנרכשת בעודך סטודנט, זה שנפח נשמה באפך ובאפי ובעוד מליוני אנשים בעולם הוא זה שיקבע את הגבול, אלו שמתמחים בתורתו הם שיקבעו את הגבול ע''פ הבנת תורתו גם אם זה נוגד את ידיעותיך הנרכשות ובין אם הינך מתנגד לקיומו או לתורתו.
    כל המשפחות המאושרות - מאושרות באותה הדרך. כל משפחה אומללה - אומללה בדרכה שלה....

  • 59.

    אתם כולכם טמבלים

    סטודנט לרפואה, 20/08/08 02:08

    פג בן 23 שבועות פשוט לא מסוגל לשרוד, בלי שום קשר לטיפול של הרופאים.
    אתם בטח מדמיינים איזו מחלה או ''חולשה'' כללית כזו שאינכם יודעים מה טיבה. אתם טועים - לפג בן 23 שבועות יש ריאות לא מפותחות שלא מסוגלות להפריש נוזל מסויים שנקרא סורפקטנט וזה לא משנה אם היא חיה עוד כמה שעות או פחות כמה שעות - היא לא הייתה מפרישה את הנוזל, הריאות שלה היו קורסות לאט לאט (כמו שמן הסתם קרה) והיא הייתה מתה.
    זו גם הסיבה כנראה שפשוט הכריזו עליה כמתה - אלה הנהלים. ממילא אפילו פג חי בן 23 שבועות סופו למות מהר מאוד, אז פג בן 23 שבועות בלי דופק ובלי נשימה?


    תחשבו על זה - אם הפגה הייתה בת 22 שבועות מה הייתם אומרים? ואם בת 15 שבועות? ואם היא הייתה בגודל של 3 ס''מ? אולי היא גם הייתה שורדת? אם הייתם מפילים חס וחלילה עובר קטנטן בגודל של 3 ס''מ, הייתם מצפים מבית החולים לבדוק אם הוא חי או מת? ולמה דווקא רק עד 5 שבועות? מה עם 10 שבועות? איפה עובר הגבול?!

    הגבול עובר במקרה הזה בגיל 24 שבועות. הבנתם, חכמולוגים? אחרת אפשר להתייחס גם לכל ביצית שאובדת במחזור וזרע שנשפך לשווא כאל ''עובר'' שבית החולים צריך לבצע בו החייאה (ברור לכל מי שיודע קצת פיזיולוגיה שמגוחך לדבר על החייאה בזרע וביצית או בעובר מופרה וגם בעובר באמצע התפתחותו... אבל האם כל האידיוטים שהגיבו כאן לכתבה מבינים את זה?)

    אז כאן היה מקרה גבולי שהרחיב טיפ-טיפה את הגבולות המוכרים למדע (מבחינת יכולת של עובר לנשום עצמאית ולמות מייד אחר כך, לא מבחינת יכולת של עובר לשרוד 6 שעות במקרר, זה בהחלט מפתיע), אבל באופן כללי זה מה שהייתי מצפה מרופא נורמלי לעשות.

    רבאק, תלמדו קצת לפני שאתם מדברים, או לפחות תנסו לחשוב קצת.

    • לא מכניסים למקרר. אדם כזה או אחר עד שלא ברור מצב אתות החיים.שהוא משדר

      פקק תנועה קרית ביאליק, 20/08/08 09:29

      מבחינה רפואית .ו נס רפואי.או כול דבר אחר . איפה נישמע כדבר הזה .ישנם אנשים במדינה הזאת .שמתים למות .מוות של חסד .אולי להם קביעה כזו .מתאימה אם כול הענין הלא נוח שישנו בדבר זה ..זה מזכיר לי את המצב של צער בעלי חיים .הרי לאדם יש נשמה באפו .כמו שאר יצוריו עלי אדמות .

  • 58.

    פחות אחת להחלפת שבויים... (ל''ת)

    אבו מאפן, 19/08/08 22:57

  • 57.

    TO GOOGLE GROUP

    M M, 19/08/08 17:48

    I SIMPLY LOVE YOU FOR YOUR HONEST
    AND PROMPT SERVICE

  • 56.

    רשלנות

    בת אל, 19/08/08 17:44

    לצערי בוודאי מדובר ברשלנות של הרופאים אבל בוא לא נשכח שכולנו בני אדם.
    זה מקרה מזעזע ומצמרר ואני מקווה שהלקחים ילמדו היטב ושמקרים כאלה לא יקרו שנית.

  • 55.

    מ-פ-ח-י-ד!!

    ירון, 19/08/08 17:33

    והכי מפחיד זה,שהיא תתעורר בקבר,גם בקביעת המוות הראשונה הם היו בטוחים..

  • 54.

    DEMOCRATIC ISRAEL

    M M, 19/08/08 17:33

    אם המקרה היה קורה ב-עזה לא היו שם כל כך
    אצבעות מאשימות את הרופאים!! ובווראי עוד
    כמה ימים יתחילו לאשים את כל היהודים ברצח
    תינוקת אשר צוות של רופאים יהודים עושים
    (כמו שצריך לעשות *את הכל* להציל אוד נפש,
    כך המצב בישראל ש-גוי שגר, מתפרנס, ואשתו
    (בשל טיפול לקוי בבית היא נכנסת לבית-חולים
    יהודי ושניהם מאשימים את הרופא-היהודי)בכשל,
    הם מקימים בכי,צעקות,תלונות,מזמינים תקשורת,
    ממש את הכל להוכיח לעולם עד כמה הרופא-יהודי
    יכול להיות רוציח של עובר מוסלמי ב-חודש
    הרביעי או חמישי (שה-אם נכנסה להפלה)!!!!

    • אתה זקוק ...

      שאלטר., 20/08/08 03:11

      דחוף לטיפול נמרץ אצל פסיכיאטר.
      רצוי עם מכות חשמל.
      גולם לא מתפתח וזה ממילא לא יזיק לך.

  • 53.

    אי אפשר היום להאמין לאף אחד!!!

    אחת שאכפת לה!!!, 19/08/08 14:15

    הרופאים הם הדםוקים בתמונה
    אי אפשר לסמוך עליהם יש להם תואר שני והם קובעים את המוות...
    אני מרחמת על האמא שסבלה
    (יתכן שיש לילדה קטלפסיה או מומ לב)

    • ל-53 את רואה בגידה בויוה אז תכנסי את וכול מי שרואה

      חתולונת.!?, 20/08/08 00:22

      אין דבר כזה קטלפסיה הם המציאו את זה רק בשביל הסדרה באמיתי אין דבר כזה....

  • 52.

    למה לא לקחו לה את...

    אפרת, 19/08/08 12:07

    הלב,כבד,כליות וקרניות להשתלה?
    אבל שיהודים תורמים,הערבים הראשונים שעומדים בתור.

    • אוי כמה שאתה אידיוט (ל''ת)

      מנם, 19/08/08 13:08

    • את צודקת

      פרדי קרוגר, 19/08/08 13:11

      ממש פיספוס

  • 51.

    לרופאים בישראל יש ביטחון עצמי מופרז כמו לנהגים בכבישים. (ל''ת)

    התוצאות זהות- מוות!!, 19/08/08 12:07

  • 50.

    ידעמ מוגבל

    עאע, 19/08/08 12:02

    באמת מקרה יוצא דופן,יתכן שהרופאים לא יודעים הכל ולא מבינים הכל
    לכן אין לסמוך עליהם אף פעם

  • 49.

    לכל המגיבים והמטיחים

    שונאת בורות, 19/08/08 11:30

    אל תתחילו לשפוט רופאים אם לא למדתם 7 שנים של רפואה או שהינכם ממשרד הבריאות ויש לכם ניסיון לטפל במקרים אלו או שהינכם פתלוגים בכירים. איני רופאה ולא מתיימרת להיות אחת אך אני יודעת שכל פג שנולד פחות משבוע 26 סיכויי ההשירדות שלא קלושים וגם עם כן יחיה הוא יסבול רבות עקב פיגור כתוצאה מחוסר חמצן מנזק מוחי.
    עכשיו הנה השאלה נניח שהפגה הייתה חיה האם ההורים לא היו מתקשים לטפל בה כשסובלת מפיגור עמוק...
    אך זו אינה השאלה הראשית כן אולי מישהו קבע את מותה מהר מדי כי כל התינוקות נולדים כחולים בהתחלה אך צריך לשאול האם בדקו אותה ע''פ כל הקריטריונים ואם כן אז אשם משרד הבריאות ולא הבית חולים כלל...
    נ.ב מיילד לא קובע מוות רק רופא!!! אז בדקו עובדות לפני פרסום כנדרש

    • שונא פוסטמות! הרופא קבע את מותה של הילדה, ואף רופא

      לא בדק אחריו, 19/08/08 12:10

      זה רשלנות מצד הרופאים ומצד בית החולים!

    • ובטח ובטח שהפג ימות לאחר שהיה 6 שעות בקירור. אז יש פה חטא כפול ומכופל

      והיתה פה פשלה נוראה. מלבד זאת כולם פה צבועים כי, 19/08/08 12:42

      החם מראים סולידריות לערבים בזמן שהם יודעים טוב מאוד שהערבים שונאים אותנו ומקומם במדינותיהם.

    • מאין לך שהרופא הזה באמת למד 7 שנים?היית איתו בכיתה?

      גילדור, 19/08/08 13:13

      ואולי הוא היה רוב הזמן בחוף הים ובבחינות הוא העתיק

  • 48.

    אז היא חיה או לא? (ל''ת)

    לא הבנתי, 19/08/08 11:27

  • 47.

    איזה מקרר זה?

    יוסי טכנאי קירור, 19/08/08 11:16

    אני חייב לקנות אחד כזה.

    • איזה מקרר זה

      המקורר, 19/08/08 12:26

      אתה לוקח סיכון - נניח תכניס למקרר עוף ופתאום תיהיה לך תרנגולת במקרר........או תכניס סטייק ותיהיה לך פרה ..........

  • 46.

    בבקשה לפרסם את תגובותי. תודה . (ל''ת)

    פקק תנועה קרית ביאליק, 19/08/08 11:15

  • 45.

    לצער כולנו זה היה צפוי.

    קטב, 19/08/08 11:14

    נדיר מאוד (7.5%) שפג שנולד בשבוע 23-4 ישרוד בכלל,במיוחד אחרי ''טיפול'' בהקפאה של שש שעות....

    אולי נחמה קטנה למשפחה היא העובדה שגם פגים שנולדים כל כך מוקדם ושורדים, יסבלו לרוב מפיגור או מומים אחרים, ייתכן כי גורל אכזר זה נמנע ממכם ומהילדה.

    תנחומיי הכנים למשפחה הכואבת.

  • 44.

    פגה

    אנגל, 19/08/08 11:05

    חבל מאוד שהיא לא שרדה ,יתכן שבאמת היא נולדה מתה זה קצת מוזר ,יכול להיות שהיא סבלה ממחלה נדירה -שבה מאבדים את הדופק או הנשימה ולאחר כמה שעות מתעוררים בחזרה ,אולי היא סבלה מקטלפסיה

  • 43.

    ואני ממליץ לקבל ללימודי רפואה .בני אדם שהצליחו להישתחרר מצהל .

    פקק תנועה קרית ביאליק, 19/08/08 11:04

    על בסיס של פרופיל רפואי 21. ואחר כך להיתקבל ללימודי רפואה בישראל .מי יודע עים אדם זה .שקיבל פרןפיל רפואי נפשי. יקבל החלטות הרות גורל .כמו במיק'רה הזה .ומיקרים אחרים .מי יודע.. הרי רק ליושב במרומים .יש פיתרונות לכול דבר .

  • 42.

    אלוהים נתן להם את הזכות להיפרד ממנה.. עצוב מאוד. (ל''ת)

    נטי, 19/08/08 10:51

    • האלוהים שלך מגעיל, רשע ואכזר (ל''ת)

      כאילו שהמציאו אותו, 20/08/08 03:15

    • מאחל לכל הרבנים שחושבים שזה זכות

      את הזכות הזה, 20/08/08 03:18

      אמן ואמן וכן יהי רצון!

  • 41.

    מתה? יותר נכון נרצחה ע''י המשפחה והרופאים

    אלון, 19/08/08 10:50

    אין ספק שאם המשפחה שלה לא היתה מפילה אותה וזורקת לזבל אלא בודקים טוב טוב מה מצבה או שהרופאים לא היו שמים אותה במקרר אלא מטפלים בה באינקובטור היא היתה שורדת

  • 40.

    למערכת nrg

    לולי, 19/08/08 10:48

    אולי תורידו את התגובות הגזעניות?! יש חברי משפחה שקוראים את הטוקבקים האלה!!!

  • 39.

    יש בילבול

    אדי, 19/08/08 10:47

    הקירור זה מה שהחזיר חיים לתינוק ולא להפך.
    על תעשו עלהום לבגלל מישהו שסתם מדבר שטיות בכל הרשתות.

    • יתכן. אבל אם ככה--היא היתה צריכה להיות מטופלת בקרור (ל''ת)

      ולא במקרר מתים, 19/08/08 12:52

  • 38.

    אני ממליץ לכול כותבי הביקורות על הרופאים, ללמוד רפואה ולהחליף אותנו.

    דר', 19/08/08 10:40

    הביקורות שלכם כול כך מלומדות , שאני בטוח שתעברו את בית סספר לרפואה בשלוש וחצי שנים ותהיו רופאים גדולים ואוהבי אדם , וסבלניים כמו שאתם באים לידי ביטוי בתגובות שלכם.

    • רופא זה לא רק מקצוע וכבוד

      זאת אחריות, 19/08/08 12:12

      כנראה אותך עדיין לא למדו את זה!

  • 37.

    החזירו לנו את ד''ר שאשא

    דש, 19/08/08 10:34

    מניסיון אישי הידרדרות נוראית בכל התחומים

    • זה בגלל ש.....

      אחות, 19/08/08 11:14

      שמרבית הרופאים שם ערבים בניגוד לעבר שהיה רוב לרופאים היהודים.

  • 36.

    ספק אם בוגר היה שורד בקרור וללא חמצן (רק תחשבו על זה) (ל''ת)

    כרמית, 19/08/08 10:18

  • 35.

    לחקור מה היתה ''תרומת'' הקרור להאצת מותה (רשלנות וודאית ללא ערר) (ל''ת)

    משפטן, 19/08/08 10:17

  • 34.

    = בדיקה= (ל''ת)

    מאיר, 19/08/08 10:16

  • 33.

    ''רפואה מערבית מתקדמת'' עלק.... (ל''ת)

    חחחחחח, 19/08/08 10:10

  • 32.

    wa7d

    wa7d, 19/08/08 10:01

    wa7d 7wa7d wa7d wa7d wa7d wa7d wa7d wa7d wa7d wa7d wa7d wa7d

  • 31.

    אתר YNET מתהדר בחשיפת הפרשה. לכל היותר חשיפת קומוניקט

    נהרייני, 19/08/08 09:53

    ההודעה הרי יצאה מדובר בית החולים. אז YNET אולי היה הראשון שפרסם, 2 דקות לפני אחרםי, אבל להגדיר זאת כחשיפה? בושה. מי חשף? מי גילה? קל יותר לשקר במצג שווא מאשר לעשות תחקיר עיתונאי. תקנו אותי אם אני טועה.

    • אולי אחרים לא שמו לב (ל''ת)

      למשמעות הודעת הדובר, 19/08/08 10:03

  • 30.

    תארו לכם

    כנסו וקראו, 19/08/08 09:51

    תארו לכם עוד כמה שנים ילדה חמודה בת 7 מוזמנת לכל תוכניות האירוח בארץ בתור הילדה שחזרה ממקרר המתים (לתפארת משרד הבריאות). סיפור כזה כל רשתות השידור בעולם היו רוצות להריץ, 60 דקות, עופרה ווינפרי, כולם.

    לקומיסרים שלנו זה היה קצת קשה לטייח. הם הרי חזקים על הבורים בארץ, לנו אפשר לדחוף הכל. אבל ברגע שהסרחון יוצא מגבולות המדינה הענינים מתחילים להסתבך.

    • היה מקרה עם איזה קיבוצניק (ל''ת)

      שהיה 48 שעות במקרר ושרד אח''כ כרגיל, 19/08/08 10:05

    • מה אתה רומז?

      נטלי, 19/08/08 10:23

      שהיום חיסלו אותה סופית?

  • 29.

    ''רפואה מתקדמת'' ע''ש מנגלה ימ''ש שהקפיא חסרי ישע בשם הרפואה (ל''ת)

    ע''ע יד ושם, 19/08/08 09:51

  • 28.

    אתה מת רק פעמיים (ל''ת)

    ליאור, 19/08/08 09:50

  • 27.

    הפטנט: לא מתה? --קירור עמוק+לא זזה? קוברים ואח''כ בודקים (ל''ת)

    פטנט ע''ש רופאי ישראל, 19/08/08 09:47

  • 26.

    אך הצליחו במיצריים לילד 7 פגים בבת אחת .....

    פקק תנועה קרית ביאליק, 19/08/08 09:45

    אך אםשר למות ואחרכך לקום לתחייה ?? האים זהוא השלב הראשון של חזון העצמות היבשות שמוזכר בתנך ???

    • האשה במצרים היא מקרה נדיר

      סילבי, 19/08/08 10:14

      שסחבה הריון מרובה עוברים כמעט עד הסוף. הפגים שלה נולדו במשקלים סבירים שהכי קטן/ים היה 1.45 קילו עד 2.8. במשקלים כאלה של 1.5 קילו הסיכוי להשרדות גבוה הרבה יותר. גם בשלות הריאות גבוהה יותר כי הם היו כמעט 9 חודשים ברחם.

      • והמיקרה של פג שמת בישראל .ואחרכך מיתעורר לחיים .

        פקק תנועה קרית ביאליק, 19/08/08 10:56

        זה גם מיקרה נדיר. ואם זה לא חזון העצמות היבשות .אז אני צינצנת .

      • לעלות על המיקרה הזה .ולנצל היזדמנות נדירה זו. ולבצע מחקר בישראל.

        פקק תנועה קרית ביאליק, 19/08/08 11:21

        ובעולם הרפואי בכלל .האים כול מיקרה. של טיפול פוריות כזה .יכול להביא בכול מיקרה .לתוצאות של הריון מרובה עוברים .והאים בכול מיקרה כזה .כולם יולדו בריאים ושלמים .השלכות שונות מוסריות כלכליות כדאיות ןחוליי .

  • 25.

    מזעזע ונורא מעשה של חדלנות ורשלנות רפואית שסופה בכלא עד גיל 80 שזהו

    פקק תנועה קרית ביאליק, 19/08/08 09:40

    למעשה העונש שניקרא בחוק מאסר עולם .הדברים הללו קורים בגלל שבישראל עושים צחוק מהעבודה ואחד מהשני .אך ניתן ואפשר להגיע. למצב כזה .שלא נידע יותר מצרות כאלו .

  • 24.

    השאלה איך היא שרדה במקרר מעניינת

    אבל יותר חשוב למה נכנסה למקרר!, 19/08/08 09:14

    ואם אפשר תהייה של הדיוט-אולי קור עוזר במקרים כאלה? (כוונתי כמובן לקור מבוקר ולא מקרר מתים)

  • 23.

    מש.הבריאות ''העוברה מתה וגם הבדיקה מתה, הבא בתור! הלאה'' (ל''ת)

    חה חה זה עובד תמיד, 19/08/08 09:12

  • 22.

    מאד מצער.מיקרה חמור מאד שמחייב בדיקה מעמיקה עםמסקנות.מדובר בחיים . (ל''ת)

    אייל משה, 19/08/08 09:10

  • 21.

    ח-ד-ש! רק בישראל אפשר למות פעמיים ו-''עוזרים'' לקשישים למות (ל''ת)

    אדם, 19/08/08 09:09

  • 20.

    WELL SHIT HAPPEND YALLA BEITAR

    SHIMON, 19/08/08 09:08

    YALLA BEITAR

    • אתה נותן תצוגת תכלית מצויינת ללמה חושבים

      יעל, 19/08/08 12:02

      שאוהדי בית''ר הם דפר''ים. או כמו שנאמר-I REST MY CASE!!! ואגב-ככה כותבים HAPPENED....
      מעבר לזה שאתה דביל חסר רגישות-תנחומיי למשפחה, אף אמא לא צריכה לעבור דבר איום שכזה-ולא משנה מאיזה מוצא, דת או לאום היא...

  • 19.

    בעלי מקצוע צריכים לברר מה אירע

    ילד, 19/08/08 09:07

    אל לנו להאשים את בית החולים או מי מרופאיו.
    רק מומחים צריכים להסיק מסקנות אם בכלל.
    זה נושא מקצועי.

    לכן אעבור בתגובתי לנושא חשוב אחר:

    הגדולה של המדע בימינו, היא הפתיחות וההכרה במגבלותינו.

    המאיץ המפורסם בעולם בסרן, פתח את דלתותיו בפני מדענים מכל העולם וכל אחד יכול לגשת למידע, כולל המחקרים החדשים ביותר.

    לא חלף זמן רב מאז למדו בסרן להפיק ''אנטי-חומר'' והוא כברמשמש בבדיקות פט.

    בבדיקות פט מזריקים לאדם כמות זעירה של אנטי חומר שמסיעת למיפוי פעולות המוח.

    היפה אצל גדולי המדענים בעולם שהם מודים במגבלות הידע:

    א. אין להם קמצה מושג, מה מהותם של החומר והאנרגיה שמהווים את רוב רובם של אלה בעולם (96.3%) ולמה הם ''לא מוארים9''.

    ב. מהיכן הגיו כל כך הרבה מים לכוכב שלנו.

    ג. מהיכן הגיע החמצן הדרוש לקיומנו.

    ד. מה גרם בעבר הרחוק, לתזוזת הקטבים של הכוכב ''שלנו''.

    ה. מי ''העלים'' שני כרומוזומים מקוף, והפכו לאדם.

    ו. מה יקרה כשבכוכב שלנו ימצא על אותו ישר העובר בין השמש לחור שחור המצוי בקצה שביל החלב.

    ז. האם היה קיים משהו לפני הכלום הזעיר שבו ארע המפץ הגדול.

    ח. מי הדליק את הפתיל שגרם למפץ הגדול.

    ט. לאן נעלם האנטי חומר שנוצר במפץ הגדול.

    י. האם המשהו שמונע קריסה של היקום נוצר במקרה (המשהו שאינשטין נאלץ ליצור עבורו את הקבוע הקוסמולוגי.

    יכולתי להמשיך.
    אציין רק, שבישראל, יש יותר אנשים מצתנשאים ומורמים מעם, יותר מאשר בקרב מדעני גופי המחקר, החשובים בעולם.

    מי שביקר בפרמילאב וראה את הפתיחות והיחס של המדענים העובדים שם, לכל סטודנט שמבקש להשכיל, יכוללקנא בגויים שהתעלו על הישראלים, המשועבדים לשוחד, לעושק ולהתנשאות.

    • ולפעמים צריך רק להקפיד על הכללים הקיימים (!) -

      מומחה פגים לקביעת מוות ולא (!)הרופא המיילד.., 19/08/08 09:33

      ורק אח''כ להתפנות לשאלות המדע הגדולות

    • מה זה (ל''ת)

      פרמילאב?, 19/08/08 09:59

    • יש תשובה אחת לשאלותיך:

      רוני, 19/08/08 10:55

      אלוהים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

  • 18.

    לא יאמן

    חסוי, 19/08/08 09:05

    איך דבר כזה יכול ליקרואת זה לא אפשרי

  • 17.

    הרופאים לא רצו עדות חיה לפשלות שלהם אז הרגו אותה פעם שנייה סופית! (ל''ת)

    סתם בצחוק נראה לכם, 19/08/08 09:05

  • 16.

    אני ממש בוכה על הקטנה

    כמה עצוב, 19/08/08 09:04

    כל כך קיוויתי שהיא תתגבר. חשבתי שאם היא עברה את כל הגהינום של לידה מוקדמת והשהייה במקרר במשך 5 שעות והכל כנגד כל הסיכויים, היא תהיה חזקה מספיק להתגבר ולחיות.

    זה פשוט נורא.

    תנחומי למשפחה.

  • 15.

    יש לרופאים נטייה להתנפל על הספרות המקצועית

    אחרי משגה של שיקול דעתם, 19/08/08 09:02

    באישפוז שהיה לי, נגרמה תופעת לוואי חמורה כתוצאה מהטיפול. הרופאים טענו שזה נדיר ולא מוכר-רופא מומחה (מתאים..) טען שדוקא זה ידוע (בחוגים המקצועיים שלו..).

    • נכון מאוד! (ל''ת)

      יש תופעה כזאת, 19/08/08 09:24

  • 14.

    מוות ילודים קורה כל שבוע

    אח, 19/08/08 08:50

    אבל הערבים עושים רעש מכל דבר.
    רוצים רק בסף..כסף..כסף..
    לדפוק קופה ע''ח המדינה.

  • 13.

    אפילו כן כותבים כל הגזענים למינהם משני הצדדים בושה

    סלאח, 19/08/08 08:46

    משתתף בצער המשפחה.

    • סלאח, אין מה להתייחס לזבלים

      סילבי, 19/08/08 10:18

      שאין להם טיפת רגש או מצפון.
      רוב העם בישראל קיווה, התפלל וייחל שהקטנה תשרוד ותתגבר על הטראומה.
      למרבה הצער זה לא קרה.

  • 12.

    התינוקת שקלה 600 גר' והיתה בת 23 שבועות

    יש מדינות באירופה, 19/08/08 08:37

    שבגיל כזה לא ''נלחמים'' על חיי התינוק.____אבל ברור שיש פה כשל-עדיין היתה נשמת חיים באפה,קשה ככל שזה יהיה לזיהוי.

  • 11.

    הקור עזר לשמר חמצן בריאות הקטנטנות

    הגוף עבד על מינימום קשה לאבחון, 19/08/08 08:29

    ברור שרק מומחה לפגים צריך לקבוע מוות-ולא כפי שהיה כאן

  • 10.

    כל מה שהרופאים יודעים לעשות זה לבדוק בספרות! (ל''ת)

    פעם היו רופאים היום יש עסקנות!, 19/08/08 08:26

  • 9.

    זכו בפייס

    ניר מרמת ישי, 19/08/08 08:18

    גם לא יסבלו מילדה מפגרת וגם יקבלו פיצויים.

    גם המדינה זכתה: תחשבו כמה דורות קדימה איזה חיסכון בקיצבאות בהנחה שתביא 12 ילדים וכך כל ''השרשרת''.

    • איזו רמה ירודה... חבל שיש אנשים שחושבים כמוך (ל''ת)

      חיפאית, 19/08/08 08:40

      • גם אני חושבת כמו ניר

        חווה, 19/08/08 09:00

        מה עדיף? לגדל מפגרת?
        וכמו שאני מכירה את המגזר הזה הם ינצלו כל מיקרה לעשיית כסף.

        • אולי תפסיקו? תתייחסו לגופו של מקרה-תינוקת פג שנעשתה טעות קריטית לגביה

          ולא חשוב המוצא הלאומי, 19/08/08 09:28

          ולא חשוב גם סכוייה בעתיד. נקבע לה מוות בטרם מתה בפועל!

          • על תחיית המתים שעמעת?

            גרגורי, 19/08/08 10:26

            אצלנו ברוסיה אנשים מתים וחוזרים אחרי שבוע.
            זה מוודקה.

    • תגובה מפגרת (ל''ת)

      מכוער מאוד, 19/08/08 08:49

    • המדינה צריכה לסבול אנשים כמוך, לכן היא על הפנים (ל''ת)

      ליה, 19/08/08 08:49

  • 8.

    תינוקת חיה מתה

    אבי, 19/08/08 08:11

    פחות ערביה

    • מאחל לך שתעבור את מה שעברו ההורים (ל''ת)

      ערבי צפוני, 19/08/08 09:06

      • אל תשים לב לחארות- כאלה יש בכל לאום (ל''ת)

        תנחומי למשפחה, 19/08/08 11:02

      • אכן אני לא מאחל לו ולא לאף אחד.. אבל

        עוד ערבי, 19/08/08 16:30

        שידע לעצמו כמה נבזה ושפל האפס הזה.
        חבל שאפילו אקרא לך חיית פרא מחשש לפגוע בכאלה יצורים.

        תנחומיי הכנים למשפחה.

    • התגובה של פשוט

      עצוב, 19/08/08 23:59

      נבזית!ככל הנראה אתה ילד אם הנך חושב כך. וככל הנראה לא ידעת, לא כל ערבי הוא טרוריסט...
      וכנראה בכלל לא ידעת מה זה ערבי? אדם שבא מחחצי האי ערב!אז תחשוב שנית לפני כל תגובה שלך!
      אתה מדבר ככה עליהם ואחרי זה מתפלא למה מפלים אותך בתור יהודי? אתה בעצמך עושה את זה!!!
      הזוג הורים האלו סבלו מאודד
      אתה היית רוצה שיגידו עליך אחרי שמתת
      ''הו יופי פחות יהודי שיביא עוד יהודים''
      זה מה שנקרא גזענות
      לך תדע מי הם הזוג הורים האלו?!
      אולי הם שוחרי שלום
      אולי הם אפילו אנשים שברחו מלבנון בגלל החיזבאללה מאחר והם לטובתנו!?
      לא הפעלת אפילו לא טיפת שיקול דעת וחשיבה שכתבת את התגובה הזו!
      אני לא מאחלת לך שתעבור את זה ולא שיגידו לך את זה
      אבל אני מאוד מקווה שתפנים את מה שכתוב פה ותפסיק להתנהג ככה!!!!

      ----
      למשפחה- שיהיה בהצלחה =\\

  • 7.

    זה פרובקציה של היהוד (ל''ת)

    זיאד, 19/08/08 08:00

    • כותבים ברובוקציה זיאד,לא פרובוקציה. (ל''ת)

      מחמוד אל-קנאדי,, 19/08/08 08:49

      • תודה (ל''ת)

        זיאד, 19/08/08 10:27

  • 6.

    המילד עשה להורים טובה. לנשמה הקטנה הזו לא היה שום סיכוי לחיים של ממש. (ל''ת)

    הפג הזה היה חסר כל סיכוי, 19/08/08 07:52

    • אכן חסר סיכוי

      אבל נהוג שרק מומחה קובע מוות לפגים, 19/08/08 08:42

      מומחה לפגים-ולא המיילד.חסר סיכוי זה נכון, עדיין-- אין להקדים את המאוחר!

  • 5.

    סליחה כן

    מוצמוץ, 19/08/08 07:52

    אבל הגיע הזמן שגם הערבים יעריכו את החיים.
    לא ממש ערך עליון בעיניהם.

    • זו היתה אחת התגובות הכי מטומטמות באתר בשנה האחרונה

      יעל, 19/08/08 08:33

      קיבלת פרס.

      • יעל מסכים איתך מגיב 5 מטומטם (ל''ת)

        רמי, 19/08/08 09:07

    • מסכים איתך לגמרי (ל''ת)

      קלרנס, 19/08/08 10:36

  • 4.

    אולי צריך לשנות את הפרמטרים לקביעת מוות ויילוד מוקדם. (ל''ת)

    אדם, 19/08/08 07:52

  • 3.

    נוסטלגיה

    גודמן, 19/08/08 07:51

    פעם סיפרו בעתון מה קורה ליהודים.

    • זה בגלל שהיהודים כבר מיעוט בארץ

      חגי מנהלל, 19/08/08 08:31

      כח הזכויות הולכים לערבים.
      אל תבזבז זמן,תתחיל לחפש מקום למילוט.

      • אתם חתיכת תתי אדם טפשים

        ליה, 19/08/08 08:52

        וזה לא קשור להשקפה פוליטית שלי,פשוט מה הקשר,העיקר לכתובדברים רעים על ערבים

    • חשבתי שיהדות מתייחסת לכל אדם כאדם לא רק ליהודים בושההה וחרפה (ל''ת)

      אחמד, 19/08/08 09:09

  • 2.

    מה (ל''ת)

    הילדה נולדה עם דופק והאם לא היה לה צירים, 19/08/08 07:22

  • 1.

    הפעם הם בטוחים? (ל''ת)

    זה אבי עצבני, 19/08/08 07:14