• 61.

    ממש צודק צודק צודק - אין מילים! (ל''ת)

    יהודי מאתיופיה, 26/08/08 16:43

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    ישראל--אמריקה חילופית

    דב מרקו, 21/08/08 06:28

    מתי ישראל תפסיק להיות חלק מהעולם המערבי ותתחיל להשתלב בתוך המזרח התיכון?!

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    ראוי להזכיר לבן דרור ימיני שמחצית מהקהילה היהודית בתימן גוועה למוות

    אבי צנעני, 20/08/08 08:31

    ברעב הנוראי בין השנים 1903 - 1905 (תוך שנתיים מתו 40000 יהודים מ80,000 שחיו שם).
    נוסף לכך, היהודים בתימן לא התרבו משך מאות בשנים, בגלל רעב, מחלות, עוני וכו'.
    זאת למרות שרובם ככולם היו דתיים מאוד , שמרי מצוות ולומדי תורה מבוקר עד לילה.
    ראוי עוד לציין, שגם בפולין מתו כ5000 יהודים מדי שנה, במאה ה19, מרעב ועוני.
    מסקנה : ''החיים היהודים'' שבן ימיני ושגריר ישראל באתיופיה כה חרדים להם פתאום , אינם בהכרח משפרים את רמת החיים !!!
    חיים יהודיים לא צילים אפילו ממוות מרעב !!!
    האתיופים באים לכאן כדי להנות מרמת חיים משופרת, ממש כפי שבאו לכאן קודם התימנים והפולנים.
    אם זה מתאים להם ולנו - למה לא ? היהדות אינה משמעותית לצורך הענין. יהודים ''טהורים'' היו רק במעמד הר סיני.

    הגב לתגובה זו

    • ומה המניע של הרוסים בדיוק, לפחות האחרים יודעים להכיר תודה

      איציק, 20/08/08 13:30

      במקום להתבכיין ולבוא בטענות ודרישות אליטיסטיות

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    לעזור לאפריקה

    באפריקה, 20/08/08 08:12

    לעזור לאפריקה ולעצמנו- באפריקה.
    גם אני שמעתי על הצקות מצד הפלשמורה ליהודי אתיופיה. אנחנו בגסותנו פשוט לא מבדילים.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    ימיני לא תמיד אני מסכים אתך אבל הפעם מסכים אתך במאה אחוז. (ל''ת)

    ג.מרכז, 20/08/08 06:08

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    אותך צריך להגלות מכאן אולי לסיביר אתה פאשיסט מתאים לך פוטין (ל''ת)

    סרגיי, 20/08/08 02:59

    הגב לתגובה זו

    • אתה מבלבל במוח שאין לו מושג מה קורה בשטח! חלקם מיסיונרים! (ל''ת)

      יהודי מאתיופיה, 26/08/08 16:45

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    אני נהנה מניתוחיו של מר דרור ימיני

    אלי בא, 20/08/08 02:50

    כנראה שלא רבים קוראים נכון את המציאות ויכולים להתעמק בעובדות.

    כמובן, שנכונות היא פונקציה של זמן.
    בעוד חודשים אחדים, נגלה תופעה מענינת, של ירידה מסיבית מישראל, ירידה שלא תכלול יוצאי אתיופיה.

    גם זו לטובה.

    זה לא מוריד כהוא זה מאיכות המחשבה והכתיבה של מר דרור ימיני.

    עוד הערה:
    משחר ההסטוריה השתוקקו בני האדם לדעת את שיתרחש בעתיד, אך יחד עם זאת, במקרים רבים, הדחיקו את מה שעומד להתרחש.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    מעמיק כתמיד

    אופיר, 20/08/08 00:46

    בו דרור, יישר כח.
    כתמיד, אתה מרחיב את נקודת המבט על המציאות ומאפשר פרספקטיבה עמוקה ומרעננת.
    הכתיבה שלך היא תענוג אינטלקטואלי.
    תודה רבה!

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    כבכל נושא בעייתי צריך ממשלה של ממש, ולא אוסף של אנשים רודפי כסאות

    רוני, 20/08/08 00:14

    שלמען הקולות שיבטיחו להם כסאות, יביאו לכאן גם אסקימוסים יהודים.
    לו היו יהודי אתיופיה אמיצים יותר ואומרים בקול רם את מה שהם יודעים ואומרים בחדרי חדרים - אפשר היה, אולי, לעצור את השטפון.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    ההפליה מתבטאת במניעת איחוד משפחות

    שחר, 19/08/08 23:47

    לא יתכן שלא יתירו לקרובי משפחה מדרגה ראשונה לעלות. זאת בדיוק ההפליה לרעה של עולי אתיופיה ביחס לעולים מרוסיה.
    יש להתיר לאחים ואחיות, הורים, סבים וסבתות לעלות, גם אם הם לא נחשבים ליהודים. על כך נאבקים העולים.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    יש לנו מספיק מנקים\\שחורים בארץ לא די? (ל''ת)

    לבן, 19/08/08 23:46

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    גזען

    סרחיו יאני, 19/08/08 23:06

    קשה להאמין עד כמה יכולה להעמיק גיזענותו של אדם. השאלה היא האם בן דור ימיני הוא סתם גזען מטעם עצמו או שמישהו משלם לו כדאי להיות גזען.

    הגב לתגובה זו

    • אתה הגזען שרוצה להפלות לטובה נוצרים מאתיופיה במקום הינדים מהודו (ל''ת)

      אא, 20/08/08 00:07

      הגב לתגובה זו

    • כנראה שמשלמים לו על כך

      ג. אביבי, 20/08/08 00:38

      הוא מהווה מקדם לגזענות של הממסד התקשורתי, ובשל היותו תימני דבריו מקבלים מעין ''מהימנות''.
      למעשה מדובר בתועמלן מסוכן לקידום רעיונות גזעניים בארצנו.

      הגב לתגובה זו

      • אינו גזען! אתה בדקת את הנתונים?!?! המדינה העלתה יותר גויים מאשר יהודים (ל''ת)

        יהודי, 26/08/08 16:48

        הגב לתגובה זו

    • חלק גדול נוצרים וגם אחרי הגיעם לארץ ממשיכים להיות נוצרים ואף מציקים ל (ל''ת)

      פעיל בקהילה, 26/08/08 16:46

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    שימו לב !!! יש כאן בתגובות מגיב אנטישמי ואנטי מזרחי שמעורר פרובוקציות

    אחד העם, 19/08/08 23:03

    הוא יושב ימים כלילות על האתר ומשפיך את תגובות השנאה שלו נגד מזרחיים וחרדים !!!
    מגיב בשמות שונים בעד ''מדינה לבנה'' או כביכול כמזרחי נגד אשכנזים !!!
    שימו לב ותדעו גם אתם לזהותו !!!

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    נשארו 9500 בשביל זה לפגוע בעדה שלמה?

    שמאל ציוני!, 19/08/08 23:01

    לא מבין את ההגיון,נשארו 9500 בני פאלשמורה בשביל זה לפגוע בעדה שלמה שהיא שלווה ולהפוך אותה לכועסת וממורמרת?

    חוץ מזה
    לא ברור איך אח אחד זכאי לעלות ואח שני לא
    אני באמת מנסה להבין,אם אח אחד הוא יהודי בהנחה שלא התגייר אז אימו יהודיה ואם כך גם האח השני יהדותו לא מוטלת בספק אפילו שהתנצר

    אז מה הבעיה לגייר אותו וזהו?

    הגב לתגובה זו

    • חישוביך שגויים

      אא, 20/08/08 00:17

      1. יהודי אתיופיה (שהובאו במבצע משה או הגיעו קודם לכן בכוחות עצמם) מתנגדים להבאה הסיטונאית של נוצרים כני הפלאש-מורה כי הישראלי הטיפוסי לא מבדיל בן שתי העדות
      2. המספר אינו 9500 אלא עשרות מיליונים - אם הקריטריון להבאה אינו יהדות (כלומר חוק השבות) אלא קשרי משפחה - הרי ה-9500 שנשארו מקושרים בקישרי משפחה למיליונים מתושבי אתיופיה. לכל אח.אחות של מי שכבר הגיע לישראל יש אח/אחות שנשואים לאחרים וגם להם אחים ואחיות. אף אחד מהם אינו יהודי (זאת הסיבה שהם מתבקשים להתגייר) ולכן גיורו של האחד אינו מקרין כלל על יהדותו של אחיו.
      3. התגלו הרבה מאוד כזבים אצל העולים מאתיופיה לישראל - הבאת ילדים לא שלהם תמורת תשלום, התחזות לבעל ואישה, הבאת נערות לצרכי נישואין לגברים קשישים, וכו'

      הגב לתגובה זו

    • כנס תבין...

      המסביר הלאומי, 26/08/08 16:51

      הדרישה בהתחלה (94')הייתה 4000 מאז הגיעו כ40,000 ולפני חצי שנה אמרו שיש עוד 8000 עכשיו זה עלה ל9500 וככה זה כבר עשור, זה דבר שלא נגמר!
      גם שגרירת אתיופיה אמרה שהיא רוצה להיות האתיופי המיליון שעולה...
      אולי נקשיב לפחות לה...

      כל שכונה חדשה שאליה מביאים עולים חדשים זה ממרר תחיים של הוותיקים...

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    הגיע הזמן שנחדל לשמש פח אשפה של העולם השלישי! (ל''ת)

    דב נאור, 19/08/08 23:00

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    טימטום להביא אותם

    דני, 19/08/08 22:11

    מי צריך אותם פה?
    רק צרות יש מהם
    במקום שהמדינה הזאת תתקדם היא הולכת אחורה
    ועל כל אחד שמסתנן לפה יש עשרה שבאים
    אחריו

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    מספיק כבר , לנעול את השערים

    עקרון, 19/08/08 19:18

    כל הפדיחות של העליה מאתיופיה ומברית המועצות , אנשים נידפק לכם השכל ? מזה , איזו מדינה פותחת את הרגליים והכיס בצורה מחפירה וחסרת אחראיות למען הגירה גרועה כל כך ? רוסים , אתיופים ? פלאשמורה ? - מה זה צריך להיות , להעלות על בסיס סוציואקונומי ו / או אישי ו / או יהודי מובהק וזהו , לא יתכן שהשערים יהיו פתוחים בצורה אשר מסכנת את הציביון של המדינה , אהה דרך אגב , איזה ציביון אנחנו רוצים במדינה ?

    הגב לתגובה זו

    • פוזה של בנאדם חושב...

      ארי, 19/08/08 21:00

      תחשוב בשקט ואל תזעזע אותנו.

      הגב לתגובה זו

    • מזכיר את המאמרים של אנשי הרוח הגזעניים בגרמניה שנות ה30.

      רן, 19/08/08 21:01

      אין שום הבדל...

      הגב לתגובה זו

      • tאמת לאמיתה, כמו המאמר הקודם שלו (ל''ת)

        ג. אביבי, 20/08/08 00:39

        הגב לתגובה זו

  • 44.

    האמת היא שתרבות האנשים השחורים אינה תואמת את המערב. ואני רוצה כאן מערב (ל''ת)

    אמת, 19/08/08 19:08

    הגב לתגובה זו

    • תגובה של ערבי שמנסה לזרוע סכסוך ופרוד. לא יילך לך !!! (ל''ת)

      רחל, גן שמואל, 19/08/08 21:09

      הגב לתגובה זו

      • רחל גן שמואל, למה זו תגובה של ערבי?......

        מיה, 20/08/08 04:16

        מה זה היה, בדיוק?
        האם זה מלים אחרות ל''טיפש''?? אני בהחלט מקווה מאד שלא!!........

        הגב לתגובה זו

    • אתה נמצא במזרח בגלל שהמערב הקיא אותך משם - אין מה לעשות ! (ל''ת)

      המזרח ישאר מזרח לעולם ! לא טוב לך ? חזור מערבה !, 19/08/08 22:41

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    בלי עמות אלים שבו יאסרו המפגינים ותועמד בספק עצם

    נפיח, 19/08/08 19:07

    זכאותם לחיות כאן הענין הזה לא יגמר.במו ידינו אנו הורסים את עתידה של הארץ הזאת

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    ethioien

    skophild, 19/08/08 18:27

    if thy jewsa y all the laydis heve kross tatu on thy foerd hade?
    and they are not gerey emet look at them in the sahtreet no one need these shit

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    ethioien

    skophild, 19/08/08 18:23

    if thy jewsa y all the laydis heve kross tatu on thy foerd hade?
    and they are not gerey emet look at them in the sahtreet no one need these shit

    הגב לתגובה זו

    • illiterate

      Eyal, 19/08/08 23:22

      You must be the most illiterate person ever to write in this blog.
      Have you ever heard about spell check?

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    תגיבו משהו מתוחכם

    לינוי בר גפן, 19/08/08 18:00

    שיראו אותכם ב''מה קורה''...

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    שימו לב, יש פה הרבה חיזבלונים שמנסים לסכסך, היזהרו מהם! (ל''ת)

    יהודה, 19/08/08 17:52

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    לבדוק היטב שאין להם איידס, ואם אין - להביא אותם

    אלכס, 19/08/08 17:50

    מה זה משנה אם יש להם קשר ליהדות ?
    רוב הסיכויים שבישראל הם יפכו להיות יהודים, וגם אם לא - אז מה ? הרי חלק גדול מהישראלים בעיקר באיזור תל אביב ובקיבוצים ובשכונות היוקרה - הם פשוט מתעבים את ישראל ומתים על הפלסטינים. האם ראיתם פעם אתיופים שמתעלקים על חיילי צה''ל במחסומים או מפגינים נגד הגדר ? אבל דבר אחד חשוב - לעשות להם בדיקות שאין להם איידס או מלריה, כי באתיופיה זה מאד נפוץ. אם יש להם - אז לא להביא אותם בשום אופן.

    הגב לתגובה זו

    • למה להפלות אותם לטובה ביחס לאפריקאים אחרים? (ל''ת)

      אא, 19/08/08 17:58

      הגב לתגובה זו

    • ולרוסים צריך היה לבדוק אם הם לא ניאונאצים לפני שהביאו (ל''ת)

      איציק, 20/08/08 02:03

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    המקארטיסט מטעם האוליגרכיה הגזענית

    די למקרטיזם ולגזענות, 19/08/08 17:05

    לתועמלן מפיץ גזענות אנטי-מזרחית ואתיופית יותר יעיל ויותר ארסי מימיני לא יכלו לחלום בממסד הגזעני של התקשורת הישראלית האולטרא-גזענית.

    הגב לתגובה זו

    • צודק, כמו הרבה תימנים בן ימיני יודע יפה ללקק את התחת של הממסד...

      אבי צנעני, 19/08/08 22:53

      לא אשכנזי בהכרח, הם פשוט אנשי ממסד ומשטר, התימנים הנוקשים האלה..

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    יש לשים קץ לאפרטהייד הגזעני החרדי במוסדות החינוך כנגד העולים מאתיופיה (ל''ת)

    גזענים חרדים, 19/08/08 16:46

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    טוב שמשהו מצייר המצב לאמיתו

    קצת מציאות, 19/08/08 15:56

    זו הגירה בתחפשת, ואין שום סבה שישראל תקבלה. אם רוצים כאן מהגרים מאפריקה יש מעמדים רבים, מסודן והלאה.. אז יש לקבע מכסה לענין ולעמד בה כמו כל מדינה מתקנת.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    הפלשמורה - יהודים שהתנצרו לפני כמה דורות

    אהרון, 19/08/08 15:54

    ושמרו על אחדות הקהילה. בארץ הם עוברים תהליך של גיור - השבה ליהדות.
    גם אם אינם יהודים, הרי שזרע יהודי כן יש בהם ויש מצווה להשיבם לחיק היהדות.
    אף אחד לא אומר שזה קל. אבל אם הוחלט שמשיבים אותם - אז עד הסוף. לא יתכן שיעלו מישהו ולא את האחים שלו.
    ברור לחלוטין שהממשלה תישבר בסופו של דבר. ולכן יש לקבוע כעת מהם הקרטריונים הסופיים. ברור לחלוטין שאם העלו מישהו יש לעלות את הוריו ואת אחיו. וכן - יש לזה סוף. לכל מי שפה בארץ יש מספר סופי של אחים הורים ואחינים. אז תפסיקו לאיים ולהפחיד.

    הגב לתגובה זו

    • אין שום מצווה לגיור מתנצרים

      אא, 19/08/08 18:03

      אתה מתבלבל - מצווה היא לעזור לאנוסים (כלומר אלו שהמירודתם מחוסר ברירה וקימו מצוות בסתר) לחזור ליהדות.
      אילו אינם אנוסים - הם התנצרו מסיבותיהם (כנראה התועלתיות) ולא שמרו מצוות בסתר. הם כמו כל גוי אחר שאין כל מצווה לגיירו.
      גם החישוב שלך לקוי במיסודו - בקשרי חתונה הם מקושרים עם כל העם האתיופי בן עשרות המיליונים. אין סוף להבאת קרובי משפחה.
      ובכלל, מי מהם שרוצה להתגייר, שיעשה זאת באתיופיה ואז תשקל מועמדותו כיחיד.

      הגב לתגובה זו

      • היהדות לא מכירה בהתנצרות

        אילן חטאב, 22/08/08 09:19

        מה אתה מקשקש:לפי היהדות מי שנולד לאם יהודייה יהודי נקודה גם אם החליט להתנצר לאתאסלם או להפוך לבודהה-ניתן להכנס(להתגייר) אך לא ניתן לצאת!!!

        ללא קשר אני מסכים עם מר ימיני שאינו מדבר על מתנצרים אלא על אלו שחוק השבות(גם בפרשנות מרחיבה) לא חל עליהם

        הגב לתגובה זו

    • יהודים שהתנצרו

      נ.מ.ש., 19/08/08 19:23

      אין ספק שלהרבה נוצרים יש עכר יהודי ישו היה יהודי וכן רבים אחרים,הגיע הזמן להחזיר את כל צאצאיהם ליהדות

      הגב לתגובה זו

    • קיצור הבחור משבות עם -מוסד לשתיפת מוח! (ל''ת)

      יהודי למען חופש המחשבה, 26/08/08 16:57

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    כן אבי גרנות לא ראה אותי בבית הכנסת באתיופיה בזמנו

    אדם, 19/08/08 15:49

    זכות להעלייה לא נקבעת לפי כמות התפילות ביום.אם זה היה כך אף רוסי לא היה יכול להגיע פה. כן אבי גרנות לא ראה אותי בבית הכנסת באתיופיה בזמנו . אבל אני כאן ואני יהודי טוב אפילו טוב מאוד. שירתתי בצה''ל ,מתנדב ומנהל עורך חיים יהודי חילוני .אני לא מבין את הבעיה ??

    הגב לתגובה זו

    • יהודי חילוני ? = NO SUCH ANIMAL

      ISRAELI CHIOLNI, 19/08/08 20:19

      HOW JEWSISH YOU ARE? Your name?

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    שני תנאים מצטברים לעליה לישראל:

    ישי, 19/08/08 15:48

    1. זיקה ליהדות.
    2. תרומה למדינה .

    אין לנו צורך בכאלו שאין להם לא מזה ולא מזה .

    לצערי בישראל ישנם יותר מדי אזרחים ומגזרים שאינם תורמים ושאינם מועילים .

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    יש להביא רק כאלה המתגיירים גיור לחומרה,ומוכיחים שבכוונתם להיות יהודים. (ל''ת)

    שלמה, 19/08/08 15:47

    הגב לתגובה זו

    • ואחרים במחנות עבודה. (ל''ת)

      Vox Ami, 19/08/08 18:27

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    רגע. אז כמה יש עוד?

    אבינועם חג'בי, 19/08/08 15:43

    זה סופי? לא צריך עוד גלגל הצלה? או אולי חבר טלפוני? אולי חמישים חמישים?~! כמה מליונים יש עוד באתיופיה? 100מליון בטוח. בדוק. וברוסיה? ולמה לא מכניסים פליטים מעירק? ישר לנגב המערבי?
    גם לארה'ב יש כמויות של מהגרים בלתי חוקיים. אז אולי אפשר לעשות את זה ב'צורה מסודרת' ! כמובן אם ברק אובמה יבחר לנשיא ועוד מהמפלגה הדמוקרטית זה יהיה מושלם! תוך עשרים שנה ארה'ב. ישראל. וכול אירופה תתמלא בפליטים. לא שעכשיו זה יותר טוב . אבל התהליך יתפוס תאוצה בעתיד

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    טוב לשמוע שגם חלק גדול מעולי ברה''מ הגיעו בטעות לכאן (ל''ת)

    אזרח, 19/08/08 15:36

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    שימו לב: התגובות הגזעניות של אשכנזים נגד מזרחים ולהפך הן פרובוקציה (ל''ת)

    הן לא אמיתיות, 19/08/08 15:02

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    האמת

    אורלן, 19/08/08 14:49

    היא כזאת:בני עדות המזרח גם הדור השלישי ,שונאים את האשכנזים.אולי בגלל ריגשי נחיתות,אולי בגלל קנאה אולי בגלל שזה אצלם בדי אן אי

    הגב לתגובה זו

    • זו תגובה גזענית שנכתבה על ידי פרובוקטור אנטישמי. אנחנו יודעים מי (ל''ת)

      קונילמל יקימוני, 19/08/08 15:04

      הגב לתגובה זו

    • ואולי הפוך

      איציק, 20/08/08 02:05

      האשכנזים שונאים בגלל קנאה על שלא עברו שואה

      הגב לתגובה זו

    • מוזר , אני דור שלישי מזרחי בארץ והרבה מהחברים שלי

      משה, 20/08/08 08:13

      הם אשכנזים
      רוסים
      מרוקאים
      פרסים
      טוניסאים
      והיד עוד נטויה.
      נראה לי היחיד שיש לו בעיה עם אשכנזים זה אתה

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    התימנים כמו דרור ימיני ושאר המזרחים מוטב שהיו נשארים במדינות ערב (ל''ת)

    חבל שהעלו את, 19/08/08 14:12

    הגב לתגובה זו

    • סתם לידע כללי , התימנים היו כאן קודם

      משה, 20/08/08 08:16

      תקרא קצת היסטוריה , כמה חודשים לפני העליה ''
      המפורסמת'' של קבוצת בילו (שמנו 14 איש אם אני לא טועה ואח''כ לא נותר מהם איש) עלו לארץ כ 2500 יהודים תימנים מתימן.
      אבל מה זה 2500 תימנים לעומת 14 אוקריינים......

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    ףף

    עלי בבא, 19/08/08 13:51

    כל הכבוד לגבר הזה .המרכת אצלנו מושחתת.מי יודע אם איזה נציג לא לוקח 100$לאדם כדי להפוך אותם ליהודים כמו שלקחו ברוסיה.בכל מקרה סכנה פנימית רובצת לפתחינו מכל הלא יהודים בין מאתיופיה בין מרוסיה.עתיד ילדינו בסכנה מוחשית ביותר .תפסיקו להזרים מי ביוב לבאר מים חיים.

    הגב לתגובה זו

    • רק לחרדים מותר לירוק בבאר ה''מיים החיים'' (ל''ת)

      Vox Ami, 19/08/08 18:30

      הגב לתגובה זו

      • ?????ARE YOU JEWISH HOW????

        you forgot your pills, 19/08/08 20:21

        Do you have part in GOD ???
        In the Jewish nation

        הגב לתגובה זו

  • 24.

    הפלשמורה אינם יהודים

    אירית, 19/08/08 13:31

    ממשלת ישראל חייבת יהיות החלטית. ולסגור שערים . אין כאן מקום לכל פליטי אפריקה העניים. יהודי אר''הב פועלים למענם. שיפעלו לקלוט אותם באמריקה.

    בידיעות אחרונות כתב יהודימ אתיופי נגד בני הפלשמורה. .יש שקר ועבודה בעיניים . העיקר להגיע לא''י.

    הגב לתגובה זו

    • ובורים הפאלשמורה יותר יהודים ממכם ומהגויים מרוסיה (ל''ת)

      נמאס מכם גזענים, 19/08/08 14:10

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    פתאום כל אתיופיה מלאה יהודים.

    מתושלח, 19/08/08 13:23

    אף פעם לא ידענו שיש כל כך הרבה יהודים באתיופיה.פתאום גילו שם את ארץ ישראל.די כבר עם הבכיינות ועם חוק השבות המתוקן.יש להעלות לישראל רק יהודים.

    הגב לתגובה זו

    • ולהחזיר חצי מהרוסים (ל''ת)

      איציק, 20/08/08 02:06

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    העליה הנוכחית מזכירה לי

    נח, 19/08/08 12:56

    את הבאת העבדים מאפריקה לאמריקה שיעשו את העבודה המלוכלכת שאף אחד לא רוצה לעשות.אם''העולים האלה '' שאין השכלה ולכן אפשר לעשות מהם ,ואתם מה שרוצים.
    ומצד שני העסקנים מקבלים הטבות על ''הדפוקה''
    שלהם בהבאת העולים.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    כל הכבוד על התעוזה שבאמירת האמת בפנים !!!!!!!!!!!11 (ל''ת)

    אריה, תל אביב, 19/08/08 12:52

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    נקודג' גרם נזק אדיר למדינת ישראל באמצעות הזרמת עשרות אלפי מהגרים

    גיל אזולאי, 19/08/08 12:43

    אפריקאים לישראל (כמובן לא יהודיים) וגם תוך גרימת נזק לקילת יהודי אתיופיה.
    צריך להחרים את האירגון ואנשיו ולאסור כניסתם לארץ

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    זה שאתה שחור לא חייב שתהיה טיפש (ל''ת)

    חדוה, 19/08/08 12:42

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    נמאס עם היהודונים; מתי יחזרו הכנענים, העברים ומעל הכל הישראלים??? (ל''ת)

    Vox Ami, 19/08/08 12:32

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    שהיהודים המתבוללים בארץ יפסיקו לשלוח אלינו אותם (ל''ת)

    ולטפוח לעצמם על השכם, 19/08/08 12:02

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    כמה טוב לקרוא דעות שמבוססות על עובדות ולא על סיסמאות!!! (ל''ת)

    בראבו ימיני, 19/08/08 11:51

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    איך הם נחשבים יהודים כאשר יש להם כתובת קעקע של צלב על המצח ו/בצוואר (ל''ת)

    נ.כהן עם כל הכאב=קשה מאד להשלים עם העובדה הזאת, 19/08/08 11:26

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    בן לאדן ימיני מה קרה לא הסתכלתה במראה שבועיים?

    JIM BEAM, 19/08/08 10:58

    ככה מלכלכים על חילקי החילוף? לדעתי הם פחות בעיתיים משאר העליות של מזרח אירופה, וגם יותר יהודים מאמינים מהם ,, חוק השבות הוא ליהודים בלבד

    הגב לתגובה זו

    • אין קשר בינם ליהדות

      גיל אזולאי, 19/08/08 12:45

      טול קורה מבין עינך, גזען עלוב

      הגב לתגובה זו

      • אזולאי מגיב ? אנלא מאמין ! (ל''ת)

        JIM BEAM, 19/08/08 14:48

        הגב לתגובה זו

      • הוא צודק הם עדיפים על הרוסים, הם בני אדם! (ל''ת)

        אבי, 20/08/08 02:07

        הגב לתגובה זו

    • כפוי טובה

      אירופאי במקור, 19/08/08 16:31

      אל תשכח שבמקור אלו שעלו ממזרח אירופה הביאו אותך ואת החמולה שלך לפה... ולא להיפך...

      הגב לתגובה זו

      • התגובה לגזענות של 14 (חיזבלון שמנסה לסכסך?)אינה גזענות נגדית

        יהודה, 19/08/08 17:48

        14 מגיב בצורה גזענית, אבל התגובה שלך גם גזענית.
        ל14- אם אתה לא הצלחת להשתלב, זה לא מעיד על כל יתר עדות המזרח (בכלכלה בהייטק ובפוליטיקה ובכל יתר מגזרי החברה).

        הגב לתגובה זו

      • לאירופאי, צריך להזכיר לך מה אירופה שאתם מתגאים בה כל כך עשתה לכם? (ל''ת)

        איציק, 20/08/08 13:25

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    ימיני תודה! כרגיל כתבת באומץ את האמת כפי שהיא (ל''ת)

    מיואש מתעשיית השקר, 19/08/08 10:53

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    צודק!!! ההתנהלות המופקרת של המדינה בכל המערכות

    אחת העם., 19/08/08 10:50

    ואי אפשר להשתחרר מההרגשה שיש מי שמכוון את זה מאחורי הקלעים, מעמידה את המדינה במצבים אבסורדיים שמקבעת אותנו על עברי פי פחת. וספור הפלשמורה היא דוגמית.
    טוב שיש מי שמגדיר את בעית הפלשמורה חד וחלק כפי שהיא, בלי התיפיפות דבילית

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מעניין שכשמדובר בעולים מרוסיה שאינם יהודים ש''ס קופצת ופה

    אלכס טוקבק, 19/08/08 10:49

    עולים לא יהודים מאתיופיה זה בסדר! למה זה ככה? בגלל צבע העור? בגלל אופן ההצבעה בבחירות? מה הקשר לדת ולהלכה היהודית?

    הגב לתגובה זו

    • יותר נחשלים = יותר מצביעים לש''ס (ל''ת)

      לא ידעת שככה זה עובד?, 19/08/08 12:40

      הגב לתגובה זו

    • ש''ס צודקים הרסתם את המדינה (ל''ת)

      איציק, 20/08/08 02:08

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    בעוד דור או שניים, בסופו של דבר, כולם יהיו ישראלים. (ל''ת)

    Vox Ami, 19/08/08 10:41

    הגב לתגובה זו

    • בתנאי שאתה באמת מאמין שבעוד דור או שניים עוד נהיה כאן !!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      אריה, תל אביב, 19/08/08 12:54

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    חזק ואמץ פוליטקל קורקט זה לא צביעות דאי למניפולציה של האירגונים (ל''ת)

    מיכאל רועה, 19/08/08 10:32

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ציונות גזענות

    שלו, 19/08/08 10:05

    הציונות היא אירופאית במהות ובתוכן.
    ההגמוניה האשכנזית איפשרה את העלאתם של האורינטלים בני עדות המזרח על תקן של חוטבי עצים ושואבי מים,לפעמים על תקן של כלב האמסטף של הציונות(להלן ראה את המזרחים במג''ב)

    האתיופים לא מסייעים במאום להגמוניה הלבנה,להבדיל מהרוסים הלבנים שמגדילים את כוחם בישראל

    ההגמוניה האשכנזית התרגלה להינות מפריבלגיות שאין לאוכלוסיה הכהה בישראל
    ולכן הם מרשים לעצמם להפלות את האתיופים בכזו ברוטליות

    הגב לתגובה זו

    • גזען אנטי-ציוני, העובדות כמובן לא יבלבלו אותך. (ל''ת)

      ד''ר בוזגלו, 19/08/08 10:44

      הגב לתגובה זו

    • סיסמאות של קיפוח

      מרב, 19/08/08 12:48

      כמה אפשר להמשיך לברבר על ההגמוניה האשכנזית?? רוב יהודי רוסיה לא הגיעו מארץ של עולם שלישי ולא נתמכים במסיביות במשאבי המדינה המדולדלים גם ככה.
      עם כל הכבוד והסימפטיה, אתה באמת רוצה לראות פה עוד נזקקים אומללים שלא מצליחים להשתלב בתרבות ובמנטליות המערבית רק כי הם רוצים כרטיס לעולם טוב יותר? על חשבון מי? חשבון הברון?
      אז כן, כמו כל מדינה עם חוקי הגירה מסודרים ונוקשים גם מדינת ישראל הקטנה צריכה לקבוע לעצמה גבולות.
      מה הקשר לאפליה ולצבע עור?
      אולי אם נגביל את הכניסה נצליח לקלוט את האתיופים והרוסים שלנו יותר טוב, כמו שמגיע להם.

      הגב לתגובה זו

      • סיסמאות של קיפוח באמת?

        מכלוף, 19/08/08 14:21

        סיסמאות אהה? חברה שבאופן עקבי מפלה אוכלוסיות מסוימת בחברה? ומבחינתך אלו סיסמאות
        טלי קורה מבין עינייך גב מירב

        הגב לתגובה זו

    • אפס מלא שנאה בור שלא ראוי לתגובה (ל''ת)

      סעדיה, 19/08/08 12:53

      הגב לתגובה זו

    • קל להבין שאתה ''מקופח מזרחי מקצועי'' ושמאלן מוכה שנאה עצמית !! (ל''ת)

      אריה, תל אביב, 19/08/08 12:57

      הגב לתגובה זו

    • זאת היתה טעות

      אריאל, 19/08/08 14:00

      להעלות את בני עדות המזרח

      הגב לתגובה זו

      • אנחנו מצטערים על כל שניה שבזבזנו בארץ האשכנאצים (ל''ת)

        איציק, 20/08/08 02:10

        הגב לתגובה זו

    • הבחור צודק 100% זאת מדינה אשכנזית ציונית גזענית! (ל''ת)

      חיים, 20/08/08 02:11

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    האם הם לא עדיפים על איחוד משפחות פלסתינאי ???? (ל''ת)

    יאיר ל, 19/08/08 10:05

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    סוף כל סוף קצת עובדות ולא טענות מטומטמות (ל''ת)

    ביתא ישראל, 19/08/08 10:00

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    צודק לחלוטין!! אין מקום ליפיות הנפש...יש מקום להיגיון לעובדות ולטובת ה

    עין צופיה, 19/08/08 09:40

    המדינה באמת, לא כמו שרוב הפוליטיקאים חושבים שצריך לומר.
    אי אפשר להעלות את כל אפריקה לכאן דרך השער של אתיופיה.
    ועוד דבר, המסכנות והתלונות זה לחם חוק.
    אני מחכה לשמוע פעם אחת תודה בלב שלם על מה שישראל עשתה למען העולים האתיופים גם בהשוואה למה שקיבלו עולים אחרים. ואני יודע, אל תספרו לי...
    נכון עשו טעויות, וכולנו חכמים בדיעבד.
    אבל כמה המדינה השקיעה ומשקיעה בהם, ואין שומעים אף פעם - תודה!! רק הבו עוד ועוד!!
    זה סגנון של לקחנים, אף פעם לא מספיק. אם חלילה יגידו תודה ייחשב להם כאילו כבר קיבלו מספיק?

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    להוציא את הארגון הזה מחוץ לחוק. די כבר נמאס!! (ל''ת)

    פוליטיקאים מושחתים, 19/08/08 09:39

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מי שאינו יהודי או שאינו תואם לתנאי חוק השבות לא עולה. מה לא ברור. (ל''ת)

    וגויים בלונדינים מרוסיה מגורשים כל הזמן., 19/08/08 09:34

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אני בחיים לא ישכח איך שכנה רוסיה בבנין שהיתי גר בו בישראל צעקה לי

    אינגיאלהTOKYO, 19/08/08 09:29

    ''היטלר היה צריך לגמור אותכם באירופה!''

    זה לאן הגענו!

    הגב לתגובה זו

    • ואני שמעתי דברים דומים מאחינו המרוקאים (ל''ת)

      לא שכחתי, 19/08/08 17:34

      הגב לתגובה זו

      • מה הפלא אחרי מה שעשו למרוקאים פה.. (ל''ת)

        איציק, 20/08/08 02:14

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    הרוסים יוצאים לעבוד נושאים את עצמם כלכלית והוסיפו למדינה איכות תרבותית

    רני, 19/08/08 09:26

    ואינטלקטואלית .
    מה מכל זה הוסיפה לנו ,העליה '' האתיופית ?
    אנו צריכים להקפיץ אותם אל המאה ה-21 . וכלכלית עוד נסחוב אותם על גבינו שנים ארוכות . הם דורשים שנעלה אותם , אבל צריך לשאול הסכמתם של אלה שנושאים בעול הכספי לכך .
    אם אותי ישאלו , אתנגד , ועוד איך אתנגד !!!!!!!!!! ושיקפצו לי כל יפי הנפש !!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • איפה אתה? אני רוצה לקפוץ לך,,, (ל''ת)

      ,lol, 19/08/08 10:26

      הגב לתגובה זו

    • הלו זבל, אתה זרקת אותם בשכונות

      בב, 19/08/08 11:18

      ולא עשית כלום למען שילובם בחברה. אני מנחש שאבא שלך עשה אותו דבר וזרק אנשים למעברות

      הגב לתגובה זו

    • הרוסים שלך מוטטו את כלכלת המדינה עם כל התמיכה במאות אלפי זקנים שהבאתם (ל''ת)

      אלי, 20/08/08 02:13

      הגב לתגובה זו