• 131.

    מקווה שחלקם יהרגו מפיגוע שיצא מאחד המחסומים הללו (ל''ת)

    רון, 04/02/09 14:12

  • 130.

    הלך הזרזיר אצל העורב והתולעת אצל הרימות מתפתלת... (ל''ת)

    יןשקו, 20/08/08 00:45

  • 129.

    ההצטיינות צריכה להיות משולבת עם שכל והגיון !

    שלמה, 18/08/08 18:32

    וזאת לא רואים אצל אלה שלמרות הצטינותם לא מבינים את המצב,לא מנתחים את הרקע ולא לומדים את העבר (אז איפה המצוינות ?).
    גם זה שהסופר דוד גרוסמן,אב שכול, מוכן לקבור את המדינה זה גם לא נסלח: מסתובבים בארץ עשרות אלפים של הורים שכולים, אלמנות מלחמה ויתומי מלחמה,ופצועים קשים והן נוהגים באחריות והיו רוצים לראות שלפחות היקר להם לא נפל לשוא, ואתה גרוסמן עושה ההפך ????

    • נכון, עם שכל והגיון אולי, גם היגיון רציונליזציה בפסיכו'

      חבצלת, 26/08/08 01:32

      הכישורים אינם שכליים בלבד, היכולת של האדם נמדדת בהפנמה, בקליטה ופליטה של הנשמה, של הרגשות והרגישות לסובב הקרוב, ולא רק הרחוק, גם אם זה נכון, ואולי כן, ואני מסכימה שהמלחמה האחרונה הייתה מיותרת, הרי שאין להוריד מהפרק את התחזקות החיזבאללה, השתרשותו בתוך אוכלוסיה אזרחית בלבנון, וראינו מה כוחו במלחמה. אבל, הנה, כל השמאלניים שמעוררים שאט-נפש בעיני ציבור לא מבוטל, שולחים את בניהם לצבא, הם לא משתמטים, והם חלק הכי יפה של המדינה, אלא שהכותב צודק, מה שמו שלמה? הוא צודק, דויד קיצוני מידיי, עמוס עוז בנוי יותר במהילה, או תרחיש, או תמהיל של פטריוטיות וגם הבנה לעם האחר, שהוא בלי שנרצה בני דודנו. המטרה - היא לא להכפיש את המדינה, גם אם מנהיגיה הם שואה. המטרה צריכה להיות ואליה אנו חותרים - השלום יביא שקט, שלווה, המשכיות, ההישרדות ועלייה באיכות החיים. וזו המטרה שאליה אנו שואפים ונאבקים, ובאמת שלום כדי שתהיה רגיעה ולא תהיה אלימות במחוזותינו. ואם הקיצוניות והניגודיות יוצרת בדויד גרוסמן עורק שדרכו הוא מגיע לפירסום, אז אבוי כי לא זו המטרה. אם הוא נביא אמת - ונגד אלימות, רוע ושיטנה - הרי שרצוי להפעיל היגיון, שכל ישר, היגיון. רציונליזציה זה מושג בפיסכו' גם אורי לא נפל לשווא, הרי כל חייל המשרת בצבא, מגן על המולדת, על אזרחיה. חבל אמנם שבנינו היפים והצעירים נשארים צעירים לנצח, לא מצליחים להקים קן משפחתי חם ודור המשך, אבל לדעתי, אורי כמו כל חללי מערכות ישראל, לא לשווא נפל. אם כי אני מראש נגד כל המלחמות!!!

  • 128.

    מעניין איך הייתם מגיבים אם היו מצרפים סטודנטים לפעילות ימין? (ל''ת)

    דני, 18/08/08 09:54

  • 127.

    שאלה לסטודנטים המצטיינים

    דן, 18/08/08 07:16

    כנהלים לעתיד, כאשר תצטרו לבחון נושא כלשהוא, תצטרכו לבחון אותו מכל היבטיו כדי לקבל את התמונה הנכונה.אם תסמכו רק על המלצה לכיוון מסויים ולא תשאלו האם יש גם נתונים המראים לכיוון הפוך תכשלו.
    לפיכך- האם תסתפקו בדברים של מחסום ווטש או תבקשו שנציג הצבא יתן נתונים על ההצלחה של המחסומים בסיכול רצח של ישראלים? על מספר המטענים שנתפסו? על המידע שהגיע לשב''כ במחסומים? אם התשובה שלילית נראה לי שההגדרה שלכם כ''מצטיינים'' מאוד מאוד לא מדוייקת.

  • 126.

    אני רוצה נק' אקדמית למגבניקים על כל מפגין פצוע בנעלין

    אם פוליטיקה אז גם לימין מותר, 18/08/08 02:43

    נער הייתי גם זקנתי ועוד לא שמעתי על רעיון עיוועים כל-כך זועק. נקודות זכות על פעילות פוליטית לכאורה אינו מספיק טאבו עבורים, כיוון שפה לא מדובר בנק' זכות על התפקדות למפלגת העבודה אלא בפעילות פוליטית שהיא כל-כך שרויה במחלוקת שיש המגדירים אותה כבגידה. זה לא שהם ירדו שם מהפסים - מהיכן שהם עומדים לא ניתן בכלל לראות את הפסים עם טלסקופ חלל.

  • 125.

    חבורת יפי נפש שלא מבינים שהם רק עוזרים לאויב (ל''ת)

    חבל מאוד שיש כאלה, 18/08/08 00:42

  • 124.

    מה הם לא מבינים שהעבודה הקשה של חיילי המחסום מונעת פיגועים! (ל''ת)

    מחבלים עדיפים על פני ילדי ישראל! לפי הבוגדים האלה, 18/08/08 00:27

  • 123.

    נכון, המחסום מטרד לדיסוננס הקוגנטיבי שלנו - וגם מיטרד לפלשתינאים.

    KARMIT RINSTLER, 18/08/08 00:10

    מצטרפת רוחנית למצעד הזה, כי אני קמעה מזדהה עם דבריו וחשיבותו המחשבתית של הסופר גרוסמןנ הג'ינג'י הזה, טוב - יהיה טוב.

    שלום ולילה טוב, חלומות פז נעימים

  • 122.

    להחרים את המכללה למינהל על התמיכה בסיכון חיילי צה''ל

    היסטוריון, 18/08/08 00:08

    השמאל הקיצוני ומחסום ווטש מסכנים את חיילינו המגינים עלינו בגופם במחסומים.

    בכל שבוע תופשים פלשתינים שמנסים להכניס אמל''ח ונשק כדי לרצוח נשים וטף ללא הבחנה.

    גרוסמן ושותפיו מסייעים בלא יודעים למעשי הפשע ונותנים רוח גבית לטרור.

  • 121.

    תמיד ידעתי שבמכללות משחקים.

    אמנון, 17/08/08 22:25

    לא לשלוח ילדיםללמוד שם.במיוחד במקום המטונף למינהל.

  • 120.

    עוכרי ישראל

    אבי, 17/08/08 22:22

    איןמה לבחור מילים. אלו עוכרי ישראל!!!

  • 119.

    איזה חתיך (ל''ת)

    יה, 17/08/08 22:18

    • נכון, את נחתת על מכת יופי, אלא שגם מותר לו דעות משלו.

      כרמית רינצלר, 18/08/08 00:24

      ארץ דמוקרטית , חופש דעה, תנועה, פולחן
      אמירה... וזהו.מותר לכל אדם לחוות דעתו, להתנגד, להצטרף, להיות נייטרלי, אך לא לתקוף דעות של אחר, גם אם זה צורם לו. צריך לשמור על אתיקה והגינות בין אדם לאדם, בין דעות של בני-אדם, זו ארץ דמוקרטית אין כאן תרבות כפייתית שתכפה דעות ... ולא צריך לשנוא אדם ולרצות לפגוע בשל דעותיו, זו הדמוקרטיה, ומי שלא חונך על ברכייה שיעוץ לאיראן, שם הוא בטח יחייה טוב יותר לא?!

      • צודקת אבל מה הקשר לביטוי איזה חתיך

        דן, 18/08/08 07:18

        119 כתבה משפט מסויים, מאוד לא תוקפני ואת הלבשת עליה התקפות ושנאה ורצח ואיראן

        • איזה התקפות?

          כרמית רינצלר, 21/08/08 22:48

          אני קוראת באופן גלובלי את כל המשפטים, ויש הרבה מאד משפטים תוקפניים דווקא בצד הימני, והם כאילו חוסמים את היכולת הלוגית לביטוי, מול שפך הביטוי התוקפני, אני במתקפת מגננה.
          אולי, זה לא מכוון אל זו שכתבה שדויד חתיך, ניחא. היופי הפנימי הוא החשוב, אנחנו צריכים להיות פחות דלטנטיים.. אבל המחסומים יוצרים בעיות מסוג אחר, וגם לחיילים יש מין דיסוננס קוגנטיבי, כי מרכיבי ההכרה לא תמיד מוכנים ומסכימים למה שקורה במחסומים ניחא?! אני כרמית.

  • 118.

    איראן=חיזבאללה=חמאס=פלסטיני(ערביי)ישראל!!!+שמאל קיצוני! (ל''ת)

    מחסום ווטש מסייעים לטרור !, 17/08/08 22:01

  • 117.

    אוי אוי אוי...צפיפות במחסומים...הפרעות בכביש...

    קרן מ., 17/08/08 21:33

    צאו מהסרט שלכם
    ומה עם סדר היום של תושבי שדרות? לא נראה לכם שזה טיפה יותר חשוב? וסדר היום של תושבי ירושלים שצריכים לחשוש מכל טרקטור?

    תודה רבה לכל החיילים שעושים עבודתם נאמנה! חזקו ואמצו! אל תתיחסו למיעוט קטן ולא משמעותי ! משוגעים תמיד היו ויהיו!!!

    • שדרות היא לא הבעיה היחידה במדינה שצריך לעסוק בה...

      יש עוד דברים בעולם, 18/08/08 15:20

      מה הקשר של שדרות?????????
      מי אמר משהו על עבודת החיילים במחסום??? למה, יש להם זכות בחירה בנושא? החיילים הם לא אלו שקובעים מדיניות או מקבלים החלטות, אלא רק פועלים על פיהן.
      מה את/ה מערב דברים לא קשורים ולא רלוונטים??
      צריך לדאוג לבטחונם של תושבי מדינת ישראל, והחיילים עושים זאת נאמנה. זה לא אומר שתוך כדי צריך לפגוע בזכויותיהם של פלסטינאים שהם אינם מחבלים או טרוריסטים (וכן, יש כאלה...).
      הדברים בישראל הם לא שחור או לבן, ויש צורך למצוא את דרך האמצע...ולהבין כי למעשים יש השלכות.

  • 116.

    מכבד את דויד גרוסמן כאב שכול וכסופר,אך בז לו כאזרח.

    נתן.ש מעלות, 17/08/08 19:35

    כאיש מר''צ דעותיו ידועות וגם אם היינו מנצחים במלחמה,מילה טובה על הממשלה לא היינו שומעים ממנו.

    • תכבד את גרוסמן כאזרח שעומד על שלו

      אשת מר''צ, 18/08/08 15:29

      על מה מגיע לממשלה מילה טובה???
      ספר לי, כי לי אין מושג על מה אתה מדבר!
      ולגבי גרוסמן, תבוש לך שאתה בז לבן אדם באשר הוא על כך שהוא לא מפחד ולא מסתיר את עמדותיו, שנויות במחלוקת ככל שיהיו.
      כולם חכמים במדינה הזאת כל עוד כולם חושבים כמוהם - מי שמעז לומר אחרת הוא אדם שראוי להערכה וכבוד על כך שהוא לא שותק ועומד מנגד ושותק...
      והעובדה שראית לנכון לציין כי אתה איש מר''צ לא מעוררת שוב כבוד לדבריך.

  • 115.

    Boo Hoo

    Amir, 17/08/08 19:28

    More Leftistlosers to watch the checkpoints; that is all we needed.

    These people will be the end of us all.

    • אנשים כמוך, הם הסוף של כולנו... (ל''ת)

      קיבלתי מכה בברך..., 18/08/08 15:30

  • 114.

    כבוד לגרוסמן. לא קל להכיר באמת שמאחורי המחסומים

    ד. א., 17/08/08 17:26

    כבוד ותודות לדוד גרוסמן, שאינו עוצם את עיניו מול המטרה האמיתית של המחסומים.
    כמה אנשים בישראל יודעים שהמחסומים מוצבים בעומק השטחים הפלסטיניים ולא על ה'גבול' שבינינו לבין הרשות? כמה יודעים שהם אינם תורמים לביטחוננו, אלא מיועדים אך להקל על חיי המתנחלים (שמצידם מתנכלים ומתגרים שוב ושוב בחקלאים הפלסטינים) ומייצרים עוד ועוד שנאה בשני הצדדים? כמה מבינים שהשירות במחסומים משחית את נפשם של החיילים הצעירים, ומאפשר לחלק מהם לתת ביטוי לרגשי ההתנשאות ואכזריות כלפי כל מי שאיננו יהודי?

    • כבוד לגורסמן?!

      אסי, 17/08/08 22:44

      וכמה מבינים שאתה לא מבין כלום מהחיים שלך?
      אם נראה לך שהמחסומים נוצרו כחלק מרגשות ההתנשאות והעריצות שלנו אתה צריך עזרה נפשית.
      הם נוצרו כיוון שהיו אנשים מאד רעים שהתפוצצו לנו באמצע הרחוב והרגו ללא הבחנה.
      כשהצד השני יפסיק לחלוטין עם הטרור לא יהיה צורך במחסומים.
      אתה הבנת את זה שטקר?!

    • אתה חי במזרח התיכון-חמוד לא בדנובה-! אם התגובה שלך לא הייתה עצובה (ל''ת)

      היא הייתה מצחיקה..., 18/08/08 00:31

  • 113.

    מודעות דמוקרטית

    אמיר הלווי, 17/08/08 15:46

    סופסוף יש מי שלוקח אחריות ומלמד את תושבי המדינה לגבש את החלטותיהם על בסיס של לראות בעיניים ולא על בסיס סוכני שיווק מפלגתיים.
    המצב במחסומים לא פשוט, ביקרתי שם, ליבי מחד עם החיילים ומאידך עם התושבים הפלסטינים שמזכירים לי את משפחתי באירופה הכבושה. חייבים למצוא לעסק הזה פתרון, ופתרון מתחיל בהכרה בעובדות. הפעילות המבורכת של הסטודנטים היא בבחינת הוצאת ראשו של העם מבור העפר ''מציאות מדומה''.
    לא פשוט העסק הזה, אך דברים מורכבים נפתרים בחשיבה מאומצת. כל הכבוד לכם על היזמה.

    • יש פתרון - אבל אתה ושכמותך עושים הכל כדי למנוע אותו

      פנדה, 17/08/08 18:08

      אתם רוצים את המחסומים, אתם רוצים את הסבל הפלסטיני והיהודי, אתם מעוניינים בהמשך המלחמה. אולי אתה ספציפית תמים וחושב שאתה עושה מעשה נכון, אבל אלה שתומכים ומממנים אתכם, הם ממש לא מעוניינים לעצור את הטרגדיה, הם רוצים למנף אותה לטובת חיסול מדינת היהודים. אחרת לא היו משאירים אנשים בפליטותם כבר 60 שנה והיו מוצאים להם בית חדש - כפי שעשו עם עשרות מיליוני פליטים מאז מלה''ע ה-II. אחרת הם לא היו מקימים גוף מיוחד שכל מטרתו היא למנוע מהפליטים להשתקם - והיו מעבירים אותם לסוכנות הפליטים של האו''ם. הפתרון היחיד באיזורי עימות אתני הוא הפרדה אתנית - פינוי-פיצוי של כל הפלסטינים היושבים בשטחי א''י אל שטחי ירדן או כל מדינה שתסכים לקבל אותם. אבל אתם לא מעוניינים בפתרון הזה, נכון ? אז בינתיים הכלבים (אתם) ימשיכו לנבוח והשיירה תמשיך לעבור, ושני הצדדים יסבלו.

      • מצדיק אותך- ויש לציין ששוב הוכח שהשמאל הקיצוני שולט באקדמיה

        ירון, אשקלון, 17/08/08 22:13

        לא ברור לי על מה קבלו הסטודנטים, מהמכללה הפרטית יש לציין למען ההגינות, ציונים

        האם סטודנטים שיתנדבו בעזרה למפוני גוש קטיף גם יקבלו ציון על כך? פה לא מדובר על עזרה לקהילה, אלא על ארגון שמאל קיצוני

        כסטודנט בירושלים אני חווה את הקיצוניות השמאלנית יום יום בפקולטה שלי. מותר וצריך לכבד דעות פוליטיות אחרות, אך לא לדם כך נרשמתי ללימודים. אז על מה מקבלים ציון שם? אני מזכיר לכם, שעל שירות מילואים לא מקבלים נקודות זכות כמעט באף מוסד, ובכל מקרה לא במוסד המדובר. איזו צביעות...

      • צודק מיליון אחוז-יפה ניסחת וכתבת!!! (ל''ת)

        האמת היחידה-שהתעלמנו ממנה !, 18/08/08 00:33

    • כל הכבוד לך על התגובה הראויה (ל''ת)

      מסכימה עם כל מילה, 18/08/08 15:32

  • 112.

    גרוסמן בזמנו יצר קשר עם החיזבאללה (ל''ת)

    הרבה לפני מקרה בנו..., 17/08/08 14:25

  • 111.

    בגדתי במדינה הפרעתי לחיילים במחסומים וקיבלתי מילגה וציון!! (ל''ת)

    סטודנט מצטיין, 17/08/08 13:49

  • 110.

    מדוע לא מקימים מחסומים כאלו בגאורגיה כדי לימנוע מהרוסים .

    פקק תנועה קרית ביאליק, 17/08/08 13:49

    להישתלט באופן סופי על גאורגיה .....................................................................................................................................................

  • 109.

    האם אתה רוצה להקריב בן נוסף למולך הצדקנות

    רותי, 17/08/08 13:28

    הסופר הרגיש , אינו רגיש לפחדים של הישראלים מטרוריסטים ערבים, שנורא חם וצפוף להם במחסום.אבל בסוף הם חוזרים הביתה בשלום. האם נח לסופר הרגיש שבנינו לא יחזרו לביתם. אולי זה יתן לו נושאים לספר רגיש וכואב נוסף.

    • ממש כך

      את צודקת, 18/08/08 00:43

      וחבל

    • אני מקווה שאת ישנה טוב בלילה במזגן בזמן שהחיילים שומרים עליך (ל''ת)

      וזכויותיהן הבסיסיות של הפלסטינאים נפגעות, 18/08/08 15:36

  • 108.

    הבן שלך היה מתבייש בך ........ (ל''ת)

    בושה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 17/08/08 12:09

  • 107.

    הסופרים שלנו שוחרי שלום בדיוק כמו שלהם ..כמו דרוויש ... (ל''ת)

    ===== ממש ''שוחרי שלום ''.........................., 17/08/08 12:08

  • 106.

    דוד יקר, בוא תחליף אותי במחסום.

    מילואימניק, 17/08/08 12:03

    22 יום מילואים, רחוק מהאשה מהילדים.
    אני נדפק בעבודה, המדינה לא משלמת לי עבוןר זה.
    אבל מה, גם אני יודע שבלעדי אתה לא היית יכול לכתוב ספרים יפים כל כך! כי בין כל אלפי הפלסטינאים התמימים יחדור מחבל אחד שיהרוג אותך ואת בני ביתך ושכמניך.
    אז אני כאן.
    ואני מתנהג יפה ואני מוסרי לא פחות ממך (אם כי איני מכיר אותך)
    אתה רוצה באמת לבוא ולהתחלף איתי מר גרוסמן?

    • צודק מילואימניק. נראה לי שהמוות של בנו דפק לגרוסמן ת'שכל לגמרי

      צ'ומפי, 17/08/08 14:32

      עם כל הכבוד לזה שהוא אב שכול, ויש כבוד, חס וחלילה לא שמץ של זילזול, לבוא באופן חד צדדי ולתאר מצב של ''תורים'' במחסומים תוך התעלמות מוחלטת מההשלכות של אי קיום מחסומים (פיגועים קטלניים רבי נפגעים והרוגים), זה מגוחך.

      גרוסמן, בפיגוע הבא זה יכול להיות מישהו מהמשפחה שלך שירצח. שוב. ואז את מי תאשים?

  • 105.

    ארגון ווטש, בצלם שלום עכשיו אלה הם סייעני הטרור!! יש להעמידם לדין ולאל

    ג'ינג'י = ת''א, 17/08/08 12:03

    ולאלתר!!!

  • 104.

    חשוב שניתן לאוייבים שלנו תנאים אופטימאליים להרוג אותנו (ל''ת)

    יעקוב, 17/08/08 12:00

  • 103.

    ל-92

    משה, 17/08/08 11:48

    אתה פשוט דפוק אין מילים,תקרא קצת היסטוריה

    • מעריב: אבקש לתרגם את התשובה המהממת לאנגלית (ל''ת)

      פ., 17/08/08 12:10

    • אני בהחלט מוכן לקרא הסטוריה יחד עמך. בא צור קשר ונקרא ביחד את ההסטוריה

      יעקב, 17/08/08 13:36

      yaacovsh@macam.ac.il

  • 102.

    לא לקנות את ספרם להחרים אותם !!!!!!!!! (ל''ת)

    נעמי, 17/08/08 11:34

    • צודקת כל כך, נעמי! (ל''ת)

      ==================================================, 17/08/08 13:29

  • 101.

    קצת אנושיות לא הרגה אף אחד

    סיגלית, 17/08/08 11:34

    התאכזרות לאנשים חפי פשע במחסום גוררת אחריה עוד אכזריות ועוד שנאה שמופנית חזרה ומביאה אתה עוד שנאה ואלימות שמביאה עוד שנאה ועוד אלימות אז לא צריך למהר לבקר ולהשמיץ אנשים שמנסים לשים לזה קץ

    • ''האנושיות'' שלכם רוצחת חפים רבים

      כתום, 17/08/08 12:41

      הרי נאמר כבר כל המרחם על אכזרים סופו להתאכזר לרחמנים

      אל תהפכי את היוצרות סיגלית ''היקרה'' קודם היו המחבלים המתאבדים (חברייך) ורק אח''כ למנוע את מבוקשם לרצוח יהודים הוקמו המחסומים

      שלא יעבירו נשק ומתאבדים והמחסומים יוסרו
      אם יש לך דיבור איתם ''יפת נפש'' עלובה לכי ותשכנעי אותם!

      • ומי ערבב בין האכלוסיות, אתם כתומים שלי (ל''ת)

        שחור, 18/08/08 00:15

        • כשהפרדנו בין אוכלוסיות החאמס השתלט והקסאם חגג (ל''ת)

          דן, 18/08/08 07:20

  • 100.

    החנפנות לטרור תמיט שואה על חפים מפשע וזה בדיוק מה שהם חפצים (ל''ת)

    פיח ודם אורגזמה לשמאל, 17/08/08 11:33

  • 99.

    וואטש...רק בצד שלנו (כי כאן לא הורגים אותם...ושם עושים להם קוואטש) (ל''ת)

    ארי, 17/08/08 11:30

  • 98.

    האם זו מה צוואת בנו??? אכן, השמאל חושב אחרת... (ל''ת)

    ארי, 17/08/08 11:27

  • 97.

    מה עם הזכויות של היהודים??? (ל''ת)

    אסתי, 17/08/08 11:27

  • 96.

    כלומר המכללה למנהל מעודדת פעילות אנטי ישראלית (ל''ת)

    למה שלא ילכו לעזור למותקפי הקסאמים בשדרות?, 17/08/08 11:24

  • 95.

    חמוד

    רם עמית, 17/08/08 11:23

    לא ידעתי שאינדוקטרינציה פוליטית היא חלק ממקצועות החובה באקדמיה. כלומר, לא אחרי נפילת ברית המועצות. מסתבר שטעיתי.
    אגב, המכללה למה-שמו הזאת מתקיימת מכספי מזלם המסים?

  • 94.

    נשות ווטש עוכרות ישראל, מפריעות לחילים לבדוק כראוי מחבלים ומרצחים ב

    משה בודק, 17/08/08 11:23

    בכוח ובפועל. חבל שסופר שהוא גם אב שכול מצטרף לאותה חבורה הזויה. על סובול איני מתפלא הוא עוכר ישראל מימים ימימה

  • 93.

    נמצא מקור מימון לאוניברסיטאות

    יאיר ל, 17/08/08 11:19

    יש להניח שמדינות המפרץ ואיראן יסכימו להעביר חלק מהכספים המיועדים לחאמאס ולחיזבאללה במסגרת המאמץ לחיסול ישראל להאוניברסיטאות בעבור תרומתן למאבק..

    • למה מדינות המפרץ? הרבה כסף שם האיחוד האירופי. מקור פרנסה מצוין. (ל''ת)

      אקסיומה, 17/08/08 13:41

  • 92.

    דוד, ברוך הבא למחוזות השלום, המקומות שאם נחיל עליהם את החוק יהיה שלום

    יעקב, 17/08/08 11:15

    אבל אם חלילה נברח מהם, תגיע מלחמה עם הרוגים.
    הבה נרענן את זכרונך:
    לפני כעשרים שנה, היו הערבים והיהודים ביש''ע חברים טובים. היו בנקים ישראליים ברמאללה, והיו טיולי קניות בעזה. לא היו קסאמים, לא היה ירי - לערבים לא היה נשק, כי צה''ל ניטרל אותם.
    ואז הגיע רבין להיות שר בטחון.
    הוא שחרר 1230 מחבלים, ואז החלו האבנים. רבין נהיה ראש ממשלה בבחירות שכנראה זויפו על ידי הערבים בעזרת חיים רמון, שכן הימין זכה אז ברוב אולם מפלגת העבודה הייתה המפלגה הגדולה ביותר ובעזרת שוחד לש''ס והסתמכות על הערבים הצליחה לעלות לשלטון, להביא ארצה את עראפת עם עוד 60,000 רוצחים מטוניס, ולהפוך את ארצנו לארץ של טרור, אוטובוסים מתפוצצים בכל מקום, תיירות אפס, כלכלה מידרדרת וכו'.
    נזק מעין זה עשה גם ברק כשברח מלבנון והותיר אותנו חסרי הגנה. כתוצאה מכך - נהרג בנך האהוב והיקר לכולנו.
    אז מה הפתרון?
    בריחה מיו''ש?
    לא ולא. כיבוש מחדש של עזה, פתרון הומני לערבים שם, מיטוט המשטר החומייניסטי שם ומיטוטו גם ביו''ש.
    אז יגיע שלום אמיתי, לא שלום של טרור אליו אתה מטיף כל הזמן.
    באהבה ובהערכה ליכולותיך אך לא לדעותיך

    יעקב שפירא
    עפרה

    • תגובה לעניין (ל''ת)

      מוטי, 17/08/08 13:57

    • השלום שהיה לפני עשרים שנה

      .ט.א., 17/08/08 18:26

      יעקב שפירא , קצת ידיעת הסטוריה לא תזיק
      לפני עשרים שנה , בשנת 1988 ,פרצה האינתיפדה הראשונה וזה לא קשור לרבין ולזכייה בבחירות . רבין זכה בבחירות 1992 שהפסיקו את האיתיפדה והביאו לנו כמה שנות שקט עד טבח גולדשטיין.בחירות אלה לא זויפו
      אך לך נוח לחשוב כך ולשכנע את עצמך.
      איך היו הפלסטינים והישראלים חברים טובים כשאתה מתנחל על אדמה שנגזלה מהם . מה חשבת , שלנצח יאכלו הם חרב?

      • ט.א=קצת ידיעת ההיסטוריה לא תזיק גם לך

        אוקס, 17/08/08 19:41

        לא היה שום שקט בין בחירת רבין לטבח המתועב של גולשטיין.
        הייתה מכת סכינאות ופיגועי ירי לא קטנה במהלך 1993, שלא שכחה גם לאחר ספטמבר 93', מועד החתימה בבית הלבן על הסכמי אוסלו.

        אגב,לא שאני חושב שהיה שלום לפני 20 שנה (עד 1987 היה שקט יחסי בשטחים,זו אמת), אבל את רבין הוא הכניס בהקשר לאינתיפאדה ה-1 בגלל עסקת ג'יבריל שאין עוררין על כך שהביאה את האינתיפאדה ה-1.

      • אתה מתנחל על אדמה שלך

        אסף לוץ, 17/08/08 23:21

        בעיני הפלםטינאים כול האדמות הם פלסטין,אדמןת 48' , אדמןת 67'.כך שלעולם הם יפסיקו להילחם בנו.מה חשבתה שאם תצא מעזה הם יפסיקו להילחם בנו.לנצח יאוכלו חרב

    • יותר מכל אהבתי להיות שואב המים וחוטב העצים של היהוד (ל''ת)

      אחמד, 18/08/08 00:17

      • כי בירדן, מצרים, סוריה ועוד כמה עשרות מדינות כולכם מנהלי הייטק (ל''ת)

        דמגוג שמאלני וחנטריש טורבו כמיטב המסורת המפוארת, 18/08/08 02:50

  • 91.

    אבל שישבו שם יום עבודה מלא, ממש כמו חיילי צה''ל

    א. ציוני, 17/08/08 11:15

    ולפחות עד סוף הקיץ (חבל שלא הצטרפתם בתחילת יוני). הגנו על זכותם של ''לוחמי החופש'' להעביר מטעני חבלה באופן חופשי. לפחות, הדגימו לחיילי צה''ל איך לערוך חיפוש עדין,''כאילו'', כך שלא יגלו דבר, ובא שלום על ישראל.

  • 90.

    מלאך השם צבא'ות

    צבי, 17/08/08 11:15

    איזה פרצוף חסוד . חמוד אמיתי.
    דוויד - אם ההמון המולהב לא ייעצר במחסום הם יגיעו לבית שלך . ואם לא לבית שלך לבית שלי.
    ישראל לא יכולה לעשות היום כלום מול אזרחים. כלום.
    לכן אי אפשר להשתמש בתירוץ המשומש ש''אנחנו ניתן להם מדינה / שטח מחייה ואם הם יהיו תוקפנים אז.... או אז.... נראה להם''

    לא נראה להם ולא נעליים.
    מה נעשה להם ? נפציץ אותם מהאויר??
    ואם התשובה לשאלה האחרונה היא ''כן'' אז ברור שהמחסום הרבה יותר הומאני.

    היום אני רואה ילד ערבי בן 10 אני מפחד . אני לא מפחד ממה שהוא יעשה
    אני מפחד מה יקרה לי אם הוא יעשה ואני אצטרך להגיב.

    היום זה הכח שלהם . בחולשה ובמסכנות .
    דע את אויביך.

  • 89.

    זהו אירגון שמאלני אנטי ציוני המנסה לפגוע באופן עקיף בבטחונם של

    גד, 17/08/08 11:14

    ילדנוהחיילים המשרתים במחסומיי צה''ל.

  • 88.

    זאת רשעות גמורה , בגידה וגועל נפש (ל''ת)

    דניאלה, 17/08/08 11:12

  • 87.

    זאת רשעות גמורה , בגידה וגועל נפש (ל''ת)

    דניאלה, 17/08/08 11:11

  • 86.

    היה בוגד ונשאר בוגד! שמאלן קיצוני דפוק! (ל''ת)

    שמאל=הרס המדינה!, 17/08/08 11:07

  • 85.

    ווטש - קווטש

    המועכת, 17/08/08 11:03

    הנשים הללו גם נתנו לעצמן שם לועזי. זה אומר שהן מתכחשות גם להיותן עבריות. אני הייתי אומרת עליהן קווטש - באידיש שזה למעוך אותן.

  • 84.

    מה זה קשור שבנו ז''ל נהרג? גם לפני כן גרוסמן היה בשמאל הקיצוני (ל''ת)

    רונן, באר שבע, 17/08/08 11:03

    • נכון! (ל''ת)

      ד''ר, 17/08/08 11:21

    • גם בלי השכול הם שונאים ומאשימים את המדינה בהכל . אז תוסיף את השכול... (ל''ת)

      האשמה והשינאה גדלה - והם נהפכים ליותר קיצוניים ., 17/08/08 12:15

  • 83.

    חשבתי שלסופרים ראיה רחבה יותר (ל''ת)

    חד צדדיות, 17/08/08 11:02

    • למס 83

      tamar, 17/08/08 11:22

      מה את מתפלאת .ברור שיש לסופרים ראיה רחבה .הרי הם לא יכולים לראות ממטר לא יודע איך הם קוראים לעצמם מתקדמים ובנוסף מי שיש לו רק ראיה לרוחב בדרך כלל פוזל חו בלי לפגע באמת בבעלי מום.המום של אלה שחושבים שהם בעלי ראיה רחבה חמור יותר .פגע זה אי אפשר לתקן כי הסטיה שלהם היא יותר מדי לשמאל ללא תקנה.

    • בגלל שיש להם כישרון כתיבה ??? יש אנאלפבתים שהראיה שלהם הרבה יותר רחבה (ל''ת)

      === עיניין של פרנסה - כותב ימני בקושי יתפנס ......, 17/08/08 12:26

  • 82.

    חבורת סופרים הזויים נגד ישראל מצטרפים לנשים הזויות שמציקות לחיילים (ל''ת)

    איתן, מרכז מדינת ישראל, 17/08/08 11:01

  • 81.

    אחח, תענוג לקרוא את התגובות כאן

    אסף, 17/08/08 11:00

    העם היהודי הנאור. איזה כיף. לטרנספר את כולכם בזמן ובמרחב ישר לדרום ארה''ב של שנות החמישים. או לדרום אפריקה לפני עשרים שנה. במחשבה שניה, אלה אנגלו סקסים. כלומר גם ליד הגזענים האלה לא הייתם ממש מוצאים את עצמכם כי אפילו לידם אתם ברברים.

    • עוד שמאלני קיצוני בוגד מבית היוצר של אורי אבנרי וגודליי אויביי העם היה

      גד, 17/08/08 11:15

      היהודי

    • דווקא השמאל הנאור - הוא הברברי. זהו הפרדוכס.

      יעקב - מרכז הליכוד, 17/08/08 11:18

      השמאל שברח מעזה - הוא הברברי שהביא עלינו טילים. השמאל שהביא את עראפת, הוא הברברי שפוצץ עלנו אוטובוסים.
      והשמאל שכאילו דואג לערבים, הוא הברברי שמוטט עליהם את עולמם הכלכלי.

    • לא זכור לי שבעמים שציינת טבחו בפיגועי טרור מזעזעים כמו הפלשתינאים

      תשובה ליפה הנפש, 17/08/08 11:23

      המסכנים שרוב עיסוקם ודאגתם מתרכזת בטרור וברצח. אז די להתייפיפות הנפש. ראינו עם מי יש לנו עסק ואנחנו לא מתכוונים לשבת במגדל השן ולכתוב על זה שירים או סיפורים.

    • בינתיים אתה וחבריך מהשמאל יוצרים פה מציאות יותר הזויה מאי-פעם בהיסטורי (ל''ת)

      ציוני, 17/08/08 11:24

    • תענוג לקרוא תגובה ''נאורה'' של השמאל השפוי. לך תקלל חיילים במחסומים. (ל''ת)

      מצ'לס, 17/08/08 11:41

    • ואיזה נס שיש לנו אחד, צדיק בסדום, שמחנך אותנו באדיבות, כמוך. (ל''ת)

      ציונה, 17/08/08 13:48

    • לאסף תודה (ל''ת)

      א.ט., 17/08/08 18:28

      • לאסף, שוקרון, יא חביבי. (ל''ת)

        איסמעיל האנייה, 18/08/08 07:26

  • 80.

    די לשמאל

    עראפאת, 17/08/08 10:59

    למה כל השמאלנים אשכנזים שילכו לעזה להפגין שם

  • 79.

    הובטחנו לו כי לכשתקום פלסטין יותירו את המצבה על קנה (ל''ת)

    הנייה, 17/08/08 10:59

  • 78.

    כל יפה הנפש השמאלנים שיטפלו גם בפצועי טרור ביתומים באלמנות ...

    אורנה, 17/08/08 10:58

    את האנרגיה שאתם משתמשים בה להילחם למען העם הערבי תפנו גם לעזרה לחלק מפגועי הטרור ויש הרבה מיקרים שגם לא תוכלו לעזור מפני שאהובכם הערבים רצחו משפחות שלמות....ביזיון

  • 77.

    סוף סוף ירדתי לסוף דעתו באשר לפרוש ''חלולים'' (ל''ת)

    יזהר סמילנסקי, 17/08/08 10:57

  • 76.

    אין מקום להומניזם ולחולשה חד צדדית זהו פסק דינה של (ל''ת)

    ההיסטוריה - והסופרים ההזויים חיים על פלנטה אחרת, 17/08/08 10:56

  • 75.

    חשבתי שלסופרים ראיה רחבה יותר (ל''ת)

    חד צדדיות, 17/08/08 10:56

  • 74.

    אולי פעם יעלה מנהיג שיקבל 61 מנדטים והוא יהיה ימני

    סוצליסט לאומי, 17/08/08 10:55

    ואז יהיה אפשר לעשות טיהור בבג''ץ ובכול אירגוני הבגידה והתעמולה של האויב.
    ואז לטפל באויב הערבי עצמו.

  • 73.

    לפי עדויות ששמעתי, ארגון שמאל זה, מציק לחיילים ומנסה להכשילם ולהטרידם (ל''ת)

    ==================================================, 17/08/08 10:52

  • 72.

    האם יראו גם את הנער הפלסטיני שהשבוע נתפסו אצלו

    יוני, 17/08/08 10:47

    מטעני צינור?

  • 71.

    בְּשָׂרוֹ שֶל הַכּוֹבֵשׁ יִהֱיֶה לִי לְמָאֳכָל

    דרוויש, 17/08/08 10:44

    ''אִם אֱהֱיֶה לְרָעֵב
    בְּשָׂרוֹ שֶל הַכּוֹבֵשׁ יִהֱיֶה לִי לְמָאֳכָל
    הִזָּהֵר.. הִזָּהֵר.. מְהַרָעָב שֶלִי, מְהַזָעָם שֶלִי!''

    • המשך ''להתעמק'' בטכסט הפלקאטי. (ל''ת)

      71 מושחת ומזויף, 19/08/08 22:13

  • 70.

    אין מילים - חבורת אנשים שדעתם השתבשה עליהם , האם אנו (ל''ת)

    כיהודים היינו זוכים ליחס כזה אם המצב היה הפוך ?, 17/08/08 10:42

  • 69.

    שכול שמאלנים (נדיר אך יש כאלו) כולם סוגדים לגורם שגרם להם להיות כאלו (ל''ת)

    הסגידה כעומק הכאב, 17/08/08 10:40

  • 68.

    מילה אחת: בוגדים - בנעלין שוברים ידיים ומוציאים עיניים לחיילי צה''ל!! (ל''ת)

    צנחן מילואימניק, 17/08/08 10:39

    • היה חייל אתיופי שהשמאלנים והערבים זרקו עליו אבנים,הוא הידרדר לתהום ומת (ל''ת)

      זוכרים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 17/08/08 13:32

  • 67.

    פשוט לא להאמין איך אנשי רוח שונאים את מדינתם מילא אם (ל''ת)

    היה דבר דומה כזה בצד השני . מקומכם בכלא, 17/08/08 10:35

  • 66.

    גרוסמן

    zev, 17/08/08 10:35

    בתור מחוה לאבו מאזן יוכל גרוסמן ביחד עם חבריו הסופרים להדליק את משואת יום העצמאות הבא .ובאם יעשו זאת יפה וכמןבן ביד שמאל אולי יזכו לקבל את פרס ישראל.לא בטוח עם הם יופיעו באם ראש הממשלה יהיה מהמרכז ימינה ץרק שאלה אחת איך זה שככל שהממשלה נוטה ליותר ויתורים אתם אנשי הרוח נדים עם הרוח ופלא טבע .רוח בדרך כלל באה מכל הכוונים. ואתם תמיד נוטים לצד אחד.שאלה שנשאלה הרבה בתגובות בשדרות כבר היית ואם כן מה עשית.

  • 65.

    אם היינו מדינה שפוייה החברה האלה היו יושבים בכלא אבל (ל''ת)

    כשהמנהיגות שלנו חולה רודפת בצע וחלולה זו התוצאה, 17/08/08 10:34

  • 64.

    מישהו עוד צריך הוכחה שהם שמאלנים קיצונים? ומדוע החוג לתקשורת מערבב

    שמואל, 17/08/08 10:33

    פוליטיקה בסיוריו?

  • 63.

    ציון גמר על פעילות פוליטית? גרמניה הנאצית זה כאן! (ל''ת)

    ניקי, 17/08/08 10:33

  • 62.

    הקץ לסמולניזם העיוור הצדקני והמתחסד - אמור מעתה (ל''ת)

    או ביבי או טיבי, 17/08/08 10:30

  • 61.

    מחסוןם ווטש ארגון לרצח יהודים בדם קר

    מחסום ווטש ארגון לרצח יהודים בדם קר, 17/08/08 10:27

    מחסום ווטש הרג יהודים ויהרוג יהודים, השאלה עד מתי?

  • 60.

    חבורת כלבים שוטים וטיפשים. אין גבול (ל''ת)

    ה, 17/08/08 10:24

  • 59.

    ארגון של נחשים עלובים שתומכים בטרור הערבי (ל''ת)

    לא קוראים סופרים מנוולים, 17/08/08 10:24

  • 58.

    מאכזב ביותר

    חסוי, 17/08/08 10:19

    יש הבדל בין להיות שמאלני לבין להצטרף לקבוצות הנוראיון והמבזות האלה. גרוסמן התאכזבתי ! פשוט בושה !

  • 57.

    את ספריך כבר לא אקרא

    הקורא שלעבר, 17/08/08 10:19

    אתרום את הכסף ישירות לחמאס

  • 56.

    לשפר את מרקם החיים וזכויות האדם של הפלסטינים במחסומים השונים. ..עלאק

    המוסר של הרוב הדומם, 17/08/08 10:16

    לרוב אזרחי ישראל ממש לא איכפת ''לשפר את מרקם החיים וזכויות האדם של הפלסטינים במחסומים השונים. '' כל עוד הם מנסים להרוג אותנו.
    חיי ישראלי אחד שווים יותר מהטרטור של מיליון פלסטינים שעומדים שעות במחסומים!!!
    המשוואה פשוטה - יפסיקו את הטרור, לא יהיו מחסומים... עד אז, שיאכלו את אשר בישלו...

  • 55.

    סטודנטים לתקשורת מותנים ציון בפעילות פוליטית?

    שאלת תם, 17/08/08 10:16

    האם הכשרה עיתונאית במכללה בישראל - היא קודם כל הכשרה לדעה הפוליטית המתאימה?
    האם יש כאן בכלל עיתונות?
    האם יש פיקוח של משרד החינוך על מכללות ואוניברסיטאות? או על עצמו?

    • 55, אתה כל כך צודק. המועצה להשכלה גבוהה צריכה לשלול את רישיון המכללה ל (ל''ת)

      ומה עם בית הדין לאתיקה של התקשורת????????????????, 17/08/08 13:33

  • 54.

    מדינה דמוקרטית

    ק.נ., 17/08/08 10:15

    אין צורך בהתלהמות.אנו חיים במדינה דמוקרטית וכל אחד יכול לחשוב ולעשות כרצונו במסגרת החוק.תופעות קיצוניות מכל הצדדים רק מוכיחות שאנו מדינה דמוקרטית.
    לצערי,אני לא מסוגל לקרוא אף ספר של יפי הנפש החושבים שהתנחלויות במקומות זנוחים חמורה יותר מהתישבות בשטחי ערבים במקומות שערך הקרקע יקרה אלפי מונים.

  • 53.

    שימו לב! כל הלבנים בדרא''פ שהפגינו נגד האפרטהייד נקראו בוגדים! ונזרקו (ל''ת)

    לכלא...בעוד 10 שנים נהיה גאים באנשי מחסום ווטש!, 17/08/08 10:14

    • הבעיה שמתנגדי המחסומים זהים ללבנים האוסטרים שתמכו בגרמנים (ל''ת)

      עוזי, 17/08/08 10:33

    • אחלה השוואה. (ל''ת)

      עוד פנאט מהשמאל, 17/08/08 10:34

    • שים לב,רוצים להיות בחיים,לא מכבדים טיפשים יפי נפש (ל''ת)

      מלון פארק, 17/08/08 11:05

    • דווקא את נשות ווטש אפשר להשוות למילה הנאצים ו''עוזריהם''

      גד, 17/08/08 11:17

      לעוזריהם- של מבקשי רעתו של העם היהודי

  • 52.

    כל הכבוד לגרוסמן, אך מכללה למנהל הגזימה (אם הדיווח נכון) (ל''ת)

    דנגור, 17/08/08 10:13

  • 51.

    גרוסמן מתנקם בבנו ז''ל - שלא הלך בדרכו הפוליטית

    תמיד צודק, 17/08/08 10:11

    בנו של גרוסמן כפי הנראה לא אימץ את דרכו הפוליטית של אביו. שהרי התגייס לצה''ל (צבא כובש ולא מוסרי).
    על כך האב אינו יכול לסלוח.
    ולכן ימשיך ''עד המוות'' להעצים את דרכו כנגד רב עם ישראל העומד מנגד ומשתאה.
    כי שמאלני זה שמאלני...הוא תמיד צודק.

    • אוי, הטיפשות הטיפשות - איזו מחלה קשה (ל''ת)

      אייל, 17/08/08 10:39

  • 50.

    הודעה 7 - חזקה ומתמצת

    יפה, 17/08/08 10:05

    ליבי יוצא אל דוד גרוסמן ששכל את בנו
    ולדעתי התייחסות אנושית לאזרחים פלשתיניים הינה דבר חשוב,
    הצבת מחסומים בודאי פוגעת ברגשות הפלשתינים ובנוחיותם, כשם שהצבת שומרים בכניסה לקניונים פוגעת בחופש התנועה של הנכנסים.
    בנו של דוד נלחם כדי להגן על תושבי מדינת ישראל והפרעה ללוחמים אחרים למלא את תפקידם אינה מכבדת את זיכרו
    חבל!

  • 49.

    grossman

    ehud, 17/08/08 09:54

    too bad he wasnt killed in lebanon-he and others like him ARE THE ENEMY
    this is the JUDENROT

  • 48.

    מחסום ווטש מצילה את המסור של כולנו

    דוד, 17/08/08 09:53

    אשתי במחסום ווטש ואני גאה בה על כך. לכל המתלהמים אגיד: נשות המחסומים יוצאות למחסומים בתוך הגדה, לא למחסומים בין ישראל לגדה. הן עומדות שם, נשים מבוגרות בדרך כלל, שיכולות להיות האמהות או הסבתות של החיילים, ועצם עמידתן שם היא כבר עוזרת, כי היא מעודדת את השפיות וההומניות במקום בלתי הומאני בעליל.
    אין כל הגיון במחסומים הללו. תארו לכם שיהודי שהיה נוסע מתל אביב להרצליה היה צריך לעמוד שעתיים במחסום. בשביל מה? חוץ מלעורר שנאה, לשבש את החיים, ולמרר את חיי התושבים, מה זה נותן?
    יש הגיון במחסומים יעילים ביננו לבין הגדה, אבל מכאן ועד עשרות המחסומים בין ערים וכפרים בגדה, המרחק גדול.
    כל הכבוד לסופרים שהתגייסו לפעילות הזו.

    • לך תסביר זאת למתנחלים שרואים עצמם בעליה של הארץ.

      דני ב., 17/08/08 10:23

      או של אנשים שכף רגלם לא דרכה מעולם מעבר לקו הירוק אבל זה לא מפריע להם להשמיע את דעותיהם הקיצוניות בכל הזדמנות.

    • תגיד,דוד (ל''ת)

      רגיש בקצה, 17/08/08 10:27

    • כל הכבוד, אבל חשבתם פעם מה גרם להצבת המחסומים?

      לא אישתך, 17/08/08 10:31

      או ששכחתם, כי הייתם עסוקים מדי בלבזות את המושג ''רצח עם''?
      המחסומים נועדו בראש ובראשונה למנוע מעבר מחבלים וחומרי חבלה בין איזורים שונים בגדה, בדרכם לתוך ישראל.

      כשלא היו מחסומים, היינו שומעים על זה בתור ''פיגוע המוני''. ילדים לובשי חגורות נפץ, נשים ''בהריון'', אמבולנסים עמוסים במטענים.

      רוצים ''רצח עם''? חפשו אותו בפיגוע הקרוב לביתכם, כשתצליחו סוף סוף לפרק את המחסום היחיד ביניכם לבין התופת!

    • תגיד,דוד

      רגיש בקצה, 17/08/08 10:31

      איפה עדיף לתפוס מחבל,כשהוא מנסה להכנס לתחומי הקו הירוק,או בשטח שלו?

      ועוד שאלה,כמה מחסומים היו לפני הסכם אוסלו וכמה אחריו?

      מחסום זה לא דיוטי פרי,הוא לא נןעד להקל על הערבים אלא לשמור על היהודים.

    • ''מוסר'' דוד? ''מוסר''. מה זה? למה שהמוסר שלך יעניין אותי או אותו. זה הבל! (ל''ת)

      ולערבים זה עוזר להשמיד אותנו., 17/08/08 10:43

    • הלואי והיית צודק, אבל...

      יוסי, 17/08/08 10:57

      הייתי בסיור של מחסום ווטש בקו החומה באבו דיס בירושלים.
      מנחת הסיור (שמה חנה), פעילה רצינית ב''ווטש'', לא הסתירה את התנגדותה מכל מחסום שהוא, ומכל גדר.כולל המחסום הקיים בארז בינינו לרצועה. פשוט, שללה (למעשה) את זכותה של ישראל להגנה מפני פיגועי התאבדות (בא נהיה ישרים ונודה שגם המחסומים להם אתה מתנגד, וגם החומה, שלא לדבר על סוגי פעילות נוספים כגון החיסולים, הורידו משמעותית את מפלס הפיגועים).
      ההגיון במחסומים האלו מוכח באמצעות כמות התפיסות של תחמושת, אמצעי לחימה וחגורות נפץ שנתפסים בהם.
      באשרר לפגיעה בזכויות אדם; זו עדיפה בעיני על רצח אזרחים ישראלים.

    • אחת כמו אשתך או אולי היא עצמה הציקה לפלוגה שלנו ללא הרף...

      רונן, רס''ן במילואים, 17/08/08 10:59

      עם נאצות כלפי הכיבוש ואף כלפי החיילים באופן אישי. רוצה להפגין שתעשה זאת מול קרית הממשלה ושלא תציק לחיילים צעירים שנשלחו בשם המדינה ובאים לעשות את עבודתם. אין לך בכלל מה להתגאות בה. מדובר בנשים שכביכול מדברות בשם מוסר מעוות לחלוטין. מוטב להם שיצניעו לכת ושלא ילמדו אותנו מוסר מהו

    • יש משהו שצריך להבין,חלק מפעילות המחסומים היא להפריע

      חומי, 17/08/08 11:10

      לצבלים להתארגן ולהעיבר כוחות.
      הדבר השני הוא שמדינת ישראל היא מדינה קטנה והגדר לא מושלמת ולכן אם מחבל יוצא מחברון הוא יכול להגיע לחור בגדר באזורים צפוניים יותר מאוד בקלות.
      מה שמונע את זה הם המחסומים הפנימיים.

      אולי עוד לא הבנתם,אנחנו במלחמה,שואפים לשלום אבל במלחמה.
      חלק מהעניין הוא לשלוט בשטח ולסכל כל פעילות עוינת.
      דע לך שאם לא המחסומים הפנימיים החמס כבר היה מרכז כוחות ועושה לכוחות הפת''ח ביו''ש מה שעשה להם בעזה.

    • באמת מוסרי מאוד להפריע לחיילינו שבודקים מי נכנס לארץ. מחבלים מתפוצצים (ל''ת)

      אתה לא הבוגד הראשון שטוען שהוא בסך הכל מוסרי..., 17/08/08 11:24

    • כמה פעמים עמדת בפקק של שעות בגלל חשד למטען חבלה? (ל''ת)

      את זה המחסומים מונעים. תודה לצה''ל., 17/08/08 11:35

    • המחסום נגד מחבלים, נשות המחסומים נגד המחסום = בעד המחבלים

      יאיר ל, 17/08/08 11:50

      אשתך במקום ללכת לשדרות ולעזור לתושבים ( את עזה פינינו ואין בה מחסומים ) פועלת כנגד החיילים ששומרים ששאר הארץ לא תהיה כמו שדרות. יתכן שאתה ואשתך מזדהים עם הפלסתינאים יותר מאשר עם תושבי שדרות ועדיף שתעברו לגור בשכם או בחברון ותקבלו חינוך לנאמנות מהפלסתינאים.

    • נכון. יום אחד, סתם בשביל הכיף, שמו מחסומים. איזה קטע! (ל''ת)

      נ., 17/08/08 11:53

    • דוד גרוסמן

      Mr. Dude, 17/08/08 19:25

      המחסומים עוצרים פחות את התנועה מאשר הפקקים בבוקרבגוש דן ובכניסה לירושלים והם מונעים ללא כל ספק פיגועים רצחנים הסופרים הללו לא הצטרפו לנשים הללו בגלל סיבות אידיולוגיותאלא בגלל הרצון להיות נאהבים ע''י הנשים

  • 47.

    אין קשר בין בנו של גרוסמן לבין מעשיו המפוקרים (ל''ת)

    יהודי אמיתי, 17/08/08 09:52

  • 46.

    התנועה הערבית האיסלמית הגאה מודה לגרוסמן על עזרתו למימוש התכנית להשמדת (ל''ת)

    היהודים. תודה! עזרתך חשובה לנו!, 17/08/08 09:52

  • 45.

    מה זה? נקמה קטנה בצה''ל?

    חתול בשק, 17/08/08 09:50

    מר גרוסמן לא עשה כזאת לפני שבנו נהרג ,האם זו דרכו לנקום ? צעד מעורר מחשבה בעליל...

    • לאיזה שפל אתה יכול להגיע?

      דני ב., 17/08/08 10:25

      לו היית קורא את ספריו של דוד גרוסמן וביחוד את הספר הזמן הצהוב היית יודע בדיוק מה דוד גרוסמן חושב על הכיבוש.
      זה לא מנע מבנו למסור את חייו בהגנה על מולדתו, לכן אני מעריך את דוד גרוסמן על דעותיו ''השמאלניות'' הרבה מעבר ל''ימנים אוהבי ארץ ישראל'' שכף רגלם לא דרכה על שערי הבקו''ם.

      • כלומר לאיזה שפל יכול הוא להגיע

        חתול בשק, 17/08/08 11:05

        מדוע עכשיו הוא פונה לפעולות כגון אלה? מדוע לא עשה כן כשבנו היה בצבא?
        ולמה תחשוב שרגלי לא נכנסה בשער הבקו''ם? אנחנו מכירים מאיפשהו?
        חמור קופץ בראש

      • מי המשתמט והשפל? סטטיסטית - בשמאל.

        מצ'לס, 17/08/08 11:35

        דוד גרוסמן מייצג מיעוט בשמאל, הטורח גם לשרת, בעיקר כאשר המדינה מגשימה את ערכיו המעוותים- כמו בטיהור האתני בקטיף. יופי.
        ה''ימנים אוהבי ארץ ישראל'' מהוים היום רוב ביחידות העילית ובקצונת החי''ר, למרות שמדינה זו פושעת נגדם ונגד אחיהם המתנחלים.
        ואל דאגה- בסוף השירות בגליל, בעזה ובשומרון הם גם יגיעו לבקו''ם.

      • דני,לכלכת. לכיפות סרוגות נפלו המון בנים במלחמת לבנון, רובם מתנחלים (ל''ת)

        שכחת את המג''ד רועי קליין שקפץ על רימון והציל את חי, 17/08/08 13:37

  • 44.

    כשתופסים מטענים במחסום בד''כ אירוע מבויים. (ל''ת)

    ברנרדה, 17/08/08 09:48

  • 43.

    מקווה מאוד לא לפגוש את חבורת האפסים הזו במילואים הקרובים שלי

    יאיר, 17/08/08 09:48

    אני יוצא בשבוע הבא למילואים באזור ג'נין- עוזב עסק בעונה הבוערת (לפני החגים) אשה ושלושה ילדים צעירים. אני מקווה שלא אאלץ להיתקל לא בחבורת הסטודנטים שמקבלים ציון על הפגנה פוליטית (איזה חרפה!) ולא במחזאי ושני הסופרים שאת שלושתם לצערי הרב פירנסתי בעבר (את נבו לא אפרנס שוב בכל מקרה. מדובר בחרא של סופר- יח''צ ותו לא). אין לי מושג איך אגיב אם הליצנים האלו יבואו להפריע לי במילואים שאני מקריב בהם כ''כ הרבה בשביל חבורת יושבי קרנות שאח''כ באה במימון אירופאי להטיף לי מוסר.

    • ליאיר-אל תתלהם, דוד גרוסמן כבר שילם את המחיר של מלחמות חינם.

      דני ב., 17/08/08 10:21

      כנ''ל חלק מארגון 4 אימהות.
      זה שאתה יוצא למילואים, תבורך, גם אני עשיתי מילואים במירב שנותי לחמתי במלחמת יום הכיפורים ובלבנון ולא קיטרתי על עצם הליכתי לשם, למרות דעותי.

      • ''מלחמת החינם'' היתה בעיקר בגלל הבלים של השמאל, הסתה, הזיות, משיחיות (ל''ת)

        שינאת חינם ובעיקר חוסר תכנית אמת., 17/08/08 10:44

      • ש-4 אמהות יעשו את חשבון הנפש שלהן, הן חייבות אותו לגרוסמן. (ל''ת)

        נ., 17/08/08 11:49

  • 42.

    לא אמת

    שי, 17/08/08 09:47

    אותן הפעילות עושות טרור לאחינו החיילים
    הם צעוקות ללא סיבה מקללות ומתפרעות במחסומים לרוב ללא סיבה אמיתית
    סתם מופרעות משועממות

  • 41.

    רוב המחסומים אינם לצורכי בטחון אלא לאמלל את הפלסטינים (ל''ת)

    ברנרדה, 17/08/08 09:47

    • הערבים משמידים יהודים וילדים יהודים מעל 120 שנה. המחסומים החשובים הם (ל''ת)

      ניסיון לעצור את זה. את עוזרת להשמדת היהודים., 17/08/08 10:45

    • וואלה? לאמלל? למה זה כזה סבבה לשמור במחסום? לפעמים גם להתפוצץ שם? (ל''ת)

      איפה היית כשחילקו שכל., 17/08/08 13:55

  • 40.

    רוב המחסומים אינם בכניסה לישראל אלא בתוך השטח הפלסטיני (ל''ת)

    ברנרדה, 17/08/08 09:46

    • ''השטח הפלסיטיני'' הוא גם ארץ ישראל (ל''ת)

      ברננד, 17/08/08 10:55

  • 39.

    בשדרות כבר הייתם? (ל''ת)

    אריק, 17/08/08 09:45

    • שאלה חשובה (ל''ת)

      חתול בשק, 17/08/08 12:46

  • 38.

    מטרה עיקרית: למחות נגד הכיבוש בכללותו. (ל''ת)

    ברנרדה, 17/08/08 09:44

    • איזה כיבוש? 48? עזה? כל מקום שפינינו הפך מייד לקן טרור. (ל''ת)

      למה לא תלכי לחברים שלך., 17/08/08 13:57

  • 37.

    לסגור את המכללה למנהל

    יוד, 17/08/08 09:37

    אין מקום במדינה דמוקרטית למכללה שמחלקת ציונים לפי דעות פוליטיות. זה בולשביזם.

    • האמת? אם מה שכתוב פה נכון, זו שערוריה. למה לא שיפרתם לי ציון (ל''ת)

      כשהלכתי לגבעות?, 17/08/08 13:58

  • 36.

    השמאל האנטי ציוני יודע רק לייצר שנאה למדינה, לדת היהודית והתלהמות (ל''ת)

    עסקנים פוליטיים עם עט ביד, 17/08/08 09:35

  • 35.

    האם אפשר להשקיף גם על פעילות מבצעית???

    שושי, 17/08/08 09:35

    מישהו קולט מה קורה פה? איך צהל מאפשר זאת? הבן שלי שרת בג'נין בסיירת - חבל שלא הגעתי אליו...ההורים דואגים לפלשתינאים ולא לחיילים האומללים שעומדים שעות במחסומים במתח נפשי רב ועצום עם השאלה הקיומית: האם העובר במחסום נושא איתו מטענים לחסל אותנו? או שהוא אזרח תמים. כל יפי הנפש - תעברו דירה לרמאללה תשבו ותחיו עם הפלשתינאים - אל תפריעו לחיילים לעשות את העבודה הבלתי אנושית ונתפסת הזו. צה''ל - אתם פוחדים מיפי הנפש הללו????

  • 34.

    שמאל = מחלת נפש

    שמעון, 17/08/08 09:34

    הגיע הזמן שיעשו על כך מחקר ראוי
    משהו במוח ובנפש של השמאלנים לא מתפקד בצורה נורמאלית
    ממש בדומה ללוויתנים שמתאבדים על החוף.

  • 33.

    נשות ווטש-הארגון ההומניטרי הכי מוטה פוליטית שיש

    לוחם משוחרר, 17/08/08 09:32

    אין ספק שחייב להיות פיקוח על המחסומים - אבל לא ע''י ארגון פוליטי שפשוט נגד צה''ל וחייליו!

  • 32.

    ולעצם הענין ...

    ד''ר ארוין, 17/08/08 09:29

    זה שסובול וגרוסמן מכרו נשמתם לשמאל בישראל - את זה כבר ידענו. זה שהחינוך בישראל הוא פלוראליסטי רק לכיוון השמאל - גם את זה אנו חווים יום יום. אבל לעצם הענין, אף אחד עוד לא הסביר כאן, איזו תועלת צמחה לעם ישראל מסיורים אלימים אלה בין המחסומים. את החיילים זה מעצבן, את העם זה מסכן, לערבים זה מפרגן, ולנקבות של ווטש זה מעניין. אבל לנו, עם ישראל, מה טוב יוצא לנו מזה ?

  • 31.

    אשכול נבו, בשביל הגילוי הנאות, למה אתה לא מספר על הזדהותך עם ''זוכרות''?

    נעמה, 17/08/08 09:19

    וככזה, אתה בא ממקום לא תמים: דרישה לזכות שיבה מלאה לכל מקומות הכיבוש של 1948, לא ששים ושבע. ממקום שקורא למחיקת השמות העבריים של ישובי ישראל, והחזרתם למקורותיהם הערביים, בשם ובגוף ממש. כשאתה עומד במחסום עם ''ווטש'', למה בדיוק אתה מתכוון? לשמירת ההומניות במעברים, או להוספת נדבך לשאיפות הפלשתינים, זכות שיבה זוחלת, עד למטרה הנכספת, מימוש הבעלות הפלשתינית על הארץ הזו, במקומנו, לא לצידנן?

    • אשכול המוסר. בדוק ביתך ראשית ואח''כ מוסר נבו אחר! (ל''ת)

      המגיב היודע, 17/08/08 19:33

  • 30.

    ה''חיזוק'' למחסום ווטש מחליש את המדינה ועם ישראל (ל''ת)

    אלי קרן, 17/08/08 09:13

  • 29.

    למה מאפשרים לסטודנטים להשתתף בהפרעה לצ''הל במילוי תפקידו (ל''ת)

    איציק, 17/08/08 09:11

  • 28.

    התייאשתי כבר מהמדינה הזו ומיהודוניה ששוב מושיטים צווארם (ל''ת)

    כמו לפני 65 שנה, 17/08/08 09:09

  • 27.

    מובילי הדעה?של מי?אוסף גרוטאות תמים שממיט עלינו אסון

    א.מ, 17/08/08 09:06

    אחרי אסון.

  • 26.

    אפליה על רקע פוליטי- פגיעה בדמוקרטיה (ל''ת)

    סטודנט, 17/08/08 09:03

  • 25.

    לא הבנתי... על פעילות אנטי-ישראלית מקבלים נקודות אקדמיות?

    אלכס, 17/08/08 09:02

    ועוד במכללה בישראל. אז מה אנו מתלוננים על החרמות הבריטיים?
    ותכלס הפקולטות למדעי הדשא הפכו לקני צרעות חתרניים נגד מדינת היהודים ובחסותה. כך גם הקולנוע הישראלי והספרות. נראה שהספרות האיכותית של העם היהודי, של ענקים כמו בשביס זינגר ואגנון מתה ובמקומה קמה שכבה של בינוניות המפרסמת ומקדמת עצמה בזעקות שבר של השמאל הקיצוני. וגם הקולנוע והתאטרון הם כאלו אצלנו.

  • 24.

    נו,,דיוויד גרוסמן,,מציאה גדולה,,,שיראה וישתוק,הוא לא מעניין (ל''ת)

    משה, 17/08/08 08:59

  • 23.

    כלומר קיבלו ציון על פעילות פוליטית?

    יוני, 17/08/08 08:58

    לפרק את המכללה למינהל!
    יולי תמיר לטיפולך

  • 22.

    האם גם מתנחלים מקבלים ציון על מחאות כחלק מפרויקט גמר? (ל''ת)

    רק מברר, 17/08/08 08:54

    • לא דביל

      מה לא ברור, 17/08/08 09:49

      הם לא מספיק נאורים על מנת ללמוד בלימודים גבוהים.

      • דביל אמיתי

        אברי, 17/08/08 11:18

        חתיכת אפס,אני ימני ומלוקק כמוך בטח יקרא לי ימני קיצוני שסיים תואר ראשון ועכשיו לומד לתואר שני..ההתנשאות שלכם,מי אתם בכלל שמאלנים?חבורת משועממים בלי שום ערכים לכלום,וההתעוררות מגיעה רק כשפוגעים בערבים מחמל נפשיכם.חתיכת סמרטוט.

      • תתפוצץ, אבל צעירי המתנחלים הם בעלי הפסיכומטרי הממוצע הגבוה במדינה (ל''ת)

        תקנא בשקט, 17/08/08 11:27

      • צןדק! ולכן אין שום מתנחל בשום אוניברסיטה. רק עילגי-שמאל. (ל''ת)

        נ., 17/08/08 11:43

  • 21.

    כשמחבל מצליח לעקוף מחסום הוא מהווה סכנה מיידית וברורה.

    יחיאל כ''ץ, 17/08/08 08:52

    נכון , לא כל העוברים במחסום יש להם כוונות זדון,אבל מוטב להציב מחסום ולמנוע הרוגים ופצועים חפים מפשע .את המציאות של הצורך במחסומים יצרו הפלסטינאים . אצלנו אין שהידים שמתפוצצים בקרב אוכלוסיה אזרחית.
    בלי שליטה בטחונית של צ.ה.ל בגדה היו חיי האוכלוסיה האזרחית קשים מנשוא.
    כל התנועות האלה שמטרתן ''לשמור'' על זכויות הפלסטינאים במחסומים , מקשים על שמירת חיי ישראלים .די להתמם.

  • 20.

    מישהו קולט מה הולך פה?

    גילי המגיב, 17/08/08 08:52

    האם מישהו מדמיין לעצמו מה היו התגובות של התקשות והשמאל עם סטודנטיםמבר אילן היו משתתפים בפעולות הסברה ימניות כחלק מלימודיהם? ומה יעשה תלמיד המכללה למנהל שאינו תומך בפעילות המחסומים? לא יקבל ציון בתקשורת?

    • תמיד היינו השמן של המהפכות החברתיות של הגויים:

      יהושפט, 17/08/08 09:12

      נשרפנו והיינו אור לגויים.

  • 19.

    שכחת לציין, שבפעילותן הן מסכנות חיילים ואזרחים (ל''ת)

    ytre, 17/08/08 08:47

  • 18.

    החיזוק הוא לפלסטינאים ולדרישתם לחסל את ישראל . (ל''ת)

    ארז מ, 17/08/08 08:46

  • 17.

    סיורים במחסומים

    אילן, 17/08/08 08:44

    שיגרעתם את החילים במחסומים, עזבו אותם בשקט שכחתם את הסכינאים ,חגורות נפץ, סתם לחץ ןפחד יומיומי אדי שגם ערימה של שמאלנים ילחיצו אותם . כאש

  • 16.

    לתבוע את המכללה למנהל על הסתה! (ל''ת)

    אזרח כועס, 17/08/08 08:44

  • 15.

    הנאיביות התמימה של הצדיקים

    רופאה אחת, 17/08/08 08:43

    אני כל כך מבינה והייתי רוצה לתמוך אבל איני יכולה, משום שהמעשה הילדותי הזה רק מחליש את יכולתנו להיות מדינה ישראלית יהודית בתוך עולם ערבי עוין. הייתי מציעה קודם לנכבדי הווטש לנסות בצד השני לדבר על סובלנות, בעיקר בחברון (טבח בשכניך, מאורעות חברון), או ברמאללה (אין כמו לינץ' קטן ביהודים לארוחת הבוקר).
    מהרופאה שהיתה מתה להיות נאורה ושמאלנית, אבל בטעות השתילו לה מוח חושב.

  • 14.

    הנאיביות התמימה של הצדיקים

    רופאה אחת, 17/08/08 08:43

    אני כל כך מבינה והייתי רוצה לתמוך אבל איני יכולה, משום שהמעשה הילדותי הזה רק מחליש את יכולתנו להיות מדינה ישראלית יהודית בתוך עולם ערבי עוין. הייתי מציעה קודם לנכבדי הווטש לנסות בצד השני לדבר על סובלנות, בעיקר בחברון (טבח בשכניך, מאורעות חברון), או ברמאללה (אין כמו לינץ' קטן ביהודים לארוחת הבוקר).
    מהרופאה שהיתה מתה להיות נאורה ושמאלנית, אבל בטעות השתילו לה מוח חושב.

  • 13.

    תבורכו על הפעילות שלכם במחסומים.

    דני ב., 17/08/08 08:42

    הודות לכם ולרבים שרואים ואינם שותקים, לא איבדנו צלם אנוש.

    ולכל אלו שיתקפו אתכם על פעילותכם המבורכת רק אומר, אם הכל בסדר במחסמומים אז מה נפשך.
    אם אין מה להסתיר וההתנהגות של חיילינו במחסומים טובה , אתם צריכים לברך את אנשי הארגון שפוקח עין.

    • היגיון ברזל: אם הכל בסדר אז אין מה להסתיר - מחר נדרוש

      יהושפט, 17/08/08 09:16

      שישיבות הממשלה והקבינט הבטחוני תיערכנה בככר הדשא של המכללה למינהל. פקיחת עין וסגירת לב היא לא שמירה על צלם אנוש.

      • ליהושפט, אם השמירה על סודיות המחסומים שווה בעיניך לסודות הכור בדימונה.

        דני ב., 17/08/08 10:13

        אז יש לך בעייה.
        אין במחסומים מאומה מסודות מדינה כי הרי המחסום בא במגע עם אוכלוסיה מקומית.
        גם עבר הזמן מאז שכל עוול שאנו עושים מייד מתכסים בשמיכה של שמירת הסודיות והפגיעה בביטחון המדינה.
        ההיפך הוא הנכון ככל שמעשינו יהיו גלויים יותר כך ישמרו חיילי צה''ל על התנהגות נאותה.
        ראינו מה כוחה של מצלמה ושל תמונה או סרטון המופיעים ביו טיוב.
        לכן יבורכו כל העושים במלאכה והשומרים על התנהגות החיילים.

    • כאחד שיצא לו לעמוד במחסומים,אני אסביר לך מה הבעיה

      חומי, 17/08/08 11:02

      המחסום נועד לסנן את המחבלים מהאוכלוסיה,ככה תופסים לא פעם ולא פעמיים מחבלים בדרך לפיגוע,מבוקשים וכו' (צריך גם להוסיף שהמחסומים בתוך יו''ש מקשים את הגישה לאותם אזורים שלא חסומים ע''י הגדר).

      לא פעם לעצם קיום המחסום יש השפעה הרתעתית על המשלחים שלא לנסות ולהוציא פיגוע מאזור החסום ע''י מחסומים מאחר ואותו ניסיון לפיגוע יכשל.

      מחסום הוא לא מקום נעים,לא לחיילים ובטח שלא לפלסטינים שבנוסף לחוסר הנוחות מרגישים השפלה מהמעמד.
      עם זאת אין ברירה אחרת,בלי מחסומים נאלץ לספוג הרבה יותר פעילות טרור ממה שאנחנו סופגים.

      כאשר נשות מחסום וו8טש מגיעות הן רואות רק פן אחד של המחסום,את הפן של הפלסטיני המסכן,הן לא מבינות שהמחסום הזה מגן עליהן ועל הילדים שלהם בתוך תחומי הקו הירוק.
      כמו תמיד כשרואים רק פן אחד וניתן לחלק בין ''טובים ומסכנים'' ל''רעים ואכזרים'' הן מתנםלות על ה''רעים'' כלומר על חיילי צה''ל.
      לא פעם מדובר בצרחות,קללות ,שאגות ואיומים וידוע שהיו מקרים בהם העיברו נשות ווטש פלסטינים את המחסום בכוח ומבלי שנבדקו ע''י החיילים.
      העומדים במחסום מסתכלים ומבינים שהם יכולים להתחצף,להסתנן,לקמבן(שלא לדבר על כך שערכו ההרתעתי של המחסום כלפי משלחים נמחק) ובאופן כללי לנסות להערים קשיים על פעולת החיילים במחסום מה שהופך את הפעילות לבלתי אפשרית.

      צריך גם להבין שלא פעם עצם ההרתעה של נוכחות החייל מספיקה לבצע שליטה אפקטיבית במחסום אולם כשנשים טובות אלו פוגעות בהרתעה אין ברירה אלא להשתלט על האזור בכוח כלומר לסגור את המחסום או לעצור פלסטינים ולפעמים יותר גרוע.

      אין מה לעשות לפעמים עם כל הרצון הטוב פעילות מסוג זה פוגעת בכולם.

      • חיילי צה''ל המסכנים

        שמשון הבכיין, 17/08/08 11:27

        לא די שהם צריכים להתמודד עם אזרחים פלשתיניים קשי יום, גם נשים יהודיות כשרות צורחות עליהם, מקללות אותם ומה עוד.
        אכן קשים חייו של חיל במחסום - הוא לא יכול להתעלל בשקט בנשים וילדים פלשתיניים.

        והנשים הללו (בדרך כלל בנות 60 ומעלה) גם מעבירות בכח טרוריסטים דרך המחסום. !!! איך יכול חייל מסכן וחמוש מכף רגל עד ראש להתמודד איתן?

  • 12.

    אלה לא ירגעו עד גם בני יהרג במחסום. (ל''ת)

    הכו בהם, 17/08/08 08:41

  • 11.

    איזו הפרעה נפשית...

    ארז, 17/08/08 08:41

    גורמת לאב שכול לסייע למי שהרג את הבן שלו? האם אין תהום, האם אין איזשהו קו תחתון, לשפלות השמאל?

    • אכן כן, הפרעה נפשית. אבל אין לדון אדם על צערו. מה שנוגע למכללה למינהל, (ל''ת)

      זה כבר סיפור אחר., 17/08/08 14:02

  • 10.

    שמאלנים הזויים רפי שכל

    m-16, 17/08/08 08:37

    בלי המחסומים והגדר היינו חוזרים לימי האוטובוסים והמחבלים המתפוצצים.

    כדי להמחיש את גודל האווילות של השמאל ההזוי הזה הנה תיאור מההספד שהספיד העיתונאי נחום ברנע את בנו שנהרג בהתפוצצות ''לוחם חופש'' באוטובוס בירושלים.

    רוח הדברים היתה מפיו של העיתונאי הנ''ל ''אני משוכנע שאילו בני היה רואה את המחבל העומד להתפוצץ גם אז לא היו בליבו שום רגשות עויינים כלפיו''

    זו רוח השמאל ההזוי, חופש הטרור והתנועה של תנועה שחרטה על דיגלה ג'יהאד נגד התנועה הציונית חשובה לה מחיי אזרחי המדינה.

  • 9.

    נשות ווטש לדין (ל''ת)

    ש, 17/08/08 08:37

  • 8.

    נמאס מהאשמה עצמית, והתרפסות בפני האוייב.

    לא מתפעל, 17/08/08 08:36

    הפלשתינים בחרו בחמאס, ברוצחים המשליכים את יריביהם הפוליטיים בני עמם מקומה 15 .
    הם גם הרימו על נס את מנהיגם הרצחני והמושחת ששדד מהם מיליונים, הלא הוא ערפאת.
    נשות ווטש החסודות יודעות רק להאשים את הברברים שלנו, ואף מלה על האוייב.

  • 7.

    אמת קטנה על מחסום וואטש

    דוד, 17/08/08 08:33

    הקשבתי פעם לשיחה בין חייל ובין שתי נשות וואטש. הן הסבירו לו שעל ידי עמידתו במחסום הוא שותף לג'נוסייד (=רצח עם) שמדינת ישראל עושה לערביי ארץ ישראל (= המכונים פליסטנאים).
    רצח עם - לא פחות. התערבתי בנקודה זו בשיחה ושאלתי: רצח עם? יש תאי גזים? איפה הקרמטוריום? איפה קברי האחים? מעמידים אנשים מול הקיר ויורים בהם?? פחות משבעים שנה אחרי השואה ואתן מקשקשות, מנפנפות במלה ג'נוסייד??

    למעשה - רק אם יבטלו את המחסומים אז יהיה רצח המוני בלתי מבחין בין איש אשה ויונק - והרצח הזה יתבצע בתל אביב, על ידי ערבים! הרי המחסומים באו על רקע דבר מה - לא שנאה, לא כיבוש, אלא כדי שלא יוכלו להמשיך ולהתפוצץ בתוככי מרכזי אוכלוסיה שלנו.

    מי שמתעלם מכל זה, מי שקורא למה שקורה ג'נוסייד - איבד את שפחיותו המוסרית ובוודאי את זכותו המוסרית לומר מלה או חצי מלה על המתרחש במזרח התיכון.

    הכבוד לבנו של גרוסמן, שנלחם למען מדינת ישראל. הבוז לגרוסמן עצמו הנלחם נגד מדינת ישראל.

    • צודק לגמרי

      רופאה אחת, 17/08/08 10:18

      המכללה למנהל מחלקת ציונים על פי מידת השנאה העצמית. בושה !!

    • צודק בהחלט

      יוני, 17/08/08 10:28

      חבורת נשים משעוממות החייות מקצבאות נכות ממשלמי המיסים.
      באות לשם ומתגרות בחיילים

    • כל הכבוד! אני ורבים אחרים מאחורי כל מילה שלך, מחסום וטש טמטום מטורף (ל''ת)

      יורם, 17/08/08 10:33

    • צודק מאד תכנסו...

      שושי תל אביב, 17/08/08 11:46

      כל הכותבים כאן נראה אתכם שתצליחו להוריד אותו מרבי המכר אז הוא יעשה רגע חושבים האדם מהזמן הצהוב איבד את שפיותו

    • כל מילה שלך, אמת נוקבת! אבל הם לא יתבלבלו מעובדות. (ל''ת)

      ציונה, 17/08/08 14:03

  • 6.

    חבל גרוסמן, חשבתי שהתפכחת (ל''ת)

    אולמרט האתרוג, 17/08/08 08:33

  • 5.

    שזה מגיע לפוליטיקה ומוסר אין לסופרים מושג.

    רואה, 17/08/08 08:26

    הם יכולים להתנחם שסארטר תמך בסטאלין ופןל פוט ,אתם יודעים מה במחשבה שניה לא יודע מי יותר גרוע סארטר תמך ועודד רוצחים שלא רצחו את עמם.

  • 4.

    השמאל הפוחז נימצא בכול מקום ובכל דרג (ל''ת)

    מרת אל שוף, 17/08/08 08:24

  • 3.

    כחייל שנפגש עם הנשים האלו, הן מציקות לחיילים בלי הפסקה באופן נלוז (ל''ת)

    איתן, קיבוץ כברי, 17/08/08 08:20

  • 2.

    שיטרף כבר לאש''ף וזהו. ומה בדיוק המכללה למנהל קשורה (ל''ת)

    גועל נפש, 17/08/08 08:20

  • 1.

    האכזריות והנחישות הערבית עלולים לנצח את הטיפשות הישראלית (ל''ת)

    בולי בילבולי, 17/08/08 08:12