• 48.

    יש הבדל גדול בין רדיו להופעה חיה

    , 18/11/13 10:36

    שירת נשים ברדיו יש הרבה רבנים שמתירים,
    שירה בהופעה חיה מול גברים היא בעייתי הרבה יותר מבחינת ההלכה.

    IP: 95.86.74.110דווח על תגובה זו

  • 47.

    בתור אחת ששרה

    קול באישה, 21/09/09 20:05

    אני לומדת פיתוח קול ושרה במקהלה כבר כשנה.
    כשיש הופעות לנשים אני שרה כשאין-לא.
    לאנשים שאינם דתיים זה נראה מוזר אבל אני מרגישה הרבה יותר פתוחה ומשוחררת לשיר מול בנות.
    חוץ מזה ''קול באישה''הוא מצווה כמו כול מצווה אחרת בתורה.
    כשם שבתור בחורה דתייה ומאמינה את שומרת שבת וכו' אין שום סיבה שלא תקיימי מצווה זאת.היום נראה שלא כולם ''שמים'' על המצווה הזו כי היא לא כתובה במפורש(כמו צניעות למשל..)

    IP: 95.86.86.209דווח על תגובה זו

  • 46.

    אורה ברנס איכות זה לא מילה גסה

    צביה, 14/12/08 11:02

    לא נולדה עוד זמרת מלחינה ומשוררת דתיה ברמה של אורה מלאה תוכן לחנים מקוריים משגעים וביצועים א א רק אל תפסיקי ליצור,חייבים אומנים כמוך אני אישית מעריצה שרופה שלך

    IP: 62.0.131.144דווח על תגובה זו

  • 45.

    אורה ברנס איכות זה לא מילה גסה

    צביה, 14/12/08 11:02

    לא נולדה עוד זמרת מלחינה ומשוררת דתיה ברמה של אורה מלאה תוכן לחנים מקוריים משגעים וביצועים א א רק אל תפסיקי ליצור,חייבים אומנים כמוך אני אישית מעריצה שרופה שלך

    IP: 62.0.131.144דווח על תגובה זו

  • 44.

    אורה ברנס איכות זה לא מילה גסה

    צביה, 14/12/08 11:00

    לא נולדה עוד זמרת מלחינה ומשוררת דתיה ברמה של אורה מלאה תוכן לחנים מקוריים משגעים וביצועים א א רק אל תפסיקי ליצור,חייבים אומנים כמוך אני אישית מעריצה שרופה שלך

    IP: 62.0.131.144דווח על תגובה זו

  • 43.

    שלום לכולן

    שרון, 02/09/08 02:45

    אני שרון מאזור השומרון , ואני רוצה להקים להקה מיוחדת יש לכם אולי טיפים בבקשה?
    נחל נובע מקור חוכמה השם ישמח אותכם נב- תיכנסו לאתר לב ברסלב נשוחח קצת.

    IP: 192.118.0.135דווח על תגובה זו

  • 42.

    שלום לכולן

    שרון, 02/09/08 02:41

    אני שרון מאזור השומרון , ואני רוצה להקים להקה מיוחדת יש לכם אולי טיפים בבקשה?
    נחל נובע מקור חוכמה השם ישמח אותכם נב- תיכנסו לאתר לב ברסלב נשוחח קצת.

    IP: 192.118.0.135דווח על תגובה זו

  • 41.

    עדי ארד?הבלונדינית?

    רבקה, 23/08/08 23:35

    האם זאת עדי ארד הזמרת שהופיעה ביידישפיל?היא מצוינת!ממש ברברה סטרייסנד!למה לא שמו תמונה?חבל..איזה כישרון!

    IP: 192.117.104.66דווח על תגובה זו

    • עדי ארד?זמרת צוות הווי בני-עקיבא דן לפני 20 שנה? (ל''ת)

      אוהד שרוף של עדי ארד, 03/11/08 02:51


      IP: 87.69.25.17 דווח על תגובה זו

  • 40.

    עדי ארד מופיעה בערב קרליבך במוצש הקרוב ברחבת עירית רשל''צ (ל''ת)

    אלון-רשל''צ, 23/08/08 23:31


    IP: 192.117.104.66דווח על תגובה זו

  • 39.

    הגיע הזמן לפרגן לנשים!ןלא לפחד מהן!קול באישה,זה לא בושה! (ל''ת)

    אברהם אבינו, 23/08/08 23:17


    IP: 192.117.104.66דווח על תגובה זו

  • 38.

    מכירה את עדי ארד עוד מלהקת -''עננה'' ישר כח גדול לזמרת מקסימה! (ל''ת)

    מעריצה ותיקה, 23/08/08 23:11


    IP: 192.117.104.66דווח על תגובה זו

  • 37.

    הייתי בהופעה של להקת הלל - ואין כמו הופעה לנשים!

    שמחה בהופעה לנשים בלבד, 20/08/08 23:20

    להקת הלל שרה רק לנשים. וזה מה שטוב בהן.

    IP: 213.151.62.207דווח על תגובה זו

  • 36.

    קזבלן?

    מיכל, 20/08/08 18:26

    זה מה שהעלתן?
    אבל זה היה בהכתרה ובכלל לא במסיבת סיום.
    בחייך ,עינת דייקי בפרטים...

    IP: 85.250.20.108דווח על תגובה זו

    • חילונים לא מבינים מה זה הכתרה!!

      למיכל, 18/04/09 20:35

      מה זה משנה בכלל, ואת מי מעניין אם זה מסיבת סיום או הכתרהה העיקר העיקרון

      IP: 93.173.121.213 דווח על תגובה זו

  • 35.

    מתוקה הברנס הזאת . . .

    בן ארי, 18/08/08 13:00

    וואללה , דוסית כמו שאני אוהב , שתצליח

    IP: 10.213.32.60דווח על תגובה זו

  • 34.

    ליאת יצחקי- תגלית

    נעמה, 18/08/08 11:40

    ליאת היא תגלית. היא תצלח קדימה לעבר הפלייליסט של רשת ג' וגלגלצ.
    בחורה מוכשרת ומוצלחת!

    IP: 192.115.90.150דווח על תגובה זו

  • 33.

    כל הכבוד לנאמני תורה ועבודה שהעלו את עניין הפזמונסניף

    ערן, 18/08/08 01:46

    סוף סוף לא נשארים אדישים. אם נפעל גם נצליח
    הכתבה הזו היא ההצלחה

    IP: 207.230.213.178דווח על תגובה זו

  • 32.

    שירת נשים דתיות?

    ירון, 17/08/08 20:38

    עינת היקרה, זמרות דתיות אינן דבר חדש כב ר מופיע במקרא(שירת דבורה ושירת מירים ומתופפות וכ''ו) אלא שמנהג ישראל הוא להפריד באירועים מרובי משתתפים בין גברים לנשים שאינן משפחה.
    ואותו הדבר באירועי זמרה ומחול.''קול באישה ערווה'' אינו לגנאי אלא להיפך. משום שהקול הוא חלק מהיופי יופי נשי בשונה מהתפיסה המערבית הלניסטית, הוא ענינה של האשה בלבד, ולא של הסביבה הגברית(היום נתיר לשיר מחר נתיר לרקוד ביחד ולאן נגיע?) אם היא באמת דתיה ומאמינה לא תשיר בפני גברים, שתשיר בפני נשים

    IP: 89.1.201.223דווח על תגובה זו

  • 31.

    עינת תתחתני כבר - אולי זה יעזור (ל''ת)

    נשואה, 17/08/08 16:21


    IP: 212.76.98.240דווח על תגובה זו

    • תתאבדי כבר - אולי זה יעזור

      לנשואה, 17/08/08 18:45

      כתבה חשובה עינת, תודה לך על הפרגון ועל זה שאת מוציאה לאור את הכשרונות החבויים שלך ושל אחיותייך למגזר

      IP: 192.118.0.2 דווח על תגובה זו

  • 30.

    משפט עברי

    הרשא''ב, 17/08/08 12:01

    אין לי ספק שבתחום הזה הדינאמיות של ההלכה יכולה לבוא לידי ביטוי, ולכן החשיפה (והכתבה בפרט) בעלת משמעות כקטליזטור.בניגוד לתחומים אחרים בהם מרחב התמרון ההלכתי נמוך (דוגמת יחס ההלכה להומוסקסואליות) נראה שגבולות הגזרה בשירת נשים יכולים להתרחב.אין להרחיב אותם בפריצת גבולות כיוון שההלכה לא נוהגת להיענות להצבת ''עובדות בשטח'' אלא נענית לצרכים אותם היא מזהה כאמיתיים.
    קצת סבלנות ויהיה בסדר.

    IP: 89.1.168.222דווח על תגובה זו

  • 29.

    הסבא היה יהושוע בן ציון גדול גנבי הצוארון הלבן בישראל (ל''ת)

    אזרח, 17/08/08 11:33


    IP: 91.198.205.31דווח על תגובה זו

  • 28.

    פיסול באבן של דוד יסעור דרורית סן שטסל ידידיה מור שרה וסרשטרום יובל לו

    הזמנה לסימפוזיון במרחב מכיל ומעצים, 17/08/08 10:16

    היום נפתח סימפוזיון פיסול באבן
    בנושאים יהודיים עם דגש על מוטיבים מאמנות יהודית
    בערבים יופיעו על הבמה הסמוכה למתחם
    אמנים ורבי-שיח (מחר עם יוצרי הסידרה סרוגים)
    האירוע קבל את ברכת הדרך מרבני היישוב קרני-שומרון
    וישמשך 10 ימים ולילות אינטנסיביים מלאי הפתעות מרגשות ועניין
    17-27-.8.08 חייבים לזרום לפימפוזיון בכדי להנות מחווייה חד-פעמית במתחם קסום שיקבל ויכיל את כל המבקרים והערותיהם בזרועות פתוחות חינם אין-כסף
    אסור לפספס חיבור בלתי אמצעי זה עם פסלים מיוחדים במינם המשלבים בהרמוניה בין הרוח לחומר ומגע עם האבן העוצמתית שתקרין ותעצים על כל באי הסימפוזיון

    IP: 85.250.137.224דווח על תגובה זו

  • 27.

    דתיה - היא זו שמקיימת את ההלכה !!!

    שי, 17/08/08 09:52

    איזה שטויות אלו.

    אין מצב שהיא דתייה. כבר בתמונה רואים איך שהיא חשופה.

    לפי ההלכה אסור להיחשף מעל המרפק ותחת העצם בחלק הקדמי.

    לפי ההלכה - קול באישה ערווה !!!!!

    איזה מן רבנים משונים שמחלקים בין שירה עם גירוי מיני לאלו שלא.

    בקיצור, שימשיכו להסתבך עם עצמם הדתיים המתוסכלים האלו שלא יודעים איך לאכול את הכילאיים שהם יצרו בין הדת למדינה.

    זה נראה כ''כ מגוחך !!!!

    הציבור החרדי הוא היחיד שעומד על עקרונותיו !

    IP: 212.143.133.159דווח על תגובה זו

  • 26.

    אורה ברנס - את נפלאה !!!

    אלון, 17/08/08 09:23

    כ''כ מרגש לקרא את דברייך.
    עלי והצליחי , ובעזרת ה' תקימי במהרה במהרה , בית נאמן בישראל.
    אין ספק שבזכותך יש לעם ישראל עתיד.
    שירבו נשים נפלאות כמותך בישראל . אמן.

    IP: 10.213.32.60דווח על תגובה זו

  • 25.

    קרני אלדד היא שילוב של מדהימה ומההממת (ל''ת)

    חבר של רוני, 17/08/08 08:43


    IP: 93.172.72.188דווח על תגובה זו

  • 24.

    קרני אלדד דתיה?

    דוס, 17/08/08 08:36

    ממתי קרני דתיה? אי אף פעם לא הגדירה את עצמה כדתיה

    IP: 212.179.159.167דווח על תגובה זו

  • 23.

    פתטי (ל''ת)

    ג, 17/08/08 07:47


    IP: 89.0.49.87דווח על תגובה זו

  • 22.

    מה עם הגדולה מכולן אורית שילוח

    ברוך שעשני אשה, 17/08/08 06:00

    אורית אשת הכנר הבנלאומי איל שילוח
    בעלת השכלח מוזיקלית רחבה
    וקול גדול

    IP: 84.108.136.135דווח על תגובה זו

  • 21.

    סליחה...הםםם... הבחורה (קרני ) לא כ''כ נראת דתיה. אולי פעם היא תהיה.. (ל''ת)

    kar-lee, 17/08/08 00:56


    IP: 62.219.162.218דווח על תגובה זו

  • 20.

    כל הכבוד לקרני

    אבי, 17/08/08 00:29

    צודקת במאה אחוז! ויש לך גם אחלה מוזיקה!

    IP: 212.76.98.233דווח על תגובה זו

  • 19.

    שירת קרליבך

    רועי, 16/08/08 23:59

    הביצועים הכי טובים של שירי ר'שלמה קרליבך הם דווקא של נשים - תחילה של בתו - נשמה קרליבך, ועכשיו יש לקרני אלדד דיסק חדש של שירי קרליבך - דיסק מדהים, אני בטוח שגם הרב קרליבך היה חותם עליו.

    IP: 79.180.168.230דווח על תגובה זו

  • 18.

    אני רק כמה שאלות?

    אשה שאוהבת לשיר, 16/08/08 23:58

    למה הכוונה בקול באשה ערווה? שקולה של האשה מזכיר את איבר מינה, או שהוא יוצא משם?
    ומה דינה של אשה מזמזמת? האם זה גם שייך לדיני הערווה? ומדוע הרבנים עדיין לא אסרו על נשים לדבר בפרהסיה? האם קולה של אשה מדברת אינו ערווה או מהערווה?

    IP: 79.178.9.183דווח על תגובה זו

    • נא לא לכתוב שטויות!

      ''הדוס'', 17/08/08 00:34

      האיסור של ''קול באישה ערווה'' - כוונתו שהקול הנשי יכול להוות פיתוי בדיוק כמו איברים מוצנעים מסוימים, לכן תוכלי לשמוע ברחוב דיבורים כגון: ''איזה קול ס-סי''! ועוד. נאסר על גבר לשמוע אישה שרה כדי שזה לא ילהיב אותו לרמה של הרפתקה עם הזמרת.

      IP: 212.76.98.233 דווח על תגובה זו

  • 17.

    לשמחות של נשים טבעי שתופיע זמרת. בת מצוה וכדומה.. (ל''ת)

    לי-און, 16/08/08 23:47


    IP: 213.151.59.72דווח על תגובה זו

  • 16.

    אין כמו מסיבה לנשים בלבד עם זמרות מדהימות כמו אורה ברנס! שחרור אמיתי

    ירושלמית, 16/08/08 23:38

    חופש אמיתי ממבטים של גברים וממבטים של נשים שמביטות על איך הגברים מביטים עליהן! הבנתן את זה חברותיי המקסימות?! בעלי המתוק שומע אותי שרה בקולי קולות בבית, אבל את ההשתוללות והחופש המוחלט להשתטות עד הסוף אני אוהבת רק עם החברות ובחברה נשית עם כל הבדיחות הפנימיות שלנו הנשים. נשים לבד זה כיף, ותודה רבה לריבונו של עולם שהתאים לנו הלכה כמו ליטוף לנפש!

    IP: 213.151.41.226דווח על תגובה זו

  • 15.

    קרני אלדד לא דתית ולא מציגה את עצמה ככזו ! (ל''ת)

    יובל, 16/08/08 23:23


    IP: 79.178.149.175דווח על תגובה זו

  • 14.

    כיף לנו לשיר לנשים בלבד

    אשה, 16/08/08 23:17

    למה אנחנו צריכים ללמוד מהם? יש לנו תרבות נפלאה, ואפשרות ליצור בתוך הציבור שלנו - וזה כיף לשמוע נשים דתיות שרות ומשוחחות על נושאים שקשורים רק לנו.

    IP: 213.151.61.246דווח על תגובה זו

  • 13.

    שוב פעם עינת מצליחה ליצור אנטי לדת (ל''ת)

    הדוסים, 16/08/08 23:16


    IP: 213.151.61.246דווח על תגובה זו

  • 12.

    Karni Rocks!! (ל''ת)

    Sarah, 16/08/08 21:33


    IP: 79.182.134.243דווח על תגובה זו

  • 11.

    אורה ברנס- הצלחת להרחיק אותי מהקב''ה (ל''ת)

    איילה, 16/08/08 21:31


    IP: 89.139.7.55דווח על תגובה זו

    • אם היא הצליחה להרחיק אותך מהקב''ה כנראה שהקשר אליו..

      בקשר לקשר, 17/08/08 15:27

      לא היה מאוד חזק.

      אותי היא הצליחה לקרב להקב''ה בתשובותיה העניניות, ובלי לפזול הצידה.

      IP: 217.132.208.248 דווח על תגובה זו

  • 10.

    שוב פעם

    כפיר, 16/08/08 21:28

    זה כזה מצחיק...כל פעם שיש כמה דתיים/דתיות עושים משהו משונה ישר יוצאים בכותרות שזו תופעה חדשה שמתפשטת...זה היה זניח נשאר זניח וגם יהיה זניח!

    IP: 79.177.145.239דווח על תגובה זו

  • 9.

    עדי י'בלונדינית! כיסוי ראש הוא לא כי את בלונדינית אלא כי את נשואה... (ל''ת)

    אחח הטיפשות.., 16/08/08 20:44


    IP: 213.151.57.11דווח על תגובה זו

  • 8.

    כאשר קיימים כל כך הרבה איסורים

    חרד מהקיצוניות, 16/08/08 20:23

    וצריך להסתיר את המרפקים,וראיית שיער היא התערטלות (מעניין שלפני הנישואים התבוננות בשיער זה צנוע),ושאישה עולה מהדלת הקדמית באוטובוס זה פריצות אז מה הפלא שהגברים החרדיים מתחרמנים מקול אישה ומשתבצים מילדה שנכנסת בטעות לעזרת הגברים בבית הכנסת?

    אלימות מינית ועליזות במקוה ובמגורי הישיבה בין גברים הס מלהזכיר...

    IP: 89.139.85.133דווח על תגובה זו

  • 7.

    קול הזמיר

    רונן צוקרמן, 16/08/08 20:18

    אני מרים כוסית למען זה

    IP: 77.125.117.45דווח על תגובה זו

  • 6.

    מהות הדת היהודית היא דיכוי,אפליה,גזענות וכפיה והנשים הן מהקרובנות

    מהות הדת היהודית, 16/08/08 12:32

    המרכזים המועלים לעולה על מזבח השובינסטים הגברים הדתיים בדרכים שונות שקול אשה בערווה הוא אחד מהם.

    IP: 85.250.206.144דווח על תגובה זו

    • כל כך נכון. (ל''ת)

      סתם אחת, 16/08/08 23:59


      IP: 79.178.9.183 דווח על תגובה זו

    • הדת היהודית אינה רואה באשה גוש בשר הנועד לספק את יצריו

      כבוד האשה, 17/08/08 15:31

      של כל גבר מזדמן,בכך היא מכבדת את האשה כיצור עצמאי ולא כנפקנית רחוב המחפשת ללכוד עיני גברים בחלקי גופה החשופים.

      IP: 217.132.208.248 דווח על תגובה זו

  • 5.

    איש טוב

    חבר מהכפר, 15/08/08 18:47

    קרני אלדד היא נחמדת הנחמדות, אישה שסוחפת אחרי הקול שלה את המאזינים לאן שהיא רק תבחר. ואם היא בוחרת בקדושה, היא תעלה את מי שמעוניין לפסגות חדשות

    IP: 89.1.169.175דווח על תגובה זו

  • 4.

    חבל

    המהרהר, 15/08/08 17:18

    דווקא הציבור הד''ל אמור להוביל קו של פתיחות
    דרך היהדות ולא לחזור בחזרה לגטו הרוחני.

    IP: 89.1.206.41דווח על תגובה זו

  • 3.

    ולבסוף פסק הרב???

    דוד בן מאיר, 15/08/08 14:31

    בסניף גבעת שמואל היה רעיון יפה מאד. תנועת הנוער מחנכת לקראת החיים הבוגרים, לכן עשו פזמונסניף (שיש לו הסטוריה בסניפים הרבה יותר ישנה מ''כוכב נולד'', וגם הוא ההיפך מכוכב נולד - כי הפזמונסניף מדגיש את השיר, ולא את השר) שבו בנות שרו לבנות. כי יש לעודד מי שמוכשרת לכך שתהיה זמרת ותשיר בפני נשים.
    אולי יש רב אחד או שניים שחושבים להתיר לאשה להופיע כזמרת בפני גברים - אבל דעתם אינה מבוססת היטיב על המקורות ובטלה ברוב עצום המתנגד. דעתם היא על גבול הקיקיוניות אינה יכולה להיות מובאת במאמר אחרי המלה ''ולבסוף'', כאילו זו המלה האחרונה, כי היא אינה.

    כל הכבוד והיופי הפנימי האמתי לזמרות המופיעות בפני נשים בלבד.

    IP: 212.76.110.117דווח על תגובה זו

    • רוב רבני עצום התנגד לציונות ורק קבוצת רבנים קטנה ו''קיקיונית'' הקימה את

      כל השאר הסטוריה, 15/08/08 15:17

      הציונות הדתית.

      IP: 79.181.173.90 דווח על תגובה זו

      • קשקוש זה לא נכון רק זה מה שהחרדים הצליחו לגרום לך להאמין

        חחחח, 16/08/08 21:07

        רוב עצום.....אתה אומר אם כבר אז צריך לדעת להגזים...
        הסיבה שאתה חושב ככה היא שרבנים שתמכו בציונות כמו גם מבשרי הציונות ניסו למחוק אותם כאילו לא היו ויש עוד כמה רבנים שהצנזורה החרדית מחקה את דיעותיהם הציוניות כאילו לא היו כאלה
        ובשל הטעות הזאת אתה חושב שניתן לומר שצריך ללכת לפי קומץ קיקיוני של רבנים שאף אחד לא מסכים איתם??????

        IP: 89.138.229.170 דווח על תגובה זו

        • טוב.לא נפריע לך יותר עם עובדות. (ל''ת)

          אח, 17/08/08 09:01


          IP: 79.176.222.146 דווח על תגובה זו

      • אין זיקה בין רבני הציונות לרבנים המתירים לשמוע זמרת אשה

        אינדיקציה מוטעית, 17/08/08 15:44

        גם רבנים שהיו בעד הציונות התנגדו לזמרת נשים באזני גברים.

        לכן אינדיקציה הקושרת בין סוגי רבנים לדעותיהם בענין הנדון מופרכת מעיקרה.

        בחיפוש פשוט בגוגול תמצא כמה וכמה מרבני הציונות הדתית האוסרים השמעת שירי נשים באזני גברים.

        IP: 217.132.208.248 דווח על תגובה זו

  • 2.

    מותר לך לשיר. אבל לא דתיה. על עקרונות התורה שמאי והלל אותו דבר

    ריבקי, 15/08/08 14:29

    כדאי לך ללמוד ןאז תביני מי הוא הלל הזקן וכמה הוא היה פנטי ןפרימיטיבי לדעתך.
    למה לאמר דתיה. תגדירי את עצמך כמאמינה.

    IP: 82.124.212.150דווח על תגובה זו

  • 1.

    זמרות דתיות זה כמו פמיניסטית דתית. לא קיים. זה חילוניות עם כיסוי ראש (ל''ת)

    ריבקי, 15/08/08 12:00


    IP: 82.124.212.150דווח על תגובה זו

    • וגם תגובות כמו שלך. זה לא יהדות. זה פנאטיות ושנאת חינם עם כיסוי ראש

      רועי, 15/08/08 13:20

      תחיי תחיים שלך ואל תחשבי שהדרך שלך היא הדרך היחידה. הלל היה אומר שאת טועה. שמאי היה בטח מקבל אותך (אם לא היית פוסלת אותו גם כן)

      IP: 86.144.45.87 דווח על תגובה זו

      • הדרך שלה היא הדרך הדתית ונקבעת על ידי פוסקי ההלכה..

        דרך התורה, 17/08/08 15:47

        לדורותיהם.

        כל רפורמה בדרך זו גוררת רפורמה נוספת ומקלקלת יותר משהיא מועילה.

        IP: 217.132.208.248 דווח על תגובה זו