• 21.

    מה שישראל צריכה לעשות עכשיו

    החוזה, 14/08/08 09:49

    תחשבו רגע, בעקבות המלחמה הזו כשאנחנו מבינים (גם אם אנחנו לא רוצים להבין..) שהעולם ומנהיגיו מונעים ע''י אינטרסים ושלא בהכרח שישראל תשאר אינטרס כלשהו של המדינה שהייתה קשורה בה עד עכשיו - ארה''ב כמובן, אנחנו צריכים לחפש אופציות חלופיות. ההיסטוריה מראה את זה בצורה הכי ברורה - אימפריות אולי קמות אבל בסופו של דבר אימפריות גם נופלות. האימפריה האמריקאית גבירותיי ורבותי לא רק שוקעת אלא בנפילה חדה מאין כמוה מאז נפילת המשטר הקומוניסטי בברה''מ ב-91'. מה שאנחנו כמדינה צריכים לשאול את עצמנו עכשיו זה מה עושים הלאה, אם האינטרס של המדינה הזו זו הישרדותה כבית שלנו אנחנו צריכים להבין שלהשאר קשורים בעינים עצומות לארה''ב השוקעת רק ימשוך אותנו למטה כמוה (ודי ברור שזה כבר קורה..) אז מה כן אפשר לעשות עכשיו? באופן מוצהר ברור לשנות את הקו הבינלאומי המדיני שלנו - להתוות את עצמנו מחוץ לטווח ההשפעה של ארה''ב ולהתקרב יותר אל אלו שכרגע בהגדרה מהווים סוג של סיכון, תחשבו על זה - האם לא יותר הגיוני להבין שישראל צריכה לשנות את עורה ולהתקרב יותר ויותר לרוסיה וסין ולהיות בת חסותן יותר מאשר בת החסות של ארה''ב? האם לא יותר הגיוני במקום לראות באיום האיראני איום שצריך להשמיד אותו יותר מקום של פתח להתקרבות אליהם (עד כמה שזה נשמע לא הגיוני..) דרך רוסיה וסין ובכך לקבל את ההגנה הסינית והרוסית שיותר קרובות לאיראן מאשר ארה''ב? האם לא יותר הגיוני לראות דווקא היום את המשפט הידוע ''שמור את חבריך קרוב ואת אויבך עוד יותר קרוב'' כמה שינחה אותנו למסע ההישרדות שממש עוד מעט אנחנו עומדים לצאת אליו?

    גבירותיי ורבותי - ישראל צריכה להסיר מעצמה את מסך הצביעות והכביכול נאורות ששמה על עצמה כי אין לזה מקום יותר בעולם - כדי שמדינה תשרוד בעולם הזה היום היא צריכה להיות יותר נחש מכל המדינות האחרות וישראל - דווקא משום היותה כ''כ בעייתית, דווקא משום היותה גרעין ומקור לכ''כ הרבה סיכסוכים יכולה להיות זו שיכולה להציל את עצמה ולא בהרכח בכוח הזרוע כדרך הראשונה אלא דווקא בדרך החלקלקה יותר, בדרך הנחשית יותר, בדרך שכולנו יודעים שעלינו ללכת בה עכשיו אך קשה לנו להסכים איתה משום הצביעות שקיימת בנו.

    ואם לא נפנה לדרך הזו - זה די ברור, הסוף שלנו יותר קרוב ממה שאנחנו מתארים לעצמנו.

    הגב לתגובה זו

    • שתבין דבר ''פשוט''

      Avi Ecuador, 14/08/08 15:19

      אם האמפריה האמריקאית תיפול ייפול כל העולם המערבי וימותו מיליארדים של תושבים, ביניהם גם ישראלים, יהיה זה גהנום שבא לכדור הארץ, תתפלל לשלומם, הם הוכיחו יותר מכל מדינה אחרת שהיית אימפריה שה חיוביים לעולם, הנצחון על יפן וגרמניה במלחמת העולם השנייה לא הביא לדריסת עמים אלה אלא לצמיחתם בעזרת ובזכות ארצות הברית.
      החלום שלהם זה חלום החופש ואם הם יכשלו אין לך תקווה.
      כן, אחד הרבנים אמר פעם שארצות הברית היא אימפריה של טוב וזה באופן כללי נכון למרות שיש גם להם בעיות ולא תמיד הם מצליחים מכיוון ''שבסך הכל'' מדובו ביצור שנקרא ''בן אדם'' שהוא רחוק מלהיות מושלם ויש לו צרכים אגואיסטים כמו ופחדים משלו כמו לכן ''בן אדם''.
      ישראל במצבה העגום והקרוב לשואה או קטסטרופה בעיקר בגלל השמאל שלא מנצל הזדמנויות ולא פותר בעיות נכון ובזמן.
      עמים אחרים לדוגמה היו מוחקים העמלקיים ממערבית לירדן מזמן ומזמן לא הייתה בעיה אתנית מערבית לירדן, ישראל אפילו יכלה להרחיב את שטחה והיום להיות מדינה גדולה שכולם מכבדים ויש להם שלום איתה.
      ראה ארצות הברית, כבשה את קליפורניה אריזונה ניומקסיקו וטקסס וחתם את השלום גנרל אמריקאי (לא נשיא) בשערי דמשק, סליחה, מקסיקו סיטי, אפילו לא החזירו את סיני...

      הגב לתגובה זו

      • אימפריה של טוב?!

        החוזה, 14/08/08 16:38

        איפה בדיוק היה הטוב הזה? בחתירה לקפיטליזם שמעודד צמיחה כלכלית אבל משאיר את השכבות החלשות להתחנן לטיפת יכולת לכלכל את עצמם? בחתירה אחר האינטרסים שמשרתים אותם ורק אותם ע''י ''החופש'' אותו הם מעודדים בדמות ממשלות בובות שהם מציבים? החופש היחיד שהם פעם נתנו למישהו זה לעצמם - לכל האחרים בהם האמריקאים התערבו בעניינם ניתן ''החופש'' לעשות ככל העולה על רוחם כל זמן שזה עומד בקו אחד עם האינטרס האמריקאי.
        אני לא אומר שאין להם זכות קיום או משהו ונהפוך הוא - הנוכחות של האמריקאים חיובית בעולם הזה אבל הכח שקיבלו, ההגמוניה שנוצרה מאז נפילת המשטר הקומוניסטי בברה''מ בסופו של דבר הביא אותם לשאיפה לעוד כח ועוד כח השפעה ובסופו של דבר זה סיבך גם אותנו.

        אנחנו לא המדינה ה-52, אנחנו לא בובות, וכרגע במצב הנוכחי שבו ארה''ב מאבדת מהכח שלה יש לנו שתי ברירות מאוד ברורות ויחידות - 1. להשאר צמודים לתחת שלה וליפול כשהיא תיפול (או לפניה בהנחה ואנחנו נופקר משום איבוד אינטרס) 2. לחבור לאלו המראים באופן ברור את האינטרס שלהם, לאלו שבחבירה אליהם אנחנו יכולים להרוויח עוד כמה שנים של שקט ואולי אפילו של כח שאיבדנו (משום הקירבה לאמריקאים) - וזה לא נקרא לבגוד, זה נקרא לשרוד.

        הגב לתגובה זו

    • יש להתקרב לטוב ולא לשטן!

      Avi Ecuador, 14/08/08 15:38

      לא צריך לבגוד ולהתרחק, יש לשכנע ולפעול נכון!
      הבעיה העיקרית של ישראל היא השמאל ומנטליות ואם אתה חושב להבטיח את עצמך עם השמאל אז תהגר לארצות הברית במקרה שיש לך יכולת והזדמנות.
      האמריקאים ''יפלו'' כל הטוב בעולם ייפול!
      לפחות לא תהיה שותף לנפילתם ולא תהיה שותף להבאת הגהנום.
      לא כדי לבגוד ולהיות אי נאמן במקרה זה, ההימור נועד לכישלון חרוץ מראש.
      כן, אל תשכח שישראל נטשה את צד''ל, אז תסתכל בראי קודם.
      שאלוהים יברך וישמור על אמריקה בכדי שגם ישראל תוכל לשרוד.

      הגב לתגובה זו

    • שתבין דבר ''פשוט''

      Avi Ecuador, 14/08/08 15:45

      אם האמפריה האמריקאית תיפול ייפול כל העולם המערבי וימותו מיליארדים של תושבים, ביניהם גם ישראלים, יהיה זה גהנום שבא לכדור הארץ, תתפלל לשלומם, הם הוכיחו יותר מכל מדינה אחרת שהייתה אימפריה שהם חיוביים לעולם, הנצחון על יפן וגרמניה במלחמת העולם השנייה לא הביא לדריסת עמים אלה אלא לצמיחתם בעזרת ובזכות ארצות הברית.
      החלום שלהם זה חלום החופש ואם הם יכשלו אין לך תקווה.
      כן, אחד הרבנים אמר פעם שארצות הברית היא אימפריה של טוב וזה באופן כללי נכון למרות שיש גם להם בעיות ולא תמיד הם מצליחים, ''בסך הכל'' מדובו ביצור שנקרא ''בן אדם'' שהוא רחוק מלהיות מושלם, יש לו צרכים אגואיסטים ויש לו פחדים משלו כמו לכן ''בן אדם''.
      ישראל במצבה העגום והקרוב לשואה או קטסטרופה בעיקר בגלל השמאל שלא מנצל הזדמנויות ולא פותר בעיות נכון ובזמן.
      עמים אחרים היו מוחקים את העמלקיים ממערבית לירדן מזמן ומזמן לא הייתה בעיה אתנית מערבית לירדן, ישראל אפילו יכלה להרחיב את שטחה והיום להיות מדינה גדולה שכולם מכבדים ויש להם שלום איתה.
      ראה ארצות הברית, כבשה את קליפורניה אריזונה ניומקסיקו וטקסס מהמקסיקנים וחתם את השלום גנרל אמריקאי (לא נשיא) בשערי דמשק, סליחה, מקסיקו סיטי, אפילו לא החזירו את סיני...

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    לשמוליק 9

    Avi Ecuador, 14/08/08 06:06

    כן, צריך לדרוש סיפוח לארצות הברית
    נהיה אזרחים אמריקאים ויהודים למי שירצה, גם כך עם השמאל ישראל מדינת גלות ליהודים, יותר טוב אמריקה, יעשו אותה לשמורת טבע לדת לכל הדתות בסגנון דיסני-קודש.
    כן ולהזכירך, גם ישראל לצד''ל לא הפגינה הגינות ונאמנות, זרקה אותם לכלבים, ''סליחה'', לחמאס...

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ג'ורג', שוב הסתבכת וסיבכת את כולנו,, לך כבר!! (ל''ת)

    נמאסת בוש, 14/08/08 01:38

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    הזהרו עם ישראל...

    מקומי, 13/08/08 23:02

    אל תאמינו עם ישראל היקר לבוש או ארה''ב הם לא יעזרו לנו בשעת צרה!!! אנו לבד אל תאמינו לשקריו של בוש. ראיתם את תגובת המערב בלחמת לבנון 2 , ראיתם את תגובתם גם בסיכסוך הנוככי. שמים עלינו ***!!! רק עם נתאחד ננצח!!! למדו לקח מהגרוזינים!

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    רוסיה - אמריקה, מי ינצח?

    גרגוריאן, 13/08/08 21:11

    הרוסים עדיפים יותר......בכדורגל.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    ירושלים

    צחי, 13/08/08 21:05

    נראה שזה הכל קשור למשאבי הנפט של גיאורגיה

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    פוטין ישר כוח - תכסח להם את הצורה

    דימא, 13/08/08 21:04

    אנחנו הרובים העם החזק ביותר בעולם, אנחנו מדינה גדולה ומעצמה .. אם האמריקנים יעיזו להתערב במלחמה הנוכחית אני בטוח שפוטין יכסח להם את הצורה וישרוף את כל אמריקה.. אל תשחקו אתנו אנחנו אש לוהטת ... רוסיה בלב ובנשמה ..

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא רוסי/רובי, מקס' ישראלי מבולבל (ל''ת)

      תפסיק להוציא שם רע לעליה מחבר העמים, 13/08/08 22:03

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    פוטין השיכור חוזר לימי המלחמה הקרה עם ארה''ב . (ל''ת)

    גרגמל, 13/08/08 21:04

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    שרת החוץ הגאורגית: הקהילה הבינלאומית הפקירה אותנו

    זה מה שיקרה לנו, 13/08/08 20:57

    שרת החוץ של גאורגיה, אקה טקשלשווילי, האשימה את הקהילה הבינלאומית בהפקרת ארצה מול התוקפנות הרוסית

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אנשים בחרו בגיבור ישראל המעוטר ביותר - אהוד ברק!

    דנה, 13/08/08 20:56

    אין לנו אפשרות לבחור בברירות מחדל שלא מבינות בבטחון ובמבצעים צבאיים.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    גם הרוסים כאן תחמנים ושקרנים

    חיללל, 13/08/08 20:54

    לפחות אלה שאני מכירה.
    הם חונכו ככה...חבל.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    לאט לאט יחזיר פוטחן את אוקרינה ורוסיה הלבנה לחיקה והשאר יבוא בהמשך (ל''ת)

    לאט לאט אבל בטוח, 13/08/08 20:30

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אילו נוצחה ישראל

    שמוליק, 13/08/08 20:29

    מה שקורה כעת בגיאורגיה מזכיר לי ספר שנכתב לאחר מלחמת ששת הימים ונקרא ''אילו נוצחה ישראל''. הספר מתאר את מלחמת ששת הימים בצורה הפוכה, כיצד ישראל מובסת תוך 6 ימים, ומה קורה כאן לאחר הכיבוש....
    הספר מתאר את התעלמות אומות העולם מישראל, והשארתה לבד למול אויביה. זה מה שלצערנו קורה גם לגאורגים. וזה גם מה שיקרה לנו אם אי פעם נאמין ונחשוב שארה''ב באמת תבוא לעזרתנו במצב מצוקה.גם במלחמת יום הכיפורים הסיוע החל להגיע רק ביום ה7 למלחמה, הפסקת האש הושגה רק לאחר שישראל הצליחה לעשות מהפך במלחמה, ולא דקה קודם, למרות שישראל התחננה להפסקת אש....מה שעושה ממשלת ישראל הנוכחית, המפקירה את ביטחון ישראל בידי הסורים, החיזבבלה ופלסטינים, יעלה לנו בעתיד במחיר קשה מאד, ותלמדו את הלקח של הגיאורגים- אף אחד לא יהיה כאן לטובתנו.

    הגב לתגובה זו

    • אין לי שום ספק שאתה צודק! רק חבל ששנינו לא יכולים ...

      אליהו שמש, 13/08/08 21:11

      אין לי שום ספק שאתה צודק! רק חבל ששנינו לא יכולים לתקן לא את העולם ןלא את ההנהגה המושחתת שלנו שאוהבת לשחק במלחמת כסאות, במקום להנהיג.

      גם אני קראתי את הספר הזה. הרשה לי להזכיר שיר של התקופה: ''העולם כולו נגדנו'' וזו ההרגשה גם עכשיו. כשמסתכלים סביב, אני לא מצליח לראות מי הם המנהיגים שיכולו להנהיג את הדור הבא. מי הם המנהיגים שיוכלו לקבל החלטות (לא כואבות...) למנוע משכננו לחשוב ולהתקיף אותנו ולטפל באיום מאירן? לא מצאתי, לכן החלטנו להגן על עצמנו ויצאנו לשליחות פרטית למזרח חדש בחו''ל.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    ועכשיו רוסיה תעשה דווקא לאיומים של הפולש לעיראק (ל''ת)

    פוטיניסקי בושניסקי, 13/08/08 20:27

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    רוסים משוגעים

    שין, 13/08/08 19:57

    פחד

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    רק אחרי שיגמרו את מה שהם זוממים יבין המערב מה שקרה שם כי עכשו ממש אי (ל''ת)

    אפשר להבין אותם........, 13/08/08 19:39

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 13/08/08 19:31

    אמת ויציב ונכון וקיים וישר ונאמן ואהוב...
    -אין עוד מלבדו
    דבריו של הנשיא בוש אמת וצדק לעד ולעולמי עולמים.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אמריקה היא גם חברה שלנו, וברור כעת שאסור ליסמוך על אף אחד רק על עצמנו

    USA, 13/08/08 19:22

    ולזכור !
    שעדיף לחיות חפשי

    אבל אם למות עדיף עם חרב ביד מאשר חרב על הצוואר

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    פוטין החזיר את ''המלחמה הקרה'' הבינגושית לחיים.

    יחיאל כ''ץ, 13/08/08 19:09

    לרוסיה ''נמאס'' לשחק כינור שני והרפובליקות סביב רוסיה שהרכיבו בעבר את ברית המועצות ''לומדות'' בדרך הקשה כי רוסיה ''חוזרת'' לנהל אותן למרות שהן רפובליקות עצמאיות.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    בוש דוגמא כיצד נשיא אמריקני הופך ל-קוקו מקן הקוקיה (ל''ת)

    יאלה פלצן לך הביתה, 13/08/08 19:06

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    בטוח יש סיבה מסתורית לנחרצות של הרוסים להמשיך במלחמה, לא מספרים לנו

    חשוד מאוד, 13/08/08 18:55

    ארה''ב מסתירה מכל העולם את האמת , הם האחרונים שהייתי סומך עליהם .

    הגב לתגובה זו

    • אמא רוסיה פולשת למדינה מסכנה כדי לבזוז אותה ואתה חושד בארה''ב (ל''ת)

      ברכותי, אתה מטומטם, 13/08/08 21:58

      הגב לתגובה זו