• 195.

    היתרון של ליבני הוא...

    razefi , 13/07/09 08:57

    שהיא לא ביבי

  • 194.

    ברק למזלנו הרע גם אתה לא.

    razefi , 13/07/09 08:56

    הייתי מציע שיחליפו את ברק בליברמן ושליברמן יהיה שר הבטחון אולי אז יהיה לנו בטחון בישראל.

  • 193.

    הוא צודק. רק נפוליון מסוגל לנהל משבר בטחוני?

    נחום, 08/03/09 23:20

    ואמנם ברק הוא נפוליון.

    נפוליון הפסיד במלחמת 1812 בדיוק מאותן הסיבות שברק הפסיד במלחמת עזה.

    שניהם נכנסו למלחמה שלא יכלו לנצח בה.

    אבל לתת לאישה את הפיקוד? מה היא? דבורה הנביאה?

  • 192.

    אם זה שהיא אישה היא יותר טובה מברק מכל הבחינות

    שבץ חלובה, 08/03/09 20:35

    ברק הוא נפל. לא סתם קוראים לו אהוד ברח.

  • 191.

    מה אגיד לך, ה"החלטות שלך" לא להחליט יצאו לנו מכל החורים. (ל''ת)

    שפתי כהן , 18/12/08 15:40

  • 190.

    התפקוד של ברק וליבני = תפקוד מסוכן לישראל !!!

    שלמה מאור , 18/12/08 09:15

    התפקוד של השרים המכהנים ברק וליבני,הוא תפקוד מסוכן לישראל. השרים ממונים על בטחון ישראל ועל יחסי החוץ של ישראל, יחסי חוץ שאמורים לשמור על מדינת ישראל כמדינה יהודית,, אך בפועל הממונה על יחסי החוץ ציפורה ליבני אינה ממלאת את תפקידה כראוי אלא להפף, ציפורה ליבני מסכימה למשא ומתן על בירת ישראל וסמל הדת היהודית ירושליים, גם רמת הגולן וגבולות המדינה מצטמצים על פי ליבני, בנוסף ציפורה וברק ברגיעה בכל הנוגע למלחמה המתחוללת מעל ראשיהם של אזרחים בשדרות ואשקלון. בואו נחליף את הממשלה בממשלה שתתפקד כראוי, בואו נצביע ליכוד !!!

    • שכחת את ביבי, הוא עוד יותר מסוכן!!! אני לא מאמין לביבי! ביבי מעמיק את (ל''ת)

      הפילוג, ביבי עודד את רצח רבין! ביבי דואג רק לביבי!, 24/12/08 08:39

    • אין יותר מסוכן מביבי!!! אני לא מאמין לביבי! לא קונה את הביבלת של ביבי!

      ביבי דפק את כולם:שרון,דוד לוי,סילבן שלום,דן מרידור, 24/12/08 08:50

      למה נדמה לכם שהפעם הוא לא ידפוק אתכם?
      מגיע לנו מנהיג הרבה יותר טוב מביבי, ביבי לא יודע לנהל מפלגה, ביבי לא יודע לנהל מערכות יחסים, ביבי לא מסוגל לנהל מדינה!

  • 189.

    יש לי רושם שיש מגיבים בשכר בקדימה שיושבים במיוחד ליד המחשב (ל''ת)

    avitouv@014 , 18/12/08 08:58

  • 188.

    יש לי רושם שיש מגיבים בשכר בקדימה שיושבים במיוחד ליד (ל''ת)

    avitouv@014 , 18/12/08 08:58

  • 187.

    יש לי רושם שיש מגיבים בשכר בקדימה שיושבים במיוחד ליד (ל''ת)

    avitouv@014 , 18/12/08 08:57

  • 186.

    זאת בדיחת השנה! אהוד ברח הוא ה''בטחוניסט'' הכי אימפוטנט שהיה בהיסטוריה. (ל''ת)

    עודד, 11/12/08 00:12

  • 185.

    אתה אישרת העברת כסף לחמאס? מה זה אומר על שיקול הדעת שלך? (ל''ת)

    משה, 10/12/08 20:18

  • 184.

    ברק בנוי להרבה החלטות שטוטיות כמו גירוש יהודים מביתם (ל''ת)

    אלי., 04/12/08 21:51

  • 183.

    זוכרים איך בקש סליחה בשמנו? עכשיו שיבקש מאתנו סליחה (ל''ת)

    עוזב האבודה, 04/12/08 14:46

  • 182.

    מה הבין בן גוריון בבטחון? ואשכול? לבני מצוינת להיות ראש ממשלה. (ל''ת)

    בטוח. רק לבני, 04/12/08 14:45

  • 181.

    171 ברק כאלו מדבר על כשלונו במה הוא מודה תכלס? (ל''ת)

    ברק לא לוקח אחריות על שום פשלה, 04/12/08 14:44

    • ידוע לכולם.

      razefi , 13/07/09 09:01

      ברק אף פעם לא אשם הוא תמיד ימצא ש.ג. בסביבה שיקח אחריות כך כשברח מאסון צאלים שאם המסוק שלו היה אפשר להציל.

  • 180.

    ברק הרי ידוע כמי שמזלזל באנשים חוץ מאשר בעצמו. (ל''ת)

    ברק הוריד את העבודה ופגע בשמאל, 04/12/08 14:14

  • 179.

    ל171- ברק כן מדבר על שגיאותיו

    ליבנת, 03/12/08 14:23

    וגם לומד מהן!!!!!! והוא צודק- מה ציפי מבינה בבטחון?????
    רק ברק יעשה פה סדר

  • 178.

    ברק צודק, מה לציפי ולבטחון? (ל''ת)

    יעקוב, 03/12/08 14:21

  • 177.

    ברק, הדברניסט של המאה הנוכחית (ל''ת)

    נבון, 01/12/08 09:29

  • 176.

    אכל על שולחנה ועכשיו בועט. עד לאן מגיעה החרפה ותאוות השלטון (ל''ת)

    ברק נמאסת, 30/11/08 18:46

  • 175.

    אין בטחון אין שלום והוא מדבר על ציפי.הפוסל במומו פוסל (ל''ת)

    אזרח, 30/11/08 18:44

  • 174.

    גועל נפש של צורת התבטאות של ברק .נראה מי חד פעמיהוא כשלון רב פעמי (ל''ת)

    ברק נפל רב פעמי., 30/11/08 18:41

  • 173.

    שחצנות ברק לא יודעת גבול, את פשלאותיו שלו הוא לא מכיר. (ל''ת)

    בושת ברק, 30/11/08 18:39

  • 172.

    ברק יכול לעקוף את לבני בקלות מימין, אך כדרכו הוא לא מפספס אף שגיאה

    נתי, 11/11/08 23:08

    הקו השמאלני הקיצוני שאליו סחפו אולמרט ולבני את קדימה מאפשר לברק לעקוף אותם בקלות מימין (הוא יכול לטעון שהוא מוכן לויתורים אך לא בכל מחיר - בניגוד ללבני ואולמרט שויתרו מראש על הכל ללא שום תמורה), אך כדרכו, האיש הטיפש והמגלומן הזה לא מפספס שום הזדמנות לפספס הזדמנות, ומנסה להיות עוד יותר שמאלני ממרצ.

  • 171.

    רק על שגיאותיו שלו לא מדבר. בושה למפלגתו (ל''ת)

    חנן, 05/11/08 11:50

  • 170.

    לצערי אפילו פרץ היה שר בטחון טוב יותר (ל''ת)

    ניב, 29/10/08 18:18

  • 169.

    בדיוק איזה החלטות ביטחוניות קיבל ברק חוץ מלתמוך בחמאס בסחורות במעברים? (ל''ת)

    שוש, 29/10/08 14:55

  • 168.

    ההבדל הוא שאת ברק כבר בדקנו. התוצאה היתה זוועה

    לא תומך בציפורה, 29/10/08 14:45

    הקדנציה של ברק כראש ממשלה היתה קטסטרופה.
    ולא שאני תומך בלבני

  • 167.

    האם בק הטיפש לא מרגיש שהאוייב מאזין ? יש דברים שלא אומרים. (ל''ת)

    קשקשן ., 29/10/08 14:09

  • 166.

    צודק. ליבני ברחה מלבנון באמצע הלילה כמו שפן והחיזבללה התישב על הגבול. (ל''ת)

    ברק לא היה עושה זאת., 29/10/08 14:08

  • 165.

    צודק ברק - צודק ועוד - ליבני לא בנויה לשום החלטה (ל''ת)

    היא בעלת מוח סדוק, 27/10/08 16:43

  • 164.

    ברק - אתה לא בנוי להחלטות מדיניות או לכל החלטה נדמה לי (ל''ת)

    יאללה לך הביתה אודי, 27/10/08 16:07

  • 163.

    ברק: לבני לא בנויה להחלטות ביטחוניות

    אבי, ספרד, 27/10/08 14:03

    ברק הוא היחיד ש''בנוי להחלטות'' תשלום לחמאס לאחר הפגזה של ישובי עוטף עזה, משלוח מוגבר של מלט לעזה לשם בנית מנהרות בטוחות וחזקות, משלוח מזון, תרופות, דלק, אספקת חשמל סדירה (במנהרות חשוך ויש צורך בתאורה), כל אלה הם חלק מהחלטותיו האחרונות של שר הביטחון ה''טוב ביותר שישראל ידעה אי פעם'', רק הוא יכול להוביל את ישראל לאבדון בטוח בזמן הקצר ביותר.

  • 162.

    היא בטח לא צריכה 0 כמוך.... (ל''ת)

    הוכח, 27/10/08 12:10

  • 161.

    העם לא רוצה אותך, תפנה מקום, גם אם יש לך מה להציע

    ברק, עזוב אותנו בשקט, 27/10/08 12:00

    אנחנו לא רוצים, לא אותך ולא את נתניהו

  • 160.

    כיצד הגיע למסקנה זו .מדוע מדינות האזור. מסוגלות כיום לאיים על ישראל .

    פקק תנועה קרית ביאליק, 22/09/08 09:08

    באסונות שונים ומשונים. פעם מדינות האזור .לא יכלו לאיים. כך. על ישראל. עם הצהרות כאלו קשות .

  • 159.

    הטוקבקיסטים בתשלום של קדימה עובדים שעות נוספות היום?! (ל''ת)

    רוני, 17/08/08 18:24

    • רוני, בוש והיכלם ! מניעה אותי תקוה ואמונה שלבני ונפתלי יעשו את זה !

      נתן ש. המקורי מעלות תרשיחא, 17/08/08 20:53

      ובכל מקרה - לא שרה, אלוהים, לא שרה (וביבי)

  • 158.

    אדון ברק-טוב מחנה פליטים ממחנה כפיה! (ל''ת)

    אבישי-מפלגת העבודה, 16/08/08 15:54

  • 157.

    חבל להוסיף מלל על ברק הכל נכתב.

    אלי, 15/08/08 00:51

    ע'פ קריאתי את רוב התגובות הם נסובות על אישיותו הבילתי נילאת של ברק .עזות מצח וחוצפה אין אלה לצרף את תגובתי שככל שאוסיף אגרע,

  • 156.

    LIVNY ...GOLDA SHEL BARAK (ל''ת)

    RUBEN, 15/08/08 00:27

    • אבוי לך, רובן, מאיזו גלות נפלת עלינו לכתוב הגיגים שהם איוולת ??

      נתן ש. המקורי, מעלות תרשיחא, 17/08/08 20:55

      ואני אומר : לא שרה, אלוהים, לא שרה (וביבי)

  • 155.

    ברק תקשיב ותקשיב לי טוב

    מצביעת ''העבודה'', 14/08/08 16:36

    תמשיך להשתלח , תמשיך, כך יהיה לי קל יותר להצביע עבור ציפי ליבני
    (ששמה אותך בכיס הקטן)

    • ל-155, מסכימה עמך (ל''ת)

      רוננה, 16/08/08 13:21

    • ברק, כל זמן שאתה בעבודה- לא מצביעים עבודה

      לא מצביעים עבודה, 27/10/08 12:02

      תבין, אתה מבריח!
      לך!

  • 154.

    הפוסל במומו פוסל. ברק פסול בגלל כשלונות מוכחים (ל''ת)

    עדי, 14/08/08 13:33

  • 153.

    ברק,אדם מבריק יש לו בעייה בעבודת צוות

    יעקב ק, 14/08/08 08:12

    אם המועמדים הם ליבני ,ברק,נהנתניהו.הרע במיעוטו הוא ברק

    • איך אדם שאין לו חברים ולא יכול לעבוד בעבודת צוות יהיה מנהיג

      פנדה, 14/08/08 09:41

      מה גם שהאיש הוא אפס עם קבלות - ברח מצאלים, ברח מלבנון ולמעשה הביא בכך למלחמה האחרונה, הפקיר את מדחת יוסף, לא הצליח להחזיק ממשלה אפילו 10 חודשים... האיש היה מוצלח רק כאשר היה תחת פיקוד, אבל אסור לתת לו לפקד על שום דבר יותר גדול מכיתת טירונים

  • 152.

    גם אם ברק צודק, הרי שהוא עצמו הוכיח שהוא בנוי רק להחלטות שגויות. (ל''ת)

    ברק כישלון מוכח., 14/08/08 07:39

  • 151.

    חמישה רמטכ''לים מסיירת מטכ''ל הרסו את הצבא ועכשיו את המדינה

    טורונטו טורונטו, 14/08/08 04:17

    ציפי ליבני לא שווה אפילו מילה אחת.

  • 150.

    ברק טריפה וליבני נבלה שתיהם לא ראויים לעמוד בראש ממשלת ישראל על יתומי (ל''ת)

    יתום, 14/08/08 02:54

  • 149.

    אתה לא יותר טוב ממנה, ברק !

    חיים אבגד, 14/08/08 01:33

    אתה הצבעת בעד מסירת קונטר תמורת 2 גופות.
    עשית זאת בלי להסמיק.

    גרמת להשפלה נוספת של יהודים לפני הפריץ.
    עודדת את הטרור, בהישג השיא הגדול בכל הזמנים.
    שיחררת אדם שרצח אב לעיני ביתו, ואח''כ רוצץ את גולגלתה. נקמת דם ילד קטן - עוד לא ברא השטן. כך, חיים נחמן ביאליק.
    הפחת רוח במפרשי חיזבאללה.
    העברת מסר לטרוריסטים בכל העולם: אל תתיאשו. גם אם הכופרים יתפסו אתכם, אנו נדאג לשחרר אתכם.
    הנחת לאלמנה בוכיה (קרנית גולדווסר) לקבוע את מדיניות הביטחון של ישראל.

    אתה משוויץ שאתה טוב מלבני בקבלת החלטות בטחוניות?
    לך לך, גנרל נפוח, גם אתה גם לבני, שאמנם מתגאה בהישג הזבל של מלחמת לבנון האחרונה.

    ולסיום: עצה, והפעם עצה בונה:
    ממשלת ישראל צריכה לצאת בהצהרה גלויה שהיא מכירה בהחלטת ממשלת לבנון שהכיר בארגון חיזבאללה. גם אנו נכיר בארגון זה כשלוחה של ממשלת לבנון - על כל המשתמע מכך. בעתיד, כל תקרית ירי ביוזמת חיזבאללה, תוכר על ידינו כאילו היתה ביוזמת ממשלת לבנון.

    חיים

  • 148.

    התופעה הזו ששמה אהוד ברק היא פשוט לא נורמלית

    אני, 13/08/08 23:34

    תארו לעצמכם מדינה מתוקנת שבה יש אחד כזה כמו אהוד ברק שמאות אלפים מצביעים בשבילו, רק תעצמו עיניים לכמה דקות ותחשבו על זה ברצינות.
    פעם אחרי פעם המנהיגים האמיתיים מימין ומשמאל נלחמים על מנדטים מעטים וכל המוקיונים במפלגות הגדולות שוחים במנדטים. איך???

    • איך ? עצלות מחשבתית, אנשים הפסיקו לחשוב

      פנדה, 14/08/08 09:45

      אנשים לא באמת רוצים לקחת אחריות על חייהם וגורלם - הם רוצים לזרום רק עם העדר ולקטר ולהתלונן מאחור. רק ככה יכולים אנשים כמו אולמרט, לבני או ברק להיבחר. הרי אם הם היו מועמדים לועד הבית יש פחות סיכוי שהיו נבחרים, כי אז היו כולם נורא דואגים שהם יגנבו את הכסף או לא יצליחו להשיג דיל טוב עם הגנן... כל מועמד שהתקשורת תצייר באופן ''ממלכתי'' ותרמוז שהבון-טון הוא להצביע אליו - יקבל אוטומטית את קולות הרוב, ואולמרט הוא הדוגמה הכי טובה לזה.

    • ה''תופעה'' הזו היא בסה''כ בלון שיתפוצץ. ראה איך כל עמיתיו סולדים ממנו

      מתנה ש. חצור הגלילית, 17/08/08 20:52

      בסיעה, ובמפלגה. אז מה צריך יותר מזה ? ופרץ מה איתו ? איך התפוגג ? ללמדך שמפלגת העבודה עוד בגיל ההתבגרות - מה שהיה הוא מה שיהיה : היום אני תוקע לך סכין בגב, אח''כ אני מפסיק לתפקד בחשש מתי ומנין יבוא הסכין שיתקעו לי כי גם התור שלי יבוא! נעולים בלופ

  • 147.

    לא, כי אתה ממש יכול. ראינו את היכולות שלך. לא רוצים לראות אותם שוב. (ל''ת)

    אני אני., 13/08/08 23:01

  • 146.

    האמריקניזציה משתלטת עלינו.רק ללבני יש אתוס ישראלי חף מפוזה (ל''ת)

    רוננה, 13/08/08 21:36

    • בטח איזה יועץ אסטרטגי נתן לברק הרעיון הזה..חושבים שאנו שוטים (ל''ת)

      מתנה ש. חצור הגלילית, 13/08/08 22:18

  • 145.

    פעם ראשונה שאני מסכים עם אהוד ברח.

    אלון בן קדוש, 13/08/08 21:18

    מה שבטוח גם ברק לא.

    • מה שבטוח שההחלטות שהחליט ברק המיטו עלינו אסון

      זה נבלה וזה טריפה, 14/08/08 00:36

      ברח מלבנון והביא עליו את החיזבאללה
      נמנע מפעולה בעזה ומביא עלינו את החמאס
      יותר טוב שלא היה מקבל החלטות.
      זה לא אומר שציפי יותר טובה. היא גרועה אבל אחרת.היא בכיינית הסטרית מדברת יפה ועושה נאדה. בלון נפוח שעם סיכה קטנה יוצא כל האוויר. עכשיו החברים שלה מנפחים אותה כי נדמה להם שבעזרתה הם ישבו בממשלה עתידית, והיא לא מבינה את זה. חושבת שבאמת מישהוא סופר אותה ממטר שלא לצרכים אנוכיים בלבד.

  • 144.

    התקשורת מנפחת את הבלון הריק ששמו ליבני באוויר חם.זה יתפוצץ לכולנו בפני (ל''ת)

    ש.נתן מעלות.שונא את ליבני, 13/08/08 20:55

    • למתחזה, הבאת אותה בהפוכה - לבני ראויה לא פחות מאחרים ואף יותר !

      נתן ש. המקורי, מעלות תרשיחא, 13/08/08 22:16

      מכל מי שמחזיק מעצמו ראוי לתפקיד הרם.והעיקר, רק לא שרה אלוהים רק לא שרה, (וביבי)

  • 143.

    ברק תקע סיכה בבלון הנפוח שנקרא ליבני.תמשיכו להגיד את האמת אחת על השני. (ל''ת)

    שניהם צודקים!!!, 13/08/08 20:53

  • 142.

    זו נבלה וזה טריפה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    לסלק את שניהם לכל הרוחות, 13/08/08 19:56

  • 141.

    ברק וביבי בפניקה ושניהם אינם טועים,ציפי לוקחת אותם בהליכה וימים יגידו (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 13/08/08 19:40

    • נתן ש. הנני מסכימה עמך. (ל''ת)

      נהורה, צפת, 13/08/08 21:35

    • נתן ש. בשם הרוב הדומם והרגוע. . תודה על אמירותך המופלאות והנכונות.

      benzi. a, 15/08/08 12:44

      כאשר הטוקבקיסטים מטעמו של ביבי משתוללים ונובחים. טוב שיש אנשים טובים באמצע הדרך
      ואתה נתן אחד מהם שמראה ומוכיח לעם ישראל מי הם חמומי המוח של הביבי הזה ומי הוא הדמגוג שמלהים אותם.

  • 140.

    איפה היית כשהנחיתו עלינו את אפס פרץ ומלחמת קורבנות החינם?

    ישושום, 13/08/08 18:54

    אתה צודק, פטפוטית לא שווה בענייני ביטחון, פנים, חוץ, קליטה וכו'. מקסימום, יכולה לנהל לקונדוליסה סניפים בארץ הקודש. אגלה לך סוד מר ברק?! - גם אתה לא שווה הרבה הן כמנהיג והן כביטחוניסט.

    • ישושום, קרא אחד הספרים שיצאו על לבנון2 ותראה שתיפקדה מצוין

      מתנה ש. חצור הגלילית, 13/08/08 22:35

      זה אולמרט שהסתיר ממנה מידע חשוב ולא שיתף אותה כי לטעמו הוא זה שיודע שצריך שיכול לקבל החלטות. ברור שלא קראת ולו ספר אחד על תקופה נוראה זו - מלחמת לבנון 2 . צא ולמד !

  • 139.

    מה שיפה בהטחת העלבונות בין קדימה לאהוד ברק - הוא שכולם צודקים (ל''ת)

    פנדה, 13/08/08 18:00

  • 138.

    הצרה היא

    יודע דבר, 13/08/08 16:53

    שדם אתה לא בנוי לזה

  • 137.

    ב בר ברק ברקה - מוחמד. מר פיטחון (ל''ת)

    מדחת יוסף, 13/08/08 16:49

    • זה אשכרה יכול לשמש כסטיקר של הליכוד. זה מצחיק אותי אבל זה לא מצחיק! (ל''ת)

      א.נ, יהודה, 14/08/08 04:52

  • 136.

    ברק אתה כישלון אנליטי

    אהוד ברח, 13/08/08 16:44

    כבר ראינו את יכולותיך ברק, אפילו ביבי היה יותר שקול ממך
    מה זחיחות הדעת? אתה הרי זחוח ותספר על חילופי הדברים בינך לבין אולמרט על סיגרים ועטים.
    ברק ברחת כבר פעם אולי תברח פעם נוספת ותשאיר את העםלהחליט לבד. איך אמר פעם מישהו עליך ועל אחרים הם מפחאאאאאדים...

  • 135.

    לברחן הזה אין טיפת בושה

    מיכאל, 13/08/08 16:44

    לא שאני אוהב את לבני, אבל הברח הזה לא זוכר מה הוא אכל לארוחת צהריים אם הוא מתבטא כך.
    אתה ברחת!! אתה הפקרת!! אתה זגזת!!
    !!!!! אתה אשם !!!

  • 134.

    אהוד ברח - קבר יוסף - יוסף מדחת ז''ל

    אזרח, 13/08/08 16:37

    מר ברק היקר או היועצים שלו שיקראו את תגובתי אהוד ברק הוא האחרון במדינה שיכול להגיב על מחדלים של האחרים או התבטאויות למרות היותו הרמטכל המעוטר ביותר כלוחם היה 10 אך כמוביל או כמפקד אהוד ברק הוא כשלון חרוץ וכדאי שישחרר אותנו מנוחכותו בפוליטיקה וההנהגה הישראלית שילך לעסקים ואנו נזכור לו רק את הדברים הטובים כי על הפקרת יוסף מדחת ז''ל בקבר יוסף לדמם למוות ולסמוך על גנרל רגוב שיביא לנו אותו ובריחה מלבנון תוך הפקרת ציוד צבאי רגיש שהיום החיזבלה מפעיל אותו נגדנו תוך הפקרת לוחמי צד''ל למוות אצל החיזבלה זו בושה לנו כמדינה והחלטה שנוגדת את האינטרס הישראלי צא לחופשה אהוד ושחרר אותנו מנוכחותך ומה יותר מהר בבקשה ותודה

    • ל-134, מי שאשם במותו של מדחת יוסוף ז''ל הוא ג'יבריל רג'וב ש''מרח'' אותנו

      מתנה ש. חצור הגלילית, 17/08/08 20:48

      הוא ולא אף אחד אחר

  • 133.

    החלטתי סופית. אני מצביע לבני. אם ברק נגדה אז היא תותח והוא מפחד ממנה (ל''ת)

    מתפקד קדימה, 13/08/08 16:29

    • בגלל ברק החלטת לבני? שניהם כשלונרים, האם אתה עיוור? (ל''ת)

      טורונטו טורונטו, 14/08/08 04:19

  • 132.

    ציפי ליבני ראשות הממשלה גדול עליך. (ל''ת)

    נורית מהצפון., 13/08/08 16:14

  • 131.

    ברק ??? לבני??? מופז??? . רק לא ביבי כי הוא יצור הרסני ומסוכן למדינה .

    הקול הצף., 13/08/08 15:51

    אסור לתת לדמגוג המסוכן הזה ביבי להתקרב לשלטון .

    • כך מדבר הדיוט שטוף מוח ללא השכלה בכלל.

      רק לפי השכירות כדאי ביבי., 13/08/08 20:43

      בתקופת ביבי שילמתי 2000 היום 4000!
      ביבי הרסני?דמגוג?
      לך תבין מוח של אנשים...

  • 130.

    ברדק, ראינו כבר איזה תשובות נתת לנו

    מיכאל, 13/08/08 14:46

    כולך זיגזגיונר, לך לרוסים ולמד איך מטפלים בבעיות

  • 129.

    מאז שאתה שר בטחון, לא ראינו שום שיפור בבטחון!

    א, 13/08/08 14:16

    אז מה ההבדל בינך לבין עמיר לבין לבני? הא?
    קודם תוכיח את עצמך ותציג קבלות על עשייה ואחר כך תפסול אחרים, כי אתה יודע הפוסל פוסל במומו, פוסל!

    • הפוסל, במומו פוסל! (ל''ת)

      א.נ, יהודה, 13/08/08 15:33

  • 128.

    ליבני זייפה גם בתור צרת החוץ - איך איך תשיב לגבי ביטחון (ל''ת)

    תנו לה רק לטחון, 13/08/08 14:12

  • 127.

    שניהם גורנישט אנד גורנישט (ל''ת)

    ליבני דאבל גורנישט, 13/08/08 14:03

  • 126.

    אולי במזרח הטיכון אישה לא יכולה להיות ראש ממשלה, אבל במזרח התיכון, (ל''ת)

    לעומת זאת - דווקא כן. המון הצלחה ללבני., 13/08/08 13:43

  • 125.

    רק ברק יכול

    מתחת יוסוף, 13/08/08 13:39

    להפקיר פצועים ולטפס על גוויות!

    • ל-125, בוש והיכלם להתחזות למדחת יוסוף ז''ל. מי שהפקירו זה רג'וב (ל''ת)

      מתנה ש. חצור הגלילית, 16/08/08 13:15

  • 124.

    איני מאמין לאף סקר. אף אדם שפוי שאכפת לו מהמדינה לא יבחר בציפי !!!!!!! (ל''ת)

    שמעון, 13/08/08 13:23

  • 123.

    ראשי הממשלה הגברים כולם הצליחו? (ל''ת)

    יעקב, 13/08/08 13:21

  • 122.

    ברק בנוי להשאיר פצועים בשטח

    מאיה, 13/08/08 13:17

    את צאלים לא שכחנו

  • 121.

    העם צריר להבין טוב טוב אישה לא יכולה להיות ראש ממשלה

    אבי, 13/08/08 13:06

    במיוחד במזרח הטיכון. אישה באופי שלה לא יכולה לקבל החלטות קיומיות.

    • תלמד לכתוב, אידיוט שוביניסט ! (ל''ת)

      מרכז, 14/08/08 07:47

  • 120.

    לברק יש את התשובות הבטחוניות ''הטובות ביותר''

    אבי, ספרד, 13/08/08 12:46

    החמאס שולח טיל - ברק שולח 72 מיליון דולר.החמאס תוקף את אחד המעברים - ברק סוגר אותו מיד לרגל שיפוצים. ''רק כך תוכל מדינת ישראל לגבור על אויביה''. נא לתקן אותי עם אני טועה.

    • אם הציון היה 1000% הייתי נותנת אותו על תגובתך! (ל''ת)

      א, 13/08/08 14:11

  • 119.

    ב-רק=אתה האחרון שצריך להטיף=הוכחת שאתה בלתי אחראי=סייג לחכמה שתיקה^:^ (ל''ת)

    נ.כהן החמצת אין ספור הזדמנויות להראות שחל שינוי, 13/08/08 12:40

  • 118.

    נראה שאף אחד לא עובד היום! כולם נופשים באוגוסט ליד המחשב!

    לכו לים., 13/08/08 12:38

    רותנים ומתלהמים.

  • 117.

    ביום שליבני תיבחר באירן יחגגו את טיפשותו של העם היהודי (ל''ת)

    כלי, 13/08/08 12:17

  • 116.

    ביום שליבני תיבחר באירן יחגגו את טיפשותו של העם היהודי (ל''ת)

    כלי, 13/08/08 12:13

  • 115.

    תתנצל מיד על הגסות. אתה אולי חושב שתפקיד הנשים להכין קפה ולהחמיא למפקד

    גולנסקי, 13/08/08 12:12

    אם לא תתנהג יפה, לא תהיה שר ביטחון. כבר עדיף פואד על פניך. אתה גס רוח וחצוף. כתושב אצבע הגליל אני זוכר את ההבטחות שלך להגיב באגרסיביות על כל הפרה של השקט בגבול, בעקבות הנסיגה. חטפו חיילים ואתה התנקנקת, אולי בצדק, מה שברור שהם הבינו שמותר להם להמשיך - והם המשיכו, כידוע. כך שהאבו-עלי שלך לא עושה רושם על מי שקרא עיתונים וחי כאן בעשור האחרון
    ועוד לא הזכרנו את אוקטובר
    כך שמוטב שלא תתייהר. ציפי לבני ראויה לא פחות ממך ומהתרנגולים האחרים בלול המבאיש שמנהל לנו את המדינה

    • אני לא אבחר בברק אבל במקרה הזה הוא צודק במאה אחוז

      מוטי, 13/08/08 13:05

      כולם יודעים שההחלטה 1701 או מה שתקרא לזה זאת בדיחה אז גברת ליבני אומרת שזה טוב? כול עם ישראל מטומטם ורק היא בסדר?

    • תגובה לעניין (ל''ת)

      פנדה, 13/08/08 18:02

  • 114.

    ברק: לא שכחנו איך הפקרתה את מדחת יוסף לדמם למוות, יא אפס! (ל''ת)

    מדחת יוסף, 13/08/08 12:09

    • למתחזה לחייל צה''ל ז''ל מדחת יוסוף - בוש והיכלם, הנך בושה לארצך (ל''ת)

      מתנה ש. חצור הגלילית, 17/08/08 20:47

  • 113.

    ציפי היא הדומננטית לראשות הממשלה ואת זה יודעים רבים לרבות ברק ונתניהו

    benzi. a, 13/08/08 12:04

    שום התקפות ושום גינוי לא יעזור לברק ונתניהו. ציפי היא ראש הממשלה הבא ובגדול אפשר להשמיץ ולגנות . זה רק יגדיל את הרייטינג לטובת ציפי שיש לה אהדה רבה בציבור . לנתניהו יש לו בכיס את הפריפריה ושכונות העוני וגם הבסטריונים בשוק שעושים הרבה רעש ומהומות .לברק יש לו את הסנובים מגבעתיים וצפון תל אביב וכל אלה המתנשאים עם האף למעלה. לציפי יש לה את רוב השפויים והנורמטיבים בקרב הרוב הדומם. והרוב הזה הוא הקובע בקלפיות . ציפי לבני היא ראש הממשלה הבא ובעשר שנים הבאות.

  • 112.

    ברק הוא בדיחה לא מוצלחת (ל''ת)

    יעקוב, 13/08/08 12:01

  • 111.

    ברק יודע לעשות רושם טוב אבל נכשל בכל תפקיד חשוב שעשה (ל''ת)

    יעקוב, 13/08/08 12:00

    • איזה רושם הוא עושה בדיוק? ועל מי

      מרכז, 14/08/08 07:51

      שחצן, זחוח, לא מכיר עבודת צוות, הוא ואפסו, כוחני ממש ביריון בהתנהלות אישית.
      גם כסגן רמטכ''ל רדה באנשי לישכתו כמו דגנרל, קיבל את הצ'אנס שלו ...ו נ כ ש ל!!!!
      אני הצבעתי לברק בעבר לא שוב!

  • 110.

    כן מפלגת העבודה מאבדת קולות בדיוק בגלל האדיוט הזה

    סולמית הסמולנית, 13/08/08 11:59

    אני אישית יודעת שבבחירות הבאות אני מצביעה או מרצ או קדימה (אם ליבני בראשה) ברור לי שברק תוקף אותה כי הוא יודע שמול מופז יהיה לו יותר קל אבל גם ברור לי שלפוליטיקאי המלוכלך הזה אני בחיים לא אתן את הקול שלי

  • 109.

    ברק מפחד מ-לבני ולכן מכפיש אותה

    דוד גולד, 13/08/08 11:56

    ברק יודע שאם לבני תנצח בבחיורת בקדימה
    היא תהיה ראש הממשלה הבא
    ולכן הוא מנסה להכפיש אותה וללכך עליה
    לא יצליח לו !!!!

    • אני מקווה שהסיבה האמיתית היא שהוא התבגר ודעתו נתיישבה (ל''ת)

      ר''גנית, 13/08/08 12:17

  • 108.

    רק רב שמאי בכיר שבבכירים יכול אולי לעמוד את נזקי בריחת ברק מלבנון. (ל''ת)

    ברק כשלון בהגדרה., 13/08/08 11:55

  • 107.

    כל מה שברק אומר על ליבני, נכון. יש רק בעיה אחת: (ל''ת)

    ברק אפס גדול ממנה., 13/08/08 11:53

  • 106.

    לא נשכח ברק מה עשית ליוסי פלד, גנבת לו את הרמטכ''לות (ל''ת)

    א.נ, יהודה, 13/08/08 11:52

  • 105.

    אין הבדיל בין ברק לבני ההוכחה בפנים

    m-16, 13/08/08 11:52

    לשניהם אין ביצים

  • 104.

    ביבי + ברק לפח הזבל של ההיסטוריה- ויפה שעה אחת קודם

    עופר, 13/08/08 11:51

    זוג היסטרים ילדותיים פחדנים

  • 103.

    איזו תשובה יש לך לשבוי החי יהונתן פולארד?

    איציק, 13/08/08 11:50

    גם אתה הפקרת את יהונתן!!!
    גם אתה שותף להפקרתן משך 23 שנה !!!
    בזיון של ממש !!!

  • 102.

    שום כלום ליבני וברק הברחן סכנה לעתיד המדינה (ל''ת)

    טוטו, 13/08/08 11:49

  • 101.

    ברק תתפטר יש לך פנסיה משומנת (ל''ת)

    אריה, 13/08/08 11:47

  • 100.

    ברק תתפטר יש לך פנסיה משומנת (ל''ת)

    אריה, 13/08/08 11:45

  • 99.

    ליבני ומופז אינם מועמדים לראשות הממשלה...

    אזרח, 13/08/08 11:42

    הם לכל היותר ינהיגו מפלגה בעלת פחות מ10 מנדטים. מי שרואה את הסקרים הדמיוניים של מינה צמח ואחרים על קדימה, ומשווה את המצב בהם לניתוח המגזרי של התמיכה במפלגות השונות, תוהה - מאיפה לעזאזל כל הקולות האלה באים? ניחוש שלי: הסקרים אינם אמתיים, ונועדו לצורכי תעמולה בלבד.

  • 98.

    מי הגנרלים שהפקירו את הלוחמים בקבר-םיוסף?????? (ל''ת)

    michael, 13/08/08 11:37

  • 97.

    ליבני מהווה איום על ברק לכן הוא תוקף אותה.

    יחיאל כ''ץ, 13/08/08 11:37

    בהנחה שלא תוקם ממשלה בראשות קדימה , לא בראשות ליבני ולא בראשות מופז ,ויתכן יותר שאולמרט יהיה ראש ממשלה זמנית עד מרס 2009 ברק ''קורא '' את המפה . מבחינתו קדימה בראשות ליבני מהווה סכנה לעבודה כי ליבני בהשקפתה תגרוף קולות מהעבודה בבחירות הבאות.

  • 96.

    ברק צודק והוא נשמע מפוקס ומבין לאן אנחנו צועדים

    נעם, 13/08/08 11:36

    אם עם ישראל יצביע שוב קדימה אז כנראה שמגיע לעם הזה להמשיך לסבול,אני לא מתומכי ברק או ביבי אבל קריאת המפה והמציאות מחייבים אותנו לתת את השלטון בידי אנשים האלה,ישראל לא יכולה להמשיך להיות סמרטוט של האיזור והמבין יבין

  • 95.

    וברק כמו מופז לא יכולים לתת תשובות בכלל ואם הם נותנים הן שגויות (ל''ת)

    Vox Ami, 13/08/08 11:32

  • 94.

    ברק אולי האחרון שראוי - אבל הוא צודק לגבי לבני

    אבי, 13/08/08 11:31

    לבני אין לה שום כישרון...

    והדבר היחיד שמצליח לגרום לה להראות טוב באופן יחסי בלבד ביחס לשאר המושחתים של קדימה.

    ההחלטה הזו שלבני בשלה בזמן המחלחמה היא תעודת עניות וביזיון לקדימה לאולמרט אך בייחוד ללבני.

    לא הייתי נותן לה לנהל גנון- בטח שלא משרד ממשלתי ובחיים לא מדינה.

    למה לתת לה? כי היא קצת פחות מושחתת? שתשתב בבית (הסוהר) יחד עם שאר קדימה.

    • הוא אחרון שראוי והיא האחרונה שראויה אז תן אופציה!

      זה לא חוכמה., 13/08/08 12:16

      כללית אני מסכימה אתך. אם כי מלחמת לבנון הסתיימה בזכות החלטת האו''ם שיזמה לבני שלמורת רוחנו היתה צורך השעה, והברירה המחדל הכי טובה היתה אז להפסיק את הביזיון והאורדיל שעברו הלוחמים שלנו,(עד כמה נכון נודע לנו בדיעבד) לקחת פסק זמן להבנות מחדש ולהתעצם!

      • את מתכוונת שחיזבאללה התעצם (ל''ת)

        גיא, 12/11/08 08:02

  • 93.

    ברק תלמד מיפוטין איך מגינים על המדינה אתה כישלון (ל''ת)

    ליאור, 13/08/08 11:29

  • 92.

    ברק, היית רה''מ גרוע!!!!! מעדיף את לבני עליך בכל רגע

    קובי, 13/08/08 11:28

    אתה אדם שחצן ואטום. הבאת עלינו אסונות. איך אתה לא מתבייש לדבר בצורה כזאת בוטה על מתמודדת בפריימריס ששהיא לא מהפלגה שלך בכלל?
    עוזר למופז, הרמטכ''ל שחירב את צה''ל, רק כדי לדפוק את קדימה ולהציל את מפלגת התככנים עתירת החובות שלך.

  • 91.

    ברק צודק

    חזי, 13/08/08 11:28

    אין מה לעשות, מה שהוא אומר נכון.

  • 90.

    שמענו גם את דובר קדימה

    גאיה, 13/08/08 11:27

    אם ברק צודק ואם גם דובר קדימה צודק, או רק אחד מהם צודק, תראו באיזה מצב אומלל אנחנו נמצאים:

    מחסור במנהיגים
    מערכת משפט בשליטת פרקליטי על
    ראשי רשויות שלטון מתנשאים
    חינוך על הפנים
    הבטחון כנראה רופף
    הרווחה, קיימת רק על הנייר
    אנשים מחפשים שאריות מזון בזבל
    עובדי ציבור מתנשאים
    חושבים שמותר להם להתעלל באזרחים.

    המדינה הזאת מנסה להתחרות בסדום.
    והציבור בציבור של חלם.

    יאללה לבחור בקדימה ובעבודה לממשלה האחרונה.

  • 89.

    הוא צודק אבל הוא לא יותר טוב ממנה ומה שהכי נורא

    ע., 13/08/08 11:27

    זה שהיום אין באופק אף אחד שמתאים להיות ראש ממשלה ומסוגל להתמודד עם כל האתגרים הלא פשוטים שלנו. כולם אותו זבל!

    • כולם אותו זבל

      ציקו, 13/08/08 11:39

      כל מה שאמרת יתכן נכון.
      עד שגילית מי אתה באמת במפשט ''כולם אותו זבל'' . משפטים כאלה אומרים אותם בדרך כלל יקרנים בשוק.....

      • חוץ מביבי (ל''ת)

        גיא, 12/11/08 08:02

  • 88.

    ל-61 נכון היא תנהל בית אבות (מפלגת הגמלאים וכל הזקנים) (ל''ת)

    חיים, 13/08/08 11:21

  • 87.

    הוא צודק לגמרי, היא לא מתאימה לכלום (ל''ת)

    אויר חם שהתקשורת אוהבת, 13/08/08 11:21

  • 86.

    הפוסל במומו פוסל

    מוקי, 13/08/08 11:20

    ד''ש מצאלים

  • 85.

    ברק מדבר שטויות ב-3 בלילה בעצם כל החיים שלו זה שטויות

    חיים, 13/08/08 11:20

    ברק תתעסק בענינים שלך ובתדמית שלך אתה לא יצירת פאר !!
    וביחוד שלך היו הרבה טעויות בעבר (היית ראש ממשלה וברחת ,אסון צאלים וכו..)
    אין לך מה להגיג כדי לקבל עוד מנדטים אז תשנה מגמה ב-189 מעלות או תסיק מסקנה פשוטה :אתה לא מתאים ! לכן עזוב את ליבני !!

  • 84.

    מי ברח מלבנון? ברק!

    רק ביבי!, 13/08/08 11:19

    ברק צודק שאומר שליבני לא יכולה לקבל החלטות, אבל מי שברח מלבנון והביא את חיזבאללה עד לגבול- זה ברק!

    בבחירות הבאות אני מצביע רק ביבי!

  • 83.

    ציפי ליבני

    מורן, 13/08/08 11:19

    ציפי ליבני היא כשלון קולוסלי היא
    לא הורגשה בכלל במשרד החו''ץ נתניהו
    עשה את כל העבודה השחורה בהסברה
    היא מגמגמת באנגלית היא כשלון

  • 82.

    אהוד, למה נתת לי לדמם למוות?

    מדחת יוסוף, 13/08/08 11:18

    לא נשכח ולא נסלח

    • נכון (ל''ת)

      כל חיילי צהל, 13/08/08 11:46

      • תכניס לך את זה טוב טוב לראש: ג'בריל רג'וב שפך את דמו של מדחת יוסוף (ל''ת)

        מתנה ש. חצור הגלילית, 16/08/08 13:14

        • לא יודע אם לצחוק או לבכות

          גיא, 12/11/08 08:04

          אם הכוונה צינית - אצחק

          ואם רצינית אבכה - למה מה רג'וב חייב לנו משהו? חיילים יוצאים להילחם בשביל הבטחה של טרוריסט ערבי?

  • 81.

    לא לציפי ולא לברק: החלטה 1701 גרועה כמו הבריחה מדרום לבנון.

    יאל, 13/08/08 11:15

    מנהיגות נבובה, פחדנית וחסרת חזון. שילמדו מפוטין איך יוצרים ניצחון תודעתי והרתעתי.

    • פוטין

      ציקו, 13/08/08 11:40

      הגיע הזמן שיהיה כאן ראש ממשלה תקיף כמו פוטין....

  • 80.

    כליכודניק ציוני ותומך נתניהו החפץ בחיים עדיף ברק מאשר המצחקקת החובבנית (ל''ת)

    רונן, 13/08/08 11:15

  • 79.

    לא ברק, לא ביביבלף, לא ציפי, ולא שמופז! רק למאיר שיטרית יש ניסיון!

    יש!, 13/08/08 11:14

    שאין מנהיג בישראל, יש את מאיר!

  • 78.

    לכו הביתה מושחתים!!! גרמתם מספיק נזק לעם ולמדינה! אתם סכנה לגולן ולירו

    ג'ינג'י =ת''א, 13/08/08 11:12

    ולירושלים!! נמאסתם ובגדול!!

  • 77.

    ברק הוא ''היסטוריה של רצף בגידות'' דורס על גופות חברים לקידום אישי (ל''ת)

    אלוף בדימוס, 13/08/08 11:11

  • 76.

    מיפלגת הליכוד תחליף את כולכם וביחד

    פקק תנועה קרית ביאליק, 13/08/08 11:07

    והפעם הזאת זה יהיה לתמיד .

    • ל-76, רק לא ביבי עוד הפעם בראשות הממשלה, וגם לא ברק.די מיצו

      נתן ש. המקורי, מעלות תרשיחא, 16/08/08 13:13

      רק לא שרה אלוהים, רק לא שרה, (וביבי, )

      • אתה כניראה לא מבין את גודל הבעיה

        פקק תנועה קרית ביאליק, 22/09/08 09:02

        הבעיה היא מכירת מדינת ישראל למרבה במחיר מבחינה גאוגרפית מדינית בטחונית ופוליטית

  • 75.

    לבני המרשם המנצח לחיסול ישות הציונית ולהפיכתה לפלסטין (ל''ת)

    ''עם השמאל ישראל תחדול'', 13/08/08 11:07

  • 74.

    ברק ולבני שתמכו בעיסקת הגופות המבישה מול חיזבאללה אינם ראויים להנהיג

    גיל אזולאי, 13/08/08 11:06

    מנהיגות ויכולת קבלת החלטות נבחנים גם ברגעים קשים שאלמנה בוכה לך בחדר

  • 73.

    צודק 100% חסרת נסיון מינימלי

    אבי, 13/08/08 11:05

    החלטה 1701 כשלון קולוסאלי שמביא 40000 רקטות ללבנון יבוא יום והכל יתנפץ לנו בפנים.

  • 72.

    דרום לבנון

    אחד שהוליכוהו שולל, 13/08/08 11:04

    אמנם לדעת המנהיגים ממחנה השמאל ההזוי,כולל המושחתים מקדימה ישנו צורך להחליף את העם,
    מופז הכריז ''בית לא עוזבים'',אך 4 שעות לאחר מכן ברח לקדימה בגלל נזיד עדשים שהלעיטוהו.
    ברק ברח מלבנון וכיום מאשים את הסבתא שליששלחה 31 נכדים ונינים למלחמה בלבנון .
    ועתה כל אלה מטיפים מוסר.
    די לשקושים שלכם

  • 71.

    לבני - תמצית של אי עשייה

    רונית, 13/08/08 11:04

    תמצית נפוחה של אי עשייה מוחלטת
    בכל משרדי הממשלה שבהן עבדה בנשנים האחרונות.


    לא יודעת לקבל החלטות
    לא יודעת לבצע ביצועים.

    רק דבר אחד, להתנשא על האיש הרגיל ולהתחנחן לתקשורת.



    לכי לחוות הטווסים.

  • 70.

    ברק תוקף- קדימה מפלגה חד פעמית

    יהודה מימון, 13/08/08 11:03

    ברק היה ונשאר נחש! אבל אתה לא לבד ,יש אחד תואם שלך בליכוד! אני אישית מאמין לאלו הטוענים שברק מאד רצה להיות שותף פעיל ''חד פעמי''

  • 69.

    אז תלך לבחירות כלליות יא חתיכת 0 מאופס!!!

    תפסיק לקשקש כבר מיסטר ברק., 13/08/08 11:02

    ואל תבלבל לנו במוח.

  • 68.

    The 2 failed evacuators of Lebanon are quarreling

    Eli, California, 13/08/08 11:01

    Shame on both of them.

    Neither is suitable to be Prime Minister.

  • 67.

    אינך ראוי - נכשלת בעניינים ערכיים. לבני העם איתך (ל''ת)

    שי, 13/08/08 11:00

    • אתה מתכוון שהעם הפלסטיני איתה (ל''ת)

      מוטי, 13/08/08 13:42

  • 66.

    גם תשובתך בלבנון היא כישלון מהדהד

    אלי, 13/08/08 11:00

    ברק אכן הטוב בשרי הביטחון האפשריים כיום, אך גם הוא גורר בשובלו כישלונות. אז שב בשקט ותן להציל את המדינה מהסכנה ששמה מופז.

  • 65.

    ברדק אתה יודע רק לברוח כל הזמן (ל''ת)

    נתן, 13/08/08 10:59

    • אתה גדול! איזה משפט מחץ! שינית לי את היום! (ל''ת)

      אייל ר., 13/08/08 11:22

  • 64.

    הצבעתי לך וראינו מה אתה יודע לעשות. שיקול דעת מעולה יש לך מר ברק

    דן, 13/08/08 10:59

    כל כך מעולה ששברת שיאים של כהונה קצרה וכושלת, הסתכסכת עם כולם, התנהגת כפיל בחנות חרסינה והפעלת עמותות מפוקפקות.

    תודה ושלום.

  • 63.

    תראו מי שמדבר על הישגים, ביחחחחחחחחחחחחח' (ל''ת)

    ברח ברחיהו, 13/08/08 10:56

  • 62.

    יש לי פתרון אלטרנטיבי ל1701 - סיפוח וטיהור אתני בדרום לבנון (ל''ת)

    שחר, 13/08/08 10:54

    • לא האו''ם ישמור עלינו וימנע מחיזבאללה להצטייד בנשק

      גיא, 12/11/08 08:06

      נכון???????????

      תודה ציפי

  • 61.

    מה לעשות .. הוא צודק.

    מבין עניין, 13/08/08 10:53

    לבני מתאימה לנהל מוסדות ברמה אחרת, בית אבות וכו'.
    לא לנהל מדינה.

    • ובנוסף .............

      מבין עניין, 13/08/08 11:08

      עדיף איש צבא שיעמוד בראש.
      אבל... שהראש ישאר צלול ולא יתייבש שם למעלה בממשלה.

    • וברק - אפילו בית אבות אינו יכול לנהל

      חיה קריות, 13/08/08 11:39

      בעיקר בגלל אטימותו וחוסר הרגישות שלו.
      שחצנותו, כי רבה, אינה מאפשרת לו ניהול בכל רמה ועניין, בטח לא ניהול מדינה מלאת בעיות כשלנו. (ראה התנהלותו הקודמת כראש ממשלה, ואפילו נטישתו את משפחתו....)

  • 60.

    לא ראיתי מישהי שחושבת שהיא מנהיגה וכל הזמן רק רומזת

    היא מפחדת מהצל שעצמה, 13/08/08 10:51

    חסרת עמוד שידרה
    לכי לצעוק על ילדים דרוזים את חזקה בזה

    • כלומניקית שעשתה כל כך הרבה כלום עד שזה מפעים (ל''ת)

      אביבית, 13/08/08 11:35

  • 59.

    ממשיך בשחצנות מאוסה

    צביקה, 13/08/08 10:50

    טיפת כבוד עצמי אין לאיש הזה.לא מספיק להיות חכם ואפילו צודק. צריך להיות גם בן אדם!

  • 58.

    וברק לא נותן תשובות התשע בבוקר - תשאלו את מי שעבדו איתו!

    עובד משרד ראה''מ בתקופת ברק, 13/08/08 10:49

    פשוט מאוד - כשכולם כבר בעבודה, הוא עוד ישן, אחרי שתיזז את כפופיו וניסה לתזז את האחרים בשעות הקטנות של הלילה, כי כך הוא רוצה.

  • 57.

    ברק צודק זות מפלגה חולפת אין לה זכות קיום מי זות ליבנ? (ל''ת)

    שמאול, 13/08/08 10:49

  • 56.

    ברק ברח מלבנון בלי הסכם!

    רענן, 13/08/08 10:48

    ברק ברח מלבנון ויצר את התקדים של יציאה המתפרשת אצל אויבינו כבריחה , והוא האחרון שצריך להטיף ולהאשים אחרים. אותו כבר ניסינו.

    • מה אתה מבלבל במוח

      ניר, 13/08/08 11:20

      עם מי רצית שהוא יעשה הסכם? עם נסראללה?
      השהייה בלבנון עלתה לנו כל יום בהרוגים צעירים, לא היה מה לחפש שם.
      היציאה לא היתה לפי תנאי מעבדה, אבל זה היה הדבר הכי נכון לעשות.

      זה שהאדונים אולמרט ופרץ לא ידעו לנצח את המלחמה, זו בעיה אחרת.

  • 55.

    ברקוס אהודוס אתה בעד מפוז תודה לך תהרו ג שתי ציפורים

    חתושילי החיתי, 13/08/08 10:48

    את קדימה ות מפלגת העבודה, אתה מזכיר את
    קולה די ריאנצו מהמאה ה13

  • 54.

    תראו מי שמדבר.

    חתול ג'ינג'י, 13/08/08 10:47

    לא שכחנו את : שתיקת הכבשים בפרשת העמותות, הפקרת יוסוף מדחאת הי''ד לדמם למוות, מכירת החיסול הכללית בקמפ דיוויד עם ערפאת, הבריחה מלבנון והפקרת צד''ל, האינתיפאדה השנייה, ועוד.

  • 53.

    Barak as an example

    Some Israeli, 13/08/08 10:45

    The ex-general Ehud Barak really should not spend his precious last moments in government bashing others, like Livni. He should instead, try to focus on his job (bringing security to Israel). It seems his inability to lead his party anywhere except down the abyss, and watching his own popularity drop to single-digit figures, are causing him to attempt to bark one last time. Well, we've seen Barak over the years, and he never impressed us. He might have been a good commando, maybe even a good chief of the army. But he certainly is NOT a good politician, or leader. Barak, your chance in Israeli politics is over. Take your bags, and go. Time for someone else to do the job

  • 52.

    מי שהמציא ''צה''ל קטן וחכם'' ממציא עכשיו מפלגה קטנה וטיפשה. (ל''ת)

    חבר ''העבודה'' שרוצה שברק יעוף!, 13/08/08 10:45

  • 51.

    ברק צודק בכל מילה. רק נתניהו מתאים להיות ראש ממשלה. (ל''ת)

    מצביע קדימה לשעבר, 13/08/08 10:45

    • ל-51, אם הוא כל כך צודק אז למה אתה לא בעדו לראשות הממשלה?

      נתן ש.המקורי, מעלות תרשיחא, 16/08/08 13:12

      רק לא שרה, אלוהים , רק לא שרה (וביבי)

  • 50.

    אין לנו על מי לסמוך אלא על הברק בעיניים.........???

    ראובן- אזרח לא מודאג ..., 13/08/08 10:45

    מה נאמר ברק? שוב נלחץ.
    העם כנראה ראוי למנהיגות ראויה יותר מאיש שהיה רמטכל בינוני ראש ממשלה גרוע שר ביטחון, +/-.
    יש טובים ממך בפוליטיקה תתחיל להתרגל לעובדה שמפלגת העבודה תהיה באופוזיציה והרבה שנים בשל אנשים שנויים במחלוקת ערכית ומוסרית כמוך
    כפית את תפיסת הצבא הקטן והחכם במהלך של אגו גדול ונפוח אני מוסיף טיפש.
    ברק אתה לא יותר מאשר תואם ביבי וברירה בינך לבינו אני מעדיף את ציפי לבני !!!

  • 49.

    ישראל חייבת לספח חלק משטחי האוייב ולטהרם מתושביםבכל מלחמה אחרת זה הפסד (ל''ת)

    גל פ., 13/08/08 10:44

  • 48.

    אתה מדבר על כישלונות ??? איך אתה מעז ??? (ל''ת)

    ****** ברח אודי ! ברח !, 13/08/08 10:44

  • 47.

    פעם ראשונה שאני חושב שהאיש הזה צודק במשהו... (ל''ת)

    גיא, 13/08/08 10:42

  • 46.

    חיפה

    ט.כדורי, 13/08/08 10:42

    ברק-ההשמצות לא יעזרו לך,זמנך עבר

  • 45.

    וברק הוא כישלון פוליטי רב פעמי! (ל''ת)

    ראיתי אותו מקרוב, 13/08/08 10:41

  • 44.

    ברק - שפן ואסטרטג עלוב - יש להשמיד את שלטון החמאס

    ישראל, 13/08/08 10:41

    כמה שיותר מהר
    היית חייל מעולה אך כפוליטקאי אינך מבין
    תהליכים פוליטיים וכישלון מלחמת לבנון השניה
    היא כתוצאה מהיציאה העלובה ללא הסכם

    לך הביתה יש לך אגו ענק אבל אתה איש קטן

  • 43.

    מה זה אומר על ברק שהוא יושב בממשלה כבר למעלה ...

    שי, 13/08/08 10:40

    משנה עם ראש ממשלה שהוא קרא לו להתפטר , ועם שרת חוץ שהוא לא מאמין ביכולות שלה.

    אפשר לחשוב שהא לא יישב בממשלה של לבני אם היא תרכיב את הממשלה הבאה.

    חתיכת צבוע ...

  • 42.

    מה שנכון, נכון (ל''ת)

    גדי, 13/08/08 10:39

  • 41.

    ברק אולי יכול אך:

    רון, 13/08/08 10:38

    יותר טוב שלא תחליט כי עשיתה נזק למדינת ישראל כאשר בשלוש בלילה החלטתה לברוח מלבנון להשאיר שם ציוד במיליונים להפקיר אנשי צד''ל ולקרב את אנשי חיזבאללה שישבו על הגדר ויוכלו לעשות חטיפות.

  • 40.

    בד''כ אני לא מסכים, אבל הפעם קלע!

    שרון, 13/08/08 10:38

    לבני תהיה המשך של מדיניות כלום מדשדשת חסרת כל קו מנחה... חבל - כולם צריכים לחזור למפלגות האם, קדימה סתם הרסה הכל.

  • 39.

    ברק שכח להוסיף שליבני ניהלה את מדיניות החוץ שלנו במלחמה ע''י הטלפון

    רק נתניהו, 13/08/08 10:37

    כל אחד ממועמדי קדימה אם יהיה ראש ממשלה זה יהיה אסון לאומי הם לא מכירים את המערכת הפוליטית מספיק לא קיבלו מספיק החלטות וכל ההחלטות שקיבלו הסתיימו באסונות

  • 38.

    אתה צודק לחלוטין!אז למה אתה לא הולך לבחירות ומרכיב ממשלת

    פנסיונר, 13/08/08 10:37

    אחדות בראשותך או בראשות ביבי מי שיבחר,כדי להציל אותנו מהזוועה הזאת שנקראת קדימה שנולדה בחטא ,חיה בחטא(ואתה חי איתה היום)?אם חשובה לך המדינה הזאת ואני משוכנע שכן עשה זאת מיד !לא חשוב מי יהיה רה''ם חשוב יותר לעבוד בהרמוניה ולהציל את המדינה היקרה לנו מחורבן!

  • 37.

    תיקון לברק

    משה כהן, 13/08/08 10:36

    לבני לא יכולה לתת תשובות בכלל! לא קשור אם ביום או בלילה,זאת משום העדר ניסיון כל-שהו אם בבטחון ואו בבין לאומי (ע''ע החלטה 1701)
    אשר מחד, סינדלה את ישראל ומאידך ארסנל הנשק המאיים הוכפל שולש ויותר ומספיקה לחיצת כפתור אצל נסראללה כדי להפוך את הארץ לעיי חורבות ולפגיעה בעורף באזרחים חפים מפשע.
    שאלה: מה תעשה חסרת כל ניסיון אלמנטרי במצב
    כזה?

    התואיל יפת הנפש להשיב למאות אלפים הנתונים לחסדי נסראללה???

  • 36.

    חצוף... מי נסוג מלבנון ללא הסדר כלשהו, והביא את חיזבללה לגדר מלכתחילה?

    שי, 13/08/08 10:35

    אני שונא שקרנים צבועים. כלומר, את הפוליטיקאים שלנו.

  • 35.

    ברק ליבני

    zev, 13/08/08 10:35

    באחת הפעמים הבדדות צודק ברק לחלוטין.לא שברק הגדול מכלם .אחד הסיבות שהגענו לבסוף ל1701 היאברק בעצמו עם הבריחה שלו מלבנון.הןא לפחות לא מתגאה בזה ולא מנסה להוכיח שאנו לא מבינים. יפה שתיקה לחכמים וליבני ששתקה הרבה הפעם מדברת הרבה.בכל אשם ליברמן אדם שקול בדרך כלל. הוא הביא עלינו את הצרה הזו שנקראת ליבני. אכזבה גדולה.

  • 34.

    לליבני יש חצי מכישוריו של ביבי ויהירות פי שניים ממנו (ל''ת)

    גד, 13/08/08 10:35

  • 33.

    אהוד, למה נתת לי לדמם למוות?

    מדחת יוסוף, 13/08/08 10:34

    מדחת יוסוף הושאר לדמם למוות בקבר יוסף כי ראש הממשלה אהוד ברק לא רצה לפגוע בערבים חו''ח.

    • תאמין לי שהו אינו ישן בלילה ביגלל מידחת.....!!!!

      דוד אורבך-מנתח פוליטי, 13/08/08 11:21

      הוא גורש עלידי אישתו ביגלל מידחת.

      • ל-33, תכניס לך את זה טוב טוב לראש: ג'בריל רג'וב אחראי ישיר למות מדחת

        מתנה ש. חצור הגלילית, 16/08/08 13:10

        ולא אף אחד אחר. הוא היה החוליה המקשרת בין הפלסטינים חמומי המוח בקבר יוסף לצבא שנכח בשטחי בי. אז מה אפשר היה לעשות ? לפתוח חזית - לפרוץ לקבר יוסף עם פלוגה ? להסתער ולא משנה מה ומי ? מה גם שהוא הבטיח שאוטוטו הוא מחלץ את מדחת וזה התארך והתארך.מדחת ז''ל , יצאה נפשו בייסורים, אך מנהיגינו למדו שהפלסטינים - כולל ה''בכירים'' שלהם קורצו מחומר מי אפסיים ותו לא.

  • 32.

    ביבי רע לילדים (ל''ת)

    אני מכאן, 13/08/08 10:34

  • 31.

    מה שהצחיק אותי היה התפארותה של ציפי בהחלטת 1701. אני במקומה הייתי שותק (ל''ת)

    מיכה, 13/08/08 10:34

  • 30.

    ברק! אתה תותח על! רק איש כמוך זכאי להנהיג את ישראל כיום! (ל''ת)

    אזרח דואג!, 13/08/08 10:33

  • 29.

    אנשים שבוחרים בליבני ?? נפלתם על הראש ? אתם משחקים עם חיי מדינת ישראל

    לא הספיק לנו שר בטחון ''אזרחי'' אחד ?????, 13/08/08 10:33

    לא הספיק לנו שר בטחון ''אזרחי'' אחד ?????

  • 28.

    ברק את ליבני

    שמעון, 13/08/08 10:33

    אינני יודע אם אבחר בליבני,בברק בודאות לא אבחר.אתה האחרון שניתן להתקשר אליו ב 3 בבוקר ולקבל עצות בונות והגיוניות.המדינה משלמת את המחיר של הפאשלות שלך בהיותך ראש ממשלה הדפוק ביותר בארץ.
    בריחה חפוזה שלך מלבנון הביאה את האינטיפאדה השנייה שחוסלה על ידי מנהיג אמיתי שרון,וגרמה לחזבאללה לפתוח במלחמת לבנון השנייה שאם שרון היה לא הייתה מסתיימת כפי שהסתיימה.

  • 27.

    ליכודניקים, שקט. לכו למכור ירקות, להסיע שבחי''ם ולגנוב חול. (ל''ת)

    צריכים אנשים נורמטיבים, 13/08/08 10:28

  • 26.

    אהוד אתה האחרון שיכול לדבר

    רון, 13/08/08 10:26

    אפילו מרטין אינדיג, איש אמין לכל הדעות, הזדעזע משיקול הדעת הלקוי של ברק במהלכים מדיניים כה רבים - ולכן עדיף שהאיש הזה פשוט ישתוק.בתאוות השררה שלו ובפחד הנורא ממתחרים פוטנציאליים - אהוד ברק שוחט כל מי שמאיים להיות אטרקטיבי ומתאים יותר ממנו. אהוד - אני חבר מפלגת העבודה ותמכתי בך לפני 9 שנים. אבל מאז התבררה טעותי. האמת? נמאסת כבר.

  • 25.

    ראינו את תגובתה במשבר בגיאורגיה

    moshe, 13/08/08 10:24

    הפחד מלקבל החלטות שיתק אותה ואת משרדה עד אתמולר דומה לאדם באוברדראפט שפותר את הבעיה בלקיחת הלוואה עם כאשר החזר ההלוואה יקרה בעתיד
    בקיצור קונים זמן ובונים על כך קמפיין=כוכב נולד
    מלחמת לבנון כשותפה להחלטות היא כשלון וההחלטה 1701 היא כשלון קלוסאלי משל הדב

  • 24.

    סוף סוף מישהו אומר את האמת על החלטת הכניעה 1701. (ל''ת)

    -, 13/08/08 10:24

  • 23.

    גם הנסיגה מלבנון ב 2000 היתה כישלון מוחלט, לא, ברק ? (ל''ת)

    לא רואה את הדבשת שלו, 13/08/08 10:24

  • 22.

    הוא מדבר?

    אריק, 13/08/08 10:22

    מר ברח טול קורה מבין עיניך. ההחלטות שאתה קובלת ,לא חשובה השעה, הביאו לאסונות. צאלים,הבריחה מלבנון, ניהול מו''מ טיפשי וילדותי עם עראפת ועוד כהנה וכהנה. אין לך זכות דיבור על כושר בקבלת ההחלטות אתה מקבל ההחלטות ההזוי ביותר במדינה. היית טוב בתור סא''ל שקיבל החלטות מבצעיות, מעבר לכך היית כישלון חרוץ.

  • 21.

    ברק צודק - לבני מסוכנת לביטחון ישראל (ל''ת)

    קדימאי, 13/08/08 10:19

  • 20.

    אז מה.... אתה לא יכול לתת תשובות בכל שעה ביום (ל''ת)

    אבנר, 13/08/08 10:18

  • 19.

    ממש חצוף !!

    איתן, 13/08/08 10:18

    מי שעזב את לבנון עם הזנב בין הרגליים והשאיר את השטח לחיזבאללה, שלא ידבר !!
    מי שעזב את לבנון ולא מנע את המשך ההתעצמות של החיזבאללה, שלא ידבר !!
    מי שעזב את הפוליטיקה לטובת ביזנס ו''הרצאות'',בזמן שכל דרום לבנון הפך ל''חיזבאללה-לנד'', שלא ידבר !!
    האיש נאד נפוח מחשיבות עצמית, וסומך על הזיכרון הקצר של הציבור.
    מובן שהוא מעדיף את מופז, שהיה רמטכ''ל ומיד אח''כ שר ביטחון, ואיפשר לצ.ה.ל. להפוך לצעצוע שהיה לפני המלחמה.
    אמר הרמטכ''ל הנוכחי, שהוא מכיר צבא רק בשני מצבים: צבא שנלחם או צבא שמתכונן למלחמה.
    איפה ברק ומופז בעניין הזה ?

  • 18.

    מדהים איך המוח האנליטי לא קולט שגם הוא וגם מפלגתו

    אזרח המדינה, 13/08/08 10:18

    גמרו את הקריירה בפוליטיקה הישראלית. דווקא התקפותיו על ליבני מגבירות את סיכוייה וממאיסות עוד יותר אותו ואת מפלגתו על הציבור. אני הצבעתי כל חיי עבור מפלגת העבודה עד שנואשתי מהם והצבעתי לגמלאים ( שמהם נואשתי עוד יותר ) ולכן אצביע לקדימה אם ליבני תהיה בראשה. אין טעם להצביע לקדימה בראשות מופז כי זה בדיוק כמו להצביע עבור ברק בראשות מפלגת העבודה.

  • 17.

    הפקידה של קונדוליסה לא מבינה את אחריותה למלחמה וגם לחללי היום האחרון (ל''ת)

    עופר, 13/08/08 10:18

  • 16.

    צודק, החלטה 1701 ביזיון וליבני צריכה להתבייש. אבל גם הוא לא משהו (ל''ת)

    אני, 13/08/08 10:16

  • 15.

    ברק חוזר לעצמו?? (ל''ת)

    יוסי, 13/08/08 10:16

    • הוא שוב מדבר שטויות (ל''ת)

      רון, 13/08/08 10:52

  • 14.

    יכול להיות?

    יצחק חסן, 13/08/08 10:14

    אבל כבודו אינו יכול לתת תשובות כלל! במשך
    כל היממה!כתושב שדרות אין לי ספק בכך!

  • 13.

    לא שחכנו איך ברחת מלבנון והבאת את חיזבאללה לגדר , על מה אתה מלין (ל''ת)

    האיש בדיחה מהלכת, 13/08/08 10:11

    • אתה כנראה מעולם לא היית בלבנון

      משה, 13/08/08 10:56

      לא בריחה ולא נעליים, מה היה לך לחפש בלבנון, כנראה הזכרון הקצר שלך שכח שלבנון היתה ויאטנם הישראלית. הצעד של ברק לצאת מלבנון היה הצעד הנכון והחכם ביותר. כל ה''גיבורים'' שלא היו מעולם בלבנון פתאום יוצאים מהחורים וחושבים שתקופת היותנו בלבנון היתה פיקניק. כל שנה נהרגו לנו עשרות חיים והיו קטיושות על הצפון, אז על מה אתה מדבר??

  • 12.

    אוי ברק,,,ראינו אותך איזה ראש ממשלה מוצלח ,,,

    אזרח, 13/08/08 10:09

    שב בשקט,היא עוד תהיה הבוסית שלך,,אל תרגיז אותה..אחרת תמנה אותך לשר הקליטה...

  • 11.

    ברק צודק לגבי ליבני, אבל הוא עצמו האחראי הישיר למלחמת לבנון השניה (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 13/08/08 10:09

  • 10.

    ראיתי אותה בראיון לרינה מצליח אתמול-פרצי צחוק מביכים וצחקוקים

    רן, 13/08/08 10:09

    ילדותים של מועמדת לראשות הממשלה
    היה מבי ומפחיד
    אחרי תראומת אולמרט& פרץ אני מחרד מעצם המחשבה שחובבנית כזו עלולה לשבת על כס ראש הממשלה
    ההימור גבוה מידי
    ליבני דיברה ובכול משפט בפיה נשמע איל ארד
    הצביעו מר''צ הצביעו חד''ש הצביעו ש''ס הצביעו ליכוד
    אל תצביעו קדימה!
    אל תצביעו עבודה!
    עמיר פרץ ראש ממשלה? שר ביטחון?
    גינגל הבחירו של קדימה היה-''התקווה''!!
    אתם רוצים את אדרכאלי האסון של לבנון השניה שוב בראש?
    בבקשה שיקלו היטב את הצבעתכם!!

    • ברק לא להיט, אבל עדיף על היתר פי אלף! (ל''ת)

      שרית, 13/08/08 11:18

  • 9.

    יש תשובות לא נכונות מר ברק

    אריאל, 13/08/08 10:09

    ואני מעדיף לא לקבל אותן ממך.
    פוליטיקה זאת לא תוכנית ריאליטי ואחרי שהודחת אין מתמודד שמוחזר בSMS.

  • 8.

    מה שהוא אומר היה צריך להיות מובן מאליו. רק שהעם חושב

    את מה שתגיד לו התקשורת, 13/08/08 10:08

    והתקשורת החליטה שלבני תהיה ראש ממשלה אז מותר לרמות ולשקר לציבור

  • 7.

    כל הכבוד לברק, סוף סוף מישהו אומר את מה שכולם חושבים

    בני, 13/08/08 10:06

    ומנפץ את התדמית של לבני, שזה בעצם כל מה שיש לה. החלטה 1701 היתה בין הגרועות בהיסטוריה. ואם לבני מעיזה לומר שזאת היתה החלטה טובה, אז זה עושה אותה במקרה הטוב למטומטמת. צר לי. לבני - חשבתי לתת לך קרדיט, הייתי שמח אם היית יכולה לתת לנו איזו בשורה, אבל את פשוט גרועה. לתת לך להנהיג את מדינת ישראל, זאת תהיה טעות פטאלית.
    הגעתי למסקנה שחייבים בחירות. אבל מבין כל המועמדים בקדימה - הכי פחות גרוע הוא דיכטר. חבל שזה המבחר, מה שבטוח לא לבני, ולא מופז (שעיקר את הצבא בצורה יסודית במשך 8 שנותיו כרמטכ''ל ושר בטחון) לא ראויים, ולא מתאימים להנהיג את מדינת ישראל בתקופה המסובכת מאוד הזאת.

  • 6.

    ברק אתה צודק אבל גדול אחד הפלגת העבודה גרועה יותר . (ל''ת)

    רפי, 13/08/08 10:05

  • 5.

    חכם בדיבורים...יכולת להביא להקדמת הבחירות אבל פחדת! (ל''ת)

    נועם, 13/08/08 10:04

    • הוא הביא לסילוקו של אולמרט, לא לשכוח (ל''ת)

      ניב ר., 13/08/08 11:17

  • 4.

    מבחינתה של המשרתת של קונדליסה

    אאא, 13/08/08 10:04

    כל דבר שזוכה לתמיכה אירופאית-אמריקאית,הוא השג גדול.
    אם האיחוד האירופי וההתנחלות שלו בצפון אמריקה יאמצו את הפתרון הסופי של גרמניה,הבדיחה ששמה לבני לא רק תתמוך באופן נלהב,אלא תטען בלהט שמדובר בהשג מדיני חסר תקדים.

  • 3.

    לבנון,צהלים,צהל קטן וטיפש,.........

    ניר מרמת ישי, 13/08/08 10:03

    ברק,אנחנו לא שוכחים.

    • ועדיין החלטה 1701 שהביאה ליבני היא כשלון חרוץ (ל''ת)

      שניכם צודקים, 13/08/08 10:17

    • סימן שלא למד...

      מייק גרוס, 13/08/08 10:43

      צריך דם חדש, גרביים לא צריך למחזר
      לא ממפלגת העבודה ולא מהליכוד.

    • קשקוש. ברק הוא הטוב שיש בנמצא כיום. (ל''ת)

      ירון, 13/08/08 11:16

  • 2.

    יפה אמרת, ברק.

    העורב, 13/08/08 10:02

    אפשר להוסיף גם ציפי פקה פקה גחי... גחי... גחי.

    • מה ראית הבוקר במראה, ברק? לוזר פוליטי?? (ל''ת)

      שאלתיאל השואל, 13/08/08 10:43

  • 1.

    אם מופז יקח זה באמת יהייה חד פעמי

    אחד שיודע, 13/08/08 09:59

    שימו לב כמה ברק דוחף את מופז,
    אפשר לחשוב שהוא מתפקד קדימה ומצביע עבורו
    (אולי אנו לא יודעים משהו...)

    מצד שני, ברור שברק רוצה שמפוז יקח,
    שכן אם זה יקרה קדימה באמת תהייה מפלגה חד פעמית

    היידה לבני!