• 72.

    אני חושב שיותר מדי דמוקרטיה זה לא טוב

    מוטי, 11/08/08 13:31

    לדוגמא קחו ילד קטן ותנו לו לעשות מה שהוא רוצה,מה יקרה? הוא יעשה הרבה שטויות שגם יכולות לגרום לסכנת חיים.הוא צריך את הפליק שלו מדי פעם.
    מפגינים שמאלנים או ימנים ערבים או יהודים אם זורקים אבנים או מפגינים למרות שאסור צריכים לדעת שהם יפגעו

  • 71.

    שמישהו יגיד את האמת

    יעקב, 11/08/08 09:20

    אני גר באזור (לא מתנחל) ומקיים קשרי עבודה עם תושבי שכני הערבים. ניעלין היה הכפר הכי נוח והכי שקט עד לבוא האנרכיסטים. תושבי הכפר מביעים מורת רוח מהבלגן שהביאו איתם האנרכיסטים.
    השמאל הקיצוני יהרוג אותנו.

  • 70.

    מצד שני יש לנו הרבה עיתונאים מסכנים, כמו גדעון לוי, שמתראיין לעיתון

    הניאונאצי ''Deutsche Nationalzeitung'', 11/08/08 09:09

    וזה כבר לא צחוק, אפילו דווח ברדיו בבוקר. מעניין.

  • 69.

    שמאל ו''חוסן לאומי'' לא מתקיימים זה לצד זה

    יאיר ל, 11/08/08 09:08

    למען הדמוקרטיה ולמען החוסן הלאומי צריך דין זהה לכהנא ולשמאל.

  • 68.

    טיפוס מתועב ''רודף שלום'' כביכול , שכמוהו הם הסיבה לאנטישמיות בעולם

    איבן איבנוב, 11/08/08 09:05

    גדולי הרוצחים במשטר הקומוניסטי ברוסיה היו יהודים. וכאן נשאחת השאלה : מה הם נדחפו? מה בער להם לרוץ לראש ולהתנדב לפשוע להרעיב להגלות ולהרוס את העם הרוסי? והתשובה היא אחת: האידיוטים האומללים מהשמאל היהודי באמת חשבו שמה שהם עושים זה צודק ונכון. ולכן דני זאק - אין לי ויכוח איתך ועם כמוך, *אתה לא ניתן לתיקון*.

  • 67.

    אזרחים אומללים האמנם?

    אלעזר, 11/08/08 08:45

    כנראה שיש בתוכנו אנשים שמרחמים על האוכלוסיה הערבית יתור מאשר על האוכלוסיה היהודית.
    לא שמעתי את דניזאק מזדעק כאשר ערבי ירושמלי רוצח בדם קר בחורי ישיבה?
    היכן הוא?
    לא שמענו אותו מזדעק כאשר ערבי הורג ברחוב יפו אזרחים תמימים?
    אפה הוא?
    אם האבים כל כך אומללים יש להם ברירה הם יכולים לעבור דירה לאחת ממדינות ערב.
    זה רק לעבור דירה!!!

  • 66.

    ''המאבק הפלסטיני הלגיטימי'' רואה את הציונות כלא לגיטימית.

    כך שאתה לא יכול להיות גם ציוני, 11/08/08 08:41

    וגם בעד ''המאבק הפלסטיני הלגיטימי''-אלא אם צללת עם אליס לארץ האבסורד ואתה כרגע באיזה מסיבת תה משוגעת.

  • 65.

    זאק מכין את מקום עבודתו הבא ברמאללה עם מכירת מעריב הקרובה (ל''ת)

    א מ רול, 11/08/08 08:18

  • 64.

    מרענן וראוי לקרוא עד כמה המגיבים מתעבים את זאק ודעותיו (ל''ת)

    א מ רול, 11/08/08 08:16

  • 63.

    עכשי מבינים איך מעריב כזה סמרטוט שמאלני

    יעל, 11/08/08 08:08

    כששמלאן כמו הכותב הוא עורך חדשות.שאלה: כמה חיילים נהרגו בידי ערבים מתפרעים? וכמה בידי יהודים? -עכשיו -מי יותר מסוכן?

  • 62.

    זהו חופש הביטוי במיטבו.....

    ישראלי מפוכח, 11/08/08 07:50

    או כמו שאמר וולטייר :
    דני זאק, אין ספק שאתה אידיוט, אבל אני אלחם על זכותך להוכיח את זה....

    לזה קוראים חופש ביטוי

    • והוא אכן עושה עבודה טובה בזה... (ל''ת)

      פנדה, 11/08/08 11:06

  • 61.

    בוודאיץ יש לנו רק סובלים מקצועיים בשכר מהקרקס היהודי-שמאלני הבינ''ל (ל''ת)

    מחליא, חזור לאירופה, 11/08/08 07:49

  • 60.

    אתה צודק. להפסיק להתבכיין ואמא שלך תתבכיין (ל''ת)

    אני מכאן ועכשיו, 11/08/08 07:35

  • 59.

    מעשיכם, פעולותיכם, ומאמריכם כבר לא יעילים, בלשון המעטה.

    א.נ, יהודה, 11/08/08 07:34

    וזה נכון בנוגע לכל הגורמים. היהודים, הם כבר לא מאמינים לכם וכבר עתירי ניסיון ויודעים היטב מה הם יקבלו בתמורה ל''מוסר וערכים'' כגון אלה שאתה מציג. מוסר כזה שבו חיי חייל יהודי שעלול לחטוף אבן בראש ולהיהרג שווים פחות מחייו, כבודו, או מכף רגלו של מפגין ערבי. או שהאחרונים שווים יותר מחיי משפחה יהודית שלמה שנוסעת על הכביש ותלוים בידי ערבי שזורק אבן על השמשה. דרך אגב זריקת האבנים הפכה לתחביב בידי ערבים גם בכביש ירושלים ת''א. מעניין שאם זורק האבן הוא מתנחל אזי המוסר שלכם הופך לכפול, חיש קל. זה לא משנה כלל שהערבים הפכו למקצוענים בזריקת אבנים, והם זורקים כדי לפגוע, כדי להרוג! אולי לדעתך עלינו לחזור לתקופת האבן ולחמש את חיילינו ברוגטקות? או אולי להיפך, בוא נחמש את המפגינים ברובי גליל, כדי שיהיה שוויון. זהו המוסר שלכם! ולכן בהחלט טבעי, עם כל שטיפת המוח שעשו לעם הזה, שהיהודים לא יקנו את ''המוסר'' הזה. ואנחנו לא קונים! שעל כן מאמרים כגון אלה רק מתגברים את המתנגדים לכם ומגדילים את מספר אלה שרואים בכם בוגדים. ''בוגד'' זה לא מושג שניתן לכמת אותו, הוא תלוי בעיני המתבונן ובד''כ מה שקובע אותו, הוא יצר קדמוני באדם. הערבים, שעל פי הצהרתכם הם קרבנות (והיהודים הם קלגסים), ואתם רוצים לסייע להם לממש את ''שאיפותיהם'', כלומר להקים מדינה פלסטינית, למחוק את ''הכיבוש'' וכו' גם יפסידו שכן עם הזמן מתברר לנו שככל שאנו מוותרים יותר, תביעות הערבים נהיות חצופות יותר, כמובן ב''סיוע'' של השמאל. סופו של דבר שהערבים יצאו קרחים מכאן ומכאן. ציפור אחת ביד שווה הרבה יותר משתי ציפורים על העץ. כך מצד אחד השנאה שנוצרה כאן הפכה לשנאה ארסית במיוחד, מורעלת, שלא ניתן לתקנה. שנאה שכזאת מורידה את הסיכוי שיווצרו כאן יחסי שכנות בריאים בין יהודים וערבים (בכל הארץ) עד לאפס. מצד שני תביעות הערבים לא יתקבלו וככל שהתביעות גדלות התגובה היהודית תהיה קשוחה יותר וגם לחזור בהם הם לא יוכלו, האמון ירד לאפס. אז הורדתם את תקוות הפלסטינים שאולה והם יגורשו מעל פנינו מחוסר ברירה. האם זה מה שרוצים ''פעילי השלום''? מלחמה? זה מה שיקרה בסופו של דבר. אתם תובעים פשרנות ולא מוכנים להתפשר בעצמכם. גורם נוסף הוא המדינה. אתה שוכח שזוהי מדינה דמוקרטית ומי שקובע מי ישב על הכסא הוא העם, אזרחי המדינה שרובם הגדול הוא עדיין יהודי. הניסיונות שלכם לאלץ את המדינה לקבל את דרככם באמצעים לא דמוקרטים, כגון להרוס את הגדר, רק יקטינו את כח השמאל בכנסת. ומכאן אוי ואבוי לכם אם המדינה תראה בכם אויב (את המדינה מייצגים החיילים, השוטרים).
    כל זה נכון כמובן רק לגבי אלה שבאמת מאמינים בדרך העלובה הזאת שתביא לשלום ולשגשוג לאזור. לגבי אלו שרוצים רק להזיק ולחרחר מלחמה, שאינם מכירים כלל בזכותנו לעצמאות בארץ הזאת או בכלל, לגבי אלה אני אומר, הם לא יודעים מאיזה חומר קורץ העם הזה, כשלונם בטוח!

  • 58.

    דני זאק, כל הכבוד, דפוק לחילים הבכיינים את הצורה (ל''ת)

    גם אני ערבי, 11/08/08 06:58

  • 57.

    שטויות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    מה אתה רוצה?, 11/08/08 03:21

  • 56.

    דני זאק אתה מוזמן להגיב!

    בוא תתמודד עם המציאות, 11/08/08 02:58

    בשנת 2007 הייתה חפיפה בין חגי ישראל לבין החגא המוסלמי בעשרה ימים לערך. מעניין לדעת מה עשו היהודים ומה עשו המוסלמים בפרק זמן זה.
    מישהו חישב ומצא כי בעשרת הימים הללו ביצעו המוסלמים 94 מעשי טרור בהם נהרגו 397 אנשים.

    באותו זמן זכו שלושה יהודים בפרסי נובל לכלכלה (רוג'ר מאיירסון, אריק מסקין וליאוניד הורביץ). הפרס הוענק לשלושה על הנחת התשתית לתיאורית עיצוב המנגנונים המשמשת בכלכלה.
    בכך מגיע מספר היהודים שזכו בפרסי נובל ל-170 (נכון ל-2007).
    רשימת הזוכים כוללת אמנם גם כאלה שאינם יהודים לפי ההלכה או שאינם מגדירים עצמם כיהודים, אבל אין ספק שהם מזרע ישראל. כלומר: 22 אחוז מהזוכים בפרסי נובל הם יהודים, בשעה ששיעור היהודים בעולם הוא כיום 0.2 אחוזים.

    מספר המוסלמים שזכו עד היום בפרס נובל הוא 8 בלבד – כולל פרס שקיבל יאסר ערפאת על תרומתו המופלאה לשלום. יש בעולם 1.2 מיליארד מוסלמים. אם שעור תרומתם למדע היה כתרומת היהודים היה מגיע מספר חתני פרס נובל המוסלמים ל- 11 אלף.

    אגב, גם המספר 8 שניתן למוסלמים מוגזם. מונים בו בין היתר את הסופר אלבר קמי הצרפתי, יליד אלג'יר שזכה בפרס נובל לספרות ואת אליאס ג'יימס קוריי, ערבי נוצרי אמריקני שמוצא הוריו מלבנון. גם אנואר סאדאת קיבל פרס על תרומתו לשלום החם בנינו לבין מצריים.

    יש קני מידה רבים להשוואה בינינו לבינם. למשל הוויקפדיה, שהיא אחד המפעלים התרבותיים המופלאים ביותר של עידן האינטרנט. מספר הערכים שבכל שפה משקף את רמתה התרבותית ואת הנכונות של בני אותה שפה לתרום לעולם.
    פחות משישה מיליון יהודים בארץ ישראל תרמו עד כה לויקיפדיה 65,324 ערכים, נכון לאחד בנובמבר 2007. לעומתם 1.2 מיליארד ערבים תרמו לויקיפדיה הערבית 43,407 ערכים. בויקיפדיה האנגלית יש 2,071,713 ערכים.

    על מעמדה של הויקיפדיה העברית בעולם ניתן ללמוד מן העובדה שעל פי ממד Depth, שמשקף עד כמה האנציקלופדיה מושקעת. מסתבר כי מבין 52 הוויקיפדיות הגדולות (שיש בכל אחת מעל 10,000 ערכים), העברית נמצאת במקום השלישי (אחרי האנגלית והווייטנאמית).

  • 55.

    עוד מתאבד פאתטי ... (ל''ת)

    יאללה יאללה..., 11/08/08 02:51

  • 54.

    מי זה הדני זאק הדביל הזה ולמה הדעות הדפוקות שלו צריכות לעניין מישהו???

    לילך, 11/08/08 02:15

    לא לתת במה ליצור הזה....

  • 53.

    לך לגור בניעלין יחד עם אחיך...לא רוצים אותך במדינת ישראל... (ל''ת)

    אורית, 11/08/08 01:24

  • 52.

    לא צריך לעצור את ההפגנות

    צריך להעביר את הכפר, 11/08/08 01:21

    החברה מנעלין, היו צריכים להפגין נגד עצמם ונגד בני עמם בשעה שהתפוצצו כאן אוטובוסים ומסעדות, אז עכשיו כאנחנו מקימים כאן גדר במקום להעיף אותם לכל הרוחות, הם צריכים להודות לנו בהכנעה. ועל זה שבכלל אנחנו מאפשרים להם להפגין, הם צריכים להפוך לציונים.
    בקיצור, אין לי סימפטיה לאנשים שרק לפני שעה רצו לרצוח אותי, ורק לפני שעה רקדו ברחובות כשדם נשפך באוטובוסים ומסעדות.
    אם הם רוצים להפגין שיעשו את זה בשקט, ובכלל יגידו תודה שמאפשרים להם להביע את דעתם, מה שלא היה קורה בשום מדינה, גם לא בפלסטין מולדתם היקרה

  • 51.

    שמאלנים מופרעים נמאסתם !!!!!!!!!! (ל''ת)

    עדו, 11/08/08 01:08

  • 50.

    אגב אתה יכול להיות שמח

    ציוני, 11/08/08 00:21

    מהיום לא ישתמשו בירי אלא רק בגז סרחון - ככה שהכינוי שמאלני מסריח יהיה יותר מאימרה

  • 49.

    הפלסטינים הפכו את ה''סבל'' למקצוע

    ת הס, 10/08/08 23:55

    הם מקבלים הרבה מאוד כסף אירופאי, ומעדיפים לסבול על פני יציאה לעבודה.

  • 48.

    מעטים יצטערו אם בהפגנה הבאה תחטוף כדור (ל''ת)

    מתאב שמאלנים בוגדים, 10/08/08 23:51

  • 47.

    מבלי לקרוא המאמר נקווה שהפלסטינאים סובלים יותר (ל''ת)

    עופר הדרומי, 10/08/08 23:37

  • 46.

    כל מילה כסלע (ל''ת)

    אלף, 10/08/08 23:18

  • 45.

    עורכי ''מעריב'' השתגעו!...

    רותם, 10/08/08 22:39

    נראה, שעורכי ''מעריב'' מנסים לתפוס את מקומה של כנופיית השמאל הקיצוני המפיצה את עיתון ''הארץ''...
    מדוע למען השם, מאפשר ''מעריב'', פרסום דברי בלע והסתה נגד מדינת ישראל, מכלבלבי עיתונות דוגמת קובי ניב הכמה לפצצה הגרעינית האירנית, או לבילי מוסקונה, המטיפה לסרב לשרת בצה''ל,או למטורף הנ''ל, שמסית את הפלשתינים לפגוע בחיילי צה''ל מתוך אהבת הציונות ואהבת ישראל כביכול ?...
    הי, שם למעלה במערכת ''מעריב'' התעוררו והפסיקו לשרת את אוייבי ישראל!
    לא בשביל לקרוא את דברי הבלע הללו, עשינו מנוי לעיתון ''מעריב''...

  • 44.

    עיור למצב

    ישראלי, 10/08/08 22:31

    נתנו לדני במה לכתוב והוא כותב בלי לחשוב רואה רק צד אחד , אני מציע דני לשמוע מה הצד הערבי אומר והוא אומר כי יבוא יום וכל היהודים יסבלו יוכו ויהרגו על ידי הערבים ,
    אתה דני חי באשליות שבהם חיו יהודי ארופה לפני מלחמת העולם השניה .
    כדאי לדעת לעולם לא עוד ישראל היא מדינה יהודית ואלו שלא רוצים לחיות כאן מוזמנים לעזוב.

  • 43.

    קודם תשרת בצבא, אח''כ תן דעה.

    מכר של דני, 10/08/08 22:09

    לא יאמן כמה צדקן בן אדם יכול להיות כשהוא לא מכיר את כל העובדות.

  • 42.

    לא צריך גדר, צריך פשוט ללמוד מרוסיה איך פותרים סכסוכים (ל''ת)

    נציגנו בגיורגיה, 10/08/08 21:49

  • 41.

    דני אוזק אושפז מספר פעמים בשל סכזופרניה , איבוד השפיות ודברי הבל - נגמ (ל''ת)

    לו הכדורים, 10/08/08 21:45

  • 40.

    הוי גוי חוטא עם כבד עוון זרע מרעים בנים משחיתים. השמאל מסוכן לישראל!!! (ל''ת)

    מהרסייך ומחריבייך ממך ייצאו, 10/08/08 21:44

  • 39.

    עוד יהודי שהתאסלם (ל''ת)

    חבל, 10/08/08 21:44

  • 38.

    המושג לירוק לבאר ממנו אתה שותה - משוכתב לרעה כל יום עי השמאל והערבים (ל''ת)

    רז, 10/08/08 21:44

  • 37.

    אני תומך בחיילים שנמצאים בנעלין-הלב איתם

    רק גדר, 10/08/08 21:24

    אני תומך בחיילים שנמצאים בנעלין-הלב איתם
    הם החיילים שלנו
    ובהחלט לא מזדהה עם הפלשתינים שאינם מהעם שלי

  • 36.

    אין ערבים=אין פיגועים=לא צריך גדר=אין הפגנות=יש שלום

    כל הכבוד לצה''ל, 10/08/08 20:18

    צריך להרוג את כל המחבלים ולגרש מכאן את כל מחרחרי הריב הערבים. שילכו לרצות ערב להפגין שם יחד עם השמאלנים שתומכים בם.

    • אין מטומטמים כמוך = האינטליגנציה האזורית הממוצעת תעלה פלאים (ל''ת)

      יחיאל, 10/08/08 20:56

  • 35.

    הטרוריסטים הופכים לקורבנות והקורבנות לפושעים

    ניר, 10/08/08 20:17

    עוד פעם את הטרוריסטים הופכים לקורבנות והקורבנות לפושעים!
    בהרבה פחות המצרים, הירדנים ,האנגלים , הצרפתים ואפילו האמריקאים ירו.
    המפגינים הם לא תמימים וההפגנות שלהם אלימות בטרוף.הגדר היא רק התרוץ התורן.
    כן , יש לי בעיה עם יפי נפש. מי שמרים אבן על חיל,הוא פורע חוק ושלא יתפלא כשהוא חוטף בחזרה.המושג הפרופורציונאלי לגבי שימוש בנשק הינו שטות גמורה! מי שמנסה לפגוע בי יחטוף ובגדול, ויפה שעה אחת קודם.אגב, הגדר הוקמה בשביל למנוע טרור.על נפגעי הטרור אתה מרחם? או שאתה מתעסק בשאלה מה דוחף את הטרוריסטים המסכנים לבצע פעולות טרור?

  • 34.

    לגרש את תושבי נעלין למען ''השיוויון''

    חילוני ציוני, 10/08/08 19:59

    מר זק הנכבד.
    תפסיק למכור לוקשים.
    לו הבן שלי היה חייל ב נעלין, ואתה היית בין זורקי האבנים עליו, היית מת.
    לו אני המשטרה ואתה היית בין מפירי החוק = היית נעצר,
    ואת הלינצ' ברמאללה לא שכחתי.
    די לכדורי הגומי. לעבור לתחמושת חיה.
    מי שעובר על החוק-שילך לכלא.

  • 33.

    מעניין לדעת מה עמדותיהם הפוליטיות של עורכי nrg. (ל''ת)

    ךתשומת לב בקוראים !!!, 10/08/08 19:07

    • זה עורך חדשות מעריב - והוא המאכיל את חדשות בצלמ (ל''ת)

      הוא העורך, 11/08/08 04:49

  • 32.

    יישר כח לדני זאק !!! (ל''ת)

    מגזין הכיבוש, 10/08/08 19:04

  • 31.

    אם השטחים הם הבעייה, למה עד 67 לא היה שלום?

    ישראל, 10/08/08 18:58

    אם השטחים הם הבעייה, אז למה עד 67 לא היה שלום? מכאן ברור כי לא השטחים הם הבעייה.

  • 30.

    מאגר החרא בגניוס היהודי לא תם.

    אריה מחשי., 10/08/08 18:35

    לאורך ההסטוריה של העם היהודי היו תמיד 'חכמולוגים נאורים להכעיס' כמו הגמד שכתב את הכתבה.
    הליגלוג בסיבלם של חיילינו מול הרגישות לסיבלם של הערבים מעורר בי זעם קדמוני עתיק וממש בא לי להוריד 'כאפה' לעיתונאי הרופס.

  • 29.

    תתבייש לך שאתה אזרח במדינה בכלל

    קצין קרבי, 10/08/08 18:28

    בטוח היית גובניק במהלך שירותך הקרבי זה הערכים עליהם חונכת ולפיהם אתה נוהג רק אנשים כמוך יכולים לדבר כך ...לא מאמין שנתנו לך במה פה במעריב ביזיון של עיתון מבחינתי זה לא דמוקרטיה שאחיך דם מדמך יושב ומגן עליך בזמן שאתה רושם את המאמר האדיוטי הזה באיזה בית קפה בתל אביב פשוט תתביש לך ,מבחינתי אתה לא יהודי ובטח לא ערכי כמו שאתה מנסה לצייר את עצמך ,קודם תתחיל להיות עם האחים שלך טוב ואחרי זה עם האויבים .

    • אני מסכים עם טיעוניו של הכותב ולא מעניין אותי מה עשה בשירותו הצבאי (ל''ת)

      קצין לא פחות קרבי (במיל.), 10/08/08 20:58

      • כותב הכתבה נמנה על הסוג הירוד ביותר של בני האדם! (ל''ת)

        קצין בסיירת, 11/08/08 07:26

      • שניכם צעקנים ובסבירות גבוהה מתחזים. אם שירתתם, הייתם בשקם (ל''ת)

        געגכעג, 11/08/08 12:58

  • 28.

    איזה חכם!

    אלי, 10/08/08 18:25

    פשששש... זה רעיון שלך? לבד חשבת על זה? באמת? ככה פתאם? וואוו!! אתה ממש מוצלח!! זה כל כך מקורי מרענן ויפה! אתה פשוט תותח!מוצלח! אין מילה אחרת!

  • 27.

    שמאל קיצוני = מחלת נפש

    שמעון, 10/08/08 18:21

    אתם זקוקים לעזרה דחופה!

    • שמעון, אתה נראה לי בריא לאללה. כולך נוטף בריאות. (ל''ת)

      יחיאל, 10/08/08 20:59

  • 26.

    לא ''חומת האפרטהייד'', אלא ''גדר גזל כבשת הרש''!

    עמנואל, 10/08/08 18:14

    באיזור הזה (וכמעט לכל אורכה מחוץ לירושלים) זה לא חומה אלא גדר.

    והבעיה היא לא ''אפרטהייד'' וגם לא הגדר עצמה. זכותה של ישראל לשים גדר על גבולה - הקו הירוק.

    הבעיה היא כשהגדר עוברת באמצע שטחים חקלאיים של הפלסטינים, או בין השטחים ובין הכפרים, ובכך גוזלת את מקורות הפרנסה שלהם, וממררת את חייהם, רק בשביל לגזול עוד קצת אדמות בשביל התנחלויות.

    נגד זה יש להאבק, וטוב שיש מי שנאבק!

    • הגדר משורטטת לפי תוואי בטחוני שחיוני-להגנה נגד החברים הטרוריסטים שלך ! (ל''ת)

      הלאה לשמאל האנטישמי !, 10/08/08 19:35

      • טעות בידי מי שחושב שהגדר/חומה נועדה להגן מפני טרור

        אזרחית, 11/08/08 10:59

        גם אנשים כמו תא''ל דני תירזה, מי שהיה אחראי במשרד הביטחון על הקמת הגדר, הודה כי המטרה של הגדר/חומה אינה ביטחונית אלא פוליטית.

    • מותר להאבק,אבל....

      אוקס, 10/08/08 19:44

      ברגע שבמאבקים הללו יוצאים מגבולות ההפגנה וזורקים אבנים על כוחות הביטחון,הם יקבלו תגובה.

    • שטויות

      שמאלני לשעבר, 10/08/08 20:23

      מי אמר שכאן עבר הגבול ? 41 שנה זה הרבה זמן.
      ומי אמר שהאדמות האלה הן באמת של הפלשתינים והיו שלהם לפני 67 ? מי אומר שהם לא סיפחו אותם בשיטה הערבית הידועה ?
      מעבר לזה, גם אם האדמות באמת שלהם, מדינת ישראל יכולה להפקיע אותן מטעמים בטחוניים. היא רק צריכה לפצןת
      אבל התוואי הוא רק תירוץ עבור שמאלנים כמוך, אתם תמיד תמצאו תירוץ להתנגד לגדר.

  • 25.

    אינטליגנטי וברור

    מעיין, 10/08/08 17:47

    אכן מדובר בחוצפה שלא תתואר ועוד יותר מכך- בבכיינות מקוממת. אין לי ספק שני צידי המטבע: הן הקורבן והן המקרבן, סובלים מהיסטואציה הכ''כ מורכבת הזו. אך עם זאת, גם אין לי ספק שהקורבן סובל קצת יותר.

  • 24.

    It is the Arabs that dictate the conditions on the ground

    Shimon, 10/08/08 17:45

    The Arabs dictate the level of response. Their Civil Lawlessness will be met with Tear Gas, the Arabs Stone Thrower will be met with Rubber bullets The Arab Knife Carrier will be met with Live Fire. The Peaceful Arab will be rewarded to by all the goodness that an advanced country like Israel can bestow on its people. It is their call

  • 23.

    לא החיילים מסכנים. מי ששונא ככה את עמו ואחיו הוא המסכן האמיתי (ל''ת)

    בר קמצא, 10/08/08 17:43

  • 22.

    איראן=חיזבאללה=חמאס=פלסטיני(ערביי)ישראל!!!+שמאל קיצוני! (ל''ת)

    תתעוררו!!!, 10/08/08 17:40

  • 21.

    איראן=חיזבאללה=חמאס=פלסטיני(ערביי)ישראל!!!+שמאל קיצוני! (ל''ת)

    תתעוררו ןמהר!!!, 10/08/08 17:33

  • 20.

    מתאים לתשעה באב

    רפול, 10/08/08 17:26

    גם יוסף בן מתיתיהו הפך ליוספוס פלביוס כך שאין חדש תחת השמש ושונאי ישראל מקרבנו כנראה רק מתחלפים.

  • 19.

    כמה פשוט, כמה נכון.

    אמת ואמונה, 10/08/08 17:23

    על דאטפת אטפוך ומטאפייך יטופון.

  • 18.

    עוד סימפטום של הריקבון השיכלי-נפשי של השמאלני המצוי

    מאחל רפואה שלימה, 10/08/08 17:08

    הערבים לא חייבים לגור על אדמה יהודית. הם גם לא חייבים לרצוח יהודים. גם לא חייבים לקבל כסף מאיראן בכדי להסית לרצח וג'יהאדים. ויהודים לא חייבים להשתחוות לפני הרייטינג של ה CNN. לערבים יש פחות זכות לחיות ביו''ש מאשר לתושבי גוש קטיף היהודים בעזה... איש תלוש, ''אזרח העולם'' עאלק, ניזון מפירסומות יזומות בתקשורת ומאמין שהן הצדק המוסר והאמת המוחלטים. בקיצור חולה שעדיין לא גילה מצבו האמיתי...

    • בשם האנרכיסטים בעולם כולו

      אביטבול, 10/08/08 18:04

      באים הזוממי הפיכות הללו ומנסים להחליש אותנו... כבר מזמן היה עליך להסיק שהעם היהודי, נפגע, אבל קם וחוזר - ובונה ןיוזם וממציא ונלחם ומנצח !!


      אבק זמן שכמותך, שטינקר מתוסכל...

  • 17.

    מה יהיה עם הדמגוגיה הזאת?

    רונן, 10/08/08 17:07

    ידידי שלום לך. אני לא מתנחל ולא אדם דתי ולא כזה ''ביטחוניסט'' מהולל. אבל אני כן מכיר עובדות וכן יודע לקחת דברים בפרופורציה. זוכר את ''בית המריבה'' בחברון? אותו הבית שכולנו ראינו והזדעזענו בטלוויזיה איך מתנחלים ''מטורפים'' משתלטים על בית של ערבי תמים וזורקים אותו? מה הסתבר? שהם קנו(!!!!!) במחיר מלא (הרבה יותר ממלא) את הבית מאותו אדם... עובדה שבג''ץ(שידוע בשיוכו לצד פוליטי מסוים) אישר שהקנייה חוקית - ולכן הם לא פולשים.
    לאחר מכן הגיעו שמאלנים יפים מרחבי העולם לתהות על קנקנו של ''בית המריבה'' וגם הם בסוף שתקו כי הבית נקנה בכסף מלא כדין(!!!).
    למה זה מוזכר? אולי כי האדמות באיזור נקנו ע''י יהודים ורשומים על שמם בטאבו? אולי באמת הם ''לא כ''כ תמימים'' במובן הזה שערבי א' מכר את אדמתו בנוכחות עו''ד תמורת סכומי עתק וערבי ב' טוען לבעלות על הקרקע?
    הייתי כותב לך עכשיו ספר(!!!) על כל המקרים הללו אבל לעניינו : אבן הורגת!!!! תבין שניה : אבן הורגת!!!! ובכל זאת מתוך אלפי יידויי אבנים, אלפי מפגינים, לאורך מאות ימים - נהרגו כולה 2 אנשים (אני לא מצדיק אבל תבדוק איך כל מדינה אחרת בעולם הייתה מתמודדת עם המצב). מה גם שהגופה מעולם לא נותחה והיו הרבה מקרים בעבר של ''פלשתינאי תמים'' שנהרג ע''י צה''ל הרשע - ובסוף הסתבר שהוא מת בנסיבות שלא קשורות. זה לא כל כך ''נאור'' מצדך לשפוט מי הרג אותו עד שלא הייתה נתיחה. בתמונות ראו את ה''קורבן'' שוכב עם תחבושת על הראש ולא היה כמעט דם. עצם העובדה שעוד היה לא ראש (לפחות במצב שלם) סותרת את העובדה שהוא קיבל כדור חי בראש כי 5.56 לא משאיר ראש.
    יום טוב...

  • 16.

    למחטב ידיעתי מדינת ישראל הרסה כ 20 ישובים של יהודים והגלתה את תושביהם

    חדש, 10/08/08 17:05

    האם הפגנת? אתה לוקה בעיוורון מוסרי ומדיני!

  • 15.

    השמאל היהודי הקיצוני מנציח המאבק הישראלי- פלסטיני

    אדיר, 10/08/08 17:04

    תנועות כמו ''שלום עכשיו'' ו''שוברים שתיקה'' הן תנועות שכל ייעודן הוא לשמר ולהנציח את המאבק.שכן הדמויות ידועות לכל, פלסטינים דלים ומוכים והיהודים רעבי המלחמות ומנופחי הכיסים.
    בעודנו באים להתהות מדוע ומאין נוצרה שנאתינו לבני דודינו יש להבין שהכבשה השחורה נמצאת בינינו והיא גם נכחה בטקס מעמד הר סיני.
    בקבלת שבת שנוהגים לקרוא בערב שישי בבתי הכנסת ישנו משפט:''למינים ומלשינים אל תהיי תקווה''. בכדי להבין את המשפט יש להגדיר מהו מלשין. מלשין הינו אזרח אשר נאבק את מאבקם של האויבים .סימול המזכיר את תפקיד השמאל הקיצוני בארץ ישראל-מאבקם של הפלסטינים בנו.
    לכן יש להוקיע,לדחות,להקיא ולבזות כל פעילות עוינת שמתרחשת על ידי אחינו אוהבי אויבנו ,לפני שבאים אנחנו בטענות לפני בני דודינו.

  • 14.

    דני זאק? מי זה????

    אריה, 10/08/08 17:00

    זו חוצפה מר זק להיות חלק מדסק החדשות ולעסוק הפרסום דעה אישית כמאמר ציבורי וברורה מכאן רוח הנחאים והביקורת הלא מאוזנת על חיילי צהל שהדסק של מנסה להחזיר לתודעתנו וכבדרך אגב היכן שרתת?? אתה יודע באיזה לחץ נפשי החברה האלה מבצעים את תפקידם? מי נתן לך את החוצפה לבקר אותם.??..חציתה את הקו האדום וכדאי שתסיק מסקנות הדסק או דעותיך האישיות שעל פי הידוע אינך מומחה או מבין גדול שיכול להרשות לעצמו לפטפט שטויות ארסיות שכאלה ולהרעיל מוחות תוך הסטה ברורה כנגד צהל ומדינת ישראל שאתה בינתיים חלק מאיתנו ואני מקווה שהעורך יבין את הרמז עם לא אתה,
    בוש והכלם !!!!1

  • 13.

    רובינו שוחרי שלום רוב הפלשתינאים תומכי טרור ופשע

    א.ק., 10/08/08 16:59

    ''הראו ילדה פלסטינית שביתה בעזה הופצץ, והיא מוצאת את הדובי שלה בין ההריסות ומתייפחת על עולמה שחרב עליה זה עתה.'' האם היה זה אותו הדובי שמצאו כמעט בכל תמונה של ה CNN וה BBC בלבנון. זה תמיד אותו דובי, לעיתים קרובות אותה ילדה בוכיה. חרב עליה עלמה? אוי! צריך למרבה הצער לחזור על אותם מלים כל פעם מחדש: הפלשתינאים הם אלה שגורמים למסכנותם. אני מזה לא מרחם עליהם! בגלל שהם משקרים, הם חומדים את ארצינו, הם אלימים ופושעים בקנה מידה חסר תקדים, הם אכזריים מאוד, ושלום ממש לא מענין אותם. אולי 10 אחוז רוצים בשלום. מבחינתינו, היינו יכולים להשלים איתם תוך חצי שעה. זהות, עם, תרבות פלשתינאית, כל אלה אינם קיימים, פרט לתרבות הרצח. הכתבה מלאה בגבוב דברי הבל, הפרחת סיסמאות בלי נתונים קונקרטיים. שלילת הפלשתינאים אינה מתן הכשר לחובשי הכיפה והמתנחלי למיניהם לעשוק, לגזול, להתעלל ולפשוע. זו נבילה וזו טריפה. רצוי בחחלט להוקיע את שתי הקבוצות ולזכור שרובו של הציבור הישראלי הוא שוחר שלום.

  • 12.

    שאיפותיו הלאומיות של העם הפלסטיני הן השמדת ישראל

    ומה היה בעמונה?, 10/08/08 16:53

    והן לא יביאו שלום ושלווה.
    ורק להזכירך, בעמונה היה שימוש בכוח מופרז מאוד וזה אנדרסטייטמנט אז תפסיק לקשקש, גם
    מפגינים יהודים חוטפים.

  • 11.

    הגדר באה בעקבות פגועי הטרור. הערבים בישלו הערבים יאכלו!

    ליאור, 10/08/08 16:49

    תיתביש.
    חילי צה''ל מנסים להגן על הגדר שצריכה למנוע ממחבלים לרצוח ברחובות ישראל ואדון דני זאק מיתלונן. יש טענות?! לך לערבים הם אלו שהביאו את הגדר עליהם!

  • 10.

    האם הערבים מוכנים לא לפגע אם תפסיק את הגדר??האם מוכנים לא

    עיתונאי רשע וכסיל, 10/08/08 16:48

    לא להשמיד את ישראל עם תחזיר את כל השטחים.המקסימום שלהם זה הפסקת אש כשהם לחוצים

  • 9.

    Palestinians fight to destroy Israel

    Avy, 10/08/08 16:46

    So, they have no rights, and all their suffering is not enough to stop them; so more is needed.

  • 8.

    כל הכבוד לחיילי צהל וחובשי הכיפות (ל''ת)

    אריה, 10/08/08 16:44

  • 7.

    ''הזדהות עם הפלסטינים – הציונות האמיתית''

    איתי, 10/08/08 16:43

    מישהו פה קצת מבולבל, וזה לא אני...

  • 6.

    דני,אתה יודע מי הכי סובלים ?

    אוקס, 10/08/08 16:42

    אלו שנהרגו להם קרובי משפחה וחברים טרם ימי ''חומת האפרטהייד'' כפי שאתה קורא לה

  • 5.

    כשאתה אומר ''סיום הכיבוש יביא לכאן שגשוג אמיתי '' זה כולל את יפו?

    מוטי, 10/08/08 16:40

    יש איזו שהיא הנחה בטענות של השמאל הישראלי הגורסת פעם אחר פעם כאילו המונח ''כיבוש'' מתייחס לשטחים שממזרח לקוי 67 וכאילו אם ישראל תחזור לקוים אלו יבוא הקץ לסכסוך.
    אין לך דבר שכל כך פשוט להפריכו כמו את הטענה האוילית הזו.
    ראשית, הרי אהוד ברק הציע למנהיג הפלסטינאים לסיים את הסכסוך בכך שישראל תיסוג מ 97% מהשטחים שמעבר לקו הירוק ותיתן לפלסטינאים קרקע בסמוך לרצועת עזה שתשלים ל 100% את השטח שיקבלו הפלסטינאים. זה רק הוביל לאינתיפאדה השניה.
    שנית, גם אריק שרון היה כנראה בטוח כי אם הנוכחית הישראלית בעזה תחוסל הרי מצד ההגיון לא יהיה עוד לפלסטינאים עילה להמשיך את הסכסוך לפחות בגזרה הזו. גם זה הוכח כשטות גמורה.
    ושלישית, הרי גם בור ועם הארץ יבין כי לא יכול להיות סיום לסכסוך ארוך השנים הזה כאשר כל הפליטים מהכיבוש של 48 נמצאים כעול הריחיים על צווארם שלך אחיהם ממזרח לקו הירוק או בחו''ל. דהיינו, גם אם לא תהיה גדר בטחון בנעלין או באיזה מקום אחר, גם אם כל המתנחלים יתנדפו וחיילי צה''ל ירדו להודו, גם אז ימשיך המאבק הפלסטינאי נגד הישות הציונית.
    אז איזה שגשוג צפוי לנו ומתי?

  • 4.

    א''י כולה של העם היהודי-זו לא פלשתין!-נכון,גם לערבים מותר לגור בא''י,אבל

    שלמה, 10/08/08 16:34

    הם אינם רשאים לתבוע ריבונות בארצם של היהודים.

  • 3.

    תגדיר מאבק פלסטיני לגיטימי..

    כי הם כבר הגדירו עבורך(מבחינתם..), 10/08/08 16:33

    גם מטרה וגם דרך ביצוע.________וכשאתה (כיהודי ציוני)אומר שתמצית הציונות היא תמיכה בלגיטימיות המאבק הפלסטיני-לא ברור למה כוונתך.אני לא מתחכם. פשוט לא ברור._________ (בלי טירוף פיגועי ההתאבדות (על אזרחים) ואי הסכמת הרשות הפלסטינית להתחייב לא לאפשר כנ''ל משטחיה-לא היה שם אף חייל.)

  • 2.

    סליחה,

    יודע דבר, 10/08/08 16:28

    אבל מה אתה מבלבל את המוח. אתה צריך להזדהות עם החיילים ולא עם הפלשתינאים. אם אתה לא יודע הפלשתינאים הם אויבך ולא החיילים.

    בא נראה אותך נכנס לרשות בלי להודיע קסל עם ועידה שאתה איש שמאל ונראה אם תצא משם חי. מה הקשקוש הזה... הגדר הזו נועדה להציל חיים של אזרחי מדינת ישראלץ כשהפלשתינאים ירצו שלום אדרבא ואדרבא אבל כרגע הם מחרחרי מלחמה בלי גדר היו פה ים של מתאבדים חלאות אדם חזרי הבחנה וחסרי מוסר.

  • 1.

    הסכין, הרובה והאבן

    ., 10/08/08 16:26

    ''אני כן קורא לכוחות הביטחון להפסיק לירות בפלסטינים שזורקים אבנים'' - במשפט הזה איבדת אותי, דני. כנראה ששכחת שגם אבן,סלע,בלוק וכו' יכולים להרוג (והרבה פעמים גם הרגו)