• 60.

    מספר 40 במלחמה הבאה אמא שלך תובס (ל''ת)

    אריאל, 05/02/09 14:20

  • 59.

    אנחנו עוד ננצח

    רינה, 13/08/08 18:21

    המלחמה עם החיזבאללה עדיין לא הסתימה עד לנצחון של צהל

  • 58.

    חחח... לנו יש פצצת אטום ופצצת מימן ולהם אין...

    איתמר, 13/08/08 17:45

    הם חושבים שהם הכי טובים, אבל לא!.

  • 57.

    אם הם אומרים אני מאמין

    יובל ארהב, 12/08/08 08:53

    חבל שישראל לא מגיבה כמו רוסיה ויהיה שקט 40 שנה ערבים מבינים כח ובירבורי שלום הם מבחינתם חולשה של ישראל ואנרגיה לא נורמלית מבחינתם לחסל את הישות הציונית בישראל הייתי מגייס את פוטין למילואים וסוף סוף יהיה כאן שקט

  • 56.

    ללבנונים הכנועים=חיזבאללה רק מביא עליכם סבל והרג=תלחמו בהם ולא בנו!! (ל''ת)

    נ.כהן חיזבאללה מבטיח ללבנונים רק גיהנום עלי אדמות!, 10/08/08 11:01

  • 55.

    אי אפשר ואסור לישראל .לנהל עסקים עם הסורים .וללא קשר לגולן .

    פקק תנועה קרית ביאליק, 10/08/08 10:51

    כשבאותה ההזדמנות סוריה.תומכת במדינות וגורמי טרור שונים בעולם .

  • 54.

    ל 27 יא טמבל 17 אומר פה את האמת

    עומרי, 10/08/08 10:46

    נראה לי אתה מהחזבאללה אולי נאסראללה

  • 53.

    העם הלבנוני הוא טיפש שמרשה לאחד כמו נסראללה לנהל להם את החיים=בדם ואש! (ל''ת)

    נ.כהן הם מלקקים את הפצעים ומרשים לו לחרחר מלחמה^:^, 10/08/08 10:25

  • 52.

    בחיזבללה לא לוקחים את היכולות של ישראל החיזבללה יגורם להרס לבנון

    פקק תנועה קרית ביאליק, 10/08/08 10:06

    במלחמה הבאה .מלחמת לבנון השלישית .

  • 51.

    אני הכי אוהב אותם כשהם מתרברבים !! (ל''ת)

    יריב, 10/08/08 09:14

  • 50.

    מס' 40 אולי שמאל קיצוני ולא ציוני

    אייל, 10/08/08 08:47

    כנראה זו התקווה שלכם שונאי ישראל.
    אבל לצערכם זה לא יקרה.
    במלחמה הבאה תניה ממשלת ימין שתחריב את דרום לבנון ללא חשבון

  • 49.

    במלחמה הבאה עם חיזבאללה, השמאל ובג''צ ימנעו מצה''ל להפעיל את מלוא עוצמתו (ל''ת)

    תוצאות המלחמה הבאה, יהיו כמו הקודמת, 09/08/08 19:00

    • ברור שננצח במלחמה הבאה

      המנצח על האילתית, 09/08/08 20:19

      כמו שנצחנו במלחמה הקודמת.

  • 48.

    הפעם תאכלו את מה שמכין לכם הרמטכל התותח ולא הפארשים שהיו במילחמה .חכו (ל''ת)

    אייל משה, 09/08/08 18:22

  • 47.

    להפציץ את כל הלבנון לומדים מרוסיה! ונראה אותך מדבר! (ל''ת)

    בריגיט, 09/08/08 18:04

  • 46.

    אולמרט המושחת+ברק הברחן+ליבני ההססנית=כישלונרים (ל''ת)

    הערבים מריחים חולשה וחוסר החלטיות, 09/08/08 15:10

  • 45.

    אשכנזי/דודי כהן - ''צהל והמשטרה מוכים רק!!! ל,,,גרש יהודים'' (ל''ת)

    בשם ה -''שלום והכיבוש'', 09/08/08 15:05

  • 44.

    מדינה של לצנים עים שחיתות וגנבות בכול מקום (ל''ת)

    סוף העולם קדימה, 09/08/08 14:40

  • 43.

    ליבני ואולמרט הרסו כל הישג שיכל לצאת מהמלחמה הכושלת שניהלו (ל''ת)

    ללכת לבחירות מיד!, 09/08/08 14:11

  • 42.

    הם לא מעוניינים בנשק גרעיני...מה פתאום?! ביום שיהיה אדמת לבנון תבער! (ל''ת)

    דודי, 09/08/08 12:53

  • 41.

    צהל לא הובס במלחמה הקודמת!

    לידיעתכם, 09/08/08 12:42

    המטרות המופרכות של המלחמה לא הושגו,
    המלחמה נוהלה בצורה גרועה.
    אבל בטח זה שקר לטעון שצהל הפסיד, כאשר לצד השני היו פי 10 יותר הרוגים ונזקים!

    • את הניצחון צריך היה לנצל כדי שלא לאפשר עיזוק הזבלה

      בוריס ד, 09/08/08 14:48

      מה תואלת מניצחון אם אנחנו עומדים כיום מול אותו אויב, אלא חזק פי כמה מי לפני מלחמה?

    • צה''ל נצח בגדול

      מנצח, 09/08/08 20:18

      עובדה שעד אתמול, נסראללה הסתתר מתחת למיטה בבונקר העמוק שלו ואין לו אומץ לצאת משם כדי לרכוש עוד טילים מעבר ל-40 הרקטות שיש לו.

      כל הישראלים החכמים יודעים שנצחנו, ולא נסוגנו מלבנון כי זו היתה התקדמות מאובטחת לאחור, תוך השלכת כל המשקל המיותר, כולל נשק ומחשבים.

  • 40.

    במלחמה הבאה צה''ל יובס!!!

    שמאל ציוני!, 09/08/08 12:01

    צבא שמתהדר בטילים שמופלים בסימולטור ממוחשב
    לא הפיק לקחים ולא מבין שבמלחמה לא צריך להרתיע ולא צריך לשנות את התודעה צריך להשמיד את האויב עד היסוד ולא חשוב איפה הוא מתחבא!!!!

    צה''ל באופן מהותי לא השתנה,וגם הדרג המדיני לא מאז ומעולם מדינת ישראל השתמשה בצבא על מנת לכפות הסכמי ''שלום'' או הפסקת אש במקום
    להשתמש בצבא להשמיד את האויב עד היסוד!

    זה מהותו ותפקידו של צבא!!! להשמיד את האויב ללא פשרות!! סוף המלחמה חייב להיות בכך שהאויב לא יוכל להלחם ולא בהסכם הבנות קיקיוני

  • 39.

    הנשק הזה בא מרוסיה המניאקים הלוואי הגרוזינים ישפדו אותם (ל''ת)

    דני, 09/08/08 11:15

  • 38.

    במלחמה עם חיזבאלה ישראל חייבת לגרש את תושבי דרום לבנון צפונה.

    ולהשמיד את החיזבאלה בדרום עם אש כבדה, 09/08/08 10:33

    אבל אין ציפייה שמשהו נכון יתבצע מצד האנשים שמאיישים את הממשלה והכנסת בימיינו.גם אין ציפייה שאנשים אלה יפנו את מקומם בגלל חוסר יכולתם.הקריירה האישית שלהם יותר חשובה להם מהמדינה והם ילחמו בשיניים להשאר בתפקידיהם.חס וחלילה,הם לא ילחמו בשיניים כדי להשמיד את החיזבאלה.כי יש סידרי עדיפויות,והדבר הכי חשוב הוא לרצות את ארה''ב ולמלא את פקודות הבית הלבן.ויש כאלה שאומרים שאנחנו חייבים לבצע את פקודות הבית הלבן אם אנחנו רוצים להמשיך לחיות.זה המצב כשאנטי תזה למנהיגים מנהלים מדינה... לא הם מנהלים אותה אלא מנהיגים זרים שרודים בהם.כי אין להם אישיות של מנהיג והם לא מסוגלים לעמוד מול לחצים ולעשות את מה שמתבקש למען מדינתם.זה המצב כשעסקנים מתברגים לניהול מדינה.עסקנים הם אנשים בעלי אישיות הפוכה ממנהיגים.גם 80 שנה בפוליטיקה לא יעזרו להם כי אין להם את האישיות של מנהיג,הם עסקנים.

    • את החזבללה אי אפשר להשמיד מכיוון שהוא מורכב מהסתה רבת שנים, מהרבה מאוד

      צעירים משולהבים שאין להם תעסוקה, מריבוי ילודה שאין, 09/08/08 11:55

      לה תיכנון ואין לה הכוונה, ומשינאה רבת שנים ומאוד חזקה לישראל.

      • בכוח רב אפשר להשמיד הכל,הם ישארו מוסתים אבל בחורים,כמו עכברים מפוחדים

        ומנוטרלים, 09/08/08 13:17

        לא רק נסראלה צריך להתחבא בחור.אבל בשביל זה צריך להשתמש בכוח רב לאורך טווח וברציפות מבלי למצמץ מול ארה''ב תומכת הטרור שמנסה לקצץ לנו את הכנפיים במלחמה באירגוני הטרור של הפת''ח,החמס,והחיזבאלה,ומציבה לנו הגבלות במלחמות אלה,הגבלות כאלה שאי אפשר לנצח מלחמה איתם,הגבלות שהם בעצמם לא משתמשים בהם במלחמות הטרור שלהם.עם חברים כאלה לא צריך אוייבים,וחייבים מנהיגים אמיתיים שיוכלו לעבוד מולם ולא עסקנים קטנים.

    • Israel CEO is in the white house and U guys work for him (ל''ת)

      homeless-USA, 09/08/08 20:05

  • 37.

    אין מלך בישראל ממשלתנו ממשלה של נמושות ופחדנים (ל''ת)

    אלומה, 09/08/08 10:31

  • 36.

    ראש ממשלה שלנו עים חריץ בין הרגליים (ל''ת)

    חליפה בן ברוך, 09/08/08 10:25

  • 35.

    ברק תיזהר נאסראללה יקבור אותך פוליטית תתפטר ותן לבעל נסיון את התפקיד (ל''ת)

    יואל, 09/08/08 10:25

    • ברוך השם שברק שר הבטחון !! מי יותר חכם ומנוסה ? מי ?אין (ל''ת)

      הרצל, 09/08/08 13:09

  • 34.

    ב 2000 ברק ברח מרצועת הבטחון וגרם למלחמת לבנון השניה

    ליבני תמכה בהחלטת או''ם 1701 ומאפשרת מלחמת לבנון 3, 09/08/08 10:21

    ליבני חסרת הנחישות והזויית ''שלום'' - הסכימה בדיוני האו''ם באוגוסט 2006 להחלטה מס '1701 .
    ליבני המליצה בממשלה בניגוד לדעת זרועות הבטחון - לתמוך בהחלטה 1701.
    כך לא פורק ארגון הטרור.
    כך ממשיך זרם נשק אירני דרך סוריה לחיזבאללה.
    כך מתאפשר לטרוריסטים להכין את הקרקע למלחמה הבאה.
    כל - ליבני הטירונית חסרת עמוד השדרה - מובילה את ישראל למלחמת לבנון השלישית.
    ליבני כישלונרית. ברק ברחן. אולמרט מושחת.

    • ממשלת הכישלונרים-הברחן והמושחתים לא מסוגלים להתמודד

      חובה ממשלה ציונית גאה ונחושה שתרתיע את האויב, 09/08/08 12:35

      כי לנו אין ארץ אחרת

  • 33.

    יאללה נו... אני לא יכול לחכות כבר!!!!

    תתחילו כבר שסוף סוף נראה לכם מה אתם באתם שוים!!!, 09/08/08 10:15

    אפסים שהולכים להחזיר את לבנון 50 שנה אחורה!!!

    • עם מי אתה רוצה לנצח את החיזבאללה ?!

      עם ישראל, 09/08/08 12:37

      עם צהל המובס?!
      עם אולמרט התבוסתן?!
      עם ברק הבורח?!
      עם לבני העורקת?!

      • סרן , רס''ן שיוצא ללימודים אקדמאים עולה לך 600,000 ש''ח !!!!!

        קצין במילואים, 09/08/08 18:59

        הקצינים והנגדים מזמן צה''ל עבורם זה מקום עבודה , רק לא לעבוד .
        לימודים אקדמאיים על חשבונך הקורא במשכורת מלאה ( נניח ברוטו של 10,000 ש''ח כפול 36 חודשיים בהיוון פנסיוני שווה חצי 600,000 ש''ח )
        ומה קיבלנו בתמורה ?
        צה''ל של : השתבללות , צריבה תודעתית , הכלת העצמימות הצה''לית על התא שטח הטריטוריאלי , .............

        בקיצור - הצבא הזה הוא נחלולי , מנותק מהעם .
        יקר , מגושם , עצלן .
        מה עושים ?
        מצמצמים בתנאים - מאריכים את גיל הפרישה עד לגיל 60 כמו במשטרת ישראל שם אין דבר כזה לצאת ללימודים אקדמאים.
        קציני משטרת ישראל עולים !!! באיכיות שלהם על קציני צה''ל !!! . אני רוצה לראות שטיוח כמו שהיה בנעלין .
        מח''ש מטיס מייד הביתה

  • 32.

    מסכים עם 20. בבקשה חכו קצת!! (ל''ת)

    הגיוני, 09/08/08 09:51

    • חכו חכו ,,, בן גוריון יוצא מהקבר,,,,, (ל''ת)

      אזרחית, 09/08/08 13:12

  • 31.

    מנהיגנו מראים פחדנות מול האויב הניתעב הזה (ל''ת)

    יוסף בן רפאל לבית נחשון, 09/08/08 09:50

  • 30.

    ושוב צהל עומד בפני תבוסה לחיזבללה עכשיו נוסיף את מחיר התבוסה הקודמת (ל''ת)

    ממשלת התבוסתנים, 09/08/08 09:41

  • 29.

    מכה כואבת

    אלי פ., 09/08/08 08:53

    נקווה שבפעם הבאה שחיזבאללה יפתחו באש נדע להגיב כראוי ע''י פגיעה רצינית בתשתיות החשמל והדלק בלבנון ולא נפציץ אותם בשיטה סטרילית, כיוון שהם מכבדים רק יד חזקה!!!

  • 28.

    ישראל פועלת נגד ארגון סוחרי הגופות ב 0.5% עוצמה !! ברור (ל''ת)

    אזרח, 09/08/08 08:05

  • 27.

    ל-17 אתה כמעט טיפש כמו אולמרט !!! (ל''ת)

    עם ישראל, 09/08/08 07:37

    • ביבי ואולמרט מאותו מרכז ! מרכז הנוכלות (ל''ת)

      מה קשור, 09/08/08 08:07

      • ביבי & אולמרט = 2 נוכלים וערמומים מפרי הרקוב של הליכוד המושחת. (ל''ת)

        ישראלי., 09/08/08 09:49

        • חחח.....כמה שזכור לי, אולמרט וציפי הם מאותו שולחן, לא?

          א.ב, 09/08/08 12:31

          נסיונות שלכם מגוחכים, מה גם שציפי לא תבחר.

  • 26.

    אם אתם רוצים להביס את הישראלים שוב , זה הזמן !!!!

    עם ישראל, 09/08/08 07:35

    צה''ל עדיין מובס ומושפל ואין לו מענה נגדכם !!!
    אבל בספטמבר המטומטם שלנו הולך הביתה ואז תראו מה היכולות של הישראלים !!!
    יש לכם גג חודש וחצי, אין אחרי !!!!!!!!

  • 25.

    נסראללה בו נראה אותך

    תושב צפון, 09/08/08 07:22

    קדימה תירו את הטיל הראשון - ועוד אלפיים אחריהם. אולי להוציא אותכם מהמחילות שלכם אנחנו לא יכולים - אבל כל דבר אחר סביבכם ייכתש לאבק.אתם רוצים לקרוא לזה ניצחון? אין בעיה - נראה אם ישאר מישהו אצלכם לעודד אותכם אחרי ש''תנצחו''

    • תקשיב נסראללה

      נכון, 09/08/08 09:45

      מכוונים אליך 40000 טילי יריחו 4 גרעינים, צרובים על דיסקים של מסיקה.

      אם אך תעז לירות לעבר ערי ישראל טילים להשמדה המונית, נקים וועדה שתקבע כמה טילים נשגר לעבר מרתפך, טילי יריחו 4 צרובים על דיסק גרעיני.

  • 24.

    למדנו מהנסיון

    דודו, 09/08/08 07:18

    לא לוקחים שבויים.
    לא מתחשבים באזרחים.
    הכל כשר על מנת לנצח.
    והכי חשוב מחליפים את ההנהגה להנהגה שיודעת להגן על מדינתה !!!
    הנקמה בוא תבוא !!!

  • 23.

    חיזבאללה פקה-פקה

    קטעים איתם, 09/08/08 07:14

    אז יש להם קטיושות, וטילים ונשק נ''מ מתקדם... אז מה? למצרים ולסורים גם היו מיגים וטנקים. עם כל הכאב והנזק שהם מסוגלים לגרום לנו, המכה שהם יקבלו תהיה חזקה פי 7. נסראללה יכול להמר על עוד ''ניצחון אלוהי'' אבל כשהעשן יתפזר אצלנו ימלאו את הצימרים תוך יומיים, ואצלם ייפנו עיי חורבות במשך שנים.

    • הצימרים שלנו ינצחו

      נצחון, 09/08/08 09:47

      גם אם ישגר נראללה טילים שיכסו את שטח ישראל, לא נפסיק לחגוג בצימרים בג'אקוזי ולחרוש את הגליל ברכבי שטח חסכוניים.

      זה כוחו של עם ישראל, כוח הרוח, כוח החיים במציאות בעוצמה חברתית, יושר וחוכמה משפטית.

  • 22.

    מחכים לרגע הנקמה

    דודו, 09/08/08 07:14

    הפעם הם יחטפו וההרתעה תחזור גדולה שבעתיים.
    באמת יהיו אצלינו נפגעים אבל תיזבאללה יחטוף מכה אנושה ויביא לחורבן לבנון.

    • וכל מדינות ערב יתבוננו בעצב רב

      נכון, 09/08/08 09:49

      איך ישראל משמידה את לבנון והחיזבוללה.
      שום מדינה ארבית ואף ארגון טרור לא יחושו לעזרת אחיהם.

      הישראלים לעומת זאת ישירו שירי חושו ויספרו להן סיפורים על העוצמה הגנוזה שבנחלפ טילים בתמיכה כספית של ארה''ב.

      הכסף שיגע את הישראלים.

  • 21.

    ישראל צריכה להיות מוכנה למלחמה נגד סוריה

    Avi Ecuador, 09/08/08 04:36

    להחזיר אותם לימי האבן ולהעביר את שרידי העמלקיים ששורדים ממערבית לירדן למה שהיה פעם סוריה.
    לישראל להתקיף את איראן זו שטות מכיוון שהיא הולכת למלחמה כוללת בכל מקרה ועדיף להיכנס בסוריה ולמשוך את האמריקאים לתקוף את איראן, זה אפשרי, זו ''רק'' תכנית חוסר ברירה ושכל ישר.
    ארצות הברית כדי להעיף את חיזבאללה, סליחה, הטילים מקובה, רק איימו על סוריה, סליחה, רוסיה.
    להזהיר את הסורים שהם חייבים להעיף את חיזבאללה עם נשקו נשיו וילדין מלבנון תוך מספר ימים ואם לא ישראל פשוט ותמחק אותם.
    ... אם תרצו אין זו אגדה!!!

    • ישראל תפתה אתארה''ב להסתבך עם אירן

      תעמולה, 09/08/08 09:51

      רק זה חסר כיום לארה''ב, לצאת למלחמה באירן.

      הלובי הישראלי יעשה הכל לסבך את ארה''ב במלחמה בה היא תשמיד את אירן.

      בינתים ישראל תשמיד את לבנון.

      מזל שיש לנו בישראל את החכמים באסטרטגים.

      • לארצות הברית הייתה חסרה רק אמתלה

        Avi Ecuador, 09/08/08 15:43

        ''מחמת'' לבנון בראשות אולמרט ''הליצן'' הייתה צריכה להיות בסוריה או לפחות הפגנת השרירים כמו במשבר הטילים קובה רוסיה ארצות הברית.
        אולי אפילו הייתה נמנעת ''מלחמה'' שאפשר היה להתגלגל מצחוק ממנה אם ל היה מדובר גם ביהודים ושמאלנים שמתים לשווא.

    • תגובה

      דוד, 09/08/08 10:01

      אתה דיביל אתה חושב רק על עצמך.

      • עזוב, איך העמקים לא סמכו על שמאל כמוך ודומיך?!

        Avi Ecuador, 09/08/08 15:39

        גטו ציון היה מושמד על ידיכם...

  • 20.

    חיזבאללה תעשו טובה ותחכו עם המלחמה עד שיהיה לנו ראש ממשלה עם ביצים

    אבי, 09/08/08 01:53

    רק ביבי!

    • חכו עוד קצת

      פואה, 09/08/08 20:08

      עד שנסיים לפתח את אטיל החץ ולהשלים יצור של כיפת הפלדה.

      אגב, ידוע שבכירים בישראל קיבלו שוחד רב.

      מישהו יודע ממי ?

  • 19.

    אז מה היה לנו שם?

    א.נ, יהודה, 09/08/08 01:48

    תבוסתנות ישראלית שדרשה ''שלום עכשיו!'' בריחה מלבנון שכן ''אין לנו בנים מיותרים!'' ומה קיבלנו? מלחמה שניה בלבנון, כושלת ומכאיבה. ומה נקבל? מלחמה שלישית שבה נפסיק לספור את ההרוגים, כל קרבנות המחדלים הממשלתיים. החל ממלחמת לבנון הראשונה, בה היו חייבים לאפשר לצבא את חיסול המחבלים בבירות מיד! ההיסוסים נבעו מיבבות טורדניות של אנשי ''שלום''. הבריחה המשפילה מלבנון תוך בגידה בצבא דרום לבנון והפקרת לבנון לאויב, החזבאללה השיעי הפועל למחוק את ישראל (עיין ערך ''ברק''). מלחמת לבנון השניה, שלא היתה כלל מלחמה אלא פריקת תסכולים מוגבלת והססנית. במקום למחוק את ''חזבאללה'', להעלים אותו מעל פני האדמה, לצאת למלחמה כללית בלבנון ולנקות את השטח ו''לשחרר'' את לבנון. שלא יבלבלו לכם את המוח שזה היה בלתי אפשרי, יתכן שזה היה מוביל למלחמה בסוריה אבל הרי סוריה בעצמה היא זאת שמובילה את המלחמה התוססת נגדנו. טיפול רציני בסוריה היה משתיק את הטרור לטווח זמן בלתי מוגבל!

    • תל אביב

      רון, 09/08/08 07:13

      אמת ויציב. מסכים עם כל מילה. אבל מי אמר שיש קשר בין הגיון בריא לניהול מדיניות ?

      • אז מה היה לנו כאן (במחשבה שנייה)?

        אלכס, 09/08/08 11:52

        ישראל היא החמור של המזרח התיכון. הערבים, בעוד הם חלשים צבאית כלכלית מסובבים אותנו פוליטית סביב האצבע כמו שעושים מניפולציות בילדים קטנים ותמימים.ביד אחת מפעילים כאן את ארגוני השמאל הקיצוני, ע''י מתן הצהרות ''נכונות'' וביד השניה יורים... ולא, לא בוכים. השתלבות במזרח התיכון ללא הבנה ויכולת ניתוח פוליטי אינה אפשרית. ולא משנה על כמה פתקים יחתמו לנו הראיסים למיניהם, וכמה פרסי נובל יחולקו. התקשורת שלנו איננה עומדת ברמת הניתוח, התבונה והמקצועיות כלל. היא רדודה, חיה על כותרות צעקניות, ולרבים מתוכה יש אג'נדה פוליטית. אנחנו מוזנים יום יום בג'אנק פוד מחשבתי. דוגמא? תקרא את בן-כספית. ממש כאן, בעמוד הבא. הבא נחשוב לרגע: האם ישראל היתה צריכה לצאת מדרום לבנון? אם לא נשכח שאנחנו החמור של המזרח התיכון. מי היו המרוויחים הגדולים משהייתנו שם? אלו היו החיזבאללה. וגם אנשי דרום לבנון ששיחקו פעם לצד זה ופעם לצד האחר. לפי מה שנח להם כרגע. השאלה- איך יצאנו? את זה תשאלו את אהוד ברק. האם ניצחנו ב-2006? תלוי את מי שואלים. אם שואלים את חסאן- בטח שהפסדנו. ראיתם פעם ערבים שמדברים על הפסד? או וועדות, רחמנה ליצלן? אם תשאלו את התקשורת שלנו שלהוטה לראשים כרותים ודם זורם בחוצות הערים- בטח שהפסדנו. ככה אפשר לייצר עוד כותרות צעקניות. ואם נעצור רגע ונשאל- אז מה היה לנו כאן, בעצם? הנה התשובה:

        1. מלחמה הינה המשך המדיניות. את זה אמר פרוסי חכם אחד לפני הרבה זמן וזה תקף תמיד. מה זה אומר? אל תספרו גולים, אנחנו לא במגרש כדורגל. זו לא שאלה של ''וואלאק איך הוא הכניס לו'', אלא שאלה של תוצעות מדיניות ומחירים כלכליים ואנושיים.

        2. המלחמה הייתה לסלק את חיזבאללה מדרום לבנון צבאית, לפגוע לו במוראל ולגרום לו לאבד את הטעם בחטיפות נוספות. יעד שהושג!

        3.החזרת החיילים? אין סיכוי. ברור מהיום הראשון. ואם כן נצליח? הישג מודיעיני\\צבאי מרשים ביותר לישראל.

        4 . פירוק חיזבאללה מנשקו. אי אפשר להשיג זאת במלחמה עצמה, אלא זה תהליך פוליטי שדווקא החל עכשיו בלבנון, ועל הרקע הזה הם כל הזמן מנסים להמציא את עצמם והלגיטימציה לנשק: יעני ''נלחמים נגד ישראל''. אבל בסופו של יום הם כן יתפרקו. זה יקח זמן. ככה זה במזרח התיכון.

        5. באופן עקיף, ישראל איבדה את הפחד שהיה בציבור מהרקטות שלהם. ירו כ-4000 רקטות, כולל תיווח מ''בפנים'' (בשארה?). מה הנזק? מינימאלי. לא שיתקו את הצפון. התפוקה התעשייתית כמעט שלא ירדה. המלחמה אף לא השפיעה על התל''ג באותה שנה, בעוד הרקטות נופלות עלינו יום יום חודש שלם. הרוגים? 144-170? לא יודע את המספר המדוייק. אנחנו מאבדים כל שנה יותר אנשים על הכביש. פי 3.

  • 18.

    הנה ארגון טרור שאומללמרט וברק יצרו במו ידיהם !

    ישמעאל, 09/08/08 01:21

    ברק בהריחתו מלבנון בהיותו ראש ממשלה , סימן בחולשתו את אות הזינוק להתעצמותו של החיזבאללה . אומללמרט ממשיך דרכו לכניעה , אותת לאירגוני המחבלים ומדינות ערב שישראל אינה יכולה לעמוד בכמות נפגעים ונסוגה מעמדותיה אל מחסה הפסקת האש , ולו הגרועה ביותר מבחינתה , כזו שציפורה מתגאה בה היום !

  • 17.

    רק אריאל שרון היה מציל אותנו מזה

    יוסי, 09/08/08 00:10

    אריאל שרון לוחם צנחנים הרגיש את המלחמה בדם בזמן ששירת בצנחנים עם משה דיין ז''ל אריאל היה יודע מה לעשות במצבים עם אריאל היה במלחמת לבנון השניה לפי דעתי זה היה נגמר אחרת לגמרי אולמרט לא היה די ניסיוני הוא קיבל מדינה תחת מלחמה ולא ידע מה לעשות טעויות נוספות היו שם של דן חלוץ ועמיר פרץ בלי שום ספק דן חלוץ אישר מבצאים מאוד מסובכים וקשים שבהם נהרגו ונפצעו חיילים של מדינת ישראל 121 חיילים הרוגים חזרו לבית ביחד עם שני החטופים שמשפחותיהם סבלו למעלה משנתיים אני לא אומר פה שאריאל שרון היה הכי טוב או שהכי מצויין הוא היה הכי מנוסה בשטח במלחמה הזאת הטעות העיקרית של עמיר פרץ היא שהוא לא התערב בעניינים של דן חלוץ שאישר מבצעים קשים ומה שהכי עצוב הוא שצה''ל לא יודע מה קורה אם החיילים שלוביום שבו נחטפו שני החיים אודי ואלדד לצה''ל לקח כמעט שעה לגלות שחסרים שני חיילים אם הם היו יודעים את זה ב 10 דקות הראשונות זה היה נגמר אחרת כי זה היה עוד אפשרי להציל אותם אני מקווה שלא נכנס למלחמה ואם כן חס וחליחה חס ושלום שחיילנו ישמרו

  • 16.

    ללמוד מהרוסים לא עושים חשבון ומצפצפים מה העולם יגיד עשו שם טווח (ל''ת)

    העולם שותק!!ישראל גם צריכה לא לעשות חשבון, 09/08/08 00:02

  • 15.

    לבנון מדינת אויב - להרוס אותה אם יתקוף החיזבאללה

    גל, 08/08/08 23:34

    אין לעשות הפרדה בין לבנונים טובים ורעים. כולם תומכי חיזבאללה וכל משאבי המדינה ותשתיותיה הם מטרות לגיטימיות במלחמתנו באויב הלבנוני. רק ראיה ברורה של מהות האויב תעזור לנו לנצח. את המלחמה הבאה לא נילחם עם פינצטה.

    • למחוק אותם בלי חשבון - הם מבינים רק כוח (ל''ת)

      אייל, 09/08/08 09:51

  • 14.

    למחוק את האויבים ,לא חוזרים למחנות ההשמדה!!! (ל''ת)

    ציוני, 08/08/08 23:22

  • 13.

    אין לברק מנדט ליוזמה צבאית

    נבחר ע''י ערבים, 08/08/08 22:31

    מכיוון שאהוד ברק מכהן על משבצת של מפלגה שרבים מבוחריה הם ערבים, - אין לו היכולת והמנדט הציבורי לנהל את האינטרסים של הציבור היהודי בארץ ישראל.

  • 12.

    שביבי יגיע ויקצץ בבטחון נהיה ''מוכנים'' גם אנחנו יותר טוב (ל''ת)

    גל, 08/08/08 22:00

    • שיגאל יכין את הצריף לחורף (ל''ת)

      גל, 10/08/08 07:38

  • 11.

    אם תפרוץ מלחמה עם המחבלים בלבנון , אני מקווה שהממשלה

    אייל, 08/08/08 21:38

    תהיה ממשלת ימין ולא יפי הנפש מהשמאל (כול קדימה)
    הפתרון היחידי הוא להחריב עד היסוד את דרום לבנון

    • לא רק את הדרום!! (ל''ת)

      אלוני חיפה, 09/08/08 01:11

    • שמאלני זכויות האדם גם מבג''ץ יפריעו לעשות מה שצריך

      בג''ץ, 09/08/08 03:31

      הגיע הזמן שיקום גבר שלא מתבייש להגיד שדמוקרטיה זה דבר הכי טוב שיש רק שהיא לא מושלמת כמו שכולנו יודעים
      שני פגמים
      אחד הטרוריסטים שמקבלים סעד משלטון החוק למען זכויות האדם שלהם וכך מנצלים את הדמוקרטיה כדי למוטט ולהרוג את אזרחיה
      שנית ארגוני העולם התחתון שלא להבדיל עושים את אותו שימוש ציני בדמוקרטיה שעושים המחבלים
      פרידמן יש עוד הרבה עבודה!

  • 10.

    ניצחון חחחחחחחחח (ל''ת)

    רוני, 08/08/08 21:36

  • 9.

    be careful what you wish for (ל''ת)

    pat, 08/08/08 21:23

  • 8.

    אחרי נצחון עבור שני ארגזים קבל רוצחים אז הוא גיבוראצלם (ל''ת)

    שמואל, 08/08/08 21:04

    • תגובה ל 8 תתבייש לך תן כבוד אלה המתים שלנו

      רוני, 08/08/08 21:38

      ולא ארגזים אני ממש נסער

  • 7.

    למה הם אלה שתוקפנים

    K, 08/08/08 20:54

    מדברים על תוקפנות ישראלית?
    תקפנו בלבנון רק אחרי שהם חטפו לנו חיילים, ודרך אגב הר דב זה שטח סורי.

    • ממש לא!

      אלכס, 09/08/08 00:52

      הר דב הוא שטח ישראלי. מרוב טמטום אנו חוזרים על המנטרות של ''שלום עכשיו''- אין לנו זכות קיום. מלחמת 67 ו-73 היו מלחמות מגן קלאסיות. מה שנכבש בדם חיילים לא יינתן במתנה.

      • מי צריך עוד ערבים אצלנו?

        דודו, 09/08/08 07:35

        צריך חילופי תושבים, המתנחלים לכאן והערבים לשם ככה ננקה את המדינה מערבים

        • ברגע שתפרוץ מלחמה, להתחיל לפנות את כל הערבים, חוזרת, את כל הערבים, הבד

          וואים והדרוזים ללבנון, ואח''כ לסלק את כל החזבללות, 09/08/08 12:09

          וכן להשמיד את כולם, עד אחד, ולנקות את כל דרום לבנון מהם.

  • 6.

    לקחת ברצינות את האיום,להתכונן למלחמה הבאה (ל''ת)

    אייזיק - פ''ת, 08/08/08 20:43

  • 5.

    אולמרט, ברק,ציפי,מופז,ישי לא מוכנים. (ל''ת)

    פיזיקאי, יהודי, 08/08/08 20:37

  • 4.

    לשיעים האלה יש בראש קש

    אבי ש, 08/08/08 20:05

    מובילי הדת השיעית צמאי הדם שמאמינים באלוהים , אבל אני משוכנע שזה לא האלוהים של היהודים והנוצרים כי האל שלנו היהודים אוהב לחמול ולאהוב בני אדם,אז מי זה האלוהים של השיעים למה הוא אוהב מלחמות ושפכות דמים ?יש הסבר זה בטוח לא אותו אחד כנראה שהוא האופל בהתגלמותו שיעים תסיקו את המסקנות.

  • 3.

    הטעות של המוסלמים: לא יודעים מתי להפסיק

    אופיר, 08/08/08 20:01

    כמו הבריטים שלא יודעים מתי להפסיק לשתות, כך המוסלמים מוצאים עצמם שיכורים מכוח...

    מצד שני, כל ההתבטאויות שלהם ושל איראן בזמן האחרון מעידה כי הם הכי לא מוכנים למחמה ואומראים את כל זה מתוך פחד.

    אם נסראללה יצא להרפתקאה חדשה, זה יהיה הסוף של חיזבאללה בלבנון.:

  • 2.

    כדאי מאוד שניתעורר

    אבי, 08/08/08 19:47

    לא סתם ניכתב מצפון יבוא הרע .ולכן ממשלת ישראל צריכה להתעורר ולהשמיד את כל המטרות של הרוצחים האלה .אירן סוריה וחיזבאללה מתכננים למחוק אותנו .

    • כדאי לקרוא עד הסוף

      גולן, 09/08/08 00:12

      כשנאמר ש''מצפון תפתח הרעה'' - לא דובר דווקא על ישראל , אלא על הערבים שיפגעו . מצפון תפתח הרעה על הערבים- כלומר סוריה ולבנון יפגעו -במהרה בימינו - אני מקווה. לצערנו גם ישראל תפגע בשל קרבתה למדינות אלו - אולם עם ישראל ינצח,ישרוד ויתחזק .

  • 1.

    ושוב תודה למצביעי קדימה! (ל''ת)

    שמעון, 08/08/08 19:39

    • הם מפחדים, הם מפחדים... (ל''ת)

      ישראל צפון, 08/08/08 22:08

    • נמאסתם קוטרים!!

      אלוני חיפה, 09/08/08 01:15

      הליכוד לא היה מבצע בר טוב יותר.
      תם חבורת מושחתים שדאגו לעצמם ולקרובים שלהם.

    • שמעון אתה נודניק

      עמרם, 09/08/08 01:16

      קדימה ואולמרט קידמו את ישראל
      ולא לא קיבלתי כסף מאולמרט

      • רק ליכוד בראשות ביבי יעשו ת'עבודה (ל''ת)

        אבנר, 09/08/08 22:49

        • עד עכשיו חשבתי שהם יודעים רק לשפץ.מסתבר שגם לדבר (ל''ת)

          חשוב לחשוב, 10/08/08 02:00