• 39.

    ישר כח לדרוקר.....ידיעות אחרונות עיתון בית פוליטי ימני.. (ל''ת)

    מינוי מעריב, 17/05/09 18:34

  • 38.

    דרך צלחה

    עוזי, 22/10/08 17:49

    קדימה רביב,מלחמה, מלחמה, בלי חס וחלילה לפחד או להגיע לפשרה , להןציא את המליון ולחלקו לעניים.

  • 37.

    נכון או לא נכון?מה האמת? דרוקר חייב ללכת עד הסוף. זה מבחן אמינותו.

    עוז, 10/08/08 22:25

    רק האמת תנצח.
    רק העובדות ידברו בעד עצמם.
    אם אתה חושב להמשיך להיות עיתונאי אמינותך היא הנשק האישי שלך.
    האם מה שכתוב בידיעות אחרונות היה נכון?
    פשוט מאד וגם לא רציני ולא משכנעלטעון עשו לי רצח אופי ושפכו את דמי!(כך טוענים גם אלה שאתה כעיתונאי משפד אותם).
    ולמה שידיעות יקחו צ'אנס שעלול לעלות להם במליונים עם כל מה שנכתב או מרבית הדברים לא נכונים.
    נשקו האישי של החייל הוא הרובה.
    שלך זו האמינות.
    תפסיק להסביר לתרץ ולנסות להוכיח לכולם שאתה הנרדף שמשלם את מחיר האומץ העיתונאי.
    זה בכלל לא מעניין כי זה מצופה ממך כעיתונאי דעתן.השאלה אחת!
    מה שנכתב נכון או לא נכון?
    בכלל לא חשוב עם שילה דה בר ושכניק סוגרים איתך חשבון.
    מה שחשוב הוא האם אתה עיתונאי מהימן או חפפן? האם כשאני צופה בך אני שומע דברים שמבוססים על עובדות ומציאות או שהכל פרי דמיונך?
    בדרך שהוצגת בידיעות זה סוף הקריירה העיתונאית שלך.
    את הכתבה הזאת יזכרו ויזכירו לך כל חייך ולא חשוב מה תעשה.
    אבל האם היא נכונה? האם היא מבוססת על עובדות מוצקות.?
    תוכיח לנו שלא!
    תפסיק ליילל ולכתוב בלוגים מצחיקים עם קישורים לאייטמים שרק מוכיחים לנו שאתה לא מתמודד עם המציאות.
    רק שאלה אחת: נכון או לא נכון?
    תן תשובה ברורה ואל תתחמק!

  • 36.

    בדעתך לתבוע את ידיעות או שתתבע?אתה רביב דרוקר או חפיף דרוקר?

    רמי, 10/08/08 21:12

    אם אחד מנשואי הכיסוי שלך שהיו רומסים את כבודו ומציגים אותו ככלי ריק היה אומר לך ''אני שוקל לתבוע אותם'' או ''אני מתכוון לתבוע אותם'' ולא ''אני תובע אותם בבית המשפט מחר'' היית מתיחס אליו בביטול, בזילזול ובחוסר ההערכה מוחלט!
    אתה בדיוק במקום הזה.
    מצפים שתעשה מעשה ולא תתפלסף.
    אתה לא פילוסוף אתה עיתונאי שאמינותו ספגה זעזוע קשה שרק במקום אחד ניתן לתקן אותו בבית המשפט.
    רק אל תמכור לנו את האמירות השדופות שגם אתה היית מתגלגל מצחוק כשהיו אומרים לך אותן ''אני הקטן תובע את ידיעות אחרונות''?
    גם אתה יודע שכולם שווים בפני החוק ואם אין לך שלדים בארון זה בדיוק המעשה לעשותו.
    רוצה דוגמא?
    עמנואל רוזן נגד אלעזר שטרן.
    על דבר פחות מזה. פחות בהרבה הוא הוכיח שיש לו ביצים.
    ולך?

  • 35.

    שכניק הוא לא הסיפור. שדרוקר יוכיח שאין לו אחות!

    עמי ותמי, 10/08/08 18:14

    נוח מאד להתגולל על הכותב.
    ודרוקר מה הוא יעשה להוכיח לנו שהכתוב עליו הוא פרי הדמיון?
    יפנה אותנו לבלוג שלו? זה רציני.
    נכון שדרוקר לא חסך שבטו מידיעות אבל השאלה הבסיסית היא האם הסיפור על דרוקר נכון או לא?

  • 34.

    יכול להיות שלידיעות יש חשבון עם דרוקר אבל מה עם העובדות?

    ניצן, 10/08/08 18:05

    נגיד שאנחנו הולכים לשיטתו של דרוקר שעורך ידיעות וצמרת ידיעות סוגרים איתו חשבון. זה לא הגון. זה לא עיתונאי זה לא יפה וזה לא מקובל.
    אבל מה עם העובדות מר דרוקר? הן נכונות?
    בכתבה מופיעים פרטים רבים בלתי מחמיאים בלשון המעטה ובלשון בוטה יותר רק אם מקצת מה שכתוב שם נכון אתה לא ראוי להמשיך בתפקידך!!
    אז בואו נבהיר את הדברים. אדם שנכתבים עליו דברים שפוגעים בשמו הטוב במעמדו ובפרנסתו לא כותב בלוג. אדם שלטענתו נעשה לו רצח אופי מגיש תביעת לשון הרע ומתמודד עם הדברים בבית משפט מבלי להגיע לשום פשרה!! פשוט הולך עם ידיעות עד הסוף!
    אז מר דרוקר היקר. אתה מתכוון להרים את הכפפה או לתרץ תירוצים נוספים? הכתבה היא ''אמת דיברתי'' ? או רצח אופי מהסוג השפל ביותר.
    כדי לקבוע קביעה ודאית צריך להעמיד את הסוגיה הזאת בפני בית המשפט!!
    אם שפכו את דמך והכתוב הוא לא רק רצח אופי אלא דבר הזוי ולא נכון הגיוני שלא תוותר על שמך הטוב.
    אם אין לך שם טוב ומה שנאמר עליך מתבסס על עובדות,עדויות וראיות אתה בבעיה קשה ואפילו קשה מאד.
    בלי תרוצים ובבלי התחכמויות מה אתה מתכוון לעשות?
    כולנו ממתינים לראות אם אתה נוהג כגבר וכמי שמה שנכתב עליו הוא אוסף כזבים או שאתה שוב מתגולל בביכנות על עורכי ידיעות ונותן לנו להבין שאתה נמושה וכל מילה אמת.
    הכדור אצלך דרוקר.
    תרים אותו להנחתה!

  • 33.

    אחרי שראיתי מה אמרת על עקורי גוש קטיף בשישי בערב, אני מאמין לכתבה ההיא

    עיתונאי, 10/08/08 13:48

    רביב, לא בדקת את מצבם האמיתי, אין לך מושג כמה מינהלת סל''ע מעכבת אותם ומציקה להם ומענה אותם, ובסוף עוד טוענת שהם אשמים, ומה אתה עושה? יושב ומבקר את העקורים על מצבם... כאילו הם אשמים.

    שמע, אני לא מתנחל, ולא גר במקום דתי, אבל קראתי את הכתבה נגדך בידיעות אחרונות, צפיתי בך מסכם את הכתבה בערוץ 10 על מצבם של עקורי גוש קטיף - ואז החלטתי שלכל הפחות יש דברים בגו, אם לא הכל אמת בנושא החפיפניקיות שלך. כי הסיכום שלך את מצבם של העקורים היה כמו להגיב עלטענות מינהלת סל''ע, ולא כמו של עיתונאי שהיה בשטח ובדק את הדברים.

    אני מציע לך לצפות בפרק של גיא מרוז (איש מעריב והרדיו) בערוץ 2, יחד עם אורלי וילנאי. שם היה תחקיר רציני על מצבם, ולכן התגובות של העיתונאים התחקירנים האלו היו אמיתיות ורציניות יותר משלך. לא בדקת - אז למה אתה מאשים אותם? כי המינהלת אומרת??? תקשיב טוב טוב לגיא ואורלי,ואז תדע מה האמת, ומי הוא שמעכב את הפיצויים ומענה את העקורים.

    חבל, עד יום שישי הזה כל כך הערכתי אותך.

    • חפיף דרוקר? (ל''ת)

      חפיף דרוקר?, 11/08/08 14:09

    • אכן,והתחקיר של אורלי וגיא שודר ב''המשמר האזרחי'' ב-15/8/07,שנתיים לעקירה (ל''ת)

      בערוץ 2, 11/08/08 15:13

  • 32.

    כשברנע כתב החצר של אולמרט הוא הכתב הראשי של ידיעות...

    גילי, 10/08/08 13:05

    ברנע מכנה עריק ממלחמת לבנון השנייה ,אלי גבע ''יריבו של אריק שרון במלחמה'' שמעתם מכבסת מילים כזו?אמור לי מי ידידך(אולמרט) ואומר לך מי אתה.ברנע ראוי ללא ספק לכתוב בפראבדה הישראלי, ידיעות אחרונות

  • 31.

    ל- 27

    מיכל, 10/08/08 12:40

    מאוד חבל שהגעת למסקנה הזאת. זה בדיוק מה שרצו בידיעות לגרום לקוראים. כתבה דורסנית ומלאת שקרים וממש חבל שנפלת בפח.

  • 30.

    רביב תעשה לי ילד חתיך וחכם ושנון כמוך

    אבישי הקטן, 10/08/08 12:38

    אפשר גם שניים.....

  • 29.

    הרי ברור שזו עלילה- האמת בפנים

    יובל, 10/08/08 12:12

    למה מי זה רביב דרוקר ?
    אם כל הכבוד שיש ( ויש) לרביב דרוקר, אין שום סיבה שתופיע עליו כתבה בעיתון שמגדיר עצמו כנפוץ במדינה !!!!! באמת הוא כל כך מעניין את כל העם ?
    זו הכתבה שצריכה להופיע על מספר לא מבוטל של עמודים במוסף המרכזי של ידיות אחרונות ?
    הרי ברור שזה משהו אישי !!!!!!!!!!!!!!!
    וגם אם חלק מהדברים נכונים זה לא מעניין אותי (!
    זהו נגמר העוני והרעב ? אין חולים שלא מקבלים תרופות ?
    עם ניצולי השואה הכ בסדר ?
    אפשר גם לכתוב כתבה על אביו של יאיר לפיד שלא תרם לניצולי השואה בתפקידו הקודם , או על ליהי לפיד שמעניין איך הגיעה לכתוב במקומונים שלהם ( אולי יאיר עזר ?)
    אה שכחתי אי אפשר לכתוב על זה כי יאיר כותב בידיעןת !!!
    ידיעות אחרונות עזבו אותנו מהשטויות שלכם ותתעסקו בעיתונות אמיתי

    • מה זה קשור? השאלה אם מה שכתוב נכון או לא נכון?זו השאלה היחידה!!!!!!!!

      עומר, 10/08/08 18:10

      דרוקר, אם הדברים לא נכונים יש כתובת אחת: בית המשפט המחוזי. דרוקר נגד ידיעות אחרונות, חובת ההוכחה על הכותב ואם הוא מוכיח אתה בבעיה עצומה. אולי תהיה עורך דין אבל לא עיתונאי.
      אם סתם תקעו לך והסיפור חסר ביסוס אתה חייב ללכת עד הסוף ולהביא לכך ששמך הטוב ישמר גם בעתיד.
      כל פשרה או התקפלות מצידך תערער את אמינותך עוד יותר ותיתן לנו את התחושה שאתה טוב אולי בהתבכינות ובכתיבת בלוגים אבל ספק אם נוכל להאמין למילה אחת שלך בעתיד.

  • 28.

    שכניק ושולחיו בתרומה לצמים בתשעה באב

    דווד, 10/08/08 11:31

    איזה עיתוי לידיעות אחרונות, עיתון שנושא על דגלו את מסורת ישראל, בדיוק בערב תשעב באב פרסמו גיבובי שקרים שהם דוגמא קלאסית להפצה של שנאת חינם ולא בחינם.
    אם חשבנו שבית המקדש קרוב מאי פעם, כנראה שנצטרך להמתין, ידיעות אחרונות ושכניק הבובה על חוט הוכיחו כי השנאה עדיין בקרבנו.

    באחריות אני אומר זאת, אין איש נחמד מרביב דרוקר בערוץ 10 בפרט ובתקשורת הישראלית (ופגשתי רבים מהם) בכלל.

    וזאת ללא קשר ליכולתיו המקצועיות.

    שא ברכה רז שכניק
    תמשיך להיות כתב (תת) תרבות

  • 27.

    תמיד משהו ברביב דרוקר היה נראה לי מסריח,אחרי הכתבה הבנתי למה הרגשתי כך (ל''ת)

    ., 10/08/08 11:23

  • 26.

    קראתי את הבלוג של דרוקר וראיתי את הכתבות שהכין נגד ידיעות

    בעבר והשתכנעתי, 10/08/08 10:47

    דרוקר צודק, ידיעות רודפים אותו אישית משום שהעז לתקוף אותם.העניין הוא שגם דרוקר עצמו הוא חתיכת רכלן פוליטי, איך שלא יהפוך את זה, הם מנוולים והוא סתם עיתונאי שטחי.

    • מה זה קשור לבלוג? אם הדברים שנכתבו עליו שקריים הוא חייב לתבוע אותם..

      חנן, 10/08/08 23:20

      ולא לכתוב הגיגים הזויים בבלוגים....

  • 25.

    ידיעות עיתון של בעלי ההון המושחתים מייצר דיקטטורה בישראל (ל''ת)

    רון, 10/08/08 10:05

  • 24.

    אם התלבטתי עכשיו ברור לי שאני קונה רק מעריב! זו לא עיתונות זו רכילות!! (ל''ת)

    מאיה, 10/08/08 09:09

  • 23.

    אפשר לבוא בטענות לסוג העיתונות של דרוקר,או איך שהוא מציג את החומרים של

    אבל מגוחך לנסות לפגוע ביושרו, 10/08/08 07:26

    או לנסות לגמד אותו דרך שטויות במיץ עגבניות.

  • 22.

    רז שכניק הזנה את המונח עיתונאי

    שולה, 10/08/08 07:16

    קראתי והתביישתי. לא בשביל מר רביב דרוקר כמובן, אלא יותר בשביל זה שמפרסם כתבה על עיתונאי די בעיר ושם את שמו הפרטי ללעג והופך אותו ל''חפיף''. הבעיה היא אחת, והיא גדולה מאד. הכתבה שפירסם כל כך לוקה בחסר, מריחה כמבושלת היטב, ועשויה בחפיפניקיות מביכה.
    יש האומרים - הפוסל במומו פוסל.
    ידיעות.

  • 21.

    רז שכניק... פתט!

    דורון, 10/08/08 01:24

    אני פשוט לא מאמין! ''רז שכניק'' בגלל האפס הזה אני מפסיק לקרוא ידיעות! מי זה בכלל? מה לו ולשטות הזו? שילה הכריח אותו? מה הוא היה צריך את זה על המצפון שלו? איזה פתטי! איזו כתבה נמוכה! יופי שילה - בוא נשפיל עוד כתב מה אתה אומר? מממ .... רז יש לך שנייה??

  • 20.

    אין לי קשר לאנשים המעורבים, אבל למדתי לקרוא בן השורות בתקשורות שלנו

    איש פשוט, 10/08/08 01:09

    וברור לי שמשהו בכתבה של ידיעות מסריח...משהו לא תקין. יש ריח של נקמנות, גם אם חלק מהדברים הם עובדות, אין ספק שהרוב בולשיט אחד גדול...אני אדם פשוט שקונה עיתון וצופה בחדשות בשמונה, אבל אין לי ספק שדרוקר נלחם כאן על שמו הטוב. ובעיני הוא טוב. בהצלחה מר דרוקר.
    איש פשוט.

  • 19.

    העובדות לא קשורות לאמת-והאמת שאתה רכלן פוליטי

    איל, 10/08/08 00:07

    אתה ושכמותך רזי ברקאי למשל או ניסים משעל למשל וכל מיני דפקטים מגלי צהל אין לכם מושג בעתונות ורק שמועות רעילות בפיכם.ציטוט''תן לי כותרת'' ברעבון של כרישים לדם ללא יכולת מינימלית להקשיב או לחשוב.זו האמת המצערת שאזרחי ישראל האידיוטים נאלצים לקבל

    • ''רכלן פוליטי''-הגדרה טובה. (ל''ת)

      מרוב פרטי רכילות התמונה והמניעים הפוליטיים מעוותים, 10/08/08 07:17

  • 18.

    אתר n.r.g

    ערן ארבל, 09/08/08 23:54

    מעולם לא פרסמתם שו0- תגובה שלי וכנראה שגם הפעם לא.

    לדעתי דרוקר וידיעות- אחרונות ורוב העיתונאות בארץ היא ברמה נמוכה, שטחית מאוד, שמאלנית , אנטי פיריפריה ויהירה.

    מבקרים את כולם בקלות , מתמצאים בכל הנושאים ללא שום מחשבה מעמיקה.

  • 17.

    רז חפיפניק

    אמיר, 09/08/08 23:31

    רז שכניק מחפף בעצמו באחת מאמירותיו
    הוא כותב שהורשעת בתביעת הדיבה.
    מה לעשות שהרשעה הוא מושג מהעולם הפלילי - כלומר בתביעה פלילית של מדינת ישראל כנגד נאשם.
    בתביעת דיבה אפשר להפסיד או לזכות. אין מורשעים.
    אבל המילה הורשע היא חזקה ובומבסטית יותר.
    נו, רז חפיפניק...

    • כן, עוד דוגמה לרמה הנמוכה של ידיעות

      דור, 10/08/08 07:31

      למה אתם חושבים שאנשים מפגרים?
      ואיך עיתונאי מרשה לעצמו לרשום מילה אחת, אחת!! שהיא לא נכונה. הרי המילים זה כלי עבודתו, הוא צריך יותר מכולם לכבד אותן.

    • וואלה, אם זה נכון יש לדרוקר עילה לדיבה (ל''ת)

      דן, 10/08/08 14:54

  • 16.

    הרבה מהכתוב בכתבה עושה היגיון. לפחות עכשיו העיתונאים

    מלך קבצנים, 09/08/08 22:55

    התחילו לאכול אחד את השני, ולא לה זיק רק לאנשים מסכנים שנופלים בחכתם.
    תעשיית הרייטינג מעבירה את הכתבים על דעתם והם ישעו הכל בשביל ''סיפור''. גם אם אין סיפור...
    רז שכניק עבודה יפה!

    • ''עושה הגיון'' זאת הדוגמא הכי טובה ..

      עושה ב**, 10/08/08 21:33

      לעילגות הפטאתית של קבצנים שחושבים שאפשרר לשנורר מהאמריקאים כל מטבע לשון.

  • 15.

    ידיעות יורים לעצמם ברגל, זה רק חושף את פרצופם האמיתי (ל''ת)

    ליאת, 09/08/08 22:55

  • 14.

    אני קולגה שלו והוא עיתונאי רציני..

    מאיה ב., 09/08/08 22:42

    כל מי שהכפיש אותו הם בעלי אינטרסים..דווקא בתשעה באב אנו רואים דוגמא מכוערת לשנאת חינם.

  • 13.

    מה שכן - רז שכניק די מלך... (ל''ת)

    ניניני, 09/08/08 22:29

  • 12.

    הוא פירסם פוסט עם השקרים

    נגה, 09/08/08 22:24

    נכנסתי לבלוג אחרי שקראתי את הידיעה כאן והתגובות שלה וראיתי שהוא פרסם הערב גם את רשימת השקרים. את האמת, די מעניין. השאלה מי צודק. מה שהוא רשם נראה די משכנע. נראה אם ההתנצחות עם ידיעות תמשיך...

  • 11.

    דרוקר חכם ואינטליגנט.די לקינאה של אנשים קטנים

    למד, 09/08/08 22:21

    כולם יודעים את מקור הרוע אז ידיעות...חלאס

  • 10.

    דרוקר מדהים

    נדב, 09/08/08 21:17

    הכתבה בידיעות היא חיסול חשבונות זול, מרושע ופטתי.

    הם לא חשפו כלום, גיבוב של שטויות חסרות כל שחר. כדי לחזק את השטויות הם מצאו 17,214אנשים שילכלכו בעילום שם. וואו, איזה תחקיר, עיתונאים שמוכנים ללכלך בעילום שם על קולגה שלהם. כבוד.

  • 9.

    רק את המבקר אסור לבקר

    עיתונאי רציני, 09/08/08 20:37

    במשך שנים דרוקר יורד על כל העולם, שולח הערות ציניות, דוקר בלי חשבון ובלי לבקש תגובה, אני חוזר - בלי לבקש תגובה.
    ועכשיו, פתאום, עושים לו אותו הדבר - ומבקשים תגובה. ופתאום: גנבו לי, אכלו לי, שתו לי. אסור לבקר אותו, אסור לכתוב עליו שום מילה רעה.
    שב בשקט. הרי מי שמכיר יודע שכל מה שכתוב בכתבה נכון. מפסיק עם העיתונאות החפיפיניקית הזו, הגיע הזמן שעיתונאים רציניים יקיאו ויוקיעו את חפיף ודומיו.

  • 8.

    יכול להיות שדרוקר מנכס לעצמו השתלחות של שלח?!

    הדב, 09/08/08 17:57

    אחת ההפניות של דרוקר ל''ירידות'' על ידיעות אחרונות היאדעה שהציג דווקא עופר שלח.
    יכול להיות שדרוקר כל כך משוכנע שרודפים אחריו שהוא מנכס לעצמו דעות של שלח, אולי כדאי ששכניק יעשה גם על זהתחקיר (-;....

    • לא, הוא פשוט אומר שההשתלחות הזו נעשתה בתוכנית בה הוא שותף, ''שישי''

      עומר, 10/08/08 23:48

      ואם תקראו את 15 הסעיפים שלו שבהם הוא מסביר במה ידיעות שיקר ומה קרה באמצ, אני חושב שדי תשתכנעו שידיעות פשוט שיקר בכתבה והרבה.

  • 7.

    דרוקר התומך הנלהב של אולמרט יורט בצדק ע''י ידיעות (ל''ת)

    אוי לרשע ואוי לשכנו, 09/08/08 16:22

  • 6.

    צנזור התגובות המתוחכם ב YET

    דוד, 09/08/08 15:33

    באתר יש סדר עדיפויות ברור,אם התגובה היא ימנית מידי היא לא תופיע ב20 התגובות הרשונות,ואם היא ימנית מידי היא לעולם לא תיצבע באדום לא משנה כמה מהקוראים ימליצו עליה,תגובה ימנית עם שגיאות כתיב כן תוםיע בעשרת התגובות הראשונות

    • אתה גדול!! צודק לגמרי!!YNET זה אתר מתנשא ואולטרהשמאל!! (ל''ת)

      שלום, 09/08/08 23:47

    • זה הולך כך: תגובה מתלהמת-ימנית: תפורסם. תגובה איכותית-ימנית: תצונזר (ל''ת)

      זו השיטה שלהם, וזה כבר התחיל לפגוע להם ברייטינג, 11/08/08 14:12

  • 5.

    זה נבלה וזה טרפה - לא לקרוא עיתונים ולא לראות ערוץ 10 (ל''ת)

    צהוב, 09/08/08 11:58

  • 4.

    דרוקר הורשע כבר פעם בדיבה

    השרוף, 09/08/08 10:07

    למי להאמין? לדרוקר, שהורשע כבר פעם בדיבה (כשהיה כתב בגלי צה''ל), או לידיעות, שמפרסם שטויות ודיבות בלי הפסקה?

    בסך הכל יש לנו עיתונות גרועה (ואני מדבר בשפה של אנדרסטייטמנט), ודרוקר וידיעות מייצגים אותה היטב.

    • רביב דרוקר אחד עיתונאים ההגונים והישרים בישראל

      הצופה, 09/08/08 14:37

      וידיעות עיתון גדול עם הרבה אנשים קטנים

      • יכול להיות, וזה מפנה אותי להמלצה של מספר 5

        השרוף, 09/08/08 18:26

        לא הרבה עיתנאים הורשעו בארץ בדיבה. סימן, שהיה הרבה אי-יושר בעבודתו.

        יכול להיות שאתה צודק, ואז זה מפנה אותי להמלצה מספר 5 כאן.

        • טוב יאללה, גש לרופא העור הקרוב לביתך והנח לנו (ל''ת)

          מתעב נודניקים, 10/08/08 11:39

    • כל הכתומים יוצאים מהחורים

      עוזי, 22/10/08 17:57

      כל העקורים האומללים אם חשבונות המליונים שקיבלו מהמדינה על עקירת יהודים מביתם ההיסטורי בעזה הפלישתית,קופצים מכל החורים .אולי תעשו מעשי שטרנהל ודי.

  • 3.

    לאחר ''חפיף דרוקר'' הוא שם מרכך.... (ל''ת)

    רני ר., 09/08/08 10:06

  • 2.

    עדי גולד, האחראי על פרשת השרוף, הוא האחרון ללמד אותנו מיהו עיתונאי טוב (ל''ת)

    כי הוא עיתונאי מחורבן, 09/08/08 05:07

  • 1.

    מה בכתבה לא נכון? הסבר במקום להתבכיין

    בלבוש, 08/08/08 21:25

    רביב,

    אנא הבהר מה מהכתוב בכתבה אינו נכון.

    גם אם הכתבה נולדה מתוך יצר נקמנות (ואיך נדע שכתבות/ פרשנויות שלך לא נולדות מתוך יצר נקמטיבי?) אין זה מחליש אותה. דבר חזק. מה לא נכון בה? לטעון שמדובר בנקמנות זה לא טיעון. אולי בעצמך אתה נכנסת בידיעות לפני כן מתוך נקמנות? ואך כך, אז מה? אם הדברים שנכתבו בכתבה נכונים, אזי אתה ממש מסוג העיתונאי הקטן מהשיר של האמן הגדול

    • זה בדיוק מה שהוא עושה בבלוג, הוא מסביר, והאמת שהוא די משכנע (ל''ת)

      אני, 09/08/08 22:53

      • הוא לא משכנע אף אחד! הוא מתבכיין כהרגלו. שיגיש תביעת דיבה

        עמוס, 10/08/08 18:18

        יש לו ביצים או שהוא נמושה?
        מה שכתוב עליו נכון או לא?
        כל השאר חארטה

    • לעמוס

      עוזי, 22/10/08 17:53

      מה אתה מטןמטם הרי כל הענין שרביב הגיש תביעה של מליון שקל נגד ידיעות.