• 25.

    יפה לאגד שמגיע עד נעלין

    נעל, 10/08/08 22:27

    איזה קו אוטובוס זה?

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    זה חדש - תחנה של דן בנעלין

    המדקדק, 10/08/08 21:22

    מישהו שם עורך את הטקסטים בכלל? כבר המשפט הראשון לא נכון תחבירית.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    צריכים להפסיק עם השטויות

    ציוני, 10/08/08 01:33

    המגבניקים צריכים לעשות פשוט דבר אחד
    הפגנה ראשונה לעצור כל מפגין שמפגין באלימות למשפט בישראל - אם הם משוחררים למחרת כמו שקורה בדרך כלל
    זה אישור ששלטון החוק בישראל קרס ונותן אישור למג''ב פשוט להכנס בכל אחד ואחד מהמפגינים הנבלות ובמילותיו של רבין לשבור להם את הידיים והרגליים.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ניעלין מוציאה לאור את הפרצוף

    המכוער והמיותר של הכיבוש, 09/08/08 13:44

    כרישי נדל''ן גוזרים קופונים שמנים על הגדר החמסנית שנועדה להעביר שטחים לרשותם. תקראו טוב טוב את הסיפור של בועז יונה ו''חפציבה''. עצוב שחיילים צעירים מניחים לעצמם להפוך כלי שרת בידי שלטון מסואב ורקוב, הם הופכים לקלגסים ולפעמים לקרבנות, בלי לחשוב אפילו כמה מיותר כל הרשע הנוראי הזה מול אוכלוסיה אזרחית אומללה וחלשה.
    הייתי בבלעין, הייתי בניעלין. הצבא יורה מתוך פחד וללא אבחנה. בושה המקרבת את קיצה של המדינה היהודית הכושלת בכל דבר חוץ מעסקי ממון.

    הגב לתגובה זו

    • עצוב יותר שמשתמטים גוזרים קופונים אירופיים על גב חיילי צהל (ל''ת)

      הצדיק מנעלין, 09/08/08 14:17

      הגב לתגובה זו

    • נעלין מוציאה את כל הגועל של השמאל הישראלי הדוחה (ל''ת)

      נעלין מוציאה את כל הגועל של השמאל הישראלי הדוחה, 10/08/08 09:09

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    אכן מראה קשה

    שרית, 09/08/08 10:00

    יש להכניס את המתפרעים לכלא לזמן ממשוך. כך הם ילמדו

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    מדוע זה לא שטח צבאי סגור - כל מי שמתקרב ,עוצרים אותו +תיק פלילי (ל''ת)

    לכסח להם את הצורה !, 09/08/08 08:39

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    כשאר מוצאים את האיזון והסמטריה בין הקורבן לתליין, אין פלא שהכיבוש ....

    חסן, 09/08/08 08:31

    בקיצור... כל המילים המפותלות .. והניסוחים המסורבלים שלך .. בכדי לשכנע את הישראלי שגם ככה משוכנע .. שהחיילים המסכנים, המתוסכלים והמתוסבכים הם בסך הכל קורבנות שיש לרחם עליהם.

    ואז .. אפשר לנוח ולהיות רגועים..

    אויי כמה החיילים מסכנים.

    בטח כשאר מוצאים את האיזון והסמטריה בין הקורבן לתליין, אין פלא שהכיבוש ממשיך באין מפריע.
    הרי ישראל היא קורבן
    והחיילים שלה הם קורבן
    והמלחמות של ישראל הם מלחמות ''אין בררה'' (תמיד זה היה ככה)
    והיהודים, הם הקורבן המתמיד בהיסטוריה. ברור.
    גם מי שמבקר את הכיבוש שלה.. והעוולות שהיא מחוללת ישר בצורה כמעט אוטומטית הוא נהפך לאנטשמי.

    הגב לתגובה זו

    • חסן, אני מעדיף להיות תליין מאשר להיות תלויי (ל''ת)

      '''''''''''' בכייף ............., 09/08/08 12:45

      הגב לתגובה זו

    • תספר את זה לגלעד שליט. (ל''ת)

      חוסנייה, 09/08/08 14:18

      הגב לתגובה זו

    • תמיד השתמשתם בילדים אה חסן?

      יריב, 10/08/08 09:11

      עוד מ - 1948.
      אל תדאג. אנחנו מתמודדים עם דילמות מוסריות.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    The hundred of thousands of soldiers that serves as....are the victims

    Ehad Haam-Zionist, 09/08/08 07:53

    The constant state of occupation (now entering the third generation-regardless if needed or not for the security of Israel) will badly affect many of the hundreds of thousands of soldiers that serve more as prison-guards then combate troups......and whatever they do to remain humans (as a big majority of them truely try), the situatin of growing settlements on the land taken from these palestinians, the land confiscated for roads to these settlers and for the fence inside the west bank, and more roadblocks that turn the daily life of millions into nightmare, will intensify the hatered and teror

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    למה אי אפשר להעביר את הגדר על הקו הירוק?

    גל, 09/08/08 07:53

    מה הסיבה האיסטרטגית הנעלה שבגללה הגדר עוברת היכן שהיא עוברת? מדוע חטיבה 188 המפוארת וחייליה צריכים לעסוק בהתקשקשות עם ילדים או זקנים, במקום להתכונן למלחמות הגדולות האמיתיות שאולי צפויות לנו? אולי כבוד הפרשן הצבאי יתייחס לענייניםהחשובים באמת? למטרת האיסטרטגית של הגדר? האם מדינת ישראל עושה נכון שהיא יוצרת חיכוך עם הפלסטינים בנושאים האלה? מה האיום הנשקף לנו שכתוצאה ממנו צריכים לקחת אדמות של אנשי נעלין? אי אפשר להישאר סטרליים לדון בעניינים צבאיים בלי לדבר על המטרות ולהבהיר אותן. אם המטרות של הלחימה לא ברורות, גם לא נלחמים כמו שצריך וראינו את זבה בלבנון השנייה. פרשן צבאי ראוי לשמו לא יכול להתעלם מזה!!! גם אם זה לא נוח!!!!
    ביחוד אם הוא מתיימר, כפי שמופיע בהודעה בסוף המאמר העוסקת במטרת הטור, לעסוק ב''להבין מה עומד מאחורי המהלכים המשפיעים על בטחונה של מדינת ישראל''

    הגב לתגובה זו

    • למה באסה להיות נאיבי אהבל? (ל''ת)

      גלית, 09/08/08 14:20

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    צריך יותר כתבות כאלה בתקשורת -בעד החיילים בעד ישראל (ל''ת)

    להחזיר את השפיות לתקשורת השמאלנית, 09/08/08 05:39

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    לחיילים:האנרכיסטים והילדים הם האויב - וככה הוא נראה היום (ל''ת)

    תחזיקו מעמד הם לא תמימים, 09/08/08 05:35

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    זה לא כורח המציאות! תבנו את הגדר על הקו הירוק, ולא באמצע אדמות הכפר!

    עמנואל, 09/08/08 03:51

    אז לא יהיו הפגנות, ולא יהיו מהומות!

    האשם הוא מי שמשתמש באופן ציני בגדר על מנת לגזול את האדמה ומקור הפרנסה של תושבי נעלין. ממש כבשת הרש!

    הגב לתגובה זו

    • חשבת למה בכלל צריך גדר הפרדה?אלה רוצחים ולא מסכנים (ל''ת)

      הם גרמו לזה, 09/08/08 05:38

      הגב לתגובה זו

    • צודק! לפני הגדר הנוראית הזו שררו שם תמיד שקט ושלווה, וזאב וכבש יחד.

      עמנואלה, 09/08/08 14:22

      ואת החומה הזו בנו סתם ככה כדי להביא סכסוך עם הפלשתינים שוחרי השלום שרק רצו לגדל זיתים בשקט.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    מקומם של הפורעים הישראלים בכלא,כנקודת פתיחה

    האויב ובצלם, 09/08/08 03:37

    כל מארגני ההתפרעויות צריכים להיות במאסר, וישראלים אנרכיסיטים ראשונים.
    השטח היה חייב להסגר כשטח צבאי, כשהצילום אסור ,פרט לבעלי רשיון מיוחד. כמו נשק לכל דבר.
    אין שום סיבה למה לא ישבו מארגני התקפה על חיילים במאסר שנים על פעילותם. זו עבירה מלחמתית לכל דבר, לאנשים בלי מדים, שאפילו אמנות בין לאומיות לא מגינות עליהם

    הגב לתגובה זו

    • אבל אין מקום בכלא לכל כך הרבה מתנחלים... (ל''ת)

      איציק מפליציק, 09/08/08 12:14

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    להכניס את המתפרעים לכלא לשנים רבות. (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 08/08/08 21:19

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אפשר היה לגמור את הכל בלי נפגעים

    שמאלני לשעבר, 08/08/08 21:02

    לפשוט על הכפר, להכניס למעצר מנהלי את מארגני הפרות הסדר.
    לגרש את המתפרעים מחו''ל, כתבי אישום ומעצרים מנהליים נגד פעילי השמאל הישראלי.
    וכל ההפגנות מסתיימות בלי שא, אחד יפגע.
    אבל אי אפשר לעשות את זה כשבממשלה ובפרקליטות ובבג''ץ לא רוצים.

    הגב לתגובה זו

    • עניני בטחון

      יהודה גור אריה, 09/08/08 02:26

      כמה שאתה צודק,
      ואוסיף על דבריך: להטיל עונשים כספיים כבדים על המתפרעים, כולל החרמת נכסים, בעיקר על הישראלים, כיוון שהמתפרעים גורמים להוצאות גדולות במערכת הבטחון, ולתוצאות חמורות בבטחון עצמו.
      ודבר נוסף - המג''ד והחייל שירה כדור גומי התנהגו בזהירות, אפילו בעדינות, במצב שנוצר, ראו כיצד מגיבים במדינות אחרות נגד פורעים.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    מתאים לנו להרגיש קורבן

    טובה, 08/08/08 19:50

    החיילים צודקים,זה לא תפקידם להתמודד עם מחאה אזרחית,אך גם המסכנות המופגנת כאן היא מגוחכת ובאה לחזק את הדימוי שלנו של הקורבן המוסרי הסופג בגבורה קללות ואבנים,העיקר שנשמור על התפקידים הקבועים במערבון המתחולל ביו''ש.

    הגב לתגובה זו

    • חה חה החמאס הוא הקורבן (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 08/08/08 21:20

      הגב לתגובה זו

    • החיילים פשוט לא צריכים להיות שם

      ורדינה סלומון, 11/08/08 23:51

      אין לחחילים מה לחפש שם, זה שטח פלסטיני וצריך להיות חלק ממדינת פלסטין. שישמרו על גבולות מדינת ישראל ויבנו את הגדר על הגבול אם בכלל רוצים לבנות גדר.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    Unfortunately it is exactly what the rational center-left people said (ל''ת)

    Ehad Haam-Zionist, 08/08/08 19:31

    הגב לתגובה זו

    • And this is the discussion that ''somehow'' have been erased from #9

      Ehad Haam-Zionist, 09/08/08 07:57

      The constant state of occupation (now entering the third generation-regardless if needed or not for the security of Israel) will badly affect many of the hundreds of thousands of soldiers that serve more as prison-guards then combate troups......and whatever they do to remain humans (as a big majority of them truely try), the situatin of growing settlements on the land taken from these palestinians, the land confiscated for roads to these settlers and for the fence inside the west bank, and more roadblocks that turn the daily life of millions into nightmare, will intensify the hatered and teror

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    יוחזר המגד (ל''ת)

    ירושלמי, 08/08/08 19:19

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    לא ירה ברגל!!!!!!!!!!!

    זאב, 08/08/08 17:47

    החייל לא ירה לפלסטיני ברגל, הוא ירה חיד הרגל . זה אומנם חמור אבל שונה באופן מהותי!

    למה להראות את הקטע בטלויזיה 300 פעם, במקום זה יש להראות את הקיטנה הפלסטינית.........

    אנחנו השונאים של עצמנו.

    הגב לתגובה זו

    • לא ירה ברגל

      לאו, 09/08/08 21:20

      ירה ליד הרגל.

      לערבים יש פוטושופ והם משפצים כל צילום.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    גם אני שמעתי שיריונר בסדיר שמדבר כך על השרות בנעלין -יוחזר המג''ד לאלתר

    צנחן במיל', 08/08/08 16:42

    לא יתכן שעל טעות שטותית יודח המג''ד,הרי בסופו של דבר ,במיבחן התוצאה ,כימעט לא קרא כלום למיתפרע הערבי.
    אסור להיות חננות,במילחמת לבנון שילמנו בהרוגים רבים מאוד עקב איסור גורף להפציץ בתים שמהם נורתה אש ,שמה יפגעו אזרחים ערבים לבנוניים .
    עד שלא יוחלף הדיסקט איין לנו סיכוי במיזרח
    התיכון.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק במאה אחוז

      שלמה, 08/08/08 18:37

      שוב לא למדנו כלום ממלחמת לבנון. כל הדרגים הבכירים מכסתחים את עצמם ומנותקים ממה שקורה בשטח. נותנים לדרגי הביניים ולחיילים לאכול ח*א בזמן שהם דואגים לתחת שלהם כל הזמן !!!

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    מאמר נכון וחשוב! חייבים להפסיק להיות ציבור אדיש!

    ניר, 08/08/08 16:22

    מאמר נכון וחשוב! חייבים להפסיק להיות ציבור אדיש המקבל כגזרה התנהלות בלתי הגיונית בעליל שמתרחשת שם כנגד הצבא!

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    והפרקליטות לא עושה שום דבר

    Darth Mohl, 08/08/08 13:57

    החיילים מותקפים כל הזמן ע''י פעילי שמאל מהארץ ומחו''ל אבל לא נעשה שום דבר נגדם. מה עם צווי הגבלה? מה עם מאסרים מינהליים? מה עם לאסור כניסה לארץ? או שאפשר לעשות זאת למפגינים נגד ההתנתקות בלבד?

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    סוף סוף כתבה שפויה מאוזנת והוגנת

    א.ק., 08/08/08 13:35

    הפלשתינאים בפרט והערבים בכלל הם אלופי השקר ההטעיה וההונאה. זה כוחם אבל זו גם חולשתם. אילו היינו קצת יותר חכמים ומתוחכמים אפשר היה בנקל בלי לפרט איך להתגבר עליהם.השמאל בכלל והישראלי בפרט הוא הבעיה האמיתית. יש דמיון רב בינם לבין הפלשתינאים. התיקשורת גם היא שמאלנית ושטנית. הנה חיים יבין, מגיש החדשות האגדי, הסתיר את זהותו הפוליטית עשרות שנים, עד שיום אחד יצא מן הארון בצורת כתבה ארסית אנטי ישראלית כאילו לקוחה מאתר אינטרנט של הפתח. התיקשורת בד''כ היא אנטיישראלית, אף כי לא תמיד. היא נישלטת ע''י אליטות שמאלניות, חדורות שנאה עצמית. אלא שלאט חודרת השפיות גם לתיקשורת, והכתבה הזו היא דוגמא יפה לזה.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    החיילים סופגים קללות, אך הפלסטינים סופגים ירי וגזילת קרקע (ל''ת)

    הם סובלים יותר. סורי, 08/08/08 12:53

    הגב לתגובה זו

    • בולשיט, הפלשטינים הכניסו את עצמם למצב הזה, עוד מ-1936,

      סמסמסאוס, 08/08/08 16:07

      אם היו יושבים בשקט, הייתה להם היום מדינה משלהם והם היו יכולים לשגשג.

      אבל היום בלי תוקפנות כלפי ישראל, אין להם מה שיאחד אותם (בסיס קצת בזוי כדי לכונן עם סביבו) וזה מה שאתה רואה.

      ולידעתך, צה''ל לא סופג רק קללות, הוא סופג גם אבנים ולפעמים קצת יותר.

      האדמות הפלסטיניות ימשיכו להיכבש ע''י צה''ל כל עוד הם ממשיכים בתוקפנות לצורך מה שצוין לעיל.

      אבא אבן ז''ל אמר פעם: הערבים לא יפספסו הזדמנות לפספס הזדמנות.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    כל הכבוד על פרסום המאמר! האמת צריכה לצאת לאור!

    אופיר, 08/08/08 12:33

    אני כבר לא יכול לחכות כדי לראות את תמונות האנרכיסטים שמעוררים את המהומות!

    לא חסר תמונות של מחבלים שמסתתרים מאחורי ילדים, פשוט התמונות האלו הם כרגע רק בראש של החיילים.

    הלוואי והייתה יחידה שתפקידה הוא תיעוד (בכל דרך אפשרית, מהיבשה ומהאוויר) של כל הנעשה בהפגנות ובהתפרעויות הללו, זה יחסוך המון תחקירים ויגדע את ידם של אירגוני ''זכויות המחבלים'' שונאי הישראלים..

    יש להמשיך עם בניית הגדר על אפם וחמתם של הערבים, זה עובד טוב בשאר מקומות בארץ, אין שום סיבה שזה לא יעבוד שם.

    הגב לתגובה זו