• 34.

    צבא שמפקיר את לוחמיו למסיתי השמאל הקיצוני ולתישקורת- יפסיד במלחמה הבאה (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 09/08/08 11:24

  • 33.

    הצביעות של עופר שלח:

    היודעים, 08/08/08 08:55

    השבוע הגן שלח על מעשי המרמה של ציקו תמיר בחרוף נפש, תמיר מאוג עזה נתן לבנו בן ה-14 לנהוג על כב צבאי, עשה תאונה, לא דיווח, שילם לנהג שנפגע 1000 ש''ח ולא דיווח על התאונה - מצבור עבירות מכובד לכל הדעות לא?
    ומה מצא לנכון שלח לומר - שאסור לוותר על קצינים כמו ציקו...
    ואילו כאן? המעשה שנעשה במג''ד נכון לדעתו.
    תגיד לי שלח - השתגעת?
    אתה רוצה שאת הבן שלך יחנך טיפוס עבייני כמו ציקו?
    אני לא!
    ולכן תתחיל לאפס את עצמךציקו צריך להיות מודח ומנדלבליט לא יוכל לחפף יותר את הסיפור הזה!

    • שלח גם עוקץ פתאם את גדי אייזנקוט... מעניין למה...- (ל''ת)

      ציקו עבריין קטן, 08/08/08 10:00

    • יש למישהו עדיין ספק שהמוסר של התקשורת הוא לפי מוצא המבצע? (ל''ת)

      גל, 08/08/08 15:37

  • 32.

    הבעיה איננה של צה''ל

    דלי, 08/08/08 00:13

    צה''ל הוא חלק מישראל, ובישראל אחז הרקב, גם צה''ל נרקב.

    הדבר החמור המתגלה בארוע הזה, היא תרבות השקר וההכחשה, תרבות שקיימת בכל משרדי הממשלה, ואם תפנה את תשומת ליבם למחדל, לטעות או לעוול, יתחילו לפעול תותחי ההכחשה והדחיה.

    והרי כל זה צומח על מצע של רקב, שוחד, שוד הקופה הציבורית, עושק החלש ומערכת משפט, בה אתה תהיה מת-חי אם תכנס לבית משפט ללא פרקליטי על.

    העובדה שכל זה לא רק שלא מפריע לעובדי הציבור שלנו ולנהגי ה-A6, אלא שהם נלחמים על זכותם להמשיך בזה, היא אות טעדות שישראל קרבה לסוף ימיה.

    עצוב, אבל, גם בית ראשון, גם בית שני,גם יהודה, גם ישראל, נחרבו לאחר שאחז בהם הרקב, כי העם הזה לא ראוי למדינה משלו וגם לא ראוי לנצח במלחמה.

    הסיפור של עגל הזהב, שהיהודים בנו בזמן שקיבלו את תורת ישראל, היא אלגוריה שממחישה את השחיתות ורדיפת הבצע שלנו.

    משה הסתובב במדבר 40 שנה, כדי שיכחד דור השחיתות, אבל, השחיתות הופיעה גם בדור הבא.

    מי שלא מבין את המשמעות של הרקבון שאחז בנו, גם לא יבין, שהספירה לאחור בעיצומה.

    צר לי שאני מנסה להעיר את הנמים. אבל אם כל האפיזודות הקודמות לבית לאומי לעם העובד את עגל הזהב.

  • 31.

    בצהל מטייחים, מעלימים אמת ( וברק שותק...) (ל''ת)

    חרפה וקלון, 07/08/08 23:04

  • 30.

    עכשיו ברור לכם מספיק שאין מנהיג דגול כאולמרט!? (ל''ת)

    נתן ש. מעלות, 07/08/08 21:03

    • נתן ש. לאן נעלמת? גמרת להשמיץ מפקדים? תומך ראשי ממשלות מושחתים שכמוך. (ל''ת)

      רינה, 07/08/08 22:48

  • 29.

    נמאס כבר לשמוע את היבבות שלכם

    א.נ, יהודה, 07/08/08 18:58

    דברים שכאלה לא משפיעים על צ.ה.ל, רק היבבות הטורדניות, זמזום בלתי נפסק שעלול להוציא בן אדם מן הכלים.

  • 28.

    אתם מכוונים לדברים הלא משמעותיים

    דני א, 07/08/08 18:46

    מה שאני מתכוון זה שאל תתיחסו לעופר שלח
    ודומיו ראשית אסור לירות באסיר כפות אין
    ספק והמגד ישלם את מחיר המקרה שנית
    יש לאסור על כל תיקשורת שהיא במקומות שנמצאים חיילים בתפקיד ולאסור כל מי שיבוא ללא אישור או יצלם ללא אישור לתקופה
    כי הגיע העת להפסיק את החוליגניזם של השמאל

  • 27.

    דעותך ידועות ולכן ערוץ 10 בערב שבת יש צופים מעטים (ל''ת)

    יהודי ציוני, 07/08/08 18:26

  • 26.

    יפיפי נפש בשקל :חייל ירה באדם כפות וקשור עיניים

    אלוני חיפה, 07/08/08 18:03

    עופר :החייל ירה כדור גומי לרגלי המפגין קשור העיניים. לא שזה נהדר ואני לא אהבתי את התמונה אך הבעיה היא שהיתה שם מצלמה ואז לא הייתי רואה את התמונה.
    ולכן צריך למנוע משותפיו של עופר לדירדור ישראל לאבדון מלהמצא במקומות כאלו.
    בו נניח שבצלם היו נוכחים בזמן שהחמאס יורה באחיו או שבסוריה יורים באסירים בכלא והורגים עשרות.
    קל מאוד להעביר ביקורת על ישראל ולכן כל הפחדנים הצדקנים עושים זאת פה ולא היכן שזה קשה.
    אז יפיפי הנפש אומרים:''אותנו לא מעניין מה קורה שם אותנו מעניין הצדק שלנו '' אז אני אגיד לכם: צדק זה עניין יחסי וכשמראים רק דברים רעים מצד אחד זה לא צדק זה שקר.
    והשקר הזה תופס נפח. הערבים למדו להשתמש בו בצורה מאוד יעילה. ומי הגיבור שעוזר להם: נכון יפיפי הנפש כמו עופר.--------שותפו החשוב ביותר של הטרוריסט הוא יפיפה הנפש. המחבל מכין את הרקע ויפיפה הנפש ,הוא עושה עבורו את העבודה האמיתית.
    כעת כולם בעולם מבינים הערבים מסכנים והיהודים אכזריים הערבים נחמדים ועדינים והיהודים תוקפניים צמאי דם.

    • שיפשף לו את הבוהן. בסה''כ שטות מטומטומת. וראוי שיענשו (ל''ת)

      מעבר לכך- הכל תעמולה אנרכיסטית, 07/08/08 19:11

  • 25.

    יישר כח לעופר שלח- צהל חייב להיות צבא עם מוסרי. נקודה!

    יוד אלף, 07/08/08 17:44

    כל התגובות המשתלחות המגנות את עופר שלח הן אות קלון לצהל כצבא העם, כצבא ערכי ומוסרי. כל התנהגות בלתי מוסרית בעליל מחלישה את הצבא ומדרדרת אותו לתהומות שמהן לא ניתן לעלות ובודאי לא לנצח כשצודקים. כוחו של צהל נמדד ביכולותיו ובסבלנותו להשיג מטרות לאומיות שהוטלו עליו ולא בהתעללות באזרחים שלווים או באזרחים שנתפשו ונאזקו. המגד שהיה, ראה, פקד, הוא האחראי לכשלון הפיקודי המביש הזה ועליו לשלם כדי שאחרים יראו וילמדו. לולא הצילום ''המרשיע'' יתכן שהצבא היה משתיק את הענין ועובר לסדר היום ולכשלון הבא. ככה לא בונים צבא.

  • 24.

    צבא שאין לו אומץ להתריע בקול גדול על מדיניות התבוסה,

    איך יהיו לו מוטיבציה ואומץ להעניש קצין גבוה שסרח?, 07/08/08 17:36

    מעניין כרגע בערוץ 10 שוב מראים את הצילומים ההם. או קיי, הבנו את הפואנטה. אז עכשיו נראה את זה בפולו-אפ מדי יומיים שלושה??!

  • 23.

    שלח צודק צריך אסור לאבד צלם אנוש

    מועלם, 07/08/08 17:26

    זו הדרך היחידה כדי לא להיות מצונזר אצל השמאלנים.

    שלח שאיבד את שני איחיו בלינצ' ברמאללה, מבכה אותם מרה.
    האחיינים שלו נשרפו חיים באוטובוס בירושלים
    בפיגוע הטרקטור בי-ם נמחצו למוות הוריו.
    3 בני דודו נרצחו בפיגוע בישיבת מרכז הרב.

    לכן צריך להבין את הבן אדם.

  • 22.

    כאילו מה יגרום לשלח להכות על חטא? מגה-פיגוע שלא נמנע? (ל''ת)

    קח ויאגרה לאורגזה, 07/08/08 17:17

  • 21.

    ה-''מוסריים'' מאבדים עצמנו לדעת ויפיי הנפש מהשמאל חברו לחמאס (ל''ת)

    ה-''מוסריים בעידן הטרור'', 07/08/08 17:14

  • 20.

    יופי. האנרכיסטים נצחו כאן. פרובוקטורים שכבר פצעו 31 חיילים.

    נעמה, 07/08/08 15:44

    מי יעניש אותם? מי יגבה את החיילים המבוזים האלה, שמקללים, יורקים, משליכים עליהם אבנים, פוצעים אותם? אתה, עופר שלח? אלה הם השליחים האמיתיים שלנו, המנסים להגן עלינו. לא יונתן פןלק וחבריו המשתמטים. למי אתה נותן כאן רוח גבית, מר שלח?אז המגד הלך הביתה.אחלה. מי יישאר?

  • 19.

    כנסו

    שמאלן קיצוני, 07/08/08 15:17

    אם רוצים לנצח במלחמה הבאה צריך לתת לשריונאים להתעסק עם טנקים. את העבודה בשטחים להשאיר למג''ב. את החייל היורה באדם כפות שעיניו מכוסות ואת מפקדו שעמד לידו ולא אסר עליו לירות - מיד לשפוט. כי זה ביזיון לשריון לצבא ולעם כולו.

  • 18.

    שמתפקידה להגן עליהם מאזרחים/אזרחי חוץ מתנכלים. הם צריכים להתמודד לבד.

    החיילים הופקרו משך שנים ע''י הפרקליטות הצבאית, 07/08/08 14:54

    שום דבר לא היו מוכנים נבחרי הציבור לעשות למען חיילינו , כל הפניות בנדון הושלכו לפח. אז מה חשבתם שיקרה? המתחסדים מגלגלים עיניים, ובמיוחד ערוצי הטלויזיה שהמחבלים ותומכיהם צמודים להם במפורש ופועלים לפיהם אחד לאחד. מה לא עשיתם ואתם ממשיכים במעשיכם, על מנת להחמיר ככל האפשר את מצב ישראל- זה סוג של צהובונות עבורכם. תרבות השקר בצה''ל-אכן ואכן, הפיקוד בכל הדרגות כבר מבין היטב שאין לו שום גיבוי כי כך התקשורת רוצה. ההתפוררות היא כבר בין החייל למפקדו וזה מה שצריך להדאיג את מי שמודאג (לא התקשורת! זה לא מעניין אותה) ומי שרצה לדעת על התפוררות זו בגלל הפקרת הצבא, שהתחוללה בתוך הצבא, ידע מזמן, אבל אין עם מי לדבר ואין למי לפנות. מה כן מעניין אתכם? המוסריות כלפי מנוולים מסכני חיי חיילים. הם כבר הרגו חייל (בבילעין) ולשני הוציאו עיין אבל מה איכפת לכם מהחיילים.

    • עצוב שבא לבכות (ל''ת)

      בתודה לשמאל, 07/08/08 17:40

    • בדיוק את זה רצו אירגוני הסמול להשיג. צבא שלא יוכל לתפקד

      הפרשן, 07/08/08 19:24

      ולא יוכל לנצח. כדי שהמדינה היהודית תיפול לבסוף. SO FAR הם מאד מצליחים. הכשלון מלחמת לבנון כולו על שמם.

  • 17.

    כידוע הערבים משקרים(שלח הוא ערבי)ראו מקרה מוחמד דורה (ל''ת)

    לא להאמין לשמאלנים, 07/08/08 14:45

  • 16.

    חייל ירה במחבל ומעומד לדין לא פלא ש90 אחוז מחבריי (ל''ת)

    לא מתגייסים, 07/08/08 14:35

  • 15.

    מלחמה ומוסריות לעתים קרובות מתנגשים.

    להכריז על משטר צבאי לשנה., 07/08/08 13:40

    זה לא בלט וזה לא שחמט.
    כאן עומדים זה מול זה אויבים בנפש.הורגים זה את זה.
    אנחנו נפסיד את חיינו אם נתיפיף.
    בתי המשפט ובצלם יושבים על הטריבונה.הם בכל מקרה בסדר.
    במלחמה כמו במלחמה.לצערי.

    אנחנו חפצי חיים!

  • 14.

    המגד והחייל צריכים לעזוב את צהל ולתת לאנרכיסטים לנהל את הצבא !

    מדינת ההפוך, 07/08/08 13:13

    האנרכיסטים שכול מטרתם לחסל את המדינה היהודית בישראל נעזרים באנשים תמימים כמו עופר שלח כדי לקדם את המורשת המסוכנת שלהם !

  • 13.

    הם יורים גם בסוסים

    אלפיה, 07/08/08 12:59

    הסיפור הזה, הוא עדות להתדרדרות המוסרית של צה''ל.

    כל הסיפורים והתרוצים, לא יבטלו את הנזק לאמונתנו וחוסננו המוסרי.

    זה צבא שגם אליו הגיעה תרבות השקר, אפילו בסיפורי טרקטורונים.

    כשהמוסר נרקב, הסוף מאד לא צפוי.

    צר לי. אבל זו האמת. מדינתנו בסכנה.

    • חבל שלא בך. (ל''ת)

      יפה נפש, 07/08/08 13:41

    • העמדתו לדין של חייל שירה במחבל...

      ארז, 07/08/08 14:41

      היא העדות להתדרדרותו המוסרית והערכית של צה''ל.

      • מחבל כפות

        מאית, 07/08/08 15:08

        מחבל כפות נורה כאן.

        חלילה לו היה החמס יורה בישראלים כפותים.
        מה אז ?

        • המחבל הכפות קיבל כדור גומי ליד רגלו

          רגיש בקצה, 07/08/08 15:38

          את התוצאה האיומה (שמעתי שדחפו לו 2 עירויי דם והשתילו לו גוגולת מנירוסטה)ראינו כולנו בטלוויזיה.

        • כמובן שמיד גם תאמין בשקריך כמקובל אצלכם.

          למה אתה משקר מר מאית, 07/08/08 17:08

          המתפרע המסוכן לחיילים נורה בכדור גומי לידו, ולא בו. הבעיה שאתם לא מחויבים לאמת באופן עקרוני.

      • Erez, this is MURDER and your comment puts you as a supporter of it

        Ehad Haam-Zionist, 07/08/08 17:06

        Simply

      • הירוי לא היה מחבל! נא לא לשקר!

        עמנואל, 07/08/08 17:42

        הוא היה מפגין. תאר לעצמך שהיו עושים דבר כזה למפגינים החרדים שהשתוללו בצורה הרבה יורת פראית נגד מצעד הגאווה. הרי כל המדינה היתה נסערת!

        תאר לעצמך שהיו עושים דבר כזה למפגינים נגד ההתנתקות! הרי על עשירית מזה הם בוכים כבר 3 שנים.

      • Erez-Your twisted statement is also ''good'' to justify a murder (ל''ת)

        EHAD HAAM-ZIONIST, 07/08/08 18:36

    • זה מה שהבנת? מביש.

      קשקשן מתחסד, 07/08/08 14:58

      מה הבעיה לקפוץ יחד עם האח הגדול על הקוניוקטורה, להתנכל לעם נרדף שחייו בסיכון יום יום ולהלביש עליו עוד 'הידרדרות מוסרית'. בוז. ההידרדרות היא: שנים של הפקרת חיילינו לפורעים ומחבלים.

      • שום הידרדרות. התופעות האלה היו מאז ומתמיד. עוד מימי הפלמ''ח.

        האווירה השתנתה. צריך לשמור על חיי וכבוד האויב, 07/08/08 17:48

        היום אתה מחוייב לשמור על חייו וכבודו של זה שבא להורגך אפילו כשזה בא על חשבון חיי חיילים או אזרחים שלנו (מדיניות הטלטול בחקירת מחבלים, נוהל שכן אלה רק דוגמיות).

  • 12.

    מאמר סלקטיבי

    אזרח מודאג, 07/08/08 12:46

    צה''ל צריך לקחת אחריות, ולטפל משמעתית במג''ד והחייל. בזה אין לי איתך שום ויכוח.

    מה שלא ציינת במאמר הוא, שאמינות התמונות של ''בצלם'' מוטלת בספק (עפ''י התחקיר של יהונתן דחוח הלוי מה NEWS FIRST CLASS).
    למה לזה אין התייחסות? עפ''י התחקיר של הלוי, הפיזיקאי בעל השם העולמי נחום שחף, שחשף את תרמית מוחמד אל דורה, קבע שעפ''י זוויות הירי, הכדור לא פגע ברגלו של העצור וקיימת אפשרות שמדובר בירי לצורך הפחדה בלבד.
    אבל התקשורת השמאלנית, מפרסמת רק את מה שנוח לה לפרסם

    • ''תרמית'' מוחמד אדורה? ועכשיו אותו ''פיזיקאי בעל שם בין לאומי''

      ע''ש, 07/08/08 17:16

      קובע, על פי זווית הירי, שהכדור לא פגע ברגלו של הכפות (בידיו וברגליו!!) וחסום העיניים.
      הכדור פגע באחת מאצבעות רגלו. נכון, זו לא פציעה מי-יודע-מה, אבל הסיטואציה ...
      נראה שרוב המגיבים היו נוהגים בדיוק כמו החיל היורה.
      אכן, צה''ל הוא הצבא המוסרי ביותר בעולם.

  • 11.

    בשביל מי ?

    אחד העם, 07/08/08 12:18

    לקבל את המעטפה לעזוב את הילד והאישה. להסביר לבוס ולהיעלם ל - 30 יום בשטחים.
    ובשביל מי בדיוק ? בשביל צבא מסואב שדבר כל כך פשוט כמו איסור על איש כפות לא מדליק אצלו שום נורה אדומה ? או בשביל ערימה של טוקבקיסטים מתלהמים שפשוט מפחידה אותי המחשבה שהם הסביבה שאני מגדל בו את הבן שלי ?

  • 10.

    צה''ל צריך צלמים שיצלמו את ההתפרעויות

    בן, 07/08/08 11:58

    ואז אחרי כל מקרה כזה לפרסם את צילומי המתפרע בצמוד לצילום של בצלם. ברגע שזה יראה כמו התפרעות - עונש, כמו שזה באמת, לכולם זה יהיה מובן.

  • 9.

    עופר כל הכבוד, אתה צודק

    ואדים, 07/08/08 11:44

    כחייל מילואים לוחם פעיל אני מסכים איתך בכל מילה. חייבים להפסיק את ההיתדרדרות המוסרית שלנו.המקרה הזה היה הזדמנות של ראשי הצבא להצהיר שמעשה כזה אינו מקובל בשום אופן, ובמקום זה הם עשו את בדיוק ההפך.

    • מי שמרחם על אכזרים...

      ארז, 07/08/08 12:52

      (כמו כל יפי הנפש הללו, המגינים על המחבל שנפגע) סופו שיתאכזר לרחמנים (ע''ע גירוש גוש קטיף).

      • מי שיורה בבני אדם כפותים..

        ואדים, 07/08/08 13:23

        סופו שישרוף בני אדם חיים.

        • ממש יורה

          ארז, 07/08/08 14:40

          ירה כדור פלסטיק ליד מחבל, ופצע את אצבעו הקטנה ברגלו... ממש פשע מלחמה...
          מי שמרחם על אכזרים סופו שיתאכזר לרחמנים.

  • 8.

    להעיף את המגד הזה לכלא. לאן התדרדרנו?

    ואם היו יורים בגלעד הכפות?, 07/08/08 11:31

    אנחנו חיות רעות. צבא מקולל ומטורף שנשלט על ידי המתנחלים ועל ידי שולחיהם. איבדנו צלם אנוש אז אנחנו לא רואים את האנושיות באחרים.
    היורה ומי שאחראים עליו חייבים להשפט בחומרה. זה מחריד שהרמטכל הזה נותן יד לפשע הזה ומפקיר מוסרית את החיילים שלנו שיפלו בידי האויבים שלנו.
    שלח, אתה פחדן ואנמי בתגובה שלך. אני לא מאמין שהדעה שלך כל כך באמצע

    • כל ערבי שפוי וכל מוסלמי גאה היה תולה את תמונתך בביתו ובמסגד שלו. (ל''ת)

      אתה איש מוסר שיעזור להשמיד יהודים. תודה!, 07/08/08 11:39

      • אני מזדהה עם ערבי שפוי והומניסט, יותר מאשר עם יהודי חולה רוח ופאשיסט. (ל''ת)

        יהודי ובן אדם, 07/08/08 17:30

    • כששני הצדדים שומרים על כללי הלחימה...

      ארז, 07/08/08 12:50

      אז יש מקום להעמיד לדין את מי שחורג מהם. כשרק צד אחד מכבד את כללי המלחמה (כמובן, אנחנו, ה''מוסריים''), הרי אין לכללים האלה כל משמעות, והם הופכים לנטל ולמכשול. מול אוייב הנלחם בפראות, ברצחנות, יש להילחם באותה הצורה בדיוק. אם נפגע באוייב באותה הצורה שבה הוא פוגע בנו (רק בעוצמה גדולה פי כמה - לנו, אחרי הכל, יש צבא מסודר ומודרני) האוייב יבין שאינו יכול לנצח, והמלחמה תיגמר (אתם רוצים לסיים את המלחמה ולהגיע לשלום, נכון?). כל עוד נמשיך לחסוך בחיי מחבלים ורוצחים, נמשיך לשלם בדם חיילי צה''ל ואזרחי ישראל. ה''מוסר'' וה''נאורות'' שלכם, שכפיתם על החברה הישראלית השפויה, רק מביאים לקורבנות מיותרים. משני הצדדים.

  • 7.

    חייל ירה במחבל - והועמד לדין

    ארז, 07/08/08 11:31

    איזה מסר זה מעביר לחיילי צה''ל? עכשיו אתה וחבריך מבינים מדוע הובסנו במלחמת לבנון השנייה?

    • המסר שצריך לעבור לחיילי צה''ל בכל הרמות

      מילואמניק מאוכזב, 07/08/08 12:17

      המסר שכל חייל צה''ל צריך לקבל הוא שעושים את העבודה הקשה ולא מתחמקים מאחריות.
      בלבנון נהרגו 6 חיילים כי הם נכנסו לתוך מבנה וחטפו טיל סאגר, הם הרי רגילים לאוייב שמצוייד מקסימום בקלצ'ניקוב ומבנה זה דבר בטוח.
      חייל צה''ל צריך לדעת שאם הוא רואה מבנה נוח וקריר אין לו מה להתקרב לשם אלא (כמו הסורים במוצב החברון) עליו לשלוף את את החפירה (יש עוד דבר כזה בצה''ל?) ולחפור לעצמו שוחה.
      חייל שתופס עצור לא מתעלל בו כשהוא קשור ואינו מהווה סכנה , לא רק כי זה לא מוסרי אלא כי זה צחוק מהעבודה - מתעסקים בלהילחם באויב שעדיין מסתובב חופשי לא בזה שכבר בידיים שלנו.
      גם לרצוח שבויים זו קודם כל נבלה מוסרית וגם מעיד על חיילות קטנה מאד - הרי החכמה היא להרוג את האוייב כשהוא מכוון אלייך נשק לא כשהוא קשור ידיים ועיניים .
      זה נכון גם לגבי לקיחת שלל (חייל צריך להסתדר עם מה שיש ולא לקחת מחלשים) , אונס של נשים בזמן מלחמה (גבר לא אונס אישה חסרת ישע , גבר אמיתי יודע לפתות בחורה כך שתשכב איתו מרצונה) וכן הלאה.
      עוד לא הגענו לאונס של נשים בשטחים אבל אם לא נעצור את ההידרדרות - לא רק המוסרית - גם זה יגיע כי חיילי צה''ל כמו כל המדינה כולה עסוקים במציאת הפתרון הקל

      • הובסנו בלבנון בגלל ה''מוסריות'' שלנו

        ארז, 07/08/08 12:47

        במקום למחוק את בנת ג'ביל מהמפה שלחנו גדוד חי''ר לכבוש אותה בית-בית. פלא שספגנו כ''כ הרבה נפגעים? אותו הדבר בג'נין, במהלך ''חומת מגן''. ה''מוסר'' המעוות שאימצנו, ששם את חיי האוייב לפני חיי חיילי צה''ל, הוא הסיבה למפלות שאנו סופגים חדשות לבקרים (כן, יש הישגים טקטיים נקודתיים - אבל בגדול, אנחנו מפסידים).
        חייל שיורה במחבל (מחבל אינו יכול להיות שבוי - שבוי זה מעמד השמור אך ורק לחיילים) לא צריך לעמוד לדין. נקודה. ובמקרה הזה החייל לא היה צריך לירות במחבל העצור - אלא במי שמצלם. מי שמחפש את הפתרון הקל מעמיד לדין את החייל והמג''ד. מי שמחפש פיתרון אמיתי מחסל את מי שעוקב אחרי חיילי צה''ל ומצלם אותם.

        • תגובה

          ערן, 07/08/08 15:35

          הסיבה שהפסדנו במלחמה היא שצה''ל לא התאמן למלחמה.

          בעשור האחרון צה''ל עסק בבט''ש ,ברדיפה אחרי ילדים שזרקו אבנים(או אחרי מחבלים המצויידים רק בנק''ל) ואבטח התנחלויות-החייל לא מוכן למלחמה

          כאשר שריונר במילואים יוצא כל שנה לתעסוקה בשטחים(ומתפקד כחייל חי''ר ולא כשריונר) ויוצא לאימון טנקים פעם ב 3-4 שנים- הוא לא מוכן למלחמה.

          כאשר באימון העלוב הוא מתרגל לכבוש ''פיתה סורית'' הוא מוכן למלחמה(מוכן למלחמת יוה''כ).

          כאשר לתרגולת נ''ט קוראים ''תרגולת בזוקה'' ובמהלכה נוסעים בניחותא לעבר חוליית הנ''ט ודורסים אותה- החייל מוכן למלחה''ע השנייה.

          נ.ב
          1. כדור גומי הוא כדור רגיל העטוף בשכבת גומי ולכן הוא קטלני מטווחים קצרים ככדור רגיל.

          2. לא כל מי ''מבוקש'' הוא מחבל- הוא יכול להיות גם ,קרוב,חבר או שכן שמבוקש לחקירה כדי למצוא את המחבל.

          3. ירי באדם כפות שומט את ההתימרות שלנו להחשב בעיני עצמנו כ''הצבא הכי מוסרי'' ומראה שההבדלים בנינו לבין הערבים מצטמצמים במהירות.

      • אין להם מה לעשות יותר בצבא ..שהאנרכיסטים ישרתו בצהל !

        שונא שמאלנים, 07/08/08 13:16

        ניראה מי יגן על תושבי המרכז !
        זאת ממש בושה מה שקורה בנעלין זורקים אבנים ,מסיתים ערבים מפגינים באלימות קשה וצהל נאלץ להתחנן ולבקש סליחה !
        לאן עוד יוביל אותנו השמאל הקיצוני ?
        אולי יום אחד נימצא את עצמנו שוב בגולה כאשר מדינת היהודים תחוסל ממש כמו שהם רוצים !

    • חייל ירה במפגין כפות

      אורי, 07/08/08 13:49

      לא כל ערבי הוא ''מחבל'' יא חתיכת גזען. אגב מה שדפק את צה''ל זה תרבות הכסת''ח ותפיסה ערכית לקויה, כפי שבא לידי ביטוי בפרשה זו.
      מג''ד שמשקר בחקירה ישקר גם בתחקיר ומי שמתדרדר מוסרית לירי בשבויים גם יפקיר את חבריו בקרב. הבנת את זה כלומניק?

  • 6.

    עפר שלך - פשוט להקיא ממך!! מישאל חשין לדין!!!

    חיים, 07/08/08 11:28

    עפר שלך - פשוט להקיא ממך!! מישאל חשין לדין!!!
    הסילוף, המשחק במילים ומה לא?
    אחרי עשרות חיילים פצועים התפרעויות אינסופיות חוסר מנוחה ושינה נוראיים והכל מתוך מטרה ליצור הפרדה בינינו לבין הפלסטינים , על פי החלטת בג''ץ.
    אני רוצה לראות אותך מגיב אחרת.
    החייל לא ירה בפלסטיני אלא ירה לידו כדי להפחידו - מה בדיוק קרה לאותו מתפרע? נסדקה הציפורן שלו?
    מישאל חשין, בחדר הממוזג והקריר, בכרסא המרופדת והנוחה, מול כל הקפה שלו איבד את עשתונותיו ואיים ''לגדוע את ידו של...'' - האם הוא הועמד לדין? האם הוא עמד בפני אותה סיטואציה שבה עמד החייל? באותו מצב נפשי מתסכל?
    פשוט להקיא ממך!

  • 5.

    עפר שלח - פשוט להקיא ממך!!! מישאל חשין לדין גם כן!

    חיים, 07/08/08 11:27

    הסילוף, המשחק במילים ומה לא?
    אחרי עשרות חיילים פצועים התפרעויות אינסופיות חוסר מנוחה ושינה נוראיים והכל מתוך מטרה ליצור הפרדה בינינו לבין הפלסטינים , על פי החלטת בג''ץ.
    אני רוצה לראות אותך מגיב אחרת.
    החייל לא ירה בפלסטיני אלא ירה לידו כדי להפחידו - מה בדיוק קרה לאותו מתפרע? נסדקה הציפורן שלו?
    מישאל חשין, בחדר הממוזג והקריר, בכרסא המרופדת והנוחה, מול כל הקפה שלו איבד את עשתונותיו ואיים ''לגדוע את ידו של...'' - האם הוא הועמד לדין? האם הוא עמד בפני אותה סיטואציה שבה עמד החייל? באותו מצב נפשי מתסכל?
    פשוט להקיא ממך!

  • 4.

    התנועה המוסלמית הערבית הגאה מודה לעופר על עזרתו בהחרבת צה''ל. תודה רבה. (ל''ת)

    עם עופר היהודים יושמדו מהר יותר., 07/08/08 11:16

    • השמאל הקיצוני מסית,משמיץ וקורה לחיסול המדינה היהודית !

      שונא שמאלנים, 07/08/08 13:18

      חבל שהתקשורת בעיקר אדון שלח עוזרים לשמאל לחסל את המדינה !
      ההפגנות האלימות בנעלין יצאו כבר משליטה ויש להפעיל כול כח כולל ירי חי לעבר המפגינים שמיזמן חרגו מתחום ההפגה דמוקרטית לגיטימית ומהווים איום על המשך הסדר והשילטון במדינה !

  • 3.

    שימו לב לשיפוטיות!כתבלב תשאר בספורט. (ל''ת)

    עוד אחד.., 07/08/08 09:43

  • 2.

    בקיצור אתה ממליץ על בית דין שדה, בלי לשאול את הנוגעים מה היה, לשלוף

    Eחד, 07/08/08 08:45

    ככה סתם מהמותן לפי מה שרואים בסרט...
    מעניין איך היית נוהג אחרי הסרט על מוחמד א-דורה? מן הסתם מדיח את המח''ט לאלתר.
    די שלח. קח יום חופש, לך לים. אם אין לך משהו חכם לכתוב אל תכתוב סתם שטויות. חבל. לא?
    נ.ב. נראה לך שצבא ארה''ב היה מעביר מתפקידו מג''ד על אירוע כזה?

  • 1.

    רוצח יכל לרצוח אזרחים לרוצץ גולגלות ילדים, אך אם הרים ידיים הוא מוגן

    צודק, היתה כאן עבירה לצהל יש חוקה,, 07/08/08 06:29

    צה''ל כפוף לאסא כשר, אם הרוצח קיבל מכה זו עבירה של הצבא.

    ובמקרה זה כדור גומי היא מכה, לא פציעה חו''ח,

    אבל יש רובה, יש חיילים, ורואים ערבי מתפטל מכאבים, ואת זה צלמים אוהבים.

    צה''ל לא מגבה את חייליו מאחר והפיקוד נראה נפחד כי הוא מאויים להשלח למשפטים ע''י בג''צ ובתי דין בין לאומיים ע''פ הצהרת שמאלני בצלם.

    מסקנה :-
    עד שלא סולק מהשטחים אחרון המלשינים, אין תקומה לצבא.