• 71.

    ההיתנתקות (ל''ת)

    עפרה יצחקי תושבת מורג לשעבר, 10/10/08 00:26

  • 70.

    ל-64

    ליכודניק, 09/08/08 20:31

    המתנחלים הם אולי מיעוט בעם אך אחוז התמיכה בהם ואחוז האוכלוסיה המבינים כי פינוי ישובים של יהודים אוובי הארץ הוא גדול יותר מכל אחוז תמיכה שמקבלים שמאלנים שונאי מתנחלים כמוך.
    השמאל מציג את המתנחלים כמיעוט שבעצם הם המיעוט הכופה את דעתו על הכלל באמצעות בג''ץ ונימוקים ''דמוקרטים''.
    לדעתי המתנחלים צריכים לקבל הוקרה מיוחדת כי הם אוהבי הארץ האמיתיים ולהם הובטח שהם מישבים את הארץ ע''י אותם אנשים שבגדו בהם שנים אחר כך.
    אז מיעוט הם אולי,אבל אני בטוח שאם רוב עם ישראל היה כמוהם לא היינו בצרות שיש לנו היום.

    • המתנחלים ורבניהם צריכים עוד ללמוד הרבה מהשמאל מה זה אהבת ארץ ישראל.

      benzi. a, 10/08/08 11:20

      ללמדך ליכודניק (ובפועל גם אני חבר ליכוד)
      שהשמאל הישראלי לדורותיו וגם היום הם היו החלוצים הראשונים הם שהקימו את ההתיישבות העובדת את ההגנה והפלמ''ח שמהם קם לנו צבא לתפארת הם שהביאו מעפילם רבים לחופי הארץ והם השמאל הישראלי בנו את המדינה בתחילת תקומתה ועד היום הם המתיישבים בכול אתרי הארץ בגבולות ומגינים עליה. נכון שהאצ''ל והלח''י גם הם תרמו רבות לתקומת המדינה.
      אך השמאל הם היו החלוצים והדומננטים בשמירתה של ארץ ישראל ובשלמות המולדת ועל הגנתה. המתנחלים היום הם יצורים לא מחושבים ולא אחראים ההולכים בעצת מוריהם ורבניהם בדרך משיחית ונוגדים את מה שההלכה היהודית קבעה לנו . שדינא-דמלכות-דינא,
      אוי לנו כעם וכמדינה אילו הרוב בישראל היו הולכים בדרכם של הכתומים האלה . התוהו ובוהו היה שורר בארצנו וספק אם מדינת ישראל הייתה שורדת עם יצורים הזויים ומשיחיים כאלה.

  • 69.

    ביבי נתניהו חוזר לשלטון , ב-ג-ד-ו-ל ?! (ל''ת)

    בנ ימין ., 08/08/08 10:04

    • עוד תשכח מהביבי הזה לשלטון הוא כבר לא יחזור. (ל''ת)

      , 08/08/08 15:27

    • לבנימין חלומך לחזרתו של ביבי לשלטון,ישאר חלום לעולמי עד.

      נתן.ש מעלות., 09/08/08 16:56

      רק לא ביבי ושרה,ביבי אסון לשכבות החלשות ולמדינה.לא שכחנו גזרותיו שהנחית עלינו ללא רחם,ביבי גרם לפריחת בתי התמחוי ולנוברים בפחי האשפה.לעולם לא עוד הפעם ביבי ושרה.ביבי טוב לשכניו וידידיו בקיסריה ולעשירונים העליונים.

    • ביבי נתניהו הוא כבר בשלטון ו-ב-ג-ד-ו-ל. !

      benzi a, 09/08/08 19:41

      הוא שולט ב-ג-ד-ו-ל. על הערסים והעבריינים ושאר הפסיכים ששורצים במדינה. הם מחוללים סביבו את מחול השדים.

  • 68.

    העם בישראל צריך את משה פייגלין לראש ממשלת ישראל ולא את חו''ח ביבי

    יהודי מוטרד, 08/08/08 07:05

    במקום לחשוב להצביע לביבי שפיו וליבו אינם שווים חשוב שכולנו נלך לקראתו של פייגלין . בזמנו כאשר ציינתי בפני רבים מחברי בליכוד שאריק שרון יפנה ויחריב את גוש קטיף וישובים ביו''ש . לא רק שלא רצו לשמוע זאת . הם אף חרפו וגדפו אותי על כך שאני מכפיש את אבי ההתנחלויות. העובדה ולצערי ! צדקתי.
    והיום אני מתריע שנתניהו יהיה הראשון שיחפוץ לפרק ולהחריב ישובים ביו''ש ולמסור את רמת הגולן והוא אמנם לא יחלק את ירושלים. הוא ימסור את ירושלים כולל הרובע היהודי לפלשתינאים. אם כך ידידי היקרים! נתניהו המסוכן ביותר להנהגת המדינה .
    משה פייגלין הוא המנהיג שישמור על חזון ארץ ישראל ויגן בכול כוחו ונפשו על רמת הגולן וישמור על ירושלים השלמה.
    זיכרו זאת היטב ושלא נגיע חו''ח ליום שאצטרך לאמר לכם את המילה .''אמרתי לכם''

    • העם בישראל צריך מנהיג פסכיאטור שיטפל בסהרורים וחמומי המוח (ל''ת)

      והמבין יבין, 09/08/08 21:48

  • 67.

    התיישבתם על אדמה לא לכם,אי לכך פוניתם.החזקתם את העם כבני ערובה.

    נתן.ש מעלות., 08/08/08 06:20

    עם כל הכאב ויש כאב,תם ונשלם החזון.למרות שהרב אליהו הבטיח לכם,''לא יקום ולא יהיה''.

    • אני אוהב בכול נשמתי את אדמות יו''ש אך למרבה הצער הם לא שלנו וצריך להחזי

      benzi. a, 08/08/08 08:51

      כיליד הארץ דור שני ומשפחתי העניפה השתתפה בכול מלחמות ישראל לפני ואחרי קום המדינה באצ''ל בלח''י ובהגנה. אבי נפצע קשה בקרבות ירושלים בתש''ח אני ואחי נלחמנו בשחרור ירושלים כחיילים וקצינים במלחמת ששת הימים
      לפי כן בפעולות התגמול של שנות החמישים ומבצע קדש. כמ''פ במילואים הייתי בראש הפלוגה הראשונה שפרצה אל מוצבי הראדר במלחמה. והאחים שלי לחמו בגבעת התחמושת ובשחרור הכותל. כולם עשו זאת כי כך היה המצב ועם ישראל כולם כאחד נתנו כתף ולחמו למען המדינה בכול המלחמות אם זה במסגרות הסדיר הקבע והמילואים.
      יש בי את כל הפטריוטיות והנאמנות על אדמת המולדת והלוואי ויכולנו לשלוט על כל שטחי הארץ שלנו כולל שתי גדות לירדן ועד לצור ואפילו דמשק שייכת לארץ ישראל.
      אך הרהורי לבנו לחוד והמציאות המרה לחוד.
      האדמות שכבשנו הם אדמות האוייב שנכבשו עקב האיומים עלינו ואנו מחזיקים בהם כערובה עד להגעת הסדר עם האוייב.
      במוקדם או במאוחר אנו נצטרך אכן להפרד מהמקומות שאנו קוראים להם חלקי ארץ ישראל
      ואת זה יודעים כל מנהיג הארץ כולל מהימין ומהשמאל. גם עם מליון הצהרות דמגוגיות של נתניהו שום דבר לא יעצור בעדו למסור את השטחים האלה חזרה לבני דודנו. וכנ''ל יודעים זאת בסתר ליבם גם מנהיגי הימין. אך איש מהם לא יעז לאמר זאת בפומבי. ולא יעזרו הרבנים המתלהמים כולל אליהו ובנו ולא שום תקיעות שופר ואפילו הפוסה-דנורא לא תעזור לאיש אולי יזיק אך לא יותר חבל על הנרגיות המבובזות עדיף להשקיע אותם בישו הגליל והנגב ששם ערבי ישראל הפכו אותם למעין שטח אוטונומי שלהם וארחיק לכת ואומר שטח כבוש ששולטים בהם הערבים.

  • 66.

    במדינה מתוקנת יוזמי ההנתקות היו בכלא ולא בממשלה! (ל''ת)

    הצופה, 07/08/08 18:59

    • במדינה מתוכנת המתנחלים היו בכלא בגלל התפרעותם ולא היו מעיזים לצייץ (ל''ת)

      הרואה נכונה., 07/08/08 20:01

  • 65.

    זה לא פינוי\\התנתקות - זה גירוש!!!!!!!!!

    יוסף, 07/08/08 18:52

    די למכבסת המילים!!

  • 64.

    מה שהמתנחלים לא מבינים שהם מיעוט מבוטל בעם והציבור כלל לא מתייחס להם

    benzi. a, 07/08/08 18:26

    הם יכולים לצאת בהפגנות ענק בככרות המדינה
    ולהזעיק את רבניהם . לסגור תנועה בכבישים שונים בארץ וכו' וכו' המתנחלים האלה הם לא משאת נפשם של הציבור בארץ והרוב כלל לא סופר אותם ולא מתייחס להם. ההתייחסות היחידה זה כאשר הם מפגינים חוסמים תנועה ומבעירים צמיגים. אז בתייחסות כזאת הם משינאים את עצמם יותר על הציבור וגורמים לכך שרבים מייחלים לעוד ועוד התנתקויות ופינוי התנחלויות.

    • נכון מאוד. (ל''ת)

      צודק, 07/08/08 20:02

  • 63.

    הי אתם הכתומים. את השטחים הכבושים יחזירו לבעלים שלהם במוקדם או במאוחר

    אזרח הארץ, 07/08/08 18:02

    חבל על כל האנרגיות שלכם המבוזבזות לשווא.
    אילו הקב''ה היה רוצה לתת לנו את האדמות האלה כפי שהבטיח לאברהם. אז יכולנו לחיות בשקט ובשלווה ללא מלחמות והיינו מעין אור לגויים ולא הפראיירים של הגויים.
    אז כנראה או שאלוהים עבד על אברהם . או שהתכון שהברכה מיועדת לישמעאל. והעובדה הם פרים ורבים וכמעט שולטים על כל העולם.

  • 62.

    להחזיר את המתנחלים לישוביהם

    אליהו, 07/08/08 15:23

    אין כפרה לעוול אשר נעשה להם אלא על ידי החזרתם לישובים מהם פונו תוך פיצוים המלא על כל הסבל אשר נגרם להם בהחלטה האומללה של שרון וחב מרעיו בקדימה.

  • 61.

    לאחיי הכתומים אל תתרגשו מתגובות הבני דודים.

    א.ב, 07/08/08 13:44

    רוב השמאלנים כבר יודעים זשאת טעות.
    אני חי ועובד בקיבוץ וכולם כבר מבינים שזאת היתה טעות.

    • כתומים. לכם מגיע שנתניהו יהיה ראש הממשלה הוא כבר יעיף אותכם מהישובים

      benzi. a, 07/08/08 14:35

      נתניהו לא יפנה מתיישבים מיו''ש ומהגולן. נתניהו יעיף את המתיישבים ללא חמלה עם פיצויים מזערים ואם בכלל תזכו לפיצוי כל שהוא ממנו. היום אתם גיבורים. אצל ביבי כבר תהיו אפסים. כי ביבי יעשה בית ספר להתנתקות לבגין שרון ואולמרט. נחייה ונראה.

      • תגיד לכמה אנשים אתה מפוצל?

        א.ב, 07/08/08 16:07

        ואיך עדיין נותנים לך להסתובב חופשי?
        בן אדם עם פיצול אישיות כמוך פוגשים רק בסרטים.

  • 60.

    לכל בני דודינו שמגיבים פה כנסו.

    א.ב, 07/08/08 13:13

    עכשיו תצאו...וחפשו את החברים שלך כי בקרוב נאכבה 2 יוצא לאקרנים.

    • וזה כולל אותך: יגאל/בנצי/נתן ש. (ל''ת)

      א.ב, 07/08/08 16:08

  • 59.

    מי הסמיך את פורת ??

    ציוני חילוני, 07/08/08 12:08

    חנן פורת לא מדבר בשמי.ואיש לא הסמיך אותו לדבר בשם כל אזרחי ישראל....שידבר בשם עצמו ואולי בשם קומץ המתנחלים שהקשו על פינוים המסודר מישובים שעליהם החליטה מדינת ישראל הריבונית לפנותם !!!!

  • 58.

    צבועים,

    יה בסדר, 07/08/08 11:38

    איפה הייתה המנהיגות הדתית כשמסרו חלקים מהארץ לאוייבים, איפה הייתה מנהיגות יש''ע
    לא אשכח איך המנהיגות '' שיכנעה'' את המתיישבים לעזוב,
    מה קיבלתם ? מה?

  • 57.

    gus katif

    juda, 07/08/08 11:16

    היום מודים כולם שזו היתה טעות. שלמהלך חד צדדי אין סיכוי. שלא קיבלנו כלום. שלא חשבנו על היום שאחרי. שעוטף עזה היה לבן ערובה. שאין ממשלה ואין דין ודיין בישראל. שצה''ל אחרי גוש קטיף ואחרי מלחמת לבנון השניה הוא איננו אותו צה''ל. ואתה מתפוצץ - איפה היו כל החכמים אלה לפני שלוש שנים? מה ממה שקרה לא אמרנו שיקרה? הרי כל ילד הבין את מה שהגנרלים לא רצו להבין, וגם היום חלקם עוד ממשיכים לטייח.



    שלוש שנים אחרי העקירה והגירוש, ושנתיים אחרי מלחמת לבנון - גוש קטיף לא איתנו, עשרות הרוגי מלחמת לבנון לא איתנו. גלעד שליט לא איתנו. אבל סמיר קונטאר כבר בבית. חוגג. הוא ועוד מאות ואולי אלפי מחבריו הרוצחים.

  • 56.

    גם את מפוני צפון השומרון היה צריך להעביר לביקעת הירדן . (ל''ת)

    פקק תנועה קרית ביאליק, 07/08/08 08:46

  • 55.

    לחזור לגוש קטיף המקורי זה כבר לא יקרה .

    פקק תנועה קרית ביאליק, 07/08/08 08:43

    אבל מדוע לא הוקמו .כול ישובי גוש קטיף .מחדש בביקעת הירדן .ישוב אחד כבר הןקם בבקעת הירדן .צריך את כולם להקים שם .

  • 54.

    סליחה

    אחת שישבה בבית וצפתה בטלויזיה, 07/08/08 08:07

    סליחה שלא הייתי איתכם לעזור לכם אני בוכה על זה יום יום. אם היינו מתארגנים כולם ובאים לא היה קורה מה שהתרחש. מעריצה אתכם אנשי גוש קטיף.............

  • 53.

    הפינוי היה חובבני

    חובב, 07/08/08 07:02

    טבול בכאוס ובהטבות לפקידים.

    כדי לפנות משפחות מביתם, יש למצוא להם בית אחר ועבודה חליפית.

    אבל במדינה בה הרוק זה דבק, והמלצות אלה פסקי דין, ככה מתנהלים דברים ואין מי שאיכפת לו.

    רק לערבים איכפת והם חוגגים א העובדה שגילו שאנחנו חבורת בלגניסטים מתנשאים.

    שוויץ יכולה להרשות לעצמה להיות מדינת טמבלים. ישראל לא. כי הערבים יאכלו אותנו.

  • 52.

    למתלהמים ולהוזי החלומות,לא גורשתם אלא פוניתם ואכן באשמת המיישבים.

    נתן.ש מעלות., 07/08/08 06:50

    כל ממשלות ישראל לדורותיהם,אך את הטעות היה צריך לתקן.אין חולק הפינוי היה נורא וכואב ואני כעובד אדמה מבין זאת,אך אין קשר בין עליית החמאס והקאסמים לפינוי.ודי לשלם בדם בנינו להגשמת חלומותיו ההזויים של חנן פורת וחבריו.

    • נתן לצערי כל מילה שלך נכונה,עזבתי בין הראשונים לגליל.וכיום אני מסודר. (ל''ת)

      מפונה מהגוש, 07/08/08 08:15

      • עוד מתחזה שמאלני/בן דוד (ל''ת)

        א., 07/08/08 13:20

  • 51.

    קשה להאמין, אבל עדיין יש עוד כמה שמאלנים סהרוריים שחושבים שהגירוש היה

    ירושלמי, 07/08/08 01:06

    מעשה נכון! הנזק הבטחוני האדיר שהסבה ההתנתקות (קסאמים? חטופים? מלחמת לבנון? מצלצל לכם מוכר?) לא יבלבל אותם משום שהם אדוקים, הזויים.אבל לא יעזור לכם כלום חבר'ה בסופו של דבר תאלצו להודות שטעיתם, אןלי גם תאזרו אומץ להתנצל, והאמת תנצח!

    • אלו לא שמאלנים אלו בני דודים שמאלנים

      גיס 5, 07/08/08 13:15

      רוב השמאלנים כבר הבינו שזאת היתה טעות....אבל עדיין הם יצביעו למפלגות השמאל מטעמים כלכליים ונאמנות ל''מפלגה''.

  • 50.

    ''נכבוש את השלום ולא את השטחים'' (ל''ת)

    עמית, 07/08/08 01:01

    • כנס בן דוד.

      מושון גלובלי, 07/08/08 13:16

      עכשיו תצא.

  • 49.

    ''יישום תוכנית ההתנתקות'' עאלק

    יאיר, 07/08/08 01:01

    מספיק עם מכבסת המילים! אפשר לקרוא לילד בשמו: גירוש גוש קטיף!!

  • 48.

    אחרי ''הצלחת'' הקסאם בשדרות ואשקלון בקרוב גם בנתב''ג, כפר-סבא, ירושלים

    מה שקורה מהנסיגה מעזה יקרה אם ניסוג מהשומרון, 07/08/08 00:48

    כולם אמרו שדאחלן וכוחות הפאתח הרבים והחמושים היטב והמגובים על ידי ישראל הם ישתלטו היטב על עזה לאחר נסיגת צה''ל.

    וראה זה פלא , תוך כמה חודשים החמאס השתלט על רצועת עזה וכל ישובי סובב עזה חיים כמו שהיה הצפון בזמן מלחמת לבנון השניה.

    אם חלילה ינסו את אותה תוכנית בלתי אחראית גם על יהודה ושומרון בבת אחת כמעט כל המדינה תהפוך לשדרות ואשקלון - וזה כולל את נתב''ג, פתח תקוה , כפר סבא, ירושלים, מעלה אדומים.

    ירי רקטות לתוך מרכז האוכלוסיה בגוש דן, נמלי תעופה בין לאומי וצבאי, והפצצת בירת ישראל ימוטט את החיים הנורמאלים בישראל, בתי הספר לא יתפקדו, כלכלה ההייטק תברח ותקרוס, הנדל''ן ייפול, התיירות תיעלם, ההשקעות הזרות לא יגיעו.

    אי אפשר כיום להמר על כל המדינה רק על פי איזה חלום באספאמיה שאולי אולי המנהיג החלש אבו מאזן יצליח (אם רוצה בכלל) לעצור את כל תנועות האיסלאם הקיצוני (חאמס, ג'יהאד).

    אף אחד לא היה רוצה להכניס לתוך בניין המגורים שלו משפחות פשע שאולי אולי נחייה איתם בשלום.

    • תאר לעצמך את מצב הישובים לו נשארו במקום!די לקשקש. (ל''ת)

      הצלנו אתכם מגורל גרוע משדרות, 07/08/08 09:41

  • 47.

    להיפך! אנחנו ניכנס, והצבא יבוא אחרינו! אם נחכה לצבא - נחכה עד בוש! (ל''ת)

    יואל, 07/08/08 00:40

  • 46.

    לא רוצים אפרטהייד. (ל''ת)

    יאיר ח., 06/08/08 23:38

    • צודק. צריך הפרדה מוחלטת בין יהודים לערבים. (ל''ת)

      א.ב, 07/08/08 13:19

  • 45.

    האיוולת הובילה להתנחלות בעזה הצפופה בערבים! (ל''ת)

    יהודי מפוקח, 06/08/08 23:36

    • הטימטום וחוסר החלטיות הביאו את צפיפות הערבים בעזה

      יעקב, 07/08/08 12:29

      -ב-1948 נסוג בן-גוריון מרפיח בלחץ הבריטים - וכך נוצר המונח 'רצועת העזה' שלפני כן נודע כ'חוף הדרומי' או 'הנגב המערבי' והיה חלק בילתי נפרד מהנגב. אז היו פחות מ100,000 ערבים באזור.

      -ב-1955 הממשלה פסלה את הצעתו אל שר הביטחון דוד בן-גוריון להעביר 100,000 ערבים מעזה ליו''ש. אז היו 200,000 ערבים ב'רצועה'.

      -היום: השמאל מנפנף במיליון הערבים ברצועה להצדיק את החרבת הנוכחות היהודית. אך מי אחראי ליצירת המצב הזה לכתחילה?

  • 44.

    אחים יקרים, סליחה שלא הייתי אתכם בגוש בעת הגירוש- ליבי וגופי איתכם! (ל''ת)

    נכה טרור, 06/08/08 23:32

  • 43.

    למה הכתום מס' 1 לא היה- איוב קרא הנאמן מהליכוד (ל''ת)

    חיים, 06/08/08 23:31

  • 42.

    כול הכבוד-אני יתכם (ל''ת)

    אבירן סמו, 06/08/08 23:24

  • 41.

    רק משה פייגלין בראשות הממשלה יציל אותנו מגירושים נוספים. האלטרנטיבה הי

    לב כל-רואה, 06/08/08 23:15

    כולם יודעים שהכתומים צדקו.
    עכשיו נותר רק להבין מהי האלטרנטיבה השלטונית שניתנת לבחירה.

    לא ביבי
    לא ברק
    לא לבני
    לא מופז
    לא ליברמן
    מסוגלים להבין ולנתח נכון את המציאות בישראל.
    רק מנהיגות יהודית, תהיה טובה ליהודים.
    ליכוד עכשיו!

  • 40.

    הכתומים הם השאור שבעיסה. הם בכוון הנכון.

    ירון, 06/08/08 23:13

    אני מכיר אותם מקרוב. הם אנשים הגונים , חרוצים ואיכפתיים. הם אידיאליסטים שמוכנים לשלם תמורת התגשמות האידיאלים.
    אין עליהם.

  • 39.

    יש להעמיד לדין את השמאלנים האנטישמים שגרמו נזק לעם ולמדינה!!! (ל''ת)

    ג'ינג'י = ת''א, 06/08/08 23:10

  • 38.

    קשר מקושקש

    רמי, 06/08/08 23:08

    הכתומים מנסים לקשור בין הירי אל יישובי עוטף עזה לבין הגרוש/ניתוק. אבל גם לפני ההתנתקות היה ירי תדיר שגבה קורבנות בנפש. תושבי גוש קטיף לא הגנו על יישובי עוטף עזה אלא הם היוו מטרה קלה וקרובה לכנופיות הטירור.
    לכן טוב שעזבנו את הרצועה המקוללת הזאת, אבל יתכן שהתגובה לירי אחרי הפינוי לא הייתה מספקת.

  • 37.

    שמאלנים נמאסתם

    נתנאל, 06/08/08 23:08

    בתור תושב גוש קטיף אני רק יכול לאמר לכם דבר שלא הבנתי אותו בזמן הגירוש- כל העוסקים בגירוש האחראיים והמנהלים אתם רשעים!! כן רשעים, שידעתם רק לקחת ולא לתת, עשיתם ממנו כלבים וירקתם עלינו כמו על יהודונים בתקופות אפילות אחרות!!
    כן, 3 שנים אחרי תיראו מה הולך איתנו, איפה האחריות שלכם יא רשעים מושחתים!
    אני פשוט שונא אתכם!!

    • אחי תתנחם בזה שאתמול נמכר הבית הראשון בקיבוץ.

      מושון גלובלי, 07/08/08 13:03

      תוך עשרים שנה לא יישאר זכר מכל יישובי השמאלנים.

  • 36.

    מגורשי גוש קטיף העם איתכם (ל''ת)

    צפוני הלום מלחמת לבנון 2, 06/08/08 22:55

    • מי שמך כדובר העם. רוב העם? הם נגד המתנחלים ובעד ההתנתקות

      יהודי ציוני נאמן למולדת, 07/08/08 20:29

      והלוואי ויהיו עוד ועוד התנתקויות ושהמתנחלים יפנו את השטחים הלא שלהם.

  • 35.

    כמו שהאמנו 2000 שנה שנחזור לכאן ולא ויתרנו, לא נוותר עד שנשב בכל א''י (ל''ת)

    עם ישראל חי, 06/08/08 22:53

  • 34.

    הזויים התעוררו אתם לעזה לא חוזרים ואינשלה עוזבים גם י''ש

    עמיר, 06/08/08 22:46

    אתם צריכים להבין שאין למדינת ישראל מה לעשות בשטחים ונקווה שנצא גם מיהודה ושומרון
    חנן פורת אתה שוב מוליך אותם בכחש אתה אזויי משיחי ומקומך לא כאן

    • הכי חשוב שהאחים שלך בעזה נהנים מהחמאס.....חחחח (ל''ת)

      א.ב, 07/08/08 13:18

  • 33.

    אולי גם זה החלום הסמוי של חלק מהפלשטינים:

    אופיר, 06/08/08 22:40

    אולי חלק מהפלשטינים מבינים שעדיף שלטון יהודי שבו יש חופש פולחן ובכלל חופש באופן כללי בזמן שהם מביטים בחמאס שהופך את עזה לאיראן או אפגניסטן.

    בכל מקרה, הפלשטינים תמיד יהיו הקורבן של ההחלטות שלהם ואנחנו תמיד נותנים להם את כל ההזדמנויות לכך במסווה של הומניות ועצמאות.

    לדעתי, רק אחרי שהם יחיו 100 שנה עם עצמם, יבינו את משמעות העצמאות...

  • 32.

    No amnesty to Governments responsible for settlement destruction. (ל''ת)

    L, 06/08/08 22:39

  • 31.

    מאחל לשרון, אדריכל ההינתקות הנפשעת, לחזור לחוות השיקמים

    ש. כ., 06/08/08 22:36

    ובין עירפול חושים אחד למשנהו, ובשניות הבודדות שבהן יהיה בהכרה ויהיה מסוגל להבין את המתרחש סביבו, מוחו המעוות פתאום יקלוט את תוצאות מעשיו הבזויים: את ההינתקות הנפשעת שביצע, את גירוש בני עמו מבתיהם, את השפלתם, את הרס היישובים הפורחים, את חילול ועקירת קברי הבנים שנפלו ושנקברו בגוש ואת חוסר התוחלת שבמעשיו הבזויים.
    ורגע לפני שיחזיר את נשמתו השחורה לבוראו, יבוא ההוא עם הזקן הלבן וילחש על אוזנו: תשמע יא חתיכת סבוטניק. מה חשבת? שתוכל סתם כך להתעלל בעם ישראל כדי לחפות על מעשיך הפליליים? עם ישראל חזק ממך. הרבה יותר חזק ממך. עם ישראל מתחיל שוב ליישב ולאכלס את גוש קטיף על אפך ועל חמתך.
    נכשלת!!!

  • 30.

    כתומים, זה מאד מאד לא הוגן שהנטל הזה נופל על מעטים

    עדי, 06/08/08 22:18

    אבל כדי שאי פעם יהיה כאן שקט מעטים צריכים להקריב בשביל רבים, אז הדור שלכם נדפק, אין דרך אחרת להגיד את זה, אבל ההיסטוריה תזכור אתכם כמי שהפינוי שלהם איפשר את המשך קיום העם היהודי במדינה הזו.
    ברור שאתם לא יכולים לראות את זה ככה, אבל זה נכון.

    ואין מצב שתחזרו לשם, חבל שתשלו את עצמכם.

    • עדי כדאי לך להכנס...זה חשוב!

      מגורשת, 07/08/08 00:14

      אני גורשתי מנווה דקלים לפני 3 שנים ואני לא רואה שיש שקט בשדרות ובשאר יישובי הנגב כתוצאה מ''הקרבתנו'' אנחנו המעטים הגנו על אשקלון והסביבה, בעצם היותנו גרים בגוש קטיף איפשרנו מתוך אידיאולוגיה את המשך קיומו של עם ישראל בארצו.

    • מה אתה אומר?? מבטיח לך שתוך 5 -10 שנים נחזור! לא מאמין? נחיה ונראה! (ל''ת)

      י.פ., 07/08/08 00:44

  • 29.

    ההתיישבות המטופשת בעזה היא האיוולת (ל''ת)

    עוכר ישראל, 06/08/08 22:16

  • 28.

    טוב שהיה.....

    חיים, 06/08/08 22:10

    חבל רק שהפנוי לא נעאך שנים רבות לפני כן .
    הפנוי הזה הוא הסימן הברור לפינויים נוספים של כל השטחיפ .....במהרה בימנו ,אמן !!!

    • יום יבוא

      גבי, 07/08/08 00:28

      אינשאלה שיום יבוא ותראה את ילדיך מפונים לנגד עינך
      טובעים מול פני אישתך ואין קול ואין עונה

      • אמן. (ל''ת)

        א., 07/08/08 13:23

  • 27.

    התגובות כאן הן ההוכחה לכך שהפכנו לעם של חולי נפש!

    ציון,חיפה, 06/08/08 22:00

    אנחנו לא ראויים למדינה כי מזמן איבדנו את אהבתינו בה ותחושת הצדק בדרך שהובילה אותנו עד לפני 25 שנים להקים את המדינה הכי נערצת ומושא לקנאתו של כל העולם.
    כמה פתטי ועגום.
    אכן חורבן בית שלישי בוא יבוא!

  • 26.

    מגורשים יקרים - אנו איתכם (ל''ת)

    כתום, 06/08/08 21:56

  • 25.

    סליחה שלא הצלחנו למנוע את הגירוש.

    יואב, 06/08/08 21:49

    עוד נשוב לגוש קטיף.

    • סליחה שעוד לא הצלחנו לפנות את יהודה ושומרון. ב''ה זה יתגשם. (ל''ת)

      ישראלי שפוי, 06/08/08 22:07

      • בוא תנסה לגרש אותנו. נראה אותך! (ל''ת)

        מתנחל, 06/08/08 23:48

      • סליחה שלא ניסינו לצאת למרי אזרחי חריף ובלתי אלים כדי לסכל את הגירוש!

        פ, 07/08/08 00:48

        סליחה שלא הצלנו את המדינה מידי עצמה.

        • אכן, אפילו לא ניסינו... (ל''ת)

          י, 08/08/08 18:18

      • אתה מזכיר לי את אוהדי הפועל ת''א ששברו מצבות בקברים (ל''ת)

        רבינא, 07/08/08 00:53

      • בן ישמעאל לא יכול להיות גם בן ישראל....?!!?

        א.ב, 07/08/08 13:12

        יש לך בעיית זהות רצינית

  • 24.

    סרטים כתומים מסמנים את הגבול של אנחנו והם

    אלון, 06/08/08 21:40

    ביום ראשון עמדתי וניסיתי לתפוס טרמפים בירידה מהגולן. הייתי עם ביתי הקטנה במקום בו אין אוטובוסים ואין גם תנועה רבה על הכביש.
    רכבים רבים - עשרות עברו במשך שעתיים של עמידה בשמש הצהריים בכניסה למעלה גמלא.
    רוב הרכבים מעוטרים היטב בסרטים כתומים. אפילו אחד מהם לא עצר.
    נדמה לי שהתפצלנו כאן לשני עמים. החמלה נטשה אותנו.

    • ההתנתקות הרגה את הסולידריות.

      999, 06/08/08 22:17

      למה שיהיה לי אכפת מתושבי הקיבוצים ליד עזה ששמחו, עלזו ועלצו למראה המתנחלים המגורשים?
      למה שיהיה לי אכפת מתושבי הצפון המופקרים לירי הקטיושות ע''י הממשלה?

      העיקר שלי יהיה שקט ולעזאזל עם כולכם!

    • אתה מאיים לזרוק אותם מהבית ורוצה שיעצרו לך טרמפ?

      א.ב, 07/08/08 13:39

      נראה לי באמת עמדת יותר מדי זמן בשמש....

  • 23.

    ההתנתקות = מהלך הכרחי ונכון (ל''ת)

    ליאון, 06/08/08 21:40

    • כמו בעל אלים

      יש גבול, 06/08/08 22:07

      כמו בעל אלים שמספר לחבריו כמה טוב זה היה להכות את אשתו. ''הייתי חייב לעשות את זה'' אמר הגיבור, ''ואתם עוד תראו שצדקתי'' הוסיף לשכנע את עצמו בצדקת מעשיו. בושה לנו !

    • חחח יפה... הנימוקים שלך הופרכו והפכו לבדיחה..

      מיקו, 06/08/08 22:09

      בדיחה על חשבונם של המפונים
      אבל מי צריך נימוקים כשאפשר לזרוק סיסמאות באוויר שיהפכו לקלישאות....

  • 22.

    מקווה שנשוב לשם - כנסו!

    דוד, 06/08/08 21:36

    אני ממש מקווה שנשוב לשם. מזמן לא שמרתי במילואים, יחד עם פלוגה שלמה, על שלוש משפחות. הרי מה זה נצרים אם לא ארץ אבותינו? מה שווים החיים בארץ אם אתה לא יכול כבר להיהרג במחסום כדי שכמה חבר'ה נחמדים יגורו מול הים, ועוד בוילה ענקית ובזול?

    הילד הקטן שלי עוד לא בן 5, אבל כולי תקווה שעד שהוא יתגייס גם הוא יוכל לאבטח כל מיני הזויים כמו הכתומים.

    • אני מבין שאתה מעדיף לספוג טילים ופצמ''רים-הבן שלך עלול לקבל אותם בבית. (ל''ת)

      שלמה, 06/08/08 22:15

  • 21.

    משיחיים מספיק כבר !!!!!!

    ימני אמיתי, 06/08/08 21:25

    ישראל היא ארצנו אבל אי אפשר להחזיק 8000 איש בתוך מליון וחצי ערבים. זה לא מעשי !!!
    אני אוהב אתכם ומעריך אתכם (ומתעב ליכודניקים פרימיטיבים משתמטים ברברים) אבל אתם לא יכולים להתעלם מהמציאות.

    • אז מה עם הנגב והגליל? אם יהיה שם רוב תברח גם משם? (ל''ת)

      תמה, 06/08/08 21:57

      • לצערני כבר היום יש להם רוב בגליל, וכמו שזה נראה הם באמת יברחו (ל''ת)

        א.ב, 07/08/08 13:27

    • המציאות העובדתית היחידה שהשתנתה זה שהמדינה הוצפה באפסים חסרי אמונה

      ציון, חיפה, 06/08/08 22:04

      בדיוק כמוך!

    • אתה צודק ידידי.די למשיחיות. רק עם פלאזמות ננצח (סליחה,נאתגר) את האוייב (ל''ת)

      שמאלן אמיתי, 06/08/08 22:20

    • חביבי! המציאות מוכיחה כאלף עדים שמי שגירש - הוא זה שהתעלם מהמציאות!

      ימני מפוכח, 07/08/08 00:54

      והיא טפחה על פניו, וזה כאב.

  • 20.

    החלטת הפינוי היתה ברכה- הביצוע רחמני ואוהב- אבל הטיפול במפונים- כלימה (ל''ת)

    עוד חירבון ישראלי, 06/08/08 21:17

    • הייתי שם. מדובר בפינוי אכזרי ואלים של אנשים שנקרעו מחלומם וביתם (ל''ת)

      איזה רחמני ואיזה אוהב, 06/08/08 21:58

      • גם הערבים נקרעו מביתם - אתם רואים זה לא כייף להיות פליט.

        אונר''א, 06/08/08 23:20

        אדם נקשר לביתו באשר הוא, אפילו שיכולים לטעון שזוהי לא אדמתו,בית הוא בית.
        ההבדל שהכתומים כבר קיבלו פיצויים למכביר ואילו הם לא קיבלו אגורה.

  • 19.

    כתומים. המשיחיות לא תעזור לכם. יפנו גם את ישובי יו''ש והגולן

    benzi. a, 06/08/08 21:11

    את הגולן יחזירו ואת ירושלים יחלקו ואת יו''ש יפנו. וכל זה לא יקרה בממשלות העבודה או השמאל כפי שאתם מכנים. זה יקרה בוודאות דווקה בעידן שלטון הימין ויגדילו זאת ממשלות הליכוד . אם לא הבנתם את זה במשך 31 שלטון הימין. אז אולי תלמדו היטב על בשרכם
    אם וכאשר הליכוד יחזור לשלטון. אז לפני שאתם מתבכיינים מקללים ומגנים את השמאל הישראלי שהקימו את המדינה ואת הצבא לתפארת וישוב הארץ תחשבו היטב את מי הנכם מאשימים לאורך כל הדרך . או כמו האספסוף של הליכוד גם אתם כבר לא מסוגלים לחשוב ...

    • קבל השתתפותי בשמחתך.גם לקסאמים. בקרוב אצלך.אגב,שרון אינו ליכוד

      מולי אספסופניק, 06/08/08 21:26

      המשיחיות שלך,שמאלני, תביא אולי שלום -לעכשיו בלבד. אולי ''שלום'' כמו ששרר כאן לפני מלחמת המגן של ששת הימים.
      ואגב, את המדינה לא בנה השמאל. אל תנכסו את זה לכם. אודי אדיב הוא שלכם.

    • ימין או שמאל, מי שהתנכל לארץ ישראל קיבל את גמולו משמים

      yossi, 06/08/08 21:29

      בגין שמסר את סיני למצרים סיים את שנותיו האחרונות כצמח ברחוב צמח ביפה נוף בירושלים.

      רבין שהביא לכאן את כנופיות ערפאת סיים כמו שסיים.

      את שרון אוכלות כבר התולעים למרות שבשמים לא רוצים לקבל את נשמתו.

      אין שום משמעות למה שהשמאל הישראלי עשה בעבר אם היום הוא הורס את הכל.
      הדבר דומה למי שבונה בית יפה ואחר כך לוקח פח נפט ושורף אותו.

      • עזה זה לא ארץ ישראל.-ישבו שם פלישתים. (ל''ת)

        שמשון ודלילה., 06/08/08 23:21

        • אז גם אשקלון, אשדוד, גת ועקרון אם לא ארץ ישראל. ומה עם צפון השומרון?

          אורן, 07/08/08 13:02

          לגבי עזה אני מציע לך לעיין שוב ב:
          ספר בראשית י' יט'''ויהי גבול הכנעני מצידון בואכה גרר עד עזה...''
          ספר במדבר פרשת מסעי
          ספר יהושוע י''ב-ט''ו
          ספר שופטים פרק א'-ב'
          ספר מלכים א' פרק ה
          ''וימלוך שלומה בכל עבר הנהר...מתפסח עד עזה''
          וכן ספר מכבים והיסטורית החשמונאים: עזה נכבשה ע''י יונתן המכבי ונשלטה לאחר מכן ע''י מלכות חשמונאי
          לסיכום:כל ארץ פלישתים הוא חלק מארץ ישראל ובפרט נחלת שבט יהודה. הפלישתים כעם נעלמו בסוף תקופת בית ראשון.

        • הדיוט תקרא קצת היסטוריה...

          א.ב, 07/08/08 13:29

          היו שם יהודים 1000 שנה לפני שהנביא שלך נולד.

    • כחולים גלותיים לא יעזור לכם תפונו ל-''מולדתכם'' גרמניה (ל''ת)

      שרעבי, 06/08/08 21:35

      • שרעבי- חבל שלשטיח שעליו טסת ארצה במרבד הקסמים, לא ניגמר הדלק...

        אשכנזיפט, 06/08/08 23:23

        אין ספק שגדולי ''אוהבי היהודים'' הוא מתוך העם פנימה.
        אגב, רוב המתיישבים הכתומים הם אשכנזיפטים כמוני.

    • אתה צודק, ביבי אכן יחלק את ירושלים. לכן בוחרים פייגלין (ל''ת)

      יעקב - מרכז הליכוד, 06/08/08 22:00

    • Stupidity is a blessing (ל''ת)

      כבשה לכורת הענף עליו הוא יושב, 06/08/08 22:23

    • מי שהקים את המדינה לא היה ''שמאל'' (ל''ת)

      גידי, 07/08/08 12:14

  • 18.

    בוא נקים התנחלויות מהחידקל עד הנילוס - אתחלתא ד'גאולה!!! (ל''ת)

    ארץ ישראל השלמה לנצח!!, 06/08/08 21:02

    • היידי ביבי . היידי שרה . (ל''ת)

      נכבוש את דמשק ובירות ואולי את טהרן, 06/08/08 21:54

  • 17.

    האיוולת היתה לבחור בפלסטין בכיבוש וגרוש פלסטינים מארצם (ל''ת)

    כי בגרמניה היה ''נפלא'',,,, 06/08/08 21:01

  • 16.

    כל הכבוד לשרון על ההתנתקות (איך אני פרבדה פחחחחחחח) (ל''ת)

    דמוקרטיה עלאק, 06/08/08 20:59

    • למה כל הכבוד?.. עכשיו אין לי בית!!!! (ל''ת)

      ילד מגורש מנווה דקלים..., 06/08/08 23:43

      • בעיה שלך שההורים שלך התיישבו במקום בלתי חוקי (ל''ת)

        עמית, 07/08/08 03:55

        • אתה לא בעניינים חמוד! כל ההתיישבות בגוש קטיף היתה חוקית

          י, 08/08/08 18:22

          חוץ ממאחז אחד

  • 15.

    השמאל עושה את העבודה לחמאס/פתח דהיינו שמאל=חמאס (ל''ת)

    ארקין, 06/08/08 20:58

  • 14.

    ההתנתקות במבחן הזמן רק תעשה לנו טוב.

    עמית, 06/08/08 20:54

    אני מסכים ב100 אחוז עם 11 האיוולת האמיתית הייתה לישב את עזה וההתנתקות היא אכן ברכה.
    ההתנתקות גם הוכיחה איזה אנשים חסרי גבולות הם המתנחלים שלדעתם יהודי לא מגרש יהודי אבל יהודי בהחלט יכול לתקוף חייל צה''ל במקרה של פינוי או סתם לתת מכות לערבי כשמשעמם להם.
    המתנחלים הם הצרה הכי גדולה של המדינה שלנו ואם השמאל הוא האויב שלהם אני מאוד גאה להיות בשמאל.

    • תפסיק עם ההזיות, בינתיים היא עשתה לנו רק רע. (ל''ת)

      יוסף, 06/08/08 21:22

    • המציאות טופחת על פניך,אז אתה בונה על נבואות לעתיד.ונא אל תשמיץ (ל''ת)

      מולי, 06/08/08 21:28

      • נבואות או לא

        עמית, 07/08/08 04:00

        העובדה היא שהאנשים שיישבו בגוש קטיף התיישבו במקום בלתי חוקי והם פשוט שמים פס על החוק וזה מוכח בכל הפגנה של הימין המתנחלים לוקחים את החוק לידיים עובדה!

    • שאלו אדם שקפץ מהקומה ה 18: ''מה שלומך''...

      עידו, 06/08/08 22:00

      ''בינתיים בסדר.'' השיב הדביל.

      • גם אלה ששאלו ''מה שלומך''

        דני, 06/08/08 22:22

        די דבילים

    • איזה נאיבים השלום עכשיו האלה חחח... מבחינתם משיח כבר כאן חחח (ל''ת)

      מיקו, 06/08/08 22:13

      • הם לא נאיבים, רובם בני דודים שמטרתם היא נקמה.

        א.ב, 07/08/08 13:42

        הם רק מצאו דרך לעטוף את זה יפה בעזרת כמה בוגדים מבני עמנו.

  • 13.

    מאז כל משפחתי והחברים משתמטים בכבוד! מצהל בגאווה (ל''ת)

    לא מתנחל ולא דתי/חרדי, 06/08/08 20:48

  • 12.

    למפונים, סליחה שלא הצלחנו למנוע את ההתנתקות (ל''ת)

    דני, כפר סבא, 06/08/08 20:46

  • 11.

    האיוולת היתה להתיישב העזה, ההתנתקות ברכה. (ל''ת)

    מה לעשות?..מה, 06/08/08 20:44

    • תגובתך קצרה ונכונה. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 06/08/08 20:55

      • ואתה,כרגיל,אף פעם אינך מצרף הוכחות להצהרותיך. תמשיך תמשיך (ל''ת)

        מולי, 06/08/08 21:30

      • נתן תמצא לך כבר עבודה

        דוד יהושע, 06/08/08 21:37

        או שזו העבודה שלך להיות מטקבק בתשלום?

        • מי יקח אותו (ל''ת)

          רוני, 07/08/08 00:50

    • איפה כאן הברכה? (ל''ת)

      כתום, 06/08/08 21:20

    • מי שחושב כמוך צריך לרדת מהארץ

      אורן, 06/08/08 21:50

      אם אין לנו זכות בגוש קטיף אין לנו זכות בארת ישראל בכלל. העולם מבין את זה. גם החמאס. מוטב שתרד לגרמניה.

      • ולמה אתה חושב שיש לך זכות לקבוע מי צריך לחיות פה ומי לא? (ל''ת)

        עמית, 07/08/08 03:57

        • במקרה שלך זה לחזור לחצי האי ערב. (ל''ת)

          מושון גלובלי, 07/08/08 13:42

    • הנימוקים התבדו.... עכשיו תור הסיסמאות חחח (ל''ת)

      מיקו, 06/08/08 22:14

  • 10.

    השמאל מחיה את אוייבינו כי הם אוייבינו! קודם לפרק את השמאל! (ל''ת)

    לגרש את השמאל לעזה, 06/08/08 20:44

  • 9.

    ההתנתקות - הארוע הכי חיובי בעשרים השנים האחרונות

    אבי, 06/08/08 20:34

    בקרוב ביהודה ושומרון

    • משנאייך ומחריבייך ממך יצאו

      גד, 06/08/08 21:03

      נראה מדבריך שהנך אוייב, כנראה מחבל ערבי, או שהשתבשת.! להפקיר את ארצנו היפה בידי אוייבים.הלא תבוש!

    • כניסה לטווח הטילים - בקרוב אצלך ! (ל''ת)

      מולי, 06/08/08 21:31

    • אמת ונכון ויציב וקים וישר ונאמנים דבריך והלוואי ויהיו עוד התנתקויות

      ישראלי שפוי., 06/08/08 21:52

      רוב הציבור בארץ מצפה ומייחל לכך שיפנו בהקדם את יהודה ושומרון ובעזרת השם זה יתגשם.

      • קצת מוזר לגייס את עזרת ה' לדברים שהוא כל כך לא אוהב לא?! (ל''ת)

        יהודי, 07/08/08 01:21

        • זה בן דוד איך לך מה להתרגש.... (ל''ת)

          מושון גלובלי, 07/08/08 13:10

    • עוד אירוע חיובי כזה ואבדנו (ל''ת)

      יעקב - מרכז הליכוד, 06/08/08 22:01

    • הייייייייי שכחת לנמק (ל''ת)

      מיקו, 06/08/08 22:16

    • אינשלאאהה

      עמיר, 06/08/08 22:51

      אני מוכן להתנדב לצבא לבוא לפנות אותכם רק שלא תהיו שם

    • ואללה אתה צודק. מאד עזר לנו. תודה! (ל''ת)

      אחמד אבו עודה, 06/08/08 23:52

    • אבי או מוחמד? (ל''ת)

      רוני, 07/08/08 00:49

    • ההתנתקות - האירוע הכי חלמאי, נבזי, מרושע, אכזרי, חסר אחריות, נפשע

      ישראלי ריאלי, 07/08/08 01:17

      ומטופש שנעשה כאן מאז קום המדינה.

  • 8.

    לא מפונים: מ-ג-ו-ר-ש-י-ם !!! (ל''ת)

    כבשה נ' מכבסת מילים, 06/08/08 20:32

    • מגורשים? הרי הם חזרו הביתה למדינת ישראל.

      דני ב., 06/08/08 23:26

      וממתי מגורשים מקבלים פיצויים?
      האם גם שכניהם של יושבי גוש קטיף קיבלו פיצויים כש''התנתקו מבתיהם באשקלון, חיפה, לוד ורמלה? קדחת הם קיבלו.

  • 7.

    מסכנים המתנחלים שחנן פורת מיצג אותם - חג פורים שמח (ל''ת)

    אריק, 06/08/08 20:31

  • 6.

    תודה לאל שגאלנו מאיוולת ההתנחלות בגוש קטיף והחזיר בנים לגבולם (ל''ת)

    יהודי מאמין, 06/08/08 20:27

    • חסוך מאיתנו את איוולתך. (ל''ת)

      חיים, 06/08/08 21:23

    • והחדיר קסאמים ושב''חים לגבולנו. בקרוב נברח מהנגב (ל''ת)

      אח''כ מהגליל ובסוף מת''א, 06/08/08 22:02

    • אתה מוסלמי מאמין אולי (ל''ת)

      רוני, 07/08/08 00:49

  • 5.

    קשקשנים, הירי התחיל ב2000, הרבה לפני ההתנתקות.

    זיכרון קצר, 06/08/08 20:24

    למה לא לעוות את המציאות, להציג מצג שווא? האמת היא, שהיציאה מעזה היא צעד חיובי ביותר, מה יש לנו לחפש במקום הארור הזה? טוב עשו שיצאו, ועכשיו רק צריך לנעול את כל השערים על סורג ובריח, שיסתדרו עם מצרים.

    • מאוד חיובי.....התחיל ב2000 והגיע עד אשקלון......והחמס בכלל

      קובי, 06/08/08 20:50

      לא התחזק....אלא נחלש....וגם חיזבלה....וציר פדפילי מנוטרל ובטוח...ובכלל הסכמי השלום עם מצרים לא הופרו...ואם הופרו לטובת ישראל....עד מתי נסבול משקרי השמאל ?די מספיק .

      • הקשר בין ההתנתקות והתגברות הטילים מקרי בהחלט

        קושקוש, 06/08/08 21:20

        אם היו נשארים שם המתנחבלים היו טובחים בהם יומם ולילה ואני הייתי צריך ללכת לשמור עליכם

        המיסים שאני משלם היו מממנים להם קומונות במקומות שנויים במחלוקת -

        ששום דבר - אבל שום דבר טוב לא יכול לצאת מלגור בהם

        זה ששמת שם 50 בתים וכמה חיילים שומרים לא אומר שפתרת את הבעיה!!!!!!!!!!!

        השטח הוא לא שלנו

        רק ההשתלבות העלובה של המתנחלים בארץ מראה כמה הם ינקו ממשלמי המיסים וברגע שנפסק הזרם כולם נכנסו 'לדיכאון'

        אני צריך לעבוד 25 שנה בשביל לקנות לי בית
        כמוני כמוכם

        • ומה תגיד לאנשי הנגב המערבי שבורחים היום? גם עליהם צריך לשמור או (ל''ת)

          שגם הם צריכים לברוח?, 06/08/08 22:04

    • וואלה? תן לי דבר אחד חיובי שיצא מההתנתקות הזו.

      עידו, 06/08/08 21:07

      ולא, זה ש''אנחנו כבר לא שם'' לא נחשב כי זה כמו להגיד ''זה טוב כי זה טוב''.

      אוי, שכחתי שאני מדבר עם שמאלני. השנאה למתנחלים והיא לבדה מניעה אותך. המוח והלב כבר מזמן לא עובדים אצלך.

      • דבר אחד חיובי? שאנו לא צריכים לאסוף את שארייות חיילינו מחולות עזה.

        דני ב., 06/08/08 23:28

        שאימהות יכולות לישון יותר בשקט.
        שעשרות אלפים מחיילנו לא צריכים לשמור על כמה מאות סהרורים.
        את עגבניות השרי ואת החסה בלי התולעים ניתן לגדל גם בקו הירוק.

    • הכינוי שבחרת לעצמך - מדויק. ב-2000 כבר ברחו שליש מתושבי שדרות

      מולי, 06/08/08 21:55

      ב-2000 מדי יום המטירו עשרות קסאמים ופצמ''רים על יישובי עוטף עזה. ילדים התחילו לגמגם ולהרטיב במיטה. בכל רגע חששו שברגע הבא ייפול על הראש פצמ''ר או טיל. אלפי טילים נ''ט ונ''מ הוברחו אל שטחי הרצועה, ונחטפו חיילים.
      == האומנם כך היה?? הסיטואציה המפחידה הזאת החלה רק אחרי ההינתקות הכל כך חכמה.לפני כן היה ירי בודד ולא מוצלח רק מדי פעם. אתה קצת צודק, בכל זאת. היו הפגזות וירי לפני ההינתקות, אבל היא הייתה בדרך כלל על היישובים היהודיים ברצועת עזה, שספגו את כל זה ולא התכופפו ולא התבכיינו.
      כאשר לאחר הרס יישובים ביהודה ושומרון תתחיל הפגזה על כפר סבא ופתח תקווה, אתה בוודאי תאמר, שהיישובים הללו הופגזו כבר ב-2007. אני לא כותב 2008, שהרי מנהיגינו עשויים לבצע את ההרס כבר ב-2008

    • סיסמאות זה טוב אחי אבל אתה לא רואה את המציאות ממטר (ל''ת)

      מיקו, 06/08/08 22:17

  • 4.

    החמאס עלה לשלטון רק בגלל הגירוש. תראו מה השמאל גרם. (ל''ת)

    השמאל הרס את המדינה, 06/08/08 20:22

    • טפש מטופש. פינוי גוש קטיף זה היה בתקופת שלטון הליכוד .

      benzi. a, 06/08/08 20:38

      והליכוד יפנה את הגולן וירושלים.
      אתה יש מבין או שצריך לתרגם לך את זה בכורדית?

      • לא צבוע

        שמאלני, 06/08/08 20:51

        בתמיכת השמאל ובהצבעתו בכנסת!

      • שרון היה ליכוד או אי יווני? הוא ליכוד כמו שאתה ש''ס (ל''ת)

        מולי, 06/08/08 21:57

      • בתקופת שלטון הליכוד אבל בגלל מרצ והעבודה (ל''ת)

        השמאל הרס את המדינה, 07/08/08 00:47

        • עם כל הכבוד לריבלין.הוא עדיין במפלגה שיור''הBBהצביע בעד ההתנתקות=ש אוצר (ל''ת)

          ''פרוטוקול-הכנסת''=עובדה ! (ריבלין שימש אז יור הכנסת, 08/08/08 09:35

  • 3.

    כל המגרשים,פשוט תתבישו!!ובראשם מדינת ישראל. (ל''ת)

    צופיה, 06/08/08 20:21

    • לא כל החכי''ם שתמכו בגירוש מתביישים.מגורשים סלחו לנתניהו שהצביע בעד (ל''ת)

      הגירוש,כי היה חייב להשאר באוצר להצלת משק עי קצוצים, 08/08/08 09:28

  • 2.

    נמאס מהקשקושים הכתומים, בשטח צבאי רק הצבא ,אף לא אזרח אחד! (ל''ת)

    ס''ט ספרדי טרוד, 06/08/08 20:21

    • רק בי בי . (ל''ת)

      לתומכי מח''ל ., 08/08/08 09:29

  • 1.

    כמה מפגרים אנחנו

    יעל, 06/08/08 20:17

    הרי לפני כל הבאלגן ידענו שזה מה שיקרה.
    עכשיו אחרי שזה קרה בוכים.

    • ברור שהגירוש עשה את ישראל הרבה יותר חלשה! (ל''ת)

      איציק, 06/08/08 23:30

      • כלום לא יעזור לימין.רק נתניהו(כב2003-5=אוצר)יפנה יהודי גולן+קצוצי ב.ל+ (ל''ת)

        ''שלום-אכשיו'' !!, 08/08/08 09:31