• 25.

    אין על יואב יצחק. היחיד שיצא גדול מההתחלה בסיפור הזה (ל''ת)

    השאר הולכים אחריו, 04/08/08 16:34

    הגב לתגובה זו

    • ל-25, הוא קצת אגרסיבי מדיי, לטעמי. (ל''ת)

      זה לא הסקופון, זה הסגנון, 04/08/08 22:16

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    הבאתי מדה מרקר, תגובה של OMAN ליוסי מלמן(שווה קריאה).

    יגאל כהן, רחובות, 04/08/08 16:28

    ברגע ששזפה עיני את המושג הכל כך שנוא עליי ''לאתרג'' בהקשר של מערכת המשפט התיישבה דעתי סופית בהחלטה שאני לא מסכים איתך.



    ''אתרוגיזציה'', ולא משנה אם של ראש ממשלה, נשיא, מערכת המשפט או, לצורך הדיון, מנכ''ל של חברה פרטית שניהולו כושל, מובילה בהכרח לסטגנציה וסטגנציה מובילה בהכרח לרגרסיה. את הקביעות האלו אגב לא אני קבעתי, עשו זאת לפני חכמים ממני.



    מערכת המשפט של ימינו מסואבת, מושחתת לא פחות מהכנסת והממשלה שעליהן היא אמורה לפקח ואת צעדיהן היא אמורה למדר (לפי עקרון הפרדת הרשויות הידוע). גרוע מכך, כמו שניתן היה לראות ממש אתמול בדיון החירום שהתקבל בבג''צ שבסופו הוחלט מה שהוחלט בנושא הבורחים הפלסטיניים: יושבי מערכת המשפט דהיום מרשים לעצמם לטחוב את אפם בכל נושא, גם כאלו שאין בינהם לבין ''שרירותיות מוסדות המדינה כלפי האזרח הקטן'' שהוא הגדרת תפקידו של בג''צ במקור, ולא כלום. גרוע מכך, את יושבי מערכת המשפט הזו לא בוחר הציבור אלא הם עצמם בדיונים שאינם נתונים לביקורת הציבור (בניגוד לחוק זכות הציבור לדעת) והכי גרוע מכל: התוצאה של שני הסעיפים הקודמים מביאה לכך שאת מערכת המשפט של ישראל 2008 מאיישים אנשים בעלי דעה והשקפת עולם אחידה, שמאלנית-קיצונית, שמרשים לעצמם לבחוש בכל אורחות ניהול המדינה כבשלהם... ללא שייתנו דין וחשבון לאיש. הרי אין ערכאה גבוהה יותר מבג''צ ונסה -ומי כמוך, לפי התאורים שהבאת בגוף הרשומה אמור לדעת- להשיג דיון חוזר בהחלטה שלהם. בהצלחה.



    את מערכת המשפט יש לנקות, לשבור ולהרכיב מחדש באופן שיוויוני ומוצדק דווקא מפני שאת הכנסת והממשלה בוחר הציבור אך הם, מרגע שנבחרו, מצפצפים על בוחריהם ומשתינים עליהם בקשת.



    אגב, אתה, כמו רבים וטובים טוען כי פרידמן מנסה לשבור, להרוס ועוד פעלים חזקים ובעלי קונוטציה שלילית כזו, את מערכת המשפט.

    איזה אינטרס יש לו בדיוק?

    לתשובה הצפויה שלך: ''אגו ומלחמת כבוד בבייניש'' אומר רק שעד כה עקבתי בדריכות אחרי כל ההצעות של פרידמן לרפורמות. אף לא אחת מהן עסקה בבייניש אישית.

    ומלבד זאת, תן קצת קרדיט לפרופסור פרידמן, שהוא יודע שמערכת המשפט היא קצת יותר מבייניש וחבריה וחברותיה לכס השיפוט בירושליים.



    לסיום, עם דבר אחד אני כן מסכים איתך: אפסיותה של בייניש (כלומר אתה לא משתמש במילה ''אפסיות'').

    בראשית דרכה נכתב עליה כי משפטנית דגולה היא לא, וודאי לא ברמתו של זה שאותו החליפה, אבל שהיא פוליטיקאית מחוננת ואולי די בתכונה זו בלבד כדי שתוכל להצעיד את מערכת המשפט למקומות טובים יותר מהיכן שהייתה לפני כשנתיים.



    מאז התגלה שגם פוליטיקאית מחוננת היא לא אלא ילדה קטנה ובכיינית שלא מסוגלת להתמודד עם טענות המופנות כלפיה אלא על ידי הכפשה אישית, ''אד הומינם'', על תוקפיה המדיניות שהיא מנהיגה. הם תוקפים מדיניות, היא תוקפת אנשים.



    מנהיגה דגולה היא וודאי וודאי שלא.

    אלא מאי? היא תהיה עכשיו בשליטה עד פרישתה בגיל 70. כקבוע בחוק.

    ואם זה לא מספיק לך כדי להצדיק רפרומה משמעותית במערכת המשפט... שיבושם לך ותמשיך לכתוב ולתאר פה בבלוג שלך את תלאותייך במערכת שהולכת ומסתאבת משנה לשנה.

    זו שכרך והוא מגיע לך!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    זו השיטה שהמציא הקיסר אהרון ברק.

    יגאל כהן-רחובות, 04/08/08 16:02

    כשבאים לבגץ ומבקשים ממנו שידרוך על החוק ויקח לעצמו סמכות שאין לו, הוא ''דוחה'' את העתירה הספיציפית ומכניס רגל וקובע:
    אומנם עכשיו אני דוחה את העתירה,
    אבל קובע ש''מהיום'' מותר לבגץ להחליט בנושא הזה
    כך הם דורכים על חוק יסוד ראש הממשלה ומפקיעים אותו.
    חוק יסוד.
    זה הרי החוכא של ישראל.
    החוכא והאיטלולא.
    כנופיית שלטון החוק מקדיחה את תבשילה.
    אם פרידמן לא יציל אותנו, הפאודה כאן.
    גילדת בטיז גילדה ומלחמת כנופיות חוק.
    עלאק :''לנבצר''.
    עובדים על העולים החדשים מאתיופיה ומאוקראינה ומלמדים אותם ''עברית חדש''.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    בג''צ כסניף מרצ ברור שידחה את העתירה! שמאלנים מגינים על שמאלנים כמוהם ו

    ג'ינג'י = ת''א, 04/08/08 15:48

    והכל בהוראת השמאלן האנטישמי ביילין שמקווה שבזכות המפיונר יועבר הגולן לחלאות!

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אני מברך את יואב יצחק על העתירה (ל''ת)

    חיים, 04/08/08 15:46

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    שיתוף פעולה

    אריק, 04/08/08 15:41

    ראש ממשלה שאין לו מה להסתיר, היה משתף פעולה עם המשטרה והפרקליטות.
    ראש ממשלה הטוען לחפותו יכול להוכיח אותה על ידי שיתוף פעולה עם החוקרים, כדי לסיים במהירות האפשרית את התהליך וכדי לחזור במהירות לעיניני המדינה, לטובתנו.
    ראש ממשלה אשר עבר עבירות פליליות, מושך את הזמן, דוחה את הפגישות עם החוקרים, ככל שעובר הזמן כך ניתן יהיה לערפל יותר את הראיות נגדו.
    איני יודע אם הוא אשם או לא, אבל התנהגותו היא כשל פושע מתוחכם המנצל את סמכויותיו כדי לחפות על מעשיו.

    התפטרותו היא לא סוף פסוק. הוא יכול מרגע התפטרותו להמשיך ולמש כראש ממשלה עוד זמן רב עד לבחירות במפלגתו.
    עד אז אנו כעם, חשופים עם שלטון רופס, עם ראש ממשלה המשחק תופסת עם חוקרי המשטרה והפרקליטות.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    שוב בגץ דורך על החוק ?!

    יגאל כהן-רחובות, 04/08/08 15:38

    חוק יסוד ראש הממשלה הוא הקובע,
    ולא התרגילים המעאפנים של גילדת החוק(ן).
    מזוז לא יכול וגם ביניש לא יכולה ל''נבצר''.
    ולא רק משום שזה סותר חוק יסוד,
    זה סותר את העברית.
    נבצר זה פועל סביל.
    אין בעברית לנבצר, כפי שאין לנכנע ולנלבש,
    ולנכנס ולנכסן ולנכרע.
    הכנופייה מבזה את חוקי הכנסת.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    נא לקרוא

    אבי, 04/08/08 15:36

    כל מי שהיה אחראי להתנתקות קיבל את עונשו יש דין ויש דיין

    הגב לתגובה זו

    • זה בתנאי שהאלוהים שלך הוא אהרון ברק. (ל''ת)

      פגאן, 04/08/08 18:05

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    ראש ממשלה נבצר,מה יהיה עלינו?

    ברכה, צפון הארץ, 04/08/08 15:33

    לא שאולמרט היה מצוין,ממש לא.רשימת השיגיו כפי שקרא בהודעתו ,מעוררת חיוך עלוב ומעושה אצלנו אזרחי הארץ הזאת.נכון יותר לאמר שזה מעורר עצב מר.
    אבל תסתכלו על האלטרנטיבות מקדימה:לבני הרופסת חסרת הצבע ,חסרת החלטיות שכל כוחה אינו אלא במילים. או שמא מופז שיש לו חלק נכבד בהבאתו של צהל למצב שהיה בו במלחמת לבנון השניה.
    צהל הוצג ב''מערומיו מופז נושא בחלק לא מבוטל באחריות :הוא היה רמטכל ושר בטחון .איש כזה אנחנו רוצים כראש ממשלה?
    השתגענו??..
    אני עצובה.ואתם?

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    לא מאמינה שהיועץ המשפטי יכריז על נבצרות

    דולי, 04/08/08 15:32

    אם היועץ המשפטי לא עשה זאת עד כה,
    הוא לא יעשה זאת גם בעתיד.
    הוא כבר הצהיר, שזה לא תפקידו,אלא
    שזה עניין פוליטי.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    תרגע, מס '1. התמונה מצוינת. מזכירה לי משהו משחר האבולוציה....

    זו היתה מחשבתי הראשונה לפני שהגעתי לראות את דבריך., 04/08/08 15:30

    ''טוב עין הוא יבורך'',
    אמר החכם מכל אדם
    בספרו ''משלי שלמה''.

    הגב לתגובה זו

    • איך אפשר להירגע כשעל הבמה ניצבים עדיין אולמרט והירשנזון מחד - וליבני ו (ל''ת)

      ודליה איציק ורוחמה מאידך !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 04/08/08 17:46

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    יואב יצחק יעשה הכל כדי להיות רלוונטי מה שמזמן הוא לא

    דיייייי, 04/08/08 15:28

    אף עיתון ואו גוף תקשורתי אינו משתף פעולה עם האובססיביות שאחזה בו והוא יורה לכל הכיוונים גם לעמיתיו נעיתונאים כך שכל העתירה לוקה בחוסר שיקול דעת והבתערבות שאינה הולמת עיתונאי כנראה שאינו מבין את תפקידו כעיתונאי

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד ליואב יצחק שנלחם באומץ במושחתים ובחבריהם בתשקורת (ל''ת)

      זאב לא מסכים, 04/08/08 15:59

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    בגצ ממשיך לשדוד סמכויות שאף אחד לא העניק לו

    משה, 04/08/08 15:15

    ושום מילים גבוהות ונבובות לא יסתירו זאת

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    חוצפה - צבירת כח

    לאוניד, 04/08/08 15:12

    מדובר בחוצפה והמשך הפחדות וצבירת כח של בג''צ.
    שכרון כוח מעלום לא מביא לשום דבר טוב

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    שוב בג''צ מתערב בנושאים שלא מעינינו .

    ש.הכנעני, 04/08/08 15:10

    ושאני קורא את הסייפא של כתבה זו אני מבין רק דבר אחד ברגע שחיסול ראש הממשלה הושלם
    ובא לבג''צ נחת רוח
    בושה וחרפה

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    לא צריך לאפשר חקירה של ר''מ מכהן. בסוף כהונתו שיכינו אותו לכלא אם צריך

    אסי, 04/08/08 15:03

    ברגע שמאלצים אותו לבלות את כל זמנו בהישרדות פוליטית ומשפטית, מי שאוכל אותה זה קודם כל המדינה. אח''כ בוכים שראשי ממשלה לא מטפלים בדברים. מתי יהיה לו זמן? תנו לא את הזמן לטפל. אחרי הכהונה, תחקרו אותו, תכניסו לכלא, תוציאו להורג, מה שאתם רוצים. אבל אל תפריעו לו לנהל את המדינה כל עוד הוא בתפקיד, כי מדינה שלא מנוהלת היא עונש לאזרחים, לא לשלטון.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    הניחו לו. למי שהיה מעצמכם ובשרכם עשיתם הנחות. גם לאולמרט מגיע (ל''ת)

    מתנה ש. חצור הגלילית, 04/08/08 14:59

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    שווים בפני החוק.

    א, 04/08/08 14:58

    צריך שיהיה דין אחד לכולם, אם אין לו זמן להיחקר, אז שיצא לנבצרות!

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    רק בגץ יכול לגרש את לדור ומזוז לעזה מאחר שהם הורסים את המדינה! (ל''ת)

    רוני, 04/08/08 14:55

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    לא מספיק שהתפטר.הם רוצים גם להשפיל אותו.אין לי אמון בהם...

    אין צדק, 04/08/08 14:53

    בסופו של דבר שופטים נבחרים מאותה אוכלוסיה לא הכי צדיקה של עורכי הדין.
    זה נעשה מורגש יותר ויותר לצערי.

    הגב לתגובה זו

    • ל-6, תיקון טעות: הוא עוד לא התפטר. הוא רק אמר : ''אם וכאשר'' (ל''ת)

      נהורה, צפת, 04/08/08 22:14

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    ו הייתי אולמרט הייתי מתגרה בבג''ץ, יש להעמיד הפלצנים האלה במקומם !!!

    אפללו, 04/08/08 14:49

    חוצפה של בג''ץ ועוד יותר חוצפה של יועץ, להכתיב לנו מי ומתי יהיה ראש ממשלה.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    ברוך מחייה מתים מאוחר מידי מעט מידי ועדיין מתמהמהים לגבי המפיונר הזה!! (ל''ת)

    ג'ינג'י = ת''א, 04/08/08 14:38

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    נכון שזה לא בסדר שהוא לא משת''פ אבל אסור למערכת

    ע.ר, 04/08/08 14:37

    המשפטית להתערב בכך.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    הרי ברור הוא כי בסמכותו להכריז על נבצרות במידה ומבוצעים תרגילי התחמקות

    ישמעאל, 04/08/08 14:31

    האומללמרט לא שם פס , מנצל את תפקידו ועושה צחוק מהחוק בזה שאינו מתייצב לחקירות עפ''י דרישות החוקרים ! מחובתו של היועץ המשפטי , להורות לאומללמרט להתייצב לחקירה בכל זמן שנדרש וללא שהיות ! במידה ותיפקודו כראש ממשלה לא מאפשר לו להתייצב לחקירות בזמן , עליו להורות על השעייתו\\נבצרותו כדי לפנות מספיק זמן לחקירה !

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    עוד פעם הפרצוף שלו בכותרת ???????????????????????????????????????????? (ל''ת)

    לא נשכח ולא נסלח לכם על הגירוש - ל ע ו ל ם !!!!!, 04/08/08 14:31

    הגב לתגובה זו

    • נגעל

      מגעיל, 04/08/08 15:28

      חוצפן!!!!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • הוא לא חוצפן, הוא ביבון אדום תחת מצוי.

        יגאל כהן-רחובות, 04/08/08 16:04

        תתנחם בכך שהם זן בסכנת הכחדה.
        אלה הכי זבאללה של ביבי.

        הגב לתגובה זו

        • יגאל-בינתיים קדימה בסכנת הכחדה יותר גדולה אבאלה. (ל''ת)

          חולם לחזור לליכוד?, 04/08/08 16:35

          הגב לתגובה זו

          • ביבון, יחסית ל11 מנדטים שקיבלתם+מנדט אחד שתרם לכם שומר הבארים.

            יגאל כהן-רחובות, 04/08/08 16:54

            יחסית לתוצאות הבחירות האחרונות, השחצנות שלך דגנרט, אדום תחת, מעוררת גיחוך.
            גם את הבחירות ההן, התחננתם להקדים.
            שכחת ?
            ביבונים, אתם חרפת משפחת הקופים.

            הגב לתגובה זו