• 62.

    המשחק המכוער של סוריה ולבנון,

    בר ברע, 29/12/09 16:38

    מספקות נשק ובכך מאיימות במלחמה על ישראל,
    ומצד שני מדברות על ועידת שלום כדי להסיח את הדעת מאיומיהן

  • 61.

    ואתם יקירי, העפתם את אולמרט המוכשר ושימרתם את מופז ובוגי הכושלים.... (ל''ת)

    hanochh , 05/05/09 10:33

  • 60.

    שמאלנים יקרים: שמתם לב שהם מצביעים במועל יד?

    גיל, 02/08/08 22:14

    ואם תלכו עוד קצת אחורה בהיסטוריה,
    אז היטלר ניפגש עם חאג' אמין אלחוסיני והגדיר אותו כחבר בלב ובנפש!

    ועם הברברים האלה אתם רוצים לעשות שלום?!?!

  • 59.

    הפעם לא יהיו בארונות ולא משאייןת אלה בבתם (ל''ת)

    אשריקו, 02/08/08 19:49

  • 58.

    כדי לנצח את מלחמת לבנון ה 3, אנחנו נצטרך מנהיג אמיתי שלא יפחד מהצל שלו (ל''ת)

    ולא מנהיגים פחדנים עלובים ודרעקס כמו שיש היום, 02/08/08 19:17

  • 57.

    כנראה שה D.N.A. של לבנון זה מלחמות והרס עצמי (ל''ת)

    פסיכים, 02/08/08 17:57

  • 56.

    גם השמדת לבנון על החיזבאללה שבתוכה,היא אפשרות (ל''ת)

    דני, 02/08/08 16:55

  • 55.

    לא כל יום פורים!

    מ.מ., 02/08/08 16:41

    מה חןשבת לעצמה ממשלת הבובות הנשלתת על ידי הסורים האיראנים והחיזבאלה וכמובן הקקה הזה נביל קאוק? הפעם זה יהיה תסריט שונה לחלוטין מהקודם.צה''ל מצטיין בהפקת לקחים.לא נכנס להססנות של הדרג הפוליטי.הפעם לא יהיו רחמים ולא מה העולם אומר בזמן שהעורף חוטף. לסיום תהיו אופטימים.

  • 54.

    צריך למחוק את לבנון אחת ולתמיד.

    סקופידון, 02/08/08 16:33

    זה יוציא לכל מבקשי רעתנו את הרעיונות הדמוניים שלהם.

  • 53.

    אני מאד מקווה שבמלחמה הבאה עם החיזבאללה, לא נראה את חיל האוויר

    מקווה, אבל יודע שלא..., 02/08/08 15:54

    מראה לנו צילומים של רכב משגר טילים שנמלט לחנייה מקורה של ביית, ומסביר : '' תבינו אותנו, איך נפגיז ביית שיתכן שישנים בו אזרחים חפים מפשע..????'' נכון אל תפגיז ותרשה למכונית המשגרת, יותר מאוחר לשלוח טילים על בתי אזרחים חפים מפשע בישראל..????

  • 52.

    תפסיקו לחשוב כבני אדם ותישתו להם את הדם.זה מה שהייתי עושה (ל''ת)

    iron man, 02/08/08 15:51

  • 51.

    מחיקת לבנון היא לא סתם אפשרות, היא חובה

    ש, 02/08/08 14:58

    הגנה עצמית מובהקת
    לא ברור למה הסמרטוטים השמאלנים בממשלה לא עשו את זה לפני שנתיים, כפי שחייב החוק, ועוד כשהיתה להם תמיכה עולמית נרחבת כולל חלק ממדינות ערב

  • 50.

    שהם ידברו - אנחנו צריכים לעשות הכנות למלחמה (ל''ת)

    אייזיק - פ''ת, 02/08/08 14:58

  • 49.

    אין כלום בין ישראל ולבנון-חוץ מ''ההתנגדות'' לעצם קיומה (ל''ת)

    ובריחה מבעיות פנימיות שלהם.., 02/08/08 13:56

  • 48.

    ללבנון בראשות החיזבאללה אין כל זכויות !!! הזכות הופקעה!!! (ל''ת)

    מוטי קליפורניה, 02/08/08 13:30

  • 47.

    ומה חשבתם שאחרי הסכם מטופש שהממשלה עשתה אחרי המלחמה הם לא יתחזקו

    רחלי, 02/08/08 13:25

    המצב הזה הולך להיות גם בעזה ועם כל הערבים

  • 46.

    חזקה חזקה, ובכל זאת העכבר מתחבא בבונקר מתחת לאדמה. (ל''ת)

    אזרח המדינה, 02/08/08 13:24

  • 45.

    הפעם כולנו זכור ניזכור איך שלפו את

    אמנון בן-יהודה, 02/08/08 13:15

    ארונותיהם של חילינו והטיחו אותם מול פרצופי המשפחות המבועתות !! ניזכור ולא נישכח !!

  • 44.

    חצי מרג'ר זה פלישה של לבנונים לתוך שטח ישראל. או פינוי הנ''ל-

    או חילופי שטחים (בהסכם שלום ,כשיבוא), 02/08/08 12:32

    הבורות הערבית משתווה רק לתאוות חרחורי המלחמה שלהם

  • 43.

    זכותה של לבנון להגן על עצמה

    פריחה, 02/08/08 12:23

    קיימת בדיוק כפי שזכותה של ישראל להגן על עצמה.
    הבעיה היא שישראל היא מדינה תוקפת וכובשת.
    בכל יום מטוסי חיל האוויר הישראלי טסים מעל שטחי מדינת לבנון. זכותם של הלבנונים להגן על עצמם מפניהם ולנסות להפילם אם יש באפשרותם.
    מדינת ישראל חייבת להבין שהיא בסך הכל עוד מדינה במרחב המזרח תיכוני ושכדאי לה להשתלב בו. אחרת, תמשיך להיות מלחמה ארוכה שבסיומה ייאלצו מחצית מתושבי ישראל לחזור לכור מחצבתם, אירופה.
    פה זה לא אירופה. ארץ ישראל שעליה הוקמה מדינת ישראל נמצאת במזרח התיכון. אפשר לעשות מליון סלטות ודבר לא יעזור. מי שרוצה אירופה שיסע לאירופה. פה זה המזרח התיכון. נקודה

    • שמאלנית

      ~~, 02/08/08 13:04

      הסיבה היחידה שטסים מעל לבנון זה בגלל ההפרות של החלטת האו''ם.

    • מה ישראל כבשה מלבנון(שעבא נכבש מסוריה)? למה חיזבאללה קיים בכלל?

      מה ריבוני בלבנון?שלטון חיזבאללה?, 02/08/08 13:16

      ישראל על הגבול הבינלאומי עם לבנון משנת 2000. נאומי תוקפנות והתגרויות מעשיות אינסופיות-מחיזבאללה לישראל (הרי כל קיומו על הקטע הזה..)לא ההיפך. נמאס מדחלילי דיקלומי תעמולה כמוך.********** אין בין ישראל ולבנון שום כלום-חוץ ממה שממציא חיזבאללה (ולפניו אירגוני פלסטינים שנהגו לחדור לישובים בצפון הארץ).

    • לבנון=חיזבאללה=זכות שהופקעה!!!

      מוטי קליפורניה, 02/08/08 13:35

      משואה פשוטה להבנה.

    • עוד ערביה או יהודי מומר,זהבה גלאון מתה עליכם (ל''ת)

      אייזיק - פ''ת, 02/08/08 14:59

    • חבל שאנחנו לא מנצלים זכותנו לחסל אויבנו כמוך (ל''ת)

      אריה, 02/08/08 15:11

    • ההבדל: לבנון מאיימת במלחמה. (ל''ת)

      ע, 29/12/09 16:26

    • האם הגברת מחלקת אזרחויות אירופאיות? אם לא אז ההצעה לא רלונטית (ל''ת)

      איל מורג, 19/11/10 14:22

  • 42.

    הדבר היחיד שלבנון לא תעשה כדי להשיב את חוות שבעא...

    א, 02/08/08 12:10

    לא הגיע הזמן ששגריר ישראל באו''ם ישאל ישירות את לבנון מול העצרת, מדוע הם לא מוכנים לחתום הסכם שלום עם ישראל ?

    הרי לאחר תקדים סיני, ברור כי שטחים קטנים כמו אלה שמדובר עליהם לא יהוו מחסום אמיתי בפני השלום.

    • כדור הארץ

      מוטי קליפורניה, 02/08/08 12:58

      חחחחח
      כי זה ברור!!!
      -אין עוד מלבדו.
      הערבים שאפו שואפים וישאפו להשמיד את ישראל
      הם אומרים זאת במפורש ברשתות הטלויזיה בלבנון בשפה הערבית,אבל אלו שמתרגמים מערבית לעברית משום מה מתרגמים את המלה ''מלחמה'' למילה שלום,ואת '' שחרור האדמות הכבושות מידי האוייב הציוני'' לדיבורים על מחוות ורצון טוב-חחחח
      -אין עוד מלבדו
      הים הוא אותו ים והערבים אותם ערבים.

  • 41.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 02/08/08 12:04

    טוב ידידי הנכבד ובכן, אני לא מאמין שיכולה לקום חזית לבנונית משותפת כנגד ישראל בראשות החיזבאללה מהסיבה הפשוטה:
    ''הם שנאו האחד את השני.
    הם שונאים האחד את השני
    והם ישנאו האחד את השני.''
    גם שנאתם המשותפת לישראל לא תאחה את הקרעים ביניהם.
    לפיכך,כל הסכם ביניהם כנגד ישראל כמוהו כמוץ ברוח ולא יחזיק מעמד.
    מחכה לשמוע את החדשות על הקרבות שיפרצו בלבנון בינם לבין עצמם שזה בעיני הרבה יותר ריאלי.

  • 40.

    ואלוהים הקשה את לב פרעה - הגירסה הנוכחית.

    בפעם הבאה יקבלו את ''מכת הבכורות'', 02/08/08 11:33

    במקום לירות את 170,000 הפגזים ללא כתובת,כפי שהיה במלחמה הקודמת, בפעם הבאה נדייק. לבנון לא תשתקם במאה השנים הבאות.החיזבאללה יגורו כל ימיהם במחילות של עכברים, וייללו בפארסית: ''אכלנו אותה''

    • ישראל לא תגיב כמו שצריך

      אזרח מודאג, 02/08/08 13:38

      תחלום על זה שישראל תגיב כמו שצריך מה שהיה הוא יהיה, צהל ימשיך עם הטימטום של ירי לעבר אבנים וסלעים, וחיל האויר ימשיך לפגוע במבנים ריקים לאחר אזהרות חוזרות ונשנות כדי למנוע פגיעה באזרחים ובכך לאפשר ללוחמי החיזבלה להימלט ולהסתתר, ולאחר מכן להמשיך במלחמתם ובירי הטילים אל אזרחי ישראל.

      • לאזרח המודאג

        מוטי קליפורניה, 02/08/08 15:26

        תן לי לפתור לך את הדילמה בה אתה שרוי.
        אם ''קדימה'' בשלטון דבריך נכונים.
        אם ה''ליכוד'' בשלטון אתה טועה!!!וצה''ל על הליטאני.
        -אין עוד מלבדו.

  • 39.

    די לממשלות שמאל רופסות , אנחנו מיעוט מול מיליוני מרצחים מוסלמים (ל''ת)

    דן, 02/08/08 11:27

  • 38.

    netanyahu you have one mor chance and no mor (ל''ת)

    miki, 02/08/08 11:20

  • 37.

    הפחדן שורק כשהוא הולך לבד בלילה

    רם נוף, 02/08/08 11:15

    כולם מכירים את התופעה מימי ילדותנו שמי שמפחד והולך בלילה במקום חשוך - שר או שורק כדי ל''הניס'' את הפחד.
    כך חיזבאללה: בכל פעם שנגרם עוד פיחות במעמדם ויכולתם - הם מנפחים את בלון העוצמה וההתפארות המילולית. למעשה אלמלא התקשורת הישראלית שנותנת להם את הבמה והתהודה לכך - גם היקף התפארויות הסרק האלו היה דועך. חיזבאללה נחלש במלחמה. נקודה. השתקם? בעיקר בדיבורים. אף אחד לא ספר את היקף הרקטות שצברו מאז. למעשה מקומם בדרום לבנון בעייתי, וכוח האו''ם - על אף מגבלותיו - מפתיע ביכולת המניעה שלו. את אלפיים הלוחמים ההרוגים והפצועים שלהם שאימנו שנים לא יחליפו כל כך מהר - וגם לא את עימאד מורנייה... חיזבאללה נתפס כיום כנזק ללבנון, וכגורם של הרס וחורבן פיזי וכלכלי. גם השליש לכאורה שהכניסו לממשלה הוא שליש שיעי כולל - שהם רק חצי ממנו, ולא כל השיעה הלבנונית אחידה במטרות והיעדים. השיחות שמוציאות את סוריה מהבידוד ויחייבו אותה בצעדים שונים, והמו''מ של איראן (שגם היא חלשה ומתנדנדת כלכלית ופנימית - למרות הרהב של אחמניג'אד) עם המערב - מדירים שינה מעיני מנהיגי חיזבאללה. לכן נשאר להם לנבוח. הבעייה היא שאצלנו שמים מול הנביחות מגבר, ואין כמונו בלהבהיל את עצמנו. בהומור אפשר לסכם: נביל קאוק - קואק, קואק, קואק...

  • 36.

    חיזבלה חזקים

    צחי מעפולה, 02/08/08 10:59

    מדינה חזקה לא תיתן לחזבאלה להרים את הראש

  • 35.

    אני בסיבוב הבא לא מתגייס למילואים

    עמית, 02/08/08 10:56

    מאז המלחמה לא חל כל שינוי בצה''ל, כיסת''חו את המחדלים והשאירו הכל אותו דבר. אף קצין בכיר לא עמד למשפט צבאי על מחדליו, היחידי שהתפטר, אודי אדם קיבל כמתנה את ניהול הקמ''ג (מה לסוציולוג ולפיזיקה גרעינית?). צה''ל רקוב ומתפרק וכראיה לכך - הסכם ההודנא עם החמאס.

    יש להקים מיליציות שיגנו על המדינה, אחרת נאבד אותה...

    • מה שיש-יש. ועם זה צריך לנצח. (ל''ת)

      אל תאיים, 02/08/08 12:24

      • למה?

        עמית, 02/08/08 14:03

        אתה באמת חושב שאקבל פקודות מאפסים שהפקירו את שדרות? ממי שהתראיינו בתקשורת במקום לפקד על החיילים? כל יום ראינו עשר דקות של ה-Gal Hirsch show - בשעה שחייליו היו ללא פיקוד, האם ראית את המפקד הנגדי מהחיזבאללה? לא, כי הוא היה עסוק בעבודתו.

        מה שיש - יש. ואם זה מה שיש - לא ננצח.

        וזה הלקח ממלחמת לבנון ה-2.

  • 34.

    ישראל חזקה הרבה הרבה יותר מארגון סוחרי גופות ואיברים (ל''ת)

    אזרחית, 02/08/08 10:53

  • 33.

    28 צודק. למה סוריה לא מכריזה ששעבא לבנונית??ולמרות שנכבש ממנה (ל''ת)

    היא מעבירה ללבנון??, 02/08/08 10:47

  • 32.

    הפנימו - לבנון ארץ אויב -  (ל''ת)

    צדיק, 02/08/08 10:34

  • 31.

    רוב התגובות כאן מזכירות את הסגנון של רדיו קהיר

    קול הרעם מקהיר, 02/08/08 10:31

    התפארות שווא , התלהמות ואיומי סרק

    • ברצינות? מה החיזבלונים רוצים, כל כמה זמן מלחמה על אדמת לבנון? (ל''ת)

      הם שורטים אותנו וחוטפים פי אלף.., 02/08/08 12:14

  • 30.

    הגיעה השעה לפעול למען עתיד ישראל

    שפיץ, 02/08/08 10:28

    להתעלם מלחץ אמריקאי, כדי למנוע מדינה ערבית נוספת על חורבות ישראל.
    לפנות ערבים שהגיעו אחרי קום המדינה ואחר כך הפרדה כמו בקפריסין, יהודים בצד אחד וערבים בצד השני, להזכירכם:
    1.במדינות ערב אין יהודים (אין גם בני דתות אחרות).
    2.יהודים התגוררו במדינות ערב יותר מאלף שנים לפני הולדת מוחמד.
    3.בעקבות מלחמת השחרור, מספר היהודים שגורשו או ברחו ממדינות ערב גדול ממספר הערבים שברחו או גורשו מישראל.
    אמריקה ידעה ולא מנעה רצח יהודים ע''י גרמניה, לפני קום המדינה לחצה לא להכריז על הקמת מדינה יהודית ולא לכלול את הנגב, לאחר מלחמת סיני אמריקה חייבה את ישראל לסגת ועד מלחמת ששת הימים מנעה נשק מישראל.
    עד היום אמריקה לא מכירה בירושלים כבירת ישראל.
    אחרי מלחמת ששת הימים עברה אמריקה לפרוק המדינה בשלבים: נסיגה מסיני עם בלוף ''שלום מצרי'', גרוש יהודים מחלקי ארץ ישראל, ויתור על אמצעי ביטחון בעזה, בדרום לבנון, בציר פילדלפי, בגדה ועוד, אמריקה לא מרשה להפסיק הצפת המדינה בערבים ממדינות שכנות ועכשיו ''שלום סורי'' לקידום האינטרסים של אמריקה בעולם הערבי על חשבון ישראל.
    וכדי שלא נשכח שאנו ''נתינים של מדינת חסות'' מדי פעם נחשף ''מרגל'' יהודי שקידם מכירות למוצר אמריקאי ירוד ובישראל אמריקה אוספת מידע תעשייתי ואחר גם ע''י גיוס מדענים לאוניברסיטאות ולתעשייה האמריקאית וממשלות ישראל אינן יוצרות אופק מדעי.

  • 29.

    תודה לשאול מופז

    רון, 02/08/08 10:19

    שלא הכין את הצבא למלחמה .
    תודה למופז שמינה רמטכ''ל מחיל האויר.
    תודה מופז על כל מה שעשית

    • תודה שאול מופז

      beni, 02/08/08 11:09

      אני מסכים

      • תודה שאול מופז

        דורון מועלם, 02/08/08 12:01

        גם אני מסכים

        • תודה שאול מופז

          אופיר, 02/08/08 14:30

          באמת תודה.
          גם בתור שר התחבורה לא עשית שום דבר משמעותי

    • העיקר שלמופז יש עכשיו תוכנית טלויזיה ששוב הוא מנסה להשפיע (ל''ת)

      לוזר מופז ל-ו-ז-ר !!!!, 05/05/09 10:28

  • 28.

    אם חיזבאללה לא היה קיים ------לא היה כלום בין ישראל ולבנון!

    קיום חיזבאללה(בהקשר ישראלי) = בדיחה רעה עם טילים, 02/08/08 10:08

    אין כלום בין ישראל ולבנון. מבחינת ישראל-חתימת שלום עוד היום!***שעבא נכבש מסוריה !כשישראל יצאה בשנת 2000 מלבנון-עשו זאת לפי סימון מדוייק (!) של האו''ם!ישראל נמצאת על הגבול הבינלאומי שלה עם לבנון, כבר יותר מ 7 שנים!_______ כ''כ לא שמעתי את סוריה מכריזה על ''פרישתה'' משעבא (למשל כמו שחוסיין הכריז בקשר לגדה),או הכרזה סורית ששעבא לבנונית..למה סוריה לא עושה זאת??למה לבנון לא מבקשת מסוריה לעשות זאת??כי גם הם יודעים זאת!________________ חיזבאללה סתם מחרחר מלחמות מיותרות בשביל האגו המטורלל שלו.זה סם החיים שלו!________הבדיחה (הרעה) שלבנון היתה יכולה להיות גן עדן שלֶו בלי השטויות שלו._________________ הקיום האמיתי של חיזבאללה-פנימי לבנוני. יש שם חוקים מגבילים לטובת מיעוט נוצרי.אבל אם יתנו לרוב האיסלאמי את מה שהוא דורש (על פניו בצדק)-הוא ידכא כמיטב המסורת האיסלמיסטית את היתר.בעייה לבנונית בלי שום קשר עם ישראל.

    • סוריה רואה בירדן ובישראל דרום סוריה ולבנון מערב סוריה

      ראשוני, 02/08/08 11:32

      סוריה רבתי ובהתאם במדיניות הסורית כוללת את סוריה, לבנון, ירדן וישראל כולל יהודה שומרון ועזה.
      מכאן, מנהיגי הערבים מיצגים את האנטרס הסורי וכך גם מוסלמים ודוברי ערבית אחרים אזרחי ישראל

      • מבחינה מדינית מעשית זה לא ככה. אם חיזבאללה היה מצהיר

        שהגולן לבנוני-דמשק היתה מגיבה בחריפות, 02/08/08 12:22

        מה מונע בעדה להכריז ששעבא לבנוני ???למה היא לא עושה זאת? (שעבא נכבשו מסוריה ובזמנו כשיצאנו מלבנון לגבול הבינלאומי-הקפדנו לעשות זאת לפי סימון האו''ם .)

  • 27.

    מצויין. בפעם הבאה אפשר להשמיד להם תשתיות בלי למצמץ. (ל''ת)

    מאיפה משתין הדג, 02/08/08 10:07

  • 26.

    צה''ל חייב להפסיק להיות צבא כל כך הומני!!!!

    אורן, 02/08/08 09:39

    רק הרחמנות של צה''ל ומפקדיו ובג''צ (המוסד שהורס את המדינה!) אחראים להרתעה הישראלית שכבר לא קיימת!
    חבר'ה הגיע הזמן שנפתח את העיניים ונבין, צבא והומניות אלה לא שתי מילים שהולכות ביחד!
    ראו לדוגמא את צבא ארה''ב ומעשיו באפגניסטן, עיראק וגוואנטנמו, הם השתמשו בנשק כימי, במצרר, ובגוואנטנמו האסירים מוחזקים בתנאים שאסור להחזיק בהם חיות, אבל מה לעשות זה המחיר שהטרוריסטים צריכים לשלם ואסור לרחם על הרוצחים האלה בשום אופן!!
    דוגמא נוספת היא צבא רוסיה שפשוט טבח בצ'צ'נים בלי רחמים.....
    הם לא מסרו שום מידע על החטופים שלנו בעוד החטופים שלהם מסמנים ''וי'' בבית המשפט, וקונטאר גם עשה פה תואר, שאם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק... לפי איך שהוא נראה גם נראה שדי פיטמו אותו כאן... אז למה שייפחדו מהישראלים הפראיירים?!
    והאבסורד הוא שכל העולם חושב שיש פה אפרטהייד וזה עם כל הרחמנות של צה''ל שאין צבא יותר רחמן ממנו... אז מה המסקנה? הגיע הזמן שנפסיק עם הרחמים על הרוצחים האלה ונתחיל להתנהג אליהם כמו מה שהם באמת!!!

  • 25.

    להגיע ולהציף את הבונקרים מתחת לאדמה בדלק וגז ולהבהיר.יצאו כמו ג'וקים.. (ל''ת)

    דודי, 02/08/08 09:03

    • להבעיר (ל''ת)

      בגד כפת, 02/08/08 11:46

      • צודק. העיקר הכוונה. (ל''ת)

        דודי, 02/08/08 13:56

  • 24.

    הניצחון שלנו

    ע.ג, 02/08/08 09:01

    חיזבאללה לא יכול להתקיים והוא חסר לגיטימציה כאשר אינו מוכר על ידי רשויות השלטון בלבנון.
    משהן הפכו מוכרים, בפעם הבאה האחריות תהיה על ממשלת לבנון ואז יהיה הרבה יותר פשוט להחזיר אותם לתקופת האבן מבחינת תשתיות.

  • 23.

    עם נפילת שמאל-מרט פחד/מורא  (ל''ת)

    רכיכות השמאל הביאונו עד הלום, 02/08/08 08:54

    • נכון! (ל''ת)

      מיקי, 02/08/08 09:59

  • 22.

    למה לא מכריכים אותם להיכנע?

    אלון דרויש , אור יהודה, 02/08/08 08:54

    אם רוצים שלום איתם ולא רוצים מילחמה אי אפשר להמשיך איפה שטעינו שם.

    אם נצביע ביבי הכל ייפתר ולא יהיה יותר חיזבאלה ,רק ביבי יכול להוריד אותם

    • תלמד קודם לכתוב עברית ללא שגיאות !! בכל תגובותיך מביבי (ל''ת)

      מורה, 02/08/08 10:56

    • אלון ידידי - בשביל לנצח במלחמה צריך קודם לדעת לכתוב עברית... (ל''ת)

      החיזבאללה יודעים לפחות ערבית ולא כמוך... נחות, 05/05/09 10:30

  • 21.

    הסכסוך אם הערבים סופו בפצצה! (ל''ת)

    ליאון, 02/08/08 08:53

  • 20.

    במדינת הנינט

    רועי, 02/08/08 08:41

    אני מבין למה הם מדברים ככה. אחרי הבזיון שהציג צה''ל במלחמה האחרונה, אפשר אולי לחשוב שגם דיבורים יגרמו לנו לברוח.
    צבא הפלאפונים וגדודי הנינט הוכיחו שצריך רעידת אדמה בצה''ל.

    במקום זה, כל מה שאנחנו מתעסקים זה אולמרט ואולמרט ופרשני אולמרט.כאילו עריפת ראשם של פרץ חלוץ ואולמרט שיפרה את מצבינו. הצבא אותו צבא ואנחנו, במדינת הכוכב נולד, חושבים עכשיו שהכל בסדר.

    • למגינת ליבי אתה צודק, אפילו המלחמה הכושלת לא הביאה

      לרועי, 02/08/08 10:28

      לשינוי ערכים בחברה בישראלית.
      הגיס החמישי האמיתי בישראל היא תרבות הרייטיג ושלוחותיה

  • 19.

    חיזבאללה איבדו מאות ואמנם גייסו חדשים אבל לא בטוח שהם התחזקו

    עודד יערי, 02/08/08 08:06

    זה שיש להם יותר טילים לא בטוח שהופך אותם לחזקים יותר.

  • 18.

    נקווה שהמנהיג הבא יחזיר את לבנון 2000 שנה אחורה לא 30 שנה. (ל''ת)

    אוהב ישראל., 02/08/08 07:20

  • 17.

    בני כת המוות עדיין לא תופסים עם מי יש להם עסק הא ?? (ל''ת)

    כד, 02/08/08 07:17

  • 16.

    מדהים איך האיסלאם אימץ את התורה הנצאית של היטלר בכזו התלהבות !! (ל''ת)

    עוד יכתבו על זה מחקרים...., 02/08/08 07:16

  • 15.

    כנראה שהם מאוד רוצים להחזיר את לבנון 60 שנה אחורה. (ל''ת)

    ישראל לנצח !!, 02/08/08 07:15

  • 14.

    חטופים תמורת שטחים?

    שקוף מדי, 02/08/08 07:04

    הסוחרי גופות אלה קיבלו יותר מדי ביטחון עצמי לצערנו

  • 13.

    החיזבאללה חייב לדעת מה מחכה לו

    avshi, 02/08/08 06:03

    אין לי ספק ולו הקטן ביותר שהחיזבאללה צודק. אבל, אם נחכים הפעם להתאמן בפועל ובעיקר באמונה שבפעם הבאה יש למחוק את החיזבאללה מלבנון ומהאזור, בנפלאם ובפצצות שיחריבו לחלוטין את בירות ושאר המקומות שהחיזבאללה שולט בהם בלבנון.יתכן שנגיע לפיתרון לטווח ארוך ויתכן גם שניתן יהיה להחיות את ''גורם ההרתעה היהודי ציוני שלנו''. כי ללא פעולות חדות, ברורות ועם העוצמה החזקה ביותר ללא עקבות ורחמים, ללא כניעה לתקשורת יש להכות בהם עד חורמה. לבנון חייבת לדעת אחת ולתמיד החיזבאללה וההתאסלמות הקיצונית גררה אותה לפי תחת...

  • 12.

    חברה ''ממשלת לבנון הודיעה'' שימו לב לאישור שניתן לאירגון טרור בלבנון

    רחמן, 02/08/08 03:16

    החיזבאללה אירגון טרור מסוכן מאוד ללבנונים רבותי זה מאשר שממשלת לבנון נותנת גיבוי לאירגון טרור בשטח שלהם

  • 11.

    תסתכלו איך הם מצדיעים במוהל יד

    לתשומת לבם של נטורי הקרטא, 02/08/08 02:34

    אז אם למישהו יש מעין מחשבה כזו שהם שונאים רק ציונים ולא יהודים, שיבין שהוא הוזה. לתשומת לבם של נטורי הקרטא.

  • 10.

    יאללה, עוד תוקע כבשים, נביל הדביל חובב ישבני חמורים. (ל''ת)

    נ, 02/08/08 02:27

  • 9.

    במלחמה הבאה יש כתובת אחת ברורה: לבנון הריבונית.

    יהושע בן-נון, 02/08/08 02:14

    אין יותר מלחמה נגד ארגון החיזבאללה, אלא נגד מדינת לבנון הריבונית שהציבה את חיזבאללה בהנהגתה.


    על ישראל לדרוש מהאו''ם שיכבד החלטתו משנת 2000, החלטה בה הכיר בכך כי ישראל נסוגה נסיגה מלאה מכל השטחים הלבנוניים. על ישראל להבהיר לאו''ם כי אינו יכול לשנות החלטה זו סתם כך פתאום בגלל לחצים של גורמים שונים.

    במקביל, ישראל תנסח לממשלת לבנון כבר מעכשיו אזהרה ישירה וגלויה בזו הלשון:

    ''הר דב(''חוות שבעא'' בפיכם) הינו שטח ריבוני ישראלי לכל דבר ועניין ומדינת ישראל לא תנהל עליו כל משא ומתן.

    כל פעולה צבאית נגד ישראל אשר תצא משטחה של לבנון, מתוך אשליה כי פעולה זו תביא את ישראל לידי ויתור כלשהו בהר דב, תגרור אחריה תגובה צבאית ישראלית קשה אשר תגמד את נזקי יולי-אוגוסט 2006.

    אל לכם לצאת להרפתקה אשר תמיט חורבן נוסף על עמכם ומדינתכם.


    ראו הוזהרתם.''

    • צריך גם לציין שחצי הכפר רג'ר שנמצא היום בשליטתנו הוא

      מיקי, 02/08/08 09:56

      למעשה התנחלות של לבנונים בשטח ישראל, לכן הגבול עובר באמצע הכפר.

    • יהושע סוף סוף מצאתי ישראלי אחד פה שמבין שהאחריות לשקט בדרום לבנון

      רבי חיימן מאומן, 02/08/08 17:07

      היא על ממשלת לבנון
      אין ספק שממשלת לבנון יודעת מה יקרה ללבנון באשמת החיזבאללה
      איך יתכן שמדינות העולם לא מעמידים תנאים לממשלת לבנון בנוגע להחלטות האום
      למה לבנון לא מגייסת את החיזבאללה לשורות החיילים שלה?? מפני שממשלת לבנון יודעת מה יהיו תוצאות המילחמה הבאה
      עדיף לעם הלבנוני לשמור על השקט בגבולה הדרומי. בלי קשר אין לי ספק שמדינת ישראל חייבת לחזור לגבולות 67
      אני בטוח שנשיא סוריה ירצה שקט באזור באותה מידה כמו ישראל ולכן הליך השלום חשוב מאוד

  • 8.

    לכן רק נתניהו

    לבנון 2 גרמה לנו להבין לא ליבני לא מופז לא קדימה, 02/08/08 02:05

    ממשלת הכישלונרים הביתה

  • 7.

    חיזבאללה חבורה של חולים בראש

    אריאל, 02/08/08 01:58

    אין להם מה לעשות כל היום רק לחפש דרך להגיע למלחמה דפוקים בשכל

  • 6.

    איפה אתם חיים יא ערבים?אם ישראל רוצה היא מוחקת אותכם מהמפה יא נסראללה! (ל''ת)

    יעקב דגן, 02/08/08 01:33

    • היתה לה האפשרות לפני שנתיים . למה לא עשתה אם היא יכולה

      צפוני, 02/08/08 10:57

      תהיה קצת הגיוני

  • 5.

    זה הניצחון של החזבללה במלחמה האחרונה

    א.ק., 02/08/08 00:55

    ואולמרט מנסה להרדים אותנו עם ההסכם המטופש וחסר התכלית שעשה עם האו''ם. עכשיו גם חיילי האו''ם נגדינו, כפי שתמיד היו. אי אפשר לתקוף את החזבללה משום שהאו''ם נימצא שם. למה צריך לחכות עד ספטמבר?

    • חיילי האו''מ לא עושים כלום לאכוף את 1701. אולי צריך

      מיקי, 02/08/08 09:52

      לדרוש מהאו''מ להוציא אותם לסודאן, למשל. במקרה של פעולה כלשהי מצד חיזבאללה (=לבנון) להודיע שאין לחיילי או''מ שום חסינות. הם לא יוכלו לשמש ''מגן אנושי'' ללבנונים.

  • 4.

    נסראללה מחפש לגיטימציה לקיום האירגון בכל מחיר.

    אופיר, 02/08/08 00:15

    הוא חייב לגרור את ישראל לעימות אחרת אין לו סיבה להמשיך להיות קיים...

  • 3.

    Hatzdaa ''NATZIT'' yesh lamenuvalim - obehetem yiheye sofam...Amen Sela (ל''ת)

    The Prophet, 02/08/08 00:09

  • 2.

    למה במלחמת לבנון השניה לא חיסלתם את כל החשמל..

    פליקס, 01/08/08 23:36

    אין לבנונים טובים למה לא עשיתם את מה
    כולם אמרו להפציץ את בירות ואת כל מערכות .החשמל המים וכול מה שכואב לליבנונים.....

  • 1.

    מצויין-זה אומר שממשלת לבנון אחראית ותגם תישא בתוצאות

    אמ''ן, 01/08/08 23:36

    מצויין-זה אומר שממשלת לבנון אחראית ותגם תישא בתוצאות