• 63.

    תגובה בקשר לתאונה ולכול החכמים למינהם

    הניצולה, 02/10/08 00:34

    אי אפשר לשפוט אף אחד.עד שמגיעים למצב הזה
    אולי הנהג אשם שנסע מהר אבל לא מגיע להם למות.

  • 62.

    לתגובה 26 והשאר הדומות לה..

    שחר יקר אתה חסר לנו!!!!!, 01/09/08 17:30

    אתם פשוט חרא של אנשיםם אין לכם מושג מה אתם עושים למשפחות שלהםם?!?!?! אני שונאאת אתכם אתם על הזיין אף אחד לא באמת שם עליכם תעשו טובה לעצמכם תסתמו את הפה.. ובאמת שאם רק הייתי פוגשת אחד מכם הייתי מוכנה לרצוח אותוווו!!!!!! אם כבר מדברים על אנשים מטומטמים תסתכלו על עצמכםם ייזונווותת בני זונוותתת!!!!!! שאף אחד פהה לא יעזז עוד לפתוחחח את הפה שלוו פה ומי שכן שישאיר מס' אייסיקיו ליד ויעמוד מאחרי הדברים שלוו... הלוואי ותרגישו מזהה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ואז נראה אטתכם מדברים.. עצה שלי.. עד שלא תכנסו לנעליים של אותו בן אדם בחיים אל תשפטו אותו וגם אז אין לכם את הזכות!! הכל מלמלהה אלוקים לוקח את הטובים- הפרחים ומשאיר פה את הקוצים - החרותת פהה אז קחו מסקנה....

  • 61.

    לכל אלה שמאשימים מאחלת לכם!!!!!!!

    אחיינית של שחר!, 01/09/08 17:20

    --''יהי זכרך ברוןך''-- שחר יקר שלנו אנחנו כל כך מתגעגעים.. ולכל האנשים פה שמרשים לעצמם לפתוח את הפה המסריח שלהם יותר מדי.. זכות דיבור אין לכם במקרה של התגובות שלכם אפילו לא זכות קיום.. וכן אני מאחלת לכולכםם להרגיש מזה לאבד מישהו קרוב בתאונה דרכים ועודד נשמהה טובה כמו שחר שלנווו!! ואז להבין שבחיים לא שופטים ומדברים ככה במצבים כאלה יחרוווותתתת!משחקים אותהה גברים מאחרי מסךך!! ועוד לקבל ולשמוע תגובות כאלה אתם פשוט חרא של אנשים ולא שווים אפילו את התגובה הזאת אם לא בשביל כבוד המתים לא הייתי טורחת בכלל להגיב לכם.. בקיצור כולכם אתם והתגובות שלכם והחיים שלכם על ה-ז-י-י-ן- שלנוו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 60.

    היום בקרתי את שרית אופק דודה שלי

    אחיין של הניצולה, 06/08/08 03:52

    דודה שלי מצב קשה בבקשה כולם להיתפלל שהיא תניצל בבקשה אני היכרתי את כרמית היא היתה באה אלינו לבית ברוך השם כרמית בגן עדן וגם גיא ושחר ז''ל

  • 59.

    תגובה 55 כנס כנס

    מישהי, 05/08/08 16:41

    לתגובה 55
    אתה יודע למי תגיד מגיע להם ?
    יחתיכת מטומטם תיזהר בדברים שלך בררור
    אני דודה של אחת ההרוגים ואני רוצה לראות עוד מילה אחת לא במקום .. אין לך לב ? אתה לא מתבייש להגיד דבר כזה ?

  • 58.

    תגובה 55 כנס כנס

    מישהי, 05/08/08 16:31

    לתגובה 55
    אתה יודע למי תגיד מגיע להם ?
    יחתיכת מטומטם תיזהר בדברים שלך בררור
    אני דודה של אחת ההרוגים ואני רוצה לראות עוד מילה אחת לא במקום .. אין לך לב ? אתה לא מתבייש להגיד דבר כזה ?

  • 57.

    כרמית קמרליקר

    חגית צורדקר, 03/08/08 21:34

    כרמית יקרה אלוהים קטף אותך בתחילת דרכך אני כל כך לא מאמינה שזה קורה ושאת לא כאן אני אוהבת אותך ותמיד דאגתי לך ואת יודעת את זה!אני לא יכולה לשכוח את השיחות בינינו וכל התקופה שלי ושל באיסיקיו שתנוחי על משכבך בשלום!

  • 56.

    שחר יקר...מי היה מאמין שתעלם לנו ככה !!

    חברה טובה של שחר, 03/08/08 00:14

    אני מכירה את שחר...וכל התגובות ממש לא לעניין...חוסר רגישות משווע!!!!!
    יש אנשים שצריכים להתבייש במה שהם כותבים ובעיקר בעצמם!!!!
    אין דבר יותר קשה ממוות.להתחיל להאשים את נסיבות התאונה ואת האשמים לה,זה לא המקום!!! מצטערת!!!העכל מכוון מלמעלה ואף אחד כאן לא יכול להגיד מי אשם ומי לא!!!
    שכל אחד יחשוב רק דקה אחת קטנה אם זה היה קורה למישהו שיקר לו...שחר חלק מהחיים שלי והוא נלקח בתאונת דרכים!!! קצת רגישות וחיזוק לא יזיק... לפחות מהעם אני מצפה!!!
    אוף,כל כך קשה... שחר איך אמשיך בלעדיך...? איך?????????????? איך????????????

    • כו

      אריק, 03/08/08 10:30

      כולם היו קרית גתים???????????????

  • 55.

    מגיע להם

    מישהו, 02/08/08 14:51

    אם לא העמוד היו יכולים לקחת עוד אנשים.
    זו התנהגות של מחבלים.

  • 54.

    די כבר למות בכבישים נהגים מטומטמים (ל''ת)

    ...., 02/08/08 13:15

  • 53.

    סעו לאט

    דןד, 02/08/08 10:40

    נהגים צעירים לא עושים חשבון לאף אחד זה מה שקורה

  • 52.

    ''יהי זכרם ברוך'' שנשמתם תיהיה בגן עדן אמן אמן (ל''ת)

    א, 02/08/08 02:41

  • 51.

    משתתפת בצער המשפחות

    מישהי, 02/08/08 02:09

    שלא תדעו צער יותר!

    כמה עצוב ש-4 משפחות בוכות עכשיו כי איבדו את יקירהם וכל מה שאתם עושים זה מתחבאים מאחורי המקלדת ושופטים אנשים שלא יהיו עוד בחיים. תתביישו חסרי לב!
    כרמית קמרלקר יהיה זכרך ברוך!
    יהיה זכרם ברוך של שלושת ההרוגים הנוספים.

  • 50.

    איפה ההורים שלהם? לכך חינכו אותם? יפה, כעת יקברו. חבל (ל''ת)

    קרירית, 02/08/08 01:48

    • ל50 הסתומה

      ת.א., 02/08/08 07:03

      מה זה שייך לחינוך? זה מה שיש לך להעיר אחרי מקרה כזה? מעט רגש.

  • 49.

    בטח מופז דאג לכך (ל''ת)

    איך עמוד הביטון הגיע למרכז הכביש, 02/08/08 00:13

  • 48.

    הורים יקרים

    א.נ, יהודה, 01/08/08 21:52

    הייתי ממליץ לכם להרכיב ברכב מכשיר כלשהו שיתעד את נהיגת בנכם, לפחות את המהירות. כך תאלצו אותו ליסוע כחוק, וגם תשמרו על החיים שלו.

  • 47.

    הוא בטח נסע במהירות מסחררת

    א.נ, יהודה, 01/08/08 18:49

    שום חוק מגביל מהירות היה מונע זאת ממנו. פסיכים נוהגים מהר מדי כך שהם אינם מסוגלים להגיב לטעות!

    • כנסו כנסו

      דודה, 05/08/08 16:34

      אנשים .. מה זה חשוב עכשיו לחוקים וכל השטויות האלה .. תראו איזה מקרה מחריד וזה מה שאתם חושבים ?

      אין רגשששששש קצת רגש איןןןןןןן ?!
      אני לא מבינה
      במקרה אני דודה של אחת ההרוגות :(
      אז מי שמתכוון ללכלך ולדבר שטויות עדיף שלא יגיב בכלללללל

  • 46.

    עבד כי ימלוך

    גמלאי יליד הארץ, 01/08/08 18:39

    עוד שלשה הרוגים מיותרים בכבישים , ושר התחבורה והבטיחות בדרכים שאחראי אישית על הבטיחות בדרכים ''שאול מופז'', מטייל בעולם ומקשקש על נושאי ביטחון ישראל כאילו היה ראש הממשלה ולא שר זוטר במינוי פוליטי עדתי...בדיוק כמו שעשה יו'ר האופוזיציה ''ביבי נתניהו'' שנטש את משמרתו בארץ בזמן חרום של מלחמה וטס לקשקש בלונדון על בטחון ישראל...

  • 45.

    שחחחחר

    .., 01/08/08 18:30

    אני לא מאמייייייייננה !!!

  • 44.

    אני בעיקרון לא נוהג בימי חמישי ושישי בלילות.

    דני ב., 01/08/08 18:27

    דומה שכל הפסיכים במדינה לקחו את ההגה בשני הערבים הללו ועושים קמיקאזות על הכבישים.
    אין לנו את מי להאשים רק את ההורים שנותנים מכונות הרג כאלו לילדיהם, את הנהגים הצעירים שמקפדים את חייהם ושל אחרים ומותירים אחריהם משפחות שלעולם לא תתאוששנה.
    אני בעיקרון לא נוסע כי נמאס לי להיות מטרה לקמיקזות הללו וגם לראות את אותם צעירים קלי ראש מרוחים על גדר ביטחון או מתחת לאיזו משאית.

  • 43.

    כשאני נלווה לנהג שמסיע אותי

    Avi Ecuador, 01/08/08 18:08

    אני יותר מודאג וערני מאשר כשאני נוהג, מנסה להזהיר בזמן ומדבר על בטיחות ואחריות.

  • 42.

    מביע צער למשפחות הרוגים

    Avi Ecuador, 01/08/08 18:02

    העמוד מחלק את הכביש, כנראה שהבחור בכלל לא הבחין בו וחשב שהוא נמצא באותו נתיב, לדעתי היו צריכים להאיר את העמוד, תאונה זו הייתה נמנעת ככל הנראה.
    מהירות סבירה ונמוכה יותר הייתה מאפשרת לבחור לא לעשות את התאונה הזאת או לפחות התנגשות יותר קלה בעמוד שלא הייתה מביאה תוצאה טרגית כזאת.
    לי קרה מקרה שלא הבחנתי בחלוקה בכביש, כביש חשוך שיסנוורו אותי מקדימה ועליתי על מדרכה או אי תנועה מתמשך, כמעט דרסתי אדם שהלך שם והוא ברח בזמן כשראה את הרכב שלי עולה על האי שלא ראיתי ובאמת לא נסעתי במהירות מוגזמת, למזלי הרכב קיבל מספר דפיקות מלמטה וזו הייתה רק בעיה של להכניס לגרז' למספר ימים.

  • 41.

    פרסומות בכבישים מהירים

    שמעון הצדיק, 01/08/08 17:12

    חבר הכנסת מרציאנו
    למה כל כך השתדלת שיורשה פרסום בכבישים מהירים? אתה שתדלן של המפרסמים או עושה דברם
    של השתדלנים. אולי היית גם הפעם שתוי
    ואולי מסטול כשנלחמת על אישור הפרסום
    בכבישים. מה זה נותן לך ומיהו הנותן.

  • 40.

    פחות כמה שחורים על הכביש

    קוראל אייזנקוט, 01/08/08 13:06

    בכל דבר רע יש טוב וההפך. היום נפטרנו מכמה שחורים בת ימים חולירות.

    • את טיפשה

      אוהד, 01/08/08 13:15

      עליבות של אדם נמדדת בכמה אופנים,
      את שלך אי אפשר ממש למדוד.
      בחורות נחותות כמוך זה הדבר הכי טוב שקורה לנו.
      חוסר הבטחון שלך והעליבות הפנימית שלך
      פשוט מראים לכולנו כמה רפש יכול להיות בנקבה אחת.

    • לא נעים להודות,האמת שמחשבה דומה(פחות בוטה)עלתה בראשי!

      המתוודה, 01/08/08 13:41

      ההבדל בין המדינה לאבטיח,זה שמאבטיח אפשר להוציא את השחורים ! מהמדינה לא !

    • למספר 40 אתה חתיכת זבל חסר רגש

      מזועזעת, 01/08/08 14:01

      אני מתביישת שיש אנשים כמוך במדינה חסרי לב. היום נהרסו 4 משפחות וחייהם של שלושה צעירים נגמרו. וזה מה שיש לך לכתובץ אני לא מבינה איך פרסמתם תגובה מרשעת כזו. כמו כן ישנן פה 40 תגובות ואף אחת מהן לא מביעה צער או זעזוע על המקרה המצמרר. מגיבים מנוכרים ומגעילים תתביישו לכם. ולכם המשפחות שולחת אני תנחומים.

    • כמה טיפשים אנשים

      לילך, 01/08/08 14:48

      יחתיכת תומה טיפשה מטמטמת חרת שכל רגישת איך אומרים דבר כזה???? מעניין מה היית אמרת אם הם הי אחים שלך???? אני לא אאחל לך שזה יקרה אני רק אאחל לך שאלוקים יסלח לך על מה שאמרת חתיכת סחלהההההההההה

    • מי אמר ? ואם זה 3 חיילים קרביים ? גם תדבר ככה? (ל''ת)

      א, 01/08/08 15:02

    • 40 אתה חלאה

      מישהו, 01/08/08 15:16

      אני מכיר נאחד ההרוגים ובטח הרבה אחרים מכירים אתה אחרים אז או שאתה פרובקטור מסריח או סתם טיפש גזעני מסריח בכל מקרה נאתה מדיף ריח רע מאד...

    • אתה חתיכת חלאה (ל''ת)

      מתי נפטר ממך, 01/08/08 15:17

    • למספר 40

      מזועזעת, 01/08/08 15:36

      אני פשוט מתביישת בך את ממש סתומה אין לב אם את רושמת דברים כאלה

    • אתה קורא לעצמך אדם? (ל''ת)

      .., 01/08/08 16:21

    • אתה לא ''מרחם'' במקרה על העמוד?! (ל''ת)

      Avi Ecuador, 01/08/08 18:10

  • 39.

    למספר 35

    ????, 01/08/08 12:51

    אני יסביר לך מה הבעייה עם השוטרים בלילות...
    הם מעדיפים להחנות את הניידת באיזה מקום ולדפוק שינה עד הבוקר...
    ובגלל זה לא נימצאו שוטרים לכל אורך המקום.....

    • למספר 39

      ירון, 01/08/08 14:22

      39,אתה פשוט טיפש ללא תקנה,אין דבר כזה לדפוק שינה עד הבוקר,במקום לקשקש,לך תתנדב במקום מגוריך ונראה מה תגיד אחרי משמרת לילה עם השוטרים-אחת,אחת ולא יותר.שתהיה לך שבת שלום.

  • 38.

    שהשוטרים ישלחו את הכוחות לאיפה שיש אלימות, מה הם באים מסקרנות?

    גם כן משטרה, 01/08/08 12:32

    יופי שהם באים בכוחות גדולים לראות מה קרה, אבל שמתקשרים 100 אף אחד לא עונה

  • 37.

    שימו לב לתמונה ...מה יש על העמוד...נכון שתי כסאות הרכב! (ל''ת)

    צחי, 01/08/08 12:31

  • 36.

    מה הבעיה?????

    גרריסט, 01/08/08 12:20

    מה הבעיה לנסוע במהירות של 80 קמ''ש בלבד!!!
    יא אללה של כולכם נמאסתם...
    ועוד אני מתפרנס מזה,כמה חבל לי..

  • 35.

    תאונות דרכים

    ראובן - חולון, 01/08/08 12:07

    רק פתרון אחד וקל:
    נוכחות משטרת התנועה בכישים.
    איך יתכן שרכב דוהר במהירויות כאלה לאורך קילמטרים ואין שוטר ואין ניידת לאורך כל הדרך ?

    שיפסיקו בחקירות סרק, ויתפרסו בכבישים להצלת חיי אדם.

  • 34.

    החברה הישראלית בהתגלמותה חוקים פה זה רק המלצה הענישה לא מפחידה וצעירי

    ערן, 01/08/08 11:54

    וצעירים ''קלילים על ההדק'' חבל

  • 33.

    יותר רכבות = פחות רכבים = פחות תאונות (ל''ת)

    ניר, 01/08/08 11:42

  • 32.

    אני נער בן 18 עם רישיון של נהג חדש ו

    עדן אריאלי, 01/08/08 11:34

    די להאשים את המוסדות וכל הרשויות ואת מופז ואת התחבורה לנעשה בארץ . התאונות דרכים הם ברובם כמו המקרה לפנינו רק באשמת הנהגים והלחץ החברתי בתוך האוטו . אני בתור נהג חדש יודע שאני נוסע במאה אחוז זהירות ושם לב לשינוי נתיבים והגבלות מהירות . צעירים בגילי כאלה שחוזרים מבילויים אינם ! וזה מסוכן לכל נהג . לא מספיק להיות צודק אלא גם להימנע מכל תאונה . תחשבו רגע . במה אשמים עכשיו אנשי השלטון ? נכון הם מושחתים . אבל כביש 1 זה אחד הכבישים המסודרים ביותר בעל שילוט מצוין ומזהיר מפני סיבובים חדים !!!
    גם בכבישים מסוכנים הנהג הישראלי צריך להתאים את מהירותו לתנאים .
    מהירות סבירה - המהירות שהנה נוסע לפי תנאי דרך (למשל אם יורד גשם , או דרך עפר) למצב הנהג כמובן (אם הוא קצת עייף אז שיסע בנתיב הימני על 80 קמ''ש בדרך בין עירונית )
    די צעירים !! תפסיקו עם הפוזות וההתלהבות . נמאס לשמוע על תאונות . תחשבו על המשפחות שלכם. אתם גורמים להורים רבים בארץ למנוע מהילדים שלהם לקחת את האוטו ולבלות .

    • הלואי ותגדל בריא ילד נחמד שלי

      נהג וותיק מקצועי, 01/08/08 11:57

      הגיע הזמן שתתבגר ילד נחמד..כשתגדל תבין שמי שאשם ישירות בתאונות הדרכים הוא תמיד שר התחבורה והבטיחות בדרכים,שהיום הוא ''שר הכשלון'' שאול מופז...המצב הוא כזה שאם אפילו תעבור רגלית במעבר החציה תמיד תסתכן שנהג בלי נסיון חדש כמוך.ובלי חשש מתוצאות מעשיו . ידרוס אותך..-- את כל ההצעות הנחמדות שהצעת בכתבה אנחנו יודעים כבר 50 שנה.צריך רק דבר אחד .. שר תחבורה מתאים שידע מה הוא רוצה וגיבוי ממשלתי,ולא כמו בררת המחדל ששמה שאול מופז וראש הממשלה אולמרט!!

      • לא אמרתי שהם בסדר גמור

        עדן אריאלי, 01/08/08 12:04

        ברור יש המון כבישים בעייתים בישראל . צמתים מסוכנים . אבל עם כל זה הנהג עצמו חייב להיזהר ... אז כל אחד יסע בצומת מסוכנת יהרוג ילד או שניים ויגיד אהה בגלל שכך וכך הצומת ומופז אשם ! מה עשינו בזה?

        • כל הכבוד

          נהג מקצועי, 01/08/08 12:33

          קודם כל צריך לדאוג לסלק מייד את האנשים מסוגו של מופז בבחירות, ולדאוג לבחור את מי שאתה חושב שמסוגל לתקן את המצב,,ולא את אלה שמוכרים לך בפירסומות,,מאחר ואתה נשמע לי צעיר חכם תנסה להשפיע בפוליטיקה הנכונה..

      • הוא כבר גדול ובוגר הרבה יותר ממך, מסתבר.

        אזרח, 01/08/08 12:14

        הבעיה היא אתה ושכמותך
        שלא יודעים לקחת אחריות ובכל מקום דוחפים את הפוליטיקה הזולה שלהם.

        • זה לא פוליטיקה --זה חיי אדם

          נהג מקצועי, 01/08/08 18:53

          אוי כמה האמת כואבת..מי מדבר על פוליטיקה.? מדובר בחיי אדם.!!! תמשיך אתה ללקק ל''מופז'' ושכמותו, והלוואי ותגיע תמיד שלם ובריא לביתך לאחר כל נסיעה על כבישי הדמים ששר התחבורה הכושל שלך לא עושה כלום לתקנם, רק אל תצדיק את האחראים למחדלים שלא מטפלים במניעת התאונות !!!

    • אתה תהיה גובניק בצבא!

      שמאל ציוני, 01/08/08 12:45

      נער חביב אתה לא מבין שאותו סם שגורם לנערים הצעירים לעשות שטויות הוא אותו סם שגורם להם לקום ולהסתער אל מול פני האויב!
      אין מה לעשות נגד סם הנעורים,אי אפשר לסמוך על שיקול דעתם של ילדים בני 18,אם היה להם כזה הם לא היו קמים להסתער זו האמת!

      • אין הצדקה להרג אזרחים חפים מפשע (ל''ת)

        אייזיק - פ''ת, 01/08/08 13:47

      • המשוואה שלך שגויה! מה הקשר לג'ובניק?!

        מוריה, 01/08/08 13:58

        מה שמניע אדם להסתער אל מול פני האויב הם הערכים עליהם הוא גדל- תושיה והבנה שערך החיים של כולנו חשוב זה חלק מהם (כי האויב שלנו פוגע בנו ללא טיפת רחמים ובמציאות שלנו זה כ''כ ברור!)
        אז כל הכבוד לנער הזה שיודע לקחת בגרות ואחריות על מעשיו מה שכל אחד מאיתנו צריך לעשות בכביש.

        כן, כן, גם אני ואתה- כולנו!

        וממש לא שייך כאן עניין הג'ובניקים שתפקידם חשוב לא פחות בשביל צבא שלם ומאורגן...

    • הלוואי וכל הצעירים שנוהגים יחשבו כמוך (ל''ת)

      אייזיק - פ''ת, 01/08/08 13:45

  • 31.

    הנהג אשם בתאונה והרג עוד נוסעים.

    הסבר פשוט, 01/08/08 11:26

    המהירות הגבוהה של הנהג גרמה לתאונה ולהרג שלו ושל חבריו.

  • 30.

    הגבלת מהירות

    כצל'ה, 01/08/08 11:19

    דומני שיש לחוק חוק שכל צעיר מתחת לגיל 25 חייב להתקין בכרב שוא נושע התקן ל''הגבלת מהירות''.
    טובה שעה אחת קודם.

    סבא מודאג

  • 29.

    אסון לאומי

    הלוחם בתאונות בדרכים, 01/08/08 11:09

    קללת התאונות גוברת ושר ה''חוסר הבטחון'' בתחבורה שאחראי לטפל בבעיה שכולה באחריותו האישית!!!..טס ומטייל בעולם , מדבר שטויות בנושא הבטחון שכשל בו בחיותו שר הבטחון,,ועוד מעיז לאסוננו ברוב חוצפתו להתמודד גם לראשות המדינה ??

  • 28.

    להגביל (אלקטרונית) את המהירות המותרת ל 60 קמ''ש!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    יושע, 01/08/08 11:06

    נכון, זה נשמע לא ריאלי...אבל במלחמה כמו במלחמה!!!
    גם תושבי ישראל חיים חיים לא ממש נורמלים, עם כל מיני איסורים ביטחוניים שהתרגלנו אליהם, ושבעיני מי שמגיע מחו''ל נראים מטורפים!

    אז המהירות המירבית תהיה 60 קמ''ש, גם ככה רוב הזמן אנשים נוהגים בפקקים ועומסים, שנמצאים במהירויות של 30-40 קמ''ש...

    יתרגלו לחיות קצת יותר לאט, קצת פחות תזזיתי...
    במהירות כזאת, אלמנט ההפתעה כמעט שאינו קיים, גם אם ישנו מצב חירום: ב 60 קמ''ש וב 120 קמ''ש התוצאה לא תהיה דומה.
    מרחק הבלימה קטן, הכל קורה לאט, יש לאדם יכולת להגיב בצורה טבעית (האדם יכול לרוץ למרחק קצר במהירות של טיפה מעל ל 30 קמ''ש, ולכן כל הפיזיולוגיה וכל יכולות התגובה תוכנתו למהירויות כאלה, ולא ל 140 קמ''ש של פח במשקל של טון!!!

    • סע אתה 60 קמש (ל''ת)

      ניר, 01/08/08 11:40

    • הכי טוב לחזור לסוס ועגלה

      ששון גבאי, 01/08/08 11:40

      גם אתה כמו חבריך הפופוליסטים הבלתי מבינים בתחבורה מעלה את הרעיון הגאוני.
      אכן, שטיפת המח של שלטונות התעבורה בארץ עבדה עליכם מעולה.

  • 27.

    הסחות הדעת של הנהגים הן מקור של מרבית התאונות!

    מנו, 01/08/08 10:59

    הסחות הדעת שיש היום לנהגים ברכב המודרני הן כמעט ואין סופיות.
    -רדיו
    -מערכת סטיראו
    -מסכי LCD
    -סלולארי
    -דיבורית על שלל כיונוניה
    וכל זה לפני, ההשתוללויות עם החברים, האלכוהול והסמים, המהירות המופרזת, העייפות וחוסר השינה המספקת של צעירים, שנוהגים באשמורת הבוקר לאחר שלא ישנו בלילה!

    • צודק (ל''ת)

      נילי, 01/08/08 11:52

  • 26.

    לא מרחם עליהם, טוב שלא לקחו אף חף מפשע איתם (ל''ת)

    דוגרי מגיע להם, 01/08/08 10:58

    • ל 26 אתה יותר מצודק

      אחד מהעם, 01/08/08 13:32

      להורי הנהג חבל לי עליכם, אך גם לכם יש חלק בתאונה זו . חינוך חינוך ועד פעם חינוך.
      וטוב שחבריו הם אילו שנהרגו (מסכנות המשפחות). ולא עוברי אורח ,נהגים אחרים שאינם מכירים את הנהג וחבריו שלא מנעו ממנו לנהוג כך

  • 25.

    ונניח שהיו נוסעים 40 קמ''ש פחות... לא היו נהרגים? (ל''ת)

    רועי, 01/08/08 10:54

  • 24.

    צריך סדרת חינוך לצעירים וחיילים

    ג., 01/08/08 10:34

    זאת היתה סתם נהיגה פרועה שכמוה רואים הרבה בסוף השבוע. צריך לקחת החיילים את במסגרת פעילות זק''א או מד''א לזירות תאונה כאלה כדי שיראו את חלקי גופותיהם של חבריהם מרוחות על העמוד.זה ישכנע אותם סופית לא לעשות שטויות שכאלה.

  • 23.

    היו על סמים ? (ל''ת)

    שם, 01/08/08 10:33

  • 22.

    אין קשר לפיזיקה - רק התנהגות!!!

    גל, 01/08/08 10:28

    שיכניסו כבר את מדי המהיות החדשים, ומי שיעבור ב-30 קמ''ש את המהירות המותרת שייכנס ל-30 יום לכלא וחצי שנה שלילה כעונש מינימום!!!!!!!!!! ובשיפוט מהיר!!!! בתי דין מיוחדים ותביעה מייוחדת לעבירות תנועה שיש בהם אלמנט של הפקרות!!!!!!!!!!

  • 21.

    ספק אם יש בנמצא בעל מוסך אשר יכול לזהות סוג הרכב שנפגע (ל''ת)

    מכונאי רכב, 01/08/08 10:25

  • 20.

    חכמי ציון

    חץ, 01/08/08 10:25

    יאללה חכמי ציון, שלשו את גובה הקנסות על עבירות תנועה וחניה.

    כך תלחמו בתאונות הדרכים.

    כל מעשי ממשלות ישראל, הם העתקות מחלם ומסדום וכך אנחנו נראים.

  • 19.

    למה חפים מפשע??? (דגנית 15 )

    גל, 01/08/08 10:24

    מי שנוסע במהירות מטורפת כנראה, כשהוא אולי שיכור או מסומם הוא אף פעם לא חף מפשע. הוא וחבריו היושבים אתו ברכב פושעים, שרק בנס פגעו בעצמם ולא הרגו חפים מפשע!!!!!!!

  • 18.

    מחריד

    יוני, 01/08/08 10:23

    זה ממש מחריד ועצוב

  • 17.

    יום חג למקימי המצבות (מצבה לילד מאוד יקר כי צריך להדהים,,,) (ל''ת)

    למרות הכאב זו האמת המרה, 01/08/08 10:21

  • 16.

    עזבו כבר את המשטרה - תגובה ל 13 ודומיו

    ירון, 01/08/08 10:18

    מה אתה רוצה מהמשטרה ???? ארבעה אנשים בוגרים אבל טיפשים נוסעים לפנות בוקר של יום שישי - בלי לברר אני אומר לך שאחרי בילוי ואחרי שתיית אלכוהול,נוהגים במהירות מטורפת,מסכנים את עצמם ומה שיותר חמור - מסכנים אחרים,לא חושבים על עצמם ולא על משפחותיהם,על שאר משתמשי הדרך אני כבר לא מדבר,מכניסים את עצמם למצב בלתי אפשרי,הורגים את עצמם ואתה בא בטענות למשטרה??? למתאבדים מהסוג הזה אני מציע להתאבד בחדרם בביתם שלא יגרמו נזק לאחרים ושלא יסכנו אחרים,את המשטרה עזוב בשקט,אין דבר כזה שוטר על כל שיכור טיפש,יש חוק,יש נורמות התנהגות מקובלות ויש דברים שאדם סביר לא יעשה אותם,רובינו כאלה ולכן כשארבעה טיפשים כאלה שלכאורה אמורים להיות נורמטיבים,עוברים על הקוד המקובל,קשה מאוד להמנע מהתוצאה החמורה שלפנינו,אני רק שמח שאיש מלבדם לא נפגע.

  • 15.

    השלמת ה''מכסה שבועית'' בהרוגים מתאונות ונרצחים חפים מפשע (ל''ת)

    דגנית, 01/08/08 10:15

  • 14.

    למה אין הגבלת מהירות מכנית ברכבים

    אבי, 01/08/08 10:03

    אחרי ניסיונות חוזרים ונישנים של שינוי תרבות הנהיגה בארץ ללא הועיל אולי יאלצו את בעלי הרכבים להגביל מכנית את הרכב למהירות של 100 קמ''ש זה בטוח יחסוך חיים ולאלה שעדיין לא הפנימו גם הרבה זמן

    • תשובה לשואל - אין מי שיאכוף ולכן אין משמעות להגבלה כלל (ל''ת)

      רועי, 01/08/08 10:17

    • קשקוש פופוליסטי

      ששון גבאי, 01/08/08 11:12

      למה 100? למה לא 50 או 10?
      הדיבורים על מהירות נובעים מהעובדה שזו העבירה שהכי קל לאכוף. לפי אתר המשטרה המהירות אחראית רק ל-5 אחוז מהתאונות.
      הבעיה היא חינוך הנהג הישראלי ואכיפה אמיתית של המשטרה. רכב סמוי שיחפש את הנהגים הפרועים ולא שוטר שיעמוד עם הויברטור ליזר שלו באיזה כביש נידח.
      צריך לזכור שמהירות מופרזת יכולה להיות גם המהירות החוקית באותו כביש.
      יש להתאים את מהירות הנסיעה לתנאי הכביש, הרכב והנהג.

  • 13.

    זה לא שהמשטרה אשמה אלא הידיעה שאין משטרה היא הנותנת (ל''ת)

    ארנון, 01/08/08 09:52

  • 12.

    נהיגה לא זהירה - וכל השאר תירוצים (ל''ת)

    מיכלי, 01/08/08 09:44

  • 11.

    מחיר ההפקרות !!!

    טומי, 01/08/08 09:30

    4 צעירים כנראה מתודלקים ועייפים,+ מהירות מטורפת,ונהיגה חסרת אחריות = 3 הרוגים ופצועה קשה,
    ומי שישלם את המחיר הן המשפחות שנשארו לבכות ולהתאבל ! סעו בזהירות ושימרו על חייכם !!!

  • 10.

    פחות משוגע אחד על הכביש. חבל רק על החברים שלו (ל''ת)

    שונא ערסים, 01/08/08 09:27

    • כמה שאתה צודק !!! (ל''ת)

      מסכים, 01/08/08 10:47

    • 10

      חסוווווווווי, 05/08/08 16:39

      עדיף שתסתום את הפה

    • פחות משוגע על הכביש (ל''ת)

      אחות של הנהג, 11/01/12 21:11

  • 9.

    הסבר פיזיקלי בסיסי בנושא המהירות

    זיקו, 01/08/08 09:19

    אנשים לא מבינים, או לא יודעים, את אחד החוקים הבסיסיים בפיזיקה, והוא שאנרגיה שווה למסה חלקי 2 כפול המהירות בריבוע. מה זאת אומרת? זאת אומרת שהאנרגיה המשתחררת בתאונה של רכב שנע במהירות 100 קמ''ש, לעומת רכב שנע במהירות 90 קמ''ש, גדלה בפקטור של 100 ולא בפקטור של 10! (טוב, זה לא מדויק אבל זה ממחיש את הרעיון) פשוט מאוד, וקטלני מאוד. ה10 קמ''ש האלה יכולים להציל את חייכם. מה הרווחתם בזה שאתם נוסעים 10 קמ''ש יותר? נניח שאתם נוסעים מתל אביב לחיפה, ונניח שזה 70 ק''מ מרחק (עיגול קטן). אם תסעו במהירות ממוצעת של 90 קמ''ש, יקח לכם 47 דקות להגיע. אם תסעו 100 קמ''ש, זה יהיה 42 דקות. בשביל ה5 דקות האלה אתם רוצים לקחת סיכון כזה? תחשבו על זה! וודאי שלא! סעו לאט, ובזהירות. תאותתו, תהיו אדיבים, אל תחתכו, תסתכלו טוב טוב לפני שאתם עוברים נתיב או עוקפים.

    • אתה תותח (ל''ת)

      דוד, 01/08/08 09:45

    • הם נסעו לפחות ב 150 קמ''ש. שום פיזיקה לא תשנה במהירות כזאת. (ל''ת)

      ג., 01/08/08 10:36

    • דוקטור...

      רועי, 01/08/08 10:57

      המפרקת נשברת ממכות שמקבלים במהירויות הרבה יותר נמוכות... השאלה היא אם מדובר בהתנגשות חזיתית, החלקה או התהפכות.
      אלא הדברים שיקבעו את התוצאה.

    • עוד קשקשן פופוליסטי

      ששון גבאי, 01/08/08 11:28

      למה 90? אני בטוח שב-80 הסכנה יורדת עוד יותר וב-50 אתה בכלל על כל דקה נסיעה מוסיף עוד שנה לחיים.
      הבעיה היא לא המהירות - אלא חוסר החינוך לנהיגה נכונה. אתה יכול לנהוג במהירות המותרת 90 ולגרום לתאונה קטלנית כי המהירות הזו לא מתאימה לתנאי הדרך.
      תפסיקו להאמין לדמגוגיה של הרשויות בנושא מהירות. זו סיבה מאד מינורית לתאונות אבל זו עבירה שהכי קל לאכוף.
      כשמישהו ילמד את משטרת התנועה קצת על תנועה, ויורה להם מה במאת לאכוף-המצב בכבישים ישתפר. אבל אז הם ירוויחו פחות מדוחות ולכן סביר להניח שלא יעשו זאת.

      • הפעם הסבר בהבנת הנקרא

        זיקו, 02/08/08 00:33

        לא טענתי בשום מקום שהמבירות היא הסיבה לתאונות, אלא הסברתי מדוע המהירות משפיעה על תוצאת התאונות. סיבה ותוצאה, שני דברים שונים.
        למשל, תאונה שהסיבה שלה היא תשתית לקויה של הכביש, תוצאותיה יהיו הרבה פחות קטלניות אם מהירות הנסיעה תהיה 50 קמ''ש, להבדיל מ100 קמ''ש. ואגב יתכן שדרוש שינוי רדיקלי בחשיבה ובאמת להגביל את המהירויות לסדר גודל הזה, של 50-60 קמ''ש.
        כנ''ל תאונות בשל עייפות, שתייה, נהיגה לא זהירה אחרת וכו'. למהירות יש השפעה עצומה על תוצאות התאונה.
        אני לא חושב שאני קשקשן פופוליסטי, אבל אם זה מה שאתה חושב... מה אפשר לעשות? בעיה שלך.

    • באופן כללי יש צדק והגיון בדבריך אבל כמו שאמרו, למה לא לנסוע עוד

      יהודי בדם, 01/08/08 13:10

      10 פחות ועוד 10 פחות...ברגע שנוהגים בלי לאבד ריכוז בכלל ולא גורמים לעצמך להיות לא מרוכז כמו אלכוהול\\יותר מידיי סיגריות ואפילו חוסר שינה וכדומה אז זה הרבה יותר פשוט, ומספר תאונות הדרכים ירד.

      מה שיוריד אותו עוד יותר הוא אם יהיה פחות צפיפות, אבל זה לא בדיוק בר ביצוע עכשיו עם הממשלה הנתונה.

      אני חושב גם שאם האוטו הזה היה נוסע 100 קמ''ש, ומציית לחוק יש סיכויי טוב שאף אחד מהם לא היה נהרג בדיוק מהסיבה שאמרת.

      • הסבר נוסף למתקשים

        זיקו, 02/08/08 00:29

        לא דיברתי על המהירות כגורם לתאונה, אלא על המהירות כגורם לתוצאת התאונה. אכן, אם המהירות המותרת תהיה 50 קמ''ש, שיעור התאונות הקטלניות ירד בצורה דרסטית. צודקים הטוענים כי מרבית התאונות אינן נגרמות בשל מהירות מופרזת, אלא בשל סיבות שונות של נהיגה לא זהירה, תשתיות וכו'. אך למהירות יש חשיבות קריטית בתוצאת התאונה. לכן, סעו לאט. אין לאן למהר.

  • 8.

    מהירות מופרזת זו לא סיבה לתאונה בכביש מהיר

    שי, 01/08/08 09:14

    יש סיבה אחרת כנראה,

    בכביש מהיר גם אם נסעת מהר אתה תמיד יכול להתקדם או להאט, קיצור פחד אלוהים מה שקרה היום

    • לסטיית המכונית לא קשורה המהירות אבל אם המהירות היתה

      יעקב, 01/08/08 11:18

      יותר קטנה הכונית לא היתה עפה ויש סיכוי גבוה שהיו פחות הרוגים אם המכונית היתה נוסעת לאט יותר

    • נכון מהירות אינה סיבה לתאונה אך תראה איזו תוצאה ממהירות (ל''ת)

      טבינועם, 02/08/08 08:26

  • 7.

    Don't SMS and drive

    Yaniv, 01/08/08 08:26

    writing SMS for 10 secounds driving 100 km/h meens ca. 300 meters blind flight

    • its 360 meters...100kmh = 36m per second (ל''ת)

      alive, 01/08/08 08:40

  • 6.

    התראות

    שוטר תנועה, 01/08/08 08:12

    לצערי הרב בכל תאונה מייד מאשימים את המשטרה את בתי המשפט ולא את הנהגים עצמם. בכל פעם שיושב שוטר על מנת לבדוק את כשירות הנהגהאם הוא לא עובר עבירות אם זה חציית קו רצוף או אי ציות לתמרור עצורתמיד יהיו נהגים שיזהירו את הנהג העברין תזהר יש שוטר. יתכן ובאם לא יזהירו נהגים אלו תהיינה פחות תאונות.

    • הפלפון לא מזהיר בפנה עמודי בטון האשמה בהם (ל''ת)

      אשר ב, 01/08/08 14:28

    • שוטר תנועה?אין דבר כזה-אתה פקיד מס במדים

      ששון גבאי, 01/08/08 17:35

      ''משטרת התנועה'' היא אחד האשמים המרכזיים במחדל התנועה בארץ. אתם בסך הכל פקידי מס שחפשים לרשום כמה שיותר דוחות במשך היום. המלחמה בתאונות הדרכים לא מזיזה לכם את הקצה.
      אני מדבר מתוך נסיון של עשרות שנות היגה.
      אם תרצה, אני מוכן ללמד אותך בחינם מה צריך לעשות בכבישים.

  • 5.

    צריך לעשות לזה סוף

    אפרים, 01/08/08 08:06

    לצעירים של ימינו יש רגל קלה על הגז בשילוב של מכוניות מתקדמות ומהירות והתוצאות קטלניות וכואבות אני קורא לשר התחבורה לתת הצעת חוק להגביל את מהירות המכוניות החדשות עד לכדאי מהירות סבירה לנהיגה בטוחה יותר
    תנחומי למשפחות שלא תדעו צער
    ורפואה שלמה לפצועה.

    • אני חושב שצריך להגביל צעירים עד 24 נסיעה רק בתוך העיר

      דני, 01/08/08 09:04

      ואני בן 23 עם 5 שנים רשיון,ואין כמו נסיון על הכביש רק אחרי 5 שנים אני מבין את זה, צעירים כמה שיהיו זהירים הם יותר מסוכנים

      חבל, תנחומים למשפחות המסכנות

      • הגזמת, אני בטוח שאם היית בן 18 לא היית מדבר ככה.

        יהודי בדם, 01/08/08 13:12

        אפילו אם הייתה לך את אותה דרך החשיבה והיכולת השכלית, מה שכנראה נכון באופן ממוצע לבן אדם.

  • 4.

    הפעלת לחץ על בוחני הנהיגה

    אחד שיודע, 01/08/08 07:54

    נהגים צעירים שבקושי שולטים ברכב נוסעים במהירות מופרזת.

    זו התוצאה של הפעלת לחץ על בוחני הנהיגה במשרד הרישוי לתת רשיונות נהיגה, כדי לרצות את מורי הנהיגה, כדי שיתפקדו ''לקדימה''.

    • זה כתוצאה מהלחץ של הבוחנים, קידוש הרכב והכביש, (ל''ת)

      יעקב, 01/08/08 08:05

    • בוחני נהיגה? מה בקשר להורים?

      דניאל, 01/08/08 08:36

      אנו כהורים יודעים בדיוק מיהם הילדים ומה הם מסוגלים לעשות. ההורים צריכים להבין שרכב הוא כלי נשק וכלי נשק שהורג.

    • שטויות במיץ, בוחן נהיגה לא יכול לזהות מופרע

      דניאל, 01/08/08 09:06

      הוא נוהג כמו ילד טוב

    • ההפך הוא הנכון

      אברי, 01/08/08 10:32

      אני דווקא חושב שהעובדה שלקבל רשיון במדינת ישראל זה סוג של 'הצלחה' ומבחן בגרות היא הגורמת לצעירים להתלהב על הכביש. צריך להעביר יותר בקלות וכך להפוך את קבלת הרשיון לדבר של מה בכך, ולהאריך את תקופת הליווי של ההורים, כי מנסיון זה מה שבאמת מלמד את הילדים לנהוג ולרכוש תרבות של נהיגה.

    • מסקנה: הבוחנים אמורים לפסול כל ערס.

      הלו, 01/08/08 10:51

      אבל אז ודאי תתלונן על אפליה כי מהתוכן והסגנון שלך ברור שגם לך יש לשלול את רשיון הנהיגה.

      • חעע

        חסססססססססססוי, 05/08/08 16:41

        מה הקשר ערס ?
        אנשים אתם מדברים שטויות ..
        מי שיש לו הערב לא במקום עדיף שישתוק ולא יגיב בכלל תתביישו לכם

    • עלתה אחריות ההורים מאז שיש חובת ליווי

      דוד, 01/08/08 17:37

      מורי הנהיגה והבוחנים מלמדים את הנהג החדש להפעיל את הרכב.
      ההורה המלווה הוא זה שצריך ללמד את הזאטוט שלו איך לנהוג ולשם כך נוצרה תקופת הליווי.
      בגדול, כל נהג ינהג בשנים הראשונות ב-ד-י-ו-ק כפי שאביו נהג. צורת הנהיגה של ההורה נכנסת לדם, כולל הרעשים של הזינוקים, האיתות, השימוש במראה והנהיגה הזהירה.
      ממש כמו שילד קטן לומד בבית איך גבר מתנהג אל אשה ולהיפך, כך הוא גם לומד איך להתנהג בכביש.
      תבדקו את עצמכם ואת מה שהנחלתם לילדים שלכם לפני שאתם באים בטענות לשלטונות.

  • 3.

    מה הקשר

    מני-בוס, 01/08/08 07:43

    נוסע לו נהג במהירות מופרזת בניגוד לחוק אולי שיכור בכביש מספר 1 כביש שלא נופל מכל אוטובן בגרמניה ונהרג בתאונת דרכים עם ל הצער האשמה היא רק על הנהג מסכנים החברים שלו שנהרגו בגללו תנחומי אסון נורא

    • אל תמהר לשפוט

      כביש מס' 1, 01/08/08 08:05

      אתה עדיין לא יודע מה היה שם. אולי אתה צודק והנהג אשם, אבל יש גם סיכוי שאתה טועה. חכה לתוצאות בדיקת המשטרה. אל תמהר לשפוט אדם שאתה לא מכיר בנסיבות שלא בדקת

      • הראיות ברורות

        אחד הגיוני, 01/08/08 11:11

        מכונית שנקרעת לשנים מעמוד בטון - זה לא הגיוני שיקרה דבר כזה בלי מהירות מופרזת
        (למרות שיכול להיות שגורם חוץ מהנהג היה אשם)

  • 2.

    נהיגה מופרעת של הנהג, אין שום הסבר אחר

    ארנון, 01/08/08 07:36

    מהירות מופרזת בשילוב אפשרי עם עייפות או אלכוהול לאחר בילוי. אין שום סיבה הגיונית לתאונה כזו אם נוהגים נורמלי. עצוב לראות באיזו קלות דעת אנשים מאבדים חיים.

    • פשש.. כבר לא צריך חוקרי משטרה בארץ, הנה תחקיר מקיף בחינם

      איתי, 01/08/08 08:40

      חשבת לרגע על זה שאולי היה משהו על הכביש והנהג עשה טעות וסטה? חשבת על זה שבעצם לא אמור להיות עמוד בטון לא מוגן בגדרות שוברי אנרגיה באמצע כביש מספר אחת? ושאולי זאת בכלל לא אשמת הנהג אלא אשמת מע''צ שלא שמה שם אמצעי הגנה? איך פתאום ''רכב נחצה לשניים'' בנסיעה באמצע כביש מהיר? למה דפנות הבטון של הכביש לא מקיפות את העמודים בצורה כזאת שכשמתנגשים בהם עפים מהם חזרה הצידה לתוך הכביש בלי לפגוע בעמוד?! העיקר שישר ''ידוע'' שהנהג ז''ל אשם. אז בעצם, מי צריך תחקירים של המשטרה. לא חבל על הכסף?

      • יש עבודות בכביש אז סע לאט במיוחד בלילה!!!!!!!!!!!!

        רועי, 01/08/08 09:25

        להפסיק לחפש אשמים מכל כיוון אתה ואני והוא אשמים .אפילו שאולי הכביש לא היה בטוח לחלוטין,עקב העבודות שנעשות באיזור מחלף נתב''ג שזה מגיע לצעירים אני מאשים אותם פעם הייתי בדיוק כמותם למלי התבגרתי והחכמתי מעט, והחסד שנעשה עימי שלא אני מצאתי עצמי על מעוך על בטון, רק כמעט.

  • 1.

    ומופז רוצה להיות ראש ממשלה

    יוסי, 01/08/08 07:07

    תחבורה הוא לא מצליח לנהל,רק ביבי לשלטון

    • אבל מה מופז צריך לעשות ???? (ל''ת)

      אני לא מחזיק ממופז,,,,,,,,,,, 01/08/08 07:43

      • לדאוג שלא יהיו עמודי בטון לא מוגנים באמצע כביש מהיר!

        איתי, 01/08/08 08:33

        כל דבר בארץ ישר מאשימים את הנהג. אבל גדר פח לשבירת המכה והטיית הרכב היתה מסביב לעמוד הזה? או שאולי שוב מע''צ אשמה בתאונת דרכים?

        • למה שלא ישימו מערכת לנהג הלא מרוכז

          קלאץ', 01/08/08 09:06

          ומנוף שמחזיר את הרכב למסלול אם החלטת להפסיק להסתכל לאן אתה נוהג...
          חברים בואו נודה - בכבישים היום זה פשוט סאפארי , אנשים איבדו פרופורציות בכל תחום שקשור לנהיגה - בית משוגעים אמיתי.
          סביר מאוד להניח שגם הפעם מדובר בנהג שעשה שטויות מאיזה שהוא סוג בזמן הנהיגה.

        • יש משהו בדברים שלך, אבל במדינה הזאת הם דאגים רק לעצמם

          דניאל, 01/08/08 09:07

          שם למעלה..

        • במהירות מטורפת שום מיגון לא עוזר,הרכב עף,טס,שום כלום לא עוזר

          ס, 01/08/08 09:17

          מה גם תראה בתמונה למעלה יש גדר פח מסביב אבל הרכב הגיע מהאוויר ישר לתוך העמוד, כנראה אחרי שעלה לאוויר מהתנגשות בגדר אבן

          אכלו אותה קשה,מסכנים המשפחות

          • עוד מחדל של אולמרט!! לא בטוח בדרכים!! (ל''ת)

            דניאל, 01/08/08 10:10

      • ואני לא מחזיק מפרימיטיבים כמוך (ל''ת)

        אזרח, 01/08/08 10:52