• 79.

    אסור לישראל ליפול בפח הסורי . (ל''ת)

    פקק תנועה קרית ביאליק, 03/08/08 09:59

  • 78.

    עכשין כולם מבינים שבלי אולמרט אין לנו עתיד. (ל''ת)

    נתן ש. מעלות, 02/08/08 22:27

  • 77.

    סוריה הסכימה לנתק קשר עם האיראנים ושלחה את אסד לאיראן כדי להודיע להם.

    סקופידון, 02/08/08 20:20

    אסד ואחמדינג'אד בטח מתגלגלים מצחוק ברגעים אלו ממש.

  • 76.

    הכנסו לאתר ''מחלקה ראשונה'' של יואב יצחק, הרבה מידע שלא תמצאו כאן (ל''ת)

    האתר כאן עדיין מגונן על אולמרט, מעלימים מידע, 02/08/08 16:08

  • 75.

    למגיבי הימין: רק תגובות בינוניות יפורסמו. תגובות חכמות, חריפות, ציניות

    יצונזרו לאלתר. אז דיר באלקום, המספריים בידנו!!!, 02/08/08 15:44

    מגיבי השמאל, מה זה התגובות המפגרות האלה המזכירות בעיטות וצרחות של ילדים קטנים שלקחו מהם את הצעצועים. עד כמה נוכל כאן לצנזר את התגובות המבריקות המגיעות מימין. שמישהו בשמאל יחלק דף הוראות, משפטי מפתח, שורות מחץ, משהו.

  • 74.

    גם ערפאת הבטיח,אז מה?

    יהודה היהודי, 02/08/08 13:44

    כל ההבטחות לא שוות את קליפת השום.
    אפילו השלום עם מצרים הוא עומד על קרעי תרנגולת.
    רק תן להם הזדמנות והם יאכלו אותנו בלי מלח.
    רק צה''ל ישמור על בטחון ישראל.

  • 73.

    מה בדיוק הסורים משלמים???? רעיון גרוע מאוד (ל''ת)

    סטודנט, 02/08/08 11:27

  • 72.

    די לבלופים

    אורה, 01/08/08 22:11

    לא מאמינה לאף מילה של הסורים.
    רק צה''ל בגולן ישמור על בטחוננו

  • 71.

    אוי בן כספית

    שלומי, 01/08/08 22:07

    גם בשלום עם הפלשתינים תמכת ומה קיבלנו?פיגועים לפחות אחד כמוך שכל הזמן טועה צריך לשבת בשקט ולא לפרסם שטןיות

  • 70.

    שוב אנחנו מוכנים לתת אדמה תמורת הבטחות, למה?

    עידו, 01/08/08 21:29

    שמים את בטחון ישראל על קרן הצבי.
    בכייה לדורות!

  • 69.

    סוריה לא צריכה לעשות לנו טובה של התנתקות מאיראן, כנסו:

    אופיר המהיר, 01/08/08 21:13

    שלטון אסד הוא מעורער, ברגע שיתפרק, יעלה שלטון מוסלמי שיתחבר טוב מאוד לאיראן.

    אתם רוצים לראות את הגולן בשליטה סורית כשזה קורה?

  • 68.

    כל ראש ממשלה ישראלי שרק יציע פינוי הגולן לא יחזיק מעמד חודש... (ל''ת)

    אופיר, 01/08/08 21:07

  • 67.

    נתניהו יעשה שלום עם האירנים ובתמורה ישראל תקבל את טהרן

    בבונים תקשיבו., 01/08/08 21:04

    טהרן תוכרז כעיר ואם בישראל וישראל כמחווה לאירנים יחזירו את כל השטיחים הפרסים ,
    היידי ביבי איזה גאון ...

    • הפרובוקציה שלך טוחנת על ריק. נגמרו הימים שהתרגשנו.. (ל''ת)

      תמשיך להתבשל במיץ של עצמך, 02/08/08 09:17

  • 66.

    אם גרמניה לא התנתקה מאיראן איך בדיוק סוריה ''תתנתק מאיראן'' (ל''ת)

    וטארק, 01/08/08 20:20

  • 65.

    נשמע לא אמין.שיתחייב באום מול כל העולם ואז צריך לחשוב. (ל''ת)

    אייל משה, 01/08/08 18:57

  • 64.

    הפעם, האייטולות של ש''ס צודקים... (ל''ת)

    טולי, 01/08/08 18:16

  • 63.

    כול ענין אולמרט זה פולטי אולי היה אפשר לעשות שלום אם סוריה יש מפלגות ש

    שמואל, 01/08/08 18:11

    כול ענין אולמרט זה פוליטי התחיל ללכת בדרך לשלום המתנגדים לשלו חשבו איך להפריעה ומצאו דרך יהודי אמריקאי לעשות את העבודה המלכלכת הם ידעו את כול הדברים בזמן שהיה בליכוד בכול הענינים הם שוטפים רק חיפסו להשפיע על האמריקאי לעשות סירחון תנו לגמור את העבודה אולי הוא יביא את השלום כשיגמור את הקדנציה שלו אז תתחילו איתו מי שידע על מעשו ושתק שישתוק היום

  • 62.

    מים

    עמלק, 01/08/08 17:31

    גם ככה אין מים בכנרת אז ניתן להם אותה שהם ידעגו לנו למים גם ככה אנחנו לא מסוגלים לדאוג לעצמנו

  • 61.

    הדבר היחידי שישכנע אותי

    ש. דהרי, 01/08/08 17:21

    שהסורים רוצים שלום אמת, הוא הסכמתם לריבונות ישראל על כל שטחי רמת הגולן וגינוי פומבי של איראן על הרטוריקה שלה כלפי ישראל.
    וגם אז לא אהיה בטוח לגמרי בכוונות מנהיגיה הנוכחיים (שלא לדבר על העתידיים), אך עם הסכמה והצהרה כאלה יהיה כדאי לנו ליטול את הסיכון.

  • 60.

    כמה מגוחך

    יוני, 01/08/08 17:15

    אין גבולות להבל שאפשר לעלות על הכתב. האם זה נובע מאי הבנה? תמימות או סברה שהקוראים טיפשים?

    • גם וגם וגם (ל''ת)

      תקשורת בשפל המדרגה, 02/08/08 09:34

  • 59.

    אנחנו כאלו טפשים, סוריה תתנתק מאיראן כשאנחנו נתנתק מארה''ב (ל''ת)

    גיא, 01/08/08 17:03

  • 58.

    אם נראה לכם שאחרי מה שקרה למפוני גוש קטיף, יהיה אותו דבר בגולן?

    אופיר, 01/08/08 17:02

    אז ראש הממשלה שילך עם ההסכם יעוף מהממשלה...

    כדאי לשאול אותנו, הציבור, לפני כן...

  • 57.

    בשביל מה הם צריכים את הגולן? קיבינ...

    דור, 01/08/08 17:01

    בשביל מה הסורים צריכים את הגולן?
    רוצים שלום? אהלן וסהלן קבלו שלום אמיתי תמורת שלום אמיתי
    רק ככה יוכיחו שהם באמת רוצים שלום אמיתי
    כל דבר אחר יהיה בלוף

  • 56.

    ערבויות בינלאומיות עם נציגי כוח רב לאומי על החרמון

    תומר, 01/08/08 17:00

    שאלה: האם זה יהיה אותו כח רב לאומי שעוצם עיניים ומאפשר לחיזבאללה להתחמש באין מפריע, או שהפעם הכח ברב לאומי פשוט יספק להם את הנשק?

  • 55.

    קשה להאמין לסורים

    אפרת, 01/08/08 16:54

    אני לא מאמינה לאף מילה שלהם

  • 54.

    קשה להאמין לסורים

    אפרת, 01/08/08 16:51

    אני לא מאמינה לאף מילה שלהם

  • 53.

    כבר מזמן לא היה שקט ברמת הגולן, כן בואו ניתן אותה!! למען השלום!!! (ל''ת)

    אבי, 01/08/08 16:47

  • 52.

    מוכרים לכם לוקשים ואנשים קונים

    ברוריה, 01/08/08 16:06

    דר קידר אומר שהסורים רוצים את הגולן עד מעבר לכנרת, רוצים את החזרת 400 אלף פליטי הערבים שבסורים (שברחו ב48 לדבריהם) ועוד 250 אלף פליטים מלבנון (כנל). כמו כן רוצים את חזרת ישראל לקוי 67 (כאילו, כי בעצם מדובר בחלוקת 48, הרי הערבים תמיד רוצים גם את קצה המחסן שנשאר ברחוב יפו. תראו את החיזבאללה לא מספיק שברחנו מלבנון רוצים להבריח אותנו הלאה)...

    דבר נוסף, שמעתי ברגע בחדשות ששר החוץ הסורי נפלגש עם ראשי טהרן לחתימת הסכם צבאי כלכלי לעוד כמה שנים. וזאת, כדי להסביר לישראל שהם לעולם לא יוותרו על קשרים עם סוריה.

    בקיצור, הסורים מסובבים לנו את התחת בדיות כמו שאסאד עשה לאולמרטורס בפריס. אז מה כספית כותב כאלה שטויות מבישות. אתה לא מתבייש???

  • 51.

    Golan Heights are not negotiable! Period! (ל''ת)

    Leon, 01/08/08 15:58

  • 50.

    אם אולמרט רוצה ''להחזיר'' את הגולן הוא מטורף בריבוע. (ל''ת)

    א.נ, יהודה, 01/08/08 15:55

  • 49.

    אז מה יש לנו כאן?

    אלכס, 01/08/08 15:31

    ''נציגי רה''מ למו''מ עם סוריה באיסטנבול חזרו עם בשורה: הסכם בטווח השגה, המתווה קיים, הצדדים יודעים מה המחירים ומוכנים לשלם.''
    זה מה שאמרו אנשים ששלחנו למו''מ? לא סביר! נשמע כמו רחשי ליבו של בן כספית עצמו. הבא ננסה ''לשחק'' אותה עיתונאים מקצועיים באמת:

    ''--שליחי רוה''מ חזרו מסבב שיחות עם הסורים ובהם הסורים הביעו הסכמה עקרונית לדון בהתנתקות מציר הרשע במסגרת הסכם שלום''.

    עיתונאי מכובד שליבו לא נוטה לאנטי-ציונות של ''שלום עכשיו'' היה צריך לכתוב כך ולא אחרת.

    הלאה:
    ''...זו הזדמנות היסטורית לישראל וחבל שעכשיו ניאלץ לפספס אותה''.
    זו מניפולציה פוליטית זולה. למה? כי סוריה היום במצב בעייתי. וכך היה לפני 10 שנים ויהיה בעוד 10 שנים. מה הלחץ? אלא אם כן אותם ''גורמים מדיניים הם מחמאס או ''שלום עכשיו''.
    הלאה:
    ''על פי המתווה המשוער...'' משוער? ע''י מי? בן-כספית? אסאד? חאלד משעל? אילן פפה?
    הלאה:
    ''...הפרק הביטחוני אמור להיות המעניין והחשוב ביותר: הוא יכלול נסיגה ישראלית מלאה מרמת הגולן ופירוז הרמה מצבא. כמו כן תהיה הפחתה דרסטית של הכוח הסורי בין הגולן לדמשק, הוא יכלול גם פירוז ישראלי מוקטן בהרבה בצד שלנו. תהיה תחנת התראה על החרמון, יהיו ערבויות בינלאומיות עם נציגי כוח רב לאומי על החרמון.'' ....אהה הבנתי. לא צריך משא ומתן. וגם לא צריך את אולמרט. תנו לנו את בן-כספית... וזהו. הוא יודע הכל ויסדר לנו את כל הבעיות. בעיקר אלו של ''השלום''.
    ולנו האזרחים מה נשאר לנו?? לשבת שבעה על התקשורת חסרת האחריות שלנו, המרמה אותנו יום וליל, בפרסמה שקרים נבובים ומשאלות לב של השמאל הקיצוני. נראה כי חוץ מגיא בכור ממש לא שווה לקרוא עיתונים ולראות טלוויזיה.

  • 48.

    הגולן הוא שטח כבוש

    הגולן הוא שטח כבוש, 01/08/08 15:26

    למי שעדיין לא הבין , או מדחיק ,
    הפתעה : הגולן הוא שטח כבוש - קרי - הוא לא של ישראל .
    ישראל כבשה אותו בכוח בשל עליונות צבאית.
    אמהמה
    עליונות צבאית היא דבר נזיל.

    שטחים כבושים הם סרטן לכל מדינה.

    שטחים כבושים הם עילה לשנאה מוות מלחמות הרג שכול יתומים
    וכל אילה -יש היום בישראל בשפע - וזה רק יחמיר.

  • 47.

    איזו אידיליה! שוב פעם מנסים לסמם את העם בחזיונות שווא

    רן, 01/08/08 15:17

    של עתיד ורוד של שלום ואחוות עמים.
    המציאות, לצערי נראית אחרת לגמרי!

  • 46.

    למה אנחנו צריכים שלום עם סוריה? הרי בגבול שם הכי שקט

    טברייני, 01/08/08 15:13

    למה צריך שלום? בשביל שבמלחמה הבאה יזרקו עלי טילים? (טבריה) עדיף לא לעשות שלום ולא נעליים כי הגבול עם סוריה יותר שקט משל מצרים!!!!(יצא חרוז חחח) ולמה נראה לכם שהם התרחקו מאיראן אם אסד הולך לשם היום???

  • 45.

    אז הנה האמת שהנציגים הישראלים לא מספרים לא על תורכיה ולא על סוריה

    מוכרי הנוגלס של אולמרט, 01/08/08 15:06

    בעוד הישראלים מציפים את אתרי הנופש בטורקיה, מגבירה טורקיה את הסיוע שהיא מעניקה לחימוש החיזבאללה בדרום לבנון. הנשק מועבר ברכבות, במשאיות ובמטוסים העוברים בשטחה של טורקיה ובשמיה, בדרכם לסוריה וללבנון.

    אחמדינג'אד יגיע לאנקרה

    בחודשים האחרונים גדלו באופן משמעותי שיירות הנשק מאירן שעוברות דרך טורקיה בדרכן לחיזבאללה. אירן חוששת ממתקפה ישראלית קרובה על מתקני הגרעין שלה, ולכן משקיעה מאמץ מיוחד בחיזוק החיזבאללה כדי שיוכל לפתוח חזית מול ישראל בגבול הצפון.

    ממשלת טורקיה מאפשרת את משלוחי הנשק ואף חיזקה לאחרונה את קשריה עם אירן. שר החוץ הטורקי נמצא כעת בטהרן. בסוף חודש אוגוסט יגיע נשיא אירן מחמוד אחמדניג'אד, לביקור רשמי בטורקיה.



    שר החוץ הסורי, פארוק א-שארע, התייחס אמש (חמישי, 31.7.08) למשבר בין ישראל לטורקיה. ''אין בכוונתנו להקריב את הקשר האסטרטגי שיש לנו עם אירן כדי לרצות את ישראל או כל מדינה אחרת'', הוא אמר. ''קשרי ישראל טורקיה נמצאים כעת במשבר חמור ואני מניח שהמשך העקשנות הישראלית תגלה לטורקים

    • אם יש בזה שמץ של אמת, אז איפה התקשורת הישראלית? (ל''ת)

      הסתרת מידע כה חשוב תחסל סופית אמינות התקשורת, 02/08/08 09:42

  • 44.

    בן כספית לא אמין

    אילן ארבל, 01/08/08 15:05

    בין כספית נהנה ממקורות מצויינים - שמלעיטים אותו בספינים והופכים אותו לעתונאי חצר לא אמין. . חב''ז, אולמרט בדרך הביתה, תנסה אצל ליבני

  • 43.

    הצחקתם אותי

    רוני, 01/08/08 14:52

    מדהים אותי כיצד כל החכמים מניחים לאולמרט להוליך אותם שולל... אני מכיר את אולמרט אישית כמעט כשלושים שנה... לצערי. להערכתי אין סיכוי שהוא יסיים את כהונתו לפני הזמן. אל תתיחסו ברצינות למה שהוא הבטיח... הוא תמיד נוהג להשתמש במשפט: ''נו אז אמרתי...'' הכל אצלו תרגילים ומשיכת זמן... או שהפריץ ימות או שהכלב ימות...
    אני כותב את זה בכדי שלא תאמרו שאף אחד לא הזהיר אותכם מתעלוליו... גם ''פיטורי'' טורביץ היו ידועים למקורבים מראש...

    • רק התקשורת המאתרגת קנתה את ''נאום הסיום'' המיופיף, 02/08/08 09:50

      אין מנוס, זה בלתי נמנע. התקשורת אמנם באבל ומנסה להאכיל אותנו לוקשים, אבל רבותי, הציבור -כמו שאמרה לימור- נקעה רגלו!!

  • 42.

    בן כסספית, לא מספיק הנזק שכבר גרמת? בקצב הזה עוד תוביל חלילה לוויתור

    מאיר, 01/08/08 14:27

    על כל המדינה. אתה כותב ''צדדים''. אבל הרי ברור שמדובר במיעוט קטן השולט בסוריה ואשר עלול להיות מודח בידי שלטון מוסלמי קנאי שיישב על שפת הכנרת אם תכנית הבלהות שלך חלילה תצא לפועל. ובישראל מדובר במיעוט קטן שונא עצמו ועמו שעדיין מנסה להכתיב מהלכים לכל העם השפוי והבריא. אני אומר לך בן כספית בשם העם היהודי: לעולם לא נוותר על אף גרגר בגולן! תפנים!

  • 41.

    היסטורי אמא שלך, יא חצוף. עוזר לר''מ יוצא לאנוס עם שלם במחשבה שאתה יודע (ל''ת)

    יותר טוב, 01/08/08 14:17

  • 40.

    לא תהיה נסיגה מהגולן, נקודה. (ל''ת)

    EP, 01/08/08 14:08

  • 39.

    רק בן כספית מאמין לאסד היתר לא כולל האמריקאים (ל''ת)

    פתי מאמין, 01/08/08 13:46

  • 38.

    בן כספית לא נמאס לך מספינים תוצרת של גויה פוליטית יאללה אתרג את ליבני (ל''ת)

    איציק גוהר, 01/08/08 13:44

  • 37.

    חיפה

    יצחק, 01/08/08 13:41

    שני הצדדים יודעים מה המחיר? תגיד, בן, לא ירדת מהפסים? מתוכן הכתבה אפשר לראות:
    1) המחיר שישראל נדרשת לשלם: ירידה מוחלטת מהגולן לגבולות 67' (אני מניח שזה כולל הורדת כל היישובים ותושביהם).
    2) סוריה נדרשת לשלם: ניתוק יחסיה עם אירן (באמת? אפשר לדרוש דבר כזה ממדינה כלשהי?). פירוז הגולן.שלום מלא (מה זה? לדוגמה, השלום עם מצרים?) נקודות תצפית והתראה בחרמון.
    נראה למשיהו שיש כאן סימטריה?
    אוי ואבוי לנו אם באמת יש מי שחושב ברצינות שתמורת פיסת נייר הנקראת ''הסכם שלום'' יש לשלם בנכסים ממשיים, כגון רמת הגולן והחרמון. תמורת שלום אמת מקבלים שלום אמת! ככה לשני הצדדים יש אותו דבר: שלום. אחרי ששורר שלום בין שתי מדינות - הן יכולות לדון בכל בעייה שיש ביניהן ולהגיע לפתרון הבעיות. פתרון בעייה כלשהי אסור שיהיה תנאי מקדים לשלום. ככה לא מנהלים מו''מ, וככה מקבלים את ההסכם הגרוע ביותר לנו.

  • 36.

    זוכרים את ביילין חוזר עם הסכם היסטורי עם עראפת?

    חנון, 01/08/08 13:26

    זה היה בדמדומי שלטונו של ברק. גם אז הם ניסו לחזור עם הסכם היסטורי. אבל זה היה הסכם היסטרי. כך גם הדברת הנוכחית.
    אגב, שימו לב לבן כספית החדש.
    מה קרה לו? מדוע הפך את עורו והחל מאתרג את אולמרט ?

  • 35.

    כך שמים לנו הסורים מלכודת כמו סאדאת בזמנו..לקח את סיני והשאיר לנו

    אריה, 01/08/08 13:01

    את עזה הארורה ואת הפלסטינים החיים בה אם היה מקבל גם את עזה היה הגבול וכל מערב הנגב שקט ורגוע...וכעט יוחזר הגולן וכל הגליל...וטבריה במיוחד תהיה שוב מול איומי הצבא הסורי ואירגוני החבלה שיממנו אותם ....

    • להזכירך, בגין התעקש לקבל את עזה (ל''ת)

      המזכיר, 01/08/08 15:00

      • סליחה? מצרים סירבה לקבל את עזה. בגין התעקש על טאבה! (ל''ת)

        אל תאחז עיניים, 02/08/08 09:54

  • 34.

    ההתנתקות באופנה .........אחר-כך מהגולן ! (ל''ת)

    --- צו האופנה !, 01/08/08 12:41

  • 33.

    לא נוותר על הגולן

    לא נוותר על הגולן, 01/08/08 12:06

    לא נוותר על הגולן

  • 32.

    וואי וואי איזה מגניב אתה (ל''ת)

    בואנה 30 אתה זואולוג מומחה.. תגיד אתה עובד בספארי?, 01/08/08 12:05

  • 31.

    לא כל מי שמתנגד להחזרת הגולן מתנגד לשלום!

    שמאלני אבל ציוני!, 01/08/08 12:03

    כרגיל ה שמאל הרדיקלי מנסה לתאר את הימין הציוני כמחרחר מלחמה.

    התנגדות להחזרת הגולן איננה התנגדות אוטומטית לשלום,ישנם טיעונים כבדי משקל שיוכיחו שדווקא שמירה על הגולן תבטיח את השלום

    אני כופר בשיטה של השמאל הרדיקלי שמתאר כל אדם שמתגד לאידיאולוגיה השמאלנית רדיקלית כאדם בלתי מוסרי.

    אישית אני מוכן להחזיר את רמת הגולן רק תמורת שלום אירופאי,ומכיוון ששלום אמת לא ייתכן עם ערבים בתקופה הנראית לעין,החזרת הגולן היא התאבדות!!!!


    שמאל אבל ציוני!

    • לשמאלני אבל ציוני, מגיב 31:

      יצחק, 01/08/08 14:06

      אתה כל כך צודק, בהסתייגות אחת: גם בתמורה ל''שלום אירופאי'' אין להחזיר את הגולן, כי אז גם הסורים יקבלו ''שלום אירופאי''! למסור את הגולן לסורים, אחרי מה שהם עשו ב- 67' וב- 73' זה בדיוק ההיפך ממעשה מוסרי: זה לתת פרס לתוקפן.

    • איך תסביר את זה שכל השמאל בעד החזרת הגולן? (ל''ת)

      ~~~, 01/08/08 14:25

    • שלום תמורת שלום בלבד.

      יהושע בן נון, 01/08/08 14:47

      גם אני בעד שלום, אך לא במחיר של מסירת מילימטר אחד מאדמת הגולן. הסורים כבר הוכיחו בעבר שהם מוכנים לוותר על שטח, תשאלו את תושבי חבל אלכסנדרטה התורכים

    • זה לא רק השמאל ה''ראדיקלי''. כל שמאל באשר הוא שמאל רואה בימין הציוני (ל''ת)

      כ''קיצוני'' וכ''מחרחר מלחמה''. ברור לכל תינוק., 02/08/08 09:56

  • 30.

    אסד האריה מריח את אולמרט הפצוע והחלש ורוצה לטרוף אותו ואותנו ביחד (ל''ת)

    ואולמרט מפקיר אותנו שוב., 01/08/08 11:53

  • 29.

    הסורים ערמומיים / שקרנים ואינם מכבדים הסכמים עם ''חלשים''

    איל, 01/08/08 11:37

    כשקוראים פרסומיי התקשורת הישראלית שוכחים שהסורים הם שונאי ישראל, רוצחים בדם קר וסוחרי גופות שעד היום לא החזירו את גופת אלי כהן הי''ד, משום מה כל אלה שרצים להחזיר את הגולן שכחו שהסורים ניסו לכבוש את ישראל במלחמת ששת הימים ובמלחמת יום הכיפורים !!!
    הם לא עשו זאת לא כי הם רודפי שלום אלא מאחר וכשלו בקרב !!!
    בהסכם טאיף שנחתם בלבנון ובוצע ע''י הסורים הם לא מילאו את ההסכם כלשונו השאירו את החיזבאללה חמוש ואף העבירו לו כלי נשק נוספים והפכו אותו לכוח החזק בלבנון ולאיום על ישראל !!! בכל ההסכמים עם אוייבנו שמקיפים אותנו הם לא קיימו את ההסכמים כלשונם ורוחם . במצרים ''השלום קר'' ומלבים שם ומחנכים על שינאת ישראל !!! הפלשתינאים חותמים על הסכמים ואח''כ ממשיכים בפיגועים ובטרור ובמילחמה האחרונה בלבנון יש הסכם אך החיזבאללה הולך ומתעצם !!! לפני הסכמי שלום עלינו לחנך אחרת את ילדינו להזהירם ''מהזאבים הערבים'' שמקיפים אותנו ומשחרים לטרף , עד שלא ישנו את החינוך להרג ורצח של הדורות הצעירים בארצם אל לנו לדון איתם בשום נושא !!! - שבת שלום !!!

    • והישראלים, אין תתאר אותם? (ל''ת)

      Wox Ami, 01/08/08 12:10

      • עם רודף שלום כך אני חונכתי !!! לא בכל מחיר ולא עם כאלה שמחנכים לרצח !! (ל''ת)

        איל, 01/08/08 15:08

      • הישראלים מתוקים וצודקים (ל''ת)

        דיויד, 01/08/08 18:19

    • צודק. זוכרים את ערפאת החמודי בחרצופים? (ל''ת)

      תקשורת מחלישה וזורעת אשליות, 02/08/08 10:00

  • 28.

    כל זה לא יקרה ביגלל מזוז ולדור הטיפשים שהמיתו אסון על ישראל!

    רוני, 01/08/08 11:26

    מה שאולמרט ''לקח'' זה פרומיל מהנזק שזוג מטומטמים יכולים לעולל למדינת ישראל !עוד נבוא איתם בחשבון!

    • אתה מתכוון בגלל שעוד לא הגישו כתב אישום כדי שאולמרט יתפטר מיידית

      הם פועלים לפי החוק!!!, 02/08/08 10:05

      מזוז ולדור עושים את תפקידם כמו שצריך. אסור להם להכניס שיקולים זרים, גם אם מדובר בשיקולים לטובת במדינה.

  • 27.

    ארור יהיה מי שהבטיח להם את הגולן!! העם לא יוותר על הגולן ולא על ירושלי

    ג'ינג'י = ת''א, 01/08/08 11:25

    ירושלים!! העבודה וקדימה סכנה לעם ולנכסי מדינת ישראל!!!

    • אך על כמה ג'ינג'ים כן. (ל''ת)

      Vox Ami, 01/08/08 12:12

    • ביבי הבטיח לאביו את הגולן, ביבון.

      יגאל כהן-רחובות, 01/08/08 15:23

      ביבונים, אתם חרפת משפחת הקופים.

  • 26.

    חלק מהתגובות ממש מענינות

    Wox Ami, 01/08/08 11:24

    חלק מהכותבים, מעדיף מלחמה על שלום. בשפה
    מגוונת אך עניה ניבול פה מאחר ואין להם באמת מה לאמר מעידה על שיכות פוליטית מסוימת. 60 שנות מלחמה אינן מספיקות להם.שכרון 6 הימים עדין בדמם ומחשבתם אחת
    שלל מלחמה שלנו ישראל = מדינת על של 1000 שנים.כותבים וכותבות...תנו צ'נבס לשלום.

    • נכון מאוד (ל''ת)

      בועז, 01/08/08 12:20

      • לא ראיתי כאן ניבולי פה...

        אזרח, 01/08/08 14:45

        אך ראיתי הסתה והתנשאות של השמאל הקיצוני נגד הימין. בדיוק בסגנון המתנשא והפסוודו-אינטלקטואלי שכתבת. אתם השמאל הקיצוני - ריק. אתם ריק רעיוני וריק מחשבתי וריק תרבותי, ואינכם, אלא כבשים פועות שגורמים נזק לישראל. ואולי זה גם תכנונכם. או תכנון המנהיגים האמיתיים שלכם היושבים בריאד ובבריסל.

    • אסור להחזיר את הגולן! ןזו עובדה! (ל''ת)

      ומה אתה יודע?, 01/08/08 13:34

    • בינתיים כל ניבולי הפה בכל גוון שתבחר מגיעים מהצד השמאלי (ל''ת)

      , 02/08/08 10:13

  • 25.

    ''השם ילחם לכם ואתם תחרישון...'' הרבי מלובוויץ הורה לשליח חב''ד

    בחיספין להשאר במקומו, 01/08/08 10:59

    כי הגולן (לעולם) לא יוחזר לסוריה. וראית צדיק היא מְ'סוף העולם עד סופו'כלומר: מצב קבוע בלתי נתן לשינוי.

    • איזה שם? (ל''ת)

      Vox Ami, 01/08/08 12:13

  • 24.

    שקרן.מי מאמין לך.הרי אתה נוסע לאירן.למה אתה נוסע?ממש (ל''ת)

    אייל משה, 01/08/08 10:56

  • 23.

    אסד בכוונה מתזז את הכיזבאללה של ביבי, בכוונה הוא מתעלל בביבונים.

    יגאל כהן-רחובות, 01/08/08 10:55

    הביבונים שומעים שלום ומשתינים במכנסיים שאין להם.

    • תורזין דחוף (ל''ת)

      אה, הכל בסדר?, 01/08/08 11:34

    • מי שמשתין מפחד זה אתה..אולמרט נזרק וגורר מאחור את הלשון שלך איתו.

      מת מצחוק, 01/08/08 11:50

      בפעם הבאה תדחף את הלשון שלך למקום יותר נקי ויותר יציב.

      • מופז ביבון, מופז, אולמרט הלך ביבון.

        יגאל כהן-רחובות, 01/08/08 12:30

        ביבון, אתה חרפת משפחת הקופים.
        אתה וההיידה שרה שלך, אדום תחת מצוי,
        ודע שאתם אדומי התחת המצויים, זן בסכנת הכחדה.
        אבכי עליכ ועל ההיידה שרה שלך.

        • כשהשמאל בלחץ הוולגריות והגזענות מבצבצים לו מכל הסדקים (ל''ת)

          Nrg, גם את זה תצנזרו?, 02/08/08 14:06

  • 22.

    איך יתכן? אתמול קראתי שאסד יוצא היום (אתמול) לאירן להפגש (ל''ת)

    עם אחמדינג'ד?!!!!, 01/08/08 10:49

  • 21.

    מצטער זה רק כמה אשכנזים שיודעים את המתווה והמחיר,

    אפללו, 01/08/08 10:44

    אני למשל, מי שמכונה בעל הרבות בארץ כמו כל אחי האזרחים לא יודע מה המתווה והמחיר.


    אז מה שעמה אשכנזים מלהגים אינו יותר מגחמת המשטרה על אומרט.

    אנו במילא נדחה דחו כל רעיון עועוים כזה.

    אני לא מת לנגב חומס בדמשק ולא למכור להם במבה!!!

    • אתה גזען חשוך (ל''ת)

      ~, 01/08/08 14:23

  • 20.

    הם מוכנים לעשות ''שפוגט'' פוליטי כדי לקבל את הגולן

    שבץ חלבו, 01/08/08 10:36

    כשהמצרים חתמו על שלום הציעו גם לאסד האב הסכם דומה אבל הוא דחה אותו. בינתיים אסד הזקן מת והבן שלו החכם הבין שמהסכם שלום שהחתימה שלו שווה לתחת אף אחד לא מת. הנה המצרים חתמו על שלום. זה שלום? זה דמיקולו. לא שלום ולא בטיח. בסך הכל הפסקת אש. אין תיירות אין קשרים והרדיו מלא שידורים אנטישמיים. כולם שם שונאי ישראל אבל יש להם את סיני כשיראלים לא יכולים להכנס לשם ואם נכנסים זה על אחריותם. שלום כזה גם אסד רוצה. למה לא? חותמים על נייר טואלט מקבלים את הגולן ועכשיו לך חפש אותי. לך לאו''ם לבכות שאין תיירות או מסחר או שיש שידורים אנטישמיים ברדיו. מישו פעם התלונן על המצרים? לכן תשובתנו צריכה להיות שאין לנו סיבה להחזיר את הגולן. קודם נעשה שלום ואחר כך ניראה מה הלאה. יש לחתום על שלום ואחרי 100 -150 שנה נבדוק את עצמינו הלאה. במצב של היום הם לא רוצים שלום אמת אלא באמת את הגולן ואחר כך המבול יכול לבוא מצידם. הם יתרחצו עם הרגליים בכנרת. מי צריך אותם בכלל?

  • 19.

    גולן תמורת בלוף

    שמואל, 01/08/08 10:35

    סורי' תצהיר בהסכמת אירן על התנתקות מהן תקבל את הגולן ותרוץ בצחוק כל הדרך לאירן,אם כבר עושים שלום אז קודם כל סוריה תוכיח למשך 10 שנים שעזבה את הטירור והרשע ,ואח''כ יהי' על מה לדבר,אבל מנהיגינו להוטים לכותרות של מחר בעיתונות ולא למה שיקרה לעם למדינה בעוד שנים,ראה ערך התנתקות ראה ערך שיחרור שבויים ראה ערך הכשרת עראפאת,וכו'

  • 18.

    מי שמאמין שהסורים יתנתקו מאירן הוא חולם והוזה

    דורון, 01/08/08 10:28

    ומסוכן לציבור.

  • 17.

    אני לא מאמין שאנחנו אוכלים את הזבל הזה

    ברווז במטבח, 01/08/08 09:52

    עושים לנו בית ספר בגרוש. הנואשות שלנו למצוא פרטנט לתהליך כלשהו גורמת להתנהגות הזויה וחסרת אחריות בכל קנה מידה.
    חייבים לעצור את המנהיגים מלעשות שטויות הרות גורל!

    • אילו הן השטויות? השלום? ההתרחקות שתהיה מאירן?

      עופר, 01/08/08 10:34

      כשתגדל ותשלח את בניך לצבא תתחנן לשלום.....

      • אני הייתי בצבא ועוד בצפון, גם אני רוצה שלום

        KK, 01/08/08 14:22

        אבל לא בכל מחיר ורמת הגולן זה מחיר גבוה מידי

      • כבר 35 שנה יש שלום.

        יהושע בן-נון, 01/08/08 14:51

        הגבול עם סוריה אפילו יותר שקט מגבול הברחות הנשק עם מצרים

  • 16.

    ברור שמומחי הבטחון של ש''ס יתנגדו - הם לא נושאים בתוצאות המלחמה

    אירית, 01/08/08 09:20

    אפילו מבחינה כלכלית, ובוודאי מכל בחינה אחרת עדיף להם מצב בטחוני בלתי יציב. ברגע שיהיה שלום יתפנה ציבור הנתינים במדינה לטפל בנושאים של דת מדינה ושוויון ואנה הם באים?
    וכל זה כמובן בתנאי דה לוקס שהם אינם נושאים בתוצאות מלחמה.

    • בזכות בני הישיבות ולומדי התורה את חיה בכלל (ל''ת)

      לאירית, 01/08/08 10:01

    • חשוב מאוד תיקראו כתבות בנדון של גאי בכור

      lea, 01/08/08 10:16

      אלוהים ישמור על ישראל מחתימת הסכם עם סוריה, מי מוכן להיות ערב לכך שאכן סוריה תנתק את הקשרים שלה עם איראן?
      בעתיד??????
      מי מוכן להיות ערב לכך שיהיה שקט ושהסורים לא ינצלו את המצב החדש לחמש את רמת הגולן?
      מי מוכן לליסמוך על האו''ם שישמור על הסדר
      תיראו מה קורה באפריקה עם האו''ם בושה וכלימה !!!! ואנחנו צחקנו ואמרנו או''ם שמו''ם
      ולמה לשנות מצב של שקט שנימשך מאז מילחמת ששת הימים עם סוריה? מה יתן לנו שלום איתם?
      שאין לנו היום?
      איזה מן שלום יש לנו עם מיצרים?יחסים בשושו
      מאחורי הקלעים!זה מה שיש עם מיצרים.וזה מה שיהיה עם סוריה ....עוד שלום כזה ואבדנו
      ומי בכתבה מוכרים סיפורים ובזול על מנת ליקנות את דעת הקהל בישראל
      מי מוכן לימכור את רמת הגולן כל כך בזול???
      אתה חצוף אהוד אולמרט חצוף וחסר אחריות
      מותש תחת הלחץ האמריקאי עם השליח שלהם
      טומאס.ל.פרידמן העיתונאי שהערכתי אותו מאוד היום אני מאמינה שהוא אחד האויבים הגדולים של ישראל!!!!
      מעבר לכך רמת הגולן סופחה כחוק למדינת ישראל
      האם כל ראש ממשלה ניבחר יכול לשנות חוקים כפי רצונו או יכולתו?
      האם לא נידרש לכך שינוי החוק ומעבר לכך נידרש בחוק- מישאל עם ?????
      אף אחד לא עושה טובה לאף אחד עם מישאל העם
      זו חובה ציבורית מימדרגה ראשונה
      מה קורה פה תמות נפשי עם פלישטים?
      כאזרחית המדינה אני דורשת לקבל את הסעיפים המלאים מה נידרשת מדינת ישראל עם אותו הסכם
      זכותי לדעת ולקבל מידע מלא
      על מה ישראל אמורה להיתחייב
      על מנת לדעת איך לענות כשיעלה מישאל העם
      החיוני כל כך
      זו זכות של כל אזרח ישראלי באשר הוא בישראל או מיחוץ לגבולות ישראל בימיוחד בעינין חשוב כל כך
      מאחר ואני חוששת שהסכם רמת הגולן ימשיך לכיוון ירושלים ואז מה המרחק לדרישות נוספות החזר עכו נצרת יפו ועוד ועוד ועוד
      מפחיד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • 16 כ''כ צודק.שוב הוכח שאמונה=מחלת נפש.בייחוד כשאין שום יהוה-ישות עליונה

      אלי בובליל, 01/08/08 10:55

      על טבעית.
      הכל אבולוציה בייבי,דרווניזם ומפץ גדול.
      חשוב בהגיון;אם היה ''אלהים'' ב''שמיים'' היה עושה שואה לעמו?
      הכל אגדות ילדים-בעבע מעשס ברור!!!!!!!!!!!!

  • 15.

    יופי

    נהדר, 01/08/08 09:16

    מוהל מוסמך, חתך את הכבלים שחיברו בין סוריה לאירן.

    גיבורי ישראל שבו מטורקיה עם צילומים שמנציחים את ניתוקה של סוריה מאירן.

    הישראלים הורגלו מילדות לסיפורי אלף לילה ולילה, לציזבאטי הפלמח, ולילקוט הכזבים, ואומנו על מילים חסרות משמעות ותוכן.

    הם מגיסים את כל כוחם הגנוז כדי לתת משמעות לאטריות בהם מאכילים אותם.

  • 14.

    יש 3 אפשרויות לגבי ההסכם ה''היסטורי''.

    אאא, 01/08/08 09:09

    1) הולכים לבחירות כלליות כדי לראות מה חושב הציבור
    2) הולכים למשאל עם המחייב רוב יהודי
    3) ההסכם עובר בכנסת בלבד,פורצת מלחמת אזרחים בהקף מלא,והסמול הלבן מקבל את אותו טיפול שקיבל בגרמניה.

    • שמע אתה הגזמת פחד! אתה בטח פרובוקטור של השמאל כדי להקצין את (ל''ת)

      היחס הגרוע והמפלה נגד הימין הנחוש אך האיכותי, 02/08/08 10:25

  • 13.

    לשם שינוי דברים של טעם מכיוון ש''ס

    בני, 01/08/08 09:08

    ש''ס צודקת, אולמרט במצב הנוכחי אסור לו להגיע לעוד ויתורים, הוא חייב לעשות את זה בתורה מתואמת עם כל המועמדים לראשות הממשלה הבאה: לבני, מופז, נתניהו אולי גם ברק.
    שאם לא כן זה עלול לפגוע בסיכויים של תהליך השלום להצליח. שכן תהליך שלום שנכשל פעם אחת במשאל עם - אין שום סיכוי שיעבור בסיבוב הבא.

  • 12.

    אה, רגע, גם אנחנו נחתום לסורים שאנחנו מתנתקים מהאויבים שלהם?

    רוני, 01/08/08 09:08

    ומחר הסורים והאמריקאים יסתכסכו. זה אומר שאנחנו אמורים להתנתק מארצות הברית?

    חחחחחחחחחחחחחח.........

  • 11.

    ממש מעניין ת'סבתא אם הסורים יחתמו לנו שהם יתרחקו מאיראן

    נביא זעם, 01/08/08 08:57

    מצידי הם יכולים לחתום גם שהירח ורוד. בשביל זה ניתן להם את הגולן? ובשביל זה אדון בן כספית עושה יחס''צ לאולמרט? איכס.

  • 10.

    and i have a brige (ל''ת)

    meir cohen, 01/08/08 08:43

  • 9.

    עוד ספין מצחין ע''י חבורה של נוכלים...כולם יודעים שישראל תושמד אם תוותר

    just me, 01/08/08 08:37

    על הגולן.

  • 8.

    זוכרים ההתנתקות....??הבטחות לפני..!! ואחרי הפינוי!!! קאסמים על הראש !! (ל''ת)

    דודי, 01/08/08 08:37

  • 7.

    אני מתאפק לא להתפוצץ מצחוק.

    אסי, 01/08/08 08:30

    הסיפור לא משכנע אפלו ילד בכיתה ג .טוב ממחר אנחנו ברוגז .ילדים לא מאמינים לשטויות.ממחר סוריה לא מדברת יותר עם אירן,פשוט לצחוק בפנים לכולנו,

  • 6.

    מה מטרת המאמר....

    אילן אביבי, 01/08/08 08:27

    במצבו הנוכחי אולמרט הוא לא פרטנר שמסוגל להעביר ויתורים כאלה בציבור הישראלי, וראוי שימתין למחליפו. ראש הממשלה חלש, חי על זמן קצוב, וניהול משא ומתן במצב כזה עם הצד השני משדר חולשה ומזמין לחצים וויתורים שאינם מחוייבי המציאות.

    אם ברור לכל שמצבו הנוכחי של ראש הממשלה לא מאפשר לו... אז בשביל מה המשחקים בנדמה לי...

    • ביבון, שלא יספרו לך את החדשות ?

      יגאל כהן-רחובות, 01/08/08 12:32

      זה מה שאתה רוצה ?
      אתה מסתפק בהיידה שרה היידה ביבי ?
      אתה רוצה להטיל צנזורה גם על אסד ?
      דגנרט.

      • אולי תפסיק עם זה כבר

        G, 01/08/08 14:20

        זה רק מראה כמה הרמה שלך נמוכה

      • יגעל שוב לא לקחתה את הכדורים (ל''ת)

        ד''ר מרטינז, 01/08/08 16:03

      • יגאל אתה חולה נפש עם קבלות (ל''ת)

        שי, 01/08/08 20:14

        • חרפת משפחת הקופים, אתם זן בסכנת הכחדה. (ל''ת)

          יגאל כהן-רחובות, 02/08/08 13:24

  • 5.

    ממשלת פתאים מסוכנת מאוד. (ל''ת)

    שרית, 01/08/08 08:22

    • and i have a brige foe sale

      meir cohen, 01/08/08 08:45

      i do not beleve a word were did u hear this

      • kan wi praksis inglish 2gether (ל''ת)

        Mr. Jimmy, 01/08/08 09:18

  • 4.

    כן, בגלל זה אסד נוסע היום לאיראן

    אוחנה, 01/08/08 08:22

    תגידו לי, אתם חושבים שכל עם ישראל מטומטם?
    לא יעזור לכם כלום - הגולן ישאר בידינו, ואת ה''שלום'' עם סוריה אתם יודעים לאן אתם
    יכולים לדחוף...

    • כן,כן, הוא נוסע להגיד לאחמדינג'אד: ''לא חבר שלך יותר! נה נה נה!'' (ל''ת)

      מצחיקול, 01/08/08 21:14

  • 3.

    ממשלת פתאים מסוכנת מאוד. (ל''ת)

    שרית, 01/08/08 08:21

  • 2.

    ואתם מאמינים לערבים?כן..!?יקחו הגולן שלא לקחו במלחמה ויחזרו לאירן!!!!! (ל''ת)

    טיפשים הישראלים.דודי, 01/08/08 08:11

    • למה שיעשו את זה? למה אתה קטן אמונה?

      רונן, 01/08/08 17:44

      אין להם אינטרס בסכסוך איתנו מעבר לרמת הגולן. תמשיך לחיות על החרב כל חייך? וכל חיי ילדיך?

      • הם אף פעם לא יתנתקו מאיראן הם ימשיכו לשמור על קשר

        -, 02/08/08 06:34

        אפילו אם זה לא יהיה גלוי

  • 1.

    ''פתי מאמין לכל דבר...'' (ל''ת)

    כל ילד יודע את האמת..., 01/08/08 08:10

    • השקט בגבול הסורי מאוד מפריע לשמאל וערבי ישראל

      אשר תל אביב, 01/08/08 14:14

      אסד לפני כמה ימים הודיע בפני כל העולם בפריס
      שהיחסים עים אירן הם חזקים וימשכו לעד ואף מדינה בעולם כולל ישראל לא ימנעואת זה
      וצריך להאמיןלא ושהשמאל יפסיק לשקר ולדבר בשם הסורים בנתיים זה הגבול אכי בטוח והשקט יש כמהקבוצות לא מעטים של ערבי ישראל והשמאל וגם
      חלק מהתיקשרת מנשים לישבור את השקט כמו שהיתצליחו בגבול לבנון בעזה וביהודה ושומרון
      מקווים שכך יהיה גם בגבול הסורי

    • הסכם קורייש, מי זוכר?

      ראובני, 02/08/08 06:58

      לפני למעלה מעשר שנים ראיין אהוד יערי את פרוק א-שרע שהיה אז שר החוץ הסורי.
      בראיון אמר א-שרע ''מעולם לא הפגזנו ולא פגענו בישראל''.
      האם הוא סנילי? לא, הוא שקרן בחסות המשטר.
      אין להאמין לאף מילה של הסורים. מישהו עוד זוכר ששבועיים אחרי ''אוסלו'' נאם ערפאת באפריקה והזכיר את הסכם קורייש שבו מוחמד התכחש להסכמים שערך עם היהודים וביצע בהם טבח?

      לסורים: רק שלום תמורת שלום. זה כדאי להם. גישה למערב ושיפור עצום בכלכלה.