• 153.

    עם כל הכבוד

    אחד שתמיד יודע, 04/08/08 17:06

    את אולמרט העיפו הפרקליטות ובית המשפט העליון - ולא העיתונות
    מעניין איזה סוג של שמפניה בייניש שתתה ביחד עם חבריה למשפחת העליון
    אבל יותר מזה התחושה הכללית של ההצלחה הגדולה של אולמרט נובעת מכך שבעיקר הוא שתק, לא דיבר והצליח גם לא להסתבך פוליטית
    (לא רב עם אף אחד בניגוד לביבי למשל) אבל חוץ מזה והכור בסוריה מה הוא עוד עשה ? זה לא ברור

  • 152.

    אתונו של בילעם,

    ליצן, 04/08/08 16:30

    אני לא יודע מה אמנון דנקנר חושב שהוא אבל באמת שאנחנו לא צריכים גננת.בדבריו הכתובים הוא מבזה את עצמו,את חברו,ואת מורשת רבו-יוסף לפיד,וחבל.

  • 151.

    קיטש. כמו ביקורת מסעדות של הסבא של הטבח במסעדת הילד הבוכה. (ל''ת)

    ^, 03/08/08 16:43

  • 150.

    עם עיתונות מושחתת כמו של דנקנר לא פלא שהוא תומך באולמרט (ל''ת)

    דורון, 03/08/08 14:09

  • 149.

    הפרקליטות מאפיה שגנבה מדינה (ל''ת)

    כנופיית שלטון החוק, 03/08/08 12:20

  • 148.

    מצוין

    דיטמן, 03/08/08 12:09

    גם אתה היית עורך מצוין של מעריב ואלפי קוראים נטשו ועברו לידיעות,

    • חחחח גדול (ל''ת)

      פנדה, 03/08/08 18:18

  • 147.

    נבוט

    דוד כבשנה, 03/08/08 11:57

    לפני שנים רבות סיפרת בכתבה בעיתון כי אביך היה כמעט מידי ערב מצליף בך עם חגורה,אביך טעה,הוא היה צריך לתת לך עם נבוט בראש

  • 146.

    איזה החלטה של אולמרט הייתה נכונה?לבנון?נטישת פילדלפי?הזזת הגבול בעזה?

    מקסים, 03/08/08 10:33

    הפיכת מנהיג הסורי לאישיות רצויה בעולם? כנראה אתה לא גר בארץ, והנאמנות לחברך שהיא לגיטימית הכריחה אותך לגבב את השטויות הנ''ל, אין ספק אתה חבר טוב אבל עלוב בכתיבתך

  • 145.

    קיראו תגובה 67 - תשובת המחץ לגיבוביו של העט-להשכיר דנקנר (ל''ת)

    יוסף שניידר, חולון, 03/08/08 10:27

  • 144.

    קרליבך מתהפך הלוך ושוב בקברו

    פנדה, 03/08/08 10:14

    איך יתכן שהעיתון המפואר שאותו יסד הסתאב עד כדי כך והפך להיות בדיוק כמו העיתון שממנו ערק יחד עם חבריו כדי להוות אלטרנטיבה צעירה, שקולה, לא מושחתת... איך יומון שמחולק חינם, שהוא שופר מטעם של ביבי נתניהו, מצליח לעבור אותו באחוזי התפוצה ולהיות העיתון מס' 2 במדינה, תוך פחות משנה ? אני מקווה שרוחו של קרליבך לא נותנת לדנקנר וחבורת הזבל שלו לישון בלילה.

  • 143.

    דנקנר נהנה לבגוד במדינתו

    ררדי, 03/08/08 09:33

    הוא חושב את עצמו לביג שוט כאשר הוא נחלץ לעזרת מושחת.....

    • הגזמת

      יהודה, 03/08/08 12:28

      דנקנר אולי חושב שאנחנו דבילים,אבל בוגד?. דחילק

  • 142.

    כחבר מותר לך להצטער על עזיבתו

    אבי, 03/08/08 09:16

    אך אנו רואים בכל סקר את מה שהעם חושב על אותו ראש ממשלה ''מצוין'' כהגדרתך.
    א. לדעת רוב העם הוא נוכל.
    ב. מלחמת לבנון השניה שהוא אחראי כרוה''מ לניהולה,כולל החלטה 1701 האומללה,הנה כשלון מוחלט.
    את תוצאות ההתנתקות שהוא הגה אנו אוכלים בדרום יום יום ושעה שעה.אם בעיניך זה הישג בעיני זה כשלון.
    הדבר היחיד שהוא עשה זה ספינים ברגע שהבין שהחבל מתהדק סביב צוארו,ולולא מינויו של פרידמן הייתי אומר כי כל כהונתו הנה כשלון מוחלט,ועדיף שיעזוב אותנו,לפני שיגרמו רק עוד נזקים.

  • 141.

    רמון הורשה בפלילים וחקירות נגד אולמרט התחילו לפני פרידמן (ל''ת)

    אופיר, 03/08/08 09:11

  • 140.

    אחרי כתבות סוף השבוע ... ממש מאמינים לך !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אילנה, 03/08/08 09:04

  • 139.

    למה לא תקים אוהל צעקות כמו שצעקת בו עבור לחברך התמים באדם אריה דרעי? (ל''ת)

    מאחלת שגם החבר הזה שלך יגיע לכלא!, 03/08/08 09:03

  • 138.

    נו,ברור,יותר כיף להיות חבר של ראש ממשלה

    כן דנקנר, 03/08/08 08:37

    אפילו אם למדינה הוא רע,מזיק ואיום

    • אמנון אתה רגיל לחברים אסירים... (ל''ת)

      חחהההה, 03/08/08 11:55

  • 137.

    איחס,

    זיוה אלופי, 03/08/08 08:29

    אני מודה שלא הצלחתי נפשית לקרוא את כל המאמר, כי פשוט נגעלתי, מה עוד שבסוף השבוע נאלצתי לחזות ולשמוע אותך במס. ערוצים וזה היה יותר מדי ומביך!
    להלן הסיבות, שחברך (איחס) היה ראש ממשלה וגם ראש עיריה גרוע,(ואת זאת אני אומרת כתושבת ירושלים):1. מלחמת לבנון האיומה והכושלת. 2.הפקרת תושבי הצפון בזמן המלחמה בצורה פושעת.3. הפקרת והתעלמות מתושבי שדרות והדרום בצורה פושעת. 4. מינויי שרים שערורייתים וחסרי אחריות: פרץ, הירשזון, פרידמן והחברים הטובים כמו רמון וכו' 5. זיגזוגים בקבלת ההחלטות בעניין החזרת גופות החיילים 6. גלעד שליט עדיין בעזה! רוצה עוד דוגמאות?ואני בכלל לא מזכירה את הנורמות הפסולות והשחיתות הידועה שלו מזה שנים רבות אז אם זה ראש ממשלה טוב , כנראה שהחברות המגעילה,הנורמות והיושרה שלך מסבירים את החיבור ביניכם? ואיזה מזל שאתה לא מתפלסף יותר מעל גבי העיתון.

  • 136.

    חבל שחזרת לכתוב... אתה חבר וכמובן לא אובייקטיבי (ל''ת)

    איתן, 03/08/08 08:21

  • 135.

    מלחמת לבנון הייתה תחת ממשלה אחרת...

    מאןדהוא, 03/08/08 07:51

    כמו אולמרט הניחן בזכרון סלקטיבי
    כך גם אדון דנקנר שוכח את מלחמת לבנון
    זו בלבד מספיקה כדי להבין שהאיש שטחי ואיננו מתאים לתפקיד ראש ממשלה
    כמו זה גם זה בניו אינם משרתים בצבא ולא הולכים למלחמות
    כמו זה גם זה
    בנין או אשתו לא נרצחו 'בטעות' ע''י ארגוני פשע

    כל מה שיש למר דנקנר לספר לנו זה על קונספירציות עלומות המאשימות את הימין בהפלת ראש הממשלה

    חלש !

  • 134.

    למתלהמים קשה לקרוא את האמת,מנסים לסלף עובדות.אך דנקנר צודק בכל מילה

    נתן.ש מעלות., 03/08/08 06:30

    לא המון מתלהם ומשטרה ופרקליטות פוליטית יחרצו דין,אלא בית המשפט בלבד.אך המשטרה והפרקליטות הצליחו בדרכם הנלוזה להדיח ראש ממשלה מצויין,בהתנהלות משפט כשכלל לא הוגש כתב אישום.ערב רב תמיד היה מצוי אצלינו בפאתי המחנה.

  • 133.

    כאזרח המדינה, לאמנון דנקנר , על כתיבה כנה ואמיצה ולקוראיו

    איתן, 03/08/08 04:31

    מאז נבחר אהוד אולמרט, ראש הממשלה,כן, עדיין ראש הממשלה, בחר רוב רובו של העם, להיסחף אחרי תקשורת משלחת, ברמתה הרדודה וחסרת האחריות,כדי להדיח איש משכמו ומעלה, חכם, חרוץ ובעל חזון. איש המשרת את מדינת ישראל ואזרחיה כנבחר העם מעל לשלושים שנה ואשר נבחר ע''י אריאל שרון על כישוריו, נסיונו ואישיותו, לשמש לו כיד ימינו לפני ומאז הוקמה ''קדימה''.
    אולמרט, ראש ממשלה אשר במהלך שנתיים וחצי בלבד, מביא תנופה חסרת תקדים בתחום המדיני ובעיקר לשיחות עם הסורים, מקדם ומנווט ביעילות את עניניה של מדינת ישראל, נאלץ לפרוש באין מנוס וישאיר אחריו חלל עליו נבכה לדורות. ונבכה גם, על החמצת הזדמנות להבטיח עתיד ילדינו, בה חיבלנו במו ידינו.

  • 132.

    אהוד אולמרט

    גד, 03/08/08 04:22

    אמנון דנקנר נכבד,כל מילה חצובה בסלע.אבל לא לכבודך להתייחס לאפסים כמו ארי שביט או דן מרגלית,שני אלה כשמדברים על ראש הממשלה יוצא להם ריר מהפה ודיברי שטות ושטנה,עם ישראל עוד יתגעגע לאולמרט ולו בכדי האלטרנטיבות עלובות ליבני,מופז וקרוב לודאי נתניהו יביאו אסונות אמיתיים על עם ישראל אבל עמנו ידוע שאת האסונות הגדולים האמת הוא מביא על עצמו ללא עזרה מבחוץ.

  • 131.

    כל האמת בקיצור על הצטערותו של דנקנר,על לכתו של ידידו האישי אולמרט.

    רוני, 03/08/08 03:46

    עד שסוף סוף לטיפוס כמו דנקנר יש חבר שעלה לגדולה והגיע למשרה הרמה ביותר של ראש ממשלה, נראה לכם שדנקנר יעדיף שלא לספר בשבחיו?!...
    כמה ראשי ממשלה אחרים בהווה ובעבר היו/יש לדנקנר? נכון, רק אולמרט ולכן הוא מפליג בשבחיו כשלאזרח הסביר והקצת פחות סובייקטיבי, אולמרט נראה כמו ראש ממשלה לא מוצלח במיוחד, לשון המעטה.

    • זה כמו לקחת רוצח שכיר ולהתפעל מקור הרוח שלו.

      חחח...נכון מאד, 03/08/08 07:18

      הבן אדם כ''כ מזוייף שקור הרוח שלו יותר מתאים לקור רוח של עבריין עולם תחתון מאשר לקור רוח של מנהיג שיודע מה שהוא עושה.
      מישהו חושב שאם אולמרט היה יודע מה שהוא עושה הוא היה מתנהל כאחרון העבריינים בחקירותיו,מתחמק מקביעת מועד לחקירות,נכשל במלחמת לבנון כשלון חרוץ במה שהוגדר בוועדת וינוגרד כליקוי בשיקול דעת ובהיעדר חשיבה אסטרטגית?!...

      • אילו כוכבים אתם אוהבים מהפיג'מות?

        מישהי שמכירה, 03/08/08 09:42

        ניסים אלפרון היה מודה בטעות שלו ומחייך את החיוך הכובש שלו.. שתדעו.. :)

  • 130.

    דבר אחד אני מסכים איתך זה לגבי הסיכולים הממוקדים של מערכת המשפט- אבל

    צ, 03/08/08 02:59

    אין לך פשוט שום לגיטימציה לטעון זאת עכשיו כשעשו את זה לחברך. היית יותר מידי שנים בעמדות הכי בכירות של העיתונאות במדינה ושנינו יודעים איזה כוח אדיר היה לך אז כש''סיכלו'' את רפול, חוטר ישי, נאמן....
    היו לך את כל הכלים שבעולם להאבק בשחיתות הזו של מערכת המשפט בתור עורך מעריב במשך 6 שנים, ובחרת לשתוק או למלמל לגבי עניין זה.
    לכן היום איןלך זכות מוסרית להעלות טענות אלו כשחברך נלקד ברשת. זה מציג אוך באור מאוד שלילי ולכן אין לי ברירה אלא להסתכל על כל טור הדעה הזה בצורה אובייקטיבי, הרי אתה מעיד על עצמך כמה החברות ביניכם היא עמוקה. רק אל תשכח שלרוב האנשים שהסתבכו עם מערכת המשפט לא היו חברים רמי דרג כמוך.

    • כל מילה בסלע!!!

      אני, 03/08/08 09:41

      נכון, הכתבים צצים רק כשמדובר בחבר שלהם. כך היה גם עם רמון, בעוד מאות אלפי ישראלים חווים מידי יום את שחיתות מערכת המשפט על בשרם ואין מושיע.

      הלוואי שאולמרט המושחת (בסיוע חבריו העיתונאים הנאמנים) יאבק עכשיו למגר את השחיתות במערכת המשפט והמשטרה, כך לפחות יצא לנו משהו מכך שסבלנו במשך שנתיים ראש ממשלה כושל ומושחת.

  • 129.

    אולמרט מושחת ידוע - קדימה לכלא!!! מהר.... (ל''ת)

    עם ישראל חי, 03/08/08 01:27

  • 128.

    אולמרט ראש ממשלה מצוין. בלבנון היה גרוע, אבל לא ממש היתה לו ברירה

    עמית, 03/08/08 01:17

    איכשהו יש תחושה של שלום, של שינוי אזרחי ומדיני. קצת שפיות. חבל חבל וחבל על ההסתבכויות האלה

  • 127.

    אמנון צודק

    איל, 03/08/08 00:29

    מאמר נכון אבל מה לעשות אנו ארץ אוכלת יושביה וטרם קם האיש שיעשה כאן סדר. על מאמרו של אמנון יקפצו מחר רבים ובראשם דן מרגלית בציניות בשנאה. אין מי שיעשה כאן סדר וחבל מאוד.

  • 126.

    אף מילה על וינוגראד ולינדנשטראוס!

    הדר, 03/08/08 00:23

    דנקנר מתעלם מדברים שמבקר המדינה כתב עליו, ומתעלם מדו''ח וינוגראד אשר בדק באופן ישיר את תפקודו במלחמה.
    מסקנת וינוגראד ברורה - כישלון, התלהמות, חוסר שיקול דעת.

    ההתעלמות של דנקנר מעידה על שיקול הדעת של מי שהיה עורך מעריב. זוהי רמת התקשורת.

  • 125.

    כנסו דעתו של אדם שאיננו חבר של איש

    לא חבר של אף אדם סתם אזרח שאוהב את המדינה, 03/08/08 00:08

    אני רק הודיע שאני אינני חבר של אף אחד מסויים. וגם אין לי צורך דחוף לכתוב פתאום לראשונה לאחר זמן רב כי זה ממש ממש מציק .
    אני דנקנר היקר בשונה ממך סתם אדם פרטי ולא מפורסם או מקורב. אשר משרת את המדינה במילואים קרביים וסתם באהבת המולדת.
    אינני יודע היכן הם עיניך, אך כשאני מתבונן אני מזהה אדם ששלטונו מלווה אותנו בעליבות ערכים, כשלים ערכיים, ובעיקר ניהול ביטחוני כושל. אולמרט הזוכה ל6% של תמיכה בלבד איננו מתעניין במדינה כלל או בהשלכות של שלטונו המסואב וחסר המנהיגות, את ראש הממשלה שלשמחתנו בקרוב יהיה בשעבר מעניין הוא וחבריו שכמותך בלבד.ואני רואה שאתה ידידו היקר משיב לו כגמולו, וכל הכבוד לך על כך אתה בוודאי חבר נאמן בעיניו על כך!!!!

  • 124.

    לו רק היינו חכמים יותר כעם....

    תל אביבית, 03/08/08 00:01

    אני מסכימה עם כל מילה שנכתבה במאמר המצוין הזה.
    עצוב לי שאנחנו הולכים כסומים אחרי מה שהתקשורת מאכילה אותנו רק כדי להפוך אותנו לצרכנים של מערכת תקשורתית כזאת או אחרת בלי שום אחריות לאומית ובהעדר לואיליות לעם, למדינה ולאינטרסים שלה. כותרות מפוצצות זה מה שהולך היום בשוק. סימוכין????? מי צריך? למה זה חשוב? קודם בוא נעשה באזזזזז זה פשוט מוכר יותר טוב.
    חבל לנו על שאנחנו נופלים ככה פעם אחר פעם.
    לעולם לא נצליח להגיע לתוצאות טובות בסוגיה המדינית מכיוון שלא משנה מי יעמוד בראשנו התקשורת תמצא איך לנטרל אותו עםעוד כותרת מפוצצת באזזז תקשורתי כזה או אחר.
    צר לי עליך אולמרט ראש הממשלה שלי! ראש הממשלה של כולנו. אני מודה לך על כל ההשגים שהבאת בתקופת כהונתך. חבל!!!

  • 123.

    לא נתגעגע לאולמרט אבל לגבי הפרקליטות אתה צודק ב100% (ל''ת)

    אבי, 02/08/08 23:50

  • 122.

    יחיד במיעוט (ל''ת)

    12, 02/08/08 23:46

  • 121.

    נכון, אני באמת יתגעגע... (ל''ת)

    כי לא יהיה לי על מי לרדת כל היום, עצוב...., 02/08/08 23:33

  • 120.

    למה שולה לא מורידה את הזקן?

    אזרח, 02/08/08 23:33

    אם הכל בסדר למה שולה שומרת על זכות השתיקה?

    • שולה זקן שומרת על זכות השתיקה

      הזקן והים.. של השקרים והגניבות, 03/08/08 09:39

      כי באמת הדג מסריח מהראש......של הממשלה שלנו.
      בכלל, איך אני אוהבת את כל החכמים שמתעוררים אחרי מעשה..
      בכולופן*, אני חושבת שרק על מלחמת לבנון השנייה - הוא חייב לעוף.
      לא שהשאר לא רלוונטי, אבל המלחמה הזו גבתה כל כך הרבה חיילים ואזרחים, וכל כך הרבה משפחות נהרסו. פשע ממש.
      שיילך קיבינימאט ושלא יחזור. ואם דנקנר הפלצן רוצה, הוא בהחלט, יכול להצטרף בתור חבר. קאטלק.

      פרצופה של המדינה. טפי.

  • 119.

    להמון המתלהם,לא בנאצות והשמצות תחרצו דין,אלא בית המשפט בלבד.

    נתן.ש מעלות., 02/08/08 23:32

    השנאה נוטפת ממכם וליבי עליכם,אך כל זאת יעבור לכם.קדימה תבחר את רה''מ הבא וזאת תהיה ציפי ליבני,וביבי כמובן יו''ר האופוזיציה והתפקיד אכן תפור עליו.ולכולם שבוע טוב ורגוע.

  • 118.

    99 קלעת בומבה, איזה משלים, תאווה לחיך. (ל''ת)

    JJJ, 02/08/08 23:20

  • 117.

    אולמרט רמ''ה מצויין! התחליף עד 2010 הוא אחד ויחיד מאיר שטרית! היתר קשקש

    סוף הדרך הליכוד הביא ויביא לחורבן המדינה, 02/08/08 23:07

    קשקשנים ללא קבלות. ראו את ההצבעות של השר עוד כשהיה בליכוד המושחת, הוא ושרון הצביעו נגד הקצבעות שמעמיקות את העוני! ביב,ולימור ליבנת, וסילבן כישלון הצביעובעד עושק המדינה ופתחו תרבות של '' למה לעבוד, נעשה 20 ילדים, והחמורים שיעבדו'' לא זוכר מה ציפי ליבני, ואולי אז היא לא היתה חברת כנסת.

  • 116.

    דנקנר אתה מה זה שקוף - אתה פשוט מוטרף מהצלחתו של דן מרגלית (ל''ת)

    רוברט פלנט, 02/08/08 22:57

  • 115.

    מגדל אתרוגים באושים שכמוך. (ל''ת)

    בושה., 02/08/08 22:46

  • 114.

    נזכיר לכותב שאולמרט נכשל בניהול המלחמה,והדבר הטוב היחידי שעשה היה עצם

    שלמה, 02/08/08 22:46

    פתיחת המלחמה כתוצאה מתוקפנות החיזבאללה, בר שהביא לגילוי החלודה שאחזה בצהל - במקרה זה לאו דוקא באשמת אולמרט.

  • 113.

    נו באמת....... (ל''ת)

    שכנעת את סבתא שלי, 02/08/08 22:35

  • 112.

    מי שמעז לגרש יהודים מביתם ראוי שיגור באהל ולא בארבע דירות יוקרה בי''ם

    אולמרט פסה, 02/08/08 22:33

    שקיבל כשוחד.

    מי שיוצא למלחמה מן הראוי שהוא וגם ילדיו ישרתו שירות מלא בצהל.

  • 111.

    מסכים ! אנחנו יורים בהם ומתגעגעים מייד (ל''ת)

    wef, 02/08/08 22:28

  • 110.

    אתה צודק בדבריך ואמיץ בכך שאתה מסביר לציבור את שידוע למי שראה מקרוב את

    הפרקליטות, 02/08/08 22:10

    אבל לא מדובר ב''אוייב המערכת'' אלא במי שארבל ובייניש מסמנות לחיסול ממוקד.

    זה לא ''המערכת'' זה שתי שופטות שיש להם ידיים ארוכות במערכת והן מפעילות אותה כרצונן.

    בגלל זה בדמוקרטיה צריך איזונים ובלמים כדי שלא יווצר מצב שאנשים בודדים יצברו כוח רב מדי ויתחילו להשתמש במשאבי המדינה כרצונן.

    במקרה הזה מדובר במשאבים מאוד חזקים כמו מערכת המשפט והרשויות החוקרות.

  • 109.

    אולמרט הלך אין טעם לרדוף אחריו אך אי אפשר שלא להגיב על דבריך ....

    חדש, 02/08/08 21:58

    חפשתי את המילים ''מסר'' ''זקן'' ''השקעות'' ולא מצאתי - אכן טאלאנסקי הוא בדיחה אך מישהו חייב להסביר 72000 דולר וכו.
    העובדה שכל הפרשיות תלויות מראות שהפרקליטות לא רודפת. העובדה היא שארבל עמדה להגיש כתב אישום על ''האי היווני'' לקול מצהלות השמאל - מזוז ביטל.
    חקירת מרכז ההשקעות נכפתה על מזוז ורק רישומי זקן הביאו לחקירה.
    החקירות נמרחו כשנתיים.
    בקיצור אף אדם אחר לא היה זוכה להקלות הללו במיוחד לאחר שהפך שמאלני.
    נתניהו עם תיק כזה היה מודח תוך שבוע ואכן פרקו לו את הממשלה לקול מצהלות השמאל.
    זו המציאות ואין בילתה!

  • 108.

    מר דנקנר,אתה חושב שהציבור מפגר ומוגבל למכור לו סיפורים...

    אור, 02/08/08 21:37

    ומעשיות (לא בגלל שאתה החבר של אולמרט).אתה צריך להתבייש בקשר שלך עם הפוליטיקה ועם סוחריה.כעיתונאי אתה צריך לשקף אמת יושר והגינות ובעיקר להיות אובייקטיבי ולשרת את הציבור שמפרנס אותך.

  • 107.

    שקרן!!!

    Leor, 02/08/08 21:25

    עלאק ''לאו דווקא כחבר''
    אתה בדיוק אותו חרא כמו החבר האפס שלך!
    יחתיכת שקרן!!!

  • 106.

    אמנון, רק אתה תתגעגע אל המושחת ומפקיר המדינה ! (ל''ת)

    בני, 02/08/08 21:25

  • 105.

    זרזיר ועורב. שני נוכלים נקלים ובזויים אולרטורס ודנקנר. (ל''ת)

    שלומי, 02/08/08 21:19

  • 104.

    ראש ממשלה מצויין ?????!!!!

    דוד, 02/08/08 21:16

    הספען הכי סהרורי שמסתובב כאן בשבועות האחרונים הוא ''אולמרט ראש ממשלה מצויין'', ''ראש ממשלה לא רע'', ''ראש ממשלה לעילא ולעילא''. אין דבר רחוק מהאמת מהקביעות האלו. אולמרט ר''מ רע, בכיין מקצועי, יהיר, ללא חוט שדרה מוסרי וציבורי, איש מדון, ובעיקר חסר לחלוטין ראיה ממהיגותית ואיסטרטגית.

    • אכן, המאמר, כמו הראיונות של דנקנר ולבני בערוץ 10 , הכל ספין מטעם (ל''ת)

      יובל, 03/08/08 09:38

  • 103.

    אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה !

    בני, 02/08/08 21:15

    טוב שפרשת... עשה טובה ותמשיך לפרוש.

  • 102.

    דנקנר, בתוך תוכך אתה יודע שיש דברים בגו.

    דליה, 02/08/08 21:14

    צריך אומץ כדי לומר על חבר מילים קשות
    כמו: מושחת. לדן מרגלית היה אומץ לומר
    זאת בפה מלא.
    רוחמב אברהם אמרה:'' אז יהיה עוד תיק,
    למי זה מפריע בדיוק? ''.
    האמת, זה מפריע לכלל אזרחי המדינה, מלבד קומץ עיתונאים זניח לחלוטין מתומכי אולמרט וחכ''ים רבים בקדימה.

  • 101.

    אני פשוט נפעמת מהתגובות. כל הכבוד!!!

    יעל, 02/08/08 21:10

    ועוד יותר כבוד למעריב NRG שנתן פיתחון פה לכולם ולא סינן גם דברים קשים.
    כ-ל ה-כ-ב-ו-ד !!!!!!

    • טוב, כי אם היה מפרסם רק את תגובות התומכים מטעם

      פנדה, 03/08/08 18:22

      אז היו לו בדיוק 10 תגובות... קצת פדיחה לעיתון שחושב שהוא עדיין מס' 2.

  • 100.

    ואם אולמרט היה אומר ירושלים לא תחולק לעולם?גם אז-היית מצטער?

    טוטו, 02/08/08 21:06

    אולמרט הודח בגלל כישלון במלחמה יזומה
    אולמרט חשוד בעבירות רבות
    אז איפה ראש הממשלה ''המוצלח''שלך?
    חבר או לא חבר ראש ממשלה זה לא מועדון חברים!
    ואם אתה לא יודע- אז על טעויות משלמים!!

  • 99.

    דקה אחרי שאולמרט מת, דנקנר כותב ספר בו הוא מתאר

    שאול, 02/08/08 20:59

    איך אולמרט סיפר לו ששכב עם אמא שלו ועם אברהם הירשזון בו זמנית.
    לדנקנר יש את האינטגריטי המקצועי של נחש בואה שהרגע בלע משאית גלידה.

    • מצחיק (ל''ת)

      צחקתי, 02/08/08 23:02

  • 98.

    כל מלך ממזר

    שמעון האוסטראלי, 02/08/08 20:13

    ובימים ההם אין מלך בישראל.והיתה הארץ תוהו ובוהו ולמשיסה בפי כול, ( קול ) וכול דחליל ומררתו השם את רעל לשונו בפי כול עד כי שוועה הארץ ואין מושיע. וינחם אלוהים על מעשיו כי שכח עמו מעשה בראשית עת קיבץ פזוריו מקצווי תבל ( תאמינו לי שזה עלה לו בבריאות ! ) ואף בילבל דעתן של אומות שבמקום להגיד '' no אמרו ''yes'' . וישכח אלוהים כי סורר וממרר העם הזה ושום דבר לא ירצה מעליו בילתי ועד ישיג מבוקשו להיות שוב מנודה מאדמתו :שחיתויות, מעשה מירמה וכחש, גבהות לב ונמיכות מצח.וליסטים ובעלי זרוע וכלי משחית מטילים אימתם ואין פוצה. וכול איזוב וזב חוטם ממלא ליבו גאוות שחקים כאילו היה האלוהים קונו ושליחי ציבור משרתיו.כול קווזימודו רמטכל (לפחות ) וכול קנטיפלס ראש עיר. ותימלא הארץ כבודם.
    וימלאו את הארץ במענות ובטענות כאילו לא חלפו שישים שנה עת היו במדבר ואכלו חרה: המרוקאים והפרסים :הטוניסאים והכורדים: האשכנאזים והרומנים : כולם ,כאיש אחד אוחזים זה בגרונו של זה,וכולם יחד ממלאים את ליבם שימחה מול ארץ אהובה ומדממת : זה עבודתו אמונתו ( שיעבדו אחרים )זה נהרג באוהלי תורה ( שאחרים יהרגו ) זה מוצץ את לשדה (ב-64 הוא הצטנן ומאז אינו יכול לעבוד ) אפילו צבעים כינסו עצמם בחדווה יוצרת ( אני שחור .אני לבן.אני עיוור צבעים , ואנא כורדי. )
    וייחר אף אדוני ויהיו כצנינים בעיניו: הזהו העם הניבחר? הזה הגמול על כי הוצאתיכם מארץ מצריים למען תזנו את הארץ הטובה מכולן ?
    לא ביקשתי את עולותיכם ולא את זיבחכם. רב לי מתפילותכם (מהנץ החמה ועד סופה אתם מוציאים לי את הנשמה עם תפילות הבאות מן הפה אל החוץ ואין הלב שומען )
    ויעצב אלוהים על ליבו,ומראה החורבן ניגלה לעיניו: פעמיים ! פעמיים ראיתי בחרבונם והושעתים, ובפעם השלישית מי ישורנו.
    ודימעה מלוחה כבדה מעינו ,יען כי ידע את התשובה.

    '' ''תושבה''

  • 97.

    דנקנר ואולמרט . טומי לפיד מתהפך בקברו מבוז לצביעותכם . (ל''ת)

    אתה הבנת את זה?, 02/08/08 20:03

  • 96.

    מוזר איך מתחלקים העיתונאים לבעד ונגד אולמרט

    אביב, 02/08/08 19:51

    רשימת העיתונאים שמבזה את התקשורת הישראלית

    את הרשימה מובילה כמובן כתבת החצר איילה חסון היא הגרועה ביותר ועוד ברשת ממלכתית!
    אחרי מגיע ממציא האתרוג העיתונאי הבזוי אמנון אברמובי''ץ
    גם האיש השפל מידיעות נחום ברנע שקיבל שוחד מאולמרט את פרס ישראל
    בהארץ בולטים צמד הלקקניםיוסי וורטר ויואל מרקוס
    , עופר שלח במעריב החלאה הזוחל בן כספית ,בן דרור ימיני ומיה בנגל
    בידיעות סימה קדמון והלקקן המחליא שמעון שיפר
    בערוץ 2 חוץ מאברמובי''ץ יש אתי אודי סגל,כרמלה מנשה,ומשפחת לפיד האב והבן האב ז''ל כמובן קיבל כשוחד את הנהלת יד ושם,ןלא נשכח את דני קושמרו שבראיון של 5 דקות קטע את בנימין נתניהו 4 פעמים!
    אילנה דיין שהוציאה את אולמרט נקי בתחקיר על בנק לאומי
    בערוץ 10 לונדון וקירשנבאום שמחרימים את נציגי הימין בתוכנית ואושרת קוטלר
    מלקקי הישבן חנן קריסטל ואריה גולן ברשת ב
    אטילה שומפלבי Y NET ב
    עוד בחלאות אלוף בן,וגדי טאוב
    את מי שכחתי?

    מדובר בחבורה שתומכת בפושע אולמרט,הם בזיון לתקשורת הישראלית
    אך לא כולם רקובים
    צל''ש לעיתונאי הטוב במדינה יואב יצחק,צל''ש לארי שביט,ולדן מרגלית

    • שכחת צל''ש לאריה אבנרי!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      צלילה, 02/08/08 22:40

  • 95.

    ראיתי את אמנון דנקנר אצל שלח ודרוקר, וזה היה בשבילי מספיק

    אלון ה, 02/08/08 19:47

    דנקנר אמר אתמול בכתבה, בכזה קול דרמטי ופסאודו מניפולטיבי, שאנחנו עוד נתגעגע לאולמרט.

    לאיזה מין בן אדם נתגעגע? לאחד שבעזות מצח אומר שהוא סייע לניצולי השואה, כשיומיים קודם לכן הוא זה שדחה את אישור יישום מסקנותיה של השופטת דורנר למען ניצולי השואה?

    עד היום אני לא יכול לשכוח את המלחמה, ועוד יותר אני לא שוכח את ה60 שעות האחרונות של המלחמה. כל פעם שאני חושב על אולמרט, אני לא יכול להתנתק מה60 שעות הנוראיות הללו. אז לזה אני אתגעגע...

    למעשה, זה כל הסיפור כאן. בתקופה האחרונה היינו תחת שליטה של אדם שהיה לו עודף של אהבה עצמית שיכולה להגיע עד לרמות חולניות. והנה מתברר שהוא גם הסתתר מאחורי אנשים, שראייה מפוכחת זה לא הצד החזק שלהם, ובמקרה גם היה להם יותר מדי כח. כשאני חושב על זה - זה פשוט מפחיד. מאוד מפחיד.

  • 94.

    אולמרט מושחת? כמו שדנקנר מושחת.

    משה מטורונטו, 02/08/08 19:40

    צודק דנקנר; אולמרט אינו מושחת. עד כאן אני ממש מסכים עם החבר הנאמן, איש הצללים והחנפן. אלא שאולמרט גרוע ממושחת, הוא סתם איש קטן. הוא הישראלי ''המשתדרג''; כזה המוכן לעשות הכל בשביל כרטיס חינם למחלקת עסקים, בשביל חדר טוב יותר במלון, בשביל כרטיסי חינם לילדים...אולמרט הוא תמצית הישראלי שדנקנר כה מעריך ורשימת המשתדרגים של דנקנר ארוכה: החל בדרעי ''הרב'', עבור בעופר ''לועס הניירות'' וגמור באולמרט (''מויש היקר''). דנקנר ואולמרט ושאר ''רעים לנשק'', ''הפותחים יחדיו שולחן ביום ששי'' כפי שסיפר בגאווה יצחק לבני, צריכים להסתלק מחיינו מכיוון שהם גוררים את כולנו למחוזות של קטנוניות בורגנית פתטית. ילך לו אולמרט יחד עם אשתו ''הציירת'', עם הסיגרים והכדורגל ושידאג לקחת עמו את רמון הנשקן הלאומי. עוד טיפוס מפוקפק ומזדקן שביקש גם כן לשדרג עצמו עם צעירה נאה ומתוחת עור...

    • כל כך צודק - שחיתות קטנה ומכוערת

      פנדה, 03/08/08 18:26

      לא יודע אם זה יותר גרוע, אבל זה הרבה יותר מגעיל...

  • 93.

    משפט שדה לאנשי ה''חוק'' (או שמא נאמר- אנשי האנרכיה?) (ל''ת)

    פרידמן ואולמרט תהיו חזקים, 02/08/08 19:24

  • 92.

    תוספת למאמר שלא למרבה הצער הושמטה...

    שפוי, 02/08/08 19:03

    כראש עירית ירושלים אולמרט הפליא לקדם את העיר ולמצב אותה כאחת הערים האטרקטיביות בארץ.

    הוא הביא השקעות לעיר, מנע התחרדות שהיתה עלולה לערער את האיזון העדין הקיים בה. הוא גם הביא עשרות מוסדות תרבות לעיר, תעשיה, תעסוקה. חשוב מכל הוא לא נכנע ללחצי קבלנים שהיו עלולים לבנות מפלצת ארכיטקטונית ליד הולילנד, הוא למשל, הקפיד לקבל תשלומי השבחה על מגרש ימקא הישן.

    חשוב מכל הוא היה ממוקד בבעיות העיר יומם וליל, נמנע מביקורים ממושכים בניו יורק, לא בצע טיסות אין סופיות סביב הארץ לפגישות עם מילניונרים.

    במילים אחרות ראש עיר מעולה לא פחות מטדי קולק. חבל כל כך שדנקנר מנע מאיתנו מידע זה.

    • מעולה (ל''ת)

      שאול, 02/08/08 21:01

    • גדול, פשוט גדול

      ירושלמי לשעבר, 02/08/08 23:35

      אם זה לא היה עצוב - הייתי צוחק אפילו יותר.

    • חבר ירושלמי שלי אמר לי יום אחרי שאולמרט נבחר

      פנדה, 03/08/08 18:28

      אתה תראה איך הוא ישדוד את קופת המדינה, יהרוס אותה וימשיך הלאה בדרכו כאילו כלום - בדיוק כמו שעשה עם ירושלים. אז עוד לא הבנתי עד הסוף (תל-אביבי, בכל זאת) - לצערי היום אני מבין...

  • 91.

    הירשזון באוצר

    אורן, 02/08/08 19:02

    פרץ בבטחון. עזרא באיכות הסביבה. מופז בתחבורה. אפללו בקליטה. בלילא בתיירות. שנמשיך?
    אתה לא מבין מה קורה כאן? החבר הטוב שלך מכר את המדינה למסחרה שלו.
    אנשים כל כך לא ראויים לתפקידים ממש קשה למצוא.
    לך לעזאזל אתה והחברים שלך.

    • מילים כדורבנות (ל''ת)

      לא מאמין לו, 02/08/08 20:01

  • 90.

    למה נתגעגע לכרמיה ראשון טורס בלל מינויים ואולי יש עוד (ל''ת)

    דני, 02/08/08 19:00

  • 89.

    תגובה

    moti, 02/08/08 18:57

    היתי מצפה מחבר ,לשכב על הגדר ללא פחד, לעמוד בשער ולמנוע בכוח וללא חשש מכל העלוקות מוצצי הדם לפגוע בחבר.שלמה המלך אמר אל תבכו במת המת עשו הכל כשהוא עדין חי .כדאי לזכור גם מה עשו לדרעי ואיך הפסדנו אדם שרבין ז''ל היה מתיעץ איתו.

  • 88.

    תוכל לאכול איתו כל יום ב''רפאל'' ולהינות מהחיים (ל''ת)

    אבי, 02/08/08 18:55

  • 87.

    לא מתלהמי הטריבונות של איצטדיון טדי,יחרצו דין אלא בית המשפט בלבד.

    נתן.ש מעלות., 02/08/08 18:50

    והעיקר רק לא ביבי,ביבי אסון לשכבות החלשות ולמדינה.ביבי טוב לשכניו וידידיו בקיסריה ולעשירונים העליונים,העם מאס בביבי ובשקריו.אי לכך הביסו בקלפי פעמיים ויביסו בשלישית,לעולם לא עוד הפעם ביבי.

    • נתן...

      אלון ה, 02/08/08 19:51

      נתן,
      רק בגלל זה שאתה כל הזמן נאחזת באולמרט, וכל הזמן כתבת מאמרים בשבחיו, ושלא לדבר על כך שכתבת דברים שרובם לא היו מדוייקים בלשון המעטה. אז לא רק שלא בחרת להתפכח, אלא שגם זלזלת לגמרי באלטרנטיבות שהיו קיימות באיזור.אז רק בגלל זה ביבי יחזור לשלטון.

      אתה לא התפכחת בזמן - אז עכשיו אתה תחטוף סטירת לחי מצלצלת. וזה אני אומר בצער רב, כי אני לא מתלהב בכלל מביבי. למעשה אני לא מתלהב מברק, לא מתלהב מברק, וגם לא מלבני. כולם נמצאים בביזנס יותר מדי זמן.

      • אלון העתיד יוכיח שטעית,העם אשר הביס את ביבי פעמיים יביסו בשלישית.

        נתן.ש מעלות., 02/08/08 23:23

        עד כדי כך איננו דפוקים,ביבי אסון לשכבות החלשות ולמדינה.ביבי טוב לשכניו וידידיו בקיסריה ולעשירונים העליונים,לעולם לא עוד הפעם ביבי.

  • 86.

    אולמרט הוא איש חזק באמת, אם רק היו מניחים לו לשרוד

    יעל, 02/08/08 18:39

    הוא היה ממשיך לגדול לתוך התפקיד ותוך כמה שנים היינו זוכים שוב להרגיש גאווה על היותנו אזרחי המדינה אבל זוהי ארץ אוכלת יושביה, ואנחנו נצטער, או כמה נצטער. לא מובנת השמחה הזאת על ''ההצלחה'' להתיש אותו ולגרום לו ללכת, שמחה כאילו זו העובדה העיקרית. האם לא עיקרי מספיק להיבהל עד אימה מהתחליפים? ברק-מופז-ביבי-ליבני אני לא יודעת אם להקיא או לבכות. וברור שלא אצביע יותר. נמאס.

  • 85.

    דנקנר - זה לא הזמן לשתוק!!!

    רות, 02/08/08 18:37

    צמד העיתונאים דנקנר ומרגלית - הייה שווה לקרוא את מעריב רק בגלל נוכחותם שם.דנקנר נעלם (בשנה האחרונה) ומרגלית מלחך פינכה בחינמון של החבר החדש , אולי ראש הממשלה הבא ששיבחר ע''י אלה שתלו את אולמרט בחוצות העיר. אכן תחליף ראוי , טהור מידות וסגפן ידוע , התשובה היחידה למלחמה בשחיתות - האדון נתניהו (אם עוזי אמר ...).
    למרות שאני מודעת לכך שדנקנר הוא חברו של אולמרט, והוא אף אומר זאת בגלוי, אני מוצאת את עצמי מסכימה להרבה מאד ממה שכתב. אולמרט איננו תלית שכולה תכלת , אבל הלינצ' הציבורי שעשו לו איננו תגובה לאף אחד מאותם תיקים תלויים ועומדים וגם לא לטעויותיו במלחמה, אלא תגובה למדיניות שהטווה. אולמרט התהלך בתוך מרכז הליכוד שנים ארוכות עם אותה קופת שרצים על גבו אבל כל עוד הלך בתלם הימני זה לא הפריע לאף אחד שם. דנקנר מנסח זאת כרגיל מצויין. חבל שהוא ממעיט כל-כך לכתוב ומשאיר את הבמה לאזובי הקיר.

    • רות, כמה שאת פטטית ...

      אביטבול, 02/08/08 22:19

      כמה שהשטיפת מוח של ההסתה נגד נתניהו קעקעה עליך את סימניה. האיש שלח אנשים להלחם, בלי שיבין שזה לא לוח שחמט עם חיילים מעץ, מבלי שידע למה ? מבלי שיסמן סיבה - כלום...


      האיש מנהל מו''מ עם סוריה שמחמשת מול פרצופו את החיזבללה שטוען שהגיע הזמן למלוק ממך את ראשך הקטקנטן, מביא נשק מאירן שמצהירה על השמדתך...

      נו, כבר כמה אפשר להיות טיפש...

  • 84.

    דנקנר - זה לא הזמן לשתוק!!!

    רות, 02/08/08 18:37

    צמד העיתונאים דנקנר ומרגלית - הייה שווה לקרוא את מעריב רק בגלל נוכחותם שם.דנקנר נעלם (בשנה האחרונה) ומרגלית מלחך פינכה בחינמון של החבר החדש , אולי ראש הממשלה הבא ששיבחר ע''י אלה שתלו את אולמרט בחוצות העיר. אכן תחליף ראוי , טהור מידות וסגפן ידוע , התשובה היחידה למלחמה בשחיתות - האדון נתניהו (אם עוזי אמר ...).
    למרות שאני מודעת לכך שדנקנר הוא חברו של אולמרט, והוא אף אומר זאת בגלוי, אני מוצאת את עצמי מסכימה להרבה מאד ממה שכתב. אולמרט איננו תלית שכולה תכלת , אבל הלינצ' הציבורי שעשו לו איננו תגובה לאף אחד מאותם תיקים תלויים ועומדים וגם לא לטעויותיו במלחמה, אלא תגובה למדיניות שהטווה. אולמרט התהלך בתוך מרכז הליכוד שנים ארוכות עם אותה קופת שרצים על גבו אבל כל עוד הלך בתלם הימני זה לא הפריע לאף אחד שם. דנקנר מנסח זאת כרגיל מצויין. חבל שהוא ממעיט כל-כך לכתוב ומשאיר את הבמה לאזובי הקיר.

  • 83.

    ואף מילה על לבנון,הירשזון,פרידמן,רמון.

    טובה, 02/08/08 18:30

    במקרה דלגת על כמה החלטות של ראש הממשלה המצויין שלנו: מלחמת לבנון(כולל אמירותיו במהלך המלחמה ובסיומה),בחירת הירשזון לשר אוצר,בחירת פרידמן לשר משפטים והקפצת רמון למשנה לראש הממשלה. עכשיו נראה אותך חוזר וכותב שאולמרט הוא ר''מ מצויין.

    • more

      Micha, 02/08/08 19:50

      and Peretz

  • 82.

    תוגת המקורבים (ל''ת)

    כמה קרוב מקורב צריך להיות בכדי לבכות על אולמרט, 02/08/08 18:29

  • 81.

    מי יתגעגע אליו?

    א.נ, יהודה, 02/08/08 18:08

    רק אנשי השמאל, מכל הסוגים והמינים. אולמרט בגד במחנה הלאומי והוליך את העם אחרי אשתו ובתו בכיוון חד שמאלה. אולמרט הוכיח את עצמו כצבוע ששום ערכים לא מעניינים אותו, הוא הולך ומוליך אותנו אחרי הרוח. אמנם, יתכן ואלה שילכו אחריו יהיו רעים ממנו, ויתכן אף גרועים הרבה יותר, אך אין להסתפק בפחות גרוע יש לשאוף לטוב ביותר.

  • 80.

    אולמרט צריך ללכת לא רק בגלל שחיתותו אלא בגלל היותו פושע מלחמה

    תדי מרון, 02/08/08 18:03

    מלחמת לבנון ב-2006 היתה סידרה של פשעי מלחמה, שמקנה לאולמרט מקום בתא הנאשמים שבו ישב מילושביץ ועכשיו יושב קרדזיץ. למרבה הצער הציבור הישראלי אדיש מדי, נבער מדי ומטומטם מכדי להבין את ממדי פשע המלחמה שנעשה כלפי אוכלוסיית דרום לבנון החפה מפשע בשם המלחמה בחזבאללה.

    • סוף סוף מישו נוגע בנקודה האמיתית: פושע המלחמה אולמרט חייב לעוף

      רס''ן (מיל.) חדד, 02/08/08 19:49

      ובעצם היה חייב לעוף כבר ב-2006

  • 79.

    התגובה הכי ממצה כאן היא 59 ''כולם אידיוטים ורק אתה חכם?'' אכן כן

    אנטיקשורת, 02/08/08 17:58

    לא כולם, אבל רוב גדול להדאיג נסחף אחרי תקשורת שביצעה לינץ' לראש הממשלה - למרות שהסיבות לדרישה להתפטרותו השתנו פעמיים בשבוע.
    אם יזדרז אולמרט להתפטר, תגווענה ההאשמות נגדו תוך חודשים ספורים ויושלכו לפח האשפה האדיר בגודלו של התקשורת הישראלית.
    טוב, אז מי קורבן הלינץ' הבא? אני ממתין בקוצר רוח.

  • 78.

    עוד תתגעגעו?אני מעדיף להתגעגע.למה?כנסו

    אריאל, 02/08/08 17:57

    למה נתגעגע?לממשלה שמחצית מחבריה נחקרו בפרשיות שחיתות.
    לחברו הטוב של אולמרט,הירשזון,שהגדיר מחדש את המושג בושה.
    לעוד חבר טוב,חיים רמון,שלפני דיון כ''כ חשוב בקריה על יציאה למלחמה מוצא זמן לנשק בחורה.
    לראש ממשלה שיוצא למלחמה על חטיפת שני חיילים בצפון ונמנע ממלחמה על 7 שנות הפגזה של עיר בישראל.
    לניהול מו''מ עם אבו מאזן תחת ידיעה ברורה כי אבו במאזן בקושי שולט בצרכיו,שלא לדבר על העם הפלסטיני,כך כל וויתור ישראלי ייכנס לתודעה.
    יש עוד רשימה ארוכה,ארוכה\\ארוכה..
    לזה נתגעגע?סבבה.אני מעדיף להתגעגע

  • 77.

    פשוט להקיא ממך, דנקנר. ''חובה מוסרית'' עלק. מה לך ולמוסר?

    מקיא, 02/08/08 17:51

    כנראה יש עדיין בכוחו של אולמרט להיטיב עם חבריו, ולכן יש לו עדיין תומכים.

  • 76.

    אולמרט מושחת אבל ביקורתו של דנקנר על הפרקליטות

    נפיח, 02/08/08 17:45

    מוצדקת לחלוטין.שמיעת עדויות טלנסקי בטרם הוגש כתב אישום הוא מעשה נבלה שזכה לאישור בג'ץ.בזה אין ספק.

  • 75.

    אתה אפס בדיוק כמו החבר שלך

    לוציאן, 02/08/08 17:27

    אתה בולשביק ולא חכם במיוחד.לא אוהבים אותך בכלל כמו שלא אוהבים את החבר שלך!קשה לי אפילו להגיד השם שלו!

  • 74.

    אתה אפס בדיוק כמו החבר שלך

    לוציאן, 02/08/08 17:27

    אתה בולשביק ולא חכם במיוחד.לא אוהבים אותך בכלל כמו שלא אוהבים את החבר שלך!קשה לי אפילו להגיד השם שלו!

  • 73.

    שוב התעלמו מהעיקר - מ ל ח מ ת ל ב נ ו ן

    הייתי חייל במלחמה, 02/08/08 17:21

    לא תהיה לא כפרה ולא מחילה על התנהגות ההנהגה שהיא בעצם חוסר הנהגה מוחלט. ה-12 ביולי 2007 הוא תאריך מכונן בהיסטוריה של המדינה ולא תהיה כפרה או מחילה לאולמרט וכל שאר הליצנים שישבו והובילו אותנו למהלך בזיוני שהשאיר אחריו עשרות רבות של חיילים הרוגים ומשפחות שבתיהן נהרס או אנשיהם קבלו רסיסים של טיל ומתו.

    הייתי חייל בצפון במלחמה.

  • 72.

    ULEMRT DESTROYED THE COUNTRY, AMNON DESTROYED MA'ARIV

    Citizen Caine, 02/08/08 17:17

    As simple as that

  • 71.

    אני מזכיר לכולם שדנקנר תמך בדרעי הגנב המושחת (ל''ת)

    עודד, 02/08/08 17:17

  • 70.

    לא נתגעגע לאולמרט, וגם לא לדנקנר

    מזרחן, 02/08/08 17:02

    בינתיים שאולמרט ומשפחתו יחזירו את הכספים שהוציאו במירמה מאקי''ם, יד ושם, האגודה למען החייל, ועוד.

  • 69.

    תמיד צודקים אלו שיודעים הכל (דנקנר ומרעיו) ומוכרי החמוצים אינם מבינים

    שלום, 02/08/08 17:01

    האדון שמשרבט וכותב ומלהג. אינו מנמק מדוע ראש ממשלתו מצוין. האם עקב זאת שכשל במלחמה ובגללו נרצחו חיילים ואזרחים. אמת לא להרבה ממשלות ניתנה האפשרות להוכיח את מצוינתם כמו ראש ממשלתו הדגול וממשלת מרעיו. יתכן שהכותב לא היה כאן במלחמה ויתכן שיטען גם שלצפון לא קרה כלום וחיזבאלה הובס כי עובדה שאינם מניפים דגלים בגבול(דברי ציפורה השרה). ויתכן שיטען כי עקב זאת שלא הסכים עם ההחלטה ליציאה למלחמה אז אין לו לשפוט את ראש הממשלה על כך (שטות שאמר סופר ידוע מאותה קליקה של יודעים הכול)

  • 68.

    ''teuza''

    harry, 02/08/08 16:48

    to make a peace agreement while which includes withdrawl of all the lands, you don't need any kind of ''teuza''.

    we don't need Ulmert for that, any one can do it.

    Ulmert admitted he made ''few'' mistakes, its quite obvious he's financially corrupted, why the hell we need such a person ? Couldn't Zippy make the same ''achievements'', for example ?

  • 67.

    התיזה המופרכת של דנקנר ומניעיה, או: המוסר הכפול של דנקנר

    רפאלה מיכאלי, 02/08/08 16:47

    התיזה של דנקנר גורסת שאולמרט אימץ השקפות של השמאל המתון, ולפיכך חברו נגדו כוחות האופל הימניים כדי להכחידו פוליטית. התיזה הזו כל כך מופרכת, שלא לומר מטומטמת, עדי כי אין היא ראויה לתגובה.
    אשר למניעיו של דנקנר, ברור שהם עניין לפסיכיאטר. ועם זאת אין להתעלם מהדימיון בין האיש ומושא החנופה שלו: שניהם נהנתנים רודפי בצע, חובבי מזון משובח, ובעיקר ''יוקרה'' (דהיינו, כל מה שעולה ביוקר).
    יתר על כן, דנקנר, שהציג שורה של זיכויים של צדיקים פוליטיים שנדרפו על לא עוול בכפם, והמסתמך אפוא על פסיקות משפטיות, צריך להסביר לנו מדוע דבק באורח כה נרצע באנשים שהורשעו בפלילים פעם ופעמיים כנמרודי ואריה דרעי, והגן עליהם בחירוף מיקלדת. לפתע לפסיקות המשפטיות אין ערך, מה?

    • כל הכבוד על התגובה הזאת! כל כך נכון! (ל''ת)

      שמעון צמיר, 02/08/08 17:55

    • תגובה טובה ומנומקת

      זכרון גורלי, 02/08/08 18:15

      אני עדיין מופתע שאנרג'י לא צינזרו אותה.

  • 66.

    דנקנר - כמו חברו אולמרט - חי במציאות מדומה

    מומלץ לדנקנר לקרוא - אולי יסייע לך לחזור למציאות, 02/08/08 16:47

    גם אולמרט וגם דנקנר מנותקים מהמציאות ולעולם לא יתמודדו עם העובדות בנאומיהם או במאמריהם. תמיד יסיטו את הדיון לאנקדוטות (חלקן הבלים בעצמן). מדוע לא התייחסת במאמרך, למשל, לכמה שאלות (דוגמאות בלבד) -
    מדוע מונו הירשזון לשר האוצר ופרץ לשר הביטחון?
    מדוע אולמרט נזקק ל-''הלוואות'' כל העת; האם לא יכול היה למכור כמה עטים ולהחזירן?
    מדוע אולמרט לא ווידא לפני תחילת המלחמה שהצבא ערוך?
    מדוע משהמלחמה הסתבכה והלכה, לא גויסו מילואים על מנת להכריעה ולהפסיק ירי טילים במשך חודש! על מיליון תושבים? באי הכרעת המלחמה הקודמת הוא מביא עלינו את המלחמות הקרובות, והן כבר מעבר לפינה.
    מדוע הוחזרו רוצחים לחיזבאללה תמורת גופות?
    מדוע אולמרט הוציא את הסורים מבידודם הבינלאומי?
    מדוע קרסה כל החזית הבינ''ל נגד איראן? איבדנו 3 שנים יקרות.
    מדוע מאפשרים לחמאס להתעצם כשברור לכולם שבקרוב (לפי הצהרתם שלהם) יתחילו לפגוע בישראל שוב?
    ועוד ועוד.
    מצבה של ישראל כיום עגום מאד ומאז 73' יש לתושביה, לראשונה, ספקות לגבי יכולת קיומה.
    אתה בטח גם משוכנע שלא הרסת את מעריב.
    מעריב מתחיל עכשיו קצת להתאושש מהטראומה שעבר כשחיברת אותו לחונטה שלך. תראה איך ישראל היום חוגג על חשבון מעריב בעקבות מעשיך.
    תן לעם להתאושש בשקט מטראומת אולמרט.
    גם אוויל מחריש לחכם ייחשב - זכור את העצה.

  • 65.

    כבר הוכחתה בעבר

    יעקב מ מונטריאול, 02/08/08 16:47

    כאחד שבדה שיקר ובגד בחברו (וחברי) דבא לאחר מותו,עבור
    בצע ו15 דקות הילל,אינני מקבל את דעותך כאובייקטיבית,ואחכה לזמן שיוכיח מה היא מטרתה של כתבה זו?

  • 64.

    אמנון, חצי מהמאמר שלך הוא התנצלות על היותך חבר של אולמרט.

    סקופידון, 02/08/08 16:47

    אני מניח שעשית זאת בשם היושרה העיתונאית שלך. בעיניי יש בזה משהו פרוידיאני. אולי גם לך נמאס ממנו.

  • 63.

    אנו נתגעגע לאולמרט כראה''מ בדיוק כפי שנתגעגע לדנקנר כעורך מעריב

    אלון לקח, 02/08/08 16:38

    ולמען הסר ספק, לא התגעגענו לדנקנר בשנה שחלפה מאז הסיום המבורך של כהונתו. אדרבה.

    • על דנקנר ואולמרט נאמר: מצא מין את מינו (ל''ת)

      ליאה נודלמן, 02/08/08 17:57

    • צודק בהחלט - יפה אמרת (ל''ת)

      גם ממש לא מתגעגע, 02/08/08 18:38

  • 62.

    לא נצטער כפי שאף אחד לא הצטער שדנקנר לא במעריב.על מה להצטער בדיוק ?

    על שכל 35שנותיו בפוליטיקה הצטיין אולמרט כקומבינטור, 02/08/08 16:37

    החל מסידור ''הגשרת הישוב''לנמרודי בחמישית המחיר,דרךהפיכת ירושלים לעיר חרדית ומגעילה כש''הולילנד''המגדלור של מפיוזיותו של אולמרט שהיה בחול חלק משמעותי מהיותו בתפקיד ראש העיר דרך מעשיו במשרד התעשיה או המינוי של פרץ לשר בטחון ואולי הנסיון העלוב ללחוץ את ידו של אסד.תארתי רק מהקצת שאולמרט מצטייר בעיני אזרח פשוט כמוני שבאופן נורמלי אולמרט היה אמור ליצג בעיקר אנשים כמוני אבל אני יודע עמוק בפנים שראש ממשלה חשוד במגה שחיתות גרוע למדינתי מדינת היהודים יותר מנסרלה.

    • אפילו חברי הליכוד המושחת ומשחית הבינו שאולמרט לא מתאים (ל''ת)

      בפרימריס שהיו שם הוא נבחר במקום 35., 02/08/08 19:03

  • 61.

    אילו הייתי מקבל % מהמעטפות כמוך,,,אז הייתי גם כן מצטער,,,הבנת ברוך,,, (ל''ת)

    אליפז התימני, 02/08/08 16:35

  • 60.

    דנקנר פשוט צודק

    יש הגיון בדבריו, 02/08/08 16:29

    המדינה הצליחה בתקופתו של אולמרט בכל הפרמטרים האפשריים.

    הצבא הכושל שהשאיר מופז - תורגל והתחזק.

    הכלכלה - יציבה חרף המשבר העולמי.

    אלא מה? אולמרט שכח עובדה אחת, שתושבי המדינה הם בסה''כ אנשים קטנים וצמאי דם. וזה מה שהפיל אותו. ויפיל את הבאים אחריו.

  • 59.

    כולם אידיוטים ורק אתה חכם?

    בני, 02/08/08 16:23

    חברותך והאינטרסים שלך סינוורו אותך לגמרי. לא רק אולמרט מצויין, גם פרץ כשר הבטחון, הירשזון כשר אוצר, אפללו ובלילא שלא ברור איך הסתדרנו בלעדיהם ועוד ועוד. מי שלא בסדר הם השופטים העליונים, המשטרה, העיתונאים שמראים ערוותכם, גלעד שליט שלא בורח לבד, תושבי שדרות, אשקלון ועוטף עזה שלא יורים על הפלשתינאים, ניצולי השואה שלא מבינים שמבחינת אולמרט כדאי שכבר לא יהיו (אבל איך יעשו אז חגיגיה בפארק עבורם ב- 3 מליון ש''ח ?). בקיצור מי שמצטער שאולמרט הולך הם הדנקנרים, הספינאים המתפרנסים מאולמרט וכמובן הנייה ונסראללה שמבינים שכזאת מציאה כבר לא תהיה להם.
    הבייתה!!!

    • בני, לפעמים עם שלם (כמעט) טועה. כשמסיתים אותו

      רונן, 02/08/08 18:14

      אל תשעין את הרגשת הצדק שלך רק על כך שזה קולו של הרוב. בעניין אולמרט, למשל, הרוב טועה, כי הוא הוסת על ידי העיתונות והפרקליטות.
      קרא את סיפור יציאת מצריים, למשל, תראה כמה פעמים העם כולו (כמעט) יילל והתלונן וטעה. אין לך ברירה אלא לחשוב באופן עצמאי על הדברים. ספק אם עשית את זה.

  • 58.

    אכן דנקנר צודק בנכתב והמתלהמים מאכלסי הטריבונות האיצטדיון טדי ימשיכו

    נתן.ש מעלות., 02/08/08 16:20

    בזעקות והיללות,היידה ביבי היידה שרה.לא הם מבטאים את רצון העם,אלא הקלפי בלבד והעם אמר דברו.פעמיים הובס ביבי בקלפי ויובס בשלישית,ויגיע היום בו יוקעו מושחתי המשטרה והפרקליטות על פשעיהם בכל הפרשות.החל מפרשת יעקב נאמן,אביגדור קהלני,רפול ז''ל,רובי ריבלין,חיים רמון ואהוד אולמרט.בפרשת טלנסקי הם עברו כל גבול,נשפט אדם בלא הגשת כתב אישום נגדו.עוד לא נעשתה נבלה כזו מאז קום המדינה,ולגבי כותב הכתבה מלא כבוד והערכה אליו והלואי והיו לי חברים מלאי יושרה כמוהו.

    • אוקס, מה עניין ביבי לפשעי אולמרט - מה אתה דוחף את נתניהו

      איצ'לה, 03/08/08 00:50

      לכל תגובה מצחינה שלך??

    • יגאל כהן יצאת מהצריף ? (ל''ת)

      גל, 03/08/08 08:51

  • 57.

    החשש הוא ממעידה. כפי שקרה! ולא אם הוא ראש ממשלה טוב. (ל''ת)

    יונה אש, 02/08/08 16:12

  • 56.

    אולמרט היה צריך להתפטר לפני שנתיים

    גולנצ'יק, 02/08/08 15:55

    המהלך האחרון של המלחמה, שנועד להשיג ''תמונת נצחון'', שעה שבמועצת הבטחון הכל היה סגור, היה חייב להוביל לפיטורי ראש הממשלה. פרשות השחיתות היתה צריכה למנוע ממנו להגיע לכסא ראש הממשלה.

  • 55.

    דנקנר - אתה אכן מעורר מחשבות. הייתכן וגם אתה מושחת כאולמרט?

    דויד, 02/08/08 15:52

    כי רק מושחת יכול לכתוב על מושחת אחר, את שאתה כתבת. ההשוואה לניקסון אולי הנכונה בכל דבריך: ניקסון היה כנראה אדם ישר, שמעד בגדול רק פעם אחת ולכן הגיב כפי שהגיב. אולמרט הוא פושע מזה שנות דור וברור שיהפוך להיות עם הזמן קר-רוח ושליו, מה עוד שמעולם לא קיבל עונש על מעשיו ותמיד היו לצידו מושחתים בעלי עמדה - כמוך!

  • 54.

    דנקנר - אתה אכן מעורר מחשבות. הייתכן וגם אתה מושחת כאולמרט?

    דויד, 02/08/08 15:52

    כי רק מושחת יכול לכתוב על מושחת אחר, את שאתה כתבת. ההשוואה לניקסון אולי הנכונה בכל דבריך: ניקסון היה כנראה אדם ישר, שמעד בגדול רק פעם אחת ולכן הגיב כפי שהגיב. אולמרט הוא פושע מזה שנות דור וברור שיהפוך להיות עם הזמן קר-רוח ושליו, מה עוד שמעולם לא קיבל עונש על מעשיו ותמיד היו לצידו מושחתים בעלי עמדה - כמוך!

  • 53.

    אולמרט כושל ומושחת, ודנקנר, כידוע, גם הוא עיתונאי מושחת (ל''ת)

    מיכל, 02/08/08 15:46

  • 52.

    כן. תמשיך להתנזר ותחסוך לנו עצבים (ל''ת)

    שלום חבר, 02/08/08 15:45

  • 51.

    גם גדעון לוי חושב טוב. מאז טוריכם ב''הארץ'', לא הייתם כ''כ קרובים (ל''ת)

    שא הנוי, 02/08/08 15:42

  • 50.

    עכשיו משפט פלילי יפתור את התעלומה

    אזרח מהצפון, 02/08/08 15:25

    גרסת טלנסקי לא נתרסקה , ההפך ,עובדתית חוזקה העובדה שמהאיש הזה לקח אולמרט כסף 15 שנה, ראינו את אולמרט מחמיא לטלנסקי בקלטת וידאו , מה ששולל את כל דברי דנקנר. ומה עם שולה זקן ואורי מסר, מה איתם?

    כאשר יהיה משפט פלילי אני מקוה שימוצה הדין עם אולמרט, ואז אם וכאשר אשמח לשמוע את דברי דנקנר, המקרה של אולמרט אפילו לא מתקרב למקרה רפול ואחרים כל האחרים היו אנשים עם רקורד של יושר, את זה רק שוטה או חבר עיוור ואינטרסנט יכול לטעון על אולמרט.

    חברות היא ערך עד לרגע בו החבר הוא המושחת בראשי הממשלה מאז ומעולם שגם נהל בצורה מופקרת מלחמה מיותרת, למרות כל אלה נאחל לאולמרט שימצא זכאי בבית משפט.

  • 49.

    כל מי שרצה רפורמות במערכת המשפטית אכן הודח,זה לא נראה מקרה (ל''ת)

    והם אכן קטעו את ידו, 02/08/08 15:18

  • 48.

    דנקר ירד מהפסים

    אורי בן, 02/08/08 14:46

    אולמרט חרפה ואסון הורא למדינת ישראל:
    1. כשלון קשה בניהול מלחמת לבנון ב'!!!!
    2. הפקרת עורף מופקרת באותה מלחמה!!!!
    3.מינוי הרשנזון לשרות האוצר - כי הוא חבר שלו????
    4. מינוי פרץ לשרות הבטחון, הפקרת בטחון המדינה -כי ''למה מה יש ?''
    5. הריסת החינוך האקדמי.
    6. הפקרת וגניבה מניצולי השואה בשיטות רמייה ושקר.
    7. לקיחת שוחד, הלוואות ללא החזר. ניהול חיי שחיתות מופקרים , תוך התחמקות נכלולית מעונש.
    8 . הפקרת תושבי עוטף עזה !!!!!!
    9.הפקרת יגאל שליט!!!!!
    10. כרכור משפיל סביב אסאד והפיכתו מאחד מוקצה מחמת מיאוס - לחביב העולם כל זאת מתוך שיקול אנוכי ש''יאתרגו אותו''
    11 . הבטחת החזרת הגולן לסוריה ללא שום מנדט לעשות כך.
    12 . ניהול כלכלי שהעמיק מאוד את הפערים הכלכלים בארץ.
    13. שיקוץ שם ישראל בעמים - היודעים שראש ממשלת ישראל הוא חשוד עומד תחת אין ספור חקירות פשעים.
    14 . הרס בראשות השופטת במינוי התמהוני פרידמן לשרות המשפטים מתוך תקווה שיהרוס את מערכת המשפט לפני שזאת תכלא אותו כראוי לו.
    ....רשימה חלקית....

  • 47.

    עוד תתגעגעו לאולמרט - אנחנו לא ,אולי אתה דנקנר (ל''ת)

    דוד, 02/08/08 14:45

  • 46.

    ומתי נזכה כבר להצטער על פרישתו של דנקנר הבלתי נלאה?

    אחוז בחילה, 02/08/08 14:37

    אמור לי על מי אתה מגן ואומר לך מיאתה.

  • 45.

    מסכים עם כל מילה בכתבה-אולמרט הינו ראש ממשלה מצוין שהוכנע כמו גוליבר

    יוסי - תל אביב, 02/08/08 14:33

    חבל לי שנכנע בוסף - אבל לא קיים בן אנוש שלא היה נכנע ללינץ' התקשורתי שנעשה לו

    הייתי קורא את הכותרות מפרשה לפרשה ותמיד היו מציינים בכותרת שזו הפרשה שהולכת להכריע אותות,
    הרגשתי שאני נמצא בסרט של גוליבר בארץ הגמדים
    אני מאמין שבן כל המועמדים שמריצים עצמם כיום הוא משכמו ומעלה.

  • 44.

    רחובות

    זאב, 02/08/08 14:26

    במה אולמרט טוב? דנקנר לא נותן שום נמוק,
    בלבד ד כתבות של מרגלית ואחרים.אולמרט שרד חקירות - הוא רא''מ מצוין!!! מצבו של מדינה הדרדר בכל החזיתות מ-2005 כולל חזית המשפטי. נכון בייניש ודורנר -סכנה למדינה,
    אבל זה לא אומר שאולמרט טוב ונקי!!!
    דנקנר כותב מכוון שיש לו אישית הרבה נגד שפיטה, לא שאולמרט טוב.

  • 43.

    רק אותי זה מצחיק שכל התגובות ה''שפויות'' הם מהקיצוניים והסהרוריים ? (ל''ת)

    בוב, 02/08/08 14:13

  • 42.

    עם לחמור נמשל

    אבנר חי, 02/08/08 14:11

    כשאברהם הגיע אל המקום בו רצה לעקוד את בנו יצחק , ביקש מהנער שליווה אותו לחכות יחד עם החמור בזמן שהוא עולה להר .בתפילת ראש השנה בתיאור העקידה יש משפט שמתאר זאת בתמציתיות ..''שבו לכם פה עם המשולים לחמור..''. התיאור הזה קולע יותר מכל למצבנו כעם היום.אנני חסיד או תומך של אולמרט ,גם לא חבר,אבל אני לא יכול שלא להסכים עם דבריך דנקנר.קבוצה קטנה של אנשים שמנהלים מלחמת חורמה ,לא ברור על מה או מטעם מי.מינו עצמם כשופטי-על וכל מעשיהם טובים הם.
    חבל ,שכראש ממשלה אולמרט עוזב. כאזרח אני חושב שהוא ניהל את המדינה בצורה טובה, הרבה יותר מראשי ממשלות קודמים שהיו.הכניס סדרי עבודה שפויים, התנהל כמו שצריך. גם לא ניתן לו אפילו יום אחד של חסד.נטפלים אליו לגבי מלחמת לבנון, איזה שטות. ההחלטה הייתה נכונה
    לצאת למלחמה ,רק דבר אחד פשוט לא היה : צבא.
    כגוף הצבא בכלל לא תפקד , לא מילא את יעודו
    כשומר המדינה.אולמרט כאדם הוכיח חוזק , יכולות , שממש להעריך אותו על כך.
    אני מסכים עם דנקנר שעוד נתגעגע אליו.
    אבל זה אופיינו כעם. לשפד את מנהגינו, ולבכות אחר כך כמה חבל שהוא הלך.

  • 41.

    אולמרט הולך אך ורק בגלל המלחמה הכושלת

    נדב, צוללת צהובה, 02/08/08 14:06

    לכל ראש ממשלה יש אויבים רבים שהיו רוצים במפלתו מסיבה זו או אחרת ומחפשים כל בדל של סיבה או תירוץ להדיחו. כל עוד דעת הקהל תומכת בראש הממשלה, קשה מאד להאשמות קטנוניות להפוך לסיפורים משמעותיים, אולם ברגע שדעת הקהל לא רוצה בו יידבק בו כל סיפור, תואנה ועלילה.

    אריאל שרון זכה לפופולריות גדולה למרות ששחיתותו עלתה ככה הנראה עשרות מונים על זו של אולמרט, משום שבסה''כ הציבור סמך עליו ורצה שימשיך לכהן. לעומת זאת, הציבור לא יכול היה לסלוח לאולמרט על הניהול הכושל של המלחמה. במדינה שבעיות הבטחון שלה כל כך רציניות, ושתושביה חיים בחרדה קיומית אמיתית, לא יכול ראש ממשלה לכהן כשהציבור לא סומך על שיקול דעתו הבטחוני.

    ייתכן שבשאר השטחים אולמרט היה ראש ממשלה מצויין, אבל מרגע שהוביל את המדינה למלחמה כושלת ומשפילה כל כך מול ארגון מחבלים קטן, גורלו הפוליטי הוכרע.

  • 40.

    ביום ההודעה של התמודדות לבחירות

    ארקדי גאידמאק, 02/08/08 14:02

    ביום ההודעה של התמודדות לבחירות לעיריית ירושלים - שעתיים אחר כך הודיעה המשטרה על חקירה בחשד לשוחד.
    לא יום לפני ולא יום אחרי

  • 39.

    דנקנר כאדונו לקה בהיבריס: הוא כל כך בטוח בכוחו/מעמדו, כך כש

    יונה אש, 02/08/08 13:59

    פיו נפתח (כהיפופותם) הוא מסתיר את עיניו !

  • 38.

    אובייקטיביות של חבר

    משה שגיא, 02/08/08 13:46

    הכתבה כולה הבל. מי יכול להאמין לעיתונאי שהודה ביום ו בערוץ 10 שכעורך מעריב ביטל כתבה על אולמרט וכתב כתבה חדשה בעצמו והציגה תחת שם של עיתונאית אחרת.

  • 37.

    אהוד, מאחוריך: כמו עם דן בן-אמוץ. תחילה בילה איתו, אח''כ הוציא

    יונה אש, 02/08/08 13:46

    ספר על מעלליו.

  • 36.

    תחזור מהר להתנזרות מכתיבה ויפה שעה אחת קודם (ל''ת)

    דפים לבנים, 02/08/08 13:41

  • 35.

    אולמרט נכשל במלחמה וצריך לקבל על עצמו אחריות. באשר ל''פרשיות''

    יעקוב, 02/08/08 13:40

    זו בושה למדינת ישראל ששופטת אנשים משפטי שדה ומשפטי רחוב.

  • 34.

    בעיתונות יש ציניות. אצל אמנון יש תמר. (ל''ת)

    יונה אש, 02/08/08 13:40

  • 33.

    דנקנר תפסיק לבלבל במח הוא היה ראש ממשלה כושל

    אולמרטוס, 02/08/08 13:37

    שלא לדבר על מושחת.
    ואם היתה לי אישהיא הערכת אליך הא נמוגה ברגע זה.

  • 32.

    כשמישהו אומר לי (נו נו נו) ''עוד תתגעגע אליו'', אני יודע שהוא איש רע (ל''ת)

    יונה אש, 02/08/08 13:35

  • 31.

    מדהים, פאתטי ועצוב

    ביזי, אל מסעדי, 02/08/08 13:33

    מדהים לגלות שדנקנר שכח את התנהלות אולמרט במלחמה. מטרותיה לא הושגו אלא הוסגו ובסופה מצבנו הרבה יותר גרוע.

    אולמרט לא מכחיש קבלת מעטפות. זה פסול ערכית גם אם לא פסול משפטית (וכנראה שכן). העובדה שפרקליטים יוציאו אותו זכאי לא תשנה דבר וחצי דבר. גם את קצב וסימפסון הוצאין בזול למרות שכל העולם יודע מה עשו.

    פאתטי מכיוון שבוא והצע, אדוני, מה לעשות עם העיתונות הרדודה הזו ? אתה היית ועדיים מאושיותיה ויוצריה. הגולם קם עליך בדיוק כמו הגולם בחברתו אתה מבלה.

    עצוב- כיוון שאנחנו תפוסים בצבת איומה של עתונאים חסרי שיקול דעת כדנקנר ופוליטיקאים (רק חלקם, לא כולם) עלובים כאולמרט והירשזון ורמון ובלילא) ולא נראה מוצא.

  • 30.

    Olmert IS the most sutable!

    Avnera, 02/08/08 13:33

    Not one of the others (Livni, Narak etc) would be able to negotiate with the enemies (Arekat, Mubarak, Asad etc)and none of them would be as apreciated by the 'friends' (US president, Sarkozi etc)
    The $150000 he alegedly stole during the last 15 years he could have earned in a 1-hour lecture at any time.

  • 29.

    ראש ממשלה מצוין?

    ציוני, 02/08/08 13:33

    גם אם מתעלמים מלא פחותת מ6 חקירות משטרתיות שעמדו נגדו (לא נראה לי יש יותר מ10 אנשים במדינה שיש נגדם 6 חקירות משטרתיות)
    במלחמת הלבנון השניה כשל לחלוטין, בהתנהלות נגד הקאסמים כשל לחלוטין (חתם על רגיעה שאת ''פרותיה'' נרגיש בהרוגים הרבים שיהיו מהטילים המשופרים ומזה שהבוץ העזתי התעמק)

    את הסורים הוא הוציא מהחרם העולמי שהיה להם ונתן להם לצאת ממנו ובגדול דרך מסע ומתן ספיני ועלוב שלא נשיג ממנו שום דבר ראוי.

    ולפי דיווחים בתקשורת ליבני אומרת שהוא שבר את כל הקווים האדומים שהיו לישראל במשא ומתן ונתן לפלסטינים אין ספור דברים שישראל אמרה שאין סיכוי !

    כך שנו באמת - הוא היה ראש ממשלה גרוע כל כך אם או בלי הלא פחות מ6 חקירות שמנוהלות נגדו.
    אחד מראשי הממשלה הגרועים מראשית המדינה, אולי גם הכי גרוע.

    ואתה חברו, אז אתה אכן לא יכול לשפוט אותו- מלבד חבריו אין כמעט איש במדינה שבעדו מימין או משמאל ימין קיצוני או שמאל קיצוני כל הקשת הפוליטית בתקשורת בפוליטיקה בציבור.
    כך שזה מדבר בעד עצמו.

  • 28.

    כל ראש ממשלה בישראל, צריך להכין ''גירסה'' לפעולותיו ב 100 השנים האחרונות (ל''ת)

    יעקוב, 02/08/08 13:32

  • 27.

    כתבה שכולה אגו-מניה (ל''ת)

    אורן, 02/08/08 13:31

  • 26.

    כל הכבוד לדן מרגלית.

    רן לוי, 02/08/08 13:25

    מרגלית גמר אצלי את הקריירה בסוף שנות המשונים כשהנחה, למען אולמרט ובשליחותו, מסיבת עתונאים בבית אגרון בירושלים בה השתלח בעתונות שחשפה את קלונו בכך שקיבל הלוואה ללא ריבית של 50 אלף דולר מבנק צפון אמריקה ולא החזיר אותה גם בחלוף חמש שנים, כפי שלא החזיר עד היום הלוואה שקיבל בשנות התשעים מאיש העסקים ג'ו אלמליח.

    בשתי הפרשות הללו חמק אולמרט, ולא בצדק, מחקירה פלילית.

    מרגלית הגן בפרשת ההלוואה על אולמרט שנחשף בפעם הראשונה כפוליטיקאי מושחת. כעשרים שנה חלפו עד שמרגלית גילה מיהו באמת חברו הטוב, ופנה, ובצדק פנה, נגדו.

    • תגובה ל-26 מרגלית הנו אבי המושחתים ממומן בכספי הימורים

      יוסי - תל אביב, 02/08/08 14:34

      מרגלית הנו אבי המושחתים, משמש כעלה נבלה בעיתון שממומן בכספי הימורים - וצדקנותו הבזויה
      תראה כיצד הוא נראה כמו התמונות האחרונות של מדונה

    • סיבת השנאה היוקדת של מרגלית כלפי רה''מ,עוד תתברר במשך הזמן. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 02/08/08 16:07

      • אפשר לבדוק בדיוק. כשמרגלית הפך כתום.

        בנקודה הכתומה הוא גילה את ה''שחיתות'' הפלילית.., 02/08/08 17:20

        אפשר לעבור אחורה על מאמרי מרגלית ולראות את הקורלציה

  • 25.

    אין אפילו הישג אחד לרפואה

    סיגלית, 02/08/08 13:20

    שיאן ישראל באורך המלחמה, שיאן חשראל באורך שביתת תלמידים ושיאן ישראל באורך החקירות.

  • 24.

    מה עם לבנון דנקנר?160 הרוגים

    יגאל, 02/08/08 13:19

    וכשלון צורב שעוד נשלם עליו ביוקר.במלחמה הזאת נגזר גורלו.ועוד דבר אחד ברוך שפטרנו מאולמרט

  • 23.

    הציבור מתיחס בקלות ראש להדחה של אדם שנבחר בבחירות דמוקרטיות (ל''ת)

    אבי, 02/08/08 13:17

    • בבחירות בחרנו כנסת. הכנסת עדיין לא הודחה.

      בכלל ברור לך איך המשטר עובד?, 02/08/08 14:06

      תמו ימי הפתקים הנפרדים לשתי הרשויות.

      • בפועל הציבור הכריע ויכריע לפחות בשנים האחרונות לפי ראש הרשימה

        אבי, 02/08/08 17:55

        אנו בעידן של מצעים כמעט זהים והנטל על התוצאות הוא פרסונלי.כך שאתה לא צודק.
        לא היה כל רע בניהול המלחמה בלבנון ואם נאסראללה היה נהרג אז זה היה נחשב כהצלחה.
        כל אלו ששיבחו את היציאה למלחמה פתאם החלו לנשוך בעוז רק מטעמי קידום.
        כנל לגבי השחיתויות של מימון בחירות.לא היה כאן משהו דרמטי שלא נעשה עי כל איש פוליטי אחר.
        בעתיד ההתנפלות שהיתה על אולמרט תסרס מנהיגים אחרים מלפעול ולקחת החלטות.אידיוט העם שחושב שאפשר לבחור דרכי פעולה שיביאו מאה אחוז הצלחה כמו בסרטים

  • 22.

    גיבוב מילים

    דני, 02/08/08 13:14

    אפשר לומר רבות בעד ונגד.

    אך העובדה הפשוטה שאולמרט הוא ''משרת הציבור'' ואם זמנו אינו פנוי לעשות זאת אז שיפנה את הכסא.

    כשביצחק רבין דבק ספק הוא התפטר וחזר אחרי שנים לתפקיד ראש הממשלה.

    האם הייתם מוכנים לבחור לתפקיד ראש הממשלה ''זכאי'' שתלויות נגדו חקירות רבות ?

  • 21.

    כן כן , אתה לא כותב כחבר :) (ל''ת)

    גיא, 02/08/08 13:09

  • 20.

    לא יאומן לקרוא דברים כאלה מעיתונאי. כ''כ נכון ומדויק

    יובל, 02/08/08 13:07

    ראש הממשלה הוא הטוב מראשי הממשלות שהיו מאז יצחק רבין. שמירה הדוקה על הכלכלה הישראלית הרופפת, הורדת אחוז המובטלים בהדרגתיות, מלחמה בעוני ומתן תוספות לתרופות, נלחם על זכותה של ישראל וריבונותה כשחטפו לנו שני חיילים - כי ככה צריך לעשות! ויהיה המחיר אשר יהיה - ילמדו המחבלים שאין משחקים. הוא אינו חף מטעויות, אבל מצוין ורגיש. אני מצטער לראותו הולך וחשש עצום מהמחר (שאלו מופז? שהביא את צה''ל לפשיטת רגל כשעמד בראשו כעשור כרמטכ''ל ושר ביטחון? ציפי לבני שמזגזגת לפי רוחות הפופולריות? ברק או ביבי לא עלינו?)

  • 19.

    אין ויכוח על ה'תכונות המצויינות' של ראה''מ

    מיכלי השפויה, 02/08/08 12:53

    אכן איש מרשים, ואינני צינית, עובדה - הצבעתי עבורו אי שם ב 2006...
    חבל רק שאין בין תכונותיו קצת צניעות והרבה יושרה..

  • 18.

    כמו ילד נעלב... אני אלך ואתם תצטערו... (ל''ת)

    לא נתגעגע! לך כבר!, 02/08/08 12:49

  • 17.

    אולמרט הוא הצגה של ראש ממשלה. מאחורי החיוכים והצ'פחות היו לרוב כשלונות

    יאל, 02/08/08 12:46

    ניכר באולמרט שהוא נהנה מכל רגע בבית השרד של רוה''מ. החיכוך בשועי עולם גרם לו סיפוק שאין למעלה ממנו, החיוכים, ה''צחוקים'' והצ'פחות למנהיגי העולם ניתקו אותו כמעט כליל מהווית המזה''ת. אנחנו , האזרחים, נותרנו עם בעיות הייסוד של המדינה, שלא השתנו, ויתכן שגם החמירו.
    להציג את מלחמת לבנון השניה כהצלחה, זה ממש אבסורד. אולמרט היה צריך לדעת מה מצב הצבא מתוקף תפקידיו השונים במממשל ומתוקף היותו מ''מ רוה''מ. האופן שבו קיבל החלטות וטיב החלטותיו במשך המלחמה היו קטסטרופליים, ללא קשר ליכולות של הצבא (ראה וינוגרד וחב').

  • 16.

    נכון. התקשורת אשמה. וגם חיזבאללה שלא הסכים להפסיד במלחמה. וההורים

    למה עשית לי את זה, 02/08/08 12:40

    השכולים שלא מחלו על אובדן יקיריהם לחינם. וחיילי המילואים שגייסו אותם להורגם עבור ספין. ותושבי עוטף עזה שלא מוגנו עד עצם היום הזה אף שזו פעולה פשוטה וזולה יחסית. והחקלאים שסוגרים להם את המיים כי זה לא כלכלי להטפיל והאוצר מקבל מאולמרט גיבוי אוטומטי. וניצולי השואה שדפקו אותם שוב ושוב, עד שאולמרט מינה ועדה רק כדי להתעלם מהמלצותיה כשלא היו נוחות לו (משל היתה ועדת ונוגרד).

    להגיד כאילו-לזכותו שהוא מקבל החלטות ביטחוניות במיסתרין שטובות לעם ישראל זה לא קרדיט. זה חלק מהעבודה שלו, ושלא יבוא אלינו אחרי כל הפשלות ויגיד ''לפחות את זה אני עושה''. בשביל זה משלמים לך (גם אם לא במעטפות כמו שאתה אוהב).

    • המלחמה היתה ''ספין'' ??ואיך ''תמגן'' את עוטף עזה? עד איזה איזה רדיוס?

      כלפי איזה סוג מרגמה/טיל?, 02/08/08 13:53

      נראה לך שאפשר לתת לכל יוצא רוסיה מזמן הכיבוש הנאצי שם רנטה ופנסיה ?אתה בעד גידול כותנה (צורכת הרבה מים שאין)וסיבסודה על בסיס קבוע?

      • בדיוק כמו שמיגנו את אצבע הגליל בשנות השבעים ובדיוק כמו

        ההוא ממקודם, 02/08/08 17:11

        שבנו מקלטים נגד הפצצות אוויר בשנות השישים. אי אפשר להתגונן מכל דבר אבל אפשר לספק מינימום ואת זה לא עשו.

        באשר לניצולי שואה, אולמרט עצמו מינה את הוועדה. ההתעלמות מהמלצותיה זהה לחלוטין להתעלמותו מווינוגרד, שגם אותה הוא מינה. אני לא אומר איך לפתור את הבעיה, אני אומר שאין לאולמרט כוונה לפתור כלום.

        ומגדלים כאן עוד דברים חוץ מכותנה.

  • 15.

    דנקנר, אתה היחיד שמצטער

    J, 02/08/08 12:39

    אני מצטער שהוא לא הלך יחד עם פרץ וחלוץ

  • 14.

    אכן עוד נתגעגע לאהוד אולמרט . (ל''ת)

    חף מפשע עד שלא הוכח אחרת!!!!!!, 02/08/08 12:25

  • 13.

    לאמנון דנקנר תמיד הערכתי,תבונתך יושרך והלואי והיו לי חברים כמוך.

    נתן.ש מעלות., 02/08/08 12:25

    תודה מקרב לב על הכתבה.

    • ממש לא כדאי לך

      ישראל, 02/08/08 19:23

      לא הייתי מייעץ לך חבר כמו דנקנר...מוטב אויבים מחברים שכאלה. והכל מניסיון אישי.

  • 12.

    מסכימה

    רחל, 02/08/08 12:20

    הפעם אני מסכימה עם ההבנות של דנקנר, העניין הוא שלא משנה אם ההתנהלות הייתה הפעם בגין אולמרט , למרות שאני חושבת שהוא ראש ממשלה בסדר. אבל מעבר לכך, אולמרט יהיה בעתיד , ואולי כבר עכשיו, גיבור תרבות, אולמרט הוא ראש הממשלה הראשון שמנסה לצאת נגד מערכת פסולה של הכפשת אדם בגלל ש... הכפשת משפחתו בגלל ש... הכפשת היכולת האומנותית של אישתו בגלל ש... הכפשת שאיפתו להסדרים מדיניים בגלל ש... וכד' האמת ? אומלרט מושחת? מושחת מכל הטהרנים שיוצאים נגדו? מושחת למשל ממי שהייה חברו הטוב ומרשדה לעצמו לנהל תוכנית בטלויזיה שנקראת ''מועצת החכמים'' ובשלוש התוכנית האחרונות (עד כה), לאפשר דיון על מושחתות של מי שהייה חבר שלו ראבעים שנה? מה הוא לא ידע? לא ראה? (זו רק דוגמא לטהרנות מיותרת). מושחת יותר ממי שמיליונר אמריקאי מוציא עיתון לכבודו? מושחת יותר ממחטף החוקים שנעשה על ידי כו- ל-ם! לכן אני אומרת לאולמרט, אם קולי יישמע , הלחם בשיטה שמרשיעה בן אדם- עוד לפני שקיימת טיוטת כתב אישום - למען כולנו- למען החברה הישראלית בעתיד. יישר כוח.

  • 11.

    אז תמשיך להתנזר! (ל''ת)

    תמנון, 02/08/08 12:12

  • 10.

    מטרה מסומנת מראש

    r r, 02/08/08 12:05

    ממליץ למופז וציפי לבני להתכונן ולגייס עו''ד לפני שפריימריז.הפרקליטות והמשטרה כבר הכינו צוותי חקירה ורק מחכים לימני התורן שיתן להם אות להתחיל בהדחה של הבא בתור.

  • 9.

    באמת לא יאומן......

    ירושלמי, 02/08/08 12:05

    האיש אין מתום, אין בו רבב של אשמה, את מלחמת לבנון הוא ניהל נהדר, המו''מ עם חיזבללה נוהל בגאונות שאין שניה לה, הוא החזיר את שליט, פרשת בנק לאומי לא היתה ולא נבראה, לא היה טלנסקי, לא הוצאו במרמה החזרי טיסות...

    • שכחת את עליית החמאס בעזה (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 02/08/08 13:26

  • 8.

    מתעלם מעומק השחיתות שלו

    צדק, 02/08/08 11:56

    המשטרה גילתה רק קצה הקרחון...של שחיתות שלו הנמשכת 30 שנה..עם זרועות של תמנון...

  • 7.

    כמו שבשיקגו מתגעגעים לאל קפונה. (ל''ת)

    מה מה, 02/08/08 11:51

  • 6.

    איפה בדיוק אולמרט היה מצוין בלבנון בעזה בקסאמים בעסקת השבויים בגלעד

    ערן, 02/08/08 11:44

    שליט בכלכלה שאיכשהו מתפקדת למרות ממשלתו
    ולא בזכותה
    בכל התחומים החשובים הציון הוא אפס וזה עוד בלי לדבר על השחיתות שלו

    • אתה זורק סיסמאות נדושות שאין מאחוריהם כלום (ל''ת)

      אבי, 02/08/08 13:19

  • 5.

    אני בדיכאון

    דני, 02/08/08 11:40

    האמת, המאמר הזה הכניס אותי לדיכאון.
    העבר של אולמרט רדף אותו אך נראה כי בהווה הוא ראש ממשלה מצויין.

    אני מוטרד מאוד מהמקרים שהובאו לדוגמא כאן של שרי משפטים שהודחו ע''י מערכת החוק.

    אני חושב שיש לעשות 2 דברים.

    1. לתת חסינות לראש ממשלה מחקירות עד תום כהונתו על דברים שנעשו בעבר. מלבד ארועים קיצוניים ממש.
    2. יש להקים ועדת חקירה ממלכתית לעניין ההדחות של שרי משפטים באמצעות כתבי אישום פקטיביים. יש לי הרגשה שאולמרט נרדף בגלל שמינה את פרידמן.

    אני מודאג יותר מעובדה זו מאשר מהאיום האירני.

  • 4.

    A REPORTER WITH COURAGE (ל''ת)

    JACOB, 02/08/08 11:38

  • 3.

    אמור לי מי חברך ואומר לך מי אתה (ל''ת)

    רחלי, 02/08/08 11:37

  • 2.

    הוא היה ראש ממשלה כושל:עליית החמאס בעזה, מלחמת לבנון, , עסקת הגופות (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 02/08/08 11:31

  • 1.

    אולמרט

    מאוזן, 02/08/08 11:29

    למרות שאינני מחסידיו של אולמרט ,ולמרות שהואאינו מל''ו צדיקים,ולמרות שכל הטוענים לכתר :נתניהו, ברק, ציפי ליבני , מופז הינם אנשים ראויים, אני חושב שאהוד אולמרט הוא המאוזן ובעל תכונות האופי המתאימות לתפקיד ראש הממשלה יותר מהאחרים