• 23.

    ועדה ממלכתית תבדוק את הועדה הציבורית שתיבדוק את הועדה,,,,,,,, (ל''ת)

    שושו, 30/07/08 14:51

  • 22.

    החולרות לא מפסיקים למצוץ את לשד עצמותינו. (ל''ת)

    יגאל כהן-רחובות, 30/07/08 14:34

  • 21.

    capital punishment has to be decreed in this case! (ל''ת)

    yissra'el matuni, 30/07/08 14:32

  • 20.

    hamefunim

    david, 30/07/08 14:27

    israel is a state but its not a nation yet

  • 19.

    צהריים טובים. נא לפרסם את יתר תגובותי .תודה מראש . (ל''ת)

    פקק תנועה קרית ביאליק, 30/07/08 14:22

  • 18.

    לחקור גם את אוסלו ואת ההחלטה על הגירוש האומלל

    אין פיתרון לאף מתיישב, 30/07/08 13:44

    ולהסיק מסקנות אישיות

    • כל החקירות צריכות לחקור דבר עקרי אחד: למה כדי שלהבחר

      שאלתץ מיליון דולר, 30/07/08 14:01

      ח''כים צריכים להתחזה לימינים וכבר הם עושים את זה היום אבל ממשלות שלנו כדי שלשרוד תוך קדנציה חייבים להתחזות לשמואלנים. איך זה יכול להתרחש במדינה לכאורה דמוקרטית?

  • 17.

    מכיוון שחל איסור על העסקת ערבים בי-ם,נחתוך את בטלנותנו ונלך לעבוד במקו

    כלב בן-מפונה(זה מהתנ'ך), 30/07/08 13:35

    לעבוד במקומם של הערבים בכל מקום בירושלים,
    לאחר שנכבוש את הבירה בעבודתנו,לא נחזור שוב לבטלנות ובכיינות ונסתער על הגליל ונייהד אותו ולאחר מכן נעבור הנגבה ובכוחות שצברנו בשלוש השנים של בטלנות ובכיינות נפריח את שממת הנגב.
    בכך נוכיח להורינו הבכיינים והמייללים
    (שיש להם בוחטות בבנקים משלושים השנים הטובות של הקולוניאליזם בחולות עזה)שלמרות שנולדנו לנצלנים כמותם,אנו תורמים משהו למדינה הזו שאיפשרה להורינו להתעלק על עורקי צווארה.

  • 16.

    מה תעזור ועדה??? עדיף שיפעלו כבר ויטפלו במגורשים!!!!

    ., 30/07/08 13:32

    הועדות האלה הן עבודה בעיניים. תראו מה יצא מוינוגרד, הליצן עדיין בשלטון.
    אז יגידו את מה שכולם יודעים. שמנהלת סלע אטומה, שלממשלה לא באמת היה פתרון לכל מתיישב, שישנה סחבת, שביוקרטיה מונעת, אולי אפילו יעזו לומר כמה מילים לא טובות על שרון.. זה יעזור במשהו???

  • 15.

    צריך לחקור את ההחלטה להתנתקות

    אזרח ישראלי (אי), 30/07/08 13:22

    הבעיה האמיתית, היא,

    האם באמת ההתנתקות הייתה מוצדקת, האם היא השיגה איזו שהיא מטרה, והאם היא לא נעשתה ע''י שרון, רק כדי למלט נפשו מקבלת עונש על פרשיות השחיתות שלו.

    כיוון,

    שכולנו רואים היום, מאז ההתנתקות, מצבנו הבטחוני החמיר מאוד, כאשר הערבים מנצלים את השטחים שמהם גורשו היהודים, לקצר טווח בירי הטילים על היישובים בדרום.

    כולנו עדיין זוכרים,
    את מסע התעמולה ההזוי והשקרי של שרון והשמאל, כאילו גירוש היהודים מגוש קטיף, ''יגביר...'' את ביטחון מדינת ישראל ???!!!...

    את זה,
    צריך לחקור לעומק, כדי לא לפול למלכודת שיקרית נוספת מעין זו !!!

  • 14.

    ברור בלי שום בדיקות שטהור אתני זה פשע מלחמה (ל''ת)

    ופשע נגד אופי של צה''ל, 30/07/08 13:18

  • 13.

    ועדת חקירה ממלכתית על פשעי גוש קטיף

    יוסי, 30/07/08 12:59

    על מנת להקל על הוועדה יש לפנות לכנופית החוה ויסגלס ושו''ת . מי זה בכלל וילן

  • 12.

    מוועדה לוועדה כוחנו צונח

    א.צפונית, 30/07/08 12:59

    מוועדה לוועדה כוחנו צונח!!! הרי ממלא
    לא מישמים את מסקנות הוועדות השונות...

  • 11.

    אם יתברר שקבלו יותר מידי, יחזירו? (ל''ת)

    צביקה, 30/07/08 12:59

  • 10.

    פרזיטי גוש קטיף ששפכו שמן על כבישים, תקפו חיילים והלכו עם טלאי כתום

    נעמן, שפוי, 30/07/08 12:56

    מי ששופך שמן ומסמרים על כבישים מהירים, מי שמתיז חומצה קטלנית על חיילים, מי שהולך עם טלאי כתום, מי שמשליך סלעים על שוטרים (עמונה, זוכרים?), מי שקורא לרצח ראש ממשלה לגיטימי (פולסא דנורא), מי שחוסם כבישים ומונע מנשים הרות, זקנים וילדים טיפול רפואי, מי שממריד מדינה שלמה נגד הדמוקרטית והמוסרית שבהחלטות ממשלת ישראל, כל מי שעושה את זה לא זכאי לרחמים. אני נהנה מכל ידיעה בהם המתנחלים לשעבר מתבכיינים בפני התקשורת ומבצעים את ריטואל ה''אוי אוי אוי'' השבועי שלהם. אני קורא ומתמוגג מנחת, ונזכר בחיוכים שלהם ובקביעה ''לא תהיה התנתקות''. אני נזכר במאות המליארדים שהם חלבו מקופת משלמי המיסים. אני נזכר במאות ההרוגים שהקריבו את חייהם כדי שהילדים שלהם ילכו לחוג מקרמה. אני נזכר ולא שוכח: לא את ההסתה שהמתנחלים עשו נגד שמלאנים, לא שוכח את השנאה שהם זרעו בעם נגד ראש משלה דמוקרטי ומכן ולא שוכח איך הם התבצרו והשתמשו בילדים שלהם כמחסום אנושי נגד חיילים (ןגרמו להם במודע ובמזיד טראומה לכל החיים). מגיע לכם מתנחלים. הרווחתם את האיבה כלפיכם. הרווחתם את תחושת המיאוס שעולה בקרב רוב אזרחי המדינה רק שהם שומעים את השם שלכם.הרווחתם את שנאת החינם זהאת. תפנימו: אף אחד לא רוצה אתכם אחרי מה שעשיתם. מצידי, תלכו למצדה, לעזה, לג'נין, חן יונס או טימבקטו. אתם פשוט אוויר. אוויר עכור, אבל אוויר.

    • חלאות המין האנושי שכמותך - מקומם בגרמניה ובמשטרים אפלים! (ל''ת)

      גד, 30/07/08 13:31

      • אתה מתכוון שחבל שאבותיו לא נשארו שם... (ל''ת)

        דרור מרמת גן, 30/07/08 17:35

    • כואב אה?

      אחד העם, 30/07/08 13:43

      כואב לך אה?
      איך אני אוהב כשהשמאל מתבכיין.
      תאמין לי, זה וקפה טוב על הבוקר עושה לי את היום.
      תמשיך ללקק לפלסטינים ואולי כשיעיפו אותך לעזה יקבלו אותך כמיטב מסורת אל קעידה. אינשללה.

    • אתה קקר באמת. פרזיט הכי גדול. כל היום יושב ליד המקלדת

      ת''אביבית, 30/07/08 14:13

      ומחפש היכן תוכל להשמיץ יהודים. אתה אפס מאפס. גרוע מחיזבאלניק!

    • יותר ויותר אני מבין את אברושמי... (ל''ת)

      דרור מרמת גן, 30/07/08 17:36

    • ת''א

      ערן, 30/07/08 23:58

      טינופת שמאלנית !

  • 9.

    לא נשכח: אולמרט בכל כוחו ניסה לטרפד הקמת הוועדה (ל''ת)

    עוד ועדה, 30/07/08 12:43

  • 8.

    שרון והמנובלים מפורם החוה

    מוטי, 30/07/08 12:43

    שרון קום לועדה יש כמה שאלות

  • 7.

    על מנת. לא לחזור על הטעיות הללו .

    גם עם מפוני קרית ביאליק, 30/07/08 12:39

    ל-3 .נראה לך טבעי להיפטר מכל חבל ארץ שהוא לא מרכז הארץ,אה?! סגור בבועה של עצמך...

  • 6.

    שום ועדה לא תכפר על הפשע כלפי האזרחים הכי ערכיים,אידיאליסטים ונאמנים ל

    קורן נאוה,טבריה, 30/07/08 12:39

    למדינה-אין מחילה ואין כפרה לא נשכח ולא ניסלח!

  • 5.

    בשביל מה עוד ועדה -הגיע הזמן שהמדינה תקח אחריות ותעזור להם להשתקם (ל''ת)

    אזרחית - כבר לא בעד התנתקויות, 30/07/08 12:37

  • 4.

    גם אלו ששיתפו פעולה עם המנהלת נזרקו לכלבים, פשוט פשע! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 30/07/08 12:34

  • 3.

    קריעת העתיד לבוא

    פקק תנועה קרית ביאליק, 30/07/08 12:08

    מדינת ישראל חייבת להפיק לקחים.מפרשת מפוני גוש קטיף .על מנת. לא לחזור על הטעיות הללו . עם מפוני .רמת הגולן .

    • תתבייש לך

      יואב, 30/07/08 12:31

      גירוש אזרחים שלא פשעו הוא פשע מלחמה.

      • לא מדוייק

        הצודק, 30/07/08 13:19

        התנחלויות (יישובים אזרחיים) בשטחים כבושים הם פשע מלחמה.
        ההיסטוריה לא התחילה לפני 3 שנים.

        • ולכן התיישבות ערביי עזה בשטחי ארץ עם ישראל היא פשע

          צודק מאוד, 30/07/08 13:47

          ועל הערביים שהתיישבו בשטחים שיועדו לעם היהודי עוד ב1917 להתפנות מיד מעזה השומרון ועבר הירדן המזרחי ולעבור לסעודיה

        • תלוי למי הכוונה

          פקק תנועה קרית ביאליק, 30/07/08 13:54

          לגבי ההיתנחליות של הערבים בישראל אתה צודק ולגבי התנחליות של היהודים בארץ ישראל אתה לא צודק .אתה מבלבל בן שתי עמים והיסטריה שונה לחלוטין וכוליי .

      • אתה בהחלט צודק .ניראה אך נצליח להעביר את רוע הגזרה .מעל פינרמת הגולן .

        פקק תנועה קרית ביאליק, 30/07/08 13:46

        לא אני צריך להתבייש .צרכים להבייש. אלו שניכשלו בפרשת גוש קטיף .וכעת רמת הגולן ופינויה על הפרק .פינוי רמת הגולן יהייה עסק .יותר מסובך מגוש קטיף .על כול שלוחותיו השונות .וישיבת הסורים על גבולה הצפוני של הכינרת .ולמי שיש דמיון פורה .יכול לתאר לעצמו כיצד ענין זה יראה .וינוהל .מכול הבחינות .האפשריות ..למרות מה שבמטיחים לנו .שני הצדדים למשא ומתן .לממשלות זה יהיה טוב אבל לאזרחים ולמדינה .זה יהיה גרוע ביותר .

    • ובעיקר לא עם מפוני קרית ביאליק (ל''ת)

      משה ק, 30/07/08 12:37

      • ובעיקר לא עם מפוני מדינת ישראל שבעתיד הקרוב תעלם!

        נאסר יוסוף, 30/07/08 13:32

        כן - תאכלו את הלבבבב

        • אתה פשוט צודק .עם ישראל בהחלט אוכל את ליבו על כול מה שנעשה כאן מאז 67

          פקק תנועה קרית ביאליק, 30/07/08 14:17

          הסכמי אוסלו .ומה שקרה לאחר מכן .ופרשת גוש קטיף .כולל חלק ממנהיגו. אם פינוי רמת הגולן מתושביה .השבר בעם ילך ויחמיר ויגדל .פרשת גוש קטיף מוכיחה תזה זו .הרי רמת הגולן יותר גדולה .מגוש קטיף בכול דבר .וזה כולל איבוד שטחים נדיבים ובסדר גודל שכזה .זו בהחלט אבדה קשה לעם שלם .וראה מה קורה לחברה הישראלית ודרך היתנהלותה הציבורית .הסכמי השלום הללו הם עומס נפשי קשה ביותר לעם ישראל .עם ישראל משלם ביוקר רב עבור השלום הזה .המתיש הכותש והמקצץ ממדינתו של עם ישראל .ועדין אן שום שלום באופק .ולא ברור כיצד הוא יראה אחר כך .

      • עובדות נוספות שחלקן נכונות ותלוי למי אתה מפנה את דברך

        פקק תנועה קרית ביאליק, 30/07/08 14:06

        לגבי פינוים של תושבי קרית ביאליק .וממשלות ישראל. זה בלתי אפשרי. ביגלל חלוקת ארץ ישראל על ידי המנדט הבריטי וועדת פיל. שקבעה שצפון הארץ יהיה שייך למדינה ערבית .בצפון עד הקריות .אבל מלחמת תש''ח טרפה ענין זה .דבר שני אם אתה מפנה את דבריך .לסוריה אזי ממשלת סוריה. רואה בישראל כחלק מסוריה הגדולה .ובלבנון רואים את כול צפון ישראל . עד חיפה. כדרום לבנון .והחמאס והרשות הפלשטנאית. רואים בישראל את פלשטין הגדולה. מהים ועד הנהר הגדול .מענין לדעת אם לא היו כאן יהודים. אך מדינות אלו. היו מסכימים על חלוקה זו .בנם לבין עצמן ללא מלחמה אזורית בניהם .עצם נוכחותנו כאן .מונעת לאמריקאים כאב ראש גדול אחד. בן לאומי בדרגתו .אבל למרות זאת .הם עושים מאיתנו צחוק אחד גדול .ומנצלים את אלו שישנם אצלנו שרוצים את גבולות 67 למרות הכול .ובזה הנזק הגדול שלנו .

      • עובדות אחרות ודברים נוספים .

        פקק תנועה קרית ביאליק, 30/07/08 14:39

        השאלה היא לגבי מי אתה מפנה .את דברך .אים לממשלת ישראל אזי אתה טועה ובגדול .ביגלל שהמנדט הבריטי וועדת פיל .קבעו .שבאזור הצפון המדינה הערבית תקום עד אזור הקריות .השאלה הנוספת היא .אך מדינות האזור .כגון סוריה לבנון והרשות הפלשטינאית .היו מיסתדרות בנן לבין עצמם .ביגלל העובדה שכול אחת מהם. חושבת שישראל היא חלק ממדינתם .כגון סוריה .שחושבת שכול ישראל היא חלק מסוריה הגדולה . ובלבנון חושבים שכול אזור הצפון .עד חיפה זה חלק מדרום לבנון .ואילו הרשות הפלטנאית המפוצלת .חושבת שכול ישראל היא חלק מפלשטין הגדולה.מהים ועד הנהר . שאלה הנוספת היא כיצד היו מיסתדרות. מדינות אלו אילולי ישראל לא היה קימת כאן .ואך הם היו מחלקות בניהם .את השטחים הללו .ללא מלחמה אזורית ובן לאומית . מהנהר הגדול ועד הים .ושאלה נוספת. האים האמריקאים מודעים וידעים. אך ישראל מסכלת להם כאב ראש .בן לאומי אחד גדול .ולמרות כול זאת .האמריקאים עושים מאיתנו צחוק .ובעזרת כמה מתוכנו. שחושבים שאלנו לותר על כול דבר.עבור השלום . ושלא ברור כיצד יהיה סופו .ומה המשכו בעתיד. ואם בכלל יהיה שלום בר קיימא באזורנו .רוב הסכויים ששלום זה יהיה סתמי. ומוכר כמצב של חוסר לחימה ותו לא .ומרוב יער לא ניראה את העצים ופריים .כפי שטוענים כולם שכך יהיה ....

  • 2.

    מקווה שזאת באמת ועדה ולא לצאת לידי חובה

    תושבת המדינה, 30/07/08 11:58

    אין מה לדבר על כך שהפינוי היה צעד נורא ואיום לעם ישראל שמשפיע עלינו לרעה עד היום הזה, יש תוצאות בשטח, כל אחד מהכנסת שאישר מסובך מתוסבך ונזרק, העם עובר יסוריים קשים,והקסאמים ממשיכים לפגוע רק עכשיו יותר חמור זה התפשט לכל הישובים בסביבה, כל אחד מעם ישראל ובעיותיו, וכל אחד יש לו חבילה של צרות שלא נדע, אני מקווה שהועדה תסיק מסקנות שהם כבר ברורות לכולם שלפנות יהודים מביתם זה צעד שלא יעשה משום חלק ארץ.

  • 1.

    ממתי חוקרים עוולות נגד יהודים ועוד נגד מתנחלים ????

    משה ק, 30/07/08 11:40

    אם עבדאללה בנה בנייה בלתי חוקית וביתו נהרס ( נדיר במדינת החוק שלנו ) - זו סיבה טובה להקמת וועדת חקירה. אם ערביי ישראל יצאו ''להפגין'' ושרפו כמה מכוניות ( הם לא יישבו 4 שנים בכלא כמו מתנגדי הפינוי שרק חשבו לחסום את איילון ) והמשטרה ניסתה לאכוף את החוק - זו סיבה להקים וועדת חקירה נגד המשטרה. אבל אם מתנחלים נזרקו מבתיהם והפכו לפליטים הרי שה''צדק'' ו''זכויות האדם'' הוגשמו במלואם ואין מה לחקור.

    • תעירו את שרון ותראו לו מה התוצאות של הגירוש הארור !!! ותסבירו לדורות ה

      לא נשכח ולא נסלח לכם ל ע ו ל ם !!!!!!!!!!!!!!!!, 30/07/08 13:41

      ותסבירו לדורות הבאים עם איזה מוח (מעוות) ניסיתם נסיונות במשך 15 שנה להביא לכאן ערבים מטוניס במקום יהודים !!!!!!!!!!!

      • such a k'hara cannot be retrieved from hell

        someone from hell, 30/07/08 14:38

        Sharon YM''S is now being treated in the first fire compartment of hell