• 71.

    ערב יום השואה התשע"ג

    יהודי שזוכר, 01/04/13 19:33

    בושה לעם ישראל!
    מודעות כאלה פורסמו בכל אירופה נגד היהודים.

    IP: 188.120.141.65 דווח על תגובה זו

  • 70.

    כל הכבוד כן ירבו כמותם!! כנסו דחוף

    יהודי, 04/08/08 18:26

    תשכילו ותבינו, תסתכלו סביבכם, הערבים נכנסים לכל פינה הם אוכלים לנו את המדינה!! זה לא רק הרוגה בטרקור והשם יקום דמה, זה העתיד שלנו בארץ הזאת! אם באנו לפה כדי לחיות עם הגויים אז מה ההבדל בין המדינה שהקימו פה לפני 60 שנה לבין הגלות השחורה שלנו בכל העולם ?
    תכלס, פני הדור כפני הכלב, רק שתדעו באמת , הערבים זה לא הבעיה שלנו, אנחנו מביאים על עצמנו בעיות! תעשו תשובה !!~

    IP: 79.180.229.26 דווח על תגובה זו

  • 69.

    חמור מאד...

    לאור, 31/07/08 17:30

    הרבנים אומרים את מה שהרבה חושבים...

    IP: 89.138.202.215 דווח על תגובה זו

  • 68.

    בשמאל דמוקרטיה = איש הישר בעיניו יעשה

    דתי אחד, 31/07/08 16:37

    ולדתיים שהגיבו פה נגד הרבנים אני ממליץ ללכת למוד קצת אמונה וללמוד קצת תורה ולבדוק את העינין הזה . תגידו אתם לשמוע תורה בשבת בבית כנסת בשבועות האחרונים? עם ישראל נכנס לארץ והורג נשים וילדים על מה ולמה? האם כולם שונאים אותנו?

    IP: 87.68.116.137 דווח על תגובה זו

  • 67.

    רבנים גזענים, בושה ליהדות

    מתבייש להיות יהודי, 31/07/08 12:06

    תושבים יקרים, קראו בעיון את רשימת היישובי שבהם מכהנים החלאות הגזעניות הללו - וזכרו שאתם אלה שמשלמים את משכורותיהם!

    IP: 62.219.129.174 דווח על תגובה זו

  • 66.

    למה צריך עצומה?

    מעסיק אחראי, 31/07/08 03:46

    צריך מעסיקים עם אחריות כלפי האזרחים במקום להעדיף את מה שזול.
    ובכלל עבודה בשכר נמוך היא עבדות מודרנית.
    והתורה היא נגד עבדות.
    אז או שתשלמו שכר הוגן ללא אפליה, או שתמשיכו להעסיק עבדים ולחשוב עצמכם אנשי אמונה ודתיים.

    IP: 89.139.71.221 דווח על תגובה זו

  • 65.

    הסתה

    נעמה, 31/07/08 00:12

    מה יהיה איתכם הרבנים שממשיכים לבזות את הציבור הדתי פעם אחר פעם בקיצוניותכם שאינה יודעת גבולות. דבריכם הינם גזעניים, לא ראויים ואין להם מקום בינינו.
    יש להבדיל בין אדם לאדם ואי אפשר להכליל. רבים מעוניינים להתפרנס בכבוד ואפילו מקווים לשלום בינינו.
    אינכם ראויים להוביל את הציבור. אוי לנו כי אלה מנהיגנו והלזכירכם, בית המקדש חרב בשל שנאת חינם וכולנו (גם אתם וגם אותם אנשים מהמגזר הערבי) נבראנו בצלם אלוהים.

    IP: 79.179.137.35 דווח על תגובה זו

  • 64.

    ישיבת ''''נחלת צבי''היא ישיבה פיקטיבית!!! (ל''ת)

    פ.זאב, 30/07/08 23:24


    IP: 87.68.120.5 דווח על תגובה זו

  • 63.

    צודקים. (ל''ת)

    אבי נתניה, 30/07/08 19:26


    IP: 213.151.61.113 דווח על תגובה זו

  • 62.

    יש להחרים את כל הרבנים המפורטים בכתבה.אולי כך יפסיקו להזיק לעם ישראל (ל''ת)

    חולי, 30/07/08 19:07


    IP: 79.177.141.237 דווח על תגובה זו

  • 61.

    עם כל הכבוד לרב שמואל יניב שליט"א, הוא לא הרב של גבעת שמואל.

    יוני מרכז, 30/07/08 17:49

    הרבנים של גבעת שמואל הם:
    הרב יעקב יוסף זינגר שליט"א
    והרב אלעזר אלבז שליט"א

    IP: 77.126.220.12 דווח על תגובה זו

  • 60.

    בושה וחרפה

    דתית לאומית, 30/07/08 17:20

    הרבנים האלה לא מייצגים את רוב הציבור השפוי.

    IP: 132.74.151.205 דווח על תגובה זו

  • 59.

    אני כבר מחרים כמה שנים. את הדתיים למיניהם (ל''ת)

    יהודי מת''א, 30/07/08 17:00


    IP: 89.138.190.49 דווח על תגובה זו

  • 58.

    מדינה יהודית ודמוגרפית - חומר מצוין לקראת המסע לפולין

    אדם דור שני, 30/07/08 16:26

    היום אני מבין הרבה יותר טוב את מקורות הגזענות ואת שתיקת הסביבה

    IP: 87.69.163.166 דווח על תגובה זו

    • לא זכור לי שהיהודים רצחו את הגרמנים בפיגועים (ל''ת)

      המגיב המתלהם, 30/07/08 18:07


      IP: 212.117.137.193 דווח על תגובה זו

    • ההשוואה הזאת אינה נכונה

      סתם אדם, 31/07/08 04:00

      אדם צריך להתחבר מצד אחד למי שטוב אליו או לפחות לא מפריע.
      מצד שני הוא צריך להתרחק מאנשים הגורמים לו רעה כדי להגן על עצמו.
      החוכמה היא לדעת להבדיל מי הוא מי, כלומר מי עומד מולך.
      מאוד קל להתבלבל ולהאשים מישהו שאינו מזיק כמי שגורם רעה.
      ןמאוד קל, מרוב רצון לראות את כל האנשים כטובים, להגן דווקא על מי שהוא אויב מוצהר.

      כל טעות לכאן או לכאן היא עוול.
      להתייחס לאויב כאילו הוא אינו כזה, הוא פשע כלפי האדם עצמו והקהילה אליה הוא משתייך, כי האויב לא יפסיק לפגוע.
      כמו שלהתייחס לאדם או קהילה שאין לה שום כוונות לפגוע ולא ישמחו בנפילתך, כאילו היו פושעים היא פשע.

      לאנשים קשה לראות דברים מורכבים.
      ולכן הנגד הוא נגד הכל והבעד הוא בעד הכל.
      אלה ואלה טועים. ושניהם עושים עוול.

      זה בדיוק הראיה והעוול שעושים כלפינו כיום במדינות המערב. הם הגיעו לקיצוניות השניה.
      משום מה, תמיד אנחנו נמצאים אצלם אשמים.
      גם בתקופת השואה וגם כיום (ולא , אני לא משווה בין השואה למצבנו כיום).
      אז הם טעו.
      והיום הם טועים.
      אם תקראו למעלה מה שהסברתי, תבינו למה.

      IP: 89.139.71.221 דווח על תגובה זו

  • 57.

    לכל עם יש את הזכות לפרנס את הפרימיטיב שלו

    דש, 30/07/08 15:34

    מה שייך כל הבירבור הזה לעובדה שלהיות דתי היא מחלה שבהחלט ניתנת לטיפול,יש מרכזים לטיפול בנפש של קופות החולים שישמחו לעזור.לאלה שיש כמובן ביטוח רפואי
    בני אדם שמלפפים שרוכים מעור על היד וחייבים בטקסים כדי להרגיש שיכות סובלים ממחלת נפש שנקראת OCD וסמרטוט על הראש בקוטר של אבטיח כסמל למעמד קבוצתית
    הנסיונות של מה שניקראים הרבנים להלהיב את האוכלוסיה נגד ציבור שחמש פעמים ביום נשכב על הריצפה ודופק את הראש בבטון ,הוא נסיונות ליצר ניגודים וקרע,ובתנאים האלה המרכולות של המוסלמים והיהודים ,והנוצרים ,הופכים להיות כלי שמתפרנסים ממנו אלפי בני אדם ,
    ואלה שתפסו לעצמם בתי עסק באמטלה של מסורת,שילכו להציץ מה קורה אצל השכנים ,אותו זבל בשנוי אדרת ,או סחבה,או כיפה ,או מצנפת.
    חבל שהמנהגים המזוקנים מנצלים את את הצאן המבולבל שלהם למטרות פרנסה בצורה פרימיטיות כזאת .....

    IP: 212.183.134.66 דווח על תגובה זו

    • לצרף אץ הדת לסל הבריאות (ל''ת)

      צעצקס, 30/07/08 18:05


      IP: 212.183.134.209 דווח על תגובה זו

    • הפוסל במומו פוסל (ל''ת)

      קטב, 30/07/08 18:06


      IP: 199.203.47.28 דווח על תגובה זו

    • בנאדם אתה חי בסרט .. (כנס, כנס בפנים)

      נ נח נחמ נחמד מאוד סליחה על הגמגום, 31/07/08 14:24

      לא יודע אם שמת לב,
      אבל כל דת באשר היא נקשרת כמו טפיל לפונדקאי ומספקת לו את כל צרכיו ומחסוריו, כך שהוא לו ממש יכול להבין למה הוא צריך לעזוב/ לברוח/ לחפש את השיח הקרוב ולקפוץ לבפנים:

      היהדות: רגשות אשמה (ומוסר ממש מעוות) וטכסי התקדשות. (כמו כן המאמינים נוהגים להודות ולבקש סליחה חליפין כ-15 פעם ביום מבוראם, שככל הנראה ממש נעלב מכך שהם לא מסוגלים פשוט לחיות בשקט ומרגישים צורך עז להודות ולהודות ... מה נסגר איתם??)

      האסלם: אלימות גברית ברוטלית, מעוגנת בדת דמוית יהדות (אנחנו המקור לכל הדתות המונוטאיסטיות!! יש)

      נצרות: לפני 2000 ומשהו שנה קם איש נחמד אחד ואמר שהכי טוב זה לחיות בשלום ובשלווה אחד עם השני ולסלוח קצת יותר לעצמנו ולזולת. צלבנו אותו כידוע... בחור כזה עם דעות מסוכנות לסביבה עדיף שישתוק. באופן כללי (אירופה ארה''ב ואפילו ערבים נוצרים אצלנו) הם הכי סבבה. אולי כי הם לא מאמינים באמונות נקם מוטרפות..

      IP: 212.150.61.6 דווח על תגובה זו

      • ובני איזה דת ביצעו את האינקוויזיציה? (ל''ת)

        יהודי גאה, 19/08/08 13:34


        IP: 87.68.95.251 דווח על תגובה זו

  • 56.

    Popack ,Gadol-Hador

    Isaac Ashmedi, 30/07/08 15:14

    Harav Shmuel Izik Popack is the Gadol-Hador

    IP: 71.167.211.165 דווח על תגובה זו

  • 55.

    הבעיה היא:

    יהודי, 30/07/08 14:55

    שהמנהיגים שלנו מימין ומשמאל בנו את כל הכלכלה הישראלית על העבודה הערבית,

    כל המשק הישראלי למעט ענפים בודדיםבנוי על עבודה ערבית, וזו הטעות הגדולה של כל ''המנהיגים'' שהיו כאן עד עכשיוו.

    אפילו הרבנים צריכים להסתתר מאחרי תירוצים,לא צריך הסברים מיותרים של ביטחון וסכנה, פשוט לא להעסיק נאצים שרוצים לחסל את המדינה היהודית,
    זה לא משנה אם הם ערבים או גרמנים,
    מי שלא נאמן למדינה היהודית, שיחפש עבודה במקום אחר.


    האזרח הקטן לא יכול להוביל מהלך כלכלי דרסטי שינטרל את הערבים ממקומות העבודה.
    זה צריך להגיע מהממשלה,
    למשל חוק שמי שלא שירת בצבא אין לו זכויות.

    IP: 89.139.30.140 דווח על תגובה זו

  • 54.

    אומנם 60 שנה מאוחר מידי אבל כל הכבוד!!

    עבודה עברית בלבד, 30/07/08 14:47

    ולערבים יש מקום בסעודיה

    IP: 80.230.197.143 דווח על תגובה זו

  • 53.

    בדיוק מה שהערבים עושים בנצרת עילית - כל הכבוד על היוזמה (ל''ת)

    אירוס נצרתי, 30/07/08 14:39


    IP: 85.250.176.84 דווח על תגובה זו

  • 52.

    מה עם בחורי ישיבות?יעבדו בבניין? (ל''ת)

    אביבה, 30/07/08 14:35


    IP: 85.64.202.46 דווח על תגובה זו

    • במקום היחידי בעולם שקוראים לגבר בן 35 אבא 15 ילדים "בחור" (ל''ת)

      מזדקקת, 30/07/08 16:04


      IP: 212.183.134.66 דווח על תגובה זו

  • 51.

    כל הכבוד. עדיף לשלם קצת יותר מאשר לממן אויבים (ל''ת)

    לא מעסיק ערבים, 30/07/08 14:23


    IP: 85.65.8.188 דווח על תגובה זו

  • 50.

    אנו מתירים למחבל להתחתן עם שמאלנית

    רבית רפורמית, 30/07/08 14:22

    ואין לנו בעיה אם הילד יהיה טרקטוריסט

    IP: 62.200.20.13 דווח על תגובה זו

  • 49.

    למה להכניס את אנשי הכת לתוך הרבנים? (ל''ת)

    אישיהודי, 30/07/08 14:19


    IP: 212.143.156.14 דווח על תגובה זו

  • 48.

    גועל נפש

    יוני, 30/07/08 14:15

    פשוט גועל נפש כל ההתייפיפות המתחסדת שלכם, משחקים אותה יפי נפש.. הגיע הזמן לומר את זה בלי להתבייש-אני לא מעסיק ערבים, לא רוצה מגע איתם לא רוצה קשר איתם בשום צורה ובשום דרך. ואם זו גזענות-אני גזען, אפשר לחשוב שמדובר באיזה עם עדין ומוסרי שאנחנו רק נהנים להתעמר בו.. ולא חסרים מקרים בשביל להוכיח הפוך. ומי שרוצה לעשות השוואות עם הכתבה הזו לנאצים-שיבושם לו, אבל כנראה שהבעיה אצלו.

    IP: 212.76.103.45 דווח על תגובה זו

  • 47.

    רבנים של הימין הקיצוני

    רון, 30/07/08 14:15

    לא צריך להתחשב בדעתם.

    IP: 85.250.221.54 דווח על תגובה זו

    • מגיב ערב רב - לא צריך להתחשב בדעתו (ל''ת)

      ישעיה, 30/07/08 15:16


      IP: 212.235.45.105 דווח על תגובה זו

  • 46.

    נשות השמאל דוקא אוהבות אותם (ל''ת)

    זהבה רבתאון, 30/07/08 14:15


    IP: 62.200.20.13 דווח על תגובה זו

  • 45.

    תודה לרבנים

    אחמד הכתום לנצח, 30/07/08 14:08

    בשם הקמפיין למען שחרור פלסטין אני מודה לרבנים שעוזרים לנו להציג בעולם את ישראל כגרמניה של שנות ה-30. תודה גם על הבניה הנרחבת בשטח שמשכנעת יותר ויותר אנשים בעולם שהרעיון של פתרון הסכסוך תוך קיום מדינה יהודית עצמאית הופך לפחות ופחות רלוונטי.

    IP: 84.229.151.149 דווח על תגובה זו

  • 44.

    אנדרטאות פיגועים

    לת, 30/07/08 13:50

    אני לא ימנית,
    לצערי הפיגוע עם הטרקטור הראשון קרה מתחת לבית של ההורים שלי. זה היה זוועה!!!
    לראות את המכוניות המרוסקות, את האנשים המפוחדים, את הוצאת הגופה מהאוטו המעוך. אם נשאר ממנה משהו.
    אח''כ לשמוע שקרה דבר כזה שוב. ולצערי יקרה שוב ושוב.
    לפני 12 שנה היה באותו מקום עם אוטובוס קו 18, יש שם אנדרטה וכנראה תהיה עוד אחת. כמה אנדרטאות אפשר לסבול?
    איך אפשר להתמודד עם דבר כזה אם לא מונעים מהם מגע איתנו.
    אנחנו כמו בת יענה, רואים וממשיכים הלאה, לי זה לא קרה, לא ראיתי ולא שמעתי.

    IP: 62.219.210.6 דווח על תגובה זו

  • 43.

    כל השמאלנים לשתוק

    כל הכבוד לרבנים, 30/07/08 13:48

    מה הקשר לגזענות????

    מעכשיו, אני יכול לבא לשמאלני, להרביץ לו, ואם הוא יגיד משהו אז אני אגיד לו ''איך אתה לא מתבייש, גם לעמוד לידי שאני עצבני וגם להתלונן???'' ואם אני עובד אצלו אז אני אגנוב אותו ואם הוא יפטר אותי אז נגיד לו ''אין לך אלוהים... אתה כלכך אכזרי''

    להוציא את השמאל מחוץ לחוק (או שתחזיר את כהנא)

    יומטוב

    IP: 10.26.64.126 דווח על תגובה זו

  • 42.

    כל הכבוד! הלוואי וירבו פעולות כאלו ..

    אורלי, 30/07/08 13:41

    כל הכבוד,אני מעריכה ותומכת בכל פעולה שתאחד אותנו כעם יהודי נגד הערבים השפלים הללו.

    לכל החילונים והיפיי נפש התל אביבים זה בטח נשגב מהבנתכם!

    IP: 84.108.70.249 דווח על תגובה זו

  • 41.

    למה הקולוניאליסטים שהחזרנו הביתה מעזה והם ממשיכים להתבטל לא יעבדו בעבו

    שכם בן חמור בר- מפנה, 30/07/08 13:38

    בעבודות השחורות שהרבנים אוסרים על ערבים לעסוק בהן?

    IP: 217.132.218.7 דווח על תגובה זו

    • איך יבוא אליך החבר הערבי לאכול חגיגת ? (ל''ת)

      דויטשלנד אובר אלס, 30/07/08 15:18


      IP: 212.235.45.105 דווח על תגובה זו

  • 40.

    ואפילו א.ד. גורדון אמר:

    קטב, 30/07/08 13:38

    ''מי שיעבוד יותר, ייצר יותר, ייתן יותר את נפשו, הוא יקנה יותר זכות מוסרית וגם יותר כוח חיוני על הארץ''. ''ובמידה שנעבוד, תהיה הארץ שלנו''...

    והוא לא היה רב של התנחלות.

    כאן זה לא שוויץ - אנחנו במלחמה על אדמתנו ורק כך ננצחה.

    IP: 199.203.47.28 דווח על תגובה זו

    • הלוואי שהיום היו הרבה א.ד גרודונים (ל''ת)

      צנחן מילואימניק, 30/07/08 14:41


      IP: 85.250.176.84 דווח על תגובה זו

  • 39.

    כל הכבוד . . .

    הקוסם, 30/07/08 13:35

    אם רק ככה הם ילמדו אז זה הפיתרון.

    IP: 79.177.11.192 דווח על תגובה זו

  • 38.

    ''מחיר הדמים''-הרוגה אחת בפיגועי הטרקטורים. אין לכם מטרות חרם טובות יותר (ל''ת)

    גזענים מנוולים, 30/07/08 13:33


    IP: 212.179.79.130 דווח על תגובה זו

    • אני מבין שדם יהודי לא נחשב בעיניך? (ל''ת)

      ארז, 30/07/08 13:48


      IP: 82.166.29.227 דווח על תגובה זו

    • אינך יודע לספור יותר מאחד? זה האיי-קיו או השינאה? מדוע קברנו שלושה?

      יודע חשבון, 30/07/08 14:22

      לפני כעשר שנים דרס נהג אוטובוס ''אגד'' עזתי למוות תשעה חיילים וחיילות. זו לא הייתה תאונה, כי כשהוא ראה אותם בטרמיאדה הוא עשה במקום סיבוב פרסה ודהר בכיוון שלהם;
      שכנתי, אלמנה, העסיקה תקופה ארוכה ערבי עזתי בחנות המכולת, השאירה לו את המפתחות, הוא באופן חופשי לקח לו אוכל ושתייה, וגם בסוף היום בשביל המשפחה. הסוף? אחרי שקיבל את המשכורת, בעקבות דרשה מתלהמת במסגד, שחט את האישה הזאת.
      ויש בלי סוף עדויות איך אחינו הערבים חיבלו במתכוון בבניינים שבנו, במסעדות, ועוד.
      ברור שלא כולם כאלה. אבל הסיכון גבוה. גם אזכיר לך את הנער התמים רחום שהתפתה לבקר ברמאללה את הנחמדה הזאת היושבת בכלא ועוד מעט תשוחררץ גם הוא לא היה גזען ולכן נרצח. ואת שני השינקינאים השמאלניים שהוזמנו לטול-כאם לארוחה ונרצחו.

      IP: 89.1.202.89 דווח על תגובה זו

  • 37.

    אני מבקש להודיע בזאת

    מיצי, נוה-יללות, 30/07/08 13:27

    שברגעים אלו ממש נמצאים אצלנו חמישה אנשים בני דת מוחמד מאחד הכפרים הסמוכים, העובדים ומשפצים את ביתנו מזה כשבועיים ימים. במהלך כל אותם שבועיים נהגנו בהם מידת הכנסת אורחים לעילא ולעילא והם גמלו לנו בעבודה מקצועית שאין כדוגמתה, הגעה ייקית בשעה שמונה בבוקר ועזיבה בשעה חמש, וכמו כן הם לקחו על עצמם לבצע שתי עבודות ללא תמורה.

    והיה האמור לעיל כמלח על פצעי מחרחרי הגזענות וכמים קרים לצמאים לנורמליות ושפיות.

    IP: 87.69.135.196 דווח על תגובה זו

    • מה קרה?

      יקי, 30/07/08 13:48

      לא נאה לך ללכלך את ידי הפקיד הלבנבנות שלך בעבודת כפיים?

      את הנורמליות שלך שתינו ומצינו בימי אוסלו כשהובטחה לנו נורמליות על ידי פרס וחבר מרעיו, הם מרעיך.

      IP: 132.65.149.9 דווח על תגובה זו

      • יעקב יעקב

        מיצי,נוה-יללות, 30/07/08 14:00

        ידי הפקיד שלי דוקא צרובות שמש, ומורגלות בצביעת קירות והכנת בטון. חפש מטרה אחרת להעלבות הפאטתיות שלך.

        IP: 87.69.135.196 דווח על תגובה זו

        • וואו, אני דומע

          יקי, 30/07/08 14:57

          איפה הכינורות?
          אגב, בזמן שאני מחפש ''מטרה אחרת להעלבות הפאטתיות שלי.'' יחפש כבודו מורה לכתיב שילמדו: ''פ-א-ת-ט-י'', שוב, חזור אחרי: ''פ-א-ת-ט-י''

          IP: 132.65.149.9 דווח על תגובה זו

    • חכה שבועיים עוד חודש. תהיה לך פריצה מסתורית הביתה ויגנבו לך רכוש ואז.. (ל''ת)

      סוף מעשה במחשבה תחילה, 30/07/08 14:01


      IP: 77.127.69.37 דווח על תגובה זו

    • אמנם אני לא כך כך מבוגרת

      מירב, 30/07/08 14:06

      אבל אני זוכרת את הפועלים הפלסטינים, בסוף תקופת האינתיפאדה הראשונה, שקמו על מעסיקיהם לאחר שנים של עבודה משותפת ודקרו אותם למוות.

      אולי הגיע הזמן שנפסיק לפחד ממילים שמוטחות לאוויר בלי שיש מאחוריהן מחשבה, אפשר להמשיך לצעוק ''גזענות'' על הקריאה להעסקת יהודים או ''אפרטהייד'' על המחסומים אבל לא עדיף להסתכל על המציאות שמולנו ולראות אותה כפי שהיא?

      IP: 132.65.149.9 דווח על תגובה זו

      • זו בהחלט המציאות כפי שהיא

        מיצי, נוה-יללות, 30/07/08 14:55

        קריאה להעסיק אנשים בני לאום מסויים בלבד היא גזענות.
        הרי תמיד תהיה סיבה. לפני הטרקטורים ולפני הפיגועים ולפני האינתיפאדה לא היו מי שקראו להעסקת יהודים בלבד?
        ניתן לקחת מקרים מסויימים ולהשליך מהם על כל האוכלוסיה, אך לדעתי זו התנהגות גזענית ופחדנית. באותה מידה ניתן לסרב להעסקתם של אנשים מפרדס-כץ בגלל האחוז הגבוה של פושעים שיצאו משם. באותה מידה ניתן לסרב לנישואיהם של בני העדה האתיופית בגלל האחוז הגבוה של אלימות במשפחה.

        בלכ המקרים האלו אנו יודעים לנהוג בהגיון ולהיכנס לפרופורציות. אז מה קרה עם עבודה ערבית? מישהו מהרבנים הנ''ל חשב בהגיון מה ההשלכות של הצעד הזה מבחינת המוטיבציה של הערבים לפגוע ביהודים שלא רק שמתעמרים בהם באמצעות שלטון כיבוש, אלא גם חומסים את פרנסתם?
        מישהו מאותם רבנים יכה על חטא או שכהרגלם יאשימו את התקשורת והשמאל?

        כל הדיון הזה הוא אבק ברוח. הרי בסופו של דבר מי שימשיך לבנות תכל'ס את המדינה הזו הם הערבים, ואת האשמה תוכלי להפנות רק לחברה הישראלית ומוביליה שכבר עשרות שנים לא מעודדות עבודה של יהודים במקצוע הזה.

        IP: 87.69.135.196 דווח על תגובה זו

        • לא להעסיק רוצחים זו סיבה טובה מאד (ל''ת)

          המגיב המתלהם, 30/07/08 18:13


          IP: 212.117.137.193 דווח על תגובה זו

    • כנסו חבר'ה כנסו.

      תגובה ל37, 30/07/08 14:25

      אני עבדתי בחקלאות די הרבה זמן. הבוס שלי אמר לי שהערבים עובדים יותר טוב ממני... אבל אחרי העבודה בצורה מקרית היו גניבות בחווה... והגנבים ידעו דברים שרק אנשים שעובדים בחווה יכולים לדעת... המסקנה שלו הייתה ברורה ומאז הוא מעסיק תאילנדים ויהודים... אני מקווה שלא תמצאי את עצמך יום אחד במצב שפרצו אלייך לבית או חלילה רצחו אותך... אחרי שתשלמי להם את השקל האחרון יגמרו האינטרסים הכלכליים בניכם ותמשיך השנאה על גניבת האדמה שלהם...
      הדברים מוכחים!!!

      IP: 77.126.150.135 דווח על תגובה זו

    • אני מבקש להודיע בזאת

      Alon-Tel Aviv, 30/07/08 14:27

      אנו שברגעים אלו ממש נמצאים אצלנו 3 אנשים בני דת משה העובדים ומשפצים את ביתנו מזה כחודש ימים. עבודה מקצועית שאין כדוגמתה..... וכף רגלו של ערבי לא תדרוך אצלינו.

      IP: 85.65.8.188 דווח על תגובה זו

    • כך אמרה גם שכנתנו הי''ד יום לפני שנרצחה. ראה תגובה על 13:33

      מתכחש לעובדות?, 30/07/08 14:30

      גם אני אמרתי כך בעבר, ובאמת עבדו אתי ערבים הגונים ומהימנים.
      אבל זה היה פעם. לא עוד.
      ואני לא גזען, רק פוחד - מסיבות מאוד מוצדקות.

      IP: 89.1.202.89 דווח על תגובה זו

    • מייציל'ה,תני הנייד שלהם אני עושה רמונט ונמאס לי מסטדנטים עם כיפות (ל''ת)

      כלב בן-מפונה(זה מהתנ'ך), 30/07/08 14:34


      IP: 217.132.218.7 דווח על תגובה זו

    • הרבנים אמרו שהם עובדים ''בזול'' אבל יש מחיר יקר להעסקתם.

      לפסיכי, נוה טפשים, 30/07/08 21:54

      אבל לא תמיד ישלם את המחיר המעסיק של הטרקטוריסט או משפץ הבית...
      את המחיר תשלם אם תמימה שרק רצתה לגדל את ילדיה במסירות.
      מובן שלא כל הפועלים הערבים רוצחים. יש בהם גם עובדים מסורים העובדים לפרנסתם בחריצות.
      ---------אבל-----------אבל אף פעם לא תדע האם הטרקטור או המשאית שיסעו אתך בכביש יהיו בצידך או נגדך.
      המדינה היחידה בעולם שבפרלמנט שלה פועלים אוייבים מוצהרים התומכים באוייב ולא מואשמים בבגידה. (מקבלים פנסיה שמנה עד למקום מושבם בקטר..)

      IP: 147.161.10.11 דווח על תגובה זו

  • 36.

    מוות לערבים=משתמטים משרות

    yosef hazadik, 30/07/08 13:22

    לא להעסיק ערבים הצחקתם אותי
    כל ישיבה מעסיקה עובדי אחזקה וניקיו ערבים, נראה אותם רבנים מסתדרים בל ערבים,

    הם קוראים להגנת בנות ישראל והם דופקים ילדים תמימים בישיבות ,הומואים.

    IP: 212.150.97.94 דווח על תגובה זו

  • 35.

    גועל נפש

    יניב רונן, 30/07/08 13:21

    קשה להאמין, אבל דווקא העם היהודי, שסבל יותר מכל עם אחר מגזענות ושנאת זרים מוציא מתוכו כתב פלסתר נוראי שכזה. שינויים קלים בלבד יהפכו את הפרסום של הרבנים לכרוז לגיטימי של ניאו נאצים באירופה נגד העסקת זרים.
    אותם רבנים שחתמו על הפרסום לא ראויים להיקרא שליחי ציבור, אנשי רוח, ואפילו תואר ''אנשי דת'' אינו ראוי להם. טוב תעשה המדינה אם תדיח את אלה מהם שנושאים במשרות ציבוריות רשמיות בשל הסתה לגזענות.

    IP: 147.237.70.103 דווח על תגובה זו

    • זה מה שקורא שרבנים מתערבים בנושאים שלא להם

      חרד לדמוקרטיה, 30/07/08 13:45

      רבנים הם מנהיגי ציבור דתי שרוצה אותם. אם לא נזהרים ושואלים את דעתם בנושאים כללים יש סכנה לקבל תשובות גזעניות, פוגעות בציבורים שונים וכו,לכן השיטה היא לא לתת להם כרבנים להיות שליחי המדינה. ואז שיגידו לה שהם רוצים - זה לא מעניין.

      IP: 194.90.151.18 דווח על תגובה זו

      • רשות הדיבור לפוליטיקאים בלבד. (טיבי, ברכה,

        גרישה, 30/07/08 21:59

        חסרים פוליטיקאים טובים שיש להם מה לומר?
        ביטול מדינת ישראל , זכות השיבה למליוני ערבים, מדינת כל אזרחיה...
        השתגענו.

        IP: 147.161.10.11 דווח על תגובה זו

    • נכון

      ארז, 30/07/08 13:49

      הרי כולנו זוכרים את הפיגועים ומעשי הטבח שביצעו יהודי גרמניה בגרמנים...

      IP: 82.166.29.227 דווח על תגובה זו

  • 34.

    לא יאומן איך העם הזה נדפק

    רינה, 30/07/08 12:55

    לפעמים אני שואלת את עצמי עד לאן המוח של האנשים במדינה הזאת נדפק.

    מה גיזענות??????????? הם הורגים אותנו ורוצחים בנו!!!

    סוף סוף קמים רבנים שאומרים את האמת שצריכה להיות אבן יסוד, וקמים אהבלים שמדברים על גזענות?
    אם צריך גזענות בשביל לחיות, אז חובה להיות גזען.

    בבקשה, אל תתנו להם פרנסה!!!!!

    IP: 212.76.96.122 דווח על תגובה זו

    • שכוייח (ל''ת)

      שפוי, 30/07/08 14:18


      IP: 212.179.78.129 דווח על תגובה זו

  • 33.

    שלא נתפלא 'שהטרור' גודל,אין פרנסה 'הפועל' נהפך לטורריסט (ל''ת)

    dafna57, 30/07/08 12:55


    IP: 84.95.201.89 דווח על תגובה זו

    • אבל המחבלים האחרונים...

      ארז, 30/07/08 13:50

      עבדו והשתכרו יפה למחייתם...
      עוד תיאוריה שמאלנית שלא מחזיקה מים...

      IP: 82.166.29.227 דווח על תגובה זו

  • 32.

    בשעה טובה!! (ל''ת)

    אורית, 30/07/08 12:54


    IP: 84.228.98.1 דווח על תגובה זו

  • 31.

    כל הכבוד, ולבחור האובססיבי שכתב את כל התגובות לך לעבוד פרזיט! (ל''ת)

    ניר, 30/07/08 12:52


    IP: 87.69.41.116 דווח על תגובה זו

  • 30.

    מי ינקה? מי יבנה ויסלול? מי יעבוד בקטיף? היהודי?? חחחח (ל''ת)

    מוחמד היהודי, 30/07/08 12:41


    IP: 84.108.16.42 דווח על תגובה זו

    • הרומני, התיאלנדי והסיני

      קטב, 30/07/08 13:16

      וגם יגיד תודה

      IP: 199.203.47.28 דווח על תגובה זו

  • 29.

    הסרוגים התעוררו ומנסים לקטוף פרי לא להם

    טאלב אבו ממ''ש, 30/07/08 12:41

    איפה הצבועים של הימין היו עד היום ???

    כשהרב קנייבסקי הליטאי העלה טענה זאת לפני מספר חדשים הצבועים הם ידעו להשתלח בו ו/או לשסות בו את השמאל בגין גזענות

    IP: 89.139.124.56 דווח על תגובה זו

  • 28.

    חוצפה של ''רבנים'' !תגידו תודה שהם עושים את עבודות השחורות במקומכם!!

    פועל, 30/07/08 12:40

    מי ינקה? מי יבנה? מי יסלול? מי יקטוף? להגיד תודה ולשתוק שיש מי שעושה עבודה שהיהודי המגעיל לא יעשה גם עוד מאה שנה!!! וכן זו האמת גם במחיר פיגוע מידי פעם וגם במחיר הבת שלך !!!

    IP: 84.108.16.42 דווח על תגובה זו

    • תודה - על מה בדיוק???

      קטב, 30/07/08 13:23

      אלפים של פועלים מכל העולם (רומנים,סינים אפריקאים, תאילנדים...) מתחננים לעבוד עבורנו - שיגידו תודה ערביי ארצנו שלמרות שהם ממשיכים לסייע לרצוח בנו - אנחנו עדיין ממשיכים להעסיקם ולאפשר להם חיי חופש ושוויון (אתה מוזמן לבוא לקניון ברעננה ולראות את השוייון והאדיבות שננהגת בהמוני המבקרים הערבים במרכז הבילוי הזה).
      אין עם סובלני יותר מעמנו - וטוב שכך.
      אבל להודות להם?? - על מה בדיוק?

      IP: 199.203.47.28 דווח על תגובה זו

    • טרקטוריסט זו עבודה שחורה ??

      אמא, 30/07/08 14:35

      אין גבול לשקרים . הערבי החי בארץ נהנה מהקידמה והחופש ללמוד , לדבר, לכתוב ואפילו לכהן בכנסת ומשם לנאץ. . אבל נאמנות כלפי העם שמתייחס אליו כאל גר ותושב ומאפשר לו להסתובב בכל מקום ( לכו לקניון מלחה שם נשמעת השפה הערבית אפילו מפי מוכרות בחנויות) מעדיף אותו באוניברסיטה בשם האפליה המתקנת_ זו סוגיה אחרת שמתנהלת על פי חיזזבללה , חמאס והשמאל ההזוי!! מי שאינו מכיר במדינה שלא יתפרנס ממני . הגיעה העת לערוך לכל אחד מבחן נאמנות ואחר כך להחליט אם לקבלו לעבודה ולהתייחס אליו כפי שצוותה אותנו תורתינו . חפצי חיים אנחנו .

      IP: 79.176.234.82 דווח על תגובה זו

  • 27.

    מעתיקים כרזות של הנאצים ומשנים את שם הקורבנות

    דש, 30/07/08 12:37

    מה שרמת המשכל יותר נמוכה כך האמונה הדתית בגזע עליון יותר חזקה.
    נכון יש בין הערבים יצורים שלא לתת להם תעסוקה בישראל אבל להחרים ציבור שלם בגלל כמה תפוחים רקובים?
    יש לנו נשיא מדינה אנס. זה אומר שכל היהודים בישראל סוטי מין? יש תלמידי ישיבה אבות לילדים שמציצים בביתי שימוש לנשים ,מוצאים פתקים שהותמנו בכותל,מה זה אומר אלינו .שכל הציבור הדתי הוא ציבור שפל,לא .......
    הבריונות המילולית נגד ציבור שלא שייך לציבור שלך מגלה חולשה במקום שאתה עומד בו, רב דל. ורפא שכל.

    IP: 212.183.134.66 דווח על תגובה זו

    • עצם ההשוואה הופכת אותך לשפל גדול יותר

      וגזען, 30/07/08 13:31

      איך אתה יכול בכלל להשוות בין עם הנאבק בציבור המתקומם ומבקש עצמאות (וגם את חיסול מדינת ישראל על הדרך)ונאלץ לעמוד בהתקפות טרור שלוחות רסן הנתמכות על ידי המדינות הסובבות את גבולותיו לגרמניה הנאצית שהשמידה יהודים צוענים חולים והומוסקסואלים על מנת לטהר את גזעה?
      איך אתה משווה בין מדינה שבה אדם תכול עיניים מערבות סיביר חי בשכנות לאפריקאי שחום עור ממדבריות אתיופיה?

      דמם של למעלה משישה מליון מציצי שירותים זועק אליך מהאדמה יצור שפל.

      IP: 199.203.47.28 דווח על תגובה זו

      • בליל של דמגוגיה בחצי אגורה,מדבריות ,סיביר,חרטאה,מה זה שייך לגזע

        שדי על מותני, 30/07/08 15:15

        מה שייך כל הבירבור הזה לעובדה שלהיות דתי היא מחלה שבהחלט ניתנת לטיפול,יש מרכזים לטיפול בנפש של קופות החולים שישמחו לעזור.
        בני אדם שמלפפים שרוכים מעור על היד וחייבים בטקסים כדי להרגיש שיכות סובלים ממחלת נפש שנקראת OCD
        הנסיונות של מה שניקראים הרבנים להלהיב את האוכלוסיה נגד ציבור שחמש פעמים ביום נשכב על הריצפה ודופק את הראש בבטון ,הוא נסיונות ליצר ניגודים וקרע,ובתנאים האלה המרכולות של המוסלמים והיהודים ,והנוצרים ,הופכים להיות כלי שמתפרנסים ממנו אלפי בני אדם ,
        ואלה שתפסו לעצמם בתי עסק באמתלה של מסורת,שילכו להציץ מה קורה אצל השכנים ,אותו זבל בשנוי אדרת ,או סחבה,או כיפה ,או מצנפת.

        IP: 212.183.134.66 דווח על תגובה זו

        • אין לך מה לעשות בארץ הזאת

          חילוני האוהב את עמו, 30/07/08 17:54

          אם זו הדרך בה אתה רואה את התרבות ממנה צמחת ולדעתך דת או מסורת היא בעצם סוג של מחלת נפש - מה בעצם קושר אותך לארץ הזו?
          למה דווקא פה???
          .

          IP: 199.203.47.28 דווח על תגובה זו

    • אולי שכחת, אבל הנאצים דיברו על תאי גזים

      יוסי, 30/07/08 13:38

      יחי ההבדל

      IP: 10.1.9.6 דווח על תגובה זו

  • 26.

    סוף סוף דבר שפוי אחד

    יהודי פטריוט, 30/07/08 12:37

    לקרוא כל היום הודעות שרק מחלישות את הצבא (בילעין....) על ידי העיתונות השמאלנית..כן גם אתם מעריב...
    אתנחתא מכל זה...
    אני בכל אופן משתדל לא לקנות מהערבים אפילו..
    זה מגיע גם למצב שאם אני יודע שבתחנת דלק מסויימת יש ערבים אני לא נכנס לשם...לא אפרנס אותם...

    IP: 134.191.254.38 דווח על תגובה זו

  • 25.

    ערבים מעסיקים יהודים?????

    אור, 30/07/08 12:20

    כמעט ולא!!!!
    יש רופא שיניים בנתניה ערבי מהצפון
    מאוד מוכר
    אשתו עוזרת לו הכל בשביל לא לשלם לסייעת

    שכל הכסף ישאר במשפחה
    בגלל זה באמצע טיפול הוא עונה לטלפונים

    IP: 84.229.177.116 דווח על תגובה זו

  • 24.

    גזענים עלובים!!!

    שמאלן דתי, 30/07/08 12:19

    את מי הם מייצגים בכלל? בקושי את עצמם...
    שימו לב מאיפה הם מגיעים מהשטחים ומ''מרכז''...
    חילול ה',גועל נפש.

    IP: 79.176.185.56 דווח על תגובה זו

    • אותי הם מייצגים

      חילוני גמור, 30/07/08 13:34

      הם פשוט צודקים- בניגוד לנוצרים מעולם לא דגלה תרבותנו בגישת הלחי השנייה.

      IP: 199.203.47.28 דווח על תגובה זו

  • 23.

    הכי מעצבן- כנסו!!!!

    קול שיק, 30/07/08 12:17

    הכי מעצבנים הם הצדקנים בעיני עצמם שמשווים את האמירות האלו לתקופת השואה.אם היהודים באחת ממדינות אירופה,היו מפוצצים אוטובוסים ובתי קפה ומודיעים בפרהסיא על כוונתם להשמיד את המדינה - האם המייחסים לעצמם איזשהו יושר אינטלקטואלי,מבין הטוקבקיסטים,היו מזדעזעים משינאה גזענית שמעשים וכוונות כאלו היו מעוררים באותה מדינה? - גם אם צריך להזהר מגזענות, לבוא בטענות אינפנטיליות של שואה ואנטישמיות,לא יועיל.לא מחזקים טיעון נכון בשקר.ושאלה לסיום:הטרור הערבי נגדנו מכוון לאנשים ספציפיים או לאומה היהודית כגזע? - מחבל השופל הכיר אישית את האנשים שרצח?

    IP: 89.139.67.220 דווח על תגובה זו

    • ל 23

      חיים, 30/07/08 13:09

      צודק ב100 אחוז.אנחנו לא חייבים להיצטדק בפני אף אחד.

      IP: 124.190.28.141 דווח על תגובה זו

  • 22.

    יותר טוב מאוחר מאשר אף פעם חרם צרכנים יטב. (ל''ת)

    רפי, 30/07/08 12:16


    IP: 87.68.106.218 דווח על תגובה זו

  • 21.

    הנה מה שקרה לי היום בבוקר:

    באותו העניין, 30/07/08 12:12

    מעשה שהיה כך היה:
    היום הביא לי הגנן שלי פועל ערבי צעיר לעבוד בגינה.

    הפועל הקבוע שעובד בגינתי עובד היום באתר אחר ובמקומו הביא לי הגנן את הצעיר המדובר.

    ככל אדם הנכנס אל חצרותי מיד נהגתי בו במנהג הכנסת אורחים.
    מנהג הכנסת אורחים הינו מנהג קדוש באזורנו עוד לפני בואו של אברהם אבינו לארץ כנען ואין אני להפר מסורת של אלפי שנים ולכן הצעתי לו קפה ומשקה קר,מייד לאחר מכן-הייתי מכבד אותו בחטיף ביחד עם המשקה ומציע לו גם אוכל- כי כך מכבדים את בנו של אדם בדרך ארץ.

    תגובתו של אותו צעיר מטייבה להכנסת האורחים שלי הסגירה מיד את הלך רוחו - המילה תודה לא נאמרה, העיניים לא הורמו...

    בתוך ליבי הורמה גבה-אך מיד נכנסתי להרתיח את המים ויצאתי לעשן סיגריה בחצר ולהמתין לקומקום שיעשה את עבודתו.
    עומד אני ומעשן ומה אני רואה לנגד עיני - שיח המרווה שלי - שיח אותו גידלתי משתיל זעיר בעל שלושה עלים לשיח בריא ויפה - הושמד במזיד על ידי אותו ברנש בהינף חרמש מוטורי.
    הלב נחמץ מהעלבון.
    למען הסר ספק - השיח גדל בסמיכות לשיח הרוזמרין המטופח, בשכנות לזעתר ובצילו של שיח הלואיזה המפואר עליו אני שוקד כבר חמש שנים. מתחת לכל שיח שכזה נמצאת לוחית הפלסטיק ועליה מתנוסס שמו של הצמח והוראות גידולו (כזה אני - מין ייקה כזה שאוהב את הצומח על אדמת ארצו)- אי אפשר לטעון כי הבחור לא הבחין בכל אלא (בכל זאת הוא עובד כגנן...)ולכן ברור לי שאת אשר עשה - עשה במזיד.
    הורתי לגנן שלי שלא להרשות לבחור הזה להניח את כף רגלו בחצרותי, אך תחושת האכזבה אינה מרפה - האם כך נוהג אדם המחשיב עצמו לצאצא של אברהם אבינו?

    לאור המצב היום - אני מחזק את ידיהם של הרבנים (למרות היותי חילוני), אויב לא פשוט מעסיקים (אחרת משלמים בהרבה יותר ממרווה).

    IP: 199.203.47.28 דווח על תגובה זו

  • 20.

    לא לפרנס מחבלים (ל''ת)

    צודקים!, 30/07/08 12:05


    IP: 194.90.149.193 דווח על תגובה זו

  • 19.

    נכון!העבודות השחורות נועדו לנוער הגבעות+חובשי השטריימלים+ביתריסטים (ל''ת)

    מרינה, 30/07/08 12:03


    IP: 217.132.218.7 דווח על תגובה זו

  • 18.

    קבוצת משיחיים - המיינסטרים לא מסכים. (ל''ת)

    דג מדבר, 30/07/08 11:56


    IP: 212.117.137.193 דווח על תגובה זו

  • 17.

    ואל תעסיקו שמאלנים עם מצלמות. הם הכי מסוכנים! (ל''ת)

    צביקי בר מוות, 30/07/08 11:53


    IP: 84.108.191.111 דווח על תגובה זו

  • 16.

    מסכים בהחלט. והייתי מוסיף גם איסור להעסיק מתנחלים! (ל''ת)

    איל, 30/07/08 11:52


    IP: 199.203.90.117 דווח על תגובה זו

  • 15.

    משאל עם לבנית מחנות ריכוז ושאלה אחת....

    Vox Ami, 30/07/08 11:51

    שאלה אחת במשאל; את מי לכלוא, את הרבנים
    או (חלילה) את הערבים

    IP: 79.88.25.206 דווח על תגובה זו

    • רק הפרדת עמים תביא שלום

      beetle, 30/07/08 12:42

      שתי עמים אוייבים החיים על אותה אדמה יגרמו לשפיכות דמים ומלחמה אין סופית.
      השלום המיוחל יגיע רק כאשר יופרדו העמים.
      אי העסקת האוייב (הוא אוייב גם אם יש לו ת.ז כחולה) זהו שלב שבו הם ילכו לחפש עבודה במדינותיהם ובכך למעשה יתחיל שלב הפרדת העמים.

      אין צורך להשוות לשואה, אנחנו לא רוצים להשמיד אותם (בניגוד אליהם) אנחנו רוצים שכל אחד יחייה במדינתו למען השלום.

      IP: 212.199.49.10 דווח על תגובה זו

      • צודק לחלוטין! דתיים ופלסטנאים במדינה אחת.. (ל''ת)

        ואותנו בשנייה.. , 30/07/08 15:57


        IP: 212.150.61.6 דווח על תגובה זו

    • לא את אלה ולא את אלה

      ארז, 30/07/08 13:51

      אלא את השמאלנים, הגיס החמישי המשתף פעולה עם האוייב.

      IP: 82.166.29.227 דווח על תגובה זו

  • 14.

    ל1 (ל''ת)

    שמאלנים= אומללים = נקבות= חסרי אופי = מתכופפים., 30/07/08 11:42


    IP: 77.126.29.71 דווח על תגובה זו

    • אהה, כן ואתם הדוסים לא סוטים ולא יער :) (ל''ת)

      1 היהודי, 30/07/08 12:18


      IP: 212.150.61.6 דווח על תגובה זו

    • שמאלנים= אוייבי ישראל= סוטים= הומאים= חולי נפש

      אני, 30/07/08 12:19

      דתיים = צודקים= צדיקים= אוהבי העם והארץ

      IP: 77.127.82.30 דווח על תגובה זו

  • 13.

    הגזענות תהיה סוף המדינה הציונית

    א מ, 30/07/08 11:39

    והעיוורון של האנשים ברחוב יאיץ את הסוף.

    על תהיו עיוורים, עצרו את הגזענים

    IP: 212.199.149.82 דווח על תגובה זו

    • המדינה הציונית

      ירוק, 30/07/08 12:58

      את המדינה הציונית נותנים לאויבים בחסות מדינת תל אביב
      היהודים בשומרון נלחמים כדי להציל מה שעוד אפשר

      IP: 89.1.246.81 דווח על תגובה זו

  • 12.

    ה''רבנים'' הללו הם בושה למסורת היהודית

    עודד, 30/07/08 11:35

    אין שום דבר ''יהודי'' בעמדה שלהם, זו גזענות-לאומנית אירופאית קלאסית, הכל במסווה של כנפי השכינה וגאולת הארץ.

    IP: 84.109.38.29 דווח על תגובה זו

    • שמעת על השמד את העמלק?

      שעור ביהדות, 30/07/08 12:06

      נמאס שמבלבלים בין פילוסופיה פסדו-נוצרית בכינית לבין יהדות אמיתית

      IP: 194.90.149.193 דווח על תגובה זו

  • 11.

    מי זה הרבנים העלומים אלו ? מי הקהל שלהם בכלל ?? קצת ענווה (ל''ת)

    יוסף, 30/07/08 11:29


    IP: 147.237.70.103 דווח על תגובה זו

    • no employment to arab enemy

      clear thinker, 30/07/08 12:27

      did the Jews in Germany kill Germans with suicide bombers- tractors-knifings-all because they were Germans like the Arab enemy kills us because we are Jews??try to use what little brain u leftists had and stop living in koo koo land

      IP: 87.69.11.146 דווח על תגובה זו

  • 10.

    לא יאמן. זה נשמע כמו טקסט שלקוח מחוקי נירנברג (ל''ת)

    אלי, 30/07/08 11:29


    IP: 79.182.120.56 דווח על תגובה זו

  • 9.

    צביעות- לא לההעסיק ישירות ערבים אבל כן לקחת קבלן יהודי המעסיק רק ערבים (ל''ת)

    עפרה, 30/07/08 11:28


    IP: 147.237.70.103 דווח על תגובה זו

  • 8.

    רבני ארץ ישראל ? ומה עם הרב מלמד ראש ישיבת בית אל המעסיקה ערבים לבניה (ל''ת)

    אילנית, 30/07/08 11:27


    IP: 147.237.70.103 דווח על תגובה זו

  • 7.

    ועל זה אמר הנביא ישיעיהו לייבוביץ-

    חופש, 30/07/08 11:24

    יהודו- נאצים.

    IP: 89.139.81.68 דווח על תגובה זו

    • הוא כבר מת, למה להזכיר דווקא את מה שמוציא אותו טמבל? (ל''ת)

      חשוך ימי בינימי, 30/07/08 12:30


      IP: 192.114.2.42 דווח על תגובה זו

    • חבל שהוא לא זכה לחיות כדי לראות את הנכדה שלו חילונית למהדרין.

      ניר, 30/07/08 13:32

      קיבל עונש מהשמים.

      IP: 87.69.41.116 דווח על תגובה זו

    • הוא היה אפיקורס והודה בזה בפומבי (ל''ת)

      אם לא ידעת, 30/07/08 14:33


      IP: 212.179.78.129 דווח על תגובה זו

      • הוא היה יותר דתי ממה שתהיה אי פעם (ל''ת)

        אם לא הבנת, 31/07/08 00:16


        IP: 84.109.38.29 דווח על תגובה זו

  • 6.

    בגרמנית זה נישמע ניפלא, איזו נוסטלגיה (ל''ת)

    יניב, 30/07/08 11:23


    IP: 82.166.16.8 דווח על תגובה זו

    • נכון, איזו נוסטלגיה...

      חשוך ימי בינימי, 30/07/08 12:30

      איזה שיגעון היה כשיהודים התפוצצו במסעדות ברלין ובחשמליות דרזדן, או כשהשתוללו עם טרקטורים ברחובות וינה והפכו מכוניות. איך אני מתגעגע לימים שבהם ירינו רקטות על ערי הספר של בוואריה וטילים על כפרי פרוסיה. במיוחד אני חולם בלילות על החטופים (והחטופות) הגרמנים שהחזקנו שנים במרתפים אפלים ובסוף החזרנו את גופותיהם תמורת טרוריסטים יהודים שרוצצו גולגלות בלונדיות של ילדות אריות....

      IP: 192.114.2.42 דווח על תגובה זו

  • 5.

    שלב הבא לשלול אזרחות, ואחרי כן נתחיל לבנות תאי ג... (ל''ת)

    איציק, 30/07/08 11:21


    IP: 86.158.164.44 דווח על תגובה זו

    • אם זה מה שהמוח המעוות שלך חושב אז כנראה שזה מה שאתה בתוך תוכך

      גד, 30/07/08 11:34

      רוצה שיקרה- אתה אדם חולה!

      IP: 62.219.195.25 דווח על תגובה זו

    • האם היהודים טבחו בגרמנים? לא--ובזאת נשללו טענותייך ודומייך (ל''ת)

      יהודי בדם, 30/07/08 12:02


      IP: 79.178.110.178 דווח על תגובה זו

    • איציק לך לרופא תקבל תרופות נגד טימטום (ל''ת)

      רפי, 30/07/08 12:18


      IP: 87.68.106.218 דווח על תגובה זו

  • 4.

    לא להעסיק יהודים-דתיים-חרדים!

    בני, 30/07/08 11:19

    תשובה על...
    מחסור מפתיע באוטובוסים בשבת.
    מחסור מפתיע בתקציב המדינה בגלל תקציבי ענק לכל המוסדות הלא יצירתיים שלהם.

    IP: 89.139.244.181 דווח על תגובה זו

    • לא לתת לטפשים שמלקקים לשונאים להכנס לאינטרנט (ל''ת)

      ימני קיצוני ביותר, 30/07/08 11:44


      IP: 77.126.29.71 דווח על תגובה זו

  • 3.

    יפה.. אז תנו את העבודה לחרדים הההההה (ל''ת)

    מישהו, 30/07/08 11:11


    IP: 87.68.237.209 דווח על תגובה זו

  • 2.

    כל הכבוד

    יוני, 30/07/08 11:10

    בהחלט יוזמה מבורכת, הגיע הזמן שנשתחרר מהתלות האיומה בעבודה הערבית שיצרנו לעצמנו,
    ושהכסף שלנו [מעבר כמובן לשיקול הביטחוני] ילך ליהודים שצריכים אותו.

    IP: 212.76.103.45 דווח על תגובה זו

  • 1.

    יהדות = איסלאם = דת = חרא (ל''ת)

    same shit different color, 30/07/08 11:01


    IP: 212.150.61.6 דווח על תגובה זו

    • Zeig heil, nazi parasite (ל''ת)

      kahane chai, 30/07/08 14:27


      IP: 85.65.8.188 דווח על תגובה זו