• 63.

    ומה עם מי ששילם קנס? (ל''ת)

    ארז, 06/08/08 20:31


    IP: 62.219.54.250דווח על תגובה זו

  • 62.

    freedom to gaza resesters

    moishe spetgang, 06/08/08 01:07

    those who try to keep the enemies away shold be priesed

    IP: 99.237.122.185דווח על תגובה זו

  • 61.

    חקיקה מסוכנת לדמוקרטיה

    הנוקם, 30/07/08 12:44

    השלב הבא של זבולון אורלב הוא כנראה חוק חנינה למנוול הדתי הימני ימח שמו שרצח את רבין..אותו נבל שיושב היום בכלא היה כנראה בעברו תומך תנועת המפד'ל שאורלב הצבוע עומד היום בראשה,-- יש גם להניח היום שאורלב הזה תומך אולי בחשאי בדרכם של המתנחלים הקיצוניים שממשיכים כניראה בדרכו האלימה של רוצח רבין

    IP: 93.172.28.129דווח על תגובה זו

  • 60.

    מדוע?! למה?! מה עשינו רע?!

    א.נ, יהודה, 30/07/08 12:31

    גלאון מבקשת לגרום לכמה דברים בשערוריה שלה. ראשית דבר היא מבקשת להכריז על ''הימין'' ותומכיו כמחוץ לחוק. הסיבה לכך היא ההבנה, שאין לה סיכוי, שדעותיה ודרך השמאל לא יתקבלו על העם בדרך דמוקרטית, ''הימין'' מהווה יריב קשוח שתמיד היתה לו תמיכה גדולה בעם. מר''צ הולכת על חבל דק בפוליטיקה והסיכוי שבבחירות הבאות מר''צ תיעלם מהמפה הפוליטית גבוה. יתרה מזאת, גם מפלגות ''העבודה'' ו''קדימה'' הולכות ומאבדות תמיכה בציבור. מכאן היאוש שלה מ''הדמוקרטיה'' שהיא מעולם לא שמה מבטחה בה אלא בעקיפתה, לא היא ולא שאר ארגוני השמאל. כדי לעקוף את הדמוקרטיה השתמשו ארגוני השמאל ומייצגיו בכנסת בכל דרך אפשרית להשיג את מטרותיהם. דוגמאות: התעלמות מהחוק כגון משא ומתן עם ארגוני טרור כמו אש''ף בניגוד לחוק בשנות ה-80. התעלמות מהדמוקרטיה ועשייה פוליטית מחוץ למסגרת, כגון ''הסכם ג'נבה''. הפיכת הכלי הדמוקרטי החשוב ביותר, התקשורת, לכלי יוצר בידיהם ומידור כל מי שאינו חושב כמוהם ממנה. הריסת מפלגות ימין חשובות (כמו צומת) באמצעות חדירה אליהן כסוס טרויאני, אם העם לא בוחר נכנס בכח. הפיכת בג''ץ לכלי שרת בידיהם באמצעות שליטה במוסדות האקדמאיים, כך שמתי שרוצים מנצלים חולשות אנושיות, לאיום בהגשת כתבי אישום נגד ראשי ממשלה. חיזוק הטרור ב''אמצעים מוסריים'' מתוך הבנה שרק הטרור מסוגל להכניע את היהודים. ועוד ועוד... דמוח'ארטה. (הפתרון לכך כמובן הוא שינוי מוחלט של השיטה הדמוח'ארטית.)
    שנית דבר היא מבקשת לעורר את השנאה הרדומה לדעתה באירופה ובאמריקה, עתה יוכלו לומר עלינו שאנו נאצים שמבקשים להשתלט על הדמוקרטיה ועל השפיות, ויותר מזה, שאנו מתכננים השמדה לערבים בארץ. כך היא רוצה להשתלט על הדמוקרטיה לגמרי, מן שפן פוליטי, העם לא רוצה?! אמריקה ואירופה יאלצו אותנו בכח. אין זה דבר חדש, אך בהחלט שיא האלימות, הצביעות והשפלות.
    שלישית היא מבקשת להטיל אימה על הציבור בישראל, גם כדי לעקוף את הדמוקראטיה, אם הציבור יאמין שמפלגות ''הימין'' הם כמו המפלגה הנאצית בגרמניה של לפני מלחה''ע II, הוא לא יבחר בהם. בצורה שכזאת אמנם אולי רבים לא יבחרו ''שמאל'' ואולי מר''צ לא תעבור את אחוז החסימה, אבל גם רבים לא יבחרו ''ימין'' ובטח לא ''ימין קיצוני'' – לפחות יחזור המצב הבלתי נסבל של מאזן אימה פוליטי, מאזן אשר השמאל יודע יפה מאד כיצד לעוקפו ולחתום על הסכמים מניסיון.

    השאלה המופנת לגלאון וחבריה היא מדוע?! למה?! מה עשינו רע בעולם שלא מגיע לנו לחיות בשקט?!

    IP: 77.125.80.48דווח על תגובה זו

  • 59.

    מעניין איזה ''סערה ציבורית'' הייתה מתעוררת בתיקשורת,אם ח''כ מהימין היה

    דרור מרמת גן, 30/07/08 11:16

    משווה את מדיניות היודן-ריין הנאצית, למדיניות השמאל הגורסת ניקוי היהודים מרחבי יו''ש?
    תועבה שמאלנית מוצנעת היטב ומהר ע''י התיקשורת השמאלנית.

    IP: 84.110.82.60דווח על תגובה זו

    • כולנו זוכרים איזו סערה חולל אריה אלדד כשבסך הכל הקריא חוק

      פנדה, 30/07/08 15:17

      הוא הקריא את נוסח החוק נגד בגידה, ומיד עלו עליו כל אלה שבכל זמן אחר הם אבירי הדמוקרטיה וחופש הביטוי, וזעקו ''הסתה'', מילת הקסם הסותמת פיות בדיקטטורה השיפוטית ששמה ישראל.

      IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

  • 58.

    כל קבלת ההחלטות בתהליך ההתנתקות הייתה מעוותת ולא דמוקרטית

    ברווז במטבח, 30/07/08 10:10

    אם כבר מקדשים את הדמוקרטיה, אנחנו עדיין זוכרים את הטרור שהשליט אריאל שרון כשכפה על כל שר שרצה להישאר בממשלה לתמוך בתהליך.
    זו הייתה תקופה אפלה לעם ישראל ומזה באמת צריך ללמוד. מרבית העם לא תמך התהליך והיום אנחנו גם משלמים את המחיר - ואלו רק התשלומים הראשונים. הרשות ממשיכה להתאמן ולהתחמש מתוך שאיפה לפגוע בישראל עד כמה שאפשר.
    השמאל פשט רגל כבר מזמן אבל הוא עדיין נאחז בחלום!

    IP: 89.138.167.27דווח על תגובה זו

  • 57.

    גלאון רוקדת על הדם

    רחלי, 30/07/08 08:38

    שתתבייש לה ח''כ גלאון שיודעת להגן על זכויות אזרחים רק כאשר הם ערבים. גזענות לשמה. לא יתכן של -90 אחוז מהמגורשים עדיין אין בית קבע וגלאון מרשה לעצמה להשוות את מתנגדי ההתנתקות לתומכי היטלר.
    שתתבייש לה

    IP: 192.168.100.201דווח על תגובה זו

    • לכו תעירו את שרון שיראה מה הוא עשה לנו - ומה התוצאות של הגירוש !!!!!!! (ל''ת)

      לא נשכח ולא נסלח לכם לעולם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 30/07/08 10:12


      IP: 65.242.254.34 דווח על תגובה זו

      • לשפוט את העיתונאים ''האתרוגאים'' ואת השופטים שמנעו משרון לעמוד לדין מסי (ל''ת)

        מסיבה פוליטית מושחתת !!!!!!, 30/07/08 12:21


        IP: 65.242.254.34 דווח על תגובה זו

  • 56.

    הכנה מוקדמת

    פקק תנועה קרית ביאליק, 30/07/08 08:05

    החוק הזה יצא לפועל .כדאי להקדים תרופה למכה .במיקרה ויצתרכו להיתעמת עם מפוני רמת הגולן כשענין זה יצא לפועל .

    IP: 132.68.4.44דווח על תגובה זו

  • 55.

    אחרי זה מתפלאים למה הם שמים קצוץ על המדינה.... (ל''ת)

    עופרר, 30/07/08 07:55


    IP: 62.219.50.93דווח על תגובה זו

    • מדינה שעושה טרנספר לאזרחיה ----- היא לא מדינה !!! (ל''ת)

      ==== מי באמת שם קצוץ ???, 30/07/08 08:28


      IP: 79.177.105.248 דווח על תגובה זו

      • צ ו ד ק !!! (ל''ת)

        חד וחלק, 30/07/08 08:53


        IP: 89.139.213.186 דווח על תגובה זו

  • 54.

    מי שתומך בשחרור רוצחים פאשיסטים זה גלאון

    אורי, 30/07/08 07:53

    היא בעד לשחרר רוצח מתועב כמו ברגותי ללא תמורה. מה הוא לא פשסיט??

    IP: 66.214.220.146דווח על תגובה זו

  • 53.

    חנינה?

    יואב, 30/07/08 07:40

    לא חנינה. צל''ש מגיע להם!

    IP: 213.8.97.61דווח על תגובה זו

  • 52.

    הגירוש היה פשע נגד האנושות

    יואב, 30/07/08 06:43

    כבר במשפטי נירנברג הוכר שגירוש אוכלוסיה שלא פשעה ולא היתה חלק מקולקטיב תוקפני הוא פשע נגד האנושות:

    ''פשעים כנגד האנושות, רצח, השמדה, גירוש ושעבוד''.

    המגרשים פשעו פשע נגד האנושות. יש להעמידם לדין בבית משפט, כחוק.

    IP: 132.64.35.72דווח על תגובה זו

    • חוק לא חוקי, כמו פקודה לא חוקית שדגל שחור מתנופף מעליה.

      יש שמאלן עם יושרה שירים את הכפפה?, 30/07/08 08:26

      בקונסטלציה מסויימת - ובכלל לא דמיונית - הפרלמנט יכול להסכים ולחוקק חוק לסילוק כל הערבים מהארץ. האם השמאל לא היה קופץ וטוען שדגל שחור מתנופף מעל החוק הזה???

      IP: 89.139.213.186 דווח על תגובה זו

    • --------------- זה היה טרנספר נפשע ........ (ל''ת)

      המדינה פושעת, 30/07/08 08:31


      IP: 79.177.105.248 דווח על תגובה זו

  • 51.

    מה, שנתיים החזקתם אותם בכלא ? (ל''ת)

    דיקטטורה, 30/07/08 06:13


    IP: 84.110.242.216דווח על תגובה זו

  • 50.

    גב גלאון

    חני, 30/07/08 06:10

    מדוע את לא מגיבה בשמשחררים מחבלים

    IP: 79.177.133.234דווח על תגובה זו

  • 49.

    לא לאשר לא לצהל לא למדינה לא לדגל כי שואה 2(איראן) בדרך (ל''ת)

    מי שגירש שישלם, 30/07/08 04:28


    IP: 83.130.179.17דווח על תגובה זו

  • 48.

    האם גם נסראללה והנייה יחוסו על חיי השמאלנים בהפרע עם (ל''ת)

    לאחר שיגורשו מארצם, 30/07/08 04:24


    IP: 83.130.179.17דווח על תגובה זו

  • 47.

    שמאלנים תתעוררו העיפו אותם מהבתים נתנו לערבים קיבלנו חיזבאללה לפנים וג

    הטוקבקיסט, 30/07/08 04:22

    גלאון הביתה נכשלת!!!

    IP: 77.127.34.109דווח על תגובה זו

  • 46.

    שמאלנות היא לא עמדה פוליטית, שמאלנות היא מחלת נפש

    ח''כ אלדד צודק, 30/07/08 04:05

    לאורך כל ההיסטוריה של העם היהודי, קמו לו קבוצות ובודדים שהתנהגותם החריגה, שטופת השינאה העיוורת לאחיהם ולבני עמם, סתרה את האינסטינקט הבסיסי ביותר שטבוע בכל פרט ובכל עם והוא - יצר הקיום.
    תופעה זו היא ייחודית לעם היהודי ואי אפשר למצוא לה מקבילה בשום אומה אחרת.
    כפי שההיסטוריה הוכיחה לנו פעם אחר פעם, קבוצות ובודדים אלה, הובילו את עצמם ואת תומכיהם לאבדון.

    בדורות הקודמים התופעה הזאת לא הוגדרה מכיוון והמושג שמאל עדיין לא היה קיים. לכן, גורמים אלה נקראו בוגדים, חתרנים, בעלי יצר התאבדות, משתפי פעולה עם האוייב, נטע-זר וכו'.
    היום, לגורמים האלה יש שם: שמאל.
    אופן התנהגותם לא השתנה מאז, ויצר ההרס העצמי והשנאה העצמית נשארו כפי שהיו.
    מכיוון ואין לי הסבר אחר לאנומליה הזאת, אני מניח שזוהי בעיה נפשית גנטית שקיימת בכ 10% מתוך העם היהודי ושמצריכה טיפול.
    עם התקדמות מדע הגנטיקה, אני מקווה שהרפואה המודרנית תדע בעתיד הנראה לעין לבודד את הגן הפגום ולמצוא מזור ומרפא לחולי הנפש האומללים האלה, לפני שימיטו אסון על עצמם ועל כולנו.

    IP: 217.132.200.96דווח על תגובה זו

  • 45.

    ללמוד לקח מקריסת ריפובליקת ויימאר וכך למנוע חורבן בית שלישי!! (ל''ת)

    עיניים פקוחות, 30/07/08 03:56


    IP: 89.139.106.228דווח על תגובה זו

  • 44.

    מתנגדי ההתנתקות

    נסים אוחנה, 30/07/08 03:15

    די עם הצביעות.
    לא פעם חווינו חסימות כבישים בהפגנות פועלים (כולל חסימת כביש 4 על-ידי טנק שהוסע למרכז הכביש על-ידי עובדי תע''ש), שריפת צמיגים כמעט עניין של שגרה בהפגנות רבות. נזכור גם את הפגנות הסטודנטים הסוערות. כמה העמדות לדין ומעצרים היו ?
    הסיפור עם מתנגדי ההתנתקות, נראה יותר כמו סוג של רדיפה פוליטית, ובכך זה מזכיר משטרים אחרים שהשמאל הישראלי מכיר היטב (''שמש העמים'')- מי שלא מתיישר עם עם הקוו שמוכתב מלמעלה - צפוי לרדיפה ולדיכוי בכל האמצעים. כך מחזיקים במעצר(!), למשך תקופה ארוכה, קטינות שחטאן העיקרי מתמצא בסירובן להזדהות.

    IP: 217.132.67.42דווח על תגובה זו

  • 43.

    ומה עם השוטרים?

    השכן ממול, 30/07/08 02:46

    באותה מידה יש לחנון את כל השוטרים שהואשמו בשימוש בכוח כלפי אותם פעילי ימין בהפגנות האלימות נגד ההתנתקות.

    IP: 77.127.19.189דווח על תגובה זו

  • 42.

    החלטה מבורכת

    דתי ממוצע, 30/07/08 02:43

    אתה לא יכול להאשים אדם שהוא אוהב את ארץ ישראלץ

    IP: 77.127.137.106דווח על תגובה זו

  • 41.

    אוי ימנים יקרים! אתם ודמוקרטיה שתי קצוות! הטיפשות אכלה לכם את ההגיון! (ל''ת)

    גורו, 30/07/08 02:30


    IP: 85.250.12.52דווח על תגובה זו

  • 40.

    ידידי רפובליקת ויימר

    קובי, 30/07/08 02:28

    שהוקמה בעיר ויימר .העלתה את מפלגת הפועילים סוצייל דמוקרט שבראשה עמד היטלר .אז מי עלה שמאל או ימין ?צביעות שאין לה בושה .

    IP: 200.75.192.17דווח על תגובה זו

  • 39.

    it is the right thing to do

    jacob, 30/07/08 02:13

    thank g-d

    IP: 69.140.174.26דווח על תגובה זו

  • 38.

    מי שלא לומדת מההסטוריה זו גלאון שלא קלטה שעם הרשע לא מתפשרים (ל''ת)

    התרפסות מביאה לטרור, 30/07/08 01:35


    IP: 132.64.39.178דווח על תגובה זו

  • 37.

    הטיפשות הפנאטית של גלאון- כמעט משתווה לטיפשות הפנאטית של הימין.

    שמאלנית שפויה, 30/07/08 01:35

    זה מה יש... אלו מנהיגיך ישראל. אסוננו

    IP: 89.1.130.186דווח על תגובה זו

  • 36.

    עם הנצח לא מפחד מדרך כוח- אני מקווה שזהו סימן של חזרה לשפיות המדינה (ל''ת)

    צ, 30/07/08 01:18


    IP: 83.130.201.78דווח על תגובה זו

  • 35.

    גלאון חולת נפש - מסוכנת לציבור

    יקיר, 30/07/08 01:12

    היא לא מפסיקה עם מאמצייה ההרסניים תוך שנאה עצמית וחוסר ערך עצמי - איבדתי כל כבוד במר''צ כמפלגה. בזבוז אדיר של משאבי הציבור לממן אחת כזו. מוטב שיקחו את הכסף וישקיעו בחינוך.

    IP: 195.93.60.68דווח על תגובה זו

  • 34.

    זהבה צודקקת

    נמאס מהימין, 30/07/08 00:55

    די לפשיזם הינמני המתעוב !!!

    IP: 82.81.142.47דווח על תגובה זו

    • נכון. להשמיד את הימין. (ל''ת)

      יש דרך חוקית להשמיד את הימין?, 30/07/08 08:29


      IP: 89.139.213.186 דווח על תגובה זו

  • 33.

    הצעת חוק שנועד לבטל את הדמוקרטיה. אין פה שני צדדים (ל''ת)

    dd, 30/07/08 00:50


    IP: 217.132.154.74דווח על תגובה זו

  • 32.

    הגיע הזמן.. שיתקנו קצת מהפשע שביצעו הנבחרים המופלאים שלנו (ל''ת)

    !!, 30/07/08 00:44


    IP: 89.1.134.59דווח על תגובה זו

  • 31.

    הנוער הזה הוא שורש הצמיחה של העם הזה.

    אפרת, 30/07/08 00:38

    הנערים והנערות שניסו לעצור את תהליך ההתנתקות ההרסני הם הענף הבריא של העם הזה והם מבטיחים את עתידנו.

    IP: 212.117.151.70דווח על תגובה זו

  • 30.

    לא להאמין שבכלל פתחו להם תיק הם ציונים אמיתיים!

    לירן, 30/07/08 00:23

    חנינה אתמול !

    IP: 194.106.45.213דווח על תגובה זו

  • 29.

    הוריי!

    קקה, 30/07/08 00:19

    תוכנית ריאליטי חדשה, התחסדות.
    מי יהיה האדם הראשון שיבצע רצח על בסיס פאנטיות דתית?

    IP: 79.177.166.87דווח על תגובה זו

  • 28.

    אולי באמת כדאי שנלמד משהו מרפובליקת ויימאר

    סטודנט בטכניון, 30/07/08 00:14

    למשל, איך מנהיג חסר מעצורים עולה עם מפלגתו לשלטון בבחירות דמוקרטיות, ומנצל את השלטון, ביחד עם אליטות רקובות שמשתפות איתו פעולה, בשביל להסית ולהעליל נגד מגזר שלם של אזרחים נאמנים למדינה, ובסוף משתמש בכלי השלטון כדי לרמוס את זכויות האדם והאזרח הבסיסיות שלהם ולדכא בניגוד לכל עקרונות הדמוקרטיה את ההתנגדות הדמוקרטית הלגיטימית שלהם.

    ולמי שיש עוד ספק בדבר ההשוואה, הנה דוגמא: באחד המשפטים נגד נערים שנעצרו במהלך פעולות נגד ההתנתקות, כאשר עורך הדין אמר שהאמצעים שננקטים נגד הנערים הם בלתי-חוקיים, השופט ענה לו: ''כשופטים, תפקידנו הוא לאפשר לממשלה לבצע את מדיניותה''. משפט זהה כמעט מלה במלה אמר נשיא בית המשפט העליון של גרמניה, כשהסביר למה הוא משתף פעולה עם המשטר הנאצי.

    IP: 132.69.238.215דווח על תגובה זו

    • חזק. כל מילה אמת. יש לחזור ולהשמיע דברים אלה בהתמדה ובנחישות. (ל''ת)

      כדי שלא נטבע בים המלל מזיל הריר של פלצני השמאל, 30/07/08 07:19


      IP: 89.139.213.186 דווח על תגובה זו

    • צודק, השמאל ערום ! (ל''ת)

      רוני, 30/07/08 07:26


      IP: 212.76.108.138 דווח על תגובה זו

    • חזק ! הדיקטטורה המשפטית היא זו שמסכנת את הדמוקרטיה (ל''ת)

      פנדה, 30/07/08 14:34


      IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

  • 27.

    ואח''כ מתפלאים שאנשים תמימים נרצחים לאור יום בנסיון התנקשות כושל...

    ביזיון, 30/07/08 00:05

    אם הכנסת בעצמה מזלזלת בעבירות על החוק, כשזה מתאים לה מבחינה פוליטית, מה יגידו אזובי הקיר... (או משפחות הפשע..)
    אח''כ באים בטענות למשטרה... למערכת המשפט...
    איש הישר בעיניו יעשה מתחיל כאן!

    IP: 89.138.183.197דווח על תגובה זו

    • אין קשר בין הדברים ואתה יודע את זה

      פנדה, 30/07/08 14:37

      אף אחד לא מספיק מטומטם להאמין שאברג'יל שולח את חייליו לרצוח יריב עסקי בגלל שהכנסת נותנת חנינה לכמה נערים ציוניים. אגב, עבירות קשות לא יקבלו חנינה, אז להיפך יש כאן מסר חיובי מאוד, שעל עבירות קשות אין מחילה, למרות הנסיבות המקלות שבהן קרו.

      IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

  • 26.

    כתום עולה (ל''ת)

    הגיע זמן, 29/07/08 23:59


    IP: 89.139.85.99דווח על תגובה זו

  • 25.

    כל הכבוד ליוזמים!!! (ל''ת)

    אייל, 29/07/08 23:59


    IP: 212.76.106.157דווח על תגובה זו

  • 24.

    לכל תוקפי ח''כ גלאון הצבועים.

    דני ב., 29/07/08 23:56

    קודם כל צריכה להיות הבנת הנשמע או הנקרא.
    היא הזכירה בתור דוגמא שבארץ הארורה ההיא היתה דמוקרטיה שכופפה על ידי אנשים אלימים תוך העלמת עין של השלטון והציבור.
    כולנו ראינו מה קרה אחר כך.
    להבדיל כאן אף אחד לא טוען שהציבור הימני הוא נאצי, ההיפך הוא , בהתנתקות מי שהירבה להשתמש במושגים של קאפו, יודנראט, גסטאפו טלאי צהוב או כתום, גירוש ועוד ביטויים שהנייר לא סובלם הם דווקא הציבור של אנשי גוש קטיף ותומכיהם.
    ח''כ גלאון טענה ובצדק שהעלמת עין מפשע וממעשים לא חוקיים תפגע בעם קודם כל ואנו עדים כבר עתה למערב הפרוע וחוקי הג'ונגל השוררים בגדה המערבית.
    לא צריך להיות שמאלן או אנרכיסט על מנת לדעת זאת, כל חייל או מילואימניק ששירת שם יודע זאת היטב.
    ושוב במקום לעשות את חשבון הנפש מעדיפים לתקוף את גלאון ומפלגתה, משל ממנה החלו כל צרות המדינה.

    IP: 89.0.11.217דווח על תגובה זו

    • בכ''ז היא שמאלנית, תבוסתנית, אכולת שינאה עצמית

      טליה, 30/07/08 01:15

      וגם צבועה - אם היא מציגה את עצמה כתומכת בעם ישראל. מוטב שתלך להיות קריינית באל-ג'זירה - תפקיד הולם יותר את כישוריה.

      IP: 195.93.60.68 דווח על תגובה זו

    • בונים עליך

      שובבני, 30/07/08 03:16

      ושכמותך - אתה ותומכי גלאון מקרבים את הקץ על מדינת ישראל, לא על יהודה ושומרון, לפלשתינים (חמס או פתח או מה שתבחר) ברור שכל ישראל היא פלשתין, יש לך רעיון הגנה על מדינה ללא שימוש בכוח מול כוח ? עובדה שהפלשתינים נמאסו מזמן על כל הערבים בכל המדינות, שם הם מכירים טוב מאוד מה זה ערבי.

      IP: 84.95.137.197 דווח על תגובה זו

    • 100% נכון

      ofer, 30/07/08 06:31

      דמוקרטיה צריכה להתגונן מאלה שלא מאמינים בה
      ומנצלים את הפרלמנט לשבירתה
      בנוסף צודק דני באמירה כי אנשים אלה לא מאמינים בשלטון החוק ופגעו בחיילים ושוטרים
      בחוק זה אנו מעבירים להם מסר- יש לכם גיבוי בכנסת
      מה לעשות יש לנו חברי כנסת גזענים ומסוכנים
      צריך להזהר

      IP: 212.143.196.101 דווח על תגובה זו

    • כל קבלת ההחלטות בתהליך ההתנתקות הייתה מעוותת ולא דמוקרטית

      ברווז במטבח, 30/07/08 07:14

      אם כבר מקדשים את הדמוקרטיה, אנחנו עדיין זוכרים את הטרור שהשליט אריאל שרון כשכפה על כל שר שרצה להישאר בממשלה לתמוך בתהליך.
      זו הייתה תקופה אפלה לעם ישראל ומזה באמת צריך ללמוד. מרבית העם לא תמך התהליך והיום אנחנו גם משלמים את המחיר - ואלו רק התשלומים הראשונים. הרשות ממשיכה להתאמן ולהתחמש מתוך שאיפה לפגוע בישראל עד כמה שאפשר.
      השמאל פשט רגל כבר מזמן אבל הוא עדיין נאחז בחלום!

      IP: 89.138.167.27 דווח על תגובה זו

      • התקופה האפלה עדיין לא הסתיימה

        למרבה הצער, 30/07/08 07:54

        ואולי גם לא תסתיים

        IP: 77.127.165.223 דווח על תגובה זו

  • 23.

    ח''כ וילן צודק!

    מזל, 29/07/08 23:44

    אם בכל פעם שיתקפו את כוחות הביטחון, מפגינים יקבלו אחר כך חנינה, הם ירגישו חופשיים גם בעתיד לתקוף. ועוד נכונו לנו עימותים. אז רצוי להעביר את המסר שחוק הוא חוק ואין לעוברו.

    IP: 212.199.227.230דווח על תגובה זו

    • וילן לא צודק! לא ייפנו יותר יהודים!!! (ל''ת)

      די להסתה של השמאל!, 30/07/08 00:52


      IP: 89.1.35.226 דווח על תגובה זו

  • 22.

    משחררים פושעים מסוכנים בהצעת חוק??!! לאן הגענו??

    איל, 29/07/08 23:43

    מיום ליום אנחנו הופכים יותר ויותר לרפובליקת בננות!
    פשוט בושה.
    פושעי הימין מתפרעים? לא נורא...חברי הכנסת שלהם כבר ידאגו לשחררם.
    מה הלאה? אולי הצעת חוק לחנינה לכל המחבלים עם דם על הידיים???

    IP: 62.219.204.50דווח על תגובה זו

    • לא צריך חוק -

      בן קרניים, 30/07/08 03:09

      את המחבלים עם הדם על הידיים משחררים ללא חוק, מספיק עם ההיתממות, ''פשעי הימין המתפרעים'' הם מלח הארץ, הלוואי וכל ישראל היו מוסרים את נפשם על המדינה כמותם, פעם החילונים היו כאלה, עד שהתעשרו.

      IP: 84.95.137.197 דווח על תגובה זו

    • פשוט צודק! (ל''ת)

      עומר, 30/07/08 06:26


      IP: 77.127.144.72 דווח על תגובה זו

    • הגעת למקום שנותנים פרס לחבלנים רוצחים ועוקרים אזרחי מופת מביתם (ל''ת)

      זה לאן הגעת. אבל עיוור חרש ושוטה כמוך לא יבחין, 30/07/08 07:23


      IP: 89.139.213.186 דווח על תגובה זו

    • אנשים עם דעות קדומות ובורת משרישה כמוך יותר מסוכנים לדמוקרטיה

      פנדה, 30/07/08 14:42

      אם היית קורא עד הסוף היית (אולי) מבין שלא מדובר בעבירות קשות, בטח לא משהו שניתן להשוות ל''דם על הידיים'', מדובר בעבירות קלות ונסיבות מקלות במיוחד - גירוש אדם מביתו החוקי בדרך לא דמוקרטית. על עבירות קשות עדיין יעמדו לדין. אבל שזה לא יפריע לך לצאת במחול השנאה והגזענות.

      IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

    • שיחרור מחבלים עם דם על הידיים והרגליים כבר נעשתה עי הממשלה הנוכחית

      אמריקאי, 07/08/08 01:26

      ברור לכולם שנטיה שמאלה תוביל להפסד הבית הלאומי----ישראל כפי שאנו יודעים אותה....

      IP: 76.31.209.122 דווח על תגובה זו

  • 21.

    מזל טוב!

    רחלי, 29/07/08 23:33

    סוף סוף מעשה רגיש ונבון מצד הנבחרים שלנו

    IP: 77.125.72.138דווח על תגובה זו

  • 20.

    להעיף את גלאון

    ימנית מהדרום, 29/07/08 23:30

    אם משהוא ימני ידבר על שמאלנים לא ישתקו .לכן צריך להעיף את הגברת מחוץ לכותלי הכנסת לצמיתות.

    IP: 212.76.111.67דווח על תגובה זו

    • להעמיד אותה לדין! (ל''ת)

      פושעי השמאל למעצר!, 30/07/08 00:53


      IP: 89.1.35.226 דווח על תגובה זו

  • 19.

    פחדנות מסוכנת

    אמנון, 29/07/08 23:29

    אז מה היה לנו?
    המתנגדים בפועל לההתנתקות אמרו אז:
    ''אנחנו מעל המשטרה.
    אנחנו מעל הצבא.
    אנחנו מעל הממשלה.
    אנחנו מעל הכנסת''.
    (שזה בעצם: ''אנחנו מעל ציבור האזרחים בישראל, שגופים אלו מייצגים אותו...'').
    לא רק אמרו, אלא גם עשו, ובזמן ההתנתקות פעלו במילים ומעשים כנגד גופים אלו, ורבים מהם עברו עבירות פליליות שכוונו בעיקר נגד זרועות הביטחון.
    הם בעצם סטרו לכולנו (תרתי משמע).

    עכשיו הם אומרים:
    ''אנחנו גם מעל החוק''.
    וזאת על ידי קביעת חוקים בדיעבד.
    כלומר, הם אינם מוכנים לעמוד בכבוד מול תוצאות מעשיהם.

    אינני יכול לבוא בטענות לאנשי ימין המובלים על ידי אידיאולוגיה לא רציונלית השמה את קדושת הארץ מעל כל ערך אחר והמוליכה את כולנו לאבדון. מזה שנים הם מזלזלים בדעותיו ורצונותיו של כלל ציבור האזרחים, בנבחריו ובנציגיו ברשויות השונות.

    חנינה גורפת ואידיאולוגית לפושעים שעשו את מעשיהם באופן מאורגן, בכוונה תחילה ולמשך שעות וימים, דומה לכריתת הענף החוק והמשפט, עליו יושבים כולנו. היא תשדר מסר אנרכיסטי המתיר לכל אדם ולכל קבוצה לבצע פשעים ''אידיאולוגיים'', ותערער את שלטון החוק ואת הדמוקרטיה.

    אסור שכניעה לסחטנות, אלימות, ושיקולים פוליטיים יובילו לחקיקה לא רציונלית ואבסורדית, אשר בה הכנסת קוראת תיגר על חוקים אותם חקקה עצמה.

    IP: 85.65.200.41דווח על תגובה זו

    • מי אלה אותם אנשים שעליהם אתה מדבר?????

      יהודיה, 30/07/08 00:42

      קודם כל, בכל מדינה דמוקרטית מותר למחות. האם גם את זכות ההפגנה תיקח מאיתנו???
      מה עשו אותם אנשים עליהם אתה מדבר???
      יש סיפור על רב שחילק סרטים כתומים,שוטרים באו והיכו אותו. הוא ישב בכלא 3 חודשים באשמה של הכאת שוטר(!). לאחר כמה זמן נחשפה קלטת של ערוץ 10 שתיעדה את אלימות השוטרים והוא זוכה. הרישום הפלילי נשאר.
      יש את הסיפור על אותו חייל שירה במחבל. לאותו חייל היה רישום פלילי כי צילם את אלימות השוטרים בכביש גהה. הוא זוכה מהשקרים שהמשטרה תפרה לו, אבל הרישום הפלילי נשאר. יש סיפור על אדם שבכניסה לגוש קטיף (לפני שנסגר), הוצא מהאוטו ע''י שוטר, הוכה ונעצר. גם הוא השתחרר , אך האישום הפלילי נשאר.
      כמו הסיפורים האלה יש מאות סיפורים. למי אתה קורה פושעים?? למה אתה קורא פשע מאורגן??? להפגנות? למחאות?? לחסימת כבישים???אין גבול לחוצפה??
      ''מזה שנים הם מזלזלים בדעותיו ורצונותיו של כלל ציבור האזרחים''- נשמע מדבריך שהכנסת (מימין ומשמאל) לא שותפה למפעל המפואר של ההתנחלויות. נשמע מדבריך שגוש קטיף נבנה ע''י אירגון פשע.ותפסיקו להפוך את דעת השמאל הקיצוני לדעה של 'כלל הציבור'.
      ד''א, אם כ''כ איכפת לך מהדמוקרטיה,כדאי שתתחיל להבין שדמוקרטיה אין פה בלי קשר לאנשי הימין. תראה איך מערכת המשפט מתערבת לכנסת בהחלטות שלה, תראה איזה דקטטורה יש במערכת המשפט, תראה איך רק צד אחד שולט בתקשורת, ולשני אין בכלל ביטוי, תראה את התנהגות השוטרים בתקו' ההתנתקות והשורה עוד ארוכה..
      כל טוב

      IP: 89.1.134.59 דווח על תגובה זו

      • מדוע צינזרתם תגובה אוהדת ומחבקת שכתבתי ליהודית?

        סתימת פיות חד וחלק. NRG זו המדיניות ??, 30/07/08 09:18

        יהודית,כתבתי לך כי מעולם לא ידענו ולא שמענו על עוולות כאלה שנעשו לעקורים. הרי התקשורת כתבה והשמיעה רק את קצה הקרחון ורק מה שיכל לשרת את האג'נדה שלה, או מה שלא עלה בידה להסתיר. הצעתי כי תתחילו לאסוף את הסיפורים ולפרסם אותם בכל זמן ובכל במה אפשרית. בלי התלהמות אלא בקול אינטליגנטי רהוט צלול וחד. להתחיל בטוקבקים, והרבה, ולנסות לפרסם עלונים עם כתיבה אינטליגנטית סיפורים של מה שקרה, של תחושות, של הסבל והנזקים והכל. אבל עובדות, בלי בכיינות!! ושיהיה עיצוב גראפי ברמה הגבוהה ביותר.זה חשוב. זה הפרוייקט שלכם עכשיו. ולעורך, גם אם זה קשה לך - תראה אופי, תוכיח שאתה נלחם על זכותי לבטא עמדה המנוגדת לדעתך.

        IP: 89.139.213.186 דווח על תגובה זו

  • 18.

    וילן

    טל, 29/07/08 23:28

    ''אבל אתם משדרים שאפשר לפגוע באנשי החוק כי תמיד תבוא חנינה....''
    אבל לשחרר מחבלים, זה בסדר. כי כך אנחנו משדרים כח, לא?

    IP: 79.180.99.57דווח על תגובה זו

  • 17.

    מעניין למה מי שתומך בחנינת ברגותי מתנגד לחנינה זו

    אבי, 29/07/08 23:26

    ברגותי קיבל ''רק'' חמישה מאסרי עולם אבל הוא כנראה תמך בהתנתקות.

    IP: 212.76.107.223דווח על תגובה זו

    • נכון! השמאל בעד הרס המדינה! (ל''ת)

      שמאל=תמיכה בטרור, 30/07/08 00:54


      IP: 89.1.35.226 דווח על תגובה זו

  • 16.

    זה מתבקש! די לליבוי השנאה ע''י השמאל הרדיקלי (ל''ת)

    שמאלני אמיתי!, 29/07/08 23:25


    IP: 87.70.9.137דווח על תגובה זו

  • 15.

    עבריינות אידיאולוגית היא עדיין עבריינות

    כרגיל הימין מוכיחים שהם לא יכולים לראות צעד קדימה, 29/07/08 23:25

    אולי פשוט אני וקומץ אנשים נחליט שלא מתאים לנו לשלם מיסים יותר, מבחינה אידיאולוגית, לא מסיבות אחרות שהן לא כשרות חס וחלילה.

    למה שלנו לא יגיע חוק שיפסיק את ההליכים הפליליים?

    או אולי שהשמאל יחוקק חוק בתגובה שמפסיק את כל הרדיפה כנגד אלו שמשתמטים על סעיפים מצפוניים, יש בזה את אותו היגיון דבילי

    IP: 79.178.107.202דווח על תגובה זו

    • רק עיוורים לא רואים את התוצאות שאנחנו ראינו מראש !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      טיפשים תתעוררו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 30/07/08 10:09


      IP: 65.242.254.34 דווח על תגובה זו

    • התגובה שלך כל כך מגוחכת ומנותקת מהמציאות, שפשוט אין טעם.. (ל''ת)

      צא מהבועה השמאלנית. אתה נושם שם רעל מרוכז, 30/07/08 10:10


      IP: 89.139.213.186 דווח על תגובה זו

  • 14.

    הגיע הזמן

    שמאלנית, 29/07/08 23:21

    אינני ימנית בדעותי!אבל אני חושבת שכל נושא ההתנתקות היה מוגזם. אז הגיע הזמן לחון את אלה שנדפקו מנושא זה בעיתי זה.

    IP: 213.151.56.233דווח על תגובה זו

  • 13.

    מה זה הורשעו בלא הרשעה?

    ד, 29/07/08 23:20

    זה אומר שסתם הרשיעו אותם?
    לא היה מה לעשות איתם אז הטילו מטבע ויצא שהם מורשעים???

    IP: 89.1.38.67דווח על תגובה זו

    • נא לקרוא הייטב - הואשמו ללא הרשעה

      שלומית, 30/07/08 01:28

      כתוב הואשמו ללא הרשעה זאת אומרת שבשלב הראיות הבינה התביעה שלמעשה אין לה ממש על מה להתבסס לנתבעים נמאס מלהמשיך את ההליך עד לזיכוים. והמשפט הופסק על דעת הצדדים ללא הרשעה.

      IP: 79.183.124.110 דווח על תגובה זו

    • העבירה שלהם היא הבעת דעה לא תואמת

      השני מהאמצע, 30/07/08 06:23

      ואי אפשר להרשיע אותם כי החוק עדיין נשאר מהתקופה הדמוקרטית.
      בדרום אמריקה המשטרים היו יעילים והחליפו את החוקה מן ההתחלה.

      IP: 84.110.242.216 דווח על תגובה זו

    • טיפשה. תקראי שוב. (ל''ת)

      בטח גם ככה לא תביני, 30/07/08 07:41


      IP: 89.139.213.186 דווח על תגובה זו

  • 12.

    אלפי צל''שים במקום חנינה

    רוני, 29/07/08 23:19

    בתוך חשכת הגירוש, בשעה שמיליוני ישראלים (ובראשם מערכת המשפט והתקשורת) בלעו בשקיקה את צפרדעי ההתנתקות, ואטמו שכלם מלחשוב בהגיון אנושי - קמו מאות ואלפי ילדי החינוך הדתי, וצעקו ברחובות : ''המלך רשע''. לא לחנינה הם זקוקים, אלא לצל''ש. אלה המנהיגים האמיתיים, יהי חלקי עמהם !

    IP: 212.76.108.138דווח על תגובה זו

    • מסכים ! (ל''ת)

      עידן א רחובות, 30/07/08 07:13


      IP: 83.130.212.236 דווח על תגובה זו

    • אתה צודק. אבל אלו אינם זמנים נורמלים. זו עת של ליקוי מאורות (ל''ת)

      היו זמנים כאלה בהיסטוריה היהודית ובהיסטוריית העמים, 30/07/08 07:44


      IP: 89.139.213.186 דווח על תגובה זו

    • הם יקבלו את צל''ש ההיסטוריה

      פנדה, 30/07/08 15:09

      גם המכבים נחשבו פעם עבריינים והיום אנחנו חוגגים את גבורתם. עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה, גם אם כל הדרך יצחקו עליך, צוחק מי שצוחק אחרון.

      IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

  • 11.

    חס ושלום בכלא

    סתם אזרח, 29/07/08 23:12

    הם זקוקים לאשפוז פסיכיאטרי

    IP: 212.117.142.227דווח על תגובה זו

    • דוקא השינאה השוטפת ומציפה אותך מעידה על ליקוי מנטלי (ל''ת)

      נורמלי זה לא. וזה אוכל אותך מבפנים, 30/07/08 07:46


      IP: 89.139.213.186 דווח על תגובה זו

  • 10.

    השמאלנים האנטישמיים מוגנים ע''י הסניפים שלהם במערכת בתי המשפט, מרצ + בצ

    ג'ינג'י = ת''א, 29/07/08 23:11

    בצלם + שלום עכשיו + המפיונרים שמנהלים את המדינה הינם כמו סרטן בגוף המדינה, גרמו וגורמים נזק אדיר למדינה במיוחד האנטישמיים גלאון וביילין!! דין מוות לסייעני הטרור!!!
    יש להוציא את מרצ ואת הכנופייה שלהם מחוץ לחוק ולאלתר!!!

    IP: 89.138.171.36דווח על תגובה זו

    • ג'ינג'י אל תיסחף. בד''כ התגובות שלך לעניין, אבל שמור על גבולות (ל''ת)

      אחרת זה לא אפקטיבי, 30/07/08 07:48


      IP: 89.139.213.186 דווח על תגובה זו

  • 9.

    המפונים הם שצריכים לתת חנינה למדינה הדפוקה !!!..

    קיקו, 29/07/08 23:10

    עולם הפוך אני רואה.

    המנוולים עושים 'חסד' וחוננים את הישרים והצדיקים המעונים...

    IP: 89.1.23.6דווח על תגובה זו

    • כמה שאתה צודק

      לילי, 30/07/08 00:29

      אכן עולם הפוך

      IP: 89.1.23.6 דווח על תגובה זו

      • בעולם מתוקן זה מה שהיה קורה (ל''ת)

        תל אביבי, 30/07/08 07:49


        IP: 89.139.213.186 דווח על תגובה זו

  • 8.

    מה חנינה הם ציריכים לקבל פיצוי כספי על הסבל על עקירה מהבתים

    אריה, 29/07/08 23:10

    ועל הפגיעה הגופנית והרוחנית שהם נפגעו אל תשכחו שהמפנים לא נרתעו מלהכות ילדים נשים וטף..ובני נוער שהגנו על בתיהם מהריסה וגירו שמשפיל מבתיהם וכל זה היה לשווא..כל אזור הנגב נתון היום לאייומים של חמס ואירגונה המחבלים...ואת הבנות הצעירות חייבים לפצות כפליים על כל שעה שהיו במעצר..לא יאה למדינה שתאבק בנערות חסרות הגנה..

    IP: 79.210.79.185דווח על תגובה זו

    • עיקר לחזור לספר ולחשוף את כל העוולות שנעשו בעקירה, לפניה ואחריה

      הציבור ראה רק מה שהתקשורת השמאלנית רצתה שנראה, 30/07/08 07:58

      לאט לאט להוציא את הסיפורים החוצה. בטוקבקים לפחות אין צורך להתחנן שיפרסמו (בלשון נקיה כדי לא לתת סיבה או תירוץ לצנזורה). ואולי לארגן תורמים מחו''ל שיממנו הוצאת עלונים או דפי מידע שיחולקו חינם יחד עם העיתונים בקיוסקים בימי שישי. ובעיקר בערים הגדולות וגם בפנים הארץ.

      IP: 89.139.213.186 דווח על תגובה זו

  • 7.

    איפה היועץ המשפטי- שיטפל בהשוואה האומללה הזאת! גלאון החוצה! (ל''ת)

    טל, 29/07/08 23:03


    IP: 217.132.149.113דווח על תגובה זו

  • 6.

    האם גלאון תתנגד למתן חנינה לאנרכיסטים מבלעין? (ל''ת)

    Cato, 29/07/08 22:59


    IP: 81.5.6.76דווח על תגובה זו

  • 5.

    מר''צ מתכוננים לבחירות- מה השלב הבא אחרי שמשווים לנאצים???

    אסף, 29/07/08 22:54

    אולי אומר זאת בלשונכם- אתם מכשירים את הרצח הפוליטי הבא!!!

    IP: 217.132.149.113דווח על תגובה זו

    • להדיח את גלאון מהכנסת בעוון הסתה!!! (ל''ת)

      אורי, 29/07/08 23:02


      IP: 217.132.149.113 דווח על תגובה זו

    • וככל שהם מתגרים יותר ויותר

      א.נ, יהודה, 29/07/08 23:11

      כך אף אחד במדינה הזאת לא יתפלא. לא סתם נאמר ''שומר פיו ולשונו יחיה''.גלאון הזאת פשוט מטורפת, היא שוכחת שכולנו יהודים ומה ההשוואה עם הנאצים עושה ליהודי. סמרטוט אדום מול הפר זה אין ואפס. ואם היא עושה זאת בכוונה להצית אש נאמר ''אשת ריב ומדון''.

      IP: 77.125.80.48 דווח על תגובה זו

    • אני בשוק מהסיפור הזה- זהבה איכזבת בענק! (ל''ת)

      מאיה, 29/07/08 23:12


      IP: 217.132.149.113 דווח על תגובה זו

    • להזכירך...

      אחד, 29/07/08 23:17

      אלה שמרבים לעשות השוואות מעין אלה, הם לא אחרים מאשר המתנחלים.

      ואני בכלל לא תומך מר''צ נלהב..
      יחד עם זאת, אני לא רואה הצדקה לחון מי שעשה דברים שמנוגדים לחוק במהלך הפינוי.

      IP: 79.178.109.242 דווח על תגובה זו

      • טוב, שמענו אותך (ל''ת)

        אז אמרת, 30/07/08 07:59


        IP: 89.139.213.186 דווח על תגובה זו

  • 4.

    זוועה גלאון באמת מופרעת...

    מרכזי, 29/07/08 22:52

    השנאה למתנחלים עיוורה אותה ושיבשה עליה את דעתה.
    צריך לבחון אם היא מסוכנת לציבור וכשיתברר שכן - לכלוא אותה בבית המשוגעים הקרוב לביתה.

    IP: 89.139.144.72דווח על תגובה זו

  • 3.

    זהבה גל- הון

    אירופאי, 29/07/08 22:50

    אמרי לי מממן אותך ואת חברך השמנמן וילן ואומר לך מי את: את פילגש פוליטית של האיחוד האירופי שפועלת נגד מחסלי הטרקטוריסטים בעבור בצע כסף.

    IP: 82.166.74.122דווח על תגובה זו

    • פילגש שרוצה להלחם בזנות כדי שלא תהיה לה תחרות (ל''ת)

      חלי, 30/07/08 01:19


      IP: 195.93.60.69 דווח על תגובה זו

  • 2.

    מדינה רקובה

    אורן, 29/07/08 22:49

    מדינה שבה אנשים אשר מרביצים ותוקפים את
    חילייה יוצאים ללא משפט היא מדינה
    משוחתת.
    שיתביישו להם נציגנו המושחטים.
    נמאסתם !!!!

    IP: 217.132.207.178דווח על תגובה זו

    • למד עברית, שמאלן בור ועם הארץ! (ל''ת)

      די להסתה השמאלנית!, 30/07/08 00:56


      IP: 89.1.35.226 דווח על תגובה זו

    • לא להיסחף. עוד מעט תכתוב כאן אגדה סוחפת דמעות (ל''ת)

      שחרור קונטר וברגותי מתאים יותר לטעמך, זה ברור, 30/07/08 08:00


      IP: 89.139.213.186 דווח על תגובה זו

  • 1.

    גלאון-שיגעון!! (ל''ת)

    שרון, 29/07/08 22:46


    IP: 217.132.176.173דווח על תגובה זו

    • עייניך אינן רואות את פשע הניתוק:מה אתה עיוור ח''ש (ל''ת)

      זיו, 30/07/08 07:13


      IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

    • אנשים שסבלו כל כך מגיע להם חנינה (ל''ת)

      מידד, 30/07/08 07:22


      IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

    • ממשלת גל/עוון. עיינים לה ולא תיראה.הגירוש מהגוש הבליט את פני הכלב שמובילים את דורנו/בשל איים אבודים (ל''ת)

      זיו, 30/07/08 07:22


      IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

    • מתי אולמרט וליבני יתנתקו מאיתנו ?????????????????????????????????????? (ל''ת)

      לא ניתן להם חנינה על הגירוש ל ע ו ל ם !!!!!!!, 30/07/08 10:08


      IP: 65.242.254.34 דווח על תגובה זו