• 27.

    אני מכיר את המג''ד אישית

    גיא, 29/07/08 20:17

    והוא אחד האנשים הכי ישרים וטובים שיצא לי לפגוש. מדובר בקצין ערכי מוסרי ולויאלי והיחס כלפיו הוא פשוט לא הוגן

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אלוף פצ''ן מנסה לרצות את השמאל המילל (ל''ת)

    רואים, 29/07/08 20:02

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    בושה למדינה שמתייחסת כך לקצינים, חיילים ושוטרים.

    יהודיה, 29/07/08 17:40

    בבקשה הדפו את כל ועדות החקירה מעיני חיילנו ותנו להם להגן על ארץ ישראל בבטחה.
    עלינו לזכור כי אין חיילים יותר מוסריים בעולם מחיילי צבא ההגנה לישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אני בעד המג''ד (ל''ת)

    עם של לוזרים פחדנים, 29/07/08 17:17

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    תקיפת חיילי צה''ל ע''י ''אנשי השלום'' היום,

    גל, 29/07/08 16:13

    בה נפצעו שני חיילי צהל, עוברת מאד מאד בשקט בתקשורת ה''ישראלית''. טוב, כמובן, הם אנשי כבוד ושלום....NOT!

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    איזנקוט, אותך צריך להוציא לחופשה. תגבה את פיקודיך...... (ל''ת)

    בנצי, 29/07/08 15:16

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    המיקרה הזה מזכיר חטופים שירו בהם מצד מישהו אחר אבל אצלנו

    פקק תנועה קרית ביאליק, 29/07/08 14:49

    זה משהוא אחר למרות הכול .

    הגב לתגובה זו

    • פקקי שקקי ! חזרת מהחופשה אך לא החלמת ממחלת התגובות המבולבלות ! (ל''ת)

      גיטרה מזדקרת,צור שלום ולהתראות, 29/07/08 19:50

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    הלוואי שהיו יורים על כל קורבנות ה''שלום'' כדורי גומי-מדינה בהפרעה נפשית

    קורן נאוה טבריה, 29/07/08 14:49

    סופנית!

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    השמאל קיבל את מה שרצה

    דקל, 29/07/08 14:31

    בצלם ואירגונים כמוהם פוגעים במגד וגורמים לא להראות רע
    מוזר שאף אחד לא כותב ואומר שהמפגנים שמה הם לא בדיוק אנשים שיושבים בשקט
    הסיפור הזה יצא מכול פרופורציה
    תעזבו את המגד והחייל בשקט

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    עיתונות לא מצונזרת

    אלי פ., 29/07/08 14:04

    באינתיפאדה הראשונה יצא לי להתארח בביתו של קצין או''ם גוי יליד אוסטריה, כאשר בטלויזיה הקרינו תמונות של חיילי צה''ל מכים מייידי אבנים קשורים ותגובתו של הגוי הייתה: בכל מלחמה בעולם קורים דברים כאלה רק שלא מפרסמים אותם וכנראה שעדיין אתם מתביישים בזה שאתם שהייתם תמיד בצד החלש והמוכה עברתם לצד השני. אכן מה שברור לגוי אוסטרי לא ברור כאן ליפי נפש.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    המג''ד יצא לחופשה כפויה ואצל האויב שמחת בית השואבה! חלם זה כאן וזה גם מ

    קורן נאוה טבריה, 29/07/08 13:59

    מסוכן לקיומינו!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    פיתאום אתם ניזכרים בפקודה לא חוקית?

    מתנחל גאה, 29/07/08 13:32

    בגוש קטיף שזעקנו שלגרש יהודים מביתם זו פקודה לא אז אמרתם פקודה זו פקודה אז גם כן פקודה זו פקודה.

    הגב לתגובה זו

    • בגוש קטיף פיננו פורעי חוק. זו היתה פקודה חוקית ולגיטימת ביותר.

      מפנה גאה (קצין מיל.), 29/07/08 15:12

      ואם תבוא הפקודה שוב. אבצע אותה שוב בצורה הנאותה ביותר.

      הגב לתגובה זו

      • אדרבה ,אם כך שיכנסו בערבים לפחות כמו בעמונה

        אסף, 29/07/08 17:19

        לפי שיטתך צריך לפצח גולגלות ולהטריד מינית פורעי חוק
        אפילו אם הם בני \\בנות 15 ולכן מה שאיחלת יבוא בראשך
        שהילדים שלך יפגינו בעד ה''שלום'' או נגד הגדר ,אני מאחל
        להם שיטפלו בהם לפחות כמו שטיפלו באלו שהיו בעמונה.

        הגב לתגובה זו

        • אסף אתה מצדיק מעשיך הכתומים בדיעבד, כמו הגרמנים שנסו לדרום אמריקה ! (ל''ת)

          ריקרדו קלמנט -אאא -הבית ברח' גריבלדי ארגנטינה, 29/07/08 20:07

          הגב לתגובה זו

  • 15.

    צל''ש ל''בצלם''

    קסנטיפה, 29/07/08 13:24

    בצלם הוא ארגון שאנחנו אוהבים לשנוא.

    אולי כעת נשנה את גישתנו ?

    למרות הכל אני חושבת שמן הראוי להגיד מילה טובה על האירגון הזה.
    אני גם מקווה, שבצלם יגן גם על זכויות האזרחים היהודים, שנרמסים על ידי הסקנים חסרי יושר ומוסר.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    והחייל לא מבין מה זו פקודה לא חוקית? (ל''ת)

    קמרשהלור''ל, 29/07/08 13:15

    הגב לתגובה זו

    • הוא מבין . הוא פשוט לא ידע שהאוייב מצלם אותו . (ל''ת)

      חוסר מזל, 29/07/08 13:24

      הגב לתגובה זו

    • צבוועים שכמותכם

      מגורש בלי בית, 29/07/08 13:36

      יצבוע איפוא היתה בגוש קטיף גם שם טענתה שזו פקודה לא חוקית?

      הגב לתגובה זו

    • תגובה

      ערן, 29/07/08 13:37

      החייל ,כחיילים אחרים הוא בסך הכל עבד ששאיפתו היחידה היא לצאת לחופשי.
      לכן יש לו שתי מטרות:
      א. לצאת בשבת הקרובה.
      ב. להשתחרר.
      ולכן כאשר המג''ד שלו (שנחשב כ''חצי אלוהים'') נותן לו פקודה הוא מבצע אותה מתוך המחשבה שהמגד יודע מה הוא עושה ומתוך הידע שאי ביצוע הפקודה תגרום להעלאתו למשפט ושהקצין השופט יהיה המג''ד עצמו ,כלומר-מתכון ברור לריתוק ארוך טווח ולבילוי השבתות הקרובות בבסיס.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    להדיח את המג''ד - למה הצלם יצא על הרגליים ואח''כ צל''ש

    אואל, 29/07/08 13:01

    טפשי השמאל והערבים מבינים רק כוח.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    לא היה שום כשל !!! אם לא נהיה תקיפים נפסיד שוב ושוב !!!!

    מילואימניק קרבי, 29/07/08 13:01

    הערבים והשמאלנים מתעללים בחיילים ומסתתרים מאחרי מילים יפות. החיילים עושים 20 שעות ביממה בבט''ש. גם חיילינו הם בני אדם ולא רק הערבים כפי שהשמאלנים צועקים.
    החיילים בפיקוד המג''ד החזירו למפגינים באותה מטבע ששולם להם. הם קו ההגנה הראשון בינינו לבין הערבים. רוצים לדבר על ''ערכים'' ? - אנו נלחמים באויב שמבקש להשמידנו וההשרדות היא ערך עליון !!!

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מאסר-עולם ללא חנינה (ל''ת)

    לגזור על המג''ד, 29/07/08 12:39

    הגב לתגובה זו

    • שמאלני מטומטם ..... חחחחח (ל''ת)

      גד, 29/07/08 13:06

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    אהה הבנתי..

    מאור, 29/07/08 12:21

    אני צריך להיות מעורב בתקרית ירי כדי לצאת לרגילה

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    ככה ננצח! להעיף מג''ד בגלל מחבל זה ניצחון מוסרי

    אזרח גאה, 29/07/08 12:12

    וכמובן שהניצחונות המוסריים הקטנים פה ושםן יצטברו לכדי ניצחון מוסרי אחד ענק שכל היהודים ייטבחו ע''י המוסלמים השיעים והסונים (שיפסידו אז הפסד מוסרי ענק) כאשר מיץ הלימון הצורב שיירו הטנקים של צה''ל כדי לא לפגוע בחפים מפשע ופצצות הרעש של מטוסי חיל האוויר-שלא באמת מתפוצצות אבל עושות רעש מפחיד ועולות הון, לא יצליחו להתגבר על טילי הקרקע קרקע של האוייב עם ראש נפץ קובנציונלי או לא במשקל טון.

    אני אומר-למה לחכות? למנות את דורית בייניש לאלופת פיקוד צפון כבר היום-ואת גאון כל הדורות-הצדיק המוסרי אהרון ברק תמנו לרמטכ''ל. ואת אנשי התקשורת שחשפו את המעשה תמנו לאנשי חיל המודיעין-שיחשפו מה קורה באיראן ולא רק בארץ לשם שינוי.

    רק ככה-עם ''מוסר'' שצריך להיות מישהו שאין לו שום חוש בסיסי של מוסר כדי להאמין שהוא כזה, ננצח.

    הגב לתגובה זו

    • זו לא היה מחבל, אלא אזרח מפגין (ל''ת)

      דע את העובדות, 29/07/08 12:44

      הגב לתגובה זו

      • אצלם, לא תמיד יש הבדל ברור בין מחבל ואזרח (ל''ת)

        הנה לך עובדות, 29/07/08 13:12

        הגב לתגובה זו

      • אבנים יכולות לפצוע קשה ואפילו להרוג,

        אייל, 29/07/08 15:41

        אז מי שזורק אבנים הוא טרוריסט

        הגב לתגובה זו

    • לאזרח הגאה

      זוהר פרייברג, 29/07/08 13:09

      הפקודה שהעניק אותו קצין לחייל שלו, לירות על אדם כפות, היא בלתי חוקית בעליל. אסור היה לאותו חייל מלכתחילה לציית לאותה פקודה. בוודאי שלאותו סא''ל אסור היה לתת פקודה כזאת. זהו אכן ניצחון מוסרי להעיף את המג''ד על התנהגות שכזאת.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    לא מסכים לפעולת החייל. המג''ד מוזמן להתארח אצלי בצימרים

    אורי, 29/07/08 12:11

    לא מסכים לפעולת החייל. מתנגד בשימוש בכח כלפי חפים מפשע.
    יחד עם זאת לעניות דעתי סתם, מאשימים את המג''ד. אז אם הוא יוצא לחופשה , הוא מוזמן לצימרים שלנו.
    מג''ד 71 מוזמן להתארח אצלנו בצימרים. במושב כרם בן זימרה.שני לילות בחינם.
    החאן של גץ www.gets10.com
    כולל טיול שטח ב ג'י. פי. גץ .
    אורי 0507630889

    הגב לתגובה זו

    • אורי? מי? , כולה משגיח הכשרות של האחזות נח''ל מכורה ב1975 (ל''ת)

      חביב בורגיבה, ג'רבה טוניס, 29/07/08 20:12

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    במקום לתת לו צל''ש ...... בושה לצבא ! (ל''ת)

    פרייר מי שמשרת בצבא ...., 29/07/08 12:08

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    משהו רקוב ...

    נח, 29/07/08 12:08

    כל ''שחק הפוקר הזה אומר דרשני''לאור כל הסיפור,והפרסום הרחב בעיתונות ,נראה לי שמישהו בעל השפעה רוצה להיפטר ממנו,לטובת מישהו אחר.זה מזכיר לי...

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    רוצים משפט דרייפוס .. (ל''ת)

    --- בצלם ...., 29/07/08 12:08

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    המגד שגה בפקודה קודם בעיתונאים ואחר כך בפלסטיני (ל''ת)

    יורם, 29/07/08 12:04

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    זאת עוד הוכחה שהפוליגרף הוא מכשיר לא טוב

    דני, 29/07/08 11:57

    המגד נמצא פעם אחת דובר אמת ופעם שניה דובר שקר.
    אי אפשר לסמוך על הפוליגרף.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    השאלה היא איך קצינים בכירים רגילים כל כך לשקר?!?

    ודייק, 29/07/08 11:53

    המקרה הזה לצד המקרה של הטרקטורון של צ'יקו מעלה שאלות מאוד קשות על הנורמות הפיקודיות בצה''ל.
    קצין בכיר שמשקר על כאלה דברים - צריך לשאול את עצמנו על מה הוא עוד משקר. בדיוק ככה הגענו למצב במלחמת לבנון שהימ''חים היו ריקים, שלא היו מפות מעודכנות וכו'. הכל בגלל כסת''וחים ''קטנים'' פה ושם.
    יש לשרש את הנורמות הפיקודיות הקלוקלות האלה לאלתר!

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מדבר שקר תרחק

    דן, 29/07/08 11:46

    איזה מין צבא יש לנו? האם באמת הטובים חותמים קבע? מתברר שלא. תת-אלוף מזייף מסמך ומשקר וסגן אלוף, משקר במצח נחושה, מאשים חייל שהולך למעצר!!!!צריך להתפלל שלא תפרוץ מלחמה. עם קצינים כאלה מוטב שנזהר...

    הגב לתגובה זו

    • צבא

      גרין, 29/07/08 14:50

      תדע כל אם עברייה בידי איזה קצינים היא מפקידה את ילדיה.

      הגב לתגובה זו