• 149.

    חוק נהדר, כדי שכל אדם במדינה ירגיש מה שאני מרגיש כשאני מעשן ג'וינט

    נפי הארנבון הסטלן, 03/11/08 19:12

    החוק הזה לא יעבור בחיים
    קיום יחסי מין הוא דחף אנושי חזק מדי
    ויש יותר מדי גברים חרמנים שצריכים למצוא דרך להגיע לסיפוק

    המדינה המטומטמת הזאת גורמת לי להרגיש כמו פושע כל פעם שאני, או מישהו אחר מהמעשנים פה (בערך 30% מהאוכלוסיה), מדליק ג'וינט

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    חוק חכם בהחלט!! לא לאיידס!!! (ל''ת)

    אלון, 05/08/08 14:12

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    כל הלקוחות יוצאים מחוריהם... (ל''ת)

    יודע צדיק נפש בהמתו, 30/07/08 18:43

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    101 - ענק !! כל כך נכון! (ל''ת)

    גלעד., 30/07/08 14:12

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    כך או כך זה לא הפתרון

    א.נ, יהודה, 30/07/08 13:46

    נניח שגלאון תצליח למדר את הסרסרות לזנות, מה יהיה על הסרסורים? הם הרי לא יעלמו. הם ישארו פושעים ויעסקו בפשעים אחרים. למה הדבר דומה?! לשקית ניילון מלאה חורים שממלאים במים, תסתמי את החור ההוא ואותה כמות מים בדיוק תצא מכל יתר החורים. תשקיעו בחינוך ובחברה כספים וסייעו לחלשים. ידוע שהקמצנים בסופו של דבר מתים בלי כלום.

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    גלאון הצפונבונית יהירה ומתנשאת מבקשת לפגוע בבנות

    גלאוסטאן, 30/07/08 13:45

    עובדות המפרנסות את משפחתן מפרי עמלם. נו באמת
    מה אכפת לצפונבונית שהבנות וילידהן ירעבו זה באמת לא מעניין צפונבונית לה יש מה לאכול

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    פמיניסטן - שלא נתפלא על כוהנות הטאליבאן! (ל''ת)

    מרק, 30/07/08 12:49

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    זהבה תגיד לי מה לעשות?

    אלונה, 30/07/08 10:39

    אם אני רוצה לעשות הרבה כסף מיחסי מין, זו זכותי המלאה! אני בוחרת עם מי לקיים יחסים ואף אחד לא כופה עלי דבר! יש הבדל בין נשים המיובאות לארץ ומכריחים אותם לעסוק במין! זו עבדות והשפלה! לבין נשים עצמאיות!
    תתעסקי בדברים שאת מבינה בהם!

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    ומה יעשו הנכים? והאלמנים?

    שושי ז, 30/07/08 10:22

    או סתם רווקים לא אסתטיים במיוחד, שמתקשים ליצור קשרים עם נשים?

    סקס זה שירות, כמו ללכת לרופא, ועדיף למסד אותו ולא לפחד ממנו. תלמדו מההולנדים.

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    למה לעצור את הגברים ולא הזונות?

    סרסור ביתי, 30/07/08 10:14

    נואשות למין גדולה מנואשות לכסף !!!

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    חוק פופוליסטי ומגעיל.

    שונא פופוליסטים, 30/07/08 09:58

    וזה שאף ח''כ לא יצא נגדו (למרות שאני בטוח שיש מספיק כאלה שחושבים שהוא פופוליסטי), מראה כמה אין פה מנהיגים.

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    חוק לא שפוי מועבר במליאה ריקה

    אריה ב., 30/07/08 09:56

    חשבון פשוט: שלושים חברי כנסת חתמו על הצעת החוק - אותו המספר שנמסר לפני שבועות לא רבים,לעומת תשעים שלא חתמו - ולא חתמו עדיין, למרות שעברו מספר שבועות וודאי זהבה גלאון המשיכה לשכנעם לחתום.
    אם כך לכאורה אין בעיה,אם כל חברי הכנסת יהיו נוכחים בהצבעה ותשעים השפויים ודאי לא יצביעו בעד הצעת החוק הבלתי שפויה. אז זו הבעיה:חברי כנסת אינם נוכחים בהצבעות, וחברי כנסת בעלי מוטיבציה ממתינים להעדרותם כדי להעביר את החוקים הכי לא שפויים.

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    האמת שבמחשבה ראשונה זה נשמע טוב אבל אני נוטה להסכים עם 135 (ל''ת)

    אמיר, 30/07/08 09:53

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    אל תגזלו מאיתנו את החופש לחטוא

    ''יצאנית'' לשעבר, 30/07/08 09:46

    אני הייתי במצב דומה . ומניסיון אני יודעת שחוקים קיימים על מנת שיפרו אותם . אולי זה צעד לקראת חינוך לכבוד האישה . אבל מצד שני יש המון נשים שכסף קל שווה בישבילן יותר מהכבוד הזה. לדעתי אסור לכפות שום דבר על אף אחד . איפה הליברליות שלכם?
    יש בכוחה של זנות לעזור להמון נשים מבחינה כספית והכבוד ?הרי שאחרי כמה פעמים אנחנו שוכחות שזה הגוף שלנו בכלל. לי אישית לא איכפת מזה . אילו הייתי במצב כלכלי קשה הייתי פונה לזנות שוב פעם. מפני שפיתחתי חסינות. מין הפך בישבילי למשהו בגדר הנורמה כמו דיבור או צפיה בטלויזיה .
    תגידו זה לא צריך להיות ככה ? בבקשה ,אבל תנו לכל אדם להחליט איך זה צריך להיות בישבילו.נולדנו לחופש. חופש לחטוא .

    הגב לתגובה זו

    • אל תגזלו מאיתנו את החופש לגנוב!

      ''ראש-ממשלה'' לשעבר, 31/07/08 00:45

      אני הייתי במצב דומה . ומניסיון אני יודע שחוקים קיימים על מנת שיפרו אותם . אולי זה צעד לקראת חינוך לכבוד ראשי ממשלה. אבל מצד שני יש המון ראשי ממשלה שכסף קל שווה בישבילם יותר מהכבוד. לדעתי אסור לכפות שום דבר על אף אחד . איפה הליברליות שלכם? יש בכוחה של מעילה לעזור להמון ראשי ממשלה מבחינה כספית והכבוד ?הרי שאחרי כמה פעמים אנחנו שוכחים שנבחרנו לייצג את הציבור ולא את עצמנו. לי אישית לא איכפת מזה . אילו הייתי במצב כלכלי קשה הייתי פונה לגנוב שוב פעם. מפני שפיתחתי חסינות. מין הפך בישבילי למשהו בגדר הנורמה כמו דיבור או צפיה בטלויזיה . תגידו זה לא צריך להיות ככה ? בבקשה ,אבל תנו לכל אדם להחליט איך זה צריך להיות בישבילו.נולדנו לחופש. חופש לחטוא .

      הגב לתגובה זו

  • 135.

    זה ירבה מקרי תקיפה ואונס

    יוסי, 30/07/08 09:25

    טפשה הגלאון הזו,אם יאסרו הליכה לזונות אנשים יפעלו באמצעים אלימים לסיפוק תאוותם,
    נכון שהמטרה של גלאון זה להקטין את הרצון לדרדר נערות לזנות-לדעתי ניתן להשיג זאת רק על ידי שוטרי מקוף שכונתיים ועובדים סוציאליים העובדים עם חבורות רחוב-צריך לחסל את הפשע עוד בילדות ,עוד בבתי הספר-0זו דרך קשה מאוד אבל לדעתי זו הדרך היחידה,גם כך בגלל הפיתוי הכספי יצמחו יותר בתי זונות במחתרת ממה שיש עכשיו,מה יש לגלאון הזו? יש לה רצון טוב אבל היא לא ריאלית

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    וואלק. כל העולם ברדק. כל הנשים זונות. וכל הילדים ממזרים.

    מזרחי מקופח אוהד בית''ר, 30/07/08 09:17

    רק ביבי נתניהו יציל את המצב.

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    למה לא שוקלים למסד את הזנות

    רק ויכוחים רצינים יתקבלו, 30/07/08 09:15

    לעזעזל זה לא פיתרון להתעלם ''מהבעיה '' , נכון שלא כול מי שנכנסת לעולם הזנות רוצה בכך ,אבל התעשיה הזו מגלגלת מליונים ,למסד את הזנות ולפתור ארבע בעיות במכה :
    הכנסה של מילארדים ממסים , פיקוח ואכיפה של הגורמים העברינים שמגלגלים את התעשיה הזו בכדאי למנוע זליגת כספים ולמנוע מחלות הרי אי אפשר להלחם בזנות שהייתה ,מתקיימת היום ותמשיך להתקיים בעתיד .......ובאותה נשימה למסד את הסמים הקלים (אבל זה בטוקבק הבא )

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    חוק נכון צודק ומחנך

    רופאה אחת, 30/07/08 08:53

    והגיע הזמן שבאמת תבינו - האשמה היא בדורש השירותים המיניים. שום אישה מבחירה חופשית אמיתית לא הופכת להיות זונה - הן תמיד מנוצלות מושפלות ואין להן מוצא !!

    הגב לתגובה זו

    • לא נכון. את טועה.

      מולי, 30/07/08 09:09

      הרוב הגדול עוסקות בזה מרצונן.

      הגב לתגובה זו

      • מילא שאתה לא מבין, אבל לשקר ?

        רופאה אחת, 30/07/08 09:50

        רוב העוסקות בזנות אינן בוחרות בכך כמקצוע. זאת לא רפואה ולא מזכירות. זאת זנות.
        לעומת זאת רובן משתמשות בסמים וגם לכך הן מגיעות במקרים רבים בכפייה על מנת שלא ''ישברו את המעגל'' שכנראה אתה ניזון ממנו.

        הגב לתגובה זו

        • וזה אומר שצריך לטפל בפושעים שמכניסים אותן לעגל.

          ולא לעקם את התהליך, 30/07/08 13:45

          להתעלם מהטיפול בפושעים ולהטפל לאנשים נורמטיבים.רק במדינה שעקומים ניבחרים לעסוק בניהולה.פרזיטים משתמשטים מעבודה שהיא טיפול בפשע ומשנים את החוקים.

          הגב לתגובה זו

  • 131.

    אני הולך לזונה שעובדת לבד בלי סרסור.

    אחד, 30/07/08 08:41

    ולא למקומות ההמוניים.יש בנות שעובדות לבד בדיסקרטיות איך הם יתפסו אותי בדיוק?

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    זהבה צודקת אבל מי שיתקרב אליך יעבור על החוק! (ל''ת)

    צחי, 30/07/08 06:07

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    נראה לי ששמו להם משהו במים/קיבלו מכת שמש

    מניה, 30/07/08 05:55

    במקום שימסדו את זה בצרה מסודרת ויהפכו את המקצוע הזה למכובד,הם רוצים למגר את זה ???
    הזנות לא תעלם ומספיקעם הצביעות !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    ואני מתנגדת לחוק האומלל הזה

    אני דתייה חרדית, 30/07/08 04:48

    מספיק עם מדינת המשטרה .
    מהסיבה הזו. אי אפשר להקפיד על החוק האומלל הזה.
    הצורך המיני תמיד היה צורך בסיסי.
    או שהגבר או האישה מקבלים אותו במסגרת משפחה או מערכת יחסים או סטוצים. או בתשלום.

    שגברת זהבה תבין שמדינת משטרה ומעקב אחרי אזרחים שנצרכים לזונה. לספק את יצרם המיני.
    הוא חדירת לפרטיות מהסוג הגרוע ביותר.
    מזעזע אותי לחשוב על עונשי מאסר או קנסות.

    לגבי הזונות.
    יש נשים שנזקקות לכסף וגופן רגיל לסקס.
    והן לא לוקחות את זה כל כך נורא. מה גם שתשלום עימן.
    אז זהבה. מספיק עם החוקים העבשים האלה. נמאסת.

    את גורמת נזק יותר מתועלת.

    הגב לתגובה זו

    • את לא מבינה כלום יקירתי !

      מבינה עניין, 30/07/08 09:12

      זה לא ענין של מדינת משטרה. הצורך הבסיסי הוא לא לזיין כל היום, אלא לשרוד. בהישרדות הדבר הכי טבעי הוא לראות ולחטוף, ואין משמעות או ערך לחיים. אז אם אדם לא יכול לשלוט ביצר המיני שלו הוא גם לא צריך לשלוט ביצר הרכושני שלו ויתחיל לגנוב. אה, ואם יפריעו לו הוא גם יכול לרצוח כי אין משמעות לרצח....
      אז את מטיפה בעצם לעולם ללא חוקים תחת איצטלה של ''צורך בסיסי'' ??
      מה זאת אומרת נשים שנזקקות לכסף וגופן רגיל לסקס. את מטומטמת או מה ?? יש להן גוף שמיועד לזנות ? אם כך אז גם לך יש כנראה ! נשים מגיעות לזנות לא מתוך בחירה. הדבר נכפה עליהן בשל בעיות תרבות וחינוך באותה מידה שאדם נעשה רוצח או גנב בשל בעית חינוך ותרבות. כמו שאת אוסרת על האחד עלייך לאסור על השני.
      תחשבי על זה.

      הגב לתגובה זו

      • מבינה עניין? מתחסדת! (ל''ת)

        דתיה חרדית, 30/07/08 15:59

        הגב לתגובה זו

    • את דתיה לא חרדית את דתיה מותק את! כפרה עלייך איך שאת מבינה אותנו. (ל''ת)

      ברכה ושפע שיבואו עלייך יונתי, 30/07/08 09:42

      הגב לתגובה זו

  • 127.

    מה יעשו הנכים?????

    אני נכה 96%, 30/07/08 03:29

    מה יעשו נכים? שאף בחורה לא חושקת בהם? הם יאלצו להיות עבריינים כדי להגיע לסיפוק מיני? גלאון הזאת חסרת אחריות ואיוולת אין לה רגשות וסימפטיה לאנשים עם צרכים מיוחדים. שיהפכו את זה לחוקי ואז גם הממשלה תרוויח גם הזונות ישלמו מיסים וגם תופעת השידול והסרסרות תיעלם בדיוק כמו בהולנד. גלאון תתעוררי לצרכים של חלשים ממך.

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    תקשיבו....!

    נ, 30/07/08 02:05

    אני, במחילה מכבודכם, נראה רע מאוד
    אני לא יפה, יש לי קצת נכות ואני מאוד חסר בטחון
    אין לי כמעט שום סיכוי עם בחורות ואני אומר את זה את זה עכשיו באינטרנט
    אז אני לפעמים הולך לתל ברוך להרגע
    אני לא עבריין ואם לא יהיה לי בחורה ללכת אליה, אני לא אאנוס ולא אתנהג באלימות אבל יהיה לי מאוד מאוד קשה
    אז מה אני אפסיק ללכת?
    אני חייב את זה, זה חוק רע מאוד

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    ל-117

    אני, 30/07/08 01:11

    לך,לך לשטוף את הפה המטונף שלך.
    בהמה !!!

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    NO WAY!!

    Miami, 30/07/08 00:30

    THE IDF WILL LOSE ABOUT %68 OF ITS SOLDIERS!

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    מעניין למה דווקא חברי הכנסת של ש''ס לא חתמו על הצעת החוק.... (ל''ת)

    באגסי סיגל, אשקלון, 29/07/08 23:32

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    ארדן, גלאון ועוד כל מיני ''גאונים''

    ירו, 29/07/08 23:26

    אולי תתחילו קודם לדאוג שמישהו יאוכף ת'חוקים שלכם, אה שכחתי בזה אין כותרות

    יושבים אנשים שמשלם המיסים ממן את משכורתם וממציאים חוקים דפוקים שמתקיימים או יוכלו להתקיים רק בפנטזיה שלהם.

    כאילו חסר כאן מה לתקן ולשפר

    מה עם חוק שוויון זכויות לכל האזרחים?, והשוואת תנאי חינוך? ועוד כל מיני דברים חשובים קצת יותר מאפוד זוהר

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    יתגברו מיקרי האונס פי כמה וביכלל-שיטפלו בסוחרי הנשים. (ל''ת)

    רן, 29/07/08 22:46

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    אין כל תוקף משפטי וחוקי לחוק שמפלה בין שותפים לאותה עברה! (ל''ת)

    זכויות במשפט-הזכות למשפט הוגן., 29/07/08 22:10

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    כל הכבוד זהבה! העלית את מקרי האונס! (ל''ת)

    דפוקה ברמות, 29/07/08 21:52

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    לא מאמין שבשבדיה אסור ללכת לזונה,מישהו פה משקר (ל''ת)

    יוספי________, 29/07/08 21:46

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    ראיתם את החוצפה של השרמוטה הזאת גלאון?

    זונה, 29/07/08 20:52

    לה מותר להזדיין חינם עם כל מוחמד שהיא חושקת בו ועלי היא כופה חיי עוני ומניעת פרנסה.
    במקום שהפושעת הזאת תדאג לזכויות שלי כמו בדיקות רפואיות תקופתיות, אמצעי מניעה חינם ועוד, השרמוטה המתחסדת מנסה לזיין אותנו יותר גרוע מהשסניקים.
    שרמוטה!

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    אין להם מה לעשות במליאה רק לטמטמם אותנו ? הם משועממים (ל''ת)

    החתול שמיל, 29/07/08 19:50

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    תודה לך - על מעשי האונס שיגברו בעקבות החוק שלך ! (ל''ת)

    מעיין, 29/07/08 19:48

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    תגרמו למטורפים לפגוע בנשים תמימות מה הטימטום ?! (ל''ת)

    רועי, 29/07/08 19:45

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    למה לא מוזכר בחוק אישה שהולכת לגיגולו ומשלמת בשביל מין

    מחוקקת החוק צריכה להיות מואשמת בסקסיסטיות, 29/07/08 19:32

    הופכים לנו את המדינה למדינה גיזענית נגד גברים.כל חוק צריך להיות כללי ולא ספציפי נגד אחד המינים.אבל יש מחוקקות שהאינטרסים שלהם שונים.

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    שחיים רמון לא יתפלא אח''כ שבגלל נשיקה הפכו אותו לפושע.

    הוא וחבריו מעבירים את החוקים האלה, 29/07/08 19:19

    החוקים של המטורפות אכולות השינאה לגברים בכנסת.חיים רמון וחבריו הם חותמת הגומי שלהן.בילעדיהם הם לא יכולות להעביר את החוקים שלהן.

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    זהבה כול הכבוד !!!!!

    אנטואן, 29/07/08 18:57

    היום הזנות בארץ הפכה להיות הונאה אחת גדולה. לפני 5 שנים ב-200 שקל היית נכנס עם דוגמנית רוסיה ומקבל בינוק מהחלומות. בדרום תל אביב גם ב-100-150. היום הבחורות הם יהודיות כונפות סחטניות שלא יודעות לתת שירות ורק רוצות כסף. אני ממליץ לכול הישראלים לנסוע לחו''ל או לתאילנד המצב שונה לגמרי.

    הגב לתגובה זו

    • נהנית מה''בינוק''? אתה חי בסרט.. (ל''ת)

      רן, 29/07/08 22:49

      הגב לתגובה זו

  • 110.

    אליה וקוץ בה.

    אסף, 29/07/08 17:53

    מה יעשו כל אלו שאין להם אופציות אחרות?
    יעברו לאונס?
    כלומר וודאי שזה לא מוסרי השאלה אם עקומת האונסים
    לא תעלה פלאים בגלל החוק הזה.

    הגב לתגובה זו

    • מין תמורת תשלום מרצון שני הצדדים זה דבר מוסרי מאוד.

      לא מוסרי זה לכפות על נשים להיות זונות, 29/07/08 19:16

      אבל במדינה עקומה,מנהלים אותה אנשים עקומים שלא אוכפים את החוק על פושעים,אולי כתוצאה מפחד על עצמם או כתוצאה מבטלנות להתמודד עם קושי,ומשנים את החוק ללא כל היגיון,דבר שגם אם יצליח לא יפתור שום בעיה מכיוון שזאת לא העיה וכשפותרים דבר שהוא לא הבעיה אז העיה נישארת על כנה.ואם תפתור דבר שהוא לא הבעיה אז הבעיה לא תיפתר.הבעיה היא הפשע.לייבא זונות כנגד רצונם זה פשע.להדיח לזנות זה פשע.צריך לטפל בפושעים ולהרחיק אותם מהרחובות.לטפל באנשים שומרי חוק שלא כופים שום דבר על הזונה שמקבלת את פרנסתה מעבודתה שהיא בחרה בה,לא יפתור את הבעיה שהיא הפושעים שישארו חופשיים ברחובות ויעסקו בפשע.אנשים לא כשירים מנהלים את המדינה ומזניחים אותה.

      הגב לתגובה זו

  • 109.

    מעתה יפורסם ''מסג' מהנה ומפנק בחינם בביתי/במלון'' (ל''ת)

    מה תעשי קופה רושמת חה חה חה, 29/07/08 17:33

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    היוזמה ברוכה - התופעה לא תיעלם

    ע., 29/07/08 17:29

    המשטרה גם ככה לא עושה כלום, אז נגד זונות היא תעשה משהו???

    אולי קודם שיתחילו לפעול נגד סוחרי נשים.

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    החוק שצריך להיות-לאסור גביית תשלום עבור מין. גבר שיתלונן -הזונה תחזיר

    החוק הנכון, 29/07/08 17:26

    לו את כספו*10

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    בשביל זהבה גבר לא מוכן היה לשלם שקל אחד אז הקינאה בערה בה (ל''ת)

    תסתבן, 29/07/08 17:21

    הגב לתגובה זו

    • גע ומה איתך-יש איזו אשה שהיתה מוכנה לשלם שקל עליך?אה?

      גבר אחד, 29/07/08 20:50

      אז מה אתה רוצה מזהבה גלאו?גם אתה באותו מצב...

      הגב לתגובה זו

    • רגע,ומה איתך-יש איזו אשה שהיתה מוכנה לשלם שקל עליך?אה?''

      גבר, 29/07/08 20:51

      אז מה אתה רוצה מגלאון-אתה במצב שלה בדיוק...

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    כל הכבוד לרעיון

    מיכל, 29/07/08 17:20

    יפה שגלאון חושבת על הנושא ופועלת בענין.
    מעניין שבשבדיה זה עובד - והיא הרי אחד ממעוזי החופש. מעניין לדעת עוד פרטים ועובדות - על איך זה עובד בשבדיה.

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    עם כך כל גבר נשוי ישלח לכלא (ל''ת)

    דש, 29/07/08 17:16

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    לכולנו ''זכות על גופנו'' ואנחנו נותנים אותו למעסיק שלנו, תמורת תשלום.

    יגאל כהן-רחובות, 29/07/08 17:14

    כולנו זונות ?

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    אחרי החוק הזה יבוא חוק שיגיד שגבר שינשום ישלח למאסר.

    אנחנו בדרך, 29/07/08 17:00

    איך זה שבמדינה מחוקקים חוקים לפי מין,איך זה שבכלל מגדירים חוקים לפי מין המבצע?בטח החוק הזה לא יכלול אישה שתשלם עבור שרותי מין,כמו שהחוק שאומר שגבר שמקיים יחסי מין עם נערה מתחת גיל 16 מרצון זה אונס,אבל החוק לא כולל אישה שמקיימת יחסי מין מרצון עם נער מתחת לגיל 16.כך יצא גם שאישה שקיימה יחסי מין ילדיה הקטנים לא יכלו להאשים אותה באונס כאשר גבר שהיה עושה את אותו דבר היה מואשם באונס.אפשר פשוט לקצר תהליכים במדינה כזאת,ולחוקק חוק שכל גבר שנושם ישלח לכלא.מדינה שמחוקקת חוקים מיוחדים לפי מין.ומה בקשר לאישה שמכה את בעלה?ולא חשוב באיזה עוצמה?יש נגד זה חוק?לא עושים נגד זה כלום,בזמן שאישה יכולה רק להתלוננן שבעלה הרביץ לה,ולפני שמבררים בדיוק מה קרה,ואם זה כן היה או לא היה,קודם כל זורקים אותו למעצר כדרך עבודה.במדינה שמחוקקת חוקים לפי מין.

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    אני והזונה שלי.

    קיראו והשכילו, 29/07/08 16:53

    אני גבר בן 44.
    יש לי זונה קבועה שאיתה אני נפגש.
    ''ילדה גדולה''. בת 30.
    היא מחכה לפגישות שלנו בקוצר רוח.
    גם אני.
    כל אחד מהסיבות שלו.
    אני עוזר לה (מאד) כלכלית. היא עוזרת לי מאד פזיולוגית/ביולוגית/רוחנית.
    מה לא בסדר בעניין הזה?
    למה אני צריך ללכת לכלא?
    היא עושה את זה מבחירה.
    אין לה סרסור.
    היא לא למדה אחרי התיכון ואין לה מקצוע ''מסודר'' וקבוע שיכול להחזיק אותה כלכלית.
    אבל בניגוד לחה''כ גלאון, יש לה גוף מדהים ונשמה טובה וליברלית.
    אנחנו יכולים לקרוא לזה יחסים של חברות ותמיכה.

    אבל האמת היא - שהיא זונה.

    שנינו יודעים את זה. גם הגבר הנוסף שתומך בה ונהנה מכישוריה.
    כן. היא זונה.
    וכולנו נהנים מזה.
    אז למה להכניס אותי לכלא ואותה להוריד לקו העוני?

    הגב לתגובה זו

    • כי זהבה גלאון והחברות הרקובות שלה לא מקבלות סקס

      פנדה, 29/07/08 17:55

      אז כמו בבדיחה הישנה על הטייס שעבר לנ''מ - אם אני לא עושה, שאף אחד לא יעשה. גם גלאון היא שוביניסטית גדולה, כי היא לא מאמינה שאשה היא אדון לגופה. צביעות לשמה.

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    במקום זונה אחפש בת לוויה תמורת ''תמיכה''

    ירון, 29/07/08 16:29

    חוק טיפשי ומיותר - גלאון חצתה עוד קו. המפלגה הזו היא אסון. בגלל אנשים כמוה מוחות מבריקים עוזבים את הארץ. נמאס לנו מחוקים ותקנות ''מוסריים'' שאינם אפקטיבים ואינם מציאותיים. מר''ץ מפלגה מיותרת.

    הגב לתגובה זו

    • גלאון לא אוהבת תחרות............ לכו אליה

      סר.סורי, 29/07/08 17:50

      במקום לזונה, תמיד אפשר לשים לה סדין על הפרצוף.

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    ומה עם כל ה''זונות הפרלמנטריות'' בכנסת לאן הם ילכו ??????

    הכנסת כמשל לבית זונות, 29/07/08 16:27

    הם לא חשבו על זה הם עסוקים בלקדם את עניינם וקניינם הפרטי.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    כל הכבוד

    י.ז., 29/07/08 16:14

    כל הכבוד ליוזמי החוק. באמת הגיע הזמן לבער נגע זה מהמדינה,מעל הכל אני תקוה שזרם הבאתן של נשים אומללות בדרכי שקר, מארצות נחשלות יפסק.

    הגב לתגובה זו

    • כשתהיה בן 70 נראה אם גם אז תקרא לזה נגע

      פנדה, 29/07/08 17:59

      מין הוא צורך אנושי בסיסי, מי שמגיע לזונה עושה את זה בדר''כ כי אין לו ברירה אחרת. מדובר בזקנים, שלא ממש יכולים ללכת לפיק-אפ בר ולמצוא שם סטוץ, ערבים ואברכים שלא יכולים להשיג את זה בתוך הקהילות שלהם, ואנשים בעלי לקויות פיזיות או נפשיות שפשוט לא יכולים להשתתף במשחק הדייטינג הגדול. אבל לכל אלה גם מגיע לעשות סקס. כל עוד המדינה לא דואגת להם לפרטנר מיני - למה היא צריכה למנוע מהם לרכוש את השירות החשוב הזה ?

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    הצעה מנצחת לגלאון - לסרס כל זכר החל בבי''ס וכלה בצהל (ל''ת)

    אבי, 29/07/08 16:10

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    קרית גת מקור הכנסה מס-1 לפזורה הבדואית, איך יתפרנסו? (ל''ת)

    תבדקי גב' גלאון, 29/07/08 16:02

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    זהבה גלאון, את חשוכה יותר מהאירנים. (ל''ת)

    רפי, 29/07/08 16:01

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    מי משלם היום מי? ומה על הנשים ששילמו במלנות הרצליה - חה חה חה (ל''ת)

    ג'גולו מצוי, 29/07/08 15:57

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    אם כך 3/4 מהגברים במדינה הזו ילכו לכלא (ל''ת)

    כנסת מצחיקה ומשעוממת, 29/07/08 15:51

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    שונאת את זהבה אבל הפעם היא צודקת (ל''ת)

    אורה, 29/07/08 15:48

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    תעופי כבר מהכנסת! וקחי איתך את החוקים שלך! בקצב הזה עוד מעט מי שיסתבוב

    אזרח דואג!, 29/07/08 15:41

    ברחוב ימצא את עצמו בתא מעצר. המטומטמת הזו רוצה לחסל את המקצוע העתיק ביותר בעולם. כמה רוע יכול להיות באשה אחת משועממת!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו הופכים לאיראן (ל''ת)

      אילן, 29/07/08 16:44

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    ההפך בדיוק. הצעת החוק היא היא זו הפוגעת בזכויות האישה על גופה

    רונן, 29/07/08 15:32

    לאישה יש זכות על גופה לעשות בו כרצונה. אם היא בוחרת מרצונה החופשי להציע שירותי מין תמורת תשלום זו זכותה. כל עוד העסקה מתבצעת בהסכמה הדדית וללא כפיה אין שום פסול בכך. חוקים המתיימרים לומר לנשים מה הן יכולות ולא יכולות לבצע עם גופן שלהן הם הפוגעים בזכויות האישה.
    אם יש תופעה של פשע וסרסורים אזי תלחמו בתופעה. דרך אחת לחסל את קיומם של סרסורים הוא להפוך זנות לחוקית, כפי שהמצב בחלק מהמדינות בעולם. ברגע שהזנות חוקית בטחונן האישי של הזונות גדל כיוון שהן נתונות תחת הגנת המשטרה והן יכולות להתלונן למשטרה אם מישהו מתעלל בהן. סרסורים כמובן יורדים מהפרק. ובנוסף, ברגע שמוסד הזנות חוקי אז גם ניתן לפקח עליו רפואית ולבצע בדיקות רפואית לעיתים דחופות לזונות בשביל לוודא שהן נקיות ממחלות. כמובן שמתבצע פיקוח גם על שימוש באמצעי מניעה.
    הסיבה היחידה שזנות אינה חוקית היא בעיה מוסרית שיש לחלק גדול מהאוכלוסיה עם זנות. חשוב לקרוא לעניין בשמו. לא להעמיד פנים שזכויות הנשים הם שעומדות על הפרק, אלא ההפך. העניין הוא הרצון של הרוב לכפות על אלו שמעוניינים בשירותי מין תמורת כסף את אמות המוסר שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    הצעת חוק

    אשה עצמאית ואף אחד לא יגיד לי מה לעשות בגופי!!!!!!, 29/07/08 15:32

    אשה שלא ''תיתן'' לבעלה תלך למאסר! חד וחלק! נשים יודעות לקחת כסף מהבעל, אבל בלילה כואב הראש!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    אני מתחיל לפחד. בקצב הזה הם יגיעו גם אל אלה ש''עושים ביד''.

    יגאל כהן-רחובות, 29/07/08 15:27

    זו לא מלכת הנשף זוועה גללאון במקרה ?
    באלוהים אשבע לכם, שלא קראתי ורק עכשיו בדקתי את עצמי.
    ואכן, מלכת הנשף, זוועה גללאון.
    סוכתיכ, לעשות ביד, את מרשה ?
    זו גם עבירה.
    זו שפיכת זרע לבטלה.
    דוקא כאן את על קרקע יותר מוצקה, דגנרטית.
    גברים זה לא מצחיק.
    הגיע הזמן לעצור את התנרגולת האדומה שחברה לשועלים הכתומים ומחריבה את הבית.
    הבלה עם תעודות.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    קנאית.. רוצה שלכולם לא יהיה (ל''ת)

    הממנה, 29/07/08 15:25

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    יהיה צורך לעצור אותי ואת אישתי ..אתם יודעים כמה היא עולה לי!! (ל''ת)

    המשתמש, 29/07/08 15:23

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    תתעוררו זה המקצוע העתיק בעולם

    הטוקבקיסט, 29/07/08 15:22

    אני בן 25 ואף פעם לא הייתי אצל ''זונה '' אבל לא כל אחד שולט על עצמו בחברה של היום ויש המוני חרמנים''גברים'' שיאנסו חופשי חודשיבמקום לשלם מאה שקל ולהירגע אל תשכחו יש המוני נשים שאין להם בעיה לעבוד בזה ולסוחרי הנשים מגיע עונש גבוה אין ספק

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    כמובן שלא יעשו כלום לילדות בנות 20 שיוצאות עם עשירים בני 60 (ל''ת)

    כי זה לגיטימי, 29/07/08 15:20

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    קודם מאסר לרוצחים

    משה, 29/07/08 15:15

    לפני שמצעים חוק כזה שישלחו את הרוצחים ואנסים למאסר אין להם במה להתעסק אז הם מדברים על זונות יש אנשים שהים הרבה יותר גרועים מזונות

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    מעניין אם הח''כים הערבים יתנגדו להצעת החוק הזו:

    מאוס, 29/07/08 15:10

    אם הם לא יתנגדו, אז יש להם בעיה רצינית עם כל המוסלמים.

    מצד שני, אם כן יתמכו, אז קהל הבוחרים שלהם יהיה מאוכזב מאוד..

    הגב לתגובה זו

    • לא נראה לי- הערבים בכלל, והם בפרט הנהנתנים של השרות הנ''ל (ל''ת)

      לא נראה לי, 29/07/08 15:55

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    זנות היא לא תופעה שלילית!!

    איילת, 29/07/08 15:05

    זנות היא תופעה חיובית. אבל יקומה של גלאון הוא הוא התופעה השלילית.

    הגב לתגובה זו

    • אז כנראה את עוסקת במקצוע החיובי הזה :) (ל''ת)

      רופאה אחת, 30/07/08 09:25

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    ההחלשות של מרץ אני זוקף לזכותה של זהבה גלאון (ל''ת)

    פריץ, 29/07/08 15:04

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    מי החכים שחתו על הצעת החוק חוץ מגלאון? (ל''ת)

    טל, 29/07/08 15:03

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    וואו זה מה שנקרא ה ז ו י !!!

    אזרח חושני, 29/07/08 15:02

    אבל אין מה לדאוג. בקרוב מאוד את מקומם של הנשים וגם מקומם של הזונות יתפסו בובות מין משוכללות רובוטיות מין שנראות פיצוץ ונותנות חוויה מסעירה. החל משלב זה הזנות תדעך וגם יחסי המין עם הנשים מכיוון שהרובוטיות מין נבנו לתת ריגוש מירבי זוהי שאלה של זמן לאחר שיבנסו רובוטיות אלו אפשר לשכוח ממין עם נשים אין על הרובוטיות. זה האיפורמציה אמיתית והבובות \\ רובוטיות פותחו ביפן.

    הגב לתגובה זו

    • תהיה גם רובוטית שעושה סאדו ? (ל''ת)

      סתם מתעניין, 29/07/08 15:44

      הגב לתגובה זו

      • בשביל לסבול מספיק להסתכל על תמונה של גלאון (ל''ת)

        פנדה, 29/07/08 18:01

        הגב לתגובה זו

        • זה כבר מעבר לסף הסבל שלי (ל''ת)

          יש גבול למה שאני יכול לסבול, 29/07/08 19:43

          הגב לתגובה זו

  • 77.

    מה??? זה לא אמיתי אני בטוח. (ל''ת)

    אוהב זונות נקודה, 29/07/08 14:58

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    מה??? זה לא אמיתי אני בטוח. (ל''ת)

    אוהב זונות נקודה, 29/07/08 14:56

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    היסטוריה - הצעת חוק של גלאון נגד ערבים. (ל''ת)

    שאול, 29/07/08 14:56

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    חכמת חלם

    וויין רוני, 29/07/08 14:53

    האם תאכלי לומר לי,חברת הכנסת גלאון,מה יהא עונשו של אותו גבר בודד אשר יחפש את פורקנו-ובאין ברירה יאנוס בחורה על אם הדרך?
    האם מישהי מהשדולה שלכן נתנה דעתה על כך?

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    מה??? זה לא אמיתי אני בטוח. (ל''ת)

    אוהב זונות נקודה, 29/07/08 14:48

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    ומי שייפנה לח''כית? יש כאן מגמה להפוך את הח''כות למקצוע העתיק בעולם. (ל''ת)

    ד''ר נו, 29/07/08 14:48

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    לא מקובל: לדחות לסף את הכפיה של האיסורים בתחום הפרט

    רוצה לקיים מגע תמורת תשלום, 29/07/08 14:28

    הדיקטטורה הדמוקרטית של איסורים בתחום הפרט האישי שבהסכמה.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    לא כל אחד יכול להשיג סקס

    א, 29/07/08 14:27

    קל לאנשים שחיים בזוגיות, או להשיג סטוצים, להגיד שהחוק מצויין. נראה אתכם חיים במשך שנים בלי שום תקווה למגע של אישה.
    אין דבר רע במין בתשלום כל עוד מדובר בבחירה של שני הצדדים. העסקה הזאת היא דו צדדית. צריך למסד את הזנות ולהעניש בחומרה את סוחרי הנשים.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    זכות האשה על גופה כוללת את מכירתו (ל''ת)

    קורא, 29/07/08 14:23

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    יש אנשים שלא למדו דבר

    יוני, 29/07/08 14:22

    כשארה''ב הוציאה משקאות חריפים מחוץ לחוק. אנשים לא הפסיקו לשתות, פשוט קמה תעשייה שלמה של ''עבריינות נסלחת'' כגון הספיקאיזיס (בתי מרזח בלתי חוקיים), ותעשיה ענפה של הברחות משקאות מקנדה, ששימשבסיס לצבירת הון עתק של משפחת קנדי, משפחת ברונפמן ומשפחות המובילות של המאפיה האיטלקית

    למחרת חקיקת חוק זה הלקוחות לא ישלמו על הבחורה, אלא על שכירת חדר לשעה,

    לא סתם זנות הינה המקצוע הכי עתיק בעולם. אם כל הכבוד לח''כיות שלנו, הן לא יצליחו למחוק את מה שאף אחד לפניהם לא הצליח.

    עדיף להסדיר זנות וקית, ולהוציא את האלמנטים הפליליים מהתעשיה, במדינות בארה''ב בהן יש וקים כאלו, התוצאה היחידה היא שמי שהולך לזונה חשוף לסחטנות

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    והרי הצעת חוק נוספת של זהבה - ממחר יהיה סכום הזוויות במשולש רק 179 מע'

    Eחד, 29/07/08 14:22

    הפלמינגוס מעכשיו יהיו רק צהובים
    הפילים יגורו בקוטב הצפוני
    וכוכב הצפון ימחק ממפת השמים.
    לדיון דחוף במליאה!

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    מדינת חלם

    גבי, 29/07/08 14:20

    לא יודעים איך להתמודד עם התופעה אז מעוותים את החוק כדי להשיג עוד כלי מרתיע, אישית אני נגד העיסוק בזנותואפילו חושב שצריך לאכוף את החוק ביתר שאת אבל זונה שמציעה את עצמה איך זה עושה את הקליינט למשדל?! נכון שהקליינט הוא שותף לפשע אבל אם זונה עומדת ברחוב (או דרך העיתונות) ומציעה את שירותיה לעיני המשטרה מבלי שזו תיקוף אצבע למה לעצור את הקליינט? הזונה תמשיך את תופעת הזנות וקליינט ישלח לכלא? ממש חלם !!!

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    אין שום דבר רע בזנות. זנות זה דבר חיוני וחשוב.

    דני, 29/07/08 14:18

    הרוב הגדול של הזונות עוסקות בזה מרצון.
    אם יש מישהו שכופה עליהן או גוזל מהן כסף, אז הוא ורק הוא זה שצריך להיות בכלא.
    חלק גדול מהזונות מרוויחות יותר מחברי הכנסת ואין שום ניצול.
    זכותן של הנשים לעסוק במה שהן רוצות.
    מה יעשה מישהו שלא הולך לו עם בנות או סתם לא רוצה להתחתן ?

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    אולי תרדי מהעץ!!

    אורית, 29/07/08 14:15

    קודם תתחילי לאכוף את החוקים נגד סחר בבני אדם ובנשים בפרט,אחר כך אולי תהפכו את הזנות לחוקית,מי שרוצה להיות זונה,זו זכותה,הבעיה היא כשמישהיא לא רוצה להיות זונה אבל מכריחים אותה...

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    הזנות הגיעה לפני הסירסור

    גבר, 29/07/08 14:14

    הנשים המציאו את מכירת הסקס תמורת הרווח הכספי והגברים ניסו לגזור קופון

    הגב לתגובה זו

    • איך אתה יודע, היית שם כשזה התחיל? (ל''ת)

      אולי גברים כפו זאת על נשים, שזה יותר הגיוני?, 29/07/08 15:11

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    כל החרדים יהיו בכלא. אתם יודעים מזה לתחזק אותם שם עם אוכל כשר (ל''ת)

    וברצינות, למה? יותר טוב משיאנסו, 29/07/08 14:11

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    והרי החכי''ם והחכיו''ת חלקם בני זונות! (ל''ת)

    אז מה - נשלח את אבותיהם למאסר?, 29/07/08 14:09

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    הצעת חוק של מטומטמים

    תתחילו לבנות הרבה בתי סוהר, 29/07/08 14:07

    בפרט עבור המחוקקים!

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    רעיון טוב אני בעד

    גבי, 29/07/08 14:03

    אני גבר וחושב שזה רעיון מצוין, אין שום סיבה בימינו שגבר ילך לזונה. הזנות כמו העבדות היא שריד לימים עתיקים וככל שתעלם מן העולם במהירות כן ייטב. גבר שהולך לזונה צריך לקבל טיפול פסיכולוגי שילמד אותו איך ליצור קשר עם נשים ואז הוא כבר לא יחפש פורקן לדחפים המיניים שלו בתשלום.

    הגב לתגובה זו

    • אתה חוצפן

      אמיר ניצן, 29/07/08 17:18

      בהנחה שאתה איש שמאל (ההצעה היא של גלאון) הרי שדבריך הינם עוד ביטוי לחוצפה שמאלניסטית טוטליטריסטית. באיזו חוצפה אתה שולח לפסיכולוג כל מי שחושב אחרת ממך או כל מי שרוצה ליצור עם נשים קשר קצת שונה מזה שלך יש? כשנוח לכם, אז פתאום נישואין דתיים וכו הם כפייה, אבל כשהשמאלניסטים מנסים לכפות סוגי קשרים לגיטימיים ולא לגיטימיים שיהיה מותר או אסור לקיים, אז פתאום זה ''נאור''. לא מתפלא שאמרת ''פסיכולוג''. גם ליושבי עמונה ולמתנגדים לפינוי הדבקתם בתיקים שלהם בצה''ל ועוד מקומות תגיות פסיכיאטריות. אתה חוצפן שמאלניסטי טוטליטריסטי.

      הגב לתגובה זו

    • ילמדו אותו גם איך להיות פחות ערבי או פחות חרדי ?

      פנדה, 29/07/08 18:03

      או שאולי ילמדו גבר בן 70 איך להתחיל עם בנות 20 ? דביל

      הגב לתגובה זו

    • 59- אתה לא כוסון על - אתה בטח סתם נשוי....

      עופר, 30/07/08 03:55

      מה יעשו כל אותם מכוערים/מגעילים/קונפים וכל מיני כאלה שאין מצב בחיים שמישהי תיתן להם?????

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    o.k אני לא הולך - אבל אם היא באה אליי ??? (ל''ת)

    ----- נסיעות עליי !, 29/07/08 14:02

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    מיץ

    שטויות במיץ עגבניות, 29/07/08 13:58

    עוד הפעם מנסים להפחיד עם החוקים בקריאה ראשונה, זה בחיים לא יתפוס!
    יהיו יותר מעשי אונס וגילוי עריות סתם מחפשים עוד כותרת.

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה (ל''ת)

      אזרחית, 29/07/08 14:12

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    אם גלאון הייתה יודעת על חברי הכנסת לדורותיהם שהלכו לזונות.... (ל''ת)

    חוק מטופש, 29/07/08 13:57

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    מתאים לזהבה להגות הצעה טפשית כזו, אשר תשיג את ההפך הגמור ממה שרצתה!

    Eחד, 29/07/08 13:57

    זונות (כולל ממין זכר) יש בעולם מימי רחב ועוד קודם. יש גם היצע וגם ביקוש. אפילו במדינות השמרניות ביותר - הזנות קיימת בגדול!
    האם כל זה ישתנה בגלל חוק טפשי כזה, שלא ניתן לאכיפה?
    ממש לא! זה סתם יהפוך את העניין לחשאי ומחתרתי יותר, דבר שיגרום להרעה נוספת בתנאי המחייה ובמצב הזונות.
    עדיף הרבה יותר שמקצוע הזנות יהיה חוקי, גלוי על פני השטח, ומוגן. הזונות יעבדו בסביבה מסודרת, נקיה יותר, ואפילו (מי יודע) אולי ישלמו מס.
    אם מישהי מעוניינת (ללא סרסור) להתפרנס מזנות - האם זו לא זכותה? מי שם את זהבה להחליט בשבילה? ובמה זה שונה מבחורות היוצאות עם גברים עשירים ו''תומכים''?
    (* נ.ב. כותב הדעה לא זכה בינתיים לבקר אצל זונה).

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה עם כל מילה (ל''ת)

      מחשבה סוציאלית, 29/07/08 14:16

      הגב לתגובה זו

    • כשניבחר בטיפשים לחוקק לנו חוקים אז הם יחוקקו את החוקים הכי טובים שהם

      מסוגלים לחשוב עליהם, 29/07/08 17:03

      זה מה שקורה בכנסת,זאת הרמה,אבל אנחנו בוחרים בהם.אז למי נבוא בטענות?

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    אני לא מבין איך הדתיים לא התנגדו ... חלק נכבד מהקליינטורה ... (ל''ת)

    ------ מוזר !, 29/07/08 13:57

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    פגיעה בחופש העיסוק וחופש הביטוי (ל''ת)

    נו באמת, 29/07/08 13:57

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    הנשים (הח''כ) פשוט הישתלטו על המדינה, עכשיו, תחשבו מה יקרה עוד מעט...

    מענישים רק את הגברים!!!, 29/07/08 13:53

    הנשים (הח''כ) פשוט הישתלטו על המדינה, עכשיו, תחשבו מה יקרה עוד מעט, אם ציפי לבני תהיה ראש ממשלה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    בולשיט

    עובדת בתחום, 29/07/08 13:47

    אני עובדת עם אימהות חד הוריות שבוחרות לעבוד בעבודה הנ''ל כדי לתת לילדיהן חיים, אוכל, בגדים, חינוך מסודר ועוד דברים כי המדינה אינה דואגת לכך.
    אני עובדת עם נשים צעירות שצריכות לדאוג להוריהן המבוגרים או לבני משפחה חולים כי המדינה לא דואגת לכך.
    על הדרך אותן נשים יכולות להרים ראש כאשר הן נכנסות לסופר, כי יש להן כסף לקנות את מה שהן רוצות. הן יכולות ללכת לכל אוניברסיטה וללמוד בלי לחשוב מאיפה הן ישלמו על הסמסטר הבא, ואיך יממנו שכ''ד, ועל הדרך גם להצליח ללמוד, ועוד ועוד ועוד.
    הנשים שאני עובדת איתן יכולות לבחור אם להיכנס עם גבר מסוים או לא, אותן נשים לא עושות שום דבר בכפייה, אולי רק בכפייה של המדינה, אשר אינה משאירה לנו ברירה אלה לדאוג לעצמנו לפרנסה דרך מתן שירות כזה.
    מיסוד הזנות יעזור להלחם באותם סרסורים אשר כופים זנות על נשים ויעזור לשמור על בריאות הנשים והגברים.
    לא סתם הביקוש לשירותים האלה הינו גבוהה, המגזר החרדי והחילוני, הגברים הנשואים או הרווקים אשר ניתנת להם אופציה לספק צרכים פיזיולוגיים בסיסיים בצורה קלה ונעימה. לכולם ידוע שגבר חרמן יכול לאבד בקלות את הראש ולעשות דברים שבגינם יכנס מהר מאוד לכלא.מאז ומעולם גברים היו זקוקים לשירותים אלה.
    ואל לנו לשכוח כי בכנסת יושבים לקוחות רבים וותיקים של זונות צמרת רבות....תודה על הפרנסה שסיפקתם להן.
    עכשיו תפסיקו להיות צבועים, ותעשו מה שבאמת צריך!

    הגב לתגובה זו

    • המדינה לא חייבת לך כלום!!

      אורית, 29/07/08 14:11

      מה קשורה המדינה לזה שאת חד הורית וזונה? מה קשורה המדינה לזה שיש לך הורים חולים שצריכים טיפול? מה המדינה אשמה בכל הצרות של כולם? כמו שאת יכולה להיות זונה את יכולה להיות מלצרית,עובדת נקיון,פקידה,זבנית,מיליון ואחת משרות שמיליארדי נשים בוחרות לעבוד בן ולא בזנות,כמובן שזנות זה הכי קל,לשכב ולפתוח את הרגליים,אפילו שכל לא צריך-רק כוס!
      אז האמת שאין לי שום בעיה אם בחרת להיות זונה,בכיף שיהיה לך,רק אל תחפשי להאשים מישהו במה שאת! כי אף אחד לא חייב לך כלום,כל אחד יכול להיות כל דבר,תמיד יש בחירה!!

      הגב לתגובה זו

    • כל דבריך אמת נכון קיים ויציב!

      אכן חבורה של צבועים, 29/07/08 14:15

      אם חוק כזה יעבור על כל הזונות למסור פרטים על הלקוחות שלהן השוטרים, השופטים, עו''ד והשרים שבממשלה, ולא ישאר אחד שינהל את המדינה!

      הגב לתגובה זו

    • עובדת עם אמהות?

      רועי, 29/07/08 15:13

      אני יכול אולי לשאול אותך באיזה תחום את עובדת? מאיפה המגע שלך עם בחורות ''מהתחום''?

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    זנות - מותרת רק לעשירים שיחזיקו ''מזכירה''. (ל''ת)

    א, 29/07/08 13:46

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    רגע...זה אמיתי הצעת החוק ההזויה הזאת???!!! לא יכול להיות!!! (ל''ת)

    רון, 29/07/08 13:45

    הגב לתגובה זו

    • ח'רמן קטן . תירגע ! אף-אחד לא יעצור אותך ....... (ל''ת)

      הם מנסים להפחיד, 29/07/08 14:17

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    מטומטמים

    ליאור, 29/07/08 13:42

    במקום שהזנות תיהיה חוקית כמו בהולנד והזונות יעברו בדיקה כל שישה חודשים בארץ מחליטים לאסור אלינו ללכת לזונה.אני רק מקווה שלא יהיו מקרי אונס בגלל החוק המטופש הזה

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    הצעה חלמאית!!!

    האזרח המודאג!!, 29/07/08 13:42

    הצעה חלמאית שכזאת טרם עלתה במקומותינו
    זהבה גלאון ח''כית אפרורית מנסה לעשות כותרות כדי להצדיק את קיומה בכנסת .
    במקום שתתעסק בעינינים רציניים יותר או בנושא הזנות בצורה רצינית היא מפריחה הצעות בלתי מתקבלות על הדעת
    ההצעה הרצינית ביותר היא למסד בצורה זו או אחרת ותחת פיקוח רפואי את הזנות .
    אי אפשר להעלים מהעולם את המקצוע הוותיק ביותר .צריך לדעת לחיות עימו ולהבין שהזנות לעולם תתקיים גם אם זהבה גלאון חושבת אחרת

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    הליכה לזונות = התמכרות

    הגיע הזמן, 29/07/08 13:41

    הלקוחות מתמכרים למין עם זונות, מה שמשבש את היכולת שלהם לפתח יחסים תקינים ושוויוניים עם אישה. החוק יעשה טוב לכל הצדדים. הלוואי שיעבור!

    הגב לתגובה זו

    • איזה שטויות !! גם וגם..

      חולה מין, 29/07/08 14:55

      אז ככה, אני רוצה גם זונות,גם חובבות.. וכל דבר שזז. מה קשור בכלל התמכרות?וכשאין בנמצא אופציות אחרות, זונה זה פתרון ''בן זונה''...

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    הצעה חלמאית!!!

    האזרח המודאג!!, 29/07/08 13:41

    הצעה חלמאית שכזאת טרם עלתה במקומותינו
    זהבה גלאון ח''כית אפרורית מנסה לעשות כותרות כדי להצדיק את קיומה בכנסת .
    במקום שתתעסק בעינינים רציניים יותר או בנושא הזנות בצורה רצינית היא מפריחה הצעות בלתי מתקבלות על הדעת
    ההצעה הרצינית ביותר היא למסד בצורה זו או אחרת ותחת פיקוח רפואי את הזנות .
    אי אפשר להעלים מהעולם את המקצוע הוותיק ביותר .צריך לדעת לחיות עימו ולהבין שהזנות לעולם תתקיים גם אם זהבה גלאון חושבת אחרת

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    ומה במקרה הזה?

    גבר, 29/07/08 13:35

    יצאתי לדייט
    הלכנו למסעגה
    אני שילמתי
    שכבנו
    נגמר הקשר
    אם לא היתי משלם במסעדה לא היה סקס
    אז זה נחשב שהלכתי לזונה?

    גלאון הזו מפגרת...

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    נו באמת... מכל הנושאים הדורשים חקיקה

    זו שאינה יודעת לשאול, 29/07/08 13:35

    לפעמים הצדקנות וההתייפיפות עולה על כל דמיון במדינה הזו.
    אתם(המחוקקים) הרי יודעים טוב מאוד שיש נשים וגברים שאין להם דרך אחרת מלבד הזנות.
    אותם אנשים שהחברה מקיאה מתוכה בגל סיבות שונות ומשונות, למה שלא תחקקו חוק נגד הקאתם מהחברה?
    כמה אנשים יש שהדרך היחידה להתפרנס או לעמוד בתלאות היומיום היא למכור את גופן/ם?
    כמה עניים-עובדים יש בארץ שלא מוצאים דרך אחרת?
    אחרי שתחקקו חוקים המגינים על שכאלה, רק אז תשקלו שנית חוק שימנע מהם גם את סוג הפרנסה הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    הצע''ח:חכי''ם פופוליסטים-למאסר

    המחוקק החדש, 29/07/08 13:30

    יש לחוקק חוק המטיל על חכי''ם שאינם עובדים ברצינות ובאיכות אלא מסתפקים בהכרזות פופוליסטיות זולות - עונש מאסר.

    כך נימנע מהצהרות פופוליסטיות זולות ועלובות של חכי''ם שעסוקים כל העת ביחצנות לעצמם במקום לעבוד קשה לתועלת הציבור ולהצדיק את משכורותיהם הנפוחות ואת הפנסיה שתשולם להם על כך.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    זכותה של הזונה למכור את עצמה

    ילד, 29/07/08 13:30

    למה אתם לוקחים לה את הפרנסה?

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    רגע,זה כולל גם זנות פוליטית? (ל''ת)

    שאינו יודע לשאול, 29/07/08 13:29

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    צביעות פמיניסטית - איפה זכות אשה על גופה !

    עופר, 29/07/08 13:27

    מצד אחד דורשות את זכות האשה על גופה, אבל כשלא נוח להן מה נשים עושות עם גופן, הן מעבירות חוקים נגד.

    ולא...לא הלכתי ולא אלך לזונה...

    הגב לתגובה זו

    • אתה רוצה זכות על גופן של הנשים האומללות ! (ל''ת)

      עופר הצבוע, 30/07/08 09:27

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    יש נשים שעובדות בזה מבחירה אישית ולא מתוך אילוצים או נסיבות !

    לא כולן נסחרות בשוק הזונות, 29/07/08 13:23

    גם חברי כנסת הולכים לזונות .
    איך אני יודעת ?
    כי אני זונה ומכירה...

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    לא דרושה אינטלגנציה גבוהה ע''מ להיות חברת כנסת ואישה, וגם גבר, וחבל (ל''ת)

    חנן וייס, סא''ל במיל', 29/07/08 13:23

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    הצעת חוק טפשית בעליל

    צורך קבוע של שירותי ליווי, 29/07/08 13:23

    יכולתי כמובן לספר סיפור אישי, אבל כאן המקום להגיד באופן שאינו משתמע לשני פנים :

    כל מעשה שמתבצע בין 2 אנשים בוגרים בהסכמתם ואינו פוגע באיש - לא ייתכן שמחוקק יתערב.

    המציאות פשוט חזקה מכל. הרי למה קוראים למוסדות ''מכוני ליווי'' או ''מועדוני בריאות''. כי היה צורך באפמיזם ע''מ לא לקרוא לילד בשמו.

    אז מה יקרה ? יקומו למשל ''מוסדות לריפוי לחצים'' , ''עוזרות במשק בית לגברים בודדים''. אבל האפשרות הסבירה ביותר היא שהחוק יוקפא בחוק ההסדרים עקב חוסר אפשרות לאכיפה.

    ולאותם ח''כים אני אומר - אתם מן הקול שלי תשכחו וכך - כל רשימה שתשלב אתכם. לא אכפת לי קדימה, ליכוד, עבודה - כולכם הרי שקרנים באותה מידה. אבל אצביע רק לרשימה שלא כוללת אף שם מתוך הצעת החוק.

    http://knesset.gov.il/privatelaw/data/17/3992.rtf

    ואני מציע שכך ינהגו גם אחרים

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    הכנסת מוציאה את הנישואים מחוץ לחוק (ל''ת)

    עופר, 29/07/08 13:22

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    stupid... supid ....stupid

    roco the croco, 29/07/08 13:20

    and one more time ....STUPID LAW

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    חוק בעייתי מאד ל....

    אסף, 29/07/08 13:18

    כדורגלנים.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מי שמכם?

    י, 29/07/08 13:12

    טוענים המחוקקים ''הזנות היוצרת פגיעה בוטה בכבוד האישה וחירותה, בשוויון זכויותיהן של נשים בחברה ובזכותה של האישה על גופה''

    זה לא להיפך?
    ''איסור הזנות הוא פגיעה בוטה בכבוד האישה וחירותה, בשוויון זכויותיהן של נשים בחברה בזכותה של האישה על גופה ובחופש העיסוק שלה''

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    רגע-לא הבנתי...הלקוחות הם הפוגעים בכבוד האישה ובשוויון

    לא להאמין, 29/07/08 13:11

    ומה עם אלו שעובדות בזה...הן לא מציעות את עצמן?

    הגב לתגובה זו

    • באמת לא להאמין - כמה אתה אדיוט.

      עצוב, 29/07/08 13:38

      מסכנים הגברים, שוב הנשים המופקרות מדיחות אותם...

      הגב לתגובה זו

      • הוא צודק ומי שאדיוט/ית זה את/ה (ל''ת)

        אבי, 29/07/08 14:21

        הגב לתגובה זו

  • 30.

    זונות מעלימות מס, מדביקות באיידס, מפרסמות עצמן בניגוד

    לחוק, 29/07/08 13:11

    אבל-אם גבר מתפתה ומשלם למישהי שראתה חצי מהגברים בגלובוס לפניו, הוא זה שיילך לכלא. אכן מתאים לזהבה גלאון לנסח חוק כזה.

    הגב לתגובה זו

    • צודק לחלוטין - אנחנו במזרח התיכון וכאן החוקים קצת שונים..

      ה''גבר'' פשוט מתפתה בגלל הזונה..., 29/07/08 13:44

      אין מה לעשות ..
      במדינה ש2/3 ממנה עולים ממגוון מדינות עולם דור 3.5 ושהדור שהיה כאן קודם עוד בקושי התחיל לצאת מהטימטום הכללי ששורר כאן כבר שנים רבות.. אתם צריכים להבין הזונות רעות וה''גברים'' פשוט .. מתפתים..
      פשוט לא מבינים שזנות זה פשוט אונס.. נשים באמת מסכנות שאין להן ברירה בגלל נסיבות חיים אומללות

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    עליה במעשי אונס

    bj, 29/07/08 13:10

    לכל הנשים שתומכות בהצעה תחשבו על זה:
    אני לא הופתע אם זאת תהיה התוצאה.
    גם לא הופתע אם הדבר היחיד שזה יגרום
    היא להעלאת המחירים בשוק הזנות.
    מה שיגרום לכך שהסרסורים יתעשרו עוד יותר.איסור זנות כמו איסור על עישון
    כמו איסור על שתית משקאות חריפים:
    האם זה הצליח באיזה שהוא מקום בעולם?
    כמובן שלא-הדרך היחידה להתמודד עם זה
    היא חינוך מצד אחד וטפול בזונות מצד שני.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    רגע-ומה עם הזונות? הם יוצאות נקיות??

    אין אכיפה, 29/07/08 13:09

    אם המשטרה רוצה היא יכולה לעצור עכשיו, בכל עיר, כמה מאות זונות עובדות-ולהפחית את התופעה בעשרות אחוזים ולהורידה למחתרת ממש. אבל, כמו לגבי הפשע המאורגן-לא המשטרה ולא החוק ומהשפט עושים את מה שדרוש.

    האג'נדה הפמניסטית טוענת שאישה יכולה להיות זונה ופתיינית אבל בסופו של דבר הגבר הוא הנצלן.

    זה מסריח

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    יותר כלכלי לסרס כל מי שהולך לזונה! מה שנקרא: פעם אחת ולתמיד! (ל''ת)

    איזה טמבלים יש בכנסת?, 29/07/08 13:06

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אולי פשוט תוציאו את הזנות מחוץ לחוק - יותר זול! (ל''ת)

    כחריג לחופש העיסוק!, 29/07/08 13:05

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    גלאון עושה מעשה זנות

    האזרח ק., 29/07/08 13:02

    ההצעה הזו בעצמה היא זנות אחת גדולה, הצעה פופוליסטית ראוותנית שאין בה דבר חוץ מזנות של משרתי הציבור שסוטים מדרך הישר.

    במקום ללכת בדרך הישר ולנהל פיקוח רציני על תעשיית המין בתשלום - תעשיה שיש גברים רבים שזקוקים לה, ונשים רבות שמעוניינות לעבוד בה - הגברת גלאון מנפנפת את עצמה לראווה כפעילה למען זכויות הציבור - בדיוק כמו פרסומות של זונות - בעוד היא לא מועילה כלום אלא להיפך.

    נכון שיש נשים שמנוצלות בתחום הזה, אבל כיום, יש גם הרבה מאד נשים שבחרו בתחום הזה מרצון, וזה ידוע לכולם, חוץ מח''כ גלאון, שעושה מעשה מכוער לא פחות מאלו של הזונות ולקוחותיהם, ומציגה שקרים בפרהסיה, כאילו כל הזונות מנוצלות ומסכנות ומוכות ונרדפות.

    בהחלט צריכים להמחיר את הענישה על סרסורים, שגורמים לזנות מאונס, אבל נשים שרוצות לעבוד בתחום הזה ולהרוויח בעמל כפיהן אפילו יותר מח''כ גלאון - מה רע?

    אולי ח''כ גלאון איננה במצה גופני המאפשר לה לעבוד בתחום הזה, אבל היא לא צריכה לקנא באותן נשים ולחסום להן את האפשרות הכלכלית. חלק מהן הינן בנות ראויות, חכמות ואנושיות, לא פחות מח''כ גלאון, שעושות את עבודתן נאמנה, ומביאות סיפוק להמוני גברים, - הרבה יותר ממה שמצליחה לעשות ח''כ גלאון, וכנראה שהן לא רוצות להיכנס לתחום המכוער והמלוכלך והבזוי של פוליטיקה, שבעיניהן - ואף בעיני גברים רבים אחרים - מלוכלך ובלתי מוסרי הרבה יותר מזנות.

    אז הגיע הזמן שח''כ גלאון ודומותיה, יפסיקו סוף סוף את היהירות ואת הצביעות, ויפסיקו לנסות ולעשות הון פוליטי על חשבון גברים צרכני מין בתשלום ועל חשבון נשים שמעוניינות להרוויח מזה, ואם צריך לעשות פיקוח - אדרבה ואדרבה, אבל לא בצורה הזולה והפרימיטיבית הזו של ח''כ גלאון.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מטורפים - ילדות תמימות ישלמו על כך

    אבי, 29/07/08 12:59

    עדיף שכל החרמנים יילכו לזונות ויתפרקו מאשר שיחפשו ילדות ובחורות תמימות לאנוס

    זנות תמיד היתה ותמיד תהיה
    תקראו ספרים ותפסיקו להציע הצעות חולניות כאלו

    הגב לתגובה זו

    • צודק במאה אחוז!!!! (ל''ת)

      יוסי, 29/07/08 13:13

      הגב לתגובה זו

    • זה בדיוק מה שחשבתי!! זה יעלה את מקרי האונס לכמויות מטורפות!! (ל''ת)

      נ, 29/07/08 13:52

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    Who are the DEBILIM that sign for this ??? (ל''ת)

    Roy, 29/07/08 12:42

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    יישר כח!

    אחת שאכפת לה., 29/07/08 12:41

    יישר כח גדול לזהבה גלאון.
    הליכה לזונות היא בדיוק כמו צריכת סמים,הימורים אלכוהול וכו. תופעה הרסנית וחולנית ולכן חייבת לצאת אל מחוץ לחוק.
    אין ספק שאם החוק הנ''ל יעבור, אפקט ההרתעה יקטין את התופעה במידה ניכרת.

    הגב לתגובה זו

    • זהבה תרגיעי...........! (ל''ת)

      את מעייפת אותנו כבר שנים! סתלקי.... קיץ וחם בחוץ, 29/07/08 13:08

      הגב לתגובה זו

    • באמסטרדם היית?

      אורן, 29/07/08 13:13

      חברה נאורה, שמיסדה את הזנות ולכן תחום זה נקי מסמים, עבירות פליליות ונחשב מכובד ביותר. גם סמים ואלכוהול הוצאו מחוץ לחוק וזה לא עזר. ברגע שממסדים משהו, כל העוקץ יוצא ממנו והתופעה נהיית תרבותית. -ולגבי אפקט ההרתעה - בארה''ב יש גזר דין מוות, ואת לא רואה אנשים מפסיקים לרצוח שם.

      הגב לתגובה זו

    • חשבת על הנשים שמתפרנסות מכך ? מה עם זכות האשה על גופה ??? (ל''ת)

      עופר, 29/07/08 13:23

      הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע- כל הכבוד זהבה!!

      נעמה, 29/07/08 13:29

      הנה חברת כנסת שגם מבצעת ולא מברברת כל היום.
      המשיכי כך זהבה- הנשים מאחוריך!

      הגב לתגובה זו

    • אני לא מפקפק בזה שאכפת לך, רק בשיקול הדעת שלך ושל זהבה

      Eחד, 29/07/08 14:07

      אתן תשיגו בדיוק את ההפך הגמור בהצעה הזו!
      זונות שימשיכו לעבוד במחשכים ולא יהיו להן לא הגנה ולא תנאים מינימליים.
      גם את האלכוהול ניסו לאסור בארה''ב ומה יצא מזה? המון אלימות!

      הגב לתגובה זו

    • את מתה מקנאה (ל''ת)

      אבו טיז, 29/07/08 16:59

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    ואם אני ממש מכוער... (ל''ת)

    ד., 29/07/08 12:36

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    למה רק גברים? נשים גם משלמות עבור סקס. (ל''ת)

    חשב, 29/07/08 12:36

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    תלחמו בנגע הסמים גורם להרס המדינה, גלאון את מאוסה (ל''ת)

    אייזיק - פ''ת, 29/07/08 12:33

    הגב לתגובה זו

    • תלחם אתה!

      אורן, 29/07/08 13:14

      רואים שלא עישנת בחיים.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    והפוליטיקאים ? כל הפוליטיקה בישראל זו זנות אחת גדולה !

    ישמעאל, 29/07/08 12:30

    הצעת חוק נוספת ,כל ח''כ שיעסוק בזנות , לא תהיה לו חסינות !

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מה קורה אצלכם אם פרסום התגובות ??-? (ל''ת)

    פקק תנועה קרית ביאליק, 29/07/08 12:24

    הגב לתגובה זו

    • אתה באמת לחוץ ...שחרר כבר את הפקק ! (ל''ת)

      :), 29/07/08 12:51

      הגב לתגובה זו

      • כמובן

        פקק תנועה קרית ביאליק, 29/07/08 13:15

        העבודה מרובה .והזמן קצר והנושאים מרובים ומעניינים ..ואני לא מספיק .להגיב על כול הכתבות שישנם .כפי שעשיתי פעם .באתרים השונים .

        הגב לתגובה זו

        • אז אולי תשב ותלמד עברית נכונה בזמנך הפנוי !! (ל''ת)

          אסתי, 29/07/08 13:48

          הגב לתגובה זו

          • מכון שאן לי זמן לשום דבר אשתדל להתיחס לתגובתך בכובד ראש . (ל''ת)

            פקק תנועה קרית ביאליק, 30/07/08 08:13

            הגב לתגובה זו

        • מה היינו עושים בלעדי עבודתך החשובה - יא חרטטן - לך לעבוד (ל''ת)

          תגובותיך חיוניות לכולנו - המשך בעבודת הקודש!!, 29/07/08 13:49

          הגב לתגובה זו

        • פקק , אתה המלך ! (ל''ת)

          תמשיך כך - תן להם בראש 1, 29/07/08 13:59

          הגב לתגובה זו

          • אני מודה לך על תגובה זו . (ל''ת)

            פקק תנועה קרית ביאליק, 30/07/08 08:17

            הגב לתגובה זו

  • 16.

    אוקי.רק שיעשו בתי בושת עם רישיון.מה הצרכן אשם?אולי גם יענישו כל אחד ששותה אלכהול ומעשן? (ל''ת)

    ח ח ח, 29/07/08 12:08

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    בנוסף למחלות --- גם מעצר ??? ממש חוסר התחשבות !!! (ל''ת)

    //// קשה לחיות פה \\\\, 29/07/08 12:05

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אתם נלחמים נגד חרמנים ??? ---- חסר פושעים אמיתיים ??? מחבלים ?? (ל''ת)

    ^^^^^ ביזיון !!!!!, 29/07/08 11:59

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    דבר נוסף

    פקק תנועה קרית ביאליק, 29/07/08 11:59

    יש להוסיף לחוק זה .שהדורש והנותן שרותי מין. זה דבר שיחשב כתעסוקה ב כסטיה מינית .

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    חכמים גדולים ----- לכם יש חסינות ........... (ל''ת)

    ************ קופידון ....., 29/07/08 11:56

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    המקצוע העתיק בעולם

    זרחיה, 29/07/08 11:56

    משחר התרבות שהחלה לפני כ-6000 שנה, ניסו בני האדם למגר את מקצוע הזנות.

    לא רק שללא הצלחה, אלא שמלחמתם הביאה להווצרות בעיות ועיוותי דין שגרמו לעמים נאורים, להתיר זנות, במסגרות שקבע המחוק.

    ברנרד שאו קבע, שכל הנשים הן זונות ורק צורת וגובה התשלום משתנה, ולמרות שדבריו מרגיזים, התברר שהם נכונים.

    כעת לישראל שיטה שאף אחד לא חשב עליה קודם. נעניש את הגברים ולא את הנשים.
    יפה. רעיון ישראלי מבריק.

    האם הכוונה לתשלום בכסף ? רק ?
    מה עונשו של גבר שקונה תכשיט יקר לנערה ושוכב איתה ?

    בהצלחה.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מעולה וחוק מצוין כן ירבו חוקים מסוג זה . (ל''ת)

    פקק תנועה קרית ביאליק, 29/07/08 11:55

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    בלתי אפשרי

    א.נ, יהודה, 29/07/08 11:30

    זה כמו לאסור שתיית אלכוהול, אפילו יותר גרוע.נובע מיהירות חברי הכנסת הנ''ל, הם חושבים שהם אלוהים.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    לבטל את המקצוע הכי עתיק בעולם? אני חושבת שלא

    טליא, 29/07/08 11:30

    יהיה מספיק מקום בבתי הסוהר לכל אותם גברים שלא יוכלו להתאפק.
    מה יעשו הלא נשואים? היכן יפרקו ''זעמם''?

    הגב לתגובה זו

    • הגברים בישראל יצתרכו להפסיק ליטול ויאגרה (ל''ת)

      פקק תנועה קרית ביאליק, 29/07/08 12:41

      הגב לתגובה זו

    • אני דואג דווקא לנשואים שלא יכולים לצאת לפייקאפ בר

      עופר, 29/07/08 13:28

      ובכל זאת תקועים עם ...

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    ירידה באלימות

    חושבת שמבינה, 29/07/08 11:29

    רק חבל שאתם לא מבינים שכל עוד הולכים לזונה תהיה ירידה באלימות [אונס וכו'] ובפשיעה אני לא אומרת לעודד זנות אבל אפשר לפקח עליהן [מבחינה בריאותית] כמו שעשו במדינה מתוקנת כמו אמסטרדם.

    הגב לתגובה זו

    • ואם יהיה

      מה זנ משנה, 30/07/08 01:20

      פיקוח אז הכול יהפוך לורוד יותר?

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    בעד הצעת החוק

    ויקי, 29/07/08 11:26

    אני בעד הצעת חוק זו.יש לה כמה יתרונות:
    א.במידה ויהיה פחות צורך בשירותי מין מהסוג הזה,הסחר בנשים בתקווה שיפחת אף הוא.
    ב.הקלות שמייחסים ליחסי מין תשתנה במידה והיא לא תהיה נפוצה כל כך על ידי מימושה בסכום פשוט.

    הגב לתגובה זו

    • צריך להפריד בן סחר בנשים לבין זנות

      אני, 29/07/08 13:30

      יש לרדוף ללא מנוח סוחרים בבני אדם, אך נשים שמעונינות לעסוק בכך (ויש כאלה) זכאיות לבחור בעצמן.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    כאילו אין בעיות חמורות יותר.

    אריה מור, 29/07/08 11:25

    מתאים לממשלה .נכים חסרי תיקווה נמקים ניצולי שואה מתים אמהות חד הוריות גוועות מרעב קשישים מוכים מה שמענין את גלאון זה הזונות זה נשמע טוב בכותרות.0שאלה לי לגלאון הצדקנית.אם אשלם לה חשבון חשהל עבור מין היא זונה? אני עבריין? אם אקנה לה אוכל כמו בקונים לך האם היא זונה. אני לקוח.?
    המדינה נהרסת לנגד עיננו גועל נפש

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מה זה? מדינת משטרה סטייל אירן? (ל''ת)

    יואב, 29/07/08 11:15

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    הצעה טיפשית

    לא צרכן, 29/07/08 11:12

    גלאון מביטה באופק צר על הנושא המדובר. המקצוע העתיק הזה לא סתם הוא עתיק . לאנשים מכל מיני סיבות יש צרכים והיו מאז ומעולם . ואין גוזרים גזרות שאין יכולים לעמוד בהם. וזה שוב חוק כנגד החוליה החלשה. חשבת להצטרף להצעה על מיסוד הזנות? או שזה לא מקורי בעינייך? זהבה גלאון ,הצעתך טיפשית תחשבי שוב!!!

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    טוב מאוד מאוד

    יוסי, 29/07/08 11:11

    עכשיו רק צריך לחסום אתרי סקס

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מעניין כמה מקרי אונס יהיו במידה והחוק יעבור????

    ריאלית, 29/07/08 11:06

    גלאון לא חיה בעולם הזה. עדיף שילכו לזונה מאשר שיאנסו. גברים נשארים גברים

    הגב לתגובה זו

    • מה דינו של גבר שזונה באה אליו? (ל''ת)

      מ, 29/07/08 13:46

      הגב לתגובה זו

    • הצעת החוק דווקא תוביל לתחילת תהליך למיסוד הזנות.בתואנות שזה מגביר אונס (ל''ת)

      אלימות וכיו''ב. צריך חינוך !, 29/07/08 14:09

      הגב לתגובה זו