• 101.

    אוי נו שתקו כבר !

    עליזה, 11/11/08 14:11

    איין מה לעשות ככה זה העולם שלנו !
    עכשיו ?!
    שתקקקקקקקקקקקו כבר !

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    חוצפה (ל''ת)

    שקד, 21/08/08 23:29

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    תודה

    נדהם מופתה, 30/07/08 10:14

    תודה לך השר דיכטר שהארת את עינינו כעת אנו יודעים שזה פלילי אחרת היינו חושבים שזה סרט

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    עבריינות

    תמר, 30/07/08 10:13

    לא מזמן היתה תוכנית בטלויזיה על העבריין הלפרון , נדהמתי לראות כאילו בן אדם חיובי שנותנים לו במה במקום שישליחו אותו לכלא.

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    רצח

    תמי, 30/07/08 10:08

    לצערנו אין לנו משטרה,שתגן על האזרחים יש רק חבורה של פחדנים שבמצבים כאלה בורחת,לא רוצה להסתבך עם עבריינים, אולי בצדק הענישה לא מספיק חזקה,או שלעבריינים יש עורכי דין שיכולים להוציא אותם בכל מצב.אז למה לסכן את עצמם.

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    אני לא מבין את האנשים האלה!!!1

    אלמוני, 30/07/08 09:56

    תכלס אני מכיר אולי את משפחת אברגיל אני לא מבין למה רצו להתנקש בהם זה לא מובן לי!!!!!!!!!! אני יודע מי אלה שני היורים והקורבנותת זה לא מסתדר לי טוב שתפסו אותם ואגב אם יש שאלות כן זה הם זה מי שתפסוווווווווווו

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    השר הגרוע ביותר במשטרה מאז הקמת המדינה הפך המשטרה לבדיחה (ל''ת)

    גורג W, 30/07/08 07:07

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    השר עסוק בסכינאות נגד ראש ממשלה מכהן,והפושעים מחסלים אותנו (ל''ת)

    שר פקה פקה פוזה, 30/07/08 07:04

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    רצח בחוף בת-ים

    בת-ים, 30/07/08 06:41

    איפו השוטרים אין הגנה על אזרחים חפים מפשע לא רואים את השוטרים רגלי כל הזמן בתוך הניידת במזגן אין הגנה על האזרחים בימי שישי ייש הרבה ניידות אבל כולם בתוך הניידות פוחדים ללכת ברגל? ולהזיע מהלחות , וחוץ מיום שישי בערב איפו המשטרה כל השבוע.

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    קצת עצוב=מצחיק לראות את דיכטר מוקף מאבטחים מסוקסים. ומי ישמור עלינו? (ל''ת)

    נ., 30/07/08 05:54

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    דיכטר המשטרה שלך מעוררת בחילה גם אתה כשלתה לך הביתה ותנוח (ל''ת)

    תת, 30/07/08 05:45

    הגב לתגובה זו

    • וואלה אתה צודק

      אלמוני, 30/07/08 09:58

      אני לא מבימן באמת השוטרים משחקים יותר בקקה הם דואגים שילדים לא יעשנו וכל הזבל הזה עוצרים אותך תמיד לבדיקה וכאלה למה אתם לא עוצריך ובודקים חשודים?!?!?!
      מה ילדים יותר מסוכנים ממזפחת פשע אני לא מביןןןןן טוב עזבו משטרה חרא אני אומר לכם עדיף בלי משטרה

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    דיכטר-היה ראש השב''כ ?????????????? (ל''ת)

    משה, 30/07/08 01:22

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    דיכטר, במקום ליחצ''ן את עצמך תתחיל לעבוד: בזבזת אשראי על כלום (ל''ת)

    מתנה ש. חצור הגלילית, 29/07/08 22:52

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    המשטרה ארבה לפושעים לפי הבנתי את הכתבה....

    האיכפתית, 29/07/08 19:37

    אז הם חיכו שהמפגעים יפגעו ואחר כך לתפוס אותם? מה זו הדרך החדשה של המשטרה.... כאילו אם אין הרוגים על מה יעצרו אותם? יופי.... אנחנו מקדימים את זמנם של החייזרים בהגיון.... אלא אם כן אני קשת הבנה...

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    כולם יוצאי הליכוד=שרון,אלפרון,הירשנזון,קצב,רוזנשטין,בלומנטל,הנגבי

    ישראל כץ.אברגי,רוחמה,אפללו וכו'מושחתים ועברינים..., 29/07/08 16:41

    במרכז אחד גדול מושחת ומשחית.אסור שישראל מדינת העם היהודי תהפוך למדינה ששולטים בה שחיתות עברינות ובריונות.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    זה טרור כמו חיזבאללה וכך צריך לטפל בו : יממ, מטכל, שלדג (ל''ת)

    רק לא סוס פוני, 29/07/08 16:35

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    פעם עבריין היה עובר מדרכה ממול כשפגש שוטר. היום שוטר עובר למדרכה ממול. (ל''ת)

    אזרח, 29/07/08 16:34

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    דיכטר אתה אפס כולך פקה פקה.איך אחד כמוך היה ראש השב''כ?

    דוד, 29/07/08 15:50

    יש לי חשש כבד שבשב''כ כמו בהיסתדרות או במערכות אחרות הבנוניות והאפסיות מנצחת ומתקדמת,כי האפס לא מאיים על נושא המישרה שמעליו או שברוחבו ולכן נוח להשאיר במערכת ולקדמו.אחרת אין הסבר הגיוני לפער שבן דיכטר לתפקידו.ושאף אחד לא יצא לנו בהצהרות כבר שמענו רבות בשנים האחרונות.כולם למדו פה בארץ לצאת בהצהרה לוחמנית לתיקשורת ולא לעשות כלום.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    לתת את הדין

    סטרול, 29/07/08 15:42

    אני קורא את התגובות שלכם.רובכם צודקים.למה אנחנו שותקים ונותנים יד לממשלה הזאות להמשיך?שום שר לא מתפקד בתפקיד שקיבל.והראש נחקר בבפשעים כמו ראש הקוזה נוסטרה ואנחנו שותקים.בואו ונעלה לבנין הפרלמנט עם נבוטים ונעשה מהפכה .לא עוד פשע במדינה רוצים ביטחון לאזרחים.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    תקלה משטרתית חמורה !!

    אלמוני, 29/07/08 15:38

    למשטרה היה מודיעין מוקדם, כל כוחות העיקוב והבילוש היו באזור הרצח המתוכנן, שוטרים צפו בעבריינים ובמתרחש ולא השכילו למנוע את רצח/העבירה אשר לשם מניעתה היו באזור.
    במדינה מתוקנת כל האחראים היו קמים ופורשים.
    אבוי למשטרה שמנסה להונות את אזרחיה במקום להגן עליהם.

    הגב לתגובה זו

    • דיכטר לך הביתה

      יעקוב, 30/07/08 00:54

      הייתי רוצה לראות את כל ההצהרות שדיכטר השמיע מאז שהוא שר ולירשום ליד מה התוצאותואז אולי הןא ייאלץ ללכת לכיבינימתלא אתפלא שהוא חושב את עצמו ל פןטין הישראלי 000000000000000

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    הרצח בבת ים

    לו שמעוני, 29/07/08 15:36

    המשטרה ,הפרקליטות ןבתיהמשפט אשמים בהשתוללות הטרור של ארגוני הפשע במדינה.המשטרה עוסקת בטפל,הפרקליטות יודעת להתעסק רק עם הצוארון הלבן בלבד והשופטים מפחדים מהעבריינים ומשחחרים אותם בעונשים קלים שמעודדים פשיעה נוספת.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    תיפקוד דיכטר

    סטרול, 29/07/08 15:36

    כאיש משטרה לשעבר מי'ל אני מתביש בשר המשטרה.הפשיעה בארץ חוצה כל גבול ובמה עוסק השר?אני חושב שאין עינין לממשלת ישראל במישטרה חזקה ונוח להם שהמישטרה חלשה.כי מישטרה חזקה אולמרט בבית סוהר.מישטרה חזקה חצי כנסת בבית סוהר.לכן טוב בעינייהם מישטרה חלשה וחוסר ביטחון לאזרחיהם הולכים עם שומרי ראש.הגיע הזמן לטפל במישפחות הפשע כמו בברזיל.די להרג אזרחים חפים מפשע.ולתיקשורת די לרוץ ולהרים לגובה את מישפחות הפשע ולהפוך אותם לגיבורים.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    המשטרה מתעסקת בכיסוי תחת!

    אזרח שמשקרים לו, 29/07/08 15:27

    ההודעות הסותרות של המשטרה ושל דיכטר לגבי מעורבות שוטרי היחב''ל ששהו במקום מוכיחה כי המשטרה והשר ממשיכים להתעסק בפוליטיקה וכיסוי תחת אך לא בדבר האמיתי - עבודת שיטור שחורה, שירות הציבור והפיכת חיי משפחות הפשע לבלתי אפשריים.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    ל- 67 תתבייש לך (ל''ת)

    שוש, 29/07/08 15:21

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    מה לגבי מעצרים מינהליים ?

    אילן, 29/07/08 15:20

    לגבי כל הפושעים הידועים , שישבו שנה שנתיים בכלא להתקרר !

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    דיכטר הפך לפרשן ותו לא.מחלק סופרלטיבים ללא הפסקה וביצועים כלום (ל''ת)

    אבי, 29/07/08 15:12

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    דיכטר והמשטרע שלו, סרט של לואי דה פינס.

    יגאל כהן-רחובות, 29/07/08 15:11

    השוטרים בורחים מהחבל.
    השוטרים מתעלפים כשצריך לירות במחבל.
    השוטרים יורים ולא פוגעים.
    השלב הבא שהשוטרים יירו ויפגעו בקורבנות.
    לואי דה פינס.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    פיגוע

    אחד היה במערכת, 29/07/08 15:08

    דיכטר נכשלת לך הבייתה אתה בתפקידה הגדול עליך ב 10 מספרים. ואל תנפח לאזרחים את הראש על גיוס שוטרים. כי אין מספיק שוטרים ומצב הניידות כמו הצרות של המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    שימו לב: הפרופיל של העבריין הארץ ישראלי. מסתתר בין אוברי האורח! (ל''ת)

    מיקי, 29/07/08 15:05

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    דיכטר לך הביתה יא אפס

    יוסי, 29/07/08 15:01

    משבח את המשטרה??

    על מה???

    על זה שעקבו אחרי פושעים, ראו אותם רוצחים ורק אז עשו משהו?

    נמאס מאוסף חדלי האישים המתקראים ממשלה.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    תגובה

    אדריאן, 29/07/08 14:58

    איך אפשר לבקש מהממשלה שתדאג צלשלום הציבור אם אין בכלל ממשלה ??.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    דיכטר יודע היטב שהשחיתות והעברינות שהתפתחו כאן מסוכנים יותר מהחמס

    הוא לא סתם פיטר את קראדי!הפכנו למדינה מגעילה., 29/07/08 14:56

    אם תחפשו היטב תמצאו שיש חיבור בין עברינים חרדים וליכודניקים.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    כראש השב''כ היית גדול, כשר המשטרה אתה קטן

    שרה, 29/07/08 14:54

    אני יותר חוששת שמדינת ישראל תיהרס בגלל הפשיעה היהודית , מאשר מכל הטרוריסטים המתועבים הרוצים להשמידנו.
    דיכטר במקום לשמור על הכסא שמור על אזרחי המדינה!!! תפקידך לדאוג לבטחון האזרחים . הוכח שיש משטרה במדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • תן לשוטרים מסכות סקי ושיתחילו לעבוד. פחדנים. (ל''ת)

      אזרח, 29/07/08 16:36

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    הבעל הוא

    עבריין מהמאפיה הרוסית, 29/07/08 14:30

    ואשתו היתה היעד לחיסול היורים לא טעו
    הבעל הוא עבריין גדול

    הגב לתגובה זו

    • תקרא את התגובה של 60 (ל''ת)

      אייזיק - פ''ת, 30/07/08 10:05

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    במדינה מתוקנת כמו ארה''ב היו מושיבים אותם על כסא חשמל

    דרור, 29/07/08 14:30

    אבל פה הם יקבלו 20 שנה ויורידו להם שליש על ''התנהגות טובה''

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    אם זה רק שני חשודים

    סתיו, 29/07/08 14:20

    אם זה רק שני חשודים אז אין ספק שמשהו כאן קצת לא בסדר.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    ומה יעשו לרוצח?עסקת טיעון נאורה!עד לקורבן הבא של חוקי ההפקרות של מערכ

    קורן נאוה,טבריה, 29/07/08 14:20

    מערכת המשפט בישראל!

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    ההוצאה להורג

    מיכאל, 29/07/08 14:14

    תחושת הבטחון אין לנו.
    פשוט סתם כך הוציאו להורג את המשפחה הטובה.
    איך אפשר?
    אני בהלם.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    עוד שבוע

    חכם מימון, 29/07/08 14:12

    עוד שבוע כולם ישכחו את הרצח.
    ואלכס יצטרך לגדל 2 ילדים לבד כל חייו.
    והילדים יגדלו בלי אמא.
    הי''ד

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    דיכטר-אנו מ-פ-ח-ד-י-ם!! ואתה רק מברבר!!!! (ל''ת)

    משה, 29/07/08 14:10

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    דיכטר מאכזב

    א, 29/07/08 14:03

    היה צריך לעשות לפשע המאורגן מה שעשה נגד פיגועי ההתאבדות ונכשל

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    אלכס יקר

    מפקדו של אלכס בעת שרותו הצבאי, 29/07/08 13:58

    אלכס יקר פתחתי את העיתון ונידהמתי
    ליבי איתך והשתתפותי בצערך
    אני יודע כמה קשה היתה עליתך וקליטתך בארץ

    הייתה חייל למופת אחראי ומסור גם להוריך שניזקקו לך בטח חשבתה שבארץ שבה כולם יהודים
    יהודי לא יפגע ביהודי והינה בא אסון כזה בדיוק כשכבר היתה לישראלי ממש,
    אני תקווה שרוצחים אלו יבואו עונשם המלא
    בלי הנחות,
    ולך יתן אלוהים את הכוח להיתמודד ולקום בהמשך ולהמשיך למען הילדים

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    מר אולמרט משלם על כשלים בעבר,ומה יהיה על דיכטר כשלים בפועל? (ל''ת)

    מוי, 29/07/08 13:56

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    משטרה שקרנית

    ניצן, 29/07/08 13:54

    לאחר הרצח מייד דאגו להוציא הודעה ולהבהיר שלשוטרים של היחב''ל ששהו שם באיזור לא היה קשר לאירוע ושהפעילות שלהם לא עסקה בעבריינים שביצעו את הפשע.
    היום פתאום הם מודים שכן.

    רמאים !!!

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    אני מת מסקרנות מי ידפוק את מי ערוץ 2 או ערוץ 10? מי יהפוך את החיות

    אנתיקשורת, 29/07/08 13:54

    האלה לסלבריטאים שמחייכים למצלמות?

    הגב לתגובה זו

    • להזכירך טופז ולפיד התחרו בניהם על אלפרון הצעיר לפני כמה שנים (ל''ת)

      זכרון לא רע, 29/07/08 16:31

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    מר דיכטר מי שלא עושה לא טועה ולכן אינך אשם-לא עשית כלום (ל''ת)

    שחפ''צניק, 29/07/08 13:50

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    משטרת האפסים לא מנעה את הרצח

    מלאיו, 29/07/08 13:44

    שוטרים היו שם כי הם תצפתו על בני משפחת אברג'יל , דיכטר שקרן.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    היום לא ירו עלי. אולי מחר, (ל''ת)

    יעקב, 29/07/08 13:41

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    בתי המשפט יוציאו כול עבריין בעיסקת טיעון ובזול !

    נמאס כבר, 29/07/08 13:30

    האשמים הם בתי המשפט שהפכו מזמן חממה לעבריינים !

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    קודם תילחמו בעורכי הדין '' הקונסיליירים'' של משפחות הפשע (ל''ת)

    עו''ד, 29/07/08 13:22

    הגב לתגובה זו

    • ולהזכירכם:השופטים נבחרים מקרב אוכלוסיה זו... (ל''ת)

      לא להאמין, 29/07/08 14:29

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    המשטרה...''מי שעוסק בזבל..נדבק בזבל''!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@, 29/07/08 13:20

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מרכז הליכוד בצלוא תפארתו....בושה וחרפה למפלגה (ל''ת)

    רוויזיוניסטים פחחחח, 29/07/08 13:19

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    דיכטר על הרצח בבת ים

    ציונה, 29/07/08 13:11

    אל תצחקו אבל אני מתחילה להעריך את דן חלוץ ומורידה בפניו את הכובע. נכשל? = הלך אז מה איתך דיכטר? כמה כשלונות עוד עלינו לסבול? די לך כבר הביתה.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    יש להחמיר בחקיקה עם עבריינים מועדים !

    סדום ועמורה, 29/07/08 13:10

    אני קורה לכול החכ''ים להתעורר לפני שנדרדר עוד יותר !
    יש לתת לעבריין אפשרות שיקום ותנאים נורמלים אבל עבריין שחוזר פעם שלישית לכלא למרות השיקום וזוהי דרך חייו והפך את הפשע למקצוע יש להחמיר איתו !
    1. לא להוריד לו שליש על התנהגות טובה !
    2. לתת לו מינימום 10 שנים בפועל !!!
    3. לא לתת לו עיסקות טיעון והקלות במשפט !
    עבריין כזה יזכה למשפט מהיר בו רק המשטרה תצתרך להוכיח לשופט שיש מספיק ראיות לעברה ולא יותר !

    הגב לתגובה זו

    • אתה תמים - הם לא יעשו כלום כי זה עלול לפגוע בהם (ל''ת)

      המסביר, 29/07/08 13:37

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    בתי המשפט ירחמו על הפושעים ולא על הקורבנות !

    סדום ועמורה, 29/07/08 13:05

    בגלל זה נמשיך לסבול !
    המשטרה אולי עושה את עבודתה ב 805 אבל בתי המשפט לא נותנים גיבוי לאזרח הניפגע ולא למשטרה !
    התמיכה צריכה קודם להיות בקורבנות שרכושם,כבודם וחייהם הפכו להפקר !

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    הגיע הזמן להתחיל לתת עונשי מוות בישראל

    טל, 29/07/08 12:57

    את הפושעים יש להוציא להורג בעינויים,יש להקים יחידה כמו היחידה בזמנו של אריק שרון בשטחים ולתת לה מנדט להרוג עבריינים בלי משפט.

    יש להמית בכל דרך וצורה את העולם העברייני

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    עכשיו יהיו סיורים? כל הכבוד

    אורי, 29/07/08 12:55

    כי ברור שאם תהיה עוד התנקשות זה יהיה באותה נקודה בדיוק לא?
    ולכל אותם עבריינים ''קשוחים'' שרצו להתחבא מאחורי ילדים בחוף כדי לתפוס מחסה - פעם הבאה אני אשלם פרוטקשיין לילד בן 7, כנראה שזאת הגנה יותר טובה....
    חייבים להקים אגף בשב''כ שיתמחה במשפחות הפשע אחרת המדינה הזאת תקרוס

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    הביטוי ''מתועב'' שמור רק ליגאל עמיר השפל והנתעב

    גלית, 29/07/08 12:54

    מי שרצח לנו את השלום

    הגב לתגובה זו

    • ''את צודקת אזרחים מותר לרצוח פוליטיקאים אסור''

      שי, 29/07/08 13:11

      כמה סתומה את גלית?, את מתועבת, ולי כואב יותר על אזרחים שנרצחים מאשר פוליטיקאים כמו אוכל החינם דיכטר

      הגב לתגובה זו

    • לגלית

      חיים מלבורן, 29/07/08 13:28

      את פשוט טיפשה.אין הגדרה טובה יותר לאדם
      חסר מוח,ולב.

      הגב לתגובה זו

    • שוב פעם לא לקחת את התרופות ?

      פסיכולוג, 29/07/08 13:29

      טיפשים אכולי שנאה יותר מסוכנים !

      את בטח מעריצה את קונטאר מלבנון שרוצץ לילדה בת 4 את הגולגולת..מבחינתך הביטוי מתועב לא מתאים לו הוא בטח לוחם חופש וקוטל ילדות מפואר בשבילך.

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    פי לא מאמין..

    שניר, 29/07/08 12:48

    שאישתו נרצחה מול העינים של בעלה והילדים.. כולכך עצוב..

    cash4mail.co.il לתרום לקהילות נזקקות וגם להרוויח מבלי לזוז מהכסא!

    הגב לתגובה זו

    • אתה ציני מגעיל שמנצל רצח כדי לקדם מכירות לאתר מעפפן

      עופר, 29/07/08 13:46

      מעריב, נא להוריד התגובה של האיש הדוחה

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    מה יעזרו עוד 1000 שוטרים אם

    אנייניני, 29/07/08 12:42

    אין מקום בבתי סוהר, ולכן השופטים איינם שופטים.

    יש לנו שופטים אימפוטנטים.

    שהחוק לא נותן למערכת המשפט כח.

    שהמשטרה איבדה כל הרתעה ציבורית, בכל המגזרים.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    בין המצרים...

    שלומי, 29/07/08 12:40

    תקופה שבו קוראות דברים נוראים שמרו על נפשותיכם..

    הגב לתגובה זו

    • כמה אסונות מתרחשים בין י''ז בתמוז לט' באב בין המצרים! (ל''ת)

      יעקב, 29/07/08 13:42

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    והרי החדשות

    אזרח מיואש, 29/07/08 12:39

    מדברים הרבה על ההגדרה מהו ''איום אסטרטגי'' על מדינת ישראל.
    ובכן, יש לי חדשות בשביל המנהיגים שלנו:
    הפשיעה המשתוללת ברחובות היא איום אסטרטגי.
    ולמה?
    כי אנשים שלווים וישרים, אלה שהולכים למילואים ומשלמים מיסים, יעזבו פשוט את המדינה ויירדו מהארץ. אם כבר אי אפשר ללכת לים עם המשפחה ולדעת שאתם חוזרים משם הביתה בחיים, אז מה יש לנו לחפש כאן?
    ואז, מאיפה ייקח צה''ל את הלוחמים?
    מהיכן ישאב מס ההכנסה את המימון לשחיתויות של הפוליטיקאים? ממשפחות הפשע?

    הגב לתגובה זו

    • לאזרח המיואש

      חיים שמול, 29/07/08 13:30

      גדול

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    מה הקטע של טישטוש פני הילדים?באתרים אחרים מראים- זה נורמלי!!!! (ל''ת)

    מה??, 29/07/08 12:39

    הגב לתגובה זו

    • הקטע הוא שזה לא חוקי לצלם ילדים מתחת לגיל 18 בשום צורה ואופן ולפרסם

      א, 29/07/08 12:45

      ואתרים אחרים עוברים על החוק

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    משפחת אלפרון ואברג'יל....אותו מרכז ליכוד.... (ל''ת)

    מפלגה שכזאת, 29/07/08 12:39

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    ציקאגו

    אל קפונה, 29/07/08 12:34

    ציקאגו זה כאן

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    שנתיים דיכטר הוא השר לבטחון פנים ו- :

    גדעון, 29/07/08 12:33

    הוא הביא אותנו למצב שבו משבחים את המשטרה על כך שהיא מבצעת את הדברים הכי בסיסיים שלה : לתפוס עבריינים!! על כך מתפאר השר לבטחון פנים!

    ב ו ש ה !!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    הצעת חוק

    פקק תנועה קרית ביאליק, 29/07/08 12:33

    לכול מי שמבצע דבר כזה במדינה דינו יהיה כשל מחבל שבא לבצע פיגוע המוני או אחר .

    הגב לתגובה זו

    • לך לקרית ביאילק

      פקק תנועה קרית ביאליק חיחיחיחיחחי, 29/07/08 13:12

      לךךךךךךךךךך...לקרית-ביא-לק!

      הגב לתגובה זו

      • אם דעת הקהל בישראל. הייתה יוצאת מדעתה. מכול האלימות הזו שישנה במדינה .

        פקק תנועה קרית ביאליק, 29/07/08 13:36

        המצב היה ניראה אחרת והרבה יותר טוב .הציבור הישראלי כולל מנהיגיו חייבים לצאת מהאדישות שאוחזת בהם .

        הגב לתגובה זו

  • 34.

    דיכטר לך הביתה-המשטרה הגיעה לשפל המדרגה!!! (ל''ת)

    אבי, 29/07/08 12:32

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אבי , תתייחס לזה כמו פיגוע ותהרוס לו את הבית !! (ל''ת)

    רוטרו, 29/07/08 12:30

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    דכטר, דכטר, אמון הציבור בך לא משהו! איך אתה לא עושה כלום עם המשטרה? (ל''ת)

    איך?, 29/07/08 12:29

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    דכטר, אז מסתבר שהמשטרה פישלה! היא היתה במעקב אחר המעורבים ולא תפקדה! (ל''ת)

    ואתה מרמה את הציבור ומשבח אותם כאילו שהצליחו!, 29/07/08 12:28

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    דיכטר, ממך אנו מצפים למנוע ארועי פשע ולא בכיינות.

    עו''ד יובל, 29/07/08 12:28

    השר לביטחון פנים מספר בכול פעם כמה המצב גרוע. הוא מבטיח לעתיד פעילות תקיפה כנגד הפשע. אך שיסלח לנו כולנו. השר מדבר שטויות. על משטרת ישראל שמעסיקה עשרות אלפי מקבלי משכורות ולהם מיטב האמצעים היה למנוע את מעשי העבריינות. לא רק לתפוס אתהפושעים. אז דיכטר, בשביל אזרחי המדינה אתה נכשלת. אינני שמח לאידך. אני פשוט בוכה על המחדל המתמשך.

    הגב לתגובה זו

    • הוא למד מברק - הציבור מטומטם (לדעתם) ובעל זכרון קצר

      פנדה, 29/07/08 13:13

      לכן כדי להרגיע את הציבור, למשל אחרי נפילת קסאמים, יוצאים בהצהרות פומפוזיות על תגובה שלא נראתה כמוה. אבל משאירים את זה ברמת ההצהרות כדי לא לנענע את הכסא יותר מדי ולשמר את המצב הקיים. בסופו של יום פורש כל אחד לביתו המרווח, השמור והממוגן. הציבור ? הציבור אידיוט, הוא סולח לאולמרט על הרבה יותר, אז הוא יסלח גם להם. לדעתי הם טועים בגישתם, והציבור כבר לא כל כך מטומטם כמו שנדמה, אבל את זה נגלה רק בבחירות הבאות.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    מרגש

    רם עמית, 29/07/08 12:27

    מה בדבר עשיה כלשהי?
    והאיש הזה היה ראש השב''כ, להזכירכם. אינדיקציה מסוימת כמה שוים באמת החבר'ה הנהדרים שצומחים אצלנו בזרועות הביטחון האינסופיות.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    זה עוד מחדל של משטרת ישראל והשר לאי בטחון הפנים. (ל''ת)

    cinege, 29/07/08 12:26

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    '' פעילות משטרתית '' -סתם מזל שבשטח היו כוחות. משטרה בחידלונה.

    יחיאל כ''ץ, 29/07/08 12:26

    על מה מבקש דיכטר להתפאר ? , על יד המקרה.
    מזל או מיקריות הביאה למעצר מהיר של החשודים ברצח. אחרת, היו עומדים היום דיכטר ואוסף של קצינים בכירים ומתרצים בתירוצים שונים את חוסר יכולת המשטרה לתת לאזרחי המדינה הגנה.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    דיכטר אל תתמודד לראשות קדימה,אין לך כל ערך. (ל''ת)

    אייזיק - פ''ת, 29/07/08 12:22

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    זאת לא חוכמה רק לדבר צריך גם לעשות !!! ראיתם את תגובותיהם

    נעמי, 29/07/08 12:20

    של אנשים על תפקודכם ? אם לא כדאי שתתחיל
    לקרוא. משטרה צריכה להיות בחופים, מועדונים,
    בקניונים, בכל מקום בילוי, בחופים, בגנים
    ציבורים ברוב שעות היממה ולא רק כשקורה
    משהו כמו זה.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    שתפסיק המשטרה להגן על משפחות הפשע, עדיך שירצחו אחד את השני לבד. (ל''ת)

    אזרח, 29/07/08 12:18

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    דיכטר, ומה אתה עושה בשביל לנטרל את משפחות הפשע? יא אפס! (ל''ת)

    רועי, 29/07/08 12:18

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    דיכטר, אתה באמת חושב שכולנו מטומטמים?

    משה, 29/07/08 12:15

    אולי כן בעצם. אם אנחנו נותנים לאחד כמוך להיות שר ל''בטחון פנים''. כנראה שזה מגיע לנו

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    רצח ללא תוכן (ל''ת)

    אופיר, 29/07/08 12:14

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    לחסל פשע

    אזרח מודאג, 29/07/08 12:12

    צריך לחסל את הפושעים...
    דווקא אלה שקשה להכניסם לכלא...
    לשמור על האזרחים מטרור המאפיונרים.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    בתי משפט

    איציק, 29/07/08 12:12

    לכל המעצר הזה אין תכלית.
    הרי גלוי וידוע שבית המשפט ישחרר את החשודים,כדרכו בקדש.
    ולוא בשל העובדה הפשוטה שהמשטרה לא עשתה עבודת ,וכי החשודים ישוחררו ''מחוסר ראיות''
    וכי מה חדש??

    הגב לתגובה זו

    • הכי מצחיק

      יצחק צחייק, 29/07/08 12:42

      שאלו פעם פושע ישראלי ''מה הדבר שהכי מצחיק אותך?''.
      תשובתו היתה במילה אחת: המשטרה.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    צריך להקים יחידת נקם בעבריינים

    פיכוטקה, 29/07/08 12:07

    צריך להקים יחידה של יוצאי יחידות קרביות, אזרחים, שיפעלו לחסל עבריינים, לפגוע ברכושם, בבתיהם ובבני משפחותיהם. עין תחת עין.
    שני הנבלות האלה שנעצרו אמש אסור שיצאו בחיים מהאירוע הם ובני משפחותיהם וכמובן שולחיהם.
    חיי אדם הפכו במדינה להפקר. צריך להלחם בפשע מלחמה של ממש כמו בחמאס.

    הגב לתגובה זו

    • אני בעד (ל''ת)

      שי, 29/07/08 13:12

      הגב לתגובה זו

    • כך עשו בקולומביה

      שלומי, 29/07/08 13:46

      היתה קבוצה בשם los pepes שחיסלה את ברון הסמים פאבלו אסקובאר ואנשיו

      הגב לתגובה זו

    • לפיכוטקה, יש המון יוצאי צבא ומשטרה שמוכנים

      כורדי, 29/07/08 17:11

      להתגייס למטרה זו.
      תמסור את כתובת המייל שלך וניצור קשר.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    מ ש ט ר ה.

    איציק, 29/07/08 12:06

    דיכטר ,מאז בואך למשטרה ,היא הולכת ומתדרדרת,ראוי לך להתעסק בעיניינך ולשקם את המשטרה(הרי לכך מינה אותך אולמרט)ולא להשמיץ בוקר צהריים וערב את זה שמינה אותך!!

    הגב לתגובה זו

    • הוא עוד יתגעגע

      יגאל הנגעל, 29/07/08 12:47

      כאשר הקימו את קדימה, דיכטר רצה תפקיד של שר בכיר.
      נתנו לו את המשטרה.
      הוא רואה בתפקיד שלו עונש, ומצפה שיינכו לו שליש על התנהגות טובה.
      הוא עוסק במגוון רחב של עיסוקים, בעיקר פוליטיים. רק לבטחון הפנים הוא לא מתייחס.
      אולי הוא אפילו שכח על איזה משרד הוא מופקד.
      כאשר קדימה תרד לחמישה מנדטים, הוא יתגעגע למשרד שהוא כל כך מזלזל בו.
      אבל אולי עד אז אנחנו נרד מהארץ שבה אתה הולך לים וחוזר באוטו של חברה קדישא.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    דכטר, היגיע העת לפעול באמת ולא מעל דפי העיתונות! (ל''ת)

    תניח לסטטיסטיקה ותצאו כולכם החוצה!, 29/07/08 12:06

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    דכטר,השוטרים הצליחו לתפוס חשודים כי ''במקרה'' הם היו בשטח! (ל''ת)

    נקוה שתקלוט שזה הפתרון: חובת נוכחות בשטח!, 29/07/08 12:04

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    דיכטר הדפקט, אם זה פיגוע למה אתה לא מפעיל מעצרים

    מינהליים?, 29/07/08 12:01

    או שאת אלו אתה שומר רק לאנשי ימין שבחלק מהמקרים מהווים סיכון רק לדעותיך הנפסדות ובכך שחושפים את ערוות השלטון ברבים ואין בהם שום סיכון להפעלת אלימות כלשהי?

    למה שאתה בתור ראש השב''כ לשעבר לא תפעל להעביר את תקציבי הענק שהמשטרה מקבלת נגד הפשע המאורגן כבר שנים ארוכות ללא שום תוצאה-ואל תגיד רוזנשטיין כי את זה עשו האמריקנים ואתה יודע את זה טוב מאוד-ותעביר את התקציבים הנ''ל להקמת מחלקה בשב''כ שתתמחה בטיפול בעבריינים אך תשתמש באותם אמצעים אולטרא משוכללים ובאותם מוחות שמטפלים במחבלים וכך תביאו ראיות פעם אחר פעם ותכניסו אותם אחד אחד ל20 שנה בכלא.

    ולמה שעד אז לא תפעילו מעצרים מינהליים? תגידו שיש חשד סביר, אבל פחות ראיות, שאיש מסויים קשור בדרך כלשהי למשפחת פשע-שהוא סיכון לפיגוע פלילי כמו זה שבו נרצחו שלוש עוברי אורח (ניסיון החיסול של רוזנשטיין) ותכניסו אותו לשנה למעצר מינהלי, תשחררו אחרי שנה ללא אפשרות יציאה מהארץ ותחזירו אחרי חודש שוב למעצר של שנה עד שלחארות האלו יימאס והם יפלילו אחד את השני ויתכננו שתתנו להם אפשרות להשתקם.

    ולמה אתם שמעקלים לסטודנטים שלא שילמו דמי ביטוח לאומי חודשיים (המדינה היחידה בעולם שדורשת מס מבלתי מועסקים) את חשבון הבנק ולעיתים גם את הרכב-לא תעקלו לעבריינים את כל רכושם?

    חשבת על זה גאון או שאתה בממשלת קדימה ועסוק רק במשחק כיסאות?

    הגב לתגובה זו

    • זכרון גורלי

      פושע ישראלי מובטח, 29/07/08 12:50

      דיכטר, אותך יזכרו בהיסטוריה. זה בטוח.
      אתה זוכר שר אחר שאמר: נסראללה עוד יזכור את השם ''פרץ''?
      במקרה שלך הפושעים עוד יזכרו אותך (לטובה).

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    השוטרים משכנים מונעים מהם את אשר חייבים לעשות (ל''ת)

    אשר תל אביב, 29/07/08 12:00

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הלך קצת לעשות יחסי ציבור לבחירות!? (ל''ת)

    א, 29/07/08 12:00

    הגב לתגובה זו

    • אל תדאג, איו לו שום סיכוי . (ל''ת)

      אין, 29/07/08 12:41

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    להוציא אותם להורג

    אייל, 29/07/08 12:00

    רק עונשים כבדים ירתיעו

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    לעבריינים אין תמריץ לא לפגוע בחפים מפשע

    פנדה, 29/07/08 11:59

    אם יפגע במטרת חיסולו - זה רצח. אם יפגע באדם חף מפשע - זו הריגה (כי הוא לא נשלח לרוצחו). כך אנחנו בעצם נותנים תמריץ חיובי לפגיעה באזרחים.

    המשטרה צריכה לתמרץ את העבריינים לחסל אחד את השני, אבל מבלי לפגוע בחפים מפשע. צריך להגדיר שאין חוקרים מקרה של חיסול, במידה ולא היתה פגיעה בחפים מפשע. כך, עקרונית, יכול להגיע מחסל מקצועי למסעדה שבה יושב ראש ארגון, להוציא אקדח ולהוריד לו כדור בראש, בלי לפגוע באנשים מסביב, ולדעת שהוא חסין לחלוטין מחקירה פלילית נגדו. לעומת זאת, אם שערה מראשו של אזרח תמים תיפול יש להתייחס לכך כאל רצח ולא הריגה, לתת לזה עדיפות ולמצות את הדין. זה יתן תמריץ חיובי מאוד לעבריינים לחסל אחד את השני, ומצד שני תמריץ שלילי ביותר לפעולה בקרב ריכוז אוכלוסיה מהסוג שראינו בבת-ים.

    הגב לתגובה זו

    • החיים זה לא סרט בהוליווד

      אורי כדורי, 29/07/08 12:58

      מר פנדה הצעיר,
      זה לא סרט. המתנקשים לא מפספסים בכוונה, אלא בטעות, וזה יקרה גם בלא עונש.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    דיכטר - כמה צפוי וכמה לא חכם

    קפיץ אקטיבי, 29/07/08 11:58

    תילחמו כבר במשפחות הפשע - להזכירך - אל קפונה נעצר בסופו של דבר על העלמות מס ואם אין למשטרה את היכולת - תעבירו הסמכות לשב''כ ותנו לו הכלים המשפטיים להתמודד (מישהו הזכיר סיכולים ממוקדים??)!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    with such judges they will be free in 48 hours

    Ephi, 29/07/08 11:57

    Turkish Police Medinat kaka

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אני מתבייש בכך שהעבריינים מרוקאים

    אילן אוחנה, 29/07/08 11:56

    אין לי הסבר לכך אבל רוב הפושעים הכבדים במדינה הם מרוקאים. בושה וחרפה לעם ישראל ולעדה המפוארת שלנו שהוציא מתוכה כל כך הרבה אנשים חיוביים, מנהיגים ורבנים. אני מקווה שהעבריינים יוצאו להורג.

    הגב לתגובה זו

    • זה לא כ''כ נכון כנס:

      ס, 29/07/08 13:02

      א.מולנר הוא לא מרוקאי אשכנזי לבן
      משפ' אלפרון טריפוליטאים (ערבים)
      שלום דומרני חצי אתיופי!!! חצי תימני
      משפ' אבוטבול טוניסאים
      אבל רוב שכירי החרב אכן מרוקאים ...

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    הזבל הזה אברגיל גיבור ערוץ10

    השןטר אזולאי, 29/07/08 11:51

    שיטבע בבריכה שהוא בנה בביתו וכול הרוע בעולם יתקע בגרונו וילדיו יעברו טראומה ואישתו תתסתר מלאה בכסף שמפחד לא תוכל להשתמש בו מקסימום לאכול אותו עד שתחנק

    הגב לתגובה זו

    • אמן ואמן !! (ל''ת)

      אלברט, 29/07/08 13:45

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    יש להגלות את משפחות הפשע לעזה!!! (ל''ת)

    רובי, 29/07/08 11:51

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אם זה כמו פיגועים אז להתחיל בחיסולים ,כמו במלחמה בחמאס

    AA, 29/07/08 11:49

    אדוני השר
    הכי קל להגיד זה היה פיגוע פלילי
    הגיע הזמן לממש את ההצהרות ולעבור למעשים
    ההתייחסות צריכה להיות כמו לחמאס
    ראשי משפחות הפשע ו''החיילים'' שלהם צריכים להיות מטרה לגיטימית לחיסול.
    צריך להעביר את הנושא לביצוע יחידות מיוחדות ואת התיכנון לשב''כ
    אני מעריך שאם יחלו לחסל באופן מסודר פושעים כבדים ,רמות הפשע בישראל ירדו דרסטית .
    סוחרי סמים
    סוחרי נשים
    סוחטי פרוטקשן
    עבריינים אלימים
    וכנופיות פשע
    כל אלה ראויים להיות מועמדים לחיסול

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    דרוש עונש קשה למרצח (ל''ת)

    דרוש עונש קשה למרצח, 29/07/08 11:47

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    למה מוטי חסין ואנחנו לא? (ל''ת)

    שאלה לדיכטר, 29/07/08 11:47

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    כל הכבוד לערוץ 10

    י, 29/07/08 11:41

    ביומן ששי היתה כתבה מתרפסת על מאיר אברג'יל,אכן,עיתונאות במיטבה.

    הגב לתגובה זו

    • אלפרון מאמי בוא אלי לתכנית, לא קודם אלי לתכנית, לא ולא הוא יהיה אצלי ב (ל''ת)

      פיסגת הרייטינג, 29/07/08 16:23

      הגב לתגובה זו