• 40.

    מכירים את הסיפור על הבדואי שמנסה להרגיל את הגמל שלו לאכול פחות?

    גל, 16/08/08 11:08

    מכירים את הסיפור על הבדואי שמנסה להרגיל את הגמל שלו לאכול פחות?
    בסוף הגמל באמת אוכל פחות אך מת מרעב...


    אגף התקציבים יהרוס את המדינה בצעדיו לא להגדיל את הרשויות החוקרות ( משטרה ורשיות המס ) , השופטת , הפרקליטות והשב''ס.

    הפשע לא ממוגר , אין בטחון אישי , הון שחור ענק , תכנוני מס בכל הרמות , דמי חסות , משפחות פשע וכו'

    צריך להכפיל את המשטרה , רשות המיסים , הפרקליטות , כמות השופטים בבתי המשפט , ושב''ס .

    צריך להכפיל את המשכורות לחוקרים והשוטרים שעובדים בשטח כדי שלמר עובדים טובים ולמשוך כאלה לתוך היחידות הנלחמות בפשע .

    להגדיל משמעותית את העונשים שבחוקים ולקבוע כי עבריינים סדרתיים נכנסים אוטומטית לעשרים שנה בעבירה החמישית ( בלי קשר למהות העבירה החמישית ) .

    רק כך נלחמים בפשע וכל השאר זה דיבורים ריקים.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    נשבר כבר

    חיפאי, 01/08/08 10:42

    שמישהו יתעורר---שמערכת המשפט תחמיר בטירוף
    הרי בסוף..כמו שאמרת בכתבה יבואו עורכי הדין-הרצח יהפוך להריגה..''למרשי אין קשר''...יש לו רק מכונה לשטיפת מכוניות..(מענין,,,זה כיסוי תחת של כל העברינים...)
    שישרפו בגיהנום...

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    מה, לא קוראים להם לונדון וקירשנבאום?!

    הדת אופיום לעם, 30/07/08 12:55

    לפני הרצח לבטח נישקו את המזוזה והקפידו לאכול כשר. אצל המזרחים האלה מסורת זה מסורת, אין מה לדבר. אומנם כתוב אי שם לא תרצח ולא תגנוב, אבל עו''ד טוב ימצא ללא ספק פרשנות מקילה, למשל שבעצם כתוב לא תצרך ולא תנגב.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    זה מה שקורה שיש משטרה שמפחדת

    ערן, 30/07/08 08:12

    המשטרה מפחדת קודם כל מהעברינים
    ובנוסף גם ממח''ש
    ואם כבר יש שוטר שעושה את העבודה ועוצר פושע (שכם בתי המשפט וגם המשטרה יודעים שהוא עבריין) יש את בתי המשפט שישחררו אותו על מנת שיוכל לרצוח / לאיים את צי שעומד להעיד נגדו.
    ובנוסף יש שוטרים שמדווחים לעבריינים על כל פעולה של המשטרה נגדם.

    אני לוזר ולכן אני ב ו ר ח ממולדתי, ארץ הקודש.
    לצערי יש יותר מידי דברים שגורמים לנו לחיות בפחד במדינה!
    וזה מתחיל מהשלטון ולאו דווקה דוגמת ראש הממשלה.

    הגב לתגובה זו

    • משטרה מפחדת

      תמר, 30/07/08 11:15

      אני מסכימה איתך כל מילה סלע.

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    אני עדיין זוכר את טופז ולפיד מתחננים בפני אלפרון הצעיר שיופיע בתכניתם (ל''ת)

    זכרון לא רע, 29/07/08 23:51

    הגב לתגובה זו

    • עבריינות

      תמר, 30/07/08 11:12

      אלפרון קיבל תוכנית טלויזיה,כשהוא ארח בביתו
      ידוענים,במקום שישב בכלא,הוא מקבל תוכנית טלויזיה,איזה כף להיות פושע פה בארץ.

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    20000 שוטרים על 7 מיליון ...הפנמתם את זה ??????????

    מקס, 29/07/08 21:51

    20000 שוטרים , מחציתם שוטרים מהדור הקודם עם השפם הקטן והמבטא המרוקאי . כמה אחוזים של שוטרות שאוצר המילים שלהן שואף לאפס.
    משכורת רעב של שוטר , אז למה לו להתאמץ? מעבר לרישום דוחו''ת ?

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    תשמעו בדיחה טוה

    אבי דיכטר וציפי ליבני, 29/07/08 21:35

    שהם מחנה אחד, ישנו את פני ישראל מכל הבחינות. האלימות הצפיפות והשלום המתרגש עלינו רק הצמד 'האתון ליבני והחמור דיכטר' מסוגלים לתקן. חחחחחחחחחחחחחה

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    משטרת ישראל צריכה להבנות מחדש תוך העפת כל השוטרים שנמצאים בה כעת (ל''ת)

    דודו, 29/07/08 21:15

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    lern what RICO is

    meir cohen, 29/07/08 20:45

    it took the us goverment 150 yrs to fider how to stop the mafia
    and thay finly got it its called R I C O
    ITS LIKE A SUPE ALL THAT ARE INVOLEVED GO TO JAIL FOR A LONG TIME
    FROM THE HEAD TO THE PAUN

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    תראו מי שמדבר. שודד היהלומים שישב בכלא. (ל''ת)

    י, 29/07/08 19:13

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    זהבי. א-תה ככככ-זה חרטטן וקשקשן, רק לקרוא את הכותרת ולהבין כמה אתה טמ (ל''ת)

    ירחמיאל, 29/07/08 18:53

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    יפה, נתן. (ל''ת)

    לוק טטואין, 29/07/08 18:52

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מה איתך? ישבת בכלא על שוד מזויין. לא שכחנו ולא סלחנו (ל''ת)

    משה אופניק, 29/07/08 17:57

    הגב לתגובה זו

    • אופניק .יפה כתבת מעטים יודעים, בגרמניה ישב. (ל''ת)

      זאבר, 29/07/08 18:34

      הגב לתגובה זו

    • דווקא לא, הוא היה עצור ושוחרר. בדוק את מקורותיך. (ל''ת)

      ה, 29/07/08 18:52

      הגב לתגובה זו

    • טיפשות

      סטרול, 29/07/08 18:54

      טול קורה מבין עינייך.מה קשור הרצח הניתעב.לכתבה של נתן זהבי?

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    הארכי-מאפיונר גוזל זמן וכ''א של המשטרה

    lili, 29/07/08 17:21

    הנחקר הסידרתי שמסרב לפנות את מישרתו ואת ''מקום העבודה' שלו - הוא שפוגם בעבודת המשטרה, שגם בלעדיו היא זקוקה לתוספת כ'א במערך החקירתי והכללי שלה.
    ר''מ מושחת ''לכאורה'' אינו יכול לשמש דוגמא למלחמה כוללת ארצית בשחיתות ובפשיעה. שילחו אותו לנדל''ן המפוקפק שלו , ומהר !!!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    ומה עם הכיפות שיכסו את ראשי החשודים?

    חנן הגנן, 29/07/08 17:11

    זה אולי יהיה הסימן שהם כנרעה הרוצחים..
    כולנו טוחנים מילים אבל האב וילדיו הם שיסבלו..

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אומר זאת כך נתן, אבי דיכטר יודע את התשובה אבל פוחד

    רן לוי, 29/07/08 16:25

    וזו התשובה - בהשקעה של פחות ממליארד שקלים אפשר לשים סוף לסרט הרע ששמו משפחות הפשע.

    וכך עושים זאת - כפי שזה עבד נגד הטירור הפלשטני: מקימים יחידת מזלט''י חיסול, עובדים עם מודיעין מתוחכם וטכנולוגי, כמו שהשב''כ מפעיל נגד הטירור הפלשטני ומחסלים ברשות ובסמכות המדינה את כל החיילים ואת כל ראשי המשפחות.

    דיכטר ומחליפו דיסקין העלו בשב''כ בשיתוף פעולה עם צה''ל את הסיכול הממוקד של מחבלים לדרגת אמנות. אין שום סיבה שאותה שיטה לא תעבוד במשטרה לגבי משפחות הפשע. בלי בג''ץ, בלי יללות על זכויות הפושע, ובלי האגודה למען זכויות העבריין. רק מודיעין בסיסי שמצביע על כך שאתה חייל בשירות ארגון טרור פלילי. ומודיעין כזה כבר קיים, היום.

    וכך יפלו החיילים אחד אחד מירי המזל''טים ובחורינו המצויינים וכל המשפחות יבינו שכדאי מאוד לברוח מכאן לפני שכדורי השלטון ישיגו אותם.

    אינני תמיד, העבריינות לא תחוסל, אך תגיע למימדים נסבלים. הברירה שתציב המדינה בפני העבריינים תהיה אכזרית. אזרחות הגונה או קבר אין מצב ביניים.

    ואם יפרצו מרידות בבתי הסוהר, ואם יבחרו המשפחות לחסל שוטרים, תובעים או שופטים - תפדלו. הן יחוסלו. המדינה חייבת להיות חזקה יותר מאלה המאיימים לחסלה - ושלטון משפחות הפשע הוא איום בדיוק כפי איום האיסלאם הקיצוני.

    מי שנמצא בקבר לא יכול להמשיך לרצוח, לא יכול להפעיל חיילים ולא יכול לתת שום הוראה. הקבר הוא מצב סופני, ואת זה גם האקדוחן הפשלונר ביותר יודע - מהקבר לא ייחלץ אותך אף קונסיליירי שבכיסו תעודת עוכר דין, אך הוא חייל לכל דבר בשירות הפשע.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אומר זאת כך נתן, אבי דיכטר יודע את התשובה אבל פוחד

    רן לוי, 29/07/08 16:25

    וזו התשובה - בהשקעה של פחות ממליארד שקלים אפשר לשים סוף לסרט הרע ששמו משפחות הפשע.

    וכך עושים זאת - כפי שזה עבד נגד הטירור הפלשטני: מקימים יחידת מזלט''י חיסול, עובדים עם מודיעין מתוחכם וטכנולוגי, כמו שהשב''כ מפעיל נגד הטירור הפלשטני ומחסלים ברשות ובסמכות המדינה את כל החיילים ואת כל ראשי המשפחות.

    דיכטר ומחליפו דיסקין העלו בשב''כ בשיתוף פעולה עם צה''ל את הסיכול הממוקד של מחבלים לדרגת אמנות. אין שום סיבה שאותה שיטה לא תעבוד במשטרה לגבי משפחות הפשע. בלי בג''ץ, בלי יללות על זכויות הפושע, ובלי האגודה למען זכויות העבריין. רק מודיעין בסיסי שמצביע על כך שאתה חייל בשירות ארגון טרור פלילי. ומודיעין כזה כבר קיים, היום.

    וכך יפלו החיילים אחד אחד מירי המזל''טים ובחורינו המצויינים וכל המשפחות יבינו שכדאי מאוד לברוח מכאן לפני שכדורי השלטון ישיגו אותם.

    אינני תמיד, העבריינות לא תחוסל, אך תגיע למימדים נסבלים. הברירה שתציב המדינה בפני העבריינים תהיה אכזרית. אזרחות הגונה או קבר אין מצב ביניים.

    ואם יפרצו מרידות בבתי הסוהר, ואם יבחרו המשפחות לחסל שוטרים, תובעים או שופטים - תפדלו. הן יחוסלו. המדינה חייבת להיות חזקה יותר מאלה המאיימים לחסלה - ושלטון משפחות הפשע הוא איום בדיוק כפי איום האיסלאם הקיצוני.

    מי שנמצא בקבר לא יכול להמשיך לרצוח, לא יכול להפעיל חיילים ולא יכול לתת שום הוראה. הקבר הוא מצב סופני, ואת זה גם האקדוחן הפשלונר ביותר יודע - מהקבר לא ייחלץ אותך אף קונסיליירי שבכיסו תעודת עוכר דין, אך הוא חייל לכל דבר בשירות הפשע.

    הגב לתגובה זו

    • רן לוי לראשות הממשלה!

      ערן, 30/07/08 08:17

      מי יתן ויקום מנהיג אמיתי שיממש את דבריך!

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    יפה

    נתן כהן, 29/07/08 15:09

    מר נתן זהבי, אני נהנה לקרוא את הדברים שאתה כותב.
    צדקת כשצינת שתלוי מי עורכי הדין שיעמדו לפני שופט המאסרים, ובדיון באשמת הריגה.

    כנראה שיופיעו שם פרקליטי צמרת, ואלה אנשים מלומדים, מוכשרים, משכילים וחכמים, והשופטים לא יוכלו להרשיע את האנשים האלה.

    בכל מאה, בכל ארץ, ניתן ליחס כינויים לעשורים.
    בישראל אנו חיים בעידן שלטון פרקליטי הצמרת.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    לממן לעבריינים קורס ירי מתקדם ע''ח המדינה.

    שאול, 29/07/08 15:01

    ככה הם יצליחו להרוג אחד את השני ולא יפגעו באזרחים תמימים.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    נתן, המדינה הרי מדרדרת מיום ליום בכל תחום אפשרי

    נ, 29/07/08 14:00

    העונשים המגוחכים אם בכלל, חוסר הישע הידע והמקצועיות של המשטרה, המשכורות הנמוכות של רובם, מחסור בתקנים, איוש תפקידים ע''י אנשים ברמה נמוכה מאוד וכו'.
    כל עוד זה ימשך כך יימשך הפשע.
    אני אמרתי בעבר, צריך להביא לפה שוב את ג'וליאני שיסביר אחד לאחד איך הוא עצר את רוב הפשיעה בניו-יורק, וליישם זאת בארץ.
    בנוסף, חייבים להביא דם חדש מבחוץ, כולל שינוי הדרך לבחירת שוטרים/ות, מבחנים ומה לא.
    וכן, באמת- להביא שריף חדש שמבין עניין ויעשה סדר.
    סומכת עליך שתמליץ על מישהו טוב.
    תהיה בריא

    הגב לתגובה זו

    • נמאס כבר מההשוואה לגוליאני

      יותם, 29/07/08 18:36

      יחד עם זאת שאני מסכים שצריך לעשותהרבה ואת בכיוון הנכון , הימוש השחוק בגוליאני כבר נהיה מגוחך.
      אחרי שדובר על זה כ''כ הרבה הייתי מצפה שאנשים יטרחו ללמוד ולו קצת מה באמת עשה גוליאני.
      כמה עובדות :
      -גוליאני לא חיסל את הפשיעה בניו יורק. הוא הוריד את אחוזי הפשיעה באזורים העשירים של מנהטן.אחוזי הפשיעה בברוקלין/ברונקס/ניו גרזי עלו בהתאם.הוא פשוט הסיט את הפשע לשכונות של הכושים והעניים .אותו דבר נעשה בלךאס וגאס בשנות ה80 בהצלחה גדולה אף יותר.
      - גוליאני לא עשה זאת לבד. מערכת המשפט שיתפה עמו פעולה, וחקיקה מתאימה שונת(חקיית עזר עירונית בעיקר).
      -גוליאני,במוצהר , לא ניסה ולא התעסק עם הפשע המאורגן.הפשע המאורגן בניו יורק פורח ובצמיחה כבר שנים רבות.
      - לגוליאני היה כסף לעשות שינוי,ותשתיות להסתמך עליהן(תחבורה,מאגרי מידע,כ''א מימן,כוחות פדראליים ועירוניים,ועוד).
      -לגוליאני היו שוטרים , לנו אין . יש לנו עובדי ציבור במשכורת אפס ומוטיבציה והכשרה שנמצאות הרבה מתחת לאפס.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    כל שוטר רוצה רכב ומשרד ממוזג. משטרת פקידים. (ל''ת)

    אזרח, 29/07/08 13:12

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    שכחת דבר אחד חשוב בריטואל

    lior, 29/07/08 13:12

    אחרי שיכינו משחת שיניים סיגריות וכו...
    ישימו כיפה שחורה וגדולה על הראש
    כי ברור שמתעסקים פה עם אנשים יראי שמיים

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    היה לרוצחים היכן ללמוד והיכן לקבל פרקטיקה.

    דני ב., 29/07/08 13:07

    שנים אני טוען שעצם שהייתנו בשטחים ומעשינו שם יזלגו בסוף לגבולות הקו הירוק.
    זילות חיי האדם והיד הקלה על ההדק הן תופעה שלא תישמר רק בצד השני של הגדר.
    בל יבואו אלי כל אותם תומכי התנחלויות, מאחזים ושונאי אדם בכלל (מי שאינו יהודי) ויגידו שכל ההרוגים בצד השני כולם היו טרוריסטין ורוצחים , ידוע לנו כמה אלפים של חפים מפשע נקטלו בצד השני גם כן כולל נשים ילדים וזקנים.
    עברנו על כך לסדר היום יען עי בני עמם עסוקים בטירור נגדנו ולכן קיבלו את עונשם רק דבר אחר התעלמנו שכל זה יזלוג גם אלינו.
    והנה אנו עדים לכך ובאשר יגורנו בא לנו.

    הגב לתגובה זו

    • חמודי,רוב הפושעים בכלל לא מתגייסים לצבא

      יוני, 29/07/08 18:36

      מאחר ונפתח להם תיק פלילי בילדות.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    בתי המשפט מסרסים את הלוחמה בפשע (ל''ת)

    אבי, 29/07/08 12:39

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    לא גומרים את החודש - נכון מאוד!

    אזרח, 29/07/08 12:28

    השוטרים כמו האזרחים הפכו להיות הפרה הנחלבת של המדינה.

    שפשוט חולבים וסוחטים מאיתנו כל מה שאפשר אז מה הפלא שאנחנו עייפים ולאף אחד אין כבר כוח להתמודד!

    הגב לתגובה זו

    • ואם היו מרויחים פי שניים היו להם פתאום ביצים? (ל''ת)

      ל.ד.פינה, 29/07/08 14:32

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    אתה לא יכול להשוות בין אלפי נרצחי אוסלו לנרצחים בודדים של מלחמת עבריינ

    אהרון, 29/07/08 12:15

    את המחבלים הערבים יצרו שמאלנים כמוך, שניתן היה למנוע ללא הסכמי אוסלו, הפשיעה היא טבע האדם ולא ניתן למנוע אותו אלה רק לצמצמו.

    הגב לתגובה זו

    • אהרון לך תתאשפז יש לך אוסלוביטיס אקוטיס.

      אזרח מודאג, 29/07/08 13:00

      אלפי הרוגים בגלל אוסלו ובצד השני לא מת אף אחד.

      הגב לתגובה זו

      • אני מודאג רק מאזרחים כמוך-גיס חמישי (ל''ת)

        אזרח מודאג באמת-מצטרף לאהרון, 29/07/08 18:29

        הגב לתגובה זו

    • אהרון אהרון

      מיקי הזועם, 29/07/08 15:58

      אתה מפגר!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    קריאה נרגשת לנתן זהבי

    מגיב אלמוני, 29/07/08 11:43

    בישראל קיים כיום חוק המאפשר לעצור כל אדם שקיימים נגדו חשדות סבירים לכך שהוא מהווה סיכון ביטחוני, גם ללא ראיות סבירות להרשעה. לא מדובר במעצר של 24 שעות אלא במעצר מינהלי המאושר ע''י שר הביטחון לחצי שנה עד שנה. לאחר תום השנה איני יודע אם ניתן להאריך את המעצר אך ניתן להגביל את יציאת האדם מהארץ ולעצור אותו שוב-לאותה תקופה, לאחר זמן קצר (נניח חודש-חדשיים).

    עד היום הופעל החוק הזה בסיטונאות כנגד אנשי ימין גם כאשר אלו לא באמת היוו סיכון ביטחוני אלא פשוט הביעו דעות שלא מצאו חן בעיני הפרקליטות והתקשורת וגופים אחרים.

    בלי להיכנס לפוליטיקת שמאל ימין, וכדי כן להציע פיתרון אפשרי שהמושחתים שעומדים בראשות המדינה מתעלמים ממנו מסיבות לא לגמרי ברורות-הגיע הזמן להפעיל את החוק הזה על כל אנשי הפשע המאורגן ע''ס חשדות להשתייכות לארגון שכזה וכ''ו.

    יטענו הפוליטיקאים שהיו פעמים שחלק מהם מקורבים למשפחות הפשע בעצמם, כי אנשי פשע הם עבריינים אבל עדיין לא סיכון ביטחוני.

    ובכן-שניסו להתנקש בזאב רוזנשטיין ע''י מטען חבלה שהופעל בשלט רחוק התוצאה הייתה 3 עוברי אורח הרוגים-ורוזנשטיין יצא ללא פגע-התוצאה האיומה הזאת שדי שקולה לפיגוע בהיקף בינוני, כמובן, לא מהווה תירוץ להגדיר עבריינים כסיכון ביטחוני.אותו דבר לגבי אתמול.

    זכורות לי התמונות של זאב רוזנשטיין נעצר ע''י שוטרי הימ''ר לאחר שארה''ב ביקשה את הסגרתו בעבור עדויות וחשדות שלא היו מספיקות להרשעתו בארץ (אלא אם הוא שייך לקבוצה שנואה כלשהי). ששוטרי הימ''ר עצרו אותו היה זה אחד ממפקדיהם הבכירים-או הבכיר שבהם, שניגש אליו-ליטף את פניו והתחיל להסביר לו בשפה של סחבק שחייבים לעצור אותו כי ''הפעם זה האמריקנים והם מפעילים לחץ כבד'' -היה ציטוט דומה של הדברים שנאמרו לרוזנשטיין במה שנשמע כמו התנצלות ממש.

    שהאמריקנים באו לקחת אותו-הם לא ספרו אותו, הביאו כמה הרי אדם, העלו אותו למטוס-לא דיברו איתו, בקושי נתנו לו לשתות מים-בבית הכלא בארה''ב הורידו לו את הטמפרטורות כל הזמן, לא נתנו לו להיפגש עם אף אחד כמעט והתייחסו אליו כמו שהוא: עבריין מתועב.

    פה בארץ זה לא קורה. אשמה כבדה רובצת לפתחה של מערכת המשפט שכשנוח לה דורשת שהעבריין יבצע את הפשע מול עיניה כדי להרשיעו-לא פחות.

    לכן, יש לנקוט במעצרים מנהליים שיבהירו לעבריינים את מקומם האמיתי-במיץ של הזבל.

    הגב לתגובה זו

    • ממש כך! (ל''ת)

      לילי, 29/07/08 15:50

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    לנתן היקר

    טל, 29/07/08 11:22

    הבעיה היא שהמשטרה מפחדת מהעברינים ולכן היא
    מרבה בלתת דוחות חניה ולהוריד חתולים מהעצים

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אכן צודק נתן זהבי,המשטרה מגוייסת למטרות פוליטיות וזו התוצאה. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 29/07/08 11:13

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    השריף כבר מזמן בפנסיה, עיף, לא מקבל הבטחת הכנסה אז הוא לא פועל

    שפויה, 29/07/08 11:10

    השריף הישראלי, קרי המשטרה, היא המשרד היחיד המקבל את התקציב הקטן ביותר במדינה. את הכסף מדוחות חניה מקבל משרד המשפטים, ולמי שמלין על כך שיש ''מיכסה'' לשוטר, אינו יודע מה הוא אומר. אף אזרח אינו חפץ לשרת במשטרה בשל התנאים, היחס וכבילת ידי השוטרים על ידי החוקים אשר אותם יש לשנות מיידית. בועדת חוקה חוק ומשפט לא ירימו ידיים לשינוי חוקים כי אולי מי מחבריהם או משפחתם או משפחת הפשע שאולי תינקום בהם, ייפגע וכך אנחנו נראים.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    כך נראית מדינה שתקשורתה עסוקה בטיפוח ''אתרוגים''

    יאיר ל, 29/07/08 11:06

    הפשע הגואה אינו המחלה אלא הסימפטום. כשראש ממשלה מושחת נתמך ע''י תקשורת פוליטית, מערכות המדינה קורסות. והתוצאה : פשע, מחסור במים ( לא נתנו זכיונות להתפלה ), הלבנת הון שגורמת לתיסוף השקל, מצב ביטחוני ירוד ....

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    כמה פשוט, תמציתי, ואיך לא? מדוייק ונכון. אין עליך נתן. (ל''ת)

    אמיר, 29/07/08 10:51

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    לא חסר למשטרה להם תקציבים.חסר לשוטרים ביצים. (ל''ת)

    ל.ד.פינה, 29/07/08 10:43

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    תרבות הרחוב

    Vox Ami, 29/07/08 10:26

    במדינה יש ספרדים, אשכנזים,רוסים,מרוקאים,
    פולנים, אתיופים ועוד ועוד, אך כמעת ואין
    ישראלים ולבטח נעלמו העברים והכנענים, נוצר תרבות החברה ( Gang ) וכמו באר''הב בתחילת המאה שעברה ( גם הגירה המונית ) ה''גנג'' היהודית האיטלקית הסינית וכו. מה שחסר בארץ
    זה אליוט נס ( Eliot Ness )

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    כמו שצריך לעשות למשפחות החמאסניקים , גם להם להרוס בתים ולהגלות מפה

    AD חכם רקיע שמיני, 29/07/08 10:19

    המשפחות הפרחות , של ה''חיילים'' הערסים, לא מוקיעות אותם מתוכן , אלא בגלגול עיניים מעטרים אותם בסופרלטיבים כנדיבים וצ'יפים.
    כמו שאיבון רוזנשטיין הפכה את בעלה לצדיק הל''ו

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הציבור אדיש ....אזרחית נהרגה --- אבל אם זו הייתה דיסקית של חייל ?

    כואב אבל פחות -----עם תבוסתן !!!, 29/07/08 10:02

    בשביל דיסקית שרופה המדינה נעצרה . שידורים ישירים בכל רשתות הטלויזיה .

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    כרגיל נתן זהבי צודק ..ככה זה בישראל 2008 (ל''ת)

    גדי, 29/07/08 09:32

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    הרבה יותר מזה נהרגו בטרור

    אאא, 29/07/08 09:19

    שאתם גרמתם לו עם החלומות המשיחיים-קולוניאליסטים על ישות מערב אירופאית,ליברלית,קוסמופוליטית ומולטי אתנית בלב הלבנט.
    ועוד יותר מזה נהרגו בשל רשלנות רפואית.זה לא מטופל כי מרבית הרופאים הם סמולנים לבנים כמוך.

    בנוסף,סמולנים כמוך הם שהפכו את החופים לישראל לצפופים כלכך.זה נובע מכך שסמולנים לבנים צריכים לגור עם המרפסת בתוך הים.אתם הוחמדנות האינסופית שלכם גרמתם לכך שחופי הים בישראל הם כלכך צפופים עד כי ניתן לחסל 10 אנשים עם כדור אחד.

    הגב לתגובה זו

    • אאא . מזמן לא קראנו את ''חוכמותך השחוקות '' ! החזרת לאישפוז יום פתוח? (ל''ת)

      ד''ר ארווין,רעננה -שער מנשה, 29/07/08 10:26

      הגב לתגובה זו

    • אאא, אני מתעבך כחלק מקבוצה השיוך שלך (יהודים או ערבים פרימיטיביים) (ל''ת)

      ס''ט ספרדי טרוד, 29/07/08 10:29

      הגב לתגובה זו

    • התגובה הזוכה בקטגוריית ''התגובה ההזוייה'' לשנת 2008

      אתר NRG מעריב, 29/07/08 10:47

      מזל טוב.
      זכית בקטגוריית ''התגובה ההזוייה'' לשנת 2008.
      חבר השופטים מצא כי התגובה שלך משלבת ביד אמן גזענות, רשעות, חוסר הבנת המציאות וטיפשות בסיסית.
      ולכן הוא מעניק לך 'אאא' את הפרס.
      מזל טוב.

      הגב לתגובה זו

      • זאת התגובה הכי נכונה ורלוונטית למה שקורה בארץ ..... (ל''ת)

        .... חזק ואמץ ! מר' אאא , אתה באמת א' !, 29/07/08 12:47

        הגב לתגובה זו

    • אאא , כרגיל אתה מראה לנו מאיפה משתין הדג

      שייקה, 29/07/08 18:24

      אנחנו , האשכנזים, חוגגים כאן כבר 60 שנה על חבורת בבונים חצי מפגרים שמעבירים את מירב זמנם (הפנוי,כאשר הם אינם עושים את העבודות השחורות בשבילנו)במריבות אחד עם השני, שבחלק מהמקרים,מעט מדי לצערי,הם אף הורגים אחד את השני.וכפי שאאא מציין כנראה שהם לא כ''כ מרוצים מזה.

      ובאנה אאא קלטתי כבר שאתה דפוק , אבל הקטע עם הרשלנות רפואית הבהיר לי שאתה וואחד אהבל (כמו שאתם אומרים). כאילו זו החלוקה? השווארצס יורים ורוצחים,אבל זה בסדר כי אשכנזים מתרשלים בטיפול רפואי?

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    הניסיון המסוכן להשוות ולאזן בין פושעים ישראלים לטרוריסטים ערבים מגביר

    קורן נאוה,טבריה, 29/07/08 08:34

    מגביר את המוטיבציה האיסלמית רק כלפי יהודים חפים מפשע-ניתן יהיה להשוות רק כשגם ישראלים יתחילו לאנוס,להתפוצץ ולרצוח ערבים חפים מפשע ורק בגלל מוצאם הערבי-מה שלא קורה-וישראלים שעושים זאת זה נובע רק משקולי התגוננות על נפשם ובני עמם!

    הגב לתגובה זו

    • === צודקת במיליון אחוז === (ל''ת)

      תגובתך קורן , מאוד חכמה !, 29/07/08 09:53

      הגב לתגובה זו

    • נאווה קורן בושה להיקרא יהודי כאשר אני יודע שאת שייכת לעם שלי.

      דני ב., 29/07/08 13:03

      מה לעשות כמו שלא בוחרים הורים כך גם לא ניתן להיפטר מפסיכים כמוך.
      אבל יש לידך בתי חולים המטפלים במחלה של אנשים מסוגך למשל מזרע.
      אם תגיעי למרכז יש את אברבנאל
      ואם תגיעי לשרון אני מבטיח לך מקום בשלוותה.

      הכדור שפילח את ליבה של המנוחה בחוף בת ים היה צריך לפלח לך את לשונך על מנת שתדברי בתנועות ידיים ולא תרוצי לחפש כל קו טלפון פתוח שבו עולים מאזינים לשידור.

      הגב לתגובה זו

      • דני , לא הבנתי מדוע אתה שייך לעם היהודי והיא לא . לפי הדברים שלכם

        נאוה , העם איתך !, 29/07/08 13:54

        אין ספק שנאוה שייכת לעם היהודי - זה כתוב תכלת על גבי לבן ...כמו טלית שכולה תכלת .
        מי שבאמת ניראה לי שייך לעם הטירוריסטי - זה אתה והטירור המילולי שלך .
        חוץ מלגדף , לא אמרת כלום ולא התייחסת בכלל לדבריה .

        הגב לתגובה זו

      • דני,תנוח דעתך לי איו ספק שאתה ואני לא שייכים לאותו העם ועל כך אני מודה

        קורן נאוה,טבריה, 29/07/08 14:44

        לאלוהי ישראל שלי!
        תגובתך המתלהמת אופיינית לשמאלנים שאינם מסוגלים להתמודד לגופו של עיניין וכשאין להם תשובות משכנעות כמו שלי וליגוני!
        מאחלת לך רפואה שלמה במהרה בימינו!














        1







        1

        הגב לתגובה זו

    • טבריאנית את פסיכית על כל הראש. לא מצדיקים עוולה אחת ע''י פשע אחר !! (ל''ת)

      ד''ר ליכטיק בר זוהר, 29/07/08 18:28

      הגב לתגובה זו

      • ד''ר ע'לק-לא מכירה ד''ר הלוקה בחוסר הבנת הנקרא! (ל''ת)

        קורן נאוה,טבריה-, 30/07/08 13:35

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    אכן נכון וחשוב

    כותי, 29/07/08 06:17

    האזרח הישראלי הוא מטרה קלה לא רק לאקדוחנים בשרות הפשע, אלא אפילו לעובדי ציבור שפרצופו לא מצא חן בעיניהם.

    בעוד שבישראל מספר גדול של גופים לשמירת זכויות האזרח הערבי, התרשמנו שאף אחד לא מתענין לא בזכויותיו ולא בבטחונו של האזרח היהודי.

    הגב לתגובה זו

    • בישראל אין שריף. במחשבה שניה אוליי עדיף שיהיה 1 כזה חזק מול עבריינים. (ל''ת)

      לא מול שומרי החוק., 29/07/08 14:27

      הגב לתגובה זו