• 27.

    זהו ימין אמיתי -- אחד האנשים היחידים שיכול להוציא אותנו מהבוץ הערבי.. (ל''ת)

    הימין האמיתי, 13/10/08 14:01

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אלדד צריך לחבור לפייגלין ולהנהיג את הימין מהליכוד. (ל''ת)

    כל השאר זה בזבוז זמן, 29/07/08 03:11

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    כל הצעת חוק שיעלה השר פרידמן תתפרש מיידית כמאבק בעליון ובמערכת החוק

    משהפתח תקווה, 29/07/08 02:19

    פה קבור הכלב ????
    הפרופסור למשפטים מר דניאל פרידמן ברמה אחת מעל נשיאת בית משפט העליון הגב' ביייניש ולמעשה הוא (אמסטף) לא כלבלבי שמקשקש עם הזנב ולא הפודל של אף אחד ,,,קשה לבייניש עם (האמסטף) הזה , קל וחומר שעננה שחורה מעל ראשו של בעלה עו''ד יחזקאל בייניש (אשמה בהעדר כתב אישוס) ואת המנגינה הזאת אי אפשר להפסיק ,,,אז כל הצעת רפורמות יעול וחידוש תתפש נסיון לחיסול החונטה ,שיטת הסיניוריטי ,וכן הנפוטיזים שחלחל הן לשלום והן לתביעות ,,,,
    פרידמן לשלטון ,

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אני אוהב אותך אלדד! (ל''ת)

    אלירן, 29/07/08 01:33

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אלדד הייתי בוחר בך אם לא היית במפלגה דתית. (ל''ת)

    אבי, 28/07/08 23:55

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אריה אלדד - הפולטקאי היחידי שהוא ישר והכי נאמן לארצו ולמולדתו (ל''ת)

    ==== אין עוד כמוך . חזק ואמץ !!!, 28/07/08 22:54

    הגב לתגובה זו

    • תודה לך אדוני שר המיפטים הענוו והנאמן לעם ולמדינה (ל''ת)

      אשר ב, 29/07/08 00:53

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    סילוק פרידמן יהיה שיא הצביעות והעוולה מס' אחת לעם ישראל

    א.נ, יהודה, 28/07/08 22:53

    זהו השר הכי נקי שאני זוכר אי פעם בכל ממלשה שהיתה אי פעם. הגיע הזמן לעשות סוף לממלשת בג''ץ ולהחזיר את הבג''ץ למקומו הטבעי - בית דין גבוה לצדק. השיטה המבוזה הזאת להשתמש בשחיתות של אולמרט כדי לסלק את שר המשפטים הנפלא הזה, גיבור ישראל פרידמן, היא ממש פשע נגד עם ישראל. גם אם אולמרט יפסיק להיות ראש הממלשה, כל ממשלה שתקום בעקבות האחרונה חייבת להותיר את פרידמן על כנו. הגיע הזמן שהמדינה הזאת גם תפעל לעתים ולא רק תהיה עסוקה בבחירות כל הזמן. כל הזמן בוכים שהממלשה אף פעם לא מספיקה לבצע דברים מקוצר כסאה - הרי לכם הזדמנו לתקן את הדבר, פרידמן יכול להמשיך בתפקידו בכל ממשלה שתהיה וכך ראוי שיהיה. אסור לאפשר את המזימה הזאת להעיף את פרידמן.

    עוד יבוא היום וכולנו נודה לפרידמן. תודה לך אדוני שר המשפטים.

    הגב לתגובה זו

    • הפרופסור למשפטים השר דניאל פרידמן ראש הממשלה הבא שלי ,

      משה פתח תקווה, 29/07/08 02:27

      צדיק בסדום , אל תיראה ואל תחת העם איתך איש כן ישר ואמתי (האמסטף) של המדינה ,

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    עצה: לתקוף את השמאלנים משמאל

    דן, 28/07/08 22:41

    האפשרות היחידה לגרום לשמאלנים הפנטיים להתאפס היא להגיב על דבריהם במתקפה מהאגף השמאלני.

    הם מדברים על הכיבוש של 1967 מייד להגיב בהשוואה מול הכיבוש של 1948 שהוא לא יותר מוסרי ולא יותר ערכי ולא יותר הומני - למעשה הרבה פחות!

    השמאלנים מדברים על החזרת שטחי יהודה ושומרון - להדגיש שהפלסטינים רוצים את גבולות 48 לכן צריך להתחיל לפנות את שייח מוניס וג'מאסין ןשייח באדר (גבעת רם)וסידני עלי תחילה!

    הם מדברים על אי שליטה בעם אחר אז להגיב שתחילה יפסיקו לשלוט על העם הפלסטיני שיושב בשטחים שנכבשו ב 48 שזה בדיוק אותו העם שגם יושב בשטחי 67 קשרי הדם הם מדרגה ראשונה.

    הם מדברים על חוקיות בינלאומית והחלטות אום (242, 338) השיבו להם שגם החלטות 194 - זכות השיבה ו181 - החלטת החלקה עדיין בתוקף.
    וכי כל השטחים לא היו בריבונות כלשהיא (ירדנית לכל היותר)

    תקצר היריעה מלפרט את האפשרויות אבל באופן כללי ניתן לומר שרק כאשר השמאלני יתחיל להרגיש שיש איום גם על הבית שלו ותחילה יפנו אותו מביתו אז יתחיל השינוי!!!

    מי שמסכים נא חהגיב לתגובה זו ב''מסכים''.

    הגב לתגובה זו

    • אתה תמים

      א.נ, יהודה, 28/07/08 23:32

      רוב השמאלנים שאתה מדבר עליהם ומתכוון אליהם אין להם קשר לאותם אנשים תמימים שמאמינים ב''שלום''. גם אין להם קשר לאותם שטופי מוח שמלים כמו ''מתנחלים'' ''יהודה ושומרון'' ''דוסים'' ''דת'' ''ירושלים'' וכו' עושים להם חררה. ה''שמאלנים'' שיש לנו איתם עסק ממש, ישמחו אם תחזיר גם את תל אביב. להם אין בעיה לנסוע לצרפת או לגרמניה (ראה משל אברום בורג). מה שאתה עושה זה יריה בפיקת הברך. צריך לומר את האמת ורק את האמת שכן האמת תמיד עושה את שלה ותמיד עובדת. זוהי ארצנו ואין לנו ארץ אחרת והערבים - להם יש אלפי מילין של אדמות ריקות ומבוזבזות, אם ירצו לחיות עמנו בשלום בארצנו, סלאם עלייכום, אם לא, סלמאת.

      הגב לתגובה זו

    • הבעיה היא שהשמאלנים יסכימו, משום שהלך הרוח הוא ללכת שמאלה עוד ועוד

      אופיר, 29/07/08 07:57

      ובעצם הם אינם מאמינים בזכותו של העם היהודי לחיות במדינה עצמאית בא''י לדידם כל השטח הזה הוא פלשתינאי
      ולכן הצעתך רק תוביל לנזק
      מה שכן יש לעשות הוא פשוט להתעלם מהשמאלנים משום שהם למעשה מיעוט בקרבו של העם ואפילו לא מיעוט גדול
      רוב האנשים שמצביעים קימה מצביעים כך משום ששטפו את מוחם באמצעי התקשורת על כך שרק נסיגה תוביל לשלום
      אם שטיפת המוח הזו תפסק אתה תראה שרובו המוחלט של העם היהודי הוא בכלל ימני

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    כתבה עניינית ומדוייקת

    רוני אייזנשטיין, 28/07/08 22:30

    אבל כנראה לא מספיקה מול עוצמתם של גופי התקשורת הפרקליטות ובתי המשפט!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    איני מתומכי אלדד - אבל כל מילה בסלע!

    חיים, 28/07/08 22:25

    ויותר מזה אני אפילו שוקל להצביע לו בבחירות הקרובות.
    תמיד ענייני, תמיד לגופו של עניין למרות המתקפות התקשורתיות הוולגריות נגדו.
    חזק ואמץ!

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ח''כ- פרופ'- תא''ל- אלדד- אחד האנשים הישרים והמבריקים היחידים בפוליטיקה

    צ, 28/07/08 21:47

    רק חבל שבמדינה כמו שלנו בה רוב הציבור אדיש ובוחר באנשים כמו אולמרט לראשות הממשלה- אין לו ממש סיכוי להגיע רחוק.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הגיע הזמן לעשות סדר בבתי המשפט גם לשופטים מגיע לקבל על הראש (ל''ת)

    צפי, 28/07/08 20:46

    הגב לתגובה זו

    • לא צריך לתת להם על הראש

      אאא, 28/07/08 21:26

      צריך לבחור אותם ישירות ע''י הציבור לתקופת כהונה קצובה.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    שים לב, מר אלדד, שרק השמאלנים טוענים את שטענת.

    סקופידון, 28/07/08 19:50

    זה אומר דרשני.

    הגב לתגובה זו

    • על מה אתה מדבר אסטרונאוט? (ל''ת)

      יוסטון, יש לכם בעיה, 28/07/08 21:58

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    אם רופא מחוקק,עוד מעט כל אחד יתחיל לנתח! (ל''ת)

    הפרדת רשויות ,הרופאים לבתי חולים, 28/07/08 18:54

    הגב לתגובה זו

    • אוף, די. (ל''ת)

      זה מה שיש לי לומר., 28/07/08 22:02

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    המשולש בג''ץ פרקליטות תקשורת נגד כל רפורמה

    אחד, 28/07/08 18:49

    מי בהיסטורה מוכן לוותר על כוח מוחלט

    הגב לתגובה זו

    • נכון נכון נכון! למה שירצו רפורמה? 60 שנה הם שולטים אבל הסוף מגיע! (ל''ת)

      סוף השמאל קרוב, 28/07/08 20:10

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    ואכן מר אלדד, הוא נלחם בעליון. בצורה גסה ובוטה.ואין יותר קרדיט

    שי, 28/07/08 18:08

    השר הזה, שהוא אינו נבחר ציבור, אשר מונה ע''י אולמרט שגם הוא איבד את אמינותו בכל הקשור למערכת המשפט, צריך ללכת הביתה ומהר.

    הגב לתגובה זו

    • Shay you are stupid How can you say he was not

      Avi, 28/07/08 18:46

      elected by the people? sure he was elected to the kenesset

      הגב לתגובה זו

    • השר אינו נבחר ציבור?!

      אסי, 28/07/08 23:58

      ומי בדיוק בחר במזוז? מי בחר בבייניש לכהונה של 30 שנה בפרקליטות ובעליון?

      הגב לתגובה זו

    • מזוז מתפקד כמזוזה של שחיתות הבג''צ

      לשכה כחולה, 29/07/08 00:05

      תפקיד היועה''מ מנוצל בצורה צינית לצרכים פוליטיים, לקידום האג'נגה של יושבי בנין המחוגה. הגיע הזמו לכווץ את הנפיחות הזו לגודלה האמיתי, ולתת לאויר הסרוח להתפוגג

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    לא חלמתי שיגיע היום שאסכים עם אריה אלדד, אבל הינה, הוא הגיע (ל''ת)

    אסי, 28/07/08 18:03

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    הפיצול אינו הבעיה

    כרמלה גרוס וגנר, 28/07/08 17:51

    הפיצול הוא רעיון טוב. הבעיה היא החלק השני של ההצעה של פרידמן: לקבוע שחוות הדעת של היועץ לא תחייב את הממשלה.
    וכאן ההזדמנות לתקן ליקוי בסיסי בדיון הציבורי על ההצעה: הלקוח של היועץ המשפטי לממשלה אינו הממשלה, אלא הציבור. כשהוא מייעץ לה, הוא בה בשם האינטרס הציבורי ולא בשם האינטרס ''הפרטי'' של הממשלה, כאילו הייתה לקוח רגיל. לכן חוות דעתו של היועץ חייבת לחייב אותה.
    פרידמן מסווה באמצעות הדיון על הפיצול את מטרתו האמיתית - להפוץ את היועץ המשפטי לממשלה לעורך דין רגיל, שעצתו אינה מחייבת את הלקוח. זה מה שמפריע לו - שחוות הדעת של היועץ מונעת מהפוליטיקאים לעשות כאוות נפשם, במינויים מושחתים, בחקיקה מופרכת ומטורפת ובבזבוז כספי הציבור.

    מה יש לאלדד הנכבד (באמת נכבד, לא בציניות), לומר על זה?

    הגב לתגובה זו

    • לשיטתך, נמנה את היועהמ''ש לראש הממשלה

      משה, 28/07/08 20:49

      לא יתכן שחוות דעת משפטית של יועץ משפטי תחייב נבחרי ציבור. נבחרי הציבור נבחרו על מנת לשמש את הציבור, וחוקים כפי שבוודאי כולם יודעים, אפשר לשנות.
      אם חוות דעתו של פקיד כלשהו מחייבת את הרשות המבצעת, קרי הממשלה, שתפקידה למשול, אזי אפשר להיפטר מכל שרי הממשלה. בכל מקרה דעתם לא נחשבת, ורק דעתו של אותו פקיד משפטי היא שקובעת. יהיו ציניקנים שיגידו שאדרבה, שיתפטרו כולם. אם כך, זו סופה של הדמוקרטיה.
      אגב, מי במקרה של טעות או שחיתות, יחקור את היועץ המשפטי?

      הגב לתגובה זו

      • I would like to second this opinion

        Amir, 29/07/08 01:57

        Indeed, the decisions should be taken by Politicians, and they should be responsible to the public for their decisions.

        If they decide unwisely, they will pay in the following elections. It doesn't make sense that an unelected official has so much power

        הגב לתגובה זו

    • אין דבר כזה נציג ציבור

      אאא, 28/07/08 21:29

      שלא נבחר ע''י הציבור לתקופת כהונה קצובה.
      אם היוע''מ מייצג את הציבור,אז שיעמיד עצמו לבחירה ישירה של הציבור בדיוק כמו חברי הכנסת.
      אותי,ועוד מליונים כמוני,הוא לא מייצג ומעולם לא ייצג.היוע''מ מייצגים את המיעוט הסמולני הצלבני הפיאודלי הלבן,אדוניו הנאצוליברלים מהאיחוד האירופי ובעלי בריתו הערבים.
      את ה''ציבור'' הזה,היוע''מ והפרקליטות,אכן מייצגים.

      הגב לתגובה זו

    • ותודה על ההארה

      א.ק., 28/07/08 23:52

      להוסיף עוד הערה קטנה. הפיצול המוצע אינו נושא דחוף כלל. הרי חיינו עם הכפילות הזו שנים רבות ולא זכור לי שהיא הגיעה לכלל דיון ציבורי. לכן העתוי, הסמוך כל כך לפרשיות אולמרט והחשדות המבוססים שפרידמן משמש גם הוא בשני תפקידים: שר אוצר ונציגו של אולמרט במערכת המישפט, כל אלה מדיפים ריח רע, של ריקבון שחיתות. מה לעשות, שיש הבדל בין איש ציבור ובפרט שר מישפטים לבין פרופסור מכובד. זה הראשון צריך לזכות באמון של חלק גדול מהציבור. את האמון הזה אין לשר המישפטים.

      הגב לתגובה זו

    • היועץ המשפטי לממשלה...

      ארז, 29/07/08 08:34

      צריך להיות בדיוק כפי שתוארו מרמז - יועץ משפטי לממשלה, העו''ד של הממשלה, וצריך לעבוד ב-ש-ב-י-ל הממשלה ולא להיות איזשהו ריבון-על בלתי נבחר, הקובע ומחליט על מהלכי הממשלה. מנגד ישנו התובע הכללי, שתפקידו להעמיד לדין את מי שעברו על החוק.
      לא ייתכן ששני התפקידים הללו ימולאו ע''י אותו אדם.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    יפה כתבת, נכון חשבתה ותפילה אנכי שההצעה חתקבלב (ל''ת)

    ברוריה מקרית חיים, 28/07/08 17:38

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    יפה, נכון וחשוב

    עשרת, 28/07/08 17:16

    יפה עשה מר אלדד שהתיחס לנושא, כי לצערי, העם הזה קצת טמבל וכלל לא מבין, שמערכת המשפט משחירה את פרידמן, לא רק שללא כל סיבה, אלא שאולי יש לה כוונה לפגוע בשר היחיד, שיש לו אומץ לנסות ולתקן.

    דניאל פרידמן, הוא אדם ישר, הגון ואמיץ ואני מקווה שמי שיבחר בבחירות הבאות, יציע לפרידמן, לכהן בממשלה החדשה בתפקיד בכיר.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אני ממש מסכים עם ח''כ אריה אלדד

    יוני, 28/07/08 17:15

    הן לגבי התיוג התקשורתי והן לגבי הצורך בהפרדת התפקידים של היועץ המשפטי לממשלה.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    עיקר ההצעה: פטור לממשלה מפעולה עפ''י חוק (ההמלצות של היועץ לא מחייבות)

    שומר נפשו, 28/07/08 17:07

    הממלשה אינה אדם פרטי, לו מותר לעשות הכל פרט למה שאסור עליו. הממלשה פועלת רק מכוח החוק - החוק מגדיר מה עליה לעשות (בטחון, תקציב, וכיו''ב - הרבה, אבל לא הכל.). אבל איך תדע הממלשה מה היא צריכה לעשות? יהא גוף ברשות המבצעת שזהו תפקידו (להלן: היועץ המשפטי). בא שר המשפטים ואומר לא. מלכתחילה, שיעשו מה שרוצנים. רוצים להחליט לשים את ח''כ אלדד בכלא? לשים מצור על הכנסת? להכריח אזרחיות ללבוש רעלות? יאללה! בדיעבד, תעתרו. אבל מכלתחילה? מה שבא לנו.
    ועל זה אתה לא מדובר...

    הגב לתגובה זו

    • שומר נפשו, אתה הזוי

      איל, 28/07/08 17:45

      ההצעה אינה להסיר את הדרישה כי כל החלטה ממשלתית מחוייבת לעבור מסנן חוקי - משפטי, אלא דנה בזהות המסנן. אמר ח''כ וצדק, לא יתכן שיהיה זה היוץ המשפטי לממשלה שיעשה זאת, יש לפצל את התפקיד

      הגב לתגובה זו

      • אתה טועה. ההצעה כוללת הן פיצול בין היועץ לפרקליט ראשי, והן את ביטול המ

        שומר נפשו, 28/07/08 18:38

        סנן. בדוק בבקשה לפני שאתה קורא למישהו ''הזוי''. אלו שני מרכיבים שונים באותה הצעה, מה לעשות.

        הגב לתגובה זו

    • חוק נתון לפרשנות

      בגצ, 28/07/08 20:54

      ומי קבע שפרשנותו של היועץ המשפטי היא הנכונה? האם היועץ המשפטי נושא באחריות במידה ושיקול דעתו יהיה מוטעה? האם היועץ המשפטי עומד לבחירת הציבור?
      תתכנס הממשלה, תחליט החלטות. אם יפגע מאן דהוא, הרי שבדיוק בשביל כך נועד בג''צ.

      הצעתך אומרת כי העם יבחר בחברי הכנסת על פי מפתח מפלגתי. תקום קואליציה שתרכיב ממשלה. והממשלה תבחר לה שליט עליון, היועץ המשפטי, שרק לעיתים נדירות יתערב בגצ בשיקול דעתו.

      הגב לתגובה זו

      • נכון גם אתה צודק, אולמרט אוהבים אותך

        א.ק., 29/07/08 01:00

        כולם צודקים. הצעת חוק פרטית שלי: למנות יועץ משפטי לכנסת, כך שאם שר בממשלה יעבר עבירה (למשל לתחוב לשון למשהו לפני צחצוח שניים, לתת או לקבל שוחד וכל מני עבירות קלות) אז היועץ הנ''ל ימליץ על שנוי החוקים כך שזה יהיה חוקי. כך פרידמן, אלדד וכלם יהיו מבסוטים ויהיה שלום עם הפךשתינאים ואולמרט יוכל לקבל כסף ותהיה התכנסות, והתנחלויות, ומשיח, והעיקר: תיעלם השחיתות.

        הגב לתגובה זו

      • הממשלה יכולה לפטר את היועץ. אבל חשוב רגע ברצינות על

        שומר נפשו, 29/07/08 01:57

        האפשרות לפיה השאלה המשפטית עולה רק בדיעבד - הרי הממשלה חייבת לפעול אך ורק מכוח החוק. ולשם כך, חייב להיות גוף שאחראי על-כך שפעולתיה יהיו חוקיות מלכתחילה. וזהו היועץ המשפטי. הוא יכול לטעות לשני הכיוונים, וודאי, אבל האלטרנטיבה היא ממשלה שראשית לפעול ככל העולה על רוחה, וניתן לבקרה רק בדיעבד.
        הבעיה אותה אתה מנסה להעלות עולה כבר קודם - העם בוחר כנסת, וזו בוחרת לה שליט עליון (ממשלה) אשר רק לעיתים רחוקות הכנסת (או בג''ץ) מתערבים בישקול דעתה. נו אז?

        היועץ המשפטי הוא חלק מהרשות המבצעת, ושייך לבלמים והאיזונים בתוכה. משיהו צריך אחראי על-כך שכל הפעולות הן עפ''י חוק. לשיטתך, זה לא נחוץ. יבוא בג''ץ אחרי מאה ועשרים ויומר את דברו. דומני שאתה ממעיט מאד בחשיבות של הצורך בכך שהפעולה צריכה להיות חוקית (ככל הנראה) כבר מלכתחילה. שיעשו מה שיעשו, אח''כ נראה... - לא רציני.

        הגב לתגובה זו

        • שומר נפשו ירחק משומר נפשו ושכמותו

          גולן, 29/07/08 06:08

          אם הכל על פי החוק ואין שיקול דעת לממשלה אזי לשם מה ממשלה? למה לא להסתפק ביועמ''ש ובבג''ץ

          וגם אם נניח שצריך יועמ''ש מדוע גם תפקיד התובע הכללי צריך להיות בידיו? וכמו שכתב ח''כ אלדד אם הסמיכות לחקירות גורמת למאן דהוא לחשוש ניתן להחיל את הפיצול רק לגבי היועמ''ש הבא

          הגב לתגובה זו

          • הסמכויות, לא הדמדיניות, הן עפ''י חוק. החוק מגדיר וקובע

            שומר נפשו, 29/07/08 11:03

            מה הממשלה צריכה ויכולה לעשות. שוב, ממשלה אינה אדם פרטי. אדם פרטי רשאי לעשות ככל העולה על רוחו, חוץ ממה שאסור.
            גוף מנהלי, שלטוני, לעומת זאת, אינו רשאי לעשות אלא את אשר החוק מתיר לו - אלו הסמכויות אשר בידו. כך למשל, ראש עיר אינו רשאי לאסור אנשים. אפילו מלכתחילה. פשוט, אין לו סמכות לכך. יש לו סמכות לעשות מה שהוא אמור לעשות - חינוך, תברואה, בניה, וכיו''ב.
            כך גם ממשלה: היא באמת כפופה לחוק. היא אמורה לנהל מדיניות בטחון, תקציב, למנות נגד בנק ולקבוע לו יעדים, ועוד כהנה וכהנה. אבל החוק מגדיר את תחום הסמכויות.

            הגב לתגובה זו

          • נ.ב.: חשוב כך - למדינה מותר לעשות רק מה שהיא סבורה שהוא חוקי. הפונקציה

            שומר נפשו, 29/07/08 11:05

            של יועץ משפטי היא להנחות באשר למה חוקי. ממשלה הפועלת בניגוד לדעתו אינה אלא ממשלה העושה מה שלכאורה אינו חוקי. כלומר, המדינה עושה משהו שנראה לה - למדינה - לא חוקי. מלכתחילה! עכשיו ברור? (זכור - היועץ הוא החלק במדינה - החלק ב''מוח'', שאחראי על חוקיות הפעולות)

            הגב לתגובה זו

  • 5.

    פשוט צודק

    יאיר, 28/07/08 16:55

    פרידמן השר המקצועי היחיד בממשלת האפסים.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    פשוט צודק

    יאיר, 28/07/08 16:55

    פרידמן השר המקצועי היחיד בממשלת האפסים.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אכן כך.אבל האינטרסנטים בכנופפית שלטון החוק לא יוותרו על סמכויותיהם (ל''ת)

    שוקי, 28/07/08 16:45

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מברך את ח''כ אריה אלדד,על הגינותו ותבונתו.

    נתן.ש מעלות., 28/07/08 16:39

    והרבה בריאות לשר המשפטים,יבורך השר על יוזמותיו.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    יפה מאוד. מסכים עם כל מילה של פרופ' אלדד (ל''ת)

    דני, 28/07/08 16:30

    הגב לתגובה זו