• 57.

    לא על חשבון רמת הגולן ובשום פנים באופן לא עכשיו ולא בעתיד (ל''ת)

    פקק תנועה , 10/05/09 08:28

  • 56.

    שלום עכשיו - מקורבים לאירגון סורי קיצוני ימני - טרוריסטי ולוחמני = חיב

    שלום היום, 07/05/09 20:25

    חיבור לא ברור בין שמאל יפה נפש , למרצחים ערבים !

  • 55.

    להטוטים

    max colorado, 29/07/08 23:01

    מה שהסורים מבצעים זה להטוט של האירנים כדי להפנות את תשומת הלב מהאיום האיראני בחלומת בהקיץ ! לעולם אין להחזיר את הגולן!!! שלום תמורת שלום נקודה!!

  • 54.

    ארור יהיה מי שיעביר את הגולן! אסור לאפשר למפיונר להמשיך ולנהל את המדי

    ג'ינג'י = ת''א, 28/07/08 21:08

    המדינה כאילו אין חקירות נגדו!! למה לא מזרזים את הבחירות על מנת לשלוח את המפיונר לקבינימט, מה זה ארגון הפשע המאורגן נהיה במדינה הזאת? כולם מפחדים מחלאת האדם הזה??

  • 53.

    ארור יהיה מי שימסור את רמת הגולן למנוולים האלה!! ארור יהיה ביילין שהו

    ג'ינג'י = ת''א, 28/07/08 20:48

    שהוא זה שדוחף מאחורי הקלעים בנושא זה!!
    אסור לאפשר למפיונר להמשיך ולנהל את המדינה, המפיונר מסוכן יותר מאירן וחיזבאללה!! תתעוררו כבר כולם!!!

  • 52.

    כל הכבוד לאולמרט האמיץ. (ל''ת)

    נתן ש. מעלות, 28/07/08 18:46

  • 51.

    להיות או לחדול

    קובי, 28/07/08 18:15

    אם לא נסכים לשלום עם סוריה הרי אפשר לספור את השנים להעלמותה של ישראל .רק שלום עם עמי ערב יבטיח את בטחוננו .אם שוב כפי שקרה לאורך ההיסטוריה שלנו ניגרר אחרי משיחי קשר כמו שנגררנו אחריהם בימי חורבן הבית זה יהיה גורלמו .חייבים ללמוד מההיסטוריה שלנו .
    שלום עם סוריה עכשיו

  • 50.

    כל מה שקשור לערבים צריך להעיף

    שניר, 28/07/08 17:24

    שום הסכם שמסכם רק להשמיד

    cash4mail.co.il לתרום לקהילות נזקקות וגם להרוויח מבלי לזוז מהכסא!

  • 49.

    peace with syria

    sarah, 28/07/08 17:00

    talk

  • 48.

    יאללה, בוא נעשה שלום, מר שגריר, אבל לפני כן...

    סקופידון, 28/07/08 16:37

    תוכיח שאתה ברוגז עם האיראנים... אה, ותן לנו את מקום מחבואו של חסן נסראללה.

  • 47.

    בגלל זה אסד התעלם מאולמרט ודחה כל ניסיון לשוחח איתו

    יונתן, 28/07/08 16:02

    בועידת מדינות הים התיכון?

    הסורים ממשיכים במשחק הישן שלהם,שיחות לצורך שיחות וזאת ע''מ לקבל יחס אוהד מהמערב.

  • 46.

    בגלל זה אסד התעלם מאולמרט ודחה כל ניסיון לשוחח איתו

    יונתן, 28/07/08 15:57

    בועידת מדינות הים התיכון?

    הסורים ממשיכים במשחק הישן שלהם,שיחות לצורך שיחות וזאת ע''מ לקבל יחס אוהד מהמערב.

  • 45.

    עכשין כל השמאל יתחילו להניף דגלי סוריה בגוואה

    אופיר, 28/07/08 15:56

    השמאל יוותר על הגולן כי הם רוצים לנסוע לנגב חומוס בדמשק ולהמשיך משם עם האוטו לאירופה (דבריו של יוסי ביילין).

    הסורים לא במצב שהם יכולים להבטיח משהו לעצמם, אז בטח לא לנו.
    השלטון לא יציב, ואסד הוא חלש.
    הגבול עם סוריה הוא הגבול הכי שקט של מדינת ישראל וכל הצדדים יודעים שכך המצב צריך להישמר.

    לסמוך על הסורים שלא ינצלו את הגולן לרעתינו זה יהיה אסון גדול יותר מהסכם אוסלו...

    בואו לא ניתן לכל החברים מ''שלום עכשיו'' לצאת בהצהרות בשמינו.

    סוריה רוצה רק דבר אחד, את הגולן.

  • 44.

    איזה שלום ואיזה בטיח

    אחד, 28/07/08 15:18

    בצרפת הוא ברח מאולמרט כמו כלב כדי לא ללחוץ לא את היד לא מאמין למילה של השקרנים הסורים רק רוצים אדמה אם באמת היו רוצים שלום אז היה שלום כמו אם טורקיה שהשטח נשאר אצלה שלום אם ישראל רק יואיל לסוריה

  • 43.

    מוכן להחזיר שטחים

    אזרח, 28/07/08 15:14

    אני מוכן להחזיר את תל אביב ורמת גן לסורים בלי שום בעיה בעד שלום אבל לא את רמת הגולן נקודה

  • 42.

    נורמאליזיציה מלאה זה מילה מאוד מאוד חזקה בעולם הערבי

    ff, 28/07/08 15:09

    מילה שאף אחד כמעט לא מצפה מהם בכלל.

    • ועד עכשיו התנגדו הסורים לנורמליזציה! (ל''ת)

      אבל שיגיד בערבית, 28/07/08 18:23

  • 41.

    היי רגע זה לא מיסטר בין...

    אלי, 28/07/08 14:46

    רואן אטקינסון עשה קרחת ועבר לסוריה??!! מה אתם אומרים?! יפה, אבל חבל שהקומדיה הזאת שהולכת במזה''ת לא שנונה כמו הקומדית בבריטניה, חבל!

  • 40.

    אנחנו מוכנים באותם התנאים כמו עם טורקיה!!!!!

    ישי, 28/07/08 14:32

    הם לא החזירו לכם את חבל אלכסנדרטה.

    ואנחנו לא נחזיר את הגולן .

    • בדיוק כך ! (ל''ת)

      מאוסס, 28/07/08 15:57

  • 39.

    ביטחון עם הגולן ובלי איראן ,עדיף על כל הבטחות השווא של סוריה (ל''ת)

    שרית, 28/07/08 13:44

  • 38.

    אמר ''שלום עכשיו'' - אמר הכל.

    אלכס, 28/07/08 13:41

    אין לך ארגון אנטי-ציוני ואנטי-ישראלי טוב ומוצלח מ''שלום עכשיו''. בסה''כ שגריר מדינת אוייב הלך אצל ארגון העויין לישראל לחזקם באמונתם, וכולו תקווה ללחץ פנימי על ממשלת ישראל לוותורים טריטוריאליים ברמה. פשוט, נלוז, נדוש. כאלה, ראינו בטונות לאורך השנים. רק מה? היום, ''שלום עכשיו'' איבדה מכוחה מאוד, עקב ההתפקחות הגדולה של הציבור.

  • 37.

    קדימה שלום מהר

    יוסף קטן, 28/07/08 13:32

    צודק 100%.קודם סוריה .אז ממילא אירן תשב בשקט וחיזבללה.עם הפלסטנאים נוכל להתוכח ולשבור קצת את רצונם.

  • 36.

    ''ההקלטות הגיעו לגלי צהל''

    משה, 28/07/08 13:28

    ההקלטה במלואה נמצאת באתר האינטרנט של האירגון האמריקאי:
    www.peacenow.org

    • העניין אם הן נמצאות להשמעה גם בסוריה ! (ל''ת)

      זה העניין, 28/07/08 15:29

  • 35.

    שלום תמורת שלום.אסור לאבד עצמנו לדעת. (ל''ת)

    אירית, 28/07/08 12:35

  • 34.

    ואלק התשובה שלנו זה ביבי. הוא כבר יכניס להם את הזאפתה וחלס.

    מזרחי מקופח אוהד בית''ר, 28/07/08 12:30

    ביבי נתניהו ישתבח שמו לעד.

    • וזה עוד כלום לעומת מה שביבי יכניס לנו...אוי (ל''ת)

      ז, 28/07/08 15:40

  • 33.

    בלי קשר למלחמה ושלום אנחנו נמות. מה טעם בחיים האלה?

    ראש התחת, 28/07/08 12:30

    תשאלו חולה סרטן אם מעניין אותו רמת הגולן

    • אתה מתבטא כמו אדם בדיכאון

      יוני, 28/07/08 15:59

      אני ממליץ לך לפנות לעזרה,אפשר לקבל דרך קופ''ח טיפולים לא רעים בכלל.

      תזכור זאת מחלה שלא אומרת כלום עליך!!

  • 32.

    שלום עלינו ועל כל ישראל

    יאיר ל, 28/07/08 12:24

    התחלנו עם פרס נובל לשלום עבור ''עושה שלום של אמיצים''. המשכנו עם ''חלון הזדמנויות לשלום'' ו''קורבנות השלום''. נפרדנו לשלום מגוש קטיף וברכנו לשלום את החאמאס שהשתלט על הרצועה. נפרדנו לשלום מלבנון וקיבלנו את פירות השלום הבאושים. ועכשיו מבקשים מאיתנו להפרד לשלום מהרמה והכינרת ולקבל בברכת שלום את משמרות המהפיכה.

  • 31.

    חה חה חה : ברעיון לשלום עכשיו בן לאדן אמר שהוא רוצה שלום עכשיו (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 28/07/08 12:21

  • 30.

    איזה שלום ואיזה נעליים

    חתושילי החיתי, 28/07/08 12:10

    מה שהם רוצים זה חזרה את הגולן אפשר לתת
    את אולמרט במקום שלום עלאק

  • 29.

    לערפאת היתה טכניקה של דברים באנגלית

    ודברים שונים בערבית.., 28/07/08 12:07

    אבל אני חוזר ומדגיש ''נורמליזציה מליאה'' עוד אף סורי לא אמר!זה מעורר תקווה מסויימת.

  • 28.

    עכשיו שישמיעו קול גם בתוך סוריה בערבית על נורמליזציה מליאה! (ל''ת)

    הבה נשמע!, 28/07/08 12:03

  • 27.

    ויש כאן מספיק אידיוטים שעטים על האמירות האלה כשפנטזיה על החומוס בדמשק

    מזילה ריר מפיהם, 28/07/08 12:00

    אין לי בעיה עם הסורים יש לי בעיה עם הישראלים.

  • 26.

    נימוסים סורים

    הציוני, 28/07/08 11:46

    כבדהו וחשדהו!!!!!!!!!!!!!

  • 25.

    זהירות ממלכודת הדבש הסורית

    ארז, 28/07/08 11:44

    זה נשמע יפה וזה נשמע נחמד - אבל מאחורי ההבטחות לנגב חומוס בדמשק עומדת המציאות של מוצבים אירניים על גדות הכינרת.

  • 24.

    ישראל חייבת לחתום שלום עם סוריה

    רן, 28/07/08 11:44

    אם לא יהיה שלום, מה נגיד להורים של המתים במלחמה הבאה?

    • ---במלחמה הבאה גם ההורים לא ישארו בחיים .... (ל''ת)

      ----- טהרן , דמשק , ביירות , עזה ....., 28/07/08 14:34

  • 23.

    עוד שטות מבית היוצר של ''שלום עכשיו''

    אחד שהיה שם, 28/07/08 11:43

    מה שהשגריר אמר היה מאוד מגמתי לאזניים מאוד מגמתיות של ''ידידי שלום עכשיו''. אלה האנשים שממנים פעולות נגד המדינה.

    עכשיו צריך להעריך את איכות הדברים ומה מטרתם.

  • 22.

    לא לדאוג שלום לא יהיה פה עוד 20 שנה

    רונן ארגוב, 28/07/08 11:39

    למרות התשקורת שקופצת ומלבה את העינינים
    הם סך הכל רוצים לפרוץ את המצור.
    הקשר שלהם ען איראן הוא קשר אסטרטגי ולא משהו שאפשר לשנות בהסכם שלום
    חוץ מזה עדיף להחזיר את תל אביב מישהו מוכן לקחת???

  • 21.

    סבבה - תעשה קפה (ל''ת)

    דורון, 28/07/08 11:37

  • 20.

    והנה מה אומר הבוס שלו

    מבולבלים, 28/07/08 11:30

    שר החוץ הסורי, פארוק א-שארע, התייחס אמש (שבת, 26.7.08) למשבר בין ישראל לטורקיה. ''אין בכוונתנו להקריב את הקשר האסטרטגי שיש לנו עם אירן כדי לרצות את ישראל או כל מדינה אחרת'', הוא אמר. ''קשרי ישראל טורקיה נמצאים כעת במשבר חמור ואני מניח שהמשך העקשנות הישראלית תגלה לטורקים את כוונותיהם האמיתיות של הישראלים

  • 19.

    גם הסורים מבנים שאולמרט ושו''ת מוכרים את המדינה בזול

    רחלי, 28/07/08 11:22

    הסורים מבנים שזו הזדמנות שלאולמרט לא איכפת מהמדינה והעיקר שהוא ישרוד עוד כמה
    חודשים כל השאר לא מענין לא אותו ולא אתכל חבר מרעיו,

    • למה בזול? שלום ונורמליזציה מליאה (פלוס הסדרי בטחון) (ל''ת)

      זה מחיר ראוי ביותר!, 28/07/08 11:56

  • 18.

    משא ומתן מוזר ביותר מתנהל...

    גיורא, 28/07/08 11:17

    הם מראש קבעו כי יקבלו את כל הגולן למרות שהם פתחו במילחמה והפסידו אותו. בעולם ידוע שמה שנכבש הלך ולא ישוב לכן פשרה נראת יותר הגיונית אבל אנחנו ניתן הכל ונקבל שלום ממנהיג שהוא במיעוט גדול בעמו ומחר ינהיג מישהו אחר שיגיד שהוא לא מכיר את אסד בכלל מה אז? הגולן כבר איננו ונשארנו אם פיסת נייר כמו עם הפלסטינים שלא שווה כלום.
    אני לא מנסה לטעון כי לא צריך שלום צריך אך הם צריכים להבין שהם יקבלו לא את כל השטח ויש שינויים מאז שלא נסכים לפנות והם יצתרכו לחיות עם זה אם הם באמת רוצים שלום.
    הם ירוויחו הכל תמיכה כלכלית גם של ארה''ב וגם של כל העולם הם היום די מבודדים ובמצב כלכלי לא טוב בלשון המעטה. יש להגיע להסכם צודק שלא יחזיר 100% אלו אולי 70% מהשטח וזה צודק.

    • יש לך הגיון של אי.דיוט גמור

      weew, 28/07/08 12:06

      אתה מניח הנחות של טמבל שאתה המצאת.

    • גיורא אתה צודק ויש הרבה הגיון בדבריך. (ל''ת)

      ככה חושב רוב הציבור בארץ, 28/07/08 15:23

  • 17.

    הגבול עם סוריה הוא השקט ביותר מאז 1974. (ל''ת)

    אמסטל, 28/07/08 11:16

    • זה עיניין של זמן ---- לא ??? (ל''ת)

      ???????, 28/07/08 14:34

  • 16.

    רק אידיוט יאמין לרוצח מדמשק (ל''ת)

    האמת, 28/07/08 11:16

  • 15.

    מי צריך את מדינה הזו:בלי מים,בלי גבולות,רק שלום,טילים,טרור וגנבים? (ל''ת)

    LUBER, 28/07/08 11:11

  • 14.

    לו אסד היה גבר ודובר אמת היה נוחת בירושלים

    דן, 28/07/08 11:11

    ומכריז על נכונותו לשלום מלא ופרוז מלא של כל אזור הצפון בתמורה להחזרת רמת הגולן לסוריה.
    אם הוא היה אמיתי העם בישראל היה מוכן לרדת מהגולן עם סידורי בטחון מתאימים ל 50 שנה.

  • 13.

    תרגום בעברית: בואו תנו לנו את הגולן, ותקבלו הבטחה.

    זאב, 28/07/08 11:10

    לא תודה. שלום עושים עם אויבים, כן, אבל תמורת שלום ולא תמורת אדמות.

  • 12.

    כל ישראל זה שטח כבוש...אולי להחזיר הכל ???????

    נו באמת ?, 28/07/08 11:09

    מה הקשר לקיצוניות, פתחו מלחמה, הפסידו נכבשו שטחים. מי אשם בזה ?

    אין סיבה להחזיר לסוריה...רוצה שתבוא תיקח, נראה אם בא להם לפתוח את הנושא הזה שוב!

    נו באמת.

  • 11.

    הסורים מזגזגים את עצמם לדעת

    איזה חושמים, 28/07/08 11:08

    קודם אסד אמר שלא ינותקו הקשרים עם אירן גם אם יהיה שלום, אח''כ מי מטעמו אמר שבהחלט אפשר שינתקו היחסים עם אירן. אסד גם הסביר שהוא מאמין בשלום עם יחסים ''רגילים'', וכי המילה נורמליזציה לא קיימת בלקסיקון שלהם. עכשין השגריר בארה''ב מנסה לפתות וזורק עצם בדמות ''נורמליזציה מוחלטת''. נו, מה הסיפור שלהם? מרוב תיחמונים והינדוסים לעבוד עלינו הסתבכו להם הרגליים..

    • יש לבחון את הדבר: להשמיע את הקלטת ה''נורמליזציה המוחלטת'' חזור והשמע

      ואי הכחשה יהווה סימן חיובי, 28/07/08 12:01

      צמד המלים הזה הוא בהחלט בהחלט חידוש ושינוי מגמה. אם כי אתה צודק-כל שבועיים הם מוציאים הודעה סותרת אחרת.(נדמה שהאחרונה היתה לפני כמה ימים שבמימשל האמריקאי הזה אין סיכוי ..)

      • זה לא שינוי מגמה זו פליטת פה, או במקרה הטוב זריקת פתיון

        אתה מתכוון ''לתפוס אותו במילה''?, 28/07/08 14:56

        מדובר ביחסים בין מדינות, לא משחק ילדים. חושב שתכפה עליו בטריקים יחסים שהוא לא מעוניין בהם? אבל נראה לי שאתה מעוניין לרמות את עצמך. כמו אישה מוכה שבשבילה ''אפילו מכות זה יחס''.

  • 10.

    די להתרפסות מול אויבינו

    יהודי יקר שוחר שלום אמיתי, 28/07/08 11:07

    - אם ידידנו מר אסד מעוניין בשלום אמיתי מדוע הוא מעביר מסרים דרך מקורבים.
    - די להתרפסות מול אויבינו.
    - אנו צריכים מנהיג חזק שיחזיר לנו את הגאוה הלאומית ויעמוד מולם בגאון.
    - חסל מכירת סוף העונה למדינה.

  • 9.

    רק רגע אסד, אנחנו עסוקים, עם טלנסקי.

    יגאל כהן, רחובות, 28/07/08 11:06

    אנחנו עסוקים בהתנקשות בשרי המשפטים,
    בנשיא המדינה ובראש הממשלה.
    רק נגמור את מלחמת האחים העקובה מדם ונתפנה אליך אסד.
    כנופיית שלטון החוק נלחמת על הבית(של חישין).
    אין לנו זמן לשלום עכשיו.

    • יופי של תגובה. בראוו (ל''ת)

      יוסי דינור, 28/07/08 12:05

    • עגאל, לא נגמר לך ?... אהוב לבך המושחת הגדול הולך הביתה !!! (ל''ת)

      בני, 17/11/08 02:00

  • 8.

    טיפ לאסאד- היית בא לפה עם חיוך כמו סאדאת ואף אחד לא היה עומד בפניך (ל''ת)

    נסה והיווכח, 28/07/08 11:04

  • 7.

    שלום תמורת שלום

    אריאל, 28/07/08 11:01

    וגם זה כשסוריה תהיה מדינה דמוקרטית, הומניסטית ושוחרת שלום.עליה גם להכיר בכך שהיהודים הם שבי מולדת ולא קולוניאליסטים כאן ושזוהי זכותם הצודקת לשוב למולדתם ההיסטורית ולחיות בה במדינה יהודית כעם בן חורין.
    כמובן שהגולן, בהיותו שטח ששוחרר מהכיבוש הסורי כתוצאה ממהלכי תוקפנות סוריים, איננו נושא למו''מ.

  • 6.

    אם הם אמרו ''נורמליזציה מליאה''----------לתפוס אותם במילה ולחתום מייד (ל''ת)

    היידה אסאד!, 28/07/08 11:01

  • 5.

    בטח שלום...אחרי החזרת סיני,גוש קטיף,הגדה,מזרח ירושלים,ורמת הגולן

    טל.חיפה, 28/07/08 10:57

    מי לא ירצה אתנו שלום?!גם הערבים מבינים שמנהיגנו מסוכנים לנו מאויבנו.

    • השלום עם מצרים היה טעות

      ליאור, 28/07/08 12:18

      טונות של אמלח נכנסים לעזה כל שבוע
      והמצרים עצרו שיירה של מרצפות תוצרת הארץ מחשש שיש בהם חומר רדיו אקטיבי!!!
      נו לך תישה שלום עם חיות
      שלום קר כזה-חצי סיני צריכה להישאר בידנו
      וכך עוד יהיה

      • נפלת על השכל? מתאר לך את מצבנו כשגם מצריים מכינה מלחמה מדרום? (ל''ת)

        אנחנו כבר לא הגיבורים של 67'. היום זה אולמרט וברק, 28/07/08 15:04

  • 4.

    מבלבלים את העם בישראל

    פקק תנועה קרית ביאליק, 28/07/08 10:56

    שילטונות סוריה מספקים. רצונות שמישתנים כול הזמן .יש לבצע הסכם שלום. עים סוריה ולא על גבי רמת הגולן .

  • 3.

    מצוין , מעולה

    יונה לבנה עם זית בתחת, 28/07/08 10:56

    לא להקשיב לכל הקיצונים!!!
    למות תמיד - אבל תמיד אפשר
    הגולן הוא שטח כבוש
    רק אינפנטיליות ישראלית טיפוסית תחזיק אותו ותעצום עיניים

    • הגולן יותר ישראלי מאשר שהיה סורי אי פעם. הוא לא שונה מתל אביב או חיפה.

      שלום תמורת שלום !!, 28/07/08 16:12

      הסורים הפסידו אותו בכבוד במלחמה שהם פתחו בה.

      צריך להבהיר להם שאחרי המלחמה הבאה, נדון איתם על להחזיר את דמשק.

      אני מבין שאתה רוצה ללכת לנגב חומוס בדמשק, אבל תכיר יותר טוב את הערבים לפני שאתה פוצח בהצהרות על שטח כבוש וכו...

      אם זה שטח כבוש, אז רוב ירדן, סוריה ולבנון הם שטחים כבושים לידיעתך...

  • 2.

    כל עוד אסד מארח את משעל, קונטאר ואחמדינג'אד, כוונותיו האמיתיות ברורות

    לא שלום ולא פיוס, 28/07/08 10:49

    שנזכיר לציבור איך הבריחה מעזה הוצגה ב-2005 כעשיית שלום, וקידום מעמד ישראל בעולם על ידי כנופית החווה? אז מה השתנה? שוב משחילים לציבור רעל ושקרים..

  • 1.

    מה ההזדמנות???....שאולמרט בחקירה? ...שאתם מוכנים לקחחת שטחים????

    אר, 28/07/08 10:48

    שטיות של ערבים