• 289.

    השתגעתם!!!

    גדי, 18/06/09 20:51

    מדינה מטורפת...קצת פרופורציות. מי לא עבר או יעבור משהו בדומה לציקו.

    ציקו. מדינה שלמה עומדת אחריך..צא למלחמה למען הצדק. לא למען עונש בכל מחיר..

    הגב לתגובה זו

  • 288.

    סתם להיטפל לבן -אדם שילם מכיסו את הנזק בכפו שלו, חיבים לסגור ענין. (ל''ת)

    מפקד גדוד, 14/06/09 12:05

    הגב לתגובה זו

  • 287.

    לפרקליט הצבאי הראשי .

    סיני משה רובינשטיין, 12/06/09 22:30

    אם קצת תחקור לעומק מה באמת עושים במשטרה הצבאית , במצח ובאגף כוח האדם שממונה על שתי הגופים האלה , תגלה שהבית דין הצבאי ביפו ייצטרך לעבוד עשרים וארבעה שעות ביממה רצוף בלי שינה בגלל מעשים לא ראויים שנעשים בידי קצינים בכירים במערכת שבדרך פוגעים בחייל הסדיר הפשוט ובזכויותיו , המערכת מושחתת מהיסוד , טיוח היא מילה שגרתית בסלנג הצבאי ובעיקר הסלנג השולט אצל הקצינים הבכירים שעושים את כל פרנסתם על חשבון משלם המיסים הקטן שחייב זאת כאזרח במדינת ישראל , קצינים בדרגת אל''מ מקבלים בית , פנסיה , משכורת חלומית , קשרים , בתי ספר וגנים לילדים רק שבדרך הם שוכחים מאיפה באו ולאן הם הולכים אנחנו כאזרחים הוגנים שמכספנו משלמים את משכורתם צריכים להזכיר להם שהם צריכים לתת לנו דין וחשבון , לא כל התנהגות ולא כל מעשה ראוי . כל הכבוד לעונש וחבל שהוא לא היה חמור יותר .

    הגב לתגובה זו

  • 286.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 12/06/09 10:21

    כידוע לכם בישראל אסור לקטין לנהוג ללא רשיון חוק זה בא לכסות את המקרה של תאונה עם נפגעים.
    בארה''ב מותר לקטין לנהוג אם הוא מלווה במבוגר הנושא רשיון בתוקף מעל שנה ושגיל המבוגר עולה על 21 שנה.
    מכאן אתה מבין שתאונה ללא נפגעים אינה נחשבת בעיני כתאונה חמורה במידה והצדדים הסתדרו ביניהם על הפיצוי הכספי.
    אין בדברי אלו כדי להתיר עבירה על החוק אלא הצגת הדברים בפרופורציות הנכונות של העבירה.
    אם היתה תאונה עם נפגעים אז העניין היה נחשב כחמור יותר.
    כן ידידי גם לתוצאות התאונה יש השלכות על רמת הדיון.
    לדוגמא: אם שכחת לסגור את הכיריים והאוכל נשרף אז העבירה אינה כה חמורה לעומת מקרה ששכחת לסגור את הכיריים והבית הוצת ובעקבות השריפה התפוצץ מחסן תחמושת שהיה בצמידות לבית ונהרגו 100 אנשים.
    מכאן שגם לתוצאות המקרה יש השלכה ברמת השפיטה אם כי בשני המקרים בוצעה למעשה אותה עבירה.
    וכיוון שבארצות אחרות אין זו עבירה כלל לתת לקטין לנהוג בליווי מבוגר והתאונה שארעה היתה ללא נפגעים אז צריך להקל ולא להחמיר.
    פסק הדין: 14 ימים בפנים בכלא, קנס כספי כפול מגובה הנזק ובהדגשה שאין לעונש זה כל השלכה ופגיעה בקידום ובקרירה הצבאית !!!
    -אין עוד מלבדו

    הגב לתגובה זו

  • 285.

    בושה .......... מה שעושים לאיש

    איציק, 12/06/09 09:32

    ראשית אני ממש לא מסכים עם ההיתנהלות שלו
    עשה אלף ואחת עבירות,אמה מה
    הבן אדם תת אלוף בצבע
    נותן את הנשמה מקריב המשפחה לטובת הביטחון של כולנו הרי כולנו יודעים שאיש כמו צ'יקו מקריב את המשפחה לא
    ואז בטעות ממש חמורה אך טעות
    עושים לאיש לינצ' להוריד אותו בדרגה ???????
    מה נדפק לכם הראש ???????
    אני מציע לאור כך שהתקרית ניגמרה כפי שניגמרה
    לא לפגוע בצ'יקו אאמינו לי שהוא את העונש שלא קיבל
    המדינה צריכה אנשים כמוהו
    לאור האמור להיל אני מבקש ממך צ'יקו
    המשך לתרום למדינה ואל תצפה שהמדינה תיהיה שם בשבילך

    הגב לתגובה זו

  • 284.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 12/06/09 09:29

    בא ונגיד שהעברה אכן חמורה אז מטילים קנס
    או אפילו זורקים לכלא ל-7 ימים.
    אבל מה הקשר לקרירה שלו בצבא ?!
    הוא מבחינתי יכול להיות אפילו רמטכ''ל גם אם ישב על עבירה או שילם קנס.
    ובמילים פשוטות ובהירות על מעידה חד פעמית משלמים אבל לא בקרירה !!!
    לפיכך אני טוען שהעונש שהוטל הוא ללא פרופורציה לעבירה.
    -אין עוד מלבדו.

    הגב לתגובה זו

  • 283.

    אורי בן ארי מפקד חטיבה 7 ב56 הורחק מצה"ל בגלל שק סוכר.

    סטפן צוויג , 11/06/09 15:26

    אסור לעבור לסדר היום על מעשה שחיתות מסוג זה של תמיר.
    אסור שידבק בצה"ל כתם של שחיתות.
    התועלת שבהרחקת תמיר מרובה על התועלת שבהשארתו בצה"ל. ואל תדאגו, ימצא לו מחליף.
    בתי הקברות מלאים ב"אנשים ללא תחליף".

    הגב לתגובה זו

  • 282.

    מתעסקים בשטויות

    יהודי, הנגב, 11/06/09 14:09

    יצאו לגמרי מפרופורציות.
    על דבר כזה להעיף קצין טוב ?
    נשמע הגיוני בערך כמו פינוי מאחזים ''כדי לשמור על החוק'', בו בזמן שאי אפשר לזוז מטר בארץ בלי להיתקל במבנה לא חוקי.

    כנראה שיש להם סיבה אחרת להיטפל אליו (אולי במקרה גם הוא ימני, לא עלינו ?).

    הגב לתגובה זו

    • ימני, שמאלני, העיקר שלא יהיו משחתים בצה"ל (ל''ת)

      סטפן צוויג , 11/06/09 15:27

      הגב לתגובה זו

  • 281.

    צ''יקו צ''יקו מה יהיה איתך ?

    בנצי מנתניה, 11/06/09 13:16

    ככה לימדתי אותך ?
    מה רצית בסך הכל לתת לבן שלך להתחשל שיהיה גבר כמוך שילמד את המטרייה הצבאית שיבין שאבא שלו גבר שבגברים ויש לו מילה באוגדה שאפילו הנהג שלו מקשיב לו רצית לפצות את הבן שלך על שלא ראה אותך ימים ולילות
    ואחרי התאונה טיטאת מתחת לשטיח את הדברים כי כולם עושים כך וידעת שגם אם יתפסו אותך יעשו לך נו נו נו יגידו מקסימום איזה שובב הוא אתה יודע על מה אני כועס עלייך ?
    איך תת אלוף כמוך שאמור להיות בעל מוח פורה וצריך לדעת לאלתר במלחמה ולמצוא פתרונות יצירתיים זה המקסימום שהצלחת לבצע מבלי לסגור קצוות ???

    הגב לתגובה זו

  • 280.

    קציני צה''ל גיבורים מול האויב אך משתפנים מול החוק. גבר התפטר! (ל''ת)

    לי-און, 11/06/09 11:23

    הגב לתגובה זו

  • 279.

    מצטיין בסטנדרטים של גולני, לא של צה''ל של בן גוריון

    אורח לרגע, 20/12/08 10:25

    צ'יקו מעולם לא נחשב לקצין מצטיין, הוא מצטיין בסטנדרטים הרדודים של גולני, תת רמה מקצועית וערכית לאורך כל שדרת הפיקוד בגולני ולאורך כל השנים, שיצרו נורמת התנהגות מושחתת של אחרונת הצבאות בעולם השלישי, הרסה כל מה שרק ניתן עוד להרוס בערכיות ומקצועיות הצבא. כמה נמוך, נמוך יכול להיות נמוך? את זה צ'יקו הראה לנו, בזה הוא באמת טוב. לסגור את החטיבה ומייד !

    הגב לתגובה זו

    • אח כמה חבל

      איציק, 12/06/09 09:39

      בן אדם אני חייב להגיב שלטיות שלך
      אתה פגוע כל כך מהחטיבה שאתה מדבר כך ?
      אתה פשוט לא מחובר
      הלוחמים הטובים ביותר (חיילי נשמה)הם חיילי גולני ומה לעשות בשביל שאנשים פלגמטים כמוך יוכלו להגיב צריך חיילים פריירים כמו חיילי גולני שישמרו עליך
      אח כמה חבל ........ שיש אנשים נמוכים כמוך

      הגב לתגובה זו

  • 278.

    מוזר, גם אני נחקרתי 7 שנים בגין שוחד, כשופט בדין משמעתי

    חנן וייס,סא''ל במיל', 05/12/08 23:43

    על כי בקשתי שוחד ע''ס 211.34 ש''ח + מע''מ.

    כשנודע לי כי פלשו גם לכל חשבונות הבנק שלי,

    פניתי לנציבת תלונות השופטים על אישורו שלא כדין של שופט פושע בישראל,

    תגובת הסצ''ר : ''אין לנו כ''א לטפל במילואים''.

    לא קבע בדימוס
    דרגת שחרור :סגן
    ראה בגוגל

    הגב לתגובה זו

  • 277.

    מטיאור מאז ומתמיד

    תומר הדר, 29/10/08 15:19

    כמי שהכיר את צ'יקו עוד בתחילת דרכו בפנימיה הצבאית אומר רק זאת-

    מדובר בחור מדהים שינק משחר ילדותו את אהבת צה''ל ומורשתו

    אם עשה משהו- ללא ספק עשה זאת בתם לב.

    תומר הדר

    הגב לתגובה זו

    • אז מה? אז מותר לו להעלים ראיות?

      סנדרה, 11/06/09 12:50

      כדאי שהחוקים ישמרו עבור כולנו.

      הגב לתגובה זו

  • 276.

    צבא שאוכל את קציניו

    פרשן, 26/10/08 22:47

    אם הצבא והעיתונות היו שופטים בהגינות את הקצינים ולא מחפשים כל הזמן רק ''לערוף'' ראשים של אנשים שמקריבים את חייהם לטובת הכלל, אז גם הוא לא היה מנסה לטייח את הפרשה. איך אפשר לצפות ממנו להתנהג בהגינות ולהקריב את כל מה שהוא הגיע אליו עד היום בזכות הקרבה אישית, כשאנחנו והתקשורת מתנהגים בנבזות ובחוסר פרגון בלבד.

    הגב לתגובה זו

  • 275.

    צ'יקו אוהבים אותך- אל תתן להם לשבור אותך (ל''ת)

    קרובה, 08/08/08 11:21

    הגב לתגובה זו

  • 274.

    איפה ישנם עוד אנשים כמו האיש הזה....

    רותי, 07/08/08 18:12

    קצין שעושה ימים כלילות -אנו תושבי הדרום צריכים להצדיע לו ולא למרר את חייו בואו לא נאבד פרופורציה בסה'כ מדובר בבן שלו שכמעט ולא רואה אותו.... אז מה קרה... בואו נפסיק להתייפף .... והלואי וירבו כמוהו... צ'יקו
    יש לך גב חזק... משפחה תומכת... אנחנו תושבי הדרום איתך.. הרם ראש ואל תכנע כי מעטים יש כמוך

    הגב לתגובה זו

  • 273.

    גבירותיי ורבותיי... כולכם אחד אחד כפויי טובה!

    מקורב, 03/08/08 15:20

    זהו בן אדם ערכי שברוב הסיכויים תרם יותר בזרת רגל ימין יותר מאשר אתם תרמתם למדינה הזו. אם לא הייתם מסתנוורים מן העיתונאות אולי הייתם שמים לב לכמה שהפרשה מופרחת ומטופשת. הוא להבדיל מאנשים אחרים הודה בטעות מייד ומתכוון לשלם. אך אתם לא בעמדה לשפוטו ואין לכם את הזכות להביע עמדה כזו מכוערת.

    הגב לתגובה זו

  • 272.

    אין סיכוי שקידומו יעבור את מבחן בגץ. ואני מקווה לטובת כולנו שלא יעבור (ל''ת)

    מני, 02/08/08 12:41

    הגב לתגובה זו

  • 271.

    מודה ועוזב

    איתי, 02/08/08 09:19

    אפילו אם הוא הקצין הכי טוב בצהל הוא צריך להציע את התפטרותו,אחרת הצבא יראה כמו הכנסת,

    הגב לתגובה זו

  • 270.

    מפקד ואסטרטג מהמעלה העליונה ללא תחליף,תבחינו בין טפל ועיקר. (ל''ת)

    קצין בצה''ל, 01/08/08 19:14

    הגב לתגובה זו

  • 269.

    הקצין הזה נגוע בעבירת מירמה והפרת אמונים: קידומו לא יעמוד במבחן בג''ץ !

    חוות דעת משפטית !!!!!, 29/07/08 22:21

    סעיף 284 קובע כדלקמן:

    ''עובד ציבור העושה במילוי תפקידו מעשה מרמה או הפרת אמונים הפוגע בציבור, אף אם לא היה במעשה משום עבירה אילו נעשה כנגד יחיד, דינו מאסר שלוש שנים''.


    היסוד העובדתי בעבירה האמורה הוא משולש: יסוד אחד הוא רכיב התנהגותי, דהיינו ''מעשה מרמה או הפרת אמונים''; יסוד שני הוא רכיב נסיבתי, דהיינו, ''עובד ציבור העושה במילוי תפקידו''; והיסוד השלישי שבעבירה הוא, מעשה ''הפוגע בציבור''. רכיב זה אינו תוצאתי, אלא נוגע לתכונה מיוחדת של הרכיב ההתנהגותי, דהיינו, נדרש שמעשה המרמה או הפרת האמונים יהא לפי טיבו וטבעו, מעשה הפוגע בציבור .
    הרכיב ההתנהגותי שבעבירה מציג למעשה שתי חלופות: האחת עניינה מעשה מרמה. האחרת עניינה מעשה הפרת אמונים.

    לפיכך, אף אם יתברר כי אין מדובר ב''מעשה הפרת אמונים'' כמשמעותו בסעיף, תתכן הרשעה על-פי אותו סעיף בהתקיים החלופה של ''מעשה מרמה''. וכבר הודה הנ''ל כי עבר עבירה זו !!!

    סעיף 284 אינו מגדיר מהו מעשה המרמה האסור על פיו. נראה, כי למושג ''מרמה'' תינתן בהקשר הנדון, אותה משמעות שיש לו בסעיף 414 לחוק העונשין (קדמי, חלק שני, עמ' 944). מעשה מרמה, מתבצע, אם כן, כאשר אדם מרמה את זולתו בכוונה, על ידי דברים שהוא יודע שהם כוזבים, או שאינו מאמין כי הם נכונים.

    עוד נקבע כי:

    ''היסוד ההתנהגותי של ''הפרת אמונים'' מתקיים בעצם מתן ההוראה לבצע רישום לא נכון – ראה זיוף דו''ח התאונה וגו'. עובד ציבור המבצע בעצמו, או המורה לזולתו לבצע, רישום שאינו אמת, מועל באמון שניתן בו ומפר בכך אמונים. ביסוד האמון עומדת עשיית הישר וההוגן על פי עובדות אמת. עובד ציבור הסוטה מאלה מועל באמון ומפר אמונים''

    רכיב עובדתי נוסף, הנדרש בעבירה של מרמה והפרת אמונים הוא, שההתנהגות האסורה, בנסיבותיה הרלבנטיות, תהא מן הסוג הפוגע בציבור. לעניין זה, נפסק:

    ''שימוש מעוות בסמכויות פוגע באמינותו של המוסד, שהופקד על תחום פלוני, ומסכל את המטרה אשר למענה כונן. בכך, כמובן, פגיעה ישירה בציבור''.

    אבהיר כי הפגיעה בציבור אינה חייבת לבוא לידי ביטוי בגרם נזק חומרי דווקא. די בפגיעה באמון הציבור במערכת השלטונית או הצבאית. על כן פגיעה ב''טוהר המידות'' מהווה פגיעה בציבור, שכן טובת הציבור דורשת שפקידי המדינה או האמונים על הבטחון לא ימעלו בתפקידם, במובן הרחב של המילה.

    כנראה שפרשה זו רחוקה מסיומה וטוב יעשו כל הצדדים האמונים על החוק באם לא ינסו לטשטש את חומרתה !!!

    הגב לתגובה זו

    • מדהים! מנדלבליט מבין את זה?  (ל''ת)

      רונן, 30/07/08 20:18

      הגב לתגובה זו

  • 268.

    אולי אם היה לישראל בגבול עזה קצין ראוי גלעד שליט היה כבר בבית (ל''ת)

    אבא של חייל, 29/07/08 14:53

    הגב לתגובה זו

  • 267.

    מה קרה למשפחת צ'יקו בחזית הטוקבקים ? נרדמתם בשמירה ? התעיפתם ? (ל''ת)

    שאלה :-), 29/07/08 11:09

    הגב לתגובה זו

  • 266.

    עדיף שלא ישאר בצבא. (ל''ת)

    חזי, 29/07/08 11:08

    הגב לתגובה זו

  • 265.

    כשל ושימש דוגמה גרועה לחיילים. (ל''ת)

    הביתה !, 29/07/08 11:01

    הגב לתגובה זו

  • 264.

    אין לעבור על כך בשתיקה. יש להעמידו לדין פלילי !!!!!! (ל''ת)

    אבי, 29/07/08 10:59

    הגב לתגובה זו

  • 263.

    חבל שאלה הם פניו של צבא הגנה לישראל כיום. חבל (ל''ת)

    להב, 29/07/08 09:47

    הגב לתגובה זו

  • 262.

    הבעיה היא שגם באשכנזי דבק הכתם בזה ש''החליק'' והשתיק את הפרשה (ל''ת)

    מערכת בשקיעה מוסרית, 29/07/08 09:46

    הגב לתגובה זו

  • 261.

    כיצד יוכל הקצין הזה מחר לשפוט חייל על עבירה דומה או פחותה מזו ????

    משה, 29/07/08 09:44

    בעיה ...

    הגב לתגובה זו

  • 260.

    קצין מושחת ! (ל''ת)

    יואב, 29/07/08 09:37

    הגב לתגובה זו

  • 259.

    אם הוא לא שולט על ילדיו כיצד ישלוט על חייליו ? מה ההפקרות הזו ? (ל''ת)

    הפקרות, 29/07/08 09:28

    הגב לתגובה זו

  • 258.

    אין מקום לשקרנים בצה''ל !!!!! זהו זה !!!! (ל''ת)

    רותם, 29/07/08 09:25

    הגב לתגובה זו

  • 257.

    חבל שהוא מתבזה. שילך עכשיו. הביקורת הציבורית גדולה מידי (ל''ת)

    אלוף הוא לא יהיה !!, 29/07/08 09:12

    הגב לתגובה זו

  • 256.

    הזיוף והפרת האמונים הם עבירות חמורות. קידומו לא יעמוד במבחן בג''צ (ל''ת)

    רותי, 29/07/08 09:11

    הגב לתגובה זו

  • 255.

    אביחי מנדלבליט שותף לנסיון ההשתקה יחד עם אשכנזי. זה פשוט שחיתות והסתא

    עמיקם, 29/07/08 08:59

    והסתאבות צהלית.

    הגב לתגובה זו

  • 254.

    מסכים עם כספית. זו עבריינות לשמה. (ל''ת)

    פלילי, 29/07/08 08:58

    הגב לתגובה זו

  • 253.

    הבעיה עתה שהכתם דבק גם ברמטכ''ל שמכסת''ח אותו בגלוי. (ל''ת)

    מכנס, 29/07/08 08:57

    הגב לתגובה זו

  • 252.

    טוקבקים מטעם אישתו של צ'יקו לא יעזרו לו. להיפך. זה נראה פתטי. (ל''ת)

    היודע, 29/07/08 08:55

    הגב לתגובה זו

  • 251.

    מחר הוא יתן לבנו לירות צרורות באוויר. מה ההבדל ??? (ל''ת)

    שי, 29/07/08 08:55

    הגב לתגובה זו

  • 250.

    אלה הקצינים של צה''ל כיום. עבריינים. (ל''ת)

    אבוטבול, 29/07/08 08:54

    הגב לתגובה זו

  • 249.

    הקצין קל הדעת והמטייח, הגן על עצמו. לא על בנו. להדיחו לאלתר. (ל''ת)

    יעקב סימן טוב, 29/07/08 08:53

    הגב לתגובה זו

  • 248.

    בושה וחרפה !! שילך הביתה הקצין הזה. (ל''ת)

    מאיר, 29/07/08 08:52

    הגב לתגובה זו

  • 247.

    התנהגותו של תא''ל תמיר במקרה הזה היא התנהגות עבריינית לכל דבר וענין (ל''ת)

    משפטן, 29/07/08 07:42

    הגב לתגובה זו

  • 246.

    רואים,צדקנו...אסור להיתגייס לצה''ל...

    בן ישיבה, 29/07/08 06:29

    בושה לעם שזה הצבא שלו,

    טעה-טעות-טועים-טעינו-תעתועים-
    לא קרה כלום''אף אחד לא ניפגע ב''ה.
    אז ככה בחרי אף ובעזות פנים מבישה לימחוק את הקריירה הצבאית של קצין גבוה.

    תחקרו את המלחמה מספר 2 שחזרה אלינו לאחרונה בשני ארונות שחורים ובתוכם עצמות שבורות ורצוצות של מיטב בנינו.

    ''עדות לשלום הסורי''

    ומה עם דן חלוץ וההוא עם המישקפת הסתומה גמרתם לחקור אותם?

    בכאב ובצער אומר לכם ''אוי-גיוואלד''.

    לא פלא שהפכנו בזמן מועט כל-כך מעם כובש לעם ניכבש.

    הגב לתגובה זו

    • לא נכון. בגלל עבריין אחד אתה שופט את כולם ? רק הוא צריך ללכת . לא כל צ (ל''ת)

      צה''ל !!!!!, 29/07/08 09:00

      הגב לתגובה זו

  • 245.

    גם הטובים ביותר עושים שטויות... צריך לתת לו הזדמנות שנייה

    אורן, 29/07/08 03:22

    להעניש אותו על המקרה אבל לא להדיח אותו, אם מקרה דומה יחזור בעתיד זה כבר סיפור אחר...

    הגב לתגובה זו

    • על דבר כזה לא נותנים ''הזדמנות שנייה''. (ל''ת)

      פליליסט, 29/07/08 09:01

      הגב לתגובה זו

  • 244.

    Look at Tamir as a parent and not an officer

    Maxwell, 29/07/08 03:00

    With all the condemnation here, let's not Forget that TA''L Tamir was acting as a loving parent. Yes, he made a number of mistakes. No one is quetioining it. However he does not deserve to have his military career destroyed, especillay with his excellent record as a commanding officer. The double standards that I see in Israel is unbelievable. You have Prime Minister who admits to takiing Money envelopes.... in Cash from Talansky. Yet there is a question if he will be charged with any wrong doing.!!!! While this poor officer who admits that he made mistake and paid for the damage from his own pocket... will loose his military future. AM ISRAEL ARE YOU NUTS!!!!!!. WHY WOULD ANY NORMAL PERSON WANT TO CONSIDER A MILTARY CAREER IF HE HAS TO ENDURE THIS !!!!!. On the other hand I also suspect that this is a polically motivated move to destroy another good military officer TA''L Mendelblit, for not taking legal action earlier. Yes he did not want to take action until now when they made it ipossible for him and he had to take action with all the leaks to the press etc. THE MASRIACH BEGADOL

    הגב לתגובה זו

  • 243.

    תמיר צודק לדעתי... הדבר הוצא מפרופורציה סבירה... ילדים הם חולי הגה...

    ג..ק., 29/07/08 02:09

    בני קיבוצים (קטינים) נהגו מאז ומתמיד בטרקטורים למיניהם בשטחי הקיבוץ ובמקרים מסומים אף מחוצה להם (וגם בשכונות בעיר נצפים לפעמים מצבים דומים)...

    לפעמים כשאין נפגעים ולא מדובר בתקרית/תאונה חמורה, מתקבל על הדעת שהענין יסגר 'בשקט' בין הצדדים ושגם יהיה טיוח מסוים כדי לנקות את השולחן בצורה שלא משאירה אחריה צד או צדדים ממורמר/ים שלא פוצה/ו(שזה בדיוק מה שתמיר עשה ובצדק לטעמי)... ואין בכוונת הנ''ל להצדיק את ההחלטה השגויה לתת לקטין לנהוג..

    תמיר ובנו מודעים (בדיעבד) היטב למצב שנקלעו אליו ואין ספק שזה לא יקרה אצלם שוב בעתיד...

    מדובר בתקרית שמה שנקרא 'עצימת עין' מתאימה לה, וכל המשוואים לכפוש את שמו של תמיר ולהעלותו על המוקד שילכו לעזאזל... צריך לפעמים לנהוג בסולחה לבן-אדם שהוכיח את עצמו בימים דיומם ולאפשר לו לקבל את מה שמגיע לו ולהמשיך בתפקידו, דרכו ומעשו.

    הגב לתגובה זו

    • תגובתך רק מחמירה את המקרה.אם הוא לא שולט על ילדיו כיצד ישלוט על חייליו (ל''ת)

      כיצד ???, 29/07/08 09:27

      הגב לתגובה זו

  • 242.

    והדבר הזה נחשב ''קצין בכיר'' בצה''ל

    גוני, 29/07/08 01:48

    הייתם שולחים את הבן שלכם למות בשבילו ?

    הגב לתגובה זו

    • מי שולח בן למות בשביל משהו? אנחנו בימי הביניים ולא ידעתי? (ל''ת)

      גני, 29/07/08 07:02

      הגב לתגובה זו

  • 241.

    בן כספית

    גילו, 29/07/08 01:33

    מתי בפעם הראשונה תתן סיבה מוצדקת למשכורת שאתה מקבל ותעסוק בנושאים חשובים באמת במדינה, ולא ברכילות מרושעת אשר מקורה לא מציאת הצדק אלא התעסקות בחייו הפרטיים של קצין מצטיין מזה שנים רבות.
    אתה מבייש את המקצוע שלך כעיתונאי ואת עיתון מעריב אשר לא מצא נושא מספיק חשוב לכותרת מרכזית.
    באשר לצ'יקו, הלוואי שרבע מאזרחי המדינה היו מעריכים את עבודת הקודש אשר עשה צ'יקו למען צה''ל והמדינה מזה שנים רבות, את עבודתו הקשה ברצועת עזה בשנתיים האחרונות ולא מתעסקים בזוטות.

    הגב לתגובה זו

    • זה מה שבן כספית יודע, לצקצק ולפלבל בעיניים צדקניות אך צהובות (ל''ת)

      בן לא כספית, 29/07/08 07:06

      הגב לתגובה זו

  • 240.

    זה רק הקצה כנסו תקראו...

    אחד מבפנים!!!, 29/07/08 01:14

    אני יודע מבפנים מה קרה שם אבל חברים זה רק הקצה של הברדק שהולך בצבא שלנו.
    אין ערכים וגם ביננו אף אחד לא עושה עם זה כלום כי לכולם נוח עם הצופרים של התפקיד.
    לדוגמא מח''ט דרומית שנפצע קשה למה לא חבל? אבל מה אפשר להתהפך ללא חגורה ולטוס בכביש...הכל בשם הבטחון...כאילו.
    אני חושב ויודע שהצבא מנוהל כחנות מכולת שכונתית וכך זה יהיה עוד המון זמן עד שקצינים שסורחים יעופו וגם שיפסיקו את כל החברויות הללו שמקדמים קצינים רק מהחהרה של המפקד...
    זה לא צבא בעייני.

    הגב לתגובה זו

    • למספר הסיפורים -אם אתה מבפנים אבוי לנו ולצה''ל. (ל''ת)

      לא אשתו ולא אחותו של צ'יקו, 29/07/08 07:08

      הגב לתגובה זו

  • 239.

    צהל בעליבותו וציקו חסר ערכים שכך מחנך את בנו... (ל''ת)

    שכן ממטולה, 29/07/08 01:11

    הגב לתגובה זו

    • באמת היה כדאי לצ'יקו לתת את הנשמה לצבא. כדי שחארות כמוך ינבחו (ל''ת)

      לא אח של צ'יקו, 29/07/08 07:04

      הגב לתגובה זו

  • 238.

    מר כספית, כבר חרצת את דינו של הקצין המוכשר???

    דגנית, 29/07/08 00:32

    הכתבה כתובה ברשעות רבה. כדאי שתשאל את עצמך,מר כספית, מי היה מעוניין בפרסום הפרשה ופשפש במניעיו של מנדב האינפורמציה. מי חושש מתמיר? כל זאת דווקא לפני סבב מינוייים.
    אתה שוכח שכבר מזמן אינך מסקר משחקי כדורגל מליגה ג' ובמחי יד אחד אתה מרשה לעצמך למחוק את השגי האוגדיור, וכבר החלטת שהקריירה של האיש הסתיימה. השאלה היא האם כדאי לוותר על אחד הקצינים המוכשרים, המסורים והמבטיחים בשל מעידה שאין לה כל קשר לתפקודו כמפקד אלא באופן עקיף.אני כבר מתארת לעצמי אותך מפלבל בעיניך ומצקצק בלשונך בטיעון שחוסר האחריות שבא לידי במעשה מוכיח התנהגות בלתי אחראית גם בתחום הפיקודי. אז הרשה לי להזכיר לך כי לא מדובר כאן במגרשי כדורגל אלא בהגנה עליך ועלי.
    איש אינו טוען שהמעשה שעשה תמיר אינו חמור, אבל האם מר כספית אתה כל כך בטוח שתמיר הטיל אחריות על נהגו? זה נראה לך הגיוני. נראה לי כי אתה ממעיט באינטליגנציה של צ'יקו.
    בכתבה זו המופיעה גם בעתון מעריב הוסיף הצמד המרושע אשכנזי את בוחבוט כי תמיר ''ידוע כמפקד קשוח
    שלא חוסך במילים בוטות כלפי פקודיו כדי להעביר את מסריו''. האם הפכו שתי הפרסונות הללו נציגי וועד ההורים האוגדתי?
    מדובר,כאמור, באדם מקצועי אשר הלוואי שהיו עוד כמותו אבל התקשורת שלנו הינה בעד הנגד ונגד הבעד.ועל כן יצאה בכותרות כאילו היה זה אתמול וכאילו האיש אינו מקבל אחריות למעשהו.

    הגב לתגובה זו

  • 237.

    זה בן כספית

    לוני, 29/07/08 00:15

    אז תחפשו מי ניסה לחסל את צ'יקו והפצ''ר.

    הגב לתגובה זו

  • 236.

    היה כדאי לחקור גם למה ירה צ'יקו עם טנק בג'נין כדי להכריז עוצר

    גמא, 28/07/08 23:42

    אם כבר חוקרים אז צריך לחקור גם דברים רציניים יותר כמו ירי של טנק בג'נין שבוצע על פי אישורו של צ'יקו וגרם סתם למותם של חפים מפשע! זה היה קצת יותר מאשר נהיגה בטרקטורון ושם הגולנצ'קים למינהם טייחו7 הכל!

    הגב לתגובה זו

    • צריך גם לחקור דחוף אולי האיש אשם ברצח ארלוזורוב. (ל''ת)

      רננה, 29/07/08 06:59

      הגב לתגובה זו

  • 235.

    צ'יקו תמשיך ותהיה רמטכ''ל אחרת נישאר צבא של לוזרים

    מוטי, 28/07/08 23:07

    ואם זה היה קורה למנכ''ל חברה באזרחות מישהו היה מבקש ממנו לעזוב את תפקידו??
    עוד יש לנו כזה קצין למופת ורוצים לשפוט אותו ולעכב אותו?
    אל תבכו במלחמה הבאה שנישאר עם חבורה של לוזרים!!
    הייתי חייל שלו והאיש לוחם אמיתי ונותן את כולו לצבא ולמדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 234.

    באותה מידה זה היה יכול להיות במבצעי

    אמיר, 28/07/08 22:56

    אני כותב את זה כתגובה לאלו שחושבים שעדיף לוותר לצ'יקו על זה ו''להחליק'' את מה שהוא עשה כי לא היה פה נפגעים בנפש- נגיד שהוא היה עושה טעות במבצעי שלא היתה מביאה לנפגעים האם במסגרת תחקיר רגיל הוא היה מדווח על זה? לפי מה שהוא הראה במקרה הנ''ל כנראה שלא! מחר בבוקר הוא צריך להיות מודח אסור לא להיות מ''מ או מ''כ.

    הגב לתגובה זו

    • האם אתה בטוח שהבנת מה כתבת ???

      דגנית, 29/07/08 00:43

      מה הקשר בין המעשה לבין תפקודו של תמיר???
      המסקנה שלך מרחיקה לכת. תגובתך מזכירה את התגובה המטופשת שקראתי המשווה את המעשה לטייס הנותן לבנו הקטין להטיס מטוס קרב. באמת האם אתה באמת מאמין במה שכתבת?
      מדובר באחד הקצינים המוכשרים והמבטיחים שיש לנו. אם בגלל מעידה כזאת יוותר עליו צה''ל, זה, כנראה, מה שמגיע לנו.
      מדובר באדם אשר הינו מלח הארץ, משכמו ומעלה. האיש וכל משפחתו קשורים לבטחון המדינה ובכלל זה סבו, על שמו הוא נקרא, אשר נהרג בלטרון במלחמת השחרור. חבל לוותר על קצין מקצועי שכזה בגלל טעות שארעה בנסיבות בלתי פורמאליות (אירוע חברתי).

      הגב לתגובה זו

    • שכחת שהיו לו טעויות מבצעיות ונאשם ברשלנות? התחשמלו לו חיילים ב-769! (ל''ת)

      אייל, 29/07/08 01:12

      הגב לתגובה זו

      • גם כשמזכים אתה רוצה לתלות ? אתה בכלל יודע מה קרה שם? (ל''ת)

        הכה את המומחה, 29/07/08 06:57

        הגב לתגובה זו

  • 233.

    מצפים מקצין פשוט יותר מדי

    תא''ל רמי דותן, 28/07/08 22:53

    אני חושב אישית שמצפים יותר מדי מקצין.
    תנו לקצינים קצת להתרווח, הפקודות נועדו להשליט חוק על חיילי חובה, זה לא נועד לפגוע במלכים של המטכ''ל שלא לדבר על ממלכת חיל האוויר.

    הגב לתגובה זו

    • אני מקווה שלא (ל''ת)

      אתה רציני?!, 29/07/08 00:30

      הגב לתגובה זו

    • יופי של שם בחרת לך תע''ל (תת עלוב) דותן (ל''ת)

      גלית, 29/07/08 00:49

      הגב לתגובה זו

  • 232.

    אין קצינים...

    מישהו מהמערכת הצבאית......, 28/07/08 22:40

    אין קצינים טובים בצבא ושלא לדבר על מצויינים.....
    איכות הקצינים רק יורדת עם השנים ככה שחייב לשמר את מה שיש....
    עשה טעות, שישפט בדין משמעתי לא צריך להגזים.
    מי שייצא מפסיד בסוף זה רק הצבא שייפסד גנרל נוסף.וטוב..!!!

    הגב לתגובה זו

    • במקרה זה מדובר בקצין מצטיין (ל''ת)

      חנה ספקטור, 29/07/08 00:46

      הגב לתגובה זו

  • 231.

    יש מחיר לשקרים.אולי זאת נורמה גם בצה''ל. (ל''ת)

    אייזיק - פ''ת, 28/07/08 22:07

    הגב לתגובה זו

    • חבל שאין מחיר לטפשות של טוקבקיסטים חסרי הבנה (ל''ת)

      רות ויילר, 29/07/08 00:44

      הגב לתגובה זו

  • 230.

    תעזבו אותו בשקט- אחד הקצינים הכי טובים בצה''ל היום (ל''ת)

    קצין גולני במיל', 28/07/08 21:56

    הגב לתגובה זו

  • 229.

    ל- 191

    אלי, 28/07/08 21:54

    לפי התוצאות במלחמות האחרונות ממש לא נרגיש בהבדל אם לא ישאר אף קצין בצבא.
    הרבה חלאות כאלה שהשתן עלה להם לראש יוצאים אח''כ לאזרחות והורסים כל חלקה טובה בארצנו היקרה.

    הגב לתגובה זו

    • לאלי, צה''ל קורא לך, תתנדב מותק , בטח תעשה יותר מהקצינים של היום (ל''ת)

      לא סבתא של צ'יקו, 29/07/08 22:53

      הגב לתגובה זו

  • 228.

    מירמה והפרת אמונים. כמה מקבלים על זה באזרחות ????? (ל''ת)

    משפטן, 28/07/08 21:43

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא משפטן אלא פטפטן איזו הפרת אמונים יש כאן? (ל''ת)

      דלית, 29/07/08 01:09

      הגב לתגובה זו

  • 227.

    בן כספית לא מתאים לך כותרת כזו. חקירה כן חמורה ממש לא .... (ל''ת)

    הגזמתם הפעם כמו קודם כמו קודם וכו' ., 28/07/08 21:42

    הגב לתגובה זו

    • טוב שנותרו עוד יש צדיקים בסדום (ל''ת)

      דניה, 29/07/08 00:51

      הגב לתגובה זו

  • 226.

    כרגיל ללא שום פרופורציה למקרה . תתנפלו חברה יש דם!!! (ל''ת)

    כותרת עלובה למדי .בושה !!!חמורה???......, 28/07/08 21:40

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד מילים כדורבנות!!! (ל''ת)

      בל אופיר, 29/07/08 00:52

      הגב לתגובה זו

  • 225.

    הרבה תגובות כאן הן מטעם מי שרוצה לרשת את צ'יקו.

    מוטי, 28/07/08 21:30

    הלוואי יהיו לנו עוד כמה מאות כמו צ'יקו, אין לנו את הפרוילגיה לוותר על צ'יקו בגלל טעות שהוא עשה. הוא יתן את הדין וישלם את המחיר על הטעות, אבל ימשיך וינהיג בצבא. אני גאה במפקד כמו צ'יקו וגאה להפקיד בידיו את חיי וחיי כל חייל מהאוגדה.

    הגב לתגובה זו

    • שטויות. זה עניין של מוסר !!!! (ל''ת)

      חוק וצדק, 28/07/08 21:43

      הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד, נראה שעוד יש כאלה המבינים עניין !!! (ל''ת)

      דגנית, 29/07/08 00:53

      הגב לתגובה זו

    • חוצפן! באיזה זכות אתה מפקיד בידיו חיים שהם לא שלך? (ל''ת)

      תום, 29/07/08 01:58

      הגב לתגובה זו

  • 224.

    הרבה תגובות כאן הן מטעם מי שרוצה לרשת את צ'יקו.

    מוטי, 28/07/08 21:28

    הלוואי יהיו לנו עוד כמה מאות כמו צ'יקו, אין לנו את הפרוילגיה לוותר על צ'יקו בגלל טעות שהוא עשה. הוא יתן את הדין וישלם את המחיר על הטעות, אבל ימשיך וינהיג בצבא. אני גאה במפקד כמו צ'יקו וגאה להפקיד בידיו את חיי וחיי כל חייל מהאוגדה.

    הגב לתגובה זו

    • לרשת ??? מה אנחנו חיים באנגליה של אליזבת השניה ?? (ל''ת)

      רשת קשת, 28/07/08 21:44

      הגב לתגובה זו

      • לא באנגליה, אך בתקופה של אדם לאדם זאב. (ל''ת)

        ת. דגן, 29/07/08 00:55

        הגב לתגובה זו

    • מי? אייל אייזנברג הנפלול? (ל''ת)

      אפי פ., 29/07/08 01:11

      הגב לתגובה זו

      • אתה בסדר? אולי תיגש לרופא? (ל''ת)

        סבתא של ד, 29/07/08 22:57

        הגב לתגובה זו

  • 223.

    סמכו על מנדלבליט:יחליט על דין משמעתי ומשפט בפני אלוף! (ל''ת)

    גזר דין: נזיפה קלה..., 28/07/08 20:32

    הגב לתגובה זו

    • ומה אתה מציע? תליה בכיכר רבין??? (ל''ת)

      גני, 29/07/08 00:57

      הגב לתגובה זו

  • 222.

    כוחנות ואלימות הן נר לרגלי גולני. זו התרבות ואילו הם הערכים שלהם (ל''ת)

    אחת שיודעת, 28/07/08 20:29

    הגב לתגובה זו

    • את דווקא נראית אחת שלא יודעת מה כוחני ואלים כאן??? (ל''ת)

      רוניתי, 29/07/08 00:59

      הגב לתגובה זו

  • 221.

    גולני חוראני כבר אמרנו לא?... (ל''ת)

    תרבות וערכים, 28/07/08 20:28

    הגב לתגובה זו

    • באמת כותרת אינטליגנטית המעידה על כותבה החכם (ל''ת)

      גל, 29/07/08 01:15

      הגב לתגובה זו

  • 220.

    האלימות בגולני והכוחנות זו דרך חיים :תשאלו את אורי גיא ושוקי שחרור... (ל''ת)

    כולם יודעים, 28/07/08 20:28

    הגב לתגובה זו

  • 219.

    נחמה פורטא מהסטטיסטיקה של התגובות

    אלון לידאי, 28/07/08 20:24

    מתוך סקרנות ערכתי ''משאל'' זוטא מדעות הקוראים. למרבה השמחה יש עדיין עמוד שידרה יציב ותקין בדעת הצבור: הרוב רואה נכונה (לדעתי) את הערכים הדרושים ממפקד בכיר ואת חומרת הטייוח + ההרשאה לתת לקטין לנהוג.
    הרוב המכריע דורש מתמיר ללכת הביתה ועדיף מבחינתו שיעשה זאת בעצמו.
    יהיה זה לפחות האקט האחרון שלו להוכיח דוגמא אישית לדורות המפקדים הבאים ויהווה צייון דרך בהשתקמות המורל, המשמעת והערכים בצה''ל.
    אני מקוה שתמיר יקרא את כל התגובות ויוציא את המסקנה המתבקשת. זכרו את רבין במקרה חשבון הבנק של אישתו.
    תמיר, עשה את חשבון הנפש. בהתפטרותך תקנה מחדש את הזכות המוסרית להנהיג בעתיד. (אל תקח את הסכון שישלחו אותך הביתה בבושת פנים)
    שוב למקרא רבין - לאחר ''שלקח אחריות'' התאפשר לו לחזור בעוצמה לחיים הפולטיים ומעשהו יזכר תמיד בערכיותו. (חבל שמנהיגים אחרים אינם לומדים מדוגמא אישית זו)

    הגב לתגובה זו

    • הצחקת אותי ! דבר עם אבא שלי אשכנזי ואמא שלי מנדלבליט-הם ידאגו לי... (ל''ת)

      ציקו, 28/07/08 20:40

      הגב לתגובה זו

    • ללכת הביתה? מה אתה דפוק?

      אלכס, 28/07/08 21:22

      ולך לא צריך לשלול את הרשיון על זה שאתמול לא עצרת להולך רגל במעבר חצייה? כולם פה נהיו ''מוסריים'' פתאום! צריך עונש מתאים וזהו! ''בהתפתרותך ... הזכות המוסרית להנהיג בעתיד''. יא טמבל! אנשים נשלחים הביתה על פאק בתפקוד ולא על עבירה שלא קשורה. אז מה, אם אתמול שכפלת מסמך אישי במקום העבודה, מחר תגיש התפטרות?

      הגב לתגובה זו

    • כל הצדיקים היגעו הערב לכאן הא? הביטו במראה על עצמכם!! (ל''ת)

      מלאכי השרת בעצמם, 28/07/08 21:46

      הגב לתגובה זו

      • ממש מלאכים עם הילה של קדושים. (ל''ת)

        מירית, 29/07/08 01:00

        הגב לתגובה זו

    • תלך אתה הביתה ותלמד איך מאייתים 'פורטא'

      פקק תנועה, קרית מוצקין, 29/07/08 00:21

      פורתא יא'אהבל

      הגב לתגובה זו

      • לידיעתך פורתא או פואתה זה ממש אותו הדבר. במקור זה עם א

        יפית, 29/07/08 06:29

        מקור המילה ארמי,
        אבל תתיחס לעניין ולא לזוטות. אתה כמו הנהגים שלא עוצררים ולאחר שכמעט פוגעים במכונית ובנהגת אומרים לה: ''מכוערת''. אתה מטעם האקדמיה ללשון? נראה שלא!
        היית צריך להתייחס לסטטיסטיקה הדבילית שערך אותו נחמה פורטא או פורטה כמו שאתה רוצה שהדברים יכתבו.

        הגב לתגובה זו

    • אלון- יש רוב לרוצים משפט ואז קידום לצ'יקו

      אנריקו, 29/07/08 01:14

      גם לרבין ז''ל היו פאקים ושחיתויות ומכאן שאם משווים אז עד הסוף.צ'יקו תרם ועשה רבות וצריך להביע חרטה,להשפט נקודתית ולהמשיך בצה''ל!!!

      הגב לתגובה זו

  • 218.

    רק טעות

    אלמוני, 28/07/08 20:16

    אז עשה טעות אני בטוח שכל אחד נתן לילד לנהוג פעם נכון זה אולי קצת יותר רציני אבל אני בטוח שזו הייתה טעות

    הגב לתגובה זו

    • הטעות היתה שנתן לנהוג, המעשה החמור היה בשוחד, בטיוח ובשקרים.

      גבי, 28/07/08 21:42

      מה הסלחנות הזאת? אני רועד למחשבה שהבן שלי יהיה פקוד של איש חסר עמוד שדרה מוסרי כזה.

      הגב לתגובה זו

  • 217.

    כל חונטת גולני התגייסה בתקשורת למען הפושע : שגיא אורי ואפי פיין... (ל''ת)

    מכשירים את השרץ, 28/07/08 20:06

    הגב לתגובה זו

    • פושעים הינם אנשים כמוך המתחבאים מאחורי מילים. (ל''ת)

      גלית, 29/07/08 01:02

      הגב לתגובה זו

  • 216.

    פושע! פשוט פושע!מה הפלא? זה הצבא של אשכנזי אורי שגיא וליפקין שחק! (ל''ת)

    יועצי הסתר, 28/07/08 20:04

    הגב לתגובה זו

    • אתה ממש מומחה: בעד הנגד ונגד הבעד. תתבייש לך!!! (ל''ת)

      סיגל, 29/07/08 01:03

      הגב לתגובה זו

  • 215.

    ואיפה היה גבי אשכנזי עד עכשיו

    קובי, 28/07/08 19:39

    מעניין איפה גבי אשכנזי היה עד עכשיו. האיש שבא ''לתקן'' את הצבא בשיטת חבר מביא חבר

    הגב לתגובה זו

  • 214.

    עכשיו הבנתי, זה בן כספית

    ערן, 28/07/08 19:33

    אם זו כתבה של בן כספית, השאלה הראשונה שצריכה להישאל היא מה האינטרס של מי שהעביר את המידע לכספית. כיוון שכספית הוא צינור לאינטרסים של אחרים, מעניין מה האינטרס שמשחק פה.

    הגב לתגובה זו

  • 213.

    גולנציק נשאר גולנציק (ל''ת)

    מאיר, 28/07/08 19:08

    הגב לתגובה זו

  • 212.

    מירמה והפרת אמונים. כמה מקבלים על זה באזרחות ?? (ל''ת)

    גועל נפש, 28/07/08 19:01

    הגב לתגובה זו

  • 211.

    זה בסדר. החונטה של אורי שגיא, שחק, אשכנזי תדאג לטייח !!!

    עמי, 28/07/08 18:59

    אבל את הכתם אף אחד לא יוכל למחוק.

    הגב לתגובה זו

  • 210.

    אפרת תמיר לא מפסיקה לטקבק?...

    תתביישי בציקו!, 28/07/08 18:59

    כוחנות - זו לא הדרך אשכנזי וציקו הוא תת רמה

    הגב לתגובה זו

    • תתבייש לך, מה אשתו שייכת לכאן? עד כמה אפשר להיות רשע? (ל''ת)

      לא דודה של אפרת תמיר, 29/07/08 23:00

      הגב לתגובה זו

  • 209.

    לבדוק את הקשר שבין אשכנזי למנדלבליט - קופת שרצים.. מי הבטיח אלוף?...

    תת רמה ציקו, 28/07/08 18:58

    יד רוחצת יד מושחתת?
    ציקו תמיד היה כזה , עושה מה בראש שלו ומפקדיו ובהם אשכנזי מגבים אותו
    הגדיל לעשות היום אפי פיין - שכינה את ציקו ''האור שלנו''...
    אם זה האור - אז אבוי לנו
    השחיתות חוגגת, צהל בתקופה הכי חשוכה מאי פעם ואשכנזי מוביל את השחיתות הערכית הזו!

    הגב לתגובה זו

  • 208.

    חייב להתפטר או להיתפוטר !!! (ל''ת)

    חייל, 28/07/08 18:51

    הגב לתגובה זו

  • 207.

    מעניין אם היה מדובר בחייל או בקצין זוטר צ'יקו

    נעמה, 28/07/08 18:45

    אותי מעניין אם היה מדובר בקצין זוטר או בחייל שהיה עושה את אותה עבירה האם צ'יקו היה גם חושב שמוציאים את זה מפרופורציות הוא היה שופט את אותו קצין זוטר ונכנס בו!!..
    לדעתי לא צריך לעלות אותו בדרגה מאחר והוא לא צריך לקבל מתנה על הטעות שלו וכמו כן לשקול אפילו להשהות אותו מתפקידו

    הגב לתגובה זו

  • 206.

    מעניין אם היה מדובר בחייל או בקצין זוטר צ'יקו

    נעמה, 28/07/08 18:38

    אותי מעניין אם היה מדובר בקצין זוטר או בחייל שהיה עושה את אותה עבירה האם צ'יקו היה גם חושב שמוציאים את זה מפרופורציות הוא היה שופט את אותו קצין זוטר ונכנס בו!!..
    לדעתי לא צריך לעלות אותו בדרגה מאחר והוא לא צריך לקבל מתנה על הטעות שלו וכמו כן לשקול אפילו להשהות אותו מתפקידו

    הגב לתגובה זו

  • 205.

    שילך הביתה

    גילי, 28/07/08 18:12

    אסור להקל רואש שילך הביתה ושהתקשורת תעשה לו בלגן כמו שעשו ועושים לקצינים אחרים וגבי אשכנזי שילך גם הביתה על שנתן יד לדבר

    הגב לתגובה זו

    • אתה ממש צדיק שוחר חוק וצדק- פרצופו של ישראלי מכוער. (ל''ת)

      שלומציון, 29/07/08 01:42

      הגב לתגובה זו

  • 204.

    עונש על הדחת המגד

    סוזן, 28/07/08 18:06

    אלוהים מעניש את נאשמים האמיתיים בפיגוע בקרני שילך הביתה ג\\כמו שגרשו את המגד

    הגב לתגובה זו

    • גבר סוזן, את שליחתו של האלוהים? הטרוף משתולל במדינה שלנו. (ל''ת)

      בשר ודם, 29/07/08 23:03

      הגב לתגובה זו

  • 203.

    שיפנה לדרכו במקום להתבזות וגם למנדלבליט יש לרשום הערה פיקודית !!!! (ל''ת)

    יורם, 28/07/08 17:43

    הגב לתגובה זו

  • 202.

    גבי אשכנזי בעל מוסר כפול. לא חדש. ראו ההדחה ממחסום כיסופים. (ל''ת)

    עזה סיטי, 28/07/08 16:47

    הגב לתגובה זו

  • 201.

    ומה אם כן היו נפגעים בנפש אז איך היו מדברים כל אילו שאמרו שזה לא חמו? (ל''ת)

    כ.פ, 28/07/08 16:45

    הגב לתגובה זו

  • 200.

    מחר קצין אחר יתן לבנו ''להרביץ'' צרור כדורים באוויר. מה ההבדל כבר ? (ל''ת)

    אליהו, 28/07/08 16:45

    הגב לתגובה זו

  • 199.

    להדיח מיד !!!!!!!

    בוחנת כליות ולב, 28/07/08 16:43

    למרות זכויותיו ותרומתו למדינה, הוא התגלה כבעל שיפוט לקוי, חסר אחריות כאב
    וכמי שמנסה לרמות את המערכת, אז הוא אמיץ וסחבק אבל מקרה זה מוכיח שקיימת אצלו בעיה של נורמות וערכים. אנחנו לא צרכים בצה''ל מפקד כמוהו משום שאננו יכול לשמש כדוגמא.

    הגב לתגובה זו

    • גברת הכליות שלך חולות וכנראה שגם לקית בלבך. (ל''ת)

      לא בוחנת ולא נעליים, 29/07/08 23:05

      הגב לתגובה זו

  • 198.

    חייב ללכת הביתה למען הדורות הבאים. למען הנוער שלא יהיה מושחת !

    אם, 28/07/08 16:42

    כאם לשני בנים קרביים, לא הייתי רוצה שבני ישרתו תחת מפקד ששיקול הדעת שלו אינו ראוי. גם אם תמיר שרת את המדינה הרבה שנים ועשה זאת בהצלחה הוא צריך לתת את הדין על העבירה, ככל האדם, במיוחד שמתוקף תפקידו הוא אמור להוות דוגמה לחייליו. בדיוק בגלל האנשים הללו שחושבים שהו מעל החוק או לא נותנים את דעתם למותר או אסור (עיין ערך אולמרט) זה פרצופנו. כל התקלות שקורות בצבא הן בדיוק בגלל תרבות ה''יהיה בסדר'' וחיתוך הפינות

    הגב לתגובה זו

  • 197.

    מבחן אמיתי לגבי אשכנזי

    יום יום, 28/07/08 16:37

    עם כל הכאב, ויש כאב, צ'יקו צריך ללכת הביתה. הוא לא יוכל עוד לשמש מופת לקצינים אחרים, לא יוכל לשפוט את פקודיו, והשארתו בצבא תהיה מסר שלילי למפקדים

    הגב לתגובה זו

  • 196.

    לא רוצה אותו מפקד של בני החייל הלוחם. שילך הביתה ומהר ויעצב רק את ילדי (ל''ת)

    אב, 28/07/08 16:36

    הגב לתגובה זו

    • אז שלח את בנך לישיבה. (ל''ת)

      אמא, 29/07/08 23:07

      הגב לתגובה זו

  • 195.

    עבודות שירות בבית לוינשטיין .....קצין בלאי !!! תתבייש!!! (ל''ת)

    עובד, 28/07/08 16:35

    הגב לתגובה זו

  • 194.

    די פתטי לראות טוקבקים ''מטעם'' אנשי צ'יקו. האם אישתו נלחצת ??? (ל''ת)

    אין דבר ..... :-), 28/07/08 16:34

    הגב לתגובה זו

    • לו הייתי אשתו הייתי נגעלת לא נלחצת התייחס לעניין (ל''ת)

      לא אשתו ולא שכנתו, 29/07/08 06:35

      הגב לתגובה זו

  • 193.

    מסירת ההגה בידי קטין כמוה כמסירת הנשק האישי שלו בידיו !!!!!!!!! (ל''ת)

    הגה = נשק !!!!!!!!!!!! ברור ?????, 28/07/08 16:33

    הגב לתגובה זו

  • 192.

    לנקות את צה''ל מכל הזבל !!!! (ל''ת)

    יוני, 28/07/08 16:32

    הגב לתגובה זו

  • 191.

    אזרחים מתלהמים , עוד מעט לא ישאר לכם ולו קצין אחד בצבא.

    זעמן, 28/07/08 16:11

    נפלתם על הראש? על התחת ? ..אתם בסדר???

    מי לא נתן לקטין לנהוג? למי יש טרקטורון ולא נתן לבן משפחה , קטין או לא..לנהוג?

    מה קרה ????????

    נשרט רכב ? לבאגי התקלף הצבע ???

    כל הגברים שמגיבים כאן אני משוכנע שפעם בחייהם נתנו למישהו סיבוב...קטין או בוגר .

    האיש קצין מעולה , אחד הטובים בצבא השמן והמסורבל שלנו...אז גם אותו רוצים להעיף???????

    הגב לתגובה זו

    • אני לא נתתי ולא אתן לקטין לנהוג

      דוד, 28/07/08 21:40

      מה אתה מוצא תירוץ להתנהגות רשלנית שלו בזה שגם אתה ואחרים רשלנים?
      חוץ מזה עיקר הבעיה בזה שהוא שיחד, שיקר וטייח. זה קצין? זה מפקד? אם זה ''אחד הטובים בצבא השמן והמסורבל שלנו'', באמת האחרון יכבה את האור בנתב''ג.

      הגב לתגובה זו

      • דוד הצדיק, איזו מדינה יפה יש לנו כשיש אנשים כמוך.ממש לסמל ודוגמה. (ל''ת)

        אבישג, 29/07/08 23:10

        הגב לתגובה זו

  • 190.

    הקלות הבלתי נסבלת של הפושע הקטן.

    סקופידון, 28/07/08 16:04

    לאיש הזה יש עוד טענות על כך שמבקרים ומוקיעים את המעשה הנפשע שלו. מזל שהוא לא ביקש העלאה בדרגה בגין העבירות החמורות שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 189.

    בשנת 1957 הודח מהצבא מפקד גי''ש אורי בן ארי על העלת עין מעברת פקוד

    היינץ בנר (ברלין) פלמ''ח, 28/07/08 15:41

    להזכירכם כמח''ט 7 במבצע קדש הביא למפנה בקרבות בסכר הרואפה.
    רק בכוננות של 67 קיבל מעין מחילה ופיקד על חטיבת הראל בקרבות גבעת הראדר,נבי סמואל וראמאללה, לימים מונה לתת אלוף ושימש כסגן מפקד פיקוד דרום בקרבות 73.

    לימים זכה גם לשרת כקונסול ישראל בניו יורק.

    הגב לתגובה זו

    • אצל חניבעל גם הדיחו ק צינים ואצל הנרי ה- 8 תלו אותם. (ל''ת)

      חייל מצבא נפוליון, 29/07/08 23:12

      הגב לתגובה זו

  • 188.

    תכנסו

    נעמי, 28/07/08 15:40

    חמורה הקצין. מפה להוציא כתבה על 3 עמודים בכותרת עיתון מודפס ולהוציא דמו של קצין ולוחם ברמתו- זה עוול לאיש שנתן כל חייו לביטחון המדינה וגם לנו לציבור . מדוע לנו לציבור: כי בסוף הטובים לא ישארו בצבא. מעניין איך הגיע כל המודיעין לבן כספית. למי היה אינטרס להדליף זאת מהבצא? לגורם שלא עודכן בזמן על פי עמדתו?
    המדינה תפסיד. ולבן כספית- אתה שבחרת בחים הקלים עיתוני המבקר חדשות לבקרים את כל העולם תבחן את עצמך מה היתה תרומתך למען המדינה?
    במלחמה הבאה תאמר אין מפקדים ראויים שמובילים לניצחון?
    בזה אתה מתעסק במקום שתתן לצה''ל לסיים חקירתו בעניין ואז תגיב. פישלת וכך אחריות ותתנצל בפני קצים זה שהקזת מדמו בציבור בטרם התסיימה חקריתו ויצא פסק דין.

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד לדברייך

      אמא לגולנציק גאה, 28/07/08 17:01

      כל מילה חשובה הגיע הזמן שהעיתונאים יעשו קצת חשבון נפש עם צמם או שמשהוא יעשה עבורם.כל הכבוד למי שנותן את חייו למדינה.

      הגב לתגובה זו

    • ישר כוח!!! מילים כדורבנות. (ל''ת)

      דגנית, 29/07/08 23:14

      הגב לתגובה זו

  • 187.

    ========= מה אם לא היה קצין בצה''ל =======

    הביתה !!!!!!!!!!!!!!!, 28/07/08 15:10

    על הממונים על אכיפת החוק לשאול את עצמם את השאלה הזו.

    אם אני נותן לבן שלי לנהוג ברכב והוא עושה תאונה מה יהיה עלי ?

    את התשובה לשאלה הזו יש להכיל על הקצין.

    מאוד פשוט, מאוד צודק, עובדת היותו קצין, בכיר או זוטר, כלל לא רלוונטית כאן.

    הגב לתגובה זו

    • אם לסבתא היו גלגלים מה היא הייתה, 4 על 4 או סתם אופניים? (ל''ת)

      זאת מהבית, 29/07/08 23:16

      הגב לתגובה זו

  • 186.

    על עבירה כזו כל מילואמניק פשוט היה חוטף ''בפנים'' !!! כלא 4 (ל''ת)

    כלא 6, 28/07/08 15:08

    הגב לתגובה זו

  • 185.

    מדוע כול הגורמים הללו. לא מודעים לכך שהיתנהגותם. לא תקינה .

    פקק תנועה קרית ביאליק, 28/07/08 14:58

    ובסדר ולא מוסרית ציבורית . ולאור מה שקורה בחברה הישראלית .אך מפקד כזה מקבל כזו החלטתה .מזל גדול שארוע זה .לא הסתיים עים ניפגעים בנפש .צריך לישקול לבטל דרגת פיקוד בכירה 1 .

    הגב לתגובה זו

  • 184.

    צריך לבטל דרגת פיקוד אחת

    פקק תנועה קרית ביאליק, 28/07/08 14:23

    ולא ברור מדוע מעשים מסוג זה .לא נעשים לאחר מחשבה שניה .והעים כדאי וזה נכון לבצעם .ומדוע אן הפקת לקחים כיצד להימנע מעשים אלו לאור מה שקורה בחברה הישראלית ונורמות היתנהגות מסויימות .ומה היה קורה אים מישהו היה ניפגע בתאונת דרכים זו .?

    הגב לתגובה זו

    • אתה באמת פקק רציני. מה בדיוק רצית לספר לנו? (ל''ת)

      קשה תפיסה, 29/07/08 23:18

      הגב לתגובה זו

  • 183.

    יצר הרע

    אבנר, 28/07/08 14:15

    במדינה לא שמעו שיש יצר רע מקטרג ברגע מסוים. עזבו את הבחור המצוין, יפצה את מי שצריך, וימשיך בדרכו,למה לעשות עליהום.

    הגב לתגובה זו

  • 182.

    לחקור,לשפוט ולקדם

    אנריקו, 28/07/08 14:07

    חקיקות לוקחות זמן-תשאלו את ליברמן,אולמרט,רמוןןשות'.לכן תרדו מהפצ''ר-הוא איש ישר.צ'יקו-לוחם ומנהיג שהעם חייב לו רבות,נפל או מעד ויש לחקור ולשפוט אותו על מעשיו.הוא גם עשה דברים אחרים-כל עוד זה לא פלילי זה בינו לבין אלוהיו/אשתו/מפקדיו.אל לכם לשפוט אדם וקצין שכבר שנים לא רואה את ילדיו כי הוא דואג לנו!!
    מקווה שעוד יהיה אלוף כי אשכנזי דואג להדיח את מי שלא מאנשיו אז לפחות שצ'יקו ישרוד.

    הגב לתגובה זו

  • 181.

    מטומטמים,פשוט ארץ אוכלת יושביה,

    לוחם 12, 28/07/08 14:00

    להעיף קצין כמו צ'יקו זה פשע יותר חמור

    הגב לתגובה זו

  • 180.

    דוגמא לחיילי צה''ל

    אמא של חייל, 28/07/08 13:58

    אוי לנו אם זו הדוגמא שאתה נותן לפקודייך.מה היית עןשה לחייל שטעה במקצת .לו לא היית מוותר. לא רצית גם להקשיב לקצינים שדרגתם פחות ממך. היית גאוותן,אך כעת הגלגל חוזר אלייך והמקרה שלך גרוע יותר מטעיות של אחרים. ולכן,תוריד את דרגותייך ,ועזוב את הצבא.אינך ראוי לשמש כדוגמא,לערכים של צה''ל.ולחינוך שאנן האמהות נתנו לילדינו לפני שהתגייסו לצבא.

    הגב לתגובה זו

    • אמא'לה, כמורה אני לא בדיוק מבחינה בחינוך שלך ושל שאר האמהות. (ל''ת)

      המורה, 29/07/08 23:20

      הגב לתגובה זו

    • תגובה

      אמא של חייל, 30/07/08 22:42

      אני חינכתי את ילדיי שיהיו אנשים מוסריים.
      ושהצדק יהיה נר לרגלהם.
      מה שדורשים מאחרים ידרשו גם מעצמם שנחיה במדינה שאנשים מכבדים זה את זה.

      הגב לתגובה זו

  • 179.

    לשאול את צ'יקו איך הוא היה נוהג לו זה היה קורה לאחד מפיקודיו! (ל''ת)

    ולנהוג בהתאם!, 28/07/08 13:55

    הגב לתגובה זו

  • 178.

    הזיוף - זה העניין החמור בכל העניין. (ל''ת)

    ריקבון, 28/07/08 13:52

    הגב לתגובה זו

    • מר רקבון הנכבד, על איזה זיוף בדיוק אתה מדבר? (ל''ת)

      בושם, 29/07/08 23:22

      הגב לתגובה זו

  • 177.

    הרייטינג עולה לכם לראש

    יוסי דרמר, 28/07/08 13:36

    עברתם כל גבול. אין ספק מעשה ראוי לחקירה ולהעמדה לדין, אם ימצא מי שממונה לעשות כן אבל כותרת ראשית על פני כמעט כל העמוד הראשון????!!!!!!! איני מכיר את הקצין אבל דרגתו ותפקידו מעידים כי מדובר באדם שנותן ''למדינה'' את רוב זמנו ומירצו- הוא איננו אויב העם גם אם טעה ואפילו טעות חמורה.
    אגב גם עם פתקת ''הכותל'' של אובמה עברתם כל גבול של טעם טוב.
    אני שוקל ברצינות הפסקת המינוי

    הגב לתגובה זו

  • 176.

    צריך להישפט ולשלם מחיר כמו כול חייל !!!

    יורם גלעד, 28/07/08 13:26

    אילו היה מדובר בחייל פשוט תחת פיקודו של תת אלוף הנ''ל הרי היה נשפט על ידו ונכנס לכלא וכול מי שהיה חייל יודע זאת !!!
    לכן זו צביעות נוראית שהוא לא ישלם את אותו המחיר שחייל שלו היה משלם וכיצד יוכל להסתכל בעינים לחייל שלו שעשה עברה דומה ואפילו חמורה פחות ולשפוט אותו לכלא ???
    לכן על הרשלנות החמורה שלו שיכלה גם להסתיים בתאונה קטלנית חייב לשבת כמו כולם במעצר, אבל לאחר שישלם את עונשו כראוי לכול חייל ללא הבדל דרגה לא צריך לעצור את קידומו ולהוסיף לו עונש נוסף בלתי ראוי !

    הגב לתגובה זו

  • 175.

    אני נהגתי במשאית צבאית ללא רישיון עשיתי תאונה ונכנסתי לחודשי

    מילואימניק, 28/07/08 13:24

    לחודשיים לכלא צבאי, אחרי משפט בבית הירוק ביפו,
    עכשיו נראה מה יקבל התת אלוף שקצין בדרגתו שפט אותי,
    לפחות צריך לקבל פי 2 !
    למען יראו ויראו.
    מינימום 4 חודשים כלא , ולילד שלילה ל15 שנה.

    הגב לתגובה זו

    • מגיע לך, אתה בוודאי נוהג ללא רשיון והורג זקנות אבל מה זה קשור (ל''ת)

      רינת, 29/07/08 06:37

      הגב לתגובה זו

  • 174.

    מדוע כולם חכמים לאחר מעשה וליפני מעשה .

    פקק תנועה קרית ביאליק, 28/07/08 13:21

    ולא לומדים להפיק לקחים כיצד להימנע ממעשים כאלו .מה היה קורה עים היה מישהו נהרג בתאונה זו ??

    הגב לתגובה זו

    • כפקק וודאי אתה מפיק לקחים בכל שעה, המשך בדרכך היפה... (ל''ת)

      הועד למלחמה בצדיקי הדור, 29/07/08 23:24

      הגב לתגובה זו

  • 173.

    אם הוא ילך אז מי ישאר וילחם? (ל''ת)

    חבצלת, 28/07/08 13:17

    הגב לתגובה זו

  • 172.

    לסיים החקירה מיידית ולמצות את הדין, בינתיים שיתפטר !

    אליה, 28/07/08 13:14

    אם מפקד אוגדה נותן הוראה לנהג שלו לתת לבן לנהוג בבאגי צבאי - זו הפקרות.
    אם הוא מטייח ומדווח דיווח כזב בדוח תאונה - אז הוא שקרן.
    אם הוא מודה שכך עשה - אז יש בו עדיין קצת יושר אישי...
    אם חוקרים כבר שנה ולא מיצו את החקירה - שערוריה.
    אבל אם זה המצב לאשורו, וללא קשר לסיום החקירה - שיתפטר ומיד !

    הגב לתגובה זו

  • 171.

    הבסיס להגדרת מפקד .

    עמי מורג, 28/07/08 13:13

    כמחנך קצינים ומפקדים לשעבר אני מוצא שאי הדיווח המיידי של צ'יקו על האירוע במלואו הינו פגם בסיסי שמחייב אותו ורק אותו להניח את הדרגות על השולחן ולעזוב את המערכת. אל לו להשאיר את ההחלטה למפקדיו או לאי מי במערכת. האחריות מוטלת על כתפיו ואם הוא לא יקח אותה היא תשמש כעדות לחוסר התאמתו לקצונה.אחד המבחנים בבה''ד 1 היא לדווח על טעות גם אם לא נצפתה ע''י אחר. אי דיווח מסוג זה מביא להדחה מהקורס.

    הגב לתגובה זו

    • איזה עם נפלא כולם קצינים מחנכים ובכלל ל''ו צדיקים. איזה עולם נפלא. (ל''ת)

      לא לקחתי סמים, 29/07/08 23:26

      הגב לתגובה זו

  • 170.

    צר לי לראות שהקצין שוכר יחצנים ...... (ל''ת)

    מיקי, 28/07/08 13:10

    הגב לתגובה זו

  • 169.

    כל אלו שקוראים להדחתו פועלים נגד האינטרס של מדינת ישראל (ל''ת)

    יואב, 28/07/08 12:58

    הגב לתגובה זו

  • 168.

    שני לקחים ללמוד מזה (כנסו)

    יקיר, 28/07/08 12:43

    1ץ אל תתן לקטין במשפחה לנהוג ללא רשיון ברכב לא שלך. צריך להיוט אדיוט לא לראות את הנולד במקרה כזה.
    2. אל תטייח. סיפור אמיתי: היה פעם טייס של חיל האויר שטס נמוך מדי בצסנה בצפון סיני ופגע בגמל של בדואי. חזר לבסיס עם גלגל שבור ושכנע את המכונאים בליין לטייח את הנזק שלא דווח בספר המטוס. כעבור שבוע הגיע הבדואי עם ראשו הכרות של הגמל לבסיס חיל האויר באל-עריש ודרש פיצוי. בחקירה התגלה הטייס ובסופו של דבר הודח על דיווח שיקרי. עד היום אני לא יודע אם שילמו לבדואי.
    לא מכסים עוול בעוול ושקר בשקר. אמרו חכמים ממני ''לשקר אין רגליים''.

    הגב לתגובה זו

    • גדול!!! (ל''ת)

      אור, 28/07/08 23:42

      הגב לתגובה זו

    • יקיר איזה ידע, ממש לעניין. אתה לומד או מלמד? תן שעור פרטי. (ל''ת)

      משה טפירו, 29/07/08 06:39

      הגב לתגובה זו

    • למה שלא תרצה באוניברסיטה? המסקנות שלך ממש גאוניות. (ל''ת)

      זה שלא רוצה לכנס, אולי ארצה להכנס, 29/07/08 23:29

      הגב לתגובה זו

  • 167.

    אני לא נתתי לילדי לנהוג בלי רשיון

    יוסי, 28/07/08 12:43

    לכל המקלים ראש, המקרה חמור ביותר ואין הצדקה למערכת כשלים כזאת מקצין צה''ל. אם תקלו ראש , אל תבואו אחרי הפשלות במלחמה ותגידו ,, ידענו,,, חייבים לפעול במהירות במקרים כאלו

    הגב לתגובה זו

  • 166.

    מעשהו החמור של הקצין שלא מבין

    דורית, 28/07/08 12:40

    המעידה היא בכך שנתן לבנו לנהוג ברכב צה''לי וללא רישיון. זה חמור מאד מצד קצין צה''ל בדרגתו אבל נניח שניתן לראות בכך מעידה חד פעמית. אבל זה שלא רץ לדווח על כך בצינורות המקובלים אלא ''סגר'' את הפרשהבאופן פרטי - זה החמור. זה מעיד על אובדן ערכים, על כוונה לרמות, על אי הבנת החומרה, על אי לקיחת אחריות. על זה הוא צריך לעמוד לדין פלילי ולפשוט את מדיו. אם על מעשה כזה הוא לא היה מסוגל לקחת אחריות אין שום סיבה להאמין שעל מעשה חמור יותר, בשדה הקרב, הוא יקח אחריות.

    הגב לתגובה זו

  • 165.

    כשכל הצבא מוצף בגולנצ'יקים.... (ל''ת)

    מה הפליאה ?, 28/07/08 12:40

    הגב לתגובה זו

    • איזו רדידות!!! (ל''ת)

      דבר לעניין, 29/07/08 23:31

      הגב לתגובה זו

  • 164.

    אין מחילה צריך לעשות ,,מעשה בן-גוריוני'' על שר הבטחון לשחרר אותו מצ.ה. (ל''ת)

    מנחם הרצליה, 28/07/08 12:38

    הגב לתגובה זו

  • 163.

    אלה הערכים שהוא ניסה לתת לקצינים באותו יום גיבוש ? (ל''ת)

    שחיתות, 28/07/08 12:35

    הגב לתגובה זו

  • 162.

    עבריינות לשמה. איש חסר ערכים . (ל''ת)

    זאב, 28/07/08 12:34

    הגב לתגובה זו

  • 161.

    הכל פה שטויות!!!

    א', 28/07/08 12:30

    הכל פה שטויות צ'יקו הוא אחד האנשים החזקים והחכמים בצה''ל. המקרה הזה הוא רק מכשול וכן מגיע לו להגיע לדרגה גבוה יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 160.

    צריך לבטל את אחת מדרגות הפיקוד הגבוה בצהל . (ל''ת)

    פקק תנועה קרית ביאליק, 28/07/08 12:30

    הגב לתגובה זו

  • 159.

    ביסוס האנרכיה בחברה הישראלית .הולך ומיתבסס .

    פקק תנועה קרית ביאליק, 28/07/08 12:26

    ומצבה של החברה הישראלית .הולך ומחמיר. מדוע כול מבצעי מעשים אלו .לא מודעים לכך .שמעשיהם לא בסדר מתחילה .מדוע זה קורה לאנשים כאלו .אן אחרים .ואף אחד לא לומד לקח ולהפיק לקחים .??

    הגב לתגובה זו

  • 158.

    בן. אם היית מתעמק במעללוי של הפוחז שמא היום הייתה מכהנת ממשלה חדשה (ל''ת)

    ירמיהו, 28/07/08 12:21

    הגב לתגובה זו

  • 157.

    לא צריך להרוס קרירה של קצין מצטיין בשביל טעות חד פעמי סוף סוף הוא שירת (ל''ת)

    נח, 28/07/08 11:59

    הגב לתגובה זו

    • מלים כדורבנות ישר כוח

      אורי, 28/07/08 14:51

      מלים כדורבנות ישר כוח

      הגב לתגובה זו

    • חד פעמי ? שהבן שלך יהיה הפקוד שלו. לא שלי !!!! (ל''ת)

      אבא, 28/07/08 15:08

      הגב לתגובה זו

    • לנח. כשזה קורה לבוזגלו ,''קורעים את האמא שלו'' כלא 4 לפז''ם ארוך (ל''ת)

      המעגל פינות יותר מחוני המעגל, לבסוף מכסת''ח בגדול, 28/07/08 15:17

      הגב לתגובה זו

      • לידיעתך צ'יקו גם בעדה של בוזגלו. ברגע זה אבדת את טיעוניך (ל''ת)

        בוזגלה, 29/07/08 23:36

        הגב לתגובה זו

    • בעבר נהרגו 2 חיילים בתאונה תחת פיקודו והוא יצא עם הערה

      פקודה שלו לשעבר, 28/07/08 16:38

      בלבד. כדאי ורצוי לעצור אותו כאן

      הגב לתגובה זו

      • אולי יצא זכאי כי לא היה אשם. אולי תאשימי אותו גם ברצח ארלוזורוב. (ל''ת)

        אחת שלא מאמינה שהיית פקודתו, 29/07/08 06:42

        הגב לתגובה זו

  • 156.

    חתיכת שובינסט, חאלס עם הכסתחי''ם, לך הביתה כבר (ל''ת)

    פקודה לשעבר שלו, 28/07/08 11:56

    הגב לתגובה זו

  • 155.

    אני נחרד מהמחשבה שהוא לא ישאר בצבא

    ערן, 28/07/08 11:54

    צ'יקו תמיר אחד מהמפקדים הטובים ביותר בצה''ל. הוא גם מהיחידים שיודעים לקרוא (ואפילו לכתוב). העבירה שלו חמורה, והוא צריך לקבל עליה עונש, אבל הוא גם צריך להישאר בצבא ולהיות מפקד גיס במלחמה הבאה.

    הגב לתגובה זו

  • 154.

    קודם שאולמרט יתן דוגמא ויתפטר -הרמאות הכי חמורה ממשיכה להתקיים (ל''ת)

    קודם אולמרט, 28/07/08 11:53

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    אין מנוס מהמחשבה שדור המפקדים בני מחזורו חייבים ללכת הביתה !

    ישמעאל, 28/07/08 11:41

    כל אלה ששתקו כשחלוץ עשה בצבא כל שחפץ בלי לפצות פה או להעלות הסתייגויות , חייב לכת הביתה . כל המפקדים של ''לשלטון בחרתנו'' שהומלכו בשיטת ''החבר מביא חבר'' בשיטת המינויים של ''קשרים'' ולא ''כישורים'' צריכים ללכת !

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק ישמעאל, להעלות אותם על סירות להגלות אותם לאי אלבה. (ל''ת)

      הגר, 29/07/08 23:37

      הגב לתגובה זו

  • 152.

    שישים את המפתחות וילך. הוא לא יכול להשאר דקה נוספת ! (ל''ת)

    רענן, 28/07/08 11:36

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    אובדן של נורמות בססיות. אנרכיה ! (ל''ת)

    הדר, 28/07/08 11:32

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    במה צה''ל טוב יותר מצבאות ערב ? הפכנו לדומים . (ל''ת)

    חבל, 28/07/08 11:30

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    אשכנזי ידע ושתק. לא פחות חמור. (ל''ת)

    יונתן, 28/07/08 11:29

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    צ'יקו תחזיק מעמד

    לוחם, 28/07/08 11:26

    אם אתה קורא, אל תתייחס לכל המשועממים ועלובי הנפש שכותבים פה, תנמיך פרופיל, תן לסערה לעבור, מקסימום תקבל עיכובון קידום קטן ותמשיך לעשות מה שאתה מאמין בו בשביל כולנו

    הגב לתגובה זו

    • יחזיק מעמד בכלא 4 (ל''ת)

      רס''ר בוסקילה- גולני, 28/07/08 11:35

      הגב לתגובה זו

      • אתה שופט? יה בוסקילה???- עליך נאמר פני הדור כפני החמור. (ל''ת)

        בוזגלו, 29/07/08 06:45

        הגב לתגובה זו

  • 147.

    הזדמנות פז לדוגמא אישית ולמשמעת בצה''ל

    אלון לידאי, 28/07/08 11:16

    כעת, לאחר שהפרסם המקרה ברבים לא נשאר לרמט''כל אלא לשלוח את תמיר הביתה.
    אם לא יעשה כן תשמט הקרקע המוסרית מתחת רגליהם של כל קציני צה''ל, כולל של אשכנזי עצמו.
    יש להבדיל בין טעות (אף אדם אינו נקי מטעויות) לבין טייוח שנעשה ביודעין. זו לא טעות, זו התנשאות של מי שחושב שהוא מעל לחוק!!!
    למרבה הצער הולך ופוחת הדור (אני לא הראשון שאומר זאת) ותמיר מבולבל ומתחסד: ''אל תוציאו את הענין מהפרופורציות''. כן, יש לך אלוף פקוד, גלנט, שלא מראה לך דוגמא אישית נאותה (זמנים יגידו מה יעלה בגורלו של גלנט ואיך יטפל בו אשכנזי כשתצא החוצה הכביסה המלוכלכת של אלוף הדרום). כמו כן יש לך דוגמא של ראש הממשלה. ''אש מה לעזאזל רוצים ממני? הגדולים ממני חטאו בהרבה''. פה בדיוק קבור הכלב, זו הזדמנות פז להראות לכולם למען יראו ויראו, סטירת לחי שתיישר לכל המנהיגות את הפנים לכוון הנורמות שהלכו מזמן לאבוד.
    רב אלוף אשכנזי!!! אל תשגה ואל תחמיץ את ההזדמנות החנוחית הזו !!!

    הגב לתגובה זו

    • אלון - תומך בדבריך !!!!!!!!! (ל''ת)

      רונן, 28/07/08 11:37

      הגב לתגובה זו

    • הירגע!!!

      דותן, 28/07/08 11:59

      קצין מעולה שלמד את הלקח שלו. אלון לידאי, היית תת אלוף בצבא? מח''ט? מג''ד? מ''פ? הסתערת על מחבלים בראש חיילך מול חיילי חיזבאללה? מקצועית, אין הרבה טובים מצ'יקו בצבא. אין. זה מפקד אמיתי. אי אפשר לזרוק את צ'יקו כי אין אלטרנטיבה. אני כבר סלחתי לו. תתאמץ, הזכויות שלו עומדות לצידו. לא רק עבירת הטרקטורון.

      צ'יקו, בהצלחה מכל הלב.

      הגב לתגובה זו

      • איפה הגבול מבחינת הסליחה ?

        בנצי מנתניה, 11/06/09 13:08

        אם נניח הבן שלו היה פוצע מישהו קלות האם עדיין היינו סולחים לצ''יקו בזכות זכויותיו ?
        ואם בנו היה פוצע קשה מישהו האם עדיין היינו סולחים לצ''יקו ?
        ואם נניח היה הורג משפחה עם הטרקטורון הקטלני הזה האם עדיין היינו סולחים לצ''יקולה ?

        הגב לתגובה זו

  • 146.

    הזדמנות פז לדוגמא אישית ולמשמעת בצה''ל

    אלון לידאי, 28/07/08 11:07

    כעת, לאחר שהפרסם המקרה ברבים לא נשאר לרמט''כל אלא לשלוח את תמיר הביתה.
    אם לא יעשה כן תשמט הקרקע המוסרית מתחת רגליהם של כל קציני צה''ל, כולל של אשכנזי עצמו.
    יש להבדיל בין טעות (אף אדם אינו נקי מטעויות) לבין טייוח שנעשה ביודעין. זו לא טעות, זו התנשאות של מי שחושב שהוא מעל לחוק!!!
    למרבה הצער הולך ופוחת הדור (אני לא הראשון שאומר זאת) ותמיר מבולבל ומתחסד: ''אל תוציאו את הענין מהפרופורציות''. כן, יש לך אלוף פקוד, גלנט, שלא מראה לך דוגמא אישית נאותה (זמנים יגידו מה יעלה בגורלו של גלנט ואיך יטפל בו אשכנזי כשתצא החוצה הכביסה המלוכלכת של אלוף הדרום). כמו כן יש לך דוגמא של ראש הממשלה. ''אש מה לעזאזל רוצים ממני? הגדולים ממני חטאו בהרבה''. פה בדיוק קבור הכלב, זו הזדמנות פז להראות לכולם למען יראו ויראו, סטירת לחי שתיישר לכל המנהיגות את הפנים לכוון הנורמות שהלכו מזמן לאבוד.
    רב אלוף אשכנזי!!! אל תשגה ואל תחמיץ את ההזדמנות החנוחית הזו !!!

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    אגוז

    אגוז, 28/07/08 11:06

    הייתי חייל שלו כשהיה מפקד אגוז. הוא קצין מעולה ובן אדם מדהים, לא אומר שמה שקרה זה בסדר אבל אפשר לתת עונש ולסיים הפרשה. לא צריך להרוס לאנשים את הקריירה. לא נשארו לנו הרבה אנשים כאלה שמוכנים לתרום כל כך הרבה למדינה

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא מבין שאין קשר למה שאתה כותב ??? (ל''ת)

      חי, 28/07/08 11:34

      הגב לתגובה זו

      • בהחלט יש קשר, והוא הסביר אותו היטב

        פנדה, 28/07/08 13:44

        הוא מעיד שמדובר במפקד מצוין שמעד, ולא כפי שמנסים לתאר אותו כאן, כאיזה עבריין נמלט שנתפס

        הגב לתגובה זו

        • הוא כן עבריין שנמלט ונתפס יא פנדה שכמוך

          בנצי מנתניה, 11/06/09 13:04

          הוא עבריין בכך שנתן לילד חסר רשיון לנהוג
          ונמלט במובן שלא ניסה לקחת אחריות על מעשיו הפליליים !!!!!

          הגב לתגובה זו

  • 144.

    באמת שלא צריך להוציא דברים מפרופורציה!!

    אורית, 28/07/08 11:05

    נכון,טעה ואפילו יצא אידיוט,אבל איזה אבא לא נתן לילד שלו לנהוג ברכב או בטרקטורון אם יש לו,למרות שאין לילד רשיון...יאללה,תנזפו בו,ותתקדמו!

    הגב לתגובה זו

    • לא הבנת... ביחד עם רוב עם ישראל

      דודו, 28/07/08 12:06

      הבעייה היא לא עם העובדה שנתן לילדו לנהוג....
      אם לא הבנת את זה - אין פלא שהמצב במדינה בכי רע..

      הגב לתגובה זו

      • העיקר שאתה מבין ומאיר את דרכו של עם ישראל. (ל''ת)

        דפנה ודודידו, 29/07/08 06:46

        הגב לתגובה זו

    • בטח את מרמה את מס הכנסה ומשקרת למשטרה.

      אראלה, 28/07/08 13:00

      תתקדמו? על מה את מדברת?

      הגב לתגובה זו

    • אורית שלא יודעת. פעם זה נעשה בחניה של בניני האומה, וזה הסתיים בקברים (ל''ת)

      הסולח בקטנטת ,בוכה בגדולות, 28/07/08 15:23

      הגב לתגובה זו

      • לבוכה בגדולות - כשחילקו שכל לא עמדת בתור וחבל. (ל''ת)

        האגודה נגד הטפשות, 29/07/08 06:48

        הגב לתגובה זו

  • 143.

    שיעוף הביתה מיד. (ל''ת)

    רציני, 28/07/08 11:04

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    להעיף, ויפה שעה אחת קודם.

    אראלה, 28/07/08 11:03

    זה סמן ''תרבות'' חמור מאד. גם דרש שיתנו לקטין לנהוג, גם שיקר, גם העלים ראיות, גם היטה חקירה, גם שיחד במזומן.
    זה מפקד? זאת דוגמה? הבן שלי יתגייס לצבא, בשום אופן לא מוכנה שדמות כזאת תהיה חלק משרשרת הפיקוד. מה ההיסוס בכלל? ברור שהוא לא ראוי לפקד!
    מצמרר לראות עד כמה עמוק הגיעה השחיתות, כמה מגינים עליו, עד כמה מוכנים לראות בזה התנהגות נסלחת ונורמטיבית!

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    בושה לצה''ל. (ל''ת)

    מתי, 28/07/08 11:02

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    וואלה שיקרתי בתום לב...

    רמי, 28/07/08 11:00

    לא מבין מה הבעיה, זה קורה הרבה בארץ..

    כולה רימיתי ושיקרתי וטייחתי בתום לב..


    והבנאדם הזה אחראי על הקשר בין ישראל לעזה.. אחר כך לך תאמין לצה''ל שהם לא הרגו את מוחמד דורה.. אם על דבר כזה המפקד משקר אז איפה הוא אומר אמת?

    הגב לתגובה זו

    • אתה סתם מחפש להתבדר

      דני א, 28/07/08 13:39

      עשה טעות אבל לא צריך להיסחף
      למי עם ישראל זקוק בעת מצוקה
      לרמי ודומיו? לא. אלא ללוחמים
      כדוגמתו של צ''יקו
      חזק ואימץ עד שוך הסערה

      הגב לתגובה זו

  • 139.

    הבעיה היא בטיוח ולכן עליו להתייצב בבקום מחר.

    אח''כ שואלים למה הפסדנו במלחמה, 28/07/08 10:56

    מדהים איך קצין בעל חוסר חמור בשיקול דעת מגיע לדרגת תת-אלוף ועוד מועמד להיות במטכ''ל

    הגב לתגובה זו

    • אולי היינו צריכים שאתה תחתום בקבע?!!

      אורית, 28/07/08 11:07

      אבל מאחר וזה לא קרה,יותר עדיף שתשאר בפינה שלך ותגיד תודה לאלה שכן!!

      הגב לתגובה זו

      • לאורית היקרה!

        יגאל, 28/07/08 11:47

        רציתי לשאול,באיזו דרגה בעלך היקר? אילו תארים אקדמאים אני ושאר האזרחים מימנו לו? כמה פעמים בשנה את יורדת לאילת עם הרכב והדלק שאני ושאר האזרחים ממנים לו ןלך? באיזה ישוב יוקרתי את חיה שהמדינה הפשירה קרקעות במחירי רצפה כדי לפנק את בעלך ואותך כיקירי המדינה? שאלה נוספת לי אליך,אורית! רופא המציל חיים,מורה המחנכת את דור ההמשך למדינה זו,ניצול שואה שהקים את המדינה הזו במו ידיו,סטודנט שנושא על גבו שכר לימוד עצום מדי שנה ועוד דוגמאות רבות וטובות.תורמים פחות למדינה זו מאנשי הצבא ''המסכנים'' שלא מתוגמלים כראוי לדעתך?

        הגב לתגובה זו

        • רציתי לשאול אותך כמה לילות אתה נוחר במיטה כשציקו בתפקיד? (ל''ת)

          משהו שעינו אינה צרה בקצינים מוכשרים, 29/07/08 06:52

          הגב לתגובה זו

        • יגאל דברים כדורבנות כפרה עליך (ל''ת)

          בנצי מנתניה, 11/06/09 13:01

          הגב לתגובה זו

  • 138.

    המאפיה של גולני כבר תסגור את זה

    משה, 28/07/08 10:53

    לא לדאוג, המאפיה של גולני כבר תסגור את זה. אחד מחפה על השני ובראשם גבי אשכנזי

    הגב לתגובה זו

    • למה לזרוק רפש?

      דותן, 28/07/08 11:55

      אדם משכמו ומעלה. טעה נלחץ. מודה ועוזב ירוחם.

      הגב לתגובה זו

  • 137.

    ומי ילחם במלחמה הבאה?

    איילת, 28/07/08 10:50

    מי ילחם במלחמה הבאה? הפצ''ר? קצת פרופורציות, הבן-אדם לקח אחריות. ומה אתם הייתם עושים???

    הגב לתגובה זו

    • יקירתי, גם את הלכת לאיבוד...

      אלון לידאי, 28/07/08 11:26

      לא הייתי מאשר לקטין לנהוג בכלי צבאי.
      לא הייתי מאשר יום חופשה שמערב כלים צבאיים עם אזרחים (אין להם כסוי של בטוח בהיותם על רכב צבאי)
      הייתי מארגן ימי עיון באוגדה ליישור קו בנושא אמות מידה ואחריות של הקצונה הבחירה והזוטרה כאחד.

      הגב לתגובה זו

    • מי יילחם - אני - כרגיל.... (ל''ת)

      מילואימניק, 28/07/08 12:07

      הגב לתגובה זו

      • מילואימניק מסור, עכשיו עם ישראל ישן בשקט - ג-ד-ו-ל!!! (ל''ת)

        סבא נמנם, 30/07/08 20:57

        הגב לתגובה זו

  • 136.

    תירגעו

    אמנון, 28/07/08 10:50

    נראה לי שכל תוקפיו של תא''ל צ'יקו עוד לא יצאו מבתי הקפה בשנקין,
    הלואי שהיינו מתברכים בעוד קצינים כאלה, שמקריבים את חייהם הפרטיים בכדי שאותם מלעיזים יוכלו לשבת בבתי קפה ולהשמיץ את מיטב לוחמינו שבזכותם אנו כאן,
    צ'יקו - המשך בדרכך, מעידתך הינה שטותית, באזרחות לא היו מתייחסים לזה בכלל, עלה והצלח

    הגב לתגובה זו

    • לא שטותית, וצריך להיענש, אבל בעקרון אתה צודק (ל''ת)

      פנדה, 28/07/08 13:45

      הגב לתגובה זו

  • 135.

    אנשים כאן מגזימים בטירוף

    פנדה, 28/07/08 10:49

    ברור שהוא צריך להיענש על זה, אבל תשמרו על פרופורציה - האיש הוא נכס לצה''ל, ולא מדובר בעבירה שמצביעה על תפקוד לקוי ברמה הפיקודית. על עבירות חמורות הרבה יותר מקבלים עונשים סמליים לפעמים - למשל נגד שאיבד את הלפטופ שלו זה הרבה יותר חמור והרבה יותר מסוכן בטחונית, ובמקרה הזה אפילו לא מורידים בדרגה.

    הגב לתגובה זו

    • זה מה שאתה לא מבין וזו הבעייה - על אמינות מעיפים מקורס קצינים

      חניבעל, 28/07/08 11:57

      וזו בעייה קשה מאוד באמינות. 1. להשתמש בטרקטורון צבאי שלא למטרות מבצעיות. 2. לתת לקטין בלי רשיון לרכב על טרקטורון. 3. לתת לאזרח לנהוג על רכוש צהל ללא אישור. 4. לנסות לטטיח. 5. לא לדווח. 6. לנסות ולהשתיק בכסף. מה עוד אתם רוצים??? זה נורמות פסולות מאוד!! למפקד גם אם הוא ניצח את כל הצבא המצרי לבד עם סכין בין השיניים.

      הגב לתגובה זו

  • 134.

    למה לומר ''חקירה חמורה'' ? מה חמור כל כך בזה . סתם חקירה (ל''ת)

    גל, 28/07/08 10:43

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    במילה אחת : הביתה ! (ל''ת)

    ליאור, 28/07/08 10:40

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    זו לא תקלה מבצעית שאפשר לסלוח ולהבין. זו בעיה ערכית שורשית. (ל''ת)

    תפנימו, 28/07/08 10:39

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    ככה הם מתנהגים בצבא ואחר כך הם גם באזרחות!!!

    אזרח מודאג, 28/07/08 10:36

    את דרך ההתנהגות הזו של טיוח וכיסתוח כל תינוק ישראלי יונק משדי אימו ולאחר מכן בטירונות משדרגים אותו לדרגת אומן,בקורס הקצינים הופכים אותו לדרגת רב אומן ומשם הוא עושה את דרכו לפוליטיקה ולדרגות שחיתות בקנה מידה רציניות יותר. כמה כבר נחזור על הקלישאה הידועה שהקצונה הצבאית עושה בצבא ובמדינה (לאחר השחרור) ככל העולה על רוחה,החל מהפנסיות המנופחות דרך מינויים של מקורבים וסגירת עיסקאות המנופחות בטובות הנאה ועד לשליטה חסרת כל פרופורציה ממשקל הקצונה הצבאית לדורותיה באוכלוסיה הכללית אל מול משקלם היחסי בין 120 חברי כנסת ושרים!!! די לחונטה הצבאית ששולטת בנו.

    הגב לתגובה זו

    • :-( מציאות עגומה

      ., 28/07/08 10:57

      צודק בהחלט,אני הייתי ממליץ לבדוק את מספר המוערבים בעבירות שחיתות,מרמה,קבלת שוחד,מינויים פוליטים וכ''ו בקרב אנשי הציבור בעלי עבר צבאי,לדעתי התוצאות שיתגלו יהיו חמורות ולא מפתיעות בכלל (לרעה כמובן).

      הגב לתגובה זו

    • אתה סתם קנאי

      אמנון, 28/07/08 10:59

      אתה לא אזרח מודאג
      אתה אזרח קנאי בפנסיה הצבאית לאנשים שתרמו את מיטב שנותיהם עבורך,
      אולי אתה לא יודע אבל אולמרט המושחת היה כתב צבאיולא גנרל, כנ''ל הירשזון, קצב ושאר הפושעים המושחתים

      הגב לתגובה זו

      • לא קנאי אלה ספונסר,יש הבדל גדול! (ל''ת)

        אזרח מודאג, 28/07/08 11:17

        הגב לתגובה זו

    • גם אני מודאגת..

      אורית, 28/07/08 11:10

      מאזרחים כמוך שחושבים שיקום אחר ויעשה את העבודה של הקצין,אז זהו שאולי לא שמת לב,אבל לא הרבה קופצים על לשכות הגיוס...

      הגב לתגובה זו

  • 130.

    מה היה קורה לאזרח מהשורה לו נתן לבנו לנהוג ? כלא (ל''ת)

    לכלא, 28/07/08 10:34

    הגב לתגובה זו

    • אפילו לא היו פותחים לו תיק!! (ל''ת)

      אורית, 28/07/08 11:10

      הגב לתגובה זו

  • 129.

    הקידום ייפגע

    פרודו, 28/07/08 10:34

    ממש מעניין אותו. הרי הוא ישתחרר, יקבל את תפקיד מנכ''ל רשת עמל וימשיך בהרגליו הקלוקלים. במקרה הגרוע יותר, הוא יהפוך לשר מה שרק יגדיל את טווח ה''תום לב'' שלו...
    אנשים נולדים ישרים, תגידו, מתי לכל הרוחות הם מתקלקלים כך? מה ה''נגיף'' הזה שגורם לאדם להתנהג בסגנון עברייני כזה? איך זה קורה פתאום?

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    די , אל תחסלו לנו את כל המפקדים המוכשרים (ל''ת)

    אלון, 28/07/08 10:34

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    הוא לא יכול להשאר בצה''ל. זהו זה . (ל''ת)

    קצין, 28/07/08 10:33

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    איך מחר הוא יוכל לשפוט חייל על עבירה הרבה פחות חמורה ?? (ל''ת)

    שאלה, 28/07/08 10:31

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    דוגמא אישית

    רמי, 28/07/08 10:30

    שיקו שלום.
    חבל שלא ידעת לדרוש מעצמך דוגמא אישית כפי שעדעת לדרוש את זה מסא''ל ברנס שכול כך דרשת להדיח אותו מהתפקיד וחיפתה על המח''ט.אך אמרו חז''ל פעם למעלה פעם למטה אולי תרגיש אתה למה שגרמת לסא''ל ברנס בדרך להוא הודח ולא הסיבה.

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    אשכנזי יעשה לו כבר כסת''ח.... כרגיל. (ל''ת)

    בושה, 28/07/08 10:29

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    להדיח את העשב השוטה הזה. (ל''ת)

    דקל, 28/07/08 10:27

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    החומרה הנוספת

    רם אפרתי עו''ד, 28/07/08 10:25

    החומרה הנוספת היא מדוע צבאנו מאפשר מצגות לאזרחים מקורבים על כלי רכב צבאיים זה מתחיל מרכבים ונגמר במטוסים מתי גבי אשכנזי ישים לחרפה הזו קץ

    הגב לתגובה זו

    • אתה מאלה שחושב שמג'וינט נהיים מכורים להרואין... (ל''ת)

      אורית, 28/07/08 11:11

      הגב לתגובה זו

  • 121.

    שמעתם את פואד בן אליעזר ?? ''יכול לקרות לכל אחד''. לא חלמתי לתת

    שחיתות מהיסוד, 28/07/08 10:23

    לבני לנהוג. הבן אדם מושחת מהיסוד.

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    אנשים לא מבינים כמה שזה חמור. טוב התרגלנו לנורמות של אולמרט (ל''ת)

    לירן, 28/07/08 10:21

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    טוקבקים מטעם אנשי צ'יקו לא יועילו כאן. הוא חייב ללכת ! (ל''ת)

    אזרח, 28/07/08 10:19

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    נורמות של שחיתות פשטו בצה''ל. חבל. (ל''ת)

    חבל, 28/07/08 10:19

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    גם מנדלבליט שותף לטיוח. (ל''ת)

    משה, 28/07/08 10:17

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    לא רק חקירה פלילית אלא שלילת דרגותיו. זה חמור מאוד. ומי שלא מבין שילך

    משפטןם, 28/07/08 10:16

    ללמוד את החומר

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    סופו של הסכינאי... (ל''ת)

    המבין יבין..., 28/07/08 10:15

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    זה צה''ל של אשכנזי ! שיעשה עוד מירוץ גולני חלול. (ל''ת)

    2008, 28/07/08 10:14

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    שטויות מוחלטות

    צביקה, 28/07/08 10:14

    אפשר וצריך לטפל בחריגות מנורמות ההתנהגות אבל קצת הגזימו כאן. במדינה שבה היועמ''ש נדרש לפוליגרף בשל שחיתותו נראה לי קצת קשיח מידי לכסח איזה קצין בגלל שניסה לטייח על פשלה.

    ובתוך כל אלו נשאל: מתי בפעם האחרונה שמענו על מישהו (מהזוטר ביותר ועד לבכיר) במערכת המשטרה אשר נחקר, והודח?

    רוצה לומר הצבא חשוף מאוד אבל המשטרה ומשרטי הציבור האחרים חסינים מביקורת או מסנקציות. ולנו, העם מה שבאת חשוב זה הצבא. מכאן אני קורא להחתים עצומה של אזרחים אשר קוראים למתן את התגובה עם נושא הכתבה הזו ובמקביל להתחיל ולגרוף את החרא שמצטבר במשטרה ובשירות הציבורי.

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    קצין רקוב . (ל''ת)

    עוזי, 28/07/08 10:13

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    אין מנוס מהדחת הקצין. חייב לשמש דוגמא לבאים אחריו (ל''ת)

    שי, 28/07/08 10:12

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    הבחור עבריין פשוט !!! (ל''ת)

    רן, 28/07/08 10:12

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    מצד אחד מולבים בתקשורת - מצד שני מתפלאים למה אנשים טובים לא רוצים

    ישי, 28/07/08 10:09

    לבוא ולעבוד במגזר הציבורי.

    אפשר לחשוב שהבן של סמנכ''ל בל''ל או ישראייר לא נוסע עם הרכב המשפחתי .

    תרגיעו כולכם.

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    די עם ציד המכשפות

    י, 28/07/08 10:08

    בסוף ישארו בצבא רק קצינים בינוניים ואפורים שיובילו את הצבא לאבדון.בני אדם אינם מלאכים

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    תרגעו כבר.

    צפונית, 28/07/08 10:03

    בניגוד למה שמתרחש עכשיו בצמרת המדינית צ'יקו לקח אחריות והתוודה שפעל שלא כשורה. שישפטו אותו בבית דין צבאי ויעזבו אותו בשקט. על סיפור כזה לעשות כותרות בעמוד ראשי של העיתון? לא נסחפנו?
    אם גם את צ'יקו ימנעו מקידום לא יישארו לנו קצינים טובים בכלל.

    הגב לתגובה זו

    • התוודה ???? שנה של שתיקה ונסיון טיוח ??? נפלת על הראש ??? (ל''ת)

      מאיר, 28/07/08 10:17

      הגב לתגובה זו

    • הערה ל-107 צפונית

      נח, 28/07/08 10:28

      אבל רק בראשי תיבות.
      א.התוודה,כשראה שאין לו ברירה אחרת.
      ב.יושבי צמרת המדינה,הם בוגרי''האקדמיה שנקראת צה''ל''.שם למדו איך לעשות ולא להיתפס.
      ג.אם זה קצין טוב ,אז קצב נשיא מעולה.בס''ה,מה שעשה כולם נהנו,לאף אחד לא נגרם נזק,אפילו לא לביגוד של א`,או ג`

      הגב לתגובה זו

      • אם קצב היה באמת נשיא מעולה אז אולי גם היינו סולחים לו

        פנדה, 28/07/08 10:54

        כפי שסלחנו לעייזר וייצמן, שהיה גם הוא שוביניסט ובנוסף נתפס בשחיתות, אבל בגלל שהיה נשיא מעולה שביטא את רוח העם זה נסלח לו. קצב לא עשה דבר בתור נשיא מלבד לבזות את המשרד והתפקיד, ולכן ההדרן שלו כעבריין מין סדרתי היה הקש ששבר את גב הגמל.

        הגב לתגובה זו

        • פנדה, אבדת את הצפון. נראה כי את/ה סובל/ת מנתק בין המוח ליד הכותבת. (ל''ת)

          גריזלי, 29/07/08 23:41

          הגב לתגובה זו

  • 106.

    מעריץ של צ'יקו כלוחם שלחם תחתיו

    דביר, 28/07/08 10:01

    זה לא בסדר אבל זה באמת צריך להיות ברמה המשמעתית.. נראה כמו חיסול חשבונות של מישהו או עם הפצ''ר או עם צ'יקו (מכיון שבהקשר של הפצ''ר הוזכר שמה של נשיאת ביהמ''ש העליון המחסלת הידועה אני חושד שציקו נפל קורבן בקרב לא לו...וזה כבר באמת מרתיח)

    הגב לתגובה זו

    • אכן נראה ככה, פתחו עם זה את מהדורת גל''צ

      פנדה, 28/07/08 10:55

      זה סיפור לשולי החדשות, צריך לטפל בזה במלוא החומרה אבל לא להפוך אדם לשעיר לעזאזל.

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    חקירה פלילית ? הדחה ? השתגעתם ?

    מילואמניק, 28/07/08 10:00

    ככה זורקים לפח עשרות שנים ונסיון צבאי בגלל תיקון רכב . לא מדובר בתאונה מבצעית . טעות במסגרת יום חופשון. נו נו נו ולהמשיך הלאה.

    הגב לתגובה זו

    • הנורמות שלך עקומות כנראה. חובה להדיחו !!!! (ל''ת)

      עמיקם, 28/07/08 10:12

      הגב לתגובה זו

    • ציקו הביתה

      רוני, 28/07/08 10:19

      מניסיוני כאיש משטרה לשעבר
      מדובר כאן בעבירה פלילית.
      הוא יכול לשכוח מהאלוף ואם אכן ניסה לשבש הליכים כפי שנטען. צריך לפטר אותו.
      אם היה קצין משטרה הוא היה כבר מושעה מזמן.

      הגב לתגובה זו

      • אם יעכבו לו את המינוי זה יהיה מסר מספיק חזק

        פנדה, 28/07/08 10:56

        כל דבר מעבר רק יהפוך אותו לגיבור נרדף.

        הגב לתגובה זו

      • אם כך,איש המשטרה הדגול, אין בעיות, אז מה אתה מבלבל את המוח? (ל''ת)

        סתם אזרח חסר נסיון, 29/07/08 23:43

        הגב לתגובה זו

  • 104.

    זה שניסת להסתיר מוכיח שאין לך אמות מידה מוסריות= ומוטב שעה אחת קודם!!! (ל''ת)

    נ.כהן חט על פשע=לך לא מותר הכל רק בגלל שאתה תא''ל, 28/07/08 09:59

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    די בחייחם תרדו מימנו מה כבר קרה כאן יא אוחלי נבלות שכמותכם (ל''ת)

    ציון, 28/07/08 09:55

    הגב לתגובה זו

    • ציון לא קרה קלום! רק הסתיר את הפשע+זייף את הטופס+ופיצה כספית (ל''ת)

      תא''ל פושעה, 28/07/08 10:19

      הגב לתגובה זו

  • 102.

    החומרה היא לא בזה שאיפשר לקטין לנהוג.

    אני כרגיל, 28/07/08 09:54

    זיוף מסמך והסתרת ראיות הן פי מליון גרועות יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    אל תצאו מפרופורציות

    נדהמת מעריפת הראשים, 28/07/08 09:51

    אכן טעה ופיצה, מכאן ועד להדחה רחוקה הדרך.
    מי יהיה הפראייר הבא שיחליף אותו? גם על זה צריך לחשוב. אין לנו אלופים טובים מיותרים.

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    מה קורה במדינה לעזזל (ל''ת)

    שחר, 28/07/08 09:41

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    ואת חבר שלי, סג''מ, הדיחו על דבר כזה (ל''ת)

    איפה ואיפה, 28/07/08 09:41

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    פושע קטן צחח לנו בצה''ל. (ל''ת)

    אמנון, 28/07/08 09:41

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    להוריד בדרגה !!!!! (ל''ת)

    מוני, 28/07/08 09:40

    הגב לתגובה זו

    • מוני אתה צודק, גם לשבור לו את החרב במסדר צבאי. (ל''ת)

      שכנה של מוני, 29/07/08 23:47

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    אין מנוס. אחרי התנהגות עבריינית כזאת אשכנזי יהיה חייב לשלוח אותו הביתה (ל''ת)

    אם לא, זה יהיה שלב נוסף בהתדרדרות הצבא, 28/07/08 09:40

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    מה רוצים ממנו לכל הרוחות

    נח, 28/07/08 09:37

    האם זה חדש שקצין בדרגתו עומד מעל החוקים,
    מה הוא הראשון? רק לא היה לו מזל.
    מצד שני גילו על ידי זה כשרון פוליטי גדול.
    עם כשרון כזה בודאי מובטח לו עתיד מזהיר בפוליטיקה.ראה אריאל שרון,אהוד ברק,יצחק רבין,משה דיין.ועוד,ועוד.המקום פשוט קטן למנות את כולם.נו בס''ה זה לא כל כך נורא!,

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    חיי אדם מופקדים בידי האדם המושחת הזה. לסלק ! (ל''ת)

    יוני, 28/07/08 09:34

    הגב לתגובה זו

    • stom et hape (ל''ת)

      Or, 28/07/08 09:56

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    נסיון הטיוח חמור לא פחות מהפשע. (ל''ת)

    אלון, 28/07/08 09:33

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    הביתה ! ויפה שעה אחת קודם.... (ל''ת)

    יפה, 28/07/08 09:32

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    עוד פעם......

    דני, 28/07/08 09:31

    שלום
    קראתי היום בבוקר את אותה ידיעה ונכון הדבר כי גם תא''ל תמיר הוא כאחד האדם.
    אבל ופה באות מס' הסתיגויות !מכיון שקצין בצה''ל אמור להוביל צבא על בסיס האמינות והאמת בנק' זו אינני מבין את מעשיו.
    ובכדי להוסיף נדבך על נדבך שמעתי את דבריו של מפקדו לשעבר אפי איתם ואינני מבין מדוע לא שמעתי ממנו את המשפט הפשוט ''אמור את האמת''.

    הגב לתגובה זו

    • דני, איזה עומק. אולי תכתוב ספר? (ל''ת)

      סבתא שלך, 29/07/08 23:49

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    לתת לבן 14 לנהוג ??????? השתגע ?????? (ל''ת)

    מירה, 28/07/08 09:30

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    סיכול ממוכד עם וידוא הריגה (ל''ת)

    מזרחן, 28/07/08 09:29

    הגב לתגובה זו

    • אתה אולי מזרחן...אבל עברית לא יודע.(ממוקד). (ל''ת)

      יבגני מוחמד, 28/07/08 15:40

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    כאזרח הוא היה מקבל עבודות שירות לפחות . זה בטוח (ל''ת)

    חמור מאוד, 28/07/08 09:29

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    זה מפקד שצריך לשמש דוגמה לחייליו ?? (ל''ת)

    יואב, 28/07/08 09:28

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    שקר וטיוח - נפלת בנושא אמינות - תלה את המדים

    עמוס שמואל, 28/07/08 09:28

    ''תום לב''? שקר וטיוח! האם היית משאיר מ''מ שכזה בתפקידו? האם היית מאמין לדיווחיו מהשטח? האם היית קונה את סיפוריו בתחקיר? נפלת וכשלת בנושא אמינות. א מ י נ ו ת. לא הייתי מפקיד את ילדי בידי קצין שכזה. יש חיים גם מחוץ לצבא.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    במדינת צבא הדרגות מאפשרות הכל. זה רק הסמפטום.... (ל''ת)

    הבעיה הרבה יותר חמורה, 28/07/08 09:26

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    אסור להדיח את צ'יקו!!!

    נתנאל, עלי, 28/07/08 09:26

    מהכרות אישית עם צ'יקו אני קובע שמעטים הקצינים המקצועיים והאיכותיים כמותו. הרבה פעמים אמרתי בשנה האחרונה שאם להיכנס לעזה, כמו שהחטיבה שלי מתוכננת, אז רק תחת פיקודו של צ'יקו. אין ספק שיש כאן כישלון שלו, הוא ראוי לנזיפה, אבל אסור שזה יגיע ליותר מזה. לא מקל ראש בחומרת העבירה, אבל גם לא צריך להגזים. צ'יקו, חזק ואמץ, אנחנו עוד זקוקים לך.

    הגב לתגובה זו

    • תתבייש לך נתנאל. אם הוא היה מפקד של הבן שחל והיה נותן לו פקודה

      עלק..עלי, 28/07/08 09:42

      הזויה וסעקבות כך היה קורה לו משהו אני בטוח שלא היית מדבר כך !

      הגב לתגובה זו

      • עוד אחד שלא מבין

        חייל לשעבר שלח צ'יקו, 28/07/08 10:07

        כנראה שאתה לא מכיר את צ'יקו - הייתי רוצה שהוא יתן פקודות לבן שלי הרבה יותר משהייתי רוצה שהבם שלי יקבל פקודות מהרבה מח''טים אחרים בצה''ל שכל יתרונם הוא בכך שלא הסתבכו אבלבמלחמת לבנון ראינו את תיפקודם...ודי לחכימא

        הגב לתגובה זו

  • 83.

    לא לצאת מפרופרוציה ? עבירה פלילית+פקודה לא חוקית+טיוח+הדחת אחרים (ל''ת)

    עמי, 28/07/08 09:25

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    יאללה הביתה!!!! (ל''ת)

    צ'יקו, 28/07/08 09:23

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    איזה מסר מקבל הנוער הצעיר העומד להתגייס ? אלוהים ישמור . (ל''ת)

    ברקאי, 28/07/08 09:23

    הגב לתגובה זו

    • קודם שההורים של הנוער יתנו מסרים חינוכיים אחר כך תדרוש זאת מאחרים (ל''ת)

      אמא ללא גבולות, 29/07/08 23:54

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    הוא תא''ל, ידאגו לסגור את זה בשקט (ל''ת)

    ע.ר, 28/07/08 09:23

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    להדיח מצהל מהר

    איש מילואים, 28/07/08 09:22

    אי אפשר לסמוך עליו בקרב

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    להראות לו את הדרך החוצה.. לא שנייה אחת יותר . (ל''ת)

    רותם, 28/07/08 09:22

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    התנהגות נורמטיבית

    יוסף, 28/07/08 09:22

    עמד בהתחייבות של הטעות שלו ושילם את הנזק ומציגים את זה כ''שילם במעטפה''. זה נראה דיווח מגמתי.
    עשה טעות אבל לא סוף העולם.

    הגב לתגובה זו

    • לצערנו, אתה צודק. זאת הנורמה המעוותת (ל''ת)

      דינה, 28/07/08 09:53

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    יום כיף לאזרחים על חשבוניכם

    אסף, 28/07/08 09:20

    עלוב.

    יום כיף למשפחות הסגל באמצעות כלי צבא. יום כיף עושים בלונה פארק ולא נותנים לאזרחים להשתמש בכלים צבאיים. ''במסגרת הבילוי, יצאו המשתתפים לנהיגת שטח ברכבים צה''ליים מסוג ''באגי'' ''

    מה ההמשך? מפחות סגל חיל האויר יטסו במסוקי החיל.

    אם אכן הקצין הנ''ל אשם יש לשלול את דרגותיו.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    בושה וחרפה לצה''ל. (ל''ת)

    מתי, 28/07/08 09:20

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    צ.ה.ל=תרבות שקרררררררררר תכניסו את זה טוב טוב לראש. (ל''ת)

    מכיר תמערכת, 28/07/08 09:20

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    חושך בצה''ל: גניבה, שקר, כשל ערכי, זיוף . (ל''ת)

    נדב, 28/07/08 09:19

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    מה הפלא זה האיש שחיילים התחשמלו למוות אצלו בצפון. (ל''ת)

    פיני, 28/07/08 09:17

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    עם ערכים כאלה לא ניתן לבנות צבא חזק ! (ל''ת)

    סגל, 28/07/08 09:16

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    למה המדינה הזו הדרדרה. (ל''ת)

    הרפז, 28/07/08 09:15

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    בטח אשכנזי יחפה על השחיתות הזו. הוא חבר שלו. (ל''ת)

    חונטת גולני, 28/07/08 09:14

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    שיקול דעת לקוי שלו יכול להופיע גם במלחמה הבאה לא עלינו

    אב דואג, 28/07/08 09:12

    עם כל הצער. אדם כזה לא יכול להמשיך ולשרת ודאוג לבנינו.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    ל-5 - גזען נשאר גזען

    יהודי, 28/07/08 09:12

    גם אם הוא יהודי,
    ברגע שמכלילים קבוצה ומלבישים עליה סטיגמות
    זו גזענות.
    עשית זאת פעמיים:
    1. גולני נחותים
    2. נחלא''י הגזע העליון

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    אולמרט קטן צומח לנו בצה''ל. (ל''ת)

    חוק וצדק, 28/07/08 09:11

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    מנדלבליט ניסה לטייח. זה לא פחות חמור בעייני. ממש שחיתות. (ל''ת)

    יוסי, 28/07/08 09:11

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    הביתה !!!!!!!!!!!!!! כשל ערכי חמור. (ל''ת)

    אזרח, 28/07/08 09:09

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    להעיף

    א.ז., 28/07/08 09:09

    היה מקרה דומה ביחידה שלי, אלא ששם הטייחן היה סמל ראשון. ביטלו לו את הקבע והעיפו אותו מהצבא.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    קצין עתיר קרבות והשגים נבהל כמו ילד מכלום ומסתבך

    אלי, 28/07/08 09:08

    מודה ועוזב ירוחם וזהו נו באמת אפשר לחשוב שיש לנו הרבה כאלו!!
    לותר ולהמשיך הלאה. כן קצת עיגולים אבל הבחור למד. לא היתה פגיעה בנפש וזהו

    הגב לתגובה זו

    • תסתכל על התגובות ותבין למה הבן אדם נבהל!

      1, 15/05/09 05:59

      אנשים מוכנים לפטר כל קצין מצטיין בגלל שהוא לא מגולח או לועס מסטיק!

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    בעבר זכור לנו התיפיפות מוסר שלו -מסתבר שמוסר כפול (ל''ת)

    מוסר כפול, 28/07/08 09:07

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    שהמערכת המשפטית מעורבת מדי כאן...

    ריחן, 28/07/08 09:07

    יש כאן ריח שהמערכת המבוקרת מבקר עד ערב לאחרונה בעוצמה רבה ע''י אזרחי המדינה הדמוקרטית עדיין מאמינים שיש כאן טרמפ לדרגת אלוף עבור יו''ר בית הדין הצבאי לערעורים יקיר צמרת המער' המשפ...
    אני רועד בכתיבה עוד יחפשו אותי

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    אתם מבינים עם איזה קצינים נשארנו בצבא ? צבא ''האשכנזי'' (ל''ת)

    עומרי, 28/07/08 09:07

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    מה כבר קרה?, שיתנו לו קנס גבוה וזהו!!! (ל''ת)

    יא מגזימנים!!!, 28/07/08 09:06

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    חייב ללכת הביתה כמה שיותר מהר !!! (ל''ת)

    מני, 28/07/08 09:02

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    התנהגות שמעידה על תחילתה של מנטליות עבריינית -סכנה גדולה

    י.א, 28/07/08 09:02

    אדם במעמד הקצין היה צריך לעמוד נכוחה להכות על חטא ובכך היה קונה את כבודו האישי והמקצועי.
    היום ההישגיות האישית מעבירה אותנו על דעתנו וגורמת לרבים להתנהג באופן שלא מאפיין אותם וזאת בעיקר מהפחד לאבד את שהשיגו בעמל רב .

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    מהבודדים שיודעים לעבוד בלבנון ועזה.

    אורי, 28/07/08 09:01

    אין לנו את הפריבילגיה לוותר על ניסיונו ומומחיותו של תמיר בשעה זו. הוא מהבודדים בצה''ל שיודע לעבוד נכון בלבנון ובעזה.הפעם יש להסתפק בנזיפה.

    הגב לתגובה זו

    • אנשים לא יודעים להעריך

      גלעד, 28/07/08 09:56

      צ'יקו הוא אחד הקצינים הקרביים הכי חשובים לצה''ל היום הוא פיקד בפועל על הרבה מהפעילות ההתקפית של צה''ל בשנים האחרונות ועושה זאת בהצלחה רבה תוך תעוזה נחישות והקרבה עצמית- הוא גם לא מושחת,צאו מזה-להפך הוא אידיאליסט צריך לתפוס את זה בפרופורציה הוא אדם שכולנו חייבים לו הרבה.(מאחד ששירת איתו והיה לידו בפעילויות)

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    נראה מה יעשה עכשיו הרמטכ''ל אשכנזי, או שהוא רק פה גדול וימשיך לטייח (ל''ת)

    שידוד מערכות בצבא עאלק...חחחחח, 28/07/08 09:01

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    צ'יקו תמיד היה קרוב לאמת אבל רק קרוב

    אב, 28/07/08 08:57

    הוא תמיד היה קרוב לאמת אבל רק קרוב - טיוח, סילוף ומריחה אינם ''נןךדים'' פתאום

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    החבר'ה האלה חושבים שהמדינה היא של אבא שלהם ושהם מעל לחוק (ל''ת)

    אדון צ'יקו - אתה לא יכול לעשות מה שאתה רוצה!!!, 28/07/08 08:57

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    תכניסו את אולמרט לכלא ואותו תעזבו בשקט, אולי איזה דוח... (ל''ת)

    yo, 28/07/08 08:55

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    קצין בכיר המחפף כך אינו ראוי להיות נמנה על הקצונה הבכירה בצהל.

    שמועתי, 28/07/08 08:53

    זה דבר חמור שצריך להדליק נורה אדומה. בצהל יש הרבה מאוד קצינים חפיפניקים קיני פלזמות וסתם שרלטנים שהתקדמו בזכות הלשון הארוכה שלהם. הולך ופוחת הדור. היום תת אלוף בצהל זה רב סרן שלפני 50 שנה. רמה ירודה מאוד של אנשים נשארו בצבא וחבל.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מהומה רבה על לא דבר

    יוני רם, 28/07/08 08:52

    לא מצליח להבין איך עושים מסיפור כזה כאלו כותרות... בטח מישהו מנסה למנוע ממנו איזה קידום.

    הגב לתגובה זו

    • כמו שאמר בוגי - צריך להסתובב בקריה עם נעליים גבוהות

      פנדה, 28/07/08 11:14

      זהירות מנחשים !

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    אפס!,זו בדיוק הבעיה -שהוא מנסה לשדר שזה חד פעמי ....

    שרון, 28/07/08 08:51

    זה דפוס התנהגות חביבי

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אמינות - לסלקו מהצבא

    ירון, 28/07/08 08:49

    חוסר אמינות זהו הפק הכי גדול שיש כך לימדו אותנו דורות והנה בא קצין , עברו כרגע לא משנה ועושה שטויות , משקר , מדיח את נהגו לעדות שקר , והיד עוד נטויה לכן קצין כזה צריך ללכת הביתה וכמה שיותר מהר .

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    גבר שבגברים אפשר רק להרויח מקידומו

    קצין בצה''ל, 28/07/08 08:48

    הקצין הוא אחד הקצינים התותחים שקיימים במערכת.איש ערכים ולחימה שפקודיו מעריצים אותו.מספיק עם השטויות עזבו אותו לנפשו.

    הגב לתגובה זו

    • צה''ל אינו זקוק לשירותיו . שילך. (ל''ת)

      רז, 28/07/08 09:14

      הגב לתגובה זו

      • נכון, אפשר לשלוח אותך במקום זה לשדה הקרב...

        פנדה, 28/07/08 11:15

        רק תשאיר שם ומספר טלפון שנוכל לחזור אליך במידת הצורך

        הגב לתגובה זו

    • להעיף אם נכון

      אסף, 28/07/08 09:21

      אם אכן הדברים נכונים, יש להעיף אותו ושכמותו מהשרות.

      הגב לתגובה זו

    • ''גבר שבגברים '' ''אחד התותחים'' ''איש ערכים'' מסתיר, מזייף,גם השחיד (ל''ת)

      לעיף אותו עם בעייטה בתחת!!!, 28/07/08 09:31

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    לדעתי

    א, 28/07/08 08:47

    מה שהכי חמור זה שהוא מילא דוח שקרי ורשם שהנהג שלו עשה את התאונה !!! זה מאוד חמור.
    לא יודעת אם צריך להעיף אותו מהצבא, אבל הוא צריך להיענש על כך.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    בצה''ל רגילים לשקר ולטייח זו הסיבה

    שמאל ציוני!, 28/07/08 08:47

    שתמיר לא רואה בזה עניין רציני

    חייבים להוריד אותו בדרגה ולהעיף אותו הביתה
    אסור לנו לקבל פאקים באמינות במיוחד אחרי מלחמת לבנון

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    בגללו שיקרו הנהג, הפקידה, קצין נוסף...

    חוטא שהחטיא אחרים, 28/07/08 08:47

    חתיכת טמבל,

    רק על הטימטום שאישרת לחסר רשיון לנהוג ברכב צבאי (נדרש רשיוון צבאי והסמכה בהתאם) מגיע לך לעוף מהצבא.

    וגם כשתעוף, מושפל, עם זנב בין הרגליים, אתה יכול להודות למזלך הטוב (ההשגחה האלוהית) שהצילה אותך מאסון כבד באמת, שאף אחד לא נפגע.


    יותם

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אם זה מלח הארץ שלנו...

    יעל, 28/07/08 08:45

    אם מפקד בצמרת צה''ל לא מסוגל לקחת אחריות בלי שום ''אבל'' אז אין הרבה מה לצפות מהנוער בארץ. רק ליצנים ושקרנים נשארים פה לאט לאט. שממה אמיתית.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    חקירה חמורה נגד מפקד אוגדת עזה צ'יקו תמיר

    משה, 28/07/08 08:45

    צודק. לא יפה אבל לא יותר. דין אחד לכולם.ברק ברח לפצועים ואין מדבר.ואתם דנים בזה.איפה הפורפורציה?

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    איך נפלו גיבורים?-שמו להם רגל!

    אליקו, 28/07/08 08:44

    פשוט כואב הלב
    ממקרה של טוב לב
    שטופל[ואולי לא?]בתום לב
    ועומד להסתיים בשרירות לב
    אכן למעורבים ולנו יש שברון לב
    אך???האם המניע של הסגל הבכיר נובע מרוע לב
    מעיין צרה?מסגירת חשבונות?מאטימות לב?
    או שמא מצידקת הדרך? מיושרה? ויושר לב?
    לאלוהים ולאלופים פתרון !
    ונקווה שזה לא המסמר שיסגור את הארון!!!

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    בן כספית כהרגלו בודה אך לא מודה. שי יניב כבר מזמן מזמן אלוף

    לא מפחד מבן כספית, 28/07/08 08:41

    הניסיון של בן כספית לקשור בין קידום הפצ''ר לחקירה מגוחך. שי יניב כבר מזמן אלוף. כהרגלו מפרשות קודמות (דוגמת יחיעם אוחנה) בן כספית בודה עובדות מליבו. הוא הכתב הכי לא אמין בישראל כידוע לכל העיתונאים והוא בעיקר מתחסד ומגלגל עיניו השמיימה. להתנצל הוא אף פעם לא יתנצל ותמיד ימציא איזה תירוץ עלוב. בכל מקום עבודה אחרת היה מפוטר. אבל אתם לא תפרסמו את התגובה שלי כי הרי מגלגל העיניים שולט בכם.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    דוגמא אישית שלילית, עם כל הצער יש להדיחו

    r, 28/07/08 08:40

    דוגמא אישית היא מאבני היסוד של צה''ל
    נסיון ההסתרה חמור ממתן הנהיגה לקטין אף שגם הוא חמור,
    מכיר מפקדים בחירים שהלכו הביתה ממקרים דומים
    מכיר צוער שהודח מקורס קצינים כי לקח חתיכת פלנליט מהאפסנאות ללא אישור

    תא''ל יקר, פישלת ועליך לשלם את המחיר.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    איזה שטויות. איך מנפחים בלון ועושים מעכבר הר. זה בכל מהדורות החדשות?. (ל''ת)

    רן, 28/07/08 08:38

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ראבאק איזה גולנצ'יק!!

    שלומי, 28/07/08 08:37

    לטוב ולרע אלו הגולנצ'יקים היקרים שלנו

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    הקשר בין הדרגה לחקירה. (ל''ת)

    חיים, 28/07/08 08:36

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    עם כל הצער עבריין מסוגו אינו יכול להמשיך ולשרת בצהל

    קצין בכיר במלואים, 28/07/08 08:36

    לצערנו ולבושתנו תא''ל תמיר לא יכול בשום צורה להשאר בתפקידו בצה''ל ולהערכתי והבנתי גם לא יכול להמשיך ולשרת,
    ממה נפשנו האיש נתן לבנו בן הה-15 לנהוג בכלי רכב צבאי בנגוד לחוק, לילד אין רשיון נהיגה (ובוודאי לא בטוח), הקצין לא דווח על תאונה כנדרש (פשוט שקרעל כל הנלווה לכך), את כל זה ראו גם פקודיו,
    איזו דמות של מפקד יש לאחד כזה, איך אמהות יפקידו את ילדיהם בידי מפקד שהוא שקרן ועבריין, לכן גם אם הוא קצין טוב (ואני מאמין שכן) אין מנוס מהגשת כתב אישום ושחרורו מצהל,צריך לצפות מתא''ל בצהל שידע גם לחשוב וגם לחשב את תוצאות מעשיו,
    אם צהל רוצה לחזור למה שהוא היה אזי צריך להתחיל ולעשות סדר בבית,מפקדים חייבים ואני חוזר חייבים לשמש דוגמא (ובטח לא כזו).

    הגב לתגובה זו

    • זה מפקד גרוע ובעיקר לא אמין

      סימה מהדרום, 28/07/08 16:41

      אני לא הייתי רוצה שילדי ישרתו תחת אחד כזה, יהיו כישוריו הצבאיים כאשר יהיו, אני אישית גם מפקפקת בכישורים כאלה כי מפקד טוב צריך גם להיות מפקד חכם והמעשה הזה הוכיח שתא''ל תמיר רחוק מזה.

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    ציקו וחצי (ל''ת)

    האוסקר הישראלי, 28/07/08 08:34

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    לנו המג''ד תמיד אמר

    עמית, 28/07/08 08:33

    שהפאק הכי חמור הוא פאק באמינות.
    אז מילא שהוא נתן לילד לנהוג בטרקטורון. אבל לנסות להסתיר ולשחד את הנהג שנפגע? זה כבר פאק באמינות. טירון סוגר שבת בגלל זה. מקצין בדרגתו צריך לדרוש יותר ולהראות לו את הדרך הביתה...

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    המאתרג של אולמרט מנסה להסיח את דעתנו (ל''ת)

    מעידה קטנה כל כך צורמת לו פתאום, 28/07/08 08:32

    הגב לתגובה זו

    • כל כך צודק,בן כספית לך הביתה נראה אותך מפעיל אותה צדקנות מול הבוס שלך

      מני, 28/07/08 08:58

      אולמרט

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    מעניין למה התקשורת משתפת פעולה עם הסיכול הממוקד המכוער הזה (ל''ת)

    ניסן, 28/07/08 08:31

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    נא לא להעניש את צה''ל

    אביב, 28/07/08 08:30

    מדינה שנתנה למשפחת פשע לעשות ככל העולה ברוחה על כסא ראש הממשלה, מדינה שמאפשרת לארכי מושחת להיות מעל שנתיים ראש ממשלה, אותה מדינה רודפת קצין מעולה כאילו יש לה עודף של כאלה אנשים. נא לתפוס פרופורציות, לתת לו עונש, ולא לתת לכולנו עונש ע''י הדחתו.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    גבר אמיתי ורמטכ''ל שאנחנו צריכים בעתיד (ל''ת)

    סוסי הפרא - 12 - נוב' 93, 28/07/08 08:29

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    שיילך הביתה. גבי אשכנזי איזה צבא אתה מאמן? (ל''ת)

    רוני, 28/07/08 08:28

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אוגדה בעזה?!!חשבתי שיצאנו משם?

    סהיוני, 28/07/08 08:28

    מכבסת מילים,תתחילו לדייק,מזמן אין חיילים בעזה,אם זכרוני מדוייק משנת 1996.החיילים יצאו והתמקדו מחוץ לערים ועכשיו קל וחומר שהם לא בפנים.תגידו מה זה חשוב,ובכן משהוא עלול לחשוב שאנחנו עם כובש חס וחלילה!

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מי ילחם במלחמה הבאה? הפצ''ר!!!

    משה, 28/07/08 08:27

    מדינה שראשיה פשעו בה!שריה לוקחי שוחד ושלמונים אך עדיין מפקדיה הצעירים והמוכשרים שלא עפו במלחמה האחרונה מועלים על שיפודים על דבר שהוא יחסית זוטות! האם יש לנו שניים כמו תא''ל תמיר? התשובה למי שיודע! לא ולא!! נכון שזוהי התנהגות והתנהלות בעייתית ! אך צריך שכל בקודקוד! מי ינהל את המלחמה הבאה ?המרובעים! המסודרים! והכי חשוב בעלי התנהלות כסת''חית!
    הלאה החיזבאלה! הלאה החמס! עם ישראל בדרך לכשלון נוסף!
    אני מציע את הפצ''ר כמועמד לאוגדונר עזה ,הרי הוא יודע איך להשמר מכל משמר ,לא ממחבלים חו''ח ,אלא חשוב יותר מהפללה!!!

    בברכת שלום לך מדינת ישראל
    עו''ד ותיק מדור האוניברסיטאות שקצת ראה דבר או שניים בחיו.

    הגב לתגובה זו

    • אין קשר בין הדברים

      בנצי מנתניה, 11/06/09 12:52

      האם זה שהוא לוחם טוב נותן לא לגיטימציה לעבור על החוק ?
      האם הוא מעל החוק
      הויתורים של היום הם הסטנדרטים של מחר

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    אפשר לקבל את מעשה השטות הראשון, אסור לקבל את ההסתרה

    סא''ל מיל., 28/07/08 08:26

    מחר יעשה הקצין הזה טעות מקצועית וירמה את כולם כדי להסתיר זאת? טעויות אפשר לקבל, רמאות לא. קצין אור להיות אדם ישר. חיי בנינו מופקדים בידיו.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    תסמונת החפ''ש גם בדרגות גבוהות

    אפרים, 28/07/08 08:26

    תסמונת החפ''ש קיימת גם בדרגות הבכירות.
    כשיש בעיה מסוג כזה - מנסים לטייח.
    אז כמו שחייל שמנסה לטייח בדבר פשוט - נשפט על ידי מפקדיו למרות שהחייל מנסה לטייח בתום לב (כלומר מנסה לכסות את התחת), גם בעל דרגה בכירה חייב לשאת באחריות על מעשה.
    ללא ספק, כך תת אלוף היה דורש לפקודיו.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    כן בטח..אז בטח בגלל זה מעיפים בן אדם מוערך מחוץ לצהל..מערכת צולעת משהו (ל''ת)

    גילי רומנו, 28/07/08 08:26

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    טוב שזה הגיע לידיעת הציבור . שאחרי הכל משלם להם את המשכורת מהמיסים . (ל''ת)

    איש, 28/07/08 08:25

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    תרבות השקר של צה''ל, כבר אמרנו

    האזרח קיין, 28/07/08 08:24

    מרוב הרגל הם כבר משקרים ומטייחים ''בתום לב'' ואם צריך נותנים שוחד של דרגת אלוף לפצ''ר

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אז הקרוב משפחה שלו שורף דלק שאנחנו משלמים מהמיסים ?? למה מה ??? (ל''ת)

    11, 28/07/08 08:23

    הגב לתגובה זו

    • תשובה פשוטה

      ארז, 28/07/08 09:43

      כי הוא גם שורף את השעות שלו על חשבון משפחתו כדי שאתה ועוד אפסים כמוך תוכלו לישון בשקט.

      זה למה.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    נו באמת . הבן אדם לא גנב

    דויד, 28/07/08 08:23

    קרתה לו פשלה שקורה לכול אחד מאיתנו
    נתן לבן שלו לנהוג או מישהו כזה
    והבחור דפק רכב
    לפי מה שכתוב הבן אדם חתך את הענינים
    שילם מכספו לבעל הרכב וסגר את הסיפור

    כול אחד מאיתנו היה עושה את זה במיקרה הטוב
    ובמקרה הרע היה מפיל על צה''ל את הנזק הכספי

    הגב לתגובה זו

    • סוף מעשה במחשה תחילה

      בנצי מנתניה, 11/06/09 12:50

      ואם הוא היה נכנס ברכב מאוייש והורג ילד או פוצע אותו קשות
      מה היית אומר ? במזל הוא לא פגע באף אחד

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    בעלי הפלפלים אינם יודעים לתפקד בתנאי לחץ.ראה

    רמי, 28/07/08 08:23

    מלחמת לבנון השניה כמו גם מלחמת יום כיפור.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    פרופורציה ?? סגנון עברייני כזה ? להסתיר את הכל ??

    גועל, 28/07/08 08:22

    לא צריך לצאת מפרופורציה ?? אתה מקבל כסף מכספי מיסים !!!! מצפים ליושרה !! והוא עושה לי הכל בשושו בסגנון שמקומו במקומות אחרים כדי להסתיר הכל בזיוף ושקר ??????????????

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    צריך מנהיגים אמיתיים בצה''ל ומחוץ לו!

    שי, 28/07/08 08:19

    אני אומר את זה כבר שנים...מאז השירות שלי: אם אלו מנהיגי הצבא שלנו אז מה הפלא שביצועים של צה''ל כל כך מביישים.
    אנשי צבא ממשיכים אחר כך לכנסת או לרשויות והופכים לנבחרי ציבור.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    כל אחד סגר פינה בכביש ככה

    חיים, 28/07/08 08:18

    עוד קרקס תקשורתי, מצאו על מי לרדת היום.
    שחררו אותנו מהתעסקות בקקי.
    אין אחד שלא סגר פינה כזו על הכביש, נזיפה קטנה ותנו לו להמשיך לעשות את העבודה.
    אנשים כאלה רואים ת'מוות כמעט יוםיום ואותנו מעניין איך הם עיגלו מכה בפח של הרכב הצבאי.
    ''חקירה חמורה'' חרטה ברטה.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    הביתה ומיד

    אחד מהעם, 28/07/08 08:17

    אם האלוף תמיר אינו מבין את חומרת המעשה שעשה בודאי צריך לשלוח אותו הביתה.
    איפה האמינות שהיא דבר ראשון שעליו מושטת צ.ה.ל (תלמדו מח''א)
    אלוף שקרן ותחמן הביתה !!!!!!!!!!!!
    וטובים ומוכשרים יש עוד הרבה בצהל. ואין מה להצטער שתמיר יעוףףףףףףףף.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    big deal.... (ל''ת)

    tembelim, 28/07/08 08:16

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מר תמיר היקר: שני דברים למדתי בגילי הצעיר.....

    עופר, 28/07/08 08:16

    1- כסת''ח חוזר לתת לך נשיכה בתחת, תמיד!!!!
    2- מכלול אמירת האמת בזמן, משקלה רב עשרות מונים משקר מתמשך ומסתבך...
    יום טוב

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    על זה סערה?

    שרון, 28/07/08 08:15

    טיפשות, טמטום, שיקול דעת מוטעה-אבל אני לא חושב שמהסיבה הזו צריך להדיח אותו

    הגב לתגובה זו

    • דווקא על טמטום כן ראוי להדיח נושא תפקיד בכיר

      ארז, 28/07/08 09:41

      וגם את מי שמינה אותו.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    מודה ועוזב ירוחם

    דוד, 28/07/08 08:14

    בחייאת רבאק, שחררו ת'בן אדם. אפשר לחשוב שהוא אחראי למלחמה כלשהיא, אולי גנב כסף לכיסו, או שמא אנס פקידה..
    נזיפה קטנטונת ותעיפו לנו את זה מסדר היום.
    ושאולמרט כבר ילך הבייתה. די נמאסת.

    הגב לתגובה זו

    • אז שקר , זיוף , זה כבר נורמה הא ? זה בסדר ? (ל''ת)

      55, 28/07/08 08:24

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    אמרים ''יאגי'' לא ''באגי''.

    אוחי, 28/07/08 08:13

    יאגי זה הטרקטורון הצבאי

    הגב לתגובה זו

    • נכון. (ל''ת)

      אלון, 28/07/08 08:31

      הגב לתגובה זו

    • אוחי, אתה אחלה

      אפרים, 28/07/08 08:37

      תרמת את תרומתך לדיון על היושר של הבכירים

      הגב לתגובה זו

      • מה זה אוחי? (ל''ת)

        ברק, 28/07/08 11:50

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    תמיר - כיצד היית מגיב עם מח''ט תחת פיקודך היה עובר את אותה עבירה?

    דוד ארביב, 28/07/08 08:12

    תהיה גבר ושים את הדרגות על השולחן. כך תמנע את ההשפלה שאתה עומד לעבור. מה זה ''תום לב?'' תיחמון וטיוח בתום לב? לא רוצה קצינים כאלה בצבא שלי.גם התרבות של הסעת משפחות ברכבים מבצעיים היא קלוקלת. גם לטוראים מרשים להסיע את משפחותיהם בבאגים? מה קרה לנו?

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    להדיח אותו לאלתר

    משה, 28/07/08 08:07

    ראו את המקרה של קצין בכיר שלקח שק קמח ובן גוריון הדיח אותו.
    אין אדם ללא תחליף

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    גולני נשאר גולני גם אם הוא מגיע לתא''ל (ל''ת)

    נחלא''י, 28/07/08 08:06

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    למרות שהוא מצטיין מקצועית, הגיע הזמן שנדרוש גם יושר!

    אלעד כהן. רחובות., 28/07/08 08:06

    יותר מידי זמן הסתפקנו במנהיגות (מדינית וצבאית) מקצועית. לצערנו, זה הוביל אותנו למחוזות הזויים (אולמרט...).
    הגיע הזמן שנדרוש ממנהיגינו, ממפקדי הצבא שלנו ומנושאי המשרות הציבוריות הבחירות יותר מאשר מקצועיות. אותי נתחיל ביושר?

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    שטויות במיץ עגבניות!

    סא''ל יוסי, 28/07/08 08:06

    מבזבזים זמן על שטויות, במקום להתעסק בדברים חשובים באמת.
    אפשר לחשוב...

    הגב לתגובה זו

    • כנראה לסגן אלוף יוסי היושר של מפקדיו לא מהווה קריטריון

      אפרים, 28/07/08 08:35

      כשתהיה לך בעיה ואתה יוסי, תשאר לבד, כי מקפדיך יפילו הכל עליך במקום לשאת לפחות בחלק מהאחריות, תראה כמה חסר היושר

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    ומה עם הנער? הוא האשם העיקרי,למרות שצ'יקו צריך גם להיענש

    אלעד, 28/07/08 08:05

    שוכחים את הנער: אין לך רשיון ונהגת? צריך להעמיד אותך לדין פלילי, בדיוק למי שנהג בשלילת רשיון (אם כי עונשו של השני צריך להיות מאסר ממושך יותר).

    כל ילד מכיתה א' יודע שלא נוהגים בלי רשיון,ומי שלא יודע ונוהג שילך לכלא.

    נמאס מהסלחנות כלפי בני נוער ושתמיד ההורים אשמים. גדל לנו נוער עבריין ,לצד נוער מצוין ונוער אדיש.

    את הנוער האדיש יש לחנך למעורבות חברתית, את המצוין לטפח ואת העבריין לשלוח לכלא.

    אתם מכירים את הילדים האלימים כבר מהגן ומבית הספר היסודי. צריך להוריד את גיל האחריות הפלילית לכיתה ג'. מי שיודע לקרוא שיישא באחריות! אני לא אומר חוקים מסובכים והעלמות מס אבל אלימות ועבירות רכוש- צריך לתת עליהם את הדין, ולהעניש אותם כשהם עוד קטנים כי מי שסובל זה הילדים והילדות בביה''ס שנופלים קורבנות לבני גילם אלימים שצריכים להיות מאחורי סורג ובריח ולא לנהוג בסלחנות כלפיהם,לפחות לא אחרי הפעם השניה.

    הגב לתגובה זו

    • Tzodek a bachur (ל''ת)

      Yaniv, 29/07/08 08:06

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    כמה קל למעוד--עצוב

    JS, 28/07/08 08:04

    חבל שאדם מכובד ומוערך יסיים את הקרירה שלו בגלל אירוע כזה שכולנו היינו נופלים באותו הפך...

    טבע של בני אדם...

    הגב לתגובה זו

    • הבעיה החמורה - שיקול דעת לקוי של צ'יקו , פשוט לקוי (ל''ת)

      יוסי, 28/07/08 08:46

      הגב לתגובה זו

      • שיקול הדעת

        tr, 28/07/08 11:14

        זו בדיוק הבעיה שיקול דעת....על קצין בכיר בדרגתו מוטלת אחריות עליונה ומצופה שיקול דעת וחשיבה לא שגרתית ,מאחר ואין לו כנראה לקצין הזה את שיקול הדעת הנחוץ לאותם דברים קטנים המבדילים בין קצין עם אינטגריתי ושיקול דעת.כל שהיה צריך לעשות 1.לומר לא לילד.2.לאחר שכבר קרה והטעות הראשונה כבר היתה לבוא עוד באותו היום לאלוף הפיקוד הביתה או להודיע לו כי הוא מבקש לקחת אחריות על המקרה ולדרוש להשפט ולתת את הדין
        3.הפצ''ר אינו יכול לרחוץ ידיים גם לו אחריות ,על אי הבהרת האחריות =אמינות לפקד הבכיר וכלפי מעלה לרמטכל ,כך שניסיון לצאת ידי חובה מוסרית ולא רק משפטית יש לו.
        4.לבסוף הרמטכל צריך וחייב להודיע לכל הקצינים שמקרה כזה שבו ניסיון לטיוח ואי אמירת אמת גם אם אינה נעימה לא תעבור יותר ,ולכן מהרגע הזה כל מקרה כזה יבדק ויענש.

        הגב לתגובה זו

    • בן כספית והשמאל מפחד מציקו ורוצה להעיף אותו מהתפקיד (ל''ת)

      יוסף, 28/07/08 09:03

      הגב לתגובה זו