• 125.

    שמרית אור ודב חנין

    יוסף רוטברג, 07/08/11 20:34

    על האחרים אינני מתפלא. הם יצדיקו כל עלילת דם.

    אבל מה עושה שם שמרית אור?

    ודב חנין, גם הוא תומך בעלילת הדם הזו, ומספר לנו שהנושא הוא אנחנו והחברה שלנו??

    כנראה צריך לזכור עם מי יש לנו עסק.

    • בהחלט צריך לזכור (ל''ת)

      ניר, 07/08/11 23:53

  • 124.

    מה, נועם שליט נפגש עם מוחמד בכרי???

    יוסף, 09/03/11 16:51

    אני ממש לא מאמין.

    זה חופש ביטוי? זה חופש השקר ההסתה והתרת דמם של היהודים באשר הם. לא פחות.
    האם כל העיתונאים והאמנים האלה אינם מבינים זאת?

  • 123.

    ערב גירוש לא הוקרה

    אבי, 08/03/11 05:53

    כמי שנהנה כערבי מהעולם הישראלי ובוגד בו אין לא מקום לערב הוקרה צריך לפטר אותו מהתאטרון ולשלח אותו מהמדינה לאחיו הפלשתינאים, יש להחרים כול מופע או סרט שהוא מופיע.

  • 122.

    גם לשירותים ציבוריים מגיע קהל רב

    אני, 07/03/11 17:18

    ''הקהל הרב''. זה היה עצוב לפני שאמרת את זה.

  • 121.

    זה ממש הזוי. מיעוט קטנטן של שמאל קיצוני.

    מאיר. א, 07/03/11 11:57

    לא יאמן. איך הוא לא ירים ראש ראו ערב ליכבודו
    ועוד עים אנשי תיקשורת. אלוהים ביזכות חיילנו
    הגיבורים שנילחמו ונפלו עים הגרועים שבחלאות
    שמיתחבאים אחרי נשים וילדים. רק ביזכותם אנחנו
    חיים פה.וליהודים שהישתתפו באירוע המביש הזה
    רק אומר. תיתבישו לכם חילי צ.ה.ל הם המוסרים
    ביותר . האצילים ביותר. לא כמו הנמושות שהעם
    הפלסטיני(עם מימתי איפה ההיסטוריה שלהם)שולח
    להיתחבות מאחורי נשים וילדים. ובא להיתפוצץ
    בין נשים וילדים.עם שכזה מה נומר.

  • 120.

    בכרי תעמולן פרו טרוריסט וזו בושה שהשמאל שוחר השלום מאמץ אותו (ל''ת)

    מותר להיות שמאלן. אסור להכתיר את בכרי ככזה, 16/01/10 04:50

  • 119.

    להפסיק את התמיכה בכל הסרטים.

    אורלי, 10/01/10 06:54

    כל הסרטים רק פוגעים ומשמיצים את המדינה, ובשל כך הם מקבלים פרסים באירופה.
    צריך להיות כמו בארצות-הברית: אין תמיכה בסרטים. מי שרוצה להפיק, רק על חשבונו.
    מדינה משוגעת, שמחלקת כסף לגיס חמישי שחותר תחתיה, ומעליל עליה בסרטי זדון.

    • נכון. להפסיק לממן אנטי ציונים כמו הקולנוענים והחרדים. (ל''ת)

      שיתגמלו חיילים., 16/01/10 04:51

  • 118.

    לא נשכח את כל הנוכחים בערב זה.

    רותי, 10/01/10 06:38

    כל הישראלים הבזויים, שהריעו בערב זה לבמאי הסרט הזדוני, בושה וחרפה לכם. אתם בוגדים, גיס חמישי ושפלים ללא תקנה.
    לפחות עכשיו נזכר את שמכם, ונדע ממי להזהר.
    אתם אמנים בגרוש, והעם בז לכם.

  • 117.

    מצטרף לבושה

    חזק הנביא, 05/01/10 19:45

    למס.111. גם אני כאיש אפוליטי אבל יהודי בן אחד משבטי בני יעקב.

  • 116.

    כבוד קטן מאד

    חזק הנביא, 05/01/10 18:55

    בין המשתתפים באירוע של בכרי השתתפו קומוניסטים הומוסקסואלים
    ,אנשי שמאל ,חברי מפלגות שהלכו לעולמם ,ערבים הרבה ,איך לא וכמה ''יפהפיות צעירות ''מוכות גורל.

  • 115.

    אני פוחד אפילו ממראה פניו המרושעות ועיניו הזדוניות (ל''ת)

    יהודון פחדן, 28/10/08 17:31

  • 114.

    ימין = מלחמה באנטישמיות ובשקר, שמאל = אנטישמיות ותמיכה בטרור

    דובי, 09/10/08 21:59

    לא מפתיע שבמאבק על הסרט ג'נין ג'נין הימין התייצב לצד האמת ונגד האנטישמיות בעוד שהשמאל קידם עלילות דם במטרה להסית לרצח יהודים. זה עצוב שבשם חופש הביטוי מתירים כאן הסתה אנטישמית ותמיכה בעלילות דם. אלה שתמכן בבכרי גם תומכים בלני ריפנשטל וביוצרי הסרט השמאלני ''היהודי זיס'', בשם חופש הביטוי כמובן. ואיך שכחתי... שלום עכשיו!

  • 113.

    סרט דוקומנטרי על ח''כ חנין

    אברהם, 11/08/08 17:01

    יש ליצור סרט על חניו שהוא טרוריסט חבר באל קעידה שהכין חומר נפץ לפוצץ את הכנסת שהוא פדופיל ואונס בחורות ערביות כיד הדמיון הערבי וכל זאת בשס חופש הביטוי

  • 112.

    אני יהודי שמאמין ומעדיף ערבים כמו מוחמד בכרי ואחמד טיבי על ימין מטורף (ל''ת)

    סמי, 29/07/08 21:31

    • לא נשכח ולא נסלח לשמאל האנטישמי על תמיכתו בטרור! עוד יסגר החשבון! (ל''ת)

      הגיע הזמן , 22/11/09 20:58

  • 111.

    כאיש שמאל אני מתבייש בכל מי שהשתתף בארוע הזה

    גיא, 29/07/08 11:52

    בית המשפט קבע שמדובר בסרט שקרי. אין על כך מחלוקת. מדובר בתעמולה שקרית ובהסתה.

    זה כמו ארוע לאדם שיביים סרט על כך שברוך גולשטיין הרוצח, בעצם הותקף ופעל מהגנה עצמית.

    קלון על כל מי שהשתתף בארוע. זה לא שמאל.

  • 110.

    חבר'ה מה אתם מתרגשים?!

    א.נ, יהודה, 29/07/08 11:41

    במדינה שמממנת את התואר האקדמי של מחבלים רוצחי ילדים כמו סמיר קונטאר, על חשבון הקרבנות, הכל יכול לקרות.

  • 109.

    למוחמד בכרי ולאנשי השמאל שם יש רישיון על

    אודי מאשקלון, 29/07/08 01:36

    טרקטור? לשלול להם מהר את הרישיון!!! השמאל המתחזה לישראלי מסוכן יותר מהחמאס, הפת''ח והג'יאהד האיסלמי ביחד! קצינים נאצים שסרחו והגלו אותם לארץ ישראל ועכשיו הם מנסים לתקן את הנפילה שלהם בצבא ה אס אס

  • 108.

    לא זו ארצנו, אלא אם תרצו. כנס לאתר באינטרנט (ל''ת)

    ותקבל את כל המידע, 28/07/08 22:33

  • 107.

    איך משתתפים בהפגנות של זו ארצנו- איך מצטרפים? (ל''ת)

    צ, 28/07/08 22:03

  • 106.

    ערביי שיראל + השמאל האנטישמי בניהול המפיונרים הרסו את מדינת ישראל!! אר

    ג'ינג'י = ת''א, 28/07/08 20:50

    ארורים יהיו אחד אחד!!!

  • 105.

    שקרים על המסך הגדול מאיש עם ראש קטן.

    סקופידון, 28/07/08 19:57

    בכרי מספק לשמאלנים חומרי שנאה אנטי ציוניים, והם באו להצדיע לו על היצירתיות השקרית שלו.

  • 104.

    כל הכבוד לארז תדמור ואם תרצוו (ל''ת)

    משה, 28/07/08 18:36

  • 103.

    מרכז

    רונן, 28/07/08 18:30

    טרנספר, זאת צריכה להיות הסיסמא של כולם

  • 102.

    שגנדי הציע טרנספר חשבו שהוא משוגע.... כל אזרח שיסית ויפעל נגד המדינה

    שגיא, 28/07/08 18:27

    לגרש מייד , ולא לכלוא אותו צווי גירוש הם כלי לגיטימי לשמירה על בטחון הפנימי שלנו

    • גנדי לא הציע טרנספר - הוא הציע עידוד הגירה

      פנדה, 28/07/08 18:53

      הצעה לגיטימית לחלוטין, בכל רחבי אירופה מיושמות תוכניות עידוד הגירה כאלה ואחרות כדי לטפל בבעיות דמוגרפיות. אבל השמאל הישראלי נתן לזה את השם האורווליאני ''טרנספר מרצון'', כדי לגרום לך לחשוב שזה עוד סוג של טנרספר ולכן מנוגד לחוק הבינ''ל - כך סותמים פיות בשמאל הבולשביקי.

  • 101.

    איתמר בן גביר המלך!!! (ל''ת)

    יאיר קרני, 28/07/08 17:19

    • לא מלך, אלא אדם קיצוני מאוד שאנחנו בימין שונאים אותו (ל''ת)

      ==================================================, 28/07/08 19:45

  • 100.

    למה אנשי כהנא לא עושים ערב הצדעה לדרכו??? (ל''ת)

    יורם, 28/07/08 17:16

  • 99.

    אתם מבינים למה צריך את ברוך מרזל בכנסת???

    איתי כנרי, 28/07/08 17:13

    בבחירות הבאות מצביעים חזית יהודית לאומית!

    • למה ? כדי שיהיה לנו דמוי בכרי אבל יהודי ?

      פנדה, 28/07/08 18:25

      אני רוצה אנשי ערכים ציונים בכנסת, לא שונאי ערבים מזילי ריר. כל מי שמונע משנאה, גם אם כוונותיו טובות, לא יצלח.

  • 98.

    זה לא חופש הביטוי- זו הפקרות הביטוי!!! (ל''ת)

    יוני קלר, 28/07/08 17:11

  • 97.

    השמאל מזכיר לי את הקאפו, במקום להתאחד השמאל הקיצוני מנסה לפלג את העם (ל''ת)

    שנאת חינם, כרגיל, 28/07/08 16:22

  • 96.

    קריאה

    תנועת גירוש עכשיו, 28/07/08 16:14

    תנועת גירוש עכשיו קוראת לאזרחי ישראל להתגונן מפני האנשים שתומכים ברצח.

  • 95.

    להחזיר אותו לג'נין (ל''ת)

    G.G.T, 28/07/08 16:11

  • 94.

    בכרי תומך ברציחת אנשים מהצד המותקף (ל''ת)

    הינשוף, 28/07/08 16:09

  • 93.

    כבוד גדול למפגינים!!! (ל''ת)

    אורית, 28/07/08 16:02

  • 92.

    לך מכאן !

    לך מכאן . !, 28/07/08 15:42

    לך מכאן אני לא רוצה אותך כאן. אתה לא מתאר לעצמך כמה מסוגך חיסלתי בשרות הצבאי. וזה היה ..... אז להזכירך אתה וכל אלה שכמותך בסוף יוחזרו לפליסטינים. קצת סבלנות .

  • 91.

    אתם אזרחי ישראל מממנים מהמיסים את הסרטים באמצעות קרן הקולנוע הישראלי

    סרטים אחרים כמו, 28/07/08 15:32

    גן עדן עכשיו, עץ לימון, מחילות ועוד סרטים אנטי ישראלים שאתם אזרחי ישראל מממנים אותם!!!

  • 90.

    ח''כ חינין מה לעשות וקומויזם יש רק בקובה וצפון קוריאה (ל''ת)

    ולנו יש את בכרי, 28/07/08 15:30

  • 89.

    לרמן מוסקונה המצואיסטית זכויות הנשים הערביות נוגעות לליבך (ל''ת)

    מוחמד הפמיניסט, 28/07/08 15:28

  • 88.

    שמאל יקר נאור סטאלין גאה בכם , לתת במה לבכרי שווה למדלית לנין (ל''ת)

    סטליניזם במיטבו, 28/07/08 15:25

  • 87.

    74- כנס

    לכבוד 74, 28/07/08 15:07

    אם לרצות לחיות זה נחשב פאשיזם אצלך- אז אתה מוזמן לקרוא לי פאשיסט.

    אבל הבעיה היא שאין לך מושג מה משמעות המילים שאתה עושה בהן שימוש.
    סתם בחור אמוציונאלי שמרגיש שהוא, מוחמד בכרי והרצחנים הפלסטינאים צודקים.

    הבעיה היותר גדולה היא שאתה רוצה להקריב בני אדם שאינם יוזמים באלימות.
    מהסיבה הזו אתה רשע.

    אתה ושוחרי הרצח הפלסטינאי, יחד עם אותו הצבוע בשם מוחמד בכרי ונציגיו בכנסת- אתם סכנה לשלומם של בני האדם שוחרי השלום.

    מאחר שאתם תומכים בהקרבת חיים של בני אדם שאינם יזמו באלימות אתם אינכם זכאים לחיים בחברת בני אדם שוחרי טוב.

    צריך לגרש את כולכם לאי מבודד- שתקריבו לעולה האחד את השני.

    ועד אז בני האדם הטובים חייבים להתגונן מפניכם. ואת זה צריך לעשות על ידי גירוש או הרג.

    הקם להורגך- השקם להורגו- זה כלל מוסרי ראשון במעלה.
    אבל אתם אינכם מוסריים ואינכם מבינים מה זה מוסר. אתם הרוע בהתגלמותו.

    • כותבים ''השכם להורגו'', ופרט לזה כל מילה בסלע (ל''ת)

      פנדה, 28/07/08 18:26

  • 86.

    אני חבר בתנועת ''אם תרצו '' ואני גאה על זה שהפגנתי שם!

    ליאור, 28/07/08 14:05

    ההפגנה לא היתה עימות בין ימין לשמאל אלה בין אנשים הגיונים לבין אנשים הזויים!

    • לליאור המפגין הלאומן, הגזען והפשיסט ההזוי המחליא:

      לא לפשיזם!, 28/07/08 17:41

      מצרבית המאושפזים בבתי-חולים לחולי נפש טוענים שהם הגיוניים ולא הזויים...
      כנראה שאתה נמנה על קבוצת חולי-הנפש הללן.

      הפשיזם היהודי לא יעבור!!!

      • תראה באיזה אלימות מילולית אתה משתמש....תסתכל במראה יש שם פאשיסט (ל''ת)

        מושון, 28/07/08 18:07

    • חבל שלא ידעתי על ההפגנה הזאת מראש. איך נרשמים לעדכונים ?

      פנדה, 28/07/08 18:28

      אני מתחיל ממש לחבב את התנועה שלכם והעומד בראשה

      • כנס לאתר ותרשם לרשימת התפוצה של הניוזלטר (ל''ת)

        ג'ימי עומס יתר, 28/07/08 22:35

  • 85.

    בכרי:''אני שונא את העיניים שלי בגלל צבעןכחול לבן'' (ל''ת)

    קורן נאוה,טבריה, 28/07/08 13:39

  • 84.

    כל הכבוד לארז(?) תדמור ותנועת אם תרצו

    פנדה, 28/07/08 11:18

    סליחה אם טעיתי בשם הפרטי, אבל מדובר בתנועה של צעירים אמיתיים שפשוט אוהבים את ישראל. תדמור כותב כאן לפעמים והוא בהחלט מעורר השראה. רספקט.

    • השינאה לציונות זה הקשר של בכרי לשמאל הישראלי (ל''ת)

      asher b, 28/07/08 15:00

  • 83.

    הצדק מיתגלה לאט לאט

    פקק תנועה קרית ביאליק, 28/07/08 11:17

    מה שקרה ברשות הפלסטינאית .לאחר המיבצע הזה .זה מוכיח שישראל צודקת . במה שקורה ברשות הפלשטינאית לגבי רצונותיה .בקשר לשלום עם ישראל. הרשות הפלשטינאית המפולגת לא תוכל לקיים .הסכמים נורמלים בן שתי המדינות. ביגלל מה שקרה ברצועת עזה ומה שקורה כעת .זה ברור שיהיו לזה .השלכות על מערכת היחסים .בן ישראל לפלשטין .ולגישה החמאסית לגבי שלום ם ישראל .

  • 82.

    רק זכרו, אנשי שמאל נכבדים: אירגנתם מחווה לשקרן, ששקריו הופרכו בעליל,

    לא ימין לא שמאל, 28/07/08 11:15

    כדי לקדם את האידיאולוגיה שלכם. האיש סילף, ביים, המציא, כדי להציג את הבנים ואת האחים הלא-משתמטים שלנו, שיצאו להגן עלינו מפני טרור רצחני,(והחברה הישראלית חייבת להם הרבה תודה על החיים שנחסכו), כפושעי מלחמה.
    אתם, מוסקונה-לרמן, טרבלסי, סרגוסי, אוחובסקי ושו''ת, מה בדיוק חיפשתם שם? אתם בטוחים ששקרן עם קבלות הוא הפלטפורמה הנכונה להצגת עקרונותיכם? אני לא קוראת להחרים אתכם, חרמות ונידויים הם לא הדרך, אבל כשתופיעו בפעם הבאה על המרקע שלי בהחלט אזפזפ. יש גבול.

  • 81.

    כתבה מוטה לשמאל

    ליכודניק, 28/07/08 10:59

    לא היו שום יריקות ושום מכות וגם לא הזכרתם שצעירי הליכוד ארגנו את ההפגנה.

  • 80.

    בושה!!! ערב עם ישראל חיי!!!

    מימי, 28/07/08 10:48

    ערב לכבוד בכרי,בושה לכולנו ,צריך למחוק אותו מרשימת מאומנים ארץ.שילך לסוריה או לעזה להופיע.תתעוררו פעם אחד!!

  • 79.

    אין קשר ימין ושמאל יש רוב עם ישראל שפוי וציוני וכמה הזויים יחד עם בכרי (ל''ת)

    מילואימניק, 28/07/08 10:41

  • 78.

    מתי השמאל יעשה ערב הצדעה לגאבלס???

    אזרח שואל, 28/07/08 10:30

    הרי זה חופש דיבור ,וחופש כתיבה ,וזכותו של גאבלס לאמר מה שהוא רוצה , הרי בעינימוסקונה לרמן ,וגיל אוחובסקי ,אם הוא דובר שקר זה לא חשוב , אז צריך לעשות ערב הצדעה לגאבלס .

  • 77.

    משהו על אסנת טרבלסי

    א.ק., 28/07/08 10:22

    אסנת טרבלסי הפיקה סרט תיעודי ב 2005 כמדוני שהוקרן בגרמניה (!) שבו אמרה שגדר ההפרדה היא כמו הגדר של אושויץ. היא מסוכנת ביותר. לי ניראה שהיא ממומנת ע''י גורמים עוינים, איסלמיים ואין היא היחידה. כך גם לגבי בכרי. השמאל ההזוי הישראלי אינו אלא חבורה שולית בחברה הישראלית. כאלה יש בכל העולם.

  • 76.

    גיס חמישי בתוך בני ישראל

    ירושלמי, 28/07/08 10:20

    יש חפעול כדי להפסיק פעילות חתרנית נגד העם הציוני בארץ ישראל.

  • 75.

    צריך לאסור אנשים כמו בכרי

    אמיר מרמת גן, 28/07/08 10:19

    פוגעים במדינה...
    אבל מי שיותר גרוע ממנו זה פעילי השמאל ההזויים שלא רואים דבר פשוט הם עם סרט שחור על העניים, אותם צריך לגרש מארצנו לאלתר, אחרת לא תהיה עוד ''ארצנו''....

  • 74.

    פןשעי הימין הלאומני הגזעני והפשיסטי מזהמים את החברה בישראל!

    לא לפשיזם!, 28/07/08 10:17

    הכיבוש הנורא הנמשך זה למעלה מ-40 שנה הוא אם כל חטאת! די לסתימת הפיות ולמקרתיזם הנתעב!
    הפשיזם היהודי הלאומני, הגזעני הנפשע לא יעבור!!!

    • הפשיזם בישראל הוא נחלתו של השמאל

      הפנדה, 28/07/08 11:20

      עובדה, אתה תומך בהקרנת סרט תעמולה שכולו רצוף שקרים (על פי דו''ח האו''ם) וזאת כדי לגרום לאנשים להאמין בשקר שאתה מוכר להם - אל תאמינו באמת, תאמינו בי... פאשיזם טהור.

    • אז מה עדיף להיות? קומוניסט?

      גיל, 28/07/08 12:33

      אל תשכח שסטאלין רצח מיליונים בשם הקומוניזם...

  • 73.

    כל מי שצהל ומדינת ישראל יקרים לליבו ,להחרים את...

    אחד העם, 28/07/08 10:12

    להחרים את הכתבות ואת כל ההופעות בטלביזיה ובכל הפורומים בהם יופיעו ,גל אוחובסקי ,בילי מוסקונה לרמן ענת סראגוסטי ,להעביר ערוץ ,כשהם מופיעים ,לא לרכוש עיתונים ולבטל מינויי עיתונים בהם יש להם טורים , כך מול חופש הדיבור השיקרי ,של מוחמד באכרי ,שמספר על טבח ,ועל זקן שנדרס עי טנק של צהל ,זקן שלא היה ולא נברא ,והומצא רק כדי להכפיש את צהל ואת מדינת ישראל ,אם זה חופש ביטוי ,אז לנו זאת התגובה .

    • --------- הצטרפתי . בזה הרגע ---------- (ל''ת)

      .........אחרי !!!, 28/07/08 12:18

  • 72.

    הימין עד מתי...? פוגעים בדמוקרטיה ובחופש הביטוי. (ל''ת)

    פעיל שלום עכשיו, 28/07/08 10:10

  • 71.

    הגולם שעלה על יוצרו=הימין מחאה לגיטימית=השמאל טוטאלי ושתלטן=נמאסתם!! (ל''ת)

    נ.כהן הערבים הישראלים שוכחים את הטוב ודבקים בשלילי, 28/07/08 10:09

  • 70.

    חבורת מטורללים הגדה השמאלית האלה

    חובבי סטליניזם, 28/07/08 09:38

    ואוהדי הטרור הערבי

  • 69.

    הדרך היחידה של האומן הישראלי לקבל פרסים מהקולגה האירופאית (ל''ת)

    -----לחבור לשינאה ולהאנטישמיות שלהם ...., 28/07/08 09:30

  • 68.

    עד לאן הסמול עוד יידרדר שיחגור חגורות נפץ ויצרף למחבלים המיתאבדים וזהו (ל''ת)

    דוד, 28/07/08 09:22

    • אוליי כך , הם היו ''נעלמים'' לנו מהחיים . (ל''ת)

      !!!!, 28/07/08 10:14

  • 67.

    מה זה קשור ל''ימין'' ו''שמאל''? זה קשור לאמת וצדק ולא ''ימין-שמאל''

    אריאל, 28/07/08 09:17

    האנשים שהשתתפו בהפגנה נגד התמיכה בתומך הטרור בכרי אינם אנשי ''ימין'' ממש כשם שתומכיו שלת ומך הטרור אינם אנשי ''שמאל''. מתנגדיו הם אנשי אמת וצדק, התומכים בדמוקרטיה מתגוננת ובעד חופש ביטוי שאיננו חופש לשקר. תומכיו של בכרי הם בליל של אנטי-ציוניים, תומכי טרור ואנשי הזרם הליקבידטורי (החסלני) בקרב היהודים, התומכים בחופש לשקר ולהסית אם זה משרת את מטרת הליקבידציה של המדינה היהודית-ציונית-דמוקרטית וכן בעלי פרוורסיה מוסרית. כך יש לראות את הדברים.

  • 66.

    הנרטיב הוא בליל שקרים בשפה מכובסת המתעלמים מהעובדות (ל''ת)

    חוה- השקר שמאמינים בו?!, 28/07/08 09:15

  • 65.

    לא רק מפגיני ימין אלא כל מי שהציונות חשובה לו בא להפגין (ל''ת)

    דוד, 28/07/08 09:14

  • 64.

    אנחנו גידלנו את המפלצת הזאת

    המחתרת הסגולה, 28/07/08 09:07

    נתנו לו פרסים ואגו על הביצוע ב''מאחורי הסורגים''.

  • 63.

    אין אסירים אין חטופים

    שלום על ישראל, 28/07/08 09:07

    אם אנחנו לא ניקח יותר ''אסירים'' גם לא ניתן יהיה לסחוט אותנו.

    נראה אותו עושה סרט נגד החמאס בעזה, אומנות עלק.

  • 62.

    אין אסירים אין חטופים

    שלום על ישראל, 28/07/08 09:01

    אם אנחנו לא ניקח יותר ''אסירים'' גם לא ניתן יהיה לסחוט אותנו.

    נראה אותו עושה סרט נגד החמאס בעזה, אומנות עלק.

  • 61.

    הסמולניזם הוא מחלת נפש הגורמת ליהודו-נאציזם

    חילוני תל אביב, 28/07/08 08:52

    יש לאשפז בכפיה כל סמולני.
    אני מחכה לפוליטיקאי שיזום הצעת חוק כזו!

  • 60.

    לא נעים לחיות בחברה של תומכי טרור ושקרנים מסוגו של בכרי (ל''ת)

    רואה, 28/07/08 08:48

  • 59.

    פושעי השמאל מזהמים את החברה (ל''ת)

    רואה, 28/07/08 08:46

  • 58.

    הוא אזרח ישראלי הבוגד בעת מלחמה ויש לדון אותו לפי חוק השיפוט הצבאי! (ל''ת)

    שמאל=הרס המדינה!, 28/07/08 08:26

  • 57.

    750 מיליון לתאטרון/קולנוע להכפשת ישראל בעולם דוגמת ג'נין ג'נין (ל''ת)

    בנשיאות מג'דלה ירום הודו, 28/07/08 08:17

    • צודק, מאג'דלה יותר גרוע מהחמאס

      יוסי מאשקלון, 28/07/08 08:54

      הוא הורס אותנו מבפנים.
      והוא לא מתבייש להצהיר שהוא קודם כל נאמן לאיסלם ורק אחר כך, אם אין סתירה, אז למדינת ישראל.
      בושה.

      • אתה בבחירות מצביעה העבודה אתה מקבל מאג,דה לפי הסכם ברק (ל''ת)

        אור, 28/07/08 10:00

      • אתה מצביע העבודה מקבל במתנה מא,גדהמברק לפי ההסכם שלו עם השקרנים (ל''ת)

        אור, 28/07/08 10:06

  • 56.

    הסרט הבא: הטרקטור שהלך לאיבוד ברחובות ירושלים (ל''ת)

    נילי, 28/07/08 08:12

  • 55.

    הוא עוד חייב התנצלות לשב'כ שהבטיח באם יורשע בן משפחתו (ל''ת)

    רק אני, 28/07/08 08:02

  • 54.

    כואב

    גיא, 28/07/08 07:35

    הבא נתפכח. האם יש מדינה אחת, לא יותר מכך רק אחת, שתותיר על כנו אזרח הפועל בגלוי כנגדה? שמדבר עם אוייביה? שלא שר את הימנונה? שכופר בזכות קיומה?
    בצרפת, ארה''ב, קנדה, פינלד, שבדיה, נורבגיה, האזרח נשבע אמונים למדינתו.
    מה קרה לנו?

  • 53.

    השמאל הוא הימין של מדינה אחרת! (ל''ת)

    אין שמאל!, 28/07/08 07:33

  • 52.

    המשטרה הגיע לארוע WOW גם זה משהו.... בטח שלא ביצעה מעצרים (ל''ת)

    אין לה אומץ!, 28/07/08 07:32

  • 51.

    תרבות ''חופש הדיבור'' בישראל לוקה בחוסר שיוון בישראל

    אורן, 28/07/08 07:30

    בכל חברה מתוקנת כאשר מדברים על חופש הביטוי, מדברים על כך שנותנים לכל צד להביע את דבריו, גם אם מערכת העיתון או רשתות הטלויזיה לא שותפות לדעתם של אחד הצדדים.
    בקרב אנשי השמאל במדינת ישראל, יש חופש ביטוי רק כאשר האדם המתבטא הוא באותה דעה כמו שלהם, אם הדובר איננו תומך בדעתם ומציג עמדה נגדית אז הם טוענים שאותו דובר חותר נגד השלטון ולמעשה מנסים למנוע ממנו להציג את עמדתו.
    להלן כמה דוגמאות לחוסר הצדק השיוויוני בתוחם חופש הדיבור וחופש הביטוי:
    רישיונות להקמת תחנות רדיו בישראל - בישראל אין תחנת רדיו חוקית אשר מיועדת לזרם הדתי, לעומת זאת יש עשרות תחנות רדיו חילוניות ואפילו תחנות רדיו בשפה הערבית ברישיון, מתן רישיון להקמת תחנה לרדיו דתי היא בלתי אפשרית כי תמיד טוענים שזה חוסר נאורות ומעבר לזמנים שחורים - שימו לב איזה חוסר צדק.
    אם היה חופש ביטוי אז היו נותנים לאסירים מהימין להתראיין באמצעי התקשורת, אך בישראל לאסירים מהימין אסור לדבר ולהתראיין, לעומת זאת לאסירים מן השמאל מותר להתראיין.
    אם ירצו להקרין את הסרט ההולנדי נגד האיסלאם אז תראו את אנשי השמאל מונעים את שידורו בישראל אבל סרט נגד מדינת ישראל זה ''נאור ומכובד''.
    לאירגוני השמאל יש חופש ביטוי שאין לאנשי הימין בישראל.

    • כל מילה אמת ממש כל מילה

      Jay, 28/07/08 08:30

      כאדם חרד לחופש הביטוי ולכל גילוי של מעורבות דת ומדינה ותומך תמיכה מוחלטת בתנועה האנטי דתית מצאתי אמת מוחלטת בכתוב להלן
      יקוב העליון

    • תמשיכו להסתתר מאחורי המילים חופש הביטוי. די נמאסתם (ל''ת)

      אני, 28/07/08 08:47

    • והא ראיה

      תם, 28/07/08 08:52

      בדיוק כמו שציין אורן צנזרו פה קודם תגובה שלי

      • אל תחת - 50% מהתגובות שלי מצונזרות

        פנדה, 28/07/08 18:31

        אבל אם שולחים הרבה אז בסוף חלק עובר - כשיש מבול של תגובות אין להם זמן לבדוק כל אחד.

    • בטח שיש תחנה דתית

      יעל, 28/07/08 09:14

      רשת מורשת - תחנה דתית.

      רדיו קול חי אם עוד קיים - תחנה דתית.

      אולי יש מקום לעוד, אבל זה לא נכון שאין.

      • ליעל, את טועה

        אורן, 28/07/08 13:25

        יש תחנות לדתיים אבל לא תחנות חוקיות, הממשל לא נותן רישיונות להפעלת רדיו דתי.
        רדיו כל חי לא קיים כי בכל כמה חודשים עשו פשיטה על המשדרים ועצרו שדרנים.
        מה שאני טענתי הוא שהמדינה לא נותנת במה לחופש ביטוי לדתיים, לא באמצעות הרדיו ולא באמצעות הטלויזיה, לכן הדתיים מקימים תחנות פירטיות.
        כאשר רצו לתת תחנת רדיו לדתיים אז עתרו אירגוני השמאל לבג''ץ וטענו על אפלייה עתידית, הדתיים לא נמנעים ככל הניתן מקול אשה ולכן הם טענו על אפלייה.
        אבל כאשר יש אפליה בין גברים לנשים במגזר הערבי בישראל אז השמאל לא מתערב בכדי לא לפגוע במרקם העדין שבין היהודים לערבים ובכדי לא לפגוע בחופש הדת.
        מה שליהודים חרדים ומסורתיים אסור מותר לערבים.

    • בכול העיתונות יש חופש בטוי וזה יגיע גם לטלויזיה בקרוב (ל''ת)

      asher b, 28/07/08 15:16

  • 50.

    התקשורת אשמה אין תקשורת אין טרור

    נ, 28/07/08 07:27

    אין תקשורת, אין טרור

    • צודק, התקשורת עויינת את מדינת ישראל (ל''ת)

      יוסי, 28/07/08 08:55

  • 49.

    לפרסם שמות אנשי השמאל שהגיעו לשם !!! (ל''ת)

    שמאלני לשעבר, 28/07/08 07:17

  • 48.

    להחרים את כל האמנים והשחקים שנטלו חלק באסיפת השקר וההסתה (ל''ת)

    משה בודק, 28/07/08 06:54

  • 47.

    לא משתתפי הטקס מייצגים את העם,אי לכך אין מה להתרגש מהטקס. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 28/07/08 06:17

  • 46.

    חלם

    ש.בשן, 28/07/08 06:06

    חופש הביטוי בישראל הופך אותה לחלם.
    השמאל ההזוי והמתרפס בפני הערבים החשוכים שלועגים לו בלבם,מסכן את קיומו הפיזי של העם היהודי שלראשונה אחרי 3000 שנה מרוכז ברובו הגדול במדינת ישראל. מוכרחים לשים סייגים מינימליים לחופש הביטוי ההזוי הזה. אידיוטים תתעוררו.

  • 45.

    המדינה כבר מזמן איבדה את שפיותה

    דודי, 28/07/08 05:39

    השמאלנים הם פשוט אאוטסיידרים כרוניים וממרומי החלל בו הם נמצאים הם מנסים לנתב את דרכו של העם היהודי במדרון החלקלק כדי שמה שהגויים לא הצליחו לעשות לנו עד היום, יוכלו הערבים לעשות.

  • 44.

    שקרנים והזויים

    עוכרי ישראל, 28/07/08 05:19

    מעתה אחרים את כל האמנים שנתנו ישם לערב מכלים זה. מה אתם חושבים, אחי ילחמו וישמרו על המדינה, כדי שאתם תשתמטו, ותחגגו ערבי נשף מגעילים?
    לתוציא חוק, שמקצץ כל תמיכה בסרטים. בין כה וכה כולם נגד ישראל.

  • 43.

    שקרנים והזויים

    עוכרי ישראל, 28/07/08 05:19

    מעתה אחרים את כל האמנים שנתנו ישם לערב מכלים זה. מה אתם חושבים, אחי ילחמו וישמרו על המדינה, כדי שאתם תשתמטו, ותחגגו ערבי נשף מגעילים?
    לתוציא חוק, שמקצץ כל תמיכה בסרטים. בין כה וכה כולם נגד ישראל.

  • 42.

    רק עם נרפס וחולה יאפשר פרסה זו

    שמואל כהן, 28/07/08 04:12

    בתמיכת בית המשפט העליון הפך נבל ושקרן לאיש שראוי לבא בקהל ,עם בריא בנפשו המוקף זאבי טרף יא היה נותן יד לשגעון הזה שבו עוכר ישראל מוציא דיבת עם ישראל רעה זוכה לכבוד
    שמואל

  • 41.

    רק עם נרפס וחולה יאפשר פרסה זו

    שמואל כהן, 28/07/08 04:12

    בתמיכת בית המשפט העליון הפך נבל ושקרן לאיש שראוי לבא בקהל ,עם בריא בנפשו המוקף זאבי טרף יא היה נותן יד לשגעון הזה שבו עוכר ישראל מוציא דיבת עם ישראל רעה זוכה לכבוד
    שמואל

  • 40.

    זה בטח מה שמוחמד, האיש בשחור, רצה שיקרה ואנחנו נתנו לו...

    אופיר, 28/07/08 03:34

    תנו להם לעשות את המסיבות הקטנות שלהם, תנו להם!
    וצלמו אותם, אל תשכחו אותם.

    תנו לערבים להראות את הפרצוף האמיתי שלהם, תנו להם!
    צלמו אותם!
    תנו להם לחלק פיתות באוניברסיטה כל פעם שמשהו רע קורה לישראלים, תנו להם...

    ביום שהם שואלים שוב: ''למה אנחנו מקופחים?'' תראו להם את התמונות...

    • Right On! (ל''ת)

      Mate!, 28/07/08 17:01

  • 39.

    ?-לזרוק את בכרי מהמדינה

    ?-לזרוק את בכרי מהמדינה, 28/07/08 03:23

    ?-לזרוק את בכרי מהמדינה

  • 38.

    ערב הוקרה לאויב

    ערב הוקרה לאויב, 28/07/08 03:22

    ערב הוקרה לאויב

  • 37.

    השמאלנים לא שפויים (ל''ת)

    השמאלנים לא שפויים, 28/07/08 03:22

    • אל תאמר שמאלנים

      קרבן, 28/07/08 06:39

      אמור תומכי טרור

  • 36.

    מוחמד בכרי איש יקר, אמן מחוייב ואמיתי

    עידו ת''א, 28/07/08 02:44

    לצערי לא יכולתי להגיע לערב ההוקרה.
    בוז למילואמיניקים ולשאר החלאות שהפגינו נגד בכרי.

    • לעידו?

      זוהר פרייברג, 28/07/08 05:45

      חופש הביטוי איננו חופש השקר. גם אם מוחמד בכגרי יחזור מיליון פעמים על השקר שצה''ל ביצע טבח בג'נין, הדבר לא יהפוך לאמת. הידד למילאוימניקים ולשאר האזרחים שניצלו את חופש הביטוי להפגין נגד הבמאי הפסאודו דוקומנטרי, מוחמד בכרי!!!

      • אהבתי! פסאודו-דוקומנטרי, זה בדיוק כך! (ל''ת)

        אופיר, 28/07/08 17:02

    • עידו , אז אתה אוהב ערבי ג'ינג'י עם עניים כחולות -זה כל הסיפור שלך . (ל''ת)

      זה מה שמעניין את השמאלנים ובעיקר השמאלניות המכוערו, 28/07/08 08:33

    • בכרי עושה את משצריך בתור ערבי והוא מצליח להכות בנו (ל''ת)

      אשריקו, 28/07/08 15:27

    • כשמונים אחוז מהשמואל הם נשים המין החלש לוא פלה (ל''ת)

      אשר ב, 28/07/08 15:30

  • 35.

    אני בעד חקיקת חוק שאומר שכל מי שתומך באנשים שתומכים בטרור יאושפזו

    בכפיה, 28/07/08 02:21

    אני לא חושב שהשמאלנים לא שפויים,לא ולא...זה לתת להם לצאת מזה מאוד בקלות.
    אני חושב שהם אובר יפי נפש.אני חושב שהם כל כך מתנשאים וזחוחים שהם מרשים לעצמם להטיף מוסר לכל העולם.והם כל כך שחצנים ומתנשאים שהם חושבים שרק המוסר שלהם הוא הוא המוסר הנכון.
    וכאן לא מסתיים הסיפור.למה?כי למה אין ערבי אחד בקיבוצים?אכן אכן כי השמאלנים הם הם הגזענים ביותר.אז כשנוח להם את מוסריים,על חשבון הדם שלנו,על חשבון משפחות הרוגי הפיגועים.וכשלא נוח להם שיגור לידם ערבי אז הם פתאום חושפים את עורם האמיתי.בא להקיא...

  • 34.

    מתנגדים? בבחירות הקרובות מצביעים מפדל

    ישראלית גאה, 28/07/08 02:15

    כל פעילי השמאל מוזמנים יחד עם בכרי לעבור לגדה המזרחית כאורחי כבוד שם יקבלו אתכם באבנים לא בשלטים

    • או האיחוד הלאומי - אבל העיקר לא להצביע לליכוד השמאלני עם עוזי דיין

      פנדה, 28/07/08 18:34

      ולא להצביע למפלגות קיקיוניות שבסוף חוברות למפלגות קיקיוניות עוד יותר מסיבות אופורטוניזם טהור.

  • 33.

    רחובות

    זאב, 28/07/08 01:56

    ח''כ דב חנין מגן על זכויות של חייות, לא
    של החיילים יהודיים.

  • 32.

    השמאל הקיצוני אויב ישראל!

    השמאל הקיצוני אויב ישראל!, 28/07/08 01:47

    השמאל הקיצוני אויב ישראל!

  • 31.

    מדינה מתאבדת

    עדי, 28/07/08 01:45

    רק במדינה שאיבדה את שפיותה, את דעתה ואת גאוותה הלאומית אפשר לארג ערב הוקרה למחבל, גייס חמישי ושקרן פתולוגי.
    כך לא נגיע רחוק, ועדיף לשקול ירידה מארץ אוכלת יושביה זו שבשם חופש הביטוי היא מקריבה את מיטב בניה לאפסים צוררים נוסח בכרי.
    במקום לשלול את אזרחותו, לנדות אותו ולהפוך אותו לשולי, מארחת העיר תל אביב את ''ערב ההוקרה''. האם עיר זו צריכה טילים/רקטות במשך חודשים ושנים כמו בצפון ובשדרות כדי שהיא תבין שהיא עדיין בתחומי מדינת ישראל?

    • תגובה ל 31

      asher b, 28/07/08 15:42

      רוב תושבי תל אביב רבתית הם לא בוגדנים ולא שמאלנים יש מיעוט הבאים מהקיבוצים והמושבים
      ורובם בחורות שמשכנעים צערים בכול הדכים ליהיות שמלנים אבל רוב המכריע ימני

      • רוב האנשים הנורמלים בעיר הם כמו אנשים נורמלים בכל עיר אחרת

        פנדה, 28/07/08 18:42

        כלומר, לאו דווקא ימנים או שמאלנים, אבל בטח ובטח לא תומכי טרור או אנטי-ציוניים. בתל-אביב יש אחוז מאוד גבוה של הומואים, לסביות וקומוניסטים. למרות שאני מכיר כמה הומואים שהם ימנים, אפילו קיצונים, נראה שהרוב המכריע ביניהם לוקה בחיבת יתר לפלסטינים, אולי בגלל ההיכרות ה''עמוקה'' שיש להם עם חלקם (תל-אביב מלאה בפלסטינים הומואים, למי שלא יודע, הרי ברמאללה יסקלו אותם למוות), אולי בגלל שהומואים באופן מסורתי מצביעים לשמאל קיצוני בכל העולם. קומוניסטים/אנארכיסטים וכדומה היו בתל-אביב עוד מימי קום המדינה, ככה זה בכל עיר גדולה. יש גם בתל-אביב יפי נפש אמיתיים, כאלה שנדמה שיצאו מהלקסיקון - צפונבונים שבקושי יוצאים מרמת-אביב (לא שיינקין כמו שרבים חושבים), ולדבר איתם באופן רציני על נושא פוליטי הוא עניין מכאיב באמת, כי אין להם שום דעה חיובית על כמעט שום דבר. הרוב המכריע עדיין שפוי, אבל המיעוט הצעקני הוא בהחלט צבעוני ונשמע למרחוק.

  • 30.

    עם השמאל הלז ישראל אפילו לא תהיה גטו ליהודים (ל''ת)

    Avi Ecuador, 28/07/08 01:41

  • 29.

    השמאל בישראל גיס חמישי (ל''ת)

    יהושע, 28/07/08 01:36

  • 28.

    דבר אחד אני לא מבין

    שגיב, 28/07/08 01:18

    למה פעילי השמאל שתומכים ומוקירים בן אדם שהעליל עלילות שווא נגד מדינת ישראל ובן משפחה של מחבל מתאבד לא נחשבים קיצונים אבל פעילי ימין שבאים להפגין נגד אותו בן אדם כן?

  • 27.

    התומכים בו הם אנשים שמזהים את הטוב עם הרע ואת הרע עם הטוב

    שמאל ציוני, 28/07/08 01:09

    בקיצור, או תמימים או רשעים.

  • 26.

    שמור אותי מאוהביי ומשונאיי אשמר בעצמי (ל''ת)

    בושה וחרפה, 28/07/08 01:01

  • 25.

    כמו שאבי ביטר אומר- אלו הם הכוזרים המנוולים שיביאו עלינו חורבן (ל''ת)

    פטריוט, 28/07/08 01:00

  • 24.

    כל הכבוד ותודה לאם תרצו (ל''ת)

    צנחן מילואימניק, 28/07/08 00:45

  • 23.

    רוצה לשחרר

    לא משנה, 28/07/08 00:41

    את כל האסירים הערבים... מה איכפת לו שהם עבריינים? אדרבא, כל האמצצעים כשרים, הא, מוחמד?

  • 22.

    כל הכבוד למילואימניקים ולאם תרצו! בכרי תתבייש!

    סחי סחומה, 28/07/08 00:35

    הסרט של בכרי היה אמור להקנות לו גירוש מהארץ ובמקום זה חבורה של מטורפים אכולי הזיות נותנים לו כבוד.
    תתעוררו כבר מפגרים!

  • 21.

    האלימות הימנית, היא הסכנה לקיומה של מדינת ישראל.

    שלום, 28/07/08 00:33

    יש בימין בישראל, אנשים המאמינים כי להם מותר לנקוט בטרור, כדי להשתיק דעות שלא מתאימות להם.

    אם רוב הציבור בישראל לא יבודד אותם, עתיד המדינה כמדינה דמוקראטית, כבר עבר.

    • אין דבר כזה דמוקרטיה! (ל''ת)

      תמשיך לחלום!, 28/07/08 07:34

  • 20.

    ערבים לא שקרנים! ערפת הוא כנעני! האסלאם בא לפני היהדות והנצרות!

    נביאי השקר, 28/07/08 00:32

    הערבים תמיד שקרו!
    הם ניצחו בכל המלחמות!
    כוחותינו המזוינים תוקפים בכול החזיות!
    זוכרים?
    בקוראן כתוב שמותר לשקר!
    לכן המולמים תמיד משקרים!
    שקרזה אוויר לנשימה!

  • 19.

    ''מהריסיך ומחריבייך ממך יצאו''!!

    כתום, 28/07/08 00:31

    מה יהיה הסוף??

  • 18.

    הדבר הטוב היחידי במוחמד בכרי ובסמול הוא שהם מוכיחים שבמדינת ישראל יש

    חופש ביטוי אפילו לחלאות שבחלאות בניגוד למדינות ערב, 28/07/08 00:31

    הדבר הטוב היחידי במוחמד בכרי ובסמול הוא שהם מוכיחים שבמדינת ישראל יש חופש ביטוי אפילו לחלאות שבחלאות בניגוד למדינות ערב ולפלשתינים...

  • 17.

    הסרט הבא סאמיר קונטאר גיבור העם:

    Moshe, 28/07/08 00:18

    בסרט יוצג הסיפור האמיתי על גיבור הדור סאמיר קונטאר, שבו בכרי יציג את הסיפור האמיתי, איך הגיבור קונטאר התגבר לבדו על לוחמת קומנדו מהוללת (בת 4) לאחר שהיא ירתה באביה ובשוטר בכדי להפליל את סאמיר (ראמבו) שבסך הכול ירד לחוף בכדי לקנות קרמבו במבצע.
    אני מבקש בזאת להעביר חלקי מתשלום המיסים שהופנה למען תשלום לימודיו של הנ''ל, לקרן למען הפצת הסרט,
    תודה

    • תגובה ראויה (ל''ת)

      רונן, 28/07/08 06:43

    • גדול - גם אני תורם

      לתגובה 17, 28/07/08 06:55

      ביטוח לאומי לכל ערביי ישראל המשתתפים בחלק ותומכים בחמאס - עלי!!

  • 16.

    רק מדינה מתאבדת מארגנת ערב הוקרה לאויב

    יוסי, 28/07/08 00:13

    מוחמד בקרי הוא לאומן ערבי השייך למשפחה של מחבלים. איך יהודים יכולים לבוא לערב הוקרה לאדם כזה ?. אני גם מאשים את מדינת ישראל שמאפשרת קיום ביזיון כזה.

  • 15.

    בכרי והשמאל הבלתי שפוי נפגשים שוב יחד בממלכת השקר

    אהרון תלם גבעתיים, 28/07/08 00:08

    מי זה בכרי עוד עלוב נפש מהמגזר הערבי ששמו את עצמם בתפקיד מלחמתי נגד היהודים בישראל והשמאל העיוור בא לתמוך בנבזה הזה ,ממש מכוער ,לזכר הנופלים בהגנת הארץ חיבים להקים אנדרטת הניצחון על הרשע הערבי ששם לו למטרה לזרוק אותנו לים ,חבל על הזמן ,לא יזכה לזה הערבי המכוער הזה יחד עם הבימה התיאטרון הלאומי בושה וחרפה.

  • 14.

    מוחמד בכרי בן למשפחת מחבלים מתועבת אוייב ישראל !!!

    א.ב..ס.ט, 27/07/08 23:59

    מחר השמאל ההזוי יערוך ערב הוקרה להיטלר !!

  • 13.

    מחבל לכל דבר ! לא להאמין שהמדינה עושה ערב הוקרה למחבלים

    גד, 27/07/08 23:54

    או יותר נכון מאפשרת למחבל הזה להפיץ ארס ארסי ולחלל ולבזות את חיילי צה''ל ונרצחי הפיגועים

  • 12.

    מוחמד בכרי פדופיל חובב סקס במשפחה

    חופש הביטוי, 27/07/08 23:49

    מגיל 3 אין אצלו במשפחה בתולות (גם מאחור).
    גם פעילי 'הגדה השמאלית' מגישים לו את הלחי השניה (של הישבן).
    כיף?
    לא נעים לשמוע, אבל הקשר למציאות אפילו קרוב יותר מזה שבסרטיו של המסיט.(או שכן או שלא, העיקר שנהינתי להביע את רגשותי בצורה אומנותית אלק).

  • 11.

    דמוקרטיה בגרוש- אין כבוד לנופלים

    עמיקם הר ציון, 27/07/08 23:40

    אני לא מבין את המדינה המטומטמת הזו. אחד שמציג את המדינה בשקרים, מקבל במה מעיתונאים וערב לכבודו. מי שדם החיילים היקרים שנפלו בגבורה חשוב לו, ידע כי האוייבים המסוכנים ביותר הם אלה שמציגים עצמם ''יעני'' נאורים,ולמעשה הם גיס חמישי, ידוע כי משפחתו של בכרי השתתפה בפיגועים. אנחנו כבר מגעילים את עצמנו. אפוא הכבוד.מה חופש הביטוי השקרי מותר על פי בג''צ בכל מחיר?כל העיתונאים שהשתתפו בכנס הם מוקצים שיש להוקיעם. אמנים ועיתונאים שבארצות ערב היו נכנסים למאסר ממשוך אם לא יותר מזה.

  • 10.

    ערב הוקרה לשקרן האנטישמי הזה !???

    גיל אזולאי, 27/07/08 23:38

    מחליא

  • 9.

    למה אנשים שהאמת והצדק בראש מעיניהם נותנים יד לשקרים

    אחד 1, 27/07/08 23:31

    אנשי השמאל מנסים לטפח את המחשבה שהם אנשי שלום ואנשי אמת ומצפון. בנתנם יד ליצירת סרט כזה ובנותנם כבוד והערכה לסרט שהוא יצירת מופת נוסח דער שטירמאר וגבלס הם שמים עצמם כשווים לגבלס ולמפלגה בו הוא היה חבר.
    ערבים אני מבין אבל ליהודים שבהם הייתי ממליץ על טיפול ויעוץ נפשי.

  • 8.

    אני רוצה לחיות בחברה שלא מעודדת טרור

    שמאלני לשעבר, 27/07/08 23:25

    ופיגועי התאבדות.

    • אני מבין שאתה מוקיע את הטרור הימני,

      חיים, 28/07/08 00:38

      שתוקף מידי פעם, כמו היום, את אנשיי מחנה השלום.

      • אני חותם על ''טרור'' כזה אצל החברים שלך

        שמאלני לשעבר, 28/07/08 07:20

        אם החברים שלך היו מייצרים כזה ''טרור'' מזמן היה שלום.

        ותומכי טרור פלשתיני הם לא ''מחנה השלום''

      • אז אתה מודה ש''שלום'' בעיניך הוא רצח יהודים ? (ל''ת)

        פנדה, 28/07/08 13:12

  • 7.

    השונאים הפתלוגים הצומחים בתוכינו

    מנחם, 27/07/08 23:24

    לדמוקרטיה יש את כל הלגיטימיות להגן על עצמה מפני הבאים לפגוע בה. בכסות של חופש הביטוי בדמוקרטיה בריאה, באים שולי השמאל הסהרורי לפגוע בצ.ה.ל ובמדינה. אין לנו בעייה עם הערבים המזדהים עם אחיהם בעזה (נקווה שהתהליכים הבריאים יגרמו לנו להפגיש ביניהם בעזה מוקדם ככל האפשר) בעייתינו היא השונאים הפתלוגים הצומחים בתוכינו... מחכה לשמוע הצעות לטיפול

    • צריך הרבה אנשים אמיצים כמו פרידמן שיטפלו בשורש שלהם . (ל''ת)

      ===טיפול שורש בבג''ץ ===, 28/07/08 08:25

  • 6.

    בקרוב גם ערב לכבוד זכרי זביידה ....ברגותי ....נסראלה ובשארה ... (ל''ת)

    נקמת הטרקטור, 27/07/08 23:23

  • 5.

    מה הפלא שדעת קהל בעולם שישראל מתאבדת כשמעודדים את אויבנו בפרסים ????

    יהודה, 27/07/08 23:20

    השמאל הוא האויב ואחר-כך הערבים.!!!!!!!!

  • 4.

    ערב הוקרה למוחמד בכרי ודקה דומיה לזכר המחבל המתאבד מצומת מירון (ל''ת)

    ישעיהו, 27/07/08 23:20

  • 3.

    משפחת בכרי ? אלה שאירחו את המחבל המתאבד בצומת מירון ? (ל''ת)

    לילה לפני הפיגוע ......, 27/07/08 23:17

  • 2.

    בכרי?-לזרוק אותו מהמדינה (ל''ת)

    עמי, 27/07/08 23:15

  • 1.

    מדוע המדינה מתקצבת את הקולנוע והתיאטרון הפרו-חמאסי ? (ל''ת)

    מדוע ???, 27/07/08 23:14