• 136.

    תקוות הליכוד רק גנרלים שמאלנים כמו עוזי דיין (ל''ת)

    כמו משה דיין רק עם שתי עינים, 09/02/11 16:51

  • 135.

    לא רוצים לראות את עוזי דיין בליכוד!!! הוא שמאלני ! (ל''ת)

    ליכודניק קטין בנשמה.-בקרוב אתפקד, 28/07/08 19:04

  • 134.

    איזה כיף לראות את הטוקבקיסטים של קדימה בלחץ.....חחחח

    א.ב, 28/07/08 18:05

    יורים לכל הכיוונים...הם כבר מרגישים את איך המפלגה מתרסקת....והם הולכים להישאר בלי עבודה.

  • 133.

    אני מקבל כאן שדרים של לחץ מטורף מצד תומכי קדימה

    רמי, 28/07/08 17:09

    כנראה שעוזי דיין שווה משהו, וההצטרפות שלו עושה רע לתומכי אולמרט, אז הם מתחילים ללכלך ולהשמיץ בלי הכרה, ככה סתם ללא נימוקים או טיעונים משכנעים.
    ביבי נתניהו, עשה בחכמה תגיים כל אדם טוב למפלגה, תציג נבחרת טובה, ותנצח.

  • 132.

    התברר שביבי נלחם בתש''ח יחד עם ''זוריק דיין'' נגד הדרוזים בשדות רמת יוחנן (ל''ת)

    הסטוריון מתחדש, חוקר ''כלניות'' במחנה אלנבי, 28/07/08 14:28

  • 131.

    אז ביבי הוא גם שמאלני? מצביעים למרזל. (ל''ת)

    דוד ירושלים, 28/07/08 13:54

  • 130.

    ''כנס לטרקליני אמר העכביש לזבוב''. (ל''ת)

    אברשה, 28/07/08 13:45

  • 129.

    בושה

    עיתונאי, 28/07/08 13:36

    חבל שאיש כמו עוזי דיין, שאמור להיות נקי כפיים ושמאלני. מצטרף לליכוד שזה גוף ימני, שנהנה ממרכז מפלגה ארכי מושחת, ומיו''ר מפלגה, ביבי, שהיושר לא תמיד היה נר לרגליו.

  • 128.

    ליכוד בלוף שימינו ימין שקר-דיין הוא שרון החדש-ליכודניקים הוזהרתם! (ל''ת)

    קורן נאוה,טבריה, 28/07/08 13:35

  • 127.

    עוזי דיין לא יכול לעבור לליכוד לפנישיעבור טסט אצל חנן קריסטל

    ברוך, 28/07/08 13:35

    קול ישראל מגיב בדאגה רבה על
    הצטרפות עוזי דיין לליכוד
    הוא היה מקבל ברכות מקול-ישראל וחנן קריסטל
    ונושא כליו קרקובסקי אם לפחות היה שותף לאולמרט או ברק הצביעות חוגגת בקול-שראל

  • 126.

    עוד אחד מסיירת מטכ''ל שהורס לי את המדינה. (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 28/07/08 12:46

  • 125.

    טעות איומה של נתניהו. דיין חסר ערכים, אופורטוניסט נלעג

    בוחרי הליכוד מתעבים את עוזי דיין, 28/07/08 11:22

    בניגוד למה שחושב נתניהו, דיין יכול להיות כתם על דש הליכוד. האיש פתטי ומגוחך להחריד. אין לו מה לעשות בליכוד. שילך לקדימה ויגחיך את שאר האפוטוניסטים. הוא מתאים להם ככפפה ליד.

    • הוא יצטרך להתמודד בפריימריס ככה שאם לא אוהבים אותו אין לך מה לדאוג

      רמי, 28/07/08 17:06

      אם הליכודניקים לא אוהבים אותו הם לא יצביעו לטובתו בפריימריס, וממילא הוא לא יכנס לרשימה, ואם הוא כן יבחר אז כנראה שהליכודניקים כן אוהבים אותו.

  • 124.

    גם אתה ברוטוס עוזי? (ל''ת)

    שבור לב, 28/07/08 10:49

  • 123.

    עוזי דיין ניסה להגיע לכנסת ולא הצליח וגם בעבודה לא ספרו אותו

    benzi. a, 28/07/08 10:11

    עוזי דיין הצטרף לביבי לא בגלל האדיאולוגיה ולא שום מצע מדיני כל שהוא. הוא פשוט רוצה להגיע לכנסת ומצידו אפילו אם זה היה אפשרי להגיע לשם דרך מפלגתו של אחמד טיבי. תכלס : עוזי דיין הוא סתם כדאייניק.

  • 122.

    הממשלה שביבי יצטרך להקים. (ספק אם הוא אכן יקים)

    benzi. a, 28/07/08 10:06

    ביבי יצטרך לבנות את הקואליציה שלו . מהימין הקיצוני והחרדים עם הש''סניקים.
    ב''ממשלתו'' של ביבי יהיו שם את עוזי דיין ויעלון שהם מקורבים לשמאל (בוגי יעלון הוא מר''ץ) ויודעי דבר מספרים שאת תפקיד שר הבטחון הוא מייעד לאהוד ברק. בממשלתו של ביבי יצטרפו עוד אנשים שהם יותר שמאל מהעבודה ואת זה ביבי עצמו יודע.
    השאלה השאלתית הוא איך וכיצד יוכל ביבי לעשות צעדים מדיניים כאשר יושבים לו על הצוואר הכתומים ושאר אנשי הימין הקיצוני.
    ואיך הוא יוכל להתמודד עם סחטנות החרדים ובעיקר הש''סניקים כאשר יהיו בממשלה עוזי דיין ועוד עמה כאלה שיתנגדו לכך נמרצות כמו דן מרידור ועוד. ואיך ביבי עצמו יתמודד עם הקיצונים הפנאטים במפלגתו שלו כאשר יהיה הצורך לפנות ישובים מיו''ש ואף המדובר בירידה מרמת הגולן. הממשלה הזאת של ביבי שאם היא תקום למרות שזה בספק אחד גדול. זה יהיה ממשלה שתשען על קרעי תרנגולת ותזדקק לחסדי האופוזיציה ואף הפילוג הבא בליכוד זה כבר יהפך לעובדה מוגמרת . ומיותר להזכיר את הסחתנות הנוראה של אנשי מרכז הליכוד הידועים לשימצה.

    • כרעי תרנגולת... פרט לכך צודק בכל מילה (ל''ת)

      פנדה, 28/07/08 13:15

  • 121.

    כל הכבוד מר עוזי דיין,ולאנשי הליכוד,די מספיק עם הסכינאות, אתם צריכים ל

    אבי, 28/07/08 09:53

    לברך על כל אחד שמצטרף לליכוד,בפרט אחד כמו עוזי דיין,

    • לא תודה. מוותרים על ה''תענוג''. (ל''ת)

      שיפנה לקדימה. שם מקומו., 28/07/08 11:24

    • מצדי שגם יוסי ביילין יצטרף לליכוד

      פנדה, 28/07/08 13:30

      השאלה אם עסקת החבילה הזאת שנקראת ליכוד תתאים או לא לאידיאולוגיה של בוחריה, ועוזי דיין מעמיד את השאלה הזאת בספק גדול מאוד.

  • 120.

    ''טובל ושרץ בידו'' (ל''ת)

    מול הים, 28/07/08 09:52

  • 119.

    עטרה ליושנה

    פקק תנועה קרית ביאליק, 28/07/08 09:22

    מיפלגת הליכוד תחזור במהרה בימנו אלו למיפלגה הגדולה ביותר במדינה .

    • פקקי שקקי ! את העטרה כמדומני מלו ביום השמיני.ואם היא יושנה ? הער אותה (ל''ת)

      קוטם פקקים ,מטע השעם, 28/07/08 10:08

    • פקקי, הליכוד לא צריך אפורטוניסטים חסרי ערכים כמו עוזי דיין (ל''ת)

      הליכוד יחזור לגדולתו עם אנשים איכותיים בלבד., 28/07/08 11:26

      • באמת מה שמאפיין את מרכז הליכוד זה ערכים... (ל''ת)

        ג'ובים?כן!!!, 28/07/08 13:48

      • מי שבא ברוך הבא (ל''ת)

        פקק תנועה קרית ביאליק, 28/07/08 13:51

  • 118.

    נתניהו = ברק = אולמרט = ציפי ליבני = מופז = 0

    נאורי, 28/07/08 09:11

    ..וכך הרס נתניהו לגמרי את האלטרנטיבה הפוליטית לאוסף האפסים המנהיג אותנו...

  • 117.

    עטרה ליושנה

    פקק תנועה קרית ביאליק, 28/07/08 09:00

    מיפלגת הליכוד תחזור למעמדה הקודם בהקדם האפשרי למיפלה הגדולה ביותר במדינה .

  • 116.

    עוזי לא צריכים אותך פישלתה את עצמך מחפס בכול הדרכים להיות ח''כנסת שב בב

    שמואל, 28/07/08 08:58

    הצרה היא שכול אחד רוצה להיות חבר כנסת זה פרנסה טובה לכול החייםעוזי מה תיתן למדינה? אלי תלביש בחזרה את את בגדי הצבא שם מקומך

  • 115.

    הוא הגיע למסקנה..

    רון, 28/07/08 08:53

    שאם רצונו להיכנס לכנסת הוא צריך להיות חלק מהשחיתות לכן הוא בחר בבית הספר לשחיתות.
    הרבה זמן אין לו כי יבלעו אותו חי כל המועמדים האחרים אם יאים על הכסאות שלהם.

    • הליכוד יקיא את עוזי דיין האפורטוניסט חסר הערכים. (ל''ת)

      הליכוד מפלגה ערכית., 28/07/08 11:36

  • 114.

    עוזי עוזי אתה לא נקי...

    שמעון, 28/07/08 08:44

    אדם המזוהה לכאורה עם יושר חוק וסדר שלטוני מצטרף למפלגה שהמציאה את השחיתות השלטונית.על זה נאמר למען הכסא מותר הכל.
    חבל שאדם האחרון שהטיף לתקינות השלטון מצא עצמו בקופסת צרעות .

    • משמיץ ליכוד סידרתי השפריץ כאן שורת תגובות שקריות. (ל''ת)

      להתעלם., 28/07/08 11:37

    • נתנייהו חביבי אנחנו יודעים מה יהיה כל הקניים ימותו (ל''ת)

      אשריקו, 28/07/08 12:41

  • 113.

    הנלחם בשחיתות...

    רון, 28/07/08 08:42

    מתחבר למרכז השחיתות.
    דיין משהוא לא מסתדר אולי אתה האדם המתאים במפלגה הלא נכונה.

  • 112.

    סדר עדיפויות

    רמי, 28/07/08 08:32

    בעדיפות ראשונה בטחון לאומי ורק בהמשך הרשימה שחיתות לאומית.
    היהי ודיין אמורים להוסיף לבטחון.

  • 111.

    קדימה=ומפלגת העבודה שייכים לעבר הכוח העולה-ה-ל-י-כ-ו-ד (ל''ת)

    טוטו, 28/07/08 08:32

    • דיין משתייך בדעותיו למפלגת העבודה

      פנדה, 28/07/08 09:40

      הוא יונה סוציאליסטית. ביבי קפיטליסט, אבל נתן שטחים לפלסטינים בלי מו''מ. על איזה אלטרנטיבה אתה בדיוק מדבר ? נבלה במקום טריפה ?

      • דיין הוא יותר מקורב למר''ץ. והוא הנגטיב של ביבי הקפיטליסט .

        benzi. a, 28/07/08 10:24

        אין שום קשר כל שהוא לדעותיו המדינים של דיין לזה של ביבי והליכוד. דיין מצא דרך קלה להגיע לכנסת ואולי לשולחן הממשלה . ומצא את זה בדרך הקלה ביותר אתל ביבי הידוע בערמומיותו הרבה.

        • אזה קשר יש בן מיםלגות הערבייות ומרץ (ל''ת)

          אשריקו, 28/07/08 12:48

  • 110.

    העבודה ואולמרט גמרו את הקריירה=הכוח העולה זה הליכוד החדש (ל''ת)

    טוטו, 28/07/08 08:27

  • 109.

    סחרחורת

    מיקי, 28/07/08 08:19

    קבלתי סחרחורת מהמהלכים של עוזי דיין.עכשיו הוא בליכוד אז אני שקט. מה יהיה עם לא ייבחר בפרימריז ?? לאן ילך אז ?

    • לנתנייהו יש עוד הרבה הפתעות והרכב הניבחרת לא הושלם (ל''ת)

      asher -bormad, 28/07/08 12:53

  • 108.

    חה חה חה. עוזי דיין בדיחה.

    רק חבל שלא מצחיקה., 28/07/08 08:12

    לוחם בשחיתות וליכוד לא הולך ביחד!

    • לא שמעת? היום השחיתות בקדימה ובעבודה. הליכוד היום נקי! (ל''ת)

      ועוזי דיין חסר הערכים יעוף מהליכוד מהר מאוד., 28/07/08 11:40

  • 107.

    זה מראה שאין הבדל יותר בין ליכוד לעבודה ובין ימין לשמאל (ל''ת)

    מוטי, 28/07/08 08:04

  • 106.

    מכה כואבת מתחת לחגורה

    מתנחל גאה, 28/07/08 08:02

    אנחנו שעוד קווינו שנשארה אצל ביבי קצת אידאולוגיה מקבלים את המכה השמלאנית הזו ישר לפנים! ביי לליכוד ושלום לברול מרזל..

    • אין דבר בין הליכוד (המקורי) למרזל

      פנדה, 28/07/08 09:42

      בגין וז'בוטינסקי היו יורקים בפניו של מרזל. הם היו מונעים מאהבת יהודים, לא משנאת ערבים. ברוך השם יש את איחוד לאומי והמפד''ל, אלטרנטיבות שפויות לליכוד.

  • 105.

    ''מעשה דודים סימן לאחיינים''

    כנופיית נהלל היוגב, 28/07/08 07:50

    אנו מבקשים לאלתר את תגובתם של הדודנים יעל,אסי,ויהונתן גפן והקרובה-רחוקה אילנה

  • 104.

    ''עוזב את תנועת תפנית בראשה הוא עומד''עוד ברחן יוצא סיירת מטכ''ל כמו ברק (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 28/07/08 07:00

  • 103.

    הלך הזרזיר אל העורב (הלך עוזי דיין אל שקרניהו )

    בוסקילה, 28/07/08 06:35

    הליכוד !!! אבי אבות הטומאה הליכוד שלח ממנו את הגרורות של קדימה. הליכוד יוצר העוני המחריד במדינת ישראל הליכוד מפריט את המדינה ומוסרה לידי האוליגרכים. הליכוד!!! מילכוד.

    • הליכוד נקי, הטינופת היום בקדימה ובעבודה (ל''ת)

      עוזי דיין אופורטוניסט נבוב, אינו מתאים לליכוד., 28/07/08 11:42

  • 102.

    שמאלנים תפנימו (ל''ת)

    עם דיין בלי דיין בנימין נתניהו יהיה ראש הממשלה הבא, 28/07/08 06:06

    • שמאלנים אמורים לשמוח בזה...

      פנדה, 28/07/08 09:45

      ביבי + דיין = אולמרט + ברק = אוסלו. ביבי לבדו, בטח שלא יחד עם השמאלני דיין, לא ישיב לאחור את גלגל אוסלו, ולכן הוא כהרגלו יחזיר שטחים, אולי אפילו בלי תמורה.

  • 101.

    לכל התשקורת השמאלנית

    תתחילו להתרגל לפנות לנתניהו באדוני ראש הממשלה, 28/07/08 06:04

    ואני מרשה לכם להתפוצץ ןלאכול את הלב

    • תשקורת? איזו שנינה מדהימה!! איזה מקורי אתה!! המצאת את זה היום? בעצמך?! (ל''ת)

      משה, 28/07/08 08:06

      • לא צריך מקוריות בשביל להעביר את המסר (ל''ת)

        מקוריות.. העיקר שזה הקפיץ אותך!, 28/07/08 11:44

  • 100.

    לכל השמאלנים שמגיבים פה

    תפנימו בנימין נתניהו יהיה ראש הממשלה הבא נקודה, 28/07/08 06:00

    תמותו ותתפוצצו מקנאה נתניהו הוא המנהיג הכי טוב שהיה לנו אם בבטחון ואם בכלכלה לא אולמרט לא שרון ולא ברק מתקרבים אליו

    • אמרו את זה גם שם בתחילת ,1933 והעולם הפך מאושר, ביחוד 6,000,000 (ל''ת)

      אי שם- הר הרצל, 28/07/08 08:12

      • אתה חולה נפש, (ל''ת)

        אבי, 28/07/08 09:54

        • אבי. על ציניות שמעת? ''המנהיג הכי טוב שהיה לנו.....) (ל''ת)

          דיוגנס אתונה, 28/07/08 10:15

  • 99.

    עוזי החכם דווקא לביבי המזוויע, ככה זה אצלנו... (ל''ת)

    חנ,ב, 28/07/08 05:47

  • 98.

    חבל עוזי,מכרת את עצמך למרבה במחיר ולמי ?האם זו דרכו של נצר למשפחת דיין

    אזרח מודאג, 28/07/08 05:46

    איך צעדך הנוכחי,משתלב עם עברך?.

    • כן הדוד לימד לזגזג! (ל''ת)

      רפ''י לירי ,תל''ם ( כלא 6), 28/07/08 08:12

    • אמרת שחיתות ? נהיליזם ? זיגזג ? אמרת משפחת דיין. (ל''ת)

      פנדה, 28/07/08 09:46

    • עוזי פשוט תופס טרמפ קל אצל ביבי. כי בעבודה וקדימה לא ספרו אותו (ל''ת)

      benzi. a, 28/07/08 10:13

      • אל תדאג, גם בליכוד לא יספרו אותו. בתקוה שנתניהו יחשוב שנית. (ל''ת)

        הליכוד מפלגה ערכית. לא מתרשמים שם מאפורטוניסטים, 28/07/08 11:47

    • מתחילים לכנס לשורות בוגי דיין ההמשך יבוא תמהרו (ל''ת)

      asher b, 28/07/08 13:02

  • 97.

    עוזי דיין

    אחת העם, 28/07/08 05:32

    מצאת לך שותפים? דווקא בביביהו חפצה נפשך? איכה ירדת אדם?

    • עוזי דיין

      דוד סחר, 28/07/08 07:50

      עוזי דיין איש מצוין וטוב שהוא יצטרף
      למערכת הפוליטית אבל איני חושב שדוקא
      מפלגת הליכוד מתאימה לו
      בגלל שאיני רואה הבדלים משמעותים בין
      העבודה לקדימה הייתי ממליץ לו שילך לעבודה
      וילחם על דעותיו שם.רק שם אני רואה אותו
      מתקדם במהירות והייתי גם רוצה לראותו בראת
      המערכת הפוליטית בעתיד

  • 96.

    מצויין

    א, 28/07/08 04:12

    בסופו של דבר דווקא בליכוד נשארו האנשים הישרים. כל השאר עברו לקדימה או נמצאים בעבודה. הגיע הזמן שהליכוד יחזור ויניף את דגל המאבק בשחיתות

    • ''שור מועד'' יניף את הדגל במאבק בשחיתות?

      בנימין זאב טורף ,אבל בן פורת יוסף, 28/07/08 07:54

      הליכוד הוא אוסף של ערסים ופרחות -אמנם חלקם נדד לקדימה/אחורה, תחום המחיה שלהם הוא בלחפש ג'ובים אצל השרים וכו'.

  • 95.

    טוב מאוד (ל''ת)

    a, 28/07/08 04:09

  • 94.

    ומה הוא יאמר כשיתברר שגם לביבי היה את הטלנסקי שלו?

    עמנואל, 28/07/08 03:45

    מי מימן לו את השהיה המפורסמת בלונדון, במלון הפאר, עם הכביסה במאוד פאונדים, וההצגות וכו' וכו'?

    ואת כל הביקורי םהאחרים?

  • 93.

    איש ראוי

    עופר, 28/07/08 03:39

    חשוב שיהיה בכנסת האלוף עוזי דיין .
    מר דיין יכניס לכנסת בגרות איכות ידע בטחוני הגיון .
    הוא בעל האימרה מלחמה זה לא ספורט .בספורט ההשתתפות היא החשובה .במלחמה הנצחון הוא החשוב .
    איפה הוא היה לפני מלחמת לבנון השניה ?.??
    קיבלנו את מה שבחרנו רצינו עמיר פרץ ..קבלנו . אולי קצת התפכחות

  • 92.

    הלך העורב אצל הזרזיר

    קובי, 28/07/08 03:30

    מסתבר שעוזי דיין ''האידיאליסט'' ו''הציוני'' הוא לא יותר יותר מעוד סתם רודף כסאות קטן המוכן למכור את נשמתו לכל המרבה במחיר.עוד קישוט של גנראל תאב פירסום וכבוד לתנועת הליכוד המחפשת לצאת מעליבותה בהנהגת ביבי ושרה האגדיים. היום ,ביחוד לאחר מלחמת לבנון השניה, גנראלים מדושנים המטיפים מוסר לכל העולם חוץ מלעצמם זה לא סחורה .אין לו מה למכור ומה לחדש מעבר לכל הסיסמאות הריקות,הקלישאות השחוקות והידועות שכבר מזמן עוברות לכולנו ליד האוזן.

  • 91.

    Lamah Ba Li Le 'Ha 'Kie (ל''ת)

    koko the croco, 28/07/08 02:49

    • גם לי (ל''ת)

      חנ''ב, 28/07/08 05:49

    • תיתבישו במקום להלל ולישמוח שמשהו רוצה עוד ליתרום

      asher b, 28/07/08 13:19

      המדינה זקוקה היום יותר מתמיד למנהיגים כמו דיין בוגי והלוואי שיתרבו לא חשוב לאיזה מיפלגה
      והעם צריך לעודד ולא לינגוח ולקלל וכולנו מבינים שיש הרבה אויבים שמגיבים כדי לסכסך בננו היהודים ואסור לנו להיגרר ולישמור על הדימוקרטייה והשקט

  • 90.

    לא רק שהליכוד מושחת-אלא הדעות החברתיות והמדיניות שלו הן חשוכות-כוח....

    Ehad-ליברל-ציוני לעד ושוחר שלום הוגן, 28/07/08 02:40

    נגד כולם (החוצה ופנימה)

    • אין לך עוד כמה מחמאות לעצמך ??? (ל''ת)

      לפי מדד ה''אמינות'' שלך הליכוד מופת לערכים, 28/07/08 11:58

  • 89.

    עוזי דייין לא הוביל את תנועת המאה. הוא עזר. (ל''ת)

    יונתן מלואימיק, 28/07/08 02:27

  • 88.

    אחד מהאנשים שמגיע להם לעלות

    סם, ניו יורק, 28/07/08 01:49

    שיעלה ויבוא וישליט סדר בסדר היום הבלתי מאוזן של ככירי השלטון. עלה והצלח ונראה אותך שר וגם ר''מ בישראל.

  • 87.

    ???????????????? (ל''ת)

    רוברט פלנט, 28/07/08 01:48

  • 86.

    עוזי, נפלת על השכל ??

    זיוה, 28/07/08 01:02

    ליכוד ?
    ביבי ??
    השתגעת ??

    '' תפנית '' באה לנקות את השחיתות. עכשיו אתה הופך להיות בן זוגה, בחיבוקו האמיץ של ביבי, הסוחב את המזוודה של שרה.
    תקופת שילטון ביבי הייתה מהגרועות בישראל. ראש ממשלה שלא עשה דבר למעט בושות.

    מה עובר עלייך, איש ??

    • מעניין באיזו מראה מעוותת את רואה את המציאות שלך (ל''ת)

      אנשים רואים מה שהם רוצים לראות.., 28/07/08 12:00

  • 85.

    עוזי דיין הוא נכס אלקטורלי ענק! מוכח בבחירות 2006!!גם יודע לקרוא סקרים

    משה, 28/07/08 00:55

    הוא גם יודע לקרוא סקרים!!!

    • כו, ראינו כמה מנדטים הוא קיבל...

      פנדה, 28/07/08 09:50

      ואז הוא היה במפלגה שלוחמת בשחיתות, עכשיו הוא מצטרף לצד היריב, צד השחיתות - באמת נראה לך שאותם אנשים ימשיכו להצביע לו ?

  • 84.

    ומי נמצא מאחורי גבו של דיין???? רגב !!כן רגב מאכ''א (ל''ת)

    גמא, 28/07/08 00:55

  • 83.

    עןזי דיין אתה השתגעת, לליכוד ?

    רות, 28/07/08 00:54

    אחרי כל ''הניקיון'' שניסית לייצר אתה מצטרף לאחת המפלגות המושחתות ביותר (ראה ביתן 28) אתה מטורף. עכשיו אני מבינה למה בסופו של דבר לא הצבענו בעבורך בעבר

    • השחיתות של הליכוד זה השמצה. הנקיון של דיין זה אגדה (ל''ת)

      השחיתות עברה מזמן לקדימה. בעבודה היתה מאז ומתמיד, 28/07/08 12:02

  • 82.

    פרגמטיסט

    דב שהם, 28/07/08 00:40

    כמו כל הדיינים חוץ מאילנה בעצם גם היא

  • 81.

    פחחח זה לא ההוא שהקים מפלגה נגד השחיתות???

    איש קש, 28/07/08 00:22

    אמרו כבר חכמים,
    if you cant beat them, join them!

  • 80.

    אדם ללא עמוד שדרה - קופץ מפה לשם מפה לשם -לא יציב (ל''ת)

    איש אפור ויבש, 28/07/08 00:22

  • 79.

    davidravona@hotmail.com

    david, 28/07/08 00:20

    uzi dayan lekadima lazazel

  • 78.

    כולם אוהבים להיות חלק מהמנצחים,,וגם עוזי דיין,,ברוך הבא לליכוד כמוני,, (ל''ת)

    ברחתי מהעבודה, 28/07/08 00:00

  • 77.

    מלוחם בשחיתות ללב השחיתות..

    גדי, 27/07/08 23:51

    לא לקפוץ, קדימה והעבודה מושחתים לא פחות..

    • עוזי דיין , תסלח לי אבל אתה השתגעת, נתניהו רק מציג חזות נקיה

      רות, 28/07/08 00:58

      אין מושחת ממנו ( שרה נסעה על חשבון הציבור במחלקה ראשונה הרבה יותר מפעם אחת באלפי דולרים ואין פוצה פה וצפצף)

      • עוזי דיין סתם אפורטוניסט. הליכוד נקי ומוסרי ויקיא את דיין (ל''ת)

        הליכוד מפלגה ערכית. טעות לקלוט את דיין!, 28/07/08 12:04

  • 76.

    ואני חשבתי שהוא איש שמאל מובהק! (ל''ת)

    דודו ביתן, 27/07/08 23:41

  • 75.

    בדמוקרטיה היחידה במזה''ת ומזרח אירופה השילטון תמיד עובר בירושה והעם חו

    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$, 27/07/08 23:36

    בדמוקרטיה היחידה במזה''ת ומזרח אירופה השילטון תמיד עובר בירושה והעם חופשי לבחור את מי שהוא רוצה מהמשפחות השליטות

  • 74.

    הלך הזרזיר אצל העורב... (ל''ת)

    אמיר, 27/07/08 23:34

  • 73.

    עוזי אכן כח רציני השאלה למי ?,למתנגדי דרך הליכוד.הציע עצמו לעבודה

    ליכודניק, 27/07/08 23:27

    שם לא קפצו על המציאה,ודרכו הפוליטית אכן משקפת את ערכו.ביבי הינך טועה עוד הפעם.

  • 72.

    ביבי כאריאל שרון, מתחיל/ממשיך התמרון שמאלה

    הגהים שמאלה!!, 27/07/08 23:26

    שורשי השמאלניות ניטעו בביבי מזמן. בהסכם וואי.אז הופעל על מוחו תהליך לא ברור. כשחזר לארץ עיניו היו מפלבלות וכח הרצון ניטל ממנו. מאז גם זיכרונו נחלש פלאים. (אגב דבר דומה הופעל גם על ברק ושרון.מאז ברק מדבר לאט לאט ובעיקר מן הכתב. שרון הפסיק לדבר ואח''כ קיבל אירוע מוחי.). -------------------------------. על רקע זה יש לראות את קבלת עוזי דיין.

    • כן, לא ברור איך אנשים לא רואים את זה

      פנדה, 28/07/08 09:54

      הלו, תתעוררו שם - ביבי יחזיר שטחים כמו שהחזיר בעבר! ובלי תמורה! זה המלך שלכם? מי שתומך בארץ ישראל ומתנגד לשלום אוסלו לא יכול להצביע למפלגה שהחזירה יותר שטחים מכל מפלגה אחרת! חייבים ללכת ימינה, איחוד הלאומי או מפד''ל, כדי לסנדל את ביבי ולחייב אותו לעשות קואליציה ימנית, אחרת תהיה לנו ממשלת ליכוד+עבודה+קדימה ונתגעגע לאולמרט (טוב, לא צריך להגזים...)

  • 71.

    במשפחת דיין בטח פתחו שמפניה.....איזה פיאסקו וכמה עצוב (ל''ת)

    א, 27/07/08 23:19

  • 70.

    הפסיד הזדמנות

    חבל, 27/07/08 23:14

    הפסיד הזדמנות להיות בבחירות הבאות מה שהגימלאים היו בבחירות האחרונות.
    אני עובר למשה סנה.

    • משה סנה ז''ל. תחבור לאפרים סנה. (ל''ת)

      בנגה, 28/07/08 00:44

      • חחח משה סנה עדיין עדיף על אפרים סנה... (ל''ת)

        פנדה, 28/07/08 09:54

  • 69.

    בהצלחה!! אני יצביע לו. (ל''ת)

    ליאור, 27/07/08 23:09

  • 68.

    נתניהו האדריכל הכלכלי של ההתנתקות

    משה זעפרני, 27/07/08 23:05

    ולכן - מצא מין את מינו...

  • 67.

    מי שחובר לביבי ??- (ל''ת)

    4.11.95, 27/07/08 23:03

  • 66.

    אכזבה

    גידי, 27/07/08 22:59

    הייתי מהמעוט הזה שרצה בך ,והצבעתי עבורך בבחירות האחרונות.ודווקא אתה הפכת עורך והצטרפת למפלגה הכי מושחתת שלא תרמה כלום למדינה ואין לה שום בשורות או אנשים רציניים להנהיג.אם בארזים נפלה השלהבת מה יגידו אזובי הקיר?

  • 65.

    אדם יקר

    וקנין שלמה, 27/07/08 22:49

    כל הכבוד לעוזי דיין על היצטרפותך ללכוד תןדה

  • 64.

    הגיע הזמן לשפר את מצב כח האדם של הליכוד באמת (ל''ת)

    נמאס, 27/07/08 22:43

  • 63.

    כך חולפת תהילת עולם

    סטודנט להסטוריה, 27/07/08 22:42

    הגם אתה??????

  • 62.

    הוא בכלל לא ימני ונתניהו עושה טעות

    צ'ומפי, 27/07/08 22:39

    אופורטוניסט! בחדשות דיווחו שהוא עושה שופינג. הליכוד זו הדרך היחידה שלו להיכנס לכנסת. פשוט בושה.

    • אתה צודק. בוחרי הליכוד לא יקנו את זה. האיש אפורטוניסט נלעג (ל''ת)

      נתניהו עושה טעות., 28/07/08 12:17

  • 61.

    לא מושחת זה לא אג'נדה

    חיפאי, 27/07/08 22:36

    לא די בכך שאדם לא מושחת על מנת
    להיבחר ברשימה.

    המצב הטבעי הוא לא להיות מושחת ולא ההיפך.

    מה בדיוק יש לו להציע חוץ מזה שמעולם הוא לא קיבל מעטפות?

  • 60.

    דיין לא הביא ולו מנדט אחד. מה כוחו? חוץ משמאלניותו (כמו נתניהו)? (ל''ת)

    יעקב - מרכז הליכוד, 27/07/08 22:18

  • 59.

    רק זה מה שחסר לנו!

    ליכודניק, 27/07/08 22:17

    אנחנו לא צריכים שמאלני טרוייאני בליכוד. כבר שרון ושאר המרעין בישין מקדימה הרסו מספיק את הליכוד בדעותיהם הקיצוניות.

    הליכוד היא לא מפלגת שמאל ואין לאנשי שמאל חלק ונחלה במפלגת הליכוד.

    • מגיע לכם ! (ל''ת)

      אלינה, 27/07/08 23:30

    • ב ד י ו ק !! (ל''ת)

      חותם על כל מילה, 28/07/08 12:17

  • 58.

    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

    מרקו, 27/07/08 22:13

    ''כך חולפת תהילת העולם'' האמת יצאה לאור!!! האחש לדעתי מחפס תהילה וגם נ'יוב מענין. בעוד כמה שנים לא יזכרו אותו. מלוחם נגד שחיתות לשותף של ביבי. אם זה לא היה כל כך עצוב גם אני היתי צוחק!!!! ההה

    • מרקו.ליכודניקים עוד יחשבו שמדובר ב''פורד טרנזיט'' חולה ו''גלוריה גיינור'' (ל''ת)

      מנצח קרבות רומאי, 28/07/08 10:29

    • ה''לוחמה בשחיתות'' היתה כלי שיווקי בלבד. האיש סוחר סוסים (ל''ת)

      מהסוג הגרוע ביותר. בוחרי הליכוד לא יבלעו את הצפרדע, 28/07/08 12:28

  • 57.

    תתבייש

    יוסי, 27/07/08 22:12

    עוזי דיין סמל הנקיון הפוליטי הופך את עורו ומחפש כסא בכנסת אצל המושחת ביבי .מה קרה הרי דיברת בגנות ביבי שנים .איפה היושר שלך ?????

    • אל תתאכזב. מי ששמע אותו היטב- ידע שהוא בלופר ואופורטוניסת (ל''ת)

      היה ברור מראש, 27/07/08 23:38

    • כל הכבוד ל-57 (ל''ת)

      מרקו, 28/07/08 09:05

  • 56.

    מרידור 2? בני בגין 3? הם הרי יאכלו אותו בלי מלח. דיין הליכוד לא בשבילך

    דן, 27/07/08 22:11

    אתה טוב מידי בשביל המפלגה הזאת - או שלא...?

    • דיין מתחזה סידרתי. ה''לוחמה בשחיתות'' = כלי שיווקי בשביל ג'וב בכנסת

      האיש חסר עכבות וחסר בושה. בליכוד לא יקנו את הסחורה, 28/07/08 12:39

      נתניהו עושה טעות פאטלית אם הוא לוקח אותו. בוחרי הליכוד קלטו את הטיפוס ולא ילכו שולל הוא מתכוון להיכנס על כתפי הליכוד, ובהמשך לערוק יחד עם המנדט והמימון לכל מי שיהיה מוכן לקלוט אותו. בליכוד הוא לא ילקק דבש. זו מפלגה ערכית! על אף ההכפשות שטופלים עליה שונאיה ומשמיציה.

  • 55.

    כל הכבוד, איש ראוי למפלגה ראויה (ל''ת)

    שי, 27/07/08 22:11

  • 54.

    כבר כתבו במקורות במושב ליצים לא תשב.

    דני ב., 27/07/08 22:07

    מה לך מר עוזי דיין לחפש במפלגה שהביאה את השחיתות לרמת אומנות?
    מה יש לך לחפש עם ישראל כץ וגיבורי מרכז הליכוד?
    מה לך לחפש בין כל מחלקי הפיתות למיניהם שהפכו אותם בין לילה ליועצי שרים?
    מה לך לחפש עם לימור ללבנת שאפילו במגמת תפירה נשארה כיתה.
    מה לך לחפש עם ביבי נתניהו שחצי עם אצלו אינם יהודים אך זה לא מפריע לו לשבת במול ים ולטחון שרימפסים ושאר שרצים.
    מה לך לחפש בין כל עושי השירקעס, לוקחי השוחד למיניהם, אוהבי השלמונים והמתנות?
    בסוף תצטרך גם לשבת עם המפלגה שעשתה מהפולטיקה בית זונות המוכרת עצמה למרבה במחיר?
    תתעשת עוזי לא מתאים לך.

    • אני מבין שהשחיתות בעבודה ובקדימה (אולמרט!!!) ממש לא מטרידה אותך

      הליכוד נקי, השחיתות עברה לקדימה וחיה טוב בעבודה, 28/07/08 12:43

      עיניים להם ולא יראו. מחפשים רק תחת הפנס. ומקפידים לדחוף את שחיתותם בערימות תחת השטיח.

  • 53.

    לא הלך לו ברשימה שלו הולך ל לטכוד כדי להיות ח כנסת המשכורת הגדולה מושך (ל''ת)

    שמואל, 27/07/08 22:03

  • 52.

    תראו, אני לא ליכודניק אבל...

    אהוד, 27/07/08 22:03

    אני הרבה ימינה מהליכוד ועוזי דיין הרבה שמאלה מהליכוד לדעתיובכל זאת שמעתי בזמנו את הבחור והתרשמתי מרמתו הגבוהה

  • 51.

    תגובה לכל המשייכים שחיתות לליכוד - הליכוד החדש

    הצופה, 27/07/08 21:54

    לאחר השינוי בחוקת הליכוד ועיקור הכוח של חברי המרכז במינוי חכ''ים וניקוי התנועה מהמושחתים שעברו לקדימה- המפלגה הדמוקרטית והנקיה ביותר בפוליטיקה!

    • האם יש מנגנון שמחייב עמידה בחוקה ?

      פנדה, 28/07/08 10:11

      כל עוד הליכוד יכול לסטות מחוקת ז'בוטינסקי ולתת שטחים בלי תמורה - להצביע ליכוד, בטח שבראשו יש שני אנשים שלא נאמנים לז'בוטינסקי, זה לקנות חתול בשק.

  • 50.

    מהיום אני ליכודניק! (ל''ת)

    כל הכבוד לביבי, 27/07/08 21:53

  • 49.

    ח ח ח בדיחה מהלכת

    חכם מימון, 27/07/08 21:41

    אין לי הסבר אבל תמיד ראיתי בעוזי דיין מי מניפולטור שכזה,
    מעניין מה הבטיח לו ביבי תמורת הצטרפותו לליכוד,
    אדם שמקים מפלגה ,עומד בראשה ופתאום קם בבוקר מוותר על דעותיו בעד פינוי התנחלויות ונגד השחיטות ומצטרף למפלגה אשר מצעה הפוך מדעותיו,
    לאלוהים הפתרונים

    • חכם מימון מה זה שחיטות ,איזה תרנגולת שחו שם? (ל''ת)

      הלוחם בהשחתת הלשון, 28/07/08 09:34

    • לדעתי ביבי לא הבטיח לו, אלא הוא עצמו התחנן לביבי להצטרף..

      וביבי עושה טעות איומה!!!, 28/07/08 12:46

      נתניהו, אנא חזור בך. בוחריך לא יוכלו לבלוע את הצפרדע חסרת המוסר והערכים הזאת.

  • 48.

    עוזי דיין אתה בדיחה מהלכת. הלוחם בשחיתות הלך לליכוד!!!! (ל''ת)

    עוזי מיץ תפוזי, 27/07/08 21:25

  • 47.

    עוזי דיין והליכוד

    ראובן - חולון, 27/07/08 21:22

    עוזי דיין ''הלוחם'' בשחיתות, מצטרף
    למפלגה המושחתת ביותר.
    איפה כל האידיאולוגיה שלך עוזי ?
    בהצטרפותך לליכוד רימית את כל הציבור
    שנהר אחריך, והאמין ''בתורת האמת '' שלך.

    • אילו היה הליכוד מושחת, אפילו חסר ערכים המתחזה ללוחם שחיתות כדיין

      לא היה מבקש להצטרף אליו. הליכוד ערכי ומוסרי., 28/07/08 12:52

      בוחרי הליכוד לא קונים את הסחורה המזוייפת של עוזי דיין.

  • 46.

    בדמוקרטיה היחידה במזה''ת ומזרח אירופה השילטון תמיד עובר בירושה והעם חופ

    בדמוקרטיה היחידה במזה''ת ומזרח אירופה השילטון תמיד, 27/07/08 21:18

    בדמוקרטיה היחידה במזה''ת ומזרח אירופה השילטון תמיד עובר בירושה והעם חופשי לבחור את מי שהוא רוצה מהמשפחות השליטות

  • 45.

    משא ומתן על תפקיד ולא על דרך

    פל, 27/07/08 21:17

    כשמשא ומתן מתנהל על איזה תפקיד לקבל ולא על דרך זה מאד עצוב, יותר גרוע מזה שמספר מפלגות מנהלות משא ומתן עם אותו אדם וכנראה שהן גם יודעות שלאיש אין דרך, הרי הוא ניהל מו''מ עם מספר מפלגות במקביל הרי אפשר להסיק כי גם למפלגות אין דרך,,,, יחי התפקיד לעזעזל המדינה.

    עם ראש ממשלה ושר אוצר כזה הכל אפשרי

  • 44.

    עוזי דיין

    רותי, 27/07/08 21:14

    אמנם משפחת דיין איננה בעלת שם נקי, אבל מלח הארץ, החל מהסבא ועד אביו חלל מלחמת השחרור ודודיו, אנשי ההגנה והבטחון, נקי כפיים ובר לבב ברוך הבא לליכוד, שמור על נקיון כפיך ואל תתן לבוהק הכסא לסנוור את עיניך. עשה למען מדינתנו בכל כוחך. לך בכוחך זה. עלה והצלח.

    • ברוך הבא עוזי

      אפרים, 27/07/08 22:02

      כחבר בתנועת הליכוד אני שמח על החלטתו של עוזי להצטרף לליכוד .

      יעשו לו את המוות אנשי תנועת העבודה מקנאה וצרות עין כפי שעשו למשה דיין כשבגין זכרונו לברכה הציע לו להצטרף לממשלתו ב1977
      כשר חוץ !!

      עוזי דיין איש צבא ותיק אדם נקי כפיים חכם ונבון ברוך הבא למחנה הליכוד.

    • רותי. גם ליאור ואסי מסכימים איתך בעודם בתור ל''כספומטים'' בלוד (ל''ת)

      שוורץ. משכית, 28/07/08 09:37

    • עוזי דיין מתחזה חסר ערכים וחסר בושה. הליכוד יקיא אותו (ל''ת)

      נתניהו עושה טעות איומה., 28/07/08 12:54

  • 43.

    ראשון

    שפיץ, 27/07/08 21:11

    בהצלחה

  • 42.

    חה חה איזו בדיחה ענקית,יונתן גפן, בן הדוד המעריץ שלו, בטח מאושר! (ל''ת)

    אין סוף לחוש ההומור, 27/07/08 21:02

  • 41.

    החלטה אמיצה של מנהיג שיחזיר שפיות לליכוד. (ל''ת)

    יצחק אדרי, 27/07/08 21:02

    • מה אתה מדבר. זה פיקציה .האיש חסר עמוד שידרה וחסר ערכים . (ל''ת)

      לא מתאים לליכוד., 28/07/08 12:56

  • 40.

    שימו לב מה מצאתי על מפלגתו של דיין בויקי

    מוטי, 27/07/08 21:01

    חיפשתי בויקיפדיה על מפלגתו של עוזי דיין-תפנית וראו מה מצאתי: ''בבחירות לכנסת ה-17 המפלגה פנתה למצביעים המזהים את עצמם במרכז המפה הפוליטית. כמו כן, היא הריצה את ''תוכנית דיין'', תוכנית שמציעה להשלים במהירות האפשרית את בניית גדר ההפרדה ולבצע פעולה חד-צדדית שבמרכזה פינוי של התנחלויות מבודדות בשומרון, ויצירה של גבול על בסיס דמוגרפי; התוכנית אמורה להיות מעין שלב שני של תוכנית ההתנתקות, שדיין נמנה על יוזמיה.''.
    קצת מוזר שדיין מצא את מקומו דוקא בליכוד של היום עם דעות כאלה.
    בכל מקרה צריך לאמר שאפו לנתניהו על ה''רכש'' החדש. אחת הבעיות הגדולות של הליכוד בבחירות האחרונות הייתה חוסר במועמדים עם אפיל בטחוני בכיר ודיין ללא ספק ממלא מחסור כזה.

    • הבעיה של הליכוד היא הליכתו העקבית שמאלה והפקרת הימין לזוטרים (ל''ת)

      יעקב - מרכז הליכוד, 27/07/08 22:20

    • אכן ''קצת מוזר''

      פנדה, 28/07/08 10:26

      או אולי - קצת צפוי ? אם מסתכלים על מה שאריק שרון וביבי עשו ומתעלמים ממה שהם אמרו - הליכוד היא מפלגת מרכז-שמאל בדיוק כמו קדימה, רק ששם יש גם תוספת של מרכז מפלגה עמוס ערסים ופרחות, ג'ובים ושחיתות.

  • 39.

    עוזי ברוך הבא

    שלמה, 27/07/08 21:00

    אני פונה למרכז הליכוד לקבל את עוזי דיין באהבה הוא נכס אדם ישר אני גם פונה לחבר כנסת סנה גם להצתרף ללכוד גם הוא אדםישר צריך לנכות את כל הליכלןך מהכנסת ולהביא רק מצוינים לכנסת

    • הוא לא נכס, הוא נטל. האיש מגחיך כל מפלגה שתיקח אותו. (ל''ת)

      נתניהו, אנא חזור בך. אני לא מצביע עוזי דיין!, 28/07/08 12:57

  • 38.

    It is amazing how a minister position makes a person ''flexible''!!! (ל''ת)

    Ehad Haam-Zionist, 27/07/08 20:57

  • 37.

    עשה שופינג - קנה ונקנה

    אפרון, 27/07/08 20:53

    עוזי דיין היה ההיפך ממה שהליכוד מייצג, ולפחות דיבר על מלחמה בשחיתות. ופתאום - הוא חובר למרכז הליכוד, אבי אבות השחיתות הציבורית בארץ. כנראה שקל לקנות את הדיינ'ים בנזיד עדשים: כך קנה בגין את הדוד משה דיין אחרי בחירות 1977, וכך קונה ביבי את בן האח עוזי - בנזיד עדשים.
    עוזי חיפש וחיפש - איפה הסיכוי הטוב יותר להיכנס לכנסת, ומצא שבעבודה משבצת הגנרלים תפוסה, ורק בליכוד יש מקום פנוי.
    אז מה חשובה האידיאולוגיה, ובואו נתעלם ממרכז הליכוד - אבי אבות השחיתות (ביתן 29, זוכר עוזי?)- העיקר שנגיע לכנסת.
    רק מה יאמרו החברים בתפנית על המהלך המבריק?

    • ועליהם אמר רפול, הם מנהלל ולא מתל עדשים ! (ל''ת)

      מגד שריון שהודח, והוחזר כמפקד סיירת מטכ''ל, 28/07/08 09:41

    • לאפרון- אבי אבות השחיתות זה קודם כל ה''עבודה'', אח''כ זה אולמרט.

      הליכוד נקי ומוסרי ובעל ערכים., 28/07/08 13:05

      זה שהתקשורת סימנה את כל הרעות החולות על נתניהו והליכוד, זו החלטה שרירותית לחלוטין שאין לה שום קשר עם המציאות. זו דוגמה קלאסית לרצח אופי מתמשך שנבנה במשך שנים. וזו ההוכחה שהתקשורת בוחשת בפוליטיקה ומנסה לקבוע בעצמה מי יהיה בשלטון. חשוב לזכור שמדובר בגופים פרטיים בידי בעלי הון פרטיים עם אינטרסים כלכליים ואחרים. איש לא בחר בהם והם קובעים לנו את החיים!!

  • 36.

    דיין, אתה ליצן! (ל''ת)

    האסטרטג, 27/07/08 20:45

  • 35.

    איש טוב ומועמד טוב מטעם הליכוד!!! (ל''ת)

    דמו, 27/07/08 20:43

  • 34.

    אסור שתופעה כזו תמנע שינוי מהותי בערכים .

    חבר ליכוד שואל, 27/07/08 20:42

    באם הליכוד לא ישנה מערכיו הוא יפסיד

    מול כל תקווה חדשה אחרת.

  • 33.

    אינפלציה של גנרלים

    עודד ליברמן, 27/07/08 20:42

    כאשר תתפרסם בעיתונות הודעה כי סופר מדען או פילוסוף הצטרפו לליכוד (או לכל מפלגה אחרת) נדע כי עתיד המדינה מובטח וכי אנו בכיוון הנכון !!!

    • על ד''ר יובל שטייניץ שמעת ???

      שפינוזה, 27/07/08 22:23

      תשאל את פרופ ישראל אומן זוכה פרס נובל מה דעתו הפוליטית וצחזור אלי

      • שטייניץ ? ''אין ליצן אחד מבשר על בואו של האביב''- ואומן משתייך למרזל (ל''ת)

        שייטי ה''סנונית'', 28/07/08 09:43

  • 32.

    זה הפיטרון????

    שאול, 27/07/08 20:41

    בקריאה של כמה תגובותהבנתי שהרוב אינו רחוק
    מי הדיעה שלי, אין היום בארץ שום מפלגה שכדאי להצביע עבורה,הם מתחלפים ועוברים ממפלגה זו לאחרת,הבדל היחיד בין אחת לשניה
    שרק לא יורידו אותי.
    המפה אלובה ואף מנהיג לא מודה, אני לא ניבחרתי בבחירות הקודמות כנראה שלא צריכים אותי. הדעה שלהם היא שעם ישראל זקוק להם רבותאי אנחנו אשמים שבוחרים בהם פעם אחרי פעם, אנחנוצריכים לבחור במפלגה אחת ולתת לה רוב לקדנציה אחת בלבד ולדעוג שרק שלוש מפלגות יכנסו לכנסת.

  • 31.

    סוף כל סוף משהו מוכן לקבל אותו...

    גל, 27/07/08 20:39

    רק הליכוד יכול!

    • אתה פוחד גל??? (ל''ת)

      גלגל, 27/07/08 21:23

  • 30.

    רק שלא יהיה סוס טרויאני במפלגה

    א.נ, יהודה, 27/07/08 20:29

    הרבה אנשים לא יאהבו את זה ויראו בזה שחיקה נוספת באידיאולוגיה של הליכוד. מצד שני יתכן ודיין יועיל לליכוד באמת ואף יחזק את האידיאולוגיה של חרות בסופו של דבר. במידה ולא, רבים נוספים יאבדו לליכוד בדרך למפלגות אידיאולוגיות אמיתיות.

    • האיש תומך בפינוי חד-צדדי של ישובים בגדה

      פנדה, 28/07/08 10:29

      סוס טרויאני קטן עליו... אין ספק שהוא יחזק את האידיאולוגיה הביביסטית-שרונית-אולמרטית - פנה ככל שתוכל כדי להתחנף לשמאל.

    • אין לו מה לתרום לליכוד. להיפך. הוא סמל של צביעות וחוסר ערכים (ל''ת)

      לא צריכים כאלה בליכוד. עבודה/קדימה - זה הפרצוף שלו, 28/07/08 13:13

  • 29.

    חסה קלבסה העיקר שיהיה כסא,

    אחד שמכיר היטב את היצירה, 27/07/08 20:27

    עוד אחד שנכשל בכל מקום מצא ''פינה חמה אצל החרטטן ביבי'',
    הוא מחפש כסא בכל תנאי, אידיאולוגיה טובה כנראה לאחרים
    זהו עוזי דיין מודל 2008

    • הליכוד יקיא אותו. עד שנפטרנו מהמושחתים איו לנו צורך באפורטוניסט (ל''ת)

      מקומו לא בליכוד, 28/07/08 13:16

  • 28.

    טעות להביא נכשל אל נכשל (ל''ת)

    נתניהו לא חזק בפוליטיקה, 27/07/08 20:26

  • 27.

    ממפלגת העבודה בורחים ולליכוד מצטרפים (ל''ת)

    ברוך, 27/07/08 20:25

  • 26.

    איש ישר למפלגה נקייה - ביבי בעד תחרות וזה מספיק

    מבין, 27/07/08 20:17

    מאז שביבי מנהיג את הליכוד אין שחיתות
    את השחיתות הביא שרון ולקח אותה לקדימה.
    עוזי דיין איש ישר וחיובי

  • 25.

    הוא שחקן חיזוק רק לעצמו

    אישיהודי, 27/07/08 20:17

    הוא קיבל כ-18000 קולות הרבה פחות משליש בשביל להיכנס

    בתחום הפוליטי הוא ישב לילות כימים בטאבה בתור אלוף בצה''ל כדי להגיע להסכם אוסלו ב', זה ההסכם שהביא למסירת הערים ביהודה ושומרון לידי המחבלים, דבר שהביא באופן ישיר למאות רבות של נרצחים יהודים, זה האיש שרוצה להצטרף לליכוד?
    אני זוכר את ערב ראש השנה תשנ''ו שבו הודיעו על ההסכם ויצחק שמיר איש האמת והריאליה דיבר ברדיו ואמר מה יביא ההסכם הזה. זה האיש שמצטרף לליכוד?
    למי הוא יעזור בדיוק?
    שישאר במפלגתו הקיקיונית וימשיך לבזבז קולות שמאל

    • אל תבלבל ביבונים עם עובדות... מבחינתם שביבי יחזיר את תל-אביב

      פנדה, 28/07/08 10:30

      העיקר שביבי יעשה את זה ולא אף אחד אחר...

      • פוסל במומך. זו דרכם של הצבועים בהעבודה/קדימה. (ל''ת)

        ובכל שם שלא תבחר, הצחנה לא עוזבת אותך, 28/07/08 13:20

    • אמן. (ל''ת)

      ליכודניק, 28/07/08 13:17

  • 24.

    עוזי דיין לא מתבייש. קרייריסט!

    דרור, 27/07/08 20:17

    אחרי שנדחה על ידי כמה מפלגות הוא נחת בליכוד. אין בושה. אין גבול לקרייריזם.

  • 23.

    עוזי דיין

    דודו, 27/07/08 20:16

    אני חושב שעוזי אדם מאוד רציני ויודע להוביל מהלכים טובים וכן יכול ללעזור לקידום המדינה

  • 22.

    דיין, אתה ליצן! (ל''ת)

    האסטרטג, 27/07/08 20:15

  • 21.

    בחר במפלגה עם הסיכוי הגדול -מתברר שגם הוא מזן העסקנים ולא יותר (ל''ת)

    אבי, 27/07/08 20:14

  • 20.

    ז**ה פוליטית. (ל''ת)

    דודו, 27/07/08 20:11

  • 19.

    מח''ל/נתניהו שיוועו לאיש צבא בכיר.דיין בעל רקורד שלא יכנע לעשקן/מושחת. (ל''ת)

    יש דין ויש דיין., 27/07/08 20:09

  • 18.

    ביבי בבקשה תפתח ותקרא

    דני, 27/07/08 20:08

    כנראה שתזכה ברוב כזה או אחר בבחירות הבאות.
    על מנת שרוב זה יהיה מוצק ולא תהיה תלוי יותר מדי בגורמים קיצוניים מדי וחרדיים מדי - כדאי שחלק מהאמצע יזוז אליך.
    יש פלח ענק של אזרחים שלא שבויים בידי אף מפלגה.
    ה''ליכודניקים'' וה''מערכניקים'' של פעם הם דור הולך ונעלם.
    היום יש יותר ויותר שמצביעים אד הוק.
    ובשנים האחרונות הרבה מאוד מרגישים מיאוס כללי מהמצב הקיים וכך צמחו שינוי קדימה והגימלאים שלא אמרו שום דבר ברור מבחינה מדינית ורק היו ''?דבר חדש''.
    אני הצבעתי קדימה ואולי אם ציפי ליבני תיבחר ויעופו משם רמון מופז ודיכטר הביזיונרים אשקול להצביע אליהם שוב. מאחר וכל אלה ביחד לא יקרה לא אצביע קדימה.
    בשביל אהוד ברק אני לא אטריח עצמי לקלפי גם אם היא תמוקם בחדר הילדים שלי.האיש היה ראש ממשלה גרוע, ואפילו כהונתך נצבעת באור ורוד יותר לעומתו.
    ביבי היקר
    אם תמשוך אליך עוד חבר'ה כמו עוזי דיין ותצליח איכשהו למדר את סילבן, לימור וישראל כץ. שהם- ואתה יודע זאת - אבן ריחיים על צוארך, ביחד עם כוחות רעננים במפלגתך כמו גדעון סער גלעד ארדן שהם פרלמנטרים הגונים וטובים לא פחות מיורם מרציאנו ושלום שמחון - אם אתה מבין את כוונתי.

    גייס עוד כמה אנשים טובים אליך ותתפלא איך אנשים ישקלו להצביע ליכוד. אם תגרום לי ולכמוני לשלשל מחל - יהיה לך רוב יציב וסולידי ומר אלי ישי לא יכייס אותך כל יום שני וחמישי

    תודה שקראת ותהיה בריא

    • דני היקר, קראתי את מכתבך והעברתי גם עותק לכפרה.

      ביביהו השני, 27/07/08 20:43

      סלידתך מאהוד ברק נוגעת ללב ועל כך תתוגמל. תקופתו של ביבי הראשון היתה תקופה פריחה למדינת ישראל, לעם היהודי ולעולם כולו. טעויות נעשו. הטעות הגדולה מכולם שלא הומלך ביבי כביבי הראשון לבית נתניהו. בכהונתו השניה של ביבי יומלך ביבי כמלך ביבי השני לבית נתניהו. עד אז גם תחזור התמונה של הבת שלי מהמסגר ואציב אותה על השולחן (אבל יהיה עליה כזה וילון קטן שאוכל להסתיר שכפרה תבוא למשרד. איני רוצה שהיא תשבור גם את התמונה הזו עם הנעל האימתנית שלה). שלך, ביביהו השני.

    • שאפו - כל הכבוד לך על דבריך הנכונים (ל''ת)

      ענת, 27/07/08 20:49

    • אני חושב בדיוק כמוך!!! (ל''ת)

      יורם, 27/07/08 23:03

    • דני, אתה מוזמן להישאר בקדימה. שלום ליבנת וכץ שווים 200 עוזי דיין

      ליכודניק בעל ערכים לא מסתנוור משמות ריקים מתוכן, 28/07/08 13:32

      ובכלל, מי שיש לנו היום בליכוד הם אנשים איכותיים לעילא. סער, שטייניץ, ארדן, כחלון, ריבלין, מיקי איתן (המעולה!!), וכמובן ליבנת (שהיתה שרת חינוך יוצאת מן הכלל- בגלל זה ספגה השמצות. מקינאה וצרות עין!) וישראל כץ וסילבן שלום (שלפעמים קצת שוכח שהריבים רק מזיקים, אבל איש בעל כריזמה וכושר ביטוי מצויין בתקשורת).ואחרים שכרגע לא עולים לי בראש.

  • 17.

    צנח לו זלזל

    אילן, 27/07/08 20:07

    הבנאדם עשה קולות של דעה עצמית,
    ובסוף מצטרף למקור השחיתות במדינה.

    אז יש לו אולי דעה עצמית. אבל אין לו חוט שדרה.והדעה העצמית שלו בטח תתמסמס תוך התחחכות בביבי נתניהו.

    • הליכוד המפלגה הכי מרשימה לעומת קדימה המושחתת והעבודה המתפוררת (ל''ת)

      טוטו, 27/07/08 20:30

  • 16.

    ברוך הבא

    לוי אשקלון, 27/07/08 20:07

    ברוך הבא לתנועת הליכוד המתחדשת לאחר שכל הזבל עבר למפלגה שקוראים לב קדימה.
    נקווה שבזמן הקרוב נראה אנשים רבים וטובים מצטרפים לתנועתנו.כמו מרידור הרמטכל לשעבר יעלון ערי זוטנקי בנו של שמיר וגולת הכותרת נראה את בני בגין חוזר למקורות.
    ואז בכוחות מחודשים עם אנשים נקיים וטובים נחזור להנהיג את המדינה.

  • 15.

    רכש מתאים לליכוד

    עלוב במיל, 27/07/08 20:00

    הרבה שנים לא נראה בשמינו הפוליטיים קצין צה''ל כה עלוב, נילעג ועילג. אי אפשר לקרוא לו סוס טרויאני בליכוד כי עוזי דיין יכול להיחשב לכל היותר כחמורון קטן.

    • צודק. הוא יכול רק להזיק לליכוד. הוא כל כך מגוחך וחסר ערכים (ל''ת)

      לא צריכים זבל שמאלני בליכוד, 28/07/08 13:35

  • 14.

    מפלגה פופוליסטית אינה התרופה לבעיות. ראה, ביבי-הוזהרת. (ל''ת)

    כבשה ליכודית, 27/07/08 20:00

  • 13.

    עלוב

    רן, 27/07/08 19:58

    בתור פעיל לשעבר בתפנית, שהאמין להצהרות של דיין בדבר סדר יום חדש לישראל. בדבר המלחמה בשחיתות ובנושאים נוספים, אני מתבייש בחבירתו לליכוד. מסתבר שהוא לא שונה מכל השאר אלא סתם עוד רודף כסאות.
    אכזבה.

    • אני שמח שדיין מצטרף לליכוד

      דן, 27/07/08 20:34

      ביבי נתניהו עשה צעד גדול כשצמצם את ככוחם של חברי המרכז בליכוד ואני מקווה שיחד עם אנשים איכותיים כמו דיין יקדם את הליכוד לכיוון של חשיבה טובה ויושר.

    • תצביע לגברת ליבני

      דן, 27/07/08 20:36

      תקבל מנהיגה שאין בה שחיתות אבל גם לא תכונות אחרות של מנהיגות

    • רן, אתה פתי שמאמין לדעת העדר. ככה אתה גם מאמין להשמצות על הליכוד (ל''ת)

      שהוא היום המפלגה הכי ערכית ושפויה באמת, 28/07/08 13:37

  • 12.

    איך נפלו שמאלנים

    godo, 27/07/08 19:57

    אני משוכנע שאין אחד ששמע את עוזי דיין וקרא את דבריו ולא מפה אותו מהמרכז ושמאלה. הצטרפות כזאת מעידה כי האופורטוניזם והרדיפה אחר המקום והכיסא יעוורו גם עיני אלופים במיל. באין מקום בין ציפורי השיר גם העורבים יחשבו כזמירים. דיין נשאר דיין.

    • כנראה שיש הבדל בינך לדיין , הוא לומד מטעויות ומתקן אותם ואתה מקובע (ל''ת)

      אבי, 27/07/08 20:47

  • 11.

    הלוחם הגדול בשחיתות מצטרף למפלגה המושחתת מכולם

    אורי, 27/07/08 19:56

    על זה נאמר - המציאות חזקה מכל דמיון

    • רואים שאתה לא מעודכן ומסתמך על עיתונים

      אישיהודי, 27/07/08 20:20

      המפלגה שייסדה את השחיתות במדינה היא מפלגת העבודה לדורותיה, ראה למשל את זיופי הבחירות הסיטוניים שלהם למשל
      בשנתיים האחרונות מפלגת השחיתות היא קדימה, היא גנבה את קומץ המושחתים שהיו בליכוד, צירפה אותם למושחתי העבודה וככה היא קמה ומתקיימת

      • נו באמת... כל הערסים ממרכז הליכוד התפוגגו להם ?

        פנדה, 28/07/08 10:36

        תספר לנו שהליכוד היא המפלגה הנקיה ביותר אחרי שנראה את עוזי דיין מחלק נקניקיות תמורת קולות... לא שקדימה והעבודה נקיות יותר, אבל יש עוד אלטרנטיבות

        • א) עברו לקדימה. ב) עארס אתה בעצמך (ל''ת)

          ג. השחיתות מעולם לא עזבה את מפלגת העבודה, 28/07/08 13:44

    • הזבל עבר לקדימה

      לוי אשקלון, 27/07/08 20:24

      לצעריאתה חיי באשליות היום תנועת הליכוד היא הנקיה במדינה.
      האם אתה יודע שהכח עבר מהמרכז ל 175.000 מתפקדים?
      האם אתה יודע שבליכוד אין ארגזי התפקדות שלא כבעבודה ובקדימה בליכוד יש להיות חבר תקופה ארוכה בטרם תוכל לבחור ולהבחר?
      לכן טול קורה מבין עיניך ואל תשמיץ כאשר אין אתה יודע את העובדות.

    • קשקוש

      א.נ, יהודה, 27/07/08 20:31

      כל המושחתים של הליכוד עברו ל''קדימה'', הליכוד מתחדש ומתרענן - היא עוד תהיה המפלגה הנקיה ביותר. ככה גם התחייב נתניהו.

      • ''ככה גם התחייב נתניהו''? ממש מרגיע

        רפיק, 27/07/08 21:03

        האיש משקר אפילו לעצמו

      • הליכוד נקי ??- חה חה חה ....

        רואה נכוחה, 27/07/08 23:05

        קצב ? ..
        מרכז הליכוד''האם נאוחנו כאן כדי לחלק ג'ובים - כןןןןןןןן '' זוכרים?
        אוסף העסקנים ששלטו במדינה עד שאריאל שרון מאס בהם
        עברינים חברי מרכז.

        וכו וכו' וכו'

        • אם אתה צריך להזכיר- סימן שזה *היה ואיננו*!! (ל''ת)

          ''נכוחה'' עובדת עליך בעיניים, 28/07/08 13:46

        • הליכוד אכן נקי וערכי. מי שלא טחו עיניו רואה זאת. (ל''ת)

          ה''נכוחה'' עובדת עליך בעיניים., 28/07/08 16:08

  • 10.

    מאד כדאי להשתלב עם דיין שנאבק ביושר בעד הנושאים החברתיים ולמען החלשים. (ל''ת)

    בנ ימין ., 27/07/08 19:56

    • חרטה! לא ביושר, לא חברתיים לא חלשים ולא נעליים. (ל''ת)

      הכל אחיזת עיניים למען תקשורת אוהדת - לקבל ג'וב!, 28/07/08 13:50

  • 9.

    כל הכבוד לנתניהו ודיין

    ברוכי-ליכודניק עשרות שנים, 27/07/08 19:55

    נתניהו עשית צעד נכון ישר והגון הוכחת לכולם שאתה ראוי ליהיות הראש בצרוף אנשים כאלו הליכוד יחזור לימשול עשרות שנים כל הכבוד עכשיו אנחנו הליכודניקים השורשים גאים בך צרף עוד כמה ממלח הארץ וננצח
    אל תשמע לכל הסכינאים במפלגה המכונים בכירים הם הראשונים לסובב לך ולנו את הסכין כל מי שבכיר ויוצא נגד חיבור כזה מקומו לא בליכוד תחפש ותראה שהם עדיין חברים של עומרי ומרעיו
    דיין אדם ישר אמיץ הגון ובטוח לא יתקע לך סכין בגב אלא ישכב על הגדר בשבילך בשביל העם והליכוד
    חכם ממני אמר תגיד לי מי חבריך ואומר מי אתה

    • על סימני פיסוק שמעת? ליכודניק נמוך מצח.

      בגין היה דמגוג, 27/07/08 20:26

      טוב נתפשר על נקודה בסוף המשפט. אפילו נקודה אחת לרפואה אין בכל המאסה הנפלאה שלמעלה.
      זה הליכוד ואלה מצביעיו: בבונים עילגים.

      • תראו מי מדבר

        א.נ, יהודה, 27/07/08 21:09

        אפילו משפט אחד אינך מסוגל לכתוב בעברית תקנית. מה זה ''מאסה''? מי מאסה את מי? על המלה ''כמות'' שמעת?

        • הכוונה למסה (בלי א')- יעני מאמר. (ל''ת)

          אסף, 27/07/08 22:22

      • תגובה למגיב שבלחץ {בצדק} חתיכת מתנשא

        ברוכי-ליכודניק עשרות שנים, 27/07/08 21:21

        אתה פחדן עלוב שאפילו מתבייש או מפחד לכתוב את שמו חוץ מלנקד ולפסק[והמבין יבין]אתה לא שווה כלום סתם בעל רגשי נחיתות שכניראה לא מסוגל להגיב באופן תרבותי ובעיקר פחדן פרסם את שמך ומספר הטלפון שלך ותיראה כמה תגובות תקבל שפל ופחדן[אל תשכח לתקן לי את כתיבה הפעם]

        • ברוכי צא מהרגשי נחיתות המזרחיים שלך''חרות/ נוסדה ע''י פולנים,עבור פולנים (ל''ת)

          ס''ט ספרדי טרוד, 28/07/08 09:50

        • אתה מתעקש להוכיח שאתה עילג ?

          פנדה, 28/07/08 10:40

          צר לי, אבל ערסים כמוך הם בדיוק הסיבה שבגללה אנשים טובים, שמאמינים בארץ ישראל ושונאים שחיתות, לא מצטרפים ולעולם לא יצטרפו לליכוד. מצד אחד אתה מייצג כאן חוסר תרבותיות של דיון, ומצד שני אתה תומך במפלגה שמצרפת לשורותיה שמאלנים ובוגדת בחוקתה ובמייסדיה, וכמובן בארץ ישראל, שוב ושוב. איך אפשר לתמוך בדבר כזה ?

    • אני איתך אתה צודק - צעד מבריק של ביבי (ל''ת)

      יורם כהן, 27/07/08 23:05

    • ברוכי, אתה טועה לגבי עוזי דיין. האיש אפורטוניסט חסר תקנה

      חבל. נתניהו עושה טעות., 28/07/08 13:56

      וחסר ערכים לחלוטין. הפוזה של לחימה בשחיתות היא רק כלי שיווקי מוכח. והוא כן יתקע סכין ויסובב, ברגע שנוח לו הוא יערוק עם המנדט והמימון (כמו גולדפרב - מיצובישי בזמנו, זוכר?) לכל מפלגה אחרת שתתאים לו באותה עת.

  • 8.

    נדפק לך הראש , עוזי ?

    שמואל, 27/07/08 19:54

    עם ביבי ? בליכוד ? מה עובר עליך ?

  • 7.

    אופורטיוניסט מהסוג העלוב ביותר (ל''ת)

    ארז, 27/07/08 19:52

  • 6.

    מבחינתי הוא גמר! (ל''ת)

    שלום, 27/07/08 19:52

  • 5.

    עכשיו מתגלה פרצופו האמיתי

    שמוליק, 27/07/08 19:51

    דיין ניהל את הקמפיין נגד אולמרט בנושא מלחמת לבנון. הוא עשה זאת בשליחות נתניהו. את עצמו ניסה להציג כמובן כאיש הלוחם בשחיתות. בקיצור - אין חדש תחת השמש. הכל פוליטיקה...

  • 4.

    עוזי דיין

    ש. כהן, 27/07/08 19:50

    ביבי, כל הכבוד. רק לא מופז.

  • 3.

    יש לברך את איש השלום עוזי דיין להצטרפותו לנתניהו שב2003-5תמך בהתנתקות (ל''ת)

    ''שלום-אכשיו'' !! (בעד כלכלת ביבא נתניהו וההפרטות), 27/07/08 19:49

  • 2.

    דיין!! עזוב את התנועה הדפוקה הזו... זו מיטה חולה עם פייגלינים למיניהם (ל''ת)

    לא מבין למה להיות שותף לליכודניקים מטומטמים?, 27/07/08 19:48

  • 1.

    סחטין

    דיין הינו דמות ציבורית ראויה ופוליטיקאי נקי כפיים., 27/07/08 19:42

    יפה מאוד ביבי! יפה מאוד לליכוד!

    גם ככה הייתי מצביע לך (או ימינה יותר) אבל חן חן על ההחלטה הטובה.

    • מילים כדורבנות (ל''ת)

      ברוכי, 27/07/08 19:57

    • דיין יעשה סדר בליכוד ויפעל לפוליטיקה נקיה בחרות.ללא תכתיבי חברי המרכז. (ל''ת)

      עדיף דעתן עצמאי על פני הכנועים שבליכוק., 27/07/08 20:05

      • לא ניתן לנקות את הליכוד מושחתים מראש ועד זנב (ל''ת)

        חנן, 28/07/08 00:59

      • מאיפה אתה מביא את השטויות הסהרוריים האלה?

        יעשה סדר? ינקה? עצמאי ודעתן? אפורטוניסט חסר ערכים!, 28/07/08 16:29

        גם חסר ערכים ועמוד שידרה כעוזי דיין לא היה מבקש להצטרף לליכוד אילו הליכוד היה באמת מושחת. זה שהתקשורת סימנה את נתניהו והליכוד כחלאת הפוליטיקה - זו קביעה שרירותית בעליל שאין לה כל קשר למציאות. היא נובעת מהרצון של התקשורת לשמור על שלטון אליטת השמאל למרות הבחירות הדמוקרטיות. יריבי הליכוד ושונאי נתניהו עולים בשמחה על הטרמפ הזה שעושה בשבילם את העבודה ואיתם כל עדר הכבשים שלוקח את ''מה שכתוב בעיתון'' כדברי אלוהים חיים.

    • איש ראוי במקום בלתי ראוי. (ל''ת)

      רואי, 28/07/08 07:55