• 160.

    בקוד של כנופית שלטון החוק נקרא הרועץ המשפט לממשלה "הילד".

    שפתי כהן, 07/02/09 02:06

    ומי שלא מבין מה זה "טובת הילד", הכוונה היא לכך שהיועץ המשפטי הוא הסמכות לכל חילוקי דעות בתוך הכנופיה.
    נשמע לכם כמו כת סודית ?
    כך כינה אותם ארי שביט ולא שיקר.

    הגב לתגובה זו

  • 159.

    בקוד של כנופית שלטון החוק נקרא הרועץ המשפט לממשלה "הילד".

    שפתי כהן, 07/02/09 02:03

    ומי שלא מבין מה זה "טובת הילד", הכוונה היא לכך שהיועץ המשפטי הוא הסמכות לכל חילוקי דעות בתוך הכנופיה.
    נשמע לכם כמו כת סודית ?
    כך כינה אותם ארי שביט ולא שיקר.

    הגב לתגובה זו

  • 158.

    ברק יושב על חבית דבש שבתוכה מלא חרא ולא מודע (ל''ת)

    אנשים לא מריחים את הסירחון של עצמם, 06/02/09 23:43

    הגב לתגובה זו

  • 157.

    אהרון ברק שתקת כשאלפי עניים נערצו בתוכנית ההשמדה וויסקונסין !

    הזקן מאשקלון, 06/02/09 22:55

    אתה ודומיך על ידי שהפקרת עניים וחלשים לרעץ השלטון ובעלי ההון, אתה ודומיך החרבת את שלטון החוק. אין לך להלין אלא על עצמך

    הגב לתגובה זו

  • 156.

    לברק! האינטרנט הוא המזל של חופש הדיבור...ומזל גדול יותר הוא שאתה בחוץ. (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 04/09/08 05:19

    הגב לתגובה זו

  • 155.

    ישר כוח לשר המשפטים פרידמן (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 04/09/08 05:15

    הגב לתגובה זו

  • 154.

    MI GANAV !& DIROT PEER ME HATZIBUR???

    17 DIROT MEFOAROT KONSEY NECHASIM, 05/08/08 05:10

    17 BATIM 17 DIROT GNUVOT mehaTZIBUR be SHEM BEYT haMISHPAT shel AARAN BARAK. 6 dirot barak heevir le BAT achat (1) TAMAR. alu al NAKIM.org NAKIM.ORG NAKIM. ORG.... hugsha bakasha le MEVAKER haMDINA beKESHER le17 ha DIROT sh Aaron Barak LAKACH leATZMO ve leMISHPACHTO keNEGED HACHOK. si haSHCHITUT. lehatchil miNEKUDA...zo!!!!! Barak chayav leSAYEM CHAYAV ha ALUVIM ba KELE. oo al AMUD TLIYA!

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    הבעיה הזו .היא לא דבר חדש .ולא מהיום .

    פקק תנועה קרית ביאליק, 28/07/08 11:51

    מה שקורה כיום. זו המשכיות של התחלה גרועה. שמיתפשטת בעם ובחברה הישראלית .

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    שום שלטון חוק אנטי יהודי לא יחזיק מעמד וסופו להתפורר! (ל''ת)

    קורן נאוה,טבריה, 28/07/08 11:29

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    אכן, כנופיית שלטון החוק מתפוררת, יש אלוהים. (ל''ת)

    יגאל כהן-רחובות, 28/07/08 00:01

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    אף פעם לא סבלתי את האיש הזה,מה אתה נביא חדש ? (ל''ת)

    אייזיק - פ''ת, 27/07/08 21:01

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    יודע מי האשם העיקרי?

    Z, 27/07/08 20:42

    השופטים שבמקו להכניס לפושעים מרחמים עליהם

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    שלטון המנכללים

    אזרח מודאג, 27/07/08 20:30

    לא מר ברק הוא לא מתפורר, אלה אולמרט ופרידמן מפוררים אותו מאינטרסים נכלוליים.

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    ברק -הרסת את שלטון החוק עם המגלומניה שלך!

    קמיר, 27/07/08 20:01

    אתה האחראי לקריסה באמון הציבור!

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    אהרון, אולי תסביר לנו למה פיצול תפקיד היועץ המשפטי הוא יום שחוו ? (ל''ת)

    תש''י, 27/07/08 18:59

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    חסרים פרטים בכתבה

    סעידה, 27/07/08 18:41

    האם כב' השופט בדימוס חשין לא אמר משהו בנושא הכאוב הזה ?

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    אהרון ברק הכול שפיט אבל הכול שפיט (ל''ת)

    אפללו, 27/07/08 18:35

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    לא שלטון החוק מתפורר,אלא שלטון האג'נדה מתפורר.

    נתן.ש מעלות., 27/07/08 18:27

    אמר שר המשפטים דניאל פרידמן,יש בית משפט עליון בירושלים.אך יש גם כנסת וממשלה בירושלים.בתקופת אהרון ברק,התפורר אמון הציבור במערכת השיפוטית.

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    ברק,חוקי העבודה,הנישואין,המסחר והחברה התפוררו דרך בתי המשפט.אכשיו תורך (ל''ת)

    דודי, 27/07/08 17:35

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    כל עוד הוא ובייניש נובחים בקול רם, סימן שמישהו עושה את העבודה... (ל''ת)

    אופיר, 27/07/08 15:53

    הגב לתגובה זו

    • מה פתאום נובחים ? יחזקאל בייניש נשיא בית משפט העליון הבא בעוד שש שנים

      משה פתח תקווה, 27/07/08 17:01

      כל עוד הוא ובייניש נובחים בקול רם, סימן שמישהו עושה את העבודה + שעות נוספות,מדינת חלם ,
      הפרופסור למשפטים שר המשפטים מר דניאל פרידמן (האמסטף) של המדינה ,
      ראש הממשלה הבא שלי,

      הגב לתגובה זו

  • 140.

    צודק

    סולוג, 27/07/08 15:45

    אבל למה בחוגים סגורים ?
    למה לא בתקשורת,
    כדי שכל עם ישראל
    יקשיב ויפנים
    מה שעושה הממשלה הזאת למערכת המשפט המצוינת שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    ישיש סנילי שזקנתו עוד יותר מביכה מנעוריו

    סיפור עתיק כתולדות הציונות, 27/07/08 15:07

    הדבר הכי טוב שיכול לקרות לברק הוא איזה התקף לב זריז, לפני שהעובדה ש-85% מהעם מתעב אותו תחלחל לתודעתו.

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    די נמאס!!!!!!!!!!

    ארז, 27/07/08 14:47

    די נמאס ברק וחבריו חושבים שהחוכמה נמצאת רק אצלם וכל דעה אחרת פסולה !!! גם דבר שנהוג הרבה שנים מותר וצריך לבדוק ואולי לשנות !!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    מפעל חייו קורס לנגד עיניו

    ציונה, 27/07/08 14:26

    לצערי אך ורק שלטון החוק קרי משטרה פרקליטות ובתי המשפט הם ההורסים במו ידיהם את ''שלטון'' החוק. החוק צריך שיהיה חוק שווה לכולם ולא ''שלטון'' בפני עצמו. החוק בא לסדר חיי חברה מתוקנת אך ברגע בו הפך ל''שלטון'' הרי שקבר את עצמו.

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    אתה בדימוס ? אז שב בשקט ! את הנזק כבר עשית . (ל''ת)

    -------פרידמן יתקן !, 27/07/08 14:14

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    מדוע משתיקים את עניין הדירות שרשומות על שמו של אהרן ברק? (ל''ת)

    העניין פורסם בזמנו באתר NFC והושתק, 27/07/08 13:52

    הגב לתגובה זו

    • גם אם הייתהאחת כזו ...וגם אם היו מצלמים אותם ..וגם אם הוא היה מודה - (ל''ת)

      הוא היה יוצא זכאי והיא היתה נכנסת לאברבנל ., 27/07/08 14:54

      הגב לתגובה זו

    • ע''פי הכתבה שהופיעה לפני כשנתיים ב nfc, על שמו של ברק רשומות 17 דירות

      מדינת משטרה, 27/07/08 21:39

      לפי מה שזכור לי, אחד הגולשים כתב אז תגובה לכתבה ובה הוא פירט את הכתובות של כל 17 הדירות שרשומות על שמו של אהרון ברק. זמן קצר לאחר מכן, הוסרה התגובה ללא שום הסבר. מעניין מי איים אז על יואב יצחק בעל האתר, ומפליא אותי עוד יותר שיואב יצחק נכנע לאיומים. עיתונות חופשית עאלק... חחחחח

      הגב לתגובה זו

  • 134.

    היועץ והצעת החוק

    ד''ר יעקב פרימן, 27/07/08 13:37

    פרידמן מפורר את דיקטטורת השמאל והעליון
    רק חזק ואמץ - פרימן לך בכוחך זה והושעת את ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    מר ברק אני בזה לך ולשכמותך. (ל''ת)

    לוצ'יה, 27/07/08 12:51

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    איך המשטרה לא הצליחה למצוא ולו סטודנטית אחת שתלונן על אונס נגד

    דרור מרמת גן, 27/07/08 12:36

    פרופ` פרידמן?
    המשטרה נכשלה בתפקידה.

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    תן גז פרופ' פרידמן, תן גז! העם אתך, החונטה נגדך.הזמן קצר והמלאכה מרובה (ל''ת)

    דרו מרמת גן, 27/07/08 12:28

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    שילטון השמאל מפרק את החוק.

    מוסא קאראף איש גדול, 27/07/08 12:27

    מה מלין איש גדול על איש גדול.

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    ערימת התיקים על שולחנו שחיכתה לטיפול, לא הפריעה לברק לעסוק

    דרור מרמת גן, 27/07/08 12:26

    בכתיבת ספרים ובשהיות ממושכות באוניברסיטאות היוקרה בארה''ב, שקיבלו אותו בכבוד רב, עקב פסיקותיו הפוליטיות האנטי ישראליות.

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    מה שמתפורר הוא אחיזת החונטה השמאלנית בגרונה של הדמוקרטיה בישראל,

    דרור מרמת גן, 27/07/08 12:23

    וטוב שכך.

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאד. אבל, מי שחושב שניתוק הבלעדיות של השמאל על השלטון יעבור חלק,

      גל, 27/07/08 12:35

      שהם פשוט יוותרו על הדיקטטורה הנעימה שהם סידרו לעצמם (בשם רוממות הדמוקרטיה, כמובן) יהיה ארוע חלק בלי השמצות, חיסולים פוליטיים, ותפירת תיקים מלוכלכים במיוחד, חי בעולם פנטזיות.
      כל טפיל, כשמנסים להפריד אותו מהפונדקאי, גורם נזק.

      הגב לתגובה זו

  • 127.

    שלטון החוק = סניף של מר''צ ומפא''י, האדם הנאור ! (ל''ת)

    רון, 27/07/08 12:20

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    לברק חלק ניכבד ב'' התפוררות שלטון החוק''

    אברהם, 27/07/08 12:18

    האיש שהלך רחוק מדי ובוטה מדי גרם לכך שיש פרופסורים ניכבדים המעוניינים לקצץ ב''נטיעות ברק'' ואגב בציבור יש הבנה לרצונות אלו.

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    האיש שהחריב במו ידיו את שלטון החוק,ממהר עכשיו להפיל האשמה על אחרים

    גל, 27/07/08 12:17

    האיש שהפך את שלטון החוק לשדה המשחקים הפרטי שלו להשלטת דעתו הפוליטית על מדינה שלמה, מיבב ל''מקורביו'' שהורסים את מה שהוא כבר החריב.

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    בכל פעם שרוצים לתקן בעיה..קם גאון הדור ומתריע ...

    עמך, 27/07/08 12:17

    איפה הפתיחות...איפה יכולת חשיבה יוצרת ועוד.ישר הוא מודיע ש''שלטון החוק מתפורר''.

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    השמאל מצחיק אותי, 27/07/08 12:15

    בוקר טוב מר אהרון ברק! שלטון החוק.....כבר מזמן התפורר! הכל שפיט! הכל פריר!

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    השב לכל אחד מהם !- גם אם זה קשה חייבת להיות תשובה

    נתן, 27/07/08 12:11

    פרופ' ברק הנכבד-כותב לך אחד מני מאות תלמידך..(1974),שיודע להעריך פועלך.אך היום למול ולמקרא של ''מבול'' הביקורת (חלקה גסה ומשפילה) - אתה חייב להתייצב מול הציבור, (גם אם חלקו ''עדר'' בר ,חסר נימוס)ולהשיב לכל טענה . אני מאמין שיקשיבו לך,גם אם ב-1% מהחלטותך בעבר מתבררות כטעות מרה והן מוטעות ,כולל בעניני ''קשרי- משפחה'' אזי יש להודות בכך - מול כל הטוענים אפשר להשיב-כולם יאזינו.אתה חייב להשיב אחרת ה''עדר'' מבין ששתיקה כמוה כהודאה''- אסור שזה יקרה.
    בברכה.

    הגב לתגובה זו

    • חבל ''להשחית'' לברק את זמנו

      אברהם, 27/07/08 12:25

      זמנו תם.

      גם דיעותיו אינם מעניינות איש.
      נזקיו למערכת המשפט גלויים לכל.
      יתכבד וישב בביתו ויעשה לביתו .ולנו יניח סוף סוף.

      הגב לתגובה זו

    • באמת - בוא נראה אותו משיב לטענות...

      פנדה, 27/07/08 12:56

      מצחיק אתה - אין לו דרך להשיב לטענות, כי מדובר בגישות שונות לגמרי - הציבור, כדרכו של ציבור שחונך על ברכי המוקרטיה - רוצה לראות דמוקרטיה בישראל. ברק מעוניין בדיקטטורה שיפוטית. מה הוא יגיד לנו - אני חושב שאני יודע יותר טוב ממכם ? זו האמת, אבל באמת נראה לך שזה יהיה מקובל על מישהו ?

      הגב לתגובה זו

  • 121.

    מי שקרא את הספר ברק ומנעמי שלטון החוק של יוסי דר מבין הכל. (ל''ת)

    אחד שקרא, 27/07/08 12:07

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    במדינה דמוקרטית השלטון מתחלק בין 3 רשויות, ולא רק השופטת.

    מנדי, 27/07/08 12:05

    אם הכל שפיט אז גם מערכת המשפט שפיטה. השאלה ע''י מי?

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    שלטון החוק פועל כסניפים של מרצ, אתם גרמתם לכך שהתחברתם פוליטית והתנתקם

    ג'ינג'י = ת''א, 27/07/08 11:54

    מעם היהודי!! אתם קיימים רק לערבים לטרוריסטים כי רק הם זוכים אצלכם!! לעם היהודי שי להקים ולאלתר מערכת משפט מנותקת פוליטית ומחוברת לעם!! רוב הצרות של עם ישראל אחרי פולטיקאים מושחתים ומפיונרים זה אתם בזכותכם הפשע במדינה גואה והטרור בזכותם מרים ראש וגובר על העם היהודי!!! לכו לעזה שם מקומכם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    מר ברק , האם אתה מכיר איש מהפרקליטות שיחבר כתב אישום

    אזרח שואל, 27/07/08 11:48

    נגד יחזקאל בייניש??? השאלה מופנית גם למר חיישין , שכל הזמן מאיים בגדיעת גפיים , ומייבב על שפוגעים בבית המשפט שהוא חלק מנחלת אבותיו ,אולי אתה והוא כן מכירים פרקליט .שאינו ירא ,ואינו רך לבב,ואינו שייך למשפחה הנאפוטיסטית של אירגון הפרקליטות ,שיסכים לחבר כתב אישום נגד יחזקאל בייניש הפילהרמוני??? למשל .

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    יש להקים ועדת חקירה לבדיקת חלקו של אהרון ברק בהרס מערכת המשפט ובפגיעה

    אריאלה, 27/07/08 11:45

    באימון הציבור במערכת זו

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    אם ברק מיילל - סימן שזה נחוץ בדחיפות !! (ל''ת)

    אבי-ש, 27/07/08 11:44

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    שלטון החוק מתפורר אך ורק בשל פועלו של אהרון ברק

    נעמה, 27/07/08 11:42

    הכל שפיט. השתלטות מערכת המשפט בראשותו של ברק על הרשות המחוקקת תוך פגיעה בהפרדת הרשויות.
    פסיקה מגמתית לטובת הערבים תוך הפגנת שנאה למתנחלים ולדתיים. הקמת בתי דין שדה לשפיטתם. במקרים דומים נשלחו ערבים הבייתה ואילו דתיים נעצרו עד תום ההליכים (ידוי אבנים). פס''ד קעדן אשר ביטל את זכותם של היהודים על אדמת המדינה שנרכשה בדמם של פליטי השואה ובתרומתם של יהודים בגולה אך ורק לשם יישוב יהודים בישראל. ברק מוסר אדמות אילו לידי הערבים.
    החלטה תמוהה שלא להעמיד לדין את שרון למרות שהיה המושחט בראשי ממשלות ישראל וזאת בשל התחייבותו לפנות היהודים מרצועת עזה.
    לעובדות נוספות קראו את ספרו של פרופסור מאוטנר ''ההגמונים''
    זה מקרה מובהק של הפוסל במומו פוסל.

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    אהרן ברק

    עו''ד ותיק, 27/07/08 11:42

    מאז הליכתו של ברק מהעליון מערכת המשפט מנסה לקומם את הריסותיה, אותן הניח אחריו ברק השמאלן האימפריאליסט המשפטי שהכל אצלו שפיט לפי השקפת העולם של ''הציבור הנאור''. צריך להזכיר שבכל התבטאויותיו נמנע ברק מלדבר על נקודה אחת: הכיצד ולמה ירד אמון הציבור במערכת המשפט כולה, ובביהמ''ש העליון בפרט, אל למטה מ=50% - וזה עוד לפני כניסת פרידמן לתפקידו. פרופ' פרידמן נכנס למערכת הרוסה ונעדרת אמון כדי לשקמה ולא הוא אשם בירידת האמון הזאת. כדאי שברק ישים מחסום לפיו כדי לא להוריד עוד יותר את אמון הציבור במערכת הזאת.

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    מעניין - איך מלל מדוייק של ברק ''למקורביו'' מגיע לעיתון?? (ל''ת)

    איז, 27/07/08 11:41

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    צבוע הברק הזה; אין לו אלוהים, זולת עצמו

    עז, 27/07/08 11:34

    ההצעה של השר פרידמן ''מצוייה בקנה'' שנים רבות; גם בתקופתו של ברק, ולפני כן; גם מקורביו העלו אותה בעבר; בין אנשי המשפט נטושה מחלוקת כנה ועניינית באשר לצורך לפצל את תפקיד היועץ;
    התנגדותו ומילותיו של ברק מעידות על אפסותו, על חוסר יושרתו של האיש המניפולטיבי וההרסני הזה. הוא, ה ו א, מדבר על הרס עולם המשפט??? הוא, שיותר מכולם, הביא לשסע בין מערכת המשפט לבין הציבור??? שייתבייש ויפסיק ללהג!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    יפה

    ד.מני, 27/07/08 11:31

    פרידמן-מנוי מושחת של אלמרט כדי להרוס שלטון החוק

    הגב לתגובה זו

    • ד. מני - כשלון של מערכת החינוך בישראל...

      פנדה, 27/07/08 11:52

      מי שכל מה שהוא יודע להגיד זה ססמאות שחוקות שכבר הוכחו כלא נכונות - עדיף שישתוק ולא יראה לכל העולם עד כמה הוא דביל

      הגב לתגובה זו

  • 110.

    מה למערכת המשפט ול''יועץ'' המשפטי?

    יוסף, 27/07/08 11:28

    מה הקשר? היועץ המשפטי הוא איש הרשות המבצעת ואילו ברק מייצג את המערכת השופטת. לרשות השופטת לא צריך להיות שום פתחון פה, שום רמז ושום לחץ, בנוגע לתפקידו של התובע הכללי, המכונה בטעות היועץ המשפטי. עניין זה בלבד מסביר את האימפריאליות שאימצו השופטים. מערכת המשפט סבורה כי הפרקליטות והתביעה הן חלק ממנה ולא כי הן כלי של הרשות המבצעת. עד כדי כך פלש בית המשפט לתחומים לא לו, ועד כדי כך הזניח את תפקידו השיפוטי, שנשיא לשעבר כבר לא מתבייש לגלות זאת בפומבי.

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    פרידמן צודק ב 100% די לדיקטטורת השמאל !!!

    מיכאל, 27/07/08 11:26

    ברק, ראש הסינדיקט השמאלני רואה ששר המשפטים בשלו, ואין לו תיקים כנגדו, אז הוא מפיל את אולמרט, בכדי שגם פרידמן יעוף.

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    נו, כל הכתומים יצאו לנפח ורידים בצוואר (ל''ת)

    ממש הפתעה.., 27/07/08 11:23

    הגב לתגובה זו

    • תגיד את האמת, זה כל מה שנותר לכם בלקסיקון?

      חבורת לוזרים פתאטית, 27/07/08 18:07

      אני לא זוכר את הפעם האחרונה ששמעתי טיעון הגיוני או איזה קונסטרקט רעיוני חצי סביר מהשמאל. רק ססמאות נבובות ואמרות כנף ברמה של גן סימה - את אוצר הביטויים של השמאלן אפשר לספור על כף יד אחת של בוגר הנדסה קרבית: ''מתנחבלים'', ''X באשמת הכיבוש'' ונגזרותיו (הכיבוש משחתית/די לכיבוש/די לכיבוש המשחית/הכיבוש משחית אותנו, די וכו') ומדי פעם איזה ''כתומים'' כשממש אין להם כח לחשוב, אפילו במגבלות השמאלניות הידועות. קצת עצוב לי שזו הרמה בצד השני, אבל כנראה שבאמת אין למה לצפות

      הגב לתגובה זו

  • 107.

    הוזהרת בעבר

    גמזו לטובה, 27/07/08 11:21

    כבר הוזהרת בעבר, גם על ידיך שופטי בית המשפט העליון, שהמגלומניה שלך תגרור תגובת נגד שתקעקע גם את הדברים הטובים שיצרו קודמיך. בחרת להתעלם וחשבת שהעם הזה שיודע לסבול בשקט, ימשיך לסבול את שיגיונותיך עד בלי סוף כל עוד יהיו לך עיתונאים שפוטים בתקשורת. חשבת שכמו בשואה הם ימשיכו להיות מובלים ''כצאן לטבח'', והם יקבלו בהכנעה כל תכתיב מהשקפת עולמך המופקרת. אך לא עוד. הצלחת להמאיס את עצמך גם על חבריך מהשמאל, ואין לי ספק שכאשר יהיה השלטון בידי הימין, אתה עוד תתגעגע לפרופ' פרידמן.
    פרופ' פרידמן הוא המנחם בגין של השמאל. מנחם בגין נתן לשמאל את ההכשר להחזיר שטחים עד הסנטימטר האחרון, ופרופ' פרידמן יתן לימין את ההכשר לקעקע את לכ המוסדות המוחתים של הימין, ובראשם רשות השידור הציבורי. יש לנקות אותם מכל תומכי הפלשתינים למיניהם.

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    אהרון ברק, אתה היבאת את מערכת המשפט לשפל של היום! אתה אשם! (ל''ת)

    עו''ד לאה, 27/07/08 11:19

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    הוזהרת בעבר

    גמזו לטובה, 27/07/08 11:17

    כבר הוזהרת בעבר, גם על ידיך שופטי בית המשפט העליון, שהמגלומניה שלך תגרור תגובת נגד שתקעקע גם את הדברים הטובים שיצרו קודמיך. בחרת להתעלם וחשבת שהעם הזה שיודע לסבול בשקט, ימשיך לסבול את שיגיונותיך עד בלי סוף כל עוד יהיו לך עיתונאים שפוטים בתקשורת. חשבת שכמו בשואה הם ימשיכו להיות מובלים ''כצאן לטבח'', והם יקבלו בהכנעה כל תכתיב מהשקפת עולמך המופקרת. אך לא עוד. הצלחת להמאיס את עצמך גם על חבריך מהשמאל, ואין לי ספק שכאשר יהיה השלטון בידי הימין, אתה עוד תתגעגע לפרופ' פרידמן.
    פרופ' פרידמן הוא המנחם בגין של השמאל. מנחם בגין נתן לשמאל את ההכשר להחזיר שטחים עד הסנטימטר האחרון, ופרופ' פרידמן יתן לימין את ההכשר לקעקע את לכ המוסדות המוחתים של הימין, ובראשם רשות השידור הציבורי. יש לנקות אותם מכל תומכי הפלשתינים למיניהם.

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    ברק היה צריך לחשוב כשהיה נשיא שבסוף תהיה ריאקציה (ל''ת)

    דני, 27/07/08 11:14

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    **** רבין היה נגד אוסלו! השמאל הקיצוני(פרס/מר''צ/בג''ץ) שיגעו אותו! **** (ל''ת)

    פושעי אוסלו לדין, 27/07/08 11:13

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    בדמוקרטיה הרוב מחליט.... אבל בדיקטטורה השמאלנית שלנו לא מבינים את זה! (ל''ת)

    שמאלנים נמאסתם, 27/07/08 11:10

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    צריך לעביר את כל האליטה השמאלנית לחמאס! מעניין איך התנהגו איתם! (ל''ת)

    טוב אנחנו כבר יודעים :), 27/07/08 11:07

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    אהרון ברק הוא הראשון שהשתמש לרעה בסמכויות היועץ המשפטי - רבין, זוכרים?

    א.י., ת''א, 27/07/08 11:01

    בהיותו היועץ המשפטי כפה אהרון ברק את דעתו שיש להעמיד את משפחת רבין לדין על חשבון הדולרים, למרות שמבחינה חוקית ניתן היה להסתפק בכופר שיוטל ע''י משרד האוצר.
    באירוע זה התחילה למעשה הדיקטטורה המשפטית.
    זוהי מורשת אהרון ברק.

    הגב לתגובה זו

    • שאני אתמוך בברק...

      בלעם, 27/07/08 20:47

      ברק שלט בשם אידיאולוגיה שיפוטית. מכח אמונתו השתמש באמצעים לא דמוקרטים.

      רבין זה סיפור אחר. רק לאחרונה שמענו שטלנסקי העביר 100,000$ לרבין. רבין עוצב כ''קדוש'' כדי להטיל אות קין על הימין. רבין עצמו היה מושחת לא קטן. תקרא את ספרו של דן מרגלית ''ראיתי אותם''

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    כנופיית שלטון החוק בהיסטריה. מעניין מתי יתחילו ''חקירות'' נגד פרידמן...

    מסמן המטרות, 27/07/08 10:59

    ברק כנראה שכח שהכנסת היא המחוקק במדינה, ושיש גם ראשות מבצעת. צריץ להחזיר את בג''ץ למימדים הנכונים ולהחזיר את האיזון בין הרשויות בישראל.
    מספיק להקשיב לשופט בדימוס שמאיים ''לגדוע יד'' כדי להבין שהם יצאו לגמרי מפרופורציה.

    הגב לתגובה זו

    • כבר התחילו - הוא הואשם בהסתה (ל''ת)

      פנדה, 27/07/08 11:53

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    מר ברק...אתה אשם בעיקר הבעיה של בתי המשפט בארץ !!!

    א.ב.ס.טו, 27/07/08 10:58

    דעותיך שאין מלבדך השניאו אותך ואת ה''עליון'' על מרבית העם.
    כשומר חוק אט אט הכבוד הרב כלפיך וכלפי בתי המשפט הפך לבוז וסלידה...
    אינך מורם מעם ....אולי להיפך.
    לא כל מי שאניו מציית לרעיונותיך באופן עיוור הוא ''מוקצה''.
    יורשתך ממשיכה בדרכך הנלוזה וביתי המשפט ממשיכים להפסיד נקודות...וחמור מכך את אמון העם !!!!
    לא נבחרת ע''י העם ולכן אין לך ולשכמותך שום סמכות להחליט על עתידי !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    שלטון החוק מתפורר

    JOHN, 27/07/08 10:53

    החוק הבולשביקי...........מאז הקמת המדינה


    מי יבכה.................

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    אהרון ברק זה הסנדק

    יותם, 27/07/08 10:48

    מפחיד אנשים. מפחיד. המאפיה מסימת בימים אלו להוציא להורג ראש ממשלה מכהן. אהוד ברק כבר הודיע שפרידמן יוחלף בממשלה הבאה. מועמדו לתפקיד אופיר פינס. אין צורך במילים נוספות. אסון

    הגב לתגובה זו

    • אמת, וזה עובר להם בקלות כי כולנו שמחים לראות את הראש הזה נופל

      פנדה, 27/07/08 11:54

      הייתי שמח אם פרידמן היה נכשל בהגנתו על אולמרט ואהרון ברק היה נכשל בהגנתו על החונטה...

      הגב לתגובה זו

    • יותם , יש לי הצעה שלא תוכל לסרב לה ..... (ל''ת)

      ---ברק --, 27/07/08 14:16

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    שלטון החוק מתפורר?? ===בגלל שמפעל השיפוטי רקוב ומושחת ==== (ל''ת)

    ====ואתה הקמת את המפעל הזה ====, 27/07/08 10:46

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    מינוי פרידמן - הדבר החיובי היחיד שעשה אולמרט

    משה, ערד, 27/07/08 10:45

    בתור מי שממש לא מעריך את מעשיו של אולמרט (וזה בלשון המעטה), הדבר החיובי העיקרי שעשה הוא מינוי פרידמן. אני מקווה שמי שיחליף את אולמרט מקדימה (אם זה אכן יקרה) לא ייכנע למקהלת הצבועים וימנה את פרידמן להמשך הכהונה.

    אם פרידמן מעצבן עיתונאים כמו וייס וברקאי (למי שראה איך התנפלו עליו אתמול ב''פגוש את העיתונות'') כנראה שהוא עושה כמה דברים ממש נכונים.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק ! ולא מעניין אותי מה היו השיקולים של אולמרט . (ל''ת)

      אני מקווה שפרידמן יתחזק וישאר זמן רב ., 27/07/08 11:09

      הגב לתגובה זו

    • צודק צודק! אולמרט כישלון =99.99% (פרידמן00.01% הצלחה) (ל''ת)

      כל ה''ברקים'' כישלון, 27/07/08 11:22

      הגב לתגובה זו

    • מי שיקח את פרידמן יקבל את הקול שלי

      פנדה, 27/07/08 11:59

      חיסול כנופיית שלטון החוק ובנייה מחדש של מערכת משפט המקבלת אמון מהעם - חייב להיות הצעד הראשון לדמוקרטיזציה. הצעד הבא יהיה לאפשר לעם לבחור את נציגיו בכנסת באופן ישיר (דרך בחירה אזורית, או דירוג הרשימה בקלפי) ולהוציא את הכח הזה מידי מרכזי המפלגות המושחתים.

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    האם הגברת גבאי ומערכת מעריב מייצגים את ''כנופיית שלטון החוק''?

    ציון במשפט, 27/07/08 10:44

    נכון שבן דרור ימיני נמצא בקוטב השני
    אך הכותרת הנבזית של יום ו'(''אהוד אולמרט נגד
    שלטון החוק'') והראיון לא ראיון הזה עם אהרון
    ברק(שיטת ''המקורבים''-אדם מכתיב לכתב את
    דעתו,והכתב לא מקשה בשאלות) מעמידים בספק את
    אמינותה של הגברת גבאי,והופכים אותה לג. יפית
    (נוספת) של ''העליונים'',וחבל שכך.

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    המאפייה שבנה אהרון ברק - מתפוררת וטוב שכך!

    נאורי, 27/07/08 10:43

    אהרון ברק הקים מאפייה השולטת במדינת ישראל מאחורי הקלעים מתוך כוונה לעוות את רצון הבוחר.

    המהלך התחיל ב-1977, לאחר המהפך. העריצות המשפטית סיערבה לקבל את פסק דין הבוחר והחלה במהלך לאחיזת גרונו של העם היהודי בלפיתת חנק. המטרה: סילוק הבסיס היהודי של מדינת ישראל.
    האמצעי: כל האמצעים כשרים.
    המיישמים בשטח: ארבל, בייניש, הפרקליטות ועשרות שופטים שמונו לתפקידם בגלל השקפת עולמם הפוליטית ולא בגלל כישוריהם.
    הגיע הזמן שמישהו יתחיל לחקור כיצד יש לאהרון ברק ולילדיו 17 דירות !!!

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    הלואי שמפעל חייו של ברק האנטי-דמוקרט יקרוס

    פרדי, 27/07/08 10:39

    חבר מביא חבר כבר אמרנו?
    אנטי דתי, אמרנו?
    אנטי ימני, אמרנו?
    אז איפו הצדק האבסולוטי, מר אהרון ברק.

    עשיתה ברדק בחוק מר ברק, עכשיו מתקנים את המעוות ולעט מדי.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    אהרן ברק וכנופיית שלטון החוק - לא לעולם חוסן וגם אתם שפיטים (ל''ת)

    אתם עוד תשלמו על שהפכתם את המילה צדק, לבדיחה, 27/07/08 10:34

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    ברק מה קורה במשפחה שלך, דן כהן ושות', הוא גנב יותר מכל משפ' הפשע בארץ.

    עמך, 27/07/08 10:34

    ברק וזמיר שותפים איתו לעסקים עד היום.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    ''שילטון החוק'' הוא שם קוד לחטיפה של השלטון ע''י מיעוט שאיש לא בחר בו

    ציון במשפט, 27/07/08 10:32

    ולכן טוב שהוא מתמוטט.
    כולם שווים בפני החוק הוא השם הנכון
    כולל להקת הנפוטיסטים המורמת מעם,
    שאינה מנהלת פרוטוקולים,דיוני ועדותיה חסויים,
    ואסור לחקור את מעשיה אפילו אינם חוקיים,
    הפוחדת פחד מוות מ''אור השמש,חומר החיטוי
    הטוב ביותר''(רק לאחרים)

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    לשיטת ברק שילטון חברי הבג''צ = שלטון החוק. מכבסת מילים לשילטון מיעוט (ל''ת)

    ישראל ישראלי, 27/07/08 10:30

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    די שב בשקט, אתה חתום אישית על קריסת מערכת המשפט בישראל

    משפטן, 27/07/08 10:28

    אין אדם שגרם לנזק עצום כל כך כמוך. נפוטיזם, אקטיביזם רודני, ומגלומניה. אלו התכונות שטיפחת וגידלת ועכשיו כולנו מחפשים מישהו שינקה את המערכת.
    מספיק לראות מה קרה לאמון הציבור במערכת המשפט בתקופתך. לא מילה נוספת מיותרת.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    החונטה המשפטית המושחתת בה קרוב מביא את קרובו היא המתמוטטת

    אבי, 27/07/08 10:23

    מערכת משפט עלובה הסוחבת תיקים במשך חודשים ושנים ללא פרוטוקולים וללא זכרון השופטים מה היה בדיון הקודם.
    מערכת שנטלה כל ביטחון מהאזרח והפכה אותנו למדינת הערסים והפשע כאשר כל אירוע אין בו עינין לציבור.מערכת שנטלה את יכולת ההגנה של העם במלחמות החוץ וכופה על בני אחרים נוהל שכן
    מערכת שמתעוררת לחיים רק בפסיקות נגד ישראל כדי להאדיר את שמה ומתעוררת לחיים כאשר צריך לשפד מפורסמים
    מערכת שלא מוכנה לקבל ביקורת
    אם מערכת זאת לא תתמוטט סופנו להיות פליטים

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    ומי פורר את שלטון החוק, מר ברק??? (ל''ת)

    אזרח עצוב וזועם על ברק, 27/07/08 10:22

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    זה התחיל ממכם מהחד צדדיות שלכם=לא נתתם דריסת רגל לאלה שלא חפצתם ביקרם (ל''ת)

    נ.כהן היום אתה וחבר מרעיך קוצרים את פרי הביאושים!!, 27/07/08 10:22

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    ברק מנע את בניית גדר ההפרדה !!! ברק מנע את בניית גדר ההפרדה !!! (ל''ת)

    שי, 27/07/08 10:18

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    אהרון ברק בעצמו אשם במצב

    נח, 27/07/08 10:17

    כמה הוזהר ברק מהתנהלותו בשנים
    שהיה נשיא בית המשפט העליון.
    הכל שפיט הפך למעשה את בית המשפט
    לממשלה האמיתית של ישראל.
    במקום הפרדת רשויות בית המשפט
    ניכס לעצמו את השלטון.
    ומי הם השופטים- כולם שמאלנים
    קיצוניים שלמדו באותו בית ספר.
    אין פלא שרוב הצבור מאס בבית המשפט.
    הוא הרי מייצג קליקה של אנשים
    שניצלו את כוחם להשתלט על השלטון.
    במקום לנסות לפתוח את בית המשפט העליו
    בפני קהלים נוספים המשיכו למנות את החברים
    והמקורבים.זו היתה רק שאלה של זמן עד
    שבית משפט שלא מייצג אלא קבוצה קטנה
    יעלה יותר מידי על עצביו של רוב
    הצבור שכאמור איננו בדעות ובתפישת העולם
    של הקבוצה שהשתלטה על בית המשפט.
    לכן נעשה מה שהשלטון מבין שעליו לעשות:
    להפחית את הסמכויות של בית המשפט.
    דבר זה היה קורה בכל מקרה.
    ללא קשר לאולמרט או פרידמן.
    השימוש הנלוז של מערכת המשפט
    במה שנראה כמערכה של מערכת המשפט לחסל
    את הפוליטיקאים שלא נשאו חן בעיני הקליקה
    של בית המשפט -ראה למשל מקרה נאמן-
    הביא את הפוליטקאים לחסל את כוחו של בית המשפט.
    מי אשם?קודם כל ברק.הוא הוביל את הקו הזה
    ולכן שלא יבכה היום.היו לו מספיק הזדמניות
    לשנות .עכשיו יראה לאן הוא ביהירותו וכסילותו הוביל את מערכת המשפט.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    אמר מי שמכונה ''דיקטטור שיפוטי'' בפי נשיא העליון האמריקאי בדימוס...

    פנדה, 27/07/08 10:17

    למה שלציבור יהיה אמון בכם ? הציבור מאס בכנופיית שלטון החוק - העם רוצה דמקורטיה ולא את הדיקטטורה המשפטית שהנחיל לנו אהרון ברק. שימו לב לרטוריקה הדמגוגית - פרידמן טוען - ''יש ניגוד אינטרסים בתפקדידו של היועמ''ש'', הרי הוא גם הסנגור וגם הקטגור של המדינה, תפקיד שלא קיים בשום מדינה דמוקרטית כי הוא פשוט לא הגיוני. נשמע הגיוני נכון ? ואיפה תגובת הנגד המנומקת של הגאון המשפטי ברק ? ''פרידמן מצמיד אקדח לרקת בית המשפט''... כרגיל - טיעונים לוגיים, הגיוניים, משפטיים מפי מחנה הדמוקרטיה, וממולם טיעונים דרמטיים, דמגוגיים ואלימים (''מי שישלח יד בביתי אגדע את ידו'') מהחונטה המשפטית המבקשת לשמר את כוחה הדיקטטורי. אז באמת למה שלציבור יהיה אמון באותה חונטה, שכל כוחה אמור לבוא לה מהיותה שקולה, לוגית, ובעלת מזג שיפוטי, כשהוא מגלה בכל יום מחדש עד כמה היא בדיוק ההיפך מכך ?

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    יש כלל/רציונאל בדיני ירושה:לא נותנים למת ''לשלוט'' על החיים מהקבר. אבל- (ל''ת)

    כרגיל לא כולל שופטים עליונים בדימוס, 27/07/08 10:14

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    ביהמ''ש הפר 3 עקרונות: שלטון החוק, אמנה חברתית והפרדת רשויות

    עשיתי הקיץ בגרות באזרחות, 27/07/08 10:14

    ביה''מ כשל בהתמודדות עם הפשיעה, וכעת המערכת הכושלת הזו רוצה לשלוט בכל התחומים. לא ייתכן שמערכת רקובה שמעודדת פשע ומקלה עם עבריינים ובכך מסכנת את הציבור שומר החוק, תשתלט על תחומים של רשויות אחרות. מי שריסק את שלטון החוק זה ביה''מ בכך ששיחרר רוצחים, עבריינים מכנופיות הפשע שמשרות טרור ואימה על כל אזרחי המדינה. בכך הוא עודד את העבריינים להמשיך כי הם ראו שאין מי שיעניש אותם. יושבת המשטרה ועושה ימים כלילות כדי להכניס את הזבל האנושי לכלא ובכך להגן על שלום הציבור, אבל אז בא ביה''מ הנאור ומשחרר טרוריסטים מכנופיות הפשע אחרי שנתיים כדי שיחזרו לאיים על שלום הציבור. ביה''מ בגד באמנה החברתית בכך שלא הגן על אזרחי המדינה. האמנה החברתית היא מעין ברית בין אנשים חופשיים ואוטונומים שמוותרים על חלק מזכויותיהם וכפופים לחוקים, במטרה ליצור מסגרת מדינית אחידה שתגן עליהם. זו מהותה של המדינה, להגן על אזרחיה, ולשם כך מדינה קיימת. שלטון החוק הוא האמצעי של המדינה לממש את האמנה החברתית, בכך ששלטון החוק הוא זה שמגן על האזרח.
    בכך שביה''מ שיחרר טרוריסטים כמו אבוטבול, הוא הפר את האמנה החברתית ומיסמס את שלטון החוק. אז עדיף שביה''מ ישתוק, ולא יטיל את הריקבון שלו על שאר הרשויות. למערכת שלא יודעת לבצע את התפקיד המוגדר שלה כמו שצריך, אין זכות לכבוש לעצמה עוד תחומים מכיוון שהיא רק תנוון אותם.
    עיקרון נוסף שביה''מ הפר הוא הפרדת הרשויות, וזו כמובן הפלישה הגסה לסמכויותיהן של הכנסת והממשלה עליה מדברים.
    באשמת ביה''מ שלטון החוק הוא רק על הנייר. אין ביטחון אמיתי במדינה. לצערי הרב שלטון הפשע חזק בהרבה יותר משלטון החוק, וזה באשמת ביה''מ שלנו.
    ובלי קשר לפשיעה, עד תקופתו של אהרון ברק כנשיא ביה''מ עוד היה אמון במערכת המשפט, אבל אז בא המנוול הזה ובשם הדמוקרטיה כבש לעצמו סמכויות בעלות חשיבות עליונה.
    אנחנו המדינה הראשונה שבה הדיקטטורה הגיעה מיבה''מ.
    אסור לתת למערכת רקובה לשלוט על עוד תחומים.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    הלוואי שזה יתרסק - שלטון של חוסר צדק משווע כל הכבוד לפרידמן (ל''ת)

    הלוואי שזה יתרסק - שלטון של חוסר צדק משווע, 27/07/08 10:14

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    ''בשיחות סגורות''= מזמן עיתונאים ומכתיב להם מה לכתוב בלי להפעיל ביקורת

    אהרון ברק הנפוטיסט, 27/07/08 10:12

    ברק המגלומן צריך לסדר עוד כמה קרובי משפחה ומקורבים מלבד ילדיו.
    באמת סכנה לשחיתות השופטים, אם יפסיקו את הנפוטיזם המשתולל.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    למגר את הדיקטטורה המשפטית!!!

    מרק, 27/07/08 10:09

    למגר ולפורר את הסניף של מר''צ שדוחה את בחירת הרוב, לפורר את אטימות השופטים והמשפט הישראלי כלפי אזרחים תמימים, לפורר את האג'נדה הפוליטית אותה מנסה להשליט עלינו קבוצה קטנה חסרת תמיכה, לפורר את האפליה הסטראוטיפית כנגד גברי, לפורר את ה סחבת בת אלפי השנים בה האיש הקטן נמק ואילו העשיר זורח ופורח, לפורר את הנפוטיזם והאחוזות המשפחתיות מבית שמגר, לפורר את חומות החוק הישראלי שהחביא את הצדק.
    מי שמתפורר ברק זה אתה ודומיך. יפה, הלל בן שחר, שא קינה זאוס.
    ולפורר גם את התזה כאילו רק דתיים ואנשי ימין סולדים מכם - הח''מ מרכז ושמאלה ובז לכם עמוקות.

    הגב לתגובה זו

    • יפה ולעניין (ל''ת)

      יוסף, 27/07/08 11:20

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    אתה האשם היחידי.כב' הנשיא לשעבר פרופ' אהרן ברק.''הכל שפיט'' או ''נזיל''? (ל''ת)

    או אולי-המושל העליון לא''י?, 27/07/08 10:08

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    יאללה, אלוהים, עוד מאמץ קטן, וברוך ששפטרנו מהמושחת הזה

    אמן אמן ואמן, 27/07/08 10:07

    ''בינתיים, הפטיר ברק, הוא חש רע מאוד''

    יאללה, אלוהים, עוד מאמץ קטן שלך, והאדם הזה שהשחית את כל מדינת ישראל והשריש את תרבות השקר, תפירת התיקים והשוחד - לא ירגיש יותר רע אף פעם.

    אינשאללה, אלוהים. בבקשה... עזור לו. רק אתה רשאי, מוסמך וראוי לעשות כל כך הרבה טוב לכל כך הרבה אנשים

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    פרידמן הזה לדברי ברק,אדם מסוכן מאד. (ל''ת)

    מצמיד אקדח לרקה, 27/07/08 10:05

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    אהרון ברק בפוזה מיוסרת של אדם המתיימר לייצג את הצדק

    באשר הוא, 27/07/08 10:03

    ועושה את ההפך הגמור. בית המשפט שלו אחראי למספר בלתי נתפס של עוולות. אין עם אחר שהיה סובל גוף אטום, מנוכר וזר כזה בתוכו.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    אהרון ברק אשם

    Joe Anaaref, 27/07/08 10:02

    מי שלא מבין שהמושג ''הכל שפיט'' הוא שכן אינטימי של המושג ''שום דבר לא שפיט'' לא צריך להגיע למחוזות בהם ביקר אהרון ברק.
    הוא ורק הוא אשם במה שאנחנו חווים היום.
    מי שמספיק מאוהב בעצמו כדי לא לתפוס שהמערכת לא יכולה להתבסס על כוחו של היחיד - מוטב שלא יתקרב למוקדי כח.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    אהרון ברק ל''מקורביו''-העיתונאים הכוונה-נכון מלאך?

    אני, 27/07/08 10:00

    שופטי בג''ץ עוטים ארשת מיוסרת של צדיקים וגאונים-הם פלוצים נפוחים וזה הכל.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    BARAK, YOU ARE GOAL NEFESH. YOU BROUGHT THE HATE MANY PEOPLE HAS TOWA

    Professor Yaniv, 27/07/08 09:59

    TOWARDS THE LEGAL SYSTEM IN ISRAEL. Barak ruined the common respect the legal system had in Israel by all these pro-arabs arguments, even against Israelis. Everything was just for human rights and all this bulshit. This person disgusts me as he led to my hate of the system and even leaving Israel to the US. Now shut up and go fast to your grave that we won't hear from you

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    BARAK, YOU ARE GOAL NEFESH. YOU BROUGHT THE HATE MANY PEOPLE HAS TOWA

    Professor Yaniv, 27/07/08 09:59

    TOWARDS THE LEGAL SYSTEM IN ISRAEL. Barak ruined the common respect the legal system had in Israel by all these pro-arabs arguments, even against Israelis. Everything was just for human rights and all this bulshit. This person disgusts me as he led to my hate of the system and even leaving Israel to the US. Now shut up and go fast to your grave that we won't hear from you

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    קצב ללא משפט! וגם יחזקאל בייניש(מעילה!!) ללא משפט (ל''ת)

    העם מתברך בנבחריו,,,,, 27/07/08 09:59

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    איזו פגיעה בדיוק יש בכך ? למה ברק אינו מסביר מה הפגיעה בדיוק ?

    ישמעאל, 27/07/08 09:59

    הרי לא נוטלים סמכויות מרשויות החוק אלא רוצים למנוע ניגוד אינטרסים בתפקידו של היועץ בכובעו כראש התביעה ! אם היתה כוונה מלכתחילה לתפקידים שהיועץ ממלא היום , לא היו קוראים לתפקידו ''היועץ המשפטי לממשלה'' אלא ראש התביעה !מה רע בכך שהיועץ ייעץ לממשלה , ימונה ע''י הממשלה והיא תצטרך סיבות טובות מאד כדי לא להישמע לייעוץ המשפטי שלו ! מה רע בכך שהתובע הכללי , ימונה ע''י הוועדה למינוי שופטים ויהיה אחראי על התביעה שישראל . לא יהיה מושפע מפוליטיקאים ומקור סמכותו תבוא אך ורק מכתב המינוי של הוועדה לבחירת שופטים !

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    אין ספק שבית המשפט בישראל ''הרוויח'' את זה ביושר

    אסף, 27/07/08 09:58

    בית המשפט של חברה דמוקרטית אמור לבטא ולייצג במידה מסויימת את רצון העם, לא את רצון העומד בראשו או אליטה מצומצמת וצדקנית החושבת כי היא היודעת הכל וכל מי שלא מסכים הוא בור ולא משכיל.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    ברק אתה לא אלוהים אימון הציבור בבג''צ שווה ל ''-0 '' והכל בגללך. (ל''ת)

    רפול, 27/07/08 09:58

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    בהנאה מרובה? הוא כבר סיים תפקידו אבל אתם מחרחרים. אתם הבעיה. (ל''ת)

    למה אתם נותנים לו פתחון פה, 27/07/08 09:56

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    אולמרט = סרטן חברתי !!! כל מה שנגע בעולם בו נהרס . (ל''ת)

    יואב, 27/07/08 09:51

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    כמי שמי שפורר אותו - כדאי שתהיה בשקט. (ל''ת)

    איציק, 27/07/08 09:51

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    לא שלטון החוק מתפורר כי אם שלטון הצחוק והדיקטטורה מתפורר

    אבי, 27/07/08 09:50

    וטוב שכך.
    נמאס מכוחנותם של השופטים ובעיקר של חלאות בית המשפח העליון הדואגים ל''פרש'' את החוק לא כרצון המחוקק אלא כרוחם. אח''כ כשמשתמשים בכליהם כדי לדפוק אותם הם מזילים דמעות תנין על ''שלטו החוק'' ושאר ביטויים שאימצו להם כדי להיות ''דמוקטטורה בחסות החוק''.
    לכן,כל מה שפרופ' פרידמן יצליח להרוס במערכת המסואבת של הפרקליטות ובתי המשפח למיניהם, הרי זה לטובה.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    שלטון כנופיית שלטון החוק מתפורר

    amir, 27/07/08 09:49

    הידד לפרופ' פרידמן

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    הדגל השחור מתנופף מעל החלטתך על גירוש יהודי קטיף ושומרון

    מדליק הפתיל מתלונן, 27/07/08 09:49

    החלטה זו מתאימה לדברי השופט בנימין הלוי:
    אי החוקיות שלה דוקרת את העין ,מקוממת את הלב,אם העין אינה עיוורת והלב אינו אטום.
    לא די היה בכך אלא שמפגינים כנגד הנושא נפגעו באופן לא מידתי, והלב המשיך להיות אטום מול זעקתם.הם עדיין פליטים , האדמה זועקת, והאש אחזה מסביב לפינוי.
    אתה טועה בהנחתך שמערכת המשפט נפגעה. רק האמון בשופטים הנוכחיים נפגע. זה לא אותו דבר. המערכת היא נצחית. השופטים הם ממלאי כסא זמניים. לדעתינו כאלו שלא היו עם עין טובה ולב פתוח.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    מי מדבר?

    יוסלה, 27/07/08 09:47

    הפשפש שעלה לו השתן לראש.
    שילך לשלום ויניח למערכת המשפט
    חתרן בלתי נלאה '' מורם מעם'' שהרגיש את עצמו לפחות אלוהים. מי שמו ?

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    ברק התחיל מהלך שהריקושטים שלו ניתזים עכשיו

    עמי עמך, 27/07/08 09:46

    פשוט אי אפשר לעבוד על העם כל הזמן.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אתה ומחליפתך אחראים להתפוררות......... (ל''ת)

    בוקר טוב אהרון, 27/07/08 09:45

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    מה הוא שלטון החוק והאם מעמדם של אנשי החוק מעל למעמדה של המדינה

    מה הוא שלטון החוק והאם מעמדם של אנשי החוק מעל למעמ, 27/07/08 09:44

    מה הוא שלטון החוק והאם מעמדם של אנשי החוק מעל למעמדה של המדינה
    עד מתאי חבורת השמאל רפת השכל שאבדה את השלטון תמשיך דרך שלטון החוק לתפוס את השלטון דרך אשכיהם של ראשי ממשלה ומנהיגים
    החבורה שבשם שלטון החוק ממשיכה להנהיג את חוק השמור לי ואשמור לך את שלטון החבורה המצומצמת מבית מדרשנו את בעלי התפקידים שאחרים עושים עבורם את העבודה והם מקבלים את המשכורות והתהילה עד מתי נרשה לחבורה הבזויה רפת השכל לקבוע את גורל המדינה וענייניה הפנימיים והחיצוניים ומדוע הם משתפים פעולה עם האויב וקופים עלינו את מהלכי השלום
    ומדוע הם שולפים מידע על עבירות מין שחיתות ומעטפות כשנוח להם ומצניעים מידע על ארגזים מלאה דולרים כשמשתלם להם כמה זמן עוד המדינה הזו תשלם את מחיר קידום עסקיהם של חבורת השמאל עם הרשות הפלסטינית האם נפלנו על הראש שניתן לאנשי הקומבינות הכשל ונרים והבוגדים להמשיך להיות הממונים על שלטון החוק ועשית הצדק כצד אפשרנו להם לנהוג בקיצוניות כה פושעת
    הייתכן שבכל פעם שאנחנו נבחר באופן חופשי ומושכל בראש ממשלה הכי מתאים לנו ולאמרות שנתנו לו רוב מוחלט הרכיב קואליציה וזכה לאימון הרוב בכנסת ובבית הנבחרים הרכיב ממשלה ורק בזכותו חברי הכנסת האחרים מכהנים אנחנו נאפשר לבזויים האלה להגיד לנו דברים לא ראויים על ראש הממשלה
    שזה עתה בחרנו האם הבחירות נועדו כדי שנבחר בחברים או במקורבים או במתאימים לחבורת הבזויים או כדי לחזק את אחיזתם של הבזויים ולאפשר להם לנהל את עסקיהם במחיר הדם היהודי והפקרת המדינה לידי מרצחים
    אנחנו מבקשים לנהוג בכבוד באלה שבחרנו בהם באופן דמוקרטי וראוי שהחבורה הבזויה תפנים שמרגע שנבחר ראש ממשלה וממשלתו מכהנת הכול נתון בידי הרוב הקואליציוני
    אולמרט ראש הממשלה של קולנו וקדימה מפלגת השלטון שלנו
    הספיק לנו רצח של ראש ממשלה אחד ועוד אחד שוכב שם כצמח לא בחרנו בלבנה לראש הממשלה ולא בחרנו במופז ולא בכל אחד אחר חוץ מאהוד אולמרט אף אחד מהם לא נבחר אפילו לכנסת אלה בזכות אולמרט וקדימה ולכן אנו מצווים לעשות הכול כדי לשנות את המצב הקיים כדי שלא יאונה כל רע לראש ממשלה נבחר לא נסכים שיהפכו את ראשי הממשלה למריונטות פרטיות שלהם
    כצד הם יכולים לנהל את עסקיהם המשותפים עם הראשות הפלסטינית בענייני הגז ובו בזמן לנהל את מדיניות הביטחון של מדינת ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    בינתיים, הפטיר ברק, הוא חש רע מאוד. הנבואה שלו התגשמה.

    ירקוני, 27/07/08 09:38

    זו לא נבואה של אהרון ברק שהתגשמה!!!
    זה מעשה ידיו!!! הוא האחראי למה שקורה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    לא שלטון החוק מתפורר אלא שלטון הדקטאטורה השיפוטית

    אזרח הארץ, 27/07/08 09:36

    שלטון הדקטאטורה השיפוטית , מועדון סגור של חבר מביא חבר , [ ברק הביר את בייניש ,ובייניש את עדנה ארבל ] לצד ארגון משפחתי של פרקליטות ,שמבקר המדינה כב השופט גולדברג כבר כתב על הנאפוטיזם בפראקליטות ובבתי משפט , הנאפוטיזם גרמה לכך שהתקבלו המקורבים ולא הטובים והמתאימים ,וגרמבה לכך שאיש לא מפחד לעשות טעויות כי לא יעשו לו דבר , לכך קרה שקישי העולם התחתון זכו לשגשוג כי איש מהפרקליטות לא היה מסוגל להתמודד עם עו''ד פליליים רציניים שעמדו מולו ולכן הפושעים בכירים זכו לעיסקאות טיעון נדיבות או שוחררו מוחלט .עקב חוסר מוטיבציה וחוסר כישרון הפרקליטים ,שהם תוצאה ישירה משיטת הנאפוטיזם .אך יש דברים חמורים יותר והם שמקורבים שהורשעו זוכים להגנה מיוחדת של הפרקליטות . כל מי שיקרא את ממצאי דוח כב השופט ראיה סיגלסון על פישעי פרופ היס באהו כביר ,לא יבין איך איש זה לא הועמד למישפט כלל ,וההסבר היחיד שהוא היה ועדיין בן טיפוחיה של הפרקליטות ,ובעיקר של עדנה ארבל עוד מימי שירותה בפרקליטות ,או מקרה של ליהי גלוזמן שהשתתפה ברצח אסף שטיירמן ,עלם חמודות ,שיצא לריצת אימונים כהכנה לגיוסו לצהל ,ושלושה רוצחים בינהם ליהי גלוזמן רוצצו את גולגולתו ורצחו אותו באכזריות ,מתוך שיעמום ,והרוצחים התגלו במקרה אחרי שנתיים ,וליהי לא קיבלה אפילו לא יום אחד בכלא ,כי היא אחיינית של זמרת מפורסמת פעילת שמאל ,ובן זוגה רפי רשף איש הטלוויזיה ,וכן של כמה בכירים בפקרליטות , וקצרה היריעה מלהביא עוד ועוד דוגמאות .איני מטיל ספק חלילה ביושרו האישי של אהרון ברק ,השאלה אם החבורה שמסביבו ,והתנאים של מועדון סגור שבור חברים ומקורבים לכס בית המשפט העליון ,וחברי משפחת [ נאפוטיזם } הפרקליטות ,גם הם ניחונו ביושר האישי של אהרון ברק , לדעתי לא ,ולא .












    +

    הגב לתגובה זו

    • בולשיט, מי שמחריב את שלטון החוק זה פוליטיקאים שלא רוצים חוק

      אזרח שרוצה לשמור על הארץ, 27/07/08 09:56

      מאז שהפוליטיקאים שלנו החלו לעשות לביתם תוך כדי מילוי תפקידם, הם החלו לעשות הכל כדי להחליש את מערכת החוק שברק ובית המשפט העליון נתפס כסמל שלה. ידיעות אחרונות, העיתון של המדינה, נתן חסות לקרב הזה מאז שהמו''ל הסתבך עם החוק ולכן הדה לגיטימציה של בית המשפט טפטפה להרבה אזניים שלא מבינות כ-ל-ו-ם לא במשפט ולא באזרחות ודמוקרטיה.

      הגב לתגובה זו

      • ואנשי ''מערכת המשפט'' לא עושים לביתם? הם לא מסדרים לבניהם ג'ובים כבדים?

        מלי, 27/07/08 10:26

        איך תמיד הבנים שלהם מתברגים מיד למשרדים הנחשבים ביותר? והבנות מקבלות תפקידים בכירים בפרקליטות? והנשים שלהם הופכות לשופטות מיד אחרי שסיימו לימודי משפטים בגיל ארבעים וארבע (ראה מקרה אלישבע ברק)? זה לא נקרא ''לעשות לביתם''?

        הגב לתגובה זו

      • לאזרח '' היחיד '' שרוצה לשמור על הארץ ,ו ''החיד '' שמבין בחוק ובדמוקרטיה

        אזרח הארץ, 27/07/08 10:41

        ובכן איני מתיימר להבין בחוק ובדמוקראטיה כמוך ,ובודאי איני רוצה לשמור על הארץ כמוך ,ובכל זאת אומר לך ,שהתפרצת לדלת פתוחה בעיניין הפוליטיקאים המושחתים שלנו ,בזה אני מסכים איתך, וכל אזרחי הארץ מכל הקשת הפוליטית מסכימים .נושא הכתבה והתגובה אינו אולמרט וממשלתו ,אלא בתי משפט , הנאפוטיזם ,והנעשה בהם , אם אתה מתכוון להעביר חוגים בהבנת החוק והדמוקראטיה ,ובאהבת הארץ ,אשמח להרשם לחוגים שלך ,ולשתות בצמא את דבריך .

        הגב לתגובה זו

        • אחי , ביחיאת אימש'ך . ...אתה לא פרידמן ??? (ל''ת)

          תגיד את האמת ! נו.....אם כן , בהצלחה ! העם איתך, 27/07/08 11:12

          הגב לתגובה זו

  • 50.

    אהרון ברק הביא מערכת לידי חורבן. אמון הציבור שואף לאפס! אפס! (ל''ת)

    ברק החריב הרס והכעיס., 27/07/08 09:27

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    חהחהחה, המחריב הראשי מדבר..חהחהחה, ברוך שפטרנו מעונשו (ל''ת)

    פפר, 27/07/08 09:27

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    חוק השלטון התפורר תחת ידיו -זה תיקון נכון וברוך

    שרית, 27/07/08 09:25

    אם זה היה קיים בזמן של שרון
    לא היה ניתן לסחוט אותו לתוכנית ההזוייה של ההתנתקות.
    כאשר אנשים מקצועיים משתמשים במינוי המדיני שלהם לצרכים פוליטיים ,חייבים לחסום זאת

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    פייגלין צדק!!בזכות השר פרידמן,שלטון החוק יתחיל להתפורר ושלטון הצדק יתח

    לב כל-רואה, 27/07/08 09:23

    יתחזק* ! .

    בוודאי שאנשים כמו אהרון ברק יתנגדו למהלכים של השר פרידמן,
    פשוט כי הם לוקחים מהאליטה המשפטית את הסמכויות לשלוט בעם, כאילו הוא נמצאת מעל לממשלה.

    רק במדינות פאשיסטיות,
    שלטון החוק עומד מעל לשלטון הצדק.


    פרידמן הוא פשוט הצלחה אדירה בממשלת אולמרט העלובה.

    הגב לתגובה זו

    • צודק בכל מילה!!!

      יהודה, 27/07/08 11:54

      הוצאת לי את המילים מהאצבעות...

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    מר ברק לא הכול שפיט ? אין לך אלה רק להלין על עצמך אתה ורק אתה

    משה פתח תקווה, 27/07/08 09:20

    וכנופית החונטה האליטה הדיקטטורית ,
    שלטון החוק הולך ומתפורר, כך, בנימה כואבת התייחס נשיא בית המשפט העליון בדימוס ,
    להדכירך מר ברק הגב' בייניש הבטיחה להחזיר את האמון לעם ,מסתבר שהבטחות לחוד ומעשים לחוד והמבין יבין ,
    הפרופסור למשפטים מר דניאל פרידמן ראש הממשלה הבא שלי נקודה ,

    הגב לתגובה זו

    • הפרופסור למשפטים מר דניאל פרידמן ראש הממשלה הבא שלי נקודה כנס ברק

      משה פתח תקווה, 27/07/08 09:44

      מתוך 50 תגובות נכון לעכשיו ,לא מצאתי ולוא תגובה אחד בשבחך אז סייג לחוכמה וששששששתוק,

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    מפעל חיים ? הוא בעל הבית של העסק ?

    תומר, 27/07/08 09:19

    ברק התנחל במסדרונות הכח ומנכס לעצמו בעלות על בית המשפט העליון.
    מה שנקרא: שכרון הכח.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    ברק והצביעות המשפטית

    אזרח שומר חוק, 27/07/08 09:15

    מר ברק

    שלטון החוק מתפורר בזכות

    בית המשפט שלקח לעצמו סמכות שילטונית אשר לא נתנה לו כלל ועיקר

    כיצד יודעים ששר המשפטים הוא טוב

    כל השמאל נגדו.

    הבעייה היא מי היה הממנה שלו והא אולמרט.

    אולם הבה נזכר דורית בייניש אמרה שיש לה תואר שני כאשר לה תואר ראשון והעניין נרשם בעיתונות.

    עניין אחר הנו קשרי הבעל של אחת השופטות העליונות בזכות מעמד אשתו וניגוד ענינים.

    והעניין האחרון ההתערבות הגסה בסמכות השילטונית וסיכון חילי צה''ל ''דין שכן'' והכל שפיט.

    בארה''ב יש הרבה ביקורת על פסיקות ברק. והאקדמיה אף אמרה שראוי לא ללמוד מהן שכן יש בעיתיות רבה.

    ואשר ליועץ המשפטי.

    הוא יועץ וצודק השר שדרוש תובע כללי כך נהוג בארה''ב.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    הדיקטטור הנאור ברק אשם יותר מכולם. הוא יצר מערכת משפט

    שאין כדוגמתה בעולם, 27/07/08 09:15

    אין בעולם בית משפט עליון שממנה את חבריו.

    אין בית משפט עליון שנוקט באקטביזם שיפוטי ומבטל פעם אחרי פעם החלטות נבחרי העם (להוציא מקרים חריגים ותחת עיגון חוקי שמחוקקים הנבחרים עצמם או החוקה עצמה המאפשרים זאת) -והגרוע מכל, בג''ץ מבטל רק חוקים שהם לא מספיק פרו ערביים או יותר מדי ''פרו יהודיים''-רק לעיתים נדירות ביותר הוא יבטל חוק של מיסוי לא הוגן וכ''ו.

    אין בעולם בית משפט עליון שמסרב לנהל פרוטוקולים מועדות פנימיות-עד לפני שנה זה היה המצב אצלנו. גלעד ארדן (אם איני טועה) איים על כהני בג''ץ כי אם לא ינהלו פרוטוקולים הוא יחוקק חוק עוקף בג''ץ-הם נכנעו לעת עתה.

    אין בעולם בית משפט עליון שאחראי על הערכאות הנמוכות יותר-מחוזי ושלום, ועוד באופן המוחלט שבו בג''ץ אחראי עליהם-זהו היעדר מסיבי של הפרדת רשויות ויצירת כל מערכת המשפט בצלמו ובדמותו של אהרון ברק.

    אין בעולם מערכת משפט שבה היועץ המשפטי לממשלה מתמנה לשופט עליון או ראש הפרקליטות לשעבר מתמנה לשופט בית המשפט העליון-בישראל לא רק שזה קיים, אלא שזהו המסלול המקובל. לא רק שזה מותיר כוח חסר פרופורציות בידי בג''ץ ששולט הלכה למעשה על כל מערכת המשפט, אלא שזוהי אי הפרדת רשויות חמורה שכמותה קשה למצוא אפילו בזימבבואה.

    לא ראיתי שמערכת המשפט הזאת פעלה נגד מושחתים כאשר אלו מימשו את האג'נדה שלה-כך למשל קבע חשין בפירוש שאם שרון הוא מושחת אבל עושה את ''רצון העם'', כלומר-עוקר את גוש קטיף, אזי שאסור למנוע את ''השלום'' (שהגאונים האלו כמובן יודעים איך וכמה ולמה להשיג) ומוטב להשאיר מנהיג מושחת שכזה בשלטון.

    זוהי מערכת משפט עם אג'נדה קיצונית ביחס לעם-וגם כזאת קשה מאוד אם בכלל אפשרי למצוא בעולם. היא בזה לעם, פועלת בניגוד מוחלט לרצונו ומתעלמת באופן מוחלט משחיתויות כאשר המושחתים עוקבים אחר האג'נדה שלה.

    גם ברמה האישית, כך מבליחה לה ידיעה מדי פעם, ממש לא מדובר במלאכים-למרות שאם היה אפשרי, הם היו באים עם הילות על הראש.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    תיקון: הכנופיה של ברק מתפוררת (ל''ת)

    אדם פדר, 27/07/08 09:15

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    חשבנו שפרשת ותעזוב אותנו. כ''כ הרבה נזק גרמת. (ל''ת)

    עזוב אותנו במנוחה, 27/07/08 09:14

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    דמעות תנין של האחראי לאיבוד האמון של הציבור בעליון.

    נד בראשו, 27/07/08 09:13

    מר ברק (יש משהו מדאיג בשם הזה. אהרון ברק, אהוד ברק, ברק אובמה...)
    אתה הבאת את יקירתך בייניש שאין חלוקה שאינה ראויה לתפקיד, אתה זנחת את מערכת המשפט לטובת קריירה אקדמאית והאדרת שימך בעולם. תואיל לשתוק לפחות. מלבד ''מקורביך'' אף אחד אינו תומך בך.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אהרן ברק אתה זה שהרס את בית המשפט העליון שה בבית זקנים ותנוח (ל''ת)

    רפי, 27/07/08 09:13

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    דמעות תנין של האחראי לאיבוד האמון של הציבור בעליון.

    נד בראשו, 27/07/08 09:13

    מר ברק (יש משהו מדאיג בשם הזה. אהרון ברק, אהוד ברק, ברק אובמה...)
    אתה הבאת את יקירתך בייניש שאין חלוקה שאינה ראויה לתפקיד, אתה זנחת את מערכת המשפט לטובת קריירה אקדמאית והאדרת שימך בעולם. תואיל לשתוק לפחות. מלבד ''מקורביך'' אף אחד אינו תומך בך.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    זה בגלל האקטיבציה השיפוטית שהנהגתה. (ל''ת)

    נ, 27/07/08 09:11

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    תוצאה של זילזול בחוק על ידי......

    אחת העם., 27/07/08 09:08

    יש לחוקק חוקים,ולא להגמישם כפי שעשו כל באי החוק בשנים האחרונות,
    זו תוצאה של זילוט עכיפת החוק, על ידי המחוקקים בעצמם,מאין בומרנג...
    שמור לי ואשמור לך,זו אחת מיני רבות שנעשו בשם החוק גם כן,וכך גרמו להיתפוררות כל הצדק במדינת ישראל,
    דין וצדק אין בו גמישות וטובות לאנשי שלומי...
    זו התוצאה ויש להכיר בה ולשנותה,ואם לא יקחו אחריות על מעלליהם הם,דמם בראשם,
    כי כפי שאנו רואים,כל המערכות מיתפוררות לנגד עינינו.
    ואין ממשלה בישראל,

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    זה בגלל האקטיבציה השיפוטית שהנהגתה. (ל''ת)

    נ, 27/07/08 09:08

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    נו מר אהרון ברק, על פי התגובות כאן נדמה שזה כבר לא עובד.

    נקים, 27/07/08 09:08

    חכם אחד אמר שלא ניתן לעבוד על כולם כל הזמן. פניך ופני בת טיפוך ביניש נחשפו ברבים בזכות האינטרנט, כדאי לך להצטרף למחותנך השופט בדימוס דן כהן, ולברוח גם אתה לפרו לפני שתיתפס.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    תוצאה של זילזול בחוק על ידי......

    אחת העם., 27/07/08 09:05

    יש לחוקק חוקים,ולא להגמישם כפי שעשו כל באי החוק בשנים האחרונות,
    זו תוצאה של זילוט עכיפת החוק, על ידי המחוקקים בעצמם,מאין בומרנג...
    שמור לי ואשמור לך,זו אחת מיני רבות שנעשו בשם החוק גם כן,וכך גרמו להיתפוררות כל הצדק במדינת ישראל,
    דין וצדק אין בו גמישות וטובות לאנשי שלומי...
    זו התוצאה ויש להכיר בה ולשנותה,ואם לא יקחו אחריות על מעלליהם הם,דמם בראשם,
    כי כפי שאנו רואים,כל המערכות מיתפוררות לנגד עינינו.
    ואין ממשלה בישראל,

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אם חוק = שופטים, ייתכן והוא צודק

    אכן תמונות קשות, 27/07/08 09:03

    סופו של מרצע לצאת מהשק.
    ככזה שמתהדרים בדבר שקר כאילו יש בישראל את השיטה הכי טובה בעולם למינוי שופטים. הרי שאר העולם הדמוקרטי לא מטומטם, והם דמוקרטיות חזקות מאיתנו, לא פחות נאורות והרבה יותר ותיקות. אם היה שמץ של הגיון במינוי השופטים בישראל, שיטה שבה רק השמאל החילוני האשכנזי העמיד הוא דומיננטי (וגם באקדמיה תומכים בכך - ראו דברי פרופ' מני מאוטנר), היו מאמצים שיטה דומה בעולם.
    אבל בעולם מבינים שאם בית המשפט קובע לציבור ערכים ונורמות, ולא סתם ''מכריע סכסוכים או מפרש חוקים'', כדאי שבית המשפט ישקף את הדעות בעם, וזה ניתן לעשות רק בדרך דמוקרטית, ולא על ידי שלטון אליטיסטי.
    אז נכון ברק היקר, השלטון שלכם, הידוע בכינוי המטעה שלטון החוק, עומד לפני סיום. הרוצה לשלוט - יעשה זאת בגלוי בקלפי ולא תחת מעטה של ''פרשות משפטית'' או ''שלטון החוק'' או ''הכל שפיט''.
    יישר כח פרידמן, אל מורא.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    שלטון החוק מתפורר ?! מפורר כבר מזמן, רק שפעם לא היה אינטרנט (ל''ת)

    חנן וייס, סא''ל במיל', 27/07/08 09:03

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    איזה מצחיק זה לשמוע דיקטטור מדבר על חוק ודמוקרטיה! ברק אתה זבל שמאלני

    בג''ץ=שמאלנים שונאי יהודים, 27/07/08 09:03

    טיפוסי שחושב שהמדינה שלו!

    תעוף לנו מהעיינים!
    זמנך עבר!
    פשטם רגל מזמן!

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    דמגוג בגרוש

    עורך-דין, 27/07/08 09:02

    בעוד שפרופ' פרידמן מנמק את הפרדת הסמכויות, כל מה ששומעים מהחונטה ברק/חשין/ביניש...הן ססמאות ריקות. האימפריאליזם שלהם אינו יודע שובע, מזמן הרשות השופטת בלעה את הרשויות האחרות.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ברק לכאורה אחראי לאנרכיה הקימת במדינה כדאי שתשתוק (ל''ת)

    אלמוג, 27/07/08 09:02

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    פעם הוא היה ברק היום רעם. מהלך אימים, ברק שינוי זה לא סוף זאת גם התחלה (ל''ת)

    יאיר, 27/07/08 09:01

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    ברק מנהיג החונטה המשפטית

    י, 27/07/08 08:58

    בדרום אמריקה חונטות צבאיות השתלטו בעבר על המדינות וכאן חונטה משפטית של אנשים שמונו ולא נבחרו מנסה להשתלט על המדינה.
    ברק צריך ללמוד מקודמו שמגר הממלכתי והמכובד שבתקופתו מערכת המשפט זכתה לאמון גבוה וכבוד.
    הגיג הזמן שמערכת המשפטית העלובה והרקובה תבדק ע''י גורמים אובייקטיבים

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מלך נמושחתים והבוגדים מדבר על התפוררות.......HA! (ל''ת)

    בג''ץ=נוכלים בוגדים, 27/07/08 08:56

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    נראה שפרידמן מנסה להרוס את מע המשפט (ל''ת)

    גיא, 27/07/08 08:52

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    שלטון החוק מתפורר - ולא מהיום

    ארז, 27/07/08 08:51

    ומאחורי קריסתו עומד לא אחר מאשר אהרון ברק, שעשה ועושה כל מה שאפשר כדי להעביר את הכוח השלטוני מהמוסדות הנבחרים (כנסת, ממשלה) למוסדות בלתי נבחרים (בתי משפט, פרקליטות). במקום שלטון העם (כנראה שאהרון ברק, השופט הדגול, שכח מהי דמוקרטיה) - שלטון החוק, שלטון הזרוע, שלטון האליטה.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מזוז הוא בובה של יועץ, אבל עדיין בובה. (ל''ת)

    עופר, 27/07/08 08:50

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אין לברק טיפ טיפה בושה???

    י, 27/07/08 08:49

    הוא האחראי הישיר לפגיעה במערכת המשפט, לולי ברק לא היה צריך את פרידמן כ''כ.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אכן שלטון החוק מתפרר,ולמערכת המשפט יש חלק בזה

    יעקב ק, 27/07/08 08:46

    מי שגוזר על עברינים,וביריונים למיניהם עונשים מצחיקים כמו מעצר בית,עבודות שרות ולעומת זאת על מי שגנב בסופר מטילים עונש של שנה שלא יתפלא שאין לציבור אמון במערכת המשפט. הכנסת חייבת ומיד וטוב שעה אחד קודם לחוקק חוק מינימום לכל סוגי העברות,ולא להשאיר לשופטים חופש החלטה בנושא העונשים.למשל אלימות על כל סוגיה,כביש,מועדון,ברחוב,נגד זקנים,ילדים,וכ''ו עונש מינימום 7 שנים,איו לי ספק שרק כך נצמצם את רמת האלימות והביריונות

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אבי אבות השחיתות מדבר (ל''ת)

    י, 27/07/08 08:46

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    שלטון החוק ? איזה בדיחה מוצלחת, זאת כסות לביצה של נכסי הציבור !!

    אני אפללו, 27/07/08 08:45

    האובססיה של יקוב הדין את ההר, הביאה את החורבן פעם אחת.

    ואז לפחות הטענה לשלטון החוק הייתה ענינית.

    כעת, ''שלטון החוק'' אינו אלא אמתלה לביזה בחסות החוק.

    לא לטובת הציבור אדוני ברק אתה דואג.

    לטובת הפורמליות, לטובת היועץ, לטובת הבגץ שמכרסם בקיון הלאומי תוך הקמת מדינת כל אזרחיה.

    אדוני שב בשקט, ואם יש לך משהוא לומר ? בא לכיכר העיר ותתוכח העם הטענות, ולא לחישות למקורבים.

    הוא שאמרנו שלטון החוק אינו אלא דאגה למקורבים בחסות החוק.

    אגב ראינו מה יצא מההחלטה בעניין הצדק החלוקתי'' נאדה דה נאדה.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אהרון ברק גרם למצב הזה במו ידיו

    אלון, 27/07/08 08:43

    במקום להיות נאמן לחוק ולשפוט על פי החוק, הוא החליט לשפוט על פי חוש הצדק האישי שלו.

    הוא מינה שופטים על פי דיעותיהם ולא על פי כישוריהם.

    הוא לא מבין את הרעיון הבסיסי ביותר של הפרדת הרשויות. תפקידו לשפוט על פי החוק ולא על פי עמדתו האישית.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    את רה''מ אפשר להעיף כל 4 שנים. איך מעיפים את בייניש? (ל''ת)

    אסי, 27/07/08 08:40

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    ל 7: גם כמעט כל מי שיושב כרגע בכנסת לא נבחר על ידי . זה נורמלי ? (ל''ת)

    אזרח, 27/07/08 08:36

    הגב לתגובה זו

    • יכול להיות - אבל בבחירות הבאות ניתן להחליף אותם ...הם בשר ודם ----- (ל''ת)

      ---הם לא בני אלוהים ----, 27/07/08 10:34

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    אם אזרח פשוט חושב כמו אהרון ברק. כנראה שבאמת אין יותר שלטון חוק. (ל''ת)

    123, 27/07/08 08:35

    הגב לתגובה זו

    • תתבייש ! איך אתה מכנה את אלוהינו כאזרח פשוט ? (ל''ת)

      אני בהלם, 27/07/08 08:53

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    החונטה השפוטית משתוללת היא תאבד את מנעמי השלטון.

    אחד העם, 27/07/08 08:34

    ממש סכנה למדינה אם שופטים יבחרו על פי כשורים
    ואל על פי קשרי משפחה. מה שמסוכן למדינה זו העריצות השפוטית.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    ברק התחיל את הרס שילטון החוק ויצר לעצמו הרבה יורשים

    גיל, 27/07/08 08:33

    שעושים זאת יפה ממנו

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    בדרך למדינת עולם שלישי? עדיף מהמצב הקיים של שלטון השופטים

    שוקי, 27/07/08 08:23

    וחוץ מזה,מה כ''כ כואב לך אדוני הנשיא בדימוס שיפרידו את המשרה לשניים? נכון,''מוסד היועץ המשפטי יחלש'' אך יוקם מוסד אחר שהוא מוסד ''התובע הכללי'' והוא יתחזק.והגיע הזמן להפסיק לזיין את השכל את משפטים כמו ''דווקא בעיתוי הזה,של חקירות'' הרי כל הזמן רודפי הפרסום בפרקליטות ידאגו שתהיינה חקירות נגד ראשי ממשלה ושרים.בזה תלוי קידומם.כבר 20 שנה ראשי ממשלה נחקרים.זה שלא יוצא מזה כלום-זה כבר סיפור אחר.סיפור של חרפה.שאף אחד מראשי הפרקליטות לא משלם עליה.בושה של נשיא בדימוס.גרם לכל מחול השדים המתחולל היום במדינה ע''י כך שקיבל לעליון רק את מי שדעותיו הן דעות של מרץ ועוד יש לו את החוצפה להתלונן.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אהרון ברק הוא הגורם מספר אחד למצב העגום של מערכת המשפט

    ירקוני, 27/07/08 08:17

    ולא רק אני אומר זאת, אומרים זאת בצורה חדה וברורה גם השופטים בבית המשפט העליון, אדמונד לוי, אליעזר ריבלין וי' דנציגר. בפס''ד מיום 24/07/08 בבג''ץ 2561/07.

    המצב במערכת המשפט הוא עגום משתי סיבות עיקריות. האחת, זה מינוי שופטים לכל החיים, דבר שגורם להם להרגיש כסגני אלוהים, ולפסוק גם כנגד החוק הכתוב, ''כי כך הם חושבים'' והשני הוא, כשבראש המערכת יושב חדל אישים, אולי גאון במשפט, אבל חדל אישים, שאיננו מוכן לטבל בבעיות שמתעוררות במערכת, ומעדיף להתעלם מהם כאילו ואינם קיימים.
    אם לא יעשו שינויים, המצב רק יחמיר!!!

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    העליון ובעיקר פ' אהרון ברק הביאו/הזמינו זאת על עצמם (ל''ת)

    כי הכל שפיט מלבד,,, העליון, 27/07/08 08:11

    הגב לתגובה זו

    • לפ'' ברק הורסים ומפוררים את העשק המישפחתי שלו (ל''ת)

      אשריקו, 27/07/08 08:54

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    עדיפה פניה מפורשת לציבור על שיחות עם מקורבים.

    המערכת אינה נכס פרטי של א''א., 27/07/08 07:59

    נוצר הרושם שלכל מי שהוא מישהו יש חצר מקורבים משלו- בעוד שהמערכת היתה אמורה להיות גלויה פתוחה וחפשית מקשרים אישיים.

    זה יוצא נגד שיטת החבר מביא חבר הנוהגת ומביא במקום זה חברים של חבריו, וזה מגלה מחשבותיו לחבריו.

    עם כל הכבוד למניעים האישיים מאחורי הקרב- זה לא ענין פרטי שלכם אלא של כלל ישראל, גם אם רב העם היושב בציון כנר יותר מדי מותש, או בור ועם הארץ מכדי להבין שהורסים לו את המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    בגע שאתם מנהלים את המדינה - ואתם לא נבחרים ע''י הציבור ,זה פסול ! (ל''ת)

    איזו דימוקרטיה זו ?, 27/07/08 07:59

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    הבג''ץ רוצה לחזור לתקופת השופטים --שהשופטים ינהלו את המדינה (ל''ת)

    הרשות המבצעת ., 27/07/08 07:56

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מה זה הכל שפיט ??? במדינה דימוקרטית רשויות הממשלה נהלות את המדינה . (ל''ת)

    לא השופטים, 27/07/08 07:55

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אתם שוכחים שבמדינתנו יש משטר דימוקרטי ===אתם דיקטטורים . (ל''ת)

    חבר מביא חבר, 27/07/08 07:53

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    בגלל שהחונטה הבגצ''ית מצפצפת על הרשות המחוקקת והכי גרוע על המבצעת ... (ל''ת)

    אתם לא רשות המבצעת ...., 27/07/08 07:50

    הגב לתגובה זו

    • אוי למדינה ואוי לשופטהה הדיקטטורים (ל''ת)

      אשר ב, 27/07/08 08:57

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    שילטון החוק מתפורר כיוון שהוא מיעוט של חבר מביא חבר --- (ל''ת)

    חשבתם שזה ימשך לאורך שנים ???, 27/07/08 07:48

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    סטלין פרש -----אך עדיין מושך בחוטים ... (ל''ת)

    גולאג, 27/07/08 07:43

    הגב לתגובה זו