• 30.

    ל''זוכרות'' יש זיכרון סלקטיבי לגמרי. וגם: ''..יוכלו לבוא ולשוב''? וואלה?

    נעמה, 27/07/08 13:53

    בקולא? במקום גבעת כוח? במקום טירת יהודה? רינתיה? בזכות מה? בזכות מלחמת השמד שפתחו נגדנו למחרת ה-29 בנובמבר, אחרי ריקודי השמחה שלנו? כשהיינו מאושרים עם החלטת האו''ם להקים לנו מדינונת קטנה לצידם, איתם יחד, כשכל הכפרים של ''זוכרות'' עוד עמדו על תילם, ואף אחד לא חשב על שום ''נכבה''?ולמי החזירו כבר בית אחד של פליט יהודי שברח מתימן, פרס, עירק, מצרים, סוריה? למי ממליוני הפליטים שנעקרו באירופה החזירו בית? מי בדיוק מימש ''זכות שיבה''? אבל ''זוכרות'' מבקשות להיות הראשונות בהסטוריה, ולהתחיל דווקא במדינה היהודית האחת שקמה לנו כאן בהרבה דם ודמעות.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    זוכרים את עשרות אלפי הנרצחים המגורשים היהודים?עציון יפו ירושלים חברון (ל''ת)

    איזה מן הרס עצמי ואנטישמי זה?, 26/07/08 21:56

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    לא ייאמן-איך יהודים משרתים ותומכים בטרור הפונדמנטליסטי!ואנחנו שותקים! (ל''ת)

    אוהבי מחבלים בקרבנו!!!, 26/07/08 21:35

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    כי אויבייך ומחריבייך ממך ייצאו!תזכרו את זוכרות!יום יבוא!!! (ל''ת)

    נמאס ממחבלים יהודים תוצרת הארץ!, 26/07/08 21:30

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    מה פה בדיוק הסיפור העיתונאי?-

    רמי, 26/07/08 18:23

    מישהו מנע ממנה לבא להסתובב בארץ? אזרחית אמריקאית מוזמנת תמיד לבא ולראות מה שבא לה. לא כמונישלא יכול ללכת לראות רכוש עצום שהשאירה משפחתי בלוב. ובטח שלא לתבוע חזקה עליו. אז הגברת מוזמנת ללכת להסתכל על מה שבא לה בנוסטלגיה אבל כדאי שתבין שזו היסטוריה. שינוי בעלות על קרקע קורה על פי הלך המדינה או בגזל. לאורך זמן - זה לא ממש משנה איך. היום זה שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    כל ישוב יהודי שנכבש ע''י הרוצחים הערבים ב-48', נהרס ותושביו גורשו.

    חן, 26/07/08 18:12

    הרוצחים הערבים הצליחו לכבוש כמה ישובים יהודיים במלחמת העצמאות.
    כל ישוב יהודי שנכבש על-ידם, נהרס או הועלה באש, ותושביו נרצחו, גורשו או נלקחו בשבי.
    כזה היה גורלם של ישובי גוש עציון, הרובע היהודי בירושלים העתיקה, עטרות, המושבה משמר הירדן (שנפלה בידי הרוצחים הסורים) ועוד.
    קל לשער מה היה עולה בגורלם של יהודי ארץ ישראל אילו ניצחו במלחמה הרוצחים הערבים.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל-25

      מולדת, 27/07/08 12:10

      נכון מאד אתה צודק ב100% ארץ ישראל כולה שלנו.כמו שאין יהודי שיכול לקבל את רכושו חזרה מעירק, מצרים,לוב, סוריה,לבנון, פולין, רומניה, רוסיה וכו' כך גם אותם ''פלשתינים'' לא יכולים לקבל חזרה את מה שהיה להם.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    גם אני בקירתי את הכפר שהכיבוש הערבי הרס (ל''ת)

    אחד שיודע, 26/07/08 17:34

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    לשוב לבית סבי בחברון

    רס''ן בוקי, 26/07/08 16:39

    מדוע לא תפרסמו כתבה שבה אשוב לחפש את בית סבי בחברון שחי שם מדורי דורות ונרצח על ידי הפורעים הערבים במאורעות תרפ''ט 1929 הרבה לפני קום המדינה...

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מה קורה למעריב ?

    ד''ר איתן מסט, 26/07/08 14:26

    לפני שבוע ראיון של כתבת השבוייה בקסמו של הרוצח קונטאר ועתה כתבה סוחטת דמעות על השיבה לפלסתין ?

    מתי תבינו שכל הרעיון של עם פלסתיני הוא הבלוף הגדול ביותר בהסטוריה ?

    העם הזה הומצא לאחר הקמת מדינת ישראל.לפני 1948 התיבה 'פלשתינה' הגדירה רק מוסדות של ...יהודים.
    מתי ראיון מרגש עם חוטפי רגב וגולדווסר ?

    מי יגלה עפר מעיניכם עזריאל קרליבך ושמואל שניצר ז''ל ?

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ''זוכרות'' זהו ארגון שמאלני קיצוני,המעוות ביותר שקיים בישראל, וזוכה

    דרור מרמת גן, 26/07/08 13:33

    לאחרונה בלגיטימציה ובחיבוק של התיקשורת השמאלנית.
    זהו אירגון אנטי ציוני ארסי ביותר,והחיבוק שמעניקה לו מערכת NRG, כולל השימוש במושג ''נאכבה'',מעוררת דאגה עמוקה על הדרך שבה הולכת המערכת.
    אני כמובן לא אופתע אם התגובה הזו תפסל.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אפשר לחשוב שהגברת האמריקנית הנאורה חושבת גם על גורל האינדיאנים. (ל''ת)

    מטי, 26/07/08 13:29

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ממש ריגשי! המציאו לנו מכונת זמן! תחזירו לנו את האלפים שרצחתם ופצעתם!! (ל''ת)

    כה אמר, 26/07/08 13:19

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    שלום יבוא רק אם נכיר במחיר ששילמו הפלסטינאים

    ישראלי מואר, 26/07/08 12:21

    אם ימשיכו הישראלים להתכחש לסיפור ההומניטרי של הפלסטינאים - לעולם יחיו במלחמה! זה שמדינות ערב הגיבו בעויינות לציונות לא אומר שהאזרחים הפלסטינאים בפלסטינה הם לא קורבנות שנעתקו מבתיהם מחוסר ברירה. מספיק עם הקטנוניות והאטימות הישראלית. בסרט הזה גם אנחנו היינו באירופה ותראו כמה עויינות עוד יש בנו!

    הגב לתגובה זו

    • אתה אולי מואר .אבל מואר בתןך מנהרה אטומה ללא מוצא

      בשם בן גוריון, 26/07/08 13:18

      הם סרבו לקיומנו בארץ,הכריזו מלחמת שמד שאילו הפסדנו בה לא היו שיוליד את כל מוארי הסמים למיניהם.
      היום כל מנותק מתרבותו העתיקה והעשירה ,מבולבל נפשית או פיזית קורא לעצמו מואר...

      הגב לתגובה זו

    • ובנוסף, מה הקשר לשואה? ביקשנו להשמיד את מדינות אירופה או עמיהן?

      בשם בן גוריון, 26/07/08 13:20

      מואר?? מסונוור!!

      הגב לתגובה זו

    • כשתחזירי לי את הבתים שלקחו לי בורשה ובגדד, תחזרי ונתקשקש. (ל''ת)

      כה אמר, 26/07/08 13:22

      הגב לתגובה זו

    • מצטער לקלקל לך את התיאוריה

      אוקס, 26/07/08 13:22

      אבל מדינות ערב נכנסו למלחמה רק בחלק השני שלה,לאחר קום המדינה.הפלסטינאים הם אלו שפתחו בה,מחר ולא הכירו בזכות למדינה יהודית אפילו לא על פרומיל משטחי ארץ ישראל המנדטורית.

      הגב לתגובה זו

    • ל 10

      חיים, 26/07/08 13:52

      אין לי בעיה בכלל,נראה אותך לא מתכחש לבעיה ההומניטרית של משפחה פלשתינית,ןתחזיר להם את הבית שלך.

      הגב לתגובה זו

    • שלום יבוא רק אם נעקור את הסרטן השמאלני הקיצוני ונביס את האוייב הפלשתינ

      דרור מרמת גן, 26/07/08 13:58

      לא רגע לפני כן.

      הגב לתגובה זו

    • שלום יבוא כאשר

      ישראלי לא חשוך, 26/07/08 19:46

      הפלסתינים יכירו בזיקה שבין היהודים וארץ ישראל.ידידי הנאור,קרא את העלון המחלקים בכניסה למתחם הר הבית (מסגד אל אקצה) אין כל איזכור לבית המקדש שנבנה שם.
      ''
      התקפה על הישוב היהודי בעיניך זה ''הגיבו בעוינות''.נו באמת...

      הגב לתגובה זו

    • הפלסטינים עזבו בהוראת חוסייני!בהבטחה שאחרי שיושמדו היהודים-יחזרו ! (ל''ת)

      דבריך הם דמגוגיה בשרות הטרור!, 26/07/08 21:32

      הגב לתגובה זו

    • חש מה היה קורה אם הערבים היו מנצחים-מתעב יהודים שכמוך!!! (ל''ת)

      עוד סמולני קטן!!!, 26/07/08 21:33

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    המנטליות הערבית

    מאתים, 26/07/08 10:19

    ד''ר רולא עוואד, היא תושבת ארה''ב, אשה משכילה שמשולבת בחברה האמריקאית.

    אבל בתוכה היא מוסלמית ופלסטינית, ןתזכור לנצח את מורשתה.

    אנחנו היהודים, נפרדנו ממורשתנו, מדתנו ומאלוהינו. אין לנו שורשים ולא מנהיגים שעם יושרם והגינותם נוכל להזדהות.

    זה ההבדל בינינו לבין המוסלמים וזה מה שיבטיח שאנחנו נשרוד כאן וןננצח את האיסלם נצחון מוחץ, בעזרת האבולוציה.

    הגב לתגובה זו

    • המנטליות הערבית? - איזו שטות!

      ישראלי מואר, 26/07/08 12:33

      שטות! אם שכחת את מורשתך - מה מחבר אותך לארץ? ישראלים תמיד מתנשאים וחושבים שהם יותר מפותחים מהמנטליות הפלסטינאית. יש קוי דמיון עצומים במנטליות ובשל כך לעולם לא יהיה שלום. כמה באמת שונה 'בילאדי בילאדי' ל'אדמה אדמתי' ו'טוב למות בעד ארצנו'?
      ובהקשר לנמצחון ישראלי בעזרת האבולוציה - איזו שטות!!!! ישראל בהפסד צבאי, מוראלי, תקשורתי והגרוע מכל - הפסד ערכי! מדינת ישראל על סף פשיטת רגל!!!

      הגב לתגובה זו

      • אתה בפשיטת רגל, כאילו המלחמות זה איזה משחק וידאו שאפשר להתחיל מהתחלה. (ל''ת)

        מואר, עלק., 26/07/08 13:25

        הגב לתגובה זו

  • 16.

    התגובות מאוד מאוד יהודיות טיפוסיות.תגובות אכזריותתתת. (ל''ת)

    יעל, 26/07/08 01:05

    הגב לתגובה זו

    • יעל כנראה את גרה בשנקין

      משה, 26/07/08 10:24

      ולכן את לא מכירה את העבר האכזרי של הערבים כלפי היישוב היהודי, לכי תקראי את היסטוריית היישוב היהודי, מאשר לחפש באיזה בית קפה תשבו היום

      הגב לתגובה זו

    • התגובה שלך היא תגובה יהודית אנטישמית טיפוסיתתתתת (ל''ת)

      דרור מרמת גן, 26/07/08 14:52

      הגב לתגובה זו

      • מה הקשר?! אם כבר התגובה שלך היא אנטישמית טיפוסית

        ג, 26/07/08 17:38

        אנטישמי זה שונא יהודים יא חכם בלילה!
        ולהפך מספיק להיות יפי נפש!

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    יהודי אירופה הוצאו מבתיהם ולא מחזירים להם עד היום.

    הערבים נטשו מיוזמתם לאחר שתקפו את מדינת ישראל, 25/07/08 23:51

    הערבים שלא עזבו, נותרו לחיות כאן. איש לא זורק אותם. מי שיצא ביוזמתו, זו אחריותו. התיירת בכתבה בוכה כאילו מישהו הכריח את הוריה לצאת.הורי והורי הורי באירופה הוצאו בכח מבתיהם ואדמותיהם שעליהם שילמו במיטב כספם, אולם מדינות אירופה ה''נאורות'' אינן מוכנות להשיב את הרכוש שנגזל. התיירת מזילה דמעות תנין כאילו גזלו את רכוש משפחתה בכח.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    תשובי לגור בכפר

    יעיש, 25/07/08 23:39

    אין שום בעיה. תשובי לגור בכפר כשאנ אשוב לגור בוילה של הורי בעיר אספהן שבאיראן...
    עשינו עסק ?

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אני מנחש שאם תבדקו מאיפה הכסף של העמותה ''היהודית'' תגלו שמקורו בגורמים

    עם סגולה, 25/07/08 23:09

    אירופה שהם מצידם קיבלו אותי מגורמים מיליטנטים ערביים מהעולם הערבי שמטרתם השמדת מדינת ישראל. ומה לגביי ''היהודים'' שהקימו את העמותה? מאז ומעולם נמצאו בקרב היהודים אלו שמכרו את אחיהם בעבור חופן דולרים (ואח''כ כבר דאגו ''לתפור'' לכך צידוק אידיאולוגי..).

    הגב לתגובה זו

    • כל אירגוני השמאל הקיצוני הישראליים,ממומנים בידי אירגונים ומדינות אנטי

      דרור מרמת גן, 26/07/08 14:01

      ישראליים, בגיבוי ממשלות ישראל לדורותיהן, המפחדות לעקר ולנטרל את התונועות החתרניות האלו.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    באמת שלא מעניינת אותי הנכבה מעניינת אותי שקה לנו מדינה

    אורן, 25/07/08 23:08

    כל יפי הנפש האנטי ציונים שחשוב להם שנזכור את הנכבה מוזמנים לעזוב על המטוס הראשון.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    צריך לעצור אותה מקשקשת על אבנים, פגיעה בטבע

    גידי, 25/07/08 22:48

    שתקשקש על אבנים בסעודיה או בתימן, לא פה.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ביקור בשרידי הכפר קולא

    דרומי, 25/07/08 22:32

    חברי זוכרות הם משת'פים מהסוג הנמוך ביותר.
    גם אני ביקרתי ועמדתי מול בית הורי בגרמניה אז מה ? הייתי ראיתי ביקרתי.
    זוכרות מסייעת לחיסול מדינת ישראל לתשומת לבו של שר המשפטים.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    זוכרים גם את הפרעות, אימת המלחמה, את 6000 הבחורים שנהרגו (ל''ת)

    יריב, 25/07/08 22:14

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מוזר

    אריה, 25/07/08 22:11

    לפי ידעתי לא נשאר ממבני הכפר שום בניין פרט למבנה בית הספר שהיה צמוד לדרך הישנה היה בנוי מאבן רוב בתי הכפר היו חושות הבנויות מאדמה מעורב בזבל
    יליד הסביבה

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אז עכשיו השמאל בעד זכות השיבה ?

    תורת השלבים של השמאל, 25/07/08 21:55

    חייבים לשים לזה סוף

    הגב לתגובה זו

    • ומי בדיוק ישים לזה סוף? הממסד השמאלני או הביבי שבשנות שלטונו

      דרור מרמת גן, 26/07/08 13:36

      היה עסוק בליקוק לממסד השמאלני?

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    מתי ''זוכרות'' ייזכרו בישובי היהודים שבמקרא?

    ישראלי שפוי, 25/07/08 21:54

    להוציא מחוץ לחוק לאלתר!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • המקרא הוא גיבוב של שטויות - אם כבר, כמו שכבתו פה

      אתאיסט, 26/07/08 00:05

      בתים של יהודים שגרו בערב הסעודית וכו

      מסכים לגמרי עם 3.

      הגב לתגובה זו

      • אתה יושב כאן אך ורק בגלל ''גיבוב השטויות של המקרא''

        בשם בן גוריון, 26/07/08 13:26

        אחרת היית מזמן מתבולל בחו'ל, שזה סופך בכל מקרה, ופוטר אותנו מעונשך

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    לא אנחנו פתחנו במלחמה

    משה, 25/07/08 21:39

    נכון כואב לשמוע על הנטישה, אבל שישאלו חברי עמותת ''זוכרות'' והערבים, מי התנגד להחלטות האו''ם על חלוקת הארץ, ומי רצה לזרוק את היהודים לים, מה לעשות במלחמות יש צד מנצח וצד מפסיד

    הגב לתגובה זו

    • משה , לי בכלל לא כואב ...הנכבא שלהם היא העצמאות והחיים שלנו פה .

      וטוב שכך, 26/07/08 00:01

      אם הייתה להם הזדמנות הכי קטנה לחסל אותנו . הם לא היו חושבים פעמיים . . הם לא היו משאירים זכר של יהודים ושל יהדות פה .
      הקם להורגך - השקם להורגו !
      לא צריך להצטער ולא צריך להתנצל . זו אשמתם וטוב שכך קרה -תאר לך ולא הייתה הנכבא שלהם - היינו פה מיעוט .

      הגב לתגובה זו

      • את השקם חיסלו מזמן. העובד קם השכם בבוקר (ל''ת)

        זאב, 26/07/08 21:39

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    ומה עם הישובים היהודים בערב הסעודית ?

    גם אני רוצה לחזור, 25/07/08 21:23

    אותם ישובים - וכמובן, גם אנשים - שהערבים, עם פרוץ האיסלם, השמידו ? מתי נוכל לחזור אליהם ?

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אותנו לעולם לא יתנו לראות את הבתים שעזבנו יהודי שברח. (ל''ת)

    מישהו, מרכז, 25/07/08 20:26

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    ''כשזרקו המלווים את רולא אבן לבאר''

    איתי, 25/07/08 19:37

    בהתחלה זה היה נראה כאילו הם זרקו אותה לבאר.
    או בדומה למה שמישהו חכם פעם אמר:

    throw rulla down the well, so my country can be free, throw rulla down the well, then we will have a big party''

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מה הכרטה הזו?

    נסים רותם - חיפה (הערבית לשעבר), 25/07/08 19:24

    כלל היסטורי: מי שהפסיד במלחמה אוכל אותה.
    במקרה הפוך חלילה - לא היו משאירים שריד ופליט.

    הגב לתגובה זו