• 63.

    פרידמן.. מה קרה לך ? ????

    רפי פלג, 26/07/08 18:52

    עם כולם אתה מתעמת ונלחם.... עם כל המערכת המשפטית.

    קודם זה היה בית המשפט העליון עם דורית בייניש.... וכעת מזוז על הכוונת שלך ?

    מה קרה לך ?. אתה איש מדון וריב ?....
    כגנראה נדבקת מכל המושחתים

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    מר פרידמן היקר בקשה אחד לי אלך רד לעם ופגוש אותי לשיחה ואז תבין עד כמה

    משה פתח תקווה,, 26/07/08 17:02

    המצב חמור חמור מאוד ,ולא מדובר בנפוטיזים
    ולא שיטת הסיניוריטי ןלא החונטה האליטה ,
    מדור בפשע בתוך המערכת שגובל בשיטת המאפיה,
    מר פרידמן עם דובר שר המשפטים ניפגשתי ,
    לצערי פגישה זו לא צלחה והעלתה חרס.
    הרני לאשר למערכת להעביר את פרטי המגיב .

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    מר פרידמן היקר בקשה אחד לי אלך רד לעם ופגוש אותי לשיחה ואז תבין עד כמה

    משה פתח תקווה,, 26/07/08 17:00

    המצב חמור חמור מאוד ,ולא מדובר בנפוטיזים
    ולא שיטת הסיניוריטי ןלא החונטה האליטה ,
    מדור בפשע בתוך המערכת שגובל בשיטת המאפיה,
    מר פרידמן עם דובר שר המשפטים ניפגשתי ,
    לצערי פגישה זו לא צלחה והעלתה חרס.
    הרני לאשר למערכת להעביר את פרטי המגיב .

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    פרידמן, לרשות הממשלה ,סלק שחיתות ו מושחתים (ל''ת)

    ארי, 26/07/08 06:51

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    תפסיק פרידמן לפני שתפסיד

    שאול, 25/07/08 07:39

    אדוני הפרופסור, לפי דעתי פספסת בגדול בתפקיד שלך, ללא בחירה של העם מינו אותך לשר המשפתים, עד כאן קיבלת ז''וב מכובד עם הרבה הטבות על חשבון של העם.
    מה אתה עושה, רוצה להפוף את המדינה נוסך ''הוגו צ'בס'' או למונרכיה שרק לאחר שהמלך מת עולה לשלטון מלך חדש ???
    על תשכח שאתה מחויב להגן על מדינת ישראל וחוקיהו לא על אנטרסים של ''הנבחרים''

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    פרופ` פרידמן הוא ההצדקה היחידה להמשך קיומה של ממשלת הדמים

    דרור מרמת גן, 24/07/08 22:53

    האולמרטית,מהסיבה הפשוטה - הביבי ומרעיו ימנו שר משפטים שמאלני, שלא ימשיך ברפורמות. אחד המועמדים הוא דן מרידור.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    תן גז פרופ` פרידמן, תן גז!! העם איתך, החונטה נגדך. (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 24/07/08 22:52

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    פרידמן הוא ההצלחה היחידה בממשלת אולמרט המושחתת. (ל''ת)

    לב כל-רואה, 24/07/08 22:09

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    FRIEDMAN MUSHCAT LIKE OLMART (ל''ת)

    ZIPPY, 24/07/08 21:34

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    פרידמן נדבק בשחיתות של הממשלה המושחתת והתאוותנית הזאת כי מזוז מפריע למ

    ג'ינג'י = ת''א, 24/07/08 20:50

    למפיונר!! העם היהודי כמו פרה חולבת לממשלת התאוותנית הזאת, שכר והטבות ךיועץ ועוד זכר והטבות לעו''ד בגלל המפיונר המושחת והמתועב עלי אדמות!!!

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    לשלול מפרידמן את הזכות לקלקל

    מודאג, 24/07/08 19:07

    רק אולמרט יכול, אבל לא רוצה.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    פרידמן=עצור גבול לפניך=המדינה רותחת ואתה עסוק בחשבונאות קטנונית הגזמת (ל''ת)

    נ.כהן אתה לא עוזר=גם מפריע=חבל לבזבז את מה שהשגת!, 24/07/08 18:57

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    פשוט כל הכבוד לפרידמן, עושה פה סדר בשחיתות המשפטית

    גם בעליון, 24/07/08 18:25

    החונטה המשפטית שבראשה ברק ויחד איתו שמגר, בייניש ושאר אומרי ההן פשוט עשו כאן דברים לא פשוטים.
    הם הפכו את עצמם לנישאים מעם. הכל שפיט, חוץ מהם.
    אתה נבחר בפועל לכל החיים, לנשיא בית המשפט נבחר השופט ביותר...מה זה פה? צחוק מהעבודה?
    ואיך יתכן שהיועץ לממשלה נמצא מעלייה? דווקא בתקופה כזאת אסור שהתובע הכללי ישב עם ראש הממשלה בייעוץ. הוא צריך להיות נפרד, בלי משוא פנים מחד, ובלי צורך להוכיח לציבור מאידך.
    האמת, השחיתות מתחילה בארץ במערכת המשפט. בסחבת, בחוקים סקסיסטים כמו חזקת הגיל הרך/קצבאות/גיל פרישה ואישרורם על ידי העליון, בחוסר הבחירה של העם את השופטים, בהתנשאות של השופטים מול המתדיינים, במחשבה המטורפת שהכל שפיט - בידי קומץ אנשים/אלוהים בעיני עצמם

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    צריך להפיל את הממשלה הזאת ראש הממשלה וחבר מרעיו סכנה לדמוקרטיה

    עמיר, 24/07/08 18:24

    אסור לנו לשכוח מי מינה את פרידמן ומה ההנחיות שניתנו לו ראש הממשלה הזה הוא סכנה לשלטון החוק וחייבים להעיף אותו ואת חבר מרעיו כולל רמון אסור לתת להם את האפשרות להביא את החוק הזה לממשלה ואסור שפרידמן ימשיך להיות שר המשפטים הוא עושה דבריו של אדונו אולמרט

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    היועץ המשפטי

    האיכפתניק, 24/07/08 18:18

    מר פרידמן ''היקר'' כנראה שאתה שר משפטים''מטעם'' האדונים אולמרט ורמון חבריך. שהמליצו ובחרו בך לשר המשפטים,
    מאד שקוף מצידך וממש לא נבון ובודאי לא הוגן לבקש פיצול סמכויות של היועץ המשפטי
    ומה גם שהמלצתך היא שלא תהיה חובה לקבל את המלצותיו?!!! על כן נא סור מדרכנו כי אתה מביא קלון לעם, ובודאי אתה עושה זאת לא מתוך יושר אמיתי וכן
    התבייש והתפטר,

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    פרידמן השולף...

    זראטוסטרא, 24/07/08 18:18

    ושוב שולף פרידמן שפן מכובעו.שוב הוא מאשר
    עד כמה הוא ''קול אדוניו'',כיסוי תחת למעשיו
    של אולמרט וחבר מרעיו,כל אותם שרים,ואנשי
    שררה שהשחיתות מתווה אותם.עוד מעט,לא יהיה מי שיוכל למנוע,לבקר,להעמיד לדין.הכל יהיה
    אפשרי בחסות החוק.ב ו ש ה.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    מי שמגן על מושחטים - מושחט בעצמו! (ל''ת)

    לוגיסט, 24/07/08 18:15

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אם הייתי אישה הייתי מתאהב בפרופסור חתן פרס ישראל דניאל פרידמן!!! (ל''ת)

    שלום, 24/07/08 18:10

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    היועץ המשפטי

    האיכפתניק, 24/07/08 17:57

    מר פרידמן ''היקר'' כנראה שאתה שר משפטים''מטעם'' האדונים אולמרט ורמון חבריך. שהמליצו ובחרו בך לשר המשפטים,
    מאד שקוף מצידך וממש לא נבון ובודאי לא הוגן לבקש פיצול סמכויות של היועץ המשפטי
    ומה גם שהמלצתך היא שלא תהיה חובה לקבל את המלצותיו?!!! על כן נא סור מדרכנו כי אתה מביא קלון לעם, ובודאי אתה עושה זאת לא מתוך יושר אמיתי וכן
    התבייש והתפטר,

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    פרימן אתה ענק !! סוף סוף !

    מיכל, 24/07/08 17:29

    יש כאן אדם שלא מפחד לעשות סדר גם בקרב צמרת המשפט במדינת ישראל .

    תחי הדמוקרטיה !

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    פרידמן מינוי מקוון של אולמארט כדי לפגוע באושיות הדמוקרטיה

    הפרקליט, 24/07/08 17:24

    פרופסור פרידמן הוא איש קיצוני מאוד בדעותיו אינפנטיל ובעיקר מינוי מקוונן של אולמארט הכל נעשה על מנת לחבל בחקירות נגד אולמארט ולפגוע בדמוקרטיה השלטונית. האיש הזה מסוכן צריך לסלק אותו כמה שיותר מהר מתפקידו

    הגב לתגובה זו

    • איזה מצחיק אתה. (ל''ת)

      אינפנטילי, 24/07/08 17:34

      הגב לתגובה זו

    • יותר נכון לומר שפרידמן הוא סוס טרויאני

      אנטי וירוס, 24/07/08 18:07

      שהוחדר כדי לחבל במערכת הצדק והמשפט

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    פרידמן - אתה הזוי - לך הביתה - לא הייתי קונה ממך מכונית משומשת (ל''ת)

    א, 24/07/08 17:08

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    עדיף לשלול

    יוני, 24/07/08 17:04

    את סמכויותיו של פרידמן

    הגב לתגובה זו

    • למה? כי אתה סקנה לדמוקרטיה? (ל''ת)

      צחוק מצחיק, 24/07/08 17:36

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    כל הכבוד לפרידמן, מחזיר הדמוקרטיה! די לשלטון ''כנופית החוק'' (ל''ת)

    עו''ד זקן, 24/07/08 17:01

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    ההצעה נכונה מבחינה מבנית, ללא קשר לאדם זה או אחר

    אלון, 24/07/08 16:59

    הציבור התרגל כבר לשפוט כל הצעה בצורה לא עניינית, רק לפי מי שהציע אותה או לפי מי שמינה את מי שהציע אותה.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    מסכים עם פרידמן אבל.....

    ישמעאל, 24/07/08 16:58

    הגיע הזמן שהיועץ המשפטי לממשלה , יתעסק אך ורק בייעוץ משםטי לממשלה ! כל סמכויות התביעה תועברנה לתובע הכללי ! כך לא יצטרך היועץ לחבוש שני כובעים בו זמנית ! היועץ המשפטי יהיה מינוי של הממשלה בלבד לא סמכות התערבות של בית המששפט במינוי ! התובע הכללי ימונה ע''י הוועדה למינוי ששופטים ברוב כזה שיחייב את הסכמת השופטים בוועדה ! איני מסכים , שבכל פעם שלא ימצא חן בעיני הממששלה , הייעוץ שהיועץ מספק לה , היא תפנה לייעוץ חיצוני ! זו תהיה הבעת אי אמון ביועץ שהיא מינתה !

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    פרידמן מכה שוב

    יעל הצפונית, 24/07/08 16:58

    פרידמן, עושה דברם של אולמרט החשוד ורמון האשם והחבר של דרעי הגנב. מרתק יהיה לראות
    אם האקדמיה תקבלו כשיסיים את הקדנציה.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    נכון או לא נכון, הוויכוח בעיצומו בעד ונגד, אבל לפרידמן אצה הדרך שכן יש

    עץ, 24/07/08 16:52

    לו משימה להשלים ובמהירות, אין זמן להתבטל.
    פרוסה פרוסה עושה אולמרט ושלוחו החרוץ סדר חדש במערכת.
    ואפילו אם הכל נכון וראוי והולם, זה האיש האחרון שבזמן שלטונו צריך ''לתקן'' מערכות.

    צריך רק דבר אחד - לצאת מלשכת ראש הממשלה ועם חבריו הנאמנים ללכת הביתה!
    ומהר!
    כי המטרה איננה סדר אלא החלשה וכאוס והתגרות ונקם והרס.
    ולכן זה רע מיסודו.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    הכלבים נובחים והשיירה עוברת,פרידמן שר ראוי

    שמאלני!, 24/07/08 16:52

    והצעותיו ראויות ונבונות.

    כל מערכת גם מערכת המשפט אם יינתן בידיה כח בלתי מרוסן תהפוך למושחתת.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אפשר גם לשכור שר משפטים פרטי? (ל''ת)

    מישהו מעוניין?, 24/07/08 16:43

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    פרידמן מנסה באומץ לאורר את המוסד הקפו והמאובן ביותר במדינה (ל''ת)

    יאיר, 24/07/08 16:42

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    יבורך שר המשפטים דניאל פרידמן,המשך ביוזמותיך הברוכות.

    נתן.ש מעלות.., 24/07/08 16:42

    אך העיקר רק לא ביבי.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    יועץ האינטרסים

    מני, 24/07/08 16:41

    אכן צודק שר המשפטים היועץ הזה לא ישר לשרון סגר תיקים כבדים שהיו בו אולמרט ואחרים לו עבד נכון כל זה היה נמנע מאתנו יש לפטרו או להסיר את כל הסמכויות מידיו שלא ישרת עכשיו את נתניהו שימנהו לבית המשפט העליון

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    לשלול סמכיות מכל חברי הממשלה יהיה פחוק נזק !!ללכת לראש ממשלה פרטי וח''כ (ל''ת)

    להפריט את הכנסת, 24/07/08 16:40

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    יועץ האינטרסים

    מני, 24/07/08 16:39

    אכן צודק שר המשפטים היועץ הזה לא ישר לשרון סגר תיקים כבדים שהיו בו אולמרט ואחרים לו עבד נכון כל זה היה נמנע מאתנו יש לפטרו או להסיר את כל הסמכויות מידיו שלא ישרת עכשיו את נתניהו שימנהו לבית המשפט העליון

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    פרידמן

    שמעון, 24/07/08 16:35

    לולא פרידמן היה ,היה צריך להמציא אותו.נקודת האור היחידה בתוך חושך מפחיד.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ומי המגבה?

    אזרח, 24/07/08 16:12

    להחלטה זו יש רק מגבה אחד
    הנוקם אולמרט
    שישמיד כל מי שיכול
    לנקוט בהליכים
    שיזיזו אותו מתפקידו
    כל מי שיתמוך בהחלטה זו
    ידע שגם יומו יגיע
    ויתחרט על שתמך בה
    הזהרו המושחתים

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אולמרט מינה אותו לשר במקום רמון ועכשיו בא הגמול

    א, 24/07/08 16:10

    טובה תחת טובה, לא ?

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מי נותם הגיבוי? (ל''ת)

    אזרח, 24/07/08 16:10

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    חבר של אולמרט!!!

    רועי, 24/07/08 16:07

    פרידמן הוא מינוי פוליטי של אולמרט הוא לא נמצא בתפקידו בגלל כישוריו!!! הרי כולנו יודעים שהוא לא יוצלח!!! פרידמן מכהן בתפקידו כי הוא חבר של העבריין אולמרט!!
    אז כמו שעבריין שולח את חיליו להרביץ למישהו חסר אונים אולמרט העבריין שולח את פרידמן לעשות את העבודה השחורה בשבילו!!!!!
    עבריינים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    פרידמן הוא נקודת האור היחידה בממשלת קדימה-העבודה-ש''ס

    ציונית, 24/07/08 16:04

    חבל שדווקא המושחת מינה את המשפטן האמיץ הזה-אחרי כל הנמושות שנתנו ל''כנופיות החוק'' להשתולל.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    הבולשביקים בפתח

    עומר, 24/07/08 16:01

    בושה וחרפה
    הצעת חוק שמתאימה למדינות חשוכות ואנטי דמוקרטיות ......



    הבולשביקים בפתח

    הגב לתגובה זו

    • ראית בולשביק חי מתישהו? (ל''ת)

      צחוק מצחיק, 24/07/08 17:38

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    פרידמן בחסות העבריין אולמרט מנסה לרסק את מערכת המשפט

    אזרח מודאג בטירוף, 24/07/08 15:55

    ככה כיף, החבר'ה יוכלו לשדוד את המדינה בלי שאף אחד יפריע להם

    הגב לתגובה זו

    • זה נראה יותר מטורף ממודאג (ל''ת)

      יאיר, 24/07/08 16:43

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    פרידמן צודק. מזוז מועל בתפקידו

    שבץ חלבו, 24/07/08 15:48

    אני חושב שמזוז לא מתאים לתפקידו לא מאותם סיבות שפרידמן חושב. מזוז כפקיד ממונה ע''י השילטון אין לו כח נפשי להעמיד לדין את ראשי השילטון והוא מתכופף בפניהם. ראה פרשת קצב אולמרט פרס. כולם מסובכים בפרשיות מין או שוחד אבל מזוז לא מסוגל לקבל החלטות ובגלל זה כל המדינה בתוהו ובוהו. אם מזוזהיה מגיש כתב אישם נגד קצב על אונס ונגד אולמרט ופרס על לקיחת שוחד כל הבעיות היו נפתרות בצ''יק כבר ממזמן. מזוז יודע שפרס לקח שוחד אבל לא עושה כלום בנידון אז בשביל מה אני צריך את מזוז? מזוז הרס את תפקיד היועץ המשפטי. הוא נמושה משפטית ולא מגיע לו להיות אפילו סתם עו''ד.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק אתה צריך משהו אחר לגמרי (ל''ת)

      ד''ר פריץ, 24/07/08 16:34

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    מי המעביד שלך?? גלה לנו??? ומה אתה מקבל בתמורה? (ל''ת)

    עופרר, 24/07/08 15:45

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    פרידמן!תשמור חזק על שלטון המושחתים!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    יחיאל, 24/07/08 15:44

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    סוף סוף הצלח לאומלרט

    כצל'ה, 24/07/08 15:41

    יש ליזקוף לזכותו של אולמרט על הכנסת הדב לחנות החרסינה.
    הדב בכלל לא אשם כל מה שהוא עושה טמון באופי שלוץ

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הגיע הזמן - לכל המלעיזים

    פנדה, 24/07/08 15:40

    אין אף מדינה דמוקרטית שבה יש תפקיד כמו היועמ''ש. שמו של התפקיד מרמז על הכוונה המקורית שלו - לייעץ לממשלה. כך נהוג בכל מדינה כמעט. אבל מאיפה הגיעו הסמכויות לבטל ולאשר כתבי אישום, סמכויות שלמעשה מאפשרות לו לקבוע את הרכב הממשלה ? זה לחלוטין לא מידתי ומסוכן לדמוקרטיה.

    הגב לתגובה זו

    • הגיע הזמן לכל הקשקשנים

      אליפז, 24/07/08 17:01

      אולי תגלה לנו מי שכר אותך?

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    ל-2 אל תערבב מונחים. יש שלטון חוק ויש שלטון כנופיית חוק (ל''ת)

    בראשית- מילה, 24/07/08 15:39

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אהב צדק ומשפט ותרדפם כל ימיך

    קהלת, 24/07/08 15:35

    האומר אני הצדק והמשפט ובחוקותיי תלכו ובדרכי תפסעו הוא יגלה כי הבור אשר כרה יארח לו לחברה ולא באחרית הימים.לכן יסוג אחור משגיונותיו יחגור שק ואפר ויכפר על מעשיו כי יש יום דין לכל בשר ולא יינקה בו.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    לשלול את התפקיד מהיועץ המשפטי זה כבר יספיק

    ירון, 24/07/08 15:33

    הפיצול נדרש אבל לא פחות חשוב שמזוז ילך הביתה. הוא ביזה את רמון, את קצב ועכשיו את ראש הממשלה וגורם לטלטלה בדמוקרטיה.

    הגב לתגובה זו

    • הוא ביזה את רמון?

      א, 24/07/08 16:08

      אם לשונו של רמון היתה בפי בתך/אחותך, גם היית אומר ביזה את רמון?

      הגב לתגובה זו

    • הוא ביזה בעיקר את עצמו, האחרים ביזו גם הם את עצמם במו ידיהם (ל''ת)

      פנדה, 24/07/08 16:19

      הגב לתגובה זו

    • האמת כואבת

      אנוש, 24/07/08 16:59

      מזוז תמשיך העם איתך תנקה את כל הטינופת ותקרצף עד הסוף נמאס לנו כבר מכל המושחתים והפרשיות.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    ללא כל קשר לכך שמזוז אינו ראוי, לדעתי, להיות אפילו עורך דין,

    פרופסור פרידמו צודק., 24/07/08 15:28

    פרופסור פרידמן צודק שתפקיד היועץ המשפטי לממשלה צריך להיות רק זאת. את הטיפול במערתכ התביעה , יכול לנהל ואכן מנהל פרקליט המדינה.

    הגב לתגובה זו

    • אמן! (ל''ת)

      אמיר, 24/07/08 16:02

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    אבדו כל בושה ורסן

    אבי, 24/07/08 15:27

    הממשלה הנוכחית איבדה כל בושה ורסן והחמור מכל הפרופסור המשקפופר פרידמנש שמעיז להניח הצעות חוק כאלה ועוד כבר סמכא פרופסור למשפטים. הפעם אסור לציבור להמשיך ולשתוק ויש לארגן את הפגנת המליון בכיכר רבין שתביא להעפתם של אולמרש ופרידמנש הביתה ומיד ועם סימן של נעל על התחת.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    שישללו סמכויות מרוה''מ, ותהיה קלה הדרך לסילוקו מהמשרה (ל''ת)

    ני מוכן אבל במקביל., 24/07/08 15:26

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    פרופ' פרידמן עלה והצלח, אל תחת ואל תירא

    amir, 24/07/08 15:21

    משהו בצה''ל ובמדינה השתבש בדרך וצריך לחזור לסדר בראשית
    פרופ' פרידמן העם איתך

    הגב לתגובה זו

    • תגיד אמיר מי מינה אותך לדבר בשם העם דבר בשימך בלבד (ל''ת)

      ראול, 24/07/08 16:39

      הגב לתגובה זו

      • כול העם פרידמן כנות יושר ואמון הם נר לרגלו !!! פרידמן לשלטון ,

        משה פתח תקווה, 27/07/08 08:13

        אל תירא ואל תחת (האמסטף) של המדינה יש לך את מלוא הגיבוי מהעם המשך עד הלום ,
        ראש הממשלה הבא שלי ,

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    אולי מישהו יעצור את המופרע הזה???מלא שינאה ועיוות ופוגע בשילטון החוק (ל''ת)

    אוראל, 24/07/08 15:14

    הגב לתגובה זו

    • ואתה מבסס את זה על מה ? טורי דעות של דן מרגלית ?

      פנדה, 24/07/08 15:36

      נסה להשיג לך השכלה בכוחות עצמך ואל תסתמך על כל מה שכתוב בעיתון.

      הגב לתגובה זו

      • יותר שקוף מווקס

        רינת, 24/07/08 16:54

        אתה בטח לא מאמין אפילו בקצה של הקצה של מה שאמרו לך לכתוב טוקבקיסט מקצועי שכמוך. אנשים לא טפשים הם קולטים כמוך מקילומטרים אז תרד ומהר

        הגב לתגובה זו

    • לא יפה לקרוא לשר המשפטים שלך ''המופרע הזה''

      גורדי, 24/07/08 16:35

      ואח''כ עוד להתלונן על כך שדווקא הוא ''מלא שנאה''.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    תודה, קונסיליירי. (ל''ת)

    פקיד אוצר, 24/07/08 15:10

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    הצעה ישנה

    אביחי, 24/07/08 15:10

    יש צורך בהפרדה בין שני תפקידים.
    כרגע היועץ המשפטי לממשלה הוא גם ראש התביעה.
    זה מצב לא הגיוני שלמיטב ידיעתי לא קיים בשום מדינה שהריי יש בו ניגוד עניינים מובהק.
    איך מצד אחד הוא צריך לייעץ ולהגן על הממשלה ומצד שני הוא זה שתובע אותה.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    פרידמ צודק. את השאר יבצע פרקליט המדינה. (ל''ת)

    דוד מלכי, 24/07/08 15:08

    הגב לתגובה זו

    • חייבים להחזיר את מזוז למקומו. (ל''ת)

      קיסר., 24/07/08 17:08

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    די פדימן מה זה, דני שובבני? תפסיק לשבור את הכלים היחידים

    אפרים, 24/07/08 15:08

    שנשארו לנו להתגונן בפני המושחתים שמינו אותך לתפקידך. די, אתה מהרס כל חלקה טובה.

    הגב לתגובה זו

    • כן, ממש הגן עלינו היועמ''ש...

      פנדה, 24/07/08 15:46

      בינתיים הוא שחרר רו''מ מחקירה בגלל ש''יש תהליך מדיני חשוב'', קרא לנשיא מדינה עבריין מין סידרתי ואז עשה לפיק-פלאק בבג''צ כדי להגן על עסקת טיעון עלובה שנחתמה איתו.. אני ממש מרגיש בטוח ומוגן משחיתות כשהאביר מזוז עומד על המשמר !

      הגב לתגובה זו

      • הוא ההגנה הטובה ביותר שיכולה לעצור את מה שמתחולל במדינה

        קורקי, 24/07/08 16:51

        היועץ לא שיחרר אף אחד הוא הולך דווקני בשלטון החוק ולא עושה מעצמו צחוק כמו קודמיו שהגישו כיתבי אישום ואכלו לענה בבית המשפט אבל נראה שלך דווקא יש משהו מאוד אישי נגדו תבדוק אה אה אה .

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    פרידמן אתה גאון, תנצח את המושחטים... (ל''ת)

    הושע ג., 24/07/08 15:04

    הגב לתגובה זו

    • ניכשל מול בייניש מוציא את עצביו בבית. (ל''ת)

      מה עשיתי? מה רוצים מ מני ?!, 24/07/08 17:06

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    פרידמן מסוכן לשלטון החוק

    רון, 24/07/08 14:58

    נסיונותין להקטין את סמכויות היועץ המשפטי
    ואת סמכויות הבג''צ מסכנות את שלטון החוק ואת
    זכויות האזרח.

    הגב לתגובה זו

    • זכויות האזרח של מי?

      אביחי, 24/07/08 15:16

      של משפחות מחבלים? של המחבלים עצמם?
      אם זו המשמעות של ''זכויות אזרח'' בארצנו אז לא תודה.

      חוץ מזה, יועץ משפטי שמצד אחד נמנע מלהגיש כתב אישום נגד שרון ומצד שני מדליף בלי הפסקה נגד אולמרט הוא יועץ משפטי לא ראוי.
      וכשלוקחים בחשבון שגם קודמיו בתפקיד (ובפרקליטות בכלל) פועלים בצורה פסולה, אז שוב, לא תודה.

      המערכת הזו כבר הרוסה.
      לפעמים בניין מתמוטט לא ניתן לתקן וצריך להרוס אותו.
      לצערי זה המצב.

      הגב לתגובה זו

    • תיקון-פרידמן מסוכן לכנופית שלטון החוק. (ל''ת)

      איתמר, 24/07/08 15:17

      הגב לתגובה זו

    • אפשר לקנות 10 ססמאות בשקל ?

      פנדה, 24/07/08 15:43

      אני רואה שאתה מחלק אותן בחינם... האם יש לך הסבר מדוע החזרת היועמ''ש לתפקידו המקורי והמקובל מסכנת את שלטון החוק ? או שאתה רק בעסקי הנפקת הססמאות ?

      הגב לתגובה זו

      • אותך אפשר לקנות בשקל

        קורקי, 24/07/08 16:42

        מהו תפקידו המקורי של היועץ? זה בדיוק מה שהו היום וכך זה בכל הארצות המתוקנות אז את הסיסמאות שלך תמכור לדובים.

        הגב לתגובה זו

    • פרידמן מסוכן לשלטון כנופיית שלטון החוק

      amir, 24/07/08 16:01

      נסיונותין להקטין את סמכויות היועץ המשפטי ואת סמכויות הבג''צ מסכנות את שלטון כנופיית שלטון החוק ואת זכויות האזרח השמאלני והאנטי ציוני

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    רסנים ואיזונים.

    איתמר, 24/07/08 14:58

    מטיב שר המשפטים,הפרופסור דניאל פרידמן, לדעת,כי רסנים ואיזונים,טוב שיונחו גם על מערכת המשפט,במיוחד כשזו מהווה כנופית שלטון חוק לכל דבר ועניין.

    הגב לתגובה זו

    • אפשר גם להפריט ולהפריד גם משר המשפטים,תחום:1)בתי משפט2)פוליטי3)תביעה (ל''ת)

      4)תקשורת++++בקיצור,השר מתרגם את רמון/קצב:מזוז תזוז, 24/07/08 17:04

      הגב לתגובה זו

    • גם אם פרידמן צודק.את הצעתו חייבים להחיל רק בתום כהונת הנוכחי וגם משום

      מראית עין שבשל וכוח מקצועי.מהעקרון ?! =כנס/ו, 24/07/08 17:19

      היתה הצעה שנשיא מדינה ייבחר בהצבעה גלוייה בכנסת ולא חשאית כפי שהיום.
      קראו להצעה זו ''חוק-פרס'' .
      ההצעה הוסרה משום שגם תומכיה טענו שיש להחילה רק לאחר הבחירה המתקרבת ושלא יהיה חשש מראית עין לשיקול זר לכאורה.
      (* כאמור פרס זכה ברוב גדול בהצבעה חשאית)
      מאותו עיקרון , קיים חשש מראית עין גדולה מאד ועוד לתפקיד שאינו סתם ייצוגי שפרידמן פועל מתוך נקמה על ויכוח כלשהוא ?! לכאורה?!
      לכן אם השר פרידמן חושב שהצעתו טובה , יש להחילה רק בתום כהונת מזוז . שנים זה היה כפי שזה כיום ולא יזיק דחיה של הפרש זמן קטן שנשאר.

      הגב לתגובה זו