• 24.

    משרד החינוך הוא מסלקה - דרושה ועדת ברודט לניקוי

    ארנה, 24/07/08 18:17

    השרה היא פוליטית, הפרופסורה לא משפיעה אצלה על (אי) יכולתה להגות, לתכנן ולבצע את תוואי החינוך או עתיד המדינה. שתהיה בריאה ותעביר את תיק החינוך לרייכמן כמו שנכון היה לעשות מלכתחילה.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    חרפה ובושה

    שלמה, 24/07/08 16:05

    לאחר שכולם מסכימים כי יש לקרב את החרדים לעם ולהכשירם לתועלת המדינה והכלכלה, זו שערוריה בלתי נסלחת לעשות בדיוק ההיפך.הכניעה לפרזיטים בגלל שיקולי בחירות תמיט הרס על המדינה ולא תשאיר כאן שפוי אחד שיסכים להיות שואב המים וחוטב העצים של הפרזיטים.תרשמו את זה טוב בראש מה שעשיתם יקרב את הקץ על הציונות ועל המדינה אתם לא יותר טובים מבשארה.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    חרפה ובושה

    שלמה, 24/07/08 16:05

    לאחר שכולם מסכימים כי יש לקרב את החרדים לעם ולהכשירם לתועלת המדינה והכלכלה, זו שערוריה בלתי נסלחת לעשות בדיוק ההיפך.הכניעה לפרזיטים בגלל שיקולי בחירות תמיט הרס על המדינה ולא תשאיר כאן שפוי אחד שיסכים להיות שואב המים וחוטב העצים של הפרזיטים.תרשמו את זה טוב בראש מה שעשיתם יקרב את הקץ על הציונות ועל המדינה אתם לא יותר טובים מבשארה.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    I've never believed that I could agree with Meretz on anything.

    K, 24/07/08 15:47

    Yet here I do. Still, it is not to be understood that the meaning and contents of core subjects are to be left up to Meretz to define. Their revisionist approach to the history of Israel and their shrill opposition to anything related to Bible studies , which they'd introduced when they were in charge of education still leaves decent people revolted.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    כנסו

    אזרחית, 24/07/08 13:45

    די מספיק כבר לסחטנות של ש''ס יש להוציא את המפלגה הפרימטיבית (כן כן) מהחוק היא לא מועילה כלום למדינה מלבד חליבת כספינו חוצפה של הממשלה הבזיונית הזו למה החילונים לא מקבלים את המגיע לבם חינם (לא כמו ההצעה מאתמול ביטוח לאומי) למה אנחנו האזרחים הפריירים צריכים לממן את הפרזיטים האלה בבחירות אנחנו נידאג לסלק את כל אלה שמפריעים כמו סחטנים!!! כמו כאלה שלא איכפת להם מאזרחי המדינה הם דואגים לנסר-אללה ולפלציתנים אף אחד לא ייבחר יהיו מפלגות חדשות ואנחנו נדאג שיבחרו אך ורק מפלגות חדשות הגיע הזמן של כל 120- חברי הכנסת והמפלגות הזקנות (כן כן) ילכו כבר הביתה מספיק כל האפסים דואגים רק לכיסהם וכיסאותיהם הפעם עם ישראל יבחר רק אנשים חדשים נא לא לצנזר

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל''כנסו''

      אזרח, 24/07/08 23:31

      תקשיבי טוב אזרחית נחמדה. חבל, חבל מאוד שאת זורעת הרס וארס סתם ללא סיבה הגיונית. אם את רוצה לנהל דיון או ויכוח בצורה מכובדת את מוזמנת היות ואת טועה ומטעה. רק תשימי לב לעובדות שהרבה חרדים משרתים בצה''ל כולל אותי 4 שנים שירות שנה מתוך זה בלבנון ולא רק אני יש עוד הרבה. בקשר לאלה שאת אומרת שלא משרתים בצה''ל זה מוכר בחוק עוד מקום המדינה ואם את לא מכבדת את החוק אז מה נשארלך לכבד? הרי הם לא משתמטים, הם משרתים את המדינה על פי הדרך שהמדינה קבעה.
      ובנוסף מה לך לזעוק על תקציבי חרדים? את יודעת מה תקציב היכל התרבות או הבימה? ומה עושים שם? מה בדיוק מייצרים? על זה לשפוך מאות מליונים??? ולמה מהמיסים שמשלמים החרדים/דתיים??
      אז היות ויש הרבה תשובות אפשר להגיש לך אותם בצורה מכובדת בלי להתלהם והיות ואני הייתי בדיוק בצד שלך.
      דרך אגב, רק לעדכן אותך ילד בישיבה בגיל 14 יודע הרבה יותר מילד בן 18 בבית ספר תיכון חילוני ועל זה העידה אתמול שרת החינוך הגב' יולי תמיר שסוף סוף הגיעה להכרת האמת והבינה ששם באמת לומדים, ולומדים ולומדים וברמה הרבה יותר גבוהה מבתי ספר חילונים, ולא מתעסקים בכל מיני שטויות והבלים שבסוף מובילים לדברים הגרועים ביותר כגון: כת שטן, אונס, רצח גניבות, סכינים ועוד הרשימה ארוכה. אז תעצרי לרגע, ובאמת אולי תחשבי שוב לפני שאת משתלחת בחרדים מכיוון שאת מה שהילד שלי יודע בגיל 10 מבחינת רמת חשיבה הרבה אנשים מבוגרים שלא לומדים תורה לא יודעים. ואל תשכחי מאיפה בא אבא שלך, וסבא שלך וכל הדורות לפני, ואולי הם לא באו משם בכלל, אבל אם את יהודיה אז אני בטוח שכן ואני גם בטוח שאת לא שונאת יהודים ששומרים תורה ומצוות כי הם שומרים על הגחלת של אבותם עד היום.
      ב ה צ ל ח ה !!!

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    כנסו

    אזרחית, 24/07/08 12:31

    די מספיק כבר לסחטנות של ש''ס יש להוציא את המפלגה הפרימטיבית (כן כן) מהחוק היא לא מועילה כלום למדינה מלבד חליבת כספינו חוצפה של הממשלה הבזיונית הזו למה החילונים לא מקבלים את המגיע לבם חינם (לא כמו ההצעה מאתמול ביטוח לאומי) למה אנחנו האזרחים הפריירים צריכים לממן את הפרזיטים האלה בבחירות אנחנו נידאג לסלק את כל אלה שמפריעים כמו סחטנים!!! כמו כאלה שלא איכפת להם מאזרחי המדינה הם דואגים לנסר-אללה ולפלציתנים אף אחד לא ייבחר יהיו מפלגות חדשות ואנחנו נדאג שיבחרו אך ורק מפלגות חדשות הגיע הזמן של כל 120- חברי הכנסת והמפלגות הזקנות (כן כן) ילכו כבר הביתה מספיק כל האפסים דואגים רק לכיסהם וכיסאותיהם הפעם עם ישראל יבחר רק אנשים חדשים נא לא לצנזר

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אין להורה זכות לשלול מילד את ההשכלה. זו פגיעה והתעללות של ממש. (ל''ת)

    בג''צ אנא, תעצרו את זה., 24/07/08 12:04

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מי שלא מכיר במדינת ישראל ינו ראוי לקבל ממנה דבר. (ל''ת)

    דוד מלכי, 24/07/08 12:02

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    כך מגדלים אזרחים מועילים למדינת ישראל ? (ל''ת)

    רק בג''צ יכול להציל אותנו, 24/07/08 12:00

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    קבצנות-יותר מכובד ''שיר ושנורר''? (ל''ת)

    תשובה ל-11, 24/07/08 10:08

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    הפרדת הדת מהמדינה

    אלי, 24/07/08 09:46

    יש להפריד מיידית, בין הדת למדינה.
    ימשיכו החרדים בבערותם ובתנאי שלא יפלו למעמסה על שאר האזרחים, משלמי המיסים.
    האזרחים החופשיים משלמים כיום מכיסם, מליארדי שקלים מידי שנה, לאחזקת החרדים.
    לצהל אין עניין לגייס החרדים, כי אין להם כל כישורים היכולים לעזור לו.
    יש להכריח את כל ילדי המדינה לקבל השכלה נאורה ומעשית, על מנת להעלות את רמת חייהם ואת רווחתם.

    הגב לתגובה זו

    • הפרדת החילונים מהיהדות והכרזה עליהם כגויים לשעל דבר (ל''ת)

      הגיע הזמן כבר, 24/07/08 10:02

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    מה התועלת בקיומה של מדינת ישראל?

    לא מתפעל מדמגוגיה, 24/07/08 09:29

    מדוע קיומה של מדינת ישראל חשוב כל כך עד שהיהודים צריכים ''להתקפל'' אל מול דרישותיה ולהחליט על שינוי מסלול של העם היהודי?
    רבים, ראו ורואים בה מקלט מפני התפרעויות אנטישמיות. לדעתם היהדות היא גיבנת וטוב היה לו הגוי היה מאפשר טמיעה שקטה של היהודי בתוכו שהרי אז לא היה צורך להקים מדינה ולהביא לשפך דם בלתי פוסק. ואכן בניהם של בעלי גישה זו כבר שורצים בהמוניהם בבירות המערב שהרי שם נהרגים הרבה פחות יהודים מאשר במדינה שהבטיחה ליהודי כי דמו לא יהיה הפקר. כמובן שבעלי גישה זו, הרואים במדינה פתרון זמני עד ליצירת עם ''נורמלי'' הכשר לבוא בקהל הגויים, רואים בבני הישיבות אויב המאיים על ''אידיאל'' הטמעותו של העם היהודי והיהדות.
    יש הסוברים כי קיומה של המדינה הוא ערך כיוון שהיא מבטיחה את הערך העליון – המשך קיומו של העם היהודי. גישה זו מעלה את השאלה – מי מבטיח יותר את המשך קיומו של העם היהודי, מדינת ישראל או לומדי התורה?
    נזכיר כי בחוקיה של מדינת ישראל אין כמעט זכר לחוקיו של העם היהודי, העם הישראלי בהשקפותיו, במטרותיו ובאורח החיים שלו אינו שונה כמעט במאומה מכל עם מערבי מודרני אחר. כמו כן אין טעם להתעלם בכוח מגילויי השנאה הבוטים כלפי הדת היהודית ונושאיה, שמצאו את שיא ביטויים בשנות החמישים עת העלו לארץ הקודש מאות אלפים מיהודי המזרח ודווקא כאן העבירו אותם על דתם ועל דעתם במידת הצלחה כה מרשימה עד שהגוי במשך 2000 שנות גלות יכול היה רק לחלום עליה.בעקבות הצפת המדינה במאות אלפי גויים רוסים ועובדים זרים, ובעקבות הפלת המחיצות הפיזיות בין המדינות על ידי מהפכת התקשורת – נישואי התערובת מתקבלים בהבנה מלאה על ידי חלקים הולכים וגדלים של הצבור הישראלי.
    מנגד, מבחינה הסטורית עובדתית, אלו שצאצאיהם נשארו יהודים והקדישו את חייהם להבטחת הקיום היהודי היו אך ורק אלו שהיו צמודים לתורה. עיסוק אינטנסיבי בתורה, כבסיס התרבותי של העם - הבטיח במשך אלפי שנה ללא צבא וללא שום מסגרת מדינית את קיומו של העם היהודי. מי שמתנתק מן התורה, מתחיל בהכרח את תהליך ההתנתקות מהעם היהודי והיסטוריה של 3000 שנה אינה מותירה שום מקום לערעור על כך.
    למעשה, בעוש שחיילי צה''ל מוסרים נפשם למען מדינה מערבית חילונית סטנדרטית שכמוה ישנן עוד עשרות בעולם, ועבור הרעיון המפוקפק של הפיכת עם ישראל לעם ככל העמים, תוך יצירת טיפוס ישראלי המסוגל לחוש בנוח בכל מקום בעולם חוץ מאשר בבני ברק וירושלים, הרי שלומדי התורה גוזרים על עצמם עוני, ניכור והשפלה לשם הבטחת הקיום היהודי אל מול הבגידה ההמונית של מיליוני יהודים חילונים ומתבוללים בעם היהודי המהווים את הסכנה מספר אחת של העם היהודי.

    הגב לתגובה זו

    • אתה מטורף ומופרע (ל''ת)

      חולה נפש דפוק, 24/07/08 10:29

      הגב לתגובה זו

    • יש עוד פיתרון

      שלמה, 24/07/08 16:40

      זה לא חייב להיות כמו שאתה מציג: או מדינה חילונית או מדינה חרדית.אתם יכולים להיות שומרי מצוות וגם למלא את חובכם האזרחית.אתם בהחלט צודקים בחשיבות הדת אבל לא בצורה שאתם מאלצים אותנו לחיות. גם לפי הרמב'ם אפשר לנהל חיים דתיים ויחד עם זה אסור לחיות על הבטלה (פשוט נבלה בשוק ואל תזדקק לבריות).אנחנו איתכם מסוגלים ליצור מדינה יהודית בטוחה אבל אתם לבד לא:אתם תהיו גטאות ותיירים יבקרו שם לראות במו עיניהם מה זה יהודי(כמו גן חיות)כמו בשכונות החרדיות של ניו יורק שדרך אגב חיים לפרנסתם ולא כמו כאן.אם גיטאות כאלה בעיניך (בלי מדינה ובלי צבא) מצילות את היהדות,אז אתה מסכן ולא מבין שכמה מאות אלפים של יהודים בעולם של 7 מליארד אין לו קיום ואם אתה מוכן לותר על המדינה מפני שאינה עונה על ציפיותיך הדתיות זכותך לרדת ולהצטרף אל אחת השכונות בניו יורק החיים כבגן חיות אנתרופולוגי, אכן מעשי ידי האלהים להתפאר.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    מלמדים אותם את הדבר הכי חשוב בחיים.....

    ש.ז, 24/07/08 08:29

    לשנורר ולהתקרצץ.

    הגב לתגובה זו

    • עוד תגובה חילונית עלובה ואופינית (ל''ת)

      לא רוצים להדרדר לזוהמה שלכם, 24/07/08 10:29

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    לנו יש ליבה משלנו : בטלנות , קבצנות והשתמטות (ל''ת)

    אברום - דוביד, 24/07/08 06:52

    הגב לתגובה זו

    • ברחת מבית החולים לחולי נפש? (ל''ת)

      שוב עשית זאת! חיילך לאורייתא., 24/07/08 10:25

      הגב לתגובה זו

    • ושלנו: זונות, שוד זקנות, שיסוף גרונות בפאבים, אונס קבוצתי, שנאת חרדים (ל''ת)

      גידולי משרד החינוך הישראלי, 24/07/08 10:27

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    אני חרדי ושלם 80000 מיסים בשנה

    דוד, 24/07/08 00:31

    לא למדתי ליבה ולצערי לא יודע אנגלית אבל מצליח ב''ה
    ומשלם מיסים .הנ''ל
    אני שמח שלמדתי בישיבה ואת החינוך שאני קיבלתי אתן גם לילדי .
    אין שום קשר ללימוד ליבה להשתלבות בעולם העסקים.

    הגב לתגובה זו

    • נכון, יש גם דברים כאלה אך אפשר לספור אותם על יד אחת.

      שמוליק, 24/07/08 07:24

      ללא אנגלית קצת קשה לעשות עסקים בעולם (אולי רק עם יהודים שמדברים אידיש) וללא מתמטיקה אפשר רק לעשות חשבון פשוט (פלוס ומינוס) שזה אכן מספיק לצורך חשבון בבנק.

      הגב לתגובה זו

      • השסניקי''ם ברובם המוחלט עובדים יותר מהשמאלנים הקשקשנים ומחרחרי הריב (ל''ת)

        השמאלנים מתפרנסים על גב השסניקים, 24/07/08 10:17

        הגב לתגובה זו

      • רובו המוחלט של הצבור הדתי עובד ומממן את הזוהמה החילונית (ל''ת)

        כדאי שתהיו בשקט, 24/07/08 10:24

        הגב לתגובה זו

    • 80000 ש''ח מסים זה לא הרבה

      משלם מסים, 24/07/08 08:50

      סה''כ הכנסה של כ-15 א' ש''ח בחודש.
      גם עם 3 ילדים זה לא מספיק כדי לחיות בשקט

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    הכניעה לאייטולות של שס ואגודה היא תחילת הסוף של הדמוקרטיה בישראל!!! (ל''ת)

    עינת, 24/07/08 00:04

    הגב לתגובה זו

    • ממתי יש כאן דמוקרטיה ?

      שמוליק, 24/07/08 07:25

      הדמוקרטיה באה פעם בארבע שנים (ולרוב פחות) לצורך הבחירות ומיד נעלמת בידי העסקנים.

      הגב לתגובה זו

    • קבלי את דין הרוב, המאזן הדמוגרפי משתנה לרעתך צבועה קטנה שכמותך. (ל''ת)

      דמוקרטיה? אוליגרכיה אשכנזית סמולנית בוגדנית, 24/07/08 10:09

      הגב לתגובה זו

    • כוונתך לסופה של הדיקטטורה החילונית בניגוד לדמותו המסורתית של העם? (ל''ת)

      זעקת הקוזק הנגזל, 24/07/08 10:15

      הגב לתגובה זו

    • תומכי ש''ס עובדים קשה יותר מרוב הקשקשנים ומחרחרי הריב השמאלנים בתקשורת (ל''ת)

      צביעותך נוגעת ללב, 24/07/08 10:16

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    הפליה לרעה של החרדים !!!( כנסו)

    שלמה, 23/07/08 23:41

    שרת חינוך שהחינוך שלה ושל קודמיה פשט את הרגל רציחות דקירות אלימות וסמים היא מנת חלקו ואתם באים להטיף לחרדים ????
    שאצלם אין אחד מכל הרעות שהוזכרו לעיל
    תתבישו.....

    הגב לתגובה זו

    • הצחקת אותנו

      שמוליק, 24/07/08 07:19

      יש הרבה מעשים של אלימות בתוך המשפחה, אונס, גילוי עריות וכו' אך זה לא מפורסם כי מכבסים את הבעיות בפנים הקהילה למען לא יראו ה''גויים'' וישמחו.

      הגב לתגובה זו

      • איפה בתי הקברות של הנרצחים בתוככי החברה החרדית? (ל''ת)

        גם את זה מעלימים עיוור טיפש שכמותך?, 24/07/08 10:08

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    זה הסוף שלנו ועכשיו החינוך בידיים של העבודה (ל''ת)

    אני, 23/07/08 22:11

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    לא נורא

    ספונסר, 23/07/08 20:50

    יגדל עוד דור מצוקה של פרמטיביים הנשענים
    ונסמכים על כתפי חילוניים משוקצים.

    הגב לתגובה זו

    • אתם ממילא לא תהיו פה בעוד דור, אין לטמאי מה לחפש בארץ הקודש (ל''ת)

      יאללה באי, 24/07/08 10:07

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    טרנספר לערבים, טרנספר לדתיים, כל אחד למדינתו. לדתיים אפשר להקים מדינה.

    אבי, 23/07/08 20:40

    שיהיה להם מלך, מאעכר, קומבינטור, כהן שיקראו לזה איך שבא להם ושינהלו את הכספים שלהם בלי לגנוב מאיתנו.

    הגב לתגובה זו

    • ל''אנטישמי'' שלום דע לך שחלקם מאוד ישמח להיפרד ממך ומי שיפסיד כלכלית זה

      אחד שעובד עם חרדים, 23/07/08 21:17

      רובם דווקא כן עובדים ולמעשה הם מקבלים מהמסים יחסית פחות ממה שהם משלמים!

      הגב לתגובה זו

      • אה נזכרתי... הם גם משרתים בצבא ... סתם מעלילים על החרדים עלילות!!!

        עינת, 24/07/08 00:07

        הם גם לא מקבלים קצבאות על 12 ילדים בלי לעבוד.... אה והם גם לא נוקטים באלימות כלפי מי שלא מסכים איתם... סתם אנטישמיים כל החילונים האלה...

        הגב לתגובה זו

        • אני מממן את מערכת החינוך המזופתת שלך המייצרת בוגדים ורוצחים (ל''ת)

          נמאס מהדמגודגיה נאינפנטילית והחילונית - חולנית, 24/07/08 10:05

          הגב לתגובה זו

        • סתם מעלילים על החילונים שהם רוצחים בפאבים ומכים מורים בבתי הספר (ל''ת)

          הכל עלילות, 24/07/08 10:06

          הגב לתגובה זו

      • רובם שולחים את נשותיהם לעבוד כדי להביא כסף הביתה

        שמוליק, 24/07/08 07:15

        ואנו מקבלים הרבה הרבה הרבה פחות מהמדינה ממה שאנו משלמים. אז הכל יחסי

        הגב לתגובה זו

      • לא כל מי שמתנגד לחרדים / ערבים הוא אנטישמי

        שמוליק, 24/07/08 07:17

        הוא פשוט לא רוצה טפילים על גבו ועל גב המדינה

        הגב לתגובה זו

      • אולי אתה עובד עם חרדים בברוקלין????? (ל''ת)

        ש.ז, 24/07/08 08:31

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    זכות אלמנטרית בסיסית

    עדינה, 23/07/08 20:37

    איני מבינה איך אנשים שמתיימרים להיות דמוקרטים אינם מתביישים להתנגד לצורך האלמנטרי הבסיסי של כל אדם להעניק חינוך לבניו כפי אמונתו הוא, האם דמוקרטיה היא כפיית ערכך על הזולת??

    הגב לתגובה זו

    • צודקת במאה אחוז

      ענת, 23/07/08 21:09

      כל מילה פנינה

      הגב לתגובה זו

    • שילמדו מה שהם רוצים ויפרנסו את עצמם

      דר' נו, 23/07/08 21:25

      הכסף שיורד לך במיסים במשכורת מגיע אליהם והם לא עובדים

      הגב לתגובה זו

      • תצטרף אליהם, ישראלי ''אידיאליסט'' שכמותך (ל''ת)

        צבוע קטן, 24/07/08 09:31

        הגב לתגובה זו

    • הם גם יכולים כלל לא ללמד אותם כלום ולא לשלוח לבתי ספר.

      שמוליק, 24/07/08 07:11

      האם גם בזה את תומכת ? מה ההבדל בין לימוד תורה בלבד ואי לימוד כלל ?

      הגב לתגובה זו

      • אתה כל כך מנותק מהעם היהודי שאינך מבין בכלל מהי התורה עבורנו (ל''ת)

        השראלים מסכנים את העם היהודי, 24/07/08 09:32

        הגב לתגובה זו

    • אכן זכות אלמנטרית בסיסית היא...

      דניאל, 24/07/08 07:59

      אכן זכות אלמנטרית בסיסית היא של כל ילד לקבל חינוך מינימלי שמאפשר לו למצוא תעסוקה בבגרותו. חלק גדול מהחרדים לא נותנים את הזכות הזאת לילדיהם ועכשיו המדינה גם מממנת את העוולה הזאת.
      ואשר לטענתך: להורים אין בעלות על ילדיהם. זה נגמר כשחלפו ימי הביניים. אמנם זכותו של כל אדם ''להעניק חינוך לבניו כפי אמונתו הוא'', אך זאת בנוסף לחינוך המינימלי אשר זכאי לו כל ילד במדינה.

      הגב לתגובה זו

      • יום יבוא ואני אכנס לתוכנית הלימודים הבוגדנים והארסית שלך

        הצביעות שלך מגעילה, 24/07/08 09:38

        זכות אלמנטרית היא שכל יהודי יקבל חינוך יהודי מינימלי שיבטיח את נאמנותו ונאמנות ילדיו לעם היהודי בעתיד.
        את עוולת הבורות המאורגנת ופיתוח דור השונא את עמו ומורשתו מממנת למעשה המדינה, את מערכת החינוך הבונה בורים ועמי ארצות מדופלמים אני מממן מכיסי.
        יום יבוא ואני אכנס לתוכנית הלימודים הבוגדנית והארסית שלך בה אתה מלעיט את ילדי ישראל ואכפה עליך את השקפת עולמי בדיוק כפי שאתה ברוב נבזותך, חרף הקשקשת הבלתי פוסקת שלכם על פלורליזם וחופש מחשבתי, מנסה לעשות לי עכשיו.
        תמשיך לכרות את הבור שלך, הכל מתועד.

        הגב לתגובה זו

        • כשזה יקרה,

          דניאל, 24/07/08 10:15

          כשזה יקרה, ילדיי יברחו למערב במטרה להתבולל. זאת אופציה פחות טובה לא להיות מיעוט נרדף, אך עדיין אופציה.
          ולסופרלטיבים לא אגיב.

          הגב לתגובה זו

  • 3.

    הכנסת מממנת דור חדש של חוטבי עצים ושואבי מים

    פ., 23/07/08 20:35

    ולא רק שהם כאלה הם גם עלוקות וטפילים
    בקצב הזה כולם יעזבו את המדינה ואז ישארו כאן רק הם ונראה איך יסדרו בחיים בלי הכסף שהם חומסים.

    הגב לתגובה זו

    • קדימה

      דורון, 24/07/08 05:25

      נו כבר תעשו את זה ותפסיקו לאיים עלינו.
      רק אל תשכחו לקחת אתכם את כל האנשים המאכלסים את בתי הסוהר שלכם, ווודאי שלא לשכוח את כל חולי הנפש הגאים.

      במהרה בימינו.

      אמן

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    מזעזע. לא רוצים לשלם לאוכלי חינם בישיבות! (ל''ת)

    רונן, 23/07/08 20:29

    הגב לתגובה זו

    • גם אני לא רוצה לממן אותך ואת המדינה המזופתת שלך (ל''ת)

      צ'ארלי, טקסס, 24/07/08 09:30

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    מושחתים נמאסתם!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    ענת, 23/07/08 20:27

    הגב לתגובה זו