• 45.

    לא להתקרב לארץ זו

    ארקדי, 02/08/08 21:03

    הייתי באותו זמן לא רחוק משם ב''מלון''Catamaran הכל על הפנים - שירות ויחס. המלצה חמה - לא להתקרב לארץ זו.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    לא להתקרב לארץ זו

    ארקדי, 02/08/08 21:03

    הייתי באותו זמן לא רחוק משם ב''מלון''Catamaran הכל על הפנים - שירות ויחס. המלצה חמה - לא להתקרב לארץ זו.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    לא להתקרב לארץ זו

    ארקדי, 02/08/08 21:02

    הייתי באותו זמן לא רחוק משם ב''מלון''Catamaran הכל על הפנים - שירות ויחס. המלצה חמה - לא להתקרב לארץ זו.

    הגב לתגובה זו

    • זה שטויות

      לארקדי, 04/08/08 00:58

      מה אתה מדבר שטויות לדעתי היחס שם מצויין אנשים חמים באמת קרה מה שקרה זה יכול לקרות בכול מצב ורגע נתון בחים צריך לדעת להיזהר אבל זה קרה ולא בוכים על חלב שנשפךךך
      תנחומיי למשפחה

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    מיהו האזרח הטורקי שנהרג? (ל''ת)

    שיק, 25/07/08 23:11

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    ברור שתגובה 32=שתול של משרד נסיעות שמתפרנס מטורקיה (ל''ת)

    ..., 24/07/08 13:56

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    יהי זכרם ברוך (ל''ת)

    דוד, 24/07/08 13:35

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    קצף - משמעו דינים וחרון אף

    סינדי, 24/07/08 12:09

    חבל, עצוב, וכואב, שיהודים מסיימים את חייהם בצורה כה טראגית.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    לטפשים

    לוסי, 24/07/08 10:51

    לטפשים 17 ודוד ולעוא כמה אני מסכימה עם אליעזר

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אפילו בבריכות במלונות אין להם מצילים אז מה הפלא?

    שני, 24/07/08 08:41

    הטורקים הם עם שעוד לא התפתח, רוצים לחסוך בכל דבר...אני מציעה לא לנסוע לשם ולהחרים אותם!

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    איזה כיף שאקיוטים יכולים להתבטא אז אנה בנושאים פולטיים לא באסונות

    יחזקאל, 24/07/08 02:17

    בבקשה מכל חסרי החוליות במדום שיש אסון שתקו או נחמו

    מה יש להגידלמשפחה עם אסון כזה רק לשתוק

    הגב לתגובה זו

    • שמע, אפשר לנחם אבל יש לנחם כל יום ואם תלך לפי דרכך תצטרך לעבוד בקדישא (ל''ת)

      Avi Ecuador, 24/07/08 04:37

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    הם לא שמעו על הארקה ?

    ניר, 24/07/08 01:42

    מערכות חשמל מבנה אינן צחוק, מערכות חדישות ומתוחזקות הייטב היו אמורות להקפיץ ממסר פחת ולמנוע מוות בהתחשמלות

    הגב לתגובה זו

    • שמע יש מדינות שיש להם עודף אזרחים, הם לא צריכים הארקה

      Avi Ecuador, 24/07/08 04:35

      הם סומכים על התושבים שיעשו הארקה בגופם.
      כן, כנראה שזה עובד.

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    טורקים מטומטמים

    אסף, 24/07/08 00:47

    ערבים!! בני זונות ימח שמם

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ירושלים

    יעקב, 23/07/08 23:14

    מסיבת קצף = שיא ההשתכללות כמובן(בניגוד לפרימיטיביות = מוסר וערכים)

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    לכל אלה שכתבו שצריך לנפוש רק בארץ...

    נחום אבירי, 23/07/08 18:30

    חופשה באילת עדיפה על חופשה בטורקיה?! אתם הזויים לגמרי (-:

    לכל המתלוננים - הייתי בהמון מלונות באנטליה ותמיד נהניתי! מכיר המון שנהנו בלי גבול. חופשה באנטליה היא הדבר האמיתי וזה אולטימטיבי!!!

    רשלנות קיימת בכל מקום! חפיפניקיות היא המצאה ישראלית, כידוע!
    ראיתי ישראלים במלונות בטורקיה שהתפרעו, שברו שולחנות בלובי והתנהגו באופן מחפיר. מדוע שיאהבו אותנו עם שגרירים כאלה?! ועדיין, ראיתי טורקים אדיבים ונחמדים שהיה תענוג לקבל מהם שירות ואף לשוחח ולהתחבר איתם.

    תנחומים למשפחה על האסון הכבד...

    אבל דאחילקום, תפסיקו לצאת מפרופורציות!

    הגב לתגובה זו

    • מוגש כפרסום .... (ל''ת)

      דן, 13/10/09 21:55

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    אסון באנטליה

    רון, 23/07/08 18:06

    בכוונתי לבקר במלון הנ''ל שבוע הבא.
    נקווה שיפיקו לקחים

    הגב לתגובה זו

    • וינציה

      אילנה, 29/07/08 12:38

      אני הייתי בקלאב שזה קרה , הקלאב מעולה אבל קמצן במזגנים בחדרי האוכל וגם במסעדות , הצוות אדיב , עד לאותו רגע טרגי שגילינו את פרצופם האמיתי של הטורקים הם שונאים ישראלים ראו את זה על הפנים שלהם , אני במקומך וגם לגבי כל הישראלים עושים יד 1 על הקלאב הזה ולא מתקרבים לשם

      הגב לתגובה זו

    • מצידי שתהיה לך חופשה מחרפנת (ל''ת)

      דן, 13/10/09 21:56

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    יהי זכרם ברוך ...:( (ל''ת)

    ..., 23/07/08 17:52

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מסכנים

    שלו, 23/07/08 17:44

    איך כזה דבר כזה יכול לקרות לדעתי צריך להקים ועדה שתחקור את זה

    הגב לתגובה זו

    • מה זה יעזור??

      מה זה יעזור??, 23/07/08 23:46

      מה זה יעזור להורים שלהם או לשני האחים ז''ל עם תקימו תוועדה שלכם...

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    חופשת מוות

    or, 23/07/08 17:36

    הם התחשמלו או טבעו בקצף ?

    הגב לתגובה זו

    • שוב אחד שמבין

      שוב אחד שמבין, 04/08/08 01:02

      חתיכת טיפש זו היתה שאלה רצינית?
      קצת כבוד באמת משפחה הלכה להנות וחזרה עם ארון מתים ושני בנים שלא יחזרו יותררר
      תנחומי למשפחות

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    בכל טיול יש סכנה

    דויד, 23/07/08 17:28

    מי שרוצה לא להסתכן שלא יצא מהבית

    הגב לתגובה זו

    • קצר במזגן, גז פתוח וכו... (ל''ת)

      ובבית אין סכנות?, 24/07/08 07:45

      הגב לתגובה זו

    • צודק בהחלט

      אחד שמבין, 04/08/08 01:00

      אני מסכים איתך אי אפשר לדעת מה יקרה

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    מסכנה המשפחה תנחומים, ולכול בעלי האמונות הטפלות

    ראול, 23/07/08 16:57

    לפחות תתאפקו ותרשמו את השטויות שלכם על
    הקרח

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אסון

    איזה אסון, 23/07/08 16:54

    אני לא מאמין

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אשת טורס- ממש לא ממליצה לנסוע דרכם!

    גילת -קריות, 23/07/08 16:31

    אני נסעתי דרך חברת איסתא לטורקיה למרמריס.
    המלון והמדריך היו כל כך גרועים, ממש שונאי ישראל. התיחסו אל הישראלים ,תסלחו לי אבל ממש כל אל זבל.
    כשפניתי לאיסתא בסיום ה''חופשה''כדי להתלונן אז איסתא טענו כי האשמה על חברת אשת טורס בטענה שהיא הספק שלהם,כאשר יצרתי קשר עם אשת טורס ברור כי הסתבר שזוחברה גרועה,לא אמינה, אם רוצים להתלונן הם מיד הודפים אותך הצידה,לא מעניין אותם בכלל מהלקוחות אלא רק לסגור דיל ולגבות במיידית את הכסף.
    ישנם עוד עשרות ישראלים כמוני,כולנו ביחד כתבנו מכתב קבוצתי...בנתיים אין תשובה מהן.
    מעניין למה...

    הגב לתגובה זו

    • לא, את לא עובדת בחברה המתחרה..... (ל''ת)

      קונסטנטין, 24/07/08 09:55

      הגב לתגובה זו

    • לגילת-כקוראת ונוסעת אובייקטיבית אני חייבת לאמר לך

      אי שם, 24/07/08 13:54

      העם הטורקי הוא עם מגעיל רמאי ותת רמה וכל זה באמת אבל באמת לא קשור לאיזו חברת נסיעות את נרשמת.הם רק מקשרים ביניכם.ותאמיני לי שאני לא מייצגת אף סוכנות כי גם אני כמוך נוסעת דרך סוכנויות וברור לי שהסוכנים הם לא אנשים תמימים, אך הם לא אחראים על העם הטורקי.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    זוועה

    אני, 23/07/08 15:56

    מחבק את המשפחה

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מסכנים בעלי המלון-- נהרס העסק.

    אחד שגם היה בטורקיה, 23/07/08 15:46

    קצת ציניות אנשים תרגעו *__*

    זה היה יכול לקרות גם בארץ

    פשוט חוסר מזל

    הגב לתגובה זו

    • הם מסכנים?? ומה עם המשפחה של האחים?? (ל''ת)

      סיגל, 23/07/08 16:54

      הגב לתגובה זו

      • חוסכים את הוצאות הטיסה (ל''ת)

        אחמד, 24/07/08 04:39

        הגב לתגובה זו

    • אתה חתיכת ____ איך אתה יכול לדבר ככה???

      תקששיב ליי טוב !, 23/07/08 23:48

      המשפחה שלהם נהרסה !!!!! !!

      הגב לתגובה זו

    • את לא נורמלית

      ארז ביטון, 25/07/08 22:53

      מה חוסר מזל? מאיפה הבאת את זה זה חוסר איכאטיות ורשלנות מדרגה ראשונה.המלון חייב שתהיה בו הארכה ושהפחת יקפוץ.ב2008 לא צריכים להתחשמל

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    הדת היהודית קיימת 3500 שנה והלא מאמינים אוכלים אותה בתקופת בין המיצרים

    דובי, 23/07/08 15:45

    כל אלה שלא מאמינים שיבושם להם אולם הוכח כבר ומוכח כבר כל שנה כי בתקופת בין המיצרים קוראים אסונות קשים וכל שנה אנשים נהרגים ונפצעים לצערינו הרב באותה תקופה . לאלה החושבים שמדובר פוא בפרימיטיביות שיהיו בריאים עד שזה יפגוש אותם חלילה ואז נראה מה תהא תגובתם. כל מה שנכון במהלך 3500 שנה ליהודים אינו יכול להיות נשלל ע''י אנשים השוללים זאת ומתכחשים לתקופת בין המיצרים זו זכותם המלאה לא להאמין. אני יודע כי גם מסורתיים וחילוניים רבים חוששים מתקופה זו הידוע כתקופה הרת אסונות איחולי תנחומים למשפחות שנהרגו וינוחמו הם מהשמיים.

    הגב לתגובה זו

    • תפסיקו כבר לנסות לקרוא את מחשבות הקב''ה

      רועי, 23/07/08 16:20

      נראה לך שהקב''ה יהרוס משפחה בגלל שהיו במלון בזמן בין המיצרים? כתוב ואת הארץ נתן לבני האדם, לעשות טוב או רע זוהי החלטתנו. תפסיק לחפש סיבות לכל אסון ואסון. זוהי החלטתו של הקב''ה ואתה או כל אחד אחר לא יכול לדעת את סיבותיו. אתה ואני עבדים למלך, ואיך עבד ידע מה המלך מתכוון?

      הגב לתגובה זו

    • מה אתה מבלבל ת'מוח

      MCB, 23/07/08 16:35

      אסונות קורים בכל ימות השנה בלי הבדל אם בין המיצרים או פורים

      הגב לתגובה זו

    • when is tkufat ben ha metzaeim (ל''ת)

      moshe, 23/07/08 16:38

      הגב לתגובה זו

    • יאללה יאללה יה ליצן כאילו לא קוראים אסונות גם במהלך השנה

      א, 23/07/08 17:02

      לא קרה במהלך השנה האחרונה שילדים התחשמלו או נשרפו למוות זה רק בתקופת המייצרים קורה?! לא היו פיגועים במהלך השנה זה רק בתקופת המייצרים קרה?! ואל תגיד לי שזה קורה יותר בתקופת בין המייצרים כי זה לא נכון אז תפסיק להפחיד את הציבור עם השטויות שלך תיכנס לחדר שלך ותלמד תורה אם אתה חושב שזה מועיל לך אז מברוכ אחי אבל אל תנסה להפחיד את הציבור אם תיאוריות שאין להם שום הוכחה מעשית

      הגב לתגובה זו

    • אסונות קורים כל הזמן וגם לחרדים! אז מספיק לבלבל את המוח! (ל''ת)

      ענת, 23/07/08 17:12

      הגב לתגובה זו

    • סייג לחוכמה שתיקה, כנס לקרוא, אידיוט

      אחד שהיה פעם דתי, וכבר לא....., 23/07/08 17:39

      ע''פ התאוריה המוזרה שלך לא מובן לי איך יום אחרי בין המצרים כשהמוני חרדים שחורים באים לנפוש בצפון, מוקפצים שוב ושוב יחידות החילוץ לסייע למטיילים עם כיפות שחורות גדולות שנקלעו למצוקות קשות ולאסונות.
      אסונות, מתברר, אפשריים גם אחרי בין המצרים ומשום מה הם פוגעים דווקא ב''גאונים'' שבמשך שלשה שבועות התנזרו מלצאת.
      מוזר? אהה?????

      הגב לתגובה זו

    • אתה פרימיטיבי

      דורון, 23/07/08 17:46

      אפשר לחשוב שבתקופות אחרות לא נהרגים אנשים מאסונות, טביעות,שריפות ועוד מרעין בישין. כאדם מאמין אני מתבייש בכתבה שלך.
      תפסיק להלך אימים על הציבור, זו אינה דרכנו ואיש באמונתו יחייה.
      תנחומיי למשפחות.

      הגב לתגובה זו

    • אפשר קצת הסבר יותר מפורט? (ל''ת)

      ..., 23/07/08 17:52

      הגב לתגובה זו

      • בין י''ז בתמוז לתשעה באב

        דנה, 24/07/08 01:16

        זוהי ''עונה'' בשנה שלאורך ההסטוריה היתה מרובת אסונות לעם היהודי,
        מומלץ להמנע מנסיעות מיותרות, ומעשיית דברים מסוכנים.

        הגב לתגובה זו

    • ובתקופה רגילה מה קורה

      רק בתקופת בין המיצרים נפגעים?, 24/07/08 07:47

      אין מה לעשות הכל כתוב למעלה ואי אפשר לברוח

      הגב לתגובה זו

    • אתה קשקשן!! הדת היהודית קיימת רק 2500 שנה!!

      מישהו, 24/07/08 12:11

      מאז ש''מצאתם'' את הספר במקדש בתקופת יאשיהו (ראה מלכים ב) כל הסתמכותינו על נכונות התורה היא על פי ספר זה. והיה והספר צודק אנו צודקים והיה וטועה כולנו טועים.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    אשת טורס

    אביעד ברוך, 23/07/08 15:08

    כל ''הניסים'' עם אשת טורס
    אנחנו נסענו עם אשת טורס לכרתים
    הבטיחו אתר נופש סופר דופר לחוף הים
    כשהגענו לשם התברר שאשת טורס לא עובדים כלל עם אתר הנופש ישראבלוף
    ואכסנו אותנו במלון שבשיפוצים על הר מרוחק מהים

    הגב לתגובה זו

    • זה בטח כואב להיות טיפש

      jay-z, 23/07/08 15:23

      הכתבה היא על אסון נורא - ואתה מוצא זמן לסגור חשבון עם סוכנות נסיעות שאולי היא לא טובה אבל אין לה שום קשר עם מה שקרה.

      הגב לתגובה זו

      • להיות טיפש לפעמים זה מקל, מונע ממך לחשוב ולהתעצב

        Avi Ecuador, 23/07/08 16:32

        יותר כואב להיות אידיוט, כולם דופקים אותך, ראה השמאל אצלנו וזה בלי קשר אליך ולתגובתך במקרה זה.

        הגב לתגובה זו

    • מה זה קשור עכשיו שלא נהנית בכרתים.... קרה אסון

      תמר, 23/07/08 15:34

      למשפחה, לא חשוב מי מכר את חבילת הנופש

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    מסקנה צריך לעשות חופשה בארץ

    אילן בן יוסף, 23/07/08 15:01

    כואב הלב לשמוע מקרים כאלה מן השמים תנוחמו

    הגב לתגובה זו

    • צודק, רק לא לשכוח לקחת מצנח כשהפלקל יתמוטט (ל''ת)

      יוסי, 23/07/08 15:10

      הגב לתגובה זו

    • כן, רק שכאן זה נורא יקר (ל''ת)

      ., 23/07/08 15:25

      הגב לתגובה זו

    • וואו איזו מסקנה מתבקשת... מה הקשר ? (ל''ת)

      טליה, 23/07/08 16:03

      הגב לתגובה זו

    • מסקנה שהגעת אליה בגלל שאין לך כסף לחופשה בחו, (ל''ת)

      שעול בן דוד, 23/07/08 17:35

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    רמת הבטיחות שם גרועה כמעט כמו בבאר שבע... (ל''ת)

    אלון, 23/07/08 14:56

    הגב לתגובה זו

    • נו מה כבר אפשר לצפות מהמזרח התיכון (ל''ת)

      ולדימיר, 23/07/08 15:17

      הגב לתגובה זו

      • נו ומה אפשר לצפות מהחיים???

        אחד, 24/07/08 04:41

        למות פעם

        הגב לתגובה זו

    • מה אתה מבלבל תשכל

      שלומי, 23/07/08 22:25

      היית פעם בטורקיה שאתה מדבר?
      קודם כל בבדיקות בשדה תעופה, בטורקיה בדקו אותנו פעמיים, לא רק עברנו דרך המכשיר, הייתי צריך(בן 15) להוריד את החגורה שלי. וגם לפני העלייה למטוס הייתה בדיקה הרבה יותר יסודית, אבל בישראל ישר אתה עובר דרך מכשיר אחד וזהו.
      ולא רק זה, בטורקיה תוך חצי שעה סיימנו את כל הבדיקות, בישראל אנחנו תקועים 3 שעות.

      המלונות שם פי 100 רמות מישראל.
      הרבה יותר מפואר שם, הרבה יותר בטוח.

      הגב לתגובה זו

      • לסוכן נסיעות:אומנם אתה מתפרנס מטורקיה אך מספיק עם

        @@@, 24/07/08 14:00

        הפרסומות הללו לנופש בטורקיה!לא עבדת על אף אחד!רוב הישראלים שנפשו בטורקיה יודעים טוב מאוד שהם המטוסים והמלונות שלהם זה תת רמה!כדאי לנסוע לכל מקום בעולם חוץ מטורקיה!

        הגב לתגובה זו

        • אסון (ל''ת)

          אילנה, 29/07/08 12:45

          הגב לתגובה זו

        • וינציה

          אילנה, 29/07/08 12:46

          אתה צודק הם נחמדים עד הכיס כי ברגע שקרה האסון הזה ואנחנו היינו שם שזה קרה הם הפכו את העור השנאה שלהם בלטה בעיניים , היו שם שוטרים וחיילים טורקים שהמבט שלהם אמר הכל

          הגב לתגובה זו

  • 17.

    לערי תנחומיי למשפחות אבל אלו תוצאות החיפזון של הטורקים (ל''ת)

    הם בונים מלון בפחות 12 חודשים, 23/07/08 14:53

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    יש להזהר בתקופה זו זל בין המיצרים שהיא תקופת פורענויות (ל''ת)

    רצוי להשאר לא הרחק מהבית ולהשמר, 23/07/08 14:50

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מה זה מסיבת קצף? (ל''ת)

    שואל, 23/07/08 14:47

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    זה קטב מרירי (ל''ת)

    חם ויפת, 23/07/08 14:46

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    תנחומים למשפחות - שלא תדעו עוד צער (ל''ת)

    רבקה, 23/07/08 14:37

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    איזה אסון. ניחומים למשפחות. יהי זכרם ברוך! (ל''ת)

    היה בתורכיה כמו כל עמישראל, 23/07/08 14:31

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    נסעו לבלות חוזרים בארונות. (ל''ת)

    רונן, 23/07/08 14:25

    הגב לתגובה זו

    • זה בטוח פיגוע של החיזבאללה!

      ישעיהו, 23/07/08 15:00

      או לפחות החמאס.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    אסון אסון מה אין שם מפסקים נגד התחשמלות ???????. (ל''ת)

    המום, 23/07/08 14:24

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אוי ואבויייייי מצמ-ז-ע-ז-ע. תנחומים (ל''ת)

    פ, 23/07/08 14:16

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    לא יאומן, חוסר אחריות לשמה! (ל''ת)

    אורטל, 23/07/08 14:08

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מנסיון,בהרבה תחומים הטורקים לא בטיחותיים מחוסר חשיבה (ל''ת)

    רונית, 23/07/08 14:05

    הגב לתגובה זו

    • בטיחות בתורכיה

      יורם, 23/07/08 14:29

      אני רוצה לציין שהייתי ב טופקאפי שנה שעברה .
      וראיתי יישום של נוהל החלפת נורה בחדר סקווש .
      שני עובדים+מכשירי קשר + נאמן בטיחות עם כל ההגנות והעיגונים .
      הלוואי עלינו .
      לפני שמזלזלים באחר -כדאי להביט במראה .

      הגב לתגובה זו

      • הניסיון שלי בשייט באופנוע ים בקרמלין= רחוק מלהיות בטוח (ל''ת)

        דני, 23/07/08 15:02

        הגב לתגובה זו

    • טיפשות???? חוסר בטיחות איפה אנו ואיפה הם

      אורן, 23/07/08 16:59

      בגלל שהם ''טיפשים'' וחסרי בטיחות
      יש להם 21 מליון תיירים
      כלכלה משגשגת ורק אנו נמצאים איפשהוא התחתית
      עם 2 מליון בקושי רעש צלצולים ובלי אסונות בכלל
      פל קל
      גשר המכביה
      ..........

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    יואו אלוהים..מסכנים :( (ל''ת)

    קארין, 23/07/08 14:04

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אני בשוק

    אזרח, 23/07/08 14:03

    מאיפה דבר כזה נופך על משפחה???

    הגב לתגובה זו

    • עם כל הצער והתנחומים, ממה אתה בשוק?

      למוד סבל, 23/07/08 14:18

      אפשר לחשוב שאנשים פה לא נהרגו משפחות שלמות בפיגועים או בתאונות. זה מקרה מצער וטרגי ללא ספק, אבל זה לא משהו שלא שמענו בעבר.

      הגב לתגובה זו

      • אפשר לסכל מראש אם מסובבים תרנגול מעל לראש ומשננים מנטרה פרימיטבית (ל''ת)

        ולבדוק מזוזה, 23/07/08 15:19

        הגב לתגובה זו

    • מהתקרה. (ל''ת)

      רשום בכתבה, 23/07/08 14:31

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    זוועה :-( אין ניחום! (ל''ת)

    דני, 23/07/08 14:01

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מסכנים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    יואווווו מסכנים!!!!!!, 23/07/08 13:59

    יהי זכרם ברוך!!!

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    שימו לב כמה אסונות בין י''ז בתמוז לט' באב. בין המצרים!! (ל''ת)

    יעקב, 23/07/08 13:56

    הגב לתגובה זו

    • from 10 tammuz till 9 be av (ל''ת)

      lazar, 23/07/08 14:17

      הגב לתגובה זו

    • יעקב, אתה כל כך צודק

      ערן, 23/07/08 14:22

      זה בטח בגלל שהם נהנו. וגם בגלל שלא שמרו שבת.
      אתה יודע מה? אולי חסרה להם אות במזוזה.
      אולי לא? אולי הם לא בירכו אחרי שעשו את צרכיהם כשיצאו מבית הכיסא.
      אני כל פעם נדהם מחדש מאנשים כמוך שזה מה שחשוב להם להדגיש בשעה שהורים קוברים את הילדים שלהםץ
      מעניין מה היית כותב אם חס וחלילה אלו היו הילדים שלך.

      הגב לתגובה זו

      • תורה שלנו תמימה ...

        בנימין, 24/07/08 01:07

        כבודו :תורה אף פעם לא אמרה האסונות קורה בגלל דברים שהזכרת בהפך תורה רק מברך את עם ישראל היא מלמדת אותנו דרך חיים ומציל אותנו ולא אחר רק הק''ב יודע מה הסיבה שגרם לכך אנחנו יותר מדי קטנים כדי לחקור את זה מהש אנחנו יכול לעשות להיות בצער ולהיות זהירים יותר ולא לזלזל אחד לשני כי אנחנו באותו גוף בגלל זה כואב לנו ( תורה שלנו תמימה ולא אוהבת עזות) תנחומים למשפחה לכל עם ישראל

        הגב לתגובה זו

    • בגלל דעות כאלה אני מתרחק מהדת (ל''ת)

      אליעזר, 23/07/08 14:27

      הגב לתגובה זו

      • אל תתרחק בגלל טפשים, אם יש לך במה להשתכנע ולהאמין זה עוזר בחיים (ל''ת)

        Avi Ecuador, 23/07/08 16:35

        הגב לתגובה זו

      • גם אלו שהיו שם התרחקו מדת

        גרינפילד דוד, 23/07/08 17:33

        במשך כל ההיסטוריה כל אלה שחתרחקו מדת נעלמו כך יקרה גם למדינת ישראל

        הגב לתגובה זו

        • באופן עקרוני עוד לא קם האדם שחי לנצח כך ''שתרגע''. (ל''ת)

          Avi Ecuador, 24/07/08 04:43

          הגב לתגובה זו

        • דווקא לא.... תאמין לי (ל''ת)

          yoYA, 24/07/08 23:16

          הגב לתגובה זו

    • מטומטם (ל''ת)

      המום, 23/07/08 14:36

      הגב לתגובה זו

    • אתה פשוט אידיוט

      אל אל, 23/07/08 14:40

      שמת לב לכמות המטומטמים ואתה בינהם בתקופה זו.אפשר לחשוב שמחוץ לתאריכים אין שום אסונות.כמה דביל אתה יכול להיות!!

      הגב לתגובה זו

      • אזהרה....

        בנימין, 24/07/08 01:12

        זה שונה בגלל שמזהירים אותנו בתאריכים האלו

        הגב לתגובה זו

        • אסון וינציה

          אילנה, 29/07/08 12:44

          אתה צודק

          הגב לתגובה זו

    • מצרים סבתא שלך- די כבר עם עבודת האלילים והאמונות הטפלות (ל''ת)

      סתם אחד, 23/07/08 14:41

      הגב לתגובה זו

    • הזלזול הוא של האנשים החכמים והאמונה והידע הוא של המטומטמים והגאונים (ל''ת)

      יהודי בדם, 23/07/08 14:57

      הגב לתגובה זו

    • תשים לב אתה למה שיש לך במוח: הבלים, שטויות, בורות, שביעות רצון עצמית (ל''ת)

      בושה ליהדות, 23/07/08 14:59

      הגב לתגובה זו

    • הדת היהודית צועדת אחורה

      י, 23/07/08 15:20

      פעם היהדות גולמה ברמב''ם היום יש את ה''רנטגן'' ושרלטנים אחרים

      הגב לתגובה זו

      • כל מי שנולד צועד אחרוה, כל יום הוא יכול לספור כמה שנים פחות נשאר לחיות (ל''ת)

        Avi Ecuador, 24/07/08 04:45

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    אסון (ל''ת)

    אני בשוק, 23/07/08 13:53

    הגב לתגובה זו