• 64.

    תעשה איתם היכרות

    ג'קסמן, 31/07/08 00:57

    על תופעת הנוער הנושר שמעת?

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    דבריו הנפלאים של ר' צדוק כה מתאימים לכאן וראויים ללמד את כולנו...

    יוני, 27/07/08 22:36

    מעשה בשני כהנים שהיו שניהן שוין ורצין ועולין בכבש קדם אחד מהן לתוך ארבע אמות של חבירו נטל סכין ותקע לו בלבו. עמד רבי צדוק על מעלות האולם ואמר אחינו בית ישראל שמעו הרי הוא אומר (דברים כא) כי ימצא חלל באדמה ויצאו זקניך ושופטיך אנו על מי להביא עגלה ערופה על העיר או על העזרות געו כל העם בבכיה בא אביו של תינוק (+אותו כהן שנהרג) ומצאו כשהוא מפרפר אמר הרי הוא כפרתכם ועדיין בני מפרפר ולא נטמאה סכין ללמדך ש ק ש ה ע ל י ה ם ט ה ר ת כ ל י ם י ו ת ר מ ש פ י כ ו ת ד מ י ם.
    אגב,

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    החרדים והערבים הם הסרטן של המדינה. אם לא נטפל בו - יאכל את הגוף כולו

    יש דרך להתמודד!, 27/07/08 17:08

    כיום כבר מבין רוב הציבור הציוני השפוי שיש שתי אוכלוסיות בתוך המדינה שיצרו תתי-מדינות משל עצמן, וכעלוקות מוצצות את דמו של הגוף שמחזיק אותן עד שיגמר הדם ויתמוטט לחלוטין.
    מדובר בשתי אוכלוסיות אנטי-ציוניות שמקבלות את כל הזכויות מהמדינה הציונית, ואף זכויות-עודפות, אך לא חייבות בחובות האזרחים הרגילים, ובקיצור משתינים עליה, על כולנו, בקשת.
    הם לא משרתים בצבא - לא הערבים (כי הם גיס חמישי מוצהר) ולא החרדים; הם מנצלים יותר מ-50% מכספי משלמי המיסים עם ה-12 ילדים למשפחה שלהם שמקבלים קצבאות ילדים, עם הביטוח הלאומי ודמי אבטלה וכו' וכו', ולעומת זאת לא עובדים ולא משלמים מסים (או כמו הערבים עובדים בשחור ולא משלמים מסים) - בקיצור לא משלמים מסים אך לוקחים את כל כספי המסים; הם מקבלים מערכות חינוך עצמאיות- אחת בשפה הערבית, לא שפת המדינה, המחנכת לשנאת המדינה ובעזרת השמאלנים (מחלה בפני עצמה - לפעם אחרת) גם למורשת ''הנכבה'', והשניה בחרדית, שפה של כת הזויה בת כשלוש מאות שנה, שמכשירה את חכמיה הגאונים להתנדנד מול סידור כל החיים ולא לתרום למדינה במאום. הם לא יהיו רופאים, לא חקלאים, לא טייסים, לא פקידי בנק, לא עובדי תע''ש, לא עובדי הייטק, לא פועלי בניין, לא עורכי דין ולא שום דבר. לא יוכלו לעשות כלום בעתיד למען כלכלת המדינה חוץ מלסחוט את הקצבאות שלה.

    מה צריך לעשות:
    1. שירות חובה לכל החרדים שלוש שנים (ולכל הערבים שירות לאומי). מי שלא רוצה - לכלא!
    2. ביטול כל קצבאות הילדים, לכולם, החל מהילד השני. מי שרוצה 10 ילדים - על חשבונו. אין לו כסף? שיעשה רק 2 ילדים.
    3. ביטול כל קצבאות האבטלה. לכולם יש עבודה. מי שלא מוצא עבודה ''במקצוע'' שילך לנקות רחובות או לקטוף עגבניות.
    4. ביטול מערכות החינוך העצמאיות - רק מערכת חינוך אחת ממלכתית ורק בשפה העברית. מי שרוצה אחרת (ערבית או חרדית) - שיממן לבד חינוך פרטי, וגם אז חייב לעמוד בדרישות הליבה!

    רק ככה נמגר את הסרטן הערבי/חרדי שמאיים עלינו לכלותינו. אנחנו חייבים לעשות זאת מהר לפני שיהיה מאוחר מדי.

    מי שבעד - שיגיב.

    הגב לתגובה זו

    • נכון. נכון. ועוד פעם נכון (ל''ת)

      אביתר, 27/07/08 21:25

      הגב לתגובה זו

      • מעניין שרצח האשה ז''ל בטירת הכרמל לא מטריד אותך

        יום יום, 27/07/08 21:53

        ע''י חילוני כמובן

        הגב לתגובה זו

        • כשמדובר במגיב בעל מנת משכל (IQ) שלילית, מיותר לגמרי לענות לו (ל''ת)

          חזור להתנדנד, חתיכת אפס, 27/07/08 23:40

          הגב לתגובה זו

    • אתה צודק אבל זה לא יקרה. מדינה של אימפוטנטים

      חבל, 28/07/08 11:08

      לצערי אין סיכוי שהפוליטיקאים חסרי עמוד השדרה בארץ יהיו אמיצים מספיק לעשות את הדברים האלה, כמה שהם נכונים.
      אולי אם יהיה מרי אזרחי אמיתי, הדברים יזוזו.

      הגב לתגובה זו

    • הדם שלנו עושה אותנו לאחים

      ג'קסמן, 31/07/08 01:13

      לפני 70 שנה היה אדם שדיבר כמוך על שתינו ועל כל עם ישראל, הוא לא עשה את זה בארץ שלנו אלא ב... גרמניה

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    אנחנו מכים ערבים אך גם מונעים מילדי הפרענקים להכנס לבתי הספר שלנו (ל''ת)

    געצל , משמרת הצניעות, 27/07/08 15:23

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    עינת ברזילי אינך מבינה מאומה!

    רון, 27/07/08 13:42

    אם היית יודעת מה זה תורה מהו לימודה מהו עבודת ד' לא היית מעלה בדעתך כתבה אומללה כזו אני מרחם עליך אנחנו בכלל לא בוויכוח את פשוט מסכנה שלא מבינה לא באותתו דו שיח אני מדבר על א את מדברת על ב כתבו כזו מראה את הבורות שלך בנושא יהדות מה זה לימוד תורה הסיבה והמטרה מאחל לך שתצאי מזה

    הגב לתגובה זו

    • יש לך גם נימוקים ענייניים?

      חילונית, 27/07/08 16:05

      או שאתה יודע רק להשתלח?

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    אפשר לכבות מדורה גם אם אתה לא כבאי....

    יוני יוסף 0526378558, 27/07/08 12:55

    לחרדים יש זכות להיות ימניים בדעותיהם ולהביע את דעתם לפתרון הבעיה. כמו שכולם יודעים ששריפה מכבים עם מים, כולם יודעים שהפתרון לטרור הוא מלחמת חורמה, כי את כל השאר כבר ניסו השמאלנים. היו בטוחים שאם החרדים היו שמאלנים ודאי שהיה מותר להם להביע את דעתם...
    לא ראיתי אף לא סוג אחד כזה של מאמר נגד האוייב האמיתי : ערביי ישראל.יש להוגי הדעות וכותבי המאמרים את כל הסיבות לתקוף אותם,(קצת יותר סיבות מהחרדים) אך הם לא עושים זאת. החכי"ם הערבים מצביעים בהצבעות גורליות לעתיד היהודים ושם אף אחד לא פוצה פה ושואל "למה לעזאזל ערבים שלא עשו צבא/ שירות לאומי יכולים לסכן יהודים בהצבעתם"?. איזו זכות יש לאחמד טיבי ולבשארה המרגל לקבל משכורת על חשבון משלם המיסים כדי להילחם במדינה?
    אחים יקרים תתעוררו!!!! האוייב האמיתי אלו ערביי ישראל.
    בניגוד לחרדים ערביי ישראל חפצים בהשמדתינו הפיזית, הם גם עלוקות מוצצי קצבאות וגם גייס חמישי. לא הולכים לצבא וגם לא לזק"א. הם בניגוד לחרדים זורקים אבנים גם ביום חול וגם בשבת!
    אך לפובלציסטים מה אכפת, הלא הכבשה החרדית השחורה היא האשמה ולא הזאב הטורף הערבי.
    למה נראה לי שלא יפרסמו את התגובה הזו?

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    מילים בסלע!!

    י, 27/07/08 01:33

    אל תתרגשו משאר התגובות.. הרי החרדים מפסיקים את לימודם כעת, ומתיישבים מול המחשב כדי לטהר את שמם ולהכפיש כל מי שיוצא נגדם, כפי שאנו רגילים כבר בטוקבקים, בלי לעשות חשבון נפש אמיתי בינם לבין עצמם...

    הגב לתגובה זו

    • Ushtukei bitrein

      לטהר את שמם ? from whom, 27/07/08 11:02

      The fish stinks from the head. You have a first class Boged as a prime minister, uma yaasseh haben shelo yechtah. And you were trained to hate the Datiyim, yet from your mothers milk. Try a more updated mantra.

      As for the article, desperately fending for their lives having a memshelet ozlat yad, does yet not make anyone a military fighter.

      הגב לתגובה זו

    • עוד מסכן

      רון, 27/07/08 13:43

      בריאות אחי

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    איזה זיבולי שכל

    קצין חרדי, 26/07/08 20:59

    אני קצין חרדי שמשרת בגדוד הנח''ל החרדי. לפני שאת סתם מורחת כתבת דעה חסרת דעה. אולי היה כדאי שהיית מנסה לודא כמה חרדים מתגייסים היום בשקט בשקט.

    אני נמצא בצבא ורואה את הדברים מבפנים. לצערי נפלת בגדול.

    הגב לתגובה זו

    • אפשר מספרים? (ל''ת)

      תמי, 27/07/08 20:49

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    באמת ,שיוציאו את המרץ שלהם בטירונות של גולני או צנחנים , (ל''ת)

    הגיבוירים הגדויילים מישיבות ירושלים !, 25/07/08 17:21

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אני מבין את החרדים...

    אלירן, 25/07/08 14:36

    מתי בפעם האחרונה ראית את הצבא מגן עלינו מפני הערבים שאתה מכנה 'קורבנות' אבל למעשה השאיפות הלאומניות שלהם הופכות אותם בפוטנציאל מ'קורבנות' לפצצות מתקתקות שהמטרות שלהן מקדשות כל אמצעי.
    יש הרבה חרדים שאומרים שהם לא מוכנים להתגייס לצבא מכיוון שהצבא אינו צבא הגנה כמו שטוענים הימנים, ולא צבא התקפה כמו שמגנים השמאלנים, אלא הוא פשוט חסר תועלת עקב מחסור במטרות ולאומיות, הם צודקים, ואם זאת הסיבה לאי גיוסם, אז היא מוצדקת.
    אנשים שמתבטאים כמוך בוודאי לא יקבעו את סף המינימום לזכות להחזיק בדעות ימניות, מי אתה בכלל?
    מי יתן וירבו אנשים כאלה, שלפחות הם, שאינם אנשי חוק , יחזירו סוג של מאזן איימה, לפחות כלפי פנים.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    You are so full of shit, az nisht pashut

    Yefei nefeshism al cheshbon YEHUDIM, HUH, 24/07/08 17:37

    First, it is widely known that all palestinians are not only happy to such pesha neged enoshut, but wouldn't hesitate to subtly even give a hand, such as spying where there is busy traffic, the time and place. What you cannot deny is the candies being served all over the place without discrimination, even in the prisons. Which in turn reminds me of why those slaves prisoned in Egypt were also punished, because they were happy for the sufferings of the Jews. Veal kaze ne'emar TOV SHEBENCHASHIM RETZOTZ ET MOCHO. Kama tzadku divrei chachamim.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    ממש להתפעל מהרגישות שלך לאלימות....

    טלי קורה מבין עינייך, 24/07/08 09:19

    החילונים התרגלו כבר לתופעה שילדים בני 10 רוצחים את חבריהם, שנהגים בכבישים דוקרים את אלו המעיזים לצפור להם, שגברים מדרדרים את נשותיהם לתהום או חונקים אותן לחילופין, שילדים מבתים ''טובים'' שורפים בעלי חיים בעודם נושמים, שוויכוחים על בחורה מסתיימים ברצח אכזרי ומרושע. החילונים התרגלו לכך שתלמידים צעירים מגיעים לבתי ספר עם כלי נשק, שבתי הספר החילוניים נהפכו לזירת מלחמה במלוא מובן המילה ושתיקים פליליים נפתחים לבני נוער בקצב גובר והולך. החילונים התרגלו ממזמן לאלימות משתוללות (ולעיתים מאורגנת) במגרשי הכדורגל ובמקומות הבילוי של סופי השבוע וברחובות הגובים לעיתים מחיר בחיי אדם. הם גם התרגלו לאכזריות המטפסת לשיאים חדשים במקרי הרצח עליהם אנו שומעים מדי יום וכבר לא יוצאים מגדרם אלא אם כן מדובר ברצח מסוג המהווה חידוש בתמונת עולמם . אלימות היא לחם חוקם החל בסרטי הטלוויזיה והקולנוע להם חשופים במנות גדושות בני הנוער החילוני מגיל צעיר דרך הרחוב ובתי הספר בהם האלימות מתפשטת כאש בשדה קוצים ועד להתנסות מעשית באירועים אלימים ברמה כזאת או אחרת.
    ואת מתרגשת ממחאות אידיאולוגיות של החרדים....

    הגב לתגובה זו

    • אבל לכאורה זה בדיוק מה שהיא אומרת

      פנדה, 24/07/08 13:36

      לא שאני מסכים עם ההכללה שנעשתה, ועם ההגדרה של שבאבניקים כ''תלמידי ישיבות'', כי הרי בישיבות הם לא ממש לומדים, אבל את אומרת מה שהיא אומרת - שמהחרדים מצופה ליותר.

      אלימות היא עניין תרבותי. ישנם חילונים אלימים וישנם דתיים ומסורתיים אלימים, וזה ממש לא קשור ליראת שם, זה רק עניין של תרבות. במקרה החילונים האלימים והמסורתיים האלימים שייכים לרוב לתת-תרבות הערסים, שבתוך מהתפריט המגוון שלה שכולל הטרדות מיניות וסכינאות תמצאי גם מנהגים יהודיים מסורתיים, כשהפנינה שבכתר היא הכיפה הלבנה הגדולה שהולכים איתה ביום כיפור, או לחילופין לתא המעצר.

      הגב לתגובה זו

      • כל אלו למדו במערכת החינוך הכושלת שלך (ל''ת)

        מנסה לברוח מאחריות הא?, 24/07/08 20:55

        הגב לתגובה זו

        • הם למדו בחינוך החרדי! מה הקשר לכותבת? (ל''ת)

          מה הקשר?, 29/07/08 12:14

          הגב לתגובה זו

  • 52.

    אם חיי האברך כל כך טובים מי מפריע לך ולשכמותך להצטרף אליהם?

    אאא, 24/07/08 09:14

    אם חיי האברך כל כך טובים מי מפריע לך ולשכמותך להצטרף אליהם? מי הוא זה העומד בדרככם? אילו אידיאלים מנחים את הצבור היום בישראל חוץ מן האידיאל של קידוש החיים למען הכסף ורווחה כלכלית? אתם הישראלים, שהעלתם את הנהנתנת הפראית לדרגה של אלילות, יודעים היטב שהלימודים האקדמיים ישתלמו לכם כלכלית בעתיד בעוד שלימודי הכולל לא יקדמו אותם לשום מקום מבחינה זו (מן הבחינה האמיתית אין ספק לימודיו של מי אינם מקדמים אותו לשום מקום...). לכן איכם מצטרפים לאותם ''עושקי'' הקופה הצבורית (תקציבי המוסדות להשכלה גבוהה הם אסטרונומיים וגבוהים פי כמה) כיוון שחיי עוני עבור אידיאלים רחוקים להיות משאת נפשכם והיות ואידיאלים לא נמצאים כלל בתמונת עולמכם שנבנתה על בסיס ערוץ 2 , הוליווד ועוד אסכולות שכאלו...

    הגב לתגובה זו

    • רווחה כלכלית היא אבן יסוד ביהדות, מי שעני מרצון לא מתנהג כמנהג אבותינו

      פנדה, 24/07/08 13:38

      אבותינו כלכלו את עצמם, ראו ברכה בעושר וברווחה הכלכלית - ''אם אין קמח אין תורה''. הנזירות היא תופעה שהתחילה בכלל בנצרות, אז אין מה להתגאות בה.

      הגב לתגובה זו

      • ואני כדתי עובד, ועוד עשרות ומאות אלפי מצביעי ש''ס עובדים, רוצים בכך (ל''ת)

        ומוכנים לממן זאת, יש לך בעיה עם זה?, 24/07/08 20:56

        הגב לתגובה זו

    • אפילו על בסיס ערוץ 2 לא דוקרים יהודים

      דניאל, 25/07/08 12:06

      זה מה שלומדים בכולל?

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    ראה את תגובתי לדברי # 43. (ל''ת)

    מולי, 24/07/08 09:14

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    את ודומייך הפרזיטים האמיתיים

    אלחנן, 24/07/08 09:13

    פרזיטים הם אלו המתעלמים מחובתם היהודית והשואפים להפוך את עם ישראל לאוסף בני אדם כדוגמת מאות כאלו הקיימים בעולם. פרזיטים הם אותם שנולדו לאם יהודיה ואינם לומדים תורה כמוטל על כל אחד מישראל, פרזיטים הם אלו שאחרים צריכים ללמוד תורה עבורם כיוון שכל ישראל ערבים זה לזה. פרזיטים הם אלו המתמסרים לחיי החומר, העובדים 10-12 שעות ביום תוך התעלמות מן השאלה מהי חובתו של האדם בעולמו. חמור עובד לא פחות מהאדם ואין בכך כדי להוסיף לו שום ערך מוסף. עבודה הנה צורך כאכילה וכו ובשום אופן לא ערך כפי שחושבים הטיפשים. הרמב''ם קבע כי ''לולא המשוגעים העולם היה נחרב''. עובדי חברת החשמל, בזק וכו הנם אכן כאלו כי את רגעי החיים שביכולתם לתרגמם לקיום נצחי הם מבזבזים על מלחמת ההישרדות. אין הם חיים חיי מטרה אלא חיי הישרדות כמקובל בעולם החי ומימילא קשה להבין באיזה מובן הם בני אדם בכלל (אדם ככינוי לנזר הבריאה)

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    רוצים רק זכויות?

    שלמה, 24/07/08 08:49

    אני מאלה שמתקומם נגד האפליה בדם שמתבטיאת בחוק טל ובסיסמה המבישה של ''תורתו אמונתו''.אותו ציבור לא רק שאינו מקיים את חובותיו (לא כל כך באשמתו) נהנה מפטור שרות צבאי,קיצבאות ילדים לא הגיוניות,סובסידיות ברכישת דירות,ותמיכות כספיות כי ,,,הם לא עובדים.
    הם שמכירים את התורה והבתובים יודעים כי אין לימוד תורה משחרר מחובות המקום, ההיפך נאמר אפילו שגם חתן בחופתו לא משוחרר מלהילחם . רק אצלנו הכל הפוך וטוב עשתה המחברת שחשפה את הבושה והכלימה והאבסורד של המיגזר החרדי ושותפתה הכנסת.

    הגב לתגובה זו

    • שמירה על העם היהודי חשובה יותר משמירה על העם הישראלי (ל''ת)

      יצרת בעיות? תפתור אותם בעצמך., 24/07/08 09:04

      הגב לתגובה זו

      • זכותך להיות אנטי-ציוני

        פנדה, 24/07/08 13:40

        זכותינו כציוניים להתנגד לזה, וכל עוד אנחנו מאכילים אותך ואת ילדיך ואתה ממשיך להתנגד לקיומנו - אתה ההגדרה המילונית לפרזיט.

        הגב לתגובה זו

        • אני מאכיל את המערכות המושחתות שלך וכספי המדינה אינם של אביך

          בלעדי היית יודע מהי ציונות?!, 24/07/08 21:00

          הציונות ההרצליאנית היא מסלול התאבדות והתבוללות לאומית ופרצופיהם של המאכלסים את מדינת ת''א מוכיחים זאת ללא שום פקפוק.
          ציון וציונות היא יסוד מרכזי ביהדות, אין לה שום קשר לציונות המעוותת והמסולפת של הקומוניסטית האתאיסטים.

          הגב לתגובה זו

    • קצבת הילדים היא 140 ש''ח לילד , אנטישמי קטן שכמותך (ל''ת)

      אכלת חרדים לארוחת הבוקר?, 24/07/08 09:05

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    תגובה

    אדם, 24/07/08 08:17

    לא ברצון אני מתרב בדעתך,או בכול זאות יש דברים שגם אותי מזזע,וזה,אי גיוס החרדים,
    בכל המדינות נורמליות,יש גיוס,או חובה,או התנדבות,כמו לדוגמא שבדיה,כאן,בארץ שלנו יש גיוס,האם באמת יש גיוס,או שזה הולך לפי מזל? ככמה שאני רוא,לחרדים ולמתחפסים לחרדים,יש מזל גדול,לא מגייסים אותם,הם חרדים, אוי ויי ,אני חושב שאשמה בממשלה,בגלל פוליטיקה,צריך קולות לשלוט במדינה,כל המפלגות הדתיות,מעמידים תנאים בתמיכה של הממשלה,וכך זה עובד,וכך העם,המדינה סובלת,בגלל הפוליטיקה,האם יש פטרון לדברים האיומים האלה? כן, הכל תלוי רק
    בבוחרים, יש ללחת לבחירות בנחישות,עם מתרה לשנות את השיתה,לזה צריך רק פעם אחת לישבור את הקואליציות,כולם מצבעים למפלגה אחת,
    כלומר,או ליקוד,או עבודה,לא להצביע לשום מפלגה אחרת,אז אחת מהשתיים יקבל את הרוב,ינהל טוב את המדינה,תשאר עוד קדנציה,לא, אז השניה תעלה בבחירות הבאות.כך העם תפרק את כל המחרים במפלגות הקטנות,ולמפלגה השולטת לא תהיה צורך לתת לתומחים הטבות של מיליארדים,רק בכדי שיתמחו בהם.
    בהצלחה בבחירות הבאות,
    זכרו, או ליקוד,או עבודה, לא יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    כאשר אין על מי לסמוך עושים האזרחים כרצונם

    צפי, 24/07/08 07:39

    איזה ממשלה יש לנו שפוחדת להחליט כן להרוס
    את הבית של המחבל,ועכשיו לפני בחירות
    בכלל הפחד לאבד את הכיסא גדול יותר מהפחד להרוס את המדינה,אז טוב עושים האזרחים.....

    הגב לתגובה זו

    • ממשלות ישראל מגדלות טיפוסים כמו גולדשטייןבחוסר התגובה שלהןכלפי מפגעים

      muli, 24/07/08 09:02

      זה צפוי לחלוטין שאזרחים החשים חסרי אונים לוקחים את החוק והענישה לידיהם. אני מתפלא שסברים כאלה קורים אצלנו כל כך מעט (בניגוד לצד השני, שאינו פוגע בפושעים היהודים אלא בכל יהויד הנקרה בדרכם, אישה וילד.
      בתלמוד מסופר על אחד מראשי הסנהדרין שהתפאר שבימיו לא הוצא אפילו אחד להורג. השיבו לו: יופי לך; אתה הרבית רוצחים ודם נקיים על כפיך.

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    איזו כתבה קצרה ורדודה

    אלי, 24/07/08 07:36

    כן החרדים כמוהם מתעוררים מריח הדם.. פחח אוי נו כשקוראים את זה הולכים להקיא משנאה נוטפת ודמגוגיה של מחשבות שלך מלפני השינה דיי תפסיקי לכי לפסיכולוג.
    אה ולדעת הכותבת החיילים טוחנים שמירות ומתרגלים במטווחים בשביל לממש ''מוטיבציות קרביות''? את ממש שונאת ישראל יענו הרחמים שלך על הערבים זה מפלצתי את פשוט פוחדת אפילו לרשום שצהל חס ושלום פועל נגד מישו... הכל מטווחים ותרגולים וטחינת שמירות ..את זועקת לעזרה.
    אה ואת משווה מאבק נגד הומוסקסואליות שזה מאבק ערכי לגיטימי למאבק נגד טרוריסטים ? הכל אצלך מתערב ומתבלגן הכל אמוציות.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    איזו כתבה קצרה ורדודה

    אלי, 24/07/08 07:33

    כן החרדים כמוהם מתעוררים מריח הדם.. פחח אוי נו כשקוראים את זה הולכים להקיא משנאה נוטפת ודמגוגיה של מחשבות שלך מלפני השינה דיי תפסיקי לכי לפסיכולוג.
    אה ולדעת הכותבת החיילים טוחנים שמירות ומתרגלים במטווחים בשביל לממש ''מוטיבציות קרביות''? את ממש שונאת ישראל יענו הרחמים שלך על הערבים זה מפלצתי את פשוט פוחדת אפילו לרשום שצהל חס ושלום פועל נגד מישו... הכל מטווחים ותרגולים וטחינת שמירות ..את זועקת לעזרה.
    אה ואת משווה מאבק נגד הומוסקסואליות שזה מאבק ערכי לגיטימי למאבק נגד טרוריסטים ? הכל אצלך מתערב ומתבלגן הכל אמוציות.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אניי חילוני

    קובי, 24/07/08 02:40

    דתים חרדים אוהבים יותר יהודים מסוג של חילונים שסובלים מריגשות אשמה .ומתבישים בזהותם .חרדים לא מתגיסים מסיבה מאד פשוטה .הצבא לא מקפיד על ההלכה .אני בן חמישים ולמדתי מאוחר מידי ואני לא חוזר בתשובה את ההסתה ומסע ההכפשה עם שטיפת המוח שהממסד הישראלי עושה לנוער ולציבור בכללותו מאז תחילת הציונות המודרנית .נמאס לי מהעתונאים סוביקטיבים שכאילו מבינים....

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    האם אירועים בודדים מאפיינים ציבור שלם?

    שונא דמגוגים, 24/07/08 01:26

    המתאבד ברוך גלדשטיין,המחתרת היהודית,ניסיון הטמנת פצצות בבית ספר לבנות במזרח ירושלים,רצח יצחק רבין,אירועי עמונה,שלא לדבר על ''אירועים קטנים'' כמו התעללות בפלסטינים חפים מפשע,נאצות וגידופים לעבר חיילי צה''ל.
    האם ההתנהגות של הציבור הזה לא מצדיקה מאסר עולם לכולם ללא אפשרות חנינה מהנשיא?
    התשובה היא שכמובן שלא,
    אם כך לא ההגיון הזה לא פועל כשזה מגיע לחרדים,או לחילופין כלפי הערבים.

    הגב לתגובה זו

    • הכותרת שלך עונה בדיוק על תגובתך וסותרת אותה. זה יבול של 40 שנה

      מולי, 24/07/08 09:13

      מן הצד הפלשתינאי כל המעשים האלה הם יבול של חצי שנה בלבד. החבר,ה האלה המנאצים כדבריך את חיילי צה''ל זה לא סתם באופן עקרוני, שהרי המקללים עצמם מתנבים ליחידות המובחרות של צה''ל ורבים מהם נופלים במלחמות ובפעילויות השוטפות. הם מגדפים את החיילים כאשר אלה מגוננים על פלשתינאים מתפרעים הקוראים ''אל דאולה מעאנה'', ''הממשלה איתנו'' - כמו בתקופת המנדט הבריטי.
      הפעולות המטופות שמניתי נובעות מתחושה שהממשלה חסרת מעש, אינה מגינה על אזרחיה, כובלת את ידי כוחות הביטחון, ובעצמה במקום לספק הגנה וביטחון עוסקת בשאלות כמו האם לשחרר 500 רוצחים או 1000. עם דם על הידיים, וגם משחררת רוצחים כמחוות לכ בוד כל משתין בקיר שמבקר או לא מבקר בארץ.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    האם אירועים בודדים מאפייניים ציבור שלם? (ל''ת)

    שונא דמגוגים, 24/07/08 01:13

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    זאת בדיוק הנקודהץ (ל''ת)

    אביתמר, 24/07/08 00:38

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אחריותה הבלעדית של הממשלה - אין בטחון! מה מצפים מהאזרחים המפוחדים?

    א.נ, יהודה, 24/07/08 00:35

    שלא תחשבו שהמצב ימשך כך להרבה יותר מדי זמן והיהודים ישבו מהצד לראות כיצד יורקים להם בפרצוף ורוצחים בהם לא אבחנה. כל יהודי היום שהולך ברחוב חושש על חייו והממשלה לא מוציאה הגה, אפילו לא מנגינה של מרש. המדינה לא מספקת לאזרחיה היהודים את החובה המינימלית שכל שלטון כלשהו, דמוקרטי או עריצות חייב לספק. זה מה שמחזיק את השליט בכיסא, הבטחון לתושבי ארצו. מדינה שאיננה מסוגלת לספק בטחון לאזרחיה, וזאת כתוצאה של מחדלים חוזרים ונשנים כלפי אויבינו, תגרום לאנארכיה. מדוע דווקא החרדים? מדוע לא החילונים? הסיבה פשוטה מאד! החרדים מאוגדים, מאוחדים וקשורים בקהילה שלהם. קל להם להתארגן ולהגיב באופן פעיל ומהיר לעוולות כלפיהם, ואף כלפי כולנו, כדוגמת מחבל הטרקטור. לעומת זאת החילונים מפורדים בינם לבינם, למעשה אין הם אפילו אומרים ''שלום'' לשכן במדרגות הבית. רובם מכירים רק את עצמם ואת חוג החברים כאשר כל חבר חי בקצה השני של הארץ. זוהי תוצאה מכוונת של פעולות הממשלה להפרדת האנשים - הפרד ומשול. זאת עשו באמצעות שטיפת המוח שלנו שהפכה אותנו לעם של סוציומטים - היחיד חשוב מהכלל. כך הם שולטים בנו בקלות, במליוני אנשים מבלי למצמץ - הם מסוגלים לעשות לנו את כל העוולות שבעולם ולנו לא תהיה דרך מוצא, אין לנו חברים. על זה סומכת הממשלה במחדליה המכוונים. מה אכפת להם? אפילו הטורקים שחיו תחת שלטון אבסולוטי קשוח היו מסוגלים לקבוע מי יהיה בשלטון יותר מאיתנו. אלק דמוקרטיה - דמוחארטה.
    מה שמעניין כאן שכשהערבים מגיבים כלפי ''עוולות'', זה תמיד ''ספונטני'' ואילו כשהחרדים מגיבים, וזה בעיקר הם היחידים שעומדים על זכותם להגיב על עוולות,זה ממש פשע מאורגן. החרדים אינם בני אדם שפוחדים על חייהם כשהם הולכים ברחוב. זה ממש נורמאלי להסתובב ברחוב ולהסתכל על כל בן אדם לבוש מעיל או במשקפי שמש, או על טרקטוריסט, או על גנן עם המעדר כמחבל בפוטנציה שחושב כיצד לחסל אותך. התגובה שלהם היום היא התגובה הכי טבעית שקיימת למתרחש זה עשוריים. יהודים מפחדים להציג את פרצופם ברחוב, והיום אף לעמוד ברמזור אדום כשטרקטור נמצא בסביבה.
    לאן הגענו? לאן מצפים מאיתנו להגיע? מתי יגיעו מים עד נפש?
    מחדלי הממשלה הזאת מזה עשוריים הובילו אותנו עד הנה. הכניעה בפני מבקשי רעתנו השונים והמשונים, הפיכת כולנו בני ערובה בידיהם של שוטים, הנסיון להפוך את כולנו לנקבות חסרות ישע שאינם מסוגלים להגן על עצמם - הרצון להפוך את החייל היהודי למין מלאך גבריאל אשר בראש מעייניו עומדים זכויות האויבים. העונשים המגוחכים שמקבלים האויבים - הרוצחים ביניהם יושבים בבתי מרגוע בכלא ועושים תואר שני בלשון עברית במקום לנפץ את גולגולתם או להורגם בארבע מיתות בית דין. איפשור המצב שכל אזרחי העולם השונים מסוגלים להפגין נגד חיילי צ.ה.ל ולגרום לדמורליזציה בינינו, וזאת אף בשטח אש. גירוש יהודים מאדמתם, אדמת ארץ ישראל ונתינת פרסים רבי ערך לרוצחים בנו. הרעיון שלאויבים שלנו, אלה שמבקשים לרוצחנו נפש ישנה זכות בדיוק כמונו - גם הם בני אדם, לא? הויתור לערבים על הוצאה להורג ברחוב ברוב עם של יהודים תועים בדרך.
    חייבים להודות! חייבים להסמיק מכלימה! אנחנו הבאנו זאת על עצמנו, הממשלה שלנו שאנו בחרנו בה, פעם אחר פעם, מבצעת מחדלים שגורמים להרס וחורבן, מוות במשפחותינו. שלום לא עושים עם אויבים! הסכם עושים עם אויבים מנוצחים מובסים ומושפלים. לבן הוא לבן ושחור הוא שחור. אסור לעקם את האמת כדי להוביל למה שחולמים ומפנטזים שיהיה. מה שמעקמים עף כבומרנג ישר בפרצוף.
    במידה והמצב יימשך כך ישנה רק אפשרות אחת. גם החילונים יקומו יום אחד ויאמרו די! הם יקומו יום אחד ויעלו לרגל לירושלים ויעקרו את ראש הממשלה עם הכסא ביחד מעל השולחן שלו. זה מה שתמיד קרה בהיסטוריה וזה מה שיהיה. לכל פעולה ישנה תגובה.

    הגב לתגובה זו

    • Halvay sheyirbu kmotcha beYisrael,

      Ychi Baruch even zahav, 24/07/08 17:41

      At least someone is SHAFUI

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    מילים כדורבנות!!! (ל''ת)

    נהניתי, 23/07/08 23:46

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה אמת ובמקום וכולנו מבינים ולא רוצים ליראות

      ashe, 24/07/08 10:39

      העינים לא רוצים ליראות והאוזנים לא רוצים לישמוע והרגליים לא רוצים ללכת העם מאבד את הביטחון האישי בגלל הפילוג והשינאה והאשמות שוו ולא לומדים תמיד הישתוריה חוזרת על עצמה

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    ולמה החילונים בוגדים בעם היהודי ונלחמים נגד קיומו? (ל''ת)

    אאא, 23/07/08 23:32

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    שמענו על דתי לאומי שרצח ראש ממשלה בשם התורה כפי שהדלי''ם מפרשים אותה (ל''ת)

    תקני אותי אם אני טועה, 23/07/08 23:30

    הגב לתגובה זו

    • And how many were murdered, and R''L will be from your RABIN LEGACY,HUH (ל''ת)

      a time for everything, 24/07/08 17:43

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    יאללה חרדים להתגייס, אחרת מי יעיף אותה מביתה בהתנתקות הבאה?

    ברגישות ובנחישות, 23/07/08 23:28

    למה רק לחילונים שמורה הזכות להעיף את הדתיים הלאומיים מביתם ולהכות אותם מכות רצח?
    למה רק אוכלי הנבלות והטרפות ראויים לזרוק את הדתיים הלאומיים מבתיהם ועוד לזכות בחיבוקים ונשיקות בשם האחדות הקדושה והגאולה שבאה קמעא קמעא בעוד שהחרדים באופן קבוע זוכים לקיתונות של בוז והשמצות מצד אלו שבאופן מתמיד חוטפים יריקות במנות גדושות מבועלי הנידות ובולסי החזרזירים?
    אתמהה!

    הגב לתגובה זו

    • טיפוסים נאלחים כמוך הצבא לא ירצה לגייס בכל אופן (ל''ת)

      פנדה, 24/07/08 13:42

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    יצור הכלאיים הדתי לאומי הוא היצור הבזוי ביותר

    הזהרו מן הצבועים, 23/07/08 23:23

    הגר''א, ר' ישראל סלנטר, ר' חיים מוולוז'ין, ר' חיים מבריסק, החפץ חיים, ר' חיים עוזר, ר' יצחק אלחנן ספקטור, החזון איש, וכו וכו, מיהם לעומת חניך קטנטן של בני עקיבא שמשרת בצה''ל , הולך לים, קורא חסמבה ואומר הלל בים העצמאות? כמה טוב שיש מבריקים כמוך המודיעים למי ששכח מהו טיבו של המיזרוחניק הממוצע. צבועים הם השנואים ביותר ולא פלא שלבעיטה שחטפתם מהחרדים לדבר ה' שהקיאו אתכם מציבור שומרי המצוות מתווספות גם בעיטות הגונות מהחילונים, בעלי בריתכם המושבעים. ניסיתם להשפיע ''מבפנים'' סופכם שיצאתם קרחים מכאן ומכאן ולא השפעתם על אף אחד. רציתם להיות גשר ולבסוף מצאתם עצמכם אחר כבוד מוטלים ממנו. קשה לומר זאת אבל אם היתה מעט סימפטיה כלפכם היא גם הולכת ומתפוגגת. כנראה שזה מגיע לכם.

    הגב לתגובה זו

    • הזהרו משנאת חינם

      פנדה, 24/07/08 13:43

      בעצם, הרי אתה מייחל לחורבן בית שלישי...

      הגב לתגובה זו

      • יש כאן גרורה של ארה''ב בסה''כ, על איזה בית שלישי אתה מדבר? (ל''ת)

        די לזיופים!, 24/07/08 21:01

        הגב לתגובה זו

  • 34.

    אני יהודי, לא ישראלי

    זכותך למות עבור הישראליות, בעיני זה דבילי, 23/07/08 23:20

    ישראלי יכול להיות דרוזי, רוסי גוי שמשרת בצה''ל, תאילנדי טוב שקיבל אזרחות וסתם מי שאבותיו היו יהודים ועולמו התרבותי דהיום קרוב הרבה יותר לזה של הגרמני והאנגלי מאשר לזה היהודי.יהודי היום הנו מה שהיה מאז ומעולם, חי בהתאם ליהדות ועקרונותיה ואינו מתרגש מן הסחף המערבי האופנתי והחולף מתוך בטחון שגם הוא כגורל קודמיו ימצא את מקומו בהררי הזבל של ההסטוריה בדיוק כמו הגורל הצפוי לישראלי שמקשקש ומרבה להג ריק מתוכן על היהדות בו בשעה שעיניו נשואות בערגה בלתי נשלטת מערבה, אל מעבר לים...

    הגב לתגובה זו

    • בלה...בלה...בלה... (ל''ת)

      א, 24/07/08 07:07

      הגב לתגובה זו

      • ניסית לקרקר או לגעגע? (ל''ת)

        צריך עזרה מותק?, 24/07/08 08:59

        הגב לתגובה זו

    • אתה בטח אפילו לא יודע מי היה ישראל... בור ועם הארץ (ל''ת)

      פנדה, 24/07/08 13:44

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    החילונים השמאלנים הם הסרטן הממאיר של מדינת ישראל! (ל''ת)

    מנסים לפזר רימון עשן, 23/07/08 23:16

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    ומי ישמור על היהדות וידאג להעבירה לדורות הבאים, החפיפיקים מהמפד''ל? (ל''ת)

    המצווה היחידה בתורה - אף שעל!, 23/07/08 23:12

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אם החרדים מסוגלים לנשום, למה הם לא מתגייסים? (ל''ת)

    עינת ברזילי - בקורת התבונה הטהורה, 23/07/08 23:10

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    השמאל הקים את המדינה, השמאל מחריב ויחריב אותה (ל''ת)

    חפשי לך תעסוקה מטומטמת צהובה ועלובת נפש שכמותך, 23/07/08 23:09

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    יש הרבה שלא מתגיסים-רק מעטי מעט קרביים-היכן התקשורת??

    אבי, 23/07/08 20:39

    מדוע לא נלחמים בתופעה???

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    כל הכבוד לכותבת

    tro bendi, 23/07/08 19:07

    פיתחתי לי מנהג בזמן האחרון לקרוא תגובות ורק אחר כך את הידיעה.מה אני יגיד כבר חשבתי שיש חילול השם בכתבה לפי התגובות.
    חרדים לא חסרים לצבא שלנו בדיוק כמו שהערבים לא חסרים לצבא שלנו ובדיוק כמו אלפי טבחים (מזל שהעיפו אותם קיבינמט),עובדי רסר וש.ג שיוצאים הבייתה ומגיעם לבקור בביס שלך פחות מהרמטכל.
    הצבא הוא כלי להתקדמות בחברה ולא אבן נגף.
    את באמת חושבת שאותם חרדים חיים חיי נהתנות בזכות זה שהם לא עושים צבא.אני בספק.
    אין מדינה בעולם עם יחס של חיילים לאזרח כמו שלנו,זה עצוב ולא משמח.לא רק שהחרדים לא צריכים לעשות צבא,אלפי אנשים אחרים לא צריכים.הרי מה עושים עם כל החיילים האלה,הולכים לכבוש את אירן?!!מקסימום יביאו כמה מטוסים ויגמרו את הספור שם.
    אל תדאגו לצהל,תדאגו למצוא לאנשים האלה תעסוקה הולמת ותועלת לעצמם ולקהילה שלהם.

    הגב לתגובה זו

    • נראה אותה מתפרנסת ממשכורת אברך של 1000 ש''ח בחודש! (ל''ת)

      מי מפריע לצבועה הבזויה להצטרף ל''נהנתנים''?, 23/07/08 23:18

      הגב לתגובה זו

      • מישהו הכריח אותו להיות אברך ?

        פנדה, 24/07/08 13:45

        מי שבאמת מתעניין ביהדות יודע שיש דבר שנקרא בחירה חופשית

        הגב לתגובה זו

      • ''משכורת אברך של 1000 ש''ח''? תלכו לעבוד!

        יובל, 26/07/08 10:10

        ואגב , אמא שלך בזויה

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    הציבור החרדי שונא כל מי ששונה ממנו.... וגם בינהם...

    עופר, 23/07/08 18:21

    האכשכנזי לא יתחתן עם מזרחי. אז מה אתם מצפים מהם???? שיכבדו אנשים בעלי דת אחרת??? חח ממש!

    הגב לתגובה זו

    • וואלה אתה גאון! (ל''ת)

      חחח, 23/07/08 23:18

      הגב לתגובה זו

    • ילדון מפונק - פגשת חרדי אחד בחייך ? (ל''ת)

      פנדה, 24/07/08 13:46

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    עכשיו אני מבין למה אומרים שהטוקבקיסטים הם הביוב של המדינה (ל''ת)

    משה, 23/07/08 18:00

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אז היו כמה שיצאו..

    כמה משועממים, 23/07/08 17:26

    לוקחים זבוב ועושים ממנו פיל. זה מסוג הידיעות שבלי קשר לכלום כותבים: יאללה לגייס אותם!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    NRG מתפלא עליכם

    אביחי, 23/07/08 16:59

    בנתיים רוב החיילים הקרביים הם יוצאי ישיבות דתייים לכל דבר
    ואילו רוב החילוניים לך תחפש אותם בקרייה ג'ובניקים מכל מיני סיבות אנשי פטורים ושלא נדבר על המשתמטים בקרב הציבור החילוני והדתי פערים אם הייתם מפרסמים את הסקר הזה
    הרי שזה בושה למדינת ישראל שפה את הדתיים התחלתם לסמן כרעים ואילו את החילוניים כתמימים ואת הערבים כצדיקים
    מדינת ישראל קיבלה זעזוע חזק בראשה תראה לי ערבי שמשלם מיסים? תראה לי ערבי אחד עם אישורי בניה ואני על כל אחד שתביא לי אני אביא לך100 שלא מאושרים תעשו טובה אם הם לא רוצים הפליה חברתית שיתחילו לשלם בעד החברה!

    הגב לתגובה זו

    • די כבר להמציא שטויות.

      ג'ו כלום, 23/07/08 19:30

      ''רוב החיילים הקרביים הם יוצאי ישיבות דתייים לכל דבר ואילו רוב החילוניים לך תחפש אותם בקרייה ג'ובניקים''

      שלילי, שלילי.
      מצטער. רוב החיילים הקרביים, ואני יודע את זה כי אני עובד איתם יום יום, הם חילונים גמורים ודוחים מעליהם את הדת מכל וכל.

      אתה סתם ממציא מה שנוח לך כי זה נשמע לך מגניב, אבל זה לא מגובה בשום דבר בעולם האמיתי.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    דמגוגיה בגרוש

    תומר רז'קובצקי, 23/07/08 16:51

    הכותבת מנסה להקיש מקבוצה מצומצמת ביותר של חרדים שתקפו על רקע אידאולוגי, שכמובן קטנה יותר מקבוצת החרדים שאכן התגייסו לצבא, כלפי כל הציבור החרדי, למרות ההסתייגות החד-פעמית שלה בפסקה השלישית. בעיניה, התקיפות של אותם אנשים אלימים מעידות על מיליטריסטיות ועקב כך צריכים החרדים להתגייס לצבא. האבסורד הוא שגם אדם חילוני מובהק שבתיקו האישי עבירות דקירה ואלימות קיים סיכוי טוב שלא יגייסו אותו לצבא כלל, לכן עצם הרעיון הוא מגוחך. בכלל, לכל בר דעת מובן שהקשר בין אופי אלים ופריעת חוק ובין שירות בצבא הוא שרירותי וגם לא רצוי.
    יש נסיון בכתבה לכרוך ביקורת על אי שירות בצבא של חרדים בביקורת על אלימות של קיצוניים או סתם בריונים בציבור החרדי, דברים שכמובן אין ביניהם שום קשר. אם אכן היא באה לבקר את האלימות של הבריונים, לשירות צבאי אין לכך כל קשר והוא בגדר הטלת רפש, ועצם הזכרתו רומזת שהבריונות היא עוד תופעה של החברה החרדית, ועצם מטילה עליה אחריות למעשיו של מיעוט קיצוני. אם היא באה לבקר את אי השירות בצבא, אז אין שום סיבה להוסיף אזכור של מעשי האלימות כי זה לא ענייני.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    את כל כך טועה!!!

    יהודה, 23/07/08 16:49

    אצלנו ,הרוב נגד אלימות לשמה והמיעוט ,הרעשני בעד.
    אצל הערבים המצב לצערי הפוך הרוב בעד אלימות והמיעוט נגד.
    אצלם, יהודי הנכנס לשטחם דינו במקרים רבים מוות.
    אצלנו, דינו של יהודי בשטחנו הוא לעיתים מוות על ידי ערבים ,שמהלכים חופשי בקרבנו.

    אני נגד אלימות כלשהיא ,אבל אני גם מתנגד לדמגוגיות זולות ושקריות.

    הגב לתגובה זו

    • לא אל ציבור חרדי כמוך היא מדברת

      נק תא, 25/07/08 17:22

      אם אתה פה באינטרנט, לא אליך הכוונה....

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    חמודה שירתתי בצבא,ואתמול רדפתי בחמת זעם אחריהם. (ל''ת)

    ההמום מהשטויות, 23/07/08 16:44

    הגב לתגובה זו

    • ואווו - איזה גבר!! (ל''ת)

      עופרר, 23/07/08 18:16

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    לפחות החרדים לא מבצעים פיגועים נגד יהודים. (ל''ת)

    דודי, 23/07/08 16:43

    הגב לתגובה זו

    • דוקא לי זכור שהייתי נוסע בכביש רמות שהייתי קטן - והם....

      עופרר, 23/07/08 18:28

      היו זורקים עלינו אבנים. הם אחלה אנשים - אוהבי אדם ומכבדים את השונה.

      ממש

      הגב לתגובה זו

      • יש קבוצה קטנה של כמה מאות שבבניקים חרדים.אבל עשרות אלפים אזרחים שקטים.

        צפונית, 23/07/08 19:19

        למעשה זה הציבור הכי פחות אלים במדינה.
        כל מי שגר קרוב אליהם יודע זאת.

        הגב לתגובה זו

        • תנסי לעצבן אותם - ונראה אותך.... שבחורה עוברת ליד מאה שערים

          עופרר, 23/07/08 20:22

          עם חולצה קצרה - היא מסתכנת בחטיפת חומצה על הפנים. אולי זה לא בסדר ללכת באיזור כזה עם חולצה קצרה, אבל מפה לחומצה על הפנים...
          אז אל תגידי לי שהם לא אלימים!

          הגב לתגובה זו

          • אתה שוב מדבר על אותה קבוצה- השבבניקים

            די להכללות, 24/07/08 00:03

            מיעוט אלים שחוץ מלבושם, איבדו כל קשר לדת. הציבור החרדי מוקיע אותם ולא יודע איך להתמודד איתם.

            הגב לתגובה זו

  • 19.

    כי בצבא אסור להרביץ לערבים (ל''ת)

    אלדו, 23/07/08 16:43

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אנחנו לא יכולים להלך בבטחון בערים ובכפרים שלהם. למה שהם יוכלו לטייל

    נמאס להיות קרבן!, 23/07/08 16:42

    בבטחון אצלנו?
    כל הכבוד לחרדים!

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    לכל החכמים כנסו!!!

    גבריאל, 23/07/08 16:29

    אם החרדים לא ימשיכו ללמוד תורה בישיבות לא יהיה ''מדינת ישראל'' הם שומרים עלינו עם לימוד התורה שלהם הם מחזיקים אותנו...

    הגב לתגובה זו

    • בדיחת השנה!!!!! בוא כולנו נלמד תורה - ואז נראה מי באמת שומר עלינו. (ל''ת)

      עופררר, 23/07/08 18:17

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    אנחנו לא יכולים להלך בבטחון בערים ובכפרים שלהם. למה שהם יוכלו לטייל

    נמאס להיות קרבן!, 23/07/08 16:24

    בבטחון אצלנו?
    כל הכבוד לחרדים!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    כי הצבא משרת את שונאי ישראל ולא את היהודים, הצבא מפקיר חיי חיילים

    בחור חרדי, 23/07/08 16:06

    למען בתי ערבים רוצחים וזה רק דוגמא אחת

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    כתבה רדודה בעליל (ל''ת)

    אתגר, 23/07/08 16:03

    הגב לתגובה זו

    • רדוד

      אני, 23/07/08 17:01

      אחותך רדודה

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    "טרקטור הפך להיות כלי משחית בידיהם של מי שאין להם אלוהים"

    י, 23/07/08 16:01

    טעות. הטרקטור, הסכין, הפצצה, המטוס - כל הטרור כולו הוא בשם אלוהים.

    הגב לתגובה זו

    • ל י.,אתה טועה. אלוהים הוא רק תירוץ לרגשי נחיתות וקנאה כלפי המערב. (ל''ת)

      י. אחר, 23/07/08 16:19

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    למה? כי אף אחד לא רוצה אותם בצבא

    עידן א, 23/07/08 15:59

    לא העבודה לא הליכוד לא קדימה ואפילו לא שינוי הגזענית פעלו לגייס אותם.
    כמו שהערבים לא עושים שירות ואף אחד לא שואל למה אז שהחילונים יבואו בטענות רק לעצמם.
    מבחינתי יש לתת ל 10 % מהם פטור ולכל שאר האוכלוסיה היהודית והערבית, מי שלא עושה צבא - שלא יקבל אזרחות

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    ואיפה שירתת, פילדמרשל ברזילי?

    ארז, 23/07/08 15:50

    מה תרומתך למדינה, מלבד גיבוב הנאצות הזה? ומדוע אינך קוראת ללוחמי בילעין ונעלין להתגייס לצה''ל? הרי הם גיבורים גדולים שם, אך אצל הקב''ן כמובן הציגו את עצמם כפחדנים וכעדיני נפש...

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מה חשוב יותר, קיומו של העם היהודי או של מדינת ישראל?

    השאלה האמיתית, 23/07/08 15:18

    צה"ל אינו ערך עליון בני עצמו, הוא אמצעי הגנה שקיומו כפוי על מדינת ישראל. מכאן שצה"ל משרת מטרה הממוקמת מעליו והיא הגנה על מדינת ישראל. ומדוע קיומה של מדינת ישראל חשוב כל כך? רבים, ראו ורואים בה מקלט מפני התפרעויות אנטישמיות. לדעתם היהדות היא גיבנת וטוב היה לו הגוי היה מאפשר טמיעה שקטה של היהודי בתוכו שהרי אז לא היה צורך להקים מדינה ולהביא לשפך דם בלתי פוסק. ואכן בניהם של בעלי גישה זו כבר שורצים בהמוניהם בבירות המערב שהרי שם נהרגים הרבה פחות יהודים מאשר במדינה שהבטיחה ליהודי כי דמו לא יהיה הפקר. כמובן שבעלי גישה זו, הרואים במדינה פתרון זמני עד ליצירת עם "נורמלי" הכשר לבוא בקהל הגויים, רואים בבני הישיבות אויב המאיים על "אידיאל" הטמעותו של העם היהודי והיהדות. יש הסוברים כי קיומה של המדינה הוא ערך כיוון שהיא מבטיחה את הערך העליון – המשך קיומו של העם היהודי. גישה זו מעלה את השאלה – מי מבטיח יותר את המשך קיומו של העם היהודי, מדינת ישראל או לומדי התורה? נזכיר כי בחוקיה של מדינת ישראל אין כמעט זכר לחוקיו של העם היהודי, העם הישראלי בהשקפותיו, במטרותיו ובאורח החיים שלו אינו שונה כמעט במאומה מכל עם מערבי מודרני אחר. כמו כן אין טעם להתעלם בכוח מגילויי השנאה הבוטים כלפי הדת היהודית ונושאיה, שמצאו את שיא ביטויים בשנות החמישים עת העלו לארץ הקודש מאות אלפים מיהודי המזרח ודווקא כאן העבירו אותם על דתם ועל דעתם במידת הצלחה כה מרשימה עד שהגוי במשך 2000 שנות גלות יכול היה רק לחלום עליה.בעקבות הצפת המדינה במאות אלפי גויים רוסים ועובדים זרים, ובעקבות הפלת המחיצות הפיזיות בין המדינות על ידי מהפכת התקשורת – נישואי התערובת מתקבלים בהבנה מלאה על ידי חלקים הולכים וגדלים של הצבור הישראלי. מנגד, מבחינה הסטורית עובדתית, אלו שצאצאיהם נשארו יהודים והקדישו את חייהם להבטחת הקיום היהודי היו אך ורק אלו שהיו צמודים לתורה. עיסוק אינטנסיבי בתורה, כבסיס התרבותי של העם - הבטיח במשך אלפי שנה ללא צבא וללא שום מסגרת מדינית את קיומו של העם היהודי. מי שמתנתק מן התורה, מתחיל בהכרח את תהליך ההתנתקות מהעם היהודי והיסטוריה של 3000 שנה אינה מותירה שום מקום לערעור על כך. למעשה, בעוש שחיילי צה"ל מוסרים נפשם למען מדינה מערבית חילונית סטנדרטית שכמוה ישנן עוד עשרות בעולם, ועבור הרעיון המפוקפק של הפיכת עם ישראל לעם ככל העמים, תוך יצירת טיפוס ישראלי המסוגל לחוש בנוח בכל מקום בעולם חוץ מאשר בבני ברק וירושלים, הרי שלומדי התורה גוזרים על עצמם עוני, ניכור והשפלה לשם הבטחת הקיום היהודי אל מול הבגידה ההמונית של מיליוני יהודים חילונים ומתבוללים בעם היהודי המהווים את הסכנה מספר אחת של העם היהודי.

    הגב לתגובה זו

    • לא חשבתם איך התנכרותכם לישוע המשיח - האיש מנצרת - יש לה השפעה

      שוש, 23/07/08 15:32

      עוברת דורות

      2000 שנות גלות

      הגב לתגובה זו

      • אנחנו לא יכולים להלך בבטחון בערים ובכפרים שלהם. למה שהם יוכלו לטייל

        נמאס להיות קרבן!, 23/07/08 16:36

        בבטחון אצלנו?
        כל הכבוד לחרדים!

        הגב לתגובה זו

      • גש להסתכלוצת פסיכיאטרית, בור ועם הארץ מדופלם שכמותך! (ל''ת)

        עברת כבר על כל הש''ס נוצרון טיפשון?, 23/07/08 23:07

        הגב לתגובה זו

      • לשוש

        שילה, 27/07/08 17:06

        כן,יש לה השפעה,2000 שנה של רצח יהודים,איקווזיציה וגרושים פוגרמים וכו
        2000 שנה של עושק הנזירים והכמרים את העם שלהם עצמם,2000 שנה של דת שהיא בדיחה ברמה מאוד נמוכה,אולי תלמדי קצת הסטוריה אולי תלמדי על מי היה ישוע האמיתי ולא ישו,אולי תלמדי קצת איך הדת הנפלאה הזאת רק רצחה שדדה ואנסה(מי המציא את זכות האדון בלילה הראשון?)
        אז לפני שאתם באים לפה ..תלמדי

        הגב לתגובה זו

    • צא מהסרט שלך

      וואי, 23/07/08 16:51

      אם אתה כל כך בטוח שכל החילונים הורסים את המדינה אז אל תישאר פה, יותר טוב שתיקח את עצמך עם כל הספרים שלך ותמצא מקום אחר. אף אחד פה לא הפראייר שלך שישרת בצה''ל ויגן על המדינה הזאת בשביל שאחר כך תקרא לו גוי ומתבולל.

      הגב לתגובה זו

      • בוא'נה אתה דפוק, נראה לי שלא הבנת מילה ממה שכתב! (ל''ת)

        כמה דפוקים יכולים להיות החילונים?, 23/07/08 23:03

        הגב לתגובה זו

      • כמה קבלת בהבנת הנקרא? (ל''ת)

        סקרן, 23/07/08 23:08

        הגב לתגובה זו

    • תגובה ענקית! (ל''ת)

      אורי, 23/07/08 23:04

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    על איזה יתרון יחסי של התרבות היהודית את מדברת?

    רמי, 23/07/08 15:18

    על יוסי משיח אוהד בית"ר שזרק חזיז על מאבטח וצעק "אני ימני קיצוני!!!" שמעת?

    או על אותו ירושלמי, שבזמן מבצע "חומת מגן" התראיין לידיעות והסביר איך הוא בכיף עלה עם הטרקטור על הבתים בג'נין, אחד אחד בשביל הכיף, שמעת?

    התרבות היהודית החדשה, הציונית, המתנחלת, היא בדיוק אותו הארס שהחמאסניקים שומעים. אנחנו גרועים מהם, לא טובים מהם.

    הגב לתגובה זו

    • ''אנחנו גרועים מהם''?

      תומר רז'קובצקי, 23/07/08 16:57

      נו באמת, אתה מביא דוגמא של מעשה אחד ועוד התבטאות אחת של שני אנשים ומנסה לקרוא לזה מדגם מייצג. איזה עלבון לאינטליגנציה. וביחס לזלזולך בתרבות הציונית- אני רוצה לדעת האם אתה גר בארץ ישראל. הרשה לי להניח שתשובתך היא כן. באיזו זכות באת (אתה או הוריך) והשגת בכוח הזרוע ממש זכויות פוליטיות בארץ שתושביה בעת הגעתך בבירור לא רצו בך, ולמעשה עד היום מעוניינים בעזיבתך? בתור אנטי ציוני, אתה כובש בארץ הזאת בין מיליוני תושביה ואזרחיה היהודים.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    כי את ממש התגייסת לצה''ל....

    ממש לא חרדי, 23/07/08 14:59

    מה עוד תרמה עינת ברזילי למדינה?
    גם את ידידתי, שולפת סכינים ואגרופים ויוצאת למסע טבח והרג המוני של כל הציבור החרדי. אם לא באלימות פיזית אז מילולית!!!
    חיים0 ומוות ביד הלשון.
    אגב, להשוות את הציבור החרדי לחיזבאללה - לי זה נשמע קצת כמו הסתה, לא???

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    את גאונה

    אסף ההוא., 23/07/08 14:49

    קצת עדינה מדי, אבל גאונה.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אנחנו לא עובדים ולא מתגייסים , לכן יש לנו זמן להשתולל ברחובות (ל''ת)

    אברום-דוביד, 23/07/08 14:47

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    Who Is the Gadol-Hador

    Isaac Ashmedi, 23/07/08 14:29

    Harav Shmuel Izik Popack Shlita is the Gadol-Hador

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מי אמר שהם לא רוצים?

    ירון, 23/07/08 14:28

    לעינת היקרה אם היית מכירה את התופעה הקרויה ''שבבניקי''ם'' היית יודעת שרובם ככולם באים מבתים מאוד חרדיים. הבן לא מתאים למסגרת הלימודית למרות שאביו רב מכובד ראש ישיבה וכ''ו מה לעשות, אין לו רצון לשבת ללמוד כל היום, הבחור הנ''ל היה שמח להתגייס ואם אפשר לגולני גם טוב. רק שהרבנים החרדים והוריו לא יאפשרו לו את זה , יחרימו אותו ואת דרכו, ולאחיותיו יהיה קשה למצוא שידוך הגון. לכן הם מצויים ברחוב בחוסר מעש. וזה מה שקורה להם מרוב שיעמום. הפיתרון נמצא בדרגים הגבוהים של ההנהגה החרדית, ר''ל הרבנים אלישיב שטיינמן קנייבסקי שליט''א, ולא בשטח

    הגב לתגובה זו

    • חחח - אעלק לגולני.... וזה שהם מסתובבים ברחובות לא פוגע להם בשידוך??

      עופרר, 23/07/08 18:24

      יאללה על מי אתה בא לעבוד???

      הגב לתגובה זו

      • לעפר מה הבעיה עם גולני?

        ירון, 24/07/08 07:44

        לא שמעת על דתיים בגולני? ובכלל איפה למדת לצחוק על אנשים שאינך מכיר ואין לך שום מושג עליהם?

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    להפסיק להתייפיפ

    אלחנן, 23/07/08 14:12

    התורה מחייבת אותנו לעשות מעשים נגד האוייבים שלנו וההסמאות שיש חפים מפשע כבר לא עובדות- במלחמה כמו במלחמה.

    נ.ב. מסכים עם כך שרוב החרדים צריכים לשרת בצבא ומשם לעשות נקמה קדושה אבל גם מחוץ לצבא זה בסדר....

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    העשבים השוטים האלה צומחים כי המשטרה מעלימה עין או משתפת פעולה

    שמאלן, 23/07/08 14:03

    כשהדוסים או המתנחלים מתעמתים עם המשטרה ובסוף חוטפים מכות, קמים חוכמולוגים ממפלגות הימין ודורשים ועדות חקירה. כשהמשטרה או הצבא יורים במפגינים ערבים או מהשמאל, לא נוצרת שום סערה ציבורית, זה סטנדרטי לגמרי במדינת סדום שלנו. כשדוסים או מתנחלים עושים פוגרום בערבים, זה מופיע כידיעה שולית בעיתון, וברור לכולם שלא תהיה אפילו חקירה של 5 דקות לברר מי עשה את הפוגרום, לחקור אותו במעצר ולהגיש כתב אישום. אחרי התנהלות כזו, עוד יש את החוצפה להאשים את הפלסטינים שהם נוהגים במדיניות הדלת המסתובבת נגד מחבלים מצידם.

    הגב לתגובה זו

    • באיזו מדינה אתה חי? זה בדיוק להיפך (ע''ע נעלין) (ל''ת)

      mmm, 23/07/08 14:09

      הגב לתגובה זו

    • המושג "שמאלן" הופך יותר ויותר

      מיכה, החותרים, 23/07/08 15:58

      לשם נרדף לשונא ישראל, לא צריך אויבים מבחוץ, יש מלא בבית שיירקו יום יום לבאר שהם שותים ממנה.
      אין ספק שלא כל היהודים מושלמים, אבל השנאה של "השמאל" מגמתית ולא נקודתית.

      הגב לתגובה זו

    • צודק 100% (ל''ת)

      עופרר, 23/07/08 18:25

      הגב לתגובה זו

    • לשמאלן מ2

      מנחם, 27/07/08 17:08

      תגיד,נראה לך שהקאפויים ממחנות הריכוז חזרו לפה שוב בגלגול?
      כי להבין כך רק את האוייב?
      מוזר

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    תאמיני לי, הם לא עשו את זה בשם התורה...

    מדובר בשבבניקים, בטוח..., 23/07/08 14:01

    הרי הציבור החרדי מתנער מכל אותם שבאבניקים. הוא גם לא יודע כיצד להתמודד עם התופעה הנוראית הזו. תאמיני לי, עדיף שאנשים כאלה לא יהיו בצבא, יותר בטוח לכולנו.
    את משתדלת בכתבה לא לעשות הכללה, אבל גם השתדלת מאוד, בין השורות את מכפישה ציבור שלם ומאשימה ציבור שלם במעשה שעשו 2 אנשים (אני מסתמכת על ידיעה שקראתי באינטרנט, מה הם הפרטים המדויקים ומה באמת היה שם, לא יודעת). כולנו יודעים כמה עיתונאים יודעים להכפיש ציבור שלם על מעשה של בודדים. חבל שגם את כזו...

    הגב לתגובה זו

    • יפה כתבת. (ל''ת)

      יואב, 23/07/08 14:38

      הגב לתגובה זו