• 199.

    איפה הסמולנים המושתנים תומכי הטרור? לא שומעים אותם! חלאות!!! (ל''ת)

    shoshosho32 , 05/03/09 17:22

    הגב לתגובה זו

  • 198.

    להלחם בממשלת המנדט כאילו אין טירור-להלחם בטירור כאילו אין ממשלת מנדט. (ל''ת)

    כבשה נשבעת, 23/07/08 11:28

    הגב לתגובה זו

  • 197.

    מזעזע באיזה דור אנו נמצאים....

    יוסי, 23/07/08 10:28

    בכל מקום עורבים לנו.
    מתי יבוא המשיח?
    אולי היום?

    הגב לתגובה זו

  • 196.

    למה נתתם להם טרקטורים?! (ל''ת)

    רועי, 23/07/08 08:57

    הגב לתגובה זו

  • 195.

    הדתיים יביאו את הגאולה כמובן בסיוע שאר היהודים הטובים (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 22/07/08 23:52

    הגב לתגובה זו

  • 194.

    רק הטרקטורים אשמים, הם פשוט לא ממושמעים וחצופים. (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 22/07/08 23:20

    הגב לתגובה זו

  • 193.

    הטרור ושפיכות הדמים שחקו את עירנות המערכות הישראליות.שיגרה (ל''ת)

    ''בטחון-אישי''., 22/07/08 23:12

    הגב לתגובה זו

  • 192.

    מזל שיש כמה דתיים מצאצאי משה רבנו,מתתיהו הכהן ובר כוכבא

    טורונטו טורונטו, 22/07/08 23:05

    ואני''חשבתי'' שהדתיים לא מבינים בביטחוןוהערכת מצב מהיר ונכונה, רק להם מונופול על השכל,החשיבה הצבאית ''והיכולת האגדית ישר כח לגנרלים על שהצליחו להוביל אותנו למצב הנוכחי לברק,דיכטר,ליפקין,מופז,עמירם לוין,האחים יתום,סנה,וילנאי,וילן,עזרא,עוזי דיין,ביבי,בוגי,(השנים שבאמת היו טובים נעלמו בצורה לא ברורה הם רפול וגנדי)

    הגב לתגובה זו

  • 191.

    177 אתה פשוט צודק!!!!!!!

    ר, 22/07/08 22:30

    ל-177 חבל שאין לנו אנשים כמוך בממשלה!

    הגב לתגובה זו

  • 190.

    תגובה

    אופק בן 12, 22/07/08 21:28

    לעקל את הטרקטור!
    צריך לחייב את הקבלן שהעסיק את המחבל לשלם פיצויים לנפגעים.
    כל מעסיק יהודי שמעסיק ערבים ממזרח ירושלים שידע שזה מה שקורה.

    הגב לתגובה זו

  • 189.

    סוף סוף המשטרה מתפקדת!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    עוד בסוף נהיה גאים בה - נראה אם זה לא חד פעמי, 22/07/08 20:24

    הגב לתגובה זו

    • איז משטרה ? זה מתנחל גיבור מארץ יהודה ...יהודי אמיתי .... (ל''ת)

      יהודי מארץ יהודה .................., 22/07/08 23:17

      הגב לתגובה זו

  • 188.

    אל תתנו להם טרקטורים!

    ע, 22/07/08 19:24

    אל תתנו להם עבודה!

    הגב לתגובה זו

  • 187.

    ל-165 המטרה בענישת אינה הרתעה

    שמרוק, 22/07/08 19:23

    היא נועדה לרצות את הנפגעים. ולו במעט.
    החוק הוא אשר נועד להרתיע.
    ואם החוק ברמתו אינו מרתיע יש להחמירו. דוגמה.
    החמרת החוק לפוגעים בקשישים.
    מדרוקר ניתן לשמוע המון פנינים שחוכמה רבה אין בהן.

    הגב לתגובה זו

  • 186.

    בושה איך שיהודים מתנהגים לזרים יורים בהם בשעת העבודה ממש גועל נפש (ל''ת)

    אירנה קורנוב, 22/07/08 19:19

    הגב לתגובה זו

    • פיגוע

      יעקב, 22/07/08 20:12

      אתם לא מתבישים מחבל פוצע 24 איש ואם לא היו יורים צבו היה הורג ופוצע עוד הרבה !!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • קצת חוש הומור אנשים... (ל''ת)

        פנדה, 23/07/08 11:36

        הגב לתגובה זו

    • צודקת % 100 (ל''ת)

      חיעפת, 23/07/08 06:45

      הגב לתגובה זו

  • 185.

    שוב מתנחל עם נשק יורה בעובד ערבי המתפרנס מיגיע כפיו. חיבים לשופטו (ל''ת)

    תום לוטן, 22/07/08 19:18

    הגב לתגובה זו

    • צודק, רק ש..

      דרומי, 22/07/08 23:48

      יגיע כפיו זה להרוג יהודים.
      חוסר התחשבות! צריך היו לתת לו להמשיך עד שהיה פוגע במר לוטן.

      הגב לתגובה זו

    • איך אתה יכול להגיד את זה? (ל''ת)

      שייטת, 23/07/08 00:15

      הגב לתגובה זו

  • 184.

    עונש (ל''ת)

    אילן, 22/07/08 19:07

    הגב לתגובה זו

  • 183.

    ל157 ההיסטוריה מלמדת אותנו כי החזק שורד

    צפצפ, 22/07/08 18:53

    ראה את אסאד בסוריה שבה 10% עלואים ''כובשים'' 90% סונים.
    ראה עבדאלה בירדן שבה 20% בודאים שולטים ב60% פלסתינים (ו20% ירדנים לא פלסיתנים).

    ורק בישראל חגיגת פיגועים ע''י תושבים ערבים ושמאל סהרורי ''המבין'' אותם.

    הגב לתגובה זו

  • 182.

    לשלול לו את הרשיון לאלתר!!!

    שר התחבורה [והביטחון לשעבר], 22/07/08 18:53

    פרסי מדונה עלק!

    הגב לתגובה זו

  • 181.

    מצב הביטחוני שקיים ב-8 שנים האחרונות אסור לערבים לעבוד על כלים כבדים.

    כבר אמרתי את זה אחרי הפיגוע שעבר, 22/07/08 18:52

    במדינה שמנוהלת ללא היגיון ניפגעים אזרחים לחינם,וגם נהרגים אנשים לחינם.הכל ידוע,הכל נאמר,ואין מעשים בשטח.אם מותר לערבים לעבוד על כלים כבדים(שזה כולל משאיות)במצב ביטחוני כזה,אז למה אסור להם לאבטח עם נשק?כלי כבד הוא כלי משחית,כלי משחית כבד,כשהוא בידיים לא בטוחות.רוב הערבים הם אנשים טובים,חלק קטן הוא טרוריסט,אבל מספיק אחד כדי להרוג אנשים לחינם,שמירה על חיים היא ערך עליון.ובשביל זה המציעו את הסיווג הביטחוני.אין לערבים סיווג ביטחוני לעבוד על כלים כבדים במצב ביטחוני כזה.להכניס את זה לראש,לבצע תיקונים ולמנוע פגיעות מיותרות.צריך להתאים את סוגי העבודה למצבים הקיימים בזמנים השונים.וזה כולל משאיות,מסוכן ביותר,מדינה לא אחראית.חייבים להכליל את הסיווג הביטחוני גם על עבודה בכלים כבדים,מה ההבדל בינהם לבין נשק?גם בנשק לא מישתמשים לרעה מי שלא מעוניין.כלי כבד הוא נשק פוטנציאלי,נשק קטלני.

    הגב לתגובה זו

  • 180.

    פיגוע של החמאס

    אילן, 22/07/08 18:48

    כל לקיחת אחריות אחרת היא בשביל לבלבל אותנו.
    המחבל קרוב של אבו טיר מנהיג בחמאס

    הגב לתגובה זו

  • 179.

    אם יגורשו מישפחות המחבלים ויוחרם רכושם אז

    צפצפ, 22/07/08 18:47

    לא יהיו פיגועים.

    הגב לתגובה זו

  • 178.

    הכל אשמתינו..אסור לנו לסמוך על הממשלה ,אנחנו צריכים לפעול!!

    א. מירושלים, 22/07/08 18:46

    אנחנו חייבים להפסיק ולהאשים את כל העולם ואישתו..אנחנו יודעים עם מי יש לנו עסק, מצד אחד הערבים ( שהיו שמחים אם לא היינו פה,וכן, אני מדבר על כל הערבים.אני רוצה לראות ערבי אחד שיקום ויגיד שהוא לא ישמח אם לא נהיה פה...) ומצד שני הממשלה והרשויות, שאמורים לקבל החלטות כדי שלא נגיע למצבים כאלה,לא עושים כלום בנידון (לא הריסת בתים של מחבלים, לא הפגנת כוח להרתעה ) ויותר מזה, היום במערכת המשפט הגיוני שאדם יהרוג/ יפגע בערבי ע''מ להגן על עצמו וידונו דוקא אותו שהוא האשם. אנחנו צריכים להפסיק לשבת בצד ולחכות לפיגוע הבא (אם זה פיגוע ירי, חדירה לישובים,דקירות,וטרקטורים...),אנחנו במ-ל-ח-מ-ה!!! איפה הימים שיהודים נמצאים בסכנה, צועקים מי לה' אלי, ויצאים להרוג ולמסור את הנפש על מנת שיהודי יוכל לשבת בארצו בשקט, בנחת, לגדל את ילדיו ברוגע ולא לדאוג כל פעם שהילד הולך למרכז העיר (ירושלים, ובכל מקום אחר בארץ, לצערנו אין מקום שלא חווה שכול וצער מאותם מרצחים ימ''ש ),שאולי יהיה עוד מחבל שינסה להוציא אותנו מהשיגרה, וכל זה מעצם הייותינו יהודים!!!בארץ שהוקמה עם השם והחזון של מדינת היהודים,פה אנחנו נהרגים סתם בגלל איותנו יהודים, אני רוצה לראות מישהו שיבוא ויגיד לי שזה לא אבסורד. מספיק עם האדישות...אני פונה לכולם,יש לנו את הכוח לשנות..יש לנו אפשרות שמחר נקום לעתיד יותר טוב. זה דורש הרבה הקרבה גם כלכלית ולא עלינו אבל יכול להיות גם הקרבה בנפש.אסור לנו בשום פנים ואופן להעסיק את אותם חלאות אדם (הערבים) בשום עבודה לא במלצרות לא בבניה לא בגינון לא בסיעוד לא בניקיונות וכו' ובכך הם ''יחנקו'' ללא עזרה כספית...עד כמה שזה קשה, וכולנו יודעים כמה זה קשה, אין לנו ברירה..אף אחד מאיתנו לא רוצה להיות המעסיק של המחבל הבא .כל זה צד אחד של המתקפה (לא לשכוח אנחנו במלחמה), הצד השני זה בהחלט לפגוע בחיי אדם של ערבים.אנחנו צריכים להגיע למצב שכל הערבים ידעו שבארץ שלנו הם אך ורק אורחים ושברגע שאחד האורחים עושה מעשה שלא יעשה כגון רצח יהודי, השפלת העם היהודי הוא ובני משפחתו צריכים לשלם את המחיר הגבוה ביותר- חיי אדם!! אני סבור שאחרי מספר מועט של תגובות מסוג זה נגיע למצב שכל אדם יהודי במדינת ישראל רוצה והוא, לחיות בארצו בשקט ובשלווה ולהיות גאה באמונתו!

    הגב לתגובה זו

    • אני מסכימה איתך ברוב הדברים

      ברוכה הבאה לישראל. {מאת: ישאלית אחרת}, 22/07/08 21:53

      אני לא בטוחה שיש לנו את אותה הגישה בדיוק.
      אבל אני מסכימה לחלוטין שאנחנו, העם חייב להתארגן ולהתחיל לפעול. אני לא בעד ללכת וסתם לפגוע בשום חיי אדם. אבל אנשים פה צריכים להתחיל להתעורר ולהפסיק לתת למדינה שלנו להתדרדר לטובת הערבים. חבר'ה, תבינו, הממשלה שלנו נותנת להם כסף לחיות והם רוצים שנמות. הם מקבלים שטחים כמעט בחינם הטבות בארנונה לימודים מסופסדים ובנתיים, כמעט כל ערבי שאני רואה נוסע בBMW וחיי בבית של 300 מטר רבוע. זה נראה לכם הגיוני???? כי לי לא! ולמה לא? בגלל שהאוכלוסיה הזאת מתחזקת על חשבוננו. אנחנו נותנים להם את המדינה שלנו כמעט בחינם. ולמי קשה יותר ויותר להתקיים פה??? לנו! לנו קשה עם המחירים המופקעים, עם החינוך היקר ועם האבטלה שהולכת וגוברת. בסוף לא יהיה ישראל, בסוף כל ישראלי טוב יעבור לארץ אחרת בו יוכל לחיות בשקט ובכבוד.
      צריך להתארגן על עצמנו ולהתחיל לפעול.
      לפעול למען חיזוק והבראת הגוף הזה שקוראים לו ישראל!

      הגב לתגובה זו

    • הזדהות מלאה

      asi, 22/07/08 22:04

      יישר כח!
      הגיע הזמן לעשות מעשה. לדוגמא לפנות לרשת רמי לוי ולבקש במפגיע שלא יעסיקו ערבים וכו' וכו'.

      הגב לתגובה זו

    • ארוך אבל שווה לקרוא!!!!!!!! (ל''ת)

      ה מירושלים, 22/07/08 22:31

      הגב לתגובה זו

  • 177.

    הכל אשמתינו..אסור לנו לסמוך על הממשלה ,אנחנו צריכים לפעול!!

    א. מירושלים, 22/07/08 18:46

    אנחנו חייבים להפסיק ולהאשים את כל העולם ואישתו..אנחנו יודעים עם מי יש לנו עסק, מצד אחד הערבים ( שהיו שמחים אם לא היינו פה,וכן, אני מדבר על כל הערבים.אני רוצה לראות ערבי אחד שיקום ויגיד שהוא לא ישמח אם לא נהיה פה...) ומצד שני הממשלה והרשויות, שאמורים לקבל החלטות כדי שלא נגיע למצבים כאלה,לא עושים כלום בנידון (לא הריסת בתים של מחבלים, לא הפגנת כוח להרתעה ) ויותר מזה, היום במערכת המשפט הגיוני שאדם יהרוג/ יפגע בערבי ע''מ להגן על עצמו וידונו דוקא אותו שהוא האשם. אנחנו צריכים להפסיק לשבת בצד ולחכות לפיגוע הבא (אם זה פיגוע ירי, חדירה לישובים,דקירות,וטרקטורים...),אנחנו במ-ל-ח-מ-ה!!! איפה הימים שיהודים נמצאים בסכנה, צועקים מי לה' אלי, ויצאים להרוג ולמסור את הנפש על מנת שיהודי יוכל לשבת בארצו בשקט, בנחת, לגדל את ילדיו ברוגע ולא לדאוג כל פעם שהילד הולך למרכז העיר (ירושלים, ובכל מקום אחר בארץ, לצערנו אין מקום שלא חווה שכול וצער מאותם מרצחים ימ''ש ),שאולי יהיה עוד מחבל שינסה להוציא אותנו מהשיגרה, וכל זה מעצם הייותינו יהודים!!!בארץ שהוקמה עם השם והחזון של מדינת היהודים,פה אנחנו נהרגים סתם בגלל איותנו יהודים, אני רוצה לראות מישהו שיבוא ויגיד לי שזה לא אבסורד. מספיק עם האדישות...אני פונה לכולם,יש לנו את הכוח לשנות..יש לנו אפשרות שמחר נקום לעתיד יותר טוב. זה דורש הרבה הקרבה גם כלכלית ולא עלינו אבל יכול להיות גם הקרבה בנפש.אסור לנו בשום פנים ואופן להעסיק את אותם חלאות אדם (הערבים) בשום עבודה לא במלצרות לא בבניה לא בגינון לא בסיעוד לא בניקיונות וכו' ובכך הם ''יחנקו'' ללא עזרה כספית...עד כמה שזה קשה, וכולנו יודעים כמה זה קשה, אין לנו ברירה..אף אחד מאיתנו לא רוצה להיות המעסיק של המחבל הבא .כל זה צד אחד של המתקפה (לא לשכוח אנחנו במלחמה), הצד השני זה בהחלט לפגוע בחיי אדם של ערבים.אנחנו צריכים להגיע למצב שכל הערבים ידעו שבארץ שלנו הם אך ורק אורחים ושברגע שאחד האורחים עושה מעשה שלא יעשה כגון רצח יהודי, השפלת העם היהודי הוא ובני משפחתו צריכים לשלם את המחיר הגבוה ביותר- חיי אדם!! אני סבור שאחרי מספר מועט של תגובות מסוג זה נגיע למצב שכל אדם יהודי במדינת ישראל רוצה והוא, לחיות בארצו בשקט ובשלווה ולהיות גאה באמונתו!

    הגב לתגובה זו

  • 176.

    ל164 תעזוב היום , אנחנו נידאג למדינה. (ל''ת)

    צפצפ, 22/07/08 18:44

    הגב לתגובה זו

  • 175.

    לכול יפי הנפש אני מפנה אתכם לwafa sultan חובה לראות!

    להפיץ כמה שיותר חובה!, 22/07/08 18:36

    פסיכיאטרית ערבייה אמריקאית שהתראיינה לאל ג'זירה.יא מסבירה מה זה איסלם ומאין מגיעה השנאה והשטנה לכל מי שאינו מוסלמי ובפרט ליהודים.

    הנה הכתובת
    www.youtube.com/watch?v=ZdhRpyhhgfs
    ניתן למצוא לפי שמה את הפרסום ב-google

    הגב לתגובה זו

  • 174.

    עכשו צריכים להרוס את הבית לשלוח כול המשפחה לעזה

    שמואל, 22/07/08 18:33

    המשפחה קבלה כסף עבורו זהכבר פעם שלישי
    אפשר לגמור את הרוצחיםבין רגע אבל אנחנו
    חושבים מה יגידו מחוץ גינוי לא שמעתי שום מילה לכן זה דבר ראשון לשלול מהםאת ת''ז
    לחעביר אותם לעזה אחרי זה יהיה בארץ שקד

    הגב לתגובה זו

  • 173.

    To Roy - comment 157

    Tara, 22/07/08 18:27

    I'm reading some of the comments and feel like crying. Countries are and will and have taken over other countries and as sad as it is, it's the natural machinism of the universe. We are not sitting on piles of oil like the US does at the moment (though officially they are ''fighting terror''). We have taken a land without a Palestinian authority. On the same level, should we hate and rage over what the UK and US do and did before?

    And why should WE take care of THEIR citizens? Haven't we got plenty of problems as it is? Why should WE feed them? Why should WE take care of their roads and electricity and medications?

    As long as there will be people like Tali Pahima, who go and embrace the people who want her dead, the more Israel will suffer. Historically, if you give the resistance a slap on the hand a few times, it bends over and accepts it's situation. Unfortunately for us, we are dealing with a bunch of religious mental cases with no real value to life and humanity.

    הגב לתגובה זו

  • 172.

    הכל בגלל אקיבוש והמתנחלים (ל''ת)

    דפנית, 22/07/08 18:23

    הגב לתגובה זו

    • מהיכן קבל מוחך את הדופן הלשונית הדפוקה שלו.ב''שלום אכזב''לא למדו עברית (ל''ת)

      לתבנית, 23/07/08 10:13

      הגב לתגובה זו

  • 171.

    עכשיו המתנחלים יורים בטרקטוריסטים. מה יהיה? (ל''ת)

    עמוס מגב ההר, 22/07/08 18:20

    הגב לתגובה זו

  • 170.

    אין ערבים = אין פיגועים! (ל''ת)

    גם השמאל יכול ללכת, 22/07/08 18:20

    הגב לתגובה זו

  • 169.

    הפיגוע מהיום

    דרורה, 22/07/08 18:19

    להפסיק להעסיק אותם. פשוט מאד, אין יותר עבודה אין יותר טרקטורים, אין יותר לחם.

    הגב לתגובה זו

  • 168.

    2 הטרקטורים צריכים לשמש להרס בתי המחבלים , והגלית המשפחה (ל''ת)

    אזרחית, 22/07/08 18:14

    הגב לתגובה זו

  • 167.

    הם פשוט מאוד למדו

    ליאור, 22/07/08 18:06

    לחץ על היהודים מאיזור מסוים, והיהודים יכנעו ויפנו להם את השטח.זה לא שהעם שלנו פחדן ולא רוצה להילחם, פשוט שולטים בו אנשים שפועלים מתוך אידאולוגיה אישית ולא עבור העם.

    הגב לתגובה זו

  • 166.

    מכונית לכל פועל וטרקטול לכל מחבל

    מוש מהפיצוציה, 22/07/08 18:01

    תגידו, מה זה כל פעם הדוסים האלה מצילים אותנו, אין חילונים שם בירושלים, או איזה משטרה משהו?

    הגב לתגובה זו

  • 165.

    אמר רביב דרקור פעם דבר מעניין

    דנידין, 22/07/08 17:55

    אמר שהתועלת בענישה כמעט ולא קיימת. הסיבה שהיא בכל זאת מתרחשת היא נקמנות. אני בעד לגמרי. נקמו במשפחתו הפושעת והחמסקנית שגידלה מפלצת כזו, והירסו את ביתה המטונף.

    הגב לתגובה זו

  • 164.

    אם השמאל יעזוב את המדינה היא תהרס על ראש האספסוף (ל''ת)

    צפוני, 22/07/08 17:53

    הגב לתגובה זו

    • לא חושב שאני אספסוף,יש גם משכילים לא שמלאנים. (ל''ת)

      אייזיק - פ''ת, 22/07/08 22:15

      הגב לתגובה זו

    • תעזוב אנחנו נסתדר בלעדיך!! (ל''ת)

      תעזוב, 23/07/08 00:16

      הגב לתגובה זו

    • אם אני וחבריי - משכילים, עובדים, שומרי חוק - הם אספסוף

      פנדה, 23/07/08 11:39

      הלוואי וכל המדינה הזאת תהיה אספסוף...

      הגב לתגובה זו

  • 163.

    פיגוע

    אור, 22/07/08 17:38

    אני מורה בזאת לא לתת לערבים לעבוד עם טרקטור
    בשום פנים ואופן
    ובכלל לימנוע מהם עבודה בכלים מסוכנים
    נא להתייחס ברצינות
    תודה

    הגב לתגובה זו

  • 162.

    לחסל את כל הכפר שלו

    שלו, 22/07/08 17:37

    פעם אחת ולתמיד צריך לסגור את הסוגיה הזאת ולחסל את כל הכפר שלו ויתעו מאיתנו

    הגב לתגובה זו

    • צודק

      ..., 22/07/08 19:26

      אם היינו עושים דבר כזה, אף אחד לא היה מעיז לנסות לרצוח יהודים.
      המיחר היה פשוט בלתי נסבל.

      אבל היהודים כנראה אוהבים להיות מסכנים ונרדפים.

      הגב לתגובה זו

    • אשכרה! (ל''ת)

      אבל אצלינו הפחדנות שולטת, 22/07/08 20:27

      הגב לתגובה זו

    • צודק

      שלו לשלטון!, 23/07/08 00:17

      בעזרת השם ירבו אנשים כמוך

      הגב לתגובה זו

  • 161.

    עכשיו ידונו איזה חדר לסגור למחבל בבית ....חחחחחחחח (ל''ת)

    ש.ב.י, 22/07/08 17:36

    הגב לתגובה זו

  • 160.

    וכעת ברק יגיד לנו שהוא מקים ועדת לבדיקת הרס בית המחבל... (ל''ת)

    כבשה סרקסטית, 22/07/08 17:32

    הגב לתגובה זו

  • 159.

    סתם לידע כללי:משרדי בצלם ממוקמים ברח' התעשיה 8 בתלפיות(ליד רח' האומן ) (ל''ת)

    בצלם, 22/07/08 17:31

    הגב לתגובה זו

  • 158.

    עצרת גלעד שליט היום ב8:00 כיכר רבין (ל''ת)

    דני, 22/07/08 17:30

    הגב לתגובה זו

    • חשבתי שקוראים לה כיכר שליט (ל''ת)

      כבשה סרקסטית, 22/07/08 17:57

      הגב לתגובה זו

      • בקרוב יקראו לה כיכר הכבשה הסרקסטית (ל''ת)

        תראה מי דופק בדלת................., 22/07/08 20:28

        הגב לתגובה זו

      • פעם קראו לה ''מלכי ישראל '' . שאול ...דוד ...שלמה ,,,יהורם ...וכו' (ל''ת)

        ועכשיו על שם מישהו ''ששיחק'' טניס על דולרים-''וניצח''., 22/07/08 23:26

        הגב לתגובה זו

  • 157.

    ההיסטוריה מלמדת אותנו

    רועי, 22/07/08 17:27

    ההיסטוריה מלמדת אותנו שעל הכיבוש משלמים מחיר כבד ובתור ישראלי שחי במדינה כובשת, אני חושב שהמחיר כבד, כבד מדי.התגובות כנגד השמאל, כאחראי למצב הן מופרכות ומצוצות מהאצבע. הרי התנהלות המדינה היא על פי קווי ימין ברורים, אתם שם ואנחנו פה, לנו יש מדינה ולכם גטאות, לנו יש מזון ולכם רעב, אנחנו חיים חי שפע ואתם חסרי כל. ועם זה אנחנו מבקשים מהם לשבת בשקט או למות בשקט, העיקר לא להפריע בחיינו הפוריים.
    כל עוד לא תקום מדינה פלשתינית, שבירתה היא ירושלים המזרחית,ולא יינתנו תשתיות לחיים נורמליים, חינוך, מקומות עבודה וכ'ו, לצערי המצב ישאר בעינו ואף רק יילך ויחמיר.אין לי כל רצון לצדד במעשי הטרור שלהם, כל שאני אומר זה שבמקום לתפוס צד ולאחז בו, בעיניים קשורות, כקורבנות לטבח, אנו חייבים לחשוב על עתיד אחר, עתיד שאנשים משום צד לא ימצאו לנכון למות אלא לחיות. אני מאמין שבני אדם בסך הכל רוצים לחיות, אבל כשהברירה הנתונה בידיהם היא למות או למות, אימהות ימישכו לבכות על ילדיהם. צריך לעשות הכל, אבל הכל כדי להביא לשינוי, הרי יש דבר החשוב מהחיים?

    הגב לתגובה זו

    • אתה רוצה לתת להם עוד שטחים ורובים?

      שגיב, 22/07/08 17:58

      אתה סובל ממחלה נפשית או שאתה טיפש ברמות שאי אפשר לתאר! אין פה סיכסוך בגלל שטחים ואף פעם לא היה, סבלנו מפיגועים לפני 67 אז אל תמכור לנו לוקשים. זה או הם או אנחנו וזאת המציאות שיהודים צריכים לאמץ פוסט שואת אוסלו!

      הגב לתגובה זו

    • סוף סוף זה נאמר

      איתי, 22/07/08 17:59

      גם על ידי טוקבק.
      קדימה המהפכה. די לכיבוש!

      הגב לתגובה זו

    • שכחת להכניס עוד משהו למשוואה שלך....

      mmm, 22/07/08 18:01

      הדת..
      הדת היא מניע מרכזי הגורם לאנשים לבחור במוות למרות הכל. לפי המוסלמים הארץ הזאת שלהם ולכן הם לא ינוחו עד שיכבשו את כולה (עם דגש על כולה) ויזרקו אותנו לים, הם לא ''בסך הכל רוצים לחיות כהגדרתך'' אלא רוצים למות כי כך דתם אומרת. תדע לך שהעובדה שהערך החשוב מבחינתך בחיים הוא לחיות ואין ערך מקודש מזה לא אומרת שדעתם של אחרים כדעתך.

      הגב לתגובה זו

    • תפסיקו עם זה כבר...

      דנידין, 22/07/08 18:02

      זה כ''כ לא נכון. השלום ותהליכי השלום העקריים במדינה הושגו ע''י הימין. השמאל לא מגיע לכלומה ומאומה. אתם לא מבינים שמדובר באנשים שלא חושבים כמוכם, שבאים מכוכב אחר. אל קעידה מכונה גם ע''י הערבים עצמם כארגון טרור שרוצח סתם, בלי סיבה אמיתית. דרך הארגון הכ''כ רדיקלי הזה יש לקלוט את דפוסי ההתנהגות ורזי המחשבה שלהם. הם לא רוצים לחיות כפי שאתה אומר, אלא רוצים את האדמה. האדמה חשובה להם. הרי ערביי ישאל הם הערבים שחיים באופן הטוב והאיכותי ביותר מבין כל ערביי ארצות ערב. אז מה אתה בא ומבלבל את המוח?

      הגב לתגובה זו

    • ההיסטוריה מלמדת

      עוז, 22/07/08 18:18

      שעם גישה כמו שלך הבריטים היו מדברים גרמנית. מספיק לחפש תירוצים, לאורך 60 השנים שעברו, גם בתקומת המדינה כאשר מצב היהודים בארץ לא היה שונה ממצב הערבים לא היה הצדק למעשים שכאלה. חשבון הנפש יוביל אותנו לאבדון וכליה ובמקרה היותר טוב לגלות.
      די, מאסנו בלימודי היסטוריה.

      הגב לתגובה זו

    • חי באשליות!!

      לך לעזה, 22/07/08 18:53

      אתה באמת חושב שהערבים יסתפקו במדינה לצד ישראל שבירתה רק חצי מירושלים?? איפה אתה חי?? תשאל כל ערבי ברחוב מה המטרה שלו והוא יגיד לך שהוא רוצה מדינה על כל שטח מדינת ישראל ושאנחנו נעוף מצידו לים!!
      ''בסך הכל בני אדם שרוצים לחיות''??? איזה בני אדם נוסעים עם טרקטור ודורסים אנשים ברחוב????
      תאמין לי אתה חי באשליות, ואם אתה כ''כ אוהב את הרוצחים האלה, תן להם מהכסף שלך ולך לגור איתם בעזה. לא צריך אותך פה.

      הגב לתגובה זו

    • גם לח''כ דוב חנין בן בשם רועי, הדעות דומות , והמסרב לגיוס לצה''ל (ל''ת)

      שמואל מיקוניס ,וילנסקייה, 22/07/08 20:32

      הגב לתגובה זו

    • ממש חיי בסרט הא? (ל''ת)

      ברוכה הבאה לישראל. {מאת: ישאלית אחרת}, 22/07/08 22:11

      הגב לתגובה זו

  • 156.

    הפיתרון הוא לעודד את המוסלמים להגר מישראל

    ילנה, 22/07/08 17:20

    בדובאי ובקנדה יהיו להם חיים יותר טובים, ואז גם לנו פה יהיו חיים יותר טובים

    הגב לתגובה זו

    • טורונטו

      מאיר, 22/07/08 18:35

      מה אתה שולח אותם אלינו? גם פה יש יהודים.

      הגב לתגובה זו

    • הלוואי שנצליח בכך

      גילי, 22/07/08 18:36

      אבל בוודאי שכדאי לנסות!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

    • צודקת! יאללה אטלע לקנדה אני אממן (ל''ת)

      לילך, 22/07/08 18:45

      הגב לתגובה זו

    • צריך לעודד אותם או להכריח אותם לברוח מפה.

      עידו, 22/07/08 19:27

      מקל או גזר? הבחירה היא שלהם.

      הגב לתגובה זו

      • העיקר התוצאה! (ל''ת)

        לעודד לתוצאה, 22/07/08 20:29

        הגב לתגובה זו

    • נמאס מהמוסלמים גם אזרחי ישראל (ל''ת)

      אייזיק - פ''ת, 22/07/08 22:14

      הגב לתגובה זו

  • 155.

    לעשות עוצר על ישובי מזרח ירושלים ולהרוס את ביתו של המחבל!!! (ל''ת)

    רינת, 22/07/08 17:18

    הגב לתגובה זו

  • 154.

    אל תתנו להם טרקטורים!! (ל''ת)

    אלעד י-ם, 22/07/08 17:13

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    לחסל את כל משפחתו (ל''ת)

    יהודי מחברון, 22/07/08 17:10

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    צריך לגרש אותם מהארץ

    ..., 22/07/08 17:08

    צריך לגרש אותם מהארץ

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    מזוז , תעשה חשבון נפש אולי צריך להתפטר, יכלת למנוע.

    שמחה ויינשטיין - לא רגוע מהמצב, 22/07/08 17:05

    האשמים הם אלה שלא פוצצו את בית המחבל הראשון שישיבת מרכז הרב והשני בטרקטור 1 והשלישי בטרקטור 2 והשלישי בטרקטור 3 והרביעי במשאית 1 והחמישי במערבל בטון 1 ועוד ועוד כפי פסיקתו ההומאנית של השופט מזוז (בעתיד שופט עליון , מתערב).
    זוהי מדינה נ א ו ר ה .
    דחילק תפתחו ת'עינים, תראו מי המנהיגים פה .
    מ ו ש ח ת י ם נ מ א ס ת ם !!!!!!!!!!! די ! די !!!

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    יא אללה, ממש משוגעים החברה האלו. עלו על טריק חדש (ל''ת)

    אביב, 22/07/08 17:02

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    לחסל את כל משפחתו (ל''ת)

    יהודי מחברון, 22/07/08 16:54

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    פיגוע הטרקטור

    רא, 22/07/08 16:54

    ל-117 אם לא היו הורגים אותו היה יכול
    להרוג עוד יהודים לא חשבת על זה.

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    אסור, אסור, אסור להעסיק ערבים!!!!!!! (ל''ת)

    אסף, 22/07/08 16:53

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    תהליך שלום נמשך

    שלום עליכם, 22/07/08 16:50

    אלה קרבנות השלום . אין מה לעשות .תהליך שלום נמשך .

    הגב לתגובה זו

    • שתוק!

      אמיר, 22/07/08 18:22

      מעניין איך היית מדבר עם אלה היו קרובים שלך...
      קורבנות השלום עאלק...
      הייה אפשר למנוע את זה... אבל בגלל יפי נפש כמוך יש לנו עוד ועוד ''קורבנות שלום''

      הגב לתגובה זו

  • 145.

    יש פתרון נקודתי וחלקי שכדאי ליישם מיד

    יבגני, 22/07/08 16:49

    הפתרון הזה הוא איסור מוחלט על מי שאינו אזרח ישראלי לנהוג בשטח ישראל ברכב כבד - משאית, אוטובוס, טרקטור.
    פיגוע הדריסה הראשון היה כבר בתחילת האינתיפאדה בצומת אזור, והוא בוצע ע''י אזרח הרש''פ, תוך שימוש באוטובוס; שני הפיגועים בירושלים בוצעו ע''י תושבי קבע שאינם אזרחים (זהו מעמדם הרגיל של תושבי מזרח ירושלים), תוך שימוש בטרקטורים.

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    ממשלת אולמרט שותפה לפיגודים נגד עם ישראל! (ל''ת)

    ממשלה זבל, 22/07/08 16:47

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    הממשלה אשמה ואנחנו לא נוקטים אצבע

    אל יהוד, 22/07/08 16:47

    איזה מין ממשלה זאת לישראל אין פלא שאחמד נינג'ה אמר הציונות תתפורר מעצמה
    בתכלס הציונות לא מתפוררת הרי המנהיגים הם לא ציונים אני אישית לא מחזיק מהממשלה ומכל אלה האוכלי חינם היושבים סביב השולחן
    אם זה קדימה או אחורה או שינוי או העבודה
    לא ליכוד ולא מערך לא מפדל ולא שס ובמיוחד לא המפלגה של ארקדי שחושב לרוץ גם
    אף אחד לא קיים עם בצים להתמודד מול האמריקאים להגיד אנחנו לא נוותר לשום מדינה לשום טרוריסטים ואנחנו נעשה שמות במרצחים ובכל משפחה ומשפחה שלהם
    אני אישית לא הייתי מעסיק יותר ערבים הם כולם דוברי שפה אחת ואין להאמין בהם יש להם טבע מגיל 0 לשנוא יהודי אנחנו כמו איילה ליד טורף
    הם רואים בנו כציד
    איזה עם זה שלא יכול להעמיד חוק איזה ממשלה מתאכזרת לאזרחים שלה לטובת כמה תושבים
    אם היינו הפוך היו מכניסים אותנו למשרפות ואומרים אחרי כמה שנים לא היה
    אל תשכחו את זה אותנו לא אוהבים בגלל שאנחנו יהודים ציונים העם הזה צריך לקום על הרגליים ולא לרוץ לבחור באנשי מכירות
    אני מתביייש בממשלה ואני מתבייש להיות חלק בה הלוואי שיקומו אנשים שיעמדו על שלהם בלי שהממשלה תברח מהם ולא תתיחס לדעתם בושה שלנו שככה אנשים מתים כל יום ואנחנו לא חושבים עליהם עשו אותנו מהופנטים כל כלי התקשורת אנחנו שומעים פיגוע אה זה לא בשמיים אה זה לא חדש זה כבר נהיה חלק מחיי היום יום ואני שואל למה שזה יהיה ככה
    למה שלא הם יחיו בפחד תתעוררו אמיגוס

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    דיי כבר! לחלק את ירושלים מיד

    יאיר מירושלים, 22/07/08 16:46

    רוצים קצת שקט ובטחון

    הגב לתגובה זו

    • כן כן זה הפתרון יא שמאלני (ל''ת)

      ש.ב.י, 22/07/08 17:39

      הגב לתגובה זו

    • חחח

      שגיב, 22/07/08 18:00

      שקט וביטחון? תצפה לטרור כפול ומשולש עד לשיחרור מערב ירושלים חתיכת מפגר!

      הגב לתגובה זו

    • ROFL, and you think, then peace will reign.Wake up and smell the coffe (ל''ת)

      chalomot beaspamya, 22/07/08 18:05

      הגב לתגובה זו

    • 142 מטומטם מחר ירצו לחלק את ת''א מה תגיד?!

      יהודי מחברון, 22/07/08 19:05

      אלה ערבים נותנים אצבע לוקחים את כל היד

      הגב לתגובה זו

    • זו המטרה של מבצעי הפיגועים האלה... מי אמר שהטרור לא עובד ?

      פנדה, 22/07/08 19:08

      שרשרת הפיגועים האחרונה התחילה בעקבות הצהרות על חלוקת ירושלים. שוב ושוב אנו למדים שהתקוה, לא היאוש, היא זו שדוחפת את הפלסטינאים לבצע פיגועים.

      הגב לתגובה זו

  • 141.

    דוגמא ומופת

    מאיה, 22/07/08 16:45

    לסגירת שני זבובים במכה אחת.

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    לא נראה לכם קצת מוזר????

    אהרון פרידל, 22/07/08 16:39

    הצירופי מקרים האלה נראה לי יש איחוד של נקמת הטרקטור

    הגב לתגובה זו

    • אחי אתה גדול (ל''ת)

      דודון, 22/07/08 17:54

      הגב לתגובה זו

  • 139.

    טרקטור למחבל למה

    שוש, 22/07/08 16:37

    אני לא מבינה אך מעסיקים מחבלים אך עדין ממשיכים להאמין לזבלים האלה

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    Never mind, ikar haregiah, hachayim lazazel.

    Ashkelon, Shderot, 22/07/08 16:19

    How about some locks on open buldozers, with codes to operate. or no driving allowed for the enemy within

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    תגובה ל-109

    איגור התותח -מת''מ, 22/07/08 16:18

    קראתי את הצעתך בעומק רב וברצוני להוסיף כי יש להעלות את מחיר הדלק עבור כלים כבדים(טרקטורים/משאיות) במזרח ירושלים.

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    לאלונה איסנשטיין בחיים לא נחזיר את עיר אבותינו תחלמי (ל''ת)

    תחי מדינת ישראל, 22/07/08 16:17

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    איך העזו להפריע לחגיגות השלום של פרס ואבו מאזן??? (ל''ת)

    שמאל=חוסר שפיות!, 22/07/08 16:17

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    נחתום הסכם רגיעה, ונילחם בהם בדרך אחרת. היהודים לא יעזו לתקוף אותנו,

    גל, 22/07/08 16:16

    ''כי היהודים הטיפשים לא מעיזים להתגונן עד שאין להם הוכחות מוצקות משפטיות להוכיח באופן מוחלט שזה אנחנו. הם צריכים להילחם גם בנו, גם בתקשורת, וגם בבג''צ.
    התקשורת הישראלית תשטוף להם את המח, עם האפשרות שזה אזרח בודד, כועס, שזה אשמת ישראל בעצם.
    הסכם הרגיעה יעבוד לטובתנו היטב, היהודים יהיו חייבים לחתום עליו, ואנחנו פשוט נילחם בהם בצורה אחרת.''

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    אי

    גועל נפש מזה, 22/07/08 16:15

    בושה וחרפה

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    תגובה ל-109

    שי, 22/07/08 16:14

    לך תוכל איזה עוגייה יא בלועעעעעעעע

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    פעם שניה שזה קורה

    מה קורה, 22/07/08 16:07

    לא למדו לקח מהפעם הראשונה
    המדינה הזאת הולכת ומדרדרת

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    לצערי הפתרון הוא בחלוקת ירושלים

    חכם מימון, 22/07/08 16:07

    כך יהיה ואין פתרון למחבלים בעלי תעודת זהות כחולה שחיים בתןכנו,
    חלוקת ירושלים תמנע פיגועים שכאלו,
    שאלה למתנגדים לחלוקת ירושלים: מתי לאחרונה ביקרתם בצד המזרחי של ירושלים???
    אני ורוב מכאי לא ביקרנו בה כ 20 שנה

    הגב לתגובה זו

    • מסכים בהחלט

      ירושלמי אסלי, 22/07/08 16:49

      מה שיציל את ירושלים ויחזיר את הבטחון זה חלוקת העיר.

      רק שלום הוגן יביא לנו שקט ורווחה.

      הגב לתגובה זו

    • לצערי אתה טועה

      טיפש המון, 22/07/08 16:52

      אם בכל מקום שיש ערבים ניסוג, אפשר כבר עכשיו לחזור לאירופה.

      אולי הפתרון הוא לקחת את משפחת המחבל ולהעביר ללבנון?

      הגב לתגובה זו

    • ונעבור לחלוקת חיפה יפו רמלה עכו צפת של אבו מאזן והגליל עוד חכם

      יחזקאל, 22/07/08 17:09

      שזורק סיסמאות לאויר כמו כל הסמול שהובילו אותנו הלום

      פרס ורבין יבאו את הטרור

      ביב ניסה לעצור

      ברק הבטיח את ירושלים קיבל איטיפ'ה

      ברק ברח מלבנון קיבלנו שם את אירן וישראל מאוימת בואכה חדרה והשרון

      שרון ברח מעזה הם כבר באשדוד קרית גת

      שחכנו את הצלפים שישבו בעיר העתיקה לפני ששת הימים ובכל פעם שהתחשק לצלף ירה ביהודי

      טוב אם הבנים שלך כבר בחול כמו אולמרט אתה ראשי לחלק את ירושלים

      הגב לתגובה זו

    • מתי לאחרונה ביקרת בשדרות?? (ל''ת)

      mmm, 22/07/08 17:18

      הגב לתגובה זו

    • שאלתך חכמה מאוד!? איך אפשר לטייל שם?

      אלי, 22/07/08 17:33

      לפני שאתה מעלה אפשרות , תחשוב קצת . חוץ מזה, קיבלו מדינה בעזה וביו''ש , ומה יצא? יש להם רקטות שמגיעות עד אשדוד. מה עכשיו תגיד ? אולי כדאי להחזיר להם כל מה שבטווח? אולי את כל המדינה?

      הגב לתגובה זו

    • ומה יקרה כאשר טרקטוריסטים מיפו ידרסו אנשים?

      א.נ, יהודה, 22/07/08 17:38

      תחלק את תל אביב?

      הגב לתגובה זו

    • Chacham pachmon

      U R in denial, 22/07/08 18:08

      As far as they are concerned, they will not rest till you will swim in the Mediterranean. Time to be realistic

      הגב לתגובה זו

  • 129.

    אם היו הורסים את הבית של המחבל שהיה לפני שבוע..

    ערן שורץ, 22/07/08 16:04

    אז כבר היו חושבים פעמים לפני שהיו מבצעים פיגוע.
    ואם זה לא יספיק אז מומלץ לחוקק חוקים שיאפשרו גירוש של משפחות מחבלים אשר רוצחים אזרחים חפים מפשע

    הגב לתגובה זו

    • הפתרון היחידי

      א.נ, יהודה, 22/07/08 17:40

      הוא גירוש כל החמולה, או כל הכפר והחרמת האדמה על ידי המדינה - המדינה תממן בזה את נפגעי המחבלים בעלי תעודה כחולה.

      הגב לתגובה זו

  • 128.

    להעסיק נהג כלי כבד רק באישור שב''כ לאחר תחקיר ביטחוני

    אחד העם, 22/07/08 16:04

    וכל מי שיעסיק נהג כלי הנדסי ללא אישור יתבע עי נפגעי הכלי, תביעה אזרחית , עכשיו נראה עשרות אלפי ערבים צובאים על דלתות השב''כ ,ומתחננים לאישור .

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    פיגוע טרקטור

    אבי, 22/07/08 16:04

    אולי כדי שמהיום רק יהודים ינהגו בטרקטור

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    דפוס פעולה מדהים שחוזר בשלישית********************

    חימ, 22/07/08 16:03

    דפוס פעולה מדהים שחוזר בשלישית: ערבי ממזרח ירושלים מפגע, דתי סרוג מחסל והמשטרה יורה בגופה ולוקחת קרדיט.

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    פיתרון פשוט

    ניר ש., 22/07/08 16:03

    להגדיל את מכסת העובדים הזרים בירושלים וסביבותיה על חשבון הפועלים הערבים.
    ואם צריך אז להתחיל לחייב את המעבידים להעסיק פועלים זרים במקומות רגישים.

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    דיטר והמשטרה שלו, סרט של לואי דה פינס.

    יגאל כהן-רחובות, 22/07/08 16:03

    גם הפעם, מתנחל הוא שעצר אותו.
    השוטר רק עשה מה שהוא שלא כדאי להרחיב עליו את הדיבור.

    הגב לתגובה זו

    • דומה יותר למפקח קלוזו מהפנתר הורוד (ל''ת)

      פ. סלרס, 22/07/08 19:00

      הגב לתגובה זו

  • 123.

    ''...ונתתי את בשרכם כחיית השדה..''

    שירה, 22/07/08 15:56

    עוד פעם משקרים אותנו ''הוא מוכר לנו מהתחום הפלילי (המחבל) תפסיקו כבר עם השקרים הצבור לא מטומטם. עליכם להודות לצועדי מצעד התועבה - המקובלים צעקו והתריעו על תורצאות הרות אסון אם המצעד הזה יצעד על אדמת הקודש של ירושלים. זה הפיגוע השלישי מאז צעד מצעד התועבה והפעם זה בדיוק במסלול שהם צעדו ואנחנו כולנו חסרי אונים. הקדוש ברוך הוא מדבר אלינו ולא רוצים להבין - זה עדיין בגדר התראות. בפיגוע הקודם כתבתי שזו רק ההתחלה וחכו ותיראו מה עוד יהייה בימים הקרובים. בפרשת בחוקותי אומר השם יתברך: ''אם בחוקותי תלכו...ונתתי שלום בארץ...ואם לא ונתתי את בשרכם כחיית השדה...'' אנשים הולכים ברחוב לתומם, נוהגים במכוניותיהם ובא מרצח והם מוצאים עצמם פצועים כחיית השדה ביערות מופקרות חסרי אונים. רבותי תתעורר. עוד מצפים לנו דברים קשים בגלל חוסר התעוררות ואתם תיראו זאת בימים הקרובים מי''ז בתמוז עד תשעה באב ימים קשים ומסוכנים ''כל רודפיה הישיגוה בין המיצרים וכנראה שגם מלחמה תפרוץ בימים אלה - ראו הוזהתרם. הקב''ה קאל רחום וחנון אבל הוא לא מוותר - מי שחושב שהשם יוותר לו יוותרו מעיו.

    הגב לתגובה זו

    • מעשה ידי טובעים בים ,ואתם מקשיבים לשירה המעפנה?

      אוסקר ווילד, 22/07/08 17:41

      שירה השטותניקית!

      מעל מאה שנים הם המוסלמים נלחמים בעצם נוכחותך באדמת הווקף שלהם, ואת משייכת את המעשה ההרצחני הנוסף הזה לנושא שולי.

      צאי לנו מהצלחת !

      צאי לנו מהמיטה !!

      צאי לנו מהמצעדים !!!

      צאי לנו מהעיינים !!!!

      הגב לתגובה זו

    • אם אלוהים רוצה לדבר אז שיפתח תפה וידבר ויפסיק לשחק משחקים

      אבי, 22/07/08 18:38

      ואם את כזו מאמינה אז מה זה משנה מה נעשה הרי מובטחים לנו ימים נוראים לפני ביאת המשיח גם ככה, לא?

      הגב לתגובה זו

  • 122.

    כל האחריות על הממשלה שעדיין לא העבירה חוק להריסת בתי מחבלים גם לבעלי ת

    יוסף, 22/07/08 15:55

    כל האחריות על הממשלה שעדיין לא העבירה חוק להריסת בתי מחבלים גם לבעלי תעודת זהות כחולה ולהגליית בני משפחותם מדרגה ראשונה .
    כך זה רק ילך ויחמיר !!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    אחד האזרחים ברחוב היה משה פייגלין

    אלי, 22/07/08 15:53

    זה מה שקורה כשפייגלין הולך ברחוב במקום לשבת בראש שולחן הממשלה. לפייגלין יש את היכולת הכי טובה לטפל בהם.

    הגב לתגובה זו

    • אפילו לירות במחבל, השפן לא יכל

      מוטי, 22/07/08 16:44

      ראה מחבל ו''קפא במקומו'' לפי דבריו. להרוב מחבל מסכן הוא לא מסוגל אז אתה רוצה שיהיה ראש ממשלה?

      הגב לתגובה זו

      • Naasseh melachtan al yedei acherim (ל''ת)

        tzadkim gmurim, 22/07/08 18:23

        הגב לתגובה זו

  • 120.

    העיקר שהשמאל מנע את הריסת בית המחבל הראשון, השמאל אחראי (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 22/07/08 15:53

    הגב לתגובה זו

    • ל120. תקרא לילד בשמו! השמאל זה ממשלת המעטפות - שחיתות, רפיסות והרס כל

      א''י, כל א''י, 22/07/08 16:50

      חלקה טובה שעוד קיימת בידי היהודים שמנסים לטפח,לתחזק ולשמור. השמאל ''הישראלי''=אסון לאומי!

      הגב לתגובה זו

  • 119.

    ועכשיו יתחילו דיונים: להרוס את בית המחבל או לא ?

    חיים ר., 22/07/08 15:52

    וימשיכו להתלבט עוד ועוד. בנתיים יגיעו עוד
    טרוטקרטוריסטים

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    אחד האזרחים ברחוב היה משה פייגלין

    אלי, 22/07/08 15:50

    זה מה שקורה כשפייגלין הולך ברחוב במקום לשבת בראש שולחן הממשלה. לפייגלין יש את היכולת הכי טובה לטפל בהם.

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    חבל להרוג אבא ל-9 ילדים אולי זו תאונה למה רצחו אותו ??

    נאוה רוזנצוויג ק.אתא, 22/07/08 15:48

    למה רוצחים ? אח''כ מתלוננים שהם פוגעים בנו..... מסכן הוא אבא ל-9 ילדים .


    נאוה רוזנצוויג -- קרית אתא

    הגב לתגובה זו

    • הוא בן 22 - מתי הספיק 9 ילדים?

      אני, רק שאלה, 22/07/08 17:38

      את שמאלנית מטומטמת או רק פרודיה על שמאלנים מטומטמים?

      הגב לתגובה זו

    • חבל שהם הרגו הרבה אבות להרבההה ילדים!!

      תמר, 22/07/08 17:43

      די לרחם על חיות מנוולות,יש לי הפתעה בשבילך-תשעת הילדים האלה יגלו להיות מחבלים מרצחים בדיוק כמוהו,אין מה לרחם עליהם,הם לא מרחמים עלינו

      הגב לתגובה זו

    • תגובה ל 117

      עמיחי ויעקב, 22/07/08 18:20

      את פשוט מטורפת הוא רצה לרצוח כמה שיותר יהודים ואת מצדיקה אותו?????????
      וכשהמחבל יגיע אלייך ולא שאני מאחל לך את זה ... הוא לא יתחשב בתגובה האידיוטית שלך

      הגב לתגובה זו

    • מתי לאחרונה עשית בדיקת I.Q?????

      גילי, 22/07/08 18:32

      אם את יודעת בכלל במה המדובר

      יש להניח שאת ברמת משכל של קופים כמו הרוצח
      הארור

      הגב לתגובה זו

    • סתם דיון סרק... תשעה ילדים יש למי שחיסל את המחבל... (ל''ת)

      יוסי, 22/07/08 18:40

      הגב לתגובה זו

    • תגובה ל117

      אסי, 22/07/08 22:11

      את נורמאלית?!
      מדובר ברוצח פסיכופט שעלה על רכבים , מה גם הוא היה מסומם?
      ע''פ תוכן דברייך נשמע שגם את קצת מסוממת - אז עשי טובה ותתרחקי מטרקטורים בזמן הקרוב.

      הגב לתגובה זו

  • 116.

    הימניים מגינים על הארץ, השמאלנים מנסים להרוס! (ל''ת)

    שמאל=אסון!!!!!!, 22/07/08 15:40

    הגב לתגובה זו

    • 116 להזכירך - 'השמאלניים' כפי שאתה מכנה - בנו לך מדינה ואתה מלכלך אותה

      ומזהם ולא איכפת לך ממנה., 22/07/08 16:21

      אתה ושכמותך.
      אל תדבר על ימניים שמאלניים.
      תסתכל איזו תרבות של ברבריים מנהיג הימין. הרס כל חלקה טובה שנתנו לו.
      תרבןת ה''תן לי''/''אני קודם''/''זין אתה לפניי!''... וכדומה.

      תסתכל על המומים של הימין ואז תהיה המום!

      השמאל בנה לך מדינה.
      תראה לאן היא התדרדרה - 30 שנים הימין בשלטון.

      ועכשיו שב קצת בפינה ותתבייש.

      הגב לתגובה זו

      • לא זכור לי שליכלכתי את פלסטין לאחרונה (ל''ת)

        שמאל=אסון!!!!!!!, 22/07/08 17:16

        הגב לתגובה זו

      • השמאל לא ''בנה'' את המדינה, כי הוא לא היה קיים אז

        מיכה, החותרים, 22/07/08 17:29

        לאנשים היו פעם אידיאלים, כבוד, ערכים, ציונות, אהבת הארץ והלאום, עמדו בחרוף נפש מול כל ההתקפות של הערבים, והכי חשוב הכיר בזכותם של היהודים על מדינת ישראל ולא התעסקו בהכפשות על צה''ל בענין כדור גומי שנורה על אצבע כף רגלו של טרוריסט.
        אתה כנראה מדבר על אנשים עם נורמות שליליות שמזוהות לפעמים עם מפלגות הימין.
        תתנתק מזה, בימין יש אנשים עם נורמות התנהגות שונות מכל שכבות העם, תנסה לחשוב לענין ולא על פי דעות קדומות.

        הגב לתגובה זו

      • יאללה יאללה, יא קשקשן

        דובי הכתום, 22/07/08 17:37

        רק ימנים אומרים ''תן לי'' ו''אני קודם''? נראה לי שמרוב ששקרתם שאתם כאילו יותר תרבותיים, התחלתם להאמין בשקרים שלכם. אתמול אישה שמאלנית עקפה אותי בתור בסופר. אז מה? חוץ מזה לא ה''שמאל'' בנה את המדינה. אותם אלו שבנו את המדינה, גם בנו התנחלויות בתחילת שנות השבעים. זה הם ששינו את דרכם.

        הגב לתגובה זו

      • אין קשר למי בשלטון. מדובר באבדן ערכים טוטאלי

        אלי, 22/07/08 17:41

        שחלק ניכר ממנו הביא השמאל , בכך שמגן על אותם אלו שרוצים להשמידנו.בכך , שאין לנו שום כבוד לארץ הזו (גם נתניהו ואריק שרון הם שמאל מבחינתי , וגם שטרית האדיוט שרוצה להקים עוד עיר לערבים), ובכך שפעילי שמאל נלחמים לצד הערבים כנגד חיילינו. פשוט , הניסיון להיות נחמדים עם האויבים , הוא מה שיביא אותנו לאבדון.

        הגב לתגובה זו

      • השמאל לא בנה מדינה

        דרומי מערד, 22/07/08 23:56

        לא השמאל של היום וגם לא הימין של היום בנו את המדינה.
        ההתיישבות העובדת של תחילת המאה ה-20 היא שהניחה את היסודות למדינה.
        היא קרובה יותר לעמדות הימין (התיישבות, עבודת כפיים, עמידה על עקרונות) מאשר לשמאל המטופש של היום.
        מתי לאחרונה הקים השמאל התיישבות? מתי לאחרונה השמאל ממש ע ש ה משהו?
        הימין לא טוב בהרבה - השטחים העלו לימין את השתן לראש. כמה אנשי ימין הקימו התיישבות בנגב? הרוב יושבים חצי שעה מכפר סבתא.
        מיכה מהחותרים כמעט צודק - היה אז שמאל, אבל הוא היה מיעוט (בקומוניסטים) והוא לא השפיע.

        הגב לתגובה זו

    • לא מנסים להרוס. הורסים!!! (ל''ת)

      תיקון טעות!, 22/07/08 16:27

      הגב לתגובה זו

    • ל116. השמאלנים לא מנסים להרוס את הארץ, אלא מצליחים להרוס את הארץ. (ל''ת)

      א''י, כל א''י, 22/07/08 16:47

      הגב לתגובה זו

  • 115.

    ערבי הוא ערבי, כמו שאשנזי הוא אשכנזי. (ל''ת)

    ככה זה !!, 22/07/08 15:39

    הגב לתגובה זו

    • גם מרוקאי הוא מרוקאי. דור שלישי בארץ ועדיין נשאר מרוקאי במוח. (ל''ת)

      אל תפלג!!!, 22/07/08 16:22

      הגב לתגובה זו

    • מי הרופא שיניים שלך ? אשכנזי או מרוקאי ?

      Lena, 22/07/08 17:44

      ומתי שלאשתך יש פטריות במנוש שלח אותה לגניקולוג מרוקאי!!!!
      אתה והמחבל מאותא מוצא ערבי.

      הגב לתגובה זו

  • 114.

    רוצחים שכירים

    יניב, 22/07/08 15:38

    גם לעצור מחבל בשלוש יריות מתווח אפס לראש צריך להיות רוצח כמו בעולם התחתון

    הגב לתגובה זו

    • פיגוע דריסה

      גילי, 22/07/08 16:22

      מלאך שנשלח משמים לעצור את הרוצח

      הגב לתגובה זו

    • כתוב הבא להרגך השכם להורגו, אל תקמץ בכדורים ואל תתרחק מדי

      אחות רחמניה, 22/07/08 16:22

      ולגביך נאמר '' בן כסיל תוגת אימו''

      הגב לתגובה זו

  • 113.

    אם משה פייגלין היה ראש ממשלה, הפיגועים כבר מזמן היו מפסיקים.

    לב כל-רואה, 22/07/08 15:38

    ביבי טוב ליהודים (באופוזיציה..)
    ביבי רע ליהודים (בקואליציה..)

    אבל פייגלין...
    תמיד טוב ליהודים!!

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    ובתיהם עומדים על תילם הא?

    דבורה, 22/07/08 15:36

    אולמרט והפרקליטות הא. מחכים לעוד פיגוע.צעדי מנע עכשיו.

    הגב לתגובה זו

    • Never mind, olmert will free some more bloody murderers, as long as it (ל''ת)

      will get him off the headlines, Shame, 22/07/08 18:26

      הגב לתגובה זו

  • 111.

    חובה לטפל בבעיית הפלסתינאצים שבמזרח י-ם ובכל א''י. (ל''ת)

    א''י, כל א''י, 22/07/08 15:34

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    הפיגועים הינם בחסות השמאל האנטישמי ששומרים על הזכויות של החלאות האלה!! (ל''ת)

    ג'ינג'י = ת''א, 22/07/08 15:32

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    הצעה שאין לסרב לה

    רונן, 22/07/08 15:30

    לאור ההתרחשיות האחרונות יש לשלול לכל ערבי מזרח ירושלים את רשיון הנהיגה

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    הם למדו !! לא עושים כלום למשפחות, אז למה לא !!!!! (ל''ת)

    תומר, 22/07/08 15:28

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    לעצור את היורה במחבל , האם ביצע נוהל מעצר חשוד ? (ל''ת)

    זהבה גלאון, 22/07/08 15:28

    הגב לתגובה זו

    • לא. הוא ביצע נוהל חיסול מחבל. משהו שכבר נשכח אצל ''כוחות הביטחון'' (ל''ת)

      ישראל, 22/07/08 16:25

      הגב לתגובה זו

    • רוצח על טרקטור

      גילי, 22/07/08 16:25

      לתת צל''ש לאיש שהציל את כווולם
      גם את זהבה גלאון

      הגב לתגובה זו

    • חבל שלא דרס אותך ואת הילדים שלך אולי היה לנו קצת נחת (ל''ת)

      יהודי מחברון, 22/07/08 17:07

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    לא להעסיק אותם !!!!!!!

    זיו, 22/07/08 15:28

    מי שיעסיק אותם לחייב אותו בקנס

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    מעשה פשע זה מתווסף לרקורד המכובד מאוד של ממשלת המעטפות. (ל''ת)

    א''י, כל א''י, 22/07/08 15:27

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    כל הכבוד ליקי עשהאל! ישר כח!

    ירושלמי, 22/07/08 15:26

    יקי עשהאל הוא האזרח שירה במחבל. כל הכבוד לו. מזל שיש מתנחלים אחרת הינו כבר מזמן שוחים בים.

    הגב לתגובה זו

    • כולנו מתנחלים

      גילי, 22/07/08 16:28

      ברוך ה'
      יש מלאכים
      ויש (יעקב) יקי עשה אל
      מתנחל - שעצר את הרוצח
      מלאך ה'
      מתנחל את נחלת ה'
      הלוואי כולנו מתנחלים

      הגב לתגובה זו

    • האמת, כחילוני , אני מתחיל לחשוב חזק על האפשרות

      אלי, 22/07/08 17:44

      שהילדים שלי ילמדו בבי''ס ממלכתי דתי , שיקבלו קצת ערכים ואהבת הארץ. בבתי הספר החילונים , כל מה שלומדים זה לאהוב את הערבים. בורות טוטאלית בערכים ובאהבת הארץ.

      הגב לתגובה זו

  • 103.

    איפה עו''ד קושקוש כשצריך אותו? (ל''ת)

    שמעון, 22/07/08 15:26

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    הערבים

    מירי, 22/07/08 15:26

    נהייתם בני דם הא הולכים לאוניברסטאות של ישראלים לומדים, ןעוד אנחנו שפוטים שלכם הא

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    השמאל הוא האוייב הכי גדול לציונות/יהדות!!!!!!!! ולעתיד ילדינו!

    שמאלנים=בוגדים, 22/07/08 15:26

    נשיא המדינה פרס פרש שטיח אדום, והונפו דגלי אש''ף על בית נשיא המדינה, לכבודו של אבו-בלוף אשר רק לפני כמה ימים שלח מברק ברכה חתום על ידי לרוצח סמיר קונאטר, לרגל שחרורו תמורת גופות של חיילים ישראליים.

    הגב לתגובה זו

    • מי שלא מסכים איתך הוא בוגד? כנראה שאתה פשיסט

      ימני שפוי, 22/07/08 17:12

      או חולה נפש, או שניהם. הכי סביר שאתה פשוט דתי.

      הגב לתגובה זו

      • יש הבדל עצום בין מי שלא מסכים איתי למי שתומך ומעודד טרור ערבי-לאומני (ל''ת)

        ישראל, 22/07/08 18:07

        הגב לתגובה זו

      • ומה אתה?

        אסי, 22/07/08 22:18

        אין ספק שאתה לא יודע מה זה פשיזם - אז רצוי של תשתמש במילים מסובכות כאלה.
        ובעיניך כל מי שהוא ''פשיסט'' או ''חולה נפש'' הוא דתי?
        בעיני לפחות זו גזענות ואין ספק שכמה חברים פשיסטיים שלך (מוסוליני, היטלר) ןשאר גיבוריך היו מזדהים עם זה.
        צר לי אבל אתה פשוא מטומטם (ואני לתומי חשבתי פעם שהשמאל הוא אינטליגנטי - טועה אבל אינטלגינטי. כמה שאני טעיתי).

        הגב לתגובה זו

  • 100.

    לא להעסיק אותם !!!!!!!

    זיו, 22/07/08 15:25

    מי שיעסיק אותם לחייב אותו בקנס

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    מה היינו עושים בלי הכתומים הגיבורים שאתם כה שונאים...

    ימנית דתית גאה, 22/07/08 15:25

    שוב חייל דתי (מתנחל מסוסיה) עם אומץ-לא כמו מוגי הלב השמאלנים מציל אותנו..תלמדו להכיר בנו!!אנו לא נגדכם!אל תהיו נגדנו!!

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    מפקד מחוז ירושלים אמר שהוא יצא מרחוב וושינגטון (ימק''א)- תקנו את הדיווח (ל''ת)

    רונית, 22/07/08 15:25

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    ההרתעה האמיתית

    זו הדרך, 22/07/08 15:25

    להחרים את גופת המחבל, ולשמור אותה בקירור ללא קבורה. זו ההרתעה האמיתית. תשאלו כל מוסלמי.
    סליחה על חוסר האסתטיות, אבל הגיע הזמן לפתרונות יצירתיים.

    הגב לתגובה זו

    • לתלות על עץ שיהיה מזון לציפורים דורסות (ל''ת)

      ישראל, 22/07/08 16:33

      הגב לתגובה זו

    • הרתעה אמיתית

      פז, 22/07/08 17:06

      למה לבזבז כסף על שמירת הגופה? פשוט יש לרסק אותו, ולהאכיל את הבשר לכלבים, ואת העצמות לקבור בעור של חזיר.

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    מצד אחד אבו-מאזן מברך את קונטר ומצד שני הוא מגנה את הפעולה של המחבל לב

    צע פיגוע דריסה, אז איפה פה, 22/07/08 15:22

    האמת? ומדוע פרס לא ביטל את הפגישה בעקבות הברכה שהיא בפרוש תמיכה בטרור? אין לאף אחד במדינה הזו ביצים? תלכו לעזאזל.

    הגב לתגובה זו

    • ביצים לפרס?? מה נולדת אתמול?? (ל''ת)

      יקיר, 22/07/08 16:35

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    לארגון ''בצלם'' הרגו לכם ערבי שאשמתו שרצה לעבוד...

    Erez, 22/07/08 15:22

    נחכה לתמונות של ''בצלם'' בו נראה שוטר יהודי יורה בערבי מסכן.

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    תבוסה עכשיו/בצלם/שמאלנים איפו אתם עכשיו? (ל''ת)

    שמאלנים=כניעה, 22/07/08 15:22

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    נתתם להם את כל הסיבות בעולם לעשות עוד פיגוע!!

    צפוי מדי!!, 22/07/08 15:20

    1. לא נעשתה שום פעולה נגד משפחת המחבל הקודם
    2. שחררתם רוצחים תמורת שלדים של חיילים.
    3. הודעתם שברגותי ישוחרר
    4. המשטרה מושחתת.
    5.נתתם למחבלים רוצחים שנכנסים לכלא תואר ולימודים אקדמאיים בחינם

    למה ציפיתם?!?!

    הגב לתגובה זו

    • ל93.אתה תמים!? ממשלת המעטפות חיה וקיימת למען הערבים בלבד. כל מי שבחר

      א''י, כל א''י, 22/07/08 16:06

      בממשלה זו היה ברור לו מה הולכת להיות מדיניותה כלפי היהודים - גירוש מביתם והרס ביתם למען הערבים, שחיתות מוסרית וציבורית, פגיעה ברמת החיים של היהודים, זילזול בחיי אדם ובכבוד האדם היהודי.

      מדיניות ממשלת המעטפות כלפי ערבים: מסירת שטחי ארץ ישראל לידיהם חינם או תמורת דם יהודי, האדרת שמם של הערבים רוצחי יהודים בכל העולם - אבו מאזן,הנייה,סמיר קונטר, אסד וכו' שחרור רוצחי יהודים במחיר אפסי וכן שחרור מחבלים כמחווה לאבו מאזן חינם.
      יש עוד הרבה סיבות מדוע מתקיימים הפיגועים נגד יהודים - ראה ערך הסכמי אוסלו!

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    פעמי השלום הקרב

    דיגמי, 22/07/08 15:20

    זהו מאפיין של שלום של אמיצים דרך חלון של הזדמנויות.

    הגב לתגובה זו

    • פעמי השלום הקרב??????? (ל''ת)

      גילי, 22/07/08 16:31

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    הבה נתחכמה לו פן ירבה

    אנטי מתיפייפים, 22/07/08 15:20

    ממש מפתיע שכל היפי נפש והשמאלנים לא יוצאים במחאות והפגנות על חיסול המחבל בנימוק שאנחנו ''לא הומניים'', כולם מתעסקים באויבים שמכתרים אותנו אבל בעצם לא רואים את ההתרבות המטורפת של אויבינו(!) בתוכנו תוך מתן לגיטימציה מצד השלטון להגברת הזכויות שלהם מידי יום ובשביל מה נתנו לשני ''ערבים ישראליים'' תעודת זהות כחולה ועבודה? סיוע לרצח!

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    דם יהודי ניגר ברחובות ירושלים והנשיא פרס מארח את אבו מאזן

    י.ל., 22/07/08 15:19

    בבית הנשיא. מזרח תיכון חדש.

    הגב לתגובה זו

    • נשיא לקלקן

      ולדימיר, 22/07/08 15:54

      ולמה אתם מחכים מפרס , שיזמין את הפנטרים השחורים ?

      הגב לתגובה זו

    • הלך זרזיר אצל עורב. (ל''ת)

      דוכיפת, 22/07/08 18:45

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    ובאותו הזמן פושע אוסלו מארח את אח שלואבו מאזן ...... (ל''ת)

    רחוב אחד ליד ......, 22/07/08 15:19

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    המדינה הפכה מביתו של העם היהודי לממשלת קוורטט של בובות

    עוד תוצאה מ''הרגיעה'' המזויפת בעזה, 22/07/08 15:18

    במקום להרוס את בתי המחבלים ולהעיף את משפחות המחבלים לכל הרוחות בכל האמצעים, כל הזמן יש פה נסיון להיראות מוסריים. מי שלא מרתיע, חוטף. זה המזרח התיכון, ורק אנחנו לא מבינים את מה שירדן או סעודיה מזמן מבינות ומיישמות. פלא ששם חוסל הטרור, וכאן הוא משתולל שנים? שם חיסלו מחבלים ומשפחות מחבלים, ויש שקט מוחלט.

    הגב לתגובה זו

    • שלום אך שוא וטלי פחימה בדרך למשפחת השהיד המיסכן !

      שונא שמאלנים, 22/07/08 16:34

      בסך הכול רצה לעבוד ועשה תאונת דרכים....
      המדינה העלובה הזאת ממשיכה לתמוך בטרור האיסלמי ואנחנו נמשיך לשלם את המחיר !

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    לא נהג טרקטור - מחבל!!!

    אריאל, 22/07/08 15:17

    לערבי שדורס יהודים בכוונה קוראים מחבל, לא נהג טרקטור שמשתולל.
    לתשומת לבכם.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    ובטח המשפחה שלו תקבל עכשיו קיצבת שארים... (ל''ת)

    איזה מדינה מפגרת, לתת לערבים לרצוח אותנו כל יום, 22/07/08 15:15

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    להוציא את הטרקטורים מחוץ לחוק!

    מלי מאשקלון, 22/07/08 15:15

    חברים! המציאות הקשה מחייבת החלטה אמיצה להוציא את הטרקטורים מחוץ לחוק. עדיף שהקידמה תבלם מעט אך אנשים ישארו בחיים! יש אמצעים ותחליפים מצויינים לטרקטורים כגון: טוריות, מקושים ועוד ועוד!
    תזכרו שגם לגדר היו פעם מתנגדים ובסוף זו עובדה קיימת!

    הגב לתגובה זו

    • להוציא את הטרקטורים מחוץ לחוק?????????

      גילי, 22/07/08 16:34

      הגדר עובדה מוגמרת??
      את לא מתביישת??
      יש עוד כמה טיפות דם שחסרות לך לעיכול??
      תתביישי!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    אז הערבים החלו את ''עונת הטרקטורים''-כל הכבוד לירי האפקטיבי (ל''ת)

    בגיע הזמן להתעורר ולהגיב, 22/07/08 15:12

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    יש להעניש בחומרה את הקבלנים רודפי הבצע, שמעסיקים כל זב ומצורע (ל''ת)

    העיקר להרוויח יותר, 22/07/08 15:10

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    ערבים! תזכרו את היום הזה, כשישאלו אותכם למה אתם מקופחים, זו התשובה... (ל''ת)

    אופיר, 22/07/08 15:10

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    אולי אחרי 3 פיגועים...

    ארז, 22/07/08 15:10

    נתעשת ונגרש את ערביי מזרח ירושלים?

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    לא לתת לערבים גישה לכילים כבדים. (ל''ת)

    מנשה, 22/07/08 15:08

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    המחבל קרוב של אבו-טיר החמאסניק, מכבפר אום טובא.

    אוס אל שארלילה, 22/07/08 15:08

    המחבל שביצע את פיגוע הדריסה בירושלים, הוא ראסן אבו טיר, מהכפר אום טובא בירושלים. אבו-טיר קרוב משפחה של המחבל וחבר הפרלמט החמאסי מוחמד אבו טיר.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    לכל הימנים המתלהמים תדעו רק מסירת כל ירושלים לערבים תביא שקט ושלום (ל''ת)

    אלונה איכסנשטיין, 22/07/08 15:07

    הגב לתגובה זו

    • כשמך כן את

      יבגני, 22/07/08 15:33

      איכס משהו

      הגב לתגובה זו

      • יבגני נפלתה בפח ''אלונה איכסשטיין'' זו תחפושת של פרובוקטור כתום פאשיסט ! (ל''ת)

        ס''ט ספרדי טרוד, 22/07/08 18:02

        הגב לתגובה זו

    • את טועה! רק גירוש של כל הערבים יביא גבול שקט! (ל''ת)

      שמאלנים=כניעה, 22/07/08 15:33

      הגב לתגובה זו

    • לא ברור

      דרומי, 22/07/08 15:37

      מה את יותר: טיפשה או תמימה.

      הגב לתגובה זו

    • כו כמו שיש שקט בעוטף עזה, בדיחה טובה (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 22/07/08 15:54

      הגב לתגובה זו

    • ה''מגיבה'' = ערבי מתחזה (ל''ת)

      וקם בך ועלה מן הארץ, 22/07/08 16:24

      הגב לתגובה זו

    • ל-78 אני מקווה בשבילך שאת צינית

      ציונית, 22/07/08 16:40

      גברת איכס- נשטיין היקרה! אם את מעזה לדבר בצורה כזאת אני מאוד מקווה שיש לך מספיק כסף לכרטיס טיסה בכיוון אחד לסוף העולם כי כדאי לך פשוט לרדת מהארץ! אין לך זכות לחיות בארץ שלנו כל עוד את מוכנה לוותר על הלב שלנו!

      הגב לתגובה זו

    • פיגוע דריסה

      שונאת ערבים, 22/07/08 17:25

      לאלונה חבל שאת לא היית שם בין הפצועים

      הגב לתגובה זו

    • שכחת גם את יפו, ועכו, וחיפה

      גלעד, 22/07/08 17:49

      ,ובקיצור את כל האיזור שנשלט בעבר ע''יהחליפים המוסלמים.
      והם לעולם לא יוותרו עליו.

      הגב לתגובה זו

    • בתור התחלה נצרף אותך ל 72 הבתולות. (ל''ת)

      אחמד סרסור, 22/07/08 18:47

      הגב לתגובה זו

    • איכסה

      אלדד, 22/07/08 22:04

      יה איכסנשטיין

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    מה אומר השמאל?

    אורי, 22/07/08 15:07

    זהבה גלאון, האם המדובר בפלשתיני שוחר שלום?

    הגב לתגובה זו

    • שיוסי ביילין ישב עליו שבעה מטעם הכנסת................ (ל''ת)

      יהודי מחברון, 22/07/08 17:40

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    לגרש מהארץ ולהרוס את הבתים.

    Melina Perez, 22/07/08 15:05

    מי שגורם להרס במדינה בה הוא חי, הוא ומשפחתו ותומכיו אינם ראוים להיות אזרחי המדינה.
    אין פתרון אחר, ואין לנו ארץ אחרת!

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    האחראית הבלעדית למעשה פשע זה, היא ממשלת המעטפות שבחסותה ובגיבוייה

    א''י, כל א''י, 22/07/08 15:03

    פשעים מסוג זה ואחרים התבצעו וימשיכו להתבצע נגד יהודים כל עוד היא קיימת!

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    עוד פיגוע מערבי בעל תעודה כחולה!!!!! אכלנו אותה!!!הם כבר בתוכנו!!!

    פלוני אלמוני, 22/07/08 15:02

    עוד פיגוע מערבי בעל תעודה כחולה!!!!! אכלנו אותה!!!הם כבר בתוכנו!!!
    ערבי ישאר ערבי גם עם תעודה כחולה!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    למה לא

    חיפאי עצבני, 22/07/08 15:02

    למה שלא ימשיכו?
    המחבל שעשה את אותו דבר לפני 3 שבועות הוא גיבור הכפר. אף אחד לא הורס לו את הבית או פוגע חס וחלילה בזכויות של בני משפחתו.
    איזו סיבה בעולם הייתה למחבל שפעל היום לעצור ולחשוב בכלל?

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    48: איך לא שמתי לב!!! אתה צודק! (ל''ת)

    תמיד המתנחלים!, 22/07/08 15:01

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    מרד צרכנים על מעסיקי ערבים (ל''ת)

    יניב, 22/07/08 15:01

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    חכו חכו תכף זה שירה במחבל ייכנס לכלא-

    זועמת, 22/07/08 14:59

    על זה שירה במי שבא להורגו..חכו,עוד יעצרו אותו על זה.

    הגב לתגובה זו

    • חכו חכו כבר בא משיח

      גילי, 22/07/08 16:46

      ומשיח יעשה כאן סדר
      ולא יהיו יותר מטומטמים ש''מנהיגים'' אותנו
      אין לנו מי
      כי כולם מושחתים ונגועים
      כי כולם טפשים
      כי רואים רק את האינטרס הפרטי שלהם
      כי הכסף מעוור את עיניהם
      כי הכבוד מחריש את אזניהם
      חבר מרעים - אלו המנהיגים שלנו
      חבל עלינו -
      we need mashiah now!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • משיח לא יבוא ,משיח גם לא יצלצל! אין קווים בויה דולורוזה (ל''ת)

        ישוע בן יוסף ומרים ,נצרת בית לחם ירושלים, 22/07/08 18:07

        הגב לתגובה זו

  • 69.

    הפיגועים האלה משרתים את המפיונר, המושחת חייב ללכת הביתה ולאתר!!! (ל''ת)

    ג'ינג'י = ת''א, 22/07/08 14:59

    הגב לתגובה זו

    • ל 69. המפיונר חייב ללכת לא הביתה אלא לכלא, רק לכלא ולכל ימי חייו בכלא! (ל''ת)

      א,י, כל א''י, 22/07/08 15:52

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    ככה זה כשממשלת סמרטוטים מוצאת סיבות משפטיות מפולפלות

    מיקי, 22/07/08 14:58

    ולא הורסת את בתי המחבלים ולא שוללת אזרחות ומגרשת את כל החמולה לעזה או לגדה או לקיבינימט.
    החוקים היפים של כבוד האדם וכו' הם לבני אדם ולא למחבלים.
    רוצה חוקים מיוחדים למוסלמים מטורפים כולל המשפחה המורחבת שלהם !!!
    שיקראו לזה אפרטהייד. לא איכפת לי. בקרוב מאוד בכל העולם ייאלצו לחוקק חוקים נגד מוסלמים מגלומנים ומסוכנים לאנושות.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    רק קדימה תשנה את המצב ותביא בטחון לירושלים

    מצביע קדימה, 22/07/08 14:58

    רק קדימה תדאג
    שלא יהיו נהגי טרקטורים ערבים בירושלים
    שלא יהיו פועלי בנין ערבים בירושלים
    שלא יהיו נהגים ערביים בירושלים
    שלא ידרסו יהודים רק בגלל שהם יהודים

    הגב לתגובה זו

    • אתה אדיוט. רק אדיוט יצביע שוב קדימה (ל''ת)

      ירושלמי שפוי שלא סולח לאולמרט, 22/07/08 15:29

      הגב לתגובה זו

    • קדימה תטביע אותם במעטפות וכך כל המחבלים יחוסלו. (ל''ת)

      יצרן מעטפות, 22/07/08 18:43

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    מדינה מטומטמת!!לא מפיקה לקחים!!

    אני, 22/07/08 14:58

    נותנת הכל,אבל הכל,לערבים שחיים איתה והם מוצצים מאיתנו את טיפת דמנו האחרונה.להפסיק את אספקת הנשק,הכסף והמים חינם לנבלות האלה!

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    להביור קטן על הבית והמשפחה של בן הכלבה

    LIDIA, 22/07/08 14:58

    ולהזמין את כל אנשי ''בצלם'' שיצטרפו למשפחה החמה וישרפו יחד איתם.
    מספיק עם כל יפי הנפש. להרוס מיד את הבית על יושביו. אין דבר כזה ''חפים מפשע''. משפחת מחבל דינה מוות.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    היורה במחבל הוא דוד של היורה במחבל

    ג, 22/07/08 14:58

    בפיגוע הקודם.

    הגב לתגובה זו

    • היורה היום הוא המורה של היורה בפיגוע הדריסה שהוא הגיס של היורה בפיגוע

      לביא חדרה, 22/07/08 17:01

      במרכז הרב.

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    שיטת הפיגועים החדשה

    הראל, 22/07/08 14:58

    הערבים הבינו כי לנסוע בטרקטור ולרמוס אנשים זוהי שיטה חדשה מעניינת ורצויה כי המוות שלך הוא לא הכרחי אתה יכול לצאת מזה בחיים בניגוד לפיגוע התאבדות עם חומרי נפץ ולהכנס לכלא ואחרי כמה שנים להשתחרר בעסקת חילופי שבויים...השיטה החדשה הגיעה...אם אנחנו היינו עושים זאת איזה רעש הם היו עושים בעולם שכחתי אנחנו ''הומניים''יותר מדי מתחשבים..

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    שיטת הפיגועים החדשה

    הראל, 22/07/08 14:57

    הערבים הבינו כי לנסוע בטרקטור ולרמוס אנשים זוהי שיטה חדשה מעניינת ורצויה כי המוות שלך הוא לא הכרחי אתה יכול לצאת מזה בחיים בניגוד לפיגוע התאבדות עם חומרי נפץ ולהכנס לכלא ואחרי כמה שנים להשתחרר בעסקת חילופי שבויים...השיטה החדשה הגיעה...אם אנחנו היינו עושים זאת איזה רעש הם היו עושים בעולם שכחתי אנחנו ''הומניים''יותר מדי מתחשבים..

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    רוצחים ופוגעים ביהודים בחסות ממשלת המעטפות השפלה. (ל''ת)

    א''י, כל א''י, 22/07/08 14:57

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    לפחות לומדים פה מהנסיון, גם זה משהו (ל''ת)

    אורי הגאה, 22/07/08 14:56

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    הדורס

    רמי, 22/07/08 14:56

    המדינה שלנו זה תהו ואווהו

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    לקחת מהערבים הישראלים את תעודת הזהות הכחולה!! (ל''ת)

    תמר, 22/07/08 14:55

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    תגידו שאני גזען אבל עם עובדות קשה להתווכח

    תקראו, תפנימו ותגיבו!!!, 22/07/08 14:54

    הם חיות (ויסלחו לי החיות על ההשוואה)
    פורעי חוק, זורעי הרס וחורבן בכל מקום שבו הם נמצאים בעולם, הם מעריצים כוח, רשעות וזוועה!
    וקבלו דוגמית קטנה,
    הלינץ' המזעזע שביצעו בשני החיילים ברמאללה, להיכנס עם מטוס עמוס בנוסעים לתוך בניין, לרצוח ילדים, נשים וטף.
    אפילו את הבנות שלהם הם רוצחים על רקע ''חילול כבוד המשפחה''
    בנוסף, הם אנשים פרימיבים, אנאלפבתים שלא תרמו דבר לטובת האנשות!
    תקראו את הקטע הבא ותפנימו:
    בשנת 2007 הייתה חפיפה בין חגי ישראל לבין החגא המוסלמי בעשרה ימים לערך. מעניין לדעת מה עשו היהודים ומה עשו המוסלמים בפרק זמן זה.
    מישהו חישב ומצא כי בעשרת הימים הללו ביצעו המוסלמים 94 מעשי טרור בהם נהרגו 397 אנשים.
    באותו זמן זכו שלושה יהודים בפרסי נובל לכלכלה ( רוג'ר מאיירסון, אריק מסקין וליאוניד הורביץ). הפרס הוענק לשלושה על הנחת התשתית לתיאורית עיצוב המנגנונים המשמשת בכלכלה.
    בכך מגיע מספר היהודים שזכו בפרסי נובל ל-170 (נכון ל-2007).
    רשימת הזוכים כוללת אמנם גם כאלה שאינם יהודים לפי ההלכה או שאינם מגדירים עצמם כיהודים, אבל אין ספק שהם מזרע ישראל. כלומר: 22 אחוז מהזוכים בפרסי נובל הם יהודים, בשעה ששיעור היהודים בעולם הוא כיום 0.2 אחוזים.
    מספר המוסלמים שזכו עד היום בפרס נובל הוא 8 בלבד – כולל פרס שקיבל יאסר ערפאת על תרומתו המופלאה לשלום. יש בעולם 1.2 מיליארד מוסלמים. אם שעור תרומתם למדע היה כתרומת היהודים היה מגיע מספר חתני פרס נובל המוסלמים ל- 11 אלף.
    אגב, גם המספר 8 שניתן למוסלמים מוגזם. מונים בו בין היתר את הסופר אלבר קמי הצרפתי, יליד אלג'יר שזכה בפרס נובל לספרות ואת אליאס ג'יימס קוריי, ערבי נוצרי אמריקני שמוצא הוריו מלבנון. גם אנואר סאדאת קיבל פרס על תרומתו לשלום החם בנינו לבין מצריים.
    יש קני מידה רבים להשוואה בינינו לבינם. למשל הוויקפדיה, שהיא אחד המפעלים התרבותיים המופלאים ביותר של עידן האינטרנט. מספר הערכים שבכל שפה משקף את רמתה התרבותית ואת הנכונות של בני אותה שפה לתרום לעולם.
    פחות משישה מיליון יהודים בארץ ישראל תרמו עד כה לויקיפדיה 65,324 ערכים, נכון לאחד בנובמבר 2007. לעומתם 1.2 מיליארד ערבים תרמו לויקיפדיה הערבית 43,407 ערכים. בויקיפדיה האנגלית יש 2,071,713 ערכים.
    על מעמדה של הויקיפדיה העברית בעולם ניתן ללמוד מן העובדה שעל פי ממד Depth, שמשקף עד כמה האנציקלופדיה מושקעת. מסתבר כי מבין 52 הוויקיפדיות הגדולות (שיש בכל אחת מעל 10,000 ערכים), העברית נמצאת במקום השלישי (אחרי האנגלית והווייטנאמית).

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד על התגובה!!!!! (ל''ת)

      יישר כח.., 22/07/08 15:05

      הגב לתגובה זו

    • לא הבנתי את הקשר של הויקפדיה

      אתה מסלף את האמת, 22/07/08 15:19

      אלי זה בגלל שאצלנו מחרטטים כל היום, 80% מערכי ויקפדיה בעברית ראויים למחיקה הכל חארטה

      הגב לתגובה זו

    • צודק בכל מלה!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      יוסי, 22/07/08 15:20

      הגב לתגובה זו

    • אני מצפה ממי שטוען שהוא חחכם שלא יטעה

      אבי, 22/07/08 15:28

      ערבים 250 מיליון ולא 1.2 מיליארד.
      רוב המוסלמים אינם ערבים. ויש ערבים שאינם מוסלמים.
      אם אליאס ג'ימס נוצרי איך מחשיבים אותו כמוסלמי?
      האם לטענתך יש 8 חתני פרס נובל ערבים או 8 מוסלמים?

      הגב לתגובה זו

      • הטעות לא משנה את הרעיון הכללי

        יודע דבר, 22/07/08 16:39

        זה לא שהומסלמים יותר משכילים או שהם פיתחו רעיונות והמצאות לטובת האנושות...
        הם בדיוק אותו הדבר ודוגלים באותה אלימות.
        מה שמעניין אותם זה לזרוע הרס וחורבן! אה וגם להכין חומוס....

        הגב לתגובה זו

    • באשר לויקיפדיה

      אבי, 22/07/08 15:32

      המדד החשוב באשר לטענתך על ויקיפדיה הוא מספר הערכים ביחס למספר דוברי השפה.
      ולא ההשקעה.

      דווקא בויקיפדיה הויטנאמית מעט מאוד ערכים ביחס ל100 מיליון דוברי השפה.

      נדמה לי שבשפות הסקנדינביות הכי הרבה ערכים ביחס לדוברי השפה.

      הגב לתגובה זו

    • ישראלי

      ישראל, 22/07/08 16:11

      כל מילה בסלע

      הגב לתגובה זו

    • תגידו שאני גזען אבל עם עובדות קשה להתווכח

      גילי, 22/07/08 17:22

      אם אתה גזען או לא - זה חסר משמעות
      כי האנשים מתייחסים אל גזענים כאל נאצים
      לפי תורת הגזע של היטלר ימח שמו.
      אבל זה שהוא ראה שעם ישראל שונה מהעם הגרמני למשל - לא היה טעות - אכן עם שונה אנחנו
      שונים מהגרמנים
      שונים מהערבים
      שונים משאר הגויים
      מה לעשות?
      אם תבדוק כל מקום מפותח על פני האדמה
      תמצא בו יהודים שפיתחו אותו
      וזה מה שעשינו בארץ ישראל
      והם רוצים לקחת את הארץ שלנו לאחר שפיתחנו אותה
      כאשר היתה שממה וביצות - הם לא חיו כאן
      ואין לנו שום דבר משותף עם הערבים
      למעט העניין שאנחנו נראים אותו דבר
      ראש עם עינים אוזנים אף פה וכו'
      מטרתם וכיוונם כפי שהראת הוא רצח ועוד רצח
      ועוד כמצווה דתית
      אנחנו - ואהבת לרעך כמוך

      -ובחרת בחיים
      זה כל השוני - וזה שוני מהותי
      זה מקדש את החיים
      ההןא מקדש את המוות

      זה חובש לפצועים
      ההוא רוקד על הדם

      אכן אין לנו מה לעשות יחד
      ומה הפתרון
      קודם כל שנבין את השוני - ונבין שאין לנו מה לעשות יחד - בגלל השוני הזה
      אחר כך עלינו להבין שאין לנו ארץ אחרת
      וכן לדעת שלערבים יש 22 מדינות ששטחן הכולל
      גדול משטחה של אירופה

      ומספר היהודים שהיו בארצות ערב בתש''ח היו כמספר הערבים בארץ ישראל - ואולי מעט יותר יהודים היו שם מאשר ערבים כאן

      וחילופי אוכלוסיה - זה לא מילה גסה
      אז אנחנו הבאנו לכאן את אחינו היהודים
      שגרו בארצות ערב
      כיום יש שם מתי מעט יהודים
      אבל הערבים -
      לא רק שלא עזבו כאן
      אלא שהם רוצים להביא לכאן עוד ועוד בני משפחה מירדן

      הערבים שחיים כאן איתנו - כל עוד בוחרים
      הם בדת הרצח - עלינו לגרשם מכאן - למולדתם
      הלא היא ירדן וסוריה ומצרים וערב הסעודית
      המדינות הללו כל כך גדולות ומאוכלסות
      הם יגיעו לשם
      את שפתם הם מכירים ודוברים
      ולא נודע כי באו אל קירבם

      ערבים שגרים כאן
      ומוכנים להיות תחת שלטון העם היהודי
      ותחת חוקיו
      ולהישבע לו אמונים
      יוכלו בתנאים אלו בלבד לגור כאן
      אין כל דרך אחרת
      כל אזרח אמריקאי חדש נדרש להישבע לשמור
      ולהוקיר את חוקת ארה''ב
      מה איתנו?
      מזלזלים בנו כי אנו משדרים חולשה
      לא עוד
      אי אפשר לשתוק יותר
      מספיק ודי!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    נו, אופנהיימר...

    א. ב., 22/07/08 14:54

    אופנהיימר, יש לך מה לומר? אתה ושכמותך הם אלו שאשמים בכל מה שאנחנו סובלים כאן מהאוייב המר.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    שמו של מפקד מחוז ירושלים אהרון ולא אילן ממ''ז ת''א (ל''ת)

    שוטר, 22/07/08 14:53

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    לא מספיק לנו עם פיגועי שחיתות יום יום? (ל''ת)

    ירושלמי, 22/07/08 14:53

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    ומה תאמר על כך פרקליטת הכנסת , הוא מת ולא הובא למשפט איך נדע אם הוא מח

    ארז מ, 22/07/08 14:51

    מחבל טרוריסט , או התעלף מהחום ?

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    טוב שהרגוהו. אחרת היה משתחרר בעיסקת המחבלים הבאה. (ל''ת)

    עדי, 22/07/08 14:49

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    ירושלים משלמת על מצעד הגאוה-למה המצעד לא היה בת''א שהם ישלמו (ל''ת)

    רוי, 22/07/08 14:49

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר????? (ל''ת)

      דנה, 22/07/08 15:13

      הגב לתגובה זו

    • incroyable !! (ל''ת)

      Marc, 22/07/08 15:18

      הגב לתגובה זו

    • מה, אתה טס למאדים? (ל''ת)

      באיזה סרט דתי ודבילי אתה חיי?, 22/07/08 15:20

      הגב לתגובה זו

    • אדם רפה שכל כמוך עוד לא פגשתי... (ל''ת)

      רפי, 22/07/08 15:49

      הגב לתגובה זו

      • מסיק מכך שלאחר לידתך קבלת את שמך המתאים לחוזק החומר האפור שבראשך (ל''ת)

        לרפי., 23/07/08 10:00

        הגב לתגובה זו

    • ירושלים משלמת על שילטון הטאליבן ........בספרא (ל''ת)

      דני, 22/07/08 16:14

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    עד מתייייי?????.

    מה נסגר???, 22/07/08 14:49

    הם רואים שאולמרט לא עושה כלוםםם אז ממשיכיםםם!!!
    אולמרטטטטט הביתהההה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    חבל

    ארז, 22/07/08 14:47

    חבל לי שמצב כזה אנו יחד ולא רק שסתם טוב לנו חייבים להשתנות להיות ביחד בכל מצב כמעט כמו האויב החלמה מהירה לפצועים

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    לא שוטרים חיסלו אלא אזרח מתנחל מסוסיא. שוב המתנחלים מצילים את העם

    כתום, 22/07/08 14:46

    הם הצילו ב''מרכז הרב'' בחור ישיבה ימני קפץ על המחבל והרגו ואילו השוטרים ברחו;

    הם הצילו בכפר עציון - מדריכי הישיבה הרגו את המחבל, ובאותו ערב נפצע שוטר במחסו קלנדיה ואילו חברתו השוטרת ברחה;

    הם הצילו בפיגוע הטרקטור הקודם - איש ימני, כתום, הציל את העם והשוטרים נאלמו דום

    והם הצילו עכשיו - המתנחל מסוסיא הרג את המחבל ואחר כך הצטרף אליו ''קצין משטרה''

    וזה לאחר שירו בשוטרים בשער האריות ופצעו אותם.

    שוטרים מסורסים - כי מכניסים להם רעיונות הזויים של שמאלניות, ואילו מתנחלים גיבורים מצילים את העם.

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד. כנראה שרק הכתומים יצילו אותנו. (ל''ת)

      מיקי, 22/07/08 15:00

      הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד על הניתוח. מדוע תמיד מתנחלים מצילים????????? (ל''ת)

      מישהו, 22/07/08 15:01

      הגב לתגובה זו

      • הן בקדושי לא האמין!אבל במתנחלים מאמין אני מאמין, כי הם מושעי ישראל (ל''ת)

        סטלן יהודה ושומרון ורמת הגולן, 22/07/08 15:49

        הגב לתגובה זו

    • אין כזה דבר ''מתנחלים''! רק יהודים גיבורים שגרים ביהודה ושומרון! (ל''ת)

      חילוני תל אביבי, 22/07/08 15:19

      הגב לתגובה זו

    • גם בפיגוע הקודם הוא היה מתנחל

      יוסי, 22/07/08 15:53

      הרי הוא למד בישיבת ההסדר בקרית ארבע

      הגב לתגובה זו

    • דיכטר והמשטרה שלו,לא מזכירים לכם סרט של לואי דה פינס ? (ל''ת)

      יגאל כהן-רחובות, 22/07/08 16:04

      הגב לתגובה זו

    • יש לנו משטרה אחת

      שכחת, 22/07/08 16:05

      צריך לאמן אותה ולטפח אותה, לא להרוס.

      הגב לתגובה זו

      • המשטרה האחת הזאת התאמנה על יהודים בעמונה

        דובי הכתום, 22/07/08 17:30

        היא מעולה בלפוצץ במכות מתנחלים. לחימה בפשע, בשודדי זקנים, באנסים ובמחבלים - בזה הם קצת פחות טובים. טוב, אי אפשר להצטיין בכל. מה שכן, אני מתפלא שהמג''בניק לא הוציא אלה, והתחיל להכות את המתנחל שירה במחבל מתוך איזה טבע שני, שדבק בשוטרים, להרביץ למתנחלים.

        הגב לתגובה זו

    • כי רק כתומים ,מצואיסטים, ו''פטריוטים '' נוהגים להסתובב מזויינים בנ''קל (ל''ת)

      Pacific Ocean, 22/07/08 18:19

      הגב לתגובה זו

      • מה עם עשרות השוטרים והחיילים על כל מ''ר בירושלים? (ל''ת)

        מטיס, 22/07/08 23:25

        הגב לתגובה זו

  • 47.

    לא מספיק זריזים: יש לירות בהם לפני הפיגוע! (ל''ת)

    כל ערבי על טרקטור חשוד!, 22/07/08 14:46

    הגב לתגובה זו

    • אפשר לקצר את תגובתך. ''כל ערבי'' יספיק. (ל''ת)

      מיקי, 22/07/08 15:01

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    האזרח שירה במחבל הוא תושב סוסיא. תודה לאל למתנחלים! (ל''ת)

    רבקה יפה, 22/07/08 14:44

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    המחבלים מבצעים פיגועים בהם קיים סיכו שלא ימות וישוחרר אחרי מס' חודשים

    מירית, 22/07/08 14:43

    בחילפי שבויים

    הגב לתגובה זו

    • חובה

      שוקי, 22/07/08 15:01

      אפשר לברבר פוליטיקה עד אין סוף
      לנסות לחשוב איך עוצרים את זה ומה יש לעשות אחרי אבל יש דבר אחד חשוב ומידי
      כל אירוע כזה חייב להסתיים בהרג המחבל
      כמה שיותר מהר
      לא לנסות לעצור ,להשתלט , לפצוע
      לירות על מנת להרוג חובה חובה חובה !!!
      כדי שיבינו שזה לא משתלם ומי שמחליט ליהיות שהיד דינו אחד מוות !!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    אם זה יקרה עוד פעם אחת באמת נהרוס למחבל את הבית (ל''ת)

    מוטי, 22/07/08 14:42

    הגב לתגובה זו

    • ואם יעוף עוד קסאם אחד, אז באמת נעשה איזה משהו אולי... (ל''ת)

      אהוד אולמרט, 22/07/08 15:34

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    נו מה הפלא???

    גיל, 22/07/08 14:42

    לא הרסתם לחרא הראשון את הבית והנה התוצאה!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    לוקחים מענקים מאימאות יהודיות ונותנים ביטוח לאומי למחבלים

    beetle, 22/07/08 14:41

    רק הפרדת עמים תביא שלום.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    למה ממשלת הסמרטוטים לא נותנת לצה''ל הוראה להרוס

    אייל, 22/07/08 14:40

    א6ת בתי המחבלים?
    למה משרד הפנים לא שולל למשפחות את האזרחות
    ומגרשים אותם לשטחים?

    הגב לתגובה זו

    • כי החוקים פה הם לא חוקי הגיון ומחשבה (ל''ת)

      זה חוק ביטוח לאומי= חוקים בלתי הגיוניים, 22/07/08 15:22

      הגב לתגובה זו

    • גירוש הערבים

      אלמוני, 22/07/08 15:22

      לא מגרשים את הערבים בגלל שהממשלה שלנו על הפנים לדעתי צריך להדיח אנשים אחרים חוץ מאולמרט. אם זה יקרה אולי יהיה שיפור פה בארץ ואולי גם נפציץ את התחת של אכמדינג'ד לפני שהוא יפציץ אותנו!! (למרות שאם הוא יעשה את זה אז שאר העולם פשוט יפוררו את האדמה של אירן כל מה שישאר שם זה חול)

      הגב לתגובה זו

      • לא מגרשים כי הם המצביעים העיקריים

        שמה לב, 22/07/08 16:06

        של העבודה וקדימה.

        הגב לתגובה זו

      • אלמוני!איך בדיוק תגרשם? צריך הסכמה של המדינה הקולטת ,ואם אין ,אז איך?

        הנרי קיסינג'ר , קרית יצהר WEST BANK LTD, 22/07/08 20:55

        לפני שנים רבות אפשר היה להשליכם מעבר ים המלח,בארץ אויב, כיום זה תלוי בהסכמת המלך!


        עד לפני כעשור אפשר היה להעברם לתחום צד''ל /דרום לבנון, כיום אין מעבר מחוץ לקו סגול.

        למה ירצו מצרים,או באירופה לקבל את הזבל הזה? .



        עם יעבירום בכוח ובאופן חד צדדי לסוריה ,זוהי בעצם פשיטה צבאית, וטריגר לקרבות ומלחמה

        הגב לתגובה זו

  • 40.

    כל הכבוד ללוחמי השיחרור הפלשתינאים גיבורי השלום והרוח יברכם אללה (ל''ת)

    אלונה איכסנשטיין, 22/07/08 14:40

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מזה?! עוד פעם?! מזה יענו הדרך שלהם החדשה בפיגועים??

    המום, 22/07/08 14:38

    סאמאמאשלהם צריך להשמיד את הערבים הפועלים בארץ או לפחות בירושליים ברוך ה' שאפחד לא נהרג



    cash4mail.co.il לתרום לקהילות נזקקות וגם להרוויח בלי לזוז מהכסא!

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אם היו הורסים למחבלים הקודמים את הבתים זה לא היה קורה... (ל''ת)

    גי, 22/07/08 14:37

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מפיקים לקחים ...יאללה מי המחבל הבא בתור ב'קשה .. (ל''ת)

    ישראלי, 22/07/08 14:37

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    הערבושים לא נרגעים (ל''ת)

    טרקטור 988F, 22/07/08 14:36

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אל תתנו להם טרקטורים !!! (ל''ת)

    גל, 22/07/08 14:35

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    כל הכבוד לאזרח ולשוטרי המג''ב!!!!!!

    נחמה, 22/07/08 14:34

    הצלתם חיים בגבורתכם!

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ושוב רוני מלול עושה חצי עבודה עיתונאית!!!!! כנסו

    שוטר, 22/07/08 14:33

    מפקד מחוז ירושלים מר רוני מלול הוא ניצב אהרון פרנקו ולא אילן פרנקו שמשרת בתור מפקד מחוז ת''א

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    נו, איפה העו''ד שיגן עליו

    תאונת דרכים אלק, 22/07/08 14:32

    ''הוא לא מחבל, הוא עשה תאונת דרכים''

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    להרוס את בית המחבל עם טרקטור (ל''ת)

    חזי, 22/07/08 14:32

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מדינה נהוגה על ידי מרצחים

    מוריס מחוסן, 22/07/08 14:31

    יש מיד להחליף תעודות זהות של מזרח ירושלים ולהגביל אותם בתנועתם

    הגב לתגובה זו

    • ל-30. קודם חובה לסלק את ממשלת חמאסטן מכנסת ישראל ורק אח''כ ניתן יהיה

      א''י, כל א''י, 22/07/08 14:54

      לטפל בבעיית הפלסתינאצים שבמזרח י-ם ובכל א''י.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    פשוט לא להעסיק שום ערבי . ולא משנה איזה צבע ת''ז .... (ל''ת)

    במיוחד כוחלה - הם הכי מסוכנים !!!!!!, 22/07/08 14:31

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    די!!!!

    שימרית, 22/07/08 14:29

    מה יהיה עוד פעם אותו פיגוע??? איך נותנים להם טרקטורים??

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מעסיק לא בודק עובדיו.

    grh, 22/07/08 14:28

    כך כשחוסכים בהעסקת גורמים עוינים. 111

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    זה מה שקורה כשמתייחסים לזוהמה הערבית כאל בני אדם

    ש, 22/07/08 14:28

    מדובר בחיות אדם על נאציות פי כל קנה מידה, והם אפילו מתגאים בזה פומבית ורשמית.
    השוואתם לבני אדם היא נורמליים היא גזענות לכל דבר.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    די (ל''ת)

    שימרית, 22/07/08 14:27

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מה אתם ממורמרים שאתם פועלי בניין.. זה מה שאתם -עבדים- תחיו עם זה! (ל''ת)

    המלך שלמה, 22/07/08 14:27

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    להעביר חוק שאסור לכלי רכב כבדים לסוע בכבישים מסוימים

    אזרח מפוחד, 22/07/08 14:26

    באמריקה אסור לכלי רכב כבדים לסוע בכבישים מסוימים
    ולא רק בגלל חשש ממחבלים אלא גם תאונות דרכים שלא בכוונה

    הגב לתגובה זו

    • אההה כי אם יש חוק אז בטוח הם לא יעברו עליו..... (ל''ת)

      ציוני אמיתי..., 22/07/08 15:04

      הגב לתגובה זו

    • התחמקת היטב מהבעייה האמיתית

      תומר רז'קובצקי, 22/07/08 15:19

      כלומר- הבוגדנות של ערבים בישראל, בעלי תעודת זהות כחולה, וכן העסקת תושבי מזרח ירושלים, שמזדהים עם אויבינו פת''ח וחמאס, בתחומי המדינה.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    אסור להעסיק עובדים ערבים המזדהים עם הפלסטינים!!!!!

    א, 22/07/08 14:26

    הוא בטח שמע שהרוצח/דורס הקודם, נלחמים בשבילו כדי שמשפחתו תקבל זכויות, אז למה שהוא לא יעשה כמוהו ומשפחתו תקבל משכורת שארים לכל החיים ?????
    לכן כדי למנוע מקרים כאלה בעתיד, חייבים ממש חייבים, (1) להרוס את הבית, גם אם הוא צמוד למשפחה אחרת, יותר קל לדאוג להעברת המשפחה האחרת מאשר לא להרוס את הבית. (2) לבטל את כל קצבות הילדים ושלא לדבר על קצבת שארים במקרה של מות (3) ביצוע הצעות אלה ירתיע ללא ספק את הזוממים להרוג אנשים חפים מפשע! (4) היכן שרי הבטחון, הפנים והשב''כ? מה, כבר אין מודיעין כמו שהיה פעם? שהיו יודעים על כל אדם מה מעשיו בכל רגע נתון?

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ההוכחה הניצחת כי החשש מערבים בארץ אין מקורו בגזענות

    א.נ, יהודה, 22/07/08 14:26

    לכל הטוענים למיניהם כי ישנו בוז וסלידה כלפי הערבים בארץ מצד היהודים מסיבות גזעיות. כמה פעמים מוטחת ההאשמה כי הציבור היהודי בארץ גזען כלפי הערבים? הסיבה האמיתית היא בדיוק זה: הפחד מפני האפשרות ליפול קרבן בידי הערבים, כפי שהיה תמיד אך הרבה יותר מודגש מאז תחילת האינתיפאדה הראשונה, יוצר חשש וסלידה מהם באשר הם, גם כלפי אנשים תמימים.
    לעומת זאת הערבים בארץ חיים בשאננות, אין הם חוששים שמה יקום יהודי בבוקר ויכה בראשם במעדר.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    עד מתיי ?! (ל''ת)

    מוקש בבירת ישראל., 22/07/08 14:26

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    כנראה בגלל שירו במחבל הקודם (ל''ת)

    השמאלני, 22/07/08 14:25

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    יש טרנד חדש הא?!

    חתול בשק, 22/07/08 14:24

    מוסלמים נמושות

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    בלבלתם פה בין שתי הסיפורים (ל''ת)

    וגם אותי, 22/07/08 14:23

    הגב לתגובה זו

    • To # 17: You are right. Poorly reported.. (ל''ת)

      Avnera, 22/07/08 14:51

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    מה פיתאום זה לא פיגוע, זה סתם תאונת דרכים כמו הקודם.

    סוכן ביטוח, 22/07/08 14:21

    העו''ד שלו קושקוש ,אמר במפורש שזה לא פיגוע אלא תאונת דרכים ,וכידוע לכולנו עו''דים הם עם של דוברי אמת ,שהאמת היא נר לרגליהם . אז גם כאן כנראה שמדובר בתאונת דרכים , ויש לפצות את משפחת ההרוג ''החף מפשע '' ומי שלא מאמין שישאל את קושקוש.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    להרוס את ביתו ובית אביו ומיד ולא לחכות לבגץ..צריך לעצור את ההשתוללות ש (ל''ת)

    אריה, 22/07/08 14:20

    הגב לתגובה זו

    • צריך לבדוק אם זה חוקי .... (ל''ת)

      ריבלין ., 22/07/08 14:56

      הגב לתגובה זו

    • למה להרוס בלוקים ומלט ? להרוס אותם ואת בני משפחתם . (ל''ת)

      בשר ודם, 22/07/08 14:59

      הגב לתגובה זו

      • אפשר להרוס את הבית על יושביו... (ל''ת)

        מ, 22/07/08 16:52

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    שוב הוכח:הרס בית מפגעים וגירוש משפחתם לא ירתיעו. עובדה:ניסינו. לא? (ל''ת)

    מולי, 22/07/08 14:20

    הגב לתגובה זו

    • תבדוק נתונים לפני שאתה רושם ''הוכחה'' לא נכונה

      משרדית, 22/07/08 14:48

      הבית של הרוצה מפיגוע הטרקטור הקודם עומד על תילו, ואיש מבני משפחתו לא קיבל איום על גירוש....
      אם כך.. אולי כדאי הפעם לנסות?

      הגב לתגובה זו

    • לא. לא ניסינו!

      דובי הכתום, 22/07/08 15:36

      לו היינו הורסים לפני שלושה שבועות את בית המחבל שרצח שלושה אזרחים (גם ככה הבית הוא בבניה בלתי חוקית, עד כמה שאני יודע), יכול מאוד להיות שהמחבל הנוכחי היה נרתע. קודם תנסה, רק אח''כ תגיד ''ניסינו''.

      הגב לתגובה זו

    • אז מה, מה אכפת לך להרוס?

      איזק, 22/07/08 15:43

      מרתיע, לא מרתיע, גם בתור ''סתם'' עונש לא מרתיע אני בעד.

      לא מועיל, לא מזיק.

      אם צריך להעניש אז להעניש, בלי להתחשבן כל כך הרבה.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    ימח שמו!!!!

    נריה מימון, 22/07/08 14:20

    אתם רואים מזמן כבר היה צריך לזרוק את כולם לים כבר בקום המדינה וגם עכשיו זה ניתן
    הבעיה זה עם ראש ממשלה מטומטם ומושחת כמו שלנו עם מאפיה של מושחתים

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    להעיף את האוייב עכשיו! (ל''ת)

    דוד ר., 22/07/08 14:19

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    תצמידו לכל טרקטור ניידת מג''ב - להתמגן לדעת

    י.ל.צ., 22/07/08 14:19

    זוהי תוצאות מדיותיותה המתרפסת של ממשלת ישראל בעידודם של מישאל שחין ואסא טרף.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    איזה ארוע מתארים חדש או הקודם? (ל''ת)

    ., 22/07/08 14:19

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    הגיע זמן שקבלני הבניין יעסיקו רק את מי שצריך

    א, 22/07/08 14:19

    ויקצצו ברווחים העצומים שלהם לטובת משכורת ראויות -

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד אותך אבל.....

      נכון מאוד. אותך אבל, 22/07/08 15:31

      אותך אבל אני בטוח שאתה לא רוצה ללכלך את הידיים. כל הישראלים רוצים להיות דירקטורים מנכ''לים מנהלים בכירים עבודת כפיים. מה פתאום

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    נו מה יהיה? זה כמו ב...

    חציל, 22/07/08 14:17

    נו אתם יודעים

    הגב לתגובה זו

    • GTA? (ל''ת)

      משמש, 22/07/08 14:43

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    יריב אופנהיימר בוא תשמיע קול! העיקר צחקת על הימניים..תתבייש . (ל''ת)

    just me, 22/07/08 14:17

    הגב לתגובה זו

    • בגלל הימנים יש שינאה כזאת אצל הערבים (ל''ת)

      די לעוות הכל, 22/07/08 14:43

      הגב לתגובה זו

      • זו הטעות שלך ושל שכמותך

        ירון, 22/07/08 15:01

        חבל שהשמאלנים לא מבינים מה קדם למה ונוטים להאשים את הקורבן בסבלו

        הגב לתגובה זו

      • בזכות הימנים נעצרו כבר שני פיגועים החודש!

        תפקחו את העיניים!!, 22/07/08 15:28

        אין לך זכות להגיד מילה רק מהימנים הדתיים יוצאים כאלה גיבורים וחיילים אמיתיים שיצילו את התחת היפה שלך מעוד פיגוע בזמן שאתה יושב לך וכותב השמצות!!!

        הגב לתגובה זו

      • נכון, כי אתכם הם אוהבים (ל''ת)

        שמאלן מפגר, 22/07/08 23:14

        הגב לתגובה זו

      • מפגר.אולאי תגיד שהשואה באה בגלל היהודים שדברו אידש (ל''ת)

        וונגר, 23/07/08 11:34

        הגב לתגובה זו

    • הוא לא חיי בסרטים האלה ...ואתה לא תשמע את קולו .... (ל''ת)

      לא צריך להתרגש מהנבלה הזה ., 22/07/08 14:54

      הגב לתגובה זו

    • יריב

      דניאל, 22/07/08 15:04

      לא נשמע את יריב, מהכרות אישית שלי אותו הוא יגיב רק כאשר יקרה דבר מה לערבי
      זהו

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    אמרתי לכם אל תתנו להם טרקטור (ל''ת)

    הטרקטוריסט הטרוריסט, 22/07/08 14:16

    הגב לתגובה זו

    • אמרתי לכם!אל תתנו להם לחיות נקודה.

      מוות לערבים!!!, 22/07/08 16:24

      חיות אדם!!סליחה,בלי אדם,פשוט חיות, בלי מצפון,בלי לב,בלי טיפת אנושות.

      הגב לתגובה זו

      • חבל על קנדה

        דרומי, 23/07/08 00:00

        בא נתפשר על אמצע הדרך

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    צריך להגיב יותר מהר (ל''ת)

    דוד ראשון, 22/07/08 14:15

    הגב לתגובה זו

    • I agree

      Jonathan, 22/07/08 15:12

      before they even think to go on the tracktor

      הגב לתגובה זו

    • אולמרט: ''רגע, יותר לאט ובקצב הכתבה'' ... (ל''ת)

      עופר, 22/07/08 15:37

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    עכשיו השמאל יחפש את היורים !!!! (ל''ת)

    יאיר ל, 22/07/08 14:15

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    פלסטינאים הם זרע העמלק (ל''ת)

    קטרפילר, 22/07/08 14:15

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    ממשיכים לעביד ערבים (ל''ת)

    נו מה אתם רוצים, 22/07/08 14:15

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    להפסיק להעסיק ערבים (ל''ת)

    א, 22/07/08 14:14

    הגב לתגובה זו

    • אני הפסקתי .....וממש לא מעניין אותי איזה תעודת זהות יש לו . (ל''ת)

      כחולה , אדומה , צהובה ...כולם מחבלים ., 22/07/08 14:49

      הגב לתגובה זו

      • אי אפשר לבטוח בהם יותר. לא להעסיק אותם ! ! (ל''ת)

        רפי, 22/07/08 15:28

        הגב לתגובה זו

    • יבורך היורה!!! הוא הציל נפשות רבות...

      מ, 22/07/08 14:56

      יש להרוס עוד היום את ביתו באום טובא-מול הר חומה.למען יראו ויראו....

      הגב לתגובה זו

      • אמן ואמן במהרה עוד היום !!! (ל''ת)

        מאמינה בהריסה, 22/07/08 16:32

        הגב לתגובה זו

      • כקאסמים ללב שדרות,עלול להיות שיגרה ''פיגועי-טרקטורים''.מי זוכר את גל רצח (ל''ת)

        ופגועי אוטובוסים בירושלים,סבארו++שגרה שוחקת הערנות, 22/07/08 19:17

        הגב לתגובה זו