• 56.

    תגובות ל45 ול53

    אין שם, 25/07/08 19:16

    זה לא יגואר, זה נמר. רואים שהוא קטן יחסית.
    ול53, יש כמה מקרים נפוצים של ברדלסים שכן טרפו תנינים...

  • 55.

    לשלומי 45 אין יגוארים באפריקה רק בדרום אמריקה (ל''ת)

    חוקר טבע, 23/07/08 12:44

  • 54.

    נו גאון, למה לא הבאת מצלמת וידאו!!?!?! (ל''ת)

    הצלם, 23/07/08 12:18

  • 53.

    נמר הוא חיית-בר. לא כלב בית

    שימי, 23/07/08 11:56

    כל בעלי החיים טורפים, בכדי לשרוד,או שמישהו נכנס לטריטוריה שלהם, נכון ,בד''כ נמרים לא טורפים תנינים, אך בכדי לשרוד בחיים,ובשטח הצחיח בו הוא נמצא אולי לא היתה לו הרבה אפשרויות לאכול,
    זהו הטבע,וחיות הבר.

  • 52.

    מדהים!!!! (ל''ת)

    קרן אור, 23/07/08 10:59

  • 51.

    מדהים!תמונה ששווה אלף מילים (ל''ת)

    סיגלית, 23/07/08 10:45

  • 50.

    הכיבוש אשם (ל''ת)

    רוני, 23/07/08 10:43

  • 49.

    תותח הנמר הזה. (ל''ת)

    גדי, 23/07/08 10:28

  • 48.

    אולמרט תתפטר ! (ל''ת)

    גם אני רוצה מעטפות מטלנסקי, 23/07/08 09:54

  • 47.

    ארץ ישראל של עם ישראל מאז ולעולם (ל''ת)

    בני, 23/07/08 07:01

    • עם ישראל הוגלה ובוטל ע''י סנחריב (ל''ת)

      ירבעם בן נבט ,פלשתינה .איליה קפיטולינה.HOLYLAND, 23/07/08 10:49

  • 46.

    He must be hungry!!!

    Aldo, 23/07/08 06:56

    Baby sheli!!

  • 45.

    זה יגואר ,לא נמר,יש הבדל גדול בינהם (ל''ת)

    שלומי, 23/07/08 01:57

    • אין יגואר באפריקה

      יוסי, 23/07/08 09:49

      היגואר הוא טורף ביערות דרום אמריקה.
      מי שלפנינו הוא בהחלט נמר.

    • רועי

      זה לא יגואר . זה נמר . מה קשה להבין ?, 23/07/08 10:38

      אין יגואר באפריקה , היגואר קיים בעיקר באמריקה הדרומית .
      כולם מאותה משפחה , אך תתי זנים שונים .
      זהו נמר (לפרד)
      זו לא ברדלס (צ'יטה)
      ולא יגואר
      ולא פומה
      ולא טיגריס

      פשוט נמר , בדיוק כמו אלו שחיו במדבר יהודה , רק גדול יותר וחזק הרבה יותר .

    • זה לא יגואר !, זה קאדילק! אולי לארק (ל''ת)

      G.M.C קרייזלר פורד, 23/07/08 10:47

  • 44.

    התמונות פורסמו לפני זמן רב...

    חוקר, 22/07/08 23:15

    מה נזכרתם בזה עכשיו?
    למה לכתוב ''בימים האחרונים פורסמו הצילומים בעולם...''?
    הצילומים פורסמו לפני כמה וכמה חודשים
    ואף הועלו ל-Youtube בדצמבר 2007:
    http://www.youtube.com/watch?v=FF0Lr--K4oo

    חבל על האמינות של הכתב שלכם ושל העורכים שלכם...

  • 43.

    נמר מהחי-בזבאללה של נאסר-גועלה (ל''ת)

    אלדין, 22/07/08 22:14

  • 42.

    חרטה

    אילן, 22/07/08 22:06

    הקורקודיל היה מת שיראו לנו סירטון בטוח היתה לו מצלמת וידאו יכול להיות שהקורקודיל ממפלגת קדימה והוא העדיף לתרום את עצמו למדע

    • גדול! (ל''ת)

      קדימה לאחור, 23/07/08 12:43

  • 41.

    נמר טורף תנין= טורף טורף טורף (ל''ת)

    איתי, 22/07/08 20:54

  • 40.

    זה קרה בגלל הכיבוש המשחית (ל''ת)

    סמולני,מדינת ת''א, 22/07/08 20:44

  • 39.

    הכוונה היתה-תועד (ל''ת)

    דוליטל, 22/07/08 20:36

  • 38.

    ל-33 - בוודאי שיש נמרים באפריקה .

    רועי, 22/07/08 20:32

    זהו נמר , ולא ברדלס .

  • 37.

    וואו,כנראה שהנמר היה קצת רעב... :-))

    החתול שמיל, 22/07/08 20:29

    בדיוק נגמר הקט-לי,ולקרוקודיל לא היה מזל...

  • 36.

    זה לא אמיתי ...אתם לא רואים שזה תחפושת...

    גבי גדי ברי סמי אבי בי פפי מה זמה משנה, 22/07/08 20:01

    פוטומונטאז זזזזזז נו באמת

  • 35.

    נמר דרקון

    חתול תעלול, 22/07/08 19:54

    הטבע מפתיע כל פעם מחדש

  • 34.

    לראשונה-טרקטור תוקף אנשים ולא בשביל לשרוד (ל''ת)

    יניב, 22/07/08 19:33

    • הטרקטור הנוכחי היה קטן ונדיר (ל''ת)

      שם טוב, 22/07/08 22:11

    • זו כבר פעם שנייה!

      גיאו, 23/07/08 10:20

      האדם הרס את הטבע.
      איך טרקטור שהוא ממשפחת הטראקיים דורס אדם?
      זה נוגד את שרשרת המזון.

      פגיעה בטבע היא פגיעה באדם!

  • 33.

    אין נמרים באפריקה, זה נראה ברדלס LEOPARD (ל''ת)

    מדריך ספארי, 22/07/08 19:31

    • ועוד איך יש נמרים באפריקה.

      שלום, 22/07/08 20:21

      LEOPARD=נמר.וברדלס=צ'יטה.

      ואתה עוד מדריך בספארי-אוי ואבוי....

      • נמר=TIGER אין באפריקה (ל''ת)

        מדריך ספארי, 22/07/08 21:47

        • שלום- יצאת נקניק.

          ספינקס, 23/07/08 01:26

          לך תחליף את השם ללהתראות.

          • הנקניק זה אתה

            שלום, 23/07/08 12:11

            יש נמרים באפריקה. tiger זה לא נמר אלא טיגריס. טיגריסים אין באפריקה, אין גם יגוארים (לזה שכתב יגואר), ואין בכלל אנקונדות באף יבשת שחיים בה נמרים (לזה שכתב שהוא ראה נמר אוכל אנקונדה - זה דווקא היה יגואר, אם בכלל). יצאת דביל, מישהו ירד עליך ואתה מגיב לו בשם אחר וקורא לו נקניק? מילא שאתה אידיוט, אבל למה להיות גם נפוח?

        • אז זהו שלא

          אלון, 23/07/08 11:44

          Leopard = נמר
          Tiger = טיגריס
          וברדלס זה בכלל צ'יטה.

        • לך תלמד זאולוגיה. tiger=טיגריס (ל''ת)

          דביל, 23/07/08 12:29

        • אם אתה מדריך בספארי תחפש מקצוע אחד דחוף,טיגריס זה טייגר

          חוקר טבע, 23/07/08 12:48

          וטיגריסים יש רק באסיה..

      • מיאוווו .....זה חתולה ..... (ל''ת)

        דנדי, 23/07/08 08:19

  • 32.

    אני לא מבינה מה כולם ''שמחים'' מהתמונות! זה לא טבעי!!!

    עצוב, 22/07/08 19:31

    הקרוקודיל הוא לא הטרף הטבעי של הנמר בכלל (שהוא חתול קטן יחסית ממשפחת החתולים הגדולים) זה מראה לכם עד כמה הנמר נואש לטרף הטבעי שלו שהוא נאלץ לסכן מאד את חייו ולצוד תנין!!!
    כן הכל הודות לבני האדם.... בדרך הנכונה להרס הטבע...

    ד.א. אתם יודעים שאם לא יהיה טבע אז גם אנחנו לא נהיה, אי אפשר ''להפטר'' מהטבע בלי שגם אנחנו נמחק איתו....

    • טוב,לכי תסבירי לנמר שזה לא טבעי

      ////, 22/07/08 20:41

      וכדי לפצות אותו,תתנדבי לשמש בתור ארוחת-הערב שלו.
      זה כבר יהיה טבעי לחלוטין, ובא לציונה הגואל.

  • 31.

    מדהים!!!!!!!! (ל''ת)

    אריאל, 22/07/08 19:23

  • 30.

    אתר מלא בסרטוני נמרים טורפים חיות אחרות!

    ג'ון, 22/07/08 19:19

    http://s1.gladiatus.co.il/game/c.php?uid=38735

    • תמונות מהממות..

      שיר, 22/07/08 20:55

      תודה על הלינק~

  • 29.

    ''וטרף למוות...'' ואאלה ''למוות'' על בטוח? למה אפשר גם לטרוף שלא למוות...

    טל שניידר אתה עילג!, 22/07/08 19:16

    ''וטרף למוות...'' ואאלה ''למוות'' על בטוח? למה אפשר גם לטרוף שלא למוות...
    טל שניידר אתה עילג!

    • Ofcourse it is possible

      Monty , 05/04/09 16:44

      Have your heard of Pinocchio?

  • 28.

    בנוסף הנמר גם יכול לפנק את אשתו עם ארנק ומגפיים... (ל''ת)

    איציק, 22/07/08 19:12

  • 27.

    3 קרוקודיל זה לא תנין זה תמסח אם כבר (ל''ת)

    איתי, 22/07/08 19:07

  • 26.

    הטבע

    זאב, 22/07/08 18:51

    איזה מחזה הטבע בצבע האמיתי בלי עריכה של האדם

  • 25.

    אין לקרוקודיל מילה בעיברית?! (ל''ת)

    Nישו, 22/07/08 18:47

    • יש: תנין. והוא ממפלגת קדימה. אבל גם הנמר. זה נראה לי כמו קרב בין ציפיט (ל''ת)

      לאהוד אולמארט, 23/07/08 12:43

  • 24.

    לדעתי,

    Nirr, 22/07/08 18:39

    זה נראה יותר כמו ברדלס מאשר נמר..

  • 23.

    פשוט מטורף, תמיד נאמר שאף אחד לא טורף אותם. (ל''ת)

    אבי, 22/07/08 18:28

    • דווקא כן טורפים אותם

      עידו, 23/07/08 01:17

      נחשי פיתון ואנקונדה

  • 22.

    נמר גבר גבר,היה איתי בגולני (ל''ת)

    גבי.א, 22/07/08 18:25

    • אני זוכר אותו! אכל לוחם חיזבראללה (ל''ת)

      גדוד 13, 22/07/08 19:36

    • אני זוכר אותו! איך אכל במלחמה יד שלימה של חיזבאללתניק...ואי...ואי...

      גדוד 13, 22/07/08 19:38

      הצענו לו קצת מלח ופלפל אבל הוא לא לקח...

  • 21.

    כנראה הוא היה ממש רעב

    רנדומלי, 22/07/08 18:24

    אם הוא תקף קרוקודיל - ובכך סיכן את עצמו.
    בהחלט מאורע מפתיע, מדהים, מרתק ומעורר מחשבות נוגות

  • 20.

    namer

    hanan, 22/07/08 18:22

    no nemerm in s.a

  • 19.

    זה אולי נראה יפה אבל זה לא דרך הטבע

    שועל, 22/07/08 18:21

    למצב שבו נמר טורף בעל חיים שאינו מתחתיו בשרשרת המזון גרם האדם בכך שצמצם את שטחי המחייה של חיות הפרא בטבע.
    הפרטים נאלצים לחיות קרוב יותר אחד לשני ולחדור לטריטוריה של האחר, דבר שגורם לחיכוכים מסוג זה. מה גם שהטרף הרגיל אליו רגיל הנמר הולך ופוחת באיזורים אלו, ושוב - באשמת האדם.
    במצב נורמלי החיות בכלל לא יפגשו ולא יאיימו זה על זה.
    חבל...

    • יאלה, תתאבד

      פתרון חלקי, 22/07/08 21:03

      פחות חופר בראש

      • תשאיר מייל אם אתה גבר ואני אסדר לך פתרון סופי

        שועל, 23/07/08 02:31

        אפס!

  • 18.

    מדהים...

    גיא, 22/07/08 18:19

    בני אדם בלי נשקים נמצאים בסוף השרשרת...

  • 17.

    וואלק איזה נמר! (ל''ת)

    דודו, 22/07/08 18:05

  • 16.

    הרס שרשרת המזון ע''י האדם אחראי לתמונות האלו (ל''ת)

    אני, 22/07/08 18:04

  • 15.

    לי זה נראה מבויים. הנמר והתנין עשו הצגה וקיבלו שכר בסוף. (ל''ת)

    איטל, ר''ג, 22/07/08 18:00

    • ברצינות?? מעניין מה יש לטלנסקי להגיד על זה... (ל''ת)

      ////, 22/07/08 20:44

  • 14.

    Koola Hatool

    Mitsi, 22/07/08 17:59

    Koola Hatool neged letaa..

  • 13.

    מדהים (ל''ת)

    שי, 22/07/08 17:55

  • 12.

    תמונות נדירות (ל''ת)

    מהמם, 22/07/08 17:54

  • 11.

    קרוקודיל שובב מאוד אז הנמר תפס אותו (ל''ת)

    בוריס ילצין, 22/07/08 17:52

  • 10.

    יש סיבה לכך תכנסו.... תקראו ותבינו...

    אקולוג , חיפה, 22/07/08 17:50

    בעקבות ציד מרובה של בני-אדם באזור לא נשארו לבעליי החיים מאיפה לצוד צמחוניים... ולכן טורפי העל (הצי'טה) מנסה לטורף טורף על אחר (הקרוקודיל) כדי 1) להשיג מזון, 2) למנוע מטורף על אחר להשיג מזון שגם כך אין ממנו הרבה כך שלא יישאר לה מה לאכול.)

    מסקנה = בני האדם הורסים את הטבע...

    • אתה צודק אבל גם טועה מאד. ההפך הוא הנכון

      מדריך ספארי, 22/07/08 19:39

      אתה צודק שבני האדם צדו יותר מידי אבל הם צדו בעיקר טורפים. כתוצאה מכך החיות שהיו מזון לטורפים הגדילו את מספרן בצורה משמעותית. לדוגמא ה WILDERBEAST שהוא המזון העיקרי של הטורפים באפריקה גדל מחצי מיליון במשך תקופה של כמה עשרות שנים למיליון וחצי

      • אל תבלבל אותם עם עובדות

        האום, 24/07/08 15:42

        זה גורם להם כאבי ראש.

  • 9.

    אדם חכם.

    מ.ב.ע., 22/07/08 17:49

    אדם חכם. במקום לעסוק במלחמות, שינאת שוא, וטרור. הוא עוסק בניפלאות הטבע. אני מקנא בו. הלואי שהיה נופל בחלקי לראות דברים ניפלאים כאלה. ויירבו כמותו

  • 8.

    זו פעם ראשונה שחיה נטרפת ולא כואב לי עליה

    ענת, 22/07/08 17:49

    בדרך כלל מראים צבי, אנטילופה, זברה.

    כשזה קרוקודיל זה באמת מעניין ולא קשה לצפייה.

    • התגובה שלך מראה על בורות נבערת

      יניב, 23/07/08 09:05

      חיה זו חיה זו חיה .
      מכל סוג שלא תהיה , אין לה שום כוונות רעות ובניגוד אלייך היא לא לוקחת שום דבר באופן אישי , היא פשוט מנסה לשרוד ע''י האינסטינקס שניתנו לה .

  • 7.

    איזה חמודים

    cute, 22/07/08 17:48

    (-:

  • 6.

    ראיתי נמר הורג באותה צורה נחש אנקונדה ענק ועוד חלקית במים (ל''ת)

    יהודי בדם, 22/07/08 17:46

  • 5.

    למה הוא לא מצלם בוידאו האדיוט הזה.

    חוקר קצת יותר חכם, 22/07/08 17:45

    היה עושה כפול כסף............

  • 4.

    וואו (ל''ת)

    DCH, 22/07/08 17:41

  • 3.

    קרוקודיל ? אולי פשוט ת נ י ן ?

    אסף, 22/07/08 17:40

    קודם כל גם בידיעה מהטבע כדאי לכתוב בעברית
    לכן קרוקודיל בעברית = תנין,
    הצלם מספר כי התנין לא היה בוגר ולא גדול במיוחד
    שכן תנין בוגר מגיע לאורך 5 מטר ואילו הצעיר
    היה שני מטר ,
    אז איך הצליח המתרגם להפכו ל ''ענק'' ?

    • שני דברים שונים

      דניאל, 22/07/08 22:05

      קרוקודיל ותנין הם שני דברים שונים

    • Are you sure? Then what is Aligator in Hebrew? (ל''ת)

      Arie, 22/07/08 22:39

      • even in English Alligator and Crocodile are different things (ל''ת)

        Natan, 23/07/08 02:48

    • זה העורך הוסיף את הענק

      בדוק, 22/07/08 23:20

      זה תמיד ככה!

    • מדהים איך שנותנים במה לכל ליצן

      וטרינרית, 23/07/08 09:01

      תנין וקרוקודיל זה שני סוגים שונים של זוחלים , הקרוקודיל קטן יותר , ופיו צר יותר .

  • 2.

    נמר טיפש

    א.ש., 22/07/08 17:39

    במקום לאכול את הקרוקודיל היה יכול לעשות מהעור שלו מעיל ולמכור בהרבה כסף.

    • חחח צודק !!

      עידו, 23/07/08 01:16

      קרעת אותי .

    • צורת מחשבה מעוותת טיפוסית לאדם, הרודף-בצע יותר מכל (ל''ת)

      דרוזילה, 23/07/08 07:09

  • 1.

    היה רעב

    שלומי, 22/07/08 17:38

    מבין אותו

    • הקרוקודיל פצוע.רק טיגריס יכול עליו. (ל''ת)

      לחתול/נמר אין צ'אנס מול תנין/קרוקו-דיל בריא., 23/07/08 09:22

    • זה מה שאנחנו צריכים לעשות לחמאס !!! ולא לפחד מהם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      כהנא צדק, 23/07/08 11:13