• 88.

    "(גיטין מה, א) אין פודים את השבויים ביתר על כדי דמיהם מפני תיקון העולם (ל''ת)

    אדם הובר, 23/01/09 09:20

    הגב לתגובה זו

    • מצוות פדיון שבויים

      אדם הובר, 23/01/09 09:21

      מעלת פדיון שבויים:


      סמ"ג מצוות עשה קס"ב
      פידיון שבויים קודם לפרנסת עניים ולכסותם ואין מצוה גדולה כמו פדיון שבויים שהשבוי עומד בסכנת חרב ורעב וערום והמעלים עיניו מפדיונו עובר משום לא תאמץ את לבבך ועל לא תעמוד על דם רעך ועל לא ירדנו בפרך לעיניך ובטל מצות פתוח תפתח את ידך ומצות וחי אחיך עמך ואהבת לרעך כמוך והצל לקוחים למות והרבה דברים כאלו ואין לך מצוה רבה כפדיון שבויים:
      מוכיח בפ"ק דב"ב (ג, ב) כי אנשי העיר שגבו מעות לבנין בית הכנסת ובא להם מצוה מוציאין בו את המעות קנו אבנים וקורות לא ימכרו אותם לדבר מצוה אלא לפדיון שבויים אע"פ שהביאו את הלבנים וגזרו את האבנים ופצלו את הקורות והתקינו את הכל לבנין מוכרים הכל לפדיון שבויים בלבד אבל אם בנו וגמרו לא ימכרו בית הכנסת אלא יגבו לפדיונם מן הציבור, אמרינן בפרק השולח (גיטין מה, א) אין פודים את השבויים ביתר על כדי דמיהם מפני תיקון העולם שלא יהו האויבים רודפים אחריהם לשבותם אלא אם כן אדם חשוב הוא כדאמרינן בהניזקין (גיטין נח, א ותד"ה כל - מה, א תד"ה דלא) שיפדנו ככל מה שיפסקו עליו וכן אין לוקחים מן הגוים ספרים ותפילין ומזוזות יתר על כדי דמיהם מפני תיקון העולם ואין מבריחים את השבויים מפני תיקון העולם שלא יהו האויבים מכבידים עליהם את העול ומוסיפים שמירה על שמירתן:

      המקור לדבריו שמצווה זו גדולה היא , הוא במדרש , ילקוט שמעוני ירמיה פרק טו

      והיה כי יאמרו אליך אנה נצא. איפרא הורמיז אימיה דשבור מלכא שדרה ארנקי דדינרי לקמיה דרב יוסף אמרה ליה תהוי למצוה רבה, יתיב רב יוסף וקא מעיין בה מאי היא מצוה רבה, אמר ליה אביי מדתני ר' שמואל בר יהודה אין פוסקין צדקה על היתומים אפילו לפדיון שבויים שמע מינה פדיון שבויים מצוה רבה היא ...
      ומעלת פדיון שבועי שהיא למעשה הוצאה מהגלות את השכינה
      כתב ליקוטי הלכות למוהרנ"ת *הלכות צדקה הלכה ב'

      ועל - כן פדיון שבויים הוא מצוה גדולה. וצדקה זו של פדיון שבויים גדול מכל הצדקות, כמבאר בשלחן ערוך, כי באמת כל הצדקות הם בבחינת פדיון שבויים, כי על - ידי הצדקות מעלה כמה ניצוצות הקדושים מן השביה והגלות וכביכול, מעלה השכינה מהגלות וכנ"ל. ועל - כן הוא בחינת פדיון שבויים. ועל - כן כשיש פדיון שבויים ממש, דהינו שאחד מישראל שבוי חס ושלום, זהו עקר מצות הצדקה, כי כשישראל שבוי הוא גלות השכינה ממש. ועל - כן על - ידי צדקה זו של פדיון שבויים הוא מעלה ביותר השכינה מהגלות והשביה כביכול, שזהו עקר בחינת צדקה כנ"ל. ועל - כן צדקה זו גדולה מן הכל:

      * מוהרנ"ת הוא ר' נתן תלמידו הגדול של ר' נחמן מברסלב ולמעשה הוא זה שכתב את כל ספרי רבינו ( הליקוטי מוהר"ן , שיחות הר"ן שבחי הר"ן וכו' ), בליקוטי הלכות כתב עפ"י סדר השו"ע וסידר את הדבריפ עפ"י הפרד"ס ועומקם כולם עפ"י התורות של ר' נחמן בליקוטי מוהר"ן בד"כ חוץ מכמה מקומות שמביא את הסיפורי מעשיות ( עפ"י הקדמת הליקוטי הלכות

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    מיקי בגלך גילעד לא בידינו העם נצח שחחרו רוצח עבור ארגזים שבי בשקד (ל''ת)

    שמואל, 23/01/09 08:48

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    כל הכבוד לה, אישה טובת לב! (ל''ת)

    כל הכבוד, 22/07/08 11:59

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    שאלה: האם אדם מוכה יגון וצער הוא האדם איתו יש להתייעץ בשאלות קשות???

    תם, 22/07/08 11:41

    מה כל כך קשה להבין בהסתייגות מנסיונה של גברת גולדוואסר לנהל לנו את החיים?!?

    הגב לתגובה זו

    • צודק. אסור שאבלים ינהלו את המדינה. בטח לא כשהאוייב הוא חסר צלם אנוש

      שרון, 22/07/08 12:06

      או כל רגש אנושי.

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    שליט האב קלט סופסוף שכדאי להוריד פרופיל אז אולי גם את? (ל''ת)

    די!, 22/07/08 11:17

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    משפחת גולדווסר ורגב

    תמר, 22/07/08 10:45

    משפחה אצלת נפש,מלח הארץ,מנחם שיש עוד אנשים כאלה. שהנחמה תבוא להם מהשמים.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    מוצא חן בעיניה להיות בעין הסערה בתקשורת.

    בקרוב ג'וב ב-TV?, 22/07/08 08:16

    התקשורת התאהבה בה. זו הסיבה האמיתית מאחורי הקמפיין בעד הסכם הכניעה לחילבאללה. רק תראו אין ''תנועת כנפי הפרפר'' קובעת החלטות של חיים ומוות, ומקדמת מדיניות בטחונית שגויה בעליל. לא אתפלא אם בקרוב נראה אותה מככבת על המסך הקטן.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    אישה גדולה (ל''ת)

    רון, 22/07/08 07:34

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    עשי לעצמך טובה והתאבלי בשקט ובאופן פרטי - קחי דוגמא מקרנית. (ל''ת)

    פסיכולוג קליני, 21/07/08 19:42

    הגב לתגובה זו

    • בלום פיך פסיכולוג

      יוכבד, 22/07/08 02:55

      אחד בשם פסיכולוג מה לו ולפסיכולוגיה . מר נפש.
      מה אתה נותן עיצות. בלום פיך

      הגב לתגובה זו

      • גם לך לא יזיק מעט חופשה והתבוננות עצמית... (ל''ת)

        פ, 22/07/08 08:38

        הגב לתגובה זו

      • כיצד מפריכים דיסוננס שנגרם עקב אמונה שהופרכה?

        שיעור ראשון בפסיכולוגיה, 22/07/08 11:23

        באמצעות האחזות חזקה עוד יותר באותה אמונה בדיוק.
        תנחומיי לגב' גולדווסר, אני לא חושב שהיא עושה זאת מתאוות הפרסום, כפי שרומז ה''פסיכולוג'', אלא מכך שהיא נוכחה לגלות שבנה חזר בארון. להערכתי כיוון שהיא הבינה את הקשר בין הבאת בנה בארון לבין המחיר שאנו עשויים לשלם עם גלעד שליט, היא החליטה להירתם למאבק לשחרורו.
        אתם שואלים איזו אמונה הופרכה? האמונה כי לא צריך לפעול באפיקים סמויים אלא על גלי האתר. שצעקנות היא הדרך הנכונה להביא לתוצאות חיוביות.
        האמת, זו תכונה ישראלית נפוצה וכולנו חולים בה.

        הגב לתגובה זו

        • ידידי - כוונתי היא שאם לא תבצע תהליך של אבל פנימי אינטימי היא נדונה

          פסיכולוג, 22/07/08 11:39

          לסבל מתמשך. תאוות הפרסום שלה - שלא רמזתי עליה - היא עוד דרך לא להתבונן במראה ולהפנים את נה שקרה לה. אגב אינני יודע באיזה שעור הופכים פסיכולוג טוב - אבל ניחא.

          הגב לתגובה זו

    • אתה חולה ולא אנושי (ל''ת)

      רון, 22/07/08 07:35

      הגב לתגובה זו

      • הוא צודק, היא כבר גרמה לנו מספיק נזקים. (ל''ת)

        חיים, 22/07/08 08:44

        הגב לתגובה זו

  • 79.

    עשית רק שרות לאויב בלחץ שהפעלתם=די להתממות=זו החמצה להצלת חיים אחרים!! (ל''ת)

    נ.כהן הרשת לאויב לשחק ברגשות שלכם ובתמורה את ממשיכ, 21/07/08 19:01

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    לפעמים אני מתביישת בהיותי ישראלית

    אורית, 21/07/08 18:08

    קשה מאוד לקרוא את המשפטים הצורבים האלה.
    כל אלה שמקשקשים. מעניין אם זה היה אח שלהם, אבא שלהם או הבן שלהם מה היו אומרים.גם אם היו אומרים להם לחפור בבור מים הם היו חופרים, אז שלא יבלבלו את המוח.
    כאמא שאיבדה בן... אין לתאר את גודל הסבל.
    ומיקי... שלא תדעי עוד צער. אני מצדיעה לך.

    הגב לתגובה זו

    • בכל ארץ אחרת היחס אליה היה הרבה יותר גרוע

      ניר, 21/07/08 22:48

      מי שמע את האמהות של החיילים הבריטים שחטפו האיראנים? לאמריקנים היו עשרות, אולי מאות שבויים שנשארו בוויטנאם ואיש לא חשב אפילו על על עסקאות כאלו כדי לחלץ אותם - שלא לדבר על עסקאות בתמורה לגופות

      הגיע הזמן שנתבגר ונבין שכשאנחנו נותנים לרגשות ולהיסטריה לנהל אותנו, אנחנו רק מפסידים. העסקה האחרונה הרחיקה מאד את שחרורו של שליט, ולעומת זאת הגדילה את הסכוי לחטופים נוספים. צריך להתחיל להסתכל על הטווח הארוך יותר, ולהפעיל קצת הגיון.

      הגב לתגובה זו

    • מי שמגיב כאן אינו ממש מייצג

      מיכאל, 21/07/08 22:50

      את הישראליות. אז אל תתביישי. זה מיעוט משועמם.

      הגב לתגובה זו

    • אם זה היה הבן שלי הייתי דורש להחזיר גם את תל אביב וכפר סבא! (ל''ת)

      אבל למדינה אסור היה להעתר לי!!!, 22/07/08 08:19

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    ככל שעושים יותר תעמולה בתקשורת האויב מבקש מחיר גבוה יותר (ל''ת)

    כדאי שנתאפס לפי החוקים בשטח ולא מה שעושה לנו טוב, 21/07/08 17:00

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    חזקי ואמצי

    שרה, 21/07/08 16:52

    חזקי ואמצי אישה יקרה, יש לך את הניסיון ואת יודעת איך, שאלוהים יתן לך כח להמשיך במאבקך להחזרת גלעד שליט!!!!!!! שרה.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    את 100% צודקת ואת 100% אשה מדהימה ומקסימה! מי יתן ותירוו רק נחת אושר

    אזרח דואג!, 21/07/08 16:47

    ושמחה ולא תדעו עוד צער. זכרון בנך חקוק בספר הספרים של עם ישראל, ועל ליבותינו לעולמי עד!

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    לשחרר את שליט בכל מחיר!!! (ל''ת)

    רועי לוי, 21/07/08 16:32

    הגב לתגובה זו

    • ואת החייל הבא שיחטפו כי שלמנו כל מחיר - גם אותו לשחרר בכל מחיר!! (ל''ת)

      ניר, 21/07/08 19:19

      הגב לתגובה זו

      • לשלם עכשיו את המחיר ולהבא כל מחבל פשוט להרוג (ל''ת)

        מלחמת חורמה באיסלם הקיצוני ערבי טוב ערבי מת, 22/07/08 02:29

        הגב לתגובה זו

  • 73.

    יהיה זכרם של החיילים שהוחזרו ברוך!

    סיוון, 21/07/08 15:58

    כל הכבוד למיקי על היוזמה , תבורכי!

    הגב לתגובה זו

    • החיילים לא הוחזרו !!!!! הוחזרו 2 גוויות שלהם במחיר שכולנו נבכה עליו

      גיל, 21/07/08 19:37

      בעתיד

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    עכשיו כולם רוצים לרוץ לפוליטיקה ???  (ל''ת)

    די להתיפייף, 21/07/08 15:50

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    כן תסייעו לחמאס לקבל את מאות המחבלים צמאי הדם והאכזריים

    איציק, 21/07/08 15:49

    שהם דורשים.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    בהלוויה דיברת על גאווה לאומית. אז אולי באמת תאפשרו לנו לשקם את הגאווה

    הלאומית שאיבדנו בעיסקאות הקודמות,, 21/07/08 15:37

    ואל תאלצו את מנהיגינו הרופסים להיכנע שוב ושוב לסחטנים שמעבר לגבול.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    רק טירור נגד טירור !!!!!!!! (ל''ת)

    לא לכניעה נוספת, 21/07/08 15:27

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    הכניעה היא בזוי זכר הבנים !!!!!!! (ל''ת)

    הם בוכים שם למעלה, 21/07/08 15:25

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    כל כניעה לטירור מביאה את החטיפה והטירור הבא  (ל''ת)

    שכנופיית כניעה ותבוסה עכשיו השתלטו על הצבא שלהם, 21/07/08 15:23

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    עד היום רלוונטי ונסבל, מהיום רדיפת פרסום ותו לא.

    קלון, 21/07/08 15:13

    עד היום רלוונטי ונסבל, מהיום רדיפת פרסום ותו לא.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    ג'ב גולדווסר הנזק בדברייך עולה על התועלת תני לאנשי מקצוע לעבוד

    אילן, 21/07/08 15:11

    יושבים האויבים ומעלים את המחיר אחרי כל התבטאות ולמילים שלך יש משקל כבד כי את דמות אצילית אני אישית מצדיע לך ומבקש בצורה מכובדת תני לאנשי המקצוע לעבוד אולמט יודע שעסקה כזו תציל את עורו הכרוך תני לו להביא את שליט או לחדול.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    פסטיבל ההיסטריה והבכיינות

    ערב רב, 21/07/08 15:09

    השמאל הרס את המדינה ואת כוח ההרתעה שלה.

    נאומו של אולמרט בפני שמאלנים בניו-יורק:

    אנו עייפים מללחום, אנו עייפים מלהיות אמיצים, אנו עייפים מלנצח, אנו עייפים מלהביס את אויבינו.


    תרבות השמאל גרמה לכניעה טוטאלית.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    גב' גולדווסר מייצגת את הפנים היפות של העם בישראל. (ל''ת)

    חיפאי ציוני, 21/07/08 15:00

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    כואב ומצער

    אבי כהן, 21/07/08 14:54

    כל כך עצוב לראות ולשמוע את הקרע הפנמי. לבנון 1982 היתה נושא חשוב למדינה במלחמה בטרור,שהפך לצערינו עניין אישי ציבורי צבאי ומדני כאחד, ותאליך האנטריסים האשיים עמד בסדר עדיפויות מעל האנטריסים הלהומיים,כך שלבנון 2006 נעשתה בפחד ובלבול וחוסר יציבות של עם ממשלה וצבא ,ואת התוצאות הכואבות ראינו ולא הבנו,עלנו לשים את האנטריסים המדניים לפני הכל ,ולכבד כל דעה של כל אזרח במדינה הזו,

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    הלוואי...

    נעמה, 21/07/08 14:54

    כל הכבוד... הלוואי שכל עם-ישראל היו אנשים כאלה מדהימים כמו המשפחה הזו...

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    כל מחיר!

    אריאל, 21/07/08 14:54

    כאמא לבן העומד להתגייס לצה''ל, ברור לי כי כל מחיר להשבת הבנים הינו רלוונטי. מי שאינו מבין זאת, או שאינו הורה או שלקה בנכות ריגשית וערכית מדרגה ראשונה. כל מחיר, אבל כל מחיר שווה עמנ' להחזיר את הילדים הביתה. חיים או מתים!!! מחכה לראות את גלעד חוזר לזרועות משפחתו.

    הגב לתגובה זו

    • או שאולי יש לו שכל ?

      פנדה, 22/07/08 12:01

      אם נתן את ירושלים ותל-אביב לחמאס אז הם יחזירו את גלעד שליט אתמול... לא נמאס לכם לקשקש ססמאות שאי אפשר לעמוד מאחוריהן ? מה זה ''כל מחיר'' ? היית מחליף את ילדיך תמורת גלעד שליט ? אם לא אז אתה שקרן או אידיוט, כי הבטחת לשלם ''כל מחיר''... סליחה על המילים החריפות אבל נמאס לי שהשפה העברית וההגיון הפשוט נרמסים שוב שוב תחת דמגוגיה זולה וצדקנות מעושה.

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    לכל ה''נשמות הטובות'' שמגיבות מרוע לב!!!!

    גדיק, 21/07/08 14:54

    אולי תחשבו קצת ותבינו שחלק לא קטן מאותם מחבלים שישוחררו תמורת גלעד יחוסלו בעתיד בסיקולים ממוקדים!!!!!
    לכן זה לא כל רע שיתפנה מקום בבתי הסוהר למחבלים חדשים שילכדו ויספקו מודיעין חשוב

    ומאידך המחבלים שישוחחרו יחוסלו!

    הגב לתגובה זו

    • ואולי לפני ''שהם יחוסלו בחיסולים ממוקדים'' הם יחסלו עשרות ילדים ישראלים? (ל''ת)

      אולי?, 21/07/08 18:22

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    לקרוא ולא להאמין!

    שיר, 21/07/08 14:53

    לתגובותיהם של אנשים חסרי עמוד שידרה וחסרי חוליות!! שלא מבינים את כאב המשפחות שבניהן נחטפו!! איזה אטימות ורוע לב!! בושה!!

    הגב לתגובה זו

    • איפוק, דחיית סיפוקים, הכלת הכאב ונשיכת השפתיים למען החטופים הבאים

      לחשוב 2 צעדים קדימה!!, 22/07/08 08:30

      כל זה לא מעיד על אטימות או חוסר הבנת כאב המשפחות. רק מחשבה זדונית ורדודה יכולה להגיע לטענה השקרית העלובה הזאת.

      הגב לתגובה זו

    • מי שמתעורר בבוקר עם מקרופון בפה

      צפור שיר, 22/07/08 10:03

      צריך ללמוד לספוג ביקורת מאלה שהתופעה דוחה אותם.
      קיוויתי שבמהלך השבעה יהיה לנו קצת שקט תיקשורתי והתבדיתי.

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    חזקי ואמצי ! כל הכבוד (ל''ת)

    צבי, 21/07/08 14:46

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    הלוואי שיפעלו בכח לחזרתו של גלעד ולא חילופי שבויים! (ל''ת)

    העם!, 21/07/08 14:44

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    תתבישו לכם

    אורית, 21/07/08 14:43

    לכל מי שכתב לגבי מחיר השחרור ומה הוא עושה למדינת ישראל צריך להתבייש,אם זה היה קורא למשפחה שלו הוא לה היה מתבטא בצורה כזו

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    חבל שאנו פועלים מתוך גישת הקורבן היינו צריכים לפעול מייד בכל הכח ולא (ל''ת)

    להגיע לעסקה של חילופי שבויים!, 21/07/08 14:43

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    די. די מספיק. הפעם זה לא יעבוד,. (ל''ת)

    הקמפיין התחיל - די למעלי מחיר האויב, 21/07/08 14:29

    הגב לתגובה זו

    • אני דווקא חושש שזה שוב יעבוד, קמפיין הבכיינות הזה! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 21/07/08 16:45

      הגב לתגובה זו

      • בכיינות, וסגירת פיות לכל מי שחושב אחרת

        פנדה, 22/07/08 12:03

        או במילותיהם של הצדקנים:
        - איך אתה לא מתבייש ????
        - המדינה שלחה אותם, והיא מחויבת להחזיר אותם !!!!
        - צריך לשלם כל מחיר !!!
        - אם זה היה הבן שלך לא היית מדבר ככה !!!!

        הגב לתגובה זו

  • 52.

    גלעד שליט

    אזרח מודאג, 21/07/08 14:26

    גלעד יצא להגנת המולדת ונפל בשבי חובתה המוסרית של המדינה לשחררו בכל מחיר בכדאי
    שכל חיל ידע שמדינה מאחוריו מדינת ישראל
    חזקה ותדע להתמודד עם כל מחבל שיצא לחופשי
    בעקבות עיסקת שליט אנו מתמודדים עם איומים
    יותר קשים אנימצפה מכל מגיבים נגד לחשוב
    כאילו הם גלעד שליט כאילו בנם או אביהם
    במקומו כיצד הם היו רוצים לראות את תגובת
    מדינה לעזרתם

    הגב לתגובה זו

    • מה לגבי חובת המדינה למנוע פיגועי טרור וחטיפות נוספות? (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 21/07/08 16:47

      הגב לתגובה זו

      • למדינה אין חובות כלפי אזרחים מסתבר, רק כלפי חיילים

        פנדה, 22/07/08 12:05

        קסאמים בשדירות זה בסדר גמור, אבל חס וחלילה שנפעל נגדם כי זה עלול לפגוע בגלעד שליט... הלוואי שהילד הזה יחזור כבר, אבל זה לא יקרה, ובטח שלא בחיים, אם נמשיך את פסטיבל 4 אמהות. אם הייתי נועם שליט הייתי סותם למיקי גולדווסר את הפה - בגלל העסקה שהיא התעקשה עליה יש סיכוי רב יותר שהוא לא יחזור חי.

        הגב לתגובה זו

    • מה זה לעזאזל בכל מחיר? ואם החמאס יבקש את תל אביב-יפו? תיתן לו? (ל''ת)

      דוד ת., 21/07/08 18:19

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    גלעד יחוזר בע''ה תוך שמירת על אינטרסים של מדינת ישראל

    יפית, 21/07/08 14:26

    תנו לדרכים המקובלות להתנהל, אין מקום לרגשנות יתר, צריך לעבוד מהראש

    הגב לתגובה זו

    • קמפיין הבכי והסחטנות הריגשית כבר התחיל! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 21/07/08 16:48

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    כל הכבוד לך על הכוחות (ל''ת)

    חזקי ואמצי, 21/07/08 14:25

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מצדיעה לאישה דגולה זקוקים לאנשים כמוך בניהול מדינתנו

    אתי, 21/07/08 14:24

    חזקי ואמצי

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    כמה נרצחים חדשים יהיו לדעתכם בעקבות עסקת שליט? (ל''ת)

    אבי, 21/07/08 14:23

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אני מצדיע לך

    כל הכבוד לך מיקי!!!, 21/07/08 14:21

    את הוכחת לכולנו כי ערכים זאת לא מילה גסה! וממשיכה להיות עמוד האש שלפני המחנה!!!אני מצדיע לך על כך שא תמפנה את כל כולך למאבק על עוד משפחה שלא תחווה את מראה הארון הנזרק על הרצפה על ידי הגרועים שבאויבינו!

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    תנו להם את מה שהם רוצים ושחררו את גלעד

    חגי חדד, 21/07/08 14:11

    בכל מקרה נתפוס עוד 2000 מהם בחודש אחר כך.
    ואת אלה שכבר שיחררנו, ניתן להם כדור בראש בפעם הבאה שנראה אותם בסמטאות האלה.
    עוד לא נולד השאהיד שכדור בראש לא עצר אותו.
    אחרי 100000 הרוגים הם יבינו כבר את הרעיון.

    הגב לתגובה זו

    • בגל הטרור שיבוא יירצחו עשרות אזרחים ישראלים! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 21/07/08 16:44

      הגב לתגובה זו

    • שטויות! אם לשחרר, צריך לשחרר את כולם! נראה איזה סיבה תהיה לחטיפה הבאה? (ל''ת)

      דוד ת., 21/07/08 18:16

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    אשרייך ! אשה אמיצה ומכובדת ! רק דבר קטן לי אלייך -

    אילנה, 21/07/08 14:10

    אני התפעלתי מאופן האכפתיות שלך מהעם גם בזמן הקשה שהיית בו .

    לבנו אתכם.

    אבל רק דבר אחד חסר לי - האמונה בקב''ה !

    נכון שצריך את ההשתדלות המירבית להחזיר את הבנים הביתה כמו ששאתם פעלתם ותפעלו למען גלעד. אבל צריך גם את האמונה -
    ולפרסם אותה ברבים - שהכל מאת ה' .

    בכל אופן אני מצדיעה לכם ומקווה שמן השמיים תנוחמו !!

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אשה מדהימה

    מוטי, 21/07/08 14:09

    אשה מדהימה. מצדיע לך. שלא תדעי צער.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    עצוב מאוד

    קרן, 21/07/08 14:08

    לא יאמן... הישראלי מרים את ראשו! מה קורה אתכם אנשים?... כל מי שמגיב כאן בצורה כ''כ מכוערת נגד מיקי גולדווסר, אתם כנראה אנשים שעדיין אין להם ילדים משלהם ואינם יכולים כלל להבין מה זה לאבד בן, או לחיות עם הידיעה שיוצא חלצייך יושב בשבי האוייב במקום להיות בביתו. אני מודעת למצבנו שאנו מדינה במאבק ותמיד נהיה כך לצערי, אך תגובתה של מיקי זו תגובה של אמא וכך צריך להיות! אז כל הקשקשנים על אור הזרקורים פשוט עצוב לי עליכם.

    הגב לתגובה זו

    • כשהיא פעלה למען בנה, היתה הבנה למרות הטעות! אבל עכשיו כשהנזק ידוע? (ל''ת)

      דוד ת., 21/07/08 18:14

      הגב לתגובה זו

    • ואת לא יודעת איך זה להיות אמא שכולה

      פנדה, 22/07/08 12:08

      שעכשיו שומעת שרוצח בנה עומד להיות משוחרר - ומדובר לא באמא אחת, אלא בעשרות ! הסיבה היחידה שאת מתרגשת ממיקי ולא מאותן אמהות היא בגלל שהיא בפרונט, היא מאוד תקשורתית והתקשורת מחבבת אותה. לא בטוח שמסעודה משדרות הייתה מקבלת את אותו היחס. תחשבי על זה.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    אילו כולם פעלו מזמן הוא היה בבית

    ירון, 21/07/08 14:04

    במיוחד לו צה''ל וכוחות הביטחון פעלו... תנו לצה''ל לנצח. אם החמאס יראה שעל כל חייל שהם חוטפים אנחנו מכסחים, שובים ולא מפחדים מלפגוע ב''חפים מפשע'', כלומר עושים הכל על מנת להחזיר את חיילנו!!

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    לכל חכמים שמגנים

    רחל, 21/07/08 14:01

    נורא קל לנתק רגשות מההגיון כשלא מדובר בבן משפחתכם.מקוה שלא תעמדו במצב המשפחות שאתם מגנים אבל אני בטוחה שהייתם פועלים בדיוק אותו הדבר.

    הגב לתגובה זו

    • ומה עם רגשות מאות המשפחות שיקיריהם נרצחו ע''י המחבלים שהיא קוראת לשחרר? (ל''ת)

      דוד ת., 21/07/08 18:10

      הגב לתגובה זו

    • רחל, שלא תעמדי בנעליה של משפחות הקורבנות של המחבלים שאותם שחררו

      שירי, 22/07/08 12:09

      בעסקאות כאלה. הערבים חוגגים, הם עלו על האמצעי הכי טוב לסחטנות רגשית אצלנו ואת עוד משחקת לידיהם. תתעוררי, את במזרח התיכון לא באירופה.

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    העסקה הכניסה את הערבים סביבנו עוד יותר עמוק לסרט שהם חיים בו (ל''ת)

    צריך לחזור לפרופורציות, 21/07/08 13:59

    הגב לתגובה זו

  • 39.

     (ל''ת)

    האם תמשיך להיות משתפ'ית של כנופיית כניעה עכשיו ???, 21/07/08 13:58

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    לעולם לא עוד כצאן לטבח אמרו היהודים לעולם לא נכנע לטירור (ל''ת)

    מעדיפים למות ולהגן על ארצנו מאשר לחיות מושפלים, 21/07/08 13:53

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    תגובת משפחת גולדוסר

    סינורה אהרון, 21/07/08 13:51

    בראשית משתתפת בצער המשפחה,אבדן שני החיילים הללו זה אבדן של כל אחד ואחת מאיתנו כך אני מרגישה וכואבת.

    מחזקת ושולחת מלוא האהבה למשפחות השכולות.
    ועל העמדה האיתנה להחזרת אחינו גלעד שליט לחיק המשפחה.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מצדיעה לך!

    נורית, 21/07/08 13:50

    יש לנו עוד חייל להחזיר הביתה..

    לכל המגיבים השלילים..אני רוצה לדעת אם הבן שלכם היה יושב בשבי במדינת אוייב? מה הייתם עושים?

    מדינה שלמה רוצה לראות את גלעד שליט חי ונושם..אנחנו רוצים אותו אצלנו חי!

    מתביישת בתגובות שנכתבו כאן ללא רגישות וללא שניה של מחשבה.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אחרי 4 הזונות של ברק וארגון המשפחות הבוכיות עכשיו מקהלת מעודדי חאמאס (ל''ת)

    אל תבליגו יותר עת לפעול ולבעוט אותם לכל הרוחות, 21/07/08 13:49

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    משפחות הנעדרים הן האחראיות העקריות לחטיפות ! (ל''ת)

    עדו, 21/07/08 13:48

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד על האומץ לומר דברים לא רייטניגים אלו

      שמואל, 21/07/08 15:58

      זו האמת הצורבת והכואבת אסור לשחרר רוצחים לשם גופות

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    מזעזע לקרוא את העוינות שלנו כלפי עצמנו!

    אמא, 21/07/08 13:46

    גם אם לא מסכימים ראוי לבחור בדרך הולמת.
    מיקי עדיין יושבת שבעה על בנה!

    לצערי נראה שמה שאכן החזיר את גולדווסר היה המודעות הציבורית והפעילות התקשורתית ולכן אני מאמינה שמיקי מתכוונת בכל ליבה להרתם להצלת נפשו של גלעד.

    אני מבינה את הקושי ואת שאלת המחיר אבל בכך עליונותנו וזו גאוותנו.

    גם אם המניע הנו אישי - הסחת דעת, פעילות תקשורתית וכו - זה לא פוגם בחשיבות הנושא.

    הגב לתגובה זו

    • הכל נכון, אבל אם מיקי יושבת שבעה - איך היא מתרוצצת לתקשורת ?

      פנדה, 22/07/08 13:09

      העובדה היא שרוב העם, ובעיקר כל הדרגים המקצועיים (המוסד, השב''כ, המל''ל) היו נגד העסקה, אז לא ברור לי על מה יש להתגאות. היא עשתה את שלה, הצליחה במאבק הפרטי שלה - עכשיו הגיע הזמן שתנוח.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    רק החרבת עזה במלחמה תשחרר את שליט !!! נעשה הכל אמר הרמטכ'ל האמיץ (ל''ת)

    נלחם עד החייל האחרון עבור מי שלא נלחם, 21/07/08 13:46

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מיקי.....הלוחמת בטרור .

    מקס, 21/07/08 13:45

    גברתי , צאי מזה...זה רק מעלה גיחוך .
    מה השגתם ?
    1. שחרור 4 מחבלים חיים אחד מהם רוצח ילדות מתועב.
    2. 200 גופות של מחבלים שהפכו להיות גיבורים לאומיים .
    3.וכן..2 גופות של חיילים ישראלים הרוגים .
    תהיה מנוחתם עדן , ת.נ.צ.ב.ה .

    הישג שלילי מאוד, גברתי.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    לכל המגיבים בשנאה ואלימות מילולית

    קצת הגיון, 21/07/08 13:44

    אני מאחלת לכם שלעולם לא תמצאו את עצמכם במצבן של משפחות גולדווסר, רגב ושליט. אם חלילה הבן שלכם היה בשבי - הייתם עושים הכל כדי להחזירו ולא מוותרים עליו כמו שציפיתם ממיקי.

    הגב לתגובה זו

    • אף אחד לא ציפה ממנה שתוותר

      פנדה, 22/07/08 13:11

      אבל עכשיו כשגופת בנה הושבה לה, מה האינטרס שלה להמשיך ולפגוע בבטחון המדינה, אם לא אספירציות אישיות ופוליטיות ? מהבחינה הזאת היא לא חסינה, כמו שביבי נתניהו לא חסין רק בגלל שהוא איבד את אחיו - ברגע שאדם הופך לאישיות תקשורתית הוא יקבל ביקורות שליליות ממתנגדיו.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    חגיגת הנקרופיליה נמשכת מכינים לנו עוד פיגוע תודעתי של החאמאס (ל''ת)

    במדינת ישראל !! כניעה ללא ירייה אחת, 21/07/08 13:43

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מיקי אשה מדהימה ומיוחדת במינה (ל''ת)

    ליאת, 21/07/08 13:42

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    גלעד שליט

    אני הקטן, 21/07/08 13:40

    כשברק דיבר על ''אלם'' בנושא גלעד שליט הוא התכוון לאלם מוחלט. תפסיקו עם הפטפטת התקשורתית של ציטוט מקורות חוץ/מקורות ערביים/מקורבים/פוליטיקאים וכל מי שמלאו פיו לדבר ולכתוב.
    זכות הדיבור היחידה הינה לבני המשפחה, שלה העם איתם, לדוברים הזמדברים-זועקים מדם ליבם, בני משפחות גולדווסר ורגב ומי שהוסמך לכך בידי השלטונות.
    אל תעכבו ותעמרו את שובו של גלעד בכתיבתכם.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    מכתב מקורא נרגש...שבי בבית ואל תשפיעי

    ??, 21/07/08 13:40

    ממשלה של דבילים. אישרתם לשחרר 230 אסירים - יופי! החמאס (כנסו) (כנסו, כנסו!!!יחזיר את שליט ויחטוף במקומו עוד 2 ומה אז יקרה? ועכשיו אתם יושבים על החלטה חדשה כדי להיסחט ולתת יותר!!! זה העניין - אתם פשוט ממשלה של דבילים!!! הרסתם את כוח ההרתעה של צה''ל, אתם לא חכמים מספיק להסתיר את טפשותכם! כל מה שאתם חושבים אתם דואגים להעביר מיד אל האוייב באמצעות ההדלפות שלכם לעתונות כדי שיידע עם ישראל (ואוייבי ישראל) שאתם עושים משהו. אתם לא מסוגלים להנהיג אפילו כבשים!!! אתם לא מבינים את תפקידכם ולהפקיד בידיכם את ניהול המדינה זה רשיון להחרבת המדינה. במקום לשמור על כוח ההרתעה של צה''ל אתם שומרים על כוח הפחדנות שלכם, מאיימים איומי סרק על אוייב פיקח שזיהה שיש לו עסק עם אימפוטנטים, הוצאתם שם רע למדינה - כמדינה שראשיה עבריינים אך בעלי סמכות להעניק סמכויות של חברי ממשלה לעבריינים נוספים הנמנים על מקורביכם! כולכם עסוקים בהתרוצצות בין בתי המשפט, קבלת טובות הנאה, זיוף מסמכים ויד הדמיון לא מצליחה להשיג את היצירתיות הפלילית שלכם ולכם אין בושה להחזיק מדינה שלמה בגרונה. אתם ממשלה פושעת שהציבור חייב להיפטר ממנה אחרת בקרוב לציבור לא תהייה מדינה...

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    הכניעה לחיזבללה רשומה על שמך מיקי ! את רוצה שגם הכניעה לחאמאס (ל''ת)

    כנופיית אולמרט גאה בך, 21/07/08 13:40

    הגב לתגובה זו

    • מה???

      אורית, 21/07/08 14:46

      מה היה אם זו היתה המשפחה שלך? האם התגובה שלך היתה זהה???

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    זה באמת ישנה מי ישוחרר???

    ל, 21/07/08 13:39

    לכל אלו שחושבים על עסקה גרועה שהיתה, נו באמת??? באיזה סרט אתם חיים?? מרוואן ברגותי שונה מעוד איזה רוצח בפוטנציה שיעשה פיגוע?? בחייכם!!! זה הבן שלה וזו היתה זכותה המלאה לדרוש בעד 20 אלף אסירים שיחזירו אותו. להזכיר לכם הבן שלה שמר עליכם!! זה פשוט כפיות טובה!
    אותו דבר גלעד שליט שישחררו את כל האסירים בשבילו זה לא מעניין אותי בכלל! העיקר שיהיה כבר בבית!!
    תתביישו לכם!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    זה באמת ישנה מי ישוחרר???

    ל, 21/07/08 13:39

    לכל אלו שחושבים על עסקה גרועה שהיתה, נו באמת??? באיזה סרט אתם חיים?? מרוואן ברגותי שונה מעוד איזה רוצח בפוטנציה שיעשה פיגוע?? בחייכם!!! זה הבן שלה וזו היתה זכותה המלאה לדרוש בעד 20 אלף אסירים שיחזירו אותו. להזכיר לכם הבן שלה שמר עליכם!! זה פשוט כפיות טובה!
    אותו דבר גלעד שליט שישחררו את כל האסירים בשבילו זה לא מעניין אותי בכלל! העיקר שיהיה כבר בבית!!
    תתביישו לכם!

    הגב לתגובה זו

    • אין לאף אחד תלונות נגדה, היא עשתה את המתבקש כאמא, הבעיה היא הממשלה

      רמי, 21/07/08 14:07

      שנכנעה לדרישותיה של האם, דרישה לא ריאלית. הממשלה קיבלה דוחו''ת מודיעיניים, והערכות של גורמי רפואה שבחנו את זירת החטיפה, וקבעו חד משמעית שלפי כל הממצאים החיילים רגב וגולדווסר אינם בחיים, ואפילו היו דיבורים רציניים בכיון של הכרזה של הרבצ''ר עליהם כחללים שמקום קבורתם לא נודע, אם כן העסקה הזאת בוצעה ביודעין כאשר הלוגיקה היתה אסירים רוצחים שפלים מהסוג הגרוע ביותר וחיים, תמורת גופות, לא היתה שום הפתעה ברגע שאותו נציג של החיזבאללה הציג את הארונות השחורים, כולם ידעו שזה מה שהולך לקרות, אני שואל אותך האם זאת עסקה?! או שמא כניעה לתכתיבים של החיזבאללה. אין לי שום ספק שבנסיבות אחרות עסקה כזאת לא היתה יוצאת לפועל, היא יצאה לפועל רק בגלל המצב הפוליטי של ראש הממשלה ושל הממשלה בכלל, ראש הממשלה וחבר מריעיו השרים ושאר הליצנים, שמבינים היום שמעמדם הפוליטי נמצא בסכנה היו מוכנים להקריב את כושר ההרתעה של מדינת ישראל, היו מוכנים להציב רף חדש של דרישות של המחבלים מאיתנו מעתה ועד עולם, העיקר שהדבר יצור כותרות שיעלימו את חקירות רוה''מ, ויקנו להם קצת פופולריות. זו שערורייה, זאת חוצפה, זהו משחק מסוכן בחיי אדם, זה נתינת זריקת מרץ לחיזבאללה ולשאר ארגוני הטרור להשקיע אנרגיות בחטיפת חיילים נוספים, זהו פשע בל יכופר. אז נכון האמא עשתה את המתבקש ממנה כאמא, היא דרשה שישיבו לה את בנה, הממשלה היתה צריכה לומר לה, עם כל הכאב, בנך אינו בין החיים, ואין שום הגיון לשחרר מחבלים מרצחים שפלים בעד גופה, נקודה. אנחנו עוד נשלם מחיר יקר מאוד על הבזיון הזה, זו תהיה בכיה לדורות.

      הגב לתגובה זו

    • למה שיעניין אותך משפחות שכולות ? הרי אין להם יחצ'''נים ובמה תקשורתית

      פנדה, 22/07/08 13:14

      אתה חי בעידן הרייטינג, הישרדות-כוכב נולד, רק מי שיוצא טוב בתקשורת מגיע לו לקבל את הבן שלו ? מה עם כל המשפחות השכולות, שרוצחי בניהן ישוחררו ? מה עם המשפחות השכולות לעתיד, שבניהן ירצחו בידי אותם רוצחים משוחררים ?

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    כול הכבוד לך !

    גאווה, 21/07/08 13:37

    מיקי גולדווסר אני גאה בך !

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    לצערינו בגלל העסקה השערורייתית על בנך המחיר על שליט עלה ונהפך לא ריאלי

    רמי, 21/07/08 13:35

    החמאס עמד מהצד וראה איך מדינת ישראל משלמת מחיר מטורף עבור 2 גופות, והם מצידם הפיקו את הלקח, עכשיו הם אומרים שהם רוצים את שחרור כל האסירים הנמצאים בבתי כלא בישראל, את קולטת! כל האסירים!! את חושבת שלפני חודש הם חשבו לדרוש דרישה שכזאת?! בודאי שלא! הם פשוט קיבלו תאבון, הם הבינו שזה לא מופרך, אפשר לדרוש הכל, כל מה שצריך זה חקירה נגד ראש הממשלה, הוא מצידו כבר יסגור איתם עסקאות נוראיות העיקר שיעשה כותרות, כותרות שאינן עוסקות בחקירות נגדו.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    מצפונה מעיק עליה על הביזוי וההשפלה מצד היזבאללה. עכשיו הלחי השנייה (ל''ת)

    לחמאס., 21/07/08 13:35

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אירגון חדש - ''אימהות למען חמאס'' (ל''ת)

    מכיר אתכן, 21/07/08 13:33

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אולי גם מועמדות לקדימה,

    AA, 21/07/08 13:29

    אתם רק מפריעים למי שיודע.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    נו באמת.. (ל''ת)

    אין פודים השבויים יותר מדמיהן, 21/07/08 13:27

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מספיק נזק

    הסובל, 21/07/08 13:25

    מיקי גרמת מספיק נזק כדי לקבל עצמות.

    שבי בשקט.

    הגב לתגובה זו

    • אתה אדם אומלל - רחמיי (ל''ת)

      אביעד, 21/07/08 13:51

      הגב לתגובה זו

      • ואתה היית נותן להם גם את תל אביב. (ל''ת)

        ישראל פריירית, 21/07/08 15:11

        הגב לתגובה זו

        • הערך שלכם לחיי אדם הוא בדיוק כמו של אויבנו השפלים ביותר

          ארז, 21/07/08 19:01

          בושה למין האנושי ולעם ישראל שאתם נמנים עמנו

          הגב לתגובה זו

  • 15.

    ההצהרות בתקשורת יומם ולילה מקשיחות את הצד השני ומעקבות עסקת השחרור (ל''ת)

    כולנו בעד שחרורו המהיר של שליט, השאלה מה באמת עוזר, 21/07/08 13:23

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    צריך מנהיג שיודע עד איפוא לוותר ועד איפוא לא - שיקול רחב (ל''ת)

    די לכניעה, 21/07/08 13:22

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אישה אצילית

    אין מילים, 21/07/08 13:21

    שהביטוי ''להסיר בפניה את הכובע'' חוטא לאמת לעומת מה שמגיע לה , למשפחתה וכך גם למשפחת רגב עך כך שבתוך יגונן הכבד מנשוא הן יכולות להתפנות לחשוב גם על שליט ומשפחתו.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אחרי כשלוןישראל בעיסקה הרעה הזו עדיף שתישארי בבית

    גיס שכול, 21/07/08 13:20

    אני מעדיף שהרוצחים שרצחו את גיסי יישארו בכלא ולא ישוחררו וימשיכו לרצוח. פגעתם במדינה ועם כל ההבנה והצער שאני חש במות יקירכם חשוב לומר בקול צלול: אסור לשחרר את מראוואן ברגותי מהכלא

    הגב לתגובה זו

    • אם זה באמת חשוב לך, אתה צריך לעשות כמוה

      פנדה, 22/07/08 13:18

      לשכור עו''דים, יחצ''נים ויועצי תקשורת. רק כך ישמע קולכם ויאזן את התמונה המעוותת שבה לכאורה אין אף אחד שמפסיד מכך שמשחררים רוצחים. ''מה אכפת לי שמשחררים רוצחים'' אומרים רפי השכל הבכיינים, ''העיקר שגלעד בבית''. וכל מי שמנסה להציג את הצד השני של המשוואה הופך לעוכר ישראל חסר רגישות. המשפחות השכולות חייבות להשמיע את קולן בתקשורת, כי היא זו שמנהלת כיום את המדינה.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    חבל על הזמן הוא ימות אין סיכוי שתיהיה עסקה מפגרת כזאת שישחררו 450 רוצח (ל''ת)

    אלי, 21/07/08 13:20

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    חיילת גולדווסר

    אהובה, 21/07/08 13:19

    עד עכשיו היתה מיקי גולדווסר חיילת פרטית של בנה, ז''ל. ומעתה גם חיילת לגלעד שליט. כל הכבוד לך אשה מקסימה

    הגב לתגובה זו

    • אני מזדהה

      אורית, 21/07/08 14:49

      אני איתך,מזדהה בכל מילה

      הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה וכמותך נאיביים ולא רואים את כול התמונה. (ל''ת)

      נכנענו לטרור, 21/07/08 15:12

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    קיבלת את הבן שלך ..... אז שבי בשקט ! (ל''ת)

    אכלנו אותה מספיק....ח'אלס !!!!!!!!!!!!!!, 21/07/08 13:14

    הגב לתגובה זו

    • תתבייש לך!!! מעניין אם גורל הבן/האח שלך (ל''ת)

      היה זהה היית מדבר ככה, 21/07/08 13:38

      הגב לתגובה זו

      • אני מתבייש מסבי שנלחם ב-48 . בקושי עברו 60 שנה ,ואנחנו מתחילים לאבדה . (ל''ת)

        גורל המדינה והחיים בה - מעל הכל ... מעל הכל ......, 21/07/08 14:42

        הגב לתגובה זו

    • תתבייש, יש גם צורה להגיב. (ל''ת)

      נורית, 21/07/08 16:16

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    מיקי

    אמיר, 21/07/08 13:14

    את פשוט אישה יפה כן ירבו

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ==תראו רק כמה אנחנו עלובים==

    קוורטי, 21/07/08 13:14

    בעיסקה המתגבשת לשחרור גלעד שליט, ישוחרר ברגותי, בכיר אנשי אש''פ ורוצח השםוט ל 5 מאסרי עולם, ועוד 300 מחבלים/רוצחים. וכל זה תמורת ''רק'' חייל ישראלי פשוט. שלא תהיה אי הבנה, אני אומר חייל ישראלי ''פשוט'' רק כדי להמחיש את האבסורד. גלעד שליט הוא הילד של כולנו ויקר לי כמו לכל עם ישראל. אבל מנקודת השקפה ממלכתית, כמו שנדרש ממקבלי ההחלטות, שחייבים להסתכל על הענינים מלמעלה ולהתנתק מרגשות אנושיים אישיים, זהו מעשה עלוב ופתטי. זהו עוד נצחון שנמסר כלאחר יד לאוייבינו. מנהיגים שיודעים לצאת למלחמה בהחלטה של דקות, והקריב 119 חיילים ועוד 44 אזרחים, צריכים להיות מסוגלים להציב גבולות סבירים למחיר תמור חייל אחד. לשני הצדדים יש אינטרסים. לא רק לצד הישראלי. הם פשוט יודעים לנהל מו''מ טוב יותר. זה הכל.

    הגב לתגובה זו

    • והאם יש לנו ברירה??

      אמירה, 21/07/08 13:53

      מעניין כיצד היית מגיב לו היה בנך בשבי???
      אומרים אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו. בודאי שזו לא החלטה קלה ופשוטה כלל ועיקר, אבל חובה על המדינה לדאוג לפדיון שבויים בין אם הם חיים ובין אם לא לצערנו.

      הגב לתגובה זו

    • לא מדויק מה שאתה אומר

      חגי חדד, 21/07/08 14:27

      תנסה לחושב על זה טיפה אחרת.
      כל התעקשות שלך על אסיר זה או אחר מעלה את ערכו באופן מיידי בעיני עצמו ובעיני הצד השני.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    ראוייה להערכה . (ל''ת)

    אזרח / ות ., 21/07/08 13:12

    הגב לתגובה זו

    • ראויה מאוד להערכה (ל''ת)

      מהצפון, 21/07/08 14:25

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    חזק ואמץ

    עומר, 21/07/08 13:11

    ביום יום אני רואה פה את האנשים והתנהגותם ופשוט בא לי לברוח מהארץ למקום יותר שפוי ורגוע.
    אבל ברגעים כאלה לפגוש אנשים כמו מיקי זה מחמם את הלב ומוכיח שיש עוד כבוד ערכים ואהבת חינם במדינה הזו.

    הגב לתגובה זו

    • שיעור בחשבון ובמוסר

      אליעזר, 21/07/08 14:38

      עדיף הרוג אחד במקום כמה, עדיף בלי הרוגים בכלל.
      זה שלהרוג יש שם מפורסם ויחסי ציבור לא הופך את חייו עדיפים על פני חייהם של האלמונים שיהרגו בפיגוע הבא.
      שלא לדבר על עידוד חטיפות.

      הגב לתגובה זו

      • מדינת רייטינג - אם אין לך יחצ''ן אתה חשוב כמת (ל''ת)

        פנדה, 22/07/08 13:20

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    גרמת כבר מספיק נזק! (ל''ת)

    לכי הביתה, 21/07/08 13:11

    הגב לתגובה זו

    • מי גרם נזק? על מה את מדברת?

      אורית, 21/07/08 15:53

      אל תשפטו אף אחד גיבורים שכמותכם...
      לצערי גם אני איבדתי בן ושלא תדעו בחיים שלכם מהו צער של איבוד ילד.....
      במקום כל זאת חזקו וחבקו אותם

      הגב לתגובה זו

      • אם היית מאבדת את ילדך בגלל טרוריסט, אני רוצה לראות אם היית תומכת בכזו

        דפנה, 22/07/08 12:10

        רגשנות בשחרורו. יש שני צדדים לכל תמונה, לא רק לאבל של משפחות החיילים אלא גם לאבל של קורבנות הטרור הרצחני.

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    את חיילת של החמאס !!! (ל''ת)

    בושה !, 21/07/08 13:11

    הגב לתגובה זו

    • אל תבזה את עצמך באימרה כזו.

      חגי חדד, 21/07/08 14:29

      היא הקריבה את הקורבן העילאי.
      אתה מדבר מפחד ששולט בך שמושתת על עדשת התקשורת שדרכה אתה רואה את המציאות.

      הגב לתגובה זו

      • הוא צודק בכל מילה. קידום העסקה הוא קודם כל אינטרס

        חיים, 21/07/08 16:42

        של החמאס. החמאס חטף את שליט בדיוק בשביל לקיים את העסקה הזו, וכל מי שמסייע לחמאס להוציא את העסקה הזו אל הפועל הוא חייל של החמאס, נקודה.

        הגב לתגובה זו

        • כל זה נכון, אבל עדיין הבן שלה הקריב את חייו למעננו

          פנדה, 22/07/08 13:21

          קצת רגישות וטאקט. אפשר להיות צודק בלי להיות מרושע.

          הגב לתגובה זו

    • Busha!

      Moshe, 21/07/08 14:57

      Every Word 100%!

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    גלעד שליט (ל''ת)

    גלית, 21/07/08 13:08

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אוליי תעברי לגור בדרום לבנון ....... (ל''ת)

    יאלא לדחייה, 21/07/08 13:04

    הגב לתגובה זו