• 109.

    מלמק

    א ב ג ישועהההה, 29/12/09 16:56

    לי ניראה שהפתרון לשחרר את כל מי שהם דורשים כולל גירושים והכל אבל להסביר להם יפה מאוד שמי שחוזר לעסוק בטרור לא מוגן מחיסולים לא ?.

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    צבא זה הפיתרון

    דוד, 29/12/09 15:10

    לשחרר את גילעד במבצע צבאי עים כל הסיכון
    בדרך

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    יום שחרור מחבלים

    שלמה ירושלים, 29/12/09 15:08

    שחרור מחבלים יום אבל למדינת ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    שחרור שליט תמורת אלפי מחבלים נצחון הרגש על השכל...

    רפי וגים, 28/02/09 11:34

    אין לשחרר את שליט תמורת אלפי מרצחים עם כל הכאב הפרטי והציבורי והאמפתיה המרובה כניעה למעשה טרור תזמין מעשי טרור כדוגמת חטיפת חיילים נוספים וכבר נאמר במקורות לפני אלפי שנים ''שאין פודים שבויים יתר כדי דמיהם'' מהסיבה הזאת על ישראל ליצור משווה חדשה ביחסי הכוחות כדוגמת מעצרת של כל בכירי חמאס והבאתם לישראל למשפט והתניית שחרור ראשי חמאס בשחרור גלעד אם היו עוצרים בלילה אחד את הנייה וכנופייית המרצחים שלו ומתנים את שחרורם בשחרור גלעד גלעד היה בזרועות משפחתו מזמן.......

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    כך מתחשבנים עם עמלק

    גדליהו רחמן, 22/07/08 07:34

    לשחרר את גלעד גם תמורת שחרור מרצחים בכוח ובפועל. לאן הגיע החינוך בצה''ל? הרי בגלל עיסקת ג'יבריל נרצחו הרבה אנשים? האם אזרחים ילדים וזקנים צריכים למות במקום חיילים? רק עמלק חושב שצריך לשלם בדמיהם של תינוקות להצלת חייהם של חיילים.
    היום ברדיו טענו ששיחרור מחבלים רבים לא יפגע במאזן הכוחות בינינו לבין החמאס. לא רק שהוא יפגע אלא שהוא יתדלק ביתר שאת את כחות הטרור הקיימים.
    זוהי דרך הטיפול בעמלק: אם יעזו לפגוע בחייל בשבי ישלמו מיד בחייהם אותו מספר שהם תבעו עבור כל חייל שלנו. לדוגמה: אם הם רוצים לשחרר 400 מחבלים עבור חייל אחד, פגיעה בחייל שלנו תביא לפגיעה בארבע מאות שבויים שלהם.בעבר חונכנו ''כמוך גם חיינו נקריב בעד העם, ואילו היום מוכנים למכור את הבטחון האישי של האזרחים עבור אדם אחד. לא עוד!

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    מגיע לנו

    ראי, 21/07/08 22:41

    ומה נשחרר אחרי שכל המחבלים יהיו בחוץ? חלקים ממגינת ישראל ואיך נקבע את גודל חלק המדינה עבור כל אחד לפי הגיל לפי תרומתו או לפי לחץ ההורים?

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    אנחנו ניזונים רק ממה שמתפרסם בעיתונות הערבית____________ (ל''ת)

    בלתי נסבל _____________, 21/07/08 15:23

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    בואו ננחש את שמות החטופים הבאים. (ל''ת)

    אבי, 21/07/08 15:22

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    מדוע כן יש לשחרר את ברגותי

    מתנה ש. חצור הגלילית, 21/07/08 14:59

    א. כי אין עונש מוות.
    ב. כדי שיפסיק לקרוא רבי מכר בעברית ולשקוד על השכלתו בעברית, כן , בעברית.
    ג. צריך להשליך אותו לבני מינו , למבחן ההישרדות שלו בלי הגנתינו לנצח.
    ד. אם הוא חשוב להם כל כך, שיקבלו אותו (בהמשך החמאס ממילא יחסל אותו)ואותו כנ''ל בהפוכה לגבינו: מי שחשוב לנו , נקבל.

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    גם את אייכמן הממשלה הזאת היתה משחררת (ל''ת)

    מושון גלובלי, 21/07/08 14:54

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    ממשלת אולמרט הפכה את חיזבללה וחמאס לגבורי האומה הערבית. (ל''ת)

    דוד מלכי, 21/07/08 14:37

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    בעד עונש מוות לרוצחים על רקע לאומני (ל''ת)

    ענת, 21/07/08 14:36

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    זה יום חג לשלום.

    יגאל כהן-רחובות, 21/07/08 14:25

    שחרור ברגותי יהיה צעד חשוב לשלום.
    אני יודע שאתם כועסים.
    שהרי, אתם מבינים רק כח.
    ואתם לעולם לא תלמדו לסלוח.
    אם אזכיר לידכם את המן הרשע, זה שתלו אותו ואת עשרת בניו על העץ, יצא מכם יצר הרע והשיגעון ותתחילו להרעיש לי באוזן ברעשנים ותופים.
    והוא, מת ונקר(או שלא)לפני אלפי שנים.
    ואני רואה אתכם בקלקלתכם בליל הסדר,
    איך השנאה שלכם לפרעה, לא כחתה ולו במעט.
    אותה השנאה(לפרעה).
    דם-(לפרעה, כך על פי בני תימן).
    צפרדע- לפרעה.
    כינים- לפרעה וכך הלאה וכך הלאה.
    אז אתם מסוגלים לסלוח לברגותי ?
    לואי והייתים לומדים מהערבים את הסליחה.
    יחליילכו יה ערב.
    אם תזמין אותי ברגותי, אני אבוא לחגוג איתך ולו על כוס תה.
    אני תולה בך הרבה תקוות.
    כי אני מכיר את הראש שלך.
    אלה, לא יסלחו לך.
    פרעה חזר בתשובה והם לא סלחו לו, דכתיב:
    ''אדוני הצדיק ואני ועמי הרשעים''.
    ועכשיו אני:
    ''אדוני הצדיק ואני ועמי הרשעים''.

    הגב לתגובה זו

    • שלום שלום ואין שלום

      חתול בשק, 21/07/08 23:11

      טיפש!

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    לעולם לא עוד כצאן לטבח אמרו היהודים לעולם לא נכנע לטירור (ל''ת)

    נלחם עד החייל האחרון עבור מי שלא נלחם, 21/07/08 14:18

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    הרמטכל האמיץ אמר שיעשה הכל לשחרר את גלעד שליט גם החרבת עזה (ל''ת)

    איזה צבא אמיץ וגיבור !! לעולם לא נכנע לטירור החאמס, 21/07/08 14:18

    הגב לתגובה זו

  • 94.

     (ל''ת)

    כנופיית כניעה עכשיו מארגנת את הפסטיבל הבא, 21/07/08 14:15

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    במקום לברבר !! עולים לירושלים לצור על בית העבריין !!!! (ל''ת)

    דיי לכניעות, 21/07/08 14:13

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    די למדיניות התבוסתנית! (ל''ת)

    ..., 21/07/08 14:08

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    מדיניות אולמרט מוטטה את כוח ההרתעה של המדינה לפרוטות ומעטפות של חולשה

    חולמרט איש הדמה: דמוי שלום דמוי מלחמה בטרור., 21/07/08 13:39

    נכשל בניהול ישיבות בעת מלחמה והעלאת ספקות מול רמטכ''ל יהיר שכשהתבטל הפניו
    מתנגח עם מבקר המדינה ולא מכבד את מוסד המבקר
    והכי מפחיד כקודמו מזגזג שמאלה כל פעם שצריך להישרד ומסכן את המדינה ושוחק את כושר ההרתעה שלה

    לא פלא שעם גירסת בטא של ראש ממשלה
    מערכת ההפעלה של המדינה קורסת !

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    יש לשנות את חוק העונשין במדינה ומיד

    אבנר, 21/07/08 13:29

    שלרוצח שנגזר עליו מספר מאסרי עולם בגין מגה רצח של מספר אנשים לא תיהיה אפשרות לחנינה. זה קיים בארה''ב . שם ברגע שנגזר פסק הדין של מספר מאסרי עולם אפשרות החנינה נשללת אוטומטית והשלילה נקבעת כחלק מגזר הדין.
    ברגע שהחוק לא יאפשר חנינה של מגה רוצחים אז גם לא יוכל להתנהל משא ומתן על שיחרור רוצחים מהסוג של ברגותי או קונטאר.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    בני

    יוסי, 21/07/08 13:13

    לו זה היה בני הייתי רוצה שישחררו
    אותו בכל מחיר.
    לו היה זה בני לא הייתי רוצה שירת בצבא.
    לו זה היה בני לא הייתי רוצה שישלם מיסים.
    לו היה זה בני היה לי רק שיקול אחד...
    משום כך דעתי הפרטית לא מעניינת.
    המנהיגות היא הגוף היחיד שיש לו את היכולות
    לשקול את הנושא על כל היבטיו.
    ולקבל החלטות.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    מחיר גבוה-כן. חוסר פרופורציות מעוות וחצוף----------לא! (ל''ת)

    זה מה שצריך להיות____, 21/07/08 13:11

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    אני מקלל את היום שקדימה נבחרה לראשות הממשלה. (ל''ת)

    ליאור, 21/07/08 13:06

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    לשחרר את ברגותי!!!

    טל אנסקי, 21/07/08 13:01

    כי את אייכמן כבר תלינו למרבה הצער

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    ביזיוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן (ל''ת)

    אפיפיור, 21/07/08 13:00

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    עוד צעד בדרך לתהום (ל''ת)

    התאבדות נעימה!, 21/07/08 12:59

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    הפתרון: לשחרר את ברגותי ולהוריד אותו (ל''ת)

    אבי, 21/07/08 12:56

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    מהפכה דחוף!!!

    מהפכן, 21/07/08 12:51

    לארגן ארגון חדש משלנו- כל מתנגדי כנסת 2008 - כל מתנגדי המושחתים המבחילים- נמאסתם!
    להפיל את הכנסת! ולבחור מתוכנו את המנהיגים הבאים! לא עוד שחיתות- מהפכה עכשיו!!!!
    יחי צ'ה גווארה!

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    לשחרר את ברגותי לשלם פנסיה לעזמי תת סיוע הומניטרי לחמס בעזה ולהקים עיר

    רוני, 21/07/08 12:48

    ערבית בגליל ולהכניס את היד לתחת !איזו מדינה כל העולם צוחק חה חה חה חה חה חה חרות

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    אחר כך יפי הנפש שואלים למה יש מדיניות חיסולים

    דן, בבקשה לא לצנזר, 21/07/08 12:42

    בשנות ה- 80 היה דיון ציבורי בעד ונגד עונש מוות למחבלים. הנאורים החליטו שלא, והמציאות חייבה פתרונות אחרים: מדיניות חיסולים ללא משפט.

    היום אנחנו מבינים כמה שהמדיניות הזו עדיפה:
    במקרה של ברגותי, חיילי צה''ל חירפו נפשם על מנת להביא את ברגותי (חי) למשפט צדק על חלקו הגדול בתכנון והובלת פיגועים.

    גם אחרי שבית משפט ישראלי גזר 5 מאסרי עולם, פוליטיקאים מהשמאל ''המרכזי'' (''לא קיצוניים'') כמו פואד לא הפסיקו לברבר על תרומתו של ברגותי לתהליך השלום. גם פרס פיזר הבטחה לשחרורו לפני שנבחר לנשיאות.

    והנה - ברגותי הולך להשתחרר. אין ברירה - אחרי שמסרנו את קונטאר תמורת גופות נשלם הרבה יותר תמורת חייל חי.

    אבל להבא - לא לסכן חיילים. מחבלים כמו ברגותי יש לחסל מהאוויר ולא לסכן חיילים כדי שיביאו אותו חי למאסר של כמה שנים עד לעסקת שבויים.

    הגב לתגובה זו

    • צודק בכל מילה !!! (ל''ת)

      ישראלי, 21/07/08 13:23

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    ברגותי משוחרר, טוב לישראל?

    חושב רחוק מדי?, 21/07/08 12:39

    למי מכם שזוכר, מרואן ברגותי היה ממנהיגי התנזים - הזרוע הצבאית של הפת''ח, לא של חמאס. תחשבו רגע על התסריט הבא, דמיוני ככל שיהיה אבל אולי אפשרי?

    בהנחה וברגותי נשאר נאמן לפת''ח, ישראל עושה עסקה אותו - הוא ועוד אסירים פלסטינים משוחררים עבור גלעד שליט כחלק מעסקה עם חמאס אך לאחר החזרתו של גלעד ישראל תומכת בברגותי ומסייעת לו בתפיסה ושחרור של עזה מידי חמאס ובהחזרת השלטון של הרשות הפלסטינית לפת''ח כשברגותי עצמו הוא הנהנה העיקרי מעמדת הכח שתינתן לו לעומת אבו מאזן ואולי שליטה עתידית ברשות הפלסטינית כעומד בראשה - אתם בטח יודעים ומבינים עד כמה הוא נהיה סמל למאבק מאז התפיסה שלו והישיבה שלו בכלא...

    השאלה היא עד כמה נשאר ברגותי נאמן לפת''ח, עד כמה הוא תאוו כח, עד כמה הוא קשור לחיזבאללה ועד כמה הוא יכול להיות טיפש בסירוב להצעה כזו.

    הגב לתגובה זו

    • ברגותי זה ערפאת מס2 , כבר עשינו ניסוי כזה! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 21/07/08 15:08

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    טפשים הם המושלים בנו. מזמן היה צריך לשחרר את ברגותי

    עמי ל., 21/07/08 12:35

    לכל בר דעת,ברגותי היה משתחרר בכל אופן.או
    תמורת שליט או בצורה אחרת. הוא המנהיג היחידי של הפלסטינים ואויב החמס.,. (לאחר
    משא ומתן כל שהוא חשאי כמובן)שחרורו היה מביא לגל צונמי ענק שהיה מזעזע את כל שליטי
    ערב ומשתיק את הרוח במפרשיהם. שלום עם סוריה
    לבנון או אפילו פקיסטן הרחוקה היה בא מאילוו
    עכשב שישראל תאלץ לשחררו כולם יהיו מאוכזבים
    ומתוסכלים (frustrated)

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    רק אתמול הכריז ברק על איפול מלא וצנזורה והנה היום הכל על השולחן

    ברק (לא אהוד), 21/07/08 12:34

    ואני שואל את עצמי, עוד ספין של ה''מנהיגים'' שלנו בסבך הפולטי והפלילי?

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    יש גבול. גבול להגשמת פנטזיות פלסטיניות, עם כל הכבוד שהצליחו

    לחטוף חייל ישראלי אחד (1), 21/07/08 12:32

    להחזיר אותם (את הפלסטינים) לפרופורציות

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    ואחרי זה נוכל לשבת עם ברגותי לשיחות שלום

    יוני, 21/07/08 12:31

    דיי עם הפתטיות הזאת
    לא משחררים רוצחים וזהו

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    אם החמאס היה מבקש לשחרר את יגאל אמיר תמורת שליט.

    דודי, 21/07/08 12:27

    היינו משחררים ? למה ?

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    לחסל את ישראל ולמחוק את הציונות הפושעת (ל''ת)

    אלונה איכנסשטיין, 21/07/08 12:27

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    מסכנים את החיילים בשביל לתפוס את הכלבים האלה ואח''כ המושחת המתועב משחרר

    ג'ינג'י = ת''א, 21/07/08 12:26

    אותם עם תעודת אקדמאי כדי שימשיכו לרצוח עוד!! מתועבים מושחתים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    זה לא בגלל שליט הוא משתחרר, זה בגלל המושחת המפיונר שכל הזמן מנסה

    ג'ינג'י = ת''א, 21/07/08 12:21

    להסיט את התקשורת ואת הציבור שלא יתעסקו עם השחיתויות שלו!! המושחת הינו מסוכן לעם ולמדינת ישראל!! המושחת מהווה סכנה ביטחונית!!!

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    ממשלה שמשחררת רוצחים - איננה ראויה למשול. (ל''ת)

    29 נהרגו מטננבאום, 21/07/08 12:15

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    ממשלה של דבילים. אישרתם לשחרר 230 אסירים - יופי! החמאס (כנסו)

    (כנסו, כנסו!!!, 21/07/08 12:12

    ממשלה של דבילים. אישרתם לשחרר 230 אסירים - יופי! החמאס (כנסו) (כנסו, כנסו!!!יחזיר את שליט ויחטוף במקומו עוד 2 ומה אז יקרה? ועכשיו אתם יושבים על החלטה חדשה כדי להיסחט ולתת יותר!!! זה העניין - אתם פשוט ממשלה של דבילים!!! הרסתם את כוח ההרתעה של צה''ל, אתם לא חכמים מספיק להסתיר את טפשותכם! כל מה שאתם חושבים אתם דואגים להעביר מיד אל האוייב באמצעות ההדלפות שלכם לעתונות כדי שיידע עם ישראל (ואוייבי ישראל) שאתם עושים משהו. אתם לא מסוגלים להנהיג אפילו כבשים!!! אתם לא מבינים את תפקידכם ולהפקיד בידיכם את ניהול המדינה זה רשיון להחרבת המדינה. במקום לשמור על כוח ההרתעה של צה''ל אתם שומרים על כוח הפחדנות שלכם, מאיימים איומי סרק על אוייב פיקח שזיהה שיש לו עסק עם אימפוטנטים, הוצאתם שם רע למדינה - כמדינה שראשיה עבריינים אך בעלי סמכות להעניק סמכויות של חברי ממשלה לעבריינים נוספים הנמנים על מקורביכם! כולכם עסוקים בהתרוצצות בין בתי המשפט, קבלת טובות הנאה, זיוף מסמכים ויד הדמיון לא מצליחה להשיג את היצירתיות הפלילית שלכם ולכם אין בושה להחזיק מדינה שלמה בגרונה. אתם ממשלה פושעת שהציבור חייב להיפטר ממנה אחרת בקרוב לציבור לא תהייה מדינה...

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    תקראו...

    נצחון הערבים על ישראל בושה ובזיון, 21/07/08 12:12

    בזמן האחרון יש רושם שהם צריכים חטופים בשביל לעשות לנו תנאים יאללה תחטפו ככה יהיה יותר מהר שחרור החטוף הבא

    בזיון לעיינים

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    נוו באמת..

    אהבת ישראל לא תשקר, 21/07/08 12:10

    טקס מיוחד לשחרור גלעד אהה כן נירה בו באמצע העברה ונפלוש לישראל כן זה המופע המיוחד

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    עכיחכ

    יעח, 21/07/08 12:01

    עעכיח

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    האם יש מישהו שיכול להסביר מה אנו מרוויחים מהחזקת ברגותי אצלנו?

    אני ורק אני, 21/07/08 12:01

    כל ההתעקשות המטושפת הזו של ישראל להחזיק את ברגותי במאסר גם במחיר שיחרור גלעד שליט אינה מובנת בלשון המעטה.
    אין דבר שברגותי יכול לעשות כאשר הוא חופשי שאינו עושה כשהוא במאסר, מאחר שהוא אינו לוחם פעיל בשטח אלא מתכנן פעולות שמבוצעות ע''י לוחמים בשטח ועל כן מאסרו אינו משפיע כהוא זה על פעולתו.
    כמו כן ברגותי הוא התקווה שלנו להחליף את החמאס ולהחזיר את הפתח לשלטון.
    ועל כן מאסר ברגותי אינו אלא עניין אמוציונלי ותו לא, אשר אין שום תועלת בו כאמור לעיל.

    הגב לתגובה זו

    • ברגותי זה ערפאת מס2 ברור שחסידי אוסלו רוצים בשחרורו (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 21/07/08 13:12

      הגב לתגובה זו

    • ומה אתה מרוויח מהחזקת יגאל עמיר ? (ל''ת)

      להעניש !, 21/07/08 14:10

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    אנחנו מוכנים לוותר גם על כל ערביי ישראל. במיוחד לאחר הטרקטור. (ל''ת)

    למה להם לסבול כאן? שיבחרו להם מקום טוב יותר, 21/07/08 11:56

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    יש לזכור שלמחרת העיסקא יהיו חטופים חדשים בגללה

    ניר, 21/07/08 11:55

    אסור לאולמרט לקבל החלטה כי הוא איבד את המנדט.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    לוחם החופש מרואן ברגותי לא היה צריך להיכנס לכלא מלכתחילה

    נעמן, שפוי, 21/07/08 11:53

    מדובר במנהיג פלסטיני מדיניף איש ציבור לכל דבר, שאינו חלק מארגוני הטרור גם אם נוח היה לבית המשפט ששפט אותו להציגו ככזה.

    יש לשחרר מייד את לוחם החופש מרואן ברגותי נ''י בכדי שינהיג א תהמחנה שוחר השלום של בני דודינו הפלסטינים

    די לכיבוש!!

    הגב לתגובה זו

    • תגיד לי רגע,

      לא מצליח להבין, 21/07/08 13:08

      אתה באמת מפגר או שאתה עושה את עצמך?

      הגב לתגובה זו

      • I'm asking the same question

        I'm asking the same question, 22/07/08 00:55

        I'm asking the same question

        הגב לתגובה זו

    • זה חמאסניק מעזה שמתחזה לאיש שמאל יהודי (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 21/07/08 13:13

      הגב לתגובה זו

    • כל שהשמאל יותר מתוחכם ''חכם ומורכב'' הטעויות שלו הרות גורל (ל''ת)

      לחיי הקוספירציה של השמאלן בתיבת הטוקבק, 21/07/08 13:42

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    זה לא נורא כל כך, בסה''כ הוא איש מתון שיעזור עם השלום! (ל''ת)

    גיל, 21/07/08 11:47

    הגב לתגובה זו

    • כמו איש השלום האמיץ ערפאת? (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 21/07/08 13:14

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    רווח כפול: שחרור ברגותי היה, וב''ה הינו, אינטרס ישראלי מובהק

    יודע חשבון, 21/07/08 11:42

    היה- כי רק ברגותי יכול, אולי, להפיח חיים במפרשי הרשות ותהליך השלום ולעמוד בדרכו של חמאס. הבעיה היא שאולי מאוחר מדי. שחרורו ע''י החמאס רק מראה מי בעל-הבית. אבל לנכונותה של ישראל להחליש הרשות ולחזק החמאס התוודענו בעשור האחרון - נכונות ללא גבולות ממש

    הגב לתגובה זו

    • שוב תאוריית פתח הטובים וחמאס הרעים? שוב אוסלו-ערפאת? (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 21/07/08 13:15

      הגב לתגובה זו

      • ואלס עם ג'ומאייל..מגוחך

        לא אנחנו נחליט לפלסטינים, 21/07/08 15:19

        וחבל להשלות עצמו בעיצובם הפנימי. מבחינתנו-להתרכז בדברים שכן יש לנו שליטה עליהם והם נכונים או לא נכונים בהקשר של עכשיו.ברגותי הוא עוד אחד מבחינתנו.ישפט בעתיד (אם יהיה בחוץ )לפי מעשיו.___________---- אם שחרור ברגותי בהקשר העסקה מסב נזק לישראל-אין לשחררו.

        הגב לתגובה זו

  • 59.

    רק החרבת עזה במלחמה תשחרר את שליט !!! נעשה הכל אמר הרמטכ'ל האמיץ (ל''ת)

    נעשה הכל עבור חיילינו אפילו נלחם עבורם ??????????, 21/07/08 11:42

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    אין ברירה, אחרי שמסרנו את קונטאר תמורת גופות

    דן, 21/07/08 11:37

    אני התנגדתי לעיסקה עם חיזבאללה בגלל המחיר הגבוה תמורת גופות : התשלום הגבוה מסכן את גלעד שליט וחיילים נוספים אם חלילה וחס ייחטפו.

    אבל העיסקה בוצעה. ישראל הוכיחה שלהנהגה שלה אין חוליות.ישראל הוכיחה שאין לה יכולת עמידה במשא ומתן.

    עכשיו מספיק עם ההצגות. אם מסרנו את קונטאר תמורת גופות אז נמסור את כל מי שירצו תמורת חייל חי ויפה שעה קודם

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    להעביר הטיפול בגלעד לידי שחקנית הסרט ''שבוייה'' ללא דיחוי (ל''ת)

    תאטרון הבימה, 21/07/08 11:33

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    נראה לי שחלה פה טעות

    טוקבקיסט זועם, 21/07/08 11:30

    זה לא ב-ר-גותי זה ב-ר-קותי!

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    חייבים להפעיל עליהם לחץ: לבטל מיד את ביקורי האסירים

    שמשון, 21/07/08 11:29

    לא יתכן שהם יגיעו כאן לקיטנה, יבלו עם חברים וישלימו לימודים אקדמיים תוך שהם אוכלים מהקייטרינג של הכלא. חייבים להפעיל לחץ מאסיבי על הפלסטינים ולבטל את ביקורי האסירים. במקביל אפשר לחטוף את ילדיהם של צמרת החמאס כי רק כוח הם מבינים.

    רוצים בראגוטי? אין בעיה אחד על אחד, שליט תמורתו - וזהו!

    אם הם יצליחו לבצע עסקה טובה מבחינתם הם ימשיכו לחטוף ואני אומר את זה באחריות...אגב גם הם אומרים את זה. תחשבו שיש להם 11 אלף אסירים, אז מה ימנע מהם לנסות להמשיך לחטוף?

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    לדעתי כדאי משום שגלעד ישרוד את מתקפת טילי נסראללה (ל''ת)

    ארנון, 21/07/08 11:29

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    העיקר שאצלנו החליטו לשתוק ! הציבור הישראלי הוא חתול בשק! (ל''ת)

    בלתי נסבל_______, 21/07/08 11:26

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    ממשלה פושעת ובוגדנית הם נכנעו למרות שהם ידעו שאלו חלקי גופות (ל''ת)

    ועכשיו הכניעה הנוספת לחאמאס, 21/07/08 11:24

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    רק החרבת עזה במלחמה תשחרר את שליט !!! נעשה הכל אמר הרמטכ'ל האמיץ (ל''ת)

    הכל כולל החרבת עזה ומחיקתה מהמפה, 21/07/08 11:19

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    במקום לברבר !! עולים לירושלים לצור על בית העבריין עד שיעוף !!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אל תבליגו יותר עת לפעול ולבעוט אותם לעזאזל, 21/07/08 11:18

    הגב לתגובה זו

    • במידה ויש הפגנות אני מגיע ?? אם אתם באים תמשיכו לשרשר (ל''ת)

      צודק מיליון אחוז, 21/07/08 12:46

      הגב לתגובה זו

      • עולים עם קלשונים לסלק את העבריין (ל''ת)

        היום בירושלים, 21/07/08 14:03

        הגב לתגובה זו

  • 49.

    לא נשכח את מתנצרי ש'ס תמורת אתנן שמאפשרים לעבריין להתל בכם (ל''ת)

    אל תבליגו יותר עת לפעול ולבעוט אותם לעזאזל, 21/07/08 11:18

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    בושה!

    הדר, 21/07/08 11:18

    רוצח חמישה שאפילו לא ישב עשרים שנה בכלא משתחרר לחופשי?
    מי ירצה לשרת בצה''ל?

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    במקום מחיר חסר פרופורציות שעושה צחוק מכל מה שזז-כבר עדיף לשחרר את כולם (ל''ת)

    להכריז על מחווה ולחסוך טיפול בהם, 21/07/08 11:16

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    ברק למד את הלקח הכניעה לחאמאס תהא מוסתרת ומצונזרת עד שתחטפו את המחיר (ל''ת)

    עמלות הגז יעשו את העבודה, 21/07/08 11:15

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    למה שגם אנחנו לא נחטוף להם כמה, וכך יהא את מי לשחרר בתמורה?? (ל''ת)

    קובי, 21/07/08 11:14

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    ברגותי

    רמי, 21/07/08 11:13

    נכון שהמצב די עגום אבל עם אין ברירה אז אין ברירה אבל החיל שלנו חייב לחזור הביתה עם כל הכאב מצד שני הפשועים הגדולים יחיו כל החיים שלהם בפחד מיחדפו אותם לא לשכוח את המוסד שלנו

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    שחררו את גלעד שליט

    לחופש נולד, 21/07/08 11:11

    על מקבלי החלטות בממשלת הלא יוצלחים,לדאוג לשחרורו של גלעד בכל מחיר שידרש,אם חס ושלום גורלו יהיה כגורל רון ארד-ידעו המתרפדים למינהם:ראש המוסד והגנרלים האחראים למחדל של החטיפה ושעדין לא שילמו על כך-כי דמו של גלעד יהיה בראשם.!!!!!
    ראו הוזהרתם

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    יופי עכשיו רק נחזיר את המנדט לבריטים ונסגור את העסק (ל''ת)

    מיכה, 21/07/08 11:09

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    לא לחזור על הטעות שעשינו עם חיזבאללה, צריך לשחרר

    אבי, 21/07/08 11:08

    לשחרר אותו מיד לפני שיהיה מאוחר
    אם היינו עושים את העסקה עם החיזבאלה לפני שנתיים, ממש אחרי חטיפתם של החיילים, היינו חוסכים את הכאב והקרבנות שנפלו במלחמה, והיינו גם חוסכים למשפחות החיילים החטופים את כל הכאב והסבל שעברו, וכולנו ידענו מההתחלה שהחזרת החיילים תהיה אך ורק דרך משא ומתן, אז למה לחזור על אותה טעות לשחרר מיד את שליט בכל מחיר ואך ורק במשא ומתן ...

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מדובר ב-300 מחבלים מהגרועים ביותר

    פנדה, 21/07/08 11:07

    לדעתי ישראל צריכה לעשות משהו הפוך - לגרום ללחץ על החמאס מצד המשפחות. להכריז שמשחררים את כ-ל מי שאין לו דם על הידיים - מדובר באלפים, כלומר אלפי משפחות שילחצו על החמאס. לא בטוח שזה יעבוד, אבל בטוח שזה עדיף לישראל מאשר שחרורם של רוצחים, ועוד כאלה כמו ברגותי - שבניגוד לתפלץ קונטר הוא גם בעל יכולות הנהגה ופיקוד ויכול להפיח רוח חדשה בארגוני הטרור.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    צריך להגיד: קחו איזה אסיר שאתם רוצים, אחד תמורת אחד וזהו (ל''ת)

    דוד, 21/07/08 11:06

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    ברגותי שמרגותי

    נמאס לי לרקוד וואלסים עם ג'ומאייל, 21/07/08 11:05

    הוא פיגורה פלסטינית, וזהו.(יש כאלה שבונים עליו מבחינתנו וזה אידיוטי)

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    החלטה נבונה וטובה

    אורי, 21/07/08 11:01

    ברגותי הוא אחד המנהיגים היותר חיוביים שקמו ברחוב הפלשתיני והוא מספיק חזק כדי להוביל משא ומתן עם הישראלים בלי להחשב לרכיכה שלא סופרים

    הגב לתגובה זו

    • אורי צודק! יחסית מנהיג מתון, יעזור בהבאת שלום.

      חגי, 21/07/08 12:06

      לפעמים דרוש איש חזק כדי להביא שלום.
      איש עם רקע של לחימה.

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    אם זה נכון = עוד עיסקה מבישה!!!

    הכל אפשרי, 21/07/08 10:56

    אם ישחררו, אז למה בכלל להתאמץ ולשפוט
    יחזיקו אותם במעצר עד החטיפה הבאה וישחררו.
    יותר זול ויותר פשוט לכולם וגם לא יבזו את שלטון החוק ע''י שחרור אסירים שנשפטו לעשרות ומאות שנות מאסר

    במילה אחת: בושה!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    יצאנו מפרופורציות

    מופתע כל פעם מחדש., 21/07/08 10:55

    נכון שלא צריך לחסוך מאמץ לשחרור גלעד שליט.
    אבל אולי עקב העסקה עם חיזבאללה הידיעות שמופיעות כאן ואין לי מושג מה מקורן כבר יצאו מכלל פרופורציה.
    שחרור ברגותי - טוב יותר משחרור קונטאר.
    אבל שחרור אחמד סעדאת, הרוצח של גנדי ?
    רוצח שר בישראל ישוחרר תמורת שליט ?
    ומה יקרה אם פעילי ימין קיצוניים יחטפו ח''כ או שר ויבקשו את שחרור יגאל אמיר ?
    או שלאחר העסקה פלסטינים יחטפו חיילים ויבקשו את כל יתר הרוצחים שנשארו ?
    בואו נירגע וקחו בחשבון שמדינאים שלהם כלואים ושכחנו שגם זה קלף מיקוח , רק שהם לא מדברים על זה כי מניחים שמתישהוא נתקפל.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    yesh alla

    555, 21/07/08 10:54

    ''הניצחון המוסרי'' על נסראללה. יש שישאלו מה הוא בדיוק ''ניצחון מוסרי'' בו הבסנו את חיזבאללה. התשובה פשוטה בתכלית. הרי ידוע כי מזכ''ל החיזבאללה הוגה יומם וליל בכתבי-עת מקצועיים שעניינם הפילוסופיה של האתיקה. למרות זאת, מבחינה מוסרית, כיסחנו אותו עד הסוף. נתנו לו בשפינוזה. הוכחנו לו כי עבר לפחות פעמיים על חוקי ''הצו הקטגורי של קאנט''. ברור כי רק בשל כך הוא מזיע בנאומיו. בנוסף, צה''ל ממשיך להכות ואף מטריד את תושבי צור באיומים טלפוניים, ופרס נשיאנו מקשקש על טופס החנינה כי הוא ''אינו סולח''. זה ניצחון. זו הכרעה. רק אל תגזימו בחוסר המידתיות, שמעתי שבחיזבאללה פשוט לא עומדים בזה.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ממשלה עוינת לישראל, משחררת את גדולי הרוצחים - תחזירו כרטיסי מילואים (ל''ת)

    יש גבול לבזיון, 21/07/08 10:49

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    סבל למשפחה ולגלעד!!

    הדר, 21/07/08 10:49

    שחררו את גלעד בעבור הכל.
    אני מאמינה שישראל תצליח לתפוס את הרןצחים שוב,ושכרם יגיע!!!

    הגב לתגובה זו

    • טוב, אבל הם ביקשו גם אותך, אז תארזי מזוודה - נוסעים לעזה (ל''ת)

      פנדה, 21/07/08 11:03

      הגב לתגובה זו

    • תגובה ל31

      אזרחית ואמא לחייל, 21/07/08 11:04

      הדר את צודקת במאה אחוזים לשחרר את הילד הזה גלעד ואחר כך לעשות עם הרוצחים חשבון

      הגב לתגובה זו

      • לאזרחית ואמא של חייל

        משה, 21/07/08 13:30

        שילחי את הבן שלך לטופת הזאת ,אחד מהשניים או שהבן שלך ז'ובניק או שאת מגדלת שהיד. כמה שאת לא חכמה.

        הגב לתגובה זו

    • טוב, אבל הם ביקשו גם אותך, אז תארזי מזוודה - נוסעים לעזה (ל''ת)

      פנדה, 21/07/08 11:13

      הגב לתגובה זו

    • האם את(ה) מוכנ(ה) לצאת לפעולה שתלכוד מחדש את הפושעים ששוחררו ?

      אריק, 21/07/08 11:47

      או שלוחמים אחרים צריכים להסתכן בכך ?

      הגב לתגובה זו

    • כן גם אני חושבת כך ! יש לדאוג להחזרת שליט מיידית ~! (ל''ת)

      טליה, 21/07/08 11:59

      הגב לתגובה זו

    • ברגותי לעיראק -תמורת פולארד בלבד !!! (ל''ת)

      חמאס, 21/07/08 12:09

      הגב לתגובה זו

    • ילד ? כלומר מה, צה''ל שלנו הוא בעצם צבא של ילדים ? אבוי לנו

      ירון, 21/07/08 12:48

      עצם השימוש במילה 'ילד' בעצם אומר שצה''ל הוא צבא של ילדים.
      ילדים במדים, ילדים שהם צנחנים, ילדים שהם גולני, ילדים בתוך טנקים. ילדים.
      הרשי לי לומר לך הדר, אבל תגובתך היא חלומו של כל פנאט מזרח תיכוני שמחכה לרגע שנחלש, שנחשוב פרטנית, שנובס נפשית.
      הרי ידוע שקודם כל אתה מביס את האוייב של נפשית ומוראלית, ואח''כ הוא כבר נופל לבד מכל משב רוח.
      ככה נחזיק מעמד במזרח התיכון, על מיליוני
      הפנאטים שבו, בכך שנעמיד מולו צבא של ילדים ?

      הגב לתגובה זו

    • הדר ,את טיפשה או נאיבית

      Erez, 21/07/08 13:15

      מי הטמבל שיסכן את חייו לתפוס שוב את הרוצחים ? לבנים שלי אומר על תסכנו את חייכם בלתפוס אותם עזבו את צהל ,שהשמאלנים יצאו להלחם.

      הגב לתגובה זו

    • That was the most stupid comment I have ever read

      Tom, 22/07/08 00:59

      Who do you think you are , to send soldiars to capture him again? who do you think will be stupid enough to go there in order to capture any terrorist when the Israeli goverment just release them each time?1

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    עלאק ''דיווח''........................

    ניר, 21/07/08 10:45

    עלאק ''דיווח''. כל כלי התקשורת בארץ יודעים על זה, ואפילו יודעים יותר מכלי התקשורת הערביים. פשוט אצלינו יש צו איסור פרסום כרגיל, ותמיד אנחנו האזרחים נדפקים מהצו הזה, כי אנחנו לא יודעים כלום. נורא מעצבן.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אנשים כפויי טובה

    רותם, 21/07/08 10:44

    אני רואה כאן תגובות שאנחנו תומכים בטרור,ושזה לא בסדר שאנחנו משחררים רוצחים
    כנראה אנשים שוכחים למה אנחנו עושים את זה,בשביל להחזיר את גלעד הביתה!

    תתביישו לכם עם התגובות האלה,ואני בטוח שהייתם מדברים אחרת אם זה היה נוגע לכם

    הגב לתגובה זו

    • רותם ! תתבייש לך !! בטח היית ג''ובניק מעופש ! שכבנו במארבים ניפצענו ונל (ל''ת)

      נילחמנו להביא את הרוצח חי - ועכשיו נשחרר אותו ????, 21/07/08 12:08

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    צחוק ובזיון של בתי המשפט בישראל ! בזבוז כספי ציבור לחותמות גומי !

    ישמעאל, 21/07/08 10:42

    שופכים מאות אלפי ואולי מליונים על משפט מתוקשר , נגד אחד שלאמר עליו שהוא רוצח המונים וראש כנופיית טרור , שופטים אותו לחמישה מאסרי עולם ונאדה ! ממשלה מטומטמת אחת ועבריין פלילי שעומד בראשה , בהינף אד אחד של כניעה , מחרבן על החלטת בית המשפט ומשחררו לחופשי ! לא חבל על הכסף שמבזבזים על בתי המשפט ? לצורך שפיטת מחבלים , אפשר להחזיק שופט תורן אחד שיעלה כמה אגורות , אפילו בלי דיון רציני , יגזור את דינו של מחבל ל-10 מאסרי עולם , מתוך ידיעה ברורה שבבוא העת הוא ישוחרר ממילא !

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    הייתם משחררים גם את היטלר עבור גלעד שליט??? (ל''ת)

    יהודי ישראלי, 21/07/08 10:40

    הגב לתגובה זו

    • כשזה מדובר על השואה - החוקים שונים . (ל''ת)

      בלי חוקים, 21/07/08 11:34

      הגב לתגובה זו

    • לא....אבל אותך בוודאי היינו משחררים בתמורה לשליט... (ל''ת)

      I.B, 21/07/08 12:12

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    לשחרר רק מחבל אחד או כלום על 450 או 300 אין בכלל מה לדבר שיתפוצצו (ל''ת)

    אלי, 21/07/08 10:39

    הגב לתגובה זו

    • אולי תקלטו שמדובר באלף (1,000) ולא ב 450 ? ה 450 אלה שמות מסויימים.

      מסויימים מיוחדים-, 21/07/08 11:23

      הם עשו רשימה מיוחדת שהורכבה מאלה שנשפטו לשנות מאסר הכי ממושכות, ושעדיין נשאר להם הכי הרבה זמן בכלא. (אם לא הבנת-מי שנשפט להכי הרבה זה מי שבצע את היותר חמור,ומי שנשאר לו הכי הרבה-זה מי שעשה מה שעשה,לאחרונה. כלומר 450 ''דובדבנים'' עם ההכי הרבה דם על הידיים).

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    ברגותי

    מירי, 21/07/08 10:38

    עדיף לשחרר את ברגותי מאשר לבכות אחר כך מדוע לא שחררנו את גלעד שליט בזמן. כמוכן תמיד יהיו כאלה שיגידו שהממשלה לא עושה די כדי לשחרר את שליט אך אותם אנשים חושבים שיש לשחרר את שליט אבל ללא תמורה, כאילו שהחמס יסכים ללא כל בעיה.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    חסן סלאמה כבר מת

    אבנר, 21/07/08 10:36

    הוא כבר מת כמה פעמים. תקראו בספר ''המרדף אחר הנסיך האדום''.

    הגב לתגובה זו

    • THANK GOD FOR THAT (ל''ת)

      THANK GOD FOR THAT, 22/07/08 01:00

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    בצד שלנו ברק החליט שלא ידברו-בצד שלהם מדברים כל הזמן (ל''ת)

    יוצא מזה שרק מה שהם אומרים קיים!, 21/07/08 10:32

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    למה לנו??? לא למדנו כלום??? (ל''ת)

    חנה, 21/07/08 10:30

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    לפני יומיים ענברי ''דווח'' על הקפאה. היום ענברי ''מדווח'' על קבלת (ל''ת)

    כל דרישות הפלסטינים, 21/07/08 10:29

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    איתמר ענברי מתחמה בהבאת מניפולציות מהעולם הערבי כ''דיווחים'' (ל''ת)

    סותרים לחלוטין,כפי שתקראו בפתח הכתבה עצמה.., 21/07/08 10:27

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    כלומר ה''דווח'' מלפני יומיים שונה לחלוטין מה''דווח'' היום?? וואחד ''דווחים'' (ל''ת)

    הא, איתמר ענברי?_____, 21/07/08 10:25

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ברכות לאולמרט :-)

    קדימה, כמה הישגים בקנציה, 21/07/08 10:24

    נראה לי שברת שיא.
    וכשאין גבולות.. אז השמים הם הגבול לא?

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    כמילות השיר אנחנו עם מזו..... (ל''ת)

    בני, 21/07/08 10:23

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    די עם התגובות הימניות האלה...

    יוליה, 21/07/08 10:23

    מו''מ הוא מו''מ. להשאיר את ברגותי ולצפות לחטיפות נוספות שיגרמו לשחרור שלו בעוד שנתיים ולהרס משםפחות נוספות פה?!

    די כבר, תנו צא'נס

    הגב לתגובה זו

    • ז''א שאסור לישראל להעניש את ברגותי על הטרור שלו בגלל החשש מאלימות?

      אוקס, 21/07/08 10:49

      מבלי להכנס לשאלה האם צריך לשחרר אותו או לא תמורת שליט, לפי מה שאת אומרת- ישראל לא צריכה להעניש ולכלוא מחבלים בגלל החשש מפעולות אלימות נגדה.

      לפי ההגיון הזה,אין טעם להשאר פה.

      הגב לתגובה זו

    • די עם תגובות רפות שכל...יוליה את טיפשה. רק לפני כמה ימים שיחררו את

      just me, 21/07/08 11:03

      קונטאר וכבר הם מצהיר שצריך להשמיד את ישראל..

      במקרה שזלא שמת לב זה כולל גם אותך

      הגב לתגובה זו

    • אין מו''מ! אני חוזר ומדגיש אין מו''מ !יש דרישות אולטימטום פלסטיניות וזהו

      דרישות הזויות מההתחלה ולא שינו כלום!______________, 21/07/08 11:12

      דרישות חסרות כל פרופורציה מההתחלה ולא שינו כלום מההתחלה. דורשים אלף (או 1,400 ) בסה''כ. אלף ! ומתוך האלף 450 דוקא הכבדים ביותר ודוקא שבצעו לאחרונה. לפחות תתמצאי קצת.

      הגב לתגובה זו

    • אני בן למשפחה שאחד מבניה נרצח על ידי אחד ממשוחררי עסרת גיבריל....

      יהודה מוסנזון, הרצליה, 21/07/08 11:25

      אז תעשי לי טובה ותפסיקי לקשקש כי מה שעומד על הפרק הם חיים של אנשים. אנשים עם דעות כמו שלך עם תגובות אוטומטיות של אמוציות ולהג אינסופי מביאים עלינו רק צרות. זה לא קשור לימין ושמאל למרות שנוח לך ללכת לכיוון הזה. אז אני אומר די כבר עם תגובות כמו שלך שרואות רק דרך משקפת צרה ולא את כל הספקטרום

      הגב לתגובה זו

    • HOW ABOUT NUKING GAZA

      DEVIL, 21/07/08 12:42

      KILL THEM WITHEIR CHILDREN IN THEIR BEDSWITH JUST ONE LITTLE NUKEONE LITTLE NUKE- NO SOLDIERS WILL BE KILLED NO KIDDNAPPING theere will be peaceTHEY WILL REST IN PEACE ON THEIR WAY TO ALLA

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    ממשלת הכלום ממשיכה בדרכה הרופסת והכנועה ללא הגבלה

    בני, 21/07/08 10:22

    הממשלה הזו מובילה את עם ישראל לאבדון זה רק עניין של זמן עד שנתחיל לשאול את עצמנו איך היגענו עד הלום. ואז כל התמימים והפתאים ישאלו איך לא ראינו זאת קודם, והגלגל ממשיך להסתובב.
    טיפשות ואהבלות לא הובילו את עם ישראל אף פעם למחוז חפצו.
    אנחנו עם שאיבד דרכו !!!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    ישראל הסכימה לדרישות הפלסטינים???? 1,400 אסירים מהם 450 עם הכי הכי (ל''ת)

    הרבה דם על הידיים?? זה נכון??, 21/07/08 10:21

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אפשר לתכנן לברגוטי ''רזומה עתידי'' כמו שייך אחמד יאסין (ל''ת)

    פרקינסון בכנף, חש רעד קל!, 21/07/08 10:21

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    שליט יקר לנו מאוד אבל אולמרט חושב רק על הרייטינג

    א.ק., 21/07/08 10:20

    אך שחרור ברגוטי הוא גזר דין מוות לרבים אחרים. שום מדינה כולל ישראל לא נכנעה עד כדי כך לחבורת הרוצחים. הכניעה הזו היום היא העידוד להמשך החטיפות הטירור והרצח של מחר. החופש של שליט היום הוא תמורת חייהם של האחרים מחר. אולמרטף אנא, נהרגן מספיק אנשים בגללך, אל תיגרום ליותר סבל רק בגלל רייטינג! זוכרים את מינכן? אז היינו יכולים להציל את הספורטאים, אבל לא עשינו זאת.

    הגב לתגובה זו

    • נראה לי שאתה חושב רק על הרייטינג. מספיק כבר עם הקלישאות הנבובות האלה. (ל''ת)

      יוסי חיפה, 21/07/08 10:27

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    ישראל ממשיכה לתמוך בטרור הפלסטיני

    ארז, 21/07/08 10:19

    אולי כדאי שנצטרף רשמית לציר הרשע?

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    שלא נתפלא מדוע יש ירידה ברצון לשרת בצה''ל (ל''ת)

    כשכך משחררים רוצחים., 21/07/08 10:19

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    חמאס: ''נשחרר את שליט בעסקה מכובדת'' (כמה שיותר מבזה ומשפילה את ישראל). (ל''ת)

    מדינה מטומטמת, 21/07/08 10:18

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מדינה משוגעת. הם היו משחררים את בן לאדן בעבור רב''ט שישן בשמירה ונחטף (ל''ת)

    איבנוב, 21/07/08 10:16

    הגב לתגובה זו

    • תתבייש לך!

      שחררו את גלעד!, 21/07/08 10:43

      איך אתה מדבר?!
      כן,אם צריך לשחרר את בן לאדן תמורת ''רב''ט'',אז אני מוכן
      אתה יודע למה?
      כי כמו שחיילי צה''ל נלחמים למען המדינה,אז אני מצפה שהמדינה תלחם בשבילך

      ועוד דבר,גלעד שליט לא נרדם בשום שמירה כשהוא נחטף,וגם אם כן,זה לא אומר שלא צריך לשחרר אותו!

      הגב לתגובה זו

    • איך נהיית בנאדם ציני שכזה?????? (ל''ת)

      רגישות היא לא מילה גסה, 21/07/08 10:44

      הגב לתגובה זו

    • 8 תתביש לך , אם זה היה הבן שלך היתה משחרר את

      דני, 21/07/08 10:52

      כל האסירים שבעולם כדי שישתחרר, אז תפסיק להיות ח'רא של אדם, ולדבר שטויות

      כן לשחרר את ברגותי ואת סעדאת ואת כל האסירים רק שיחזור גלעד שלנו בריא ושלם.. לא רוצים עוד ארונות , כולנו יודעים שהו בחיים ואם לא נפעל לשחרורו אנחנו בעצם נותנים לו גזר דין מוות .. אז לשחרר את שליט בכל מחיייייר לפני שזה יהיה מאוחר

      הגב לתגובה זו

      • צודק 100%

        אבי, 21/07/08 11:05

        לשחרר אותו מייד לפני שיהיה מאוחר
        אם היינו שודים את העסקה עם החיזבאלה לפני שנתיים, ממש אחרי חטיפתם של החיילים, היינו חוסכים את הכאב והקורבנות שנפלו במלחמה, והיינו גם חוסכים למשפחות החיילים החטופים את כל הכאב והסבל שעברו, וכולנו ידענו מההתחלה שהחזרת החיילם תהיה אך ורק דרך משא ומתן, אז למה לחזור על אותה טעות לשחרר מייד את שליט בכל מחיר ואך ורק במשא ומתן ...

        הגב לתגובה זו

      • בכל מחיר?

        אביחי, 21/07/08 11:31

        אתה מוכן לשוב לימים העליזים של פיגועי ההתאבדות ההמוניים ופיצוצי האוטובוסים בלב תל אביב? שלא יהיה לך ספק - זה מה שעומד להתרחש אם וכאשר ישוחררו הרוצחים הללו מן הכלא. ברגע שיגיעו לגדה ובעיקר לעזה יוכלו מיטב ה''מהנדסים'' לפעול באין מפריע. לאחר הנסיגה מגוש קטיף, אין לישראל את המודיעין הנדרש ולא את הנוכחות הצבאית שתאפשר לה למצוא ולחסל אותם (עובדה שאפילו את המקום בו מוחזק שליט אנחנו לא מסוגלים לאתר). מתוך הבונקרים התת קרקעיים ומקומות המסתור שלהם יובילו המרצחים גל טרור חדש שעלול להוביל למאות ואולי אלפי קורבנות חפים מפשע. נראה אותך מספר למשפחות שיאבדו את יקיריהן שהיה נכון וראוי לשחרר את רוצחי קרוביהם ''בכל מחיר'' תמורת חייל בודד.

        הגב לתגובה זו

      • אם זה היה בני הייתי יוצא לתקשורת ואומר לא לשחרר יותר מאסיר אחד!

        ישראל, 21/07/08 12:18

        כן
        ואם הוא גופה אז הייתי יוצא לתקשורת בדרישה לא לשחרר גופות או שבויים חיים ושישאירו את הגופה אצלהם !

        הגב לתגובה זו

      • GO TAKE YOUR PROSAC

        lOLEOSLO, 21/07/08 12:44

        FUCKEN CHICKEN WITH PEOPLE LIKE HITLER WOULD HAVE COOKED ALL THE JEWS BY NOW

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    להפעיל עונש מוות

    עם כל הצער, 21/07/08 10:13

    כבר היום קייים בספר החוקים הצבאי עונש מוות אך נמנעים לדרוש אותו ואם כבר נפסק, לעיתים מאוד נדירות לא מפעילים אותו.
    השיקולים לא להפעילו בגלל חטיפות והוצאות להורג של שבויים מה שלא עמד במחן התוצאות. חטיפות יש יותר כדי לשחרר אסירים ויהו מספיק אסירים שלא יוצאו להורג מה שמבטיח אי הריגת שבויים.

    חייבים לנסות

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    להפעיל עונש מוות

    עם כל הצער, 21/07/08 10:13

    כבר היום קייים בספר החוקים הצבאי עונש מוות אך נמנעים לדרוש אותו ואם כבר נפסק, לעיתים מאוד נדירות לא מפעילים אותו.
    השיקולים לא להפעילו בגלל חטיפות והוצאות להורג של שבויים מה שלא עמד במחן התוצאות. חטיפות יש יותר כדי לשחרר אסירים ויהו מספיק אסירים שלא יוצאו להורג מה שמבטיח אי הריגת שבויים.

    חייבים לנסות

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    נו איפה כל התגובות המתלהמות של ה''פטריוטים'' ? (ל''ת)

    רועי חנון הנכד של דוד החבר של ,איש הפלדה הגיאורגי, 21/07/08 10:12

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    לא רוצים לעודד עוד חטיפות (ל''ת)

    לא לשחרר את המרצח!!!!!!!!, 21/07/08 10:12

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    בדיקה פסיכיאטרית

    אדר, 21/07/08 10:11

    אם זה נכון צריך להעביר את המחליטים בדיקה פסיכיאטרית ולבדוק את מידת שפיותם וכשירותם.
    כמו תקליט שחוק מספרים לנו על כל מיני גבולות אדומים ''ומזהירים'' את הצד שכנגד ''שאם הם רק יפרו את הרגיעה אנחנו נגיב בחומרה'' או ''לא ניתן מחבלים חיים תמורת גופות'',ועוד כיוצא באלה.
    זה שהם (אולמרט וממשלתו) מוכנים להראות ולהחשב שקרנים באופן אישי זאת בעייתם אבל הם סוחבים אותנו איתם.
    ומה תהייה הדרישה הבאה שהם ייכנעו לה - לא לאסור חשודים בטרור מכיוון שבמילא נשחררים אותם, מחלקת טנקי מרכבה ? מה עוד ...?
    כאמור אם זה נכון צריך לשלול מהם את הזכות החוקים לעשות שטויות יש מושג ''דמוקרטיה מתתגוננת'' אפשר לייצר מושג עם מתגונן כנגד ''מנהיגיו !

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אסור לשחרר

    אני, 21/07/08 10:09

    הוא רוצח וצריך לשבת בכלא

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    לכל מדינות ערב , יאלא מכירת סוף העונה . מחר לא ישאר כלום . (ל''ת)

    מוכרים את המדינה ......., 21/07/08 10:07

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    ארורה היד שתחתום על שחרור רוצחים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    שהרוצח המשוחרר ירצח את המשחרר ????????????????????, 21/07/08 10:02

    הגב לתגובה זו

    • אוי לעיניים שכך רואות ואוי לאוזניים שכך שומעות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      את היטלר הייתם משחררים ???????????????????????????, 21/07/08 10:18

      הגב לתגובה זו

    • מעניין מה היית רושם...

      רותם, 21/07/08 10:19

      אם הבן שלך היה שבוי בעזה ולא רואה אור יום?
      הכי קל להביא ביקורת כל עוד שזה לא פוגע בך!

      הגב לתגובה זו

      • ומה תעשה שרוצח משוחרר חוזר ורוצח ?? לשאלתך ! הייתי נועל את עזה בלי מים (ל''ת)

        ובלי אוכל !!! רק טיפש משחרר רוצח !!, 21/07/08 10:45

        הגב לתגובה זו

      • מעניין מה היית רושמת..

        מילואימניק, 21/07/08 11:41

        אם היית מצליחה קצת לחשוב לעתיד.
        קל לפנות לרגש אימפולסיבי של להציל את שליט, קצת יותר קשה לחשוב לטווח הרחוק, כמה אנשים ירצחו בגלל שחרור המחבלים, וכמה ישראל מתקרבת לאבדון (ואולי לעוד שואה). יש אנשים אובייקטיביים שמטרתם שמירת המדינה, וכולם הביעו את דעתם על התוצאות הלא רצויות שיכולות לגרום כאלה עסקאות. אף אחד לא מאשים את המשפחות בדאגתם והלחץ שהם מפעילים, אבל תפקיד המדינה היא לדאוג לאינטרסים מדיניים (אם היו מתחשבים ברגש של כל אם ואם היו משחררים את כל החיילים כבר עכשיו).

        הגב לתגובה זו

      • מעניין מה היית רושמת

        יוני, 21/07/08 12:32

        שאחד הרוצחים המשוחררים ירצח או יתן הוראה לרצוח מישהו מקרובייך בעוד כמה שנים

        הגב לתגובה זו

    • היד שלי כבר לא רועדת .....התרגלתי ...... (ל''ת)

      שימון : גיבור אוסלו .........!!!!!!!!!!!!!!!!!, 21/07/08 11:36

      הגב לתגובה זו