• 56.

    שהיתה לו כיפה?? (ל''ת)

    ועוד סיבה...., 08/08/08 16:18

  • 55.

    כל מילה בסלע

    ענבל, 22/07/08 18:57

    כבר הרבה זמן הייתה לי את התחושה שנאמרה בכתבה הזו.
    שימו לב שאין להאשים בכך את קרנית ומיקי גולדווסר, אלא רק את התקשורת.
    קרנית ומיקי ניצלו את עצם העובדה שהן קיבלו תמיכה רבה מהתקשורת כדי להחזיר את יקירן.
    הבעיה היא שהתקשורת שכחה שישנו עוד אדם בתמונה, אחד כזה שאין לו אמא, אחות, בת זוג שכלי התקשורת יוכלו להתרגש מסיפורן.
    אני לא רוצה לחשוב איך היו מתייחסים לכל הסיפור הזה אם רק אלדד היה נחטף, בלי אודי או כל אחד אחר...

  • 54.

    תיאור חלקי ומגמתי

    אמיר, 22/07/08 11:15

    משפחת גולדווסר סיפקה לתקשורת את הסחורה שרצתה- את הלחץ על הממשלה לבצע את העיסקה בכל מחיר. משפחת רגב היא דתיה, לא לחצה לחץ בלתי מרוסן, לא שיתפה פעולה באופן מוחלט עם התקשורת, וגם לא מהמגזר הנכון.
    תשקורת שפלה ועויינת. זוהי הנקודה המרכזית.

  • 53.

    אלוהים ישמור! את באמת כתבת את הדברים האלה? יש לך חום ? (ל''ת)

    גליה, 22/07/08 11:14

  • 52.

    הסיבה פשוטה,. 0משפחת רגב משפחה דתית

    הבורר, 22/07/08 11:06

    לא נוח לתקשורת עם מי שלא חלק מהם.

  • 51.

    מאמר מעולה..אבל רק הערת ביקורת אחת

    יוסי, 22/07/08 09:30

    ההנחה שחשיפה תקשורתית בקונטסט הזה היא חיובית דווקא היא סובייקטיבית. באותה מידה יכול היה לבא מישהו ולטעון הפוך. שבגלל הטיעונים הללו בדיוק ''נטפלה'' התקשורת למשפחת גולדווסר והניחה למשפחת רגב לנפשה.

  • 50.

    בואו נודה באמת: בגלל הלוק של קרנית

    אני, 22/07/08 09:20

    זכותה של קרנית לנצל את הטמטום של התקשורת הישראלית, שמצאה בחורה חתיכה ומרשימה בתור כוכבת פריים-טיים, כדי להחזיר את הגופה של בעלה לבית.
    חובת הממשלה היתה לשים בצד את הסיפור הזה, עד כמה שהוא עצוב, ולא להיגרר לעיסקה מהמטומטמות שהיו כאן: שחרור רוצחים תמורת גופות. הנזק הוא, שעכשיו יש תמריץ לחטוף ולהרוג כל ישראלי - הוכחנו שאנחנו משלמים גם על אלה.

    מאמר מעולה, נעה.

  • 49.

    צר עולמך! מה שחשובה היתה הממטרה וזו היתה הדרך הטובה ביותר להשיג אותה (ל''ת)

    נועם, 22/07/08 09:16

  • 48.

    את חושבת שמעניין את משפחת רגב מי רואיין יותר?חשוב להם שהבן בישראל

    וזה בזכות המאבק של משפ' גולדווסר, 22/07/08 09:15

    אם קרנית עשתה את העבודה אז מה זה משנה מי קיבל יותר דקות שידור? זה מעניין את משפחת רגב?

  • 47.

    מר רגב הודה שקשה לי עם התקשורת ושהוא מעולם לא היה בחו''ל כך שהיה קשה לו (ל''ת)

    תלמדי את החומר קודם ..., 22/07/08 09:13

  • 46.

    קישקוש בלבבוש

    מישהו קרוב, 22/07/08 09:06

    גברת ידלין הצעירה...

    קראתי וחשתי שוב שעוד עיתונאית נדרשה למרוח כמה אינטשים בעיתונה המידרדר במכירותיו....
    את כותבת בבורות כזאת בכל כך הרבה חוסר ידיעה בסיסי, שלולא יכולתי היית מיעץ לך(הייתי שם צמוד שנתיים למשפחות ...)לברר לעצמך עד כמה את באמת רעבה ללחם כשאת מוכנה לכתוב את השטויות האלה.

    (האמיני לי אני הייתי שם ואני מבטיח לך שהדברים היו שונים בתכלית , מילה שלי...)

  • 45.

    ניסוח מעודן ותקין-פוליטית לעילא

    רם עמית, 22/07/08 08:24

    התקשורת התמקדה בקרנית גולדוואסר מפני שמדובר באישה צעירה ונאה. יש, מסתבר, סלבריטאות גם בנושא השכול.
    זה לא היה סיקור של אבל אלא פורנוגרפיה של האבל. המבחיל ביותר היה שיתוף הפעולה של התקשורת עם הנאלח מכולם - אולמרט. זה שלא חש עכבה נפשית כלשהי לגפף את קרנית ולגעות בבכי תנינים מול הארון. האיש האחראי גם למלחמה הכושלת, גם לאי-תיקון הליקויים שהתגלו בה, גם לעסקה המתועבת והמזיקה של רוצחים תמורת גופות.

  • 44.

    הם ''התאהבו בתפקיד''

    ארתור, 22/07/08 08:17

    ו''גררו'' מדינה שלמה להאמין שמישהו יחזור הביתה חי.

    אין סיבה להאשים אותם. צריך להאשים את ראשי המדינה שלא שמו שיקולים אסטרטגיים לפני שיקולים אמוציונליים ובכך מעלו בתפקידם.

    לבי עם המשפחות וגם עם משפחות 200 ההרוגים, האזרחים והחיילים, שמתו ב''מלחמת הארונות'' המיותרת הזו.

    יום אחד מישהו יחקור את המנגנון הפוליטי והפיננסי שעמד מאחורי ''קמפיין המשפחות''. מישהו רוצה לנחש מי שילם את החשבון?

    • מאחלת לך שלא תדע בן נעדר, ואם כן נראה כמה שאתה ''תתאהב בתפקיד''. טמבל ! (ל''ת)

      אמא לחייל, 22/07/08 11:14

  • 43.

    כתבה מיותרת.

    חבל שנכתבה, 22/07/08 07:59

    זה לא היה תחרות על סמלים ותואר, זה היה סיפור מהחיים עם דמויות אמיתיות בעלות אופי שונה.

  • 42.

    כתבה נכונה (ל''ת)

    יוסי, 22/07/08 07:50

  • 41.

    יש מחיר לזרקור האוהב שמופנה אל הנשים

    אריה ב., 22/07/08 07:44

    הכותבת נגעה בנקודה חשובה -הזרקור המופנה לנשים ובעיותיהן בחברה הישראלית - ואוסיף: כאן מתקיים הפרדוקס: נשים מוארות באור יקרות גם כשהן חובקות באהבה ורחמים את הגברים, אך המחיר על כך, שנגבה על ידי הפמיניסטיות,שיוצאות מהצללים ברגע המתאים, הוא ניצול הכוח החברתי הזה לדחיקת הגברים ורדיפתם בידי מערכת אכיפת החוק.כמובן קרנית גולדווסר אינה אשמה בכך.

  • 40.

    גם לי צרם אבל מה זה משנה, העיקר ששתי המשפחות קיבלו את יקיריהם

    NITA, 22/07/08 07:19

    אני חושבת שממש לא איכפת למשפחת רגב שהם לא קיבלו זמן מסך. זה לא שבגלל שהם לא הופיעו יותר בטלויזיה ולכן הבן שלהם לא השתחרר. מה זה משנה עכשיו. העיקר שהבנים בבית ומקוה שבקרוב גם גלעד יהיה בבית.

  • 39.

    וולגריות לעומת אצילות נפש

    אלכסנדרה, 22/07/08 07:18

    משפחת רגב אצילת רוח, לא דוחה, נעימה, לא וולגרית וקשה לתקשורת רדודה ומגמתית להתחבר לתכונות הללו. דווקא את משפחת רגב הצנועה נרצה גם לראות ולשמוע בעתיד.

    • יפה תיארת. (ל''ת)

      ונכון, 23/07/08 08:43

  • 38.

    119 חיילים במדים שנהרגו (בעקבות) לא קיבלו שום סיקור (ל''ת)

    פסטיבל, 22/07/08 07:17

  • 37.

    מי שלקח יחצן קיבל זמן שידור. אולי משפ' רגב כלל לא רצתה בפרסום הרב?

    קטנוני משהו, 22/07/08 07:10

    עם זאת יש לציין שני דברים.
    1. הפחות נעים - החיבוק עם אולמרט מסביר שיש מי שרוצה לנצל גם רגעים כאלה לשיפור הרייטינג שלו וזה ממש מגעיל!!
    2. כל האנשים האלה נתנו זמן איכות.
    הדברים שנאמרו הם כל כך אמיתיים, נבונים, שאפשר להיווכח כי העם, העם שמגלים אותו בנסיבות האיומות האלה, עולה על השלטון ב- 10 רמות!!
    וזה מה שבאמת חשוב.

  • 36.

    2 המשפחות פעלו יחד,

    מוריה, 22/07/08 06:32

    משפחת גולדווסר היתה יותר דומינטית.
    מכיוון שהם יותר תקשורתיים ומצטלמים יותר טוב.
    קרנית עשתה עבודה טובה ותמיד הזכירה את אודי ,ואלדד בנשימה אחת-
    ואת גלעד שליט שבשבי,
    אולי תעשו גם על זה ועדת חקירה את מי התקשורת יותר אוהבת?
    די הבנים האהובים חזרו בארונות-תרדו מהם ואל תתחילו עם שטויות.

  • 35.

    נועה ידלין?אם אין לך על מה לכתוב אז תשתקי עם השטויות שלך (ל''ת)

    אאא, 22/07/08 05:12

  • 34.

    I am with you...

    Gila Pa USA, 22/07/08 04:53

    You hit it on the nail. You couldn't write it better than that. Thanks

  • 33.

    והאין כמעט מתעלמים מסבלה של משפ' הרן, הקרבן הישיר של עסקת השבויים

    בינה, 22/07/08 02:45

    הכיצד לנגד עיניה הכלות של אם קשישה בת 80, משתחרר רוצח בנה ונכדתה הפעוטה והופך לגיבור לאומי.
    חסד למשפחה אחת, הפך לעוול איום למשפחה שנייה.

  • 32.

    אכן צורם

    שי, 22/07/08 01:30

    אבחנה מדויקת, ונכונה לא רק לגבי הסיקור בשבוע האחרון אלא ביחס לכל השנתיים האחרונות. סביר מאוד שזה קשור לכך שמשפחת רגב דתית וגברית. אגב, נעדרי סולטן יעקוב (בסטטוס דומה כבר שנים) חדלו מזמן לעניין את התקשורת מאותן סיבות.

  • 31.

    כתבה מעולה-תודה!

    שלמה, 22/07/08 01:12

    זה היה בולט וצורם לאורך כל השנתיים!

  • 30.

    ומה עם לווית בשידור חי?

    משה, 22/07/08 00:49

    איזה נקורפילה זאת להראות לוויה בשידור חי,רבאק לוויה!!

    עם על הכבוד,ויש כבוד,פה לא מדובר בראש ממשלה או נשיא,או אפילו לא באיזה 2 גיבורי ישראל שעצרו לבדם את סוריה בחזית,

    מדובר ב2 חללים,שנפלו ביום הראשון למלחמה-בדיק כמו שאר העשרות רבות שנפלו אחריהם.

    התקשורת בישראל עושה שטיפת מוח לעם,ומכניסה אותו לחרדות,בכוח לגרום לכולם להיות עצובים,ואח''כ מתפלאים למה אנחנו מתנהגים כמו ברברים-כי משדרים לנו לווית בשידור חי בטלויזה,ובנוסף עושים לנו מרתון שידורי אבל על 2 חיילים שמתו לפני שנתיים!

    מדינה חולה,והתקשרות בין האחראים לכך

  • 29.

    stop that

    tali, 22/07/08 00:28

    please stop making balagan when not needed are you as a reporter looking for attention?

  • 28.

    תיכף תתחילי לבדוק למי היה ארון יותר גדול. הגזמת! (ל''ת)

    הנגר, 22/07/08 00:25

    • מי שאשם תמיד מבקש לא לברר ולא עשות מזה עניין (ל''ת)

      ולכן חשוב לדון בכך ולעורר את תשומת הלב, 23/07/08 08:48

  • 27.

    גם בעיני זה נראה צורם ואני שותפה לכל מילה שנכתבה...

    shosh, 22/07/08 00:00

    שתי המשפחות איבדו את יקירהם ולא רק משפחת גולדווסר. ובהחלט בחדשות של ערוץ 2 ניתן היה לראות איך מרבית הכתבה נותנת במה למשפחה אחת.

  • 26.

    כשנחשפתי יותר למשפחת רגב

    יעל, 21/07/08 23:43

    בימים הנוראים של החזרת הבנים ובהלוויות הבנתי מה רבה גדולתה של דרך ארץ, אצילות וענווה. לפעמים הצטערתי שאין ביניהם אישה לחבק אותם אבל בלוויה אפשר היה לראות שכן היתה להם תמיכה ואהבה מהנשים שהקיפו אותם.
    זה נכון שמשפ' גולדווסר בלטה יותר בתקשורת, אין מה לומר, יש בה 2 נשים חזקות ומובילות,
    ודווקא משום שדעתי תמיד נוטה להאמין בעוצמתן של נשים - הוקסמתי מהחן, היופי והאיפוק האינסופיים של האבא והבנים במשפחת רגב.

  • 25.

    אני מציעה לחדול מהמילים ''גולדווסר ורגב'' לעוד 10 שנים. (ל''ת)

    התקשורת המאיסה את העניין., 21/07/08 23:03

  • 24.

    ההבדל בסיקור נבע מההבדל באופי של המשפחות

    נו באמת, 21/07/08 22:43

    בניגוד למשפחת גולדווסר שפעלה כצוות תקשורתי מיומן והיו שותפים מלאים להפקה התקשורתית, משפחת רגב כנראה אינה מן הסוג המסוגל להחצין וליח''צן את כאבו.
    כל אחת מן המשפחות בדרכה שלה, הצליחה לעורר את האמפאתיה והרגש של רוב הישראלים, אבל
    העיתונות בסה''כ מחפשת את הסיפורים והצבעים, שהחומרים שלהם הם משפחות, חיילים, גופות
    דמעות, ואם אפשר קצת רומנטיקה.
    יכול להיות שזה לא אתי, יכול להיות שזה ציני, בכל אופן, חסן אהב כל רגע.

  • 23.

    למספר שלוש - לתגובת העיתונאי שטח

    טובה, 21/07/08 22:28

    אני כאזרחית מסכימה איתך, על אף שבאמת היה נורא צורם לראות בעיקר סיקור על משפחה אחת. אבל מה זה משנה, יותר סיקור או פחות, זה לא שחלילה שבוי אחד היה יותר חשוב מהשני, לכן העובדות נכונות, אך למטבע - כפי שאמרת יש שני צדדים.וטוב שהגבת, כי יש נטיה לנו ה''ישראלים'', לא משנה מה קורה, ועד כמה טוב הוא נעשה, תמיד אנו מחפשים אשמים. אני פונה מפה לכולם, תפסיקו להתעסק בשטויות. תנו למשפחות להתאבל ולעכל את השינוי שחל בחייהם מהשבוע האחרון. גם ככה מאוד קשה להם, גם בלי ההתנגחויות של כולנו.וגם בלי ההתפלספויות , מי עושה יותר טוב את העבודה.

  • 22.

    משפחת רגב נמנעה מהתקשורת ובכל פעם ששיתפה פעולנ קיבלה סיקור והתייחסות

    עיתונאית, 21/07/08 22:25

    המשפחה הכל כך נוגעת ללב הזאת, עוד מצאה זמן בתוך האבל והכאב להודות לעיתונות על שסייעה להם. לא תמיד צריך לבקר. החיים אינם מאוזנים ומושאי הסיקור אינם בובות- יש להם פתחון פה להחליט אם רצונן לשתף פעולה או לא!

  • 21.

    שטויות והבלים

    מישהו, 21/07/08 20:13

    החשבון הדבילי של זמן השידור שקיבלה משפחה אחת או השניה היא ממש לא הנושא החשוב פה. מה שראינו זה תקשורת שהתמסרה לחלוטין לכאב המשפחות, והשתיקה כל דיון על העיסקה של גופות תמורת רוצחים.
    עם כל הכבוד לכאבה של אמא אחת, מדינה צריכה לשקול את האינטרסים הכוללים שלה, ובמאזן הזה היא לפעמים שולחת חיילים אל מותם ולפעמים אל קבר לא נודע.
    מי שלא מסוגל לקבל החלטות כאלה שלא יישב ליד הג השלטון.

  • 20.

    מי שראה את הכתבה של בן שני בשישי עם שלח ודרוקר, קיבל

    שמתי לב, 21/07/08 20:12

    את התשובה שם. משפ' רגב באופן טבעי לא נפתחה לעיתונאים כמו משפחת גולדווסר. אביו של אלדד אפילו אמר לבן שהם ''נודניקים''.
    היה להם נוח לתת לקרנית לנהל את המאבק ביחד עם התקשורת.

  • 19.

    מה לעשות , לא כל כך אוהבים פה דוסים.... (ל''ת)

    דוס שמשתדל להיות מחמד, 21/07/08 20:00

  • 18.

    איזה כתבה מיותרת

    מה יש כאן להשוות, 21/07/08 19:53

    עצם ההשוואה שלך היא הבעייתית. מה זה משנה למי ניתן סיקור גדול יותר? אז מה? זה יותר יוקרתי? מה הקשקרוש הזה, לא על אף אחד בישראל, יש כאן משפחות שכולות שעברו כאב איום. כל הסיקור של מה שעברו היה מוגזם מלכתחילה , אז עכשיו את גם משווה מי קיבל יותר זמן מסך? מה זה תכנית ראליטי?
    לאן הדרדרנו?

  • 17.

    אבחנות משובחות

    אריק, 21/07/08 19:48

    מאמר מצויין. אבל למה כל כך הרבה סימני שאלה?

  • 16.

    ואיפה כל חללי המלחמה, דמם פחות אדום

    אמיתי, 21/07/08 19:24

    כי הכל תיקשורת ויחסי ציבור.

    חלל צהל הוא חלל צהל, וכל 130 החללים ''קופחו'' לעומת 2 החללים שנישבו.

    התיקשורת רוחצת בנקיון כפיה. והיא לא כ''כ נקיה

  • 15.

    מחזק את המסקנה שכל העסוק התקשורתי בפרשה היה למען רייטינג

    ניר, 21/07/08 19:18

    מי שבאמת אכפת להם מהמשפחות, מצאו גם את משפחת רגב וסייעו גם לה. מי שהשתמשו בהן כדי לקבל רייטינג ולהרוויח כסף עשו שקול פשוט: אין אמא, אין קרנית - אין סיקור.

    • בינגו! (ל''ת)

      זו האמת לאמיתה, 23/07/08 08:52

  • 14.

    Well said!

    Rafi, 21/07/08 19:08

    Well said!

  • 13.

    ואולי פשוט משפחת רגב לא חפצו באור הזרקורים? (ל''ת)

    אור, 21/07/08 18:48

    • זו הסיבה. הכותבת כל כך קטנונית... אין לה על מה לכתוב! (ל''ת)

      דן צפון, 22/07/08 00:26

  • 12.

    גם לי זה ממש צרם... (ל''ת)

    יעלי, 21/07/08 18:41

  • 11.

    צודקת במאה אחוז! (ל''ת)

    ziva adler, 21/07/08 18:40

  • 10.

    הסיקור העיתונאי כולו צביעות-מה עם המשפחות שיקירהן נהרגו ביום החטיפה

    אבי, 21/07/08 18:40

    מי זוכר אותן או מסקר אותן

    • בדיוק! (ל''ת)

      מבקר המדינה, 22/07/08 02:55

    • זאת ועוד:

      שפוי, 22/07/08 07:57

      שכחו גם את החיילים שנהרגו באירוע שבו נחטף גלעד שליט,.

  • 9.

    לי זה נראה שסיקרו את משפחת רגב פחות בגלל שמדובר במשפחה דתית

    חילוני, 21/07/08 18:28

    באופן כללי התקשורת מנסה למזער את התרומה האדירה של המגזר הדתי-לאומי לצהל והמדינה.
    מסיבות פוליטיות כמובן ולכן אין פלא שאפילו בסיטואציה של לוחמים חטופים התקשורת (השמאלנית) ממשיכה לנהוג כך.

    • נכון מאד. וזו גם הסיבה לכך שנעדרי סולטן יעקב נזנחו מזמן.

      דתית, 21/07/08 23:02

      הם היו כולם תלמידי ישיבות הסדר.

      • נכון, הם לא מעניינים את התקשורת. כץ, באומל, ואחרים. (ל''ת)

        יש להעלות הנושא בטוקבקים !!!, 23/07/08 08:58

  • 8.

    צודקת במאה אחוז! (ל''ת)

    ziva adler, 21/07/08 18:26

  • 7.

    משפחת רגב נמנעה מלהחשף בתקשורת  (ל''ת)

    משהו חכם, 21/07/08 18:20

  • 6.

    מדויק ומצוין (ל''ת)

    רוני, 21/07/08 15:41

  • 5.

    אישית, הזדהיתי הרבה יותר עם משפחת רגב

    משה, 21/07/08 13:02

    משפחה אצילה, שקטה, חזקה, ובעיקר אבא שאפשר רק לקנא בו במובן הזה שגידל בנים כמו שיש לו ושכולם רואים איזו איכות הם מקרינים.
    באופן אישי ההספדים של האחים לבית רגב ריגשו אותי לא פחות מההספד של קרנית וחשבתי לעצמי שאם יש פה אנשים כמו צבי רגב ומשפחה כמו שהוא גידל - אז יש עתיד למדינה הזאת.

  • 4.

    או.קיי.... ו....?

    את הנעשה אין להשיב., 21/07/08 13:00

    מה בדיוק אפשר לעשות?
    קרנית הייתה הסמל של המאבק הזה ,
    וזה אך טבעי שהתמקדו בה .
    נכון שזה אולי 'מצלצל' לא טוב,
    וגם בגלל שלאלדד ז''ל לא היו אישה ואמא,
    זה די ברור שהתקשורת תחפש את העניין
    שאפשר ליצור מסיפור כמו של אודי וקרנית.
    זה לא הופך את זה לבסדר, אבל אלה הן עובדות בשטח.

  • 3.

    נעה ילדין, איןספק שהמשרד שלך נוח

    עיתונאי שטח, 21/07/08 12:53

    ואין ספק שלא טרחת להיות בשטח בכל אותה תקופה ארוכה מאז החטיפה ועד להשבת הגופות. כל העיתונאים שעבדו באמת ולא היו במשרד ידברו וניפגשו עם שתי המשפחות. משפחת גולדוסר הינה משפחה בעלת מודעות תיקשורתית גבוהה מהממוצע המוכר לך ומצאה מיד שפה משותפת עם כל כלי התקשורת. משפחת רגב, משפחה נפלאה בפני עצמה, הייתה הרבה יותר סגורה ומופנמת וכך יצא שמטבע הדברים משפחת גולדוסר קיבלה חשיפה תקשורתית גדולה יותר. לכן, לפני שאת מוציאה איזה טור הזוי בעת ישיבה תחת אורות הניאון ליד המזגן, תבדקי את העובדות לפני שאת יוצאת בהשמצות. שיהיה לך בהרבה יותר הצלחה בהמשך הדרך ואנחנו מחכים לראות אותך בעבודת שטח אמיתית.

    • בקיצור, אתה מתפרנס מצרות של אחרים וגולדווסר סיפקה לך פרנסה. (ל''ת)

      רחל, 21/07/08 22:08

    • המזגן במשרד של הכותבת היה חזק מדי! (ל''ת)

      טורנדו, 22/07/08 00:26

    • תירוצים תירוצים תירוצים

      י.ג., 22/07/08 01:51

      עיתונאי שטח בישראל הם בדר''כ עדר של עיתונאים שמאמין וכותב כל דבר שיוצא מפיו של דובר צה''ל ולו בשביל ''נגישות'' כביכול למקורות.
      אין מדובר בעבודת שטח אמיתית, זו אינה עיתונאות חוקרת כי אם מגוייסת.

      הטענה כי משפ, גולדווסר שת''פ ואילו מש''פ רגב פחות ולכן זהו ''טבע הדברים'' היא פשוט תירוץ המוכיח כי הסיקור של החטיפה היה סיקור צהוב ולא ענייני, יען כי משתפ''ים ''זוכים'' לכרטיס כניסה לקונצנזוס ואילו אילו שאינם מוכנים לפוך כאבם לפומבי נשארים אלמונים.

      אני מציע לעיתונאי שטח שכמותך לעשות חשבון נפש אחר: מדוע העיתונאות דחפה את המערכת הפוליטית לעשות עסקה בניגוד לדעת רוב הציבור ונגד כל הגיון מדיני שכל ילד יכול לדקלם את ההשלכות המסוכנות של עסקה שכזו הן לחטיפות חיילים עתידיות והן לגורלו של החייל גלעד שליט.
      רמז: זה קשור לסיפור עם סממנים של עיתונות צהובה.

    • היא צודקת בכל מילה. אתה סתם קנאי! (ל''ת)

      ''עיתונאי שטח'' עאלק, 22/07/08 02:54

    • כל הכבוד. כל מילה בסלע. לכתבת הנכבדה יש הרבה מה ללמוד (ל''ת)

      ., 22/07/08 06:34

  • 2.

    קולע ונכון חבל רק

    צופה ומאזינה, 21/07/08 12:16

    שלא בוצעה הגהה על הרשימה, אבל המהות מדויקת והדבר צרם גם לי בזמן הצפיה וגם בעיתוני השבת

  • 1.

    אני מקווה שזו הסיבה, אני חשבתי שהסיבה היא שהם דתיים

    ניר, 21/07/08 11:58

    אני מקווה שזו הסיבה, אני חשבתי שהסיבה היא שהם דתיים...
    אז אני באמת מקווה שלא היו שיקולים כאלה טיפשיים במערות החדשות של כל כלי התקשורת...