• 132.

    בצלם הם חבורה של קקות

    יצחק, 27/01/11 18:27

    בצלם הבוגדים תפסיקו לדחוף תתחת שלכם!!

  • 131.

    םָםָם

    ֽ׃ַד, 19/01/11 21:10

    םָםָםָם

  • 130.

    אני עם החיילים! תעשו כל מה שצריך כדי לשמור עלינו ועל המדינה (ל''ת)

    ניר, 19/01/11 12:40

  • 129.

    מזעזע!!!!!! (ל''ת)

    מיי, 01/07/09 13:39

  • 128.

    בצלם=איבדתם צלם אנוש=מדובר בכדור גומי=לא הייתם במקום=פיו לא היה סגור (ל''ת)

    נ.כהן נהייתם הגרועים שבאויבנו=אתם שונאי חינם=זוועה, 01/07/09 12:14

  • 127.

    עם סגולה ?!!!!! אם כך מתנהג עם סגולה - אני מעדיף לא להיות חלק מהעם הזה

    רוברטו, 01/07/09 12:08

    אם כך מתנהג עם סגולה - אני מעדיף לא להיות חלק מהעם הזה

  • 126.

    חבר שלי

    באבא, 10/10/08 03:08

    י' אתה מלך אוהבים אותך!

  • 125.

    nazim=bezelem

    skophild, 19/08/08 18:18

    i think thet they shuld kill the pepoul from ''bzelem'' first &then the arebs
    and the pruvment is:'' marsich umachrivayec mimech yetzu''\\
    theis guys halp the arebs 2 much and they try 2 give them the posebilty to kill jews
    they are nazis.

  • 124.

    למי איכפת?

    א.כהן, 07/08/08 05:24

    למה אנחנו תמיד מנסים להיות צדיקי העולם? את מי זה מעניין המיקרה? פשוט להתעלם, וזה...יעלם! למי איכפת שירו לפלסטיני ברגל? רק אנחנו יוצרים מזה כזה הד! זה שזה מעניין כמה גיס חמישי מתוכנו שאוהבים יותר לשמוע על יהודים שניפגעים וכתבים כמובן שכל ריח של כתבה, כמו זבובים שנימשכים לריח נבלה.

  • 123.

    בצלם=משרתם של רוצחים ופושעי מלחמה מחפשים כותרות! להצדיק את מעשיהם{^:^ (ל''ת)

    נ.כהן תנועת בצלם=מצפון מעוות==שוטים=מתוסבכיםםםםםםם, 05/08/08 19:59

  • 122.

    החייל התכוון להלביש לו ישר את הבלסטיק שלא יעשה כלום ל 73 בטולות! (ל''ת)

    מחלקת יולדות, 23/07/08 01:17

  • 121.

    אם כבר אז כבר ! קצת יותר גבוהה, שלא יביא מחבלים קטנים! (ל''ת)

    כלא 4, 23/07/08 01:13

  • 120.

    שנו את הכותרת בבקשה

    חתול בשק, 21/07/08 23:36

    למשהו כמו ''חייל ירה בשוגג לעבר כף רגלו של כפות פלשתינאי לבוהן שלום''

    ואת השם של האירגון כתבתם בשגיאה שם האירגון במקור הוא ''בחלם''

  • 119.

    זה כלום לפלסטיני לא קרה כלום מהפלסטיק (ל''ת)

    פלסטיק פלסטי לפלסטיני, 21/07/08 22:34

  • 118.

    חייל קיבל הוראה ממפקדו וירה בעצור כפות.

    מוחמד, 21/07/08 17:08

    שאר החיילים שתקו (ואף שמחו), העם דווקא מהלל והפוליטיקאיים מתחמקין אבל מחר החייל ישוחרר. אז מה יש לנו פה :
    צבא כיבוש אכזרי ובלתי אנושי בכל הרמות, עם צמא דם, מנהיגים פחדנים ומערכת משפט רודנית.
    לתפארת מדינת ישראל.

  • 117.

    אם כך נראים לוחמי צה''ל לא פלא שחזבאללה מנצח

    רמי, 21/07/08 16:10

    חיילי צה''ל עוד פעם מראים לעולם עד כמה הם ילדים ופחדנים שמסתתרים מאחורי הנשק שהם מחזיקים, האומץ אצלהם שואף לאפסף והפחדנות שואפת לאינסוף..

    ואחר כך מתפלאים איך קומץ לוחמים של חיזבאאלה ניצחנו את צה''לח בשלמותו על אף העובדה שיחס המספרים הוא 1:100 לטובת צה''ל ויחס התקציבים הוא 1:1000...

  • 116.

    המלחמות קמות בגלל עיתונאים צמאי דם !

    קובי, 21/07/08 14:22

    זה לא חדש לאף אחד שהעיתונות בישראל הופכת את המציאות ומנסה בכל תוקף לגרום לנו לחשוב שהרע הוא טוב ולהפך חברים תבינו ותפנימו שאין קול אמיתי לישראל בימים טרופים אלה, בעיתונות הכתובה בשפה העיברית.

  • 115.

    רק לעמק יש דין עמלק, ומאחר ולאף אחד מהרבנים המטומטמים שלך אין הוכחה

    שהם עמלק, 21/07/08 13:50

    דינם כדין כל אומות העולם!

  • 114.

    על פניו זה נראה לא תקין, אבל אני מציע שנשמע את גרסת החייל טרם נשפוט

    רמי, 21/07/08 13:43

    כל מה שאנחנו רואים בסרט הוא את הרגע הספציפי בו הוא יורה לכיוון רגלו של הכפות, אנחנו לא רואים מה קדם לאירוע הזה, מה עשה אותו עציר, אולי הוא השתולל, אולי הוא התנגד למעצר, אלף דברים יכולים היו לקרות טרם הצילום הזה שיתכן שאם גם הם היו מצולמים היינו חושבים אחרת. אולם אם יתברר בדיעבד שלא כך הם פני הדברים והירי הזה בוצע נגד כפות שלא היה אלים ולא השתולל, ובקיצור לא היתה עילה מבצעית לביצוע הירי הרי שזו שערוריה, ויש להתייחס בחומרה רבה לענין, מדובר בביצוע אקט אכזרי ולא אנושי, ויש להעניש את החייל במלוא חומרת הדין, למען יראו וייראו.

    • גירסת החייל בכלל לא חשובה. הוא לא אשם. את המגד הביתה דרך הכלא. (ל''ת)

      אורן, 21/07/08 22:55

  • 113.

    אני אומר לכם

    אופק בן 12, 21/07/08 13:37

    זה לא החייל ירה רואים שהכנה לא מכובן אל המחבל.תשמעו באצמכם היו שתי יריות מהירי השני עד המצב שהמחבל נימצא אל הריצפה חסרות תמונות והקול מאובת

  • 112.

    זו היתה יריית הפחדה. ולשמאלנים אני מציע - תפסיקו לעשות מכל זבוב, פיל (ל''ת)

    ואם זה מרגיע את השמאלנים, אז המחבל לא נפגע, 21/07/08 13:20

  • 111.

    לפי ההלכה ובאישור מרנן ורבנן קדושי ישראל מותר לירות בערבי

    הרב נחמן פרקש, 21/07/08 11:31

    גם כשהוא כפות ואזוק כיוון שדין עמלק הוא מיתה.

    • גם לפי ההלכה גבר יכות להתחתון עם אחייניתו- וכמובן לבעול אותה . (ל''ת)

      אחמד בן מוחמד בן מחמוד, 21/07/08 17:11

      • ממילא שצה שאתם עושים אחמד, ולכן אתם נראים ומתנהגים בצורה כ''כ ואנושית,

        yaYo, 22/07/08 01:25

        ''זרמת סוסים זרמתם'' (תלמוד בבלי)

  • 110.

    בשם כל חייל לוחם באשר הוא אני מברך את החייל היורה!

    ג'ורג' פטון, 21/07/08 11:26

    כן ירבו בנים כמוהו!

  • 109.

    לקח

    אחת ולתמיד, 21/07/08 10:05

    לא נראה לי שהוא יעיז לזרוק יותר אבנים..
    כל הכבוד!

  • 108.

    כמילואימניק אנסה להסביר לכל המגדפים והמגדפות את צה'ל:

    בשם בן גוריון,מילואימניק פעיל, 21/07/08 09:02

    אבן ובקבוק תבערה הם כלי נשק קטלניים.הושלכו עלי מאות אבנים כאלה והסתתרנו או ברחנו כי החוק המעוות לא הותיר לנו ברירה.
    . חייל אסור לו לברוח מאלימות -אם מנסים לפגוע בשלמות גופו חובה, אני מדגיש -חובה- על החייל לפגוע ואף להרוג כל המנסה לפגוע בו.
    אני יכול להדגים על כל אחד מהמגדפים כאן את צה'ל איך בזריקת אבן אחת אני פוצע אותו קשה או אף הורג אותו.
    אל תדונו את חיילי צה'ל,תאשימו את אלה הכובלים את ידיהם ומטילים אותם חסרי זכות הגנה ותקיפה מול פורעים.
    צריך לשנות את הכללים .
    נראה שאחת הסיבות למצב מסוכן זה, היא שראש ממשלתנו אינו מפעיל את כישוריו המשפטיים וההסברתיים למען עמו וחייליו[בלי לדון עתה בעובדה שילדיו אינם משרתים במילואים].כיוון שעסוק בהפעלת כישרונו לכיוון של הגנה אישית על פעולותיו הכספיות מצד אחד.
    מצד שני הוא עסוק, כקודמיו ב20 השנה האחרונות, בהפעלת כישוריו לביצוע קומבינות פוליטיות אין סופיות בכדי לשרוד במפלגתו ובממשלה .
    מה לעשות? להפגין ! ללחוץ על נציגי העם בכנסת.
    אחת הבעיות היא שהמילואימניקים משקיעים המון לא מתוגמלים כראוי,ותמיד נגרמים להם נזקים כלכליים. אין להם את הזמן ,הכח הכלכלי ועודף האנרגיה ללחוץ ולהפגין.[כשעשינו זאת במקרה הקיצוני של הכישלון בלבנון, לא זכינו למספיק תמיכה מהציבור ומחברי הכנסת ויצאנו בנזק כלכלי נוסף].
    עד שהציבור לא יתעורר וישמע את קולנו המצב ימשיך להידרדר. הדבר תלוי בכל אחד מאיתנו.

  • 107.

    איפה היו בצלם כשהמחבל טבח במרכז הרב או עם הטרקטור? (ל''ת)

    אמא של חייל, 21/07/08 08:39

  • 106.

    איפה היו בצלם כשהמחבל טבח במרכז הרב או עם הטרקטור? (ל''ת)

    אמא של חייל, 21/07/08 08:33

  • 105.

    והכתב הפוחז מערוץ 1, הסביר שאלו מהגדוד של גלעד.

    חייל, 21/07/08 08:31

    אין. אין גבול לכסילותם של הכתבים. בכל פעם אני מגלה שלכסילות אין תחתית. כשאני רוצה להגיד למישהו שיפסיק עם השטויות אני כבר אומר ''תגדיל ראש, חלאס להיות מפרשן טמבלויזיה''.
    בעצם אין כבר כתבים כולם פרשנים. כדי שיוכלו להגיד את דעתם בלי לדווח.
    לאחר מספר דקות של חדשות הוכת המהדורה להקראת יומן המשטרה.
    כל העיסוק הוא כמעט תמיד בכלום שבכלום. רכילות על גבי רכילות.

  • 104.

    זו גבורה לפגוע בעציר כפות.

    חיל גיבור, 21/07/08 08:19

    מזל שזה קורה רק בצה''ל.

    • לחייל הפחדן

      טז, 21/07/08 12:02

      את גיבור גיבור על ילדים וחסרי כל
      ראינו אותך במלחמה האחרונה

  • 103.

    די ביזיון התגובות פה

    חניבעל, 21/07/08 08:14

    זו התנהגות פחדנית של חייל ושל דובר צהל. נראה ש''ערכיו'' של צהל נמצאים רק בהדעות הדובר. זה ילדותי ואנפנטילי לירות ליד מי שכבר ממילא כפות קשור מכוסה עיניים. גיבור גדול! כל כך לא מקצועי לא פלא שאנחנו מתפדחים מול חזבאללה אם זו רמת המקצועיות של החיילים. הכפות אפילו לא ראה שיורים בו אז מה הפואנטה בכלל??!!! אשכרה חייל מפגר וכל המגיבים המתלהמים לירות לו בראש, אם הייתם כותבים את זה בערבית יכולתם בקלות להשתבץ בטוקבקים של אלג'זירה, ואתרי חזבאללה

    • איך אתה לא מתבייש לקרוא לעצמך חניבעל ? חתיכת תבוסתן ,סמרטוט ופחדן . (ל''ת)

      חבל באמת שאין לנו מנהיג כמו חניבעל ..............., 21/07/08 09:27

      • דבר אז עם אבא שלך שייקח אחריות ויתמודד על התפקיד... (ל''ת)

        אורן, 21/07/08 22:57

  • 102.

    אם היו מעמידים אל הקיר את פעילי בצל''ם ומפגיני נעלין - היה שקט ורוגע (ל''ת)

    הפתרון האלגננטי, 21/07/08 08:09

  • 101.

    לא מבין למה לשדר

    כפיר, 21/07/08 08:07

    אני פשוט לא מבין למה התקשורת בישראל משדרת כאלה דברים? איפה הפטריוטיות שלנו? בגלל זה חוטפים לנו חיילים!!! האויבים שלנו יודעים שאנחנו נעשה להם את עבודת הרקע, שהם יכולים לעשות מה שהם רוצים בשם זכויות האדם. הם פשוט הפסיקו לפחד מאתינו. הגיע הזמן לזרוע פחד ואימה אצל כל אדם שמבקש לפגוע בנו ולא רק פיזית אלא גם במורל שלנו. תחי מדינת ישראל, כל הכבוד לצה''ל.

    • tzahal sooting rubber bullet

      shuli, 21/07/08 12:35

      to kfir i agree with u 100% am yisrael chay

  • 100.

    יורם בן נוד , הכתב לענייני פלשתינים ....

    מקס, 21/07/08 08:05

    הכתב שמגיש את תכנית הבוקר לאחר הקרנת הסרטון , היה בוטה , מתלהם , בלתי אובייקטיבי , שופט , ומוציא לפועל .
    האיש יצא מגדרו בשנאה יוקדת לחייל צ.ה.ל היורה , ולקצין הבכיר במיוחד..
    עוד לפני מסקנות החקירה.
    אני מבין את הצורך של '' הכתב'' להיות אהוד ונאהב על ידי הפלשתינים , אך להגיע לשפל כזה של הטחת אשמה , ורעיונות לכליאת הקצין והחייל ?.???
    בכל פעם שיעלה פרצופו של '' הכתב '' מטעם הפלשתינים על המרקע ..אעביר לערוץ אחר.
    אני מציע לרשות השנייה , לחקור את התנהגותו הבזוייה והבלתי ראוייה של יורם בן נוד .

    • במדינה מתוקנת אפשר היה לתבוע תב זה על הסתה והוצאת דיבה

      בשם בן גוריון,מילואימניק פעיל, 21/07/08 09:05

      לא אצלנו, מה לעשות? לעשות!

  • 99.

    X

    גלעד, 21/07/08 08:03

    מילא ידיעות השמאלנים, אבל אתם???

  • 98.

    ואם כל הגזענות של האנשים כאן מתפלאים

    גלעד, 21/07/08 07:50

    למה בעולם כולם קוראים לנו fucking jews

    וכשקוראים לנו ככה כולם הולכים ובוכים.

  • 97.

    פגע לו בבוהן, וואלה. זו יריה להפחיד ,לא לפגוע (ל''ת)

    יריה מיותרת וגם הרעש סביבה, 21/07/08 07:47

  • 96.

    להעביר החקירה לגוף בלתי תלוי (עדיין) כמו יש גבול, בצלם, מחסום-ווטש,

    לגוף בלתי תלוי, 21/07/08 07:37

    קבלת כספים ממדינות אוהבות ישראל כמו נורווגיה והאיחוד האירופאי - לא נחשבת, והמקבל הוא עדיין בלתי תלוי.

  • 95.

    סרט וידאו מדהים של עיתונאית אמריקאית ממוצא לבנוני על

    למסירה חינם, 21/07/08 07:32

    למסירה חינם סרט וידאו מדהים של עיתונאית אמריקאית ממוצא לבנוני על חייה בלבנון בארבעים השנים האחרונות, עם תובנות על המזרח התיכון, אישה מדהימה. הוידיאו באנגלית. המעוניין בוידאו יפנה אליי
    ziporm@hotmail.com

  • 94.

    עלילת מוחמד אדורה חוזרת .החייל ירה לכוון אחר לא ל''נפגע ''

    רשף בתיה, 21/07/08 07:30

    תדע כל אם עברייה להצמיד לבנה המשרת בצבא עו''ד צמוד .
    כבר הוכח על ידי יהודי אמיץ מצרפת שהרג מוחמד אדורה ,הילד מעזה, היה כולו מבוים וזאת במגמה מכוונת ואסטרטגית לגרום לנו נזק הסברתי ומדיני ענק
    עכשיו בצלם חוגג שוב את נצחונו .עוד לפני שנחקר הארוע כבר יצאתם בכותרות ענק מכפישות את החיל ואותנו
    החייל נראה יורה בכלל לכוון אחר ולא ל''נפגע ''
    אנחנו בעד גדר ההפרדה למנוע פיגועים ואנחנו הורגים את השומרים עלינו

  • 93.

    בצל''ם מפיק סרטוני תעמולה מפוברקים - ומקבל תשלום מאיראן

    סוכני אוייב, 21/07/08 07:07

    המטרה להכשיר דעת הקהל בעולם להשמדת ישראל

    ובעבור זה סוכני בצל''מ מקבלים כסף רב - כמובן שעושים לחבריהם שטיפת מוח ''אידאולוגית'' כדי להשקיט המצפון לגבי הבגידה ומסירת אחיהם למות בתמורה לבצע כסף ...

    • ואם היה הפוך: הפלסטיני יורה בחייל, גם אז בצלם היו מפרסמים? (ל''ת)

      למה בכלל מרשים לתקשורת להוציא צילומים צבאיים?, 21/07/08 08:39

  • 92.

    צהל

    yuda, 21/07/08 06:38

    כול הכבוד לצהל

  • 91.

    אז מה. (ל''ת)

    אלעד, 21/07/08 05:43

  • 90.

    toronto

    101, 21/07/08 04:33

    kol hakavod to the soldier.im sure the son of a bitch will think twice in acting out again. maybe now the palestenianns will understand the new realithya and no more nice guy diplomachy they are used to.

  • 89.

    כל הכבוד לחייל ככה צריך לעשות לכל הערבים (ל''ת)

    חייל, 21/07/08 03:55

  • 88.

    WHO CARES.....

    Hagit, 21/07/08 03:55

    So, who cares. what is the big deal. Stop showing this to us. After all they do to us, we dont care. Its a pity the solider didnt shoot him in the head, and eliminated 1 terrorist. Maybe he could have been the next one to drive a tractor and kill babies.

  • 87.

    ואת מי זה מעניין? שיגיד תודה שלא ירו בו... (ל''ת)

    מודה ועוזב, 21/07/08 01:52

  • 86.

    זוית צילום

    צלם, 21/07/08 01:36

    למי שמבין קצת בצילום, כל הסיפור על נערה בת 14 שצילמה מחלון ביתה, הינו שקר...
    אלא אם כן הבית שלה בנוי במרכז הכביש....
    זה נראה כצילום ממכשיר טלפון, ונעשה ע''י מישהו שמוכר לחיילים שהיו נוכחים במקום והיו עם פנים מופנות כלפי הצלם,
    כעת צריך לברר את האמינות של הצילום לאחר שהאמינות של הסיפור מוטלת בספק

    • מה אכפת לי עם היא בת14 או 34? רואים בבירור חייל שפועל בצורה נוראית

      אורן, 21/07/08 23:00

      שאינה מקובלת על אף אחד (כולל הימין השפוי).

      אסור בתכלית האיסור לפגוע באדם כפות בצורה כזו. אני גם לא מאשים את החייל. אני מאשים את המג''ד.

      אבל עצם העובדה שהסרט מגיע ''מגורמים אינטרסנטים'' לא משנה דבר בקשר למה שנראה בסרט.

  • 85.

    זוית צילום

    צלם, 21/07/08 01:36

    למי שמבין קצת בצילום, כל הסיפור על נערה בת 14 שצילמה מחלון ביתה, הינו שקר...
    אלא אם כן הבית שלה בנוי במרכז הכביש....
    זה נראה כצילום ממכשיר טלפון, ונעשה ע''י מישהו שמוכר לחיילים שהיו נוכחים במקום והיו עם פנים מופנות כלפי הצלם,
    כעת צריך לברר את האמינות של הצילום לאחר שהאמינות של הסיפור מוטלת בספק

  • 84.

    זוית צילום

    צלם, 21/07/08 01:35

    למי שמבין קצת בצילום, כל הסיפור על נערה בת 14 שצילמה מחלון ביתה, הינו שקר...
    אלא אם כן הבית שלה בנוי במרכז הכביש....
    זה נראה כצילום ממכשיר טלפון, ונעשה ע''י מישהו שמוכר לחיילים שהיו נוכחים במקום והיו עם פנים מופנות כלפי הצלם,
    כעת צריך לברר את האמינות של הצילום לאחר שהאמינות של הסיפור מוטלת בספק

  • 83.

    למה למה למה למה

    אנחנו יורדים לתת רמה הזו, 21/07/08 01:14

    אני מרחמת על הערבי שסבל ומרחמת על החייל שנשמתו כ''כ הושחתה עד שהגיע למצב הזה
    עצוב כ''כ עצוב

  • 82.

    הערבי הזה מסתובב ולא פצוע בכלל, על מה אתם מקשקשים ?!?!?

    אז ירו לידו להפחיד אותו, אז מה?, 21/07/08 00:56

    יותר מדי הסטריה ויותר מדי מבטים צדקניים של יונית לוי על עוד ספין מבית היוצר של האירגונים המחפשים להאשים את ישראל בכל שטות. כולה מה קרה? לחיילים נמאס כבר לחטוף אבנים , אז החליטו להפחיד קצת את מנהיגי הדרקעס האלה שזורקים על בנינו אבנים למכביר. כולה מה קרה ? ההוא נבהל והשתטח על הרצפה כאילו דרבי סכנין נגד אום אל פאחם - אוהלה איזה הצגות ... לא יכול לזוז ... אספירין לא יעזור... כולה 5 דקות אחר כך כבר עומד לבד ומתראיין לכל העולם על מה שקרה לו... יאללה יאללה יא תכמן, לא נגעו בך ולא עשו עליה פאול, נבהלת קצת יא טמבל, פעם הבאה תזהר מלשחק משחק מלוכלך.

    • נכון

      ימני אמיתי, 21/07/08 07:06

      תגובה לעניין, כל מילה בסלע, יבוא יום והערבים ימחקו וזה לא רחוק בכלל....

  • 81.

    למי שאינו יודע, אפקט של כדור גומי חלש בהרבה ממכה של אלה (ל''ת)

    וממתי מאשימים שוטר שמשתמש באלה באדם שוכב ?, 21/07/08 00:41

  • 80.

    מפה { טורקיה } זה נראה רע מאוד

    וידאל, 21/07/08 00:32

    ציפיתי בחדשות עם חברים מקומיים לא האמנתי למראה עייני. התבשייתי
    חיילים יקרים קשה לעמוד בלחצים שם אבל...לא ככה לא

  • 79.

    אין ספק שהערבי למד את הלקח...

    שן תחת שן, 20/07/08 23:55

    אחרי כל כך הרבה זמן שחיילנו הגיבורים סתם מבזבזים זמן במשחקי חתול ועכבר עם כל מיני פורעי חוק ערבים ושמאלנים, הגיע הזמן שיפעלו בנחישות. עוד כמה כדורים כאלו והם לא יבואו יותר להפגין. זה לא כדור חי. זה כדור גומי. לא מתים מזה, פשוט זה גורם להתקשות ביידוי אבנים על יהודים. אשרי החייל!

  • 78.

    זה נורא ואיום . ליבוביץ צדק - הכיבוש משחית. (ל''ת)

    חנון, 20/07/08 23:49

  • 77.

    צריך להעניש את החייל שירה לו ברגל ולא בראש !!!

    דוד, 20/07/08 23:33

    ולמה רק גומי ????

    • ביזיון

      דוד, 21/07/08 02:53

      לאיזה צבא הפכנו.... איך לא הורידו את הצלם???

  • 76.

    זה מזכיר לי איך הערבים בשפרעם רצחו את עדן הכפות

    רמבו, 20/07/08 23:27

    הרוצחים הועמדו לדין? מה פתאום.

    • אתה צודק מסינה הזויה לה הם לא דואגים ששליט יבקרו הצלב האדום (ל''ת)

      רון, 21/07/08 02:36

  • 75.

    בצלם יחולים

    ירון, 20/07/08 23:27

    אשרי החיל הענק הזה אחי אתה גדול

  • 74.

    לכל אלה עם התגובות הלא אונישיות האם אתם בני אדם בכלל

    יוסי, 20/07/08 23:26

    מה זה אתם בני אדם תתבישו לכם זה הוא שפל והסוף של העם היהודי וקיומו אם אנו תומכים בדברים כאלה

    • היום היה 40 מעלות חום

      חייל, 21/07/08 00:03

      והיו 400 ערבים שמפגינים מולך.
      אני רוצה לראות שאתה תצליך לעמוד במה שאנו עומדים ואל תדבר מאחורי המסך כשמעל ראשך יש מזגן.

      אני רוצה לראות אותך שם 20 דקות ולראות איזה אנושי אתה תהיה.

      • קשקוש! חייל מקצועי לא מתלונן על חום ועל 400 ערבים שמפגינים

        אורן, 21/07/08 23:03

        חייל אפס מתלונן שחם לו ושהוא צריך את אמא ...

        מה הקשר בין החום, התנאים, לבין העבירה על חוקי צה''ל וחוקי המין האנושי?

        ושוב זה לא החייל אלא המג''ד שצריך להתמקד בו.

    • בגישה כמו שלך לא היו מנצחים את הנאצים במלחמת העולם 2 !!!!!!!!! (ל''ת)

      !!!!!!!!!!, 21/07/08 00:59

    • לא מסכים

      שמואל, 21/07/08 02:40

      לא מסכים לירות כאשר החייה כפותה 'חוץ מזה'יתכן שהמגיבים אינם ''בני אדם'' אם אתה מרגיש בן אדם לך ותחיה עם '' בני אדם'' בעזה ותרגיש יותר טוב.

    • ''אתם קרואים אדם, ואין אומות העולם קרואים אדם'' (רבי ש. בר יוחאי) אז למי

      yaYo, 22/07/08 01:32

      להאמין לצלם ולעתונות, או לרבי שמעון בר יוחאי? נו באמת, כמעט שכנעתם אותנו לרגע שאנו הרעים.עצם זה שהנבלה הזאת תקפה חיילי צה''ל זו סיבה מספיקה לתקוע לו כדור בראש לפי פקודות מתכ''ל לא??

  • 73.

    חבל שנתנו לשמאל נשק לתקוף ולהקניט את חיילנו הגיבורים! (ל''ת)

    שמאל- זה ערב רב, 20/07/08 22:57

  • 72.

    לכלא לשלוש שנים, ותביעת פיצויים של מיליון שקל! (ל''ת)

    א, 20/07/08 22:56

  • 71.

    גועל נפש!

    רז, 20/07/08 22:49

    יותר מזוויע לקרוא את התגובות..
    חברה ישראלית שמתיימרת להיות הומנית מתגלה במלאו אכזריותה..
    במה אתם שונים מאנשי חיזבאלה?
    מחת לאוף מהאזור הזה!

    • אתה צודק. זו חברה של צמאי דם

      רוני, 20/07/08 23:52

      המדינה גמרה. אם אלו התגובות לברבריות שכזו.
      אין לזה ולא כלום עם הרתעה. זה סדיזם לשמו.
      תשים לב לקצין שמחזיק את העצור ביד ומכין אותו ל''טיפןל המזוויע''.
      לאן הגענו?

    • ''ההומניות'' הזאת הרסה אותנו..

      שי, 21/07/08 09:12

      בגלל ''ההומניות'' אנחנו ממשיכים להזרים להם חשמל, מים וציוד חרף הטילים שהם מנחיתים על עוטף עזה..
      בגלל ''ההומניות'' אנחנו משלמים מחירים כבדים עבור חיילים חטופים וגופות.. במקום להכנס להם בכושיליראבק שלהם..
      בגלל ''ההומניות'' מאשרים לארגונים מזוהמים כמו בצלם'' לשדר צילומים צבאיים על-מנת להכפיש את צה''ל..
      בגלל ''ההומניות'' עוד לא נגעו בבתים של המחבל מהישיבה והמחבל מהפיגוע של הטרקטור..
      בגלל ''ההומניות'' יש עדיין דבר כזה שנקרא ''ערבי ישראלי''..
      בגלל ''ההומניות'' ערבים ממשיכים לחיות ולעבוד בינינו כשברור לכל טיפש שבכל רגע נתון הם עלולים לשלוף סכין/אלת בייסבול/אקדח ולתקוף את כל מה שהם יספיקו..

      בגלל ההומניות יש חברי כנסת ושרים ערבים בכנסת יהודית!!


      ובגלל אולמרט החיים פה הפכו לבלתי נסבלים!!!
      נתראה בקנדה!! כל מי שעושה כמוני בשכל ועובר לגור שם!!!

      העם הנבחר, אה?? אחלה מדינה מצאתם!!! מזוכיסטים!!!

  • 70.

    ככה צריך!

    מגיע לו, 20/07/08 22:39

    צריך כוח, הפסיקו לפחד מאיתנו.

  • 69.

    מעניין איך הגיעה לשם המצלמה?

    אודי מאשקלון, 20/07/08 22:19

    יכול להיות ששזה היה שתול של בצלם? וגם מאיפה הערבות שהצילום באמת אמין???? אל תמהרו לפרסם ואל תמהרו להאמין

  • 68.

    השמאלן

    אשר, 20/07/08 22:14

    דבר זה רק מזיק ולא מועיל,מה גם שמדובר במעשה אכזרי וברברי.

  • 67.

    איזה מגניב...יש עוד סרטונים כאלה??? (ל''ת)

    כדור בייסבול, 20/07/08 22:08

    • יש המון בארכיון החמאס

      עוזי, 20/07/08 23:42

      כיצד הורגים אונסים ומתעללים באזרחים תמימים רק בשל היותם יהודים

  • 66.

    עלילות הכיבוש

    איטה מאילת, 20/07/08 22:05

    חשבתי שאחרי מלחמת לבנון השניה הבנו כבר מה עשה הכיבוש לצה''ל, ואיך לא רק השחתנו את חיילינו אלא גם מנענו מהם להתאמן למלחמה כי הם היו צריכים לעמוד במחסומים בין פרחי-שומרון לקרנפי-יהודה, כדי לשמור על ילדי מתנחלים שנוסעים לחוג כדורעף. והנה לכם עוד הוכחה!
    חבל שלא התקשבתפ ליעשיהו ליבוביץ שהזהיר אותנו מגלישה במדרון לתהום עוד בנשת 1967!

    • לאיטה מאום רשרש

      ששון גבאי, 20/07/08 23:55

      הכשלון בלבנון 2 נובע בראש ובראשונה מהבריחה משם ע''י אהוד ברח והמפלגה האבודה הנתמכת ע''י אויבי ישראל.
      דבר שני האינתיפאדה שהביא עלינו אהוד ברח ושלישית הבריחה מעזה וצפון השומרון.
      כדאי שתפנימי שהכוחות הלוחמים של צה''ל לא מבצעים שמירות אלא מלחמה בטרור אוסלו שהביאה עלינו... המפלגה האבודה איך לא?

  • 65.

    למה ''בצלם'' לא צילם את העכברוש השמן שרוצץ ראש של ילדה בת ארבע (ל''ת)

    למבורגיני, 20/07/08 21:55

    • כי ישראל מצלמת מספיק את הצד שלנו ומישהו צריך לעזור לצד השני

      רחלי, 21/07/08 08:29

      להם בשונה מלנו אין מדינה דמוקרטית שתגן עליהם

  • 64.

    כל אחד מקבל את עונשו

    מיכל, 20/07/08 21:47

    ,הוא לא מת,אולי ככה הוא ילמד,החיילים לא נמצאים שם ,בגלל הכיף.בחום בשמש,

  • 63.

    היום תחושת המוסריות מביאה לתבוסתנו

    פעם העובדה שהיינו מוסרים חיזקה אותנו, 20/07/08 21:41

    כל הכבוד לחייל

  • 62.

    אפילו אם הפלסטיני הוא חסיד אומות עולם (ל''ת)

    כל הכבוד, 20/07/08 21:39

  • 61.

    אין פיגועים

    אין ערבים, 20/07/08 21:32

    עם כל הכבוד ואין לי הרבה מזה לחיות השפלות האלו שיש המכנים אותם ערבים דינם בסיף.

    הבא להורגך השכם להורגו.

  • 60.

    אולי זה עוד בימוי שטני של השמאל כמו במקרה א דורה!!!!! (ל''ת)

    רואה, 20/07/08 21:29

  • 59.

    הפלסטינים כך כך ''מסכנים'' שכל אחד מסתובב עם מצלמת וידאו בבית.. מעניין (ל''ת)

    לא קצת מוזר, 20/07/08 21:23

    • ממש לא מוזר. מחלקים להם מצלמות בדיוק בשביל אירועים כאילה כדי שיתעדו (ל''ת)

      שלי, 21/07/08 08:27

  • 58.

    טוב מאד, ככה בונים הרתעה. מחבלים רוצחים - להוציא להורג למנוע חטיפות. (ל''ת)

    כמה שיותר הרתעה יותר טוב, 20/07/08 21:17

  • 57.

    מדובר באירוע חמור ופסול שנוגד את ערכי צה''ל להתפס ע''י מצלמה כשחילים

    ושוטרים מתעוללים באסירים, 20/07/08 21:01

    בדרך כלל הם מטהרים את האזור קודם לכן, או לוקחים את האסיר למקום שאין אפשרות לעדים או למצלמה!

  • 56.

    מאסר בפועל לחמש שנים. אחרת אנחנו כלבים כמו חיזבאללה. (ל''ת)

    חייל משוחרר., 20/07/08 20:48

    • אם היינו כמו חיזבאללה לא היינו חיים עם 50 התרעות על פיגועים בארץ (ל''ת)

      הגיע זמן להרתיע, 20/07/08 21:18

  • 55.

    באמת מקרה חמור.איך ייתכן שמטווח אפס החייל לא הוריד לו את האשכים?! (ל''ת)

    זבוטינסקי, 20/07/08 20:47

  • 54.

    פליטה...

    ישראלי, 20/07/08 20:47

    לפי דעתי החייל פשוט פלט כדור... הרי הוא יכול היה לפגוע גם בקצין שלו... חוץ מזה רואים אחרי כן שהוא חוטף כמה צעקות מאחורי האירוע...

    ללא קשר לזה, מצבים כאלה ימשיכו לקרות כל עוד אנחנו בשטחים... די לכיבוש, די להתנחלויות, בואו נתחיל לחיות במדינה נורמאלית, ונתעסק בלבנות חברה טובה יותר ולא במלחמות מיותרות, שבהן נופליפ טובי בנינו...

    • יכו להיות אבל

      רז, 20/07/08 22:52

      התגובות פה פשוט גועל נפש!!
      אנשים איבדו צלם אנוש

  • 53.

    זה מחבל לכל דבר. לחקור למה לא ירו לו בראש. (ל''ת)

    מימי, 20/07/08 20:42

  • 52.

    סרטון מזוייף (המצלמה זזה שניה לפני ה-בום) (ל''ת)

    X, 20/07/08 20:42

  • 51.

    למ ה

    סמיר, 20/07/08 20:38

    לא מפלא אותי ההתנהגות של החילים. שום דבר לא מוזר, צב''א כובש, רוצח, מנהיגות מושחטת, וכל הסימנים מבשרים לסוף מ''י. ASAP

  • 50.

    בצלם- הפעם הגזמתם...

    שמאלנית, 20/07/08 20:31

    א.למה לא רואים למה עצרו את אותו ערבי?
    ב. איך אפשר לדעת מה קורה שם בלי לשמוע את המלל?
    ג. הירי נראה כאילו מגיע ממקום אחר!!!

    אדגים לכם איך אפשר לראות זאת בצורה אחרת...
    הערבי רצה לעשות פיגוע, אחותו/מכרה צילמה אותו מרחוק כדי להפוך אותו אח''כ לשהיד גיבור.... אותו ערבי לא מצליח במזימתו וכשחיילנו כשעושים את עבודתם בצורה הטובה ביותר תופסים אותו הוא ממשיך לקלל ולצעוק ומראה איזשהי סכנה והם יורים ברגלו על מנת לעצור אותו.....

    מה אתם אומרים????

    אחרי סיפור כזה מגיע צל''ש לחייל לא????

    • אני אומר שאתה חולה נפש שקרן בן שקרן מפני שמהצילום לא נראה שהילד הזה (ל''ת)

      היווה סכנה כל שהיא, 20/07/08 20:52

      • אתה לא תזהה מחבל גם אם יתפוצץ לך בפרצוף. (ל''ת)

        אבי, 20/07/08 21:34

        • ואתה מזהה?? תגיד לי מה הסגיר אותו הג'ינס?? או הסיגריה?

          המורה נחמה, 21/07/08 08:34

          המסגרת של ההפגנה היא בניית גדר ההפרדה בבילעין.. אין שום קשר למחבלים יש שם אנשים מהכפר שלא מתאים שיהרסו להם את הכפר והחיים

          • נעלין ולא בלעין. אבל בשביל הכל ע וחטא חטא (ל''ת)

            הכינה נחמה, 21/07/08 09:14

      • ירושלים

        משה, 20/07/08 21:35

        אני אומר שאתה חולה נפש שקרן מפני שהתגובה שלה נשמעת הגיונית לחלוטין בארצינו.עדיף שהוא יקבל ברגל ובביצים ואנחנו לא נקבל פיגוע,חוצפנון קטנטון

      • שנינו ראינו תמונות שונות אני ראיתי בחור ואתה ראית ילד. (ל''ת)

        אתי, 20/07/08 22:55

    • אני חושב שמגיע לך כדור דומה בראש (ל''ת)

      ערבי, 21/07/08 00:54

    • חחח את באמת חושבת שאם תכתבי את כל זה ותחתמי בתור שמאלנית אז יאמינו לך?

      שמאלנית, 21/07/08 08:32

      ומה את חושבת שאיזה שמאלני יראה את זה ויגיד או הנה עוד מישהו מבני עמי וואו אם הוא חושב ככה אז גם אני צריך???
      את במקרה בכתה ד?

  • 49.

    לא הבנתי מה הבעיה, אפשר לחשוב, כולה כדור גומי, הם יורים כדורים חיים. (ל''ת)

    נ, 20/07/08 20:29

  • 48.

    התגובה שלי מיועדת רק לבעלי הלב והמוח

    ולא למזילי הריר למיניהם, 20/07/08 20:19

    אותי מטריד לא שחייל אחד ירה אלא שנראית כאן שיטה של הענשת מפגינים. שימו לב שהקצין מחזיק את הצעיר (חמודים שלי: זה לא מחבל, הרי שיחחררו אותו מיד) בזמן שהחייל יורה בו. מדובר במשהו מאורגן. ונשאלת השאלה האם תפקיד הצבא להעניש מפגינים או אף עוברי עברות כאלו או אחרות. אני מתאר לעצמי שהחשיבה מאחורי זה היא ''לא נסתום את בתי הדין עם המון עברות קלות. נעשה משהו להרתיע אותו שלא יבוא שוב ונשלח אותו הבייתה'' אבל השאלה היא איזה נזק נגרם כאן לצעירים האלה שיורים (איזה אזרחים אנחנו רוצים פה במדינה) ואיזה נזק נגרם במובן של בניית (ותיחזוק) עויינות של צעירי הצד השני. האם ניתן לקיים מדינת חוק באופן כזה? (חמודים, אני יודע ש''מדינת חוק'' לא מעניינת אתכם. מראש אמרתי שהתגובה הזאת לא בשבילכם) לא עדיף צבא מקצועי שבו כל חייל יודע את המותר ואת האסור? לא נהיה ככה חזקים יותר צבאית, חברתית ומוסרית?

    ולבסוף אבקש את סליחת כל מזילי הריר שמעניין איזה אחוז מהם החזיקו רובה בידיהם.

    • תגובה ל 48

      אזרח וותיק, 20/07/08 20:38

      החייל היורה יועמד לדין .לאחר שתדע יותר פרטים תהיה יותר חכם.

    • אם יש לך מוח ולב

      ספי, 20/07/08 21:12

      רציתי לשאול אם גם בתקופת ההתנתקות, שחיילים עצרו מפגינים בגוש קטיף ופינו משפחות, אתה גם אמרת שזה לא תפקיד הצבא? או שזה מתנחלים ומותר לעשות להם מה שרוצים?

    • ייתכן שאתה צודק

      סטודנט, 20/07/08 21:35

      וייתכן שלא. האם היה שם אירוע מאורגן של ענישה שיטתית? חזרתי לראות שוב את הסרט אחרי שקראתי תגובתך וזה אכן ייתכן.
      אבל קביעה נחרצת שזה אכן מה שקרה טובה באתה מידה כמו קביעה נחרצת שמדובר בחייל סורר.

      הלהט שבו אתה כותב והביטחון המוחלט בצדקתך גורם לי לחשוב שאתה שייך לקבוצת מזילי הריר שאתה כה בז לה, הם קיימים בשני צידי המתרס הפוליטי,אתה יודע, ומאפייניהם הבולטים הם להט, בוז לדיעות אחרות, ובטחון מוחלט בצדקתם.
      התגובה שלך מתאימה לחלוטין לפרופיל זה. מצטער. (בשבילך).

    • שבתי המשפט לא שופטים את העוברים על החוק, זו התוצאה

      קראקרא, 21/07/08 08:59

      האנרכיסטים מן השמאל הוכיחו שכמו בני דמותם מן הגבעות, הם מעל החוק. הם מחבלים ברכוש המדינה ומפירים צווי איסור כניסה באופן קבוע. אם אזרח מן השורה היה עושה זאת, היה יושב בכלא כבר שנים. לכן הציבור מתעלם ממך וממעלי זעקות חמס ושבר כמוך.

  • 47.

    חבורה של פאשיסטים עלובים.. בושה למדינה!!

    אלון, 20/07/08 20:18

    אין שום הצדקה בעולם לירות באדם כפות וחף מפשע רק בגלל הלאום שלו... שום הצדקה!!!

    תראו איך אתם נראים

    • הפאשיטסטים הם אלו שעשו את ההתנתקות. (ל''ת)

      חיפאי, 20/07/08 21:16

    • נכון אין שום הצדקה

      סטודנט, 20/07/08 21:26

      אבל ההשלכה שלך לכל המדינה ו/או הצבא היא הכללה האופיינית לפשיסטים וגזענים.

      אתה בדיוק כמו אותם אנשים שיגידו שכל הלבנונים רוצחים מתועבים בגלל מעשיו של סמיר קונטאר, ואצלנו לא יוצאים בחגיגות לאחר הרג חפים מפשע.

      • התכוונתי ל-90% מהמגיבים כאן שמצדיקים את זה (ל''ת)

        אלון, 21/07/08 00:41

    • דווקא יש את מלוא ההצדקה לירות באויב. מה לא מוצדק כאן? (ל''ת)

      ד''ר א''י כהן, 20/07/08 21:26

    • צודק אבל מה הקשר - מדובר בערבי

      דרור, 21/07/08 08:03

      1. הערבים מלמדים את ילדיהם שהיהודים חזירים וקופים וממשיכים לעשות כך גם אחרי אוסלו ואפילו ביתר הקפדה
      2. הערבים פוסלים כל אפשרות של זכות היהודים להתקיים
      3. הם נוהגים מנהגים חיצוניים המזכירים את הנאצים בהצדעת מועל יד
      4. הם לא מכירים בשואה
      5. הם מקדשים את המוות על החיים

      כל אלה, כל אחד לחוד ובוודאי שכולם יחד, מוכיחים חד משמעית שפרט לדמיון הגנטי, מדובר ביצורים מעולם השטן ואין לנהוג בהם כבבני אנוש. בטח לא כשהם לא נוהגים כך במי שאינו מוסלמי (הם גם נוהגים כך כלפי חמולות יריבות וסוגי איסלם שונים)

  • 46.

    נפגע קל בבוהן!

    ציונ י, 20/07/08 20:16

    אומר מספיק

  • 45.

    זה ערוך ,בצלם שקרנים יש עובדות לכך-( אדורה) (ל''ת)

    יניב, 20/07/08 20:11

  • 44.

    everyone who says 'why not between the eyes?' should get a shot

    jerusalem, 20/07/08 20:10

    between his legs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! murderers

  • 43.

    נסיון רצח , אדם עם אזיקים וידים קשורות ו10 חילים מסיביב

    אחד העם, 20/07/08 20:07

    זה נסיון רצח , יש להעמיד כל הפלוגה לדין, תהיו ישרים.. התמונות לא משקרות. !!!

    • תגובה ל 43

      אזרח וותיק, 20/07/08 20:42

      חביבי .
      רצוי להמתין לתוצאות החקירה.
      ממליץ לא להסיק מקנות חפוזות.

  • 42.

    HE IS ALIVE . WHY?THE ARABS KILLED A JEW AND NO BUDY DO NOTHING (ל''ת)

    MEIR YAEIR, 20/07/08 20:00

  • 41.

    בצלם אתם ארגון בזוי שלא רואה יותר רחוק מהאף שלכם,אפו אתם בזמן שרוצחים

    חוטפים ומשפילים יהודים,אפו,ארגון סכסכן ובזוי אתם, 20/07/08 19:55

    אתם ארגון שלא מגיע לא לחיות,ותראו איך שהטבע יכה בכם חכו ותראו,כי ככה זה בטבע אנשים כמוכם נעלמים בסוף כלא היו,

  • 40.

    אל נורא!!! לא ירה עליו ממש!!!. ירה לידו כדי להפחיד קצת

    ר''גנית, 20/07/08 19:52

    אם היה ההפך היה יורה הפלסטיני באש חיה ומדויקת!

  • 39.

    גם אם זה היה נכון זה היה מגיע להורסי הגדר !!!! (ל''ת)

    יואל, 20/07/08 19:50

  • 38.

    שטויות. אין מצב שזה גומי ושהוא פגע בו! תחקיר מלוחם שירה בעבר גומי

    אמיר, 20/07/08 19:50

    תגידו אתם נורמלים הכתבים הצבאיים?

    לא נדרש מכם להיות לוחמים בכדי להיות כתב צבאי?

    כל טירון שירה גומי יודע את הנתון הבא:
    כדורי גומי באים בשלשות.

    דוחפים את השלשות הגומי לקנה מקדימה.

    במחסנית יש חסרי קליע שאמורים להעיף את הקליעים.

    בגלל שהחסרי קליע ההדף שלהם הינו חזק, יש שלושה כדורים מחוברים ביחד, בשביל להוריד את העוצמה.

    וזאת כמובן בירי סלקטיבי ממרחק של 50 - 100 מטר.

    בעבר החיילים היו מפרידים גומי ליחידים ממרחקים של 150 200 מטר ועדיין היו פציעות מטורפות כך שחידדו את הנהלים לירי רק בשלשות.

    נראה לכם הגיוני שהוא קיבל כדור עופרת בגודל של גולה גדולה מצופה בגומי ממרחק של חצי מטר ליד והוא לא נפצע קשה? כלומר קטיעה?? נראה לכם באמת הגיוני??? אתם מבינים איזה שטויות אתם זורקים פה בכתבות????? אתם חיים בסרט???

    לדעתי החייל ירה לכיוון המתפרעים וממהדף של הירי (ויש הדף) הבחור עף לרצפה. כל מי שהיה בקירבת ירי לידו מכיר את ההדף שקיים במיוחד אם יורים לך מעל הראש.

    ואין מה לעשות, הדתיים תמיד היו אומרים שהינו בצבא: ''בכל דור ודור קמים עלינו לכלותינו...''
    כנראה שמבחוץ, אבל גם מבפנים...

  • 37.

    בצלם מהו ?אירגון ש''אינו בצלם אדם'' אך רק יודע לצלם במצלמות ! (ל''ת)

    מעבדות כודעק פילם +פוגי, 20/07/08 19:49

  • 36.

    עלילת דם בצלם (ל''ת)

    nir, 20/07/08 19:38

    • בצלם השטן משמיע קולו שוב! (ל''ת)

      עד מתי התקשורת תתן להם במה?, 20/07/08 19:53

  • 35.

    ראינו את הפלשתינאים השקרנים בפרשת א - דורה בעזה (ל''ת)

    אסור לסמוך על הפרובוקטורים השמאלנים, 20/07/08 19:38

  • 34.

    תיעוד חמאס וחיזבאללה חוטפים חיילים ואף אחד לא עושה כלום...

    ll, 20/07/08 19:35

    חמאס וחיזבאללה מבצעים פיגועים וחטיפות בשביל לשחרר רוצחים ואף אחד לא עושה כלום לא בצלם ולא שום ארגון בעולם... אז את מי מעניין מה שהם חושבים.

    • אף אחד לא עושה כלום? מה צה''ל לא נלחמים כל הזמן נגדם?

      אלוהים ישמור, 21/07/08 08:38

      מאיפה אתם מביאים את פניני החוכמה האלה???

  • 33.

    מה זה העריכה הגסה הזו? אין לסמוך על בצלם!!! (ל''ת)

    א-דורה 2, 20/07/08 19:27

  • 32.

    למה הסרט ערוך ככה?! למה הוא נקטע מיד אחרי הירי?

    אמינות?, 20/07/08 19:27

    נראה לי ששוב מדובר פה בבימוי או ניסוי להציג תמונה שקרית!!

    • להחרים להם את המצלמות והסלולרי

      רמי, 20/07/08 20:06

      לאסור עליהם לצלם, להחרים להם את כל המצלמות ואז נוכל לעשות מה שבה לנו. אנחנו לא שונים מהם ואולי יותר גרועים

  • 31.

    למה כדור גומי ? (ל''ת)

    שיבולת, 20/07/08 19:17

  • 30.

    הסרט ערוך מגמתית- הוא כיוון אל בין הרגליים! לא פגע בו בכלל

    אלדד, 20/07/08 19:17

    אחרת הבוהן היתה עפה לו, ולא כמו בתמונה איזה שפשוף קל שכנראה קיבל כשרץ לו בגבעות וזרק אבנים...

    אתם נותנים יד לתעמולה פלשתינאית.

    כמו הסרט הערוך של פרקליטי אולמרט- גם זה שווה לת%#

    • ל 30

      אזרח וותיק, 20/07/08 20:48

      במידה ויתגלה בחקירה שהסרט ''שופץ'' אין לי ספק שכל המעורבים יועמדו לדין.
      בישראל יש עדיין סדר.

  • 29.

    מי מממן את בצלם? (ל''ת)

    שאלה קטנה, 20/07/08 19:13

  • 28.

    תעשיית כזבים פלסטינים במימון בצלם!!! (ל''ת)

    פלייווד, 20/07/08 19:13

  • 27.

    תראו למה הפכתם אותנו היהודים....לקלגסים...ה' ישלם לכל

    יהודי אמיתי, 20/07/08 19:11

    אלה שבשם אהבת ישראל כביכול ממיטים עלינו חרפה קלון ואובדן מוחלט של ערכים וצלם אנוש.
    גועל נפש למה שנהפכנו! בהמות בצורת בני אדם!

  • 26.

    בצלם של הפלסטינים? איפה גינוי לירי הקאסמים?

    בצלם של מי?, 20/07/08 19:10

    למה אין גינוי של בצלם לטרור הרצחני הפלסטיני?!

  • 25.

    בצל''ם =שקרנים!

    פינוקיו, 20/07/08 19:08

    אין לסמוך על טענות בצל''ם, זה ארגון פרו פלסטיני לא אובייקטיבי אשר מנסה בכל דרך אפשרית לעליל על ישראל עלילות דם אבל לא מוכן לגנות את החינוך לטרור ופעולות הטרור של החמאס מן הצד השני?! ממש שומר על זכויות אדם אבל לא של יהודים!!

  • 24.

    בצל''ם זה ארגון גזעני שונא יהודים!!

    זכויות אדם?, 20/07/08 19:04

    לבצל''ם לא איכפת מדם יהודי! ומגנה רק פעולות נגד הפלסטינים, אבל פיגועי טרור רצחניים נגד יהודים הוא מגנה אם בכלל, רק בשפה רפה ולא דורש להעמיד לדין את האחראיים ואם הוא דורש זה פשוט מגוחך כי לדרוש מרוצח להעמיד עצמו לדין זה פשוט מגוחך!

  • 23.

    השמאל האוייב רוצה לסרס את צה''ל! כבר מאז אוסלו! לגרש את השמאל! (ל''ת)

    שמאל=כניעה, 20/07/08 19:04

  • 22.

    בצל''ם זה לא ארגון זכיות אדם! זה ארגון פלשתיני!

    דני, 20/07/08 19:02

    לבצל''ם לא איכפת מזכויות האדם של היהודים בשדרות או אשקלון!
    בצל''ם מעולם לא גינה את חמאס על ירי הקאסמים, מעולם לא גינה את חמאס על פעולות טרור ועידוד לטרור!
    חמור מכך, בצל''ם בטיפשתו מבקש מחאמס להעמיד לדין את יורי הקאסמים?! הרי רוב הקאסמים נורו על ידי החמאס עצמו או בעידודו!!!

  • 21.

    לראות את זה בערוץ 2 עם הכתבה על הדרוזים שהותקפו על ידי חיילים

    א.א., 20/07/08 18:55

    מזכיר מראות חשוכים.

    • מהצילום הערוך הזה לא ניתן ללמוד דבר, אולי נפלט כדור?

      סליחה, 20/07/08 19:29

      אי אפשר גם לדעת האם בכלל הערבי נפצע כי הסרט ערוך מדי!

  • 20.

    לכל מי שאומר פיברוק -

    א., 20/07/08 18:52

    זוהי פחדנות.
    לא מסוגלים להסתכל באמת בפנים.

    • איזה אמת? למה יש עריכה מאסיבית של הסרט?

      חחח, 20/07/08 19:30

      למה לא רואים את הצילום מיד לאחר הירי?
      שנית הערבי הזה בקושי נשרט בבוהן אז על איזה אמת אתה מדבר?

  • 19.

    בצלם - אסון לאומי

    יוסי, 20/07/08 18:46

    זה חסר טעם כשהצד השני כל כך לא מוסרי וחוגג רצח של ילדים...אנו במאבק על חיים ומוות ומצידי, אם לא נאה להם הם יכולים לחזור לאירופה ולהתבולל שם.

  • 18.

    טוב מאוד! שפיץ!! ככה צריך!! (ל''ת)

    שי, 20/07/08 18:44

  • 17.

    למה כדור גומי ולא כדור חי לא מבין איזה מין צבא עלוב יש לנו!? (ל''ת)

    א, 20/07/08 18:37

  • 16.

    חייל ללא מוסר:

    עמי פה, 20/07/08 18:37

    למה יש כוונת? לפספס? פעם הבאה ישר בין העניים טיסה ישירה לגהנם,הם כלם מקקים

    • אני גם אומר החייל לא בסדר-תסיים את העבודה-

      יניב, 20/07/08 20:15

      גם ככה בצלם(חמאס) יערכו זאת לפי איך שהם רוצים

  • 15.

    מובן שלא תקין.אבל מה עם צילומי האלימות הערבית היומיומית

    שם בןגוריון, 20/07/08 18:36

    בתוך ומחוץ למדינה.זריקת אבנים על מונית אזרחית למשל, היא ניסיון לרצח,ולא של חשוד כמחבל. שלא לדבר על הרציחות העינויים ביש'ע.שלא לדבר על קריאות יומיומיות לאלימות ולהשמדת מדינה.
    כאן יש לבצלם יכולת להסריט ולהקרין אלימות כזו 24 שעות ביממה.
    מדוע הם לא עושים זאת? אין הסבר אחר מלבד שנאת היהודים והציונות.
    לא בצלם אדם הם, צלם השטן מנחה אותם!

  • 14.

    WHY AIM TO THE LEG?

    AMNON, 20/07/08 18:35

    Next time aim to the head

  • 13.

    הלאה הכיבוש

    אמנות או נמות, 20/07/08 18:32

    לצאת מהשטחים מייד.
    עם המדכא עם אחר אינו יכול להיות חופשי.

    • הלאה הסיסמאות

      איתי, 20/07/08 19:44

      יש לצאת משטיפת המוח של הסיסמאות וסלוגנים מיד.אדם שמצטט סלוגנים אינו יכול להיות בעל חשיבה עצמאית וחופשית.

    • הלאה הקיבוץ

      חובבנות באומנות, 21/07/08 08:56

      צאו מישראל מייד. אתם מדכאים אותנו.

  • 12.

    בצלם=אויב מר

    מאיר, 20/07/08 18:28

    לא ברור למה בכלל הוא קיים ולא הוציאו אותו מחוץ לחוק?
    כל מה שהוא עושה רק נזק והכפשת שמו של צהל והמתנחלים.
    את הטרור שמפעילים הערבים,כלל אינם רואים.
    הערבי בא להפר את הסדר ולפגוע בחילי צהל.
    במדינה ערבית אחרת מזמן הוא היה מת.
    רק במדינה הדפוקה שבה נותנים לארגון עוכר ישראל כמו בצלם להכפיש חופשי,לא עושים לערבי כלום.
    הערבי נפגע קל מאוד בבוהן ימין....
    את מי זה בכלל מעניין?
    חילים נפגעים הרבה יותר מהאבנים שהערבים משליכים,ולא עושים עניין מכך.
    רק אם זה ערבים... צריך לפרסם זאת בכל היקום.

    • בצל''ם ארגון אנטי ישראל שממומן על ידי מדינות אוייב

      צודק 100%, 20/07/08 19:06

      או ארגונים אנטישמיים שונאי ישראל ויהודים!
      בצל''ם לא אמין ואין לסמוך עליו!!!

  • 11.

    להעמיד לדין מכיוון שלא כיוון לראש... (ל''ת)

    JUST ME, 20/07/08 18:28

  • 10.

    so what (ל''ת)

    erez, 20/07/08 18:23

  • 9.

    עוכרי ישראל

    יהודיה גאה, 20/07/08 18:20

    ''בצלם'' וכל קרוביהם..
    איך אין בושה להראות את הערבים מסכנים כביכול אחרי השבוע הנוראי שעברנו? אחרי ההתעללות המתמשכת הן בנפגעי הטרור והן במשפחות החטופים???????

    יש דין ויש דיין.

    • משקפיים

      רמי, 20/07/08 20:00

      קודם כל אתה צריך ללכת לרופא עיניים פסיכולוג ופסיכיאטרץ

  • 8.

    I don't see it in the pictures.

    Eli Abir, 20/07/08 18:19

    The headlines says it. but the pictures don't.

  • 7.

    פיברוק

    אלי, 20/07/08 18:12

    רואים בסרטון בברור שהרובה מכוון גבוה. איך נפגע ברגל?. הכל פיברוק כמו בספור עם מוחמד דורה.שונאי ישראל וחולי הנפש לא בוחלים בשקרים.

  • 6.

    אם היו יורים אש חיה מגד האוייב היו מונעים את המראות הללו !!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אש חיה לנוגעים בגדר, 20/07/08 18:10

  • 5.

    חייל מטומטם - הפגיעה בפלשתינאי פחות מאפסית אבל הנזק התדמיתי פשוט אדיר

    אדי, 20/07/08 18:07

    תמהני גם על הקצין הבכיר (סא''ל כמדומני) איפה השכל שלו... תמונות כאלה עושות לפלשתינאים שירות שאפילו הדוברים הרהוטים ביותר שלנו לא יוכלו לתקן. פשוט טמטום...

    • אדי אתה פשוט דביל

      הוא חייל מטומטום?, 20/07/08 19:42

      אתה מילן על החייל שצריך לשמור שם בחום הכבד במקום להתרעם על כך שבצלם ארגון ''יהודי'' מפרסם סרטון שנראה מגמתי וערוך.
      באף מקום בעולם המודרני לא היו מסכימים לארגון שחותר תחת קיום המדינה שלו עצמו
      ארגון של יודנראטים

  • 4.

    המטרה סירוס צהל כדי שאפשר יהיה להשמיד את היהודים (ל''ת)

    אל תבליגו יותר עת לפעול ולבעוט אותם לכל הרוחות, 20/07/08 18:06

  • 3.

    הסרטון ערוך והכתבה מגמתית!! שימו לב לחיתוך בסרט. (ל''ת)

    בצלם והתקשורת מכפישים את חיילנו, 20/07/08 18:01

  • 2.

    גם אני יודע לצלם תמונות כאלה הכל בולשייט (ל''ת)

    תראו לי את הכתבה צילום כזה גם אני יודע לביים, 20/07/08 17:58

  • 1.

    ארגון בצלם צודקים

    צלם, 20/07/08 17:48

    מה הטיפשות הזאת לירות בפלסטיני כפות לעיני צלם ?

    אפשר לצחוק על האמנות הבינלאומיות ולירות בפלסטיני לא כפות, כשהצלם בארוחת ערב.

    • ל-1 אתה ממש טיפש.

      מאיר, 20/07/08 18:31

      למה חיל שעושה את תפקידו צריך להתחשב בצלם אחר של בצלם או אחר?
      מי שאינו מורשה לצלם,מחרימים לו את המצלמה.

      • שניכם סתומים

        אני, 20/07/08 19:24

        undefined

    • בצלם לא אובייקטיבי ומוטה לטובת הפלסטינים!

      ממש לא, 20/07/08 19:37

      לרוב בצלם מסתמך על עדויות שקריות בדוחות שלו כאילו דברי הפלסטינים היו תורה משמיים!!!
      אין לסמוך על בצלם שלא מגנה פיגועי טרור נגד ישראלים ושלא דורש להעמיד את החמאס לדין על פשעי המלחמה של חמאס נגד ישראל!!

    • לפני הכל מחרימים מצלמות-ואז מתחילים לעבוד (ל''ת)

      יניב, 20/07/08 20:16