• 56.

    הוי ראש הממשלה בושה וחרפה! תתפטר לפני שיפטרו אותה בבושת פנים (ל''ת)

    והשוחד יעוור, שונא מתנות יחיה!!!, 21/07/08 09:10

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    משום מה טלנסקי מזכיר לי את מאיר לנסקי זצ''ל,ידידו מימים עברו. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 20/07/08 23:51

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    מה שחשוב הוא שראש הממשלה קיבל מזומן מטלנסקי-היתר,מעניין רק את פרקליטי

    עמירן, 20/07/08 19:55

    אולמרט.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    מלכתחילה . היה נראה שאמינותו של טלסקי הוא בספק אחד גדול

    benzi. a, 20/07/08 19:11

    בעליל משתמע שטלנסקי הוא איש הימין שמופעל ע''י גורמים מסויימים.

    הגב לתגובה זו

    • לכאורה הוא שם את הכסף על הסוס הלא נכון, התברר שמדבר בחמור

      Avi Ecuador, 20/07/08 22:25

      החמור התחפש.
      זה שהןא ימין או שמאל לא רלוונטי.
      זה שסימפסון יצא זכאי מרצח אשתו זה מה שחשוב...
      הסנגורים של אולמרט פועלים באותה שיטה שזיכו את סימפסון והעם האמריקאי עד היום מאמין שסימפסון רצח.

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    אכן מוכח טלנסקי שיקר בעדותו,הן במשטרה שהדריכה אותו והן בבית המשפט

    נתן.ש מעלות., 20/07/08 18:36

    ומה יהא עם כל העולזים שבנו עליו תקוות ?.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    מר טלנסקי. אתהנראה לי בחור חם וטוב. אתה לא יודע שעדיף

    נ נח נחמ נחמן ב, 20/07/08 18:28

    לפגוש צפע ולא משהו מ''הממשל''הישראלי. אתה בטח תהיה ציוני גדול יותר אחרי זה.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    טלנסקי-יהודה איש קריות ?

    יושב קרנות., 20/07/08 18:13

    ניחוש בקלפים-טלנסקי לא בא אלינו כדי להאיר לנו את הדרך, הוא בא כדי להפיל ראש ממשלה, והוא לא היה לבד.האם טלנסקי הוא יהודה איש קריות ? או אולי ברוטוס? מה קרה שבסוף המשחק הוא מתלונן על החוקים? את הכסף הגדול יעשה המפיק של הסרט.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    לא היה כאן אונס [עדות טלנסקי בלתי אמינה] היה כאן רומן בהסכמה (ל''ת)

    פרקליטי קצב, 20/07/08 17:55

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    גם טלנסקי עולה חדש

    עולה חד, 20/07/08 17:39

    הוא לא מבין, שבישראל שולטים במערכת המשפט פרקליטי צמרת, שהם חכמים בהרבה מהשופטות והשופטים, הם מלומדים יותר ובעלי מוח מבריק.

    הגב לתגובה זו

    • מה מבריק כ,כ בלקחת איש זקן ודי תשוש ולקרקס אותו?

      ממממממ, 20/07/08 18:32

      בעוד ללקוח שלהם הציעו להיות חולה הלצהיימר בחקירות. (...לא זוכר....לא יודע). זו טכניקה ''מבריקה'' לכסות את האמת בטון של בטון. מה שבעצם אומר הכל. אם בית המשפט לא יעיף את אולמרט, הצבור יעשה זאת.

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    ביזיון

    מוטי אמיר, 20/07/08 17:36

    אם זה העד שאמור להפליל את רוה''מ זה גובל ממש בליקוי מאורות.
    הרי העדות שלו רצופה שקרים ושמו לו בפה וכו'. עדות אמת אינה יכולה להיות רצופת סתירות מהותיות. בשביל העד הזה טילטלו את הממשלה ואת כל העם הזה ומסכנים תהליכים מדיניים חשובים? זה ממש חסר אחריות.
    הספק שמעוררת העדות של טלנסקי לא מותיר ברירא אלא לעצור את התהליך המבזה הזה כי במילא לא ניתן להרשיע על סמך עדות כזו.
    התיעוד של עדות לפני המשפט אינו יכול לשמש בדין פלילי. הסיפורים בתקשורת וההדלפות לא הם שיחרצו דין , לא אם מדובר בשופטים ששומעים מהעד עצמו ששמו לו בפה דברים.
    ולא סנדביץ' אלא סיפורים על העברת כסף מזומן לכיס הפרטי של רוה''מ.
    זו התפתחות משמעותית מאוד. עד שמודה בבית משפט ששמו בפיו דברים כדי להפליל את רוה''מ?
    זה מספיק בכל בית משפט כדי לגלגל את העד יחד עם התביעה מכל המדרגות.

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט וחגביו הביתה ומיד

      בשם הדמוקרטיה, 20/07/08 18:03

      כותב יקר,יש לך בעיה קשה בהבנה,טלנסקי הוא רק עד תומך,אתה צריך לפנות דחוף לרופא שיבדוק את הזכרון שלך,לאולמרט יש 8 פרשיות שאנחנו יודעים,כרמיה,בנק לאומי,כסף מזומן,חשבוניות פיקטיביות,ראשונטורס ועוד.אם לאולמרט היו קוראים בוזגלו מזמן היה בכלא.אני מפנה אותך לכתבה של בוך בnfc .תקרא ותשכיל.אולמרט לא זוכר,תקרא את החקירה במעריב,העם מטומטם,אולמרט צריך לעוף לכלא היום ולא מחר,הוא צריך לקבל מאסר עולם הפושע.

      הגב לתגובה זו

    • לאולמרט שמו מעטפות לכיס, וזה מה שחשוב. כל השאר, ספין (ל''ת)

      יובל, 20/07/08 18:11

      הגב לתגובה זו

    • יאללה לך תמכור ארטיק

      Avi Ecuador, 20/07/08 22:20

      עוד 0, הבחור הזה נתן מעטפות לאולמרט ואם אלה חבריו...

      הגב לתגובה זו

    • ביזיון שמאכר חמדן ומושחת הוא ראש ממשלה..

      אולמרט לך כבר, 21/07/08 04:48

      רק כדי שתבין איזה שטויות אתה כותב..
      את בגין לא חקרו גם לא את שמיר וכך הלאה ולפני..
      שם לא היו קופות אין ספור..
      לא אצל מסר & שולה..
      ולא אצל ראשון טורס..
      ומי יודע מה עוד.. חוץ מכרמיה וכל השאר..
      אז אל תבלבל לנו..
      מושחת יהיר כזה מקומו בכלא..
      אם טרלנסקי מבולבל או לא..
      כי ברור שגם מטלנסקי ינק אולמרט כמה שאפשר..

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    השיטה של אולמרט והשועלים שמגינים עליו

    Avi Ecuador, 20/07/08 17:32

    היא אותה השיטה שנהגו בנושא הרוצח סימפסון בארצות הברית, לפי הטביעה סמפסון רצח את אשתו והיו הוכחות חותכות לכך, מה עשו הסנגורים של סמפסון?
    הוכיחו שהרעיות לא נלקחו בצורה נכונה והוכיחו שהמשטרה השתמשה בשיטות לא בדיוק מתוקנות.
    סמפסון יצא זכאי והמערכת יצאה מוכפשת כשהעם הרגיש ברובו שסמפסון אשם!
    זה טוב???
    מה יותר גרוע השיטה או ששסימפסון רצח בכלל?
    את זה ינסו להסביר לכם העורכי דין של אולמרט.
    כן, כאן לא מדובר ברצח, מדובר בראש ממשלה ואיבוד עצמי של עם-הארץ לדעת.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אולמרט זה דוגמה לדור איך אפשר להיות בושה ודוגמא רעה

    Avi Ecuador, 20/07/08 17:20

    מסבירים לכם איך אפשר להפוך את אלה שעוזרים לך, תורמים לך, נותנים לך טובות הנאה לנוכלים כאשר אתה מקבל מהם ביקורות “חס וחלילה”.
    בקיצור הוא אומר לכם תלמדו לא לעזור ולא להקריב, אם יש מלחמה אל תהיו פריירים הוא מסביר לעם לעומקו של עניין; תשלחו את הבנים לחו''ל, אם יש לכם כסף תהיו האגואיסטים ואל תתרמו מכיוון שיום אחד לחמכם לא יצוף על פני המים אלא יהיה לכם למשא על פני המים ויטביע אותכם אם תיתנו אותו למישהו כמו אולמרט והשועלים שמסביבו ועוזרים לו, כשאתם בצרה ועומדים לטבוע יזרקו עליכם עוד משקל.
    כל אדם עם קצת יושר וכבוד עצמי היה מבין את הנזק שהוא גורם לעם לא רק במעשיו אלא בדוגמה האישית שהוא מהווה לדור צעיר ולעם.
    אולמרט והשיטה של השמאל ממאיסים על עם-הארץ את הארץ ואת הרצון וההיגיון להלחם עליה כשיש זבל כזה בשלטון ושצריך להקריב עליו ועל משימות סרק בנים ולהיות פריירים לאלה ששולחים את בניהם המשתמטים ללא לעשות אפילו צבא.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    הצעה למעריב- נא פרסמו שנית את התמליל מחקירתו של אולמרט שהופיעה הבוקר ב (ל''ת)

    nrg לטובת העובדים בבוקר שפספסו - זה חשוב!!!!!, 20/07/08 16:51

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    ל-34

    יעקב, 20/07/08 16:44

    מסכים איתך 100%
    אני רוצה רק להוסיף שאולמרט קנה את עולמו אצלי בזכות פרידמן ולמרות שמדובר בסהכ בראש ממשלה די מושחת פרידמן מצידי שווה הרבה יותר מהרצון הדי מוצדק לזרוק את אולמרט

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    ל-34

    יעקב, 20/07/08 16:43

    מסכים איתך 100%
    אני רוצה רק להוסיף שאולמרט קנה את עולמו אצלי בזכות פרידמן ולמרות שמדובר בסהכ בראש ממשלה די מושחת פרידמן מצידי שווה הרבה יותר מהרצון הדי מוצדק לזרוק את אולמרט

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    הוא צודק. המהות היא מעטפות הכסף המזומן

    טובה, 20/07/08 16:34

    והמטרות לשמן ניתנו.הפרטים הקטנים באמת לא רלוונטים.העקרון האם היה פה שוחד או לא זה העיקרון המנחה ולא איש זקן שמתבלבל מול כרישי חוק כמו זוהר ושו''ת

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מגיע לנו ר''מ כזה. זה העונש שלנו וזה הפרצוף של החברה שלנו כיום !!!!!!! (ל''ת)

    איפה מנחם בגין ???????????????????, 20/07/08 16:28

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    ביבונים. עוד יצא המרצע מן השק. ועוד נדע מי הוא בעל המזימות שחרש להפליל

    benzi. a, 20/07/08 16:26

    בעלי המזימות מהימין שחורשים מזימותיהם נגד הממשלה עוד יצא חרפתם ברבים . האליל שלהם ממילה לא יהיה ראש ממשלה והם עוד יהיו ללעג וקלס . הציבור לא כזה טפש כמו הביבונים .
    חרפת משפחת הקופים יוודע לעני כל.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אולמרט

    דוד לוי, 20/07/08 16:04

    רק עו''ד ציון אמיר היה מציל את אולמרט ואת כל המדינה מהבושות של כל הפולטיקאים המושחתים,

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    חקירת טלנסקי

    בלהה, 20/07/08 15:51

    לפי עניות דעתי כל מה שעושים עוה''ד של אולמרט זה להצדיק את הכסף הרב שהוא משלם להם האירוניה היא שכל הכסף הזה הינו כספים שטלנסקי העביר לאולמרט ומה שהיה חסר לו הוגנב וגונב מאיתנו. האיש הזה אולמרט הוא פשוט אדם מגעיל, כשאני רואה אותו בטלויזיה אני מיד עוברת לערוץ אחר או סוגרת. גם לפי הסקר שנערך היום מעט מאוד אנשים מאמינים לאולמרט ובהקשר לכך בזים לסוללת עוה''ד שמיצגים אותו שבשביל כסף מוכנים למכור את המדינה ולא מעניין אותם מה קורה או יקרה. אני מקווה שכל זה יחזור אליהם כבומרנג...

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    העובדה : אולמרט קיבל כסף והתעשר,אז שיילך לקיבינמט (ל''ת)

    אליפז התימני, 20/07/08 15:46

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    16 ו 17 עוד שעה מחתימים שעון

    רוהמיקולו, 20/07/08 15:44

    והולכים הביתה ממשרד ראש הממשלה.הם לדעתי סטודנטים שעובדים שם.אולי כעוזרים פרלמנטרים.טל זילברטיין,יועץ רוה''מ (נשמע מכובד עאלק..גועל נפש) אמר להם במשמרת בוקר :''אני רוצה לראות על כל כתבה נגד רוה''מ,לפחות שליש של תגובות אוהדות.אל תהיו ברורים מדי שלא יחשדו.העם סה''כ מטומטם והוא לא יבין ואנחנו צריכים להנחות אותו.את העם אנינמתכוון..המטומטם רציתי לאמר..''
    חבר'ה זה בסדר כל אחד והעבודה שלו..אני מבין.אני הייתי מעדיף להיות שליח פיצה ולא לעבוד שם.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    המטרה פרידמן !!! בזמנכם החופשי אל המטרה אש !!!

    רוני מרכז, 20/07/08 15:42

    אנשים לא מבינים שזה לב העניין , החונטה של באליטה מבית המשפט העליון בפועל או בדימוס מנסה להדיח את פרידמן , אז איך עושים זאת , הרי פרידמן הוא אדם ישר חזק , לא פרייאר כמו חיים רמון , ואז מנסים לחפש נקודת תורפה , ומי נקודת התורפה , אולמרט !!! , ידוע שאם אולמרט הולך , פרידמן עף , והמטרה הושגה , אולמרט איך הצלחת ליפול למלכודת שטמנו לך ?

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    הערה לגבי שינויים מסוימים בעדויות טלנסקי:

    אולמרט הביתה!!!, 20/07/08 15:40

    השינויים נובעים בחלקם מבעיית זיכרון או מהעובדה שטלנסקי עשה נסיון לא לסבך את ראש הממשלה דווקא. כך או כך את העיקר לא יכל טלנסקי להכחיש ולכן שיתף פעולה. אני מאמין שבבית המשפט דיבר טלנסקי אמת. אם החסיר פרטים הם רק יכולים לפגוע עוד יותר באולמרט. העובדות מגובות במסמכים והעובדה שאין לטלנסקי שום מניע אמיתי לפגוע בראש הממשלה - הוא הרי נגרר לכל זה מכוח המציאות שיצר אולמרט - מעידים כאלף עדים שאולמרט בצרה גדולה.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    יש לחתום עם אולמרט על עיסקת טיעון ובכך להפסיק עם כל הבזיון המתמשך הזה (ל''ת)

    זה מבייש את ישראל בכל העולם., 20/07/08 15:39

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ל 1 ''הכלכלן'' אדם חכם מתיחס קודם כל למקרו ורק אחר (ל''ת)

    ישראל, 20/07/08 15:39

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    וזה כל הסיפור. שאר הפרטים זניחים !!! לא יעזור דבר לפרקליטי הנכלולי. (ל''ת)

    עמי, 20/07/08 15:38

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    לטלנסקי אין שום אינטרס לשקר לאולמרט יש !!!!

    ישראל, 20/07/08 15:37

    אני מקווה שהשופטים לא ייחסו לפרטים הקטנים
    משקל יתר .... ואם כן המשפט מכור מראש

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    זמן החקירה

    מאיר, 20/07/08 15:37

    מענין יהיה לדעת מדוע צריך חמשה ימים לחקור את טלנסקי תשע שעות ביום ואת והחשוד הראשי חוקרים ארבע שעות .נכון שהוא ראש ממשלה.אבל זה לא פוטר אותו מחקירה.בושה שהם הופכים את העד לנאשם .אין אנו מדינה טוטולרית שהעומד בראשה יכול להטיל אימה על על עדים.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    זמן החקירה

    מאיר, 20/07/08 15:37

    מענין יהיה לדעת מדוע צריך חמשה ימים לחקור את טלנסקי תשע שעות ביום ואת והחשוד הראשי חוקרים ארבע שעות .נכון שהוא ראש ממשלה.אבל זה לא פוטר אותו מחקירה.בושה שהם הופכים את העד לנאשם .אין אנו מדינה טוטולרית שהעומד בראשה יכול להטיל אימה על על עדים.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אולמרט הבייתה

    רינת שלום, 20/07/08 15:36

    עייפנו ממשפטיו ועורכי דינו של ראש הממשלה המכהן, אהוד אולמרט. עייפנו מהשחיתות ההולכת ומתגלה יום אחרי יום, שבוע אחרי שבוע. עייפנו מחוסר כשרונו לנהל את המדינה ומהאסונות שהביא עלינו מאז מלחמת לבנון השניה. אנו מבקשים ממנו בחברות ובטוב, שילך כבר הביתה. היה לנו מספיק!

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    צדיקים מלאכתם נעשית ע''י צדוקים

    מני, 20/07/08 15:36

    מזלנו שיש עורכי דין המוציאים א_מת מן הצלע

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    את העברין חקרו שעתים

    לי, 20/07/08 15:35

    ואת טלנסקי .קשיש בן 70+ חוקרים משך חמישה ימים רצופים....תסבירו לי מי מאפשר כאלה דברים?..

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    ולמה נתת כסף מזומן - דוס מושחת ומגעיל - שירקב בכלא עם אולמרט! (ל''ת)

    אבי ישראל, 20/07/08 15:33

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    וועדת חקירה - צוו השעה

    אינקוגניטו, 20/07/08 15:31

    צריך להקים ועדת חקירה ממלכתית בשתוף מומחים מחו''ל, כיוון שלא ניתן לסמוך על שופטי בית המשפט העליון הרוצים בהפלת אולמרט ופרידמן.
    הועדה תבדוק את תפקוד הפרקליטות והמשטרה ותברר האם יש מקום להעמיד אנשים מגופים אלו לדין על תפירת תיק ושמוש בשקרים כמו במקרה רמון.
    המדינה נמצאת בצומת מסוכן. הפרקליטות והמשטרה מנסים להפיל את המשטר הדמוקרטי ולהקים ''דיקטטורה שיפוטית''

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מחפשת עו''ד אמיץ שחגיש בשמי ובשם אזרחי ישראל תביעה יצוגית נגד

    עדינה, השרון, 20/07/08 15:29

    ראש הממשלה כדי שיחזיר לנו, משלמי המסים את מיליוני השקלים שמשולמים לסוללות עורכי הדין שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    הסיפור בתמציתו-דין פרוטה כדין מאה-אולמרט, תפסיק לחשוב שהעם מטומטם....

    עדינה, השרון, 20/07/08 15:27

    הבן אדם אשכרה סחט את טלנסקי.מחר אולמרט גם ישים כיפה על הראש וימשיך לאמר שאינו יודע ואיזוכר פרטים כי טיפלו בקבלת הכספים ורישומם זקן+מסר.

    הגב לתגובה זו

    • די, בלי סיפורי הגננת יוכבד

      עדין, 20/07/08 15:44

      הפרוטה גברת היא במסגרת החוק ואין דינה כמאה פרוטות שניסו לתפול כאילו אינן על פי חוק.
      סיסמאות טובות למקרים הנכונים ולא למקרה של חוק ודין.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    אסור לאפשר למפיונר המושחת ולכנופייה שלו להמשיך ולהלך איימים על העד! חי

    ג'ינג'י = ת''א, 20/07/08 15:11

    חייבים להפסיק את הקרקס המתועב הזה!! מערכת המשפט השמאלנית האנטישמית הינה יד אחת עם המושחת והכנופייה שלו כי הם שומרים עליו כעל אתרוג! המושחת מנצל היטב את מעמדו ולכן חייבים ולאלתר לשלוח את המושחת לקבינימט ואז החקירה תתנהל בפרופורציות הנכונות שלה!!!

    הגב לתגובה זו

    • חייבים להפסיק את ההסתה והצייד שעושים הכתומים בראש הממשלה (ל''ת)

      תמרור עצור, 20/07/08 15:45

      הגב לתגובה זו

      • כשאולמרט ילך תלך גם המחאה - לפח הזבל של ההיסטוריה (ל''ת)

        עקרון, 20/07/08 16:53

        הגב לתגובה זו

      • Because of the tranfer........

        Dror davidson, 20/07/08 17:18

        זה העונש שמקבל הנבל על ההתנתקות והגירוש של יהודים מגוש קטיף.!
        שימו לב איפה כל המעורבים היום:
        חלוץ-עף מכיסאו,אריאל שרון-בתרדמת,כל הקצונה הבכירה שהשתתפה בגירוש-בחוץ,כל יוצאי הליכוד שתמכו-מרוכזים בקדימה המתרסקת עם תדמית שלילית הגרועה ביותר מיום הקמתה,קצב-נתפס עם המכנסיים,הירשנזון-גנב מושחת ונהנתן ציבורי-לפני כתב אישום,.......
        ואולמרט??????????בדרך לכתב אישום על גניבה!!!

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    אני כלכלן ולא איש משפטים אבל לקרוא נתונים זה המקצוע שלי

    ירום הלל, 20/07/08 14:58

    הנתונים המתבררים בעדויות מאוד לא מחמיאים לבכירי משטרה שיצאו בהכרזות על עד אמין.
    הוא לא אמין, הוא גם לא מרכזי וספק בעיני אם בכלל יש כאן תיק כי זה מתחיל להיראות תפירת תיק.
    אני לא יודע מה באמת יש למשטרה אבל ממה שיצא לאור עד עכשיו אני מרגיש אזרח מרומה.

    הגב לתגובה זו

    • לכלכלן, כדי שתבין, כדאי להכנס לחקירת אולמרט (ל''ת)

      שהתפרסמה הבוקר באתר nrg, 20/07/08 16:39

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    אתם קולטים, בסוף נאלץ להמשיך לחיות עם האולמרט הזה מסיבות טכניות

    רמי, 20/07/08 14:58

    זה אבסורד, ואני ממש לא מבין מה זה משנה אם הוא נתן את הכסף לשולה זקן או לאולמרט או לג'ידי, הוא נתן כסף, אולמרט לקח, סה טו!! אולמרט חייב לעוף!!

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מה שאנחנו רואות ורואים ושומעים זה די מעציב

    יפעת טילינגר, 20/07/08 14:56

    למה היה על המשטרה לקחת את הטלנסקי הזה ולהרוס יום זיכרון ועצמאות והשרות תוגה על המדינה וזה לפני ביקור של נשיא בוש לישראל בתקופה כל כך חשובה ולאחר חקירות בבית משפט טלנסקי יוצא שקרן ?
    מה כל המהומה נתנה למשטרה כנגד ראש הממשלה שמכהן טוב למדי.

    הגב לתגובה זו

    • יפעת טילינגר, תודה רבה לך. מש' אולמרט (ל''ת)

      הצ'ק בדרך, 20/07/08 16:17

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    ההבדל בין אולמרט למנחם בגין

    יוד אלף, 20/07/08 14:55

    א. אז ככה. אתמול שמעתי להפתעתי את דן מרגלית משבח ומפאר ומקלס את אולמרט על החלטתו להפציץ את הבור הסורי הגרעיני. ואינני מבין מה ההתלהבות. הרי ברור מעל לכל ספק שההפצצה נעשתה על דעת האמריקנים ובעזרתם האקטיבית . ואילו בגין המנוח נתן הוראה להפציץ את הכור העיראקי, ללא ידוע מראש את האמריקנים. ויותר מזאת ,כשחשש שפרס ילשין לאמריקנים..דחה את ההפצצה בחצי שנה. זה ההבדל בין מנהיג גדול לפישפש גדול.

    הגב לתגובה זו

    • מנהיג גדול? גדול מחזירי השטחים אולי...

      מוטי, אשקלון, 20/07/08 16:23

      בגין היה איש ישר, צנוע ואמין. בדיוק כמו גולדה מאיר, לוי אשכול, משה שרת ובן גוריון שקדמו לו, וגם רבין ופרס ביניהם. הם חיו בצניעות וגם אם הם חטאו פה ושם, זה היה עניין של זוטי-זוטות. ממש כך. כיום, הכל השתנה - ליכוד, עבודה, קדימה. בכל המפלגות הגדולות מתגלה השחיתות. אני לא רואה את ביבי יותר טהור מאולמרט, וגם לא את ברק. אולי קצב? זה מה שיש לנו כאן. והעובדה שבגין היה איש ישר ותם, עדיין לא עושה אותו מנהיג גדול. להזכירך, הוא החזיר יותר שטח מכל מנהיג אחר, והוא לא השכיל לשלוט בלבהבות של מלחמת של''ג הראשונה (260 הרוגים כבר בתוך כשבועיים). טול קורה מבין עיניך. ישר והגון לחוד, ומנהיג גדול לחוד.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    לעמוד בחקירה צולבת של פרקליטים הנלחמים בשיניים כמעט לחחים ולמוות

    זה ממש לא תענוג גדול!, 20/07/08 14:54

    לרשות פרקליטי-החרב של אולמרט עומדים משאבים וכוח אדם כמעט בלתי נדלים. הם נלחמים בשיניים על כל פסיק כיוון שלגבי שולחם (המשלם היטב ואולי אף במזומן) זהו קרב כמעט לחיים ולמוות. כאן ייקבע אם הוא פושע מורשע ונושא קלון ההופך לגוויה פוליטית טוטאללוס, או שיצליח לחמוק בשרלטנות ולעבוד על ביהמ''ש ובעצם על כולנו. איני מקנא באיש שנקלע לטווח חיציהם. מה גם שטלנסקי עצמו לא גרם לפתיחת החקירה נגד אולמרט, אלא נגרר בעל כורחו מתוך רשימותיה של שולה זקן.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    טלנסקי -סתם שקרן

    יונתן יקותיאלי, 20/07/08 14:54

    לאט לאט מקלפים את ''הבצל '' טלנסקי משקריו.

    הגב לתגובה זו

    • תאמר לי מי חברך- אומר לך מי אתה! (ל''ת)

      יורם, 20/07/08 15:26

      הגב לתגובה זו

      • גם בזה טלנסקי שיקר. אולמרט לא חבר שלו. טלנסקי חבר של ביבי ושל הכתומים

        סופר סתם, 20/07/08 15:47

        הוא בסה''כ היה גייס כספים אחד מיני רבים כמקובל וכחוק.
        לראש הממשלה חברים אחרים כפי שכולנו יודעים והם לא מקרב הכתומים והמסיתים.
        טלנסקי אמר - יש לאולמרט 200,000 חברים. טלנסקי לא אחד מהם.

        הגב לתגובה זו

        • מה זה חשוב ? חבר של מי ?

          עקרון, 20/07/08 16:55

          הסיפור הוא כסף מזומן לא רשום לכים

          הגב לתגובה זו

    • מתי יקלפו את אולמרט מעם ישראל ? (ל''ת)

      ציפורה, 20/07/08 16:54

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    התרגיל של היום לא הצליח למשטרה

    אלעד שרון, 20/07/08 14:53

    שחרור הפרוטוקולים נתפס אצלי ואצל חברים מהעבודה כהדלפה מגמתית של המשטרה המעידה על לחץ רב במחוזות מזוז ושותפיו

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    תיראו במה מתעסקים כאן , כאשר חרב מתהפכת

    חילוני חרד, 20/07/08 14:51

    המדינה האומללה הזו שקועה עד צוואר במדמנת אולמרט, וחבורתו, במה מתעסקים כאן ?!, עורכי הדין יורידו את המדינה הזו אל שאול תחתיות, בניצוחו של אולמרט הציני חסר המצפון, האיש הזה נחוש לדבוק בשררה ויהי מה, בכל מדינה מתוקנת האיש היה מזמן יושב ומחכה למשפטו , או ליתר דיוק יושב מאחורי סורג ובריח, מה בכל מתעסקים בקטנות הללו טלנסקי '' נישבר'' '' ניסדק'' בטהרן , וביירות, ובדמשק, ובעזה מכינים לנו מיתות שונות ומשונות, והנה כאן שקועים עד צוואר עם עורכי הדין של אולמרט, שאגב מי וכמה משלמים להם??!!

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ''נתתי לאולמרט מזומן וזה הסיפור''!!!!

    אזרחית, 20/07/08 14:51

    צודק ובפרט באם מגובה במסמכים ו/או עדויות נוספות. נראה לפי תמלול החקירה במאי של אולמרט שגם הוא ''שוכח'' ולא ממש מדייק. דרך אגב יהיה נכון עבור רובנו בחקירה מסיבית במידה והיינו חובים זאת אבל סביר להניח שבפרטים הקטנים לא במהות המעשה!
    מספיק עם הפארסה הזו.

    שתואיל התביעה להזדרז ולהגיש כתב אישום במידה ונדרש! נכון גם עבור קצב!

    יש עוד כמה נושאים ''פעוטים'' שדורשים את פתרונם במדינתינו ה''שלווה''....

    הגב לתגובה זו

    • גנב גנב אם ייתפס ויואשם משמע גנב אם לא משמע חכם יללה רדו כבר מהעניין (ל''ת)

      מוטקה גנב, 20/07/08 15:26

      הגב לתגובה זו

    • תוריד את הכיפה הכתומה בבקשה

      בקשה קטנה, 20/07/08 15:26

      רק נוקמי נקמת הפינוי מעזה עוד מאמינים בתיק הקורס ובטלנסקי המשקר

      הגב לתגובה זו

      • צדיקים - מלאכתם נעשית בידי אחרים,, נא לזכור את - ...

        כל כלב - בא יומו, 20/07/08 16:35

        1- אריק שרון

        2- עמרי שרון

        3- משה קצב

        4= חיים רמון

        5- דן חלוץ

        6- משה קראדי

        7 - יונתן באשי

        8 - אולמרט - הבא אחריהם

        הגב לתגובה זו

      • כתום ורוד , גנב.

        אהוד, 20/07/08 16:56

        זה רק שמות וצבעים

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    נמאס מאולמרט הנוכל

    אחד שאכפת לו, 20/07/08 14:43

    שיקח את עצמו,את הכסף שלו-והעיקר שלו נשמע ממנו יותר.לא אכפת לי יותר זכאי או אשם.העיקר שילך כבר וניפטר מהעלוקה הזאת.הוא לא קולט שהוא הבנאדם הכי מאוס במדינה הזאת

    הגב לתגובה זו

    • צודק ב1000 אחוז (ל''ת)

      איזי, 20/07/08 15:34

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    טפשות של סניגור או , אין להגנה שום עובדות שיפריכו את העדות ?

    ישמעאל, 20/07/08 14:41

    הסניגור מנסה בכל כוחו להוכיח לנו ולא לבית המשפט , שמדובר בעד בעייתי שמשנה גירסות בחקירות שונות ! הוא אינו מנסה להראות לנו את חפותו של אומללמרט ! הוא מנסה לומר לנו שהעד , אינו זוכר ולכן ממציא סיפור ! אבל האמת לא ניתנת להימחק ! לא חשוב אם מסר לאומללמרט 25000 או 30000 $ לחגיגת נסיעות לאיטליה וכן , לא חשוב אם זה היה בפסח או בחנוכה !

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    השטן נמצא בפרטים הקטנים

    אביחי, 20/07/08 14:36

    יכול להיות שטלנסקי דובר אמת.
    יותר מכף ככל הניראה שהוא נתן כסף לאולמרט.
    אבל משפט לא יכול לצאת מזה.
    במשפט צריך להציג עובדות, ראיות, עדים דוברי אמת.
    לא עדים שפעם אחת אומרים כך ואחרת כך אחרת.
    יכול להיות שטלנסקי מתבלבל, לא בזדון, כי אם מלחץ (של התביעה וההגנה).
    עדיין, זה לא מספיק.
    טלנסקי אומר שמה שחשוב זה שהוא נתן כסף לאומרט.
    נכון, זה מה שחשוב.
    אבל כל עוד טלנסקי אינו יכול לומר בוודאות באיזה אופן הוא נתן לו כסף, אין לדבריו כל משמעות.
    אין דבר כזה חצי עבודה, חצי עדות...

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    עו'ד מתעסק בתפל לא בעיקר.

    איציק, 20/07/08 14:35

    כך זה שיש במדינתנו יותר מדי עו'ד ןכולם בצורון לבן

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    עו'ד מתעסק בתפל לא בעיקר.

    איציק, 20/07/08 14:34

    כך זה שיש במדינתנו יותר מדי עו'ד ןכולם בצורון לבן

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    שאלות קשות בעקבות התערטלות מביכה + ק' נמצא בפרטים מר טלנסקי !

    אפrת, 20/07/08 14:34

    עירום זה בעיקרון דבר יפה. לפעמים עירום זו ממש אומנות. בפעם הזו ההתערטלות גרמה לי למבוכה רבה. קילוף השכבות נעשה לאט כשהקהל עוצר את נשימתו. מעין סטרפטיז. ממש סטרפטיז. שכבה ועוד שכבה שכיסתה את האמת העירומה נשרה אל הרצפה. שכבה ועוד שכבה הפכה את המציאות לשקופה ומאיימת, אפילו מפחידה. שכבה ועוד שכבה עד שנגלו השדיים מהם ינקה התקשורת את חלבה והאכילה אותנו בחלב החמוץ. מחלבות טלנסקי בע''מ עלולים להתחרות בקרוב ב''תנובה''. מעטיניו של חוקר היישר לצינור הנקרא טלנסקי וממנו השפריץ מגיע אלינו לבתים דרך רינו צוררים וירון דקלים למינהם (לא לפני שהם מוסיפים את הויטמנינים הרעילים שלהם למשקה).

    יותר מכל, צפינו היום בהתערטלות מנגנון החושך המשטרתי העושה באדם נכלולי שימוש לצרכיו.

    יותר מכל ראינו היום מול ענינו את מנגנון אכיפת החוק בחרפתו.

    ללדור למזוז ולדנינו יש סיבות רבות לדאגה.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    CROOK GO HOME

    gur, 20/07/08 14:28

    Mr Olmert,

    It is an embarassement to the State of Israel that you are the Prime Minister. It is an embarassement to the State of Israel to watch how you are putting down the main witness in your corruption scandal, the person who helped you and gave you money so you and your family could enjoy nice trips overseas, in envelopes full of cash, and now your expensive Lawyers are gilling him in court and trying to weaken his testimony which you know was true. And the most cruicial point in all of this is that you are using Tax Payers money for your defence. If an ordinary citizen in the State of Israel had this problem he would be obliged to go bankrupt to deal with this problem.

    We suggest to you, the people of Israel, to purchase a product that will release the glue from your Prime Ministers chair and go home and retire, you and your gouvernment have been a hug embarrsement to the State of Israel.

    Thank you very much each one of you who has taken the time to read this e mail and to forward it.

    STRONG ISRAEL

    הגב לתגובה זו

    • תגובה לענין. (ל''ת)

      אטרטו, 20/07/08 15:29

      הגב לתגובה זו

    • ישר כח (ל''ת)

      איזי, 20/07/08 15:32

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    אולמרט קיבל כסף מזומן נקודה

    איזי, 20/07/08 14:20

    קיבל כסך תפסיקו להציק ליהודי שפעם היה ציוני טוב תרם כסף גם למדינה לכו אחרי הירשנזון

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אלי זוהר הקומבינטור שותף אולמרט יחסל אותו בבית משפט

    אריק בך, 20/07/08 14:06

    מי שמתנגד לאולמרט, דווקא ישמח על החקירה הזו מאוד. היא מתנהלת בחובבניות, הגובלת ברשלנות חמורה של עורך הדין זוהר כלפי לקוחו. היא גורמת לאולמרט יותר נזק מתועלת. היא מפספסת את קו ההגנה המובהק שאילו אולמרט היה נוקט בו, זה היה מרוקן את כל המשמעות הפלילית ממעשי טלנסקי וראיותיו. היא גם שגויה מבחינה יחצנית (כלומר לא רק ''משפטית'' אלא גם ''תקשורתית'' היא מפספסת את העיקר ומחמירה במקום להיטיב עם הלקוח אולמרט).

    לדעתי, הטעות המרכזית של אולמרט היא להניח לאלי זוהר לנהל את החקירה הנגדית במקום להפקידה בידי עו''ד נבות תל-צור, שהינו מיומן יותר, מקצועי יותר וחכם הרבה יותר.

    המומחיות של זוהר היא לסגור קומבינות עם שופטים שהוא מקורב אליהם, מתחת לשולחן ובפגישות פרטיות וטעימות. זו בהחלט תכונה חשובה אצל עורכי דין צמרת במחוזותינו. אבל כדאי לאולמרט לזכור כי ''שופטים ירושלמים'' זו לא המלייה שבה זוהר מומחה, ומוסיה ארד היא לא מהסוג ההוא של השופטים שמעטפות וכיבודים וג'וב למקורבים יחליקו פסקי דין, כנהוג בזליגמניה התל אביבית (לירושלמים יש את הקומבינטורים שלהם. אבל מוסיה גם לא בכיס שלהם).

    5. החקירה הנגדית של זוהר נועדה לתקשורת. זה אולי טוב לטווח הקצר (כי התקשורת כבר ממילא די עוינת, וכי ממילא היא תיעלם לטובת הסנסציה הבאה כלעומת שבאה, אבל המשפט הפלילי יימשך. עם כל הטעויות של החקירה הנגדית הזו). על כן במישור הפלילי, החקירה של אלי זוהר איננה מועילה. אבל אין לבוא אליו בטענות. הוא עורך דין שטוב לקמבינות, ולא עורך דין מקצועי בתחום הפלילי. לכן גם אולמרט רצה שהוא יהיה יועץ משפטי לממשלה. כעת כולם יודעים מה השירותים שציפו ממנו לספק, אבל את זה אין לאף אחד אומץ לחקור.

    6. ההתנהלות של השופטים, ובראשם השופטת שאני כאמור מאוד אוהב ומעריך מוסיה ארד, שערורייתית, ודומה כי מחשש שתיוחס להם עוינות אינטרסנטית כלפי אולמרט, הם יוצאים מגידרם להתיר את רסן החקירה הנגדית לכדי הפקרות מוחלטת, ובכך הם גורמים נזק חמור ביותר לשלטון החוק ולסיכויים להלחם בשחיתות באמצעות עדים חושפי שחיתויות בעתיד.

    מוסיה יקירתי, עד כאן. שימי לזה סוף בבקשה. הגבלת אלי זוהר זה אפילו לא לרעת אולמרט אלא דווקא לטובתו. וכשאולמרט יבין את זה זה יהיה מאוחר מדי, אבל אפילו הוא, ולא רק שלטון החוק וטלנסקי, יהיו חייבים לך תודה גדולה אם רק תקיימי את חובתך השיפוטית ותאסרי כליל כל ניסיון להרחיב את מסע הדייג בעדותו של טלנסקי ולהופכו למסע צייד נגד טלנסקי עצמו.

    משה לדור, מני מזוז - עיזרו לה. ותעזרו לשלטון החוק להתגונן מפני הנורא מכל: שמה תשיגו (אולי, אני בכלל לא בטוח) הרשעה נגד אולמרט אבל תפסידו סיכוי להרשיע מושחת אחר כלשהו בעתיד, כי מי המטומטם שיפקיר א חייו כדי לעזור לכם, שזה בעצם לכולנו...?

    ראוי לזכור:
    בדיוק כמו שההתעלמות מעדויות על הארגזים עם המזומנים לאהוד ברק כשמנגד מחוללים מהומה על כמה מעטפות לאולמרט, מלמדת כי שוחד לנושאי משרה ציבורית איננו מעשה אסור בעיני קברניטי שלטון החוק, אלא בעיניהם הוא אסור רק למי שתומך בפרידמן, בעוד הוא מותר למי שתומך במתנגדים לו. הגישה המצערת הזו אינה מאפשרת לייחס לשלטון החוק את טוהר המידות המתחייב במלחמה בשחיתות, גם כשהם צודקים.

    זו מלחמה שבה על בית המשפט לא לחפש צדיקים גדולים אלא גנבים קטנים. ולכן על בית המשפט לא לסייע להתנקש בטלנסקי אלא לאפשר לציבור לדעת אם אולמרט גנב או לא. אם אולמרט קיבל מזומנים ששימשו אותו לטובות הנאה אישיות או לא. זו כל השאלה. וטלנסקי הוא רק האמצעי לענות עליה, ולא המטרה!

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק. די מזעזע מה שאמרת בקשר לקשר בין עורכי הדין והשופטים

      אני, 20/07/08 14:48

      למרות שכולם יודעים זאת.

      הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד - תגובה לעניין

      משפטן, 20/07/08 15:19

      גם אם לא מסכים ביחס לפרידמן

      הגב לתגובה זו

    • רצוי לקרוא ניתוח נכון ויפה לראיה של פרשנות חוקית. (ל''ת)

      עמיר, 20/07/08 17:25

      הגב לתגובה זו

    • מישהו ציטט בשמי חלק קטן ממאמר שלם

      אריק, 20/07/08 17:30

      תודה למי שציטט (רק חבל שהגיב בשם שלי).

      המאמר המלא פורסם כאן:

      http://www.nfc.co.il/Archive/003-D-30877-00.html?tag=16-39-07

      הגב לתגובה זו