• 94.

    הפקרה במקום התנתקות 2

    משה פלאם, 13/08/09 19:23

    לפי העיתון נקודה, הכוונה של רבים בשמאל/מרכז וכמסתמן מכתבות בעיתונים, נאומים ומאמרים, היא להעביר את הריבונות על יהודה ושומרון ל''ממשל פלשתיני נאור'', ולהשאיר את ההחלטה של היהודים שם אם לקבל את המשטר המקומי החדש, או לחזור ארצה. לא יפונה איש, אך גם לא תהיה יותר הגנה ישראלית על תושבים אלו.

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    לא ילך להם

    דני, 30/07/08 11:22

    יש דתיים שחושבים שחילונים הם עדר נבערים שאם יחשפו אותם לקצת ''אידישקייט'' הם יגלו את האור ויחזרו בתשובה.
    הם טועים.
    אני, ורבים כמותי, יהודים חילונים, גאים בזהות היהודית שלנו הרבה יותר מהברסלבים ההזוים ומנוער הגבעות הפשיסטי. היהדות שלנו היא הזרם שמוביל את היהדות כבר 100 שנה: הרצל, אינשטיין בן גוריון וכו'. אנחנו יהודים לא דתיים, וטוב לנו עם זה.
    השקפת העולם שהדתיים הללו מציעים מלאה באמונות טפלות ובכל מיני ישויות שמרחפות בשמים.
    אני ושכמותי יהודים חילונים גאים, ושום ריקוד בליל שבת לא ישנה את זה!

    הגב לתגובה זו

    • הזרם המוביל?

      שירה, 28/08/08 01:33

      הזרם שלדעתך מוביל את היהדות מת מזמן(הרצל אינשטין ובן גוריון), והיום לא נותרו לנו אלא מנהיגים מושחתים שמובילים אותנו למטה ומשקפים את פני החברה שמתפוררת מערכים. אני שמחה שטוב לך איך שאתה יהודי, אך אני חושבת שכדי לדאוג גם לדור הבא, צריך לחיות נכון על פי המסורת היהודית מדורי דורות, כי רק ככה היא נשמרת.

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    אם בתל-אביב תהנו מהחילוניות אז ה.ל.ל יעזרו לכם

    טומי, 30/07/08 01:24

    למצוא את האור.

    יש להם אתר נהדר http://www.hillel.org.il

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    אני מנסה לא להיות ציני

    אחד שיודע, 30/07/08 00:31

    אבל לצערי אני רואה מבעד לנחמדות ולחיוכים המזוייפים.
    האנשים האלה מעוניינים להשתלט על תל אביב, ועל כל המדינה.
    הם עושים את זה בהדרגה - קונים כאן בית, שוכרים שם דירה, פתאום יש עוד כמה משפחות ואוטובוסים מגיעים ואז צריך לבנות עוד בית כנסת ולהשתלט על עוד מתנ''ס..
    שיטת הסלאמי, והנקניק הזה מסריח.
    כי בסך הכל מה הם רוצים? שתהיו כמוהם, בדיוק, ותאמינו באותן אמונות כמוהם, ולמרות מה שהם אומרים בנחמדות, כן מפריע להם הסלולרי בבית כנסת והרכב בשבת והחופש האישי שלכם - וברגע שיוכלו, הם ינסו לקחת ממכם את הכל כולל יכולת החשיבה העצמית.

    אל תתבלבלו מהקוליות ומהחיוכים הנחמדים. מתחת למעטה הסבבה מסתתר לו שד דתי מסוכן מאין כמוהו, ששם עין על ילדיכם ויתפוס אותם בסמינר, תמורת חופן הבטחות וממתקים.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    מה ההבדל בינם לבין המסיון? ולמה במדינה שיוונית זה חוקי וזה לא? (ל''ת)

    ינון, 29/07/08 11:55

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    מה טובו אוהליך יעקוב, משכנותיך ישראל! חזקו ואמצו, הגאולה קרבה! (ל''ת)

    משה, 29/07/08 01:03

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    בשביל להכשיר לבבות צריך המון מלח גס

    נון, 22/07/08 22:58

    ורצוי גם אש צורבת.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    שווה!

    איש יהודי, 22/07/08 21:56

    הם יושבים בבוגרשוב פינת צפת.
    מקום מקסים!
    שווה לקפוץ לבקר...

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    עניין בכם

    ענת, 22/07/08 19:18

    היכן אתם ממוקמים, ואיך אפשר ליצור איתכם קשר??

    הגב לתגובה זו

    • לענת

      יאיר, 22/07/08 20:50

      ראי תגובה 83

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    לא לפחד כלל

    תל אביבית, 22/07/08 17:37

    והכי מצחיק שמי שעדיין שומר מרחק הוא מנכ"ל ראש יהודי בעצמו... תן דוגמא אישית!

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    היו מאחזים של כוללים ציונים בערים השונות עוד לפני ההתנתקות

    בקרוב הסרט על השילוב המוצלח בין הכולל הציוני בר''ג, 22/07/08 16:14

    היומרה הגרנדיוזית שככה תמנעו את ההתנתקות הבאה?
    ''כן. אנחנו יוצאים למסע התחברות קדם?התנתקות. אנחנו מאמינים שנתחבר ונחבר את האוכלוסייה בכל המישורים. נתחבר לארץ, נתחבר לקדוש ברוך הוא. זו התרופה הכי טובה נגד ההתנתקות - מעט יומרנית ולא מחוברת לגמרי למציאות
    אבל אנחנו תמיד בעד חלומות ענקיים ויומרות עצומות - רק כך ניתן באמת לקדם דברים

    ההצלחה המסחררת של פרויקט דומה ברמת-עמידר ברמת-גן תזכה בקרוב לסרט תעודי מרתק
    התסרעטאית והבמאית ענבר נמדר בעזרת הצלם המוכשר בועז (הסרט על הרב קליבך) מכינים סרט על יוזמה חינוכית מוצלחת במיוחד בה משתלבים באופן מאוזן והרמוני תלמידים מהשכונה עם ילדי משפחות הכולל של ישיבת ר''ג מדהים להווכח שניתן ליצור סינטזה מוצחלת ביותר בין תוכנית הלימודים בנוסח זילברמן לבין ה'מורי' בחדר התמני לבין תלמידים מבתים של רקע מסורתי שמאד רחוקים מיהדות תורנית חרדלי''ת עכשווית. מעניין לבחון מקרוב כיצד יוצקים תכנים מגוונים ליהדות בת-זמננו חיה ובועטת שהזעטוטים מכתה א' במבנה בי''ס הממלכתי דתי ז''ל בשכונה הם מיצגיו האותנטיים

    כלנו מחכים בסקרנות רבה בצפייה דרוכה שהסרט החם ה'חדר' של היוצרים המוכשרים במיוחד מקרב בוגרי 'מעלה' יצא מחדר העריכה ויציג פן מרענן חדש שפוי ומאוזן בשילוב החרדליות בקהילה עירונית תל-אביבת/רמת-גנית

    הגב לתגובה זו

    • סוף סוף ה סרט שלו חיכנו ולמענו סבלנו את סרטי הבוסר של בוגרי מעלה

      תיאטרון גדול מהחיים, 22/07/08 17:37

      העיר הגדולה מציעה שפע של הזדמנויות שאין בישוב נידח במרכז הגבעות
      "יש הרבה סיפוק לגור בעיר הזו, זה כיף", הם מודים, "אבל לא הגענו בשביל זה"
      אז אולי יצירת סרט תעודי על זווית חינוכית שונה שמשלבת בין כיווני תנועה לכאורה בלתי ניתנים לאיחוד - היא ברכה שמנשבת בין כנפי היוזמה העירונית-ציונית

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    ראש יהודי

    יאיר, 22/07/08 15:50

    לכל המעוניין באמצע השבוע כל ערב שיעורים ומפגשים בצפת פינת בוגרשוב כניסה מרחוב צפת. כל שבת תפילות וסעודות שבת ברחוב בר כוכבא 54 אוירה מדהימה.
    למי שרוצה יש אתר של ראש יהודי http://roshy.org/ יש שם גם לו"ח של כל הפעילויות וגם טלפונים ליצור קשר.
    מי שרוצה עוד פרטים שאין באתר מוזמן לשאול.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    פלורליזם והומניזם - לפלורליסטים והומניסטים

    מאיר אילן, 22/07/08 13:19

    עבודתה (הזרה)של הגבעה הרמה תהפךך לסודית ונסתרת כשבתואות ימ"ש

    הצורך בכסף מרעיל את התל אביבים כי הם משךמים חצי משכורת על שכר דירה ועל אוכל בזול אין מה לדבר בכלל.
    תמהה אני איך יתרגלו הכתומים לחדר ב 1000ש"ח אחרי וילה 6 חדרים גפן תאנה וזית עקור מהכפר השכן ב 600ש"ח. ובכן לפחות יוכלו לסוע ללוד ברכבת כדי לירות על עדרים של ערבים או סתם ללכת לשוק הפשפשים כדי להוך דוכנים ולהפליא במכות.
    קנאים מינים כופרים - איפה תחילתא דגאולה שלכם?

    הגב לתגובה זו

    • התבלבלת - מה קרה לך?

      תל אביבי, 22/07/08 15:59

      איני מבין מה הציניות ומהיכן השנאה הזאת. נראה שאת האויבים שרוצים להשמידך ושמפגעים בנו אפילו היום אתה מעדיף על מישהו שבדרכי נועם מנסה להתקרב ולהציע מה שיש לו וזו זכותו.
      נשמע שאתה ממש מפוחד מכך אולי אתה לא ממש בטוח בעצמך וגם חושב לפעמים שהחיים שלך די ריקים מתוכן אמיתי וההכרה הזאת מפחידה אותך ועושה אותך כל כך לא סובלני כלפי אותם אנשים (זה אתה שמדבר כל הזמן על סובלנות ואולי באמת זו סובלנות רק כלפי מי שחושב כמוך ולא מערער לך את השלווה המדומה שלך ומחייב אותך בקצת התבוננות וחשבון על חייך).

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    שחצנים! (ל''ת)

    מתנחלת, 22/07/08 10:20

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    מה זאת הכתבה המתנשאת הזאת?

    צופ, 22/07/08 01:42

    כל הכבוד להם. הם באים להפיץ את היהדות לא כאמצעי להנחלת האידיולוגיה שלהם, אלא כמטרה. הכתבה ממש באה מנק' מבט אובייקטיבית

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    אנשים מדהימים-מהיכרות אישית

    מור, 21/07/08 19:59

    המשפחות האלה באמת מדהימות. אנשים שחושבים איך לעשות טוב לאחרים!
    בלי כפייה ובלי כוחנות, פשוט רוצים להאיר ממה שיש להם.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    תל אביב - העיר עברית הראשונה??!?!??!?!??!?!

    אבנר, 21/07/08 13:51

    מי שההסטוריה שלו מתחילה מלפני מאה שנה אולי בשבילו תל אביב היא העיר העברית הראשונה.

    מי שמחובר להסטוריה של עמו יודע שחברון קדמה לתל אביב ב 4,000 שנה בערך!

    הגב לתגובה זו

    • תבדוק בתנ''ך ותראה שחברון לא הוקמה ע''י העברים

      חילונית, 21/07/08 17:37

      וזאת בניגוד לתל אביב

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    אוי לנו,לא רוצים את תל אביב חרדית

    עפרה, 21/07/08 11:23

    שלא יתחילו להרעיל לחילוניים את החיים עם הדת
    צריך ללכת קדימה ולא אחורה

    הגב לתגובה זו

    • הם ממש לא חרדים...לפני שאתה מדבר עליהם תדע מי הם! (ל''ת)

      תומך בהם, 21/07/08 14:31

      הגב לתגובה זו

    • הם ממש לא חרדים...לפני שאתה מדבר עליהם תדע מי הם! (ל''ת)

      אייל, 21/07/08 16:22

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    מה שאתם עושים

    ירושלמית, 21/07/08 10:49

    זה טוב, כי ככה סוף סוף ייראו שלדתיים אין קרניים, שהם שכנים מאוד נחמדים, שהדת לא מדבבקת, אלא את מי שרוצה להידבק.\\
    ייש כח!

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    אין על האנשים האלה,בהצלחה!!! (ל''ת)

    אוהבים אותכם, 21/07/08 10:32

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    נודניקים מתנשאים,סליחה אבל זה המצב (ל''ת)

    .יעל ירוש, 21/07/08 09:06

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    שיבואו לחיפה שהיה קונטרה לזרים בחיפה. (ל''ת)

    פצצת אטום, 21/07/08 08:04

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    אל תתנו לאנשים כאלה להחזיר אתכם בתשובה.

    תומי, 21/07/08 01:56

    מי שחשב שלברוח מירושלים ומהשתלטות החרדים והדת זה הפתרון - הכתבה הזו מוכיחה לו עד כמה מטופש היה המעשה שהוא עשה. אנשי הדת יפלשו לכל מקום אם לא יציבו להם גבולות באופן פעיל.(ולא - לא שכחתי שאלה חובשי כיפות סרוגות ולא חרדים)
    אנשי דת כאלה חיים לפי ספר חוקים בן 2000 שנה ששמו ''ההלכה''. ציות עיוור לספר החוקים הזה הוא בעדיפות ראשונה אצלם, גם אם לא כל הדתיים מודעים לכך. ההלכה היא בעינהם דברי אלוהים חיים, הקודמים למוסר האישי.
    זאת הדת והם הקורבנות הכי תמימים שלה.
    אם המדינה תנוהל לפי הדת הזאת - היא לא תאריך ימים.
    לכן - קבלו אנשים אלה כפי שהם (סה''כ הם לא עושים זאת מרוע), אך אל תתנו להם להחזיר אתכם בתשובה.
    רוצים רוחניות? בשמחה! אני בעד. יש בימינו דרכים הרבה יותר טובות, הומאניות ומאושרות לרוחניות יצירתית, אלוהית ומעצימה.
    רוחניות היא כל דבר מלבד ציות עיוור לפקודות.

    הגב לתגובה זו

    • צודק בהחלט

      עפרה, 21/07/08 11:25

      הם אוהבים לשכנע,להפחיד ועוד
      שלא ישתלטו על תל אביב,

      הגב לתגובה זו

      • חחח לא יעזור לכם נשתלט עליכם ועל מוחיכם הא הא הא

        בגרמנית אתם נשמעים יותר טוב, 21/07/08 12:20

        תל אביבים מסכנים . פרוצים בעריות רוצחים במועדונים ומתים ממנות יתר או מאונס של השכן

        הגב לתגובה זו

        • ואותך זה מצחיק - אתה באמת יהודי טוב... כיפה זאת לא תחפושת! (ל''ת)

          עופרר, 22/07/08 08:42

          הגב לתגובה זו

  • 71.

    מענין שלמשוך אנשים הם מראים ברסלב וחסידות (ל''ת)

    הם בעצמם מודים שלהם אין מה להציע, 21/07/08 00:10

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    כל הכבוד מזל שיש אנשים כאלה בעם שלנו (ל''ת)

    אייל, 20/07/08 23:46

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    תחזרו לשטחים שלכם, לאיכות החיים שלכם - עיזבו אותנו בשקט, בחייכם

    הרב אביב, 20/07/08 21:37

    הרבה שסי''ם לא הבינו מה זה קונצנזוס בין חילוניים ודתיים. הם ניצלו את כוחם במועצת העיר כדי לכפות את עצמם על החילוניים ושרפו כל גישרון וכל שביל עיזים בתהום הפעורה בין שני העולמות. אז עכשיו אתם באים? איפה הייתם לפני ההתנתקות בגוש קטיף? למה רק עכשיו כשיש ממשלת אימים פשרנית? תעשו טובה,
    חיזרו לג'בלאות הטרשים ולבר'ה של שלום עכשיו שבאים לבקר כל שישבת, תנו לנו ללגום את הבירה בשקט, עד הטיל הראשון של אחמדיניג'אד.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    כל הכבוד להם!!! (ל''ת)

    נעמי, 20/07/08 21:35

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    לא רק אנשי יוש ולא בכל גוש דן

    אמנון, 20/07/08 20:18

    לא רק אנשי יו''ש רואים בתל אביב כפי שתיארתם אלא גם רוב אנשי המרכז שמחוץ לעיר המזוהמת ובדאי תושבי הנגב והצפון.
    ועוד אנשי יו''ש אינם מדירים את רגליהם מגוש דן אלא, העיר תל אביב בלבד.
    נא לא לנסות לעוות את המציאות.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    איך פתאום סנסנה הפכה להתנחלות?

    מה?, 20/07/08 20:00

    היא בתחומי הקו הירוק

    הגב לתגובה זו

    • ממש לא, הם מעבר לקו הירוק! (ל''ת)

      נחמיה לוי, 21/07/08 09:08

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    כשנוסדה ת''א היו בה מאות בתי כנסת פעילים - כמו בני ברק היום... (ל''ת)

    זונת אמריקנים, 20/07/08 19:55

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    רועי שרון. מי שמך להחליט היכן לב הבועה? (ל''ת)

    יעקב אפרים, 20/07/08 18:39

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    מי מממן את ההחזרה בתשובה הזו של חילוני תל אביב (ה''חמורים'') בלשונם.?

    יוד, 20/07/08 18:02

    ממה הנל יתפרנסו ויגדלו את ילדיהם הרבים? איזה חילוניים הם יחבקו ויחזירו אלפיים שנה לאחור ? איך הם ישלבו אלהים והלכה דתית ששונאת את החילוני ,הזר ומדכאת נשים ?

    שנאמר: ובא לציון גואל.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    לכל המתנגדים שחיים על סטיגמות...לפתוח קצת את הראש

    חילוני תושב מרכז, 20/07/08 17:19

    קודם כל לפני שאתם שופטים אותם,תדברו איתם.
    כל התגובות השליליות כאן מבוססות על סטיגמות.
    אני אישית הכרתי את האנשים הנהדרים האלה בהודו ובארץ והבנתי שניתן ללמוד מהם הרבה מאוד(גם אם לא מסכימים איתם פוליטית).
    הם בידיוק מה שחסר למדינה כרגע:לתרום לדרך שמאמינים בה ולא רק להיות בצורה אגואיסטית.
    למשל תראו כמה הם מיוצגים ביחידות הקרביות של צה''ל ביחס לקבוצות אחרות...זה לתרום לכלל ולא רק לעצמו.
    ולכל אלה שחושבים שהם חיים בת''א בחינם,לכו תראו כמה כסף משקיעים ארגונים כמו ראש יהודי/לב יהודי כדי שיהיה בית חם לישראלים בהודו.

    הגב לתגובה זו

    • זה לא ענין של סטיגמות

      עפרה, 21/07/08 11:28

      החילוניים בתל אביב רוצים לחיות וטוב.
      מסעדות פאבים,בתי קפה ועוד
      אם הם ישתלטו על תל אביב,הם יתחילו לדרוש שיסגרו הכל ולזה בטח שלא נסכים

      הגב לתגובה זו

      • אתה טועה ובגדול,הם סובלנים מאוד וממש לא מנסים לכפות את הדת

        חילוני תושב מרכז, 21/07/08 16:30

        לחשוב שכל דתי מנסה להחזיר בתשובה או לסגור את הפאבים בשישי בערב בת''א זה גם סטיגמה.
        לך תכיר את האנשים האלה ותראה שהם ממש לא מה שאתה חושב.

        הגב לתגובה זו

        • אבל כאן המייסד שלהם אומר שהמטרה להחזיר בתשובה

          אורן, 21/07/08 22:32

          תקרא שוב את הכתבה.

          הגב לתגובה זו

          • לא רק שקראתי את הכתבה גם הכרתי אותם מקרוב

            חילוני תושב מרכז, 23/07/08 00:42

            הם לא מנסים להחזיר בתשובה,הם בחיים לא יגידו תשמור שבת תניח תפילין או דברים אחרים בסגנון הזה.
            מה שכן אם אתה מעוניין ורק אם אתה מעוניין,אפשר להצטרף למפגשים שלהם ולטעום קצת מהיהדות כגון הדלקת נרות בשישי אחורות חגיגיות.מה שהרבה חילונים(כמוני!)לא הכירו.
            אני אומר את זה שוב אל תתייחסו אליהם על פי הסטיגמות שקיימות.הכרתי אותם בהודו ובארץ ועוד לא ראיתי אף אחד(ימני או שמאלני דתי או חילוני)שלא העריך את הדרך חיים שלהם...דרך של תרומה לאחרים.

            הגב לתגובה זו

  • 61.

    רוב צעירי שינקין שרתו בצהל ומשרתים.הבעיה זה 50000שסניקים וחרדים בגילים

    18-21 שלא משרתים ולא עובדים הם סוג של טפילים.הכל.., 20/07/08 16:47

    בגלל שיטת הממשל שמאפשרת ריבוי מפלגות כאילו המדינה זה גבאות של בית כנסת בגולה.

    הגב לתגובה זו

    • ומה שהכי מעצבן....

      עופרר, 20/07/08 17:58

      שהם מצביעים בשבילי אם לצאת למלחמה ( מוצדקת או לא מוצדקת)כל עוד ילדיהם ומשפחותיהם יושבים בבית ורואים את המלחמה דרך ה טלווזיה ( ויש להם טלווזיות!!!)
      אז בנושאים ביטחוניים - אין לתת למשתמטים להצביע!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • שטויות

        ע, 20/07/08 18:30

        בס''ד
        עופר אתה כנראה לא יודע שהאנשים שאתה מדבר עליהם הם אנשים שמשרתים בצבא בדיוק כמוך!!
        אתה מערבב בין החרדים לדתיים לאומיים שעושים צבא ומילואים...

        הגב לתגובה זו

        • אני מבין, לא התכוונתי לדתיים הלאומים - מצטער אם פגעתי במישהו! (ל''ת)

          עופרר, 21/07/08 10:29

          הגב לתגובה זו

    • מר 61 האינטיליגנט, האנשים האלו שאתה מדבר עליהם

      דתיה לאומית, 20/07/08 19:38

      שרתו בצבא הרבה יותר ממה שאתה וחבריך השנקינאים שרתו ביחד. וביחידות הכי קרביות,אלו אנשים מדהימים עם נתינה אדירה לעם ולאדמה שהם אוהבים ופשוט לא אגואיסטים כמו כל השאר. הם הציונים האחרונים שנשארו. כל השאר היו מעדיפים את אוגנדה!

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    מה הקשר הין יהדות והמתנחלים, הם הרי מתכחשים לכל ערך יהודי חוץ מפולחן (ל''ת)

    לאומנות פרימיטיבת של גויים, 20/07/08 16:38

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    אם לא נעצור את המגמה המסוכנת הזו נתעורר באיראן!!! (ל''ת)

    עינת, 20/07/08 16:28

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    יש חוק נגד מיסיונריות. (ל''ת)

    אסי, 20/07/08 16:13

    הגב לתגובה זו

    • נכון! נכון! נכון! (ל''ת)

      דב, 22/07/08 15:32

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    ואם מחר אני אעבור ליצהר ל''הכשיר'' את הלבבות לנסיגה?

    אזרח, 20/07/08 16:04

    מישהו יתן לי?
    אתם נהנים מחופש הבגיטוי החילוני וה''שמאלני''
    עד תום-אבל מהצד השני- 0 סבלנות

    הגב לתגובה זו

    • בחירה חופשית

      נ, 20/07/08 18:33

      האנשים הטובים האלה שבאים לקרב לבבות לא מתוך כפייה אלא מתוך שמחה ומי שרוצה פותח בפניהם את הדךת ומי שלא אז לא אין כפייה יש דיבור אל הנפשות והלבבות וזה מה שינצח פה בעם שלנו. אהבת חינם בלי קשר לדת זה מדהים ומרגש מאוד וכדאי לראות זאת בצורה חייובית ובריאה.

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    אנשים מדהימים!!!איזו שימחה לראות אותכם גם בת''א (ל''ת)

    שלומי(תל אביבי), 20/07/08 15:53

    הגב לתגובה זו

    • מה כל כך ''מדהים'' בהם?

      שרי, 20/07/08 16:08

      מה מדהים!!!? עם שלושה סימני קריאה!!!
      מה עושה אותם כאלו מדהימים. ברצינות,תענה, כי כנראה פספסתי בגדול פה

      הגב לתגובה זו

      • צא מהבועה,לך תכיר אותם ותראה! (ל''ת)

        שלומי(תל אביבי), 20/07/08 17:23

        הגב לתגובה זו

      • תשובה לשאלתך

        שלומי(תל אביבי), 20/07/08 18:37

        אני אישית הכרתי את האנשים האלה בכמה נסיבות שונות וכל פעם נדהמתי מהם.
        קודם בצבא כששירתתי בשטחים,היו מארחים אותנו בבית כאילו אנחנו ילדיהם.
        וכששירתתי בצפון בוא נגיד שהקבלת פנים של הקיבוצניקים הייתה קצת שונה.
        לאחר מכן הכרתי אותם בטיול בהודו,אנשים שבאים עם משפחותיהם לשליחות במקומות מנותקים לחלוטין.ושמקבלים באהאבה את כל הישראלים ולא מעניין אותם אם אתה ימני או שמאלני,דתי או חילוני.
        חוץ מזה אני עד היום עושה מילואים,ואני רואה שהם אלה שתורמים הכי הרבה ליחידות הקרביות(ואני אומר את זה בצער הייתי מעדיף לראות גם את התל אביבים ביחידות האלה).
        בקיצור,אני לא מתנחל ולא מתכוון להיות אבל אני מאוד מעריך את הדרך חיים של האנשים המדהימים האלה...הם פשוט יודעים לתרום!!!

        הגב לתגובה זו

  • 55.

    אוקיי. אני נוסע לפריז. להכשיר לבבות. (ל''ת)

    au revoir, 20/07/08 15:41

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    לא להתרגש מהמגיבים השליליים- תמיד היה רוע ושנאה בתוך עמנו

    ירון - תל אביב, 20/07/08 15:26

    ולצערי גם עכשיו צריך להתמודד עם הרוע והשנאה של אנשים מסויימים כלפי אותם ''מתנחלים''.
    אבל צריך לזכור שהרוע לא מחזיק מעמד לאורך זמן או שהוא עובר צד או שהוא נעלם

    הגב לתגובה זו

    • רוע נמצא אצל גזענים ומחרחרי מלחמות - זה בצד שלכם! (ל''ת)

      עופרר, 20/07/08 15:53

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    שמח לשמוע שחלק מיהודי פלשתין עולים לישראל (ל''ת)

    לעודד את העליה! לתת להם סל קליטה!, 20/07/08 15:21

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    ראש יהודי - אנחנו אוהבים אתכם (ל''ת)

    תל אביבית, 20/07/08 15:17

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    מי מממן אותם.

    שלום, 20/07/08 15:17

    מי מממן את החברה האלה? הם עובדים? לומדים בישיבה?

    האם גם אותי יממנו, אם אקים מאחז בשכונה דתית על מנת להראות לדתיים את אור ''החילונות והחופש''.

    הגב לתגובה זו

    • תהיה בטוח שלא האיחוד האירופי

      אילן, 20/07/08 16:18

      מממנים אותם משפחות דתיות שתורמות 180 ש''ח בחודש

      הגב לתגובה זו

    • אל תדאג, גם אתה ממן אותם ללא ידיעתך.. העובד והיגע ממן את התמהוני העצל! (ל''ת)

      עופרר, 20/07/08 18:07

      הגב לתגובה זו

      • עופר , עופר . כמה שנאה ??? תנוח ...... (ל''ת)

        אביבית, 21/07/08 12:24

        הגב לתגובה זו

        • אני נח בין שתיים לארבע

          עופרר, 22/07/08 08:00

          ושמדברים על שנראה - עדיף תיהיו בשקט!!

          הגב לתגובה זו

    • מה זאת אומרת???

      ב, 20/07/08 18:35

      הם אנשים עובדים שמפרנסים משפחות ושיהיה לך ברור הם שרתו בצבא בדיוק כמוך!!!

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    מי שמוכן לכלות את שנותיו במלחמה בהיסטוריה, שיהיה לו בסבבה

    אבל יש לזה מחיר אישי ומשפחתי, 20/07/08 15:12

    עוד 20-30 שנה אף אחד לא יזכור את ההתנחלויות האלה, כמו שאיש לא זוכר את נביעות ודי-זהב עוד מעט גם את נצר חזני ופאת שדה. זה כל כך פאתטי ואידיוטי. תנו כבר לגמור את הסכסוך הזה כבר, למען ילדינו, עמנו, חיינו. אם צריך לשבת בשטחים בגלל איומים בטחוניים זהו התפקיד של צה''ל, לא של המתנחלים ההזויים שחושבים שיש להם מונופול על אלוהים. כאילו שלאלוהים איכפת מאיזה מאחז בשום מקום יותר מאשר מיליוני רעבים באפריקה או ילדים נטושים בברזיל. העונש הכי נורא שהאנשים האלה יקבלו ביום מן הימים הוא שבעוד 30-40 שנה הם יסתכלו על עצמם ועל מסלול חייהם במבוכה וגיחוך. אולי אפילו בושה, לנוכח המקלות שהם תוקעים בגלגלי התהליך המדיני מזה 30 שנה. 30 שנה, פסיק בהיסטוריה, מי יזכור אותם בכלל. הצלבנים היו פה 200. והם מסכנים את קיומה של מדינת ישראל שאנחנו מקוים ומאמינים שהיא תהיה פה לנצח.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    ברוכים הבאים וברוכה היוזמה !

    פנדה, 20/07/08 15:02

    תגיעו בהמוניכם, תל-אביב זקוקה לקצת נשמה... אתם תתפלאו כמה תומכים תמצאו כאן, גם כאלה עם ג'וינט בזוית הפה שלא הולכים לבית-כנסת אבל אוהבים את היהדות ואוהבים את המדינה. חבל רק שלא נתנו כאן כתובת, טלפון או כל אמצעי קשר אחר...

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    ההתנתקות הבאה בלתי נמנעת

    רון, 20/07/08 15:02

    כי כדי להגיע לשלום ולמנוע מדינה דו-לאומית
    חייבים לצאת מהגדה.

    הגב לתגובה זו

    • ל48 (תש''ח). מדוע את נגד מדינה דו לאומית?

      משה פלאם, 13/08/09 19:37

      נא הסבירי.

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    התחלויות - פצע בלב האומה - יאללה לפנות ומהר! (ל''ת)

    ירון, 20/07/08 15:02

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    בואו בהמוניכם!

    תלאביבי, 20/07/08 15:00

    בשם תושבי תל אביב אני מקדם בברכה את המתיישבים החדשים וקורא לחבריהם להצטרף אליהם בהמוניהם ולהתנחל בלבבותינו. בע''ה במהרה בימינו יעברו כל המתנחלים לתל אביב וימנעו את הצורך בגירוש הבא!!! אמן כן י' רצון

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אל תדאגו נחזיר אתכם בשאלה. (ל''ת)

    אבי, 20/07/08 14:49

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אנו קיבוצניקים, ואנחנו מעריכים את המתנחלים מאוד על הנתינה שלהם למדינה (ל''ת)

    משפחת אבני, 20/07/08 14:48

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    הבעיה שלנו עם המתנחלים:

    יוני, 20/07/08 14:43

    הם גזענים, גוזלי אדמות, גוזלי כספי ציבור ומאמינים באמונות תפלות כמו אלוהים, בזמן שהכל במסווה של צדקנות ו''מלח הארץ'' עאלק.

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק! כל מילה אמת (ל''ת)

      שמאטעס לוחמני, 20/07/08 15:25

      הגב לתגובה זו

    • בגרמנית זה נשמע הרבה יותר טוב (ל''ת)

      סטודנט בטכניון, 20/07/08 18:57

      הגב לתגובה זו

    • הבעיה שלנו...

      יואב, 21/07/08 22:24

      חביבי, ממרום שנותי אני יכול לומר לך שהחיים שלנו פה על הפלנטה לא יזוזו על ידי דיבורים אלא במעשים. 160 אלף יהודים שגרים בישובים פורחים מצד אחד ומצד שני לא חיים באיזו בועה ותורמים לכלל... מה אני אגיד לך עם כאלו בעיות מי צריך חיים טובים...

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    חבל על זמנכם ,להתיישב בכל מקרה רק בתחומי הקוו הירוק !!!

    ס''ט ספרדי טרוד,אתיאיסט/דמוגרפיסט, 20/07/08 14:32

    או לספח הכל, ולתת מלוא זכויות האזרח גם לישמעאלים,וכך ישיגו רוב בבית המחוקקים ( שתהפוך הכנסת לשעבר).הכתומים ובל''ד חותרים לאותה נקודה.
    ''אפילו בדרום אפריקה בוטל האפרטהייד''

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אני שמח שהם באים

    חילוני, תל אביב, 20/07/08 14:26

    שיראו קצת אנשים נורמליים שחיים חיים נורמלים ויבינו שרק הם נמצאים בסרט המשיחי שהאכילו בו אותם בבני עקיבא. אני חושב שזה יפחית מהחשיבות העצמית שלהם ויעזור להם לקחת את עצמם בפרופורציה.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ל-23, הם משלמים את שכר הדירה

    אחת שיודעת, 20/07/08 14:20

    לכן זו מסירות מאד גדולה מצידם להגיע.
    זה תקף לכל הגרעינים שהוקמו בתוך הערים.
    הנטל של שכר הדירה הוא גדול, ולכן ההערכה גדולה יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    קודם כל - אין אלוהים!

    דוד, 20/07/08 14:19

    מעבר לכך, ברוכים הבאים! אפשר לדבר על מה שאתם רוצים.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    הדבר היחיד שאני יודע הוא שאלוהים זה המצאה של בני אדם (ל''ת)

    יורם, 20/07/08 14:19

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    לא רוצים אותם כאן (ל''ת)

    יהל, 20/07/08 14:18

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ישיגיע הפינויי תקראו לחיילנו נאצים?? לא נשח ולא נסלח!! תתביישו! (ל''ת)

    עופרר, 20/07/08 14:17

    הגב לתגובה זו

    • אם זה נראה כמו ברווז, הולך כמו ברווז ומגעגע כמו ברווז

      יואב, 20/07/08 17:40

      זה כנראה ברווז.

      פשעי שנאה הם לא רק רצח עם. גם גירוש אנשים שלא פשעו (ולא היו חלק מהאויב) הוא פשע נגד האנושות. תלמד קצת משפט בינלאומי.

      לא נשכח ולא נסלח.

      הגב לתגובה זו

      • נאצים לא רק גירשו אנשים לידעתך... יואב המלומד?? תתבייש לך ..

        עופרר, 20/07/08 18:02

        להשוות יהודים, חיילים, לנאצים.
        בגלל זה שונאים אתכם, כי שנאתכם לא יודעת גבול!!!

        הגב לתגובה זו

  • 35.

    מה יעברו בית,בית?!ישכנו את התל אביבים להצביע ביבי והוא דווקא יפנם מישע (ל''ת)

    כב2003-5ממשלת שרון/נתניהו/פרצס/לפיד/מח''ל&קדימה++++, 20/07/08 14:14

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    טיפ למנהיגי הציונות הדתית:

    אורן, 20/07/08 14:04

    שלב ראשון להתנחל בלבבות של החילונים הוא להפסיק לנסות לשנות אותם ולהחזיר אותם בתשובה. האם הייתם מעוניינים שגרעינים חילוניים יתיישבו בהתנחלויות של דתיים במטרה מוצהרת להחזיר את התושבים בשאלה ולהכשיר את הלבבות שלהם להתפנות במקרה של הסדר?
    שלב שני - להפסיק לנסות לכפות על הציבור את השקפותיכם המדיניות באמצעות הקמת יישובים בניגוד לחוק באזורים שבמחלוקת והגדלתם.
    אני בטוח שכוונותיכם טובות וגם זכותכם להתיישב איפה שאתם רוצים, אבל הגישה שלכם יוצרת תחושת איום ועשויה להשיג את ההיפך ממה שאתם מתכוונים.

    הגב לתגובה זו

    • תפסיק לבלבל במוח

      גבי, 20/07/08 14:54

      אתה מוזמן ללכת לשם למקומות שלהם הם הגיעו אלינו אולי אתה מפחד להקים שם קבוצה חילונית במקום שלהם כי אתה יודע שהקבוצה שלך לא תשרוד אחרי שבועיים אתה תעשהתפנית
      הם אנשים טובים עם אידיאלים נכונים עדיף שהם ילמדו את הילדים שלי מאשר אתה תעשה את זה
      לחפש רוע תמיד אפשרתמצא את הדברים החיובים שבהם

      הגב לתגובה זו

    • עצות אחיתופל...

      פנדה, 20/07/08 15:05

      עצה שהייתי נותן היא לא לקבל עצות ממי שמייצג מיעוט אוטו-אנטישמי הולך ונכחד... כמו שאתם רואים יש לכם הרבה עבודה לעשות, אבל לא מול טיפוסים כאלה - הם כבר פתולוגיים, לא תצליחו לשנות אותם - אבל בהחלט צריך לחסן את האוכלוסיה הכללית נגד וירוסים חברתיים כמו הכותב מעלי. כשהם יפגשו אתכם ויראו שאתם בני אדם הם יהיו מחוסנים נגד תעמולה אנטישמית שטיפוסים כאלה מנסים להפיץ.

      הגב לתגובה זו

    • הכל נכון - למעט זכותם להתישב בכל מקום, זו אדמה פלשתינית, המעט שנשאר

      התישבות - זמנית - בזכות כידוני צה''ל, 20/07/08 15:18

      וכידוני צה''ל הם מה שיפנה את ההתישבות הזו בבוא העת במטרה להחזיר את האדמה לבעליה. מה לעשות, יש ישראל ויש שטחים. והקו הירוק חי וקיים (אם נצליח להזיז את הקו לגדר ביום מן הימים מה טוב, מן הסתם ביחס ליישובים הגדולים בתוך הגדר נצליח. כל היתר הוא אשקרה במעמד של שטח כבוש ושהייתנו האזרחית בו זמני לחלוטין והתישבותנו בו בלתי חוקית.

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    וואוו, כל הכבוד להם !!! אני מת עלהם !!! (ל''ת)

    צפוצפוני, 20/07/08 14:01

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    ל-23 השכ''ד מגיע מהכיס שלהם

    שוכר, 20/07/08 13:59

    להם אין מממנים חיצוניים כמו לשלום עכשיו.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    כ-ל ה-כ-ב-ו-ד! (ל''ת)

    ליאור, 20/07/08 13:56

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    הם שמים פס על הרמב''ם שעל האדם להתרחק מהפריצות ככל האפשר

    _^_^_אדם_^_^_, 20/07/08 13:55

    אפילו עד כדי הגעה למדבר!!!
    ועוד יש משנה מפורשת עם אחד מהתנאים שאמר אם ישלמו לי כל הכסף שבעולם איני גולה אלה למקום תורה!!!

    הגב לתגובה זו

    • באמת?

      גבי, 20/07/08 14:56

      הם גם שמים פס עליך

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    הם שמים פס על הרמב''ם שעל האדם להתרחק מהפריצות ככל האפשר

    _^_^_אדם_^_^_, 20/07/08 13:55

    אפילו עד כדי הגעה למדבר!!!
    ועוד יש משנה מפורשת עם אחד מהתנאים שאמר אם ישלמו לי כל הכסף שבעולם איני גולה אלה למקום תורה!!!

    הגב לתגובה זו

    • תגיד את זה לקהילה החרדית שיושבת בשיינקין... (ל''ת)

      פנדה, 20/07/08 15:07

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    איך לעזאזל הם מצאו 20 דירות בת''א? (ל''ת)

    מימי המנדט אין דירות להשכרה, 20/07/08 13:50

    הגב לתגובה זו

    • מציאת דירה בת''א

      חמו, 20/07/08 17:07

      בזכות אמונה שלמה ןסיעתא דשמייא

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    כל הכבוד לכם! ובהצלחה! (ל''ת)

    ע., 20/07/08 13:46

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    כל הכבוד להם!!!

    יוסי, 20/07/08 13:30

    במקום לשבת ולחכות לפינוי הבא וליראות מה התוצאות מנסים לימנוע אותו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    כל הכבוד להם

    מיכאלה, תל אביב, 20/07/08 13:25

    מוותרים על הנוחות שלהם למען האחר. ממליצה לבקר בראש יהודי, ממש מקסים שם.

    הגב לתגובה זו

    • מה הכתובת והטלפון? (ל''ת)

      איפה זה?, 20/07/08 14:34

      הגב לתגובה זו

      • תשובה לשאלתך

        ש., 20/07/08 15:31

        ברחוב בוגרשוב 45 פינת צפת.-שם מתקיימים שיעורים.יש גם אתר באינטרנט חפש ראש יהודי בגוגל.

        הגב לתגובה זו

    • איפה זה? משום מה זה סוד כמוס... (ל''ת)

      פנדה, 20/07/08 15:07

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    רבים רבים מהם יעברו לצד האור ויהפכו חופשים

    attilafalcon, 20/07/08 13:25

    יבינו שיש חיים אמיתים חופשיים שבהם אדם מוסרי לוקח אחריות על חייו ומעשיו
    ללא צורך באלהים חיצוני

    הגב לתגובה זו

    • אין סמולנים אין פלשתינים

      חילוני - תל אביב, 20/07/08 14:24

      זה מה שאתה לא מבין

      הגב לתגובה זו

    • מעניין - רוב הקרימינלים שייכים לצד האור ! למה ?

      יקי, 20/07/08 14:26

      הם לא לקחו אחריות על מעשיהם ?

      הגב לתגובה זו

      • כמובן שרק אתה תגדיר מי הוא ''קרימינל'', נכון?!

        דרור, 20/07/08 15:13

        זה התחיל בהפגנת החלאות במלחמת לבנון (כאילו 400 אלף), זה המשיך ב-4 אימהות והידרדר משם עד היום.

        מי שחוסך בדם אויבו, טובל בדם עמו. אם זה ''קרימינל'' אז השמאל מזמן מוביל ובגדול.

        הגב לתגובה זו

        • נכון שאין לך מושג על מה היתה הפגנת ה400,000?

          גיל, 20/07/08 16:53

          ונכון שאתה לא ממש רוצה לשבת ברצועת הבטחון בלבנון?
          (ותאמין לי שאכלתי הרבה לבנון, כיף זה לא היה וטוב שיצאנו משם. למרות שיש לי השגות על איך שנערכה הנסיגה ומה שנעשה אחריה, אני חושב שההחלטה היתה נכונה ומחוייבת במציאות)

          הגב לתגובה זו

    • באמת אין שום צורך באלוקים חיצוני

      קובי, 20/07/08 16:33

      אלוקים זה משהוע בתוכך עם או בלי שתרגיש/תרצה .יש לך משהוא שעוזב אותך אחרי 120 שנה וקוראים לו נשמה וזה המשהוא האלוקי שהוא בודאי לא חיצוני.ויש עוד הרבה מה להוסיף

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    אני רק שאלה..

    סתם אחד, 20/07/08 13:24

    מי משלם את שכר הדירה?

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא באמת רק שאלה

      אתה פשוט אנטישמי, 20/07/08 13:43

      ואם זה לא ברור - הם משלמים על עצמם. הם גם עובדים ומשלמים מס הכנסה. הם גם משרתים בצבא ובמילואים. עוד משהו?

      הגב לתגובה זו

    • הם.

      תמי, 20/07/08 14:16

      למה, מי משלם את שכר הדירה שלך?

      הגב לתגובה זו

    • אני רק תשובה

      אחת, 20/07/08 14:17

      המשפחות. דירת 3 חדרים לשבע נפשות למשל..

      הגב לתגובה זו

    • אתה ואני משלמים!! (ל''ת)

      עופר, 20/07/08 14:18

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    טוב שהם באו

    חילוני, ת''א, 20/07/08 13:20

    אני ציוני, עושה מילואים ואוהב את תל אביב. מסתכל על ההנהגה ומרגיש שהמדינה נוזלת לי מבין הידיים. אני מרגיש שחייבים לחזק את הקשר שלנו למוסרת ולתרבות שלנו. לא איזה ניו-אייג' מטומטם אלא משהו אמיתי. אם אנחנו נמשיך בדרך שאנחנו בה -לא נשרוד.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מחמם את הלב :) תמשיכו בדרכם... אין כמו היהדות. (ל''ת)

    א.ח., 20/07/08 13:19

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    הגר הגיע להלל ולשמאי..לא הם הגיעו אליו..טעות! (ל''ת)

    שלוימה, 20/07/08 13:18

    הגב לתגובה זו

    • גר

      זבולון, 20/07/08 15:08

      אתה צודק רק שפה מדובר ביהודים ולא גרים.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    מזכיר לי את הילד שהעיר את הוריו בשקט בשקט, שלא יתעוררו...

    מוטי, 20/07/08 13:15

    בשקט בשקט, הרחק מעיני מהתקשורת וללא יחסי ציבור עושים כתבה בתקשורת ויחסי ציבור על אלה.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    יש מגמה של עזיבת התנחלויות וחיבור לרעיון ''די לכיבוש'' ו'' הכיבוש משחי (ל''ת)

    יו''ש, 20/07/08 13:13

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    יותר נכון- התל אביבים יחזירו אותם בשאלה

    משה, 20/07/08 13:13

    כמה הם תמימים לחשוב שהם יחזירו בתשובה את אנשי סדום ועמורה. הם רק ילכו לאבדון ויהיו חילוניים גמורים. ממש מסכנים.

    הגב לתגובה זו

    • מה רע בלהיות חילוני??? כל חילוני עדיף על דתי מושחת... ראה ...

      עופרר, 20/07/08 14:20

      אריה דרעי וחבריו - ולא חסרים עוד!

      הגב לתגובה זו

    • משה!!-אין לי מושג איפה אתה חי!!

      יוסי כהן, 20/07/08 15:49

      בס''ד

      אולי אנשים רדודים כמוך שאין להם מושג בבנין האמונה של האדם וכל דבר הכי קטן משפיע עליו, אם יגיע לתל אביב אולי ישתנה.
      אך אנשים שכל מהותם זה תורת ישראל ונשענים על יסודות אתנים של אמונה רק להשפיע הם יכולים

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    היכן מתגוררת הקבוצה?

    השואל, 20/07/08 13:09

    רציתי לדעת באיזה אזור מתגוררים החבר'ה הללו? וכיצד ניתן להתקשר עמם על מנת לשקול מעבר לשם?

    תודה לעונים

    הגב לתגובה זו

    • גרים באזור הסנטר

      מהקבוצה, 20/07/08 14:26

      אפשר להגיע לקבל שבת בבית הכנסת שבבר כוכבא

      הגב לתגובה זו

    • בוגרשוב 45 פינת צפת 2 -שם יש פעילות בערבים

      אלי, 20/07/08 14:38

      בית הכנסת שלהם בבר כוכבא 54 מאחורי דיזנגוף סנטר

      וגן הילדים בבורוכוב

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    למה לא

    דוד, 20/07/08 13:06

    אולי זה יגשר קצת על השנאה שלהם לציבור החילוני, הזלזול בכל מי שאינו חובש כיפה. שיראו שגם אנחנו קרביים ומילואימניקים.

    הגב לתגובה זו

    • בתור דתי אין לי מושג מאיפה הגעת למסקנה ש''הם'' שונאים חלונים (ל''ת)

      יוסי כהן, 20/07/08 15:51

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    בת''א רגילים למיסיונרים מכול הסוגים... (ל''ת)

    אין להם סיכוי, 20/07/08 13:02

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    איך אמר גאידמק?

    יקיר, 20/07/08 13:01

    לכו קיבינימט. עם ישראל כבר הפסיק להיות בן ערובה של השגיונות המשיחיים שלכם.

    הגב לתגובה זו

    • אחי , אתה ממש איש רוח

      כפיר, 20/07/08 13:38

      ציטוטים מגידאמק.. אני מורשם
      עוד מעט תצטט את אורלי ווינרמן

      הגב לתגובה זו

      • לכפיר. לארקדי אין את ''הכישורים הבולטים'' של אורלי (ל''ת)

        המסעדה של שמש, 20/07/08 14:34

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    המחזירים בתשובה

    רן, 20/07/08 13:00

    מה יש לנערי הגבעות למכור בשינקין?
    בריונות?
    אלימות?התממות?
    יתכבדו וישבו בהתנחלויות
    כאשר יפונו ימצא להם שיכון מכובד

    הגב לתגובה זו

    • השאלה היא מה יש לזאטוטי שיינקין המשתמטים לחפש בישראל? (ל''ת)

      חילוני - תל אביב, 20/07/08 14:25

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    למה רק עשרים?! צריך להקצות להם 2-3 ביניינים רבי קומות

    עמנואל, 20/07/08 12:58

    ובזה תיפטר בעיית המאחזים אחת ולתמיד!

    הגב לתגובה זו

    • תקצה לנו 20 רבי קומות ןתיפתור את בעיית שדרות (ל''ת)

      שדרותי, 20/07/08 14:28

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    ישראלי

    יהודי, 20/07/08 12:57

    ראוי לבדוק קצת עובדות.
    כמה זמן קיימת הישיבה בתל אביב ליד איכילוב - הרבה לפני ההתנתקות
    כמה מהמשפחות בגרעיו בתל אביב באו לפני וכמה אחרי ההתנתקות?
    אז זה נכון שככל שהתל אביבים יכירו יותר יהדות ויהיו מחוברים יותר לעצמם לעמם הם יהיו גם קצת יותר מחוברים לארצם. זו תןצאה לא מטרה.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    בזבוז זמן מוחלט, המתחזקים ביהדותם כולם מהשמאל הרוחני וזה ההיפך המוחלט

    מלאומנות דתית, כיבוש שטחים והתנחלויות, 20/07/08 12:56

    זה לא מצב נפשי שניתן לשנות אותו. מוטב שיפעלו בפריפריה, לא בבירת ההדוניזם התל אביבי שבה השמאלנות היא טבעית וטבועה עמוק באנשים, בקירות ובאויר. הדבר היחיד שיקרה הוא שילדי המתנחלים יתפקרו וההורים יתמתנו בדעותיהם הימניות וכבר לא יחזרו לשטחים. זו ההשפעה שיש לתל אביב.

    הגב לתגובה זו

    • וחבל שלא התמתנו בדעתם הימנית גם ההם שם ב1933 דוויטשלנד. (ל''ת)

      יאנוש קורצאק/אנילביץ מרדכי, 20/07/08 14:37

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    זה שבאתם לשינקין או בכלל תל אביב,רק מראה כמה אתם באמת מנותקים מאתנו (ל''ת)

    אסף, תל איוב, 20/07/08 12:53

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    להירגע,החוזרים בתשובה מתרחקים מהפנאטים האלה ומעדיפים את המקור:ברסלב

    ההמום, 20/07/08 12:48

    מי שרוצה לחזור בתשובה שילך לראות את הזוהמה שצומחת בישובים האלה..
    רוב הנוער ..רדוד,מתפקר כולו.

    הגב לתגובה זו

    • רחמי הכנים עליך יהודי יקר

      מתנחלת, 21/07/08 12:56

      התגובה שלך כ''כ לא אופיינית ל''ברסלבר'' אמיתי.
      (היא יותר אופיינית לנטורי קרתא)אתה מכפיש כ''כ עשרות אלפי יהודים טובים וצדיקים??בשם מה? ברוך ה' ישנם גוונים רבים ודרכים רבות לעבוד את ה'.ורק אחת מהדרכים היא ברסלב....אם אמת אתה מחפש אני מציעה לך ללכת להכיר את הרב מיכי יוספי-ברסלבר מתנחל שלומד ומלמד גם את תורתו של מוהר''ן וגם את תורתו של מרן הרב קוק זצ''ל...ולבוא באמת להכיר את הנוער הנפלא שלנו! לא את השוליים (בדיוק כמו שלא נכון ל''הכיר'' את הנוער החרדי דרך ה''שבבניקים'' הרבים...)
      חותמת באהבת ישראל....

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    ראש יהודי זה לא פוליטיקה

    חגי מתל אביב, 20/07/08 12:45

    אין כל קשר בין פעילות ''ראש יהודי'' לענייני התנתקות ופוליטיקה. זה אוסף נדיר של אנשים- מלח הארץ- שכל עניינם להפיץ בתל אביב תרבות יהודית, עניין שכמעט ועבר מהעולם... ללא שמץ ציניות ואינטרסנטיות.זה עניין של תרבות והשקפת עולם בלי סייגים ופוזות!
    אשריהם!!!

    הגב לתגובה זו

    • באמת אשריכם!

      חילונית - תל אביב - גבעתיים- רמת גן - מה זה משנה, 20/07/08 20:57

      אתם צדיקים. כן ירבו כמוכם! עושים הכל בשקט, בלי רעש, בלי יח''צ ולמטרה נעלה.
      מי שרוצה שיקח. מי לא אז לא.
      אין שום אילוץ.
      אולי כך החילונים יתחילו להפעיל שיקול דעת כלשהו ולא יעשו כי זה מה שמקובל.

      אשריכם. צדיקים.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    שיהיה לכם בהצלחה, מקווה שתצליחו למנוע את ההתנתקות הבאה (ל''ת)

    חילוני מגוש דן., 20/07/08 12:44

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    ככה כן .. בונים חומה

    א נ, 20/07/08 12:40

    ב''ה שאנו זוכים לראות איך כן בונים חומה
    אבל לא חומה בין אנשים אלא חומה של אנשים
    חומה מחברת בין אנשים
    מי יודע האם הדרך לבניית חומת בית המקדש ביום שמציינים את התחלת החורבן של בית המקדש
    לא מתחילה בת''א?!

    הגב לתגובה זו

    • החוצה היחידה שרתם בונים היא בין אנשים.... תיהיו בטוחים! (ל''ת)

      עופרר, 22/07/08 08:43

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    בתל אביב הם כמו גרגר חול ביום-הם פשוט חסרי משמעות (ל''ת)

    kutg, 20/07/08 12:40

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    רוב אנשי ורבני ראש יהודי אינם מתנחלים

    ירון, 20/07/08 12:37

    ומגיעים מהערים.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    טפשים (ל''ת)

    סמי, 20/07/08 12:36

    הגב לתגובה זו